خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

باید وضعیت داوطلبان سال قبل آزمون دستیاری پزشکی مشخص شود،


  • عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم:

    اجرای کامل طرح تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت به

    حداقل یکسان وقت نیازمند است

    تهران- خبرگزاری کار ایران

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم گفت اجرای کامل طرح تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت به حداقل یکسال زمان احتیاج دارد.
    دکتر جهانبخش امینی در گفت و گو با خبرنگار" ایلنا" افزود: در حال حاضر هیات های پیگیر مشخص شده و حوزه کاری آنها جهت بررسی در هر بخش مشخص شده است ولی هنوز نتیجه قطعی حاصل نشده و بررسی ها ادامه دارد.
    وی با اشاره به بخش‌‏های مورد تحقیق در وزارت بهداشت نظیر؛ بخش دارو، آموزش های پزشکی، انتقال خون و... گفت: البته در برخی بخش‌‏ها که از حساسیت بالاتری برخوردار است، این بحث با اولویت بیشتر دنبال می‌‏شود، به دلیل اینکه باید وضعیت داوطلبان سال قبل آزمون دستیاری پزشکی مشخص شود، این موضوع از اولویت کاری هیات تحقیق و تفحص است.
    وی افزود: البته مشکلات موجود در بخش بهداشت و درمان به حدی زیاد و پیچیده است که قطعا مدت زیادی حدود یکسال برای طرح تحقیق و تفحص نیاز است.
    پایان پیام
    کد خبر: 168525


    د
    ر انتخابات امروز وزیر چه گفت و چه کرد!: من وزیرم هر وقت دلم بخواهد امتحان می گیرم و شما هم حق ندارید حرف بزنید
    من نیز امروز مثل دیگر همکاران عزیزمان در تهران حدود ساعت ۱۳ برای رای دادن به دانشگاه امیر کبیر رفته بودم در این هنگام بطور اتفاقی برای اولین بار جناب آقای دکتر پزشکیان را دیدم از فرصت استفاده کردم و از ایشان سوال کردم جناب وزیر چر ا شما تاریخ برگزاری امتحان در بهار را که معاونتتان دکتر کریمی در صدا وسیما اعلام کرده بود به ۱۳ اسفند تغییر دادید ایشان فرمودند ما اصلا چنین چیزی نگفته ایم و اگر فیلم این خبر را ارائه دهید من قطعا تار یخ امتحان را به بهار تغییر می دهم.که خبر نگار ایسنا هم انجا حضور داشت و این صحبتها ضبط شد.
    لحظاتی بعد جمعی دیگر از همکاران او را حلقه کرده و دوباره علت تغییر زمان امتحان سوال شد وزیر در پاسخ گفت من وزیرم هر وقت دلم خواست امتحان می گیرم ! یکی از حضار گفت البته همیشه همینطور بوده شما وزیر هستید و ما کسی نیستیم! وزیر مجددا با لحنی خاص تکرار کرد (گفتم که من وزیرم و هر وقت دلم بخواهد امتحان می گیرم شما هم حق ندارید حرف بزنید!) در همین حال یکی دیگر از حضار گفت بله اگر مملکت حساب و کتاب درستی داشت شما اینطور نمی ایستادید و ..هنوز این جمله تمام نشده بود که جناب وزیر بدور از انتظار تمام حضار با خشمگینی فراوان.... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... برگشتند به آن فرد و کسانی که سوالاتشان در مورد ازمون بود و گفتند شما غ.... می کنید داد بزنید و غ.... می کنید که بگوئید مملکت بدون حساب و کتاب و من چرا تاریخ تعیین می کنم ... که بعد از لحظاتی هم همه با تعجب و وساطت نزدیکان وزیر از ان محل رفتند .در پایان این رخداد تاریخی که تعداد کثیری از پزشکان و خصوصا کاندیداهای نظام پزشکی شاهد و ناظر ان بودند فقط یک سخن زمزمه می شد! .... .... .... .... فقط می توان گفت متاسفیم!!!واقعا برای خود متاسفیم
    یکی از کاندیداهای نظام پزشکی وابسته به جبهه دوم خرداد که خود از نمایندگان مجلس قبلی و اعضا نظام پزشکی دوره قبل نیز بود و امروز شاهد این صحنه ها بود گفت وزیر این روزها با کارهایش فقط سبب تخریب دولت خاتمی شده!
    دکتر نارنجیها که مسول اخبار پزشکی شبکه خبر هستند و انجا حضور داشتند گفتند ما در هفته اینده از ایشان می خواهیم در میزگردی شرکت کنند و ابعاد تخلفات امتحانات دستیاری را توضییح دهند.
    البته انچه که امروز رخ داد و صحبتهائی که تا ساعتها بعد ادامه داشت بسیار فراتر از انچیزی بود که من نقل کردم(تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل)
    و اما حیف که وزیر رفتند و این جملات را نشنیدند که آقای وزیر شما اگر امروز وزیر هستید از دولتی حضور ما ضعیفان در دوم خرداد است نه از میراث پدریتان!
    و آن کس که به ما حق حرف زدن می دهد دیگری است نه شما!
    .....
نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 11 بهمن 1383 ساعت 04:04 ب.ظ

معاون آموزشی و امور دانشجویی وزارت بهداشت:
آزمون دستیاری 13 اسفند برگزار می‌شود
تاریخ برگزاری آزمون دستیاری تغییر نمی‌کند


--------------------------------------------------------------------------------


خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران http://dastyari.blogsky.com/
سرویس آموزشی

آزمون پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی علوم پزشکی روز پنجشنبه 13 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دکتر عبدالله کریمی، معاون آموزشی و امور دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر گفت: طبق اعلام دفتر وزارتی تاریخ دقیق آزمون دستیاری روز 13 اسفند ماه تعیین شده و به هیچ عنوان این تاریخ تغییر نمی‌کند. http://dastyari.blogsky.com/

این در حالیست که برخی از نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی هنوز زمان دقیقی را برای برگزاری این آزمون تخصصی اعلام نکرده‌اند.

انتهای پیام

[ بدون نام ] شنبه 10 بهمن 1383 ساعت 04:51 ب.ظ

دکتر صدر بیشترین رای را در انتخابات نظام پزشکی کسب کرد

سازمان نظام پزشکی ایران اعلام کرد:
دکتر صدر بیشترین رای را در انتخابات نظام پزشکی کسب کرد
بر اساس اعلام سازمان نظام پزشکی انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان های سراسر کشور روز جمعه 9 بهمن در 190 شهرستان کشور برگزار شد و دکتر شهاب الدین صدر بالاترین رای را کسب کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در انتخابات هیات مدیره تهران مجموعا 6 هزار و 639 نفر شامل پزشک، دندانپزشکی ، داروساز ، علوم آزمایشگاهی ، لیسانسه پروانه دار تک رشته ای و ماما در انتخابات شرکت کردند و در گوره پزشکان دکتر سید شهاب الدین صدر با یک هزار و 445 رای ، دکتر سید احمد سیادتی با 1350 رای ، دکتر علی فتاحی با 1035 رای ، دکتر علی محفوظی با 1024 رای ، دکتر حسن هویدا با 959 رای ، دکتر سید تقی نوربخش با 951 رای ، دکتر محمد مهدی قیامت با 862 رای ، دکتر محمد حسین بدخش با 822 رای ، دکتر علیرضا زالی با 792 رای و دکتر محمد رضا نورزوی با 780 رای به عضویت هیات مدیره نظام پزشکی درآمدند.

بنا براین گزارش دکتر شاهرخ خوش سیرت با 793 رای ، دکتر حمید رحمت با 753 رای و دکتر ناصر ابراهیمی دریانی با 715 رای نیز به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره نظام پزشکی تهران برگزیده شدند.

همچنین در گروه دندانپزشکان دکتر محمد بیات و دکتر علی تاجرنیا در گروه , داروسازان دکتر احمد شیبانی و دکتر عباس کبریایی زاده ، در گروه علوم آزمایشگاهی دکتر محمد صاحب الزمانی و در گروه مامایی ناهید خداکرمی به عضویت هیات مدیره نظام پزشکی تهران درآمدند.

این در حالی است که هنوز اعضای هیات مدیره شهرستان ها مشخص نشده اند و نتایج نهایی انتخابات تا روز دوشنبه به اطلاع عموم می رسد.

تاریخ انتشار، تهران: ۱۶:۰۷ , ۱۳۸۳/۱۱/۱۰

[ بدون نام ] شنبه 10 بهمن 1383 ساعت 02:51 ب.ظ

دستیار امسال


آقای وزیر شما فرد مدیری هستید واز آمار وحساب وکتاب بخوبی استفا ده می کنید در سخنانتان چنان آمارواعداد را به کارمی برید که هرکس شما را نشناسد فکرمی کند با یک معلم آمار وانفورماتیک روبرو است با این مقدمه یک سوال خاص داشتم خواهش می کنم با همان منطق خودتان بفرمایید که چرا امتحان دستیاری در بهمن ماه یا اسفند ماه برگزار می گردد
امتحان شوندگان ومسئولین اجرائی امتحان آیا بیشترین فشار کاری را دراین فصل ندارند
آیا روسای بیمارستانهای تابعه ودرمانگاههای وابسته در این دو ماه از حجم بالای مرجعات بیماران شاکی نیستند وعلی رغم این باید با درخواست های مرخصی ÷زشکان داوطلب امتحان مکرر در مکرر روبرو شوند
امتحان در این دو ماه چه خیری به کی می رساند و چه زیان هائی که به درمان وسلامت جامعه وارد نمی سازد
آیا بهتر نیست زمان برگزاری این امتحانات برای همه سالها به اردیبهشت یا خرداد منتقل شود چرا که کمترین بار بیماریها در این دو ماه است
اگر سخن گزاف است استادی فرمایید وراهنمائی کنید متشکرم.


جمعه 09 بهمن 1383 در ساعت 11:33pm


[email | web]


با سووال و نظر همکار عزیزم در کامنت( دستیار امسال )کاملا موافقم .اگرچه گویا فعلا ایشان ارباب هستند نه برخلاف نظر امام راحل(ره) ّخدمتگذار ّ !!
----------------------------
اما به نظر من سر سختی ویکدندگی وزیر در تاریخی که اعلام کرده اند به یک علت بیشتر نیست ( علائم و نشانه ها آنقدر واضح است که تشخیص افتراقی دیگری ندارد !) و آن اینکه ایشان و اذناب قوی تر از ایشان در دبیرخانه ( که معلوم شده نوعی تاریکخانه اشباح بوده و هست !) می خواهند در آخرین سال حضورشان در وزارتخانه نهایت استفاده را ببرند . به هر قیمتی !
وگرنه هر آدم با غیرتی که در معرض این همه اتهام قرار میگرفت ؛ اولا هر مدرک و سندی را که از او بخواهند فی الفور رو میکند تا بیگناهیش ثابت شود ( آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ) . ثانیا زیر بار امتحان بعدی هم نمیرود و آنرا به گردن وزیر بعدی یا هر سازمان و گروه مورد نظر نمایندگان می اندازد. ثالثا چرا فقط دبیر را عوض کردند و بقیه همچنان باقی مانده اند ؟؟ جواب واضح است : اینها یک تیم کار کشته و زبردست هستند در تقلب و تخلف و سواستفاده !! و صد البته با حامیانی قدرتمند ! فراموش نکرده ایم که دبیر قبلی را هیچکس نتوانست برکنار کند . وی از ترس انتقام شاکیان فرار کرد و البته چیزی از خود جانگذاشت جز نامی ننگین.
بنابر این اگر دقت کنید دلیل و پا فشاری برای برگذاری امتحان قبل از پایان کار کمیته تحقیق و تفحص و بدون برکناری کادر قبلی هیچ دلیلی ندارد جز ادامه کار ننگینشان .
همکاران عزیز
فرصت اندک است اگر نتوانیم امروز حقمان را بگیریم برای همیشه دست تغابن بر سر خواهیم زد .
امیدوارم جناب دکتر صدر - دکتر ریاض و .... که کاندید نظام پزشکی بودند در صورت انتخاب نشدن هم باز از ما حمایت کنند . حداقل با همان لحن قبل از انتخابات ! وگرنه تاریخ انها را چیز های دیگری خواهد نامید .
حرف آخر :
جناب آقای وزیر گیرم که امروز بسی پرقدرت هستید و هر کاری که بخواهید میکنید - به هرقیمتی حتی توهین به پزشکان عمومی که امروز ضعیفترین قشر جامعه پزشکی شده اند - ! اما ذره ای هم به فکر نام و خاطره تان پس از دوران وزارت باشید . دنیا و ثروتها و مقامها برای هیچکس باقی نمانده و نمی ماند . نه برای قارون نه سلیمان نبی نه علی (ع) نه یزید و معاویه و .... از هر یک چگونه نامی باقیست ؟






شنبه 10 بهمن 1383 در ساعت 09:10am


[email | web]


اقای وزیر: بهتره به اون دنیات هم فکر کنی وکمی هم دنبال دعای خیر دیگران باشی تا حداقل بتونی یک جای خوب درجهنم برای خودت روبراه کنی


شنبه 10 بهمن 1383 در ساعت 10:10am


[email | web] محمودرضا


نقل است که در زماننیکه اقای وزیر رییس دانشگاه پزشکی تبریز بود یکی از دانشجویان خواهشی از اقای پزشکیان داشت وزیر مخالفت کرد و وقتی با اصرار دانشجو روبرو شد در وسط خیابان کتش را در اورده می خواست با دانشجوی فلک زذه دست به یقه شود معلوم نیست این اقا با این همه حماقت چگونه پزشک شده و چگونه جراح قلب؟ و بدتر از همه خاتمی را بشناسید که چه کسی را برای خود وزیر انتخاب کرده خاتمی که دم از مردم سالاری می زد وزیرش فرهیختگان جامعه را با شما غلط می کنید خطاب قرار میدهد
خاتمی با دروغهایی که به مردم گفته است تقاص سختی پس خواهد داد


شنبه 10 بهمن 1383 در ساعت 10:54am


[email | web] تو خود حدیث مفصل بخوان ازاین مجمل !


وقتی وزیرمان میگوید ّ هروقت دلم بخواهد ... به شما چه ....غلط می کنید و..... ّ حساب کنید تا حالا با مسئله کوچکی مثل امتحانهای قبلی واحتمالا بعدی چه ها کرده اند و خواهند کرد . بقیه چیزها بماند .
با بیانات دوستانم در کامنتهای بالا موافقم.
اگر تاریخ مابخواهد به خاتمی خیلی احترام بگذارد از وی بعنوان یک فریبکار یاد خواهد کرد ! دوران او دوران بیکفایتی بود و بس ! هیچ عذری را هم نمی پذیریم .

پزشک گیج و منگ ( رو به اغما )



شنبه 10 بهمن 1383 در ساعت 12:56pm

تو خود حدیث مفصل بخوان ازاین مجمل ! شنبه 10 بهمن 1383 ساعت 12:56 ب.ظ

وقتی وزیرمان میگوید ّ هروقت دلم بخواهد ... به شما چه ....غلط می کنید و..... ّ حساب کنید تا حالا با مسئله کوچکی مثل امتحانهای قبلی واحتمالا بعدی چه ها کرده اند و خواهند کرد . بقیه چیزها بماند .
با بیانات دوستانم در کامنتهای بالا موافقم.
اگر تاریخ مابخواهد به خاتمی خیلی احترام بگذارد از وی بعنوان یک فریبکار یاد خواهد کرد ! دوران او دوران بیکفایتی بود و بس ! هیچ عذری را هم نمی پذیریم .

پزشک گیج و منگ ( رو به اغما )

محمودرضا شنبه 10 بهمن 1383 ساعت 10:54 ق.ظ

نقل است که در زماننیکه اقای وزیر رییس دانشگاه پزشکی تبریز بود یکی از دانشجویان خواهشی از اقای پزشکیان داشت وزیر مخالفت کرد و وقتی با اصرار دانشجو روبرو شد در وسط خیابان کتش را در اورده می خواست با دانشجوی فلک زذه دست به یقه شود معلوم نیست این اقا با این همه حماقت چگونه پزشک شده و چگونه جراح قلب؟ و بدتر از همه خاتمی را بشناسید که چه کسی را برای خود وزیر انتخاب کرده خاتمی که دم از مردم سالاری می زد وزیرش فرهیختگان جامعه را با شما غلط می کنید خطاب قرار میدهد
خاتمی با دروغهایی که به مردم گفته است تقاص سختی پس خواهد داد

[ بدون نام ] شنبه 10 بهمن 1383 ساعت 10:10 ق.ظ

اقای وزیر: بهتره به اون دنیات هم فکر کنی وکمی هم دنبال دعای خیر دیگران باشی تا حداقل بتونی یک جای خوب درجهنم برای خودت روبراه کنی

[ بدون نام ] شنبه 10 بهمن 1383 ساعت 09:10 ق.ظ

با سووال و نظر همکار عزیزم در کامنت( دستیار امسال )کاملا موافقم .اگرچه گویا فعلا ایشان ارباب هستند نه برخلاف نظر امام راحل(ره) ّخدمتگذار ّ !!
----------------------------
اما به نظر من سر سختی ویکدندگی وزیر در تاریخی که اعلام کرده اند به یک علت بیشتر نیست ( علائم و نشانه ها آنقدر واضح است که تشخیص افتراقی دیگری ندارد !) و آن اینکه ایشان و اذناب قوی تر از ایشان در دبیرخانه ( که معلوم شده نوعی تاریکخانه اشباح بوده و هست !) می خواهند در آخرین سال حضورشان در وزارتخانه نهایت استفاده را ببرند . به هر قیمتی !
وگرنه هر آدم با غیرتی که در معرض این همه اتهام قرار میگرفت ؛ اولا هر مدرک و سندی را که از او بخواهند فی الفور رو میکند تا بیگناهیش ثابت شود ( آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ) . ثانیا زیر بار امتحان بعدی هم نمیرود و آنرا به گردن وزیر بعدی یا هر سازمان و گروه مورد نظر نمایندگان می اندازد. ثالثا چرا فقط دبیر را عوض کردند و بقیه همچنان باقی مانده اند ؟؟ جواب واضح است : اینها یک تیم کار کشته و زبردست هستند در تقلب و تخلف و سواستفاده !! و صد البته با حامیانی قدرتمند ! فراموش نکرده ایم که دبیر قبلی را هیچکس نتوانست برکنار کند . وی از ترس انتقام شاکیان فرار کرد و البته چیزی از خود جانگذاشت جز نامی ننگین.
بنابر این اگر دقت کنید دلیل و پا فشاری برای برگذاری امتحان قبل از پایان کار کمیته تحقیق و تفحص و بدون برکناری کادر قبلی هیچ دلیلی ندارد جز ادامه کار ننگینشان .
همکاران عزیز
فرصت اندک است اگر نتوانیم امروز حقمان را بگیریم برای همیشه دست تغابن بر سر خواهیم زد .
امیدوارم جناب دکتر صدر - دکتر ریاض و .... که کاندید نظام پزشکی بودند در صورت انتخاب نشدن هم باز از ما حمایت کنند . حداقل با همان لحن قبل از انتخابات ! وگرنه تاریخ انها را چیز های دیگری خواهد نامید .
حرف آخر :
جناب آقای وزیر گیرم که امروز بسی پرقدرت هستید و هر کاری که بخواهید میکنید - به هرقیمتی حتی توهین به پزشکان عمومی که امروز ضعیفترین قشر جامعه پزشکی شده اند - ! اما ذره ای هم به فکر نام و خاطره تان پس از دوران وزارت باشید . دنیا و ثروتها و مقامها برای هیچکس باقی نمانده و نمی ماند . نه برای قارون نه سلیمان نبی نه علی (ع) نه یزید و معاویه و .... از هر یک چگونه نامی باقیست ؟



دستیار امسال جمعه 9 بهمن 1383 ساعت 11:33 ب.ظ http://dast.blogfa.com/

آقای وزیر شما فرد مدیری هستید واز آمار وحساب وکتاب بخوبی استفا ده می کنید در سخنانتان چنان آمارواعداد را به کارمی برید که هرکس شما را نشناسد فکرمی کند با یک معلم آمار وانفورماتیک روبرو است با این مقدمه یک سوال خاص داشتم خواهش می کنم با همان منطق خودتان بفرمایید که چرا امتحان دستیاری در بهمن ماه یا اسفند ماه برگزار می گردد
امتحان شوندگان ومسئولین اجرائی امتحان آیا بیشترین فشار کاری را دراین فصل ندارند
آیا روسای بیمارستانهای تابعه ودرمانگاههای وابسته در این دو ماه از حجم بالای مرجعات بیماران شاکی نیستند وعلی رغم این باید با درخواست های مرخصی ÷زشکان داوطلب امتحان مکرر در مکرر روبرو شوند
امتحان در این دو ماه چه خیری به کی می رساند و چه زیان هائی که به درمان وسلامت جامعه وارد نمی سازد
آیا بهتر نیست زمان برگزاری این امتحانات برای همه سالها به اردیبهشت یا خرداد منتقل شود چرا که کمترین بار بیماریها در این دو ماه است
اگر سخن گزاف است استادی فرمایید وراهنمائی کنید متشکرم.

[ بدون نام ] جمعه 9 بهمن 1383 ساعت 10:47 ب.ظ

خبر جالب:
در اکثر شهرستانها در انتخابات نظام پزشکی نامی از کاندیداهای مورد حمایت وزارتخانه در بین انتخاب شدگان دیده نمیشود

[ بدون نام ] جمعه 9 بهمن 1383 ساعت 10:45 ب.ظ

خبر جالب:
در اکثر شهرستانها در انتخابات نظام پزشکی نامی از کاندیداهای وزارتخانه دیده نمیشود

[ بدون نام ] جمعه 9 بهمن 1383 ساعت 10:36 ب.ظ

این مسخره بازیها چیه اقای مجتبی چرا یک شکواییه ننوشتید تا به امضا حاضران برسانید و به ریاست جمهور تحویل دهید

[ بدون نام ] جمعه 9 بهمن 1383 ساعت 09:54 ب.ظ

اقای وزیر حق دارند از ماست که بر ماست
ما غلط می کنیم که رای می دهیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد