خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ


زمون پذیرش دستیاری 13 اسفند برگزار می‌شود

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس آموزشی
آزمون پذیرش دستیاری وزارت بهداشت نیمه اول اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.
به گزارش سرویس آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وزارت بهداشت با استناد به مصوبه جلسه فوق العاده تعیین زمان آزمون پذیرش دستیاری (مورخ ‌٢٦/١٠/٨٣) اعلام کرد: به منظور تقویت نظام نظارت برگزاری آزمون و اصلاح سهم مناطقی که نیاز به متخصص دارند زمان برگزاری آزمون پذیرش دستیاری ‌١٣ اسفند ماه ‌٨٣ تعیین شد.
انتهای پیام


کد خبر :8311-01308

 


 

طرح لغو تعهدات اجباری پزشکان تقدیم مجلس شد

 


خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس مجلس
رییس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: طرح لغو تعهدات اجباری پزشکان تقدیم هیات رییسه‌ی مجلس شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، «امیدوار رضایی» در جمع خبرنگاران توضیح داد: به موجب این طرح خدمات اجباری پزشکان از نقاط محروم حذف خواهد شد و با ایجاد امکانات و تسهیلات ویژه پزشکان برای رفتن به مناطق محروم مختار خواهند بود.
وی با اشاره به این که «تنها صنفی که خدمات اجباری دارند پزشکان هستند» افزود: این موضوع برخلاف اصول 28 و 33 و 43 قانون اساسی مبنی بر داشتن آزادی شغل است.
همچنین رییس کمیسیون بهداشت مجلس از طرح بررسی یک فوریت استخدام 3 هزار پزشک و پرستار در کمیسیون بهداشت خبر داد و گفت: فوریت این طرح در جلسات گذشته‌ی مجلس به تصویب رسیده بود که به موجب این طرح به وزارت بهداشت و درمان اجازه داده می‌شود 3 هزار پزشک و پرستار مشغول به خدمات در مراکز پزشکی و درمان را به استخدام درآورد.
انتهای پیام


کد خبر :8311-01261

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 5 بهمن 1383 ساعت 07:15 ب.ظ

بابا همه چیز تموم شد دیگه غصه نخورید بشینید فقط درستونو بخونید برای ۱۳ اسفند
ما رر سرکار گذاشته اند

[ بدون نام ] دوشنبه 5 بهمن 1383 ساعت 08:58 ق.ظ

روزنامه خراسان صفحه آخر پایین صفحه سمت راست تاریخ ۴/۱۱/۸۳
شریف نیوز خبر داد:علی ریاض عضو کمیسون اصل ۹۰ در گفتگویی اظهار داشت (شواهدمستدلی در دست است که نشان می دهد سوالات آزمون دستیاری لو نرفته بلکه به فروش رسیده است و حتی اکنون نمایندگان به زیرزمین هایی رسیدند که سوالات در آنجا تکثیر و آماده می شد )

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد