خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ


دعوت دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری از پزشکان به تجمع در مقابل وزارتخانه

 

دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری مستقر در بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران" امروز طی اطلاعیه ای خواستار تجمع اعتراض آمیز پزشکان در اعتراض به وضعیت آزمون دستیاری، در مقابل وزارت بهداشت شد. متن این اطلاعیه به این شرح است:

باسمه تعالی

همانگونه که همکاران گرامی مطلع هستند پس از تشکیل دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری مستقر در بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران و پیگیری های این دبیرخانه، کمیته پیگیری مجلس شورای اسلامی شکل گرفت و علیرغم کارشکنی های وزارت بهداشت بارها و بارها بر مخدوش بودن آزمون دستیاری سال 82 تاکید نمود.
به رغم طرح شدن موضوع از قریب 10 ماه پیش در قوه قضائیه و تصریح موکد رئیس محترم قوه قضائیه مبنی بر پیگیری موضوع، هنوز نتیجه بررسی های این پرونده اعلام نشده است؛ ضمن آن که پرونده مزبور در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی همچنان مفتوح است.
از بدو شکل گیری پرونده دستیاری، مسئولین وزارت بهداشت با کتمان کاری و تهدید و ارعاب شاکیان پرونده نشان داند که منظور از شفاف سازی و شایسته سالاری مورد ادعای آقایان چیست! ضمن آن که بارها بی صداقتی خود را در برخورد با جرم سازمان یافته درون دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی از جمله فضاحت آزمون سال 1377 و 1382 نشان داده اند.
در حالی که وزیر بهداشت در جلسه ای با اعضای محترم گروه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی رسما با تعویق آزمون دستیاری به منظور حرکت در جهت اصلاح وضع موجود موافقت نمود و به تبع آن آقای دکتر کریمی معاون محترم آموزشی و امور دانشگاهی وزارت بهداشت این موضوع را رسما اعلام نمود، وزیر بهداشت در پی جلسه ای با تعداد معدودی از روسای معلوم الحال دانشگاههای کشور، در اقدامی نسنجیده و شتابزده طی چرخش 180 درجه ای، اعلام نمود که آزمون در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد و بار دیگر بی صداقتی وزیر بهداشت در برخورد با این فساد نهادینه شده را به اثبات رسانید.
لذا در پی درخواست تعداد زیادی از همکاران گرامی، تحصن اعتراض آمیزی مقابل ساختمان وزارت بهداشت با محورهای زیر برگزار می شود:
1- روشن نشدن تکلیف آزمون سال 1382 علیرغم گذشت 10 ماه از زمان برگزاری آزمون
2- تسریع در روند پرونده قضایی آزمون سال 82 و برخورد قاطع با عوامل فساد درون دبیرخانه
3- بی صداقتی و تناقض گویی مسئولین وزارت بهداشت و به سخره گرفتن پزشکان محترم
4- تعویق آزمون سال 83 به سال آینده به منظور اصلاح فرآیندهای معیوب برگزاری آزمون
زمان: چهارشنبه 83/11/7 - ساعت 14 تا 16
مکان: مقابل ساختمان وزارت بهداشت واقع در شهرک قدس (غرب) - میدان صنعت - خیابان سیمای ایران - ساختمان وزارت بهداشت - درب جنوبی
مسئول دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری
مستقر در بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران
محمد ودود حیدری

تحریم  انتخابات

ما که خودی نیستیم چرا باید به خودی ها رای بدهیم
چرا از ما که خودی نیستیم می خواهند رای بدهیم

ازهمه مهمتر اینکه ما همیشه  نامحرم هستیم و هیچوقت

نباید ازحقایق با خبر شویم چون آبروی حاج آقاها در

خطر است(به اسم آبروی نظام)  پس چرا باید رای بدهیم

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ااا چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 10:50 ق.ظ

کس زن ریاض و حیدر پورو رضایی و بسیجی پر کیر باد

[ بدون نام ] دوشنبه 5 بهمن 1383 ساعت 08:54 ق.ظ

اعثراض
به شرکت کننذگان ذرازمون ذستیاری :
شکواییه گروهی از معترضین به تاریخ ۱۳/۱۲/۸۳ارسالی به ذفترریاست جمهوری.به ذلیل نیاز به هماهنگی بیشتر اماذگی خوذ را جهت سامانذهی به ذیگرهمکاران اعلام میذارنذ.
بسم الله الحمن الرحیم تاریخ 4/11/1383
مقام محترم ریاست جمهوری پیوست : دارد
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید محمد خاتمی
سلام علیکم ،
احتراما اینجانبان جمعی از پزشکان عمومی جوان این کشور به عنوان شکوائیه یا درد و دل به استحضار می رسانیم، همانگونه که می دانید برگزاری آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال 1382 با حرف و حدیث های فراوان همراه بوده که هنوز هم دامنه آن ادامه دارد و نکات بسیاری از آن هنوز لاینحل باقی مانده است ومنجر به شکایات عدیده ای از سوی همکاران شرکت کننده در امتحان فوق الذکر شده که مجلس محترم شورای اسلامی جهت بررسی این موضوع طرح تحقیق و تفحص از این آزمون را تصویب و مسئولیت آنرا به هیئتی جهت رسیدگی واگذار کرده است. این هیئت در سال جدید طی مذاکراتی که با وزیر محترم بهداشت و درمان انجام داد و آخرین آن در عصر سه شبه 15/10/1383 بوده است مقرر گردید آزمون دستیاری از تاریخ مصوب 15/11/1383 به بهارسال 1384 موکول شود و در روز 5 شنبه 11/10/1383 از طریق صداو سیما به نقل از جناب آقای دکتر کریمی معاونت محترم آموزش وزارتخانه مذکور گردید و طی نامه شماره 9217/3/آ مورخه 20/10/1383 تعویق زمان برگزاری آزمون رسما" به دانشگاههای کل کشور ابلاغ گردید. همین امر موجب گردید که جمع کثیری از پزشکان متقاضی شرکت در آزمون اقدام به برنامه ریزی ویژه ای نمایند که همین امر تبعات بسیار منفی از جهت مالی-اعتباری و روحی برای این افراد داشت. تا اینکه در مورخ 29/10/1383 به گونه ای ناباورانه وزیر محترم بهداشت طی مصاحبه ای در شبکه خبر صدا و سیما اعلام نمود که امتحان دستیاری در نیمه اول اسفند ماه برگزارمی گردد. حال جای این سوال باقی است تا چه زمانی می توان اینطور با گروهی از فرهیختگان این مرز و بوم که همانا از رئوس اساسی محور توسعه کشور یعنی سلامت هستند، بازی کرد و این به هم ریختگی در برنامه ریزی را چه مقامی پاسخگو است که موجب شده هرروز فرار مغزها را از این مرز و بوم شاهد باشیم که این از اهداف بلند مدت دشمنان ایران و انقلاب می باشد. لذا بدینوسیله بذل عنایت به موارد ذیل را ازآن مقام محترم خواستاریم :
1) برگزاری آزمون با توجه به اعلام قبلی مسئولین به بهار 84 موکول گردد.
2) ترتیبی اتخاذ گردد که تاریخ برگزاری آزمون دستیاری در سالهای بعد طبق برنامه اعلام شده برگزارگردد.
3) فرآیندهای جاری امتحان به گونه ای باشد که صحت آن برای شرکت کنندگان در امتحان و برگزارکنندگان کاملا مورد تائید باشد.
4) در صورت وجود خطاهائی در آزمون های قبلی با افراد متخلف برخورد قانونی گردد.
قبلا از همکاری زحمات کلیه خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران سپاسگزاریم .
رونوشت : جمعی از پزشکان عمومی استان اصفهان
1- دفترمقام معظم رهبری
2- ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام
3- ریاست محترم سازمان بازرسی کل کشور
4- معاونت امور حقوقی مجلس
5- ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد