خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

قابل توجه تمامی شرکت کنندگان در آزمون پذیرش دستیار سال ۸۳

با عنایت به اخبار ضد ونقیض چند روز گذشته طی تماس تلفنی با دو تن از نمایندگان محترم "دکتر حیدرپور و دکتر ریاض" هر دو نفرشان ضمن اظهار ناراحتی فراوان از اعلام زمان برگزاری امتحان در تاریخ 13 اسفند اظهار داشتند که فعلاً تمامی شرکت کنندگان زمان 13 اسفند را به عنوان زمان امتحان در نظر بگیرند ولی ما تمام سعی مان  را خواهیم کرد تا جلو آنرا بگیریم. اما بالاخره مجلس قانوناً قوه قهریه و یا اجرایی ندارد.

هم اکنون نمایندگان مذکور در محل دبیرخانه مستقر شده اند و به پیگیری قضیه مشغول هستند.

بیان این نکته با توجه به درج چندین خبر در رابطه با مخالفت نمایندگان مذکور با زمان اعلام شده جهت جلو گیری از افزایش اضطراب در بین شرکت کنندگان محترم لازم دانستیم.

 

دکتر رضایی   جمعه ۲ بهمن ۱۳۸۳

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 3 بهمن 1383 ساعت 12:19 ب.ظ

عضو هیات تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی:
پیش بینی می‌‏شود تخلفات آزمون دستیاری پزشکی این بار نیز مسجل‌‏تر شود
تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی طبق زمان بندی دو هفته طول می‌‏کشد
تهران- خبرگزاری کار ایران

عضو هیات تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی در مجلس هفتم گفت: براساس جدول زمان بندی بررسی هیات تحقیق و تفحص حدود دو هفته به طول می‌‏انجامد.

دکتر عوض حیدرپور در گفت و گو با خبرنگار" ایلنا" افزود: کار هیات تحقیق و تفحص از 29 دی ماه در وزارت بهداشت رسما شروع شد و 30 دی ماه نیز این هیات در وزارت مذکور جهت بررسی پاسخ نامه‌‏ها مستقر شدند.
وی بررسی پاسخ نامه‌‏ها را فاز اول تحقیق و تفحص دانست و گفت: پیش‌‏بینی می‌‏شود، دوم بهمن ماه کار آنالیز پاسخ نامه‌‏ها نیز تمام شده است و فاز اول کار پایان یابد.
حیدرپور افزود: همچنین از روز شنبه سوم بهمن ماه نیز تحقیق و تفحص از امتحانات تخصصی آزمون سال گذشته بررسی خواهد شد.
وی افزود: پیش بینی می‌‏کنم که پس از پایان کار نتایج کمیته ویژه که قبلا به این موضوع پرداخته است، مسجل‌‏تر شود.
پایان پیام


کد خبر: 166729

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد