خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

مجلس زمان پیشنهادی وزیر بهداشت را برای برگزاری آزمون دستیاری قبو





مصاحبه سراسیمه شب گذشته وزیر بهداشت با شبکه خبر سیما برخورد بی ادبانه ای با مجموعه نمایندگان مجلس شورای اسلامی تلقی می شود.
دکتر عوض حیدرپور، رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس از وزارت بهداشت در گفت وگوی کیهان با وی افزود: ما با وزیر بهداشت قول و قراری گذاشته بودیم اما حالا دکتر پزشکیان نشان داد که هیچ هماهنگی با مجلس ندارد و خلف وعده می کند.
وزیر بهداشت دیشب در شبکه خبر سیما زمان برگزاری آزمون دستیاری 83 را نیمه اول اسفندماه اعلام کرد.
دکتر حیدرپور که برای پی گیری موضوع پیش از ظهر امروز به وزارت بهداشت رفته بود، گفت: زمان مورد اشاره وزیر بهداشت مورد قبول مجلس نیست و ما با ارائه اسناد معتبری تقلب در آزمون دستیاری 82 را ثابت کرده بودیم و برای مجلس قابل قبول نیست که آزمون سال 83 با همان کادر قبلی شورای آموزش پزشکی و تخصصی برگزار شود.
در عین حال تعداد زیادی از پزشکان در تماس با کیهان، برخورد دوگانه وزیر بهداشت را واکنشی به همراهی پزشکان کشور با تصمیمات مجلس دانستند و گفتند: حدود یک سال است که وزارت بهداشت با تصمیمات مجلس درباره تخلفات و تقلب صورت گرفته در آزمون دستیاری 82 که 13هزار پزشک در آن شرکت کرده بودند، مخالفت می کند و رسیدگی را به تعویق می اندازد که این موضوع تأثیر منفی بر کار پزشکان و روحیه آنان گذاشته است که نوعی خیانت به همه مردم محسوب می شود.
دکتر علی ریاض، عضو کمیته تحقیق و تفحص مجلس از وزارت بهداشت در این باره از اقدام یک پزشک در فروش خانه 30 میلیون تومانی خود برای خرید سؤالات آزمون دستیاری خبر داد. وی به خبرگزاری فارس گفت: فروش سؤالات آزمون دستیاری به شدت اعتبار حرفه ای پزشکان را مخدوش کرد و این یک تهاجم علمی است که مجلس برای مقابله با آن وارد عمل می شود.
وی ادامه داد: اکنون که تخلف و فروش سؤالات آزمون دستیاری کاملا مشخص شده است اجازه نمی دهیم اعضای فعلی دبیرخانه شورای تخصصی پزشکی دوباره برگزارکننده آزمون دستیاری امسال باشند به همین علت پیشنهاد تعویق برگزاری آزمون دستیاری را ارائه کرده ایم و با جدیت موضوع را پیگیری می کنیم.
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: وزارت بهداشت در برگزاری آزمون دستیاری، تخلفات و کوتاهی هایی داشته است و دکتر پزشکیان متأسفانه در زمینه مدیریت ناتوان است.
ریاض افزود: مجلس نمی تواند برای هر موضوعی مثل کارآگاه به دنبال سرنخ برود اما در مورد آزمون دستیاری از نزدیک دیدیم که هیچ نظارتی بر تکثیر سؤالات و کدبندی آنها وجود ندارد و صندوق سؤالات آزمون در اختیار یک پزشک جوان کم تجربه است.
وی ادامه داد: پیشنهاد ما این است که آزمون دستیاری حداقل سه ماه به تعویق بیافتد و از معاونت آموزشی وزارت بهداشت نیز می خواهیم که در این زمینه مقاومت نکند زیرا دستمان پر است و شواهد زیادی مبنی بر تخلف در برگزاری آزمون دستیاری داریم
مجلس زمان پیشنهادی وزیر بهداشت را برای برگزاری آزمون دستیاری قبول ندارد
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 2 بهمن 1383 ساعت 11:48 ب.ظ

کمی عاقل باشید با این حرفها چه گیرتون میاد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 بهمن 1383 ساعت 08:51 ب.ظ

بچه ها حالا که اینها ما را بازی می دن
غیرتهای خسبیده را بیدار کنید و در انتخابات شرکت نکنید
ضمنا من از اقا امریکایی ها خواهش میکنم خانه مجلسی ها و وزارتخانه ای ها را بمباران کنه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 بهمن 1383 ساعت 08:43 ب.ظ

ما چه بازیچه های خوبی هستیم
وزیر و مجلسی ها چه عقشی می کنند که ما را بازی میدهند

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 بهمن 1383 ساعت 07:29 ب.ظ

همانطور که دیدید وزیر علیرغم مخالفت مجلس دستور به اعلام نتا یج دستیاری ۸۲ داد واقایان مجلسی هم هیچ کاری نتوانستند بکنند ؟؟؟ خانه از پای بست ویران است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 بهمن 1383 ساعت 03:28 ب.ظ

خب قبول نداشته باشد چه کار میخواهد بکند فعلا که وزیر بهداشت همه کاره است اگر به قبول نداشتن است ما هم قبول نداریم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد