خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

جزئیات چهل و یکمین دوره آزمون دستیاری/ برگزاری آزمون در اردیبهشت 93

http://s1.picofile.com/file/7499585806/besm230.jpg


 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ 

 =====================

جزئیات چهل و یکمین دوره آزمون دستیاری/ برگزاری آزمون در اردیبهشت 93
آزمون پذیرش در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های پزشکی بالینی 11 اردیبهشت ماه 93 برگزار می شود و داوطلبان تا 17 دی ماه 92 فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی ‌چنانچه ‌در ‌نشست آتی ‌شورای ‌آموزش پزشکی ‌و ‌تخصصی ‌مصوبه و دستورالعمل جدیدتری نسبت ‌به ‌مقررات ‌قبلی و‌ مرتبط ‌با ‌آزمون وضع‌ شود مراتب به اطلاع داوطلبان می رسد.

‌اطلاعات ‌راجع به ‌سهمیه های رزمندگان و ‌ایثارگران، مناطق‌محوروم،‌‌ مشمولین‌‌ سهمیه مازاد ‌دانشجویان ‌ممتاز ‌و ‌استعداد‌درخشان، ‌بورسیه ‌نیروهای ‌مسلح، اتباع ‌غیر ایرانی‌ و ‌نیز پذیرش به صورت‌‌ آزاد‌ در ‌راهنمای بعدی اعلام می شود.

تمامی ‌مراحل ‌اجرایی‌ ثبت‌نام‌، انتخاب ‌رشته ‌و‌ اعلام ‌نتیجه ‌آزمون ‌بصورت‌ اینترنتی و ‌از ‌طریق سایت مرکز ‌سنجش ‌آموزش ‌پزشکی ‌انجام ‌می‌پذیرد‌.

آزمون در روز پنجشنبه 11 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و کارنامه و ‌فرم ‌انتخاب ‌رشته‌ از طریق سایت مرکز سنجش منتشر می شود. داوطلبان واجد شرایط که حداقل نمره 152 از‌ 622 را‌ کسب کرده باشند می توانند انتخاب رشته کنند.

داوطلب می تواند یک رشته را در تمام دانشگاهها و یا ترکیبی از ‌چند ‌رشته را ‌در ‌چند ‌دانشگاه انتخاب کند. در صورتی که داوطلب در ‌موعد‌ مقرر‌ انتخاب رشته‌ نکرده باشد، ‌واجد ‌شرایط پذیرش نخواهد ‌بود.

هزینه ثبت نام در این آزمون 500 هزار ریال (50 هزار تومان) است و به صورت اینترنتی قابل پرداخت خواهد بود. داوطلبان باید مدارک مورد نیازجهت ثبت نام اینترنتی را نیز آماده و اسکن کنند و از طریق سایت ارسال کنند.

شرایط لازم برای پذیرش دستیار شامل تایید ‌صلاحیت عمومی طبق ضوابط شورای عالی انقلاب فرهنگی، داشتن مدرک ‌گواهینامه فارغ التحصیلی دکتری پزشکی عمومی، داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا ‌معافی برای آقایان (معافیت دایم)، ارائه ‌معافیت‌ از ‌خدمات قانونی ‌و ‌یا‌ گواهی‌ اتمام خدمات قانونی است.

در ‌صورتی ‌که ‌داوطلب ‌بدون ‌توجه ‌داشتن ‌به ‌نقص‌ عضو ‌مؤثر ‌حرفه‌ای که ‌مانع ‌از ‌تحصیل و یا انجام خدمات بعد از فراغت ‌تحصیل ‌شود ‌در ‌رشته‌ای ‌پذیرفته ‌شود ‌ولی ‌توسط‌ گروه ‌آموزشی ‌به ‌دلیل این ‌نقص‌ عضو مجاز‌ شروع ‌به ‌آموزش‌ شناخته نشود، امکان‌ تغییر ‌رشته توسط‌ دبیرخانه ‌مقدور ‌نیست ‌و ‌اعتراضی ‌پذیرفته نمی شود.

محدودیت سنی برای شرکت در آزمون وجود ‌ندارد اما دانشجویان نمی توانند به صورت آزمایشی در آزمون شرکت کنند. پذیرفته ‌شدگان مرحله‌ اصلی ‌و ‌جایگزین ‌مرحله‌اول ‌آزمون دوره چهلم پذیرش دستیار در صورت عدم ‌ثبت ‌نام ‌در ‌موعد ‌مقرر ‌و ‌یا ‌عدم ‌شروع ‌به ‌آموزش‌ در ‌مواعید ‌اعلام ‌شده ‌و ‌یا ‌انصراف ‌از ‌تحصیل، ‌مجاز به شرکت در آزمون دوره چهل و یکم نیستند.

============

جزئیات آزمون دستیاری پزشکی/ آغاز ثبت‌نام داوطلبان

جزییات ثبت‌نام و برگزاری چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته‌های پزشکی بالینی اعلام شد.
دکتر غلامرضا حسن زاده، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در این باره گفت:‌ ثبت‌نام آزمون دستیاری پزشکی از روز شنبه هفتم دی ماه از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir آغاز شده و به مدت 10 روز تا 17 دی ماه ادامه دارد.
وی با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری در 11 اردیبهشت ماه سال آینده، خاطرنشان کرد: تغییری در نحوه ثبت نام و برگزاری آزمون دستیاری ایجاد نشده است.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور همچنین با اعلام تعیین مهلت مجدد برای اصلاح مشخصات و ثبت‌نام جاماندگان، گفت:‌ متقاضیان شرکت در آزمون دستیاری می‌توانند از پنجم بهمن ماه به مدت چهار روز با مراجعه به سایت، اطلاعات و مشخصات خود را بازبینی و ویرایش کنند و همچنین آن دسته از داوطلبانی که نتوانستند در مهلت اعلامی ثبت‌نام کنند نیز می‌توانند در بهمن ماه در آزمون دستیاری ثبت‌نام کنند.

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\//////////////////////////////////////////////


رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در گفت‌وگو با فارس خبر داد

آغاز ثبت‌نام آزمون دستیاری پزشکی/مهلت ثبت‌نام تا ۱۷ دی‌ماه

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور از آغاز ثبت‌نام چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته‌های پزشکی خبر داد و گفت: داوطلبان تا ۱۷ دی‌ماه فرصت دارند.
 
خبرگزاری فارس: آغاز ثبت‌نام آزمون دستیاری پزشکی/مهلت ثبت‌نام تا ۱۷ دی‌ماه

غلامرضا حسن زاده در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، گفت:‌ ثبت‌نام آزمون دستیاری پزشکی از روز گذشته 7 دی ماه آغاز شده است و به مدت 10 روز ادامه می‌یابد و تمام مراحل ثبت نام، انتخاب رشته و اعلام نتیجه آزمون به صورت اینترنتی خواهد بود و داوطلبان باید به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: این آَزمون در روز پنجشنبه 11 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود و داوطلب می تواند یک رشته را در تمام دانشگاهها یا ترکیبی از چند رشته را در چند دانشگاه انتخاب کند و در صورتی که داوطلب در موعد مقرر انتخاب رشته نکرده باشد، واجد شرایط پذیرش نخواهد بود.

حسن زاده تصریح کرد: داوطلبانی که متقاضی اصلاح مشخصات خود هستند می‌توانند از پنجم بهمن ماه به مدت چهار روز با مراجعه به سایت، اطلاعات و مشخصات خود را بازبینی و ویرایش کنند و افرادی که در موعد مقرر برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند می توانند در بهمن ماه در آزمون دستیاری ثبت‌نام کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور گفت: در آزمون دستیاری محدودیت سنی وجود ندارد و در این دوره شرکت در آزمون به صورت آزمایشی مجاز نیست.

نظرات 24 + ارسال نظر
سبز آزمون جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 04:11 ب.ظ http://www.sabzazmoon.com

قابل توجه دوستانی که 15 اسفند ماه آزمون پیش کارورزی دارند :
با توجه به اینکه تقریباً اکثر رفرنس های سوالات آزمون پیش کارورزی امسال با آزمون دستیاری دوره 41 یکسان هستند و تغییرات رفرنس های متفاوت این 2 آزمون هم از نظر محتوا در حد معقول و تقریباً قابل پاسخگوئی با یکدیگر است لذا دوستانی که خود را برای آزمون پیش کارورزی 15 اسفندماه آماده می سازند می توانند جهت آزمایش خود در آزمون اینترنتی مرحله سوم سبز آزمون ( دروس مینور ) شرکت نمایند.
همکارانی که تمایل به شرکت در این آزمون را دارند تا آخرین زمان مجاز برای شرکت در آزمون( یعنی تا ساعت 9 صبح شنبه 10 اسفندماه ) فرصت ثبت نام و شرکت در آزمون را دارند.
لطفاً جهت ثبت نام و کسب اطلاع بیشتر به آدرس ذیل مراجعه نمایید :
http://www.sabzazmoon.com

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

از افرادی که علاقمند به کار در اورژانس بیمارستان میباشند دعوت به همکاری میشود
بیمارستان بوعلی سینا شهرستان خرمدره استان زنجان
در صورت تمایل با تلفن 0242-5528001 الی 3 اقای علی احمدی ( دفتر ریاست ) تماس بگیرید

شادروان پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 11:52 ب.ظ

تسلیت به مناسبت دهمین سالگرد گسترده ترین تقلب و فروش سوالات دستیاری در سال 1382

سبز آزمون جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 10:07 ب.ظ http://www.sabzazmoon.com

دریافت فایل pdf سوالات آزمون های اینترنتی سبز آزمون (ویژه همکارانی که در آزمون شرکت ننموده اند)
همکارانی که در آزمون شرکت ننموده اند و خواستار دریافت فایل سوالات آزمون های اینترنتی سبز آزمون می باشند ، در صورت تمایل ،با پرداخت هزینه مربوطه و از طریق منو نمونه سوالات آزمون سایت سبز آزمون(http://www.sabzazmoon.com) اقدام نمایند.
(قابل ذکر است سوالات آزمون مرحله اول به طور رایگان در قسمت نمونه خدمات قابل دریافت می باشد.)

اطلاعیه چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 06:25 ب.ظ http://www.sabzazmoon.com

ثبت نام جهت شرکت در آزمون مرحله سوم سبز آزمون آغاز گردید.
آزمون مرحله سوم شامل کل دروس مینور در تاریخ 8 و 9 اسفند ماه برگزار می گردد.
شایان ذکر می باشد که امکان پرداخت اینترنتی جهت ثبت نام آزمون های سبز آزمون نیز راه اندازی شد و همکاران محترم از این پس می توانند با استفاده از کارت های عضو شتاب ، نسبت به پرداخت اینترنتی هزینه ثبت نام اقدام نمایند .
جهت ثبت نام و پرداخت اینترنتی لطفا از منوی ثبت نام و پرداخت اینترنتی (بالای سایت جدید سبز آزمون به آدرس اینترنتی www.sabzazmoon.com) استفاده نمایید.

[ بدون نام ] دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 02:36 ب.ظ

کسی اطلاع داره توضیحاتی که قرار بود در مورد سهمیه محروم و هم چنین آزمون امسال ضمیمه دفترچه بشه اعلام شده؟
و آیا امسال ضریب اعمال شده؟

آزمون مرحله دوم سبز آزمون شامل کل دروس ماژور از ساعت 9 صبح پنجشنبه مورخه 10 بهمن ماه لغایت ساعت 9 صبح شنبه 12 بهمن ماه جهت شرکت داوطلبان فعال می باشد، لذا همکارانی که تاکنون موفق به ثبت نام جهت شرکت در این آزمون نگردیده اند میتوانند حداکثر تا زمان فعال بودن آزمون ( شنبه ساعت 9 صبح ) جهت شرکت در این آزمون ثبت نام و در این آزمون شرکت نمایند.
لطفاً جهت ثبت نام و کسب اطلاع بیشتر به آدرس ذیل مراجعه نمایید :
http://azmoon41.blogfa.com

سبز آزمون چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 08:10 ب.ظ http://azmoon41.blogfa.com

بنا به درخواست برخی از همکاران محترم که موفق به شرکت در آزمون آزمایشی مرحله اول سبز آزمون نگردیده اند و در جهت آشنایی بیشتر این عزیزان با سبک سوالات ، کارنامه و گزارش آماری این آزمون های آزمایشی ، جهت رویت این دوستان موارد فوق در آدرس http://azmoon41.blogfa.com قرار داده شد ،

به سبز آزمون سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 06:15 ب.ظ

ببخشید من اطلاعی از آزمون های شما نداشتم و نتونستم در آزمون مرحله اول شماشرکت کنم اما دوستانی که شرکت کردند از سوالات و کارنامه و گزارش آماری شما خیلی تعریف کردند، اگه براتون امکان داره برای نمونه هم که شده ،سوالات و گزارش و کارنامه آزمون اول را روی سایتتون بذارید تا اگه دیدیم خوبه ما هم در آزمون دوم شرکت کنیم

سبز آزمون سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 03:16 ب.ظ http://azmoon41.blogfa.com

لطفاً جهت کسب اطلاع و ثبت نام در آزمون اینترنتی مرحله دوم سبز آزمون و توضیحات مربوط به این آزمون به سایت http://azmoon41.blogfa.com مراجعه نمایید.

آزمون مرحله دوم شامل کل دروس ماژور ( داخلی - جراحی - اطفال و زنان ) در تاریخ 10 و 11 بهمن ماه ( به مدت 48 ساعت جهت شرکت داوطلبان در آزمون فعال می باشد ) برگزار میگردد .

[ بدون نام ] شنبه 21 دی 1392 ساعت 08:59 ب.ظ

مهلت ثبت‌نام در آزمون دستیاری پزشکی تا ۲۰ دی تمدید شد

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: مهلت ثبت نام در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته‌های پزشکی بالینی تا ۲۰ دی تمدید شد.

خبرگزاری فارس: مهلت ثبت‌نام در آزمون دستیاری پزشکی تا ۲۰ دی تمدید شد

Tweet









غلامرضا حسن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت ودرمان فارس افزود: داوطلبان متقاضی ثبت نام در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های پزشکی بالینی تا 20 دی فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

وی افزود: چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار در 11 اردیبهشت 93 برگزار می شود و در این دوره 12 هزار و 269 نفر ثبت نام کرده‌اند.

حسن زاده گفت: از میان داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند 6 هزار و 201 نفر مرد و 6 هزار و 68 نفر زن هستند و 482 نفر نیز در آزمون دستیاری فوق تخصصی ثبت نام کردند.

به گزارش فارس،آزمون دستیاری تخصصی دوره چهل و یکم با تغییراتی مانند محدود شدن امکان انتخاب رشته و تغییر ضریب دروس همراه شده است.

ثبت نام آزمون های پذیرش دستیاری تخصصی دوره چهل و یکم طبق برنامه ریزی انجام شده از تاریخ 7 دی تا 17 دی‌ از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده بود که تا 20 دی تمدید شد.

بنابراین، متقاضیان شرکت در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی باید تا فردا 20 دی با مراجعه به سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

همچنین تاریخ برگزاری چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی که قرار بود اسفند برگزار شود از تاریخ 8 اسفند 92 به تاریخ 11 اردیبهشت 93 تغییر یافت.

این آزمون از نظر اجرایی با آزمون های دیگر تفاوتی ندارد و برخی تغییرات منوط به بعد از برگزاری و نحوه پذیرش خواهد بود به این ترتیب در حال حاضر دستیاران امکان انتخاب 100 رشته - محل را دارند اما به دلیل زیاد بودن امکان انتخاب رشته - محل،معاونت آموزشی وزارت بهداشت در نظر دارد امکان انتخاب رشته را بر اساس علایق محدود کند.

طبق این بررسی‌ها، امکان انتخاب رشته محدود می شود و میزان تعداد انتخابها در زمان مقتضی به اطلاع دستیاران می رسد.

همچنین ضریب دروس نیز تغییر خواهد کرد تا در زمان انتخاب رشته فرد با توجه به نمره و ضریب دریافتی انتخاب بهتری انجام دهد.

teb orjans beheshtee چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 05:38 ب.ظ

yadesh be khayer parsal en moghea dashtem sabte nam mekardem ba arezoye moafagheeat baraye hame shoma

سبز آزمون یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 10:07 ب.ظ http://azmoon41.blogfa.com

شرایط ثبت نام آزمون اینترنتی مرحله دوم سبز آزمون و توضیحات مربوط به این آزمون در سایت http://azmoon41.blogfa.com قرار گرفت.

سبز آزمون یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 10:05 ب.ظ http://azmoon41.blogfa.com

اطلاعیه 92/10/15

کارنامه و گزارش آماری آزمون مرحله اول و همچنین سوالات آزمون مرحله اول جهت دانلود در سامانه آزمون قرار گرفت. ( جهت دسترسی به موارد فوق به سامانه آزمون مراجعه نموده و با نام کاربری و رمز عبور خود وارد گردید)

[ بدون نام ] یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 07:36 ب.ظ

عکس هم تو فرم می آد/شاید خوب آپلود نشده/فرصت ویرایش هست

لیلا شنبه 14 دی 1392 ساعت 11:25 ب.ظ

کسانی که ثبت نام کردند حتما باید تو ورقه ای که کد رهگیری نوشته عکسهم چاب بشه عکس من نیست؟؟نگرانم ؟؟

اطلاعیه مهم شنبه 14 دی 1392 ساعت 03:53 ب.ظ

براساس اعلام اداره کل ثبت احوال استان تهران برخی نام هایی که در استان تهران طی ماه های اخیر تغییر پیدا کرده اند شامل آغامادر، ابجی، آخرت، بیچاره، بطری، بسته، تماشا، ترکه، چرت، چرمی، حرف ناز، خیال، دده، سبیله، سماور، شناور، طوطی، قصر، قنداب، گلدان، مسکو، مریخ، مخصوص، نتیجه، نخواسته، ویلا، هکتار و هزار تومانی بوده است.

خبر مهم شنبه 14 دی 1392 ساعت 07:27 ق.ظ http://azmoon41.blogfa.com

سبز آزمون
به علت درخواست برخی از همکاران مبنی بر اینکه به دلایلی از جمله به علت تعطیلات چند روزه اخیر و در سفر بودنشان از شرکت در آزمون مرحله اول جا مانده اند، و درخواست امکان شرکت در این آزمون را نموده اند استثنائاً مهلت شرکت در آزمون آزمایشی اینترنتی مرحله اول به مدت 24 ساعت دیگر تمدید گردید .
بنابراین آزمون مرحله اول تا ساعت 9 صبح یکشنبه 15 دی ماه 1392 جهت شرکت داوطلبان فعال می باشد .
همچنین همکارانی هم که در موعد مقرر موفق به ثبت نام برای شرکت در این آزمون نگردیده اند می توانند جهت ثبت نام برای شرکت در اولین مرحله از آزمون های آزمایشی اینترنتی سبز آزمون ( ویژه آزمون دستیاری دوره 41 ) تا ساعت 24 روز 14 دیماه با مراجعه به سایت اینترنتی http://azmoon41.blogfa.com و یا بطور مستقیم از طریق ایمیل azmoon_dastyari@yahoo.com ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر و یادآوری مجدد می باشد که آزمون مرحله اول بطور کاملاً رایگان و شامل دروس داخلی تا ساعت 9 صبح 15 دی ماه جهت شرکت داوطلبان فعال می باشد.

در پاسخ به سوال تعدادی از همکاران جهت چگونگی ثبت نام برای مراحل 2 و به بعد آزمون های اینترنتی سبز آزمون نیز ، بزودی شرایط و چگونگی ثبت نام بصورت اطلاعیه ای از طریق سایت این آزمون ها به آدرس زیر اعلام می گردد :

http://azmoon41.blogfa.com

سبز آزمون جمعه 13 دی 1392 ساعت 10:43 ب.ظ http://azmoon41.blogfa.com

جهت اطلاع
آزمون اینترنتی سبز آزمون، مرحله اول، در حال برگزاری می باشد(فعال است).
همکارانی که در این آزمون ثبت نام نموده اند می توانند با مراجعه به سامانه آزمون سایت http://azmoon41.blogfa.com در آزمون مرحله اول شرکت نمایند.

[ بدون نام ] جمعه 13 دی 1392 ساعت 09:48 ب.ظ

چرا نمیشه وارد سایت شد؟ کمک؟ ادمین چی شده؟

[ بدون نام ] جمعه 13 دی 1392 ساعت 09:47 ب.ظ

[ بدون نام ] جمعه 13 دی 1392 ساعت 03:19 ق.ظ

با سلام

همکارانی که دنبال کار با درآمد مناسب هستند توجه کنند:

کاردر طرح بیمه روستایی با درآمد ماهانه حدود 3 میلیون و حتی بیشتر با شرایط مناسب.
ساعت کار از 8.30 تا .13 بیمار بعد از ساعت کاری حداکثر 2 نفر و اکثر اوقات بدون بیمار در ساعت غیر اداری. مرخصی 5 روز در ماه( امکان 10 روز در 2 ماه) ایده آل برای درس خواندن و نکته مهم اینکه پایش نداره. اتصال به اینترنتADSL .HD SF

با اهالی و مراجعین خوش خلق. کار سبک و مناسب و ایده آل برای پزشکان عزیز

فرصت رو از دست ندین

جهت اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید:

7981084 0912 دکتر رضایی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 03:05 ق.ظ

خیلی بعیده.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 02:52 ق.ظ

کسی اظلاع داره چرا بالای 600 نمره گفته شده؟ یعنی ضریب دار شدن؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد