خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

زمان دقیق آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد


http://s1.picofile.com/file/7499585806/besm230.jpg

 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ 

 =====================


اطلاعیه شماره 15 در خصوص تغییر تاریخ برگزاری چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی

«بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رسانیده میشود  تاریخ برگزاری چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از تاریخ 8/12/1392 به تاریخ 11/2/1393 تغییر یافت. مقتضی است افراد متقاضی جهت شرکت در آزمون  مورد نظر از تاریخ 16/9/1392 لغایت 11/10/1392 با مراجعه به سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام اقدام لازم به عمل آورند.»




========================

معاون وزیر بهداشت خبر داد:
مهمترین تغییرات آزمون دستیاری 93/ انتخاب رشته محدود شد
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری سال 93 در اردیبهشت ماه 93 از تغییرات عمده در نحوه پذیرش دستیار پزشکی بالینی در دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون از منظر اجرایی با آزمون های دیگر تفاوتی ندارد و تغییر ویژه ای در اجرا نخواهد داشت اما برخی تغییرات منوط به بعد از برگزاری و نحوه پذیرش اعمال خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته مشخص شده است که زیاد بودن امکان انتخاب رشته - محل باعث مشکلاتی می شود. در حال حاضر دستیاران امکان انتخاب 100 رشته - محل را دارند در حالیکه محدود شدن امکان انتخاب رشته بر اساس علایق یکی از راهکارهای موثر در این زمینه است. 

ضیایی اظهار داشت: به همین منظور امکان انتخاب رشته محدود می شود و میزان تعداد انتخابها در زمان مقتضی به اطلاع دستیاران می رسد. 

وی اضافه کرد: از سوی دیگر ضریب دروس تغییر خواهد کرد تا در زمان انتخاب رشته فرد با توجه به نمره و ضریب دریافتی انتخاب بهتری انجام دهد. 

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی یادآور شد: به طور نمونه فردی که می خواهد در رشته های جراحی پذیرش شود دروس این بخش را با ضریب بالاتری می خواند و یا کسی که می خواهد در رشته های داخلی تحصیل کند ضریب دروس آن رشته ها برایش بالاتر خواهد بود و همین به انتخاب بر اساس علاقه افراد کمک می کند. 

به گزارش مهر، پیش از این آزمون دستیاری هر سال در اسفندماه برگزار می شد که امسال وزارت بهداشت تصمیم گرفت زمان برگزاری آزمون را به اردیبهشت تغییر دهد.

===============

زمان دقیق آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد
چهل و یکمین آزمون دستیاری سال 93 که پیش از این قرار بود در 8 اسفندماه سال 92 برگزار شود به 11 اردیبهشت ماه 93 موکول شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سیدامیرمحسن ضیایی معاون آموزشی وزارت بهداشت پیش از این در گفتگو با خبرنگار مهر یادآور شده بو: بهترین زمانی که برای برگزاری آزمون دستیاری پزشکی در سال های متمادی در نظر گرفته شده، اردیبهشت ماه است که اکنون نیز اردیبهشت ماه را برای برگزاری آزمون دستیاری دوره چهل و یکم در نظر گرفته ایم.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تاریخ دقیق برگزاری آزمون دستیاری پزشکی در اردیبهشت ماه 93 در تاریخ 11 اردیبهشت ماه تعیین شده است.

=====================

استقبال دانشجویان از تأخیر در برگزاری آزمون دستیاری 93

درخواست داوطلبان از وزارت بهداشت: زمان برگزاری آزمون دستیاری را تثبیت کنید

پزشکان عمومی داوطلب ورود به رشته‌های تخصصی پزشکی هر ساله خود را برای آزمون دستیاری که از لحاظ استرس و فشردگی رقابت کمتر از ماراتن علمی کنکور نیست، آماده می‌کنند، در سال‌های اخیر، بسیاری از پزشکان عمومی به دلایلی از جمله افزایش شمار دانش آموختگان این دوره، مشکلات مادی، بیکاری، جایگاه اجتماعی و غیره ترجیح می‌دهند در سن بالا و به‌رغم مشغله‌های کاری و خانوادگی بسیار برای تغییر وضع معیشتی خود، در این آزمون شرکت و در دوره تخصصی پزشکی ادامه تحصیل دهند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی معاونت آموزشی دولت دهم مقرر شده بود آزمون دستیاری پزشکی 93 در اسفند ماه سال جاری برگزار شود، در واقع بر اساس این تدبیر در سال 92 دو آزمون دستیاری برگزار می‌شد، اما چند روز پیش دکتر سید امیر حسین ضیایی معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر از تعویق مجدد زمان برگزاری آزمون دستیاری سال جاری و موکول شدن این آزمون در اردیبهشت ماه 93 داد، چرا که به گفته ضیایی اردیبهشت ماه هر سال بهترین زمان برای برگزاری آزمون دستیاری پزشکی است.

بر همین اساس خبرنگار ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران پای صحبت برخی دواطلبان آزمون دستیاری پزشکی نشست و نظرات آنها ر ا درباره موکول شدن زمان آزمون به اردیبهشت ماه سال 93 جویا شد.

دکتر محمد بداغ آبادی ضمن ابراز خرسندی از موکول شدن زمان آزمون به اردیبهشت 93، گفت: خوشحالم در دولت تدبیر و امید؛ با تدبیر معاون آموزشی وزارت بهداشت تاریخ برگزاری آزمون به اردیبشهت ماه سال 93 موکول شد.

وی ادامه داد: بازگشت آزمون به تاریخ قبلی خود از این جهت حائز اهمیت است که داوطلبان برای رقابت در این آزمون نیاز به یک برنامه ریزی مدون و مطالعه چندباره به رفرنس‌های آزمون که بیش از 30 هزار صفحه مطالب علمی و جزئی را شامل می‌شود را دارند.

این ورودی سال 83 دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: تغییر ناگهانی تاریخ آزمون در سال 88 به صورت ناگهانی باعث بر هم خوردن نظم مطالعاتی داوطلبان شد و بر اساس آن استرس و فشارروانی بسیار زیادی بر داوطلبان وارد می‌شد.

بداغ آبادی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که شده بود آزمون دستیاری در سال 92 دو بار در سال برگزار می‌شد و این زمان به این دلیل که فاصله بین آزمون اول و دوم بسیار کم می‌شد و داوطلبان دیگر انرژی و توان کافی برای شرکت دوباره آزمون در سال را ندشته‌اند، آنها را منگران کرده بود که خوشبختانه با تأخیر در برگزاری آزمون دستیاری پزشکی به اردیبشهت ماه جمع زیادی از دانشجویان خوشحال شدند.

از تقلب مجدد در آزمون بسیار نگرانم

سیاوش قرائتی ورودی سال 80 که برای دومین سال آزمون دستیاری را می خواهد تجربه کند، تنها نگرانیش بروز تخلف و تقلب در آزمون دستیاری است و می‌گوید: امیدوارم در آزمون 93 تقلب تکرار نشود و مسولان پیش از برگزاری آزمون تمامی راهکارهای حراستی و حفاظتی را برای جلوگیری از تخلف و تقلب امتحان دستیاری را بکار بگیرند.

وی بالا بردن امنیت برگزاری امتحانات را مهمترین خواسته خود از مسولان عنوان کرد و با بیان اینکه تقلب در آزمون دستیاری موجب کاستن انگیزه خواهد شد اظهارداشت: تغییر زمان آزمون قطعا از فشار روحی دواطلبان کم می کند که امیدوارم مسولان وزارت بهداشت با برنامه ریزی صحیح و پیشگیری از تقلب از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند.

با تاخیر در برگزاری آزمون دستیاری پزشکی فرصت کافی برای مطالعه دارم

دکتر معصومه محمدی ورودی 84 دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه از تأخیر در برگزاری آزمون دستیاری پزشکی به اردیبشهت ماه موافقم، گفت: برگزاری دو آزمون در یکسال کاملا غیر منطقی بود، چرا که داوطلبان فرصت کافی برای مطالعه مجدد را ندارند.

وی ادامه داد: موکول شدن زمان برگزاری امتحان دانشجویان فرصت کافی برای دستیابی به منابع جدید آزمون از جمله رفرنس‌های تغییر یافته‌ای چون کاتزونگ 2013 برای درس فارموکولوژی و همچنین گوش، حلق و بینی، پوست، عفونی فراهم می‌شود.

دکتر ربابه حقانی ورودی سال 85 دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص تاخیر برگزاری آزمون دستیاری، گفت: با توجه به اهمیت داشتن آینده شغلی و موقعیت کاری آزمون دستیاری فرصتی برای نیل به این هدف خواهد بود.

وی با بیان اینکه قبلا فرصت چندانی برای مطالعه رفرنس‌ها نداشتیم، ادامه داد: تنها برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دستیاری معمولا هشت ماه طول می‌کشد که بعد از آن فرصتی برای مطالعه دوباره کتاب‌ها نداشتیم.

مسولان وزارت بهداشت تاریخ برگزاری آزمون دستیاری را ثابت و قطعی کنند

دکتر احسان کرمی با بیان اینکه به تعویق افتادن رزیدنتی از دو بعد مسرت بخش بود، گفت: از یک طرف پایان شایعات موجود در باب تاریخ امتحان و پایان بلاتکلیفی ما که در حال آماده شدن برای امتحان بودیم و از یک طرف هم دو ماه فرصت اضافه‌ای که به شدت برای مرور نهایی دروس مفید است، خوشحال کننده نبود.

وی ادامه داد: مسئله‌ای که وجود دارد سخت‌تر شدن کار برای همه داوطلبان است، چرا که با افزایش دو ماه به وقت مطالعه، کسانی که احساس می‌کردند، فرصت کافی برای مطالعه دروس ندارند و به فکر امتحان دادن در سال آینده بودند هم وارد گود خواهند شد و رقابت امسال شدیدتر انجام خواهد شد.

کرمی اضافه کرد: احتمال تغییر رفرنس‌ها و روزآمد شدن آنها هم وجود دارد که موجب بی‌اعتبار شدن جزوه‌های کمک آموزشی و نیاز به مراجعه به اصل رفرنس‌ها می‌شود، البته انتظاری که از وزارت بهداشت می رود این است که از الان برای سالیان آینده هم تاریخ امتحان را ثابت و قطعی کند تا دوستان دیگری که می‌خواهند هم برنامه‌ریزی کنند و لاین‌های اینترنتی را انتخاب کنند و بتوانند انتخاب راحت‌تری داشته باشند.



نظرات 110 + ارسال نظر
حسن یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 05:23 ب.ظ

چرا اینقدر اینجا سوت و کوره

فریب خوردگان شنبه 16 آذر 1392 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.tahsiil.blogfa.com

با سلام

اولین وتنها ترین وبلاگ ایرانی "معایب و سختی های تحصیل در خارج از کشور"جهت آگاه سازی و شفاف سازی تحصیل در خارج از کشور و کمک به دانشجویان متقاضی تحصیل در خارج کشور مدتی است ساخته شده است.
توضیح در مورد هزینه های بسیار زیاد،رفتار بسیار بد اروپایی ها با دانشجویان ایرانی،هوای بسیار سرد و همیشه ابری،و.....
در این وبلاگ به طور کامل و واضح توضیح داده شده است.

نامه چندین دانشجوی ایرانی فریب خورده که از رفتن به خارج از کشور بسیار پشیمان و افسرده شده اند دراین وبلاگ موجود است.


جهت کمک به هم وطنان و دانشجویان ایرانی و اگاه سازی دانشجویان لطفا این وبلاگ را به همه دوستان و اقوام و خانواده ها اطلاع دهید تا در این فریب و رویای پوچ وارد نشوند.

لطفا این وبلاگ را در لینک های خود قرار دهید تا بقیه هم وطنان آگاهی های لازم را بدست آورند.

با تشکر فراوان
وبلاگ ""معایب تحصیل در خارج از کشور""
www.Tahsiil.blogfa.com

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 10:43 ب.ظ

کسی با خوش سیرت نتیجه گرفته؟؟؟؟

سعید سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 09:01 ق.ظ

سلام دوستان من بعد از 10 سال رفتم رزیدنتی و الان طب بهشتی ام برادرانه به شما عزیزان توصیه میکنم که زودتر هر چی قبول شدید برید و بی خود حساسیت به خرج ندید تا مثل من عمرتون تلف بشه چون در اینده همه رشته ها تقریبا یه جور میشه در ضمن توان انسان هم به مرور تحلیل میره من واقعا تو این رشته سنگین بعضی وقتها کم میارم به خاطر سن هر سال میگفتم سال دیگه بهتر میشم ولی اصلا نمیشه پیش بینی چیز های که فکرشو نمیکنی کرد موفق باشید باید برم اورزانس دیرم شده

`m دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 11:11 ق.ظ

hoghoghe dastyaree hanoz ezafe nashode pas chee sho??be ma hamon 470 medand

teb orjans beheshtee شنبه 9 آذر 1392 ساعت 09:27 ق.ظ

chashm valj alan dargeram

)) جمعه 8 آذر 1392 ساعت 06:46 ب.ظ

پسر فقیری که از راه فروش خرت و پرت در محلات شهر، خرج تحصیل خود را بدست میآورد یک روز به شدت دچار تنگدستی شد. او فقط یک سکه ناقابل در جیب داشت. در حالی که گرسنگی سخت به او فشار میاورد، تصمیم گرفت از خانه ای تقاضای غذا کند. با این حال وقتی دختر جوانی در را به رویش گشود، دستپاچه شد و به جای غذا یک لیوان آب خواست. دختر جوان احساس کرد که او بسیار گرسنه است. برایش یک لیوان شیر بسیار بزرگ آورد. پسرک شیر را سر کشیده و آهسته گفت: چقدر باید به شما بپردازم؟ دختر جوان گفت: هیچ. مادرمان به ما یاد داده در قبال کار نیکی که برای دیگران انجام می دهیم چیزی دریافت نکنیم. پسرک در مقابل گفت: از صمیم قلب از شما تشکر می کنم. پسرک که هاروارد کلی نام داشت، پس از ترک خانه نه تنها از نظر جسمی خود را قویتر حس می کرد، بلکه ایمانش به خداوند و انسانهای نیکوکار نیز بیشتر شد. تا پیش از این او آماده شده بود دست از تحصیل بکشد. سالها بعد... زن جوانی به بیماری مهلکی گرفتار شد. پزشکان از درمان وی عاجز شدند. او به شهر بزرگتری منتقل شد. دکتر هاروارد کلی برای مشاوره در مورد وضعیت این زن فراخوانده شد. وقتی او نام شهری که زن جوان از آنجا آمده بود شنید، برق عجیبی در چشمانش نمایان شد. او بلافاصله بیمار را شناخت. مصمم به اتاقش بازگشت و با خود عهد کرد هر چه در توان دارد، برای نجات زندگی وی بکار گیرد. مبارزه آنها بعد از کشمکش طولانی با بیماری به پیروزی رسید. روز ترخیص بیمار فرا رسید. زن با ترس و لرز صورتحساب را گشود. او اطمینان داشت تا پایان عمر باید برای پرداخت صورتحساب کار کند. نگاهی به صورتحساب انداخت. جمله ای به چشمش خورد: همه مخارج با یک لیوان شیر پرداخته شده است. امضا دکتر هاروارد کلی زن مات و مبهوت مانده بود. به یاد آنروز افتاد. پسرکی برای یک لیوان آب در خانه را به صدا در آورده بود و او در عوض برایش یک لیوان شیر آورد. اشک از چشمان زن سرازیر شد. فقط توانست بگوید: خدایا شکر... خدایا شکر که عشق تو در قلبها و دستهای انسانها جریان دارد. آرزوتوازخدابخواه،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن والرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه 9نفربفرست آرزوت برآورده میشه،باور نمیکردم واقعاقبول شداگه پاک کنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیکنه ساعتتونگاه کن ببین 9دقیقه بعد1اتفاق خوشحالت میکنه.

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 03:20 ب.ظ

Mishe begid rotbeie zakhirehaie marhale dovom chand bode? Tebe orjanse beheshti...?va age az reshtehaie dge khabar darid rotbehashono begin lotfan.

teb orjans beheshtee چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 10:27 ق.ظ

4 نفر جایگزین برای ما امدند

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 12:04 ب.ظ

جابجایی ارولوژی اهواز با ارولوژی تهران-
شرایط عالی
٠٩١٢١٨٩٧٠١٦

100 جمعه 1 آذر 1392 ساعت 08:47 ب.ظ

100

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

jozvehash bozorg nashode axash ziad tar shoodeealbate be nazare man

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 01:01 ق.ظ

یک سایت معرفی کنید داوطلبان باشند اونجا ؟؟چرا اینقدر کرمی چزوهاش بزرگ و حجیم شده؟؟تا به ما رسید اسمون تبید

یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 09:58 ب.ظ

تعهد ‏300‏ تا فکر کنم منتفی شده.واقعا منطقی نداره.مگر کسی که هیچ ضامنی نداره و این تعهد معادل ضمانت افراد برای فرد قبول شده است.هنوز دفترچه امسال نیومده ولی با احتمال زیاد شفاف می کنن مخصوصا با توجه به قضیه جدید سهمیه محروم.در هر حال ‏300‏ ملیون چه ملک چه سفته منطقی نیست.

یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 09:40 ب.ظ

از دوستان کسی خبر داره برای تعهد سهمیه محروم باید وثیقه ملکی ‏300‏ تایی باشه یا سفته ‏300‏ تایی کافیه یا کلا تعهد مالی نگرفتن؟

[ بدون نام ] یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 09:27 ق.ظ

خیر.نفر اول ذخیره قطعا ثبت نام میشه و هیچ شرطی نداره

یک سرچ یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 01:49 ق.ظ http://bit.ly/1bv8Zfa

یک سرچ
http://bit.ly/1bv8Zfa

[ بدون نام ] شنبه 25 آبان 1392 ساعت 06:29 ب.ظ

Kasi zakhire jarahi tehran avorde?

سوال میشه جواب بدین ؟ شنبه 25 آبان 1392 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام بچه ها رزور اول یک رشته و رزرو دوم و رزور سوم که اعلام میشه برای رزرو اول هم شرایطی است ؟ چون نوشته ثبت نام نهایی طبق اولویت های پذیرش درج شده برای هر نفر .. رزور اول شرایطی داره ؟

teb orjans beheshtee پنج‌شنبه 23 آبان 1392 ساعت 10:01 ق.ظ

2 nafar az ma enseraf cdadand

[ بدون نام ] دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 08:43 ب.ظ

زخیره اعلام شد

کجا دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 01:04 ق.ظ

دوستان کجایید

dr.sh پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 12:48 ق.ظ

Mese gardanbande morvarid... Merc paiini . . .

تصویر تخمدان پلی کیستیک چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 09:28 ب.ظ http://ow.ly/qyw59

اشتراک اطلاعات و دانش باعث توسعه جامعه و دانش میشود .
تصویر سونوگرافی یک تخمدان پلی کیستیک
http://ow.ly/qyw59

سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 10:26 ب.ظ

یعنی اول تسهیلات جهت قبولی در منطقه محروم ‏‏دوم تقویت و بهبود شرایط اقامت سوم تسهیلات برای شرایط کاری بعد از اتمام تعهد به عنوان مثال تسهیلات خرید مطب یا وسیله

سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 10:14 ب.ظ

به جای افزایش تعهد به 3 برابر بهتر بود که ظرفیت کلی رشته ها افزایش داده بشه و از سویی امکانات جهت اقامت و زندگی و ماندگاری پزشک در منطقه محروم فراهم بشه،واقعا 12 سال با شرایط بد از لحاظ اقامت و کار و حتی عدم امنیت جانی! بسیار طاقت فرسا و شاید نشدنیه.افزایش ظرفیت ها و گذاشتن فاکتورهای تشویقی برای پزشکان خادم در مناطق محروم میتونه مشکل رو حل کنه،نه اینکه تعهد 12 ساله گرفته بشه.به علاوه دانشجویان محروم با توجه به عدم دسترسی به اساتید مجرب در رقابت ضعیفترند که میشه با کاهش بیشتر سطح حداقل نمره قبولی برای این افراد و از سویی تقویت علمی دانشگاه ها و از سویی فراهم شدن شرایط اقامت چه از لحاظ مسکن چه از لحاظ امنیت باعث شد،بومیان محروم به صورت خودجوش به ماندن و خدمت در همین مناطق مصمم شوند حتی بیش از 12سال آن هم با علاقه به خدمت و بعد از چند سال منتج به تقویت سلامت این مناطق خواهد شد.

تصویر - محل شنیدن صداهای قلبی
bit.ly/17KtOpy

رضا یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 11:57 ق.ظ

اینو بخونین : ************************

بررسی مصوبه اصلاح بند 3 ماده واحده قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی
آیا این فوریت به عدالت منتهی می‌شود؟

http://salamatiran.com/NSite/FullStory/?Id=61606&type=3

. شنبه 11 آبان 1392 ساعت 05:57 ب.ظ

کارنامه نهایی رو سایته سنجشه.
نمرتون رو با نمره اخرین فرد قبول شده تو رشته های انتخابیتون مقایسه کنید

[ بدون نام ] شنبه 11 آبان 1392 ساعت 02:34 ب.ظ

از دوستان کسی در مورد سهمیه محروم اطلاعاتی داره؟به عنوان مثال چند نمره یا چند رتبه کمک می کنه؟بویژه حالا که 10% سهمیه شده 30%؟و آیا واقعاً ارزش داره که بزنی و 12 سال تعهد رو ضمانت بدی؟

منتظر شنبه 11 آبان 1392 ساعت 11:17 ق.ظ

من با دبیرخونه وزارت بهداشت تماس گرفتم گفتن حتما ۱۵ ابان جواب ذخیره دوم رو اعلام میکنن.

کف کفش ورزشکاری نمونه گیری میشه تو کشت کدوم میکروب رشد میکنه؟

لینک

bit.ly/1gh6iox

به پایینی جمعه 10 آبان 1392 ساعت 06:12 ب.ظ

یعنی تمام کاربرای پزشکان همانندسازی هستن؟؟هیچ کاربر اصلی وجود نداره؟؟

خبر فوری جمعه 10 آبان 1392 ساعت 05:30 ب.ظ

طبق قولی که به بینندگان عزیز داده شده بود:
با افتخار تقدیم مینماییم:
دکتر سایه همانند سازی شده به جامعه دستیاری پزشکان عرضه شد.
دیدن این موجود فوق العاده جالب را به همه دوستان توصیه مینماییم.
شایان ذکر است جهت ساختن سایه همانند سازی شده از همان تکنولوزی قبل( که جهت ساختن نگار و شادی همانند سازی شده استفاده شده بود )استفاده شده است.
بینندگان عزیز :به همت دانشمندان ما به زودی شاهد محصولات برتر ژنتیکی جدید این سایت در اینده خواهید بود.

[ بدون نام ] جمعه 10 آبان 1392 ساعت 12:26 ب.ظ

زی زی کجایی ؟ چرا کامنت نمیگذاری؟
ادمین پ ا ر س م د ی ک چی؟
از عشقت چه خبر؟

dr.sh پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 07:31 ب.ظ

Injaiim...

مدکوئیز پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 05:07 ب.ظ http://medquiz.ir

آزمونهای ماینور مدکوئیز آپدیت شد . مفید برای داوطلبان دستیاری امسال و کارآموزان بالینی و داوطلبان پیش کارورزی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 04:23 ب.ظ

کجاییییییییییید داوطلبان امسال واقعا؟؟چرا نیستید؟؟

پارچه فروش پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 01:36 ب.ظ

استوار دوم احمد جعفری، مدت هاست که یکی از کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی گیلان به شمار می‌رود. او در مدت فعالیت خود، بارها به رازگشایی پرونده‌های جنایی پرداخته و خاطره جنایی این هفته، یکی از پرونده‌هایی است که او موفق به شناسایی متهمان آن شده است. متهمان سعی داشتند با صحنه‌سازی، مسیر تحقیقات پلیسی را تغییر داده و ناپدید شدن مرد جوان را انتقامجویی جلوه دهند.

اواسط خرداد 90 بود، با یکی از همکاران مشغول صحبت در رابطه با حادثه ای که چند روز قبل تر رخ داده بود، بودم که زن جوانی وارد اداره آگاهی شد. به نظر می‌رسید که از موضوعی ناراحت است، بدون آنکه از او سوالی بپرسم، عکسی را که داخل کیفش بود درآورد و آن را روی میزم گذاشت و گفت:" شوهرم دو روز است که ناپدید شده و خبری از او ندارم.

کیوان یک پارچه فروش سیار است و با خودرویش پارچه ها را حمل می‌کند و در کوچه و محله ها آنها را به فروش می‌رساند."زن جوان که آسیه نام داشت، چادرش را کمی‌مرتب کرد و ادامه داد:" او مردی نبود که شب بی خبر به خانه نیاید. هر جا بود خبری به من می‌داد، الان دو روز است که تلفن همراهش خاموش است و به هر جایی که فکرش را کنید، سر زدم اما نتوانستم پیدایش کنم."

رد مشکوک

مشخصات کیوان و خودروی پرایدش به تمامی‌واحدهای گشت اعلام شد و بررسی ها برای یافتن مرد جوان با دستور قضایی شروع شد، در حالی که این بررسی ها ادامه داشت ساعاتی بعد از اعلام ناپدید شدن کیوان توسط همسرش، از یکی از کلانتری ها خبر رسید که خودروی پراید این مرد در حالی که در کنار جاده کمربندی رشت رها شده بود، پیدا شده است.

بلافاصله راهی محل شدیم، مامور کلانتری با دیدن ما جلو آمد و همانطور که به خودرو اشاره می‌کرد گفت:« برادر زن صاحب خودرو، وقتی داشته از این منطقه رد می‌شده، ماشین را دیده و بعد از اینکه از دامادشان اثری پیدا نکرده، موضوع را به ما گزارش کرد».

پیدا شدن خودرو توسط برادر زن کیوان جای تامل داشت، اما قبل از اینکه از او تحقیق کنم به بازرسی داخل خودرو پرداختم، ماشین کاملا سالم بود، نه آثار تصادفی روی بدنه اش دیده می‌شد و نه سرقت لوازم داخل آن به چشم می‌خورد. در خودرو باز بود و بار پارچه ای که کیوان برای فروش با خود برده بود دست نخورده در قسمت بار ماشین به چشم می‌خورد، داخل داشبورد ماشین علاوه بر سوئیچ ، نامه ای قرار داشت.

با دقت شروع به خواندن آن کردم. نامه حکایت از جنایتی سیاه می‌کرد و انگیزه عامل یا عاملان این جنایت را که ظاهرا انتقامگیری بود، نشان می‌داد. در نامه نوشته شده بود :" دنبالش نگردید، فقط یک هفته دیگر توی سد .... جنازه اش را پیدا کنید؛ عاقبت کسی که به دختر مردم تجاوز کند همین است؛ او باعث خودکشی آن دختر شد و باید به سزای عملش می‌رسید، به هوای فروش پارچه، با دختر من آشنا شد و او را فریب داد. او فکر می‌کرد نمی‌توانیم پیدایش کنیم اما توی شهر خودش پیدایش کردیم و او را به قتل رساندیم. "

سرنخ ماجرا

نامه به‌دست آمده داخل ماشین کاملا شفاف بود و به عبارتی عامل جنایت نشانه‌های واضحی از خود به جای گذاشته بود. او گفته بود کجا زندگی می‌کند، اصالتا کجایی است، محل انداختن جسد را بیان کرده بود و اینکه دخترش به چه دلیل و انگیزه ای خودکشی کرده است. عامل این جنایت خودش را به پلیس معرفی کرده بود و همین مسئله، کمی‌مشکوک به نظر می‌رسید، ما حتی از این نامه انگیزه قاتل را هم متوجه شدیم اما واقعا موضوع همان چیزی بود که در نامه نوشته شده بود؟ یا نوشته‌های داخل آن داستان پردازی‌های عامل یا عاملان جنایت بود تا ما را از مسیر اصلی تحقیقاتمان منحرف کند؟

برای کشف حقیقت به سراغ کسی رفتیم که خودروی مرد ناپدید شده را پیدا کرده بود. تحقیقات را از برادر زن کیوان آغاز کردیم. مرد جوان گفت:" با یکی از دوستانم به نام سهیل از جاده کمربندی عبور می‌کردیم که سهیل با دست به خورویی اشاره کرد و گفت این ماشین دامادتان کیوان نیست؟ کمی‌که نزدیک تر شدیم از پارچه‌های داخل ماشین آن را شناسایی کردم و چون دامادمان ناپدید شده بود و حالا ماشینش به طرز مرموزی پیدا شده بود، حدس زدم حتما بلایی سرش آمده و با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفتم و ماجرای کشف خودرو را گزارش کردم."

ارتباط شیطانی

اولین گام از تحقیقات ما، تایید ادعایی بود که در نامه نوشته شده بود. بی شک اگر تجاوزی رخ داده و به‌دنبال آن خودکشی ای صورت گرفته بود، باید پرونده ای در این خصوص در اداره آگاهی استان گیلان و دادسرا تشکیل شده بود.

ما تمامی‌پرونده‌های خودکشی و تعرض در دو سال گذشته را مورد بررسی قرار دادیم اما پرونده ای با مشخصاتی که نویسنده نامه نوشته بود یافت نشد و همانطور که حدس می‌زدیم این نامه تنها به این دلیل نوشته شده بود که مسیر تحقیقات پلیس منحرف شود و ما نتوانیم عامل یا عوامل اصلی دخیل در این پرونده را پیدا کنیم.

با برملا شدن این حقیقت، تحقیقات را روی شاخه ای دیگر متمرکز کردیم. در این پرونده، دو نفر بودند که خودروی کیوان را پیدا کرده بودند.

برادر خانم کیوان و سهیل. بررسی ها نشان می‌داد که سهیل یک کارگر ساختمانی بود. ما متوجه شدیم که قبل از ناپدید شدن کیوان، سهیل حدود 20 روز در خانه آنها به خاطر تعمیرات مشغول به کار بوده است.

برای تحقیقات بیشتر به خانه مرد ناپدید شده رفتیم و در ارزیابی تعمیراتی که صورت گرفته بود، متوجه شدیم که این تعمیرات دو الی سه روز کار داشته است، در حالی که سهیل بیش از 20 روز در آن خانه مشغول به کار بوده.

از طرفی در بررسی‌های ما مشخص شد سهیل با همسرش مشکل داشته و همین مشکلات باعث جدایی او از همسرش شده بود.مدارک و شواهد زیادی وجود داشت که نشان می‌داد سهیل نقشی در این پرونده و ماجرای ناپدید شدن کیوان دارد.

او تنها مظنون این پرونده بود و زمانی شک ما در رابطه با دست داشتن مرد جوان در جنایت به یقین تبدیل شد که راز خانه ویلایی وی برملا شد. سهیل در تمام مراحل بازجویی مدعی بود که خانه ای ندارد و آدرسی را که در اختیار ما قرار داده بود آدرس خانه پدرش بود اما ما در ادامه متوجه شدیم که وی یک خانه ویلایی داشته است.

از طرفی این خانه در محلی قرار داشت که مرد ناپدید شده آخرین بار در آن حوالی دیده شده بود. برای همین،سوء ظن ما به سهیل بیشتر شد و او را زیر نظر گرفتیم. نخستین انگیزه ای که احتمال داشت سهیل از این جنایت داشته باشد، حذف کیوان به خاطر مسائل عاطفی بود. اما هنوز هیچ مدرکی در خصوص اینکه سهیل به همسر کیوان علاقه داشته، در دست نبود. از طرفی سرنوشت کیوان در هاله ای از ابهام بود، بنابراین باید مطمئن می‌شدیم که مریم و سهیل با هم در ارتباط بودند یا نه و مشخص شدن این موضوع، راز ناپدید شدن مرد جوان را برملا می‌کرد.

از دوستان و اقوام مریم و سهیل تحقیقات به عمل آمد اما هیچ سرنخی که نشان دهد آن دو باهم در ارتباط هستند به‌دست نیامد. اگر حدس ما درست بود و آنها باهم در ناپدید شدن کیوان دست داشتند، بی شک باید در این مدت باهم به نحوی تماس می‌گرفتند و نحوه این تماس گرفتن یکی از مسائلی بود که باید به آن پی می‌بردیم.

برای بررسی‌های بیشتر به خانه کیوان رفتیم، داخل خانه هیچ سرنخی به‌دست نیامد اما هنگام خروج از خانه ناگهان چشمم به کاغذی افتاد که مقابل در ورودی بود. برگه ای که روی آن رمز شارژ تلفن همراه نوشته شده بود. پس خط دیگری وجود داشت که ما از آن بی خبر بودیم چرا که مریم شماره تلفنی که از خودش داده بود شماره تلفن ثابت بود و او گفته بود که تلفن همراه ندارد.

با هماهنگی قاضی، دستور بازرسی خانه صادر شد و در میان رختخواب ها، دو عدد سیم کارت اعتباری پیدا شد. سیم کارت‌هایی که راز جنایتی هولناک را در دل داشتند. هر چند پیامک‌هایی که از خطوط داده شده بود به‌صورت رمزی بود اما رمزگشایی آن و پی بردن به متن پیامک ها که حکایت از طراحی یک سناریوی قتل می‌کرد، برای کارآگاهان جنایی کار سختی نبود.

دو مظنون اصلی این پرونده، یعنی سهیل و مریم بازداشت شدند و تحقیقات از آنها آغاز شد. مریم و سهیل منکر هر رابطه ای با هم بودند و ما باید برگ برنده ای را که در دست داشتیم رو می‌کردیم. زمانی که مدارک به‌دست آمده را به مریم و سهیل نشان دادم، هر دویشان سناریوی جدیدی را مطرح کردند.

آنها به داشتن تماس‌های مخفی با هم اعتراف کردند اما مدعی شدند هیچ جنایتی مرتکب نشده اند. تنها مدرکی که می‌توانست دست آنها را رو کند، کشف جسد مقتول بود. محل احتمالی که برای یافتن جسد کیوان وجود داشت خانه ویلایی سهیل بود.

کیوان آخرین بار در آن حوالی دیده شده بود و از طرفی محل کشف خودروی مرد ناپدید شده نیز حوالی همان خانه بود. با این احتمال که جسد کیوان در خانه ویلایی دفن شده است، با گرفتن مجوز قضایی از بازپرس پرونده، راهی خانه سهیل شدیم. حیاط خانه حصار نداشت. پس احتمال دفن شدن جسد در حیاط خانه کم بود، چرا که آن منطقه نسبتا شلوغ بود و نمی‌شد به راحتی جسدی را دور از چشم بقیه در حیاط دفن کرد،در ادامه تحقیقات وارد خانه شدیم، احتمال می‌دادیم جسد در داخل خانه دفن شده باشد. در کف هال و زیر فرش، قسمتی بود که به تازگی سیمان شده بود.

با برداشتن سطح سیمانی بوی تعفن به مشام رسید و جسد را پیدا کردیم. با اینکه مدتی از جنایت گذشته بود اما به وضوح آثار ضرب و جرح روی بدن مقتول دیده می‌شد. با کشف جسد، متهمان راهی برای کتمان جنایت نداشتند.

بار دیگر تحقیقات از مرد جوان صورت گرفت. قبل از اینکه متهم حرفی بزند، به او گفتم:" بازی تمام شده است، با اینکه از همان اول می‌دانستم در ماجرای سر به نیست کردن کیوان نقشی داری اما مدرکی برای این جنایت نبود، ولی حالا با پیدا شدن جسد، آن هم داخل خانه ات همه چیز برملا شده است. پس اگر بخواهی حقیقت را کتمان کنی باید بدانی که آنقدر سند و مدرک علیه ات هست که در هر محکمه ای متهم شناخته می‌شوی."

چرا کشتیم؟

سهیل نگاهی به من انداخت و نگاهی هم به برگه بازجویی که روبه‌رویش قرار داشت. خودکار روی میز را برداشت و قبل از آنکه بنویسد، شروع به صحبت کرد:" 4 ماهی بود که مریم را می‌شناختم، خواهر یکی از دوستانم بود. از وقتی از همسرم جدا شدم و مریم را دیدم مهر او به دلم نشست. اما مریم ازدواج کرده بود و صاحب زندگی بود. باید راهی پیدا می‌کردم تا به او بگویم که به وی علاقه دارم.

این فرصت زمانی مهیا شد که فهمیدم خانه کیوان نیاز به تعمیرات دارد، به بهانه تعمیرات هر روز به خانه او می‌رفتم و سعی می‌کردم علاقه ام را نسبت به مریم نشان دهم و او را ترغیب کنم که از همسرش جدا شود. در نهایت موفق شدم، اما کیوان نمی‌خواست همسرش را طلاق بدهد، برای رسیدن به مریم، باید کیوان را از سر راهم برمی‌داشتم."

مرد جوان ادامه داد:" روز حادثه در مسیر کیوان قرار گرفتم و سوار ماشین او شدم. همه چیز از قبل برنامه ریزی شده بود و باید در فرصتی مناسب، آبمیوه مسمومی‌را که به همراه داشتم به او می‌دادم. از قبل تعداد زیادی قرص خواب آور داخل آبمیوه ریخته بودم و به بهانه ای آبمیوه را به کیوان دادم و وی با خوردن آن، بیهوش شد.

بعد از اینکه از بی هوشی کیوان مطمئن شدم، پشت فرمان ماشین او نشستم و راهی خانه ام شدم. همه چیز را از قبل آماده کرده بودم، به محض ورود به خانه با ضربات میله آهنی او را به قتل رساندم و قسمت پذیرایی خانه را کندم و جسد را داخل آن قرار دادم و مجددا با سیمان روی آن را پوشاندم.»

متهم به قتل گفت:" با ناپدید شدن کیوان، بی شک پلیس به دنبال او می‌گشت و برای رد گم کردن و انحراف مسیر تحقیقات پلیسی، نامه ای نوشتم و آن را داخل خودروی مقتول گذاشتم. نامه حکایت از انتقامجویی داشت و اینکه دختری بیگناه به قتل رسیده است. دست نوشته را در خودروی کیوان گذاشتم و آن خودرو را کنار خیابان پارک کردم. دو روز بعد، برادر مریم را به بهانه جست‌وجو به مسیری که خودرو را در آنجا پارک کرده بودم بردم و وقتی باهم در حال قدم زدن بودیم وانمود کردم که ماشین را به صورت تصادفی دیده ام. برای اینکه کسی به خانه ام شک نکند، خانه ویلایی ام را سه روز بعد اجاره دادم. وقتی خانه را اجاره دادم متوجه شدم که محل دفن جسد باد کرده و ترکیدگی به‌وجود آورده است. به همین دلیل به آنجا رفتم و مجددا محل را سیمان کاری کرده و آنجا را ترک کردم. مریم در این ماجرا هیچ نقشی نداشت، اما از تصمیمی‌که در رابطه با قتل همسرش گرفته بودم خبر داشت.

"مریم زمانی که فهمید همدستش به قتل اعتراف کرده، ادعاهای سهیل را تایید کرد.

منتظر سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 10:46 ق.ظ

از ذخیره ها خبری ندارین؟

سایت دستیاری پزشکان یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

با سلام خدمت دوستان
پزشکان انجمنی ازاد برای همه میباشد و بنده مدتی هست که به انجمن سر نخواهم زد چون به کاربرانی که جز جامعه پزشک هستن و در سایت عضویت دارند و یا عضو خواهند شد کاملا اطمینان دارم و هرگز بحث و جدال راه نخواهد افتاد چون خوشحالم در جمع نخبه جامعه وبا فرهنگ و شعور حضور دارم
امیدوارم به شایعات وبد گویی درباره سایت ها ادامه ندهند

کامروا باشید

به پایینی یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 12:42 ب.ظ

بابا شما چرا ساده ای؟
اون که کامنت گذاشت علی سیفی نبود .
علی سیفی این جا رو قطعا نمیشناسه چون اصلا پزشک نیست.
متاسفانه حتی از اسم علی سیفی هم سواستفاده شد.

به علی سیفی یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 12:18 ب.ظ

اینکه شما 2 تا اکانت داشتی و ادمین متوجه شد و اکانت شما رو بسته که منطقی به نظر میرسه!
سایت بی در و پیکری مثل انجمن **** یکسری 2-3 تا اکانت دارن ،
تازه یکیشون- همون عشق رادیو با عشق دیگه اش جراحی مغز و اعصاب : زی...
یکی دیگشون تاپیک میگذاره بعد با اکانت دیگه از اون یکی که خودش باشه تعریف میکنه و....
این ها توهین به بقیه است

[ بدون نام ] شنبه 4 آبان 1392 ساعت 05:46 ب.ظ

http://isna.ir/fa/news/92072012398/%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D9%88%D8%B7%D9%84%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C

[ بدون نام ] شنبه 4 آبان 1392 ساعت 03:12 ب.ظ

لطفا نسبت به یکدیگر ادب و احترام رو رعایت کنید و ندانسته تهمت و قضاوت ناروا نزنید و کامنت های مودبانه بگذارید وصحنه سازی نکنید و کامنت های مشکوک را پاسخ ندهید

از خانه پزشک هم میخواهیم که برای نظرات تاییدیه بگزاردتا یک عده اینجا اشوب به پا نکنن و توهم زایی را در خودشان سرکوب نمایند و هر کسی را با دیگری یکی نبینند

یک پزشک شنبه 4 آبان 1392 ساعت 03:00 ب.ظ

به ممول شنبه 4 آبان 1392 ساعت 01:53 ب.ظ

شرمنده دکترجان.
دوستمون تازه شروع کرده.
این قصه سر دراز دارد.....

ممول شنبه 4 آبان 1392 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.dejapense.blogfa.com

بابامحض رضای خدا نیاین اینجا کامنت بذارین با اسم ممول وآدرس وبلاگ رو هم با بی شرمی تمام میذارین.بد نیس آدم یه اپسیلون وجدان داشته باشه.من حلال نمیکنم کسی رو که با اسم ممول هرچی میخاد مینویسه.من غیرهمین دوتا کامنتی که نارضایتیمو اعلام کردن از کسی که بجای من کامنت میذاره به اسم ممول کامنت دیگه ای نذاشتم.بابابزرگ لطفن شما یه ارشادی بکننی این جماعت نادان رو

نایک =رحیم=dr.abc شنبه 4 آبان 1392 ساعت 12:47 ق.ظ

دوستان اون سایت پ ا رس م دی ک کلا فقط دروغه و با ابروی مردم بازی میکنه من هم دیگه اونجا عضو نیستم
عده ای با تخریب شخصیت بچه های پزشکان فقط خواستن سایت رو خراب کنن دوباره بیاین و نگزارین سایت پزشکان خراب بشه
من دیگه کامنتی اینجا نمیزارم

علی سیفی شنبه 4 آبان 1392 ساعت 12:40 ق.ظ

من با دو نام کاربری علی سیفی و علی 151 در سایت پ ا رس م دی ک عضو شدم که ادمینش بیخود هر دو اسم رو بست و نگزاشت در سایت فعالیت داشته باشم واقعا متاسفم براش
من اومده بودم درد دلمو بگم که نزاشت
تو سایت دستیاری پزشکان هم نوشتم وادمینش هنوز منو اخراج نکرده
خدایا کیه که درد منو بفهمه

ممول به پایینی شنبه 4 آبان 1392 ساعت 12:35 ق.ظ http://http://www.dejapense.blogfa.com/

به ممول واقعی جمعه 3 آبان 1392 ساعت 11:57 ب.ظ

دکتر ممول عزیز دلم براتون میسوزه.
شما موضوع جدید دوستمون هستین

ممول جمعه 3 آبان 1392 ساعت 09:27 ب.ظ

کاربرای قدیمی سایت پ ا رس م دی ک همه رفتن و سایت دستیاری پزشکان هم که همه میان فقط بازدید میکنن و میرن
این روزا هیچکسی نیست
اینجا هم مثل قبل نیست
چرا؟؟؟

dr.sh پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 09:44 ب.ظ

Shaiad ravan qabol sham shaiad kasi midone ravan ta che rotbei gereftan?va zakhire ba che rotbei raftan?

ممول پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 07:19 ب.ظ http://http://www.dejapense.blogfa.com

سایت دستیاری پزشکان تعطیل شده؟؟

به پایینی پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 05:14 ب.ظ

شما رتبتون چنده؟منتظر چه رشته ای هستین؟

dr.sh پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 03:10 ب.ظ

Manam montazeram.vali fek nakonam qabol sham:-( albate hala hala ha ham nemiad...

. پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 01:51 ب.ظ

ذخیره دوم کسی نبود؟
هیچ کس منتظر نیست؟

. چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 11:22 ق.ظ

بچه ها کسی از ذخیره دوم خبری نداره؟
میشه بگین دانشگاه ها تون ذخیره اول کسی رو گرفتن؟
چند نفر؟
یعنی هیچ کس منتظر ذخیره ها نیست؟
همتون قبول شدین؟

پزشک جسد خوار چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 06:10 ق.ظ

به گزارش شرق، سه روز قبل وقتی ماموران پلیس شهرری در حال گشت‌زنی بودند به مردی که کودکی را بغل کرده ‌بود، مشکوک شدند و او را متوقف کردند. رفتاری که این مرد با کودک داشت ظن ماموران را برانگیخت و آنها مرد مظنون را به اداره آگاهی شهرری انتقال دادند. وقتی مرد جوان مورد بازجویی قرار گرفت خودش را پزشک کودکان دارای فوق تخصص معرفی کرد و گفت اهل خوزستان است و مدت کوتاهی است که به تهران آمده و قصد داشت دخترک را به قتل برساند زیرا فکر می‌کرد او کارتن‌خواب است و خانواده‌ای ندارد.

وقتی پلیس هویت دختر را بررسی کرد معلوم شد گم‌شدن او ساعاتی قبل توسط خانواده‌اش به پلیس اعلام شده بود. متهم در ادامه بازجویی‌ها اعتراف عجیبی کرد. او گفت: من حدود 15کودک را به قتل رسانده و گوشت آنها را خورده‌ام. او جزییاتی را هم برای ماموران توضیح داد و گفت سال‌هاست به این کار مشغول است اما از آنجایی که بچه‌های خیابانی و بی‌سرپرست را به قتل می‌رساند، کسی دنبال او نبود.

متهم در ادامه ادعاهای عجیبش گفت: من خودم آدم فقیری بودم و برای اینکه بچه‌های فقیر بدبختی نکشند آنها را به قتل می‌رساندم. اعترافات این مرد به قدری شوک‌آور بود که بلافاصله تحقیقات آغاز و حسین به دستور بازپرس کشیک برای انجام معاینات روانی به پزشکی قانونی معرفی ‌شد. این مرد روز گذشته برای انجام معاینات به پزشکی قانونی منتقل شد. او که سلامت روانی‌اش هنوز تایید نشده است به سوالات خبرنگار ما پاسخ ‌داد.

جسد کهنه چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 06:04 ق.ظ

سرهنگ عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا،در تشریح این حادثه اظهارکرد: مردی در سال 74، مفقودشدن پدرش را به پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد و از آن زمان تحقیقات برای رسیدگی به این پرونده در اداره یازدهم پلیس آگاهی آغاز شد.

وی با بیان اینکه یک ماه پیش کارآگاهان پلیس‌آگاهی به همسر دوم فقدانی مشکوک شدند و حدود 20 روز قبل او را دستگیر کردند، گفت: کارآگاهان با اخذ دستورات قضایی، امروز منزل مفقودی در ستارخان را بازرسی کردند.

رییس پلیس آگاهی تهران‌بزرگ افزود: کارآگاهان داخل موتورخانه منزل مفقودی، به دیواری برخوردند که ابعادش بر اساس مهندسی ساختمان نبود و بر همین اساس دیوار کاذب را تخریب کردند و با یک اسکلت متعلق به این پزشک روبرو شدند.

محمدیان با تاکید بر اینکه جسد امروز کشف شد، گفت: فردا تحقیقات از متهمه آغاز خواهد شد.

ممول چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.dejapense.blogfa.com

این ممول کیه که به اسم من اینجا نظر میذاره.متاسفم واستون بااین نوع ادبیات بی شرمانتون

ممول سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 09:02 ب.ظ

ادمین دستیاری پزشکان معلوم نیست از تخم کدوم نطفه بوده که کاربرای سایتشم دارن فرار میکنن

به ممول سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 04:48 ب.ظ

ممنون ممول جان
خدا از دهنت بشنوه....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

کسی از پزشکان نرفته
گاهی مشکل پیش میاد
بیخودی شایعه سازی نکنید
بحث تمام شد

به پایینی سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 03:28 ب.ظ

هر توطیه ای بوده کار ادمین پ ا رس م دی ک بوده که سایت خودشو خوب جلوه بده

به پایینی سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 03:28 ب.ظ

اصلا حوصله بحث باهات رو ندارم.
این قدر بنویس و سوال کن که خسته شی
خدافظ

milan سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 03:24 ب.ظ

عزیزم ۱۰۰ بار دیگه بپرسی کافیه؟دست برمیداری؟
اگه با ۱۰۰ بار دیگه تایپ کردن این سوال کارت راه میفته بگو همه کمکت کنیم که ول کنی

تو که جواب دادی بگو چرا اینجوری شد یهو سایت پزشکان؟؟
کاربرا دارن میرن
چرا حرصت گرفته که کاربرا دارن از پزشکان میرن؟؟؟

به پایینی سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 02:36 ب.ظ

عزیزم ۱۰۰ بار دیگه بپرسی کافیه؟دست برمیداری؟
اگه با ۱۰۰ بار دیگه تایپ کردن این سوال کارت راه میفته بگو همه کمکت کنیم که ول کنی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

چرا سایت دستیاری یک هو اینجوری شد؟؟ همه دارن میرن
اونایی هم که فعال بودن کم رنگ شدن

memol سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 12:12 ب.ظ

Man fek mikodnam qabol mishi:-)

. سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 10:50 ق.ظ

کسی از ذخیره طب اورژانس خبر نداره؟
دانشگاه تهران و بهشتی و ایران مرحله اول هرکدوم چند تا ذخیره طب برداشتن؟
کسی میدونه؟
من منتظر مرحله۲ هستم.رتبم۴۷۰۰ شده.میتونم امیدوار باشم؟

alimi سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 12:29 ق.ظ

همه رفتن هم از اینجا و هم از سایت پزشکان؟؟
چرا از سایت دستیاری پزشکان کاربرا دارن میرن؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

چرا کسی تو سایت دستیاری پزشکان نیست؟؟ همه رفتن؟ چرا دارن میرن؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 08:34 ب.ظ

مجموعه ABC MEDICINEدر سایت دستیاری پزشکان

ملتمس یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 08:09 ب.ظ

باز این روسا عوض شدن...تغییرات دادن که هر کی رو دلشون خواست قبول کنن با محاسبا پیچیده بگن ضریبش بالا بوده پس رتبه اش بالا شده ..تدبیر و امید روهم فهمیدیم .......ما که ناامید شدیم از امتحان .....

ملتمس یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 08:06 ب.ظ

موضوع ضریب و..انتخاب محدود برای انتحان چیه؟دق مرگ شدیم ما که حیف عمرمون

[ بدون نام ] یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 06:50 ب.ظ

سایت پزشکان چرا خلوته؟؟

SCAM یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام دوستان یه سوال دارم لطفا هر کسی میتونه راهنمایی کنه خیلی بلاتکلیفم به خاطر این مسئله:
بعضی ها میگن میشه بدون رفتن طرح و بدون شرایط رینگ و استریتی یعنی با داشتن شرایط عادی در امتحان دستیاری شرکت کرد آیا این موضوع درسته؟ مثلا برای ثبت نام در آزمون آیا گواهی پایان طرح میخوان؟ راستش الان هم چند نفر رو میشناسم این کار رو کردن...
از دوستان و همکاران میخوام در این خصوص راهنمایی کنن خیلی ذهنم مشغول شده... ممنون

جهت دانلود رایگان به سایت مراجعه نمایید

سایت دستیاری شما عزیزان امکان اطلاع از آخرین فعالیت های سایت را برای شما مهیا کرده ست . این آدرس را ملاحظه کنید :
http://dastyari.net/feed
سایت دستیاری شما امکان اطلاع رسانی از صفحه های وب دوستان شما را ایجاد نموده است . با لینک فعال به آدرس های مربوط. و بصورت رایگان . این کار را ملاحظه کنید :
http://dastyari.net/newsfeed

با سلام
یکی از قابلیت های سایت دستیاری.نت ایجاد کوئیز است . اگر کوئیز خود را بروش بسیار سریع ساده و موثر ایجاد کردید . میتوانید لینک آن را برای دوستانتان ایمیل کنید . میتوانید کوئیز را خصوصی کنید بین فقط دو نفر یا چند نفر یا طوری تنظیم کنید که فقط برای یک لیست قابل مشاهده باشد. میتوانید درباره کوئیز در زیر آن کامنت بگذارید . استفاده از این سایت رایگان است و همیشه خواهد بود . حتی برای ثبت نام . نمونه این کار را ببینید
http://dastyari.net/quiz/27/

m یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 12:19 ق.ظ

وقت وزندگیمون گذاشتیم برای امتحان دستیاری . حضرات شب میخوابن صبح یه قانون جدید میزارن ، 6 ماه به امتحان مونده تازه برای درس ها ضریب میزارن و انتخاب رشته هم محدود میکنن ، برنامه ریزی داوطلبین آزمون یعنی کشک . حساب نمیکنن ما تو چه شرایطی تو مناطق 5/3 طرح هستیم داریم با بدبختی درس میخونیم . اینم از شاهکار دولت تدبیر و امید .

و البته این آقای خاتمی در منزلش

مراسم عقد رامبد جوان توسط آقای خاتمی

اسم ضایعه این تصویر را می دانید ؟

این نام مال پزشک ناپلئون ب پارت بوده که اونو ابداع کرده . برای سربازانی بکار برده میشد که در جنگ مرز روسیه دچار سرمازدگی نوک اندامها میشدند و این پزشک اون قسمتا رو امپوته میکرد .. و این نام مدل امپیوته کردن بود که بعدها به یک نام برای این ضایعه بکار برده میشود تا به اکنون
کلیک کن لینک را و ببین تصویر را

به نظر شما این تصویر چی میتونه باشه ؟ سابقه تروما دارد؟
http://dastyari.net/file/pic/photo/2013/10/b4102c24eb9d3cb23ffa8febd69203c2_1024.jpg?t=5262c1844a4cc

بنظر شما این تصویر چی میتونه باشه ؟ سابقه تروما دارد .
http://dastyari.net/photo/270/lisfranc-dislocation/userid_5256/

یک مطلب آموزشی شنبه 27 مهر 1392 ساعت 08:49 ب.ظ http://dastyari.net/blog/37

برای داوطلبان این موسسه که کار جالبی است
http://dastyari.net/blog/37

به یک کنکوری شنبه 27 مهر 1392 ساعت 08:10 ب.ظ

دوست من سل درمان شدنی است .
هیچ اثر مخربی بر ر وند زندگی تو نمیگذاره . این افسردگی طبیعی است . و کوتاه مدت

[ بدون نام ] شنبه 27 مهر 1392 ساعت 08:09 ب.ظ http://dastyari.net/index.php?do=/dastyari/

یکی از مطالب جالب که موسسات گذاشتن برای مطالعه رو جمع کردیم در آدرس زیر :
http://dastyari.net/index.php?do=/dastyari/

یه کنکوری شنبه 27 مهر 1392 ساعت 05:36 ب.ظ

نمیدونم اینجا کسی جوابم رو میده یا نه؟
حالم خیلی گرفتست .من خیلی درس خوندم و کلی برنامه داشتم امسال که برای کنکور برنامه ریزی میکنم جوری درس بخونم که پزشکی قبول بشم اما حالا یه دفعه بهم گفتن مشکوک به سل هستم
اگه تشخیص درست باشه و من بیمار باشم به من اجازه میدن رشته پزشکی رو انتخاب کنم یا نه؟؟؟؟ حالا باید چی کار کنم؟؟ نکنه قبول بشم و بعد بفهمن بیرونم کنن!!

[ بدون نام ] شنبه 27 مهر 1392 ساعت 05:18 ب.ظ

فقط دوره چهل خیلی دوره خوبی بود برای بچه ها

شاید همه رییس روسا دوره چهلی بودن

منابعشون که هیچ تغییری نداشت زمان ازمونشون هم
رشته و بقیه هم که عالی

واقعا فقط پارتی بازا تو دوره چهل بودن

[ بدون نام ] شنبه 27 مهر 1392 ساعت 04:48 ب.ظ

شایعه نیست.
فقط خیلی احمقن.
اگه میخوان یه غلطی کنن باید از اول سال بگن که ادم برنامه ریزی کنه و هدف بذاره و بخونه.حالا میگن؟کی برنامه جدید بذاریم؟رو چی برنامه بذاریم؟رو یه چیز فرضی که معلوم نیست ۲ روز دیگه عوض بشه؟عجب غلطی کردم موندم ایران

به پایینی شنبه 27 مهر 1392 ساعت 04:07 ب.ظ

تو رو خدا شایعه درست نکنین.کم اعصابمون خورده شما بزن خوردترش کن

[ بدون نام ] شنبه 27 مهر 1392 ساعت 02:33 ب.ظ

بچه ها خبر جدید رو شنیدید میگن برا درسها ضریب گذاشتن

این آدرس شاید بدرد بخوره جمعه 26 مهر 1392 ساعت 09:58 ب.ظ http://dastyari.net

ارتباط با یکدیگر .. ساخت کوئیز توسط یکدیگر .. کامنت گذاری برای کوئیز ها ..
ببینید چطوره

به پایینی جمعه 26 مهر 1392 ساعت 09:14 ق.ظ

توهم توطیه کدومه؟
اتفاقی بوده که افتاده.
مساله زمان امتحان نیست.مساله برنامه ریزی برای زندگیه که تو خراب شده ای به اسم ا.ی.ر.ا.ن نمیشه داشت.

‏ اردیبهشت زمان مناسبی است جمعه 26 مهر 1392 ساعت 03:52 ق.ظ

خیلی از دوستان با تعویق آزمون به اردیبهشت موافق بودند.توهم توطئه هم نکن.چون اگر این جور باشه اون زمان که یکهو شد اسفند بحث داشت.نه اینکه چند ساله بعد عید بوده امسال هم منطقی شد و ‏11‏ اردیبهشت شد.به نظر بهتره ثابت و به صورت قانون در اردیبهشت بشه.زمان خوبیه.

11:30pm پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 11:34 ب.ظ

آخرین خبر از سایت دستیاری پزشکان
::سایت دستیاری پزشکان برای همیشه از صحنه اینترنت حذف شد وهیچ کاربری در ان موجود نمیباشد
بجای ان سایت های بدون هزینه دیگری مثل مدکوییز و اخبار رایگان ازمونها تاسیس شده است
لطفا درباره این سایت هرگز بحث نکنید

موفق باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد