خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

اعلام جزئیات آزمون های دانشنامه پزشکی/ آمار قبولی داوطلبان

http://s1.picofile.com/file/7499585806/besm230.jpg

 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ 

 =====================


وزیر بهداشت: هیچ آزمونی به شفافی آزمون وزارت بهداشت نیست

» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هیچ آزمونی به شفافی آزمون وزارت بهداشت نیست.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر بیست‌وهفتمین آزمون دانشنامه بورد فوق تخصصی و شصتمین آزمون دانشنامه بورد تخصصی و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آزمون دانشنامه بورد تخصصی در 53 رشته برگزار شد، اظهار کرد: در آزمون امسال تنها یک رشته نتوانست هیچ قبولی را برگزیند.

وی با بیان اینکه هیچ آزمونی به شفافی آزمون وزارت بهداشت نیست، تصریح کرد: باید ارزیابی دقیقی از طرف وزارت بهداشت بر روی کسانی که مدرک پزشکی را می‌گیرند، صورت بگیرد زیرا مردم به وزارت بهداشت اعتماد کرده‌اند و جان خود را به دست پزشکان می‌گذارند بنابراین باید از طرف وزارت بهداشت ارزیابی دقیقی صورت بگیرد.

وزیر بهداشت همچنین با بیان اینکه دانشجویان پزشکی باید صبر خود را بالا ببرند، گفت: پزشکی، کاربسیار پرزحمت وپردغدغه‌ایست، به طوری که باید پس از کسب مدرک، به مناطق محروم و شهرستان‌های دور بروند.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: متاسفانه وزارت بهداشت نمی‌تواند تمام بیمارستان‌ها مدیریت کند و به علت کمبود امکانات در بیمارستان‌ها، دانشجویان پس از مدتی دچار سرخوردگی می‌شوند.

=========================

تسهیل خدمات رفاهی برای دانشجویان پزشکی/ اعطای وام خرید کالا
مدیر دانش آموختگان صندوق رفاه وزارت بهداشت گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شده که ظرف چند دقیقه به درخواست های مجوزهای دانشجویی و تسویه حساب پاسخ داده می شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری دانشجویان نیست.

دکتر بهزاد تدین در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دانشجویان و دانش آموختگان به هر دانشگاهی مراجعه کنند می توانند مجوز تسویه، مجوز موکول و مجوز ادامه تحصیل را در مدت چند دقیقه دریافت کنند. 

مدیر دانش آموختگان صندوق رفاه وزارت بهداشت همچنین با اشاره به پرداخت وام برای خرید تجهیزات پزشکی و کمک آموزشی گفت: برای دانشجویان رشته های دستیاری تخصصی و دکتری تخصصی 600 هزار تومان وام خرید کالا در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: سایر دانشجویان در مقاطع دیگر می توانند تا مقطع 250 هزار تومان وام خرید تجهیزات پزشکی و وسائل کمک آموزشی از صندوق رفاه وزارت بهداشت دریافت کنند. 

تدین اظهار داشت: دانشجویان می توانند در مدت تحصیل از وام خرید استفاده کنند و پس از فراغت از تحصیل می توانند از خرید الکترونیکی صندوق استفاده کنند. قیمت این تجهیزات در فروشگاه الکترونیک کمتر از بازار است و دانشجو در زمان تحصیل پولی پرداخت نمی کند.

=========================

برگزیدگان آزمون های دانشنامه پزشکی الگوهای طبابت محسوب می شوند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: برگزیدگان در آزمون های دانشنامه پزشکی به عنوان الگوهای طبابت برای گروههای دیگر به حساب می آیند و مسوولیتی بیش از سایر افراد دارند. 

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسن ابوالقاسمی در مراسم اختتامیه شصتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و بیست و هفتمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خطاب به نفرات برتر آزمون های دانشنامه افزود: توصیه می کنم در طبابت خود منفعت جامعه را به منافع خود ترجیح دهید.

وی گفت: به بیمار بعنوان کسی نگاه نکنید که برطرف کننده نیازهای مادی شماست بلکه نگاهتان به بیمار بعنوان فرد دردمندی باشد که نیاز به یاری شما دارد.

ابوالقاسمی اظهار داشت: در تاریخ ایران حکمت و طبابت در هم آمیخته است. از این رو در طبابت خود نباید فقط بیماری را در نظر بگیریم بلکه باید بیمار محور باشیم و به جای درمان، مدیریت بیماری را در نظر بگیریم و به پیشگیری اهمیت بیشتری ببخشیم.

وی ضمن تاکید بر حفظ ارتباط پذیرفته شدگان آزمون های دانشنامه با اساتید بر نهادینه کردن اخلاق حرفه ای، ارتباط با بیمار و توضیح پروسه درمان توصیه کرد.

=================================

وزیر بهداشت :
نفرات برتر آزمون‌های دانشنامه پزشکی حمایت می شوند 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اهمیت آزمون دانشنامه بورد تخصصی و فوق تخصصی، گفت: وزارت بهداشت از نخبگان و نفرات برتر این آزمون حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر بیست‌وهفتمین آزمون دانشنامه فوق تخصصی و شصتمین آزمون دانشنامه تخصصی افزود: تلاش این دسته از دانشجویان از هم اکنون آغاز شده است و علی‌رغم وجود مشکلات پیش رو باید خودشان را برای ادامه مسیر آماده کنند.

وی آزمون دانشنامه را مهمترین مرحله ارزیابی دانش افراد دانست و گفت: آن چیزی که برای دانشجویان در طول مسیر کار باقی می‌ماند، خدمت به مردم به ویژه نیازمندان صرف نظر از هرگونه موقعیت مادی است و آن قسمت از خدمت پزشکان خالصانه و تنها در جهت حمایت از خدمت به مردم است که می‌تواند به یادماندنی‌ترین تجربه کاری برای پزشکان را رقم بزند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: اساتید بسیاری برای برگزاری آزمون‌های بورد تلاش کردند. این آزمون در سطح وسیعی برگزار می‌شود و طبیعی است که در آن اشکالات جزئی وجود داشته باشد و موجب اعتراضاتی هم شود. 

============================

اعلام جزئیات آزمون های دانشنامه پزشکی/ آمار قبولی داوطلبان 
معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به جزئیات برگزاری آزمون های دانشنامه در رشته های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی، آمار قبولی و نفرات برتر در این دو آزمون را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر بهرام عین اللهی در مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر بیست‌وهفتمین آزمون دانشنامه فوق‌تخصصی و شصتمین آزمون دانشنامه تخصصی، افزود: 139 نفر به عنوان نفرات برتر در رشته های تخصصی و فوق تخصصی معرفی شده اند که از این تعداد 82 نفر در تخصصی و 47 نفر در فوق تخصصی رتبه برتر را کسب کرده اند. 

عین اللهی اظهار داشت: 2294 داوطلب در آزمون شفاهی و 2790 در آزمون کتبی تخصصی شرکت کرده‌اند که از این تعداد 1664 نفر در آزمون تخصصی قبول شدند. 95 داوطلب نیز در آزمون دانشنامه تخصصی غایب بوده‌اند و با این وجود 77 درصد شرکت‌کنندگان در بخش تخصصی قبول شدند.

وی با اشاره به آمار قبولی و حاضرین آزمون در دانشنامه فوق تخصصی گفت: 261 داوطلب در آزمون دانشنامه فوق تخصصی شرکت کرده‌اند که از این تعداد 214 داوطلب موفق به قبولی و 47 داوطلب مردود شدند. چهار نفر غایب بودند و 205 نفر در آزمون شفاهی دانشنامه بورد فوق تخصصی قبول شدند. در نهایت 87 درصد شرکت‌کنندگان در آزمون دانشنامه فوق تخصصی قبول و 13 درصد از آنها مردود شدند. 

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به انتخاب دبیران بورد رشته های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی گفت: در این دوره انتخاب دبیر هیات بورد به صورت انتخابی صورت گرفت، در حالی که پیش از این دبیران منصوب می شدند که مورد اعتراض بسیاری قرار گرفته بود.

عین اللهی با اشاره به تمهیدات امنیتی آزمون گفت: این آزمون در کمال صحت و رعایت امنیت برگزار شد.


نظرات 38 + ارسال نظر
طب اورزانس بهشتی یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 04:19 ب.ظ

تو شش ماه اول فعلا خبری از حقوق نیست اما اسفند معوقه ان داده خواهد شد استاد ما میگفت از اسفند سال پیش تصویب شده 50 درصد افزایش داشته باشه کارانه هم هر جا و هر رشته فرق داره در جاهای مختلف متفاوت می باشد

سایت دستیاری پزشکان شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 06:27 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

http://www.dastyari-pezeshkan.com

[ بدون نام ] شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 04:08 ب.ظ

کسی نمدونه حقوق دستیارای سال یک رو کی میدن؟ قضیه کارانه چیه؟

سفدا شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

کسی دیگه نمیخواد زمان ازمون تغییرکنه؟؟!
بنظرم هر چی زودتر امتحان بدین بهتره
ماها دوره چهل که بودیم هزار بار ارزو میکردیم بهمن ازمون بدیم

ملیکا شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 01:52 ب.ظ

تبریک به کسایی که خدا زدتشون

[ بدون نام ] شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 11:46 ق.ظ

سهمیه محروم تو دوره چهل چن نفر برا تموم رشته ها بوده؟

[ بدون نام ] جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 03:33 ب.ظ

کسی خبر نداره ذخیره کدوم رشته ها اعلام میشه؟؟؟

سایت دستیاری پزشکان جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

http://www.dastyari-pezeshkan.com

[ بدون نام ] جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 12:11 ق.ظ

همکاران محترم این وبلاگ یک محیط عمومی جهت تبادل اطلاعات و نظرات پزشکی هست که بتواند سهم کوچیکی در رسیدن همکاران به هدف هایشان باشد
اینجا مکانی برای فحاشی و بازی و سرگرمی نیست
در پایان میگویم لطفا کاری نکنید که مثل صفحه پیش نظرات برداشته شود یا تاییدیه گزاشته شود
هر کسی هر چی هست برای خودش هست
بیچاره برای خودش بیچاره هست
بهترین رزیدنت برای خودش بهترینه
بیایید به نظرات و انتقادات یکدیگر احترام بگذاریم
و در صورت مثبت نبودن نظرمان درباره چیزی سکوت کنیم نه اینکه به تخریب یکدیگر بپردازیم و انتقام جویی کنیم و از ناراحتی دیگران شاد بشیم
هیچکس اینجا از دیگری توقع چیزی نداره فقط هدف پیشرفت همکاران هست و بس
فکر نمیکنم درست باشه برضد هم به رفتار و اعمال نادرست بپردازیم و یکدیگر را به سخره بگیرید
چون یکی از دیگری متنفرشده بگه تو رزیدنت نیستی و خنگ هستی و یا بگه خوشحالم از اینکه بدبخت شدی و غیره
وبرعلیه سایتها پزشکی که همه هدف ارتقا همکاران هست بد بگیم فلان جا دروغه فلان جا ادمینش شعور نداره و خودخاهه ...
امیدوارم دیگه از این بحثا اینجا دیده نشود
با ارزوی موفقیت همکاران

تشکر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 11:36 ب.ظ

نمیزنمت خودم جان
خدا زدتت بسه
............................
دوست عزیز نگران نباش هر کسی که میگی رو خدا زده و بدبختش کرده تو خوشحال باش و زندگیتو بکن
درست نیست بیای بدبختی یکیو رو لود کنی
بزار بمیره
ولی خواهش میکنیم بزار این وبلاگ اروم و پا برجا بمونه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 11:30 ب.ظ

با تشکر از بابابزرگ عزیز که تاییدیه رو برداشتن تا این دوست گلمون به شادکردن جامعه پزشکی ادامه بده.
بگو عزیزم
داشتی میگفتی
ادمین چی بود؟
چی بود؟
بگو جو شاد بشه بخندیم
..................................
دوست عزیز و محترم خواهشا پی گیری نکن
اگر پزشک هستی بزار این وبلاگ اروم و پاک باقی بمونه
مکانهای دیگه برای سرگرمی هست
خواهشا نسبت به انتقاد دیگران ناراحت نشو

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 11:28 ب.ظ

تو رو خدا تاییدیه رو بزارین مثل اینکه یک عده دست بردار نیستن
مرگ من بابا بزرگ تاییدیه رو بزار
نزار وبلاگ خوبت جوش خراب بشه
تورو خدا بچه ها جواب یکی دوتا مریض اینجا رو ندین اینقدر مینویسن میبینن جواب نیست میرن پی کار و زندگیشون

خودم پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 10:57 ب.ظ

نمیزنمت خودم جان
خدا زدتت بسه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 10:54 ب.ظ

کاش این ادمین پ ارس م دی ک کمی درک و شعور داشت
هر وقت میرم سایت برا گزارش مطالعه دلم میخاد که ازمون عقب بیفته ولی دریغ از اینکه نمیتونیم چرا؟!
چون ادمین جان پ ارس م دی ک مالک سایته و اجازه نمیده
---------------------------------------------
کسی دعوتت نکرده
نمیخوای نیای نیا.
برو همون سایت خودتون به خودت گزارش بده
خوش اومدی
دیگه هم اون ورها پیدات نشه

. پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 10:52 ب.ظ

با تشکر از بابابزرگ عزیز که تاییدیه رو برداشتن تا این دوست گلمون به شادکردن جامعه پزشکی ادامه بده.
بگو عزیزم
داشتی میگفتی
ادمین چی بود؟
چی بود؟
بگو جو شاد بشه بخندیم

کمک پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 10:49 ب.ظ

ذخیره اورژانس و بیهوشی هست امسال؟؟

وضع کاری بیهوشی چه جوره؟؟
برادرزادم 3 بار بیهوشی قبول شد ولی نرفت و عمومی موند و کلینیک ترک اعتیاد زد داره پول جارو میکنه بعدشم با زن و بچش رفته اون ور اب
ارزش داره بریم بیهوشی یا طب تو این اوضاع؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 10:19 ب.ظ

باز که داری بیکار میچرخی و داری این جا حالا به یه بهانه ی دیگه به ادمین فحش میدی.
پس نمیرسی امسال بخونی نه؟
دوست داری امتحان عقب بیفته اره؟
ظاهرا رزیدنتی هم قبول نشدی و حتی اون هم دروغ بود.
بعد هم لابد فکر میکنی معلوم نیست که خودتی.
بقیه هم ساده فکر میکنن یه عالمه ادم دارن به ادمین فحش میدن.
بابا خیلی باحالی
......................................
حالا چیکار کنم رزیدنتی قبول نشدم وبه همه دروغ گفتم
برم خودکشی کنم
خیلی اوضاع خرابه امسالم که به اسفند نمیرسم
میگم نکنه اصلا هنوز پزشکی عمومی رو نگرفتم
عجب دروغ گویی هستم
خودمونیم پیش خودت بمونه
تازه از بس بیکار چرخیدم
سنوات تحصیلم داره تموم میشه بهم گفتن باید برم پرستاری

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 10:12 ب.ظ

همه مدل دزدی دیده بودیم الا اواتاردزدی.
تو سایت دستیاری پزشکان هم اسم دکتر نگاردزدیده شده هم اواتارش رو.
همه چیز این سایت دزدیه حتی اسامی اشخاص و شخصیت ها و اواتارهاشون هم تقلیدی و جعلیه.
حالا قضاوت با خودتون.
.........................................

بگردیم دزد رو پیدا کنیم به پلیس سایبری اطلاع بدیم که از مقام و رتبش برکنارش کنن
شاید رتبه ومقامش به بقیه برسه اینجوری
بگردین پرتقال فروش رو پیدا کنین

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 09:59 ب.ظ

رفتم پزشکان دیدم همش تقلبیه و یک کاربر واقعی نداره
ادمینشم که از همه بدتر
ما پ ا رس م دی ک را دوست میداریم و ادمینش بسیار خوب است خیلی هم با سواد و مهم هست
برین حسودا
امتحان هم سرجاشه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 09:54 ب.ظ

Leasdline

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 08:41 ب.ظ

مثل که سوزه جدید افتاد دست توهمی.ادمین رو دوست داریم خیلی زیاد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 08:00 ب.ظ

کاش این ادمین پ ارس م دی ک کمی درک و شعور داشت
هر وقت میرم سایت برا گزارش مطالعه دلم میخاد که ازمون عقب بیفته ولی دریغ از اینکه نمیتونیم چرا؟!
چون ادمین جان پ ارس م دی ک مالک سایته و اجازه نمیده

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 07:25 ب.ظ

شما غصه انالیز سوالا رو تو عید نخور مردم مسخره شما نیستن که هر وقت عشقتون کشید تاریخ امتحانو عوض کنید.به جای اراجیف برید درستونو بخونین

.. پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 03:40 ب.ظ

همه مدل دزدی دیده بودیم الا اواتاردزدی.
تو سایت دستیاری پزشکان هم اسم دکتر نگاردزدیده شده هم اواتارش رو.
همه چیز این سایت دزدیه حتی اسامی اشخاص و شخصیت ها و اواتارهاشون هم تقلیدی و جعلیه.
حالا قضاوت با خودتون.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 09:22 ق.ظ

بچه ها به ادمین پ ا ر س م دی ک بگیم خواهشا دست از تنگ نظری و خودخاهی بردار سرنوشت یک عده پزشک با این ازمون مشخص میشه اون تاپیک تغییر زمان ازمون رو باز کن و بزار بتونیم ازمون رو عقب بندازیم

sima پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 03:05 ق.ظ

منم خیلی دوست دارم امتحان اردیبهشت باشه.چه کار باید بکنیم.؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 12:06 ق.ظ

تاوان تنبلی بعضی ها رو نمی خواین بدین!!؟
با عرض معذرت از شما دوست عزیز.من از گذاشتن نظر در مورد تعویق آزمون پشیمان شدم.امتحان که هنوز همون 8 اسفنده ولی نمرات رو بعد آزمون اعلام می کنن!عجله نکن بعد از آزمون فرصت آنالیز وضعیت سوالات و اینکه کدوممون درست می گفتیم هست.اون هم در تعطیلات عید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 08:17 ب.ظ

خانواده درگیرها!

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 06:20 ب.ظ

مخال سر سخت عقب افتادن امتحان هستیممممم و. تاوان تنبلی بعضیها رو بقیه نباید بدن

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 06:16 ب.ظ

ذخیره ها رو کی اعلام میکنن؟
لطفا اینجا بنویسین

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 05:44 ب.ظ

بچه ها برای تغییر زمان ازمون چیکار میکنین؟؟؟
تغییررفرانسا زیاده
مگه ما ها با دوره 40 چه فرقی داریم ؟؟؟!!!!!!!!!
هر دوره هر کار بخوان میکنن
کاش یک اعتراض همگانی به وزارت بدیم

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 03:56 ب.ظ

حقوق دستیاری سال اول چنده؟ از کی واریز میکنن؟؟

خودم چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 03:20 ب.ظ

باز که داری بیکار میچرخی و داری این جا حالا به یه بهانه ی دیگه به ادمین فحش میدی.
پس نمیرسی امسال بخونی نه؟
دوست داری امتحان عقب بیفته اره؟
ظاهرا رزیدنتی هم قبول نشدی و حتی اون هم دروغ بود.
بعد هم لابد فکر میکنی معلوم نیست که خودتی.
بقیه هم ساده فکر میکنن یه عالمه ادم دارن به ادمین فحش میدن.
بابا خیلی باحالی

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 03:17 ب.ظ

تو سایت dastyari-pezeshkan.com ‎تاپیک تعویق آزمون ایجاد شده.میشه به اونجا مراجعه کنید و وقتی تعداد موافقین به حد معقولی رسید با هماهنگی با یکی از دوستان که دسترسی داره برسونین به دست خود دکتر.مثلا تو یکی از جاهایی که دکترسخرانی دارن یا بازدید دارن درخواست رو برسونین دستشون.برنامه کاریشون رو میتونین از رییس دفترشون بگیرید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 01:52 ب.ظ

روابط عمومی بیمارستان فارابی: در پی اعلام نتایج بیست و هفتمین آزمون دانشنامه بورد فوق تخصصی و شصتمین آزمون دانشنامه بورد تخصصی، مراسم تقدیر از حائزین رتبه های برتر ، روز سه شنبه 19 /6/1392، با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، دکتر عین اللهی معاون آموزشی وزات بهداشت و دکتر ابوالقاسمی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

در این مراسم از تعداد 129 تن از حائزین رتبه های برتر آزمون تقدیر شد که از این تعداد 45 رتبه برتر(35 درصد رتبه ها ) به دانشگاه علوم پزشکی تهران تعلق داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در ابتدای این مراسم، دکتر ابوالقاسمی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، رتبه های برتر آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی را الگوهای طبابت خواند و افزود لازم است که در جریان طبابت، منفعت جامعه را به منفعت خود ترجیح دهند.

در ادامه دکتر عین اللهی معاون آموزشی وزارت بهداشت، به بیان نتایج آماری شصتمین دوره آزمون دانشنامه بورد تخصصی و بیست و هفتمین آزمون دانشنامه بورد فوق تخصصی پرداخت و تعداد شرکت کنندگان در آزمون های بورد تخصصی را 2627نفر و شرکت کنندگان در آزمون دانشنامه فوق تخصصی را 262 نفر اعلام نمود.

به گفته دکتر عین الهی 66 درصد داوطلبین دانشنامه تخصصی در مرحله کتبی قبول و در آزمون آسکی شرکت نمودند و 1338 نفر یعنی 77 درصد شرکت کنندگان در آزمون شفاهی حد نصاب قبولی را گرفتند.

دکتر عین اللهی با اشاره به نتایج آزمون دانشنامه فوق تخصصی؛ خاطر نشان کرد: در آزمون فوق تخصصی نیز در مرحله کتبی 214 نفر (82 درصد شرکت کنندگان ) و در آزمون شفاهی فوق تخصصی 205 نفر (87 درصد) قبول شدند.

بر اساس این گزارش دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در این مراسم ، به وجود مشکلات احتمالی حائزین رتبه های برتر آزمون های تخصصی در بدو ورود به عرصه کار اشاره کرد و گفت: اگر در بدو امر با ناملایمات و مشکلات روبرو شدید، خیلی نگران نشوید و صبر کنید. چرا که در این صبر لذتی وجود دارد که بعداً متوجه می شوید.

وی خطاب به رتبه های برتر آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی گفت: افتخارآمیزترین بخش کارنامه شما و ما خدمت به مردم و به خصوص نیازمندان، صرف نظر از هرگونه انگیزه مادی یا شهرت و مقام است.

در پایان این مراسم، از حائزین رتبه های برتر آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی تقدیر شد.

توضیح این که از میان 82 رتبه برتر آزمون دانشنامه تخصصی، 23 رتبه برگزیده و از 47 رتبه برتر آزمون دانشنامه فوق تخصصی 22 رتبه برتر به دانشگاه علوم پزشکی تهران تعلق داشت.

در این مراسم از دکتر حسن خجسته جعفری دستیار بیمارستان فارابی ،حائز رتبه اول بورد تخصصی چشم پزشکی سال 92، تقدیر به عمل آمد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 10:05 ق.ظ

ادمین pars medicخیلی بی انصافه
چرا تاپیک تغییر زمان ازمون رو بستتتتتتتتتتت

کاش کمی انصاف و درک داشت که ماها چه جور با تغییر رفرانسا امتحان بدیم
خیلی ادم انرمالیه انرمال

سایت دستیاری پزشکان سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

http://www.dastyari-pezeshkan.com

اول سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 08:56 ب.ظ

باز هم اول شدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد