خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

دستور وزیر بهداشت برای افزایش حقوق دستیاران پزشکی

http://s1.picofile.com/file/7499585806/besm230.jpg

 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ 

 =====================


دستور وزیر بهداشت برای افزایش حقوق دستیاران پزشکی/ هیات امنای دانشگاهها همکاری کنند
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره گشایش در حقوق دستیاران پزشکی گفت: گشایش حقوق دستیاران با افزایش حقوق آنها انجام می گیرد و هیات امنای دانشگاهها حتما به این موضوع توجه خواهند کرد.

دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص همکاری هیات امنای دانشگاه های علوم پزشکی برای افزایش حقوق دستیاران افزود: نمی توان حق جذب را در دانشگاه ها عملیاتی کنند و هزینه سرباری را برای کل دانشگاه ها ایجاد کنند اما به حقوق بقیه گروه های حاضر در بهداشت و درمان از جمله دستیاران پزشکی بی تفاوت باشند.

وی افزود: هیات امنای دانشگاهها حتما به این موضوع توجه می کنند و ما هم کمک شان خواهیم کرد.

همچنین در این زمینه دکتر بهرام عین اللهی معاون آموزشی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار مهر یادآور شد: به دستور وزیر بهداشت تامین اعتبار مربوطه افزایش کمک هزینه تحصیلی دستیاران تخصصی و فوق تخصصی به کلیه دانشگاههای علوم پزشکی عملیاتی شد.

وی افزود: یکی از مصوبات هفتاد و ششمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی که 26 اسفندماه سال 91 برگزار شده بود موضوع افزایش کمک هزینه تحصیلی دستیاران شاغل به تحصیل در مقاطع تخصصی و فوق تخصصی به میزان 50 درصد ارقام موجود بود که متاسفانه اجرای آن تاکنون به تعویق افتاده بود.

==========================

برگزاری آزمون زبان وزارت بهداشت برای داوطلبان دکتری تخصصی
یک نوبت آزمون زبان وزارت بهداشت به منظور ارایه فرصت به داوطلبان آزمون دکتری تخصصی پزشکی در مهرماه 92 برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی با توجه به درخواست های مکرر داوطلبان، اقدام به برگزاری یک نوبت آزمون زبان MHLE در مهر ماه سال جاری می کند.

فرصت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی در 12 مهر ماه پایان می یابد و داوطلبان شرکت در این آزمون می توانند ثبت نام خود را در مهلت مقرر انجام داده و مدرک زبان خود را در فرصتی که برای تکمیل مدارک دکتری در نظر گرفته و اعلام خواهد شد، ارسال کنند.

ثبت نام نوزدهمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت از ساعت 18 روز دوشنبه اول مهر آغاز و به محض تکمیل ظرفیت متوقف خواهد شد. این آزمون مشتمل بر 100 پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (شامل درک مطلب شنیداری، واژگان، ساختار و دستور زبان و درک مطلب نوشتاری) و دارای 100 نمره (بدون نمره منفی) است.

کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه 16 مهر ماه 92 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت خواهد بود و آزمون در روز پنجشنبه 18 مهر ماه 1392 برگزار می شود. 

کارنامه اینترنتی از ساعت 18 روز سه شنبه 23 مهر ماه 1392 از طریق همین سایت قابل دریافت است.

======================

وزیر بهداشت بخشنامه جدید شرایط صدور پروانه مطب را ابلاغ کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستورالعمل جدید صدور پروانه مطب پزشکان را به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ابلاغ کرد. 

به گزارش وب دا؛ متن کامل این بخشنامه به شرح زیر است:

رئیس / سرپرست محترم دانشگاه / دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی....

سلام علیکم

به اطلاع می‌رساند براساس بند «ب» ماده 36 قانون برنامه پنجم توسعه و با در نظر گرفتن ماده 62 همان قانون مبنی بر حذف مجوزهای غیر ضروری و نیز بند «ن» ماده 3 قانون سازمان نظام پزشکی و با توجه به بازبینی کلیه قوانین و دستورالعمل‌های موجود درخصوص صدور پروانه‌ها و تائیدیه دفتر امور حقوقی در این خصوص برنامه «صدور پروانه دائم و موقت» برای آن دسته از فارغ‌التحصیلان گروه پزشکی که تاکنون این پروانه‌ها را دریافت می‌کرده‌اند ملغی شده و پروانه دائم و موقت صادر نخواهد شد. لذا از این پس لازمه صدور پروانه مطب، مجوز دفتر کار و اشتغال، ارائه پروانه دائم و یا موقت نمی‌باشد بلکه ارائه مدارک حسب مورد شامل : دانشنامه یا گواهینامه پایان تحصیلات، تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان، پایان طرح و یا معافیت از آن و اعلام وضعیت خدمات سربازی کافی خواهد بود. لازم به ذکر است ایجاد سامانه الکترونیکی برای ورود اطلاعات کلیه فارغ‌التحصیلان گروه پزشکی دردست اقدام می‌باشد. بدیهی است از این پس، مدارک مورد تائید وزارت متبوع و دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جهت فعالیت فارغ‌التحصیلان گروه پزشکی به صورت مستقل و یا در موسسات پزشکی و اعطای هرگونه تسهیلات به این گروه، پروانه مطب و یا مجوز دفتر کار، اشتغال و یا مدارک اعلام شده فوق‌الذکر خواهد بود. مقتضی است دستور فرمایید از زمان ابلاغ این بخشنامه، از ارسال مدارک مرتبط در این زمینه به معاونت درمان وزارت متبوع اکیداً خودداری فرمایند.

                                                                                                    دکتر سیدحسن هاشمی

                                                                                                                        وزیر

======================

آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی فردا برگزار می‌شود/جدول زمانبندی آزمون


معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری شصتمین دوره دانشنامه رشته‌های تخصصی و بیست‌وهفتمین دوره دانشنامه فوق تخصصی بالینی پزشکی در روز پنجشنبه 14 شهریور ماه، گفت: داوطلبان برای دریافت کارت آزمون تا امشب مهلت دارند.

بهرام عین‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به مهلت توزیع کارت آزمون دانشنامه رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی بالینی پزشکی تا امشب از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، گفت: این آزمون در کلیه رشته‌ها ساعت 9 صبح فردا پنجشنبه 14 شهریور 92 در با رقابت 2627 داوطلب در آزمون دانشنامه تخصصی و 262 نفر در آزمون دانشنامه فوق تخصصی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره ویژگی این دوره از آزمون نسبت به دوره‌های قبل، اظهارکرد: در این دوره بر خلاف گذشته طراحی سوالات دوره‌های تخصص و فوق تخصص در 52 گروه انجام شده است و بر خلاف سال‌های گذشته که مشارکت اساتید کم بود، امسال به دلیل اینکه هر استاد فقط می‌توانست در یک بورد شرکت کند حدود 650 نفر در گروه‌های بورد مشارکت وجود داشت.

وی با اشاره به انتشار کلید سوالات از ساعت 14 فردا پنجشنبه، پس از برگزاری آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، گفت: به هر گونه اعتراض به سوال در زمان برگزاری آزمون پاسخ داده نخواهد شد، بنابراین داوطلبان می‌توانند پس از برگزاری آزمون اعتراضات خود را از ساعت 14 تا 18 بعد از ظهر روز پنج شنبه 14 شهریور و از ساعت 9 تا 23 روز جمعه 15 شهریور از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش ارسال کنند.

به گفته عین‌اللهی نتایج آزمون کتبی تمامی رشته‌ها از ساعت 23 روز شنبه 16 شهریور در سایت اعلام خواهد شد و آزمون شفاهی در روزهای 17،16 و 18 شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی همچنین اظهارکرد: اعلام نتایج نهایی آزمون ساعت 23 روز دوشنبه مورخ 18 شهریور از طریق سایت مرکز سنجش قابل مشاهده است.

نظرات 44 + ارسال نظر
sima چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 01:35 ق.ظ

خیلی خوب میشه امتحان اردیبهشت باشه خیلیا راضین.من میشناسمشون.فقط باید بگین کجا درخواست بدیم لطفا اططلاع رسانی کنین.

زوزو سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 11:04 ب.ظ

زیزی کجایی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 07:22 ب.ظ

ما مخالفییییییم و نمی گذاریم امتحان یه ساعت بیفته عقب شما با برنامه ها هم برین سر درستون و با روح وروان بقیه بازی نکنیید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 05:08 ب.ظ

admin parsmrdic nmizare eterazemoon ro be natije beresoonimm
akhe taghir refrens ziadeh
kash admin parsmedic kami fekr hamkarash bood v khodsar o khodkhah o tang nazar nabood

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 04:59 ب.ظ

امتحان وقتی غربال میکنه که هم مدت مطالعه منطقی باشه هم درجه سختی یا آسونی سوالات.شایسته تاریخ آزمون دستیاری امسال همان طور که در سایت رسمی در جدول تاریخ آزمون های سال 92 جزو آزمون ها نوشته نشده بود و تاریخ 5 اردیبهشت ذکر شده بود امسال به همان 5 اردیبهشت جابجا شود تا رقابت برای این آزمون شکل جدیتری به خود بگیرد.انشاءالله.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 04:51 ب.ظ

راستی چرا امسال سروش فرزانگان در برابر سایر موسسات کم آورد ؟کلاس حضوری تشکیل نشد،تازه سال قبلی رو میفرستند.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 04:50 ب.ظ

Pathology from Shiraz

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 04:46 ب.ظ

به نظرم تعویق آزمون امکان پذیره.و انشاءالله امتحان خوب و جامع در ‏5‏ اردیبهشت برگزار بشه.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 04:35 ب.ظ

فرسایشی شدن که شما میگی برای کسیه که برنامه نداره.منطقی نیست یک دوره فدا بشن.چرا که فرصت کمتر حجم بیشتر منابع عوض شده همگی منتج به آزمونی میشن که درس خونده رو از سایرین جدا نمیکنه و استاندارد نخواهد بود.البته این نظر شخصی من و خیلی از کسانیه که آزمون رو دادن و ادامه تحصیل دارن میدن.هر سال که تغییر گسترده منبع میدنمثل کل داخلی یا عفونی،فرصت بیشتر میشد امسال کمتر شده؟به نظرم همون تاریخی که ابتدا اعلام کرده بودن بهتره.اونی که بعد عید میافته رو چرخ فرسایش و افت،علتش بی برنامگی و نیز تنبلیه.خود من سال دوم شرکت دارم میکنم.نزدیک آزمون انگیزه و قدرت خوندن ناخودآگاه بیشتر میشه.تازه امسال با این حجم کو فرسایش!دوست عزیز.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 03:06 ب.ظ

بر اساس گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی ، به دنبال اعلام نتایج آزمون شفاهی بورد تخصصی چشم پزشکی که روز یکشنبه 18/6/1392 با شرکت 66 نفر در بیمارستان فارابی برگزار گردید دکتر حسن خجسته جعفری دستیار این بیمارستان موفق به کسب رتبه نخست کشوری دانشنامه تخصصی چشم پزشکی شد.

روابط عمومی بیمارستان فارابی این موفقیت را به ایشان و خانواده محترم شان و همچنین اساتید گرامی و خانواده بزرگ فارابی تبریک گفته آرزوی سلامتی و توفیق وی را در عرصه های مختلف زندگی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.

نتایج بورد دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 07:50 ب.ظ

فردا نتایج بورد اعلام میشه
لطفا نفرات برتر هر رشته رو بنویسین

[ بدون نام ] دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 05:23 ب.ظ

pars medicدیگه شورشو دراورده
چرا نمیزاره برا تعویق ازمون با همکارامون هماهنگ بشیم
ادمینpars medicتنگ نظرترین ادمی هست که شناختیم

سعید دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 05:10 ب.ظ

تعویق ازمون اصلا به صلاح شما نیست من که قبول شدم و رفتم اما افتادن ازمون به بعد عید استرس زیادی در شما و خانواده شما ایجاد خواهد کرد که شاید تو بهره وری شما نتیجه منفی ایجاد کنه اما تو نتیجه درس خواندن هم همه کسانی که تو این ازمون نتیجه گرفتند قبول دارند که همان 9 ماه برای یه برنامه منظبط کافی است و بیش از ان هم نتیجه فرسایشی ذاره و تاثیر نداره

سایت دستیاری پزشکان دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

http://www.dastyari-pezeshkan.com

نارگل دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 11:49 ق.ظ

امسال ذخیره اعلان نمیکنن

[ بدون نام ] یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 10:43 ب.ظ

ذخیره ها کی اعلام میشه؟؟کجاها دستیار کم اوردن

خودم یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 06:37 ب.ظ

بابابزرگ نباید تاییدیه رو برداری.
دوستمون هنوز خوب نشده.
حق هم داره.
داروهای انتی سایکوز طول میکشه اثر کنه.البته اگه داروهاش رو خورده باشه که شک دارم بخوره چون خودش فکر میکنه هیچ مشکلی نداره

[ بدون نام ] یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 02:21 ب.ظ

بچه ها مازور ها برای کرمی خوبه؟؟؟؟

تغییر ازمون یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 08:08 ق.ظ

خاک برسرparsmedicکه نزاشت صدامونو به گوش مسیولین برسونیم ایشالا این ادمینش همینجور که ازار و اذیت میکنه و خودخاه هست تو دنیا هم بکشه

[ بدون نام ] یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 04:20 ق.ظ

تعویق زمان آزمون برای کسانی که زحمت می کشن و درس می خونن امری حیاتیه چرا که اون دسته که صرفا جهت سرگرمی آزمون میدن و خیلی چیزها رو نخونده و شانسی میزنن با کسانی که زحمت کشیده و درس می خونن شانس برابر خواهند داشت چون وقتی فرصت کمتر از نرم باشد[حدودا با احتساب زمان اعلام منابع 9 ماه در حالی که سالیان قبل 12 ماه بوده و منابع دیر اعلام نمیشده] امتحان نمی تونه خوب غربال کنه.اگر قرار باشه زمان آزمونی تغییر کنه بهتر بود سال بعد باشه نه چندروز بعد آزمون سال قبل هنوز در سایت رسمی تاریخ رو[هرچند احتمالی] 5 اردیبهشت بزنه و بعد از یک ماه یکهو بشه 8 اسفند!تازه تا چند ماه هم منابع اعلام نشه.بهتره امسال هم برگرده همون 5 اردیبهشت و از سال بعد به صورت یک قانون ثابت بشه مثلا آخر اسفند.چه اختلافی بین داوطلبین سالهای قبل با امسال هست.

[ بدون نام ] یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 04:18 ق.ظ

جابجا شدن تاریخ آزمون به 5 اردیبهشت خواسته کسانیست که هدف قبولی دارن نه صرفا آزمون بدن و بعدش بگن این بار هم نشد یا تقلب شده یا هزار بهانه دیگه.چون می ناامیدن و از روی تنبلی نمی خوان درس بخونن می خوان زودتر از زیر فشار درس خوندنی که صرفا برای خانواده یا خاموش کردن وجدانشون انجام میدن بیرون بیان

[ بدون نام ] یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 12:48 ق.ظ

واقعا که ادمین پ ا ر س م دی ک خیلی شعور پایینی داره اصلا درک نمیکنه که اخه با اینهمه عوض شدن رفرنس چه جوری اسفند ازمون بدیم فقط فکر انجمنشه واقعا ننگ اوره

... شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 11:05 ب.ظ

خاک برسر ادمینparsmedicباز اومد تاپیک رای گیری برای تاریخ ازمون رو قفل کرد و زر اضافی نوشت
واقعا این ادم بشو نیست
همکاراشو درک نمیکنه نمدونم این انجمنش چیه
واقعا براش متاسفیم

[ بدون نام ] شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 08:34 ب.ظ

امتحان 8 اسفنده بیخودی هم اباطیل سر هم نکنین برید درستونو بخونین

[ بدون نام ] شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 05:40 ب.ظ

اینکه انتظار برای برگشت زمان آزمون به همون روال قبل یعنی 5 اردیبهشت بیهوده است یا خیر رو نمیشه به راحتی گفت،چرا که همون جور که تاریخ آزمون از ابتدا 5 اردیبهشت اعلام شده بود و ناگهان شد 8 اسفند چه استبعادی داره که برگرده به همون 5 اردیبهشت.

[ بدون نام ] شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 05:30 ب.ظ

تعویق آزمون به نفع کسانی است که برنامه برای آزمون دارن و نه صرفا آزمونی بدن و بعد برن دوباره دنبال پول درآوردن چون اگر هدف قبولیه بایستی تمام کارا یک سال کنار گذاشته بشه.حالا عید چی میشه یا حالا باید برم ادامه کارام وکشیکامو ‏...پول ‏.درآوردنو....بی معنیه این حرفا.ضمن عذرخواهی از همه دوستان.

[ بدون نام ] شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 05:14 ب.ظ

امتحان وقتی غربال میکنه که هم مدت مطالعه منطقی باشه هم درجه سختی یا آسونی سوالات.شایسته تاریخ آزمون دستیاری امسال همان طور که در سایت رسمی در جدول تاریخ آزمون های سال 92 جزو آزمون ها نوشته نشده بود و تاریخ 5 اردیبهشت ذکر شده بود امسال به همان 5 اردیبهشت جابجا شود تا رقابت برای این آزمون شکل جدیتری به خود بگیرد.انشاءالله.

[ بدون نام ] شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 05:10 ب.ظ

ضمنا برخی دوستان اعتقاد دارن شرایط برای همه یکسانه که این فکر نادرستیه چرا که فرصت خوندن محدود در کنار حجم بالای تغییر مرجع باعث بوجود اومدن شرایطی میشه که آزمون نمیتونه غربال کنه به طوری که نتیجه میشه که کسی بعد چند سال خوندن و سطح سواد خوب موفق نمیشه و برعکس اونی که پمپی و با تکیه زیاد بر شانس! موفق میشه.

[ بدون نام ] شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 05:09 ب.ظ

دوستانی که مخالف امتحان بعد از عید هستند هم شایسته است با خودشون رو راست باشند،اگه قراره سرنوشت یک عمر کار خودشونو میخوان رقم بزنن گذشتن از یک تعطیلات عید ارزششو داره.اگر همینطوری امتحان دادنو دوست دارند حداقل بزارن اونایی که میخوان نتیجه بگیرن برسن چیزی بخونن.

[ بدون نام ] شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 05:06 ب.ظ

تعویق زمان آزمون برای کسانی که زحمت می کشن و درس می خونن امری حیاتیه چرا که اون دسته که صرفا جهت سرگرمی آزمون میدن و خیلی چیزها رو نخونده و شانسی میزنن با کسانی که زحمت کشیده و درس می خونن شانس برابر خواهند داشت چون وقتی فرصت کمتر از نرم باشد[حدودا با احتساب زمان اعلام منابع 9 ماه در حالی که سالیان قبل 12 ماه بوده و منابع دیر اعلام نمیشده] امتحان نمی تونه خوب غربال کنه.اگر قرار باشه زمان آزمونی تغییر کنه بهتر بود سال بعد باشه نه چندروز بعد آزمون سال قبل هنوز در سایت رسمی تاریخ رو[هرچند احتمالی] 5 اردیبهشت بزنه و بعد از یک ماه یکهو بشه 8 اسفند!تازه تا چند ماه هم منابع اعلام نشه.بهتره امسال هم برگرده همون 5 اردیبهشت و از سال بعد به صورت یک قانون ثابت بشه مثلا آخر اسفند.چه اختلافی بین داوطلبین سالهای قبل با امسال هست.

سعید شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 12:41 ب.ظ

ما تا حالا یه پاتو یه ارتو دو تا طب انصرافی داریم

saeed جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 10:24 ب.ظ

ذخیره ها کی اعلام میشه؟ از همکاران کسی خبر داره وضعیت ظرفیتا چه جوره

مخمل جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 06:14 ب.ظ

بورد سختتتتتتتتت بود
عکس بالای parsmedicدکتر پروانه وثوق رییس محک .یادش گرامی باد.

فوق تخصص جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 10:35 ق.ظ

وق تخصص خیلی سخت بود

بورد پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 05:17 ب.ظ

بورد چه چوربود

سایت دستیاری پزشکان چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 01:29 ق.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

http://www.dastyari-pezeshkan.com

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 11:36 ب.ظ

عکس بالای سایتparsmedicاون خانوم واقا کی هستن؟

... سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 11:34 ب.ظ

سعید سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 05:02 ب.ظ

مبارکاست مثل اینکه پا قدم ما خوب بود حقوق ما زیاد شد[:S014

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 04:59 ب.ظ

بومی گزینی از راه های خوب افزایش جذب نیروهای تخصصی خادم در مناطق محروم است البته به طوری که شرایط پذیرش بومی معقول شود چرا که از سویی اختلاف نمره چندانی بین پذیرفته شدگان سهمیه محروم و آزاد نیست و از طرفی اجبار 12 ساله به تعهد باعث بخشیدن عطا به لقای این سهمیه است،حال آنکه میشود با افزایش جذب نیروهای بومی به صورت کاستن از حد نمره قبولی در رشته و از سویی دادن تسهیلات به ایشان،از جمله تساوی مدت تعهد باسهمیه آزاد،موجب پدید آمدن علاقه مندی به خدمت و حتی ماندگ
اری شغلی در مناطق محروم در بین متخصصین آینده ای شد که در همین مناطق محروم درس خوانده و بزرگ شده اند.ان شاءالله با تدبیر این مشکلات حل شود.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 04:24 ب.ظ

کاهش تعداد کشیک شبانه با افزایش ورودی ها و تقسیم منظم زمانی و تقسیم کشیک بین سال اولی و سال دومی اقدام مفیدی جهت کاستن از هدر رفت انرژی بالقوه یک دستیار و سوق دادن محیط بیمارستان از یک محیط صرفا کار خسته کننده به یک محیط علمی سر زنده می شو
د به طوری که خود کشیک ها فرصت آموزشی خواهد شد.در غیر این صورت تعداد کشیک بالای یک دستیار بویژه بالای 6 کشیک در ماه به مرور باعث زدگی و خستگی از درس و فعالیت علمی خواهد شد.امید که با اصلاح حقوق معضل دوم یعنی تعداد بالای کشیک های شبانه روزی با تدبیر حل شود،تا پویایی به بیمارستان های آموزشی برگردد.

. دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 07:24 ب.ظ

memol دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 05:32 ب.ظ

Manam nafahmidam:-(

[ بدون نام ] دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 01:43 ب.ظ

این که گفته وزیر یعنی چی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد