خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

احتمال اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری در هفته سوم خرداد

 


http://s1.picofile.com/file/7499585806/besm230.jpg

در پاسخ به کامنت‌های مخاطبان ایسنا

احتمال اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری در هفته سوم خرداد

دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸

معاون آموزشی وزارت بهداشت از احتمال اعلام نتایج اولیه چهلمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در هفته سوم خردادماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پی کامنت‌های مخاطبان ایسنا، وزارت بهداشت آمار اعتراضات داوطلبان به سوالات آزمون دستیاری را اعلام کرد.

دکتر بهرام عین‌اللهی معاون آموزشی وزارت بهداشت در پاسخ به ایسنا، در خصوص زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری دوره چهلم، گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی این آزمون قرار بود، نتایج اولیه 25 خردادماه اعلام شود، اما تمام تلاشمان این است در صورت امکان و تصحیح سریعتر پاسخنامه‌های داوطلبان، نتایج را زودتر از این موعد اعلام کنیم.

وی در خصوص نحوه اعلام کلید نهایی سوالات این آزمون، گفت: در این مورد طبق روال سال‌های گذشته عمل خواهیم کرد.

آمار اعتراضات داوطلبان به سوالات آزمون دستیاری

همچنین، دکتر غلامرضا حسن‌زاده رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به میزان اعتراضات داوطلبان به سوالات آزمون دستیاری، گفت: در این دوره از آزمون 12 هزار و 500 نفر شرکت کردند که از این تعداد 513 نفر فرم اعتراض به سوالات را تکمیل کرد‌اند.

وی افزود: این تعداد داوطلبان به 154 سوال این دوره از آزمون اعتراض داشتند. به عبارتی دیگر از این 513 داوطلب ممکن است هر کدام از داوطلبان به یک یا چند سوال اعتراض داشته باشند.   

========================

 معاون وزیر بهداشت خبر داد:
تغییرات اساسی در پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی/ امکان انتخاب 3 رشته
.......................

 -------------------------- 

کلید نهایی آزمون دستیاری امروز منتشر می‌شود

سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲  
..........................

  کلید نهایی سوالات دفترچه A / دفترچه B / دفترچه C / دفترچه D  

  

-------------------------- 

مرکز آزمون مدکوئیز 

http://medquiz.ir

 

 

کلید نهایی آزمون دستیاری امروز منتشر می‌شود

سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از انتشار کلید نهایی آزمون دستیاری رشته‌های پزشکی از ساعت 16 امروز ( سه‌شنبه 7 خرداد ماه) خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر غلامرضا حسن‌زاده با اشاره به انتشار کلید نهایی آزمون دستیاری رشته‌های پزشکی از ساعت 16 امروز ( سه‌شنبه 7 خرداد ماه) از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، گفت: نتیجه نهایی رسیدگی به اعتراضات داوطلبان دستیاری رشته‌های پزشکی توسط دبیرخانه آموزش شورای تخصصی دستیاری روز گذشته (دوشنبه) 6 خرداد ماه به مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد و بررسی‌ها و تصمیم‌گیری‌های لازم در این باره اتخاذ شد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: داوطلبان می‌توانند از ساعت 16 امروز (سه‌شنبه) 7 خرداد ماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش کلید نهایی آزمون دستیاری رشته‌های پزشکی را مشاهده کنند.  

 

معاون وزیر بهداشت خبر داد:
تغییرات اساسی در پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی/ امکان انتخاب 3 رشته
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از تازه ترین تصمیم این شورا برای نحوه پذیرش دستیاران فوق تخصصی پزشکی بالینی خبر داد و گفت: این تغییرات در این دوره از آزمون که بهمن ماه برگزار می شود، اعمال خواهد شد.دکتر بهرام عین اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس تصمیمی که در نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی برای تغییرات در نحوه پذیرش دستیاران فوق تخصصی بالینی اخذ شد، از این پس دستیاران در سه گروه به رقابت می پردازند.

وی افزود: پیش از این دستیاران در بیش از 27 رشته رقابت می کردند و در صورت پذیرفته نشدن در آن رشته دیگر امکان انتخاب رشته دیگری را نداشتند و همین امر موجب می شد ظرفیت رشته های فوق تخصصی خالی بماند.

عین اللهی اظهار داشت: از این پس آزمون در سه گروه اطفال، جراحی و داخلی برگزار می شود و در روز آزمون نیز به جای 27 دفترچه آزمونی تنها سه دفترچه آزمونی به داوطلبان داده می شود.

وی گفت: هر داوطلب امکان سه انتخاب دارد و در گروه خود می تواند سه رشته را انتخاب کند که در صورت پذیرفته شدن در یک رشته امکان حضور در رشته دیگری را بر اساس نمره خود داشته باشد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت یادآور شد: در واقع دانش عمومی و پایه داوطلب در گروه مورد نظر خود به آزمون گذاشته می شود و داوطلبان فرصت بیشتری برای ادامه تحصیل دارند.

وی خاطرنشان کرد: تا سال گذشته به دلیل شیوه پذیرش تنها در یک رشته بیش از 30 درصد ظرفیت رشته های فوق تخصصی در دانشگاه های علوم پزشکی خالی می ماند که این شیوه کمک می کند ظرفیت ها با انتخاب درست داوطلبان پر شود.

معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: علاوه بر این مسائل برای آزمون دستیاری فوق تخصصی هر ساله برای هر رشته تعداد زیادی از اساتید برای طراحی سئوال دعوت می شدند و هزینه زیادی برای مجموعه وزارت بهداشت به همراه داشت اما با شیوه جدید هم امکان صرفه جویی در وقت اساتید وجود دارد و هم هزینه ها کاهش می یابد.

وی با اشاره به اعمال این تغییرات در زمان آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی در بهمن ماه گفت: این تغییرات از این دوره اجرایی می شود.

آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی روز 17 بهمن ماه 92 برگزار می شود.

 

 

نظرات 117 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 02:41 ق.ظ

کارنامه اولیه

[ بدون نام ] دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 09:49 ق.ظ

به اطلاع میرسانیم به منظور بارگزاری نسخه جدید سایت بلاگ اسکای از بامداد سه شنبه 14 خرداد 92 دسترسی شما به پنل مدیریت وبلاگتان قطع خواهد شد. این به روز رسانی طبق تخمین های انجام گرفته حداقل 48 ساعت به طول خواهد انجامید. قابل ذکر است در طول این مدت وبلاگهای شما بدون اشکال باز خواهند شد ولی امکان درج نظر توسط بازدیدکنندگان وبلاگتان وجود ندارد. تمام تلاش خود را خواهیم کرد این به روز رسانی در حداقل زمان ممکن انجام شود.
پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم

[ بدون نام ] دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 09:47 ق.ظ




178.252.162.54

مدکوئیز دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 08:19 ق.ظ http://medquiz.ir

بردار/خواهر گرامی الان من در سر کار هستم و دارم جملاتی را می بینم که جواب دادنشان جالب نیست . لطفا اگر درباره ما کسی سئوالی دارد بدون محتوی دیگری مطرح بفرماید . ما نیازی به شارژ ایرانسل هزارتومانی نداریم ولی اگر کسی دوست دارد و روش پرداختش این باشد اشکالی ندارد .. خرما برنج سیب زمینی پیاز سبزی و ... هم دارید معادل هزار تومن پست بفرمائید واسه ما قابل قبول هست .. قبول می کنیم .. آخه با هزار تومن سبزی میتونید بخرید که اینجا حرف از هزار تومن میزنید .. اگر دوستی راجع به قیمت ها نظری داردکمتر یا بیشر به ما ایمیل بزند .. اگه راجع به آزمون های پولی ( آزمون های موجود پولی نخواهند شد تا - ابد - آزمون های پولی مال نویسندگانی هستند که بعداد ممکن است تعریف کنیم در سیستم و ازبین شما دوستان رزیدنت ها یا متخصصین خواهند بود - هم اکنون یک دوست متخصص داخلی - رزیدنت ارشد جراحی - متخصص عفونی - متخصص رادیولوژی پیشنهاد داده اند که هر سه از دوستان نزدیک خودمان هستند .) که در راه هستند نظری دارد .. ایمیل بزند .. اگر کسی ننم یتواند هزینه را بپردازد ایمیل بزند .. اگر کسی میخواهد فیش بانکی پبردازد و شماره فیش را ارسال نماید - ایمیل بزند - ما کوچیک تمام شما ها برادر/خواهر گرامی هستیم .. خانه پزشک دیگر محلی برای برگزاری آزمونن آنلاین شده و بروبرگرد ندارد . بزودی اطلاع رسای ما در دستیاری - پزشکان هم شروع میشود .. اگر فیسبوکی هستید آدرس ما http://fb.com/groups.residenti

لطفا نظری دارید یا اییل بزنید info@medquiz.ir و یا اینجا بدون محتوا یا توهیین به شخص یا مکان یا ففعالیت دیگران بگارید - به روی سر - جواب خواهیم داد .

به کاک ممد دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 07:54 ق.ظ

از صحبتات معلومه خود ادمین پارس مدیک هستی که همه میشناسنت

به .... دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 07:53 ق.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

نطراتتات را در دستیاری پزشکان بدون حذف پست اعلام نمایید

Mg دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 01:39 ق.ظ

با تشکر از بابا بزرگ عزیز به سبب اطلاع رسانى فورى همیشگى

به ترسوی عزیز دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 01:18 ق.ظ http://TaviLeH.parsmedic.com

به خانم/آقایی که آزمون آنلاین میگذاره .. آقا دستت هم درد نکنه .. اگه کسی هزار تومنو نده .. باید بره تو طویله دستیاری.پارس مدیک عرعر کنه .. اصلا جاش تو خانه پزشک هم نیست .. الاف ها را چه به اینجا .. قیمت این آزمون ها خدا تومنه ..
به ترسو جان : اگه نگران کارت بانکی ات هستی که البته من نیستم ... یک شارژ هزار تومنی ایرانسل بفرست به آدرسشون .. البته من به این آقا یا خانم هم پیش نهاد میکنم قبول کنه .. باشه ؟؟ دست بابابزرگ درد نکنه .. دست همه بچه ها درد نکنه ..

به به ترسو دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 12:12 ق.ظ

ممنون ازتوضیحتون

[ بدون نام ] یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 11:35 ب.ظ

بچه ها کد رهگیری ام رو گم کردم دارم می میرم...چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لینک آزمون جدید - جراحی
http://medquiz.ir/test.php?tid=304
ما جای دیگری هم می توانستیم فعالیت کنیم ولی مسئولین سایت ما توصیه کردند جای دیگری بغیر از خانه پزشک و دستیاری پزشکان فیسبوک و زیرسایت های خودمان اطلاع رسانی نکنیم .. خانه پزشک پس از این آدرس دومنی صفحه وب دستیاری بود
http://dastyari.freeforums.org
این سایت فیلتر شد و سپس ادامه داده نشد مسئول آن سایت dastyari2007 بود .. که در جاهای مختلفی از فیلتر شدن و این همه زحمتی که کشید دلخوربود .. سری به سایت های دستیاری هم زد ولی دیگه پیدایش نشد .. اکنون این سایت ریشه کن شده است .. دستیاری بلاگ اسکاری صفحه دوم دستیاری بود ... که قهرمانانه ادامه داده شد .. و ما از بابابزرگ برای ادامه یافتن این صفحه وب ممنونیم . اطلاع رسانی من بعنوان شریک و مدیر فنی ومسئول وبسایت هایمان طبق توصیه ایشان می باشد .. ما افتخار می کنیم در خانه پزشک اطلاعیه آزمون های جدید آنلاین را منتشر کنیم ...

مرکز ازمون مدکوئیز .
جدا از وقتی که برای ساخت یک آزمون گذاشته می شود . هزینه های سرور و دومین را کسان دیگری بغیر از شما عزیزان میدهید . کسانی که وقت برای این سایت می گذارند شاید سن و سالی 10 تا 15 سال بیشتر از شما ها دارند و بابابزرگ دیگری هستند ( البته با اجازه بابابزرگ) .. هزار تومان هزینه ثبت نام برای هزینه های حداقل هدیه ای به پشتیبانی وبسایت است . و الا خودتان می دانید که پشیزی نمی ارزد . . شما با ثبت نام به حدود یازده هزار تست دستر سی دارید . برای پرداخت به درگاه پرداخت بانکها هدایت میشوید . ما برای اینکار واسطه قرار داده ایم .. درگاه های معتبر که اگر مشکلی باشد از نظر حقوقی معتبر هستند و برگه های اسناد در دفاتر اسناد مربطو به این مراکز وجود دارند - یعنی معتبر می باشند ( زرین پال و پارس پال ) .. میتوانید از پشتیبانی این سایت ها ( زرین پال و پارس پال راهنمایی لازم را بخواهید ) .. اگر دوست عزیزی مثال دانشجو بی بضاعت باشد و هزار تومان نداشته بشد تماس بگیرد ما اکانت وی را فعال می کنیم .. اگر هدیه زمان ثبت نام را به ما بدهید .. در نگهداری این مراکز که برای اولین بار در کشور ایجاد شده و ادامه دارد ما را کمک خواهید کرد و الا زندگی ما به درآمد مرکز مدکوئیز وابسته نیست .. پرداخت آنلاین برای فعال شدن فوری آزمون ها است و نه برای کار دیگری .. امیدواریم این کار باعث آزرده شدن شما نشود .. اگر ناراحت میشید لطفا ایمیلتان را ارسال بفرمائید تا اکانت تان فعال بشود .. هم اکنون برنامه نویسی تعریف نویسنده آزمون در مرکز مدکوئیز در حال تمام شدن است .. اگر دوستی تمایل به فعالیت در یک درس ( فقط یک درس) را دارد ایمیل بزند تا روال کار طی بشود ... آنوقت میتواند آزمون پولی و یا رایگان بسازد .. تمام هزینه آزمون ها بلافاصله پس از پرداخت -مستقیما به حساب بانکی وی میرود .. و یا میتواند آزمون رایگان ایجاد کند .. اگر نگران این قضایا هستید پیشنهاد نویسندگی بدهید .. info@medquiz.ir .. هزینه ثبت نام برای اینگونه سایت ها اگربپرسید حدود دویست هزار تومان در سال است که ما این مقدار پول را نمی خواهیم .. چون هدفمان پول جمع کردن نیست .. وبسایت های ما بسیار مجهز هستند ببینید http:/medfinder.ir ضیمه کردن فایل آپلود تصویر .. ایجاد فروم توسط اعضا ( کجای سایت های ایرانی دیده اید که کسی بتواند فروم ایجاد کند در یک وبسایت دیگر ) .. خودتان ببینید و قضاوت کنید ..

پارس مدیک سایت دوست یابی یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 11:09 ب.ظ

پارس مدیک فقط سایت علافهای عالم که بفکر دوست و رفیق هستن

یک عده دنبال دخترا و یک عده هم دنبال پسرا

به بالایی یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 11:08 ب.ظ

پارس مدیک فقط همش دروغ گو هستن و هر کسی خوب بوده دیگه اونجا نیومده و رفته

کلا خیلی جو بدی داره
ادمهای حسود هستن که فقط توهین میکنن

ادمینش هم که فقط پی رد گم کردنه و پست حذف میکنه

به بالایی یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 09:49 ب.ظ

من تو بارس مدیک اعصابم خراب می شه ، اخه یعنی که جی هنوز رتبه ها نیومده یه عده نمودار درست کردن میکن رتبت اینه و این رشته قبولی واین رشته قبول نمیشی ، سطح انتظارات رو میارن بایین که راحت هر کی رو خواستن اون وسطا جا بدن

به بالایی با اجازه بابابزرگ یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 06:42 ب.ظ

همه رفتن پارس مدیک تو هم پاشو بیا

[ بدون نام ] یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 05:23 ب.ظ

چرا اینجا خلوته؟؟!!!

الینا یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 04:36 ب.ظ

بیخود لطفا استرس ایجاد نکنید

رهبر یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

اطلاع از رتبه ها و نتایج ازمون

پژمان یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام بابا بزرگ
لطفا منبع اخباری که تو بخش نظرات هست رو هم اعلام کنید.
باتشکر

[ بدون نام ] یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 12:07 ب.ظ

۳۱۵نمره رتبه 1200

خرم یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 10:31 ق.ظ

250 ارتش احتمال قبولی است ؟؟

سه شنبه ها با موری یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 09:27 ق.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 09:27 ق.ظ

92/03/11 - یک هفته تا 10 روز آینده نیز نمرات خام آزمون دستیاری و نتایج اولیه این این ‌آزمون اعلام می شود

معاون آموزشی وزارت بهداشت :‌
پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی ایران بعد از ۲ سال از سر گرفته شد/ دولت بودجه دانشگاه را تأمین می‌کند
معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: با برگزاری آ‌زمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی، پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی ایران بعد از دو سال از سر گرفته شد و دولت، بودجه این دانشگاه را در سال جاری تأمین می‌کند.

بهرام عین اللهی در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان افزود: آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی پنجشنبه و جمعه با حضور 71 هزار نفر برگزار شد، ظرفیت این رشته ها نسبت به سال گذشته 8درصد رشد داشته است. کلید اولیه این آزمون 19 خرداد و کلید نهایی آن 5 تیر منتشر می شود. نتایج نهایی این آزمون نیز 6 شهریور با اعلام اساسی حدود 5 هزار نفر منتشر می شود.

معاون وزیر بهداشت گفت: در این آزمون اولین دوره پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی ایران بعد از احیای این دانشگاه و بعد از 2 سال توقف پذیرش دانشجو از سر گرفته می شود و پذیرش دانشجو تقریباً در تمام رشته هایی که از گذشته در این دانشگاه پذیرش داشته است، انجام می شود.

وی افزود: یک هفته تا 10 روز آینده نیز نمرات خام آزمون دستیاری و نتایج اولیه این این ‌آزمون اعلام می شود و در آنجا نیز دومین ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های تخصصی اعلام می شود.

[ بدون نام ] یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 09:11 ق.ظ

نتایج دوشنبه ساعت 4 اعلام میشه

کاردیو یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 08:12 ق.ظ

میگن امسال شروع دوره رزیدنتی از اول مرداد .کسی چیزی میدونه

ترسوبه بالایی یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 01:34 ق.ظ

۱۰۰۰تومان برای چه بایدبدهیم نکنه کلکی درکارباشه وبخوان اطلاعات کارت رابدست بیارن وبیچاره مان کنند

آز مون جدید داخلی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 11:37 ب.ظ http://medquiz.ir/test.php?tid=303

داخلی 45 سئوال .. مرکز آزمون آنلاین ..

[ بدون نام ] شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 07:34 ب.ظ


رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت‎:‎
نتایج اولیه آزمون دستیاری، قبل از انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌شود
رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت گفت: نتایج اولیه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی که قبلاً زمان اعلام آن ۲۵ خرداد ‏اعلام شده بود،زودتر از این زمان و قبل از انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌شود‎.‎
اخبار بازدید:۳۰ ۱۶:۵۰ ۱۳۹۲/۳/۸ .
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی و به نقل از خبرگزاری فارس ، غلامرضا حسن زاده افزود: چهلمین دوره ‏آزمون دستیاری تخصصی پزشکی پنجشنبه 5 اردیبهشت برگزار شد و از 15 هزار و 500 داوطلب ثبت نام کرده،‌12 هزار و 550 ‏نفر در جلسه امتحان شرکت کردند‎.‎

وی گفت: کلید نهایی سوالات این آزمون نیز از ساعت 14 دیروز در سایت سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و در دسترس ‏داوطلبان این آزمون است‎.‎

حسن زاده افزود: پیش از این اعلام شده بود که نتایج اولیه این آزمون 25خرداد اعلام می‌شود اما خوشبختانه روند تصحیح پاسخنامه‌ها ‏سرعت خوبی دارد و این مژده را به داوطلبان می‌دهیم که نتایج اولیه این آزمون زودتر از زمان اعلام شده و قطعاً قبل از انتخابات ‏ریاست جمهوری یعنی قبل از 24 خرداد اعلام می‌شود‎.‎

وی گفت: چهلمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در 27 رشته برگزار شد و حدود 2هزار و 200 نفر در این آزمون پذیرفته ‏نهایی می‌شوند. آزمون دستیاری بعدی نیز 8 اسفند امسال برگزار می‌شود

سارا شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:59 ب.ظ

چند تا سوال تغیر کرده؟؟

سارا شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:58 ب.ظ

با210امیدی به ذخیره ها هست

[ بدون نام ] شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 04:57 ب.ظ

بلاتکلیف شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 04:54 ب.ظ

خاک بر سرشون.والا من تو این یکسال اعصابم حسابی به هم ریخته.قبل از امتحان استرس بعد از امتحان هم بلاتکلیفی.تازه وقتی رزیدنت شیم بازم یه بامبولای دیگه ای سرمون در میا رن.بعد از فار غ ا لتحصیلی هم 8 تا 10 سال باید بریم داهات.وقتی بر گردیم سر خونه و زندگیمون عزراییل میاد پیشبازمون.این چه زندگییه که اینا واسه پزشکای این مملکت درست کردن.عین عذابه!

سعید شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 12:21 ب.ظ

هین طوره معلوم نیست ارامش ما را به هم نزنید لطفا

الینا شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

خواهشا شایعه نکنید نتایج معلوم نیست کی میاد بعد تعطیلات هم معلوم نیست

به بالایی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 11:14 ق.ظ

نکنه تو همسر زی زی هستی که احساس دروغگویی زی زی رو هم میفهمی!

به زی زی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 11:07 ق.ظ

زی زی جون بهت تبریک میگم35

[ بدون نام ] شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 10:39 ق.ظ

اوا و سحر هر دو قبول هستید
نتایج دوشنبه هفته اینده اعلام می شه
جزوه ها هیچ فرقی ندارند خواننده مهم است

به زی زی گولو شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 10:33 ق.ظ

اینقدر خالی نبند
لرزش دستت و فشاری که حین دروغگوئی بهت وارد میشه از نوشتنت پیداست

رهبر شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 09:02 ق.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

توضیحات درباره اعلام نتایج دستیاری دوره چهلم

دستیاری پزشکان جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 09:35 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

در اینجا هم نطراتتان را بگید و با رقبا اشنا شوید

مستاصل جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 08:31 ب.ظ

چه جزوه ای خوبه ؟؟؟؟؟برای امسال...

زی زی گولو جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 05:54 ب.ظ

این روزا خیلی خوش میکدره اول شهریور که بشه باید بریم کشیک رزیدنتی

آزمون داخلی فعال شد جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 04:48 ب.ظ http://medquiz.ir/test.php?tid=302

مرکز آزمون مدکوئیز

سحر پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 07:31 ب.ظ

are be in zoodia rotbe ha nemiad

اوا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 06:28 ب.ظ

عمرا اگه به این زودی رتبه هارو بزنن ساده هستینا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 05:51 ب.ظ

kodom shanbe???!!!! baba malom nist

هانیه پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 05:00 ب.ظ

همکاران عزیز به نظر شما اگر شنبه نتایج را بدهند چند روز می توان انتخاب رشته کرد.؟؟؟
آیا می توان بعدا اگر رشته را دوست نداشتیم انصراف داد؟
دوستان سابقه دار کمک کنن.

نتایج15 ام تا 20 ام پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 04:14 ب.ظ

اوا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 03:52 ب.ظ

بچه ها؟

Mg پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 03:25 ب.ظ

بابا بزرگ از تاریخ دقیق اعلام رتبه ها اطلاعى ندارید؟ من باید بیام تهران!خواهشا اگر کسى اطلاع در این مورد داره کمکم کنه!

دانلود قویترین آنتی ویروس دنیا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 03:23 ب.ظ

http://download.emsisoft.com/EmsisoftAntiMalwareSetup_8469305

فیلم آموزشی
آنوریسم شریان رابط خلفی . لطفا لینک را دنبال کنید

آزمنون جدید دستیاری فعال شد پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 03:12 ب.ظ http://medquiz.ir/test.php?tid=291

برای شروع آزمون جراحی لطفا پس ر یک دوره سریع جزوه آزمون را شروع کنید .

با تشکر از بابابزرگ پیشکسوت صفحات وب دستیاری

آزمون جدید نورولوژی به مرکز آِمون مدکوئیزاضافه شد

آزمون های بتدریج اضافه می شوند . آزمون ها تست های استاندارد دفتر سنجش هستند که در دوره های قبل برگزار دشه اند - بدیهی است موسسه های آموزش دستیاری نیز اساس کارشان تکیه و تاکید و درآوردن نکات همین تست ها می باشد و اراده آنها به داوطلب .. بنابراین مرکز آزمون مدکوئیز را نادیده نگیرید . قابل استفاده با موبایل و کامپیوتر خانگی سرعت اجرای بسیار بالا و استفاده از بهترین سرورهای روز دنیا .

میترا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام همکاران با نمره 240 با توجه به آزمون امسال می توان امیدوار به قبولی در ذخیره ها بود ؟؟؟؟

اوا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

اطفال جاهای دور با سهمیه محروم خییییلی ناراحتم

اوا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 01:36 ب.ظ

با ۲۷۰ چیزی میشه اورد با محروم؟

اعلام نتایج پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 10:32 ق.ظ

فکر کنم تا 15 خرداد یا نهایتا 20 ام بیاد

نگار پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 10:23 ق.ظ

بچه ها اگه کسی از زمان اعلام نتایج خبر داره لطفا اعلام کنه.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 10:07 ق.ظ


http://download.emsisoft.com/EmsisoftAntiMalwareSetup_8469305

رزا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 10:06 ق.ظ

رزا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 10:01 ق.ظ


بهترین آنتی ویروس ، ویروس کش قوی
لینک دانلود رایگان

http://download.emsisoft.com/EmsisoftAntiMalwareSetup_8469305
آنتی ویروس و ضد مخرب Emsisoft یک نرم افزار ضد ویروس امنیتی می باشد که انقلاب تازه ای در نسخه های آنتی ویروس یا ویروس کش معمول در بازار می باشد.

قوی ترین ضد ویروس و ضد مخرب جهان

نرم افزار قدرتمند Emsisoft حاوی یک بسته کامل از ترکیب نرم افزار های آنتی ویروس و ضد مخرب می باشد که قدرت بسیار زیادی در تشخیص هر گونه مخرب از جمله موارد ویروس ها، تروجان ها، کرم ها، روت کیت ها، بک دور، جاسوس های صفحه کلید و هر گونه مخرب و بد افزار که در زیر لیست شده اند می باشد:

Viruses, Trojans, Worms, Rootkits, Backdoors, Keyloggers, Hijacker, Dialer, Bots, Rogues, Ransomware, Spy & Adware

آنتی ویروس Emsisosft
آنتی ویروس Emsisosft

از ویژگی های مهم این آنتی ویروس و ضد مخرب می توان به موارد زیر اشاره نمود:
1.محافظت و شناسایی بسیار عالی با استفاده از دو موتور ضد ویروس و ضد مخرب به طور همزمان (Anti Virus + Anti Malware) ◦ترکیبی از دو موتور اسکن در سطح جهانی: Emsisoft Anti-Malware و BitDefender Anti-Virus
◦مدت زمان اسکن مانند دو آنتی ویروس جداگانه نیست.
◦بهبود عملکرد فوق العاده برنامه این امکان را فراهم کرده است که ادغام دو موتور در بهترین شرایط و کمترین زمان برای اسکن باشد.
◦هزینه دو برابر؟ خیر! تنها یک هزینه اما داشتن دو برنامه امنیتی فوق العاده.

2.دارای ۳ لایه محافظتی در برابر آلودگی ها ◦مسدود کننده رفتار
◦محافظ فایل
◦محافظ ازگشت و گذار در اینترنت

3.ابداع کننده تکنولوژی رفتار شناسی در سال ۲۰۰۷
این تکنولوژی می تواند مخرب هایی مانند ویروس ها، تروجان ها، کرم ها، جاسوس افزارها، کی لاگر ها و … را از روی رفتار شناسایی کند. برخلاف سیستم های محافظی متعارف، Emsisoft Anti-Malware تنها فایل ها را بررسی نمی کند، بلکه به طور مدارم بر رفتار تمامی برنامه های اجرا شده نظارت می کند و اگر چیز مشکوکی اتفاق بیفتد هشدار می دهد.
4.سیستم آنالیز برنامه های اجرایی (HiJack)
سیستم تجزیه و تحلیل یکپارچه HiJackFree قرار داده شده است که به شما امکان می دهد تمامی پردازش ها (Process)، پورت ها، سرویس ها، پروتکل ها، رجیستری، افزونه های مرورگرها را از وجود آلودگی ها کنترل کنید.

ارزیابی آنتی ویروس در وب سایت های بررسی کننده آنتی ویروس ها

نرم افزار آنتی ویروس Emsisoft در وب سایت های مختلف بررسی کننده آنتی ویروس ها، نتایج بسیار بالایی داشته است. طبق آخرین معتبر ترین وب سایت ارزیابی آنتی ویروس ها یعنی Av-Compratives نرم افزار آنتی ویروس Emsisoft بالاترین سطح امنیتی یعنی ۱۰۰% را دارا می باشد.

ارزیابی وب سایت معتبر Av-Comprative از Emsisoft
ارزیابی وب سایت معتبر Av-Compratives از Emsisoft

دیگر امکانات آنتی ویروس Emsisoft:
•سرعت بالای اسکن
•بدون ایجاد کندی در رایانه
•جلوگیری از ورود به وب سایت های مخرب
•سریع ترین واکنش در شناسایی ویروس ها
•تعیین نحوه برخورد با رفتارهای مختلف مانند:
دانلود، آپلود، ویرایش فایل، نصب مخفیانه فایل ، نصب سرویس ، تغییر Autorun ، تغییر تنظیمات مرورگر ، شبیه سازی موس و کیبورد ، اجرای مخفیانه، دستیابی به سکتورهای دیسک و ضبط کلید های ورودی و …
•سادگی در نصب و پیکربندی تنظیمات
•محیطی ساده، زیبا و پشتیبانی از ۳۰ زبان از جمله زبان فارسی
•بروزرسانی بدون دردسر
•مانیتورینگ لحظه به لحظه سیستم و شبکه برای حفاظت دائم
•دریافت تاییدیه از موسسات معتبر جهانی از جمله VB100 و PCSL
•سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 09:59 ق.ظ

سارا کودکان قبول میشی

سارا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 09:51 ق.ظ

با210 امیدی به ذخیره داشته باشم0لطفانظرتونوبدید

دستیاری پزشکان پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

اینجا هم نطراتی گزاشتن

سلام پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 08:46 ق.ظ

کسی این کتابای افورتلس رو خونده چه جوره کتاباش؟

میرزه که بخریم ؟

مجید.پرسش پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 08:44 ق.ظ

اره من که گفتم با پارسال اونقدی رتبه ها تفاوت نداره

اگر تفاوت کنه فقط 10 نمره شاید مثلا 420 امسال معدل 430 پارسال باشه..یا 440 همون 450 پارسال...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 02:46 ق.ظ

اینطور که دوستان قبلا هم پیش بینی کرده بودند نمرات ظاهرا خیلی با پارسال تفاوت نداره.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 02:42 ق.ظ

?

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 10:51 ب.ظ

کسی جزوه نمیخواد؟

زنان و زایمان و قلب و عروق و رادیولو چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 07:12 ب.ظ

با تشکر از همه خادمان و مسولین محترم وزارت بهداشت.
لطفا ظرفیت پذیرش دستیار در رشته های زنان و زایمان و قلب و عروق و رادیولوژی وپوست را افزایش دهید تا نیاز بسیار زیاد مردم به این رشته ها برآورده شود.

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 06:44 ب.ظ

253........>265

مهسا چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 04:38 ب.ظ

۲۳۵ بودم شدم ۲۴۷ امیدی در ذخیره ها هست؟؟؟؟؟

الینا چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 04:34 ب.ظ

چند تا سوال تغیر کرده من دسترسی به سوالات ندارم ؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 04:32 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 04:30 ب.ظ

جالبه نه؟ چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 04:28 ب.ظ

همه دو جوابی ها به ضرر من شد

اما ولش

زندگی رو عشقه!

به زی زی گولو چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 04:20 ب.ظ

چند شدی؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 04:19 ب.ظ

۳۱۳ بودم
۳۲۴شدم!!!!!!!

زی زی گولو چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 04:17 ب.ظ

11 سوال تغییر کرده

میترا چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 03:18 ب.ظ

۱۱ سوال تغییر کرده نه ۱۲ سوال. نه ؟

سحر چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 02:49 ب.ظ

??????????????chera soale poost o qalat kardan

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 02:39 ب.ظ

جزوه اطفال کدوم استاد بهتره؟جراحی چی؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 01:06 ب.ظ

من 30 نمره بیشتر شدم 290 می شوم چی قبول میشم

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 12:00 ب.ظ

من 15 نمره

سحر چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 11:54 ق.ظ

man faqat 3 nomre;((((

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 11:45 ق.ظ

شما چقدر زیاد شدید

لیلا چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 09:11 ق.ظ

۱۲سوال تغییر یا دو جوابی شده

دستیاری پزشکان چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 02:55 ق.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

برای مطالعه گروهی و شناسایی رقبا

گلنار چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 01:17 ق.ظ

چه سکوتی......چه جزوه ای رو پیشنهاد میدید؟؟

مهدی جون چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 12:36 ق.ظ

کلید نهایی رو زدن

مهدی جون چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 12:31 ق.ظ

بچه ها کلید نهایی رو زدن

مهدی جون چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 12:27 ق.ظ

کلید نهایی رو زدن

ش سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 10:48 ب.ظ

کلید نهایی رو زدن

خواهش سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 10:14 ب.ظ

دوستان من دسترسی به دفترجه ندارم، میشه لطف کنین بکین جه سؤال هایی عوض شدن؟
مرسی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 07:35 ب.ظ


کلید نهایی اعلام شد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 06:49 ب.ظ

پاسخنامه اومد

ماکر سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 06:39 ب.ظ

کلیدو زدن

فری سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 04:44 ب.ظ

کلید نهایی رو هم زدن...
هیچ فرقی نکردم همون 350....
باید منتظر موند..
لطفا نمره ها و مقدار تغییرات بگین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد