خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

کلید اولیه سوالات/فرم اعتراض به سوالات / اعلام نتایج آزمون در 15

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

وزیر بهداشت:
 برگزاری آزمون دستیاری بدون هیچ شبهه و اختلالی/ اعلام نتایج آزمون در 15 خرداد
جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۶
 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در وزارت بهداشت و دانشگاه‌ها حداکثر سعی را انجام دادند تا با استفاده از آخرین امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این آزمون بدون کوچکترین اختلال و شبهه‌ای برگزار شود.
به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» ایسنا، طریقت منفرد در حاشیه بازدید از حوزه آزمون دستیاری پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ایران، اظهارکرد: این آزمون مهمترین آزمون دانشگاهی کشوری است که هم شرکت‌کنندگان و هم خانواده‌ها و جامعه توجه ویژه‌ای به آن دارند.
وی افزود: افرادی که از اعضای گروه اجرای آزمون بودند 10 روز است که در قرنطینه وزارت بهداشت قرار دارند و به طور ویژه از زحمات این افراد و خانواده‌هایشان تشکر می‌کنیم.

وزیر بهداشت درباره افزایش ظرفیت‌ها به منظور بهره‌مندی مناطق محروم با بیان اینکه از 15 هزار و 500 شرکت‌کننده، 2000 نفر در آزمون دستیاری برگزیده می‌شوند، گفت: یک نسبتی باید بین نیروهای متخصص و طب عمومی وجود داشته باشد و یکی از اهمیت‌های خاص این آزمون تفاوت زیاد بین داوطلبان در رشته‌های تخصصی و عمومی است.

وی افزود: امیدواریم با اجرای برنامه پزشک خانواده تفاوت‌های رشته‌های تخصصی و عمومی به حداقل برسد و نزدیکی بیشتری بین گروه‌های پزشکی برقرار شود به طوری که به همان نسبت رشته‌های تخصصی تعدیل شود.
طریقت درمورد زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی اظهار کرد: در 15 خرداد نتایج اولیه و 15 تیر ماه نیز نتایج نهایی آزمون دستیاری اعلام خواهد شد.
وی درباره جذب پزشکان عمومی با بیان اینکه جذب پزشکان عمومی با فراخوان میسر نمی‌شود، تصریح کرد: البته حق با این گروه است چرا که در سال‌های گذشته مورد بی‌مهری های زیادی قرار گرفته‌اند و در جایگاه مطلوب خود نبودند که امیدواریم با اصلاح نظام و سیستمی که جایگاه طب عمومی و پزشکان عمومی و مراقبت‌های اولیه را احیا کند، این مساله بر طرف شود. 

  

فرم اعتراض به سوالات

 

 کلید اولیه سوالات دفترچه A / دفترچه B / دفترچه C / دفترچه D  

 

پاسخنامه در ادامه مطلب..............

 

 رئیس هیئت رئیسه مجمع عمومی نظام پزشکی تعیین شد
عباس آقازاده مسرور با 147 رای به عنوان رئیس هیئت رئیسه مجمع عمومی نظام پزشکی انتخاب شد. .......................
======================
با کسب 165 رای؛
 دکتر علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی شد
براساس آرا شمارش شده برای تعیین رئیس کل سازمان نظام پزشکی دکتر علیرضا زالی با کسب 165 رأی به عنوان رئیس کل سازمان نظام پزشکی انتخاب شد. ...........

  

 

 =======================

  قابل توجه دبیرخانه محترم شورای آموزش پزشکی و تخصصی 

با توجه به برگزاری امتحان چهل و یکم در اسفند ماه لطفا هر چه سریعتر منابع امتحان پذیرش دستیار دوره چهل و یکم را اعلام کنید. 

ضمنا تاریخ امتحان نیز با توجه به تغییر بطور رسمی اعلام و تاریخ قبلی در سایت سنجش و دبیرخانه تصحیح شود 

با تشکر

  

 

 

 رئیس هیئت رئیسه مجمع عمومی نظام پزشکی تعیین شد
عباس آقازاده مسرور با 147 رای به عنوان رئیس هیئت رئیسه مجمع عمومی نظام پزشکی انتخاب شد.
به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر عباس آقا زاده مسرور از نظام پزشکی چالوس 147 رای آورد که به عنوان رئیس هیئت رئیسه انتخاب شد. دکتر اسپید از نظام پزشکی اندیمشک نیز 147 رای را به خود اختصاص داد که به عنوان نایب رئیس اول و همچنین لاله تدین با 145 رای از نظام پزشکی فارس به عنوان نائب رئیس دوم انتخاب شدند و فرحناز محمدی سعادت از نظام پزشکی رباط کریم به عنوان منشی هیات رئیسه انتخاب شد.
بر اساس این گزارش کل اعضایی که حق رای  در مجمع عمومی نظام پزشکی را داشتند و در این جلسه شرکت کردند 230 نفر بود که از 9 صبح امروز آغاز شده است./
======================
با کسب 165 رای؛
 دکتر علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی شد
براساس آرا شمارش شده برای تعیین رئیس کل سازمان نظام پزشکی دکتر علیرضا زالی با کسب 165 رأی به عنوان رئیس کل سازمان نظام پزشکی انتخاب شد.
دکتر مراد هاشم‌زهی، رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: دکتر علیرضا زالی با کسب 165 رأی به عنوان رئیس کل سازمان نظام پزشکی انتخاب شد.
وی با بیان اینکه طی انتخابات امروز نظام پزشکی اعضاء هیات رئیسه به ترتیب دکتر آقازاده‌ با 147 رأی دکتر اسپید‌ با 147 رای دکتر تدین با 145 رأی، دکتر محمدی با 82 رای انتخاب شدند.
وی افزود: سه عضو اصلی بازرسین‌ سازمان نظام پزشکی شامل دکتر بابایی‌ با 101 رأی دکتر چنگیزی‌ با 91 رأی دکتر کاظمی با 87 رأی به عنوان سه عضو اصلی و دکتر مسعودی با  75رای به عنوان عضو اللبدل انتخاب شدند

 

 

 

 

 

 

نظرات 665 + ارسال نظر
مهدی جون سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 12:05 ق.ظ

بچه ها شنیدین قراره نتایج اولیه 25خرداد اعلام بشه

به پارس مدیک شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 06:00 ب.ظ

شورشو در اورده با نصب افزونه جدید

دیگه لعنت بر این ادمای حال گیر

مهدی جون جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 11:37 ق.ظ

امیدوارم مثل هر سال حداقل 15 تا سئوال مشکل دار را با اصلاح دو تا سه تا سئوال فیصله ندن ....

مهدی جون جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 11:34 ق.ظ

بچه ها سلام . به نظر شما کی کلید نهایی میاد؟

دستیاری پزشکان چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

سایتی ازاد برای پزشکان

اینترن سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام من با ۳۷۰ نوروسرجری تهران میارم؟

nana دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 08:12 ب.ظ

281چطور?:(

[ بدون نام ] دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 12:57 ب.ظ

۱

فکر نکنم شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 12:53 ق.ظ

داخلی بهشتی متاسفانه فکر نکنم. ولی می تونی اطراف تهران مثل قزوین سمنان بابل قم که امسال داخلی می گیره انتخاب کنی.

[ بدون نام ] شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 12:14 ق.ظ

ezzate nafs! :( ina mage chizi baramoon baghi gozashtan!? harsal ye taghalob, harsal ye baize jaded harsal ye chize gheyre addi! :( hala jeddi vaghean bacheha fekr mikonin 319 dakhelie Beheshty mishe ghabol shod? :(

[ بدون نام ] جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 09:34 ق.ظ

سال گذشته با نمره 270خدود و سهمیه منطقه محروم در مرحله دوم ذخیره طب اورژانس اهواز قبول شدند.

گیر نده جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 12:50 ق.ظ

بابا کسی در این شرایط چه می دونه که داخلی بهشتی قبل می شی یا نه با 319 .همه اینها پیش بینی که شاید درست در نیاد و خدای نکرده باعث خودکشی شما شود.به جای التماس کردن برای پیش بینی دیگران عزت نفس داشته باش وصبر کن تا حدود یکماه دیگر.این قدر گیر نده .

[ بدون نام ] جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 12:02 ق.ظ

be nazareton 319 dakheliye beheshty shansi dare ghabol she? :( torokhoda begin nazaretoono. man daram az stress mimiram

[ بدون نام ] جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 12:01 ق.ظ

vaghean fekr mikonin mishe dakhelie beheshty?! :(
man baram hayatye Tehran ghabol sham :(
rastesh ishono nemidunam. vaghean sadeghane age begam, be nazaram moteasefane nemishe :(
vali omidvaram movafagh shan va natijeye zahmateshono bebinan

کتایون پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 11:40 ب.ظ

نمره دوستم 235 شده .بنده خدا خونده بود .ولی از قبل از آزمون استرس شدیدی داشت .چون شوهرش گفته بود امسال آخرین سالی است که می تونه در آزمون شرکت کنه.سر امتحان هم با دیدن سوالات گنگ و سخت استرسش بیشتر شده و گند زد به آزمون . حا لا هم خیلی دپرس است .من خودم فکر می کردم حداقل داخلی قبوله .به نظر شما می تونه به قبولی در ذخیره ها در رشته هایی چون طب اورژانس . عفونی ویا بیهوشی داشته باشه .ممنون

Bingo پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 09:47 ب.ظ

bacheha be nazaretoon ba 319 dakhelie Beheshty mishe ghabol shod? :(

قیسی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 06:06 ب.ظ

تو اگر واقعا آزمون را خوب داده بودی دچار ocd نمی شدی.مثل خیلی از بچه های دیگر نمرشون خوب شده.تو حتی می دونی که پاسنامه را درست زدی یا نه ؟چطور مطمئنی که نمره ات خوب می شه . خدا کنه اینطور باشه.با هوش!!!!!!

be gheysi پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 05:54 ب.ظ

azizam to age gij nabudi inja chikar mikardi alan halesho mibordi ke ghabul mishi, man chon nomram khub shode OCD gereftam vagarne omran biam tu hamchin site i ba adamaye kheili bahushi mesle jenabali!!!!!!!

ناامید پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 05:20 ب.ظ

295 چی قبول میشم؟سال دومم بود یه سال موندم که رشته بهتری قبول شم که بدتر شد

زی زی گولو پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 02:19 ب.ظ

شماها به 409 من حسادت میکنین

برین رد کارتون

قیسی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

خودشون هنگام کارنماه اسکن پاسخنامه می دهند.ولی کسی اگر پاسخنامه را اشتباه پرکرده باشه بنظرتون حقش نیست قبول نشه ؟ این اندازه گیج نوبره والا

dolico پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 12:27 ب.ظ

dolico پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 12:26 ب.ظ

bachehaaaaaaa kasi fekr mikone ke pasokhname ro eshtebah por karde basheeeee? biain hame esrar konim scane pasokhnameha ro saritar bezaran tu site

Bingo چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 11:03 ب.ظ

بچه ها 319 فکر میکنین داخلی بهشتی میشه؟ :-(

پسر ایرونی به drmani چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 06:17 ب.ظ

همین طوره که میگی
عوض کردن جزوه اشتباهه دکتر جان

مهسا چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 05:28 ب.ظ

من 235 شدم .سر امتحان بهم ریختم و تمرکز نداشتم وقت خیلی کم آوردم . با این نمره بنظرتون می تونم امیدی به قبولی در رشته طب اورژانس یا عفونی داشته باشم؟نمی دونم امسال دیگه فرصت خوندن دارم یانه؟خدایا کمکم کن.

مشایی چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 12:31 ب.ظ

360 رتبه چند

drmani چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 12:05 ب.ظ

من امسال گاید خوندم.ولی خیلی بد زدم.امسالم میخوام گاید بخونم.فکر میکنم عوض کردن جزوه عاقلانه نباشه

drmani چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 11:59 ق.ظ

بچه ها برید خوش بگذرونید.اگه رشته لوکس نمی خواید بالای ۲۵۰ قبولید.صبر کنید تا رتبه

پروین چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 12:45 ق.ظ

دوستای خوبم..من حال واحوالتونوخوب میفهمم..چن سال 88که تقلب شد خیلی تلخ ترازابن روزاروتجربه کردم.میخوام یه چیزی بگم..اگه امتحان سخت بوده مطمینابرای همه بوده...پس اینقداسترس نداشته باشبن...هرچندمیدونم خیلی سخته.بایدتااومدن رتبه سرتونوگرم کنید.همین که شایعه ای مبنی برتقلب وجودنداره جای هزارشکر داره.ازته دل امیدوارم هرکسی زحمت کشیده ،به حق خودش برسه.

be zizi gulu سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 11:26 ب.ظ

zizi jan ahle kodum shahri??????

زی زی گولو سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

ادمین پارس مدیک برای من نوشته که من موجودیت نداشتم و ندارم

تو رو خدا ببنین این چه جور حرف زدنیه

گفته بارها ها بهم اخطار داده ومن کلا لیاقت اخطارم ندارم

گفته جزا و صراطی هم هست

گفته از اینکه دنیای من کوچیکه دلش میگیره

گفته من چشم اروم دیدن سایتشو ندارم

اخه اینکه رتبه من 409 شده اینهمه حرف داره

شما بگید ماهایی که تو سایت یک کلمه پشتیبان من نبودین

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 06:51 ب.ظ

حق با زی زیه. بقیه حسادت نکنن لطفا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 06:19 ب.ظ

اشتباه از خوددت بود

به زی زی گولو سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 05:22 ب.ظ

زی زی واقعا خودتی که اینطوری حرف میزنی یا یکی دیگه از طرفت اینطوری می نویسه؟؟؟

به زی زی گولو سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 05:19 ب.ظ

عزیزم سعی کن بزرگ شی
با ادب شی
برای جامعه پزشکی مایه آبروریزی هستی
زشته هرچقدر هم مشکل داری چون پزشکی باید الگو باشی نه اینکه بقیه یادت بدن
من با نظر دوستمون موافقم بعد نیست یه دکتر بری

سارا سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 05:15 ب.ظ

بچه ها رفتین اعتراض؟

زی زی گولو سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 03:11 ب.ظ

ادمین روانی پارس مدیک فوق اعاده عقده ای هست
دروغگو و ....

به drmani سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 01:50 ب.ظ

پس اینطور که شما میگویید با لای 250 قبوله حتما 230-250 هم در مرحله اول ذخیره قبولند. نه ؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 01:47 ب.ظ

زی زی گولو من ادمین نیستم...ادمین که بیچاره توی سایتهای دیگه نمیره...من یکی از همون بچه دستیاریهای بدبختم که تو هرروز با چرت و پرتهایت روی مخم رژه میرفتی....انجا ادمین نمیگذاشت حرف دلم را بهت بگم که خب منم از این کارش ناراضیم وگرنه همونجا حالیت میکردم...
اگه خواستی به ادمین تهمت بزنی نزن ولی بدون همه از دستت دادی بودند...
برو خوش باش زی زی خوشگل و درسخون....باهووووووووووووووووووووش

شل و ول سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 01:18 ب.ظ

che khabar az maraseme e'teraz?????????ma az shahrestan nemitnestim biaym tehran

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 01:15 ب.ظ

www.dastyari-pezeshkan.com

زی زی گولو سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

واقعا تویی که اومدی وپی گیر حرفهای منی و نامزذمو تهمت میزنی بیشتر بچه هستی تا من

اگه خود ادمین پارس مدیکی که دیگه وایویلا ی خودت و همسرت توک ه متاهلی چرا قاطی ما بچه ها شدی برو خجالت بکش

شنیدم خیلی های دیگه هم از تو ناراضین

اگر به سایت دستیاری پزشکان من تازه عضو بشم برین میفهمین که ادمین پارس مدیک چی کاره هست

www.dastyari.pezeshkan.com

drmani سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 12:42 ب.ظ

دانشگاه گیلان تا حالا بالای ۳۹۰ نشنیدیم.بالای ۳۵۰ هم کم هستن.بالای ۲۵۰ قبوله

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 12:04 ب.ظ

ببین ادمین پارس مدیک چقدر حقیره اومده اینجا داره از خودش دفاع میکنه. واقعا که باید در اون سایت رو با خودش گل بگیرن. اه اه...

به زی زی سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 11:26 ق.ظ

اولا عرضه نه عذضه
ثانیا اون داره بیهوشی میخونه ولی تو همینجوریش هم سطح هوشیاریت پائین هست
راستی از دوست پسرت چه خبر بهت اوکی نداده هنوز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه بگی 409 شدی 409 تا سکه مهرت می کنه و میاد میگیردت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 11:08 ق.ظ

همکاران عزیز
بابا بزرگ لطف کرده post جدید گذاشته لطفا حتما انجا پیام بگذارید .ممنون

نوید سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 11:04 ق.ظ

اتفاقا در حال حاضر بیهوشی یکی از انتخابهاست بازاار کار ان در سالهای اخیر خیلی بهتر از رشته هایی چون داخلی ویا اطفال شده و بهتر هم خواهد شد مخصوصا برای خانمها رشته عالی است من که اگه نمرم برسه انتخابش می کنم با کمال میل.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 07:40 ق.ظ

این احسان نکبت همان ایمان بدبخته که فقط برای تضعیف روحیه امده است بهش توجه نکنید.اخه آدم عاقل در جلسه وقتی با این سوالات گنگ و سخت بهم می ریزی و استرس تمام وجودت را فرا می گیرد حتی اگر خوبم خونده باشی مطمئنا 40- 50 تا غلط میزنی چون 50 تا که در جزوات نبوده مابقی هم بین دو گزینه گیر میکردی همانطور که خیلی از بچه ها هم گفتند شانسی انتخاب کردند.پس با یک حساب سر انگشتی بازم نمره ها زیر 300 می شود .

احسان سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 04:22 ق.ظ

من خودم نمرم ۳۰۸ شده با وجود اینکه ۱۰ ماه درست حسابی درس حونده بودم و گمان میکردم دیگه در بدترین شرایط امسال حداقل نمرم ۴۰۰ میشه اما با اینحال میدونستم که تسلط من صد درصد کامل نیست و فقط بر روی مطالب اصلی و شایع هست که تا قبل از آزمون امسال همیشه اکثر سوالات از این مباحث بود و برای نمره ۴۰۰ کافی بود ولی امسال رویه عوض شد و مطالب غیر شایع بیشتر مطرح شدند.

احسان سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 04:15 ق.ظ

تسلط این نیست که عین مطالب جزوات را حفظ باشیم بلکه باید علاوه بر حفظ محفوظات مفهوم مطالب را هم بدرستی درک کرد ه باشیم بخصوص که در این آزمونهای اخیر سبک سوالات خیلی تجزیه تحلیلی شده اند برای همینه که بنظر بیشتر سوالات را نمیشه حتی بصورت اپن هم فقط با مقایسه خط به خط از روی تکست هم جواب داد.
باید دنبال راه حلی برای بالا بردن قدرت تجزیه تحلیلمون پیدا کنیم

احسان سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 04:03 ق.ظ

مسلماْ کسی که ادعا میکنه بر جزوات تسلط کافی داشته حتی با فرض اینکه فقط ۱۵۰ سوال براش آشنا بوده و سر جلسه استرس هم بگیره حداقل باید نمره ۳۰۰ را بیاره نه اینکه نمرش زیر ۳۰۰ شده و ادعای تسلط هم میکنه .. مطمئن باشید حداقل ۱۰۰۰ نفر نمرشون بالای ۳۰۰ میشه پس کسی که نمرش زیر ۳۰۰ باشه نمیتونه صد در صد ادعای تسلط کنه ........الکی خودمون رو گول نزنیم و کمی هم واقع بین باشیم . هر چند که حرف حق همیشه تلخه
کسی موفق خواهد بود که بدور از تعصب واقعیت را قبول کنه و ابتدا به رفع نواقص و مشکلات و روش اشتباه مطالعه خودش بپردازه بعد دنبال یک جزوه مناسب برای قبولی در رشته حداقل قابل تحمل برای خودش

به mg سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 02:50 ق.ظ

اقا این فقط از طرف موسسه اومده اصلاذ امتحان نداده..اخه عاقل...وقتی 50 تا سوال تو جزوه ای که 6 بار خوندی نباشه که ادم روحیه اش رو می بازه..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 02:06 ق.ظ

اقا احسان با نمره منفی هاش حساب کردی؟امتحانی که حداقل 25تا سوالش را بین 2تا گزینه اپن بوک نمیشه جواب انتخاب کرد شما چقدر راحت در موردش قضاوت میکنی؟!
همونهایی که نمره اشون خوب شده اعتراف میکنند میگویند با شانس و انا انزلنا یک گزینه انتخاب کردند ..پس تو چی میگی؟!

احسان سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 01:49 ق.ظ

در اینکه آزمون امسال بسیار سختتر از آزمون پارسال بود شکی نیست اما با اینحال بعنوان بدبینانه ترین حالت جزوات موسسات از جمله پارسیان و کرمی و سروش و... حداقل ۱۵۰ سوال آزمون را پوشش میدادند و با فرض اینکه به علت استرس و جو آزمون و خطای انسانی فقط به ۸۵ درصد این سوالات هم بشه درست جواب داد فردی که تسلط کافی به این جزوات را داشته باشد در بدترین حالت باید به حداقل ۱۲۵ سوال درست جواب میداد و اگه الباقی سوالات را هم غلط زده بود باید نمره اش حدود ۳۰۰ میشد پس افرادی که ادعا دارند تسلط کافی به جزوات داشتند ولی نمرشون زیر ۳۰۰ شده مشکل اصلی فقط از عدم تسلط کافی خودشون بوده و بهتره خودشون را گول نزده و سعی در رفع این مشکل کنند.

به زی زی گولو سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 01:49 ق.ظ

این زی زی گولو خود شیفته است...
دوستان حواستون باشه کم کم میاد میگه من دختر خوشگل و باهوش و ناناز و ...فلان بهمانم...خیلی باهوشم ...هیچکسی مثل من حالیش نیست و غیره.
از فردا میاد براتون از دوست پسرش که به خاطرش درس میخونه میگه و زمانی که همه ناراحت هستید میاد میگه امتحان خیلی خوب بود همه سوالات درسته ....شما چقدر خنگ هستید من خیلی باهوشم من سوالو بلد بودم پز دادم ای وای چرا شما بلد نیستید. و خلاصه به نظرم رییس پارس مدیک بعد کلی اعتراض که همه به حرفها و حضور این ادم کردند خیلی محترمانه بهش تذکر داد نمیدونم به چی اعتراض داره.
خنده داره!!!!!!
کسی که فرضا آی کیو داره ولی هیچی ای کیو(هوش اجتماعی نداره) باید بهش چی گفت؟ کسی که هرجا میرفت دعوا درست میکرد....برو پیش یک روان پزشک ...

به هانیه ج ن د ه سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 01:15 ق.ظ

یک رو هانیه فارسه داشت نه نه شو و خودشو تو خیابون می فروخت تا پول دربیاره و بده سوال بخره که ترکه از راه می رسه و هدو تاشو میکونه و ........

ادمین پارس مدیک به زی زی گولو سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 12:48 ق.ظ

من حرفم رو تو چندجمله کوتاه میزنم
امیدوارم افرادی که مورد صحبت من هستند به خوبی معنی حرفم رو بفهمند
اول واقعا تشکر میکنم از بچه هایی که زحمت کشیدن و اینجا رو سر پا نگهداشتن.
و اونهایی که رفرانسها رو برای دوستان در اوردند واقعا انسانید. خسته نباشید و مطمین باشید خدا جوابش رو میده
همه زندگی این امتحان نیست و سرنوشت ما براساس کارهای خوب و بدمون نوشته میشه
گاهی دلم میگیره که بعضیها اونقدر دنیاشون کوچکه که این محیط کوچک رو هم نمیتونن اروم ببینند. من بارها بهشون اخطار دادم وگاهی سکوت کردم.ولی نیازی به حرف من نیست. اونقدر همه باهوش هستید که من حرفی نزنم. به نظر من بعضی لیاقت اخطار هم ندارند چون موجودیت نداشته و ندارند.
در ضمن لطفا کسی به حرف من نقل قول نزنه و تعبیر کنه.

این حرف دکتر محمد.بی به دلم خیلی نشسته که روز جزا و پل صراطی هم هست




دوستان از این حرفا چی نتیجه میگیرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زی زی گولو سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 12:47 ق.ظ

منم رفتم سایت دستیامن حرفم رو تو چندجمله کوتاه میزنم
امیدوارم افرادی که مورد صحبت من هستند به خوبی معنی حرفم رو بفهمند
اول واقعا تشکر میکنم از بچه هایی که زحمت کشیدن و اینجا رو سر پا نگهداشتن.
و اونهایی که رفرانسها رو برای دوستان در اوردند واقعا انسانید. خسته نباشید و مطمین باشید خدا جوابش رو میده
همه زندگی این امتحان نیست و سرنوشت ما براساس کارهای خوب و بدمون نوشته میشه
گاهی دلم میگیره که بعضیها اونقدر دنیاشون کوچکه که این محیط کوچک رو هم نمیتونن اروم ببینند. من بارها بهشون اخطار دادم وگاهی سکوت کردم.ولی نیازی به حرف من نیست. اونقدر همه باهوش هستید که من حرفی نزنم. به نظر من بعضی لیاقت اخطار هم ندارند چون موجودیت نداشته و ندارند.
در ضمن لطفا کسی به حرف من نقل قول نزنه و تعبیر کنه.

این حرف دکتر محمد.بی به دلم خیلی نشسته که روز جزا و پل صراطی هم هست
ری پزشکان

واقعا ادمین پارس مدیک عقده ای هست

اینم نوشته هاش برای من که منو تخریب کنه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 12:38 ق.ظ

این بابا همه جا میره این اعداد را میده خیال کرده ما ببو گلابی هستیم و چیزی حالیمون نیست....
نه داداش ما خودمون ختم روزگار شدیم....افعی آزمون اینقدر گزیده مارو که خودمون افعی شدیم....
برو این دام جای دگر نه....
دوستان نمرات خیلی کمه ....میانگین نمره استریتها حدود 380-390 میشه....تا حالا 5نفرم گفتند بالای 410 ...خب باشه ...حتی 380-390 هم کمه...
دوستان این افرادی که از موسسات میومدند تهدید میکردند که نخریدید حالا نتیجه اش را میبینید این پیغام را میدهند که برای حفظ ابروی خودشون میخواهند دست به کارهای محیر العقول بزنند....
دلم میخواهد وزارت شل بیاید و انجور که میخواهد نظارت نکنه...دلم میخواهد یک نفر بیسواد از دانشگاه این دوره نمره اش خوب شه با این سوالات ....بخدا بمب میبندم به خودم میرم وزارتشون را روی سرشون خراب میکنم...
اینها فکر کردند توی انتخابات رییس جمهوری خر تو خر میشه هرکار میخواهند میتونند بکنند...حواس همه جمع باشه....!!! ببینید کی گفتم...!

ترب سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 12:32 ق.ظ

merc hanieh jooooon.20 iiiiiiiiiiiii

به بررسی سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 12:26 ق.ظ

آمار شما کاملا غلط و ساده لوحانه است،...نمره ها از این حرفا پاییتره. اعدادی که توی پارس مدیک هست همه بیش از واقعیتهواقعیته. آمار شما حتی از اعداد اون سایت بالاتره...

بابابزرگ دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 11:59 ب.ظ

خوشم اومد هانیه جون. منتظر جکهای بعدیت هستیم. بقیه هم باید از شما یاد بگیرن. آفرین به این طراوت. راستی بچه ها زود بخوابین که واسه فردا آماده باشین.

[ بدون نام ] دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 11:55 ب.ظ

بی ادب چیه؟ بدکاری میکنه بهتون روحیه میده؟ خوشت نمیاد نخون. واقعا که....

[ بدون نام ] دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 11:48 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 11:48 ب.ظ

بابا بزرگ کجایی؟دوباره داره ازدستت در میره ها .خواهشا این آدم لجام گسیخته بی ادب را مهار کن تا اینجا را به لجن نکشیده.

هانیه دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 11:38 ب.ظ

اینا رو گفتم که فردا دارین میرین واسه اعتراض حماسی با روحیه شاداب برید. حالا دیگه برید لالا. بوس بای

به زی زی گولو دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 11:34 ب.ظ

من شما رو نمی شناسم ولی میدونم ادعا دارین 5-6 دور درسها رو خوندین و نمرتون هم خوب میشه

برام عجیبه که کسی با این تسلط 2 تا سوال هم که ازش پرسیدن بدون ارجاع به کتاب نظر بده و یکی شم اشتباه باشه


ضمن اطلاعتون کتاب دنفورث بخش هایپرتنشن در جدول 16.12 که درمان هایپرتنشن رو در فشارهای مختلف داره ، نیفیدیپین خوراکی را به عنوان یکی از درمان های Acute treatment of severe hypertension به همراه هیدرالازین و لابتالول وریدی بیان کرده.

مسلما کسی که نمره خوب میاره هر چیزی که بنظرش متعارف با تفکرش انباشه رو با دقت تر می خونه ، نه اینکه به همکاراش با تکسخر بگه خوب چون فشارش بالاست معلومه که وریدی میدیم نه خوراکی !!


من فقط برای آموزش اینو گفتم و چقدر خوب بود کمی از اخلاق پیشکسوتان این رشته رو هم یاد بگیریم

هانیه دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 11:33 ب.ظ



در پی گرانی سکه ،خانم ها به مردها اعلام کردند اگر مهریه را نپردازید ،تنگه را خواهیم بست .در همین مورد ، مردها هم اعلام کردند اگرتنگه بسته شد،ما هم لوله نفت را به کشورهای همسایه انتقال خواهیم داد!

******************
تنبلهای عزیز توجه فرمائید راهکار های جدید رسید : 1 روزها استراحت کنید تا شبها بتوانید راحت بخوابید 2 در نزدیکی تختتان صندلی راحتی بگذارید، تا اگر از خواب بیدار شدید، روی آن بنشینید و استراحت کنید. 3 خوابیدن به نشستن، نشستن به ایستادن، ایستادن به راه رفتن اولویت دارد 4 جایی که می توانید بنشینید چرا می ایستید. 5 کار امروز را به فردا موکول کنید و کار فردا را به پس فردا. 6 اگر حس کار کردن به شما دست داد، کمی صبر کنید
******************

هانیه دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 11:27 ب.ظ

یه روز حسنی به خانم معلمش میگه: خانم اجازه میدین دست به سینه هاتون بزنم؟ خانم معلم میگه: ای حسنی بیتربیت، این چه کاریه؟ حسنی میگه: خانم 10 هزارتومان بهتون میدم. خانوم میگه: خوب بیا ولی به کسی نگی. چند دقیقه بعد حسنی میگه: خانون اجازه میدین دست به پشتتون بزنم؟ خانم معلم میگه: حسنی رو بهت دادم، رودار شدی؟ حسنی میگه: خانم 5 هزارتومان بهتون میدم. خانم میگه: بیا ولی به هیچکس نگی. چند دقیقه بعد حسنی میگه: خانون اجازه میدین دست به کستون بزنم. خانم میگه: ای حسنی... دیگه خیلی رودار شدی. حسنی میگه: خانم هزار تومان دیگه بهتون میدم. خانم میگه: دیگه آخرین باره. چند دقیقه بعد حسنی میگه: خانم اجازه میدین بکنمتون؟ خانم معلم میگه: ای حسنی بد! حالا چقدر پول میدی؟ حسنی میگه: خانوم 25 هزارتومان. خانوم میگه: خوب بیا ولی به هیچکس نباید بگی و .... خانوم معلم با خوشحالی میره پیش خانوم مدیر و میگه: خانم مدیر حقوق این ماه من رو بدین و یک مرخصی یک ماهه هم میخوام. خانم مدیر میگه: مگه ندادم دست حسنی که بهتون بده!

هانیه دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 11:24 ب.ظ



معلمی به شاگردانش گفت که عجیبترین حکایتی را که میدانید انشا بنویسید. یکی از شاگردان نوشت: کون مادرم. معلم تعجب کرد و از شاگرد پرسید: این چیه که نوشتی؟ شاگرد گفت: آخه آقا بابام هر شب دو تا میزنه در کون مادرم و میگه: عجب حکایتی است.


هانیه دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 11:20 ب.ظ

زن و شوهری بچه‌دار نمی‌شدند. یه بار شکم زنه اومد جلو، با خوشحالی رفتند دکتر ولی دکتر گفت: خانم شما حامله نیستید و شکمتون نفخ کرده. چند ماه بعد باز شکم زنه اومد جلو و دوباره رفتند دکتر. دکتر پس از معاینه گفت: این بار هم شکم شما نفخ کرده! دفعه سوم که رفتند پیش دکتر و دوباره جواب قبلی رو شنیدند، مرده شاکی شد و با عصبانیت گفت: آقای دکتر، پس بفرمایید این تلمبه است نه کیر!

به بررسی دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 11:16 ب.ظ

میشه بپرسم بر اساس کدوم نمودار از روی 400 نفر حجم نمونه که داشتین!! ( بابا! ایول ! اجتماعی!! چقدر دوست داری )
این عدد سازی ها رو انجام دادین ( تا 2200 ) ؟؟؟


لطفا شایعه نسازین ، منظورتون از این عددسازی ها چیه؟؟!!!

هانیه دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 11:15 ب.ظ

به ترکه میگن I Love You یعنی چی ؟ میگه یعنی بیا بکنمت! میگن نه احمق... یعنی عاشقتم! میگه : خوب آخرش چی؟ بالاخره که می کنیش!!!

ن رشتیه لخت تو خونه میگشته شوهرش بهش میگه : خانم مگه نگفتم با لباس کارت تو خونه نگرد!!!



یه زن میره گاز پیک نیک پر کنه به مرده میگه این قدر ب**ک***ن تو***ش که تا یه ماه بسوزه!



یارو به رفیقش میگه : من اگه پیش خواهرت بخوابم ما با هم فامیل میشیم؟ میگه : نه بی حساب میشیم!!!

به ترکه میگن خونت کجاست؟ میگه : اردبیل همون در زرده!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 11:14 ب.ظ

ادمی که رتبه پیش بینی میکنی ...مگه تو فال گیری ...؟ امدی این دری وریجات را از خودت اینجا مینویسی که مثلا بعدا که رتبه ها را حراج کردید ما برامون عجیب نباشه....نه اقااااااااااا رتبه ها این خبرایی که تو میگی نیس اگه اینطور باشه باید در ان وزارت را گل و خاک گرفت......هرجا میریم تو ابراز وجود میکنی...بس کن

[ بدون نام ] دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 11:13 ب.ظ

چرا ؟
به بالایى

جانواریو دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 11:04 ب.ظ

به یک خانم دکتر نیازمندیم

به زی زی گولو دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 11:00 ب.ظ

خب تقصیر خودتونه ها ببخشید. بارها گفته شده که پارس مدیک فقط پارس میکنه و دوزار ادب و شعور ندارن. الان انجمن پزشکان اومده بدون هیچ عقده بازی.

[ بدون نام ] دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 10:59 ب.ظ

بابابزرگ لطفا پیام های غیرمرتبط با امتحانو حذف کن.یک عده انگار امتحان خیلی بهشون فشار اورده.

کی دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 10:55 ب.ظ

حالا کی نتیجه رسیدگی به اعتراضات را اعلام می کنند.

بررسی دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 10:44 ب.ظ

بعد از نظر سنجی از حدود 400 نفر سطح نمرات به این ترتیب اعلام میشه0
1-بالای 400 حدود 100 نفر
2-350 تا 400 رتبه 100 تا 700
3-320 تا 350 رتبه 700 تا 1500
4-300تا320 رتبه 1500 تا 2200


زی زی گولو دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 10:29 ب.ظ

سایت پارس مدیک فقظ میخاد کاربراشو تخریب کنه

کلا ادمینش وحشی و عقده ای هست

قاط زده دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 10:23 ب.ظ

یه دکتر قاط زده
یه مشت آدم بیکار
هر روز میایم تو بلاگ
با شور و شوق بسیار
هی میگیم از امتحان
جیگرمون حال بیاد
اما خبر نداریم
پدرمون در میاد
روحیه داغون میشه
اعصاب پریشون میشه
یکی یه چاخان میگه
دل همه خون میشه
یکی داره اعتراض
فک میکنه که حقه
اما خبر نداره
اون خودشه که لقه
یکی میاد پز میده
نمرشو به بقیه
میگه دلت بسوزه
به هر کی که زخمیه
خلاصه توی وبلاگ
همه یجوری الاف
دنبال یه روزنن
که با این همه اجحاف،
ضمادی بر قلبشون
یا اینکه هر کجاشون
که داره خوب میسوزه
بزارن که نسوزه!!!!

دست و جیغ و هورااااا!!!!

هانیه دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 10:09 ب.ظ

گرگه میره در خونه شنگول و منگول در میزنه ، مامانشون میگه بیا تو بچه هانیستن.

هانیه دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 10:05 ب.ظ

وقت ها اینقدر حواست به خودته و در آرزوهای دستیاری غرق میشی‌ که یادت میره که یک نفر منتظر توست،
تا از توالت بیای بیرون.

مداح میگه چراغ رو خاموش کنین لخت بشیم سینه بزنیم...نیم ساعت بعد مداحه میگه چراغها رو روشن کنید دعا کنیم. یارو داد میزنه، میگه: نه، نه، روشن نکنید. من هنوز شورتمو پام نکردم

قاط زده دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 10:05 ب.ظ

یه دکتر قاط زده
یه مشت آدم بیکار
هر روز میایم تو بلاگ
با شور و شوق بسیار
هی میگیم از امتحان
جیگرمون حال بیاد
اما خبر نداریم
پدرمون در میاد
روحیه داغون میشه
اعصاب پریشون میشه
یکی یه چاخان میگه
دل همه خون میشه
یکی داره اعتراض
فک میکنه که حقه
اما خبر نداره
اون خودشه که لقه
یکی میاد پز میده
نمرشو به بقیه
میگه دلت بسوزه
به هر کی که زخمیه
خلاصه توی وبلاگ
همه یجوری الاف
دنبال یه روزنن
که با این همه اجحاف،
ضمادی بر قلبشون
یا اینکه هر کجاشون
که داره خوب میسوزه
بزارن که نسوزه!!!!

دست و جیغ و هورااااا!!!!

هانیه دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 10:00 ب.ظ

-ترکه میره دکتر میگه: آقای دکتر بیضه هام درد میکنه، دکتر دست میزنه میگه الان چه احساسی داری؟ میگه: دکتر جون دوست دارم ادامه بده.....!

یه دانمارکیه کاریکاتوره کوون رو بدون سوراخ می کشه تو قزوین دستگیرش می کنن به سه جرم 1- تشویش اذهان عمومی 2-نشر اکاذیب 3-توهین به مقدسات..!

-یه روز یه رشتی به پسرش می گه : گوش کن باباجون . این قدر دختر بازی نکن . یه وقت ایدز می گیری . اگه تو ایدز بگیری کلفتمون هم ایدز می گیره . اگه اون ایدز بگیره منم ایدز می گیرم اگه من ایدز بگیرم مادرتم می گیره . اگه مادرت ایدز بگیره همه شهر ایدز می گیرن..

هانیه دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 09:55 ب.ظ

پینوکیو میره حموم ج*ق بزنه استحکاک به وجود میاد آتیش میگیره.



مامانه به بچش میگه که عزیزم وقتی خاله اومد قشنگ میری جلو سلام میکنی میبوسیش بچهه میزنه زیره گریه میگه: نه من خاله رو بوس نمیکنم! مامانه میگه اهِ چرا عزیزم؟ بچهه میگه آخه دیروز که بابا میخواست بوسش ککنه زد تو صورتش


دستم را بر کمرت حلقه میکنم
ولبانم را بر لبانت می گذارم
و از عصاره ی وجودت میمکم
وبا تمام وجود فریاد میزنم
دوستت دارم نوشابه

هانیه دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 09:46 ب.ظ


لره داشت چشمشو از پشت عینک میخاروند/
بهش میگن چرا عینکتو در نمیاری/
میگه:مگه شما وقتی ک**تون میخاره شلوارتون رو در میاری.

به ایمان دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 09:44 ب.ظ

دروغ میگی مثل .......

خیلی تابلو دروغ میگی بچه برو سفره خودتو جای دیگه پهن کن اعصاب بچه ها خرابه
وجدان داشته باش دروغگو

[ بدون نام ] دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 09:44 ب.ظ

ترکه داشت به زور قرص رو میکرد توی سوراخ ک*نش،
بهش میگن چرا این توری میکنی?
میگه من این لعنتی رو باید قبل از غذا می خوردم!

To nana دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 09:43 ب.ظ

تا رتبه ها نیاد هیچی قالب پیش بینی نیست.

[ بدون نام ] دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 09:42 ب.ظ

بانک ملی اعلام کرده :
هر کس که بتونه کی*شو تکون بده ،اما سوراخ ک*نش جمع نشه
یک خودرو سمند جایزه بده
نخند امتحانش کن

nana دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 09:41 ب.ظ

البته شاید سوالی که کردم مسخره باشه!!خودم که اصلا امیدی ندارم!

nana دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام.من نمره ام 281 شده برای اطفال اصفهان یا یزد امید داشته باشم?????

شماره همراه وزیر دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 09:10 ب.ظ

۰۹۱۲۳۸۷۴۳۱۴

د لامصبا بهش اس ام اس بزنید

پسر ایرونی دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 09:08 ب.ظ

فقط خدا به دادمون برسه

در مورد ایمان و امثالش! دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 09:05 ب.ظ

پارسال یادتونه که همه می گفتن خراب کردن و خداییش سطح نمره ها هم پایین بود

یکی از همکلاسی هام دقیقا پس از اومدن کلید هم خودش هم باباش بهم زنگ زدند که من ۴۴۰ شدم به نظرت امیدی هست؟! می خواستم کله اش رو بکنم و بگم خانم مثلا دکتر با نمره که چیزی معلوم نیست باید رتبه بیا. اما اون از همه چیز مطمئن بود!!!!!!!!!!!
این آدمی که می گم پول باباش از پارو بالا می رفت و زمان کنکور هم ناخالصی هایش را همه دیده بودند

ما بچه پولدار کم نداشتیم. اما نامرد نبودند

دوستان بدانید که: دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 09:01 ب.ظ

اگر تکنیکهای جراحی حذف شوند نمره انرا به همه میدهند یا دبه همه نمدهند در هر صورت فرقی در نمرات ایجاد نمیشود.

پسر ایرونی به Mg عزیز دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 08:56 ب.ظ

خدا قوت خواهر

مرسی که کمک می کنی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد