خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

داوطلبان نگران امنیت آزمونها نباشند! <امیدواریم مثل همیشه نباشد>

 

دبیر شورای آموزش پزشکی: داوطلبان نگران امنیت آزمون‌ها نباشند
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱

  

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه داوطلبان فقط به آزمون‌ها فکر کنند و نگران امنیت آن نباشند، گفت: ما سیستم حفاظت و طراحی آزمون را ارتقاء می‌دهیم، البته سیستم‌های فعلی خوب است ولی سعی می‌کنیم این امنیت محکم‌تر شود.
به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بهرام عین‌اللهی با تاکید بر اینکه داوطلبان اطمینان داشته باشند که آزمون‌ها با امنیت بالا برگزار شود، اظهارکرد: به همه آنها توصیه می‌کنیم که هیچ فکری غیر از امتحان دادن نداشته باشند.
وی افزود: از نظر رشد کمی و کیفی رشته‌ها تلاش می‌کنیم رشته‌های موجود را از لحاظ کیفی ارتقا داده و رشته‌هایی که نیست یا کم داریم را گسترش دهیم، البته برنامه‌های جدید علمی در نظر داریم که با کمک همه صاحبنتظران اجرایی خواهیم کرد.
 عین‌اللهی در خصوص افزایش ظرفیت پذیرش رشته‌ها، گفت: مسلم است در این زمینه همه رشته‌ها یک وضعیت ندارند، چرا که با توجه به آمار موجود، در رابطه ظرفیت برخی از رشته‌ها افزایش و برخی نیز کاهس می‌یابد.
وی با تاکید بر ارتقا آزمون‌های بورد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر افرادی داریم که PHD آموزش پزشکی دارند که از آنها برای ارتقای آزمون‌ها بهره خواهیم برد.

دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری در اردیبهشت 92، گفت: این آزمون با کیفیت علمی خوب و در شرایط حفاظت و امنیت قابل قبول که به راحتی تامین خواهد شد، برگزار می‌شود. 

-------------------------

 دریافت کمترین حقوق دستیاری پزشکی در ایران

در حال حاضر حقوق یک دستیار پزشکی حدود 700 هزار تومان است که علت اصلی پایین بودن ........

....................... 

رییس مرکز سنجش پزشکی:

ظرفیت های جدید دستیاری هنگام تعیین رشته داوطلبان اعلام می شود 
رییس مرکز سنجش پزشکی از اعلام ظرفیت های جدید دستیاری ..........

.................................. 

 

سیستم حفاظتی آزمون دستیاری احیا می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر جدید شورای آموزش پزشکی تخصصی وزارت بهداشت اولویت‌های این دبیرخانه را در زمینه امنیت برگزاری امتحانات، ارتقاء کیفی آنها، توزیع عدالت آموزشی،ارتقای معیشتی دستیاران و تسهیل قوانین آموزشی اعلام کرد.

بهرام عین‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس افزود: چند اولویت مهم را در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی تخصصی در نظر گرفته‌ایم که یکی از آنها برقراری امنیت امتحانات است..................

دبیر شواری آموزش پزشکی تخصصی:

نتایج آزمون دستیاری فوق تخصصی 30 بهمن اعلام می شود

دبیر شورای آموزش پزشکی،تخصصی گفت: نتایج آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 30 بهمن ماه روی سایت سازمان سجش پزشکی قرار می گیرد.

دکتر بهرام عین اللهی در گفتگو با خبرنگار وب­دا اظهار داشت: نتایج آزمون فوق تخصصی دستیاری فردا صبح (30 بهمن ماه) روی سایت سازمان سجش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir قرار می گیرد.

به گفته وی در آزمون امسال پذیرش دستیار پزشکی فوق تخصصی 486 داوطلب در 24 رشته فوق تخصصی پزشکی شرکت کردند که 281 نفر پذیرفته شدند.

دکتر عین اللهی افزود: آزمون سال گذشته پذیرش دستیار پزشکی فوق تخصصی نیز با حضور 450 داوطلب برگزار شد که 269 داوطلب قبول شدند./

....................... 

در این چند ماه باقی مانده :  
دکتر محققی هم برکنار شد! 
احتمالا جناب سرپرست وزارتخانه در این دو ماه باقی مانده به آزمون دستیاری؛ خود امتحان دستیاری را هم برکنار خواهند کرد! 
فقط دعا کنید در این دو ماه احمدی نژاد وزیر به مجلس معرفی نکند که اگر معرفی بشود و رای اعتماد نیاورد(و احتمال زیاد رای نخواهد اورد همان جریان لاریجانی ها!) دوباره سرپرستی وزارت بهداشت را باید به نیکزاد وزیر راه و ... بسپارد! 
  !کی به کیه!
البته نگران نباشید هنوز دو ماه تا امتحان مونده و تا اون موقع کی مرده و کی زنده!

با حکم سرپرست وزارت بهدشت، درمان و آموزش پزشکی؛

معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر محمد حسن طرقت منفرد، سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر بهرام عین اللهی یه عنوان معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصصی منصوب شد.

به گزارش وب دا، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر بهرام عین الهی

سلام علیکم

باتوجه به سوابق علمی و تجربیات ارزنده و مفید جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب می شوید تا با اتکال به ذات باریتعالی و رعایت جوانب شرعی و قانونی با بهره گیری از تجارب کلیه صاحب نظران و تعامل مناسب با حوزه های آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، زمینه های تحول در آموزش سلامت و کاربردی نمودن آموزش های علوم پزشکی و نیل به خودکفایی در نیروی انسانی گروه پزشکی را فراهم آورید.

توفیق روز افزون جنابعالی را از ایزد منان خواستارم.  

                     احتمالا چند روز بعد : 

  دکتر بهرام عین اللهی یه عنوان معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصصی  و رئیس سازمان سنجش آموزش پزشکی منصوب شد

ضمنا دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی که همش بیکاره و حقوق مفت میگیره و معاون اموزشی وزیر هم  فبها  بیکاره پس چه بهتر این دو شغل را به یک نفر بدهیم و صد البته همه معاونین بیکارند  شاید همه را برکنار کنیم و یک دکتر عین الهی به کل وزارتخانه کافی باشد!

      

 

سیستم حفاظتی آزمون دستیاری احیا می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر جدید شورای آموزش پزشکی تخصصی وزارت بهداشت اولویت‌های این دبیرخانه را در زمینه امنیت برگزاری امتحانات، ارتقاء کیفی آنها، توزیع عدالت آموزشی،ارتقای معیشتی دستیاران و تسهیل قوانین آموزشی اعلام کرد. بهرام عین‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس افزود: چند اولویت مهم را در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی تخصصی در نظر گرفته‌ایم که یکی از آنها برقراری امنیت امتحانات است.

وی ادامه داد: در سال 83 مشکلات در امنیت امتحانات رشته‌های پزشکی وجود داشت مانند آزمون دستیاری و سایر امتحانات، به همین دلیل با توجه به اهمیت آنها سیستم حفاظتی قوی را ایجاد کردیم.

عین‌اللهی گفت: در حال حاضر مجدداً باید این سیستم حفاظتی احیا شود تا افرادی که در امتحانات شرکت می‌کند با قوت قلب بیشتری از امنیت آزمون‌های خود برخوردار شود.

دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی وزارت بهداشت تصریح کرد: آزمون دستیاری از دو جهت امنیت و کیفیت باید برگزار شود به طوری که سؤالات منطقی و مناسبی که افراد باسواد با پاسخگویی به آنها بتوانند به رشته‌های تخصصی راه پیدا کنند باید طراحی شوند و این مسئله از اولویت‌های دیگر این دبیرخانه هستند.

وی ادامه داد: همچنین ارتقاء وضعیت دستیاران پزشکی از دیگر برنامه‌های این دبیرخانه است چرا که در حال حاضر دستیاران تخصصی از نظر معیشتی وضعیت مناسبی ندارند در حالی که عمده فعالیت‌های درمانی توسط دستیاران انجام می‌شود.

عین‌اللهی گفت: سومین اولویت جدید دبیرخانه تخصصی وزارت بهداشت، گسترش رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی است تا عدالت آموزشی در تمام استان‌ها و مناطق دور دست که نیاز به رشته‌های فوق تخصص و متخصص دارند تأمین شوند.

دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی وزارت بهداشت گفت: با برقراری عدالت آموزشی تمام مناطق از رشته‌های فوق تخصصی و امکانات آنها برخوردار می‌شوند چرا که هرجایی که سطح آموزشی را بالا برده‌ایم درمان ارتقاء یافته است و این به دلیل حضور پزشکان متخصص و سیستم آموزشی مناسب است.

وی افزود: با گسترش این رشته‌ها مباحثه در درمان افزایش یافته و درصد خطای پزشکی با مداخله یک تیم تخصصی کاهش می‌یابد.

عین‌اللهی گفت: اولویت دیگر این دبیرخانه در رابطه با قوانین و مقررات آموزشی و امتحانات است که باید تسهیل شود.

تقلب و لو رفتن سوالات آزمون دستیاری تخصصی پزشکی که طی آن پزشکان عمومی برای ورود به رشته های تخصصی رقابت می‌کنند همواره یکی از مباحث چالش برانگیز وزارت بهداشت بوده است به طوری که در سال ۱۳۸۸، مرضیه وحید دستجردی، وزیر وقت بهداشت و درمان به ابطال این آزمون در اسفند ‌آن سال و برگزاری مجدد آن در اردیبهشت سال ۸۹ مجبور شد.

 ================

 رییس مرکز سنجش پزشکی:

ظرفیت های جدید دستیاری هنگام تعیین رشته داوطلبان اعلام می شود

رییس مرکز سنجش پزشکی از اعلام ظرفیت های جدید دستیاری هنگام تعیین رشته داوطلبان خبر داد.

 دکتر جبراییل نسل سراجی در گفتگو با خبرنگار وب­دا گفت: ظرفیت های آزمون دستیاری هر سال درصدی افزایش می یابد و ما هر سال قبل از اعلام نتایج در زمان انتخاب رشته ها ظرفیت ها را اعلام می کنیم.

وی افزود: دبیرخانه شورای آموزش پزشکی تخصصی نیز به دنبال استخراج ظرفیت ها و جمع بندی و اعلام آن است.

وی ادامه داد: تقویم آزمون های سال 92 را روی سایت سنجش پزشکی و وب­دا گذاشته ایم و بحث آماده سازی برگزاری آزمون ها را با هماهنگی دبیرخانه ذیربط در دست اقدام داریم.

وی گفت: امسال دو سه آزمون قبل از نوروز داریم از جمله آزمون mhl و آزمون های جامع علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و پیش کارورزی داریم که نتایج آن پیش از نوروز اعلام می شود.

دکتر سراجی اضافه کرد: اولین آزمون ما در سال 92 آزمون دستیاری تخصصی پزشکی است که 5 اردیبهشت ماه 92 برگزار می شود و تمام داوطلبان آن طی دو مرحله ثبت نام کرده اند.

وی افزود: هم اکنون تمام کارهای اجرایی این آزمون از دیدگاه مرکز سنجش پزشکی انجام شده است و امیدوارم آزمون را راس زمان مقرر برگزار شود

 

-------------------------------- 

 کمبود اعتبارات دانشگاه های علوم پزشکی موجب شد؛
 دریافت کمترین حقوق دستیاری پزشکی در ایران

در حال حاضر حقوق یک دستیار پزشکی حدود 700 هزار تومان است که علت اصلی پایین بودن این حقوق کمبود اعتبارات دانشگاه های علوم پزشکی است.

دکتر علی رضا زالی، معاون سازمان و نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  در حال حاضر دستیاران پزشکی کشور با مشکلات عدیده ای روبه رو هستند علی رغم این که 10 هزار دستیار مشغول ارائه خدمت در سطح یک به خصوص در بیمارستان های دولتی هستند هنوز تولیت حرفه ای ، آموزشی و پژوهشی برای این افراد در نظام سلامت نهادینه نشده است.
وی گفت: در حال تلاش هستیم که با نمایندگان دستیاران، وزارت بهداشت، کمیسیون بهداشت و اجتماعی مجلس و سازمان نظام پزشکی کانون دستیاری برای دستیاران کشور تشکیل شود باید توجه داشت که مهم ترین هدف تشکیل این کانون ساماندهی وضعیت عمومی، معیشتی و آموزشی این افراد است.
زالی ادامه داد: در حال حاضر حقوق دستیار چیزی حدود 600 تا 700 هزار تومان است که طی سال های اخیر رشدی در آن صورت نگرفته است چرا که دانشگاه های علوم پزشکی با کمبود اعتبارات مواجه هستند و همین امر باعث شده که میزان حقوق پرداختی دستیاران کم باشد.
وی با بیان این که حدود 60 برابر دستیاران پزشکی متاهل هستند تصریح کرد: این مبلغ کفاف هزینه های زندگی را نمی دهد و این 4 تا 5 سال تحصیل که دوران بسیار سختی است حق کار در جایی را هم ندارند.
معاون سازمان نظام پزشکی با بیان این که کمترین حقوق دستیاران دنیا مربوط به ایران است تاکید کرد: در خارج حقوق دستیاران پاسخگو هزینه های زندگی افراد است ولی در کشور ما این حقوق ناچیز قابل قبول برای تامین زندگی نیست.
وی خاطر نشان کرد: در 2 ماه اخیر با وزارت بهداشت جلساتی داشتیم تا بتوانیم از ظرفیت این وزارت خانه برای حل مشکلات استفاده  کنیم.
   

---------------------------

 

 دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی:
داوطلبان فقط به آزمون ها فکر کنند و نگران امنیت آن نباشند

دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی گفت: داوطلبان فقط به آزمون ها فکر کنند و نگران امنیت آن ها نباشند.

دکتر بهرام عین اللهی در گفتگو با خبرنگار وب­دا اظهار داشت: ما سیستم حافظت و طراحی آزمون را ارتقا می دهیم، البته سیستم های فعلی خوب است ولی سعی می کنیم این امنیت محکم تر شود.

وی افزود: به داوطلبان اطمینان می دهیم آزمون هایی مطمئن و با امنیت بالا اجرا شود و به همه آنها توصیه می کنیم که هیچ فکری غیر از امتحان دادن نداشته باشند.

وی با اعلام اینکه از نظر رشد کمی و کیفی رشته ها نیز تلاش می کنیم رشته هایی که هست را از لحاظ کیفی ارتقا داده و رشته هایی که نیست یا کم داریم را گسترش دهیم، گفت: برنامه های جدید علمی داریم که با کمک همه صاحبنتظران آن ها را اجرایی می کنیم.

وی در خصوص افزایش ظرفیت رشته ها نیز اظهار داشت: در کل درباره افزایش ظرفیت رشته ها باید بگویم همه رشته ها یک وضعیت ندارند، با توجه به آماری که هست رشته هایی که کمبود داریم را ارتقا می دهیم و در رشته هایی که ظرفیت ها زیاد است نیز ظرفیت را کاهش می دهیم.

دکتر عین اللهی اظهار داشت: آزمون های بورد را هم ارتقا می دهیم، الان افرادی داریم که PHD آموزش پزشکی دارند که از آنها برای ارتقای آزمون ها بهره می بریم.

وی در خصوص آمزون دستیاری که اردیبهشت 92 برگزار می شود نیز تاکید کرد: این آزمون انشاالله با کیفیت علمی خوب و در شرایط حفاظت و امنیت قابل قبول که براحتی تامین خواهد شد برگزار می شود./

 

 

.

نظرات 48 + ارسال نظر
اسماعیل جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 02:34 ق.ظ

بهرام عین الهی همونیه که سال 82 افتضاح دستیاری به بار اورد به همین منظور بلافاصله فرستادنش فلوشیپ کانادا.پس از 9سال به پستش برگشت.ظاهرا درامد خوبی در این پست هست!

[ بدون نام ] دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 11:48 ب.ظ

همین الان مدارک لو رفتن سوالای علوم پایه رو بگم بچه ها رو کنن تا بفهمین امنیت ازمون یعنی چی؟

پره پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

لمتحان پزره خوب بوذه

شایعه کردن سخت بوده

ما کی از هر کی پرسیدیم 145 و 160 و 165و 180 ....

کمشام 100 و 1115 و
سوالا تکراری هم داشته

n دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام... زیر عکس هر کس نوشته مدارکش کامله یا ناقص...

مال من خدا رو شکر کامل بود

دوست یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 08:24 ب.ظ

شایعه شده ممکنه امتحان بیافته شهریور 92 . البته اینو کارمندا گفتن . مشروط هم هست به تدارکات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری .. اگه مشکلی نبود نمی افته .. ولی کمبود نیرو بود و کمبود بودجه و امکانات دیگر ... می افته .. البته گوش شیطون کر .. خدا نکنه .. تو این مملکت همه چی بسیج وارانه هست .. مطمئنم اردیبهشت برگگزار میشه .. به همت همه .

مزدک شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 05:52 ب.ظ

برو بچ دستیاری که امتحان 5 اردیبهشت داریم شنیدن که پره اسفند میگن سخت بوده

ازمون 5 اردیبهش ما چی میشه پس؟؟!

[ بدون نام ] شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 08:43 ق.ظ

سایت پارس مدیک یکی از بچه ها سوال پره انترنی 91 اسفند رو گذاشته

babylon جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 12:16 ق.ظ http://first.dastyari.net

سلام
دوستانی که پره دادن سئوالا رو میزارین ؟
اسکن برا دانلود . اعتبار دستیاری بلاگ اسکای خیلی زیاده ها .. روسفیدمون کنین

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 02:40 ب.ظ

امتحان پر انترنی چطور بود؟ لطفا سوالات را اسکن کنید بذارید تو سایت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 02:38 ب.ظ

امتحان ÷ر انترنی چطور بود؟

پره دادههاااااا پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 01:20 ب.ظ

اونای که امروز پره دادن.. سوالا چه جور بود/؟؟؟؟؟؟؟؟ سوالا رو بزارین واسه مت دستیاریهههههاااا

مرد راه چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 06:31 ب.ظ

این فکرا باشه برا بعد امتحان... ما که استریتیم هم والا 24 ساعت بیدار خابی داریم... نه اینکه بخونم همش قکر زده به سرممممممممم... پس خیالتون راحت باشه... همه این روزا مشکل دارن

آیا درسته که در آلمان حقوق 1.5 میلیون چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

آیا درسته که در آلمان حقوق 1.5 میلیونی به رزیدنت می دهند؟

به بالایی چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 12:52 ب.ظ

قربانت بد نیست

آرش چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 08:36 ق.ظ

phd اخلاق پزشکی چطوره؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 12:24 ق.ظ

دلخوش نباشید که امسال به از پارساله! وقتی که حتی در دوره اینترنی با بچه های رئیس و روسا حتی در ساده ترین کارها مثل کشیک ریختنا همه مشکل داشتن! در شرایطی که خیلیاشون ناعادلانه وارد دانشگاه شده بودن, بقیه همه زرخرید اونا بودن انگار! ... قسم خوردم که در اینده از هیچ دانشجویی نپرسم که شما دختر/ پسر دکتر فلانی هستین؟!! ... مزخرف ترین سوالی بود که همیشه در هر بخشی تکرار میشد!!!! .... کاشکی لااقل کمی لیاقتشو هم می داشتن!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 12:16 ق.ظ

چطور میشه به کسی اعتماد کرد که قبل از اینکه به این سمت منصوب بشه فامیل و اقوام رو از مزایای متعدد بهره مند میکردن!! حالا بعد انتصاب دیگه چی خواهد شد خدا داند!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 11:16 ب.ظ

رزیدنتی در المان 4 شرط دارد
بلد بودن المانی
و پیدا کردن دانشگاه و استاد و محل کار یا بیمارستان
اگر پیدا کردی به منم بگو

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 06:41 ب.ظ

یاد گرفتن زبان آلمانی و رادیولوژیست المانی شدن راحت تره یا قبولی در طب اورژانس روستا.؟؟

موفقیت سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 05:45 ب.ظ

پیش به سوی موفقیت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 03:23 ب.ظ

با فشار چه کنیم؟؟!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی 10 اسفند برگزار می شود
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: آزمون جامع علوم پایه در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و آزمون پیش کارورزی 10 اسفند در 48 شهر برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر نسل سراجی - رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اعلام این خبر افزود: آزمون جامع علوم پایه پزشکی 10 اسفند در 48 شهر در دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود.

وی گفت: دانشجویان علوم پایه در رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی و دانشجویان رشته پزشکی در دوره پیش کارورزی که باید به بخش بالینی ورود پیدا کنند در این آزمون شرکت می کنند و دانشجویان حداقل باید 50 درصد نمره آزمون را کسب کنند.

سراجی خاطر نشان کرد: نتایج ظرف یک هفته و قبل از پایان سال اعلام می شود.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 02:19 ب.ظ

معاون آموزشی:
عدالت آموزشی مهم ترین سرفصل برنامه هایم است






معاون آموزشی و امور دانشگاهی محور تمام برنامه های خود را استقرار عدالت آموزشی اعلام کرد.



دکتر بهرام عین اللهی در گفتگو با خبرنگار وب­دا گفت: تامین نیروی انسانی کارآمد برای آینده انقلاب، استاندارد کردن فضاها و تجهیزات و امکانات آموزشی و استقرار برنامه های آموزشی پزشکی منطبق با نیازهای مردم سه برنامه مهم من در در معاونت آموزشی خواهد بود که محور مشترک همه این برنامه ها اجرای عدالت آموزشی است.

وی افزود: یادمان نرود که ما انقلاب کردیم و جمهوری اسلامی تاسیس شد که عدالت پیاده شود و امکانات به همه کشور برسد، زاهدان، ایلام و لرستان همه باید امکانات مساوی با سایر مراکز داشته باشند و اینطور نباشد که امکانات فقط در برخی شهرها و برخی جاهای خاص متمرکز شود.

وی ادامه داد: امیدوارم در دوره مسئولیتیم بتوانم در تمامی زمینه ها برنامه های جدید منطبق با علم روز را ایجاد کنیم تا در هیچ رشته ای از دنیا عقب نباشیم و با توجه به اولویت بندی و زمانی که داریم حتی دانشکده های جدید راه اندازی کنیم./

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

دکتر خوش سیرت مرحوم می گفت هر وقت نزدیک امتحان بفکر ازدواج یا رفتن بخارج برای رزیدنتی یا اقامت داشتید بدونید که وضعتان خراب است
المان باید زبان المانی بلد باشید تا رزیدنتی رایگان باشد و الا باید پول بدهی

آلمان حقوق 1.5 میلیونی؟؟؟!!!!!!! سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 08:54 ق.ظ

آیا درسته که در آلمان حقوق 1.5 میلیونی به رزیدنت می دهند؟
آیا رادیولوژی هم می توان در آلمان خواند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آلمان ؟ سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 08:50 ق.ظ

همکاران اگراطلاعاتی نسبت به حقوق رزیدنتی و شرایط ان در کشور المان دارند لطفا نظر بدهند.
ا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 08:46 ق.ظ

فشار زیاد شده چه کنیم//؟؟؟؟؟؟!!!!

سوته دلان سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 08:45 ق.ظ

چه کنیم!!!!!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 05:10 ب.ظ




همچنین جابه‌جایی بازپرس توسط دادستان تهران در مورد پرونده فروش سؤالات آزمون دستیاری که از اواخر دهه هفتاد آغاز و در سال‌های ۱۳۸۱ و ۱۳۸۲ گسترش یافت، باز از موضوعاتی است که در گزارش تحقیق و تفحص موجود است. اشاره عثمانی به تحقیق و تفحص از قوه قضائیه بود. نام سعید مرتضوی در این تحقیق و تفحص آمده است. بعدها بیانیه ای را از اعضای هیات تحقیق تفحص مجلس از قوه قضاییه منتشر کرد که در آن اقدامات سعید مرتضوی دادستان وقت تهران در پرونده فروش سوالات کنکور "انتحار قضایی" توصیف شده بود.




بنا به گفته نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در پرونده خودروهای معیوب ایران خودرو که ۱۹۰۰ دستگاه خودرو سالم را به نام خودرو معیوب به دستگاه‌های اجرایی تحویل می‌دهد و از طرف دیگر ۱۳۵۰ دستگاه خودروی معیوب را به عنوان خودروی سالم به مردم تحویل می‌دهد با وجود ادله کافی و گزارش مستند سازمان بازرسی کل کشور به واسطه آقای مرتضوی قرار منع تعقیب برای متهم این پرونده صادر می شود.

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 04:27 ب.ظ

معاون بهداشتی منصوب شد


طی حکمی از سوی دکتر محمد حسن طریقت منفرد سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر فاطمه رخشانی به سمت معاون بهداشتی منصوب شد.

به گزارش وب دا، متن این حکم به شرح زیر است:

سرکار خانم دکتر فاطمه رخشانی

سلام علیکم

با توجه به سوابق علمی و تجربیات ارزنده و مفید جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت معاون بهداشتی منصوب می شوید تا با اتکال به ذات باریتعالی و رعایت جوانب شرعی و قانونی با بهره گیری از تجارب کلیه صاحبنظران و تعامل مناسب با حوزه های بهداشتی و دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات درمانی و با استفاده از زمینه های همکاری برون بخشی موجبات ارتقاء شبکه بهداشتی درمانی و استقرار برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع را بعمل آورده و با برنامه ریزی استراتژیک و همه جانبه، بهبود سطح بهداشت مردم عزیز کشورمان را بیش از پیش فراهم نمایید.

توفیق روز افزون جنابعالی را از ایزد منان خواستارم.

دکتر محمد حسن طریقت منفرد

سرپرست

گفتنی است: دکتر رخشانی که دارای دکترای آموزش بهداشت و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است، در کارنامه سوابق علمی و اجرایی خود مسئولیت هایی از جمله دبیر هیئت ممتحنه و ارزشیابی رشته آموزش بهداشت و ارتقای سلامت، دبیر کمیته ترویج شیوه زندگی سالم، مدیر کل دفتر آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی و دبیر جشنواره ملی رسانه های سلامت طی سه سال متوالی را بر عهده داشته است.

[ بدون نام ] یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

بریدم و نبریدی
قبول شدی و من نشدم
مبارکه

یا شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 07:49 ق.ظ

[ بدون نام ] جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 08:19 ق.ظ

آز قدیم گفتن سگ زرد برادر شغاله

خدایا شکرت پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

خدا را شکر این محققی دزد متلقب سوال فروش که در این چند سال زندگی خیلی از بچه های سهمیه آزاد را تباه کرده بود بالاخره گور به گور شد امیدوارم خداوند مزد بدیایش را هم در دنیا وهم در آن دنیا بدهد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 11:29 ق.ظ

هفتمین تغییر سرپرست بهداشت؛ بهرام عین اللهی سرپرست وزارت بهداشت شد
سرپرست وزارت بهداشت، هفتمین تغییر در وزارت بهداشت را اعمال کرد.
محمدحسن طریقت منفرد سرپرست وزارت بهداشت سابق، سرپرست وزارت بهداشت یعنی خودش را تغییر داد. او دکتر بهرام عین اللهی را به سمت سرپرست جدید وزارت بهداشت منصوب کرد.حالا خودش چکاره است نمیداند و ایشان فرمودند از دکتر عین الهی بپرسید من چکاره ام.

ششمین تغییر سرپرست بهداشت؛ بهرام عین اللهی معاون آموزشی وزارت بهداشت شد
سرپرست وزارت بهداشت، ششمین تغییر در وزارت بهداشت را اعمال کرد.
محمدحسن طریقت منفرد، معاون اموزشی وزارت بهداشت را تغییر داد. او دکتر بهرام عین اللهی را به سمت معاون آموزشی وزارت بهداشت منصوب کرد.

آخرین خبرجالب پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 01:49 ق.ظ

سرپرست وزارت بهداشت رییس جمهور رابرکناروخودهمه کاره مملکت شد

سوته دلان دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

دارم خسته میشم

[ بدون نام ] یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 04:28 ب.ظ

یک روز ملا نصر الدین برای تعمیر بام خانه خود مجبور شد، مصالح ساختمانی را بر پشت الاغ بگذارد و به بالای پشت بام ببرد.
الاغ هم به سختی از پله ها بالا رفت .
ملا مصالح ساختمانی را از دوش الاغ برداشت و سپس الاغ را بطرف پایین هدایت کرد.
... ملا نمی دانست که خر از پله بالا می رود،
ولی به هیچ وجه از پله پایین نمی آید.
هر کاری کرد الاغ از پله پایین نیآمد.
ملا الاغ را رها کرد و به خانه آمد ، که استراحت کند.
در همین موقع دید الاغ دارد روی پشت بام بالا و پایین می پرد .
وقتی که دوباره به پشت بام رفت ، می خواست الاغ را آرام کند که دید الاغ به هیچ وجه آرام نمی شود.
به ناچار خودش برگشت پایین .
بعد از مدتی متوجه شد که سقف اتاق خراب شده و پاهای الاغ از سقف چوبی آویزان شده،
بالاخره الاغ از سقف به زمین افتاد و مرد.

[ بدون نام ] یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 04:27 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 03:38 ب.ظ

پسته 60 هزار تومان

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 02:07 ب.ظ

اینهایی که نوشتی همه اشتباه هستند
برای اطلاع از رشته های تخصصی برو سایت سنجش پزشکی و یا دبیرخانه دفترچه ثبت نامی و سایر .. را داونلود کن به دوره سی و نهم هم سر بزن
رزیدنتی با پی اچ دی خیلی فرق داره و پی اچ دی داشتن مدرک دکترای واقعی است با مدرک دکترای پزشکی فرق میکند و باارزشتر است ولی بالینی نیست

sajad پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 05:19 ق.ظ

سلام دوستان
من سال آخر پزشکی هستم
چندتا سوال داشتم شاید سوال خیلی ها باشه
1 - من میخواستم ببینم کلا چه رشته های تخصصی (رزیدنتی) وجود داره که گوگل اینو معرفی کرد : http://www.irteb.com/Experience/Medicalexperience.htm
ولی یه چیزهاییش باورم نشد مثلا متخصص بیماریهای خون و سرطان بالغین داریم تو ایران الان ؟!
اگه کسی اطلاعات بده ممنون میشم
2- اینکه اصلا متوجه نشدم که فرق کسی که phd قبول میشه با کسی که رزیدنتی قبول میشه چیه ؟ مثلا phd هماتولوژی بالینی که تو همون سایت بالا گفته وجود داره با کسی که میره فوق هماتو میگیره چیه ؟ آیا آزمونشون جداس ؟ شرایط خاصی داره ؟ درآمدشون چطوره ؟

و سوال آخر اینکه من به پزشکی قانونی علاقه دارم ولی از وضعیت درآمد و سختی و آسونیش تو رزیدنتی خبر ندارم اگه کسی خبر داره ممنون میشم جواب سوالامو بدید

کنکوری بدبخت سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 09:26 ب.ظ

خدا به خیر کنه...............وزیر عوض شده درگیریها و ...تازه انتخابات هم که داریم ...چه شیر تو شیری بشه این امتحان امسال ...فقط امیدوارم برای ایجاد نارضایتی و حل درگیریهای خودشون مارا وارد این بازی نکنند و نخواهند این ازمون را وسیله کنند تا مثلا بیکفایتی مسوولین را نشان بدهند!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدایا به خودت پناه میبریم

ننه جون سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 02:58 ب.ظ

آره جون ننه شون راست میگن امسال هیچ تقلبی درکارنیست اونم بااین دولت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 12:55 ق.ظ

بعد تقلب جایگزین دبیرخانه قبلی شد
شاید انتخابات خرج دارد و باید هزینه اش توسط قاضی مرتضوی تامین بشه

[ بدون نام ] دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 04:42 ب.ظ

یه سوال دارم این دکتر عین الهی تو اون سال تقلب کذایی همین سمت رو مگه نداشت؟

آرام دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 04:39 ب.ظ

همه چیز آرومه من چقدر خوشبختم

[ بدون نام ] دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام بابا بزرگ
یعنی چی که دکتر سراجی گفته امیدواره آزمون سر موقع گرفته بشه؟!
مگه قرار بوده غیر از این باشه میبینین خودشون ایجاد تشویش میکنن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد