خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

پایان کار اولین وزیر زن - مرضیه وحید دستجردی عزل شد

 

 

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:
ثبت‌نام آزمون دستیاری فردا تمام می‌شود/آغاز مهلت ویرایش اطلاعات از شنبه

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ 

 رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام چهلمین دوره آزمون دستیاری تا فردا سه‌شنبه پنجم دی ماه، از آغاز مهلت ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی از روز شنبه 9 دی ماه خبر داد.

جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: داوطلبان باید هر چه سریعتر نسبت به انجام ثبت‌نام از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir اقدام کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان می‌توانند از روز شنبه نهم دی ماه نسبت به انجام ویرایش اطلاعات فرم ثبت‌نامی و تکمیل مدارک ارسالی آزمون دستیاری اقدام کنند، اظهارکرد: مهلت ویرایش اطلاعات تا ساعت 23 روز دوشنبه 11 دی ماه ادامه دارد.

سراجی با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری تخصصی در 5 اردیبهشت ماه 92، اظهارکرد: در روند و نحوه برگزاری آزمون دستیاری هیچ تغییری ایجاد نشده است.  

.................................... 

 جزئیات برگزاری آزمون مصاحبه پذیرفته شدگان دکتری علوم پایه پزشکی
مرکز سنجش آموزش پزشکی جزئیات زمان و مکان برگزاری آزمون مرحله دوم پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت پذیرش آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت، طب سنتی،
.........

................................... 

 

معاون آموزشی وزیر بهداشت در گفت‌وگو با فارس: 
91/10/05 - 13:04 
 پیش‌بینی ثبت‌نام ۱۵هزار داوطلب در آزمون دستیاری/ مهلت ثبت‌نام تا فردا 

خبرگزاری فارس: پیش‌بینی ثبت‌نام ۱۵هزار داوطلب در آزمون دستیاری/ مهلت ثبت‌نام تا فردا

 معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: پیش‌بینی می‌شود در چهلمین آزمون دستیاری تخصصی رشته‌های پزشکی بالینی حدود ۱۵ هزار داوطلب ثبت‌نام کنند؛ مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا فرداست.

 

محمدعلی محققی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت‌ودرمان فارس افزود: آزمون دستیاری تخصصی بالینی همانند سایر آزمونهای وزارت بهداشت در محیطی امن و مطمئن برگزار می‌شود و داوطلبان نگران صحت و سلامت برگزاری این آزمون نباشند.

وی ادامه داد: طی سالهای گذشته ظرفیت آزمون دستیاری افزایش یافته و برنامه‌های دیگری نیز با راه‌اندازی بخشهای جدید دانشگاهی برای افزایش ظرفیت پذیرش در نظر گرفته شده است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: همچنین طیفهای وسیعی که داوطلبان تمایل داشته‌اند تا در آن رشته‌ها تحصیل کنند نیز به ظرفیت آزمونها اضافه شده است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت تصریح کرد: افزایش ظرفیت پذیرش به گونه‌ای بوده است که از حدود هزار نفر داوطلب در آزمون دستیاری سال 84 به 3 هزار نفر در آخرین دوره آزمون دستیاری افزایش را شاهد هستیم.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته‌های پزشکی بالینی از روز شنبه 11 آذر از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت به نشانی www.sanjeshp.ir افزود: مهلت ثبت‌نام داوطلبان آزمون دستیاری تا ششم دی است.

محققی زمان برگزاری آزمون دستیاری تخصصی را 5 اردیبهشت سال آینده اعلام کرد و گفت: روند و نحوه برگزاری آزمون دستیاری هیچ تغییری نمی‌کند.

وی اظهار کرد: اطلاعات مرتبط با شرایط ثبت‌نام و شرکت در آزمون دستیاری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است.

 ---------------------------- 

مروری بر 42 ماه حضور دستجردی در وزارت بهداشت

سرپرست وزارت بهداشت منصوب شد/ محمد حسن طریقت منفرد کیست؟

.............................................. 

 

 متن حکم دکتر محمود احمدی‌نژاد به شرح زیر است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم


جناب آقای دکتر محمد حسن طریقت منفرد

سلام علیکم

نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند و به استناد اصل یکصد و سی و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران جنابعالی را به سمت «سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» منصوب می‌نمایم.

ساماندهی طرح عظیم پزشک خانواده، امر دارو و درمان، رسیدگی به بهداشت و تغذیه مردم ، عدالت آموزشی و بهداشتی و درمانی و کاهش هزینه‌های مردم در این بخش در اولویت کاری این وزارت مهم است.

اطمینان دارم که جامعه خدوم بهداشتی و درمانی کشور با نیت خدمت صادقانه به ملت بزرگ ایران شما را در این ماموریت خطیر یاری خواهد کرد.

امیدوارم با استعانت از خداوند منان و استفاده از همه ظرفیت علمی و اجرایی موجود در وزارت و تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزش علوم پزشکی کشور و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) در انجام این ماموریت خطیر موفق باشید.

محمود احمدی‌نژاد  

 

 

همزمان با اعلام خبر برکناری وزیر بهداشت باقر لاریجانی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی تهران صندلی ریاست را به فرد دیگری سپرد.

به گزارش فارس، همزمان با عزل وزیر بهداشت ،گفته می‌شود حسن امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت نیز جای باقر لاریجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران را گرفت.
پیش از این شایعه هایی مبنی بر برکناری وزیر بهداشت از سوی رئیس جمهوری قوت گرفته بود اما رحیمی معاون اول رئیس جمهور طی هفته گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود که تا احمدی نژاد هست وحید دستجردی هم هست.  

-------------------------------------- 

 پشت پرده برکناری وزیر بهداشت
کد خبر: ۱۳۶۷۸۰۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۹
دکتر مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان اولین وزیر زن در دولتهای پس از انقلاب، که با پیشنهاد محمود احمدی نژاد توانسته بود رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی بگیرد، با حکم رئیس جمهور برکنار شد تا حوزه سلامت کشور بیش از پیش دچار التهاب و بحران ناشی از مشکلات بودجه ای و مدیریتی شود.............................

---------------------------------- 

کد خبر: ۱۳۶۷۸۵
۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰ 
مرضیه وحید دستجردی وزیر معزول بهداشت و آموزش پزشکی با استعفای رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در تاریخ 21 آذر ماه مخالفت کرده بود.

به گزارش فرارو، پس از برکناری وزیر بهداشت توسط رییس جمهور، استعفا نامه باقر لاریجانی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر شد. تاریخ این نامه به 21 آذر ماه باز می گردد ولی امروز و پس از برکناری وزیر بهداشت منتشر گردید.

نامه باقر لاریجانی به مرضیه وحید دستجردی


براساس تصویری که خبرگزاری فارس از این نامه منتشر کرده است، وزیر معزول بهداشت با استعفای باقر لاریجانی در آن زمان مخالفت کرده است.

برخی منابع خبری اعلام کرده اند که رییس دولت از وزیر بهداشت درخواست کرده است باقر لاریجانی را برکنار کند، که با مخالفت وی روبه رو شده است.

پشت پرده برکناری وزیر بهداشت


در پاسخ دستجردی به باقر لاریجانی آمده است:

برادر گرانقدر جناب آقای دکتر لاریجانی

با سلام و احترام

دستاوردهای سالهای اخیر وزارت بهداشت در عرصه های مختلف محصول همدلی، هماهنگی و همکاری مدیران مجموعه بوده است. بنده اصرار دارم که این مجموعه مدیران بالاخص حضرتعالی تا پایان مسئولیت اینجانب با وزارت بهداشت همکاری نمایید. اینجانب فشارهای وارده از جانب مدیریت اجرایی کشور برای تغییر ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران را که به تعبیر مقام معظم رهبری نماد آموزش عالی کشور است به مصلحت نظام سلامت نمی دانم و بر اساس شناخت بیش از سه دهه از جنابعالی اطمینان دارم که سکان کشتی علم و دانش بدست شخصیتی مدیر، دانشمند و امین سپرده شده است. بر این اساس از جنابعالی می خواهم به همکاری خود تا پایان دوران مسئولیت اینجانب ادامه داده و رسالت خطیر هدایت عرصه دانشگاه را همچنان تقبل فرمایید.

دکتر وحید دستجردی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

  

-------------------------- 

از تعریف و تمجیدهای مسئولان تا برکناری ناگهانی خانم وزیر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۸
اولین وزیر زن دولت‌های انقلاب اسلامی ایران چند ماه مانده به پایان دولت دهم با وجود حمایت‌های فراوان مسئولان کشوری از اقداماتش توسط رئیس جمهور برکنار شد ............

------------------------------- 

سرپرست جدید وزارت بهداشت کیست؟ .......... 

------------------------------------------- 

فقط چند ماه تا پایان کار باقی بود! 

حکومتی که سیاستهای اشتباهش پایانی ندارد      

لیاقت این مردم نیز بیش از این نیست 

 یا حق 

 

 دکتر مرضیه وحیددستجردی:
  طلب حلالیت از آحاد مردم و قدردانی از کلیه همکاران را بر خود فرض می دانم

از کلیه همکاران و همچنین آحاد ملت عزیز ایران که بعضاً به دلایل مختلف نتوانسته‌ام به خواسته‌های ایشان تحقق بخشم، طلب حلالیت می‌نمایم.

 

به گزارش وب­دا  دکتر مرضیه وحید دستجردی در یادداشتی ضمن برشمردن نکاتی چند از دوره مسئولیت اش، از کلیه همکاران خود خداحافظی کرد. متن کامل این یادداشت به شرح زیر است.

بسمه تعالی

معاونین، مشاورین و قائم مقامان محترم وزیر

روسای محترم دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

همکاران گرامی

سلام علیکم؛

خداوند منان را شاکرم که طی بیش از سه سال مسئولیت تصدی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، با دعای خیر ملت شریف ایران و تلاش یکایک شما همکاران گرامی در ستاد، دانشگاه‌های علوم پزشکی و شبکه‌های بهداشتی درمانی، اعضای محترم دولت، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، روسای محترم کمیسیون‌های تخصصی مجلس، اعضای محترم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به ویژه رییس محترم کمیسیون و سایر مجموعه‌های نظام سلامت شاهد فعالیت‌های مهم، تأثیر گذار و تحول آفرین در عرصه سلامت کشور بودیم.

امروز، نظام سلامت ما با طراحی بدیعی در زمینه آموزش، پژوهش و ارائه خدمات در قالب منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ، نقشه جامع تحول نظام سلامت کشور، نقشه جامع علمی حوزه سلامت و قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، مسیر چشم انداز ترسیم شده سلامت در جمهوری اسلامی ایران را طی می‌کند.

اینجانب دست‌یابی به موفقیت‌های اخیر در عرصه سلامت کشور را مرهون توفیقات و تفضلات الهی و تلاش شبانه روزی، تعهد، تجربه و همدلی مجموعه کارامد همکاران خود در نظام سلامت و حاکمیت تدبیر، عقلانیت و جلوگیری از مداخلات غیر کارشناسی می‌دانم و امیدوارم با عزم و اراده جدی و تداوم تلاش‌ها، همچنان شاهد ارتقای آموزش و پژوهش و ارائه خدمات در حوزه سلامت و تحقق بیش از پیش "عدالت در تأمین سلامت مردم" به عنوان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم. بدون شک حوزه سلامت نیازمند حمایت همه جانبه و جدی مسئولین نظام و همدلی همه دست اندرکاران مدیریت کشور است.

حال که مدیریت اجرایی کشور مرا از انجام وظایف و ادامه مسئولیت نظام سلامت کشور معاف نموده است، بر خود فرض می‌دانم از یکایک همکاران گرامی، خصوصاً معاونین، مشاورین، قائم مقامان، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان‌های تابعه و کلیه اعضای خانواده بزرگ سلامت، اساتید، کارکنان و دانشجویان قدردانی و سپاس گزاری کرده و از کلیه همکاران و همچنین آحاد ملت عزیز ایران که بعضاً به دلایل مختلف نتوانسته‌ام به خواسته‌های ایشان تحقق بخشم، طلب حلالیت می‌نمایم.

از خداوند متعال خواستارم، خدمات و فعالیت‌های ارزشمندی که در نظام سلامت در حال انجام است، با قوت و قدرت بیشتری تداوم یافته و بیش از پیش مایه عزت و سربلندی کشور عزیزمان گردد.

                                            

                                                  مرضیه وحید دستجردی

    
 
  
 
از تعریف و تمجیدهای مسئولان تا برکناری ناگهانی خانم وزیر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۸
اولین وزیر زن دولت‌های انقلاب اسلامی ایران چند ماه مانده به پایان دولت دهم با وجود حمایت‌های فراوان مسئولان کشوری از اقداماتش توسط رئیس جمهور برکنار شد.
به گزارش تسنیم، شایعات برکناری وزیر بهداشت چندی پیش با ماجرای ارز دارو قوت گرفت که در این بین وزیر بهداشت مقابل سخنان بهمنی رئیس کل بانک مرکزی که اظهار داشته بود ارز کامل دارو را داده است به مخالفت پرداخت و موضوع را فاش کرد که بانک مرکزی تاکنون فقط یک سوم از ارز دارو داده است.
این کشمکش‌ها باعث شد که شایعات برکناری وزیر بهداشت بر سر زبان ها بیافتد ولی محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور این موضوع را رد کرد.

 
تعریف و تمجید احمدی نژاد از وحید دستجردی

 محمود احمدی‌نژاد در سخنرانی‌های مکرر خود از جمله در مراسم رونمایی از 2 داروی نوترکیب و 4 ماده اولیه دارویی گفت: بعضی‌ها می‌گویند که کار را به دست خانم‌ها ندهید، چون همه‌ فرصت‌ها را می‌گیرند؛ ولی ما خوشحالیم که خانم‌ها دستجردی و سلطانخواه جدی، منظم و با انگیزه و بسیار خوب حوزه‌ کاری خود را مدیریت می‌کنند و ما شاهد دستاوردهای آن هستیم.
وی همچنین در حاشیه گردهمایی پنج هزار نفره زنان نیز گفت: خانم دستجردی یکی از وزیران متخصص و فهیم دولت هستند. خانم دستجردی کار «درمان» را نور علی نور کرد.

 
واکنش معاون اول به شایعات برکناری وزیر بهداشت

رحیمی:تا احمدی‌نژاد هست وحید‌دستجردی هم هست

معاون اول رئیس‌جمهوری در مورد شایعات برکناری وزیر بهداشت نیز چندی پیش گفت: خود من هنوز نیامده گفتند فلانی رفت در حالی که تا آقای احمدی‌نژاد هست؛ من هستم و تا احمدی‌نژاد هست وحید دستجردی هم هست.وی در پاسخ به وجود شایعاتی مبنی بر برکناری وزیر بهداشت گفته بود دولت همه را حمایت می‌کند ولی خانم وحید دستجردی را ویژه حمایت می‌کند چون ایشان اولین وزیر خانمی است که وارد وزارتخانه شده و موفق عمل کرده است و من نمره بالایی به ایشان می‌دهم ایشان و همکارانشان گام‌های اساسی در وزارت بهداشت برداشتند و یک بانوی مؤمن و غیرتمند هستند که وزارت بهداشت را به حرکت درآورده است.

 
شهریاری: انتخاب ˈوحید دستجردیˈ از افتخارات دولت دهم است

 شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هم گفت:  انتخاب ˈوحید دستجردیˈ از افتخارات دولت دهم است. شاید یکی از موفق‌ترین وزیران دولت دهم، دکتر وحید دستجردی است و ما نیز بارها شاهدیم رئیس جمهوری از وزیر بهداشت تعریف و تمجید کرده است.

 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: رضایت مجلس از عملکرد وزیر بهداشت

محمدحسن ابوترابی چندی پیش درباره اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر بهداشت گفت: اصولاً یکی از دستگاه‌هایی که ارزیابی مجلس از عملکرد آنها مثبت است وزارت بهداشت است و عملکرد این وزارتخانه را مثبت ارزیابی و از زحمات وزیر بهداشت تشکر می کنیم.

 
حمایت روسای دانشگاههای علوم پزشکی از وزیر بهداشت

جمعی از روسای دانشگاههای علوم پزشکی کشور و مدیران ارشد نظام سلامت در حمایت از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیانه صادر کردند.

 
در بخشی از این بیانیه که در اجلاس روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به امضا رسید، آمده است: مدیرت ستودنی سرکار خانم دکتر وحید دستجردی با بهره‌گیری از توانمندی‌های علمی و مدیریتی موجود در نظام سلامت توانست نظرات صاحبنظران را با استفاده از چارچوب‌های متفاوت تشکیلاتی از جمله شورای سیاستگذاری وزارت متبوع، گردآوری و برنامه منسجمی برای راهبردی های کلان در حوزه آموزش، پژوهش در قالب نقشه جامع علمی سلامت تدوین کند.

 
و اما اقدامات...

گسترش چشمگیر حوزه‌های مختلف آموزش، پژوهش و ارائه خدمات در کشور داشته،  گسترش پزشک خانواده، شبکه‌ها، ارتقای وضعیت اورژانس‌های کشور، رشد پژوهش به نحوی که شاهد بالاترین رشد تولید علم در سال‌های اخیر در حوزه علوم پزشکی کشور هستیم، توسعه کمی و کیفی آموزش در علوم پزشکی چه به لحاظ ظرفیت پذیرش دانشجو و چه به لحاظ راه‌اندازی عرصه‌های نوین علمی از جمله طب سنتی و زمینه‌های میان رشته‌ای مانند اخلاق پزشکی، ابطال آزمون دستیاری در سال 88 در اقدامی شجاعانه و نیز توجه ویژه به ساماندهی و استقرار نظام ارجاع در استان‌های مختلف می‌توان از مهمترین دستاوردهای دستجردی نام برد.
 
 پشت پرده برکناری وزیر بهداشت
کد خبر: ۱۳۶۷۸۰۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۹
دکتر مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان اولین وزیر زن در دولتهای پس از انقلاب، که با پیشنهاد محمود احمدی نژاد توانسته بود رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی بگیرد، با حکم رئیس جمهور برکنار شد تا حوزه سلامت کشور بیش از پیش دچار التهاب و بحران ناشی از مشکلات بودجه ای و مدیریتی شود.
به گزارش خبرنگار مهر، برکناری وزیر بهداشت درست زمانی به واقعیت پیوست که چند روز قبل محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در مراسمی که دکتر دستجردی نیز حضور داشت، عنوان کرده بود تا زمانی که من و آقای احمدی نژاد هستیم، خانم وزیر هم می ماند.
رحیمی در پاسخ به پرسشی در خصوص شایعه برکناری وزیر بهداشت چنین گفته بود که " دکتر مرضیه وحید دستجردی از جمله بهترین وزرای کابینه، اولین بانوی وزیر در جمهوری اسلامی ایران و مورد حمایت همه جانبه دولت قرار دارد. بنابراین تا زمانی که دکتر احمدی‌نژاد و من هستیم دکتر دستجردی هم به عنوان وزیر بهداشت در کابینه حضور خواهد داشت."
شاید تکذیب این شایعه در آن روز، اذهان را به سمتی می برد که این گونه اخبار در دولت نهم توسط محمدحسین الهام سخنگوی دولت تکذیب می شد اما به فاصله چند روز بعد، همان شایعه تبیدل به واقعیت می شد که نمونه ای از آن ماجرای برکناری پورمحمدی از وزارت کشور بود.
شنیده ها حاکی از این است که ماجرای برکناری وزیر بهداشت از درخواست برای تغییر دکتر باقر لاریجانی از ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس شورای سیاستگذاری وزارت بهداشت، شروع شد. جایی که گفته می شود برخی دولتمردان خواستار برکناری لاریجانی بوده اند اما وزیر بهداشت حاضر نشده این حکم را برای لاریجانی صادر کند.
به دنبال بروز این شایعات، ماجرای ارز دارو پیش آمد و اینکه خانم وزیر به صراحت از مشکلات تامین نشدن ارز دارو و کمبودها در جمع خبرنگاران سخن گفت اما رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی، ادعای خانم وزیر را رد کرد و عنوان داشت که تمامی ارز دارو تامین شده و...
به دنبال این اظهار نظر، بار دیگر خانم وزیر در جمع روسای دانشگاههای علوم پزشکی کشور عنوان داشت که حرف ما همان گفته های قبلی است و تنها یک سوم از ارز دارو تامین شده است.
این در حالی بود که طی دو هفته اخیر بیشترین هجمه ها و انتقادات از وزیر بهداشت، در روزنامه ارگان دولت به چشم می خورد. جایی که در قالب گزارشها و یادداشتهایی، عملکرد وزیر بهداشت را زیر سئوال برده و شائبه برکناری او را قوت می بخشیدند.
سرانجام وزیر بهداشت با حکم رئیس جمهور که اطلاعیه آن بر روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی دولت قرار گرفت، از مسئولیتش برکنار و محمدحسن طریقت منفرد به عنوان سرپرست وزارت بهداشت منصوب شد.
این در حالی است که بعد از ماجرای حیدر مصلحی وزیر اطلاعات که رئیس جمهور قصد داشت او را برکنار کند، توصیه های فراوانی شده بود که بهتر است ترکیب دولت دهم تا پایان عمر دولت تغییر نکند. اما به نظر می رسد رئیس جمهور اعتقاد دارد با انتصاب سرپرست برای وزارتخانه ای که سلامت مردم در گرو مدیریت قوی آن است، می خواهد  شرایط عبور از بحران در سلامت را فراهم کند. موضوعی که اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به هیچ وجه موافق آن نبوده و به شدت از عملکرد دکتر دستجردی حمایت و پشتیبانی کرده اند.
حالا باید منتظر ماند و دید که آیا سرپرست وزارت بهداشت می تواند در سه ماه پایانی سال که فرصت سرپرستی دارد، وزارت بهداشت را از بند مشکلات اعتباری و بودجه ای رها کند.
نکته جالب اینکه در حکم سرپرستی رئیس جمهور برای طریقت، هیچ تشکر و تقدیری از زحمات دکتر دستجردی نشده است. 
 --------------------------
 دکتر محمد حسن طریقت منفرد، دارای دکترای طب عمومی و متخصص جراحی چشم است و در سالهای گذشته عضو هیأت مدیره و معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی، معاونت سیاستگذاری و برنامه‌ریزی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی، مدیر دفتر مطالعات اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مسؤول بیمه و درمان کمیته امداد امام خمینی(ره)، مسؤول بهداشت و درمان وزارت نفت، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و هیأت امناء دانشگاه سمنان و نیز ریاست بیمارستان امام حسین (ع) بوده است.

محمد حسن طریقت منفرد در حالی سکان وزارت بهداشت را به دست می‌گیرد که پیش‌ از این مرضیه وحید دستجردی به عنوان نخستین وزیر زن پس از پیروزی انقلاب اسلامی این مهم را برعهده داشت.

در سال 88 سه تن از بانوان کشور در فهرست وزرای پیشنهادی کابینه دولت دهم به مجلس معرفی شدند؛ مرضیه وحیددستجردی وزیر پیشنهادی بهداشت، سوسن کشاورز وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و فاطمه آجرلو وزیر پیشنهادی وزارت رفاه که در این میان آنها تنها مرضیه وحید دستجردی موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان مردم در خانه ملت شد.

اجرا و گسترش برنامه پزشک خانواده در شهرها،‌ ساماندهی اورژانس‌های بیمارستانی، تکمیل شبکه درمانی، رونمایی از نقشه جامع تحول نظام سلامت را می‌توان از مهمترین دستاوردهای دستجردی نام برد.

ابطال آزمون دستیاری سال 1388 به دنبال بروز تخلف و فروش سوالات، ماجرای رهایی 2 بیمار در حاشیه اتوبانی حوالی تهران و انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران و ادغام آن در 2 دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی و سرانجام موضوعات اخیر درباره تخصیص ارز مرجع، برخی از موضوعات و مباحث جنجالی دوران وزارت خانم وزیر از سال 88 تاکنون بوده است.
------------------------------------ 

مروری بر 42 ماه حضور دستجردی در وزارت بهداشت

سرپرست وزارت بهداشت منصوب شد/ محمد حسن طریقت منفرد کیست؟

پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۸

00000000-5.jpg 

هر دم از این باغ بری میرسد!

رییس‌ جمهور طی حکمی «دکتر محمد حسن طریقت منفرد» را به عنوان «سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حکم محمود احمدی‌نژاد خطاب به دکتر محمد حسن طریقت منفرد آمده است: «نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند و به استناد اصل یکصد و سی و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران جنابعالی را به سمت «سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» منصوب می‌نمایم.»

ساماندهی طرح عظیم پزشک خانواده، امر دارو و درمان، رسیدگی به بهداشت و تغذیه مردم ، عدالت آموزشی و بهداشتی و درمانی و کاهش هزینه‌های مردم در این بخش در اولویت کاری این وزارت مهم است.

اطمینان دارم که جامعه خدوم بهداشتی و درمانی کشور با نیت خدمت صادقانه به ملت بزرگ ایران شما را در این ماموریت خطیر یاری خواهد کرد.

امیدوارم با استعانت از خداوند منان و استفاده از همه ظرفیت علمی و اجرایی موجود در وزارت و تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزش علوم پزشکی کشور و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) در انجام این ماموریت خطیر موفق باشید. »

محمد حسن طریقت منفرد کیست؟

دکتر محمد حسن طریقت منفرد، دارای دکترای طب عمومی و متخصص جراحی چشم است و در سالهای گذشته عضو هیأت مدیره و معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی، معاونت سیاستگذاری و برنامه‌ریزی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی، مدیر دفتر مطالعات اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مسؤول بیمه و درمان کمیته امداد امام خمینی(ره)، مسؤول بهداشت و درمان وزارت نفت، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و هیأت امناء دانشگاه سمنان و نیز ریاست بیمارستان امام حسین (ع) بوده است.

مروری بر 42 ماه حضور دستجردی در وزارت بهداشت

به گزارش ایسنا، محمد حسن طریقت منفرد در حالی سکان وزارت بهداشت را به دست می‌گیرد که پیش‌ از این مرضیه وحید دستجردی به عنوان نخستین وزیر زن پس از پیروزی انقلاب اسلامی این مهم را برعهده داشت.

در سال 88 سه تن از بانوان کشور در فهرست وزرای پیشنهادی کابینه دولت دهم به مجلس معرفی شدند؛ مرضیه وحیددستجردی وزیر پیشنهادی بهداشت ، سوسن کشاورز وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و فاطمه آجرلو وزیر پیشنهادی وزارت رفاه که در این میان آنها تنها مرضیه وحید دستجردی موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان مردم در خانه ملت شد.

اجرا و گسترش برنامه پزشک خانواده در شهرها،‌ ساماندهی اورژانس‌های بیمارستانی، تدوین و رونمایی از نقشه جامع علمی و نقشه تحول نظام سلامت، تولید 24 داروی بیوتکنولوژیک تا پایان سال 90،‌ استقرار نظام ملی و جامع ارتقای کیفیت، حرکت در راستای تحقق اسناد بالادستی شامل نقشه تحول نظام سلامت و برنامه پنجم توسعه، ارتقای رتبه ایران در تولید علم، تکمیل شبکه بهداشتی درمانی روستایی سراسر کشور، گسترش تخت‌های بیمارستانی در نقاط مختلف کشور را می‌توان از مهمترین دستاوردهای دستجردی نام برد.

ابطال آزمون دستیاری سال ۱۳۸۸ به دنبال بروز تخلف و فروش سوالات، ماجرای رهایی 2 بیمار در حاشیه اتوبانی حوالی تهران و انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران و ادغام آن در 2 دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی و سرانجام موضوعات اخیر درباره تخصیص ارز مرجع، برخی از موضوعات و مباحث جنجالی دوران وزارت خانم وزیر از سال 88 تاکنون بوده است.

مراسم تودیع و معارفه وزیر بهداشت هنوز مشخص نیست

به گزارش ایسنا، دکتر حسن آقاجانی مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تقدیر از خدمات دکتر مرضیه وحید دستجردی در دوران خدمت وی به خبرنگار «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: با حکم رییس جمهور دکتر محمد حسن طریقت منفرد به عنوان سرپرست وزارت بهداشت منصوب شده است.

وی همچنین اظهار کرد: زمان مراسم تودیع و معارفه وزیر بهداشت هنوز مشخص نیست.

-------------------------------- 
  

جزئیات برگزاری آزمون مصاحبه پذیرفته شدگان دکتری علوم پایه پزشکی
مرکز سنجش آموزش پزشکی جزئیات زمان و مکان برگزاری آزمون مرحله دوم پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت پذیرش آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت، طب سنتی، سلامت دهان، دندانپزشکی اجتماعی و مواد دندانی را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی زمان برگزاری آزمون مرحله دوم پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت پذیرش آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت، طب سنتی، سلامت دهان، دندانپزشکی اجتماعی و مواد دندانی سال تحصیلی 91-92 را روز 10 دی ماه جاری اعلام کرد.

براین اساس دبیرخانه علوم پایه پزشکی و بهداشت در اطلاعیه ای تاکید کرد که تمامی پذیرفته شدگان آموزش پزشکی باید راس ساعت 7 صبح روز یکشنبه 10 دی 91 در محل skill lab دانشگاه علوم پزشکی تهران واقع در تهران، خیابان پورسینا، دانشکده بهداشت قدیم ، طبقه سوم حضور داشته باشند.

دراین راستا مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرده که پذیرفته شدگان باید گواهی های تجارب حرفه ای خود شامل گواهی تدریس در گارگاه، گواهی محل کار کنونی، گواهی همکاری در فعالیتهای مرکز مطالعات، گواهی همکاری در ارزیابی درونی، گواهی گذراندن کارگاههای آموزشی، گواهی همکاری در بازنگری کوریکولوم و گواهی برگزاری کارگاه (مدیریت کارگاه) را در روز مصاحبه همراه داشته باشند.

به گزارش مهر، آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت به صورت متمرکز در 56 رشته و 8 حوزه دانشگاهی در7 شهر تهران، اصفهان، تبریز، شیراز، مشهد، اهواز و کرمان و با حضور 5 هزار و 400 شرکت کننده 18 آبان ماه برگزار شد.

نتایج اولیه اسامی پذیرفته شدگان و واجدین شرایط دو برابر ظرفیت پذیرش در این آزمون 27 آذرماه و از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.

---------------------------
 

آغاز پذیرش دستیار در تخصص پزشک خانواده/ اعلام جزئیات ثبت نام

دانشگاه علوم پزشکی تهران شرایط پذیرش رشته تخصصی پزشک خانواده را اعلام کرد و متقاضیان تا 24 دی ماه جاری فرصت دارند از طریق سایت ثبت نام اینترنتی دانشکده مجازی اقدام به ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دستیاری تخصصی پزشکی خانواده با رویکرد تربیت پزشکانی سلامت‌نگر، جامع‌نگر، جامعه‌نگر، پاسخگو و با نگاه جامع به طب راه اندازی شده است.

این رشته تخصصی برای نخستین بار با همکاری دانشکده های پزشکی و مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی شد.

رشته پزشکی خانواده از رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی است که متخصصین آن، از سطح اول ارائه خدمات، مراقبت‌های سلامت را به صورت جامع و ممتد به افراد، خانواده و جامعه تحت پوشش ارائه می‌ کنند.

متخصصین این رشته، با آشنایی با ویژگی‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خانواده‌ها و منطقه سکونت آنها، در یک رویکرد نیازمحور، خدمات خود را در زمینه‌های پیشگیری شامل حفاظت، ایمنی و ارتقا سلامت، تشخیص، درمان، توانبخشی، مدیریت، آموزش و پژوهش به افراد، خانواده و جامعه ارائه خواهند داد؛ شکل ارائه این رشته تلفیقی از حضوری و مجازی است.

برنامه دستیاری پزشک خانواده در دو بخش تنظیم شده و داوطلبان به تناسب شرایط خود در یکی از دو حالت دوره مدیریت عالی و دوره دستیاری بالینی پذیرفته می شوند .

دوره مدیریت عالی (MPH) پزشک خانواده به مدت 1.5 سال و به صورت پودمانی و از طریق سامانه الکترونیکی دانشکده مجازی دانشگاه به صورت مجازی مطابق با برنامه درسی دوره ارائه می شود.

دوره دستیاری بالینی به مدت 5 سال است که به صورت پودمانی و مجازی و همراه با دوره های بالینی حضوری مطابق با برنامه درسی دوره راه اندازی شده و داوطلبانی مجاز به ورود این بخش برنامه هستند که قبلا دوره MPH پزشک خانواده را گذرانده باشند.

شرایط عمومی ضوابط و نحوه پذیرش دستیار شامل شرایطی است افراد ضمن برخورداری از توانایی جسمی و سلامت روان، واجد شرایط عمومی تحصیل در جمهوری اسلامی ایران باشند. درباره شرایط اختصاصی نیز تاکید شده است که وضعیت تحصیلی افراد جهت ورود به دوره مدیریت عالی (MPH) پزشکی خانواده باید مشخص باشد.

پزشکان عمومی که حداقل 3 سال سابقه خدمت به عنوان پزشک خانواده داشته اند می توانند وارد دوره MPH شوند. پزشکان عمومی که در حال حاضر به عنوان پزشک خانواده در نظام سلامت فعلی کشور اشتغال دارند و در حال تحصیل در دوره پودمانی مدیریت عالی (MPH) پزشکی خانواده در مراکز متولی ارائه دهنده هستند بعد از پایان این دوره می توانند برای بخش دستیاری بالینی اقدام کنند.

وضعیت تحصیلی جهت ورود به دوره دستیاری بالینی نیز باید دارای مشخصات اعلام شده باشد. پزشکان عمومی که در حال حاضر بعنوان پزشک خانواده در نظام سلامت فعلی کشور اشتغال دارند و قبلا از دوره‌ پودمانی مدیریت عالی (MPH) پزشکی خانواده ارائه شده توسط وزارت بهداشت، گواهی اتمام دوره دریافت کرده اند، می توانند وارد دوره دستیاری بالینی شوند.

وضعیت وظیفه عمومی افراد باید مشخص باشد و تحصیل همزمان در رشته های مجازی دانشگاه با دوره خدمت وظیفه عمومی منافاتی ندارد و قبولی و تحصیل در رشته های فوق الذکر باعث معافیت از وظیفه عمومی پذیرفته شدگان مرد نخواهد شد.

همچنین تحصیل همزمان در رشته های مجازی دانشگاه با گذراندن دوره خدمت پزشکان منافاتی ندارد و قبولی و تحصیل در رشته های فوق باعث معافیت از گذراندن دوره خدمت پزشکان نخواهد شد. با توجه به ویژگی های خاص دوره از نظر نوع پذیرش و برنامه آموزشی، هرگونه تغییر رشته و نقل و انتقال در این رشته ممنوع است.

پذیرفته شدگان موظف خواهند بود علاوه بر خدمت برطبق برنامه تنظیمی در طی دوره تحصیل، معادل آن سنوات در محل ها و براساس شرایطی که وزارت بهداشت تعیین می کند خدمت ارائه دهند. فرم تعهدنامه محضری در دفتر حقوقی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تنظیم و ملاک سپردن تعهد پذیرفته شدگان خواهد بود.

داوطلبان باید مدارک خود مبنی بر واجد شرایط ورود به دوره را از طریق سامانه دانشکده مجازی به نشانی (http://reg.tums.ac.ir) ارسال کنند. بورد تخصصی رشته پزشک خانواده مدارک را بررسی و با استعلام نظرات شبکه و ریاست دانشگاه مربوطه و پس از انجام مصاحبه پذیرفته شدن نهایی اعلام می شود.

داوطلبان لازم است توانایی و مهارت کار با کامپیوتر در حد مهارت های اول (مفاهیم پایه فن آوری اطلاعات)، دوم (آشنایی با سیستم عامل) و هفتم (اطلاعات و ارتباطات) ICDL را داشته باشند.

داوطلبان می توانند برای ثبت نام به سایت دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران (http://etums.tums.ac.ir) مراجعه کنند و پس از تکمیل فرم اینترنتی قسمت مربوطه فایلهای اسکن عکس، مدرک تحصیلی و سایر مدارک خود را الحاق کنند. دریافت کد رهگیری به منزله خاتمه ثبت نام است.

متقاضیان دو هفته بعد از ثبت نام خود باید برای مشاهده تایید یا عدم تایید مدارک ارسالی برای ثبت نام به سایت مراجعه کنند. 

نتایج پذیرفته شدگان نهایی نیز به مناسبت میلاد مبارک پیامبر اسلام در تاریخ چهارشنبه 11 بهمن ماه 91 از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

نظرات 41 + ارسال نظر
حباب روی آب شنبه 23 دی 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

به باعث و بانی مشکلات ما

حباب روی آب شنبه 23 دی 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

چی شد آخرش ..قضیه محرومیت..همش 3ماه مونده امتحان!!
خدایا از ته دلم نفرین میکنم..برای باعث وبانی این سردرگمی ما روز خوش نباشد..که ایام ما داره به تلخی میگذره
درس خوندن و انصراف از قبولی خودش کلی ضرر و زیان روانی داره حالا 1سال هم دیگران محرومت کنن میشه دو سال شکنجه روحی که تحملش حداقل واسه من سخته و تبعات روانی شدیدی بجا گذاشته

خدایا...پشت هم موج بلا میشکنه و جلو میاد...وای بر ما که رو آب مثل حبابیم...مگه نه؟؟

25 باند یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 11:49 ق.ظ

همکاران عزیز ارامش داشته باشید

[ بدون نام ] جمعه 8 دی 1391 ساعت 11:02 ب.ظ

اره
حالا خرید و فروش ها ازاد میشه
خیلی احمق اند
این چند ماه اخه وزیر عوض کردن داشت
بدبخت شدیم

[ بدون نام ] جمعه 8 دی 1391 ساعت 10:23 ق.ظ

کسانیکه از برکناری وزیر خوشحال شدند باید منتظر فروش گسترده سوال در امتحان دستیاری باشند شاید از این بابت خوشحالتر باشند. باز پولدارها خوش به حالشون می شود و مافیای پشت پرده فروش سوالات
علت برکناری وزیر دعوای لاریجانی ها با احمدی نژاد بر سر زندانی شدن جوانفکر (رئیس ایرنا خبرگزاری دولت)است نه چیز دیگر

جلجل جمعه 8 دی 1391 ساعت 09:29 ق.ظ http://drsara.blogfa.com

من که خیلی دلم گرفت که برکنار شد
اخه میذاشتن این چند ماه هم میگذشت که همه با هم برکنار میشدن
ولی این برکناری باعث محبوبیت دکنر شد به نظرم

big dick جمعه 8 دی 1391 ساعت 03:20 ق.ظ

نامه رد و بدل شده بین دستجردی و باقر لاریجانی ، اصلی ترین دلیل برکناری خانم وزیر عنوان شده است.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ پس از تشدید اختلافات بین برادران لاریجانی (رییس قوه قضاییه و رییس مجلس) با محمود احمدی نژاد ، ظاهراً رییس جمهور از هر فرصتی برای ضربه به لاریجانی ها استفاده می کند.

پیش از این منتشر شده بود که احمدی نژاد درصدد بوده «فوری» باقر لاریجانی از وزارت بهداشت اخراج شود.

بنابراین گزارش، دکتر باقر لاریجانی چند هفته قبل در خصوص نحوه ادامه کار در دانشگاه علوم پزشکی تهران و شورای سیاست گذاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با وزیر بهداشت مکاتبه کرده بود. متعاقب مکاتبه دکتر لاریجانی در این مورد، دکتر دستجردی نیز ضمن مخالفت با تقاضای دکتر لاریجانی از وی خواسته بود تا انتهای دوران مسئولیت وی به کار خود ادامه دهد.

پس از اعلام رسمی خبر برکناری مرضیه وحید دستجردی از سوی دولت و همزمان اعلام خبر تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران که باقر لاریجانی ریاست آن را بر عهده داشت، سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی تهران استعفانامه باقر لاریجانی به وزیر بهداشت را که در تاریخ 21/09/91 نوشته شده بود به همراه دستور وزیر که در حاشیه این نامه به چشم می‌خورد منتشر کرد.

مهدی جمعه 8 دی 1391 ساعت 01:47 ق.ظ

خانم دکتر برکناری مبارکت باشه . ما که خوشحال شدیم .

علی پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 11:32 ب.ظ

الهی شکر ازین احمق خلاصی یافتیم
به امید ابطال قضیه محرومیت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 10:28 ب.ظ

به نظر شما ممکنه امتحان دستیاری ٤٠ عقب بیفته؟

به کامی پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 07:33 ب.ظ

باز هم سیاه نمایی!!!!!!!!!!
باز هم دروغ!!!!!!!!!!!
باز هم دست و پای بی فایده در باتلاق!!!!!!!!!!

به کامی پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 07:31 ب.ظ

بیشتر از این گند می خواستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسر ایرونی پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 07:30 ب.ظ

چند ساعت پیش
وزیر بر کنار شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کامی پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 05:54 ب.ظ

چرا دستجردی خداحافطی کرد؟؟ قضیه چی بوده باز؟؟

برکناری وزیر بهداشت پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 03:21 ب.ظ

وزیر بهداشت برکنار شد

محسن پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 03:19 ب.ظ

رضا جان من اصلی قبول شدم توکل بخدا انشالله درست میشه ... در هر صورت بهترین کار همین امیدواری و خوندن هست نهایتش اگه امسال هم نذاشتند برای سال بعد آمادگیمون را حفظ کردیم

رضا پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 02:49 ب.ظ

با سلام محسن نا راحت نبا ش انشاالله درست می شو د شما اصلی قبو ل شدید یا ذخیره؟

پسر ایرونی پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 11:59 ق.ظ

دیوووووونه خونه ای به نام وزارت بهداشت!

ببینید حتی زمان مهلت ثبت نام هم حرفشون اعتبار نداره!

به نظرتون فردا خورشید از کدوم طرف در میاد؟!
آسمون چه رنگی میشه؟!

باور کنید تو این وضعیت این موارد هم فردا و فرداها جای سئوال داره!!!!!!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 11:34 ق.ظ

هنوز ثبت نام سایت سنجش بسته نشده است هر کسی پول زیادی داره میتونه ثبت نام کنه احتمالا تا اخر هفته بعد باز بمانه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 11:27 ق.ظ

به علی
عجب جراتی دارید شما!
می خواهی تا امتحان صبر کنی ببینی کارت صادر میشود یا نه؟ اگر کارت صادر نشود که هیچ کاری نمیتوان کرد و اگر صادر شود و امتحان بدهیم و قبول شویم با اعتراض شدید همکاران خودمان روبرو خواهیم شد(ان دوستانی که میدانند ما انصرافی هستیم) که ای هوار این انصرافی حق شرکت در امتحان را نداشت و وزارتخانه باید قبولی را کان لم یکن کند
فقط باید امیدوار باشیم تا دبیرخانه تشکیل جلسه دهد و بخشودگی انصرافی ها را تصویب کند اجازه ثبت نام را صادر کند هر چند که بنظر نمیرسد با مشکلات کنونی وزارتخانه به این زودیها جلسه ای در کار باشد. بدون تشکیل جلسه دبیرخانه تخصصی امکان صدور بخشودگی وجود ندارد

علی پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 09:00 ق.ظ

محسن شما ثبت کردی یا نه انشا الله توکل به خدا درست می شود امید به خدا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 01:47 ق.ظ

تست های کرمی به تنهایی خوبه تست های۱۲۰و۱۲۵و۱۷۵ تایی برنامه۳ ساعته

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 01:02 ق.ظ

چی؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

تست های کرمی به تنهایی خوبه۱۲۰و۱۲۵و۱۷۵

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 12:38 ب.ظ

درس بخوان برای سال بعد و به رتبه تک رقمی
ولی زیاد خسته نکنید خودتان را

25 باند چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 09:42 ق.ظ

توکل به خدا

مریم چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 08:30 ق.ظ

سلام دیگه درس نخونیم ؟ ما که نمی تونیم امتحان بدهیم

پاسخ دبیرخانه چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 12:28 ق.ظ

Subject: Enserafi
سلام
با عرض خسته نباشید
ایا انصرافی های دستیاری سال 1390 می توانند در امتحان دوره چهلم شرکت کنند؟ بطور کل شرایط شرکت انصرافی های دستیاری در امتحان دستیاری چهلم چگونه است
با تشکر

-----Original Message-----
: "dastyar@sanjeshp.ir" <dastyar@sanjeshp.ir>
Date: Sun, 23 Dec 2012 07:27:17 -0800 (PST)
Subject: Enserafi

جواب :
با سلام
خیر. با توجه به مصوبات شورای اموزش پزشکی و تخصصی صرفا افرادی که در مرحله دوم جایگزینی هر آزمون معرفی می گردند در صورت اعلام انصراف از شرکت در آزمون دوره بعدی محروم نمی باشند
دبیرخانه شورا ی آموزش پزشکی و تخصصی



مریم سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 10:30 ب.ظ

باسلام از انصرافیها کسی ثبت نام کرده؟

ساحل سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام دوستان به نظر من تمامی انصرافی ها
حتی اگر ثبت نام کرده باشند حذف خواهند شد زیرا در غیر این صورت وزرات خودشو مسخره نمیکرد و بر محرومیت از آزمون امسال این همه تاکید نمی کرد.ولی اینکه مجازات دیگری هم برای آنها در نظر بگیرند یا نه نمی دانم.من خودم هم انصرافی هستم.موفق باشید

به سارا سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 03:59 ب.ظ

استرس ایجاد نکن و جو اینجا را متشنج نکن ممنون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 03:21 ب.ظ

به بالایی
در امتحان پارسال فقط به کسانی کارت صادر کردند که تا تاریخ اعلام شده وزارتخانه انصراف داده بودند و به بقیه که بعدا انصراف دادند کارت صادر نشد

محسن سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

مسلماْ نشر اینگونه اخبار غیر موثق فقط از جانب افرادی حقیر میباشد که هدفشون تخریب روحیه و امید دوستانی است که خود را برای آزمون ۴۰ اماده میکنند.
فعلاْ تا الان هیچگونه خبر موثقی که بطور شفاف در این زمینه اعلام شده باشه وجود ندارد پس همچنان امیدوارانه و با انرژی پش بروید.
بنظر شخصی من و خیلی از صاحبنظران در آزمون امسال هم در عمل به قوانین و اجرا مانند سال قبل خواهد بود.

محسن سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 01:36 ب.ظ

تنها اخبار منتشر شده توسط اطلاعیه های سایت سنجش پزشکی معتبر و قابل استناد می باشد نه اینگونه اخبار اونهم بدون اعلام منبع

رکسانا سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 12:09 ب.ظ http://iranbanooo.blogsky.com

سارا کجا استرس ایجاد کرده ؟

رکسانا به بالایی سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 11:48 ق.ظ http://iranbanooo.blogsky.com

بابابزرگ اینی که نظر دوم را داده نظرش معتبر هست ؟

به سارا سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 11:47 ق.ظ

لطفا استرس ایجاد نکن و ارام تر باش

سارا سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 08:48 ق.ظ

لطفا وقتی در مورد خبری اطلاع رسانی می کنید با ذکر منبع باشه درغیر این صورت بهتره اظهار نظر نکنید...نظرات شخصیتون رو برای خودتون نگه دارید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 07:44 ق.ظ

هاریسون ۲۰۱۲

رکسانا به بالایی دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 11:44 ب.ظ http://iranbanooo.blogsky.com

این که نوشتید منبعتون را هم میشه بگید؟

رادین دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 01:28 ب.ظ

اول

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد