خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

آزمونهای دانشنامه پزشکی برگزار شد اعلام نتایج تا پایان شهریور

 

 

۱۳۹۱/۰۶/۲۳ 

با رقابت 3 هزار پزشک؛
آزمونهای دانشنامه پزشکی برگزار شد  اعلام نتایج تا پایان شهریور  

امتحان کتبی بیست و ششمین آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی و پنجاه و نهمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی با رقابت 3 هزار متخصص و فوق تخصص پزشکی امروز 23 شهریور در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد.
دکتر سیدامیر محسن ضیایی - دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این آزمونها افزود: 2 هزار و 500 نفر در پنجاه و نهمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و حدود 400 نفر در بیست و ششمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی شرکت کردند.
وی خاطرنشان کرد: آزمون های کتبی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی همزمان در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 23 شهریور ماه سال جاری در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شده و پس از آن آزمون های شفاهی در روزهای 24 تا 27 شهریور ماه بر اساس برنامه زمانبندی برگزار می شود.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی گفت: آزمون های دانشنامه پزشکی در دو قسمت شفاهی و کتبی برگزار می شود و حدنصاب نمره قبولی جهت کسب مدرک دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی 70 درصد کل نمره آزمون کتبی و 30 درصد کل نمره آزمون شفاهی است.
وی گفت: نتایج آزمون های کتبی دانشنامه پزشکی روز جمعه 24 شهریور اعلام می شود و نتایج نهایی نیز پس از برگزاری آزمون های شفاهی تا پایان شهریورماه 91 اعلام می شود.
به گزارش مهر، آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی بالاترین آزمون کشوری هستند که برای فارغ التحصیلان دوره های دستیاری تخصصی و فوق تخصصی دانشگاههای علوم پزشکی برگزار می شود و افراد پذیرفته شده در آزمون دانشنامه به عنوان اعضای هیات علمی در دانشگاههای علوم پزشکی کشور مشغول به خدمت می شوند. 

 -------------------------

 جزییات جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها
وزیر بهداشت خبرداد: جذب 2هزار عضو هیات علمی جدید برای دانشگاه‌ها
جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۲ 

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جذب دو هزار عضو هیات علمی جدید برای دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.
دکتر مرضیه وحید دستجردی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه دو هزار عضو هیات علمی در فراخوان اخیر جذب شده‌اند، اظهارکرد: بیشترین جذب اعضای هیات علمی برای دانشگاه‌های مناطق محروم و دانشگاه‌هایی که نیاز داشته‌اند بوده است.
وی با تاکید بر جذب اعضای هیات علمی مورد نیاز برای دانشگاه‌‌های علوم پزشکی مناطق محروم، خاطرنشان کرد: اگر دانشگاه‌ها علاوه بر این تعداد با مشکل عضو هیات علمی روبرو باشند مجددا برای اخذ مجوز بیشتر پیگری‌های لازم را انجام می‌دهیم.
دستجردی در پایان گفت: ممکن است برخی مناطق اعلام کنند که نیروی مورد نیاز جذب نشده است و مجددا برای جذب اعضای هیات علمی اقدام می‌کنیم.

 ایا ساعت 18 روز 29 شهریور اسامی ذخیره ها اعلام خواهد شد!!!

 اطلاعیه شماره 13- در خصوص زمان اعلام نتایج جایگزین مرحله اول سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی
بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی بدینوسیله به اطلاع می رساند بدلیل عدم تکمیل اطلاعات پذیرفته شدگان انصرافی از آزمون مربوطه از سوی دانشگاههای علوم پزشکی محل آموزش، اعلام نتایج جایگزین مرحله اول سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی به تاریخ 10/7/91 موکول می گردد

-----------------------------  

یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱

       رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خبر داد:‌
احتمال افزایش نمره حدنصاب قبولی در آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی

یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۷
 رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از احتکال افزایش حدنصاب نمره قبولی دانشجویان در آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی خبر داد. .................

----------------------------- 

    وعده وزارت بهداشت محقق شد
اجرای اولین دوره «دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی» از بهمن ماه

یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳
 معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:‌ قبل از نیمسال دوم سال تحصیلی جاری با برگزاری آزمون برای پذیرش دانشجوی دکتری فیزیوتراپی، افراد واجد شرایط معرفی می‌شوند.   

 دکتر محمدعلی محققی صبح امروز در یک نشست مطبوعاتی با اشاره به اجرای مصوبه دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی، گفت:‌ مجوزی که برای ایجاد رشته دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی صادر شده بود فقط برای یک دوره است که بر اساس این مجوز با ظرفیت محدود 15 نفر در دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشجو پذیرش می‌شود.............. 

------------------------------ 

آیا دومین تاریخ اعلامی از طرف وزارت بهداشت برای انتشار اسامی ذخیره ها در روز دهم مهر ماه محقق خواهد شد؟!

------------------------------

 

      رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خبر داد:‌
احتمال افزایش نمره حدنصاب قبولی در آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی

یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۷
 رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از احتکال افزایش حدنصاب نمره قبولی دانشجویان در آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی خبر داد.
به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر جبرائیل نسل سراجی با بیان اینکه در سال 30 آزمون توسط این مرکز برگزار می‌شود، گفت: آزمون‌های کارشناسی ارشد و دستیاری دارای بیشترین شرکت کنندگان هستند.
وی با اشاره به برگزاری آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی برنامه‌ریزی کسب 50 درصد نمره آزمون توسط داوطلبان این آزمون‌ها قبولی تلقی می‌شود.
وی افزود: در دوره اخیر آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی به صورت میانگین 10 درصد از داوطلبان مردود شده‌اند البته دانشجویان مجاز هستند تا سه بار در این آزمون شرکت کنند.
سراجی ادامه داد: وزارت بهداشت به دنبال این است که بتواند نمره کف آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی را از 12 و یا حتی به 14 افزایش دهد ولی در حال حاضر کف همان 10 است.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در خاتمه با اشاره به شرکت 64 هزار و 407 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی گفت: در مرحله اول حدود 5 هزار و161 نفر پذیرفته شده‌اند ولی به دلیل عدم ثبت‌نام برخی از پذیرفته شدگان در مرحله تکمیل ظرفیت، روز گذشته اسامی حدود 340 نفر به دانشگاه‌ها اعلام شده است.  

----------------------------- 

یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱
   وعده وزارت بهداشت محقق شد
اجرای اولین دوره «دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی» از بهمن ماه

یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳
 معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:‌ قبل از نیمسال دوم سال تحصیلی جاری با برگزاری آزمون برای پذیرش دانشجوی دکتری فیزیوتراپی، افراد واجد شرایط معرفی می‌شوند.  


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمدعلی محققی صبح امروز در یک نشست مطبوعاتی با اشاره به اجرای مصوبه دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی، گفت:‌ مجوزی که برای ایجاد رشته دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی صادر شده بود فقط برای یک دوره است که بر اساس این مجوز با ظرفیت محدود 15 نفر در دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشجو پذیرش می‌شود.
وی با بیان اینکه مقدمات این کار فراهم شده است، اظهار کرد: برنامه مرسومی در دنیا ویژه این دوره وجود ندارد و شرایط ورود به این دوره در کشورهای مختلف متفاوت است بنابراین وقتی این رشته در سطح حرفه‌ای مطرح می‌شود باید سطح آن حفظ شود.
وی با بیان اینکه پذیرش دانشجو از مقطع کارشناسی برای این دوره به صلاح نیست، افزود: بر این اساس کسانی که مطرح می‌کنند از دوره کارشناسی به دوره دکترای حرفه‌ای وارد شوند نمی‌توانند پاسخگوی تقاضاهای این سطح باشند.
وی با بیان اینکه تفاوت دوره دکترای تخصصی فیزیوتراپی و دکترای حرفه‌ای آن عمدتا در بحث‌های بالینی است، خاطر نشان کرد: بر این اساس دانشگاه علوم پزشکی تهران به دلیل ظرفیت‌های بالینی به ویژه در دوره توانبخشی، واجد شرایط برای اجرای آزمایشی این دوره شناخته شده است.
محققی با تاکید بر اینکه در حال حاضر برنامه آزمایشی اجرای این دوره که مورد تایید شورای عالی است آماده شده است، اظهار کرد: بحث آزمون ورودی به این دوره در دبیرخانه علوم پایه پزشکی در دست طراحی است که تلاش داشتیم همزمان با آزمون PHD آزمون ورودی آن را هم برگزار کنیم ولی به دلیل کمبود وقت و نداشتن زمان کافی برای اطلاع رسانی این کار انجام نشد.
وی افزود: البته قبل از نیمسال دوم سال تحصیلی جاری با برگزاری آزمون برای پذیرش دانشجوی دکتری فیزیوتراپی، افراد واجد شرایط معرفی می‌شوند.
محققی با تاکید بر توجه به آموزش پزشکی در مناطق محروم، خاطر نشان کرد: برای پاسخگویی به نیازهای سلامت در مناطق محروم تربیت نیروی انسانی در مناطق دور دست بسیار مورد توجه است.
وی با بیان اینکه آموزش پزشکی در تصمیم‌گیری سیاست‌های اصولی وزارت بهداشت از پزشک خانواده نقش موثری دارد گفت: آموزش پزشکی برای استقرار پزشک خانواده برنامه‌های جامعی دارد.
معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه طراحی برنامه‌های توسعه‌‌ای تحصیلات تکمیلی، فوق تخصصی و فلوشیپ در دانشگاه‌ها انجام شده است، اظهار کرد: در حال حاضر در میانه راه برنامه توسعه هستیم ولی افزایش دوره‌های تحصیلات تکمیلی و ارتقای کیفی دانشگاه‌ها که در این برنامه گنجانده شده بود تحقق یافته است.
معاون وزیر بهداشت در خصوص وضعیت بیمارستان‌های هیات امنایی، گفت: این مدل برای اداره بیمارستان‌ها مدل خوبی است ودر ارائه خدمات بهترین تاثیر را داشته است.
وی تصریح کرد: روسای بیمارستان‌های هیات امنایی باید دید آموزشی داشته باشند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت در خصوص وضعیت دانشجویان رشته مامایی و ممانعت متخصصین زنان از حضور آنان در اتاق عمل در زمان زایمان گفت: هر ماما در طول دوره آموزش خود باید 70 زایمان طبیعی انجام دهد و بخش زایمان طبیعی به ماماها سپرده شده است، بنابراین این موضوع نمی‌تواند صحت داشته باشد. بنابراین ظرفیت‌های بیمارستانی ما به حدی است که پاسخگوی همه نیازها باشد.
وی در خصوص توجه به طب سنتی ایرانی و اسلامی گفت: این موضوع از سال 84 وارد دانشگاه‌ها شده است و یکی از اهدافی که در مجموع آموزه‌های طب سنتی مطرح است استفاده از ظرفیت‌های معنوی اخلاقی در هر جایی که موضوعیت دارد می‌باشد.
محققی در خاتمه افزود: ورود آموزه‌ها به بدنه اصلی آموزش پزشکی در بازنگری‌ها در دست اجراست و به غیر از برنامه‌هایی که در قالب مصوبات شورای برنامه ریزی و شورای گسترش انجام می‌شود برنامه‌های فرهنگی نیز در همه دانشگاه‌های علوم پزشکی وجود دارد.

 

----------------------------- 

   فقط دانستن کافی نیست، باید به کار گرفت، فقط خواستن کافی نیست، باید انجام داد 

بروس لی  

 

 وقتی اندیشه ای به خوبی تغذیه شود و ملکه ذهن گردد، در دنیای مادی واقعیت می یابد. اندیشه بسیار قدرتمند است.

وین دایر

نخستین استاد فیزیک زن ایران در آسایشگاه سالمندان

نخستین بانوی استاد فیزیک ایران بعد از بنیانگذاری نخستین رصدخانه و تلسکوپ خورشیدی تاریخ نجوم ایران،
فارغ التحصیلی از دانشگاه سوربن پاریس و 30 سال تدریس در دانشگاه هم اکنون با خیالی آسوده و خاطراتی خوش
بر روی تخت آسایشگاه سالمندان ، تنها افتخار خود را تربیت دانشجویان موفق (استادان امروز) می‌داند .
http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/104/03.jpg
آلینوش طریان در سال 1299 در خانواده ارمنی در تهران متولد شد.
وی در خرداد سال 1326 با درجه لیسانس فیزیک از دانشکده علوم دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل
و در مهرماه همان سال به سمت کارمند آزمایشگاه فیزیک دانشکده علوم استخدام شد
و یکسال بعد به عنوان متصدی عملیات آزمایشگاهی در دانشکده علوم منصوب شد.
پس از تلاش بی‌نتیجه برای متقاعد کردن استادش (دکتر حسابی) برای کمک به اعزام وی به خارج از کشور،
با هزینه شخصی خود به بخش فیزیک اتمسفر دانشگاه پاریس رفت .

دانشنامه دکترای دولتی را از دانشگاه علوم پاریس در سال 1956 میلادی(1335 شمسی) دریافت کرد
و به دلیل خدمت به کشورش پیشنهاد کرسی استادی دانشگاه سوربن را رد کرد و به ایران بازگشت
و با سمت دانشیار فیزیک رشته ترمودینامیک در گروه فیزیک مشغول به کار ‌شد.

در سال 1338 دولت فدرال آلمان غربی بورس مطالعه رصد‌خانه فیزیک خورشیدی را در اختیار
دانشگاه تهران قرار داد و وی برای این بورس انتخاب شد و از فروردین سال 1340
به مدت 4 ماه به آلمان رفت و بعد از انجام مطالعات به ایران بازگشت.
3 سال بعد در تاریخ 9 خرداد 1343 به مقام استادی ارتقا پیدا کرد و بدین ترتیب او اولین فیزیکدان زن است
که در ایران به مقام استادی رسید.

در تاریخ 29 آبان سال 45 عضو کمیته ژئو فیزیک دانشگاه تهران انتخاب شد و در سال 48 رسما
به ریاست گروه تحقیقات فیزیک خورشیدی موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران منصوب شد
و در رصدخانه فیزیک خورشیدی که خود وی در بنیانگذاری آن نقش عمده‌ای داشت، فعالیت خود را آغاز کرد.

وی که اولین کسی بود که در ایران درس فیزیک ستاره‌ها را تدریس کرد ، در سال 58 تقاضای
بازنشستگی داد و به افتخار بازنشستگی نائل شد.
ایشان به دلیل عشقی که در دوران جوانی به آن دچار بوده و موفق به وصال نشدند، هرگز ازدواج نکردند

 

نظرات 34 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 01:22 ق.ظ

پرگار از پارس مدیک
شوهر میخوام

آشنا دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 07:02 ب.ظ

احتمالا سایت هگ کرده دیگه داخلش نمیشه
باید صبر کنید یا تماس بگیرید مشکل رو بر طرف کنن

[ بدون نام ] دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 06:45 ب.ظ

لطفا ادرس نتایج را در سایت قرار دهید

[ بدون نام ] دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 06:43 ب.ظ

چرا من نمیتونم باز کنم و ارور می ده

آشنا دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 05:59 ب.ظ

ارتوپدی تهران اولویت دوم
اگه کسی از تعداد ظرفیتش خبر داره اطلاع بده تا منم از اینکه ثبت نام به من میرسه خبر دار بشم
بعدشم گفتن اگه ذخیره اول ثبت نام نکنه ذخیره دوم ثبت نام کنه ذخیره اولم یک سال محرومه!!!!؟؟؟؟

دریا دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 05:14 ب.ظ

همکاران عزیز سلام
بعد اعلام نتایج لطفا آن عزیزانی نامشان جزء قبولیها است نمره رتبه ورشته و شهر قبولی خود را بنویسند .ذخیره اوال دوم و سوم. ممنون

[ بدون نام ] دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

ساعت ۱۸ قدیم یا حدید؟

[ بدون نام ] دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 02:20 ب.ظ

1saat 18?????????

[ بدون نام ] دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 02:06 ب.ظ

چرا ذخیره ها را ندادند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سیما دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 01:43 ب.ظ

دوستان خبری از جایگزین نیست؟

محسن دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

آخه اه محروم بشیم یکسال دیگه از عمرمون هدر میره و سال بعد هم با این قوانین معلوم نیست چی سرمون بیاد ...خدا کنه محرومیت لغو بشه

[ بدون نام ] یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 11:52 ب.ظ

هفته اخر یک کمی خلاصه تر است و فرقی با جزوه های دیگر ندارد بیشتر بدرد اونهایی که بیس خوبی دارند میخورد

دوستان سلام یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

لطفا یه نفر لطف کنه در مورد هفته آخر دکتر ایزدی مختصرا توضیح بدهد. ممنونم.

[ بدون نام ] جمعه 7 مهر 1391 ساعت 07:07 ب.ظ

هر سال میگن اگه انصراف بدین سال بعد محروم میشین ولی عملی نمیشه و باز میشه امتحان داد

بهار جمعه 7 مهر 1391 ساعت 12:34 ب.ظ

ممنون :)

به بهار پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 11:34 ق.ظ

قبولیهای ذخیره در صورت عدم ثبت نام از حضور در امتحان سال بعد محروم نمیشوند.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 11:28 ق.ظ

چرا بدبخت !
فرض کن امتحان دادی و قبول نشدی

محسن چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 06:57 ب.ظ

یعنی واقعا بدبخت شدیم و محروم شدیم...من که نابود شدم

[ بدون نام ] شنبه 1 مهر 1391 ساعت 10:19 ق.ظ

یاد و خاطره فداکاری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گرامی باد

[ بدون نام ] جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 08:10 ق.ظ

بذار اول نتایج بیاد بعد قبول بشی بعد رشته شهرت مشخص بشه بعد اگر خوشت نیامد بعد بپرس
بلهههههههههههههههههههه محروم

بهار پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 02:13 ب.ظ

یک سوال؟
اگر قبولی ذخیره باشی و ثبت نام نکنی باز هم محرومیت از امتحان داره؟؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 01:07 ب.ظ

, ۱۳۹۱/۰۶/۲۹ ضیایی به مهر خبرداد:
نتایج آزمون های دانشنامه پزشکی امشب اعلام می شود
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی گفت: نتایج نهایی این آزمون ها امشب 29 شهریور ماه اعلام می شود.
دکتر سیدامیر محسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: 2 هزار و 500 نفر در پنجاه و نهمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و حدود 400 نفر در بیست و ششمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی شرکت کردند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی خاطرنشان کرد: آزمون های دانشنامه پزشکی در دو قسمت شفاهی و کتبی برگزار می شود و حدنصاب نمره قبولی جهت کسب مدرک دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی 70 درصد کل نمره آزمون کتبی و 30 درصد کل نمره آزمون شفاهی است و نتایج از مجموع این دو نمره است.

ضیایی یادآور شد: مراسم اختتامیه به همراه معرفی برگزیدگان هر یک از رشته های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی صبح روز پنجشنبه 30 شهریور ماه برگزار می شود.

به گزارش مهر، آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی بالاترین آزمون کشوری هستند که برای فارغ التحصیلان دوره های دستیاری تخصصی و فوق تخصصی دانشگاههای علوم پزشکی برگزار می شود و افراد پذیرفته شده در آزمون دانشنامه به عنوان اعضای هیات علمی در دانشگاههای علوم پزشکی کشور مشغول به خدمت می شوند.

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 01:58 ب.ظ

یک بار نشد این ها یک حرفی را بزنند و سر حرفشان باشند
خیلی ممنون بابت اطلاع رسانی
یکی نیست به اینها بگه مردم کار و زندگی دارند و میخواهند برای کار قرارداد ببندند تکلیفشان چیست باید ۲ هفته دیگر عاطل و باطل بگردند تا نتیجه ها مشخص بشه

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 10:28 ق.ظ

اطلاعیه شماره 13- در خصوص زمان اعلام نتایج جایگزین مرحله اول سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی
بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی بدینوسیله به اطلاع می رساند بدلیل عدم تکمیل اطلاعات پذیرفته شدگان انصرافی از آزمون مربوطه از سوی دانشگاههای علوم پزشکی محل آموزش، اعلام نتایج جایگزین مرحله اول سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی به تاریخ 10/7/91 موکول می گردد


[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 10:22 ب.ظ

فردا اسامی ذخیره ها را اعلام میکنند؟

محسن دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 07:59 ب.ظ

بابا آخر قضیه محرومیت چی شد ؟؟؟؟؟ مردیم از غصه

شقایق دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 06:29 ب.ظ

سعید دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام خواهشا به این سایت سر بزنید و اگه از دستتون بر میاد کاری برای این طفل معصوم بکنید خواهشا
http://fararu.com/fa/news/125667

محسن یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 02:06 ب.ظ

چی شد این قضیه انصراف و محرومیت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 11:28 ق.ظ

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون فلوشیپ پزشکی آغاز شد

» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشی کد خبر: 91062614804
یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۲
پذیرفته‌شدگان آزمون پذیرش دستیار تکمیلی تخصصی(فلوشیپ) پزشکی سال 91 می‌توانند از 26 تا 31 شهریور 1391 برای تکمیل فرم‌ها و مدارک ثبت‌نامی لازم به نشانی http://er.tums.ac.ir مراجعه و نسبت به اسکن آنها اقدام کنند.
به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، فرم‌های ثبت‌‌نامی، فرم اعلام انصراف از ثبت نام جهت شروع دوره برای کسانی که می‌خواهند انصراف دهند، تصویر پایان یا معاف و یا گواهی مبنی بر اتمام تعهدات قانونی تا 31 شهریور 1391 صادرشده از معاونت درمان یا مرکز امور هیات علمی وزارت متبوع برای کسانی که به صورت مشروط ثبت‌نام نموده‌اند، تصویر شناسنامه(از تمام صفحات) کارت ملی و عکس،نامه از محل استخدام مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل، تصویر کارت پایان یا معافیت ازخدمت نظام وظیفه و فرم تعهد مشمولین، تسویه صندوق رفاه (درصورت داشتن)، رونوشت حکم ماموریت آموزشی یامرخصی بدون حقوق، تصویر مدرکی دال بر داشتن دانشنامه تخصصی، فرم تعهد مبنی بر عدم مغایرت مندرجات با اصل مدارک و ارائه اصل و تصویر فیش بانکی بابت شهریه تحصیلی پذیرفته‌شدگان با سهمیه آزاد در حین ارائه اصل مدارک در تاریخ اول لغایت پنجم مهر طبق لیست اعلام شده شهریه از مدارک لازم جهت ثبت نام اعلام شده است.
ثبت نام کنندگان جهت اطلاع از زمان تعیین محل مراکز آموزشی و شروع دوره به سایت دانشکده پزشکی http://medicine.tums.ac.ir/fa و در خصوص اطلاع از امکانات رفاهی نیز به سایت معاونت دانشجویی فرهنگی http://vsca.tums.ac.ir مراجعه کنند.
گفتنی است، ارائه اصل مدارک ثبت نامی از اول تا پنجم مهرماه جهت بررسی و تطبیق به معاونت آموزشی دانشگاه ضروری است.

25 باند یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 11:09 ق.ظ

با تشکر از بابا بزرگ که نظرات تحریک امیز را حذف نمودند برای همه دوستان ارزوی موفقیت میکنم

[ بدون نام ] شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام
من هستم

حامی هاستینگ شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.hamihosting.net

ایا می دانید با 5000 تومان می توانید صاحب 100مگا بایت هاست شوید و وبلاگ خود را به سایت تبدیل کنید؟
همین امروز اقدام کنید و در طرح ویژه حامی هاستینگ عضو شوید.
http://www.hamihosting.net/my/aff.php?aff=017

[ بدون نام ] شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام
چرا هیچکیی نمیاد...خبری از انصراف اومد؟؟؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد