خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

نتایج آزمون دستیاری نیمه دوم مرداد اعلام می‌شود

 

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد  

تهران:۰۹:۰۴ ,  ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
ضیایی به مهر خبر داد؛  

اعلام نتایج نهایی دستیاری پزشکی در 15مرداد/ آغاز دوره از اول شهریور
دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی گفت: نتایج نهایی پذیرش در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 91 نیمه مردادماه اعلام می شود.
دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی با حضور حدود 15 هزار داوطلب پنجشنبه 31 فروردین 91 در 18 شهر برگزار شد و نتایج نهایی آن 15 مرداد اعلام می شود.

وی افزود: ظرفیت پذیرش در این دوره 2 هزار و 500 نفر است که ظرفیت تعیین شده برای سهمیه های مازاد هم به صورت قانونی تعریف شده است.

ضیایی خاطرنشان کرد: شروع دوره برای دستیاران پذیرفته شده در این آزمون از اول شهریورماه 91 است و تنها افرادی که در زمان شرکت در آزمون با استفاده از شرایط و ضوابط لازم دانشجو بوده اند، دوره آموزش خود را از اول مهرماه 91 آغاز می کنند.

به گزارش مهر، سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی با حضور حدود 15 هزار داوطلب در روز پنجشنبه 31 فروردین ماه 91 در 18 شهر برگزار شد. از این تعداد 7 هزار و 927 نفر از داوطلبان را مردان و 6 هزار و 880 نفر از داوطلبان را زنان تشکیل دادند. 

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 

   رییس مرکز سنجش پزشکی خبر داد:
نتایج سی و نهمین آزمون دستیاری 16 مرداد اعلام می‌شود

کد خبر: 91042716307
سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۰
 

 رییس مرکز سنجش پزشکی از اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری پزشکی در 16 مرداد ماه خبر داد.

دکتر جبراییل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: نتایج نهایی آزمون دستیاری پزشکی 16 مرداد ماه بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی به آدرسwww.sanjeshp.ir قرار می‌گیرد.

وی گفت: حداکثر پذیرش دانشجوی دستیاری امسال 2400 نفر خواهد بود.
شایان ذکر است در سی و نهمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی که فروردین ماه برگزار شد، حدود 15000 داوطلب شرکت کردند.

سرانه پزشک خانواده 2100 تومان شد

رئیس ستاد اجرایی پزشک خانواده از افزایش سرانه پزشک خانواده خبر داد و گفت: طبق مصوبه دولت، میزان سرانه پزشک خانواده و دستیارش با 20 درصد رشد نسبت به سرانه تعیین شده در سال گذشته، 2100 تومان برآورد شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد شریعتی افزود: به دلیل افزایش سرانه پزشکان، تعداد ثبت نام پزشکان خانواده از مرز 29 هزار نفر گذشته و خوشبختانه شرایط خوبی در سطح کشور برقرار است.

وی با اشاره به اینکه برنامه پزشک خانواده با سرعت خوبی در مناطق شهری در حال اجرا است،‌ گفت:  هر استانی که ثبت نام پزشکان در آن استان به حد قابل قبولی برسد برای ثبت نام مردم اعلام می شود و استان های سیستان و بلوچستان، مازندارن و کردستان در نوبت افتتاح هستند.

قائم مقام معاونت بهداشتی وزارت بهداشت تصریح کرد: سقفی برای ثبت نام پزشکان در نظر گرفته نشده و هر چه تعداد بیشتر باشد گزینه های انتخاب مردم بیشتر می شود.

شریعتی اظهار داشت: ثبت نام مردم به دو صورت مراجعه حضوری به مطب پزشکان و یا از طریق سایت پزشک خانواده صورت می گیرد و از هر زمانی که برنامه در شهر آغاز شود سه ماه فرصت دارند که پزشک خانواده خود را انتخاب کنند.


  

نتایج آزمون دستیاری نیمه دوم مرداد اعلام می‌شود/ پذیرش نهایی 2500 تن

» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشی
سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۶

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اتمام مهلت انتخاب رشته مجازین آزمون دستیاری گفت: از 8000 داوطلب مجاز آزمون دستیاری حدود 7000 داوطلب نسبت به تکمیل و ارسال فرم انتخاب رشته خود اقدام کردند.

دکتر جبراییل سراجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به منطقی بودن توزیع نمرات داوطلبان سی و نهمین دوره آزمون دستیاری، اظهار کرد:‌ 8000 نفر در این دوره از آزمون مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه در این دوره از آزمون دستیاری 2500 داوطلب به عنوان پذیرفته شده نهایی معرفی می‌شوند، گفت: نتایج نهایی آزمون دستیاری نیمه دوم مرداد ماه اعلام می‌شود.

نظرات 93 + ارسال نظر
dastyari.net سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 11:12 ب.ظ http://dastyari.net

با سلام خدمت دوستان .
االبته لینک صفحه وب ما در بلاگ اسکای هست . ولی با اجازه بابابزرگ دوباره اطلاع رسانی کردیم چون فرمت سایت ما تغییر کرده . برای استفاده بهتر

ناشناس یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 12:25 ق.ظ

اگه منظور شما از علما و فهما همین علمای دزد بیت المال و ناموسه به شما برادر عزیز به جای این حرفها به عقل و شعور خودتان مراجعه کنید

ف ک پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 08:57 ب.ظ

آیا نورولوژی 2008امینف با 2009 فرقی داره یا همونه؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 04:24 ب.ظ

ساکنان سرخورده از عملکرد سیاستمداران در یک شهر کوچک در آلاسکا گربه ای را به عنوان شهردار خود برگزیدند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از یورونیوز، گرچه پست اعطا شده به این گربه افتخاری است، ولی گفته می شود این کار باعث جذب جهانگردان می شود.

الینا سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 04:14 ب.ظ


برگزاری سالگرد درگذشت قربانیان کهریزک
کد خبر: ۲۵۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۴
سومین سالگرد درگذشت قربانیان کهریزک ، پنجشنبه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار تابناک سومین سالگرد درگذشت قربانیان کهریزک در مسجد نور واقع در میدان فاطمی پنجشنبه 29 تیر ماه 1391 از ساعت 18:30 الی 20 برگزار می شود.

در جریان حوادث سال 1388 آقایان امیر جوادی فر ، محسن روح الامینی و محمد کامرانی بازداشت و به زندان کهریزک در 18 کیلومتری جنوب شرق تهران منتقل شدند و پس از سه روز به گواهی پزشکی قانونی بر اثر ضربات وارده به نسوج نرم و شرایط بد نگهداری دار فانی را وداع گفتند.

با ورود سازمان قضایی نیروهای مسلح و محاکمه مباشران نیروی انتظامی دو تن از آنان به اعدام محکوم گردیدند که با گذشت اولیای دم در زندان مشغول گذراندن ایام محکومیت هستند چند نفر دیگر به زندانهای مختلف محکوم شدند که درجات آنها از درجه دار تا سرهنگ بود. حکم صادره هم در دیوان عالی کشور تایید شده و حکم در مورد آنها اجرا گردیده است.

علی رقم شکایت اولیای دم از قضات و گذشت سه سال از این جنایت هنوز قضات محاکمه نشده و حکمی در ارتباط با آنان صادر نگشته است.افکار عمومی و اولیا ی دم منتظر هستند تا ببینند ترازوی عدالت در این آزمون دشوار تراز می ایستد یا خیر؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 04:11 ب.ظ

سوته دلان یکی یکی تمام شدند دیگه یکی نمانده بابایی انکه میگفت بیا بیا دیگه دیگه رفته نمیاد دیگه دیگه دیرید دیرد دن دن دن دن دندن دن دن دن دن

سوته دلان=25باند سابق سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

سوته دلان+25باند سابق سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 10:21 ق.ظ

درسته که منابع امسال با پارسال فرقی نداره ؟ میشه جزوات پارسال را خرید ؟ لطفا راهنمایی کنید

به بابا بزرگ سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 01:23 ق.ظ

فکر کنم شما اصلا پزشک نیستید.
درسته؟

[ بدون نام ] دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 05:23 ب.ظ


مراکش سفیر سوریه را اخراج کرد
وزارت خارجه مراکش با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سفیر سوریه در این کشور عنصری غیرمطلوب است و از وی خواسته شده است که فورا خاک مراکش را ترک کند.
کد خبر: ۲۵۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۹
وزرات خارجه مراکش اعلام کرد که از سفیر سوریه خواسته است که فورا خاک این کشور را ترک کند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، وزارت خارجه مراکش با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سفیر سوریه در این کشور عنصری غیرمطلوب است و از وی خواسته شده است که فورا خاک مراکش را ترک کند.

در همین حال یکی از مسئولان سفارت سوریه در مراکش شایعات استعفا و جدایی سفیر دمشق را رد کرد.

پیش از این کشورهای اروپایی، آمریکا و استرالبا و به تبع آن‌ کشورهای حوزه خلیج فارس و برخی کشورهای آفریقایی، سفرای سوریه را از خاک خود اخراج کرده بودند.

[ بدون نام ] دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 05:02 ب.ظ

اگر شما میتوانستید هرگز به دکتر کرمی مراجعه نمیکردید و خودتان از منابع مطالعه می کردید پس کار موسسات ارزشمند است و با کپی هم مخالف هستند

سوته دلان دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 04:29 ب.ظ

باز هم همکار عزیز اشتباه کردید هنوز هم متوجه مطلب نشدید سفسطه استدلالی است که از نظر علم منطق نادرست باشد ایا قیاس یک نابلوی نقاشی با یک کتاب یا جزوئ علمی صحیح می باشد؟؟ این جزوات به گواه بسیاری از صاحب نظران حاصل تلاش و زحمت گروه کثیری از اساتید دانشگاه بوده و مصداق حقالناس و حق شخصی انان که با تک تک اصل ان منابع تفاوت های اساسی حداقل در کمیت ان را دارد ایا این مجموعه متعلق به شخص یا اشخاص خاصی نیست؟ ایا جنابعالی میتوانید به تنهایی همچنین مجموعه ای ایجاد کنید ؟ ایا کتب ارزشمند اقای دکتر کرمی عین هاریسون است؟؟ ایا این هنر ارزشمند ایشان در حذف کردن مطالب غیر مهم را شما نیز دارید؟؟ چند درصد سئوالات همین امسال راپوشش داد (حدود 85 درصد) این ارزشمند نیست ؟ پس ببذیرید که این ارزش را شخص ایشان تعین میکند و ما مختار در خریدن یا نخریدن ان ولی سوئ استفاده از ان در کپی کردن بدون اجازه ازان به منزله به هدر زفتن زحمات انان منظو خواهد شد در ضمن اگر شما مقلد هستید مکلف به اطاعت از مرجع خود هستید و نمی توانید خارج از ان عمل کنید و قاطبه مراجع هم همین را می فرمایند بروید استفتائ نمایید موفق باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

واقعا کپی کردن نقاشی را با کپی کردن از جزوه مقایسه میکنید؟! شما پزشک هستید از شما بعیده

[ بدون نام ] دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 02:02 ب.ظ

جناب سوته دلان
اول اینکه سفسطه به معنی استدلالی غلط است. یعنی دقیق صحبت های شما.
ثانیا شاید هر کسی پشت کتابش هر چیزی بنویسد! برای خودش نوشته. حلال و حرام و قانونی و غیر قانونی مرجع خودش را دارد. موسسات که شارع نیستند!!
به فرض هم که بنویسند راضی نیستند. خوب نیستند. این مطلب مال شخصی آنها نبوده که راضی باشند یا نباشند.

ثالثا!
اینقدر گفتید مراجع مراجع آخر منظورتان سایت پاسخگو بود؟!!

برو این دام بر مرغ دگر نه!

هر وقت موسسات مطالب اصیل و بدیع تالیف کردند، اجازه دارند بگویند کپی ممنوع است یا آزاد.
بهتر است شما و دوستانتان به فکر راه دیگری برای فریب مردم باشید.

سوته دلان دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 12:51 ب.ظ

استدلال شما پایه منطقی ندارد و اساسا سفسطه معنی دیگری دارد لطفا خلط مطلب نکنید شما بحث مالکیت را مطرح میکنید که از اساس اشتباه است کافی است نگاهی به تمامی کتب فارسی موجود در بازار از هر مطلب و علمی که باشد نگاهی بیاندازید تا عمق اشتباه خوتتان را بیابید کدام یکی از انها با وجودی که بعضا گرد اوری شده و ترجمه شده از منابع مختلف میباشند و در انتهای کتاب نیز منابع به صراحت و شفاف عنوان شده اجازه کپی برداری را برای خواننده را مجاز و مباه میدانند؟؟!!!!! در ثانی شما با چه منطقی کپی از اصل یک نقاشی را با کپی از جزوه کار شده و تغیر شکل یافته با اصل ان مطلب یکی میبینید؟!!!!! من در اینجا حق ندارم اسامی علمای بزرگوار را که از ایشان استفتائ کردم عرض کنم منتها اگر به دنبال کشف واقعیت هستید ادرس این سایت را خدمتتان میدهم تا شما هم راجع به این مطلب تحقیق بفرمایید تا اگاهی شما بیشتر شودpasokhgoo pasokhgoo <porsesh@pasokhgoo.ir>

امید دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 09:54 ق.ظ

دوستان با نمره ۳۸۲ امیدی بهبچ باتولوژی یا رادیوترابی مشهد هست

غریب دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 09:48 ق.ظ

به جناب سوته دلان.اولا ذکات العلم نشروا.ثانیا این مراجع تقلیدی که سنگشونو به سینه میزنید اگه راست میگفتند یک ذره در مورد گرانی ومشکلات عدیده مردم اظهار نظر می کردند

[ بدون نام ] یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

جناب سوته دلان
شما پزشک هستید بعید است درک مطلب برایتان دشوار باشد!
موسسات برای یک جزوه که کاری نداریم دزدی است یا نه زحمت کشیده اند و به هر قیمتی که دلشان میخواهد هم می فروشند. تا اینجا مسئله ای نیست.

اما برای اینکه بگویند کسی حق کپی برداری ندارد باید روی اصل مطلب مالکیت داشته باشند.

حرف شما مثل این است که کسی نقاشی معروف شام آخر را کپی کند و بفروشد و بعد هم بگوید بعد از من کسی حق کپی برداری ندارد!!!
اساسا این نقاشی مال این فرد نبوده که حالا بخواهد بگوید کسی کپی نکند.

متوجه شدید ان شاالله؟

[ بدون نام ] یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 11:06 ب.ظ

جناب سوته دلان
به سفسطه کردن افتادید!!
کسی دزدی کرده، کتابی هم چاپ کرده، تا همینجا اگر قانون مشترکی بین ما و کشور اصلی ناشر ها بود اصلا اجازه فروش کتاب هایش را هم نمیدادند.
حالا که چاپ کرده، این مطلب مال او نیست که بخواهد بگوید کسی حق کپی دارد یا ندارد.
مطلب واضح و روشن است.
بله دزدی بد است و اینجا حقی که ضایع شده از ناشر اصلی است.
قانونا هم خدمتتان عرض کنم که اگر آن ناشر اصلی را در نظر بگیرید طبق قوانین بین المللی مالکیت فکری، موسسات که به قصد منافع مالی کپی برداری کرده اند مجرم هستند و مدیون آن ناشر اما پزشکانی که یک کپی برای استفاده شخصی در اختیار دارند مدیون نیستند.

این قاطبه مراجع را هم معرفی کنید با ذکر استفتا!

در مورد قبول زحمت هم، ملاک قانون زحمت نبوده و نیست و البته دزدی هم کار سختی است!!!
زحمت کشیده اند و آن جزوه را میتوانند به هر قیمتی بفروشند اما روی مطلب مالکیتی ندارند که بگویند کپی نشود.

سعید یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 06:28 ب.ظ

اکثر سی دی های اموزشی مجوز کپی ندارند تازه برای بعضی از انان هم قفل گذاشته اند که کپی نکنند و تاکید بر عدم رضایت بر این کار من هم با سوته دان موافقم به نظر من این حق نگارنده است که زحمت ان از بین نرود من از دکتر مهدی ایزدی هم پرسیدم خیلی از این کار گله مند بودند و شاکی و می گفت با این کار بچه ها زحمت من هدر میره و راضی نیستم

سوته دلان یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 06:19 ب.ظ

همکار عزیز اولا وقتی عرض میکنم اکثر علما منظورم قاطبه انان است نه فقط یه شخص ثانیا ایا جنابعالی منکر گرداوری خلاصه کردن و نهایت قبول زحمت برای تهیه این جزوات هستید ؟؟ شما از کجا می دانید انان برای این کار کسب اجازه نگرفته اند؟؟ به فرض ا گر این باشد ایا انجام یه کار خلاف از طرف یک شخص یا گروه مجوز انجام این کار خلاف برای احاد دیگر جامعه است؟؟!!!! ایا اگر کسی مالی را از راه حرام و غیر شرعی و غیر اخلاقی بدست اورد ما هم باید راه نادرست انان رابرویم؟؟!!! یا اگر کسی دزدی کرد ما هم باید...........؟؟!!! تمامی اینها میتواند فرض و احتمال باشند ولی دوست عزیز ما بایستی کار درست را انتخاب کنیم چرا که کثرت انجام یک کار خلاف :دلیل بر صحت ان عمل نیست واقع بین باشید و اندکی تامل بفرمایید قطعا متوجه خواهد شد موفق و مویید باشید

ف ک یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 06:03 ب.ظ

آیا نورولوژی 2008امینف با 2009 فرقی داره یا همونه؟

سارا یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

با نمره333 وسهمیه مناطق و2091 کل داخلی شهرستان یا اطفال قبول میشم؟لطفا جواب بدید.

[ بدون نام ] شنبه 24 تیر 1391 ساعت 11:56 ب.ظ

جناب سوته دلان
من که امتحان دادم؛ نتیجه هم گرفتم.
هزار بار هم یک حرف رو تکرار نکنید. عرض کردم در قانون صریحا آمده که برای خلاصه برداری هم باید رضایت ناشر اصلی اخذ بشه تا اون خلاصه قانونا قابل حمایت باشه. بله هر وقت موسسات هزینه کردند و رضایت ناشر اصلی رو گرفتن و یا خودشون از خودشون مطلب جدیدی داشتند میتونند بگن کسی حق کپی نداره.
در حال حاضر فقط بر همون نسخه ای که تولید میکنند حق مالکیت دارند و میتونن بفروشن 1 ملیارد! ولی وقتی من خریدم دیگه نمیتونن بگن من کپی بکنم یا نکنم.

Famile dooooor شنبه 24 تیر 1391 ساعت 10:37 ب.ظ

mishe estefta konin,ba kamtarin nomreha va neshastan dar behtarin reshteha va roozi daravordan azin tarigh che hokmi dare?

به سوته دلان شنبه 24 تیر 1391 ساعت 10:22 ب.ظ

شما برو اقای خاوری رو که مثه شما لوح امر به معروف گرفترو نصیحت کن!!!!

به بالایی شنبه 24 تیر 1391 ساعت 08:55 ب.ظ http://م

طشما اول باید ببینید ایشان مقلد کدامیک از مراجع هستند استفتا شما فقط برای شما ارزش دارد که مرجع خود را میشناسید ولی از کجا میدانید که بقیه مقلد کی هستند بیاد داشته باشید هیچگاه برای بقیه حکم استخراج نکنید سایت علما مراجع موجود است و دسترسی آسان ،همه یاد بگیریم

سوته دلان شنبه 24 تیر 1391 ساعت 09:56 ق.ظ

دوست و همکار عزیز بهتر است بدانید که بنده هم مانند جنابعالی در حال امادگی برای این ازمون غیر استاندار هستم و متاهل و شاغل و مشکلات اقتصادی هم دارم و به هیچ جایی هم (موسسات) وصل نیستم و زاهد و مدعی هم نبوده و فقط من باب تکلیف دینی برای مدیون نبودن و تضیع نکردن حقالناس راجع به این مسئله تحقیق و استفتائ کردم و پاسخ قاطبع علمای بزرگوار را هم خدمتتان عرض کردم که::::: عمل غیر شرعی و مصداق تضیع حق الناس می باشد::::::::::: شما هم اگر شک دارید به مرجع تقلید خودتتان مراجعه و کسب تکلیف نمایید در ضمن باز هم دقت نکردید که خلاصه برداشتن و نت برداری با کپی از اصل ان مطلب کاملا متفاوت است البته اگر اصا لت اون مطلب در خلاصه برداری حفظ شود خود صحیح تر بوده و در ماخذ ان میبایستی درج گردد موفق و مویید باشید

به رزیدنت جمعه 23 تیر 1391 ساعت 02:57 ق.ظ

یک پیشنهاد برای رزیدنتهای محترمی که از سوریه آمدند
در امتحان دستیاری شرکت کنید بعداز قبولی در رشته مورد نظر درستان را ادامه بدهید

افتالمو91 پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 09:40 ب.ظ

مجموعه کامل کتابهای دکتر کرمی بهمرا سی دی و تستهای 120 تایی +مجموعه تستهای 150 تایی جمعا به میزان نصف قیمت پارسال(یک میلیون و صدهزار تومان) به مبلغ 550000تومان بفروش میرسد.
درصورت تمایل به این ادرس ایمیل بفرستید:
ophtalmo91@yahoo.com

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 06:31 ب.ظ

این سایت هم که تار عنکبوت بسته !

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 03:16 ب.ظ

لطفا اگر کسی اطلاع دقیقی از زمان شروع دستیاری داره اعلام کنه ممنو ن میشم.

علیرضا پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 09:45 ق.ظ

ممنون از همه شما دوستان بزرگوار

be alireza پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 02:36 ق.ظ

duste aziz , age be pezeshki alaghe dari , entekhabesh kono shak nakon , chon age alaaraghme alaaghat masalan dandan pezeshki ro entekhab koni , hamishe hasratesho mikhori , chon erzaa nemishi . albate yaghinan sakhtihaaye pezeshki az un 2 reshteye dige bishtare . man be shakhse , age yek bare dige konkur bedam bazam pezeshki ro entekhab mikonam.
taghriban tamame zendegit mishe reshtat o bimarestano fekre aayande o takhasos o ... , ama khob hameye in sakhtiha va talash ha , age alaaghe dashte bashi , shirin hastan.
movafagh bashi

دندان پزشک چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 11:39 ب.ظ

چه بدبخت و فلک زده شدید شما پزشکا
آخی........

خوب که نیومدم پزشکی!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

جناب سوته دلان
اولا که قانون گذار متوجه معنی خلاصه برداری بوده و تاکید کرده است که خلاصه برداری و ترجمه و ... هم باید با اجازه ناشر اصلی باشد.
بنابراین بیهوده در ظاهر زاهد و پارسا تبلیغ برای جزوات دزدی نکنید!
این جزوات تا زمانی که اجازه ناشر اصلی تکست بوک ها را نداشته باشند هیچ اصالت و حقی ندارند.

در ضمن متن استفتا و جوابیه آن را قرار دهید تا ببینیم برای چه چیز استفتا کرده اید و چه جوابی گرفته اید.

resident چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 12:24 ب.ظ

حدود 50 نفر از دانشجویان تخصصی پزشکی(دستیاری) ایرانی در سوریه برای ادامه تحصیل دچار مشکل شده‌اند.این افراد به ایران بازگشته‌اند و از وزارت بهداشت می‌خواهند که اجازه ادامه تحصیل در ایران داشته باشند.

اخبار بازدید:۱۰۸۱ ۱۰:۱۵ ۱۳۹۰/۵/۲۰ .
به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان توانا ، جمعی از دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره رزیدنتی (دستیار تخصصی پزشکی) که در سوریه با هزینه شخصی مشغول به تحصیل هستند در پی ناآرامی‌های به وجود آمده در سوریه امکان ادامه تحصیل و حضور در این کشور را نداشته و از آنجایی که تعدادی از این افراد در سالهای آخر دوره رزیدنتی هستند خواهان کمک وزارت بهداشت برای ادامه موقت تحصیلات خود در داخل کشور هستند تا اوضاع در سوریه آرام شود.

یکی از این دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس اظهار داشت: ماحدود50 پزشک هستیم که با هزینه شخصی دوره تخصصی خود را در سوریه می‌گذرانیم ولی متاسفانه به دلیل به وجود آمدن ناامنی طی 4 ـ 5 ماهه اخیر امکان ادامه تحصیل و حضور در بیمارستان را نداریم و مجبور شدیم فعلاً سوریه را ترک کنیم. حتی 2 ـ 3 مرتبه طی چند ماهه اخیر به ایران آمدیم تا اوضاع آرام شود دوباره که به سوریه برگشتیم وضع تغییری نکرده و از آنجایی که به همراه خانواده‌هایمان هستیم ادامه روند تحصیل امکانپذیر نیست.

وی افزود: طی این مدت خیلی تلاش کردیم تا آرام شدن اوضاع در سوریه بتوانیم پذیرش مهمان بگیریم که با پاسخ منفی مواجه شدیم و به ما گفته شد ظرفیت لازم برای پذیرش ما به عنوان مهمان موجود نیست.

این دانشجوی دستیاری تخصصی پزشکی اضافه کرد: ما تاکنون حداقل 4 نامه به وزارت بهداشت داده‌ایم اما به هیچ کدام از نامه‌های ما پاسخی داده نشده است و در نهایت معاونت آموزشی وزارت بهداشت به ما اعلام کرد که موضوع در شورای آموزش تخصصی پزشکی مطرح شده و شما فقط می‌توانید از کشور ثالث استفاده کنید.

این دانشجوی دوره رزیدنتی با اشاره به اینکه اگر قرار بود ما چنین جوابی بگیریم نیازی به مراجعه به وزارت بهداشت نداشتیم چرا که خودمان مستقیم می‌توانستیم این کار را بکنیم ادامه داد: ولی چند مشکل وجود دارد. ما در سوریه به زبان عربی آشنا شده و درس خوانده‌ایم و حالا اگر مثلاً به ترکیه برویم باید دوباره برای چند ماه با زبان ترکی آشنا شویم. مضاف بر اینکه این ذهنیت برای دانشگاه ثالث به وجود می‌آید که کشور ما که 44 دانشگاه علوم پزشکی دارد با ما چه مشکلی داشته‌ است که حاضر نشده حتی برای مدتی کوتاه به ما پذیرش دهد.

وی گفت: وزارت بهداشت سالانه حدود 2 هزار و 700 دانشجوی تخصصی جذب می‌کند و جا دادن به چندین دانشجوی سال آخری آن هم برای چند ماه فکر نمی‌کنم فضای زیادی را اشغال کند. چرا که همه ما در یک مقطع نیستیم و هر کدام از ما در مقاطع مختلف تحصیلی هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش فارس که اگر قرار باشد وزارت بهداشت به هر دانشجوی خارجی به هر دلیلی در میان دوره پذیرش بدهد پس چه تفاوتی میان افرادی که با زحمت زیاد در دوره دستیاری قبول می‌شوند با دیگران است گفت: اگر هم در شرایط ما باشند مشکل آنها باید حل شود ما در شرایطی افتاده‌ایم که در اختیار ما نیست چرا که مسائلی مانند، جنگ، زلزله و مسائلی از این قبیل که کلاً سیستم آموزشی یک کشور را بر هم می‌زند چیزی نیست که ما در آن دخیل باشیم.

وی اضافه کرد: در ضمن برخی دوستان ما که در سال آخر رزیدنتی هستند تا 6 ماه دیگر باید درسشان تمام ‌شود و وزارت بهداشت باید آنها را ارزیابی کرده تا مدرکشان را تائید کند بنابراین می‌تواند این ارزیابی را زودتر انجام دهد.از طرفی ممکن است داوطلبان داخل اعتراض کنند که بالاخره وقتی آنها هم شرایط فعلی کشوری که ما در آن تحصیل می‌کنیم را بدانند موضوع قابل قبولی است کمااینکه در قضیه جنگ بوسنی یک عده دانشجو به ایران منتقل شدند و هیچ کس هم اعتراضی نکرد.

حمید حسینی، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس در این مورد توضیح داد: درخواست این دانشجویان که حدود 50 نفر دانشجوی دستیاری( رزدیدنتی) ایرانی در سوریه هستند در شورای معاونان وزارت بهداشت مطرح شده است و وزیر بهداشت دستور داده است که درخواست آنان مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: اما مسئله این است که این دانشجویان در رشته‌های تاپ و رقابتی تخصصی پزشکی مانند رادیولوژی، چشم پزشکی و ... تحصیل می‌کردند و چون پذیرفته شدن در این رشته ها در دانشگاههای علوم پزشکی کشور نیازمند شرکت در یک رقابت فشرده است، ادامه تحصیل این افراد در کشور با قوانین آموزشی موجود کشور مغایرت دارد.

وی گفت: ظرفیت آموزش دستیار تخصصی پزشکی در کشور محدود است و پذیرفته شدگان این رشته‌ها در ظرفیت‌های محدود باید در فضاهای مراکز درمانی آموزشی حاضر شوند و زیر نظر اساتید خود تخصص لازم را کسب کنند و با توجه به قوانین و شرایط موجود امکان پذیرش آن در دانشگاههای علوم پزشکی داخلی بسیار بعید است.

حسینی ادامه داد: این دانشجویان خودشان و با هزینه شخصی برای ادامه تحصیل در رشته های تخصصی پزشکی به سوریه رفته بودند با این حال وزیر بهداشت به مسئولان معاونت آموزشی دستور داده است که مشکل این افراد بررسی شود.

http://basijmed.ir/Content/Content.aspx?PageCode=23227

سوته دلان چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 12:13 ب.ظ

بنده کارشناس دین نیستم اما شرعا مکلف هستم در مسایل و شبهناکی که برای خودم پیش میاید کسب تکلیف از مزجع تقلید خودم کنم من با تحقیقی که از اکثر کارشناسان و علما کرده ام به این نتیجه که کار نادرست و غیر شرعی می باشد رسیده ام و اگر جنابعالی کوچکترین شکی در این مورد دارید میتوانید مانند بنده استفتادئ نماید تا متوجه شوید که کپی کردن شرعا خلاف ومتضمن تضیع حقالناس میباشد و لا غیر من هرگز حماقت سوئ استفاده از دین نکرده و نخواهم کرد فقط من باب تذکر به عنوان یه فرد مسلمان به این موضوع ورود کردم در ضمن بین دزدی کردن از یه مطلب علمی تا نت برداشتن و خلاصه کردن و ویرایش ان تفاوت زیادی وجود دارد که بعید است حضرت عالی متوجه ان نشوید کافی است کمی تامل بفرمایید موفق باشید

ارسلان چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 12:31 ق.ظ

من با 1820 جراحی هیچ جا قبول میشم؟
همه جارو زدم، هیچ شانسی دارم امسال؟؟؟

مریم به علیرضا چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

دوست عزیز، به نظر من اگر فقط عاشق پزشکی هستی بزن پزشکی.
والا اینده کاری و مالی برای دندان بهتره،درسا راحت تره،زندگیت راحت تره و. به کارهای جانبیت هم میرسی. اما تو پزشکی خیلی درگیر میشی.خیلی ام دیر به پول میرسی اما من به کسانی که عاشق پزشکی و خدمت به خلق هستن خیلی پیشنهاد میکنم پزشکی رو چون هیچ رشته ای رضایت درونی که پزشکی به آدم میده نداره

سارا چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 12:09 ق.ظ

با نمره 330 وسهمیه مناطق و2091 کل داخلی شهرستان یا اطفال قبول میشم؟لطفا جواب بدید.

سارا چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 12:06 ق.ظ

با نمره 330 وسهمیه مناطق و2091 کل داخلی شهرستان یا اطفال قبول میشم؟تطفا جواب بدید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 09:36 ب.ظ

جناب سوته دلان
بر اساس چه قانونی کپی کردن مجاز نیست؟!
آنچه قانون صراحتا میگوید این است که تنها تالیفات بدیع و ... قابل حمایت است.
روی هوا که نمی شود کاری را خلاف کرد!

شما که میگویید خلاف است باید دلیل بیاورید که به چه دلیل این مطالب که خودش دزدی بدون اجازه است نباید کپی شوند؟!
بیهوده برای بازارگرمی از اسم دین سو استفاده نکنید.

سوته دلان سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 05:03 ب.ظ

نه اصلا کپی کردن درست نیست جمع اوری کردن و خلاصه کردن با دزیدن مطلب کاملا متفاوت است و بعید است که شما تفاوت این دو را ندونید در ضمن برای تمام مطالب هم ادرس دقیق دادن روش منصفانه ای است بیهوده همکاران عزیز را به کار غیر شرعی و غیر اخلاقی سوق ندهید که مستلزم عذاب خواهید شد

علیرضا سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 01:02 ب.ظ

پزشکان محترم. من کل مطالب سایتتونو خوندم.
راستش امسال کنکور دادم و نمره ام خیلی خوب شد. می خواستم ببینم پزشکی بزنم یا دندانپزشکی یا داروسازی؟
خودم به پزشکی بیشتر علاقه دارم...
لطفا راهنماییم کنید.
نمیدونم چه کار کنم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 12:40 ب.ظ

معلومه که موسسات رو جزوه هاشون مینویسن راضی نیستن کپی کنید. البته ناشران خارجی هم برای ترجمه و خلاصه نویسی کتاب هاشون راضی نبودن.

مطلب دزدیده شده ای که مال کس دیگه ای هست هیچ حقی برای نویسنده ایجاد نمیکنه که بخواد بگه کسی حق نداره کپی کنه.

کپی کنید خیالتون هم راحت باشه

be mahnaz دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 05:14 ب.ظ

refrenca kamel to site sanjeshp elam shode

مهناز دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 03:07 ب.ظ

چرا رفرنسارو اعلام نمیکنن بابا بزرگ؟!

مشاوره آزاد دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 01:46 ب.ظ http://javadaghazade.blogfa.com

سلام با مطلبی درمورد روانشناسی رابطه ی دختر و پسر منتظر نظرات مفیدتان هستم ممنون.

be neurosurger یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

hatman miari motmaen bash

[ بدون نام ] یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 07:47 ب.ظ

man ba 290 neurosurgery e tehran ya beheshti miaram ? asheghesham

[ بدون نام ] یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 05:50 ب.ظ

کپی نکنید کار غیر اخلاقی و غیر شرعی است و مستلزم عذاب ...اخرت خود را بیهوده فدا نکنید

به بالایی یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 04:01 ب.ظ

هرچقدر هم ظرفیتها کم شده باشه بازم 203 نورو تهران قبوله چون رادیو پوست قلب و چشم و ارتوپدی طرفداران بیشتری داره پارسال با 340 قلب تهران قبول شدن

به "به سارا"!! یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 10:30 ق.ظ

دکتر دیگه اینقد تو دلمونو خالی نکن دیگه!!برادرزاده خودم پارسال با رتبه چهارصد و خرده ای !اصفهان قبول شد...ولی من یه ذره به تهران شک دارم با این کاهش ظرفیتا...

[ بدون نام ] شنبه 17 تیر 1391 ساعت 11:50 ب.ظ

اینقد ر پول به این موسسات امسال دادم بازم پارسیان اومده رفرنس رو خودش تغییر داده بچه ها کسی میدونه تو تهرون کجا میشه کپی جزوه های سروش رو گرفت؟

جنایت شنبه 17 تیر 1391 ساعت 03:11 ق.ظ

پسر تبهکار برای دیدن دختر مورد علاقه اش و سرقت پژو 206، جنایت هولناک خیابان گاندی را رقم زد.

ساعت 19 و 20 دقیقه چهارم اردیبهشت امسال وقوع یک فقره "سرقت منجر به قتل" در خیابان ولیعصر ـ نرسیده به پل همت ـ کوچه هشتم گاندی به کلانتری 105سنایی اعلام شد. با حضور ماموران کلانتری در محل و بررسی های اولیه مشخص شد زن جوانی به نام "تینا" 26 ساله به قصد پارک خودرو ، از مرد جوانی درخواست کمک کرده و سوئیچ خودرو را برای پارک کردن خودرو تحویل این شخص داده بود. مرد ناشناس در حین پارک خودرو اقدام به سرقت خودرو 206 نقره ای رنگ کرده و هنگام فرار از محل ، تینا را زیر گرفته که منجر به فوت وی شده و با سرقت خودرو از صحنه متواری شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه اول ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. با ارجاع پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی ، کارآگاهان با حضور در محل وقوع جنایت و در حین انجام تحقیقات میدانی، متوجه ساختمان در حال ساخت و نیمه کاره ای در داخل کوچه هشتم شدند که تعدادی از افراد مشغول به کار در آن ، جزئیات نحوه سرقت منجر به قتل راننده خودرو 206 را به طور کامل شاهد بودند.

بنا بر اظهارات شاهدان صحنه جنایت ، جوانی حدودا 20 ساله در ابتدای کوچه هشتم ایستاده بود که یک دستگاه خودرو 206 نقره ای رنگ وارد کوچه شده اما راننده زن آن به علت تنگ بودن عرض کوچه قادر به پارک خودرو نمی شد در این زمان ، پسر جوان با نزدیک شدن به مقتول و طرح این موضوع که در پشت خودرو 206 متعلق به وی امکان پارک خودرو وجود دارد ، پیشنهاد می دهد تا وی اقدام به پارک ماشین کرده تا خسارتی به هر دو ماشین وارد نشود. این جوان به محض سوار شدن به خودرو 206 ، دنده عقب گرفته و با سرعت بسیار زیادی ، شروع به حرکت به سمت عقب می کند که در نتیجه آن ، مقتول که در آن لحظه دقیقا در پشت ماشین قرار داشت به زیر ماشین رفته و سارق نیز بدون توجه به این موضوع و در حالیکه مقتول چندین متر به همراه ماشین بر روی زمین کشیده شده بود ، به سرعت از داخل کوچه خارج و در حالیکه تعدادی از شهروندان و عابران برای دستگیری وی به تعقیب او پرداخته بودند ، از محل متواری می شود.


بنا بر اظهارات شاهدان ، سارق پس از وارد شدن به داخل خیابان ولی عصر، به خاطر شلوغی خیابان و به قصد فرار از دست افراد تعقیب کننده چندین بار با خودروهای عبوری تصادف کرده و نهایتا پس از ورود به داخل خط ویژه اتوبوس ، از محل متواری می شود.

کارآگاهان اداره دهم با دعوت از شاهدانی که موفق به دیدن چهره سارق شده بودند ، به چهره نگاری متهم پرداخته و اولین تصویر اولیه از متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت. همزمان با انجام اقدامات جهت چهره نگاری تصویر متهم ، هماهنگی لازم برای توقیف خودرو مسروقه و دستگیری سرنشینان آن انجام و دستور توقیف خودرو در سیستم سراسری پلیس ثبت شد.

با ثبت مشخصات خودرو سرقت شده ، به اداره دهم پلیس آگاهی اطلاع داده شد که سرنشینان خودرو مسروقه اقدام به سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه کاملا حرفه ای متعلق به یکی از شهروندان در محدوده میدان ونک کرده اند.

با حضور مالباخته در اداره دهم ، وی در اظهارات خود به کارآگاهان عنوان داشت: شامگاه هفتم اردیبهشت در خیابان شهید یاسمی به صورت پیاده در حال تردد بودم که دو سرنشین یک دستگاه خودرو 206 نقره ای رنگ ، با توقف در برابر من و طرح این ادعا که اعتبار خط تلفن همراهشان تمام شده و آنها نیاز به یک تماس ضروری دارند از من درخواست کردند اما به محض آنکه گوشی را به سرنشین خودرو دادم ، راننده 206 با سرعت زیادی از محل دور شد و در آن لحظه من تنها موفق به برداشت شماره پلاک ماشین شدم .

بنا بر اظهارات جوان مالباخته ، کارآگاهان با توجه به اطلاعات ارائه شده از سوی وی بار دیگر به چهره نگاری از تصویر راننده 206 مسروقه پرداخته و با بررسی تصاویر بدست آمده از چهره نگاری های صورت گرفته توسط شاهدان صحنه جنایت و جوان مالباخته ، اطمینان پیدا کردند که راننده خودرو مسروقه و عامل جنایت یک نفر هستند.


با توجه به شیوه و شگرد متهمان در ارتکاب سرقت گوشی تلفن همراه ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که متهم تحت تعقیب آنها بدون شک از مجرمان حرفه ای در زمینه سرقت می باشد . لذا با بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار و بهره گیری از تصاویر بدست آمده از چهره نگاری های انجام شده ، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از سارقان حرفه ای به نام دارا 21 ساله شدند .

بررسی سوابق "دارا" نشان داد که وی یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو و سرقت خودرو می باشد که سرقت های خود را از نوجوانی آغاز و اولین بار نیز در 10 شهریور سال 85 ، در سن 16 سالگی به اتهام سرقت لوازم خودرو و توسط کلانتری 118 ستارخان دستگیر شده است. بررسی سوابق متعدد دارا نشان داد که وی از سال 85 تاکنون دارای 8 فقره سابقه دستگیری می باشد که آخرین بار آن مربوط به بهمن ماه سال گذشته است. همزنان با اقدامات پلیسی و شناسایی هویت عامل جنایت ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که خودرو 206 نقره ای سرقت شده نیز به صورت رها شده در مورخه 12 اردیبهشت در منطقه یوسف آباد کشف شده است. با شناسایی محل سکونت دارا در خیابان گاندی ، کارآگاهان با مراجعه به این محل و انجام تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که دارا به بهانه ترک مصرف شیشه از خانه خارج و در باغی در محدوده غرب تهران مخفی شده است که بلافاصله با شناسایی مخفیگاه دارا ، کارآگاهان دیروز وی را دستگیر و به اداره دهم منتقل کردند.

با دستگیری و انتقال متهم به اداره دهم و جهت ادامه تحقیقات ، از تعدادی از شاهدان صحنه جنایت و جوان مالباخته جهت شناسایی متهم دعوت شد که همگی به اتفاق دارا را به عنوان سارق خودرو و همچنین راننده خودرو 206 مسروقه در زمان سرقت گوشی تلفن همراه مورد شناسایی قرار دادند . با این وجود متهم کماکان اصرار بر بی گناهی خود داشت و منکر هرگونه سرقت خودرو می شد.

در شرایطی که متهم در طول تحقیقات منکر هرگونه سرقتی شده بود ، در ادامه اظهارات کذب خود مبنی بر بی گناهی این بار مدعی شد که سرقت خودرو 206 متعلق به مقتول توسط یکی از دوستانش به نام اتابک 21 ساله انجام شده که از چندی پیش با وی بر سر موضوع دوستی با دختر جوانی به هویت پونه دچار اختلاف شده است .

با معرفی اتابک به عنوان عامل جنایت ، کارآگاهان به بررسی سوابق او پرداخته و اطلاع پیدا کردند که او نیز همانند "دارا" از مجرمان سابقه داری است که بارها به اتهام سرقت داخل خودرو دستگیر و روانه زندان شده و آخرین بار نیز به اتهام سرقت اسناد و مدارک از داخل یک دستگاه خودرو و تلاش برای اخاذی یک میلیون تومانی از صاحب مدارک توسط کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی دستگیر و روانه زندان شده بود. او به تازگی با قرار وثیقه از زندان آزاد و متواری شده است و در حال حاضر نیز تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار دارد.

در شرایطی که دارا با اطلاع از متواری بودن اتابک تصور می کرد که کارآگاهان در زمانی کوتاه موفق به دستگیری اتابک نخواهند شد ، کارآگاهان اداره دهم با انجام اقدامات پلیسی در همان تاریخ دستگیری دارا ، مخفیگاه اتابک را در منطقه یوسف آباد شناسایی و تنها پس از گذشت چند ساعت از زمان دستگیری دارا ، موفق به دستگیری اتابک در شدند.

با دستگیری اتابک و اطلاع وی از این موضوع که دارا تلاش داشته تا وی را به عنوان عامل سرقت منجر به جنایت معرفی کند ، بلافاصله ضمن معرفی دارا به عنوان متهم اصلی قتل ، به کارآگاهان گفت : من از مسروقه بودن خودرو اطلاع کامل داشتم ، اما به هیچ عنوان در سرقت آن نقشی نداشتم .

اتابک در ادامه اعترافات خود به کارآگاهان گفت : چهارم اردیبهشت دارا با من تماس گرفت و عنوان کرد که خودروی متعلق به یک خانم دکتر را در خیابان ولی عصر به سرقت برده و پس از آن پیشنهاد داد تا به همراه پونه و برای تفریح به منطقه دماوند برویم و به همین بهانه ، با یکدیگر در پارک پردیسان قرا ملاقات گذاشتیم . پس از گذشت مدتی کوتاه و در مقابل پارک پردیسان ، "دارا" و "پونه" در حالیکه سوار یک دستگاه خودرو 206 نقره ای رنگ بودند به محل قرار آمده و در همانجا و بار دیگر صراحتا عنوان داشت که خودرو 206 را سرقت کرده است. پس از آن بود که هر سه نفر برای تفریح به منطقه دماوند رفتیم .

با توجه به اعترافات اتابک در خصوص اطلاع پونه از مسروقه بودن خودرو 206 ، پونه نیز دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شد . پونه در اعترافات اولیه خود به کارآگاهان عنوان داشت که دارا صراحتا به وی گفته است که سرقت خودرو 206 را خودش و به تنهایی انجام داده است. با اطلاع دارا از دستگیری "اتابک" و "پونه" و مواجهه حضوری میان هر سه متهم ، دارا به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت منجر به قتل صاحب خودرو 206 نقره ای رنگ اعتراف کرد .

دارا در اعترافات اولیه خود به کارآگاهان گفت : ساعت 17 چهارم اردیبهشت به همراه یکی از دوستانم و در داخل یک کافی شاپ در حال مصرف شیشه بودیم که پونه با تلفن همراهم تماس گرفت و با من قرار ملاقات گذاشت . پس از آن و به قصد رفتن نزد پونه با مادرم تماس گرفتم تا از او ماشین بگیرم اما وی عنوان داشت که ماشین را نیاز دارد . در حالیکه در حال رفتن به خانه بودم ، ناگهان در ابتدای کوچه هشتم دختر جوانی را مشاهده کردم که در حال پارک خودرو 206 خود بود. پس از نزدیک شدن به راننده 206 ، به دروغ مدعی شدم که ماشین پشت سری متعلق به من بوده و پیشنهاد دادم تا ماشین 206 را پارک کنم . پس از آنکه پشت فرمان نشستم ، در یک لحظه دنده عقب گرفته و ....

چند دقیقه قبل از سرقت ، شیشه زیادی مصرف کرده بودم و برای همین پس از ورود به خیابان ولی عصر ، برای فرار از دست افرادی که به تعقیب من آمده بودند ، با چندین دستگاه خودرو عبوری دیگر تصادف کرده اما نهایتا با ورود به خط ویژه اتوبوس موفق به فرار از محل شدم و پس از آن با اتابک تماس گرفته و ....

"دارا" در ادامه اعترافات خود و در خصوص سرقت گوشی تلفن همراه نیز ضمن اعتراف صریح به سرقت ، همدست خود در این سرقت را نیز به هویت سروش معرفی کرد که کارآگاهان اداره دهم بلافاصله هماهنگی های لازم را با بازپرس پرونده انجام و موفق به دستگیری سروش 23 ساله در منطقه یوسف آباد شدند که با انتقال سروش به اداره دهم ، وی صراحتا به شرکت در سرقت گوشی تلفن همراه و همچنین داشتن سوابق متعدد دستگیری در زمینه سرقت ، شرب خمر و خرید و فروش موادمخدر اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده - معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ - با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعترافات صریح متهمان به ویژه متهم اصلی پرونده در خصوص ارتکاب جنایت ، هر چهار متهم پرونده برای صدور قرار بازداشت و تفیهم اتهامات ، به شعبه یکم بازپرسی دادسرای امور جنایی اعزام و برای هر یک از متهمان از سوی بازپرس پرونده قرار قانونی صادر و هر چهار متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند .

به سارا جمعه 16 تیر 1391 ساعت 05:25 ب.ظ

معلوم هم نیست.چون اگه همه نفرات اول نورو بزنن ممکنه اصلا نورو تو هیچ روستای ایران هم قبول نشه.

به سارا جمعه 16 تیر 1391 ساعت 02:52 ب.ظ

صد در صد قبوله

سارا جمعه 16 تیر 1391 ساعت 12:21 ق.ظ

خواهر من با رتبه 206 نورو تهران یا بهشتی میاره؟

به بالایی چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 05:01 ب.ظ

اول مهر
البته بستگی به دانشگاهت داره

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 03:46 ب.ظ

کسی میدونه ک شروع دستیاری از شهریوره یا اول مهر؟

سوته دلان چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 11:31 ق.ظ

دوست عزیز کپی کردن یه مجموعه که از منابع مختلف گرد اوری شده بدون رضایت مولف یا همان موسسه شرعا و اخلاقا مشگل داره واز مصادیق حقالناس است این را بنده شخصا از برخی علما پزسیدم تمامی مولفین هم بر این مطلب تاکید دارند کافی است نیم نگاهی به جزوات بیاندازید تا این مطلب را روییت کنید هیچ موسسه ای بر کپی کردن بدون اجازه بی تفاوت نیست و شدیدا مخالف این موضوع است من نیز علی رغم مشگل مالی از این کار صرف نظر کردم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

کسی که رتبه اش 100 هست یعنی 99 نفر ازش جلوتر هستند و چند نفر هم ممکنه مثل اون 100 باشند! همین.

اگه 5 نفر شدن 100 نفرات بعد از 101 شروع نمیکن. از 105 شروع میشن.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 12:03 ب.ظ

اونی که میگه کپی شرعا و قانونا اشکال داره نه از شرع چیزی میدونه نه از قانون!
مگه شرع و قانون سلیقه شما و 2-3 تا موسسه هست؟! قانونا هیچ کدام از این جزوات ویژگی هایی که باعث بشه حقی برای ناشر ایجاد کنه ندارند.
ناشر فقط در مورد همون کتابی که چاپ میکنه حق داره و بر محتوا هیچ حقی نداره که بخواد بگه کپی نکنید.

amir یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 08:28 ب.ظ http://amirkamrava.blogfa.com

سلام به همگی. هر کسی جزوه ارزون و با کیفیت میخواد یه سر به وبلاگم بزنه
مرسی

به دستیار یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 05:11 ب.ظ

می شه بگین چطور کسی که رتبش ۱۰۰ شده از ۱۷۰ نفر عقبه!!؟؟؟؟هان؟!!نکنه قوانین ریاضی رو عوض کردی ای ناقلا!!

[ بدون نام ] یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 03:31 ب.ظ

بچه ها کیا برای سال دیگه شروع کردند؟
بیاین با هم بخونیم

be dastyar یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 12:22 ق.ظ

kolan tatili ye bar taypakaye balaro bekhon motavajeh mishi vaghti ye nafar rotbash 100 yahni 99 nafar azon jelotaran

[ بدون نام ] شنبه 10 تیر 1391 ساعت 05:51 ب.ظ

بیسوات خودتی! کافیه یک کم فکرتو باز کنی اکه رتبت صد باشه و 140نفرجلوت باشن با احتساب نمرات ورتبه های مشابه زیر100 بس رشته هابا اون رتبه ها برمیشه ودلت خوشه که تنها 100نفرجلوتن درصورتی که اینجوری نیس دکتر جان

[ بدون نام ] شنبه 10 تیر 1391 ساعت 05:20 ب.ظ

بی سواد خودتی خوب اکه به رتبه باشه اونایی که رتبشون مشابه هست زودتر رشته ها رو بر میکنن وتو الکی خوشی که رتبت 100 شده

سوته دلان شنبه 10 تیر 1391 ساعت 04:50 ب.ظ

من هم با کپی کردن مخالفم باعث تضیع حقوق افراد میشه و غیر اخلاقیه

به دستیار شنبه 10 تیر 1391 ساعت 11:23 ق.ظ

بی سواد رتبه 100 یعنی 99 نفر قبل از اون هستن مثلا اگه 440 رتبش 100 شده باشه و سه تا 440 داشته باشیم هر سه رتبشون 100 و 99 نفر قبل از اونها هستن و441 رتبش میشه 103 ودیگه رتبه 101 و 102 نداریم و قبل از 441 هم 102 نفر هستن رتبه 1000 هم رتبش همون هزاره نه 1400 !!! و 999 نفر قبل از اون هستن

کپی شنبه 10 تیر 1391 ساعت 11:22 ق.ظ

کپی کاملا غیر اخلاقی و غیر شرعی است و بی خودی رفع اشکال نکنید و از اخرتتون بترسید من با وجودی که از نظر مالی د ر فشار هستم اما این کار را باز هم نمیکنم چون نتوانستم مسولین موسسات را برای این کار متقاعد کنم و راضی نشدند چون حقالناس است قابل بخشش هم نیست بهتر است از این کار اجتناب کنید

[ بدون نام ] شنبه 10 تیر 1391 ساعت 12:40 ق.ظ

Salam be nazareton ba rotbeye 461 va 9 mahrom ehtemale h
Ghaboliye radyo zahedan hast?????????

سعید شنبه 10 تیر 1391 ساعت 12:15 ق.ظ

بچه هابه نظرتون امسال با نمره ۴۴۹ هر رشته شهری میتوان آورد؟

دستیار جمعه 9 تیر 1391 ساعت 11:45 ب.ظ

بابا امسال رتبه های مشابه زیاد بود مثلأ کسی که رتبه صد شده احتمالأ 170 نفرجلوشن یا رتبه 1000 امسال باید رو 1400 حساب کنه احتمالأ نمره بره اینترنی اثرش زیاد تره خدا بدادمون برسه امسال_ احتمال تقلب با این احوال زیاده

[ بدون نام ] جمعه 9 تیر 1391 ساعت 09:50 ق.ظ

من پارسال دی وی دی پارسیان رو رایت شده دست بچه ها دیدم.از تعداد خبری ندارم

آرش جمعه 9 تیر 1391 ساعت 09:19 ق.ظ

دوستان کسی میدونه تعداد دی وی دی گوارش و روماتولوی پارسیان دانش سال 90 هر کدوم 4تا بود یا 5 تا؟و اینکه میگن قابل رایت کردن نیست درسته یا نه؟همینطور سی دی های دکتر کامران احمدی؟

زمان جمعه 9 تیر 1391 ساعت 08:14 ق.ظ

علی شما دو جا کامنت میزاری!
اخه تعیین زمان امتحان چه کاری داره. بابا می خوایم برنامی ریزی کنیم
اگه نمیتونید خودم تعیین می کنم. ۳۱ فروردین نمیزارم.همه موافقید
اخه ۳۱ فروردین هم شد زمان

علی پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 10:02 ب.ظ

مردم ما واسه همه کاری money دارن
واسه رستوران
واسه تاکسی
واسه کرایه خونشون
واسه آرایش
واسه مسافرت
واسه خرید ماشین
واسه .......
فقط هزینه دوا دکتر نداشتن که خدا خیر بده این دولتو که مجانیش کردن

کپی پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 08:10 ب.ظ

کپی بگیرید شرعا و قانونا هم هیچ مشکلی نداره! کتاب و خلاصه کنن که صاحبش نمیشن.

زمان پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام به همه
کسی از زمان امتحان خبر نداره
ممنون

علی پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 07:27 ق.ظ

شماره اپراتور اعلام نتایچ(همه کاره):
81453318

علی پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 07:24 ق.ظ

متاسفانه دبیرخانه وزارت بهداشت در این چند ساله نشان داده تنها چیزی که برایش اهمیت ندارد برنامه ریزی ؛انتظار و گرفتاریهای پزشکان است وبراحتی تاریخ اعلام نتایج را تغییر میدهند .

دوستان عزیز همگی لطف کنن ضمن تماس با دبیرخانه تاکید نمایند که طبق اخبار قبلی و همچنین مشکلات دیر اعلام نمودن نتایج؛ دبیرخانه بایستی در نیمه اول تیر نتایج نهایی را اعلام نماید .

شماره مستقیم دبیرخانه: 81452279 و 89

شماره وزارت:88363560

به بالایی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 01:50 ب.ظ

اول ابان اقای استرس

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 11:32 ق.ظ

toro khoda yeki bege shoru e residenti avale shahrivare ya avale
mehr ?

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 12:09 ق.ظ

referance dakheli emsal avaz nashode ? mesle paesal ?

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 03:25 ب.ظ

کپی نگیرید از نظر شرعی مشگل داره و با عدم رضایت مولف همراه است کار غیر اخلاقی هم است

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 02:27 ب.ظ

age nimeye 2 e mordad mah natije ha ro bedan , aya momkene ke az avale shahrivar , doureye residenti shoru she?

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

dustan , mishe lotfan begid ke shoru e residenti , 1 shahrivar mahe ya aval e mehr mah ?

[ بدون نام ] دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام بابابزرگ
ممنون هنوز هستی

بابک دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام بابا بزرگ. ممنون رفرنس ها هم که اعلام شد و هیچ تغییری نداشت. مثل اینکه سر کار بودیم!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد