خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

تمدید مهلت ثبت نام در سی‌ و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار

اوست عادل 

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

  اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد    

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰  

ثبت نام آزمون دستیاری سی و نهم       ثبت نام آزمون دستیاری سی و نهم 

ثبت نام سی و نهممین دوره آزمون دستیاری فروردین۱۳۹۱ م 

  ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

 اطلاعیه شماره 3  در خصوص زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی

  اطلاعیه شماره 3  در خصوص زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی
بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته ها بالینی رسانیده می  گردد، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان از 
 تاریخ  27/10/90 لغایت 30/10/90 (پایان مهلت ثبت نام) از طریق سایت اینترنتی ثبت نام آزمون فراهم می باشد.

در انتها مجدداً تاکید می گردد ساعت 24 روز جمعه 30/10/90 زمان پایان مهلت ثبت نام شرکت در آزمون و نیز ویرایش اطلاعات ثبت نامی خواهد بود.

 ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

 

 ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 

معاون آموزشی وزیربهداشت:
تحول همه جانبه «پزشکی عمومی» در دست طراحی است
تغییرات شتابزده در آزمون دستیاری تبعات ناخواسته‌ای به دنبال دارد  .... 

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری دوره سی ‌و نهم در 31 فروردین ماه، در خصوص دلائل تغییر زمان برگزاری آزمون، گفت: با برگزاری آزمون دستیاری در فروردین ماه، فاصله شرکت در امتحان و شروع دوره، کوتاه می‌شود، چرا که طولانی بودن این فاصله و فرایند اعلام نتایج، موجب بروز تزلزل در دانشگاه‌های مختلف به ویژه مناطق محروم می‌شود...... 

 :::::::::::::::::::::::::::::::

۱۵:۲۴ ,  ۱۳۹۰/۱۰/۳۰  ::  در گفتگو با مهر عنوان شد:
امشب آخرین فرصت ثبت‌نام در آزمون دستیاری91؛ ثبت‌نام 11 هزار داوطلب  


دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام در سی و نهمین دوره پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی، گفت: مهلت ثبت نام ساعت 24 امشب 30 دی ماه پایان می یابد و تمدید نمی شود.
دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: حدود 11 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند و افرادی که پیش از این ثبت نام کرده اند نیز تا امروز جمعه 30 دی ماه فرصت دارند نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.
وی تاکید کرد: مهلت ثبت نام تمدید نمی شود و داوطلبان باید در فرصت باقیمانده نسبت به ثبت نام در آزمون دستیاری دوره سی و نهم اقدام کنند. « بنظرتان این حرف اقای دکتر ضیایی چقدر اعتبار دارد؟ ثبت نام تمدید میشود یا تمدید نمیشود؟»ضیایی اضافه کرد: تغییرات آزمون دستیاری در سی و نهمین دوره این آزمون اعمال نمی شود و کلیه مراحل آزمون همچون دوره های گذشته خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: پیش از این قرار بود 5 تغییر عمده از جمله تغییر تعداد سئوالات آزمون، تغییر ضریب سئوالات، تاثیر آزمون پیش کارورزی (پره انترنی)، تاثیر معدل و تغییر تعداد کدرشته محلهای انتخابی از این دوره اجرایی شود که این موضوع منتفی شده است.
به گزارش مهر، آزمون در تاریخ پنجشنبه 31 فروردین ماه سال 91 در 18 شهر و 26 رشته برگزار می شود.  

::::::::::::::::: 

طلاعیه شماره 4 در خصوص تمدید مهلت ثبت نام در سی‌ و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی 
بنا به تقاضای متقاضیان شرکت در سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی به اطلاع می رساند فرصت ثبت نام اینترنتی افراد متقاضی به مدت دو روز از ساعت 9 صبح روز دوشنبه به تاریخ 3/11/1390 لغایت ساعت 24 روز سه شنبه به تاریخ 4/11/1390 تمدید گردید.

بدیهی است مهلت ارائه شده آخرین فرصت ثبت نام بوده و بهیچوجه تمدید نخواهد گردید. 

:::::::::::::::

فرصت مجدد ثبت‌نام در آزمون دستیاری 91 آغاز شد
مهلت مجدد ثبت نام در سی و نهمین دوره پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی از امروز 3 بهمن آغاز شد. فرصت مجدد ثبت نام ساعت 24 روز سه شنبه 4 بهمن پایان می یابد.
به گزارش خبرنگار مهر، تاکنون 14 هزار نفر در آزمون دستیاری 91 ثبت نام کرده اند و سایر افرادی که ثبت نام نکرده اند نیز می توانند در فرصت مجدد ثبت نام  از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 3 بهمن تا ساعت 24 روز سه شنبه 4 بهمن امکان ثبت نام خواهند داشت.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی این فرصت به هیچ وجه تمدید نمی شود و داوطلبانی که مایل به تصحیح اطلاعات ثبت نامی خود هستند می توانند در این زمان تغییرات مورد نظر را اعلام کنند.   

 ::::::::::::::::::::::

برگزاری آزمون در 13بهمن/ ..........

برگزاری آزمون در 13بهمن/
مهلت بررسی مدارک داوطلبان دستیاری فوق تخصصی امروز پایان می یابد
بیست و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی بالینی 13 بهمن ماه برگزار می شود و مهلت بررسی مدارک داوطلبان این آزمون امروز 5 بهمن به پایان می رسد.
به گزارش خبرنگار مهر، کلیه متقاضیان شرکت در بیست و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی رشته های بالینی تا امروز 5 بهمن فرصت دارند وضعیت مدارک ارسالی خود را از سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی بررسی کنند.

داوطلبان این آزمون می توانند با وارد کردن کد رهگیری وضعیت مدارک ارسالی خود را ملاحظه کنند و در صورتی که نقص مدرک به آنها اعلام شده است باید مدرک مورد نظر را از طریق سایت اینترنتی در قسمت تکمیل مدارک حداکثر تا ساعت 23 روز چهارشنبه 5 بهمن ارسال کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی در روزهای 11 و 12 بهمن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت است.

به گزارش مهر، آزمون کتبی بیست و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی بالینی در روز 13 بهمن 90 در 24 رشته برگزار می شود و پس از آن آزمون شفاهی در روزهای جمعه و شنبه 14 و 15 بهمن ماه در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار خواهد شد.

520 نفر در این آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد 323 نفر در دوره های فوق تخصصی پزشکی پذیرفته خواهند شد. 

 

در گفتگو با مهر عنوان شد:
اعلام فرصت مجدد ثبت‌نام در آزمون دستیاری91/ برگزاری آزمون در فروردین‌ماه
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی گفت: مهلت ثبت نام در سی و نهمین دوره پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی 30 دی ماه پایان یافت و افرادی که موفق به ثبت نام نشده اند می توانند از فرصت مجدد ثبت نام در روزهای 3 و 4 بهمن استفاده کنند.
دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تاکنون 14 هزار نفر در آزمون دستیاری 91 ثبت نام کرده اند.
وی تاکید کرد: فرصت مجدد ثبت نام برای داوطلبانی که در فرصت موجود موفق به ثبت نام نشده اند از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 3 بهمن آغاز می شود و تا ساعت 24 روز سه شنبه 4 بهمن ادامه خواهد داشت.
ضیایی اضافه کرد: این فرصت به هیچ وجه تمدید نمی شود و داوطلبانی که مایل به تصحیح اطلاعات ثبت نامی خود هستند می توانند در این زمان تغییرات مورد نظر را اعلام کنند.
به گزارش مهر، آزمون در تاریخ پنجشنبه 31 فروردین ماه سال 91 در 18 شهر و 26 رشته برگزار می شود.  

:::::::::::::  

مهلت ثبت‌نام سی‌ و نهمین دوره آزمون دستیاری امشب تمام می‌شود : 

   1390/10/30 ::  16:14:15 

 دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: مهلت ثبت‌نام سی‌ و نهمین دوره آزمون دستیاری ساعت 24 امشب پایان می‌یابد.
سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار «صنفی ـ آموزشی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه داوطلبان باید هر چه سریعتر نسبت به انجام ثبت‌نام در آزمون دستیاری اقدام کنند، اظهار کرد: دداوطلبان باید در مهلت باقیمانده برای انجام ثبت‌نام به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
www.sanjeshp.ir مراجعه کنند.
وی افزود: تا کنون حدود 11 هزار داوطلب در این دوره از آزمون ثبت‌نام کرد‌ه‌اند.

 ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ 

 مهلت ثبت‌نام آزمون دستیاری جمعه پایان می‌یابد
دبیر شورای آموزش پزشکی:
تا کنون 10 هزار تن در آزمون ثبت‌نام کرده‌اند

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام سی‌ و نهمین دوره آزمون دستیاری تا روز جمعه30 دی ماه، گفت: تا کنون حدود 10هزار داوطلب در آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.
سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه داوطلبان باید هر چه سریعتر نسبت به انجام ثبت‌نام در آزمون دستیاری اقدام کنند، اظهار کرد: به احتمال زیاد مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود، چرا که متقاضیان حدود 27 روز برای انجام ثبت‌نام فرصت داشتند.
وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود حدود 16 هزار داوطلب در آزمون دستیاری امسال ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: داوطلبان باید در مهلت باقیمانده برای انجام ثبت‌نام به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
www.sanjeshp.ir  مراجعه کنند.
دبیر شورای آموزش پزشکی در خاتمه با تاکید بر اینکه در آزمون دستیاری امسال هیچ‌گونه تغییری از نظر ضرایب، تعداد سوالات، گزینش ایجاد نشده است، اظهارکرد: تنها تفاوت آزمون امسال با سال گذشته در تغییر زمان برگزاری آزمون است که این آزمون 31 فروردین ماه برگزار می‌شود.  

=======

در گفتگو با مهر عنوان شد:
جمعه آخرین فرصت ثبت‌نام آزمون دستیاری91/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
سی و نهمین دوره پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی روز 31 فروردین 91 برگزار می شود و داوطلبان تا روز جمعه 30 دی ماه فرصت دارند در آزمون ثبت نام کنند.
دکتر سیدامیرمحسن ضیایی - دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: پیش بینی می شود حدود 16 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کنند که تنها تا جمعه 30 دی فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی تاکید کرد: مهلت ثبت نام تمدید نمی شود و داوطلبانی که پیش از این در آزمون ثبت نام کرده اند نیز از روز 27 تا 30 دی فرصت دارند در صورت نیاز نسبت به ویرایش و اصلاح اطلاعات ثبت نامی اقدام کنند.
ضیایی اضافه کرد: تغییرات آزمون دستیاری در سی و نهمین دوره این آزمون اعمال نمی شود و کلیه مراحل آزمون همچون دوره های گذشته خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: پیش از این قرار بود 5 تغییر عمده از جمله تغییر تعداد سئوالات آزمون، تغییر ضریب سئوالات، تاثیر آزمون پیش کارورزی (پره انترنی)، تاثیر معدل و تغییر تعداد کدرشته محلهای انتخابی از این دوره اجرایی شود که این موضوع منتفی شده است.
به گزارش مهر، آزمون در تاریخ پنجشنبه 31 فروردین ماه سال 91 در 18 شهر و 26 رشته برگزار می شود.

معاون آموزشی وزیربهداشت:
تحول همه جانبه «پزشکی عمومی» در دست طراحی است
تغییرات شتابزده در آزمون دستیاری تبعات ناخواسته‌ای به دنبال دارد

سرویس: آموزشی
1390/10/25
01-15-2012
11:34:53
9010-03762: کد خبر

 

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری دوره سی ‌و نهم در 31 فروردین ماه، در خصوص دلائل تغییر زمان برگزاری آزمون، گفت: با برگزاری آزمون دستیاری در فروردین ماه، فاصله شرکت در امتحان و شروع دوره، کوتاه می‌شود، چرا که طولانی بودن این فاصله و فرایند اعلام نتایج، موجب بروز تزلزل در دانشگاه‌های مختلف به ویژه مناطق محروم می‌شود.

محمد علی محققی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: به دلایل مختلفی زمان برگزاری این آزمون به 31 فروردین تغییر کرد که یکی از این دلایل، قراردادن فرصت بیشتر در اختیار داوطلبان برای مطالعه است، چون آنان از محدودیت زمانی برای آماده شدن به منظور شرکت در آزمون شکایت داشتند و برگزاری آزمون در فروردین ماه آنان می‌توانند دو ماه بیشتر مطالعه کنند.

وی درباره علت اعمال نشدن تغییرات در آزمون دستیاری دوره سی‌ و نهم، تصریح کرد: این مسایل به مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی و فراهم بودن شرایط بستگی دارد، به هر حال تغییر در هر موضوع از جمله مسایل آموزشی مستلزم وجود زمان کافی است و اگر این کار شتابزده انجام شود ممکن است تبعات ناخواسته‌ای به همراه داشته باشد و برخی از داوطلبان از حقوق خود محروم شوند.

وی افزود: البته الزامات این تحول شناسایی و برخی از آنها نیز تصویب شده است که منتظر زمان مناسب برای اجرای آن هستیم و امیدواریم هرچه زودتر اجرایی شود.

تغییر شتابزده در آزمون دستیاری تبعات ناخواسته‌ای به دنبال دارد

محققی با اشاره به طرح تحول در رشته پزشکی عمومی، گفت: این طرح، برنامه‌ایست که با تصویب شورای عالی برنامه ریزی و به صورت آزمایشی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اجرا شده است.

وی افزود: براین اساس ادغام علوم پایه پزشکی، علوم بالینی و دوره فیزیوپاتولوژی در دو مسیر افقی یعنی در طول دوره تحصیلی و عمودی یعنی در هر ترم تحصیلی انجام می‌شود و بر این مبنا متن‌ها و روش‌های آموزشی، برنامه ریزی هر ترم تحصیلی و نظام ارتقاء به سطوح بالاتر آموزشی طراحی شده است.

وی با تاکید بر اینکه از زمان تصویب این مصوبه تاکنون تجربه‌های خوبی به دست آمده است، تصریح کرد: پس از اتمام دوره بالینی در اولین دوره و به دست آوردن تجربه در سطح بالینی، شورای عالی برنامه‌ریزی به سایر دانشگاه‌های داوطلب اجازه داده است که از این روش آموزشی استفاده کنند که در مجموع 11 سیستم آموزشی از آن استقبال کرده‌اند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت افزود: البته برآورد نهایی زمانی میسر می‌شود که هر یک از این مراکز آموزشی دست کم یک دوره فارغ التحصیل داشته باشند و این در حالیست که یک دوره هفت سال به طول می‌انجامد و ما هنوز به این مرز نرسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه در مرحله بعد شاخص‌ها برای سنجش میزان موثر بودن این روش در مقایسه با روش قبلی اندازه گیری می‌شود، تصریح کرد: بر اساس مصوبه اخیر شورای عالی برنامه ریزی، تحول در بازنگری رشته پزشکی عمومی بر اساس سیاست‌های توسعه آموزشی در زمان حاضر، الزامات برنامه پنج ساله پنجم، نقشه جامع علمی کشور، سند تحول و نوسازی آموزش پزشکی، سیاست پزشک خانواده، سیاست ادغام آموزش در نظام ارایه خدمات سلامتی و استفاده از همه زمینه‌ها از جمله شبکه ارایه خدمات سلامتی انجام می‌شود.

محققی در پایان تاکید کرد: برای تربیت نیروی انسانی کارآمد در این نظام، تحول همه جانبه در دست طراحی است که امید است از این تجربه آزمایشی استفاده شود.

نظرات 91 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 10:26 ب.ظ

راست میگن این روزها تمدید زجر هم میخواد

ماندانا چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 04:25 ب.ظ

حالا چرا انقد تمدید می کنن ثبت نامو؟ پول کم آوردن؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 03:07 ب.ظ

بچه ها سنجش رو دیدین ....دوباره ثبت نام تمدید کردن ...آقا یکی بیاد دستیاری شرکت کنه...نوشته به مناسبت دهه فجر ....مگه قراره ماشین بدن

به بالایی چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 02:52 ب.ظ

همسن مادر تو هستم

به دختر ترشیده چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

چند سالته؟
یه شوهر خوب برات سراغ دارم

اصغر سفید! چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 12:34 ب.ظ

قلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خیلی خلیییییییییییییییییییییییییییییییی

اصغر سیا[:S029:] چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

هر جا سخن از خرخونی است
نام قلی می درخشد

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

ایول قلی ..... حالا باز این نا امیدا میان حرف دپرسان میزنند .....تو بخون

قلی سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 03:43 ب.ظ

به قول دکتر نیک پور...
و امممممممممااااااا ... قلی می تازد..
دل همتون آب..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 10:46 ق.ظ



من هم خسته شدم

[ بدون نام ] دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 12:32 ب.ظ

بعد پاسخنامه ها می بینمتون...انرژی مثبت ها...انجا ست که زمین و زمان رو فحش می دید....

[ بدون نام ] دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 10:06 ق.ظ

اصلا انرزی منفی منظور نبوده بلکه واقع بینی نظر است

[ بدون نام ] دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 12:55 ق.ظ

بچه ها این آدمایی که همش انرژی منفی میدن پارسال هم بودند گویا کارشون همینه !!
توجه نکنید اگه بخواین میتونید
ابراهان چی گفت مهم نیست ما ایرانی ها براین پنداریم که خواستن توانستن است
برای همه از خدا پیروزی خواستارم

[ بدون نام ] یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 05:51 ب.ظ

من بریییییییدم.

[ بدون نام ] یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 05:46 ب.ظ


در واکنش به تهدید ایران به خودداری از صادرات نفت به اروپا
آلمان: ایران در زمینه جلوگیری از فروش نفت به اروپا خویشتنداری کند

خبرگزاری فارس: وزیر خارجه آلمان در واکنش به تهدید ایران مبنی بر قطع صادرات نفت به اروپا از این کشور خواست تا در این زمینه خویشتندار باشد.
خبرگزاری فارس: آلمان: ایران در زمینه جلوگیری از فروش نفت به اروپا خویشتنداری کند

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، در پی واکنش ایران به تحریم نفتی اتحادیه اروپا مبنی بر تهدید این کشور مبنی بر قطع صادرات نفت به اروپا،آلمان خواستار خویشتنداری ایران شد.

بر اساس این گزارش، "گیدو وستروله" به روزنامه آلمانی "ولت‌آم زونتاگ" گفت که اتحادیه اروپا با وجود بحران این اجازه را به ایران نمی‌دهد که با قطع صادرات نفت، اروپا را به انزوا بکشاند.

وی افزود: ما در ایران شاهد اظهارات نگران‌کننده و خطرناکی هستیم و مقامات ایران سرانجام باید این موضوع را قبول کنند که کلید کاهش تنش در دستان آنهاست.

وستروله همچنین گفت: اروپا اجازه نخواهد داد که "تهدیدها" این اتحادیه را در مسیری قرار دهد که از اقدام در زمینه جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی منحرف شود. ما راه‌هایی را پیدا خواهیم کرد تا توقف تحویل را جبران کنیم.

مجلس ایران روز گذشته پیش‌نویس طرح قطع صادرات نفت به اتحادیه اروپا را نهایی کرد. بنابر این طرح که در 4 ماده طراحی شده است، جمهوری اسلامی ایران تا پایان دادن کشورهای اروپایی به تحریم نفتی ایران، هر گونه صادرات نفت به این کشورها را قطع می‌کند.

رزیدنتی المان یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 04:44 ب.ظ

بچه ها به نظر شما رزیدنتی المان بهتره یا ایران؟؟؟

ریحانه یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام بچه ها من دیگه بریدم شمادر چه حالید؟حتی یه خط دیگه هم نمی تونم بخونم.

[ بدون نام ] شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 10:05 ق.ظ

اخه گه میشه گاید خوند 4 ماهه و نتیجه گرفت؟؟! بابا

به ارتا شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 10:03 ق.ظ

امید الکی دادن از نامیدی بد تره این را ابراهم لینکن میگه تو چه طور با 4 ماه با baseمعمولی اینطور شدی؟؟؟؟!!!! اصلا نمرت چند شد؟؟؟ اگر روزی 8 ساعت درس مفید بخونی اون هم هیچ کاری نداشته باشی میشه خوند و دوره کرد؟؟؟!!!! اهن هم تو این امتحان؟ پس بهتره واقع بین باشی و تو خیال و رویا ادم ها را گمراه نکنی

آزاده شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 03:20 ق.ظ

سلام بابا بزرگ مرسی که این سایت درست کردی آدم وقتی می اد اینجا میفهمه چقدر دغدغه هاش با بقیه یکی ست امیدوارم همه اونهایی که کامنت هاشون رو اینجا میخونیم امسال امتحان رو خوب بدن می خواستم خواهش کنم وقتی امتحان پره اینترنی برگزار شد سوالاتش رو بزارین رو سایت
به امید موفقیت

[ بدون نام ] جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 09:04 ب.ظ

برو بابا ....ت. که همش اینجاییی کی درس می خونی بلوف

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 11:52 ب.ظ

شما که گاید میخونی چطور میرسی دوباره دوره کنی من خلاصه میخونم منیرسم

آرتا پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 11:18 ب.ظ

من گاید لاین میخونم و سعی میکنم نصف زمانم را برای دوره بگذارم

به ارتا پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 11:37 ق.ظ

هی وای من....بابا نابغه از چی خوندی جراحی اوردی....

دختر ترشیده پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 10:25 ق.ظ

س به ارتا پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 12:07 ق.ظ

من چند ماه پیش چند تا درس خوندم ولی به دلایلی نتونستم ادامه بدم ولی می خوام دوباره شروع کنم.میشه بگید برنامه شما واسه مطالعه چیه؟روزی چند ساعت؟چقدر از آخر را می گذارید برای مرور؟ ممنون میشم..

تشویقی واسه قلی چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 11:50 ب.ظ

با توجه به تلاشهای دکتر قلی جهت تشکر و قدردانی از دوره های مکرر نیاز به امتحان نداری قلی جان هر رشته ایی دوس داری بیا ثبت نام کن

آنتی قلی چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

هی قلی ... خیلی از مرحله پرتی .....من دور 50 تموم تو کجایییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
دلت آآآآآآآآآآآآآآآآآآب

ّآرتا چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 10:22 ب.ظ

بابا واقع بین من خواب دوست دارم رویاهام هم قشنگه !!!!اینقدر تضعیف روحیه نکن !!!!
من پارسال بدون هیچ base فقط 4ماه خوندم جراحی اوردم انصراف دادم به بقیه ام میگم کاری نداره بخونید میشه .....
براتون ارزو موفقیت دارم

قلی چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 07:55 ب.ظ

ههههههههههههههه....
هوهوهوهوهوهوهوهوهوهوهو....
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها...
یه مدت حال گیری نکردما.......
بگم؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 05:26 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 11:46 ق.ظ

شاید هم فرضیه انحلال جهان در سال ۲۰۱۲ درست باشه..حالا هی بشینید درس بخونید طلا فروشها تو مغازه شیک ثروتشون ...10 برابر بشه..شما؟؟؟

به واقع بین چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

واقعا به تو چه .تو واقع بین باش سال دیگه امتحان بده ما رو ول کن

9 چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 10:21 ق.ظ

اه خفمون کردی هی واقع بین باشین ... واقع بین باشین ... به تو چه اصلا ؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 09:45 ق.ظ

,واقع بین باشید این امتحان با هیچ کس شوخی نداره بیهوده و بی برنامه امتحان دادن جز اینکه روحیه ادم را خراب کنه و امادگی برای سال بعد (اگر قصد داشته باشه) را تخریب کنه هیچ فایده دیگه ای نداره من با تمام وجود این را درک کردم

ماندانا چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 08:16 ق.ظ

4000 نفر اخر که بی خیال امتحان شدن یعنی چی ؟؟

فوری! سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 09:34 ب.ظ

با اعلام تحریم فازبندی شده نفت ایران توسط اتحادیه اروپا، قیمت نفت در بازارهای جهانی رو به افزایش گذاشت. به گزارش بلومبرگ، این تحریم که به‌صورت فازبندی شده تا اول جولای اجرا خواهد شد امروز به تصویب نمایندگان اتحادیه اروپا رسیده و قطعی شد. این تحریم در حالی اتفاق افتاد که اتحادیه اروپا با بحران مالی سختی مواجه است که سال جاری میلادی را به یکی از سخت‌ترین سال‌ها از نظر اقتصادی بدل کرده است.
"کریستوفر بیلو"، یکی از دلالان نفتی در بازار بورس لندن در این خصوص اظهار داشت: "باید بنشینیم و ببینیم تحریم‌ها چگونه اجرا شده و چه تاثیری بر قیمت‌ها خواهند داشت؟"
بنابراین گزارش، امروز قیمت نفت برنت دریای شمال با 92 سنت افزایش در هر بشکه به 110.78 دلار در هر بشکه رسید و قیمت نفت "وست‌تگزاس اینترمدیت" نیز در هر بشکه 64 سنت افزایش را تجربه کرده است.
بنابر تحریم‌های اتحادیه اروپا، از اول ماه جولای، خرید نفت از ایران ممنوع می‌شود. در عین حال وزرای خارجه اتحادیه اروپا تدابیری را در نظر دارند تا اقتصاد یونان که وابستگی زیادی به نفت ایران دارد، کمتر آسیب ببیند. به همین لحاظ احتمالا سیاست‌های جبرانی برای یونان در نظر گرفته خواهد شد.
پیش‌تر کشورهای مدیترانه‌ای چون اسپانیا، یونان و ایتالیا که از ایران نفت وارد می‌کنند پیشنهاد کرده بودند که فازبندی تحریم نفتی ایران یک‌سال به طول بینجامد که این پیشنهاد مورد موافقت اتحادیه اروپا قرار نگرفت.
فرانسه انگلیس و آلمان اصلی ترین موافقان تحریم‌های ایران در اتحادیه اروپا بودند. فرانسه و انگلیس در همراهی با آمریکا ناوهای جنگی خود را نیز به خلیج فارس اعزام کرده‌اند تا در برابر تهدید ایران در خصوص انسداد تنگه هرمز، مقاومت کنند.

[ بدون نام ] دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 10:07 ب.ظ

خیلی از تتعداد شرکت کننده کم خوشحال نشید...اینا همون 4000 نفر آخرن که بی خیال امتحان شدن

رزیدنتک دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام
میگم چه یک شبه داوطلبها رشد کردن.شدن 14000!!!!
http://www.unp.ir/news_19099.htm

[ بدون نام ] دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 12:00 ب.ظ

تو هر کاری اگر واقع بین نباشی هرگز نتیجه نمی گیری بین خواسته و واقعیت باید هماهنگی باشه نه خیال بافی و امید واهی به هر حال موق باشید

کامیشا دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 11:53 ق.ظ http://kamiisha.blogsky.com


نمیدونم چه حسی دارم!!

چرااااااااااااااااااا دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 11:20 ق.ظ

چرا اینقدر تعداد شرکت کننده کم شده؟؟؟؟؟؟؟؟
یازده هزار نفر!!!!!!!!!!!!!!!!

ماندانا دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 11:01 ق.ظ

به نظرتون تا حالا چند نفر ثبت نام کردن؟

[ بدون نام ] دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 10:06 ق.ظ

من رفتم چک کردم از کارت اعتباری خبری نبود . پس چی گفتن؟

[ بدون نام ] دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 01:29 ق.ظ

کارت اعتباری چی چیه؟
بگید..مردم از اضطراب

[ بدون نام ] دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 12:44 ق.ظ

کارت اعتباری چیه؟
آن که مال امتحان phd بوده !!
دستیاری نداشت! من ثبت نام کردم کارتی نبود!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 08:28 ب.ظ

به ۲ تا بالاتر کارت اعتباری ثبت نام دیگه چیه ؟!!

[ بدون نام ] یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 05:47 ب.ظ

دمت گرم آرتا

آرتا یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

من همونم که تازه شروع کرده و میگه قبولم
واقع بینم که میگم قبولم و به همه هم توصیه میکنم امید وار باشید و از این امتحان غول نسازید فقط آرامش+مطالعه =قبولی
موفق باشید

[ بدون نام ] یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

به گزارش سرویس «صنفی و آموزشی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، داوطلبان آزمون دستیاری می‌توانند تا ساعت 24 روز سه ‌شنبه چهارم بهمن ماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند کارت اعتباری ثبت‌نام را نیز در مهلت مذکور تهیه کنند.

http://www.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1934907&Lang=P

کامیشا شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 01:20 ب.ظ http://kamiisha.blogsky.com

سلام بچه ها .من هم از امروز میخوام بکوب بخونم .تا الان همش پراکنده خوندم.خدا کنه بتونم و ترجیح میدم واقع بین نباشم

[ بدون نام ] شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 10:45 ق.ظ

واقع بین باشید این امتحان با هیچ کس شوخی نداره من با وجود اینکه دو ماهی بود شروع کرده بودم و سال گذشته هم شرکت کرده و مازاد هم دارم ولی چون رییس من مرخصی سه ماه من را نپذیرفت ثبت نام نکردم تا سال دیگه که قول مرخصی رو گرفتم باید هدفمند و با برنامه بود و الان هم تا بعد عید صبر میکنم موفق باشید

[ بدون نام ] جمعه 30 دی 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

شمیم مدارک جدا از ثبت نام هستش برای دیدن مدارک باید تکمیل مدارک را چک کنی

یک مامان بزرگ جمعه 30 دی 1390 ساعت 10:31 ب.ظ

دکتر سیدامیرمحسن ضیایی افزود: حدود 11 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند و افرادی که پیش از این ثبت نام کرده اند نیز تا امروز جمعه 30 دی ماه فرصت دارند نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.


یعنی تعداد شرکت کننده ها شده یازده هزار نفر ؟ !!!
قبلا خیلی بیشتر بود! مگه نه بابا بزرگ ؟ من ۱۸ هزار رو هم یادمه

به ۴ تا بالاتر جمعه 30 دی 1390 ساعت 10:17 ب.ظ

منم چند روزی بیشتر نیست که شروع کردم ولی باید بکوب بخونیم

قلی جمعه 30 دی 1390 ساعت 09:38 ب.ظ

دوستون دارممممممممممممم...

شمیم جمعه 30 دی 1390 ساعت 09:33 ب.ظ

من استرس گرفتم.....وقتی کد رهگیریمو میزنم و صفحه اطلاعاتم باز میشه اخرشم کد ره گیری نوشته....یعنی ثبت نامم درسته دیگه؟؟؟؟؟ کافیه همین؟ دیگه مدارک دیگه رو نمی بینم؟
دیوونه شدم رسما

[ بدون نام ] جمعه 30 دی 1390 ساعت 04:18 ب.ظ

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام در سی و نهمین دوره پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی، گفت: مهلت ثبت نام ساعت 24 امشب 30 دی ماه پایان می یابد و تمدید نمی شود.

دکتر سیدامیرمحسن ضیایی افزود: حدود 11 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند و افرادی که پیش از این ثبت نام کرده اند نیز تا امروز جمعه 30 دی ماه فرصت دارند نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

وی تاکید کرد: مهلت ثبت نام تمدید نمی شود و داوطلبان باید در فرصت باقیمانده نسبت به ثبت نام در آزمون دستیاری دوره سی و نهم اقدام کنند.

ضیایی اضافه کرد: تغییرات آزمون دستیاری در سی و نهمین دوره این آزمون اعمال نمی شود و کلیه مراحل آزمون همچون دوره های گذشته خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این قرار بود 5 تغییر عمده از جمله تغییر تعداد سئوالات آزمون، تغییر ضریب سئوالات، تاثیر آزمون پیش کارورزی (پره انترنی)، تاثیر معدل و تغییر تعداد کدرشته محلهای انتخابی از این دوره اجرایی شود که این موضوع منتفی شده است.

به گزارش مهر، آزمون در تاریخ پنجشنبه 31 فروردین ماه سال 91 در 18 شهر و 26 رشته برگزار می شود.

[ بدون نام ] جمعه 30 دی 1390 ساعت 02:36 ب.ظ

بچه ها من تازه شروع کردم بخونم مطمءن هستم قبولم ...... شما هم بخونید ......میخوام ببینم کی میتونه با من شروع کنه بهتر از من قبول بشه!!!!!
حالا به افتخار این اعتماد بنفس همه دسسسسسسسسسست

جابجایی پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 09:47 ب.ظ

جابجایی بیهوشی همدان با دانشگاه تهران و شهید بهشتی در صورت تمایل با mohammad53r@yahoo.com ایمیل دهید. اگر کسی را می شناسید هم اطلاع دهید. مرسی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 12:32 ب.ظ

مخالفم ، این سایت زودتر از بقیه سایت ها اطلاع رسانی میکنه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 11:35 ق.ظ

مرسیییییییییییییییییییییییییییی ارین...خبر رسانی که تو کردی بابا بزرگ تو این مدت نکرد...مخلصیییم...

ماندانا پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 08:17 ق.ظ

مرسی بله .... من متاهلم و مدارک فقط همون 5 تا مدرک اصلی رو فرستادم.. فیش/ شناسنامه/ کارت ملی/ عکس و پایان طرح

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 02:39 ق.ظ

به بالایی
یعنی چی ؟ مدارک کم فرستادی یا اشتباه فرستادی؟

توروخداکمک کنید پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 02:26 ق.ظ

من اول مدارک روارسال کردم حالا که فرمت عوض شده دیگه گزینه حذف نداره،چه کنم؟؟؟

آرین پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 12:28 ق.ظ

به ماندانا
منظورم از متاهلین همون قانون تسهیل ازدواج جوانان بود(متاهلین یک بار حق شرکت در آزمون دستیاری قبل از آغاز خدمت قانونی را دارند)
اگه منظورم رو خوب نرسوندم ببخشید

آرین پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

من نگفتم که برای سهمیه آزاد میخواد
برای متاهلین (منظورم مشمولین قانون تسهیل ازدواج جوانان بود ) هم علاوه بر سایر مدارک صفحه ۲ و ۳ داوطلب و شناسنامه همسر لازمه
و مناطق محروم (مشمولین بند ۲) علاوه بر سایر مدارک شناسنامه داوطلب صفحه ۲ و ۳ و شناسنامه والدین میخواد
سهمیه آزاد از شناسنامه داوطلب فقط صفحه اول کافیه
الان فهمیدین منظورم رو یا نه ؟

سلام چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

آرین اشتباه می کنیا

ماندانا چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 10:15 ب.ظ

یا اینکه قانون تسهیل ازدواج جوانان.... اون دیگه چیه ؟؟

ماندانا چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 10:13 ب.ظ

من الان پیوست 18 رو دیدم برای سهمیه ازاد نیست که شناسنامه همسر برای محرومه...
تو رو خدا استرس ندید ... واقعا لازمه ؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 08:28 ب.ظ

مرسی ارین

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 06:19 ب.ظ

ترتیب مدارک مهم نیست
فقط دقت کنید هر کدوم از مدازک رو مطابق با اسمش فرستادین یا نه

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 06:17 ب.ظ

کارت ملی فقط رو کافیه
پشتش به چه دردشون میخوره !؟

کمک فوری چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 05:40 ب.ظ

دوستان ترتیب مدارک ارسالی مهمه؟! من به ترتیب خودش نفرستادم الانم گزینه حذف فعال نمیشه اصلاحش کنم. چیکار کنم. مشکلی پیش نمیاد؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 04:06 ب.ظ

با سلام یه سوال در مورد ثبت نام دارم کارت ملی رو باید پشت ورو ارسال کنیم یا فقط رو کافی است؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 11:19 ق.ظ

مرسی آرین
امیدوارم هر چی دوست داری قبول شی

آرین چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 12:00 ق.ظ

همکاران عزیزم سلام
من سهمیه آزاد هستم ولی بخاطر دوستانی که بالا پرسیدن رفتم و راهنمای ثبت نام رو نگاه کردم
برای متاهلین صفحه اول و دوم و سوم شناسنامه داوطلب و همسر رو میخواد(اینکه معلومه)

برای سهمیه مناطق محروم هم کسانی که مشمول بند 2 هستن صفحه دوم و سوم داوطلب و شناسنامه ئالدین رو میخواد

برای اطلاعات کاملتر پیوست 18 راهنمای ثبت نام رو بخونید

اگر هم مدارک رو کامل نفرستادین اصلا جای نگرانی نیست تاپایان 30 دی وقت دارین قسمت تکمیل مدارک برین

در آخر هم ببینید من چه پسر خوبیم برام دعا کنید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 09:48 ب.ظ

من محروم زدم ولی شناسنامه والدین رو نذاشتم....تو رو خدا راهنمایی کنید.

به بالایی سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 09:06 ب.ظ

فکر کنم اونارو برای سهمیه محروم و متاهل می خواد من که آزاد ثبت نهم کردم ندادم، در هر صورت اگه فهمیدی به ما هم بگو

ثبت نام سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 08:32 ب.ظ

کسی خبرداره چرا به تازگی صفحه ٢،٣ شناسنامه داوطلب و والدین!!!! اضافه شده؟؟؟ این چه داستانیه هرروز فرمت ثبت نام عوض میشه؟
کسی میدونه؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 07:02 ب.ظ

بچه ها از وزارت خونه خبر دارم که امسال برنامه فروش رتبه ها رو دارن برای جبران کسری بودجه!!

یک مامان بزرگ سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 06:42 ب.ظ

بابا بزرگ می خواستم تشکر کنم به خاطر راهنمایی خوبتون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 12:22 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 12:10 ب.ظ

پشت کنکوری!!
ایشالا امسال قبول نشی تا بفهمی این کلمه چه حسی به آدم میده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 12:08 ب.ظ

کی گفته به نفع استریتها شده؟؟!!!!
به نفع استریتهای قلابی (متاهلین) شده
ولی استریتهای واقعی همه ناراضین
به ضررشونه
ندونسته حرف نزنین

[ بدون نام ] دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 06:34 ب.ظ

اقا ما از چی بخونیم.....کسی سوالاتو نداره...خریداریم...

[ بدون نام ] دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 03:45 ب.ظ

به بالایی که استریت تشریف دارن تو خودت رو بکش 3 سال هم بهت وقت اضافه دادن خودتو خفه کن باز هم زمان کامل برای درس خوندن دستیاری 9 ماه هست
اینو بدون استریت آبکی

[ بدون نام ] دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 10:15 ق.ظ

چرا دروغ!
شما که نباید پشت کنکوری ها ا در نظربگیرید.
منظور دکتر محققی استریت ها است که زمان برایشان خیلی مهم است بهمن کجا و فروردین کجا. حالا متوجه شدید!
هر چند بنظر من علت اصلی تاخیر انداختن امتحان اعمال تغییرات بود که ان هم با جبهه گیری به موقع داوطلبان مخضوضا این وبلاگ فعلا عقیم ماند

[ بدون نام ] دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 03:15 ق.ظ

صاحب کتاب «مدارک الاحکام» مى نویسد: در زمان حضرت صادق(ع) زن زاینه‏اى بود، بچه‏هایى که از زنا بدنیا مى آورد در تنور مى‏انداخت و مى‏سوزانید. وقتى که مرد، پس از غسل و کفن او را به خاک سپردند، اما زمین جنازه‏اش را بیرون انداخت. جاى دیگر او را دفن کردند باز زمین او را نپذیرفت تا سه مرتبه، آنگاه مادرش به امام صادق(ع) تمسک جست: که اى پسر پیغمبر(ص) به فریادم برس.

حضرت فرمود: کارش چه بود؟ عرض کردند زنا و سوزاندن بچه‏هاى حرامزاده.

فرمود: هیچ مخلوقى حق ندارد مخلوقى را بسوزاند، سوزاندن به آتش مخصوص خالق است عرض کرد حالا چه کنم؟ فرمود: مقدارى از تربت حسین (ع) با او در قبر بگذارید. تربت حسین (ع) امان است. وقتی که تربت را همراه جنازه گذاشتند زمین آن زن را پذیرفت و در خاک آرام گرفت!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 08:52 ب.ظ

آخه چرا دروغ؟!!!!!!!
اگه برای زمان بیشتر مطالعه انداختن فروردین . پس سال بعد رو میخوان چیکار کنن؟!! حتما میندازن خرداد تا ۲ ماه بیشتر وقت باشه

[ بدون نام ] یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 02:44 ب.ظ

avval..yani chi ke farvardin ..pashimon shodan.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد