خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

ثبت نام پذیرفته شدگان دستیاری آغاز شد

اوست عادل 

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.

  اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

{{{{{{

 مهلت ثبت نام تا 29 تیر
ثبت نام پذیرفته شدگان دستیاری آغاز شد/ مهلت انصراف در هفته اول مرداد 

 پذیرفته شدگان سی و هشتمین دوره پذیرش دستیاری سال 89 از امروز تا 29 تیرماه فرصت دارند با مراجعه به دانشگاههای علوم پزشکی نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، کلیه پذیرفته شدگان سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی موظف به مراجعه به دانشگاه محل پذیرش و انجام مراحل ثبت نام از تاریخ 18 تا 29 تیرماه هستند.
کلیه پذیرفته شدگان، در هنگام ثبت نام باید با توجه به سهمیه پذیرش خود اصل مدارک لازم جهت استفاده از سهمیه مربوطه را براساس مندرجات راهنماها و دستورالعمل های مرتبط به دانشگاه محل پذیرش ارائه کنند. نوع سهمیه پذیرش به دانشگاههای علوم پزشکی محل آموزش اعلام می شود.
شروع به آموزش کلیه پذیرفته شدگان مرحله اصلی آزمون پذیرش دستیار تخصصی در تاریخ اول شهریورماه سال 90 خواهد بود و تنها شروع به آموزش دانشجویان پزشکی که با استفاده از مقررات رتبه های برتر، استعدادهای درخشان، قانون تسهیل ازدواج جوانان و ....، مشروط به اتمام دوره آموزش پزشکی عمومی تا تاریخ 31 شهریورماه 90، مجاز به شرکت و پذیرش در آزمون مذکور شده اند، در تاریخ اول مهرماه 90 است.
عدم ثبت نام در موعد مقرر و یا عدم شروع به آموزش در مواعید اعلام شده در بند 3 به منزله انصراف قطعی پذیرفته شده محسوب می شود و کلیه شرکت کنندگان در آزمون که انتخاب رشته کرده اند و در مرحله اصلی پذیرش پذیرفته نشده اند در صورت عدم تمایل به شرکت در مراحل جایگزین باید مراتب را از طریق سایت اینترنتی  
از تاریخ اول مرداد تا 12 مرداد ماه سال جاری اعلام کنند ................................

 {{{{

  

 مرکز سنجش اعلام کرد:
آغاز ثبت نام آزمون دانشنامه تخصصی از 8مرداد/ برگزاری آزمون در 24شهریور .......

 

با اعلام جزییات نمره‌ قبولی در آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی
دبیر شورای آموزش پزشکی: آزمون 6 مرداد برگزار می‌شود .........................

 

 با اعلام نحوه شرکت در آزمون دانشنامه تخصصی
دبیر شورای آموزش پزشکی خبر داد: آغاز ثبت‌نام در آزمون از 8 مرداد ........................

  مرکز سنجش اعلام کرد:
آزمون دانشنامه فوق تخصصی 24 شهریور برگزار می شود ...............................

 با حکم وزیر بهداشت صورت گرفت؛
تغییرات جدید در حوزه آموزش پزشکی/ انتصاب دبیر شورای آموزش پزشکی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی را منصوب .................................. 

 

 آغاز برگزاری آزمون از 6مرداد
آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی بالینی فردا افتتاح!!! می شود
مراسم افتتاح !!! آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی بالینی فردا در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود. .............................

 ..........................................

آزمون 6 مردادبرگزارمی شود؛
شرکت هزار و 800نفر در آزمون ارتقا و گواهینامه/ واگذاری آزمون به 8دانشگاه
آزمون های ارتقاء و گواهینامه تخصصی پزشکی روز پنجشنبه 6 مرداد به طور همزمان در 8 دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود و بیش از یک هزار و 800 نفر در آن شرکت دارند.
به گزارش خبرنگار مهر، یک هزار و 739 نفر در آزمون گواهینامه تخصصی پزشکی شرکت کرده اند که بیشترین شرکت کننده در رشته داخلی با 260 نفر و کمترین شرکت کننده در رشته طب هسته‌ای با 10 نفر است.

.......................................................

  

 آزمون گواهینامه ششم مرداد برگزار می‌شود
دبیر شورای آموزش پزشکی:
برگزاری آزمون به دانشگاه‌ها واگذار می‌شود ......... . 

 ...................

{{{{{

دو نظر سنجی جدید در مورد تغییرات ازمون دستیاری: 

     نظر شما در مورد محدود کردن تعداد انتخاب رشته شهر در ازمون دستیاری(از 100 رشته محل به 5 رشته) چیست 
   نظر شما در مورد اعمال ضریبهای مختلف برای دروس در دستیاری بر اساس رشته های تخصصی چیست

 

آزمون 6 مردادبرگزارمی شود؛
شرکت هزار و 800نفر در آزمون ارتقا و گواهینامه/ واگذاری آزمون به 8دانشگاه
آزمون های ارتقاء و گواهینامه تخصصی پزشکی روز پنجشنبه 6 مرداد به طور همزمان در 8 دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود و بیش از یک هزار و 800 نفر در آن شرکت دارند.
به گزارش خبرنگار مهر، یک هزار و 739 نفر در آزمون گواهینامه تخصصی پزشکی شرکت کرده اند که بیشترین شرکت کننده در رشته داخلی با 260 نفر و کمترین شرکت کننده در رشته طب هسته‌ای با 10 نفر است.
دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران، تبریز، شیراز، اهواز،‌ مشهد، کرمان و اصفهان از جمله دانشگاههای برگزار کننده آزمون گواهینامه هستند. برای اولین بار آزمون گواهینامه از سال 90 به 8 دانشگاه علوم پزشکی به عنوان مجری سپرده شده است.
همچنین آزمون ارتقای دستیاری در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار همزمان با آزمون گواهینامه در روز پنجشنبه 6 مرداد برگزار می شود.
آزمون ارتقای دستیاری هر ساله به منظور ارتقای دستیاران تخصصی پزشکی از سال اول به سال دوم، سال دوم به سال سوم و سال سوم به سال چهارم برگزار می شود. آزمون گواهینامه نیز به منظور اعطای گواهینامه پایان تحصیلات دستیاری برگزار می شود.
امتحان گواهینامه شامل دو بخش است یکی امتحان کتبی که در 8 دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود و پس از آن امتحانات شفاهی است که به صورت OSCE خواهد بود.
    

 آزمون گواهینامه ششم مرداد برگزار می‌شود
دبیر شورای آموزش پزشکی:
برگزاری آزمون به دانشگاه‌ها واگذار می‌شود
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری سی‌امین دوره آزمون ارتقا و اولین دوره واگذاری آزمون گواهینامه تخصصی به دانشگاه‌های علوم پزشکی، گفت: آزمون کتبی گواهینامه ششم مرداد ماه در 9 دانشگاه علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود.
سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار «صنفی آموزشی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: حدود 1740 داوطلب امسال در آزمون گواهینامه تخصصی شرکت می‌کنند.
وی با بیان اینکه آزمون دارای دو مرحله کتبی و شفاهی است، اظهار کرد: امسال برای اولین‌بار برگزاری آزمون کتبی به 9 دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، شیراز، مشهد، اهواز، تبریز، کرمان، اصفهان واگذار شده است.
وی با تاکید بر اینکه دبیرخانه شورای آموزش پزشکی بر نحوه برگزاری آزمون نظارت کامل دارد، اظهار کرد: در حال حاضر طراحی سوال در دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزارکننده این آزمون آغاز شده است.
وی با اشاره به برگزاری آزمون شفاهی گواهینامه در هفتم و هشتم مردادماه، گفت: آزمون شفاهی که به صورت آسکی برگزار می‌شود در کلیه دانشگاه‌های تربیت‌کننده دستیار برگزار خواهد شد.
دبیر شورای آموزش پزشکی با تاکید بر نظارت وزارت بهداشت و برگزاری آزمون در حفاظت کامل از اعلام نتایج آزمون در اواسط مردادماه خبر داد.
ضیایی با اشاره به واگذاری برگزاری این آزمون به دانشگاه‌های علوم‌پزشکی در جهت استقلال دانشگاه‌ها و پذیرش مسوولیت، خاطرنشان کرد: در نظر داریم با ارتقابخشی دانشگاه‌ها در سال‌های آینده به تدریج برگزاری این آزمون به کلیه دانشگاه‌های تربیت‌کننده دستیار واگذار شود.

 

آغاز برگزاری آزمون از 6مرداد
آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی بالینی فردا افتتاح می شود
مراسم افتتاح آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی بالینی فردا در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، آزمون های کتبی ارتقاء و گواهینامه تخصصی 9 صبح روز 6 مرداد در دانشگاههای علوم پزشکی مجری تربیت دستیار برگزار می شود و آزمون کتبی گواهینامه منحصراً در دانشگاههای علوم پزشکی تهران، شهیدبهشتی، تبریز، شیراز، اصفهان، اهواز، مشهد و کرمان برگزار می شود.
آزمون ارتقاء شامل دو بخش ارزیابی درون بخشی و آزمون کتبی است ارزیابی درون بخشی با 150 نمره از سوی گروه‌های آموزشی که دستیار در آن مشغول به تحصیل است، انجام می‌شود.
آزمون کتبی نیز با 150 نمره شامل دو بخش است که 60 نمره آن مربوط به آزمون‌های کتبی دوره‌ای بوده و در طول دوره برگزار می‌شود و مابقی نمره مربوط به آزمون کتبی سالیانه است که تحت نظارت دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، توسط دانشگاه‌های مجری برنامه‌های دستیاری برگزار می‌شود.
با توجه به مصوبه شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت، آزمون گواهینامه در دو مرحله کتبی با حد نصاب قبولی 95 از 150 برای رشته‌های سه و چهار ساله و حد نصاب قبولی 100 از 150 برای رشته‌های پنج ساله و در مرحله آزمون‌های مهارتهای عملی با حد نصاب قبولی 105 از 150 برای کلیه رشته‌های تخصصی برگزار می‌شود.
حد نصاب نمره قبولی برای آزمون گواهینامه تخصصی نمره کل 210 از مجموع نمره 300 آزمون کتبی و مهارتهای عملی است و رتبه گیری و اعلام نتایج نهایی در این آزمون بر اساس نمره کل داوطلب است.
 

با حکم وزیر بهداشت صورت گرفت؛
تغییرات جدید در حوزه آموزش پزشکی/ انتصاب دبیر شورای آموزش پزشکی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی را منصوب کرد و با این انتصاب حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت با تغییراتی مواجه شد.
به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس حکم دکتر مرضیه وحید دستجردی، دکتر سیدامیرمحسن ضیایی، به سمت دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب شد.
بر اساس این حکم دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی که مسئولیت آموزشی را در حوزه رشته های تخصصی و فوق تخصصی بالینی و دستیاری را برعهده دارد، زیر نظر مستقیم وزیر قرار می گیرد.
در این حکم آمده است: "با توجه به سوابق علمی و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب می‌شوید تا با اتکال به ذات باری تعالی و رعایت جوانب شرعی با جلب مشارکت صاحبنظران، مدیران، اساتید ارجمند، دبیران و اعضای بورد و نهادهای علمی ذیربط در راستای ایجاد تحول با رویکردهای علمی و فناوری جدید جهت دستیابی به آرمان سند چشم‌انداز، نقشه جامع علمی و برنامه‌های توسعه‌ای کشور و انجام امور محوله که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد، اقدام کنید. امید است با اتکال به ذات باری تعالی در انجام این مسئولیت خطیر موفق و مؤید باشید."
همچنین در این تغییرات اداره کل گسترش و ارزیابی آموزش پزشکی و دبیرخانه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی نیز از هم تفکیک شد.
بر اساس حکم دکتر محمدعلی محققی معاون آموزشی وزارت بهداشت، دکتر شهربانو نخعی به سمت دبیر شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی منصوب شد. دکتر نخعی در حال حاضر ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی را نیز بر عهده دارد.
همچنین به گزارش مهر، سیدمنصور رضوی نیز به سمت دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی منصوب شده است. پیش از این دکتر ضیایی مسئولیت این دو حوزه را برعهده داشت.

 مرکز سنجش اعلام کرد:
آزمون دانشنامه فوق تخصصی 24 شهریور برگزار می شود
ثبت نام بیست و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از 8 مرداد در دانشگاههای علوم پزشکی آغاز می شود و واجدین شرایط می توانند تا 26 مرداد در این آزمون ثبت نام کنند.
زمان برگزاری آزمون دانشنامه فوق تخصصی
به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کتبی دانشنامه فوق تخصصی پزشکی همزمان با آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 24 شهریور ماه سال جاری در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می شود.
کارت ورود به جلسه آزمون کتبی و شفاهی دانشنامه تخصصی پزشکی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 22 و 23 شهریور در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توزیع می شود.
کلیه دستیارانی که تا 15 آذر ماه سال 90 دوره دستیاری آنها به پایان می رسد و کلیه دستیاران رشته های فوق تخصصی باید حداکثر ظرف مدت یکسال پس از اتمام دوره آموزش خود در آزمون دانشنامه رشته مربوطه شرکت کنند و در صورت عدم شرکت یک دوره مردودی محاسبه خواهد شد.
اعتبار قبولی آزمون نهایی کتبی فوق تخصصی 5 سال است و در صورت عدم شرکت و یا عدم موفقیت در آزمون شفاهی در مدت اعلام شده، افراد موظف به شرکت مجدد در آزمون کتبی هستند.
اعلام حد نصاب و شرایط امتحان کتبی و شفاهی آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی
نتایج آزمون کتبی دانشنامه تخصصی روز جمعه 25 شهریور اعلام می شود و محل حوزه های امتحان شفاهی که به صورت آسکی برگزار می شود در روزهای 26 و 27 شهریور به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون کتبی می رسد.
آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی دارای 100 یا 150 سئوال چند گزینه ای است و حدنصاب نمره قبولی جهت کسب حداقل 70 درصد نمره آزمون کتبی است. در صورت قبولی در آزمون کتبی افراد باید در آزمون شفاهی نیز حداقل 70 درصد کل نمره را کسب کنند.
به گزارش مهر، آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از بالاترین آزمون های کشوری است که برای فارغ التحصیلان دوره های دستیاری تخصصی در سطح دانشگاههای علوم پزشکی برگزار می شود. افراد پذیرفته شده در آزمون دانشنامه به عنوان اعضای هیئت علمی در دانشگاههای علوم پزشکی کشور مشغول به خدمت می شوند.

 

با اعلام نحوه شرکت در آزمون دانشنامه تخصصی
دبیر شورای آموزش پزشکی خبر داد: آغاز ثبت‌نام در آزمون از 8 مرداد

 دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به نحوه شرکت در پنجاه و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی، از آغاز ثبت‌نام داوطلبان در این آزمون از 8 مرداد ماه خبر داد.

دکتر سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه کلیه داوطلبان واجد شرایط می‌توانند از 8 تا 26 مرداد ماه به دانشگاه‌های علوم پزشکی محل تحصیل دوره تخصصی مراجعه و با رعایت مفاد دستورالعمل ثبت‌نام کنند، در مورد زمان برگزاری این آزمون، گفت: پنجاه و هشتمین دوره آزمون کتبی دانشنامه در کلیه رشته‌های تخصصی 24 شهریور ماه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی از 26 تا 27 شهریور ماه، تصریح کرد: کارت ورود به جلسه آزمون کتبی و شفاهی دانشنامه تخصصی در روزهای22 و 23 شهریور ماه توزیع می‌شود.

جزییات شرکت در آزمون دانشنامه تخصصی

ضیایی افزود: کلیه دستیارانی که حداکثر تا پایان آبان ماه سالجاری دوره دستیاری آنان به اتمام می‌رسد و موفق به کسب قبولی در آزمون گواهینامه مرداد ماه 1390 شده‌اند، به صورت مشروط مجاز به شرکت در آزمون کتبی دانشنامه تخصصی شناخته می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه کلیه دستیارانی که به صورت مشروط در آزمون دانشنامه تخصصی شرکت می‌کنند، باید باقیمانده دوره تحصیلی خود را در مراکز آموزش مربوط گذرانده و گواهی لازم مبنی بر اتمام دوره تحصیلی خود را ارائه کنند، خاطرنشان کرد: افرادی که به آزمون گواهینامه تخصصی معرفی نشده و یا شرکت نکرده‌اند، مردود آزمون گواهینامه تخصصی شناخته شده و به همراه سایر مردودین آزمون گواهینامه تخصصی، مجاز به شرکت در آزمون دانشنامه تخصصی شناخته نمی‌شوند.

دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه آزمون دانشنامه تخصصی در دو قسمت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود، اظهار کرد: حد نصاب نمره قبولی جهت کسب مدرک دانشنامه تخصصی 70 درصد کل نمره آزمون کتبی و 70 درصد کل نمره آزمون شفاهی خواهد بود.

وی افزود: افرادی که موفق به کسب 70 درصد از نمره کل آزمون کتبی می‌شوند و نمره 105 از نمره کل 150 را کسب می‌کنند به عنوان قبول شده آزمون کتبی دانشنامه تخصصی محسوب شده و مجاز به شرکت در آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی خواهند بود.

ضیایی با تاکید بر اینکه تعداد دفعات شرکت در مرحله کتبی آزمون دانشنامه تخصصی دارای محدودیت نیست، خاطرنشان کرد: کلیه داوطلبانی که در این دوره موفق به کسب حد نصاب قبولی آزمون کتبی دانشنامه تخصصی شده‌اند و نیز کلیه افرادی که در آزمون کتبی دانشنامه تخصصی دوره‌های گذشته قبول شده‌اند، چنانچه بیش از 5 سال از قبولی آزمون کتبی آنان سپری نشده باشد می‌توانند با رعایت کامل مفاد این دستور العمل در آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی که به صورت OSCE برگزار می‌شود، ثبت‌نام و شرکت کنند.

دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت، گفت: با توجه به اینکه اعتبار قبولی آزمون کتبی دانشنامه تخصصی 5 سال است، داوطلبانی که از قبولیشان در آزمون کتبی دانشنامه تخصصی بیشتر از 5 سال گذشته و موفق به کسب قبولی در آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی نشده‌اند، ملزم به شرکت مجدد در آزمون کتبی دانشنامه تخصصی هستند.

 

{{{{ 

با اعلام جزییات نمره‌ قبولی در آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی
دبیر شورای آموزش پزشکی: آزمون 6 مرداد برگزار می‌شود

 

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از برگزاری آزمون‌های ارتقاء و گواهینامه تخصصی در 6 مرداد ماه خبر داد.

سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران ، با بیان اینکه آزمون‌های کتبی ارتقاء و گواهینامه تخصصی 6 مرداد ماه به صورت همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی که به تربیت دستیار اشتغال دارند، برگزار می‌شود، اظهار کرد: آزمون کتبی گواهینامه تخصصی فقط در دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، تبریز، شیراز، اصفهان، اهواز، مشهد و کرمان برگزار می‌شود.

جزییات برگزاری آزمون ارتقاء

وی با بیان اینکه آزمون ارتقاء شامل دو بخش ارزیابی درون بخشی و آزمون کتبی است، گفت: ارزیابی درون بخشی با 150 نمره از سوی گروه‌های آموزشی که دستیار در آن مشغول به تحصیل است، انجام می‌شود.

ضیایی تصریح کرد: آزمون کتبی با 150 نمره شامل دو بخش است که 60 نمره آن مربوط به آزمون‌های کتبی دوره‌ای بوده و در طول دوره برگزار می‌شود و مابقی نمره مربوط به آزمون کتبی سالیانه است که تحت نظارت دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، توسط دانشگاه‌های مجری برنامه‌های دستیاری برگزار می‌شود.

دبیر شورای آموزش پزشکی افزود: مجموع نمرات ارتقاء هر سال برابر 300 است.

اعلام حد نصاب نمره قبولی در آزمون گواهینامه تخصصی

وی با اشاره به حد نصاب نمره قبولی در آزمون گواهینامه تخصصی، تصریح کرد: با توجه به مصوبه شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت، آزمون گواهینامه در دو مرحله کتبی با حد نصاب قبولی 95 از 150 برای رشته‌های سه و چهار ساله و حد نصاب قبولی 100 از 150 برای رشته‌های پنج ساله و در مرحله آزمون‌های مهارتهای عملی با حد نصاب قبولی 105 از 150 برای کلیه رشته‌های تخصصی برگزار می‌شود.

ضیایی با بیان اینکه حد نصاب نمره قبولی برای آزمون گواهینامه تخصصی نمره کل 210 از مجموع نمره 300 آزمون کتبی و مهارتهای عملی است، اظهار کرد: رتبه گیری و اعلام نتایج نهایی در این آزمون بر اساس نمره کل داوطلب است.  

 {{{{

  مرکز سنجش اعلام کرد:
آغاز ثبت نام آزمون دانشنامه تخصصی از 8مرداد/ برگزاری آزمون در 24شهریور 

 ثبت نام پنجاه و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی از 8 مرداد در دانشگاههای علوم پزشکی آغاز می شود و واجدین شرایط می توانند تا 26 مرداد در این آزمون ثبت نام کنند.
زمان برگزاری آزمون دانشنامه تخصصی
به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کتبی دانشنامه تخصصی پزشکی همزمان در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 24 شهریور ماه سال جاری در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می شود.

همچنین آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی نیز در روزهای 26 تا 27 شهریور ماه بر اساس برنامه زمانبندی که در زمان توزیع کارت به داوطلبان اعلام می شود، برگزار می شود.
کارت ورود به جلسه آزمون کتبی و شفاهی دانشنامه تخصصی پزشکی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 22 و 23 شهریور در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توزیع می شود.
کلیه دستیارانی که در تا آبان ماه سال 90 دوره دستیاری آنها به پایان می رسد و در آزمون گواهینامه تخصصی مردادماه 90 موفق به کسب قبولی شوند، می توانند به صورت مشروط در این آزمون شرکت کنند.
آزمون دانشنامه پزشکی در دو قسمت شفاهی و کتبی برگزار می شود و حدنصاب نمره قبولی جهت کسب مدرک دانشنامه تخصصی 70 درصد کل نمره آزمون کتبی و 70 درصد کل نمره آزمون شفاهی است.

نحوه شرکت در آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی پزشکی
کلیه داوطلبانی که در این دوره موفق به کسب حدنصاب قبولی آزمون کتبی دانشنامه تخصصی شده و نیز کلیه افرادی که در آزمون کتبی دانشنامه تخصصی دوره های گذشته قبول شده اند، چنانچه بیش از 5 سال از قبولی آزمون کتبی آنان سپری نشده باشد می توانند با رعایت کامل مفاد این دستورالعمل در آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی که به صورت OSCE برگزار می شود، ثبت ‌نام و شرکت کنند.

برای مقالات پژوهشی که در ارتباط با رشته تحصیلی مربوطه توسط دستیار، در طول دوره دستیاری در یکی از مجلات معتبر علمی - پژوهشی به چاپ رسیده و یا پذیرفته شده باشد و نیز پایان نامه دستیاری با نظر هیئت ممتحنه حداکثر تا 15 نمره پس از کسب نمره قبولی در آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی در نظر گرفته شده است.
داوطلبان باید مبالغی را به همراه سایر مدارک خواسته شده به حساب خزانه واریز کنند که هر داوطلب به نسبت تعداد دفعات شرکت در آزمون مبالغ متفاوتی را پرداخت می کند.

اعلام نتایج آزمون کتبی دانشنامه تخصصی در 25 شهریور
نتایج آزمون کتبی دانشنامه تخصصی روز جمعه 25 شهریور اعلام می شود و نتایج نهایی نیز پس از برگزاری آزمون شفاهی تا پایان شهریور ماه 90 اعلام می شود.
به گزارش مهر، آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی از بالاترین آزمون های کشوری هستند که برای فارغ التحصیلان دوره های دستیاری تخصصی در سطح دانشگاههای علوم پزشکی برگزار می شود. افراد پذیرفته شده در آزمون دانشنامه به عنوان اعضای هیئت علمی در دانشگاههای علوم پزشکی کشور مشغول به خدمت می شوند.

 

  

 

با اعلام برگزاری صحت کامل آزمون کارشناسی ارشد گروه‌های پزشکی
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:
هیچ گونه تخلفی در آزمون صورت نگرفته است

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی، گفت: در آزمون کارشناسی ارشد گروه‌های پزشکی هیچ گونه تخلفی صورت نگرفته و این آزمون در سلامت کامل برگزار شد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی ایسنا، جبرائیل نسل سراجی‌ در مورد برخی انتقادهای داوطلبان مبنی بر احتمال بروز تقلب در برخی از حوزه‌های امتحانی، اظهار کرد: در تمامی سالن‌های برگزاری آزمون از دستگاه ایجاد کننده اختلال در سیستم تلفن همراه که‌ موجب افزایش ضریب امنیت آزمون و همچنین کاهش دسترسی شرکت کننده‌ها بود، استفاده کرده‌ایم.

وی در مورد نحوه تطبیق عکس در آزمون کارشناسی ارشد که مورد انتقاد برخی از داوطلبان قرار گرفته بود نیز با تأکید بر اینکه در همه حوزه‌های برگزاری آزمون تطابق عکس صورت گرفته است، در تشریح نحوه تطبیق عکس، خاطرنشان کرد: رابط های آزمون، عکس روی صندلی را با عکس روی کارت شرکت کننده‌ها تطبیق داده و سپس از آنها امضاء گرفته‌اند و با این شرایط هیچ گونه تخلفی در آزمون کارشناسی ارشد صورت نگرفته و این آزمون در سلامت و صحت کامل برگزار شده است.

نظرات 203 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 7 مرداد 1390 ساعت 08:36 ب.ظ

ارتقاها چطور بود؟؟

[ بدون نام ] جمعه 7 مرداد 1390 ساعت 08:49 ق.ظ

دیروز امتحان ارتقا داشتم-پاتولوژی-
امتحانمون ۱ ساعت بیشتر از رشته های دیگه طول کشید (۲۰۰ سوال در مقابل۱۵۰

از مطب-مطالعه مردود به شادی پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 08:42 ب.ظ

سلام همکار محترم.
سفارش اول اینکه ما کشتی نشستگانی هستیم که در دریای متلاطم زندگی شناوریم و همواره دست نیاز خود بسوی ناخدای این کشتی یعنی خداوند متعال دراز میکنیم و از او میخواهیم که ما را از این امواج سنگین بسلامت به ساحل آرامش برساند. پس در هر امر از زندگی به او توکل کنیم و از او مدد بخواهیم.
دوم اینکه یک کوه نورد وقتی فتح قله کوه را هدف نهایی خود انتخاب میکند هیچ وقت به حوادث مسیر رسیدن تا قله فکر نمیکند بلکه با خود میگوید باید تمام مشکلات را پشت سر بگذارم تا قله را فتح نمایم.
در زمینه امتحان و آماده شدن برای آن نیز هدف قبولی در رشته مورد دلخواه هست . اینکه در مدت مطالعه چه اتفاقاتی ممکن بیفتد یا چه موانعی بر سر راه سبز شود نباید ذهن ما را به خود مشغول کند.
اصلا باید پذیرفت که موفقیت در هر زمینه یعنی لگد مال کردن موانع.موفق باشید.

رضا پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 02:02 ب.ظ

مرسی فندق جان.

به دکی پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

12مرداد

دکی پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام به همگی
کسی میدونه پایان وقت انصراف کی هست؟

دکتر ز پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 11:10 ق.ظ

با سلام.امسال دانشگاه تهران که خوابگاه نداد.بنظرتون ممکنه حقوق رزیدنتی هم ندن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کسو چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 11:06 ب.ظ

فرم انصراف روی سایت سنجش

تینا چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 09:55 ب.ظ

واقعا ..........با لحجه خانم شیرزاد................ممنون از جواب

تینا چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 09:53 ب.ظ

یعنی امتحان بعد عید عید ندارییییییییییییییییییم

به شادی چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 08:00 ب.ظ

با توکل به خدا

شادی چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 07:59 ب.ظ

من دارم خوب می خونم اما نمی دونم چرا اصلا اعتماد به نفس ندارم اصلا نمی تونم خودم رو تصور کنم که رشته خوبی قبول بشم .همش استرس دارم که نکنه یه اتفاقی بیفته و حتی اگه خوب درس خونده باشم امتحانم رو بد بدم. چه طوری میشه آدم اعتماد به نفس پیدا کنه؟

انصراف چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 07:55 ب.ظ

از هیچ رشته ای . از ذخیره ها انصراف دادم.

جابجایی بیهوشی قزوین با تهران چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 07:15 ب.ظ

مابل به جابجایی با بیهوشی تهران09126434386

بیهوشی قزوین مایل به جابجایی بیهوش چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 07:12 ب.ظ

مایل به جابجایی با قبول تمام شرایط 09126434386

به انصرافی چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

از چه رشته ای انصراف دادی؟

انصراف چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 05:02 ب.ظ

بالاخره انصراف دادم.

به انصرافیها چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 02:12 ب.ظ

چرا نمیگین از کدوم دانشگاه و چه رشته هایی میخواید انصراف بدین؟

۶۶ چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 12:35 ب.ظ

درود بر شما عزیز ایثارگر که به حق روحیه ما را بالا میبری مویید باشی برادر

قناری چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 11:35 ق.ظ

بچه های روان تهران لطفا هرکس از زمان انتخاب بیمارستان خبردار شده بگه. ممنون

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 11:24 ق.ظ

ایثارگر خودت مویید باشی من موءید هستم

ایثارگر چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 10:50 ق.ظ

عزیزان من به خود اعتماد کنید به خدا توکل کنید و تردید به خود راه ندهید با ۴۰۰ خیلی چیزها میشه قبول شد التماس دعا مویید باشید

کسو کسو چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 09:36 ق.ظ

کسو کسو

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 09:35 ق.ظ

کسو کسو

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 12:21 ق.ظ

تینا کرمی هم خیلی خوبه
یک جمله از دکتر ایزدی برات میگم:
همه جزوه ها بدون استثنا ۸۰-۹۰ درصد سوالات را پوشش می دهند بشرطیکه ۵-۶ بار اوون جزوه ها خوانده باشی. بهیچوجه در مورد جزوه ها وسواس نداشته باش موفق باشی

جواب سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

باباجواب تینارابدید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 02:15 ب.ظ

چشم بصیرت میخواهد جانم! برو خودسازی کن به کمال که رسیدی فرم انصراف را خواهی دید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

وقتی زنگ می زنم سنجش می گن فرم انصراف رو سایته ولی من فرمی نمی بینم کسی میتونه کمک کنه؟

به ۴۰۰ سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 12:51 ب.ظ

لطفا دروغ نگویید و تضعف روحیه نکنید با ۴۰۰ خیلی چیزها میشه قبول شد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

کسی از فرم انصراف خبر داره؟چرا روی سایت نزدن؟

به ۴۰۰ سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 11:32 ق.ظ

دوست عزیز من با ۳۴۵ اورزانس تهران قبول شده شهرستان که بماند چرا اینقدر دروغ میگی اقای ۴۰۰؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

به ۴۰۰ سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 11:25 ق.ظ

دوست من با ۴۲۰ قلب قزوین ان یکی با ۴۰۰ رادیو تراپی تهران و یکی دیگه با ۴۲۰ نورو سرجری اهواز اقای ۴۰۰ چرا اینقد ر با روحیه برادران و خواهران همکار ما بازی میکنی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 10:38 ق.ظ

احتمال داره چون ممکن رشته هایی رو زده باشه که نمره بیشتری میخوان

به ۴۰۰ سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 10:14 ق.ظ

امکان نداره با ۴۰۰ هیجا قبول نشده باشید لطفا تضعف روحیه نکنید و اعتماد به نفس همکاران را تضعیف نفرمایید التماس دعا

fandog دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 10:03 ب.ظ

parsal ke forme enserafo 6 shahrivar gozashtan ru site
albatte forme enseraf az zakhire haro zudtar dadan.
fagat be etelaiye site sanjesh tavajjoh konid.

تینا دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 07:18 ب.ظ

کرمی جزوهاش چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 04:47 ب.ظ

وقتی یه رییس دانشگاه میتونه همچین کاری بکنه ببین وزارتی دیگه چکار میتونن بکنن . البته از اینا جز اینم انتظار نیست!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 04:35 ب.ظ

چی میگی ؟واقعا قبول نشدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 01:22 ب.ظ

من زنگ زدم گفتند امروز بعد از ظهر فرم انصراف رو میذارن رو سایت

به سئوال دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 11:36 ق.ظ

عزیزم من با نمره ۴۰۰ و دوستم با نمره ۴۲۰ قبول نشده سئوالتون یه خورده مبهمه ....

سوال دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 12:23 ق.ظ

بچه ها کسی هست که با نمره ۳۴۰ قبول نشده باشه ؟
خواهش میکنم اگه میدونید جواب بدید

به اسمان یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 03:38 ب.ظ

التماس دعا مویید باشید برادر

[ بدون نام ] یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 02:37 ب.ظ

میشه راجع به روان هم بنویسید

آسمان یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 02:11 ب.ظ

منم عاشق طب اورژانسم
باانگیزه تمام رزیدنتی رو شروع میکنم
همگی موفق باشید

[ بدون نام ] یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 11:57 ق.ظ

بله من هم مواقم رشته عالی و life saving و با ارزش معنوی بالا من با تمام وجودم این را درک میکنم من عاشق این رشته ام و امیدوار به اینده ان

رضا یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 11:49 ق.ظ

دوستان کسی میدونه مهلت انصراف کیه؟اخ تواین سایتم نوشته مهلت انصراف هفته اول مرداد.ولی هنوز تو سایت سنجش خبری نیست.

[ بدون نام ] یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 11:04 ق.ظ

فقط طب اورزانس توپه توپه من که خیلی حال کردم

[ بدون نام ] یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 10:54 ق.ظ

التماس دعا

azad یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 10:43 ق.ظ

به انصراف
اگه قبول بشی اولش میگن هر کی نیاد محروم میشه ولی باز مهلت انصراف می دن نگران نباش پارسال که اینطوری بود ما از ترس محرومیت نزدیم کلاه سرمون رفت

انصراف یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 10:35 ق.ظ

از ذخیره ها میخوام انصراف بدم ولی فرم رو نمیذارن اگه کسی تو ذخیره ها قبول بشه و نره سال بعد نمیتونه امتحان بده.

به انصرافیها یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 09:09 ق.ظ

از چه رشته و چه دانشگاهی میخوایید انصراف بدین؟

[ بدون نام ] یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 04:26 ق.ظ

بابا زشته
میخواهی مرده خوری کنی؟
برو از یکی از پزشکها بگیر و از رویشان کپی کن
ماست بند سر کوچه هم ممکنه داشته باشند فقط شبکه بهداشت درمان شهرتان نداره

نیلوفر یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 02:51 ق.ظ

همکارا گواهی فوت رو از کجا باید تهیه کرد؟
اگه پروانه مطب نداشته باشی هم بهت میدن؟

[ بدون نام ] شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 06:57 ب.ظ

چیا قلب می تونه ولی دا خلی نمی تو نه بخو نه ممنون می شم جو اب بد هید

شادی شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 05:31 ب.ظ

پس کی فزم انصراف از ذخیره ها رو می ذارن رو سایت گفته بودن اول مرداد؟

ایثارگر شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 05:11 ب.ظ

نه جایگاه پزشک عمومی را خدشه دار نکنید من در اورزانس بیمارستان نظامی کار میکنم و واقعا کارم life saving است با لذت و امید هم برای دستیاری میخونم ان هم با زن و بچه و سن بالا و به فضل خدا موفق میشوم التماس دعا

[ بدون نام ] شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 01:27 ق.ظ

عجب مفت خورهایی هستند اینها
خدا به روز سیاه بنشانندشان و همه پارتی بازها را لعنت کند
داخلی نمی تواند بخواند ولی قلب میتواند بخواند

[ بدون نام ] شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 01:19 ق.ظ

فروش سی دی های داخلی نیکپور

[ بدون نام ] شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 01:18 ق.ظ

فروش سی دی های داخلی نیکپور

رزیدنت جمعه 31 تیر 1390 ساعت 09:55 ب.ظ

تغییر رشته رزیدنتی

این لینک رو ببینید:

http://s1.picofile.com/file/6949683098/enteghale_rezident.jpg

[ بدون نام ] جمعه 31 تیر 1390 ساعت 05:01 ق.ظ

من چی بخونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 31 تیر 1390 ساعت 04:44 ق.ظ

man ardebil khondam tah donyast agar mitoni hatman jabeja kon.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 11:12 ق.ظ

نخیر نورو و رادیو عوض نشده رادیولوژی ۲۰۰۸ وجود خارجی ندارد مگر اینکه پارسیان دانش ورژن جدیدی از ارمسترانگ بیرون داده باشه
اخه اردبیل با رشت چقدر فاصله د ا ره؟زاهدان قبول شده بودی چکار میکردی

جابجایی داخلی اردبیل با رشت پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 10:38 ق.ظ

جابجایی داخلی اردبیل با داخلی رشت با قبول شرایط
۰۹۳۵۴۵۸۳۷۷۹و۰۹۱۱۳۸۱۱۴۰۹

پیر مرد و دریا پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام بر اساتید جوان.لطفا بفرمایید این نورو و رادیو رفرنسش عوض شده؟ پارسال پارسیان روی جزوه رادیو نوشته ۵th edition/ ۲۰۰۸ دبیر خانه پاسال نور راهم ۲۰۰۸ فرموده .لطفا بنده رااز این سرگردانی نجات بدهید.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 02:39 ق.ظ

فکر کار کردن تو فیلد پزشک عمومیو از سرت بیرون کن!!
من ۱۲ ساله دارم تو یه مطب قدیمی کار میکنم.الان که تابستونه و مریض افت کرده عصرا فقط یه مشت پیرزن و پیرمرد زوار در رفته میان فشار بگیرن،موقع فشار گرفتن هم خیره میشن به یه نقطه و زارت زارت میگوزن،بعدم ۵۰۰ تومن میدن ومیرن !!
زمستونام که فصل مریضه با یه مشت مادر ازگل بیشعور باید سرو کله بزنی که هی میان میگن شربتی که نوشتی سرفه بچمو بهتر که نکرد هیچ بدترم شد،استفراغم میکنه،انشم بو گرفته!!
روبروی ساختمون ما یه متخصص گاگول اطفال مطب داره که یه کهیر ساده رو نمیتونه تشخیص بده ولی ویزیتش ۱۴ هزارتومنه،همون مادرای گاگولم با کله میرن پیشش، و به گفته منشیش که خواهر مامای ساختمون ماست،ماهی ده یازده تومن در میاره!!
لوله باز کنی بزنی بهتر از این پزشک عمومیه !!

مازیار به بیکار پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

برو سایت نظام پزشکی کاریابی سینا

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 02:36 ب.ظ

موتور ندارم

به بیکار چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 02:10 ب.ظ

من یه پیتزافروشی سراغ دارم پیک موتوری میخواد با ماهی 900000 حقوق

به بیکار چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 11:54 ق.ظ

بروکارمی کن مگوچیست کار

بیکار سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

تازه از طرح برگشتم

بیکار سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام همکاران عزیز میشه لطفا به من کمک کنید. درمانگاه سراغ ندارید من برم کار کنم؟ تهرانم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 07:52 ب.ظ

داداش انقدر تبلیغ ارتو را نکن الا ن یک مشت کینه ای میان فحشت می دن ها از ما گفتن بود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 07:49 ب.ظ

شاه ماهی همه رشتها ارتوپدی

نیما سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام بابا بزرگ و عزیزان رزیدنت!

www.e-tabrik.com

به کمک سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 06:15 ب.ظ

اه ای خدا
یه زمانی به امید به دست آوردن موقعیت بهتر خودت را معطل میکنی و وقتی بعد از چند سال به اون چه در رویاهات بوده می رسی
اون وقته که یه دفعه می فهمی اون چیزی که همیشه آرزویش را داشتی این چیزی نیست که الان به آن رسیدی.
یا به عبارت دیگر چی فکر می کردی چی شد.
گاهی اوقات تصور ما از یک رشته یک تصور رویایی است .یه حباب زیبا .
و متاسفانه تا به اون رشته وارد نشی تمام ابعادش را درک نخواهی کرد.
ولی در هر حال موقعیت شما قابل درک است چون الان هم اگه در ذخیره ها قبول شوید ناراضی خواهید بود چون این فکر که می تونستید تو موقعیت بهتر باشید راحتتان نخواهد گذاشت.

کمک سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 03:49 ب.ظ

من ۳۰ سال دارم
امسال رتبم تو امتحان ۲۱۰۰ اومده
به نظرتون از ذخیره ها انصراف بدم و بخونم برای سال بعد یا نه منتظر بمونم شاید تو ذخیره ها قبول بشم؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 03:46 ب.ظ

چه خوش گفت حکیم حکیمان پزشک پزشکان طبیب طبیبان حکیم بو علی سینا سلطان پدی ارتوپدی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 12:57 ب.ظ

خوب حسود.حالا چی میخواهی بگی.؟؟؟؟

تبریک ۴ سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

ساوالان یادت نره

تبریک-۳ سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 12:24 ب.ظ

تبریک به دوست خوبمان دکتر مهدی آهنگری
دستیار جراحی دانشگاه مازندران

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 11:44 ق.ظ

1390 ساعت 6:19 PM
عزیزان من برای این عزیز امر به معروف و نهی از منکر که دیشب توسط اراذل و اباش مورد ضرب قرار گرفته دعا بفرمایید با ا اصول شیعه هم شوخی نکنید که امر ناپسندی است

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 09:22 ق.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 08:07 ب.ظ

ایثارگر دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 06:19 ب.ظ

عزیزان من برای این عزیز امر به معروف و نهی از منکر که دیشب توسط اراذل و اباش مورد ضرب قرار گرفته دعا بفرمایید با ا اصول شیعه هم شوخی نکنید که امر ناپسندی است

مردود دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 03:44 ب.ظ

اطفال جزوه کدوم موسسه بهتره لطفابگید

به قبولی های جدید دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 03:43 ب.ظ

می بینم که دل خوشی دارین....رزیدنتای سال بالا شدیدا منتظرن برسین تا ابیوزتون کنن...

بر باد رفته دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 10:11 ق.ظ

چی قبول شدی

تبریک-۲ دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 08:49 ق.ظ

تبریک به دوست خوبمان دکتر مهدی آهنگری
دستیار جراحی دانشگاه مازندران

[ بدون نام ] دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام
کسی از انصراف خبر جدیدی داره؟
کسی انصراف داده؟

[ بدون نام ] یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 06:46 ب.ظ

cd haye dr.karami raygan.faghat chon man tabrizam ya hazine post ro pardakht konin ya hozuran bebarin.

[ بدون نام ] یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 05:59 ب.ظ

اسی تو فاقد شعور و انسانیت هستی متاسفم با بد کسی شوخی کردی منتظر عذاب الهی باش

[ بدون نام ] یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

اسی یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 03:48 ق.ظ

ظهور امام زمان در ۱۷ دقیقه!
نوار بهداشتی با نصب در محل!
به علت درگذشت امام حسین مسجد تا اطلاع ثانوی تعطیل است!!

[ بدون نام ] یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 03:00 ق.ظ http://www.parsara.persianblog.ir

سید هادی یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 01:17 ق.ظ

از همکاران علاقمند به موضوعات مذهبی دعوت میشه نظرات خودشونو راجع به نحوه ظهور امام زمان،کیفیت ظهور،زمان ، مکان ظهور و محل فعلی ایشان،مراحل غیب شدن ناگهانی و علت غیب شدن ایشان رو در ۲ صفحه A4 ظرف یک هفته آینده به ستاد امور مذهبی دانشگاهای خود ارائه بدن.
جوایز نفیسی از جمله بسته رزیدنتی مکاتبه ای منتظران قائم(وابسته به نوآوران تهران) به ۲۰ نفر برگزیده اهدا میشه.
در پناه صاحب الزمان.

جابجایی داخلی اردبیل با رشت یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 12:37 ق.ظ

با قبول شرایط
09354583779

[ بدون نام ] شنبه 25 تیر 1390 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام عیدتان مبارک

[ بدون نام ] شنبه 25 تیر 1390 ساعت 05:37 ب.ظ

تند خوانی را فرموش نکنید خیلی مفیذه من که نتیجه را احساس میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد