خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

برگزاری آزمون دستیاری به سال 91 موکول شد

اوست عادل 

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

  اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد


{{{{{{{{{{{{{{{{{{{

 

  نظرسنجی علت تاخیر وزارتخانه در ارائه کارنامه اولیه ازمون دستیاری چیست

.......................... 

 نظرسنجی ۲

  اعمال تغییراتی از قبیل نمره پرانترنی و معدل کتبی در امتحان دستیاری چه نقشی میتواند داشته باشد؟ 

.

   ««««««««««««««  

 

   زمان برگزاری آزمون دستیاری تغییر کرد
معاون آموزشی وزارت بهداشت: آزمون دستیاری سال آینده برگزار نمی‌شود
برگزاری آزمون دستیاری به سال 91 موکول شد  


 ........... 

 

  

 

 نظرسنجی ۲

  اعمال تغییراتی از قبیل نمره پرانترنی و معدل کتبی در امتحان دستیاری چه نقشی میتواند داشته باشد؟ 

  محققی به مهر خبر داد:
تحول در آزمون ها از جمله واگذاری آزمون گواهینامه به دانشگاهها و تحول در آزمون دستیاری دوره سی و نهم از دیگر مسائلی است برای سال جدید اجرایی خواهد شد. ............. 

 

  ........... 

  

 نتایج اولیه آزمون دستیاری فردا اعلام می‌شود
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی: آغاز انتخاب رشته مجازین از فردا
اسامی 100 نفر اول آزمون دستیاری فردا منتشر می‌شود

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج اولیه سی و هشتمین دوره آزمون دستیاری تخصصی از ساعت 14 فردا یکشنبه 22 اسفند ماه خبر داد.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار «صنفی ـ آموزشی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری از فردا از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
www.sanjeshp.ir  ، گفت: داوطلبان می‌توانند با وارد کردن کد رهگیری کارنامه خود را مشاهده کنند.
وی از انتشار اسامی 100 نفر اول آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی خبر داد (کار پسندیده ایست ای کاش اسامی ۱۰۰۰ نفر اول منتشر میشد تا کاملا شفاف سازی میشد) و افزود: داوطلبانی که نمره 150 به بالا را کسب کرده باشند، می‌توانند نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با بیان این که داوطلبان می‌توانند پس از مشاهده نتیجه خود نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند، اظهارکرد: مهلت انتخاب رشته محل داوطلبان تا 25 اسفند ماه است.
سراجی در خصوص نحوه انتخاب رشته محل مجازین آزمون دستیاری، گفت: داوطلبان می‌توانند در صورت مجاز شدن 100 رشته محل را انتخاب کنند.   

  ............

کارنامه کنکور دستیاری فردا منتشر می‌شود, اعلام مهلت انتخاب رشته 

 ضیایی :
کارنامه کنکور دستیاری فردا منتشر می‌شود, اعلام مهلت انتخاب رشته
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از انتشار کارنامه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی خبر داد و گفت: کارنامه دوره سی و هشتم فردا یکشنبه به همراه پاسخنامه داوطلبان منتشر می شود.
دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: کارنامه داوطلبان همراه با پاسخنامه منتشر می شود و داوطلبان از ساعت 14 روز یکشنبه 22 اسفند تا ساعت 23 روز چهارشنبه 25 اسفند مهلت دارند نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.
وی افزود: افرادی که نمره بالاتر از 150 کسب کرده اند هم کارنامه و هم فرم انتخاب رشته خود را به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی می توانند مشاهده کنند و افرادی که نمره پایین تر از 150 کسب کرده اند فقط می توانند نمره های خود را رویت کنند.
ضیایی اظهار داشت: برای افرادی که کارنامه صادر شده است این فرصت هم فراهم است که در صورتی که نقص مدارکی به آنها اعلام شده، مدارک خود را نیز تکمیل کنند.
وی گفت: پاسخنامه داوطلبان نیز بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار دارد و داوطلبان با کد رهگیری خود می توانند آن را مشاهده کنند.
دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت درباره اعلام رتبه های داوطلبان آزمون دستیاری گفت: رتبه 100 نفر اول اعلام شده و از طریق کارنامه قابل دسترسی است.
وی درباره امکان انتخاب رشته برای داوطلبان دستیاری افزود: داوطلبان آزمون دستیاری در دوره سی و هشتم می توانند 100 رشته محل را انتخاب کنند و برای تسهیل در انتخاب رشته آنها، دو جدول مرتبط با ظرفیت پذیرش در سایت قرار داده می شود.
ضیایی یادآور شد: راهنمای انتخاب رشته برای داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی به همراه جدول ظرفیت پذیرش و ظرفیت مناطق محروم مرتبط با معاونت درمان فردا از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود.

  

 

 

 معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تغییر زمان برگزاری آزمون دستیاری دوره سی و نهم خبر داد و افزود: زمان برگزاری آزمون دستیاری از اسفند ماه سال 90 به 31 فروردین سال 91 موکول شد.
محمد علی محققی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه آزمون دستیاری دوره سی و نهم در سال 90 برگزار نمی‌شود، خاطر نشان کرد: در برنامه‌ ریزی‌های جدید میان برخی امتحانات فاصله افتاده است و در این راستا این آزمون به جای اسفند ماه 90 در فروردین ماه سال 91 برگزار می‌شود.
وی در خصوص دلایل تغییر زمان برگزاری آزمون دستیاری اظهار کرد: از آنجایی که زمان برگزاری این آزمون با امتحان‌های دیگر تلاقی داشت و به دلیل حساسیت آزمون و نیاز به زمان بیشتر این تاریخ جدید برای برگزاری آزمون دستیاری در نظر گرفته شده است.
محققی در خاتمه با اشاره به تحول در آزمون دستیاری دوره آتی، بهایسنا گفت: برای اعمال تغییرات جدید و فرصت بیشتر برای آمادگی داوطلبان با این شرایط نیاز به زمان بیشتری است که این دو ماه مدت بیشتر می‌تواند به آنان کمک بیشتری کند.

 ............

 تقویم آزمونی90 رشته‌های علوم پزشکی اعلام شد
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خبر داد:
برگزاری آزمون‌های ارشد دوم تیر و دانشنامه تخصصی در24 شهریور
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اعلام تقویم آزمونی90 علوم پزشکی از برگزاری 15 آزمون در سال آینده خبر داد.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری آزمون فلوشیپ در 29 اردیبهشت ماه، گفت: آزمون دکترای تخصصی داروسازی 19 خرداد ماه برگزار می‌شود.
وی از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی در دوم تیر ماه سال90 خبر داد و افزود: آزمون بهداشتکاران دهان و دندان هشتم تیر ماه، آزمون ارتقای دستیار تخصصی پزشکی و آزمون گواهینامه تخصصی پزشکی و آزمون جایابی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور 6 مرداد ماه برگزار می‌شود.
سراجی با اشاره به برگزاری آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در 17 شهریور ماه، گفت: آزمون کتبی دانشنامه فوق تخصصی بالینی پزشکی و آزمون کتبی دانشنامه تخصصی بالینی پزشکی 24 شهریور ماه برگزار می‌شود.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه آزمون جایابی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور دو بار در سال برگزار می‌شود، اظهارکرد: آزمون دوم جایابی دانش آموختگان دندانپزشکی نیز10 آذر ماه برگزار می‌شود.
سراجی با اشاره به تغییر برگزاری آزمون دستیاری تخصصی از اسفند ماه به فروردین 91، گفت: آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی 31 فروردین 91 برگزار می‌شود.

............

 محققی به مهر خبر داد:
اجرای چهار سند آموزش علوم پزشکی در سال 90/ اجرای سیاست ارتقای تحصیلی
معاون آموزشی وزارت بهداشت از اجرای چهار سند مهم آموزشی در حوزه علوم پزشکی در سال 90 خبر داد و گفت: سیاست های ارتقای تحصیلی دانشجویان در سال 90 اجرا می شود.
دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اجرایی کردن 4 سند مهم آموزشی برای سال 90 و اجرای چند بخشنامه و سند آموزشی در نشست معاونان آموزشی به تصویب رسید.
وی اضافه کرد: نقشه جامع علمی کشور در بخش سلامت، سند برنامه پنجم توسعه در بخش علم و فناوری، سند آیین نامه جدید ارتقای اعضای هیئت علمی دانشگاهها که در شورایعالی انقلاب فرهنگی تصویب شد از جمله این اسناد است که در سال 90 اجرا می شود.
محققی اظهار داشت: سیاستهای جدید ارتقای تحصیلی دانشجویان و تصمیمات جدید شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت برای سال 90 مورد تاکید معاونان آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: تحول در آزمون ها از جمله واگذاری آزمون گواهینامه به دانشگاهها و تحول در آزمون دستیاری دوره سی و نهم از دیگر مسائلی است برای سال جدید اجرایی خواهد شد.

 

 

 

 

از سوی شورای گسترش؛

مجوز ایجاد 3 مرکز تحقیقاتی و 7 دانشکده جدید در حوزه پزشکی صادر شد

شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی در مصوبات اخیر خود با تمدید 19 دوره دستیاری پزشکی تخصصی در دانشگاههای مختلف، ایجاد 3 مرکز تحقیقاتی و 7 دانشکده جدید در سطح کشور موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، این شورا همچنین در سه جلسه اخیر خود با ایجاد دوره کارشناسی ارشد در 2 دانشگاه علوم پزشکی و 2 رشته محل موافقت کرد.

بر اساس مصوبه دویست و نهمین جلسه شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی برای اولین بار با راه اندازی دو رشته علوم تغذیه در مقطع کارشناسی با ظرفیت پذیرش 25 دانشجو و علوم آزمایشگاهی در مقطع کارشناسی با ظرفیت 25 دانشجو در موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی، غیردولتی علوم پزشکی وارستگان در مشهد موافقت شد.

تاسیس دانشکده های جدید نیز در دستور کار سه جلسه اخیر شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی قرار گرفت که بر اساس آن دانشکده بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی گلستان، دانشکده توانبخشی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، دانشکده آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشکده پرستاری شازند در دانشگاه علوم پزشکی اراک، دانشکده طب سنتی در دانشگاه علوم پزشکی یزد و دانشکده پیراپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کرج از این شورا موافقت قطعی و اصولی دریافت کردند. 

ردیف

نام دانشگاه

نام رشته

مقطع تحصیلی

1

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

آمار زیستی

کارشناسی ارشد

2

دانشگاه علوم پزشکی ارتش

دندانپزشکی

دکتری عمومی

3

دانشگاه علوم پزشکی قزوین

بیماریهای عفونی

دوره دستیاری تخصصی بالینی

4

دانشگاه آزاد اسلامی

مامایی

کارشناسی

5

دانشگاه علوم پزشکی زنجان

روانشناسی بالینی

کارشناسی ارشد

6

دانشگاه علوم پزشکی گناباد

بهداشت حرفه‌ای

کارشناسی

7

دانشگاه علوم پزشکی اهواز

فیزیوتراپی

دکتری تخصصی (PhD)‌

تاسیس مرکز تحقیقات ایمنولوژیک با گرایش آنتی بادی منوکلونال در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، تاسیس مرکز تحقیقات نقص ایمنی کودکان در دانشگاه علوم پزشکی تهران و تاسیس مرکز تحقیقات بیماریهای اسکلتی و عضلانی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز از جمله مصوبات سه نشست اخیر شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی است.

همچنین آموزشی شدن بیمارستان شهدا، قائنات در عرصه­های بالینی رشته های پرستاری،‌ مامایی و اتاق عمل در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و تکمیل ظرفیت کارکنان عملیاتی، در مقطع کاردانی رشته فوریت‌های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی بجنورد از دیگر مصوبات این نشستها بود.

تمدید دوره دستیاری در 19 رشته - محل نیز صورت گرفته است که بر اساس این تمدید برای یک بار دیگر دانشگاههای علوم پزشکی اعلام شده امکان تربیت دستیار تخصصی در رشته های اعلام شده را دارا خواهند بود.

ردیف

نام دانشگاه علوم پزشکی

دوره تخصصی

ظرفیت اعلام شده

1

دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رشته تخصصی بیماریهای قلب وعروق

ظرفیت 5 دستیار 

2

دانشگاه علوم پزشکی اهواز

رشته تخصصی زنان و زایمان

ظرفیت 10 دستیار

3

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

رشته تخصصی ارتوپدی

ظرفیت 3 دستیار

4

دانشگاه علوم پزشکی مازندران

رشته تخصصی بیماریهای داخلی

ظرفیت 8 دستیار

5

دانشگاه علوم پزشکی قزوین

رشته تخصصی بیماریهای داخلی

ظرفیت قبلی

6

دانشگاه علوم پزشکی تهران

رشته تخصصی زنان­ و زایمانکارشناسی ارشد رشته ارگونومیرشته تخصصی طب اورژانس

ظرفیت قبلیظرفیت 6 دانشجوظرفیت 20 دستیار

7

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

رشته تخصصی چشم پزشکیرشته فوق تخصصی جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی

ظرفیت 5 دستیارظرفیت 3 دستیار

8

دانشگاه علوم پزشکی گیلان

رشته تخصصی کودکان

با ظرفیت 4 دستیار

9

دانشگاه علوم پزشکی زنجان

رشته تخصصی بیماری های داخلی

ظرفیت قبلی

10

دانشگاه علوم پزشکی همدان

رشته نخصصی کودکان 

با ظرفیت 5 دستیار

11

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

رشته تخصصی روانپزشکی

ظرفیت 2 دستیار

12

دانشگاه علوم پزشکی مشهد

دستیاری پزشکی اجتماعیرشته تخصصی چشم پزشکیرشته تخصصی رادیولوژیرشته تخصصی گوارش بالغین

ظرفیت 3 دستیارظرفیت 6 دستیارظرفیت 6 دستیارظرفیت 3 دستیار 


............ 

نظرات 269 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 07:24 ب.ظ

۲۷۲ رتبه کل۵۲۴۲ بقیه هم رتبه هاشون رابگن

مهرداد به خانوم دکتر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 06:32 ب.ظ

توی نظرات جدید باید شرکت کنید

خانوم دکتر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 04:52 ب.ظ

میشه ی نفر به من بگه با ۹۸۲ به زنان تبریز میرسم یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خو ا هش میکنم جواب بدین لطفا

خانوم دکتر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 04:50 ب.ظ

میشه ی نفر به من بگه با ۹۸۲ به زنان تاب میرسم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خو ا هش میکنم جواب بدین لطفا

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 02:47 ب.ظ

چرا نمی دن

RT یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 02:33 ب.ظ

نمره 427------رتبه 495

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 02:23 ب.ظ

مردشور رتبه دادنوتونو ببره خیلی احمقین

نا امید یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 02:23 ب.ظ

چرا نمی زارند؟ ساعت 2.15

نی نی یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 01:56 ب.ظ

دارم می میرم

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام
کسی اینجا نیست؟

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 01:44 ب.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 11:17 ق.ظ

فک می کردم سهمیه مناطق محروم چقدر کمکم می کنه.اما با این جدول سهمیه ای که دیدن معلومه که هیچ کمکی نمی کنه.خدایا خودت به دادمون برسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

البالو یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 11:06 ق.ظ

وااااییییییی....نگرانم.....
ناراحتم.....
نمدونم چمه.......

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 10:56 ق.ظ

اسی یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 10:37 ق.ظ

لطفا بفرمایید داخلی دکتر تسلیمی چطور بود ؟ در قیاس با دکتر گرجی ؟

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 10:19 ق.ظ

منم با هاریسون موافقم

اسی یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 10:09 ق.ظ

لطفا بفرمایید داخلی دکتر تسلیمی چطور بود ؟ در قیاس با دکتر گرجی ؟

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 10:08 ق.ظ

من که سر این امتحان کلی از عمر مفیدم کم شد
شدم یه دختر افسرده با احساس شکست و بیهودگی
امسال ۴۰۰ شدم ولی خیلی استرس دارم

هاریسون یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 09:56 ق.ظ

بچه ها لطفا بعد از اینکه کارنامه گرفتین بیاین اینجا نمره و رتبه هاتونو بنویسید. اینطوری فاصله ی نمره ها مشخص میشه و به انتخاب رشته کمک می کنه!

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 09:52 ق.ظ

نمره 310 یا 305 امید خوب است ولی بهتر است واقع بین هم باشیم از همین الان شروع کن برای سال بعد

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 09:36 ق.ظ

بزن باران که دین را دام کردند
شکار خلق و صید خام کردند
.
بزن باران خدا بازیچه ای شد...

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 09:30 ق.ظ

بعلت بارش باران در تهران امروز کارنامه ها را نمی دهند

نگرانم نگرانم نگران یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 09:00 ق.ظ

فکر می کنید رتبه نمرات پایینتر مثلا ۳۰۵-۳۱۰ چند می شه؟کسی می تونه حدس بزنه؟نمی دونم چرا با اینکه تکلیف ما با نمره مشخص چرا دل من هم شور می زنه و نگرانم.ایا حذف سهمیه ها و افزایش ظرفیت در رتبه ها تاثیر مثبت داره؟با تشکر از دوستان عزیزم

به صبحانه یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 08:54 ق.ظ

سلا م منم مثل شما پارسال نمره داخل کارنامه ام ۱۶ نمره از نمرهای که من حساب کرده بودم کمتر بود می خواستم اعتراض کنم که پس از اکن پاسخنامه و مقایسه ان با دفترچه متوجه شدم ۴ سوال را که در دفترچه درست علامت زدم بعلت استرس و بی توجهی اشتباه وارد پاسخنامه کرده ام.

البالو یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 08:30 ق.ظ

امیدوارم ۳۵۰ رتبش بیشتر از ۱۸۰۰ نشه!!!
خدایا واسه تو که کاری نداره..دل این جماعت رو شاد کن..

البالو یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 08:26 ق.ظ

اخی...نازی dokie بیچاره..استرس داره..حقم داره اخه ۸۶۴!!! هم شد نمره؟؟؟
حالا اگه ۳۶۰ میشد یه چیزی...

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 08:15 ق.ظ

میگم دوستان...کسی راجع به نمره های پایین تر حرف نزد...مثلا به نظرتون نمره حدود ۳۰۰-۳۱۰ رتبش چند میشه؟؟

سوخته یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 08:14 ق.ظ

دارم از استرس میمیرم

انتظار کشنده یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 07:42 ق.ظ



[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 07:37 ق.ظ

خدا کنه رتبه ها نجومی نشه مثل پارسال

صبحانه یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 07:15 ق.ظ

منم خیلی چیزارو بلد بودم و اشتباهی زدم. حداقل 20 نمره...آه ... کاش میشد بعضی لحظاتو جبران کرد...ولی الان بیشتر نگرانم که نمرم همونی بشه که حساب کردم...401. پارسال نمیدونم چرا نمرم 16 تا کمتر از حد انتظارم اومد...

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 07:06 ق.ظ

استاد یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 04:54 ق.ظ

من تا همه را نخوابونم نمی خوابم

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 04:46 ق.ظ

استااااااااااااااااااااااااد میفرمودیه!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 04:44 ق.ظ

استاد تو که هنوز بیداری

استاد به هاریسون یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 04:26 ق.ظ

قطعآ میشه چون امسال فقط متولدین مناطق محروم سهمیه داشتند = رقابت کمتر
موفق باشید

هاریسون به استاد یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 04:06 ق.ظ

من سهمیه محروم هم دارم و دوست دارم رشته بهتری قبول بشم!
نمیشه؟

استاد به هاریسون یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:52 ق.ظ

داخلیو راحت میارید

هاریسون یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:45 ق.ظ

من هم چند تا اشتباه مسخره داشتم اما من واقعا خیلی خوندم! امیدوارم که مثل پارسال نشه.
بیشتر دوستان من به جز ۲ مورد نمرشون یا مثل پارسال شده یا کمتر درحالیکه خیلی خونده بودند!
کسی نظری نداره؟ همه خوابند؟

امیر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:40 ق.ظ

پس امسال من گند اساسی زدم.. من والاس زیادی رو غلط زدم در حالیکه جوابو میدونستم... خنگ بازی درآوردم حسابی

امیر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:37 ق.ظ

هر چی گشتم دیدم چیزی جز اطفال و بی هوشی و اورژانس نمیارم... امسال همه چی میزنم.. فقط باید قبول شم.....پارسالم میتونستم بیارم

هاریسون یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:35 ق.ظ

پارسال ۳۸۳ و رتبه ۲۴۰۰
امسال ۴۰۵ و احتمالا ۱۰۰۰

امیر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:30 ق.ظ

نگفتی هاریسون؟ نمره پارسال و امسالتو؟

امیر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:30 ق.ظ

فکر میکنم رتبه ها مابین دوره ۳۶ و ۳۷ باشه.
یعنی همون ۱۵۰۰-۱۶۰۰ برای نمره ۳۸۰ من

امیر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:26 ق.ظ

شما که شرایط مشابه من دارین نمره پارسال و امسالت چند شد؟؟

به امیر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:25 ق.ظ

اینها نمره های خودتونه یا مقایسه ای گفتین؟
فکر میکنین کسی غیر از من و شما امیدوار هست که رتبه ها امسال منطقی باشن؟ یعنی مثل ۳۵ یا ۳۶؟

امیر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:25 ق.ظ

من بدشانسی زیاد آوردم و محل آزمون خارج استانمون بود که بی تاثیر نبود.. صندلیم دم در و پر رفت و آمد بود..
امتحان سوال الکی مث پارسال کمتر داشت... در کل سوالا بجز آمار ! سختتر نبود ولی پاسخها خیلی دوپهلو و بد بود! سوالا هم کمی مسخره بود چون از بانک و بدون نظارت کافی بود

مانی به امیر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:24 ق.ظ

به قول استاد: ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ ولی اگه بدبین باشی ۱۸۰۰

امیر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:19 ق.ظ

دوره ۳۵ ----نمره ۳۸۰ ----رتبه ۴۰۰
دوره ۳۶-----نمره ۳۸۰-----رتبه ۹۰۰
دوره ۳۷------نمره۳۸۰-----رتبه ۲۴۰۰ ؟؟؟؟؟؟؟؟
امسال-------نمره ۳۸۰----رتبه ؟؟
جواب بده.

به امیر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:19 ق.ظ

معذرت بالا نمرتونو نوشتین!
فکر می کنینی چرا نمرتون ژایین تر اومده؟
امتحان سخت بود یا چیز دیگه؟

هاریسون به امیر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:17 ق.ظ

نمره پارسال و امسالت رو میشه بگی؟
من هم شرایط شما رو دارم ُ سنم بالاست و ۲ ساله که کار و زندگی رو تعطیل کردم و درس خوندم

doki... به مهدی یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:12 ق.ظ

dokie balaee man nistam zarfiate 468 ra ham daram.... faghat nemidunam chera bazi na hme, in ghadr hasudand.....vali ba inke nomram 468 shode va motmaenam az kheilia balataram vali hanuz ye kam stress daram....

امیر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:11 ق.ظ

من پارسال زیاد اومدم اینجا . امسال اصلا! منو با کسی اشتپ گرفتی جانم.. بعدشم من دو ساله زحمت کشیدم ..سنم بالاس... حق دارم استرس داشته باشم.

امیر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:07 ق.ظ

رتبه پارسالم ۱۷۰۰ بود حدودا و امسال یحتمل ۱۵۰۰ ....خیلی نگرانم داره اشکم در میاد نکنه از پارسال بدتر بشم.. تعجب نمیکنم.. البته در شرایط استاندارد ۳۸۰ بایذ رتبش بشه ۷۰۰ اما استاندارد کدوم گوریه

دکی به اسنل یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:05 ق.ظ

من حتی با ۴۶۸ هم استرس چه برسه به بقیه.....

مهدی یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:04 ق.ظ

دکی جقدر بی ظرفیتی همه رو کشتی تو با این نمرت که آخرشم میخوای بری تو فیلد داخلی !

دکی به دکتز امیر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:03 ق.ظ

امیرو تو که قهر کرده بودی

دکی به دکتز امیر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:02 ق.ظ

امیرو تو ه قهر کرده بودی

اسنل یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 03:00 ق.ظ

چقدر شماها بچه اید .استرس یعنی جی اینهمه تو عمرتون امتحان دادید اینم یکیشه.

امیر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 02:58 ق.ظ

صد البته وضع رتبه از پارسال بهتره..اما اما نمرات هم کمتره.. مثلا من پارسال ۳۹۷ شدم امسال کهبهتر خونده بودم ۳۸۰ شدم

دکی به بالائی یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 02:52 ق.ظ

نظرت در مورد ۴۶۸ چیه.....خیلی استرس دارم

نمره من یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 02:43 ق.ظ

نمره : ۴۰۵
رتبه : در شرایط ایده آل باید ۵۰۰ بشه اما احتمالا ۱۰۰۰ باشه که با حذف سهمیه ها حدود ۷۰۰-۸۰۰ سالهای قبل میشه ارزشش!

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 02:42 ق.ظ

یک روز احمدی نژاد و آقای کروبی و خانم گوهر الشریعه دستغیب داشتند برای

افتتاح یک تونل جدید مترو می رفتند. اتفاقا هدیه تهرانی هم به عنوان

نماینده هنرمندان با آنها بود. در همین موقع قطار وارد تونل شد و همه جا

تاریک شد.



اول صدای یک ماچ آمد و بعد صدای خوردن یک سیلی محکم. قطار از تونل بیرون آمد و احمدی نژاد صورتش را که به دلیل خوردن سیلی سرخ شده بود، با دستش پنهان کرده بود. همه زیر چشمی به هم نگاه کردند و هیچ کس هیچ حرفی نزد.



گوهر الشریعه دستغیب با خودش فکر می کرد: این احمدی نژاد احمق می خواست هدیه تهرانی را ببوسد، او هم با سیلی زد توی صورتش.



هدیه تهرانی با خودش فکر می کرد: این احمدی نژاد احمق می خواست مرا

ببوسد، اما اشتباها گوهرالشریعه دستغیب را بوسید، او هم با سیلی زد توی

گوشش.



احمدی نژاد داشت با خودش فکر می کرد: این حاج آقا کروبی هدیه تهرانی را

بوسید، او هم فکر کرد من او را بوسیدم، محکم زد توی گوش من.



آقای کروبی هم داشت با خودش فکر می کرد: اگر وارد یک تونل دیگر بشویم،

دوباره صدای بوسیدن در می آورم و یک سیلی محکم دیگر می زنم توی گوش احمدی نژاد

هاریسون یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 02:40 ق.ظ

اگه کسی بیداره بیاین این شب آخری نمره های واقعی تونو بگین! و اینکه فکر میکنین رتبتون حداکثر چقدر میشه؟ ما که همدیگه رو نمیشناسیم ُ لطفا رو راست!

بیش از 10 هزار نفر امسال در آزمون دست یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 02:39 ق.ظ


دوستان خیلی ساده است : یعنی ۱۰۰۰۰ نفر بالای ۱۵۰

افتااد؟

امیر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 02:38 ق.ظ

قلبم تالاپ شولوپ می زنی ید...پارسلم همین حسو داشتم و به خودم دلخوشی می دادم ولی یهو که رتبمو دیدم واااااااای دهنم خشک شد... امسالم دارم دلمو خوش میکن که نگران نشم ولی اون لحظه رو می ینم که به زمین و زمانفحش میدم.. خدایا به من رحم کن. بهم قدرت بده تحمل کنم...ای قلبم.. شلاپ ..تولوپ.. تالاپ شولوپ...

خوابم نمی بره یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 02:37 ق.ظ

فقط همین

هاریسون یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 02:35 ق.ظ

چرا بی خودی رتبه جعل می کنین و رو اعصاب همه پیاده روی میکنین

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 02:28 ق.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 02:00 ق.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 01:59 ق.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 01:58 ق.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 01:58 ق.ظ

محسن به استاد یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 01:48 ق.ظ

تریپ فالو خوب اومدی ایول

دکی بهnarnia یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 01:44 ق.ظ http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8912211015

۱۰۰۰۰ اشتباه فارسه چرند نگو

دکی بهnarnia یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 01:42 ق.ظ

۱۰۰۰۰ اشتباه فارسه چرند نگو

narnia یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 01:39 ق.ظ

من طرحمو جنوب بودم و از همه نظر نسبت به تهران عالی تر بود . 10 روز در ماه. سوالی داشتی بپرس...
وای خدا ... دارم استرس مرگ میشم...

narnia یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 01:31 ق.ظ

دوست عزیز: اون 10000 نفر پذیرفته یعنی نمره بالای 150.

دکی به ساناز یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 01:27 ق.ظ

منم با لینکه 468 شدم ندیدم ساناز جون

استاد یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.sanjeshp.ir/dastyari38/Pages/announces9.html

اطلاعیه شماره 9-در خصوص انتخاب رشته – محل سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی
بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان واجد شرایط انتخاب رشته – محل سی وهشتمین دورة آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی پزشکی بالینی سال 1389 رسانیده می شود این گروه از داوطلبان می بایست با استفاده از راهنمای انتخاب رشته – محل دورة مربوطه و با در نظر گرفتن مندرجات کارنامه اولیه و راهنمای ثبت نام جهت شرکت در آزمون مذکور و نیز با رعایت کلیه مقررات مرتبط با سهمیه تائید شده از ساعت 14 مورخ 22/12/1389 لغایت ساعت 23 روز چهارشنبه مورخ 25/12/1389 نسبت به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته – محل اقدام نمایند.

توجه 1: در تکمیل فرم انتخاب رشته – محل دقت کافی مبذول فرمائید چه اینکه پس از ارسال اطلاعات امکان تغییر یا تبدیل و ویرایش فرم وجود ندارد.

توجه 2: مهلت اعلام شده قابل تمدید نبوده و افرادیکه در این مهلت نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته – محل خود اقدام ننمایند به منزله انصرف از شرکت در مراحل پذیرش دستیار تخصصی این دوره شناخته نمی شوند.

توجه 3: کلیه افرادیکه مطابق مندرجات کارنامة اولیه خود مجاز به تکمیل مدارک ارسالی شناخته گردیده اند می بایست کلیه مدارک مورد نظر را بسته به شرایط انتخابی کاملاً مطابق مندرجات پیوست 18 راهنمای ثبت نام سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از تاریخ 22 لغایت 25/12/1389 از طریق سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir با وارد نمودن کد رهگیری در مدارک تکمیلی را ارسال نمایند. بدیهی است مهلت مذکور غیرقابل تمدید بوده و به هیچ عنوان بر مستنداتی که خارج از مهلت مقرر و از طرق غیر از آنچه ذکر شد ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

توجه 4: به مدارک ارسالی توسط سایر داوطلبان (غیر مجاز برای تکمیل مدارک) ترتیب اثر داده نخواهد شد.



استاد یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 01:17 ق.ظ http://www.4jok.com/fal

به نا امیدی از این ره مرو بزن فالی بود که قرعه دولت به نام ما افتد

بوب یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 01:16 ق.ظ

کارنامه اولیه بهمراه فرم اینترنتی انتخاب رشته – محل از ساعت 14 مورخ 22/12/1389 لغایت ساعت 23 روز چهارشنبه مورخ 25/12/1389 فعال خواهد شد
www.sanjeshp.ir

استاد یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 01:07 ق.ظ http://www.4jok.com/fal

اینم لینک فال حافظ برای بیخوابی امشب بد نیست

ساناز یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 01:06 ق.ظ

بفرمایید شام امشب چی شد؟!
من کشیک بودم ندیدم!
نمرمم ۳۸۸

نیما یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 12:48 ق.ظ

امسال با حذف سهمیه ها حتمآ بهتر میشی

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 12:45 ق.ظ

kash hichvaght farda nashe!parsal ham hmintori bood ba nomre 410 moondam vase emsal.emsal shodam 400 .hoselye rotbeye vahshatnak nadaram

نیما یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 12:43 ق.ظ

شب عاشقان بیدل چه شبی دراز باشد....

استاد یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 12:39 ق.ظ

بعیده بیش از 900 تا 1000 نفر بالای 400 باشند
الخیر فی ما وقعه

مهرداد به دکیها و آنتن یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 12:35 ق.ظ

ای ول حال کردیم شب قبل رتبه ها واسه تفنن خوب بود

بنده ی خدا یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 12:12 ق.ظ

http://www.youtube.com/watch?v=pVAqGv4t7WI

Glum یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 12:12 ق.ظ

Yani hichky ashna nadare?

آنتن یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 12:12 ق.ظ

یه خبر غیر موثق(اگه اشتباه بود فحش ندید لطفا)
فردا صبح زود حدود 6 رتبه ها میره رو سایت.
موفق باشید.
تا فردا

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 12:11 ق.ظ

۴۸۶-۹

Glum یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 12:10 ق.ظ

Hichky khabare movassagh az vezaratkhune nadare?

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 12:07 ق.ظ

۴۶۸-۶۳

سالی یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 12:05 ق.ظ

پیام نیک شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 11:52 ب.ظ

دلم تنگ است و هر سازی که میبینم بد آهنگ است......
خداجون امشب چقدر درازه..........
کی صبح صادق میاد......
امشب از اضطراب می ترکم.....
من این تاریکی رو دوست ندارم...
آخه خیلی زحمت کشیدم.......
بای بای

[ بدون نام ] شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 11:45 ب.ظ

لعنت به این زندگی شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام ای شب همیشگی
ای شب عریان
ای شب تنهایی
امروز چه زیباتر شدی
برق چشم هایت زیباست
من خواب تو را در خوابم دیدم
...
سلام ای شب همراه من
ای شب بی کس و تنهای من
سلام ای خستگی روزها در نامت
ای گرد و غبار این غربت، در قامت
سلام ای بی کسی لحظه های تلخ من
افسرده و افسون شده، لبخند من
افسرده و افسون شده، لبخند من ...

[ بدون نام ] شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 11:39 ب.ظ

از بابا بزرگ امسال هیچ خبری نیست
صدرحمت به پارسال

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد