خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

۲۷ روز

 

اوست عادل 

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 


اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد


{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{

 
 با اجازه بزرگترها مخصوصا عمه خانم !
یک هفته به پیشواز امتحان 

 ۲۰ روز

 بازم باور نمی کنید!  

 

««««««««««««««  

 

 نتایج نهایی آزمون دکترای تخصصی پزشکی فردا اعلام می‌شود
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:
بیش از نیمی از پذیرفته شدگان آزمون را زنان تشکیل می‌دهند  

.........................................

 

«««««««««««««« 

 

     

اعلام مهلت رفع نقص کارت آزمون دستیاری/ شرایط تصحیح مدارک
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به اعلام مهلت زمانی برای رفع نقص کارت آزمون دوره سی و هشتم دستیاری پزشکی گفت: داوطلبان از امروز تا 9 بهمن فرصت دارند ...............................................................................................

  «««««««««««««« 

 

  برگزاری آزمون 28 بهمن
جزئیات رفع نقص از مدارک ثبت نام در کنکور دستیاری 89 اعلام شد
مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت جزئیات ............................................

  

«««««««««««««« 

 آزمون دستیاری28 بهمن برگزار می‌شود
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:
مهلت رفع نواقص مدارک ثبت‌نام شنبه پایان می‌یابد 1389/11/06
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی ...................................................................

 

««««««««««««««  

  حالا بازم بگید چرا لعنت می فرستی........!!

  آزمون دستیاری و بازهم اضطراب و شایعه فروش سوالات
این در حالی است که در روزهای اخیر نیز خبرهای متعددی درباره خرید و فروش سوالات این آزمون منتشر شده است، به گونه ای که با راه های گوناگون و تماس با افراد متقاضی این آزمون یا فرستادن پیامک به آنان، قیمت پرسش ها و یا حتی بخشی از آنها را برای داوطلبان.................................

 آزمون دستیاری و بازهم اضطراب و شایعه فروش سوالات
این در حالی است که در روزهای اخیر نیز خبرهای متعددی درباره خرید و فروش سوالات این آزمون منتشر شده است، به گونه ای که با راه های گوناگون و تماس با افراد متقاضی این آزمون یا فرستادن پیامک به آنان، قیمت پرسش ها و یا حتی بخشی از آنها را برای داوطلبان می فرستادند؛ قیمت هایی که گاه تا پنجاه میلیون تومان به ازای همه پرسش هاست!
در حالی که آزمون دستیاری پزشکی در سال 1389 مورخ 28 بهمن ماه برگزار خواهد شد، نگرانی ها در زمینه افشای پرسش های این آزمون، همچنان به قوت خود باقی است و حتی زمزمه هایی نیز در میان متقاضیان این آزمون پدید آمده که مراقبت و نظارت مسئولان ذیربط را بر این امتحان، بیش از ضروری کرده است.

به گزارش خبرنگار «تابناک» اجتماعی، آزمون دستیاری سال 89 که با حدود چهارده هزار نفر شرکت کننده، متشکل از شش هزار مرد و هشت هزار زن در اواخر بهمن ماه برگزار خواهد شد، از جمله آزمون هایی است که هم از لحاظ حساسیت برای داوطلبان شرکت کننده و هم از لحاظ سابقه برگزاری و مسائل پیش آمده پیرامون آن در ادوار گذشته، از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، به گونه ای که حساسیت این آزمون، حتی بسیار بیشتر از  کنکورهای سراسری تلقی می شود.

از سال 1382 که تخلفات در برگزاری و افشا شدن پرسش های این آزمون ثابت شد تا همین سال گذشته که وزیر بهداشت به دلیل همین مسائل، آزمون را لغو و به تاریخ دیگری موکول کرد، همواره این حساسیت ادامه داشته و مسئولان ذیربط نیز همیشه از برخورد با متخلفان خبر داده اند.

این در حالی است که در روزهای اخیر نیز خبرهای متعددی درباره خرید و فروش سوالات این آزمون منتشر شده است، به گونه ای که با راه های گوناگون و تماس با افراد متقاضی این آزمون یا فرستادن پیامک به آنان، قیمت پرسش ها و یا حتی بخشی از آنها را برای داوطلبان می فرستادند؛ قیمت هایی که گاه تا پنجاه میلیون تومان به ازای همه پرسش هاست.

افزون بر این و در اقدامی جالب، افرادی که خود را فروشندگان این پرسش ها معرفی می کنند، آنها را درصدبندی کرده و از 10 درصد تا 100 درصد پرسش ها، هر کدام برای خود قیمتی جداگانه و البته سرسام آور دارد.

بنابراین، این تحرکات که البته در بخشی، می تواند شایعه و در بخشی هم ناشی از دروغ پردازی عده ای از دسترسی به این پرسش ها برای کلاهبرداری از متقاضیان باشد، لزوم مراقبت و نظارت مسئولان را بیش از پیش ضروری کرده است. 

در واقع در هر دو بعد، این موضوع، نیاز به نظارت گسترده تر و بیشتر دارد؛ بدین معنی که اگر این تحرکات واقعی و حقیقی باشد، وظیفه مسئولان برای اعاده حیثیت از خود و برگزارکنندگان و همچنین حمایت از داوطلبان سنگین تر است و اگر هم اقدامات اخیر برای فروش سئوالات کلاهبرداری از متقاضیان باشد، باز هم مسئولین وظیفه دارند، با برخورد با متخلفان، از متقاضیان حمایت شایسته و بایسته کنند.

بنا بر این گزارش، باید گفت حلقه گمشده در این میان، اطلاع رسانی نکردن درباره شیوه برخورد و نحوه برخورد با متخلفان سال های گذشته است، چرا که اگر اقدام قهریه ای و شدیدی علیه متخلفان سابق انجام و به گونه ای کارآمد، بازتاب و مجازات احتمالی آنها به آگاهی افکار عمومی رسانده می شد، دیگر شاهد چنین شایعات یا حتی واقعیات و کلاهبرداری هایی از شهروندان و متقاضیان نخواهیم بود.

ذکر این لازم است که در واقع، این گزارش به منزله هشدار به مسئولان ذیربط است و محتوای آن، برگرفته از اطلاعاتی است که متقاضیان به اطلاع خبرنگار «تابناک» رسانده اند؛ باشد که با پیشگیری و پیگیری بموقع حقوق داوطلبان این آزمون نباشیم!   

««««««««««««««  

آزمون دستیاری28 بهمن برگزار می‌شود
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:
مهلت رفع نواقص مدارک ثبت‌نام شنبه پایان می‌یابد 1389/11/06
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی با رقابت 15 هزار و250 داوطلب در 28 بهمن ماه، گفت: این آزمون در 25 رشته تخصصی و در 18 حوزه در سطح کشور برگزار می‌شود.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به ادامه مهلت رفع نواقص مدارک ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دستیار تخصصی تا روز شنبه، اظهارکرد: داوطلبان باید تا روز شنبه 9 بهمن ماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
http://www.sanjeshp.ir  و وارد کردن کد رهگیری و شماره پرونده ثبت‌نامی نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.
وی با بیان اینکه برای داوطلبانی که موفق به تکمیل پرونده ثبت‌نامی به نحو موثر نشوند کارت ورود به جلسه آزمون صادر نخواهد شد، اظهارکرد: در این مرحله مدارک تخصیص سهمیه‌های درخواستی داوطلبان مورد بررسی قرار نگرفته است.
سراجی با تاکید بر اینکه دریافت کد رهگیری به منزله تایید صحت مدارک ثبت‌نامی ارسالی نیست، خاطرنشان کرد: در صورت اثبات عدم صحت مدارک ارسالی در هر مرحله از فرایند آزمون، نسبت به حذف داوطلب از روند آزمون اقدام خواهد شد.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در خاتمه گفت: داوطلبانی که به دلیل نقص مدارک و روند اجرایی ثبت‌نام در مواعید مربوطه، موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نشوند مجاز به حضور در جلسه آزمون شناخته نمی‌شوند.

 ««««««««««««««  

 برگزاری آزمون 28 بهمن
جزئیات رفع نقص از مدارک ثبت نام در کنکور دستیاری 89 اعلام شد
مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت جزئیات رفع نواقص مدارک ثبت نام جهت شرکت در آزمون دستیاری 89 را برای داوطلبان دوره سی و هشتم اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، کلیه شرکت کنندگان سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های بالینی پزشکی، از ساعت 18 روز شنبه 2 بهمن ماه تا ساعت 23 روز شنبه 9 بهمن ماه می توانند با ورود به سایت نسبت به تکمیل پرونده ثبت نامی خود اقدام کنند.
داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی
http://www.sanjeshp.ir و وارد کردن کد رهگیری وارد پرونده ثبت نامی خود شوند. چنانچه برای فرد داوطلب نقص مدرک (تا این مرحله از بررسی مدارک) اعلام شده باشد، داوطلب باید با اضافه کردن مدارک درخواستی در قسمت مشخص شده نسبت به تکمیل پرونده ثبت نامی خود اقدام کند.
برای افرادی که موفق به تکمیل پرونده ثبت نامی به نحو موثر نشوند کارت ورود به جلسه آزمون صادر نخواهد شد.
در این مرحله مدارک تخصیص سهمیه های درخواستی داوطلبان مورد بررسی قرار نگرفته است و دریافت کد رهگیری به منزله تایید صحت مدارک ثبت نامی ارسالی نیست و در صورت اثبات عدم صحت مدارک ارسالی در هر مرحله از فرآیند آزمون، نسبت به حذف داوطلب از روند آزمون اقدام خواهد شد.
افرادی که به دلیل نقص مدارک و روند اجرایی ثبت نام در موعدهای مقرر مربوطه، موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نشوند مجاز به حضور در جلسه آزمون شناخته نمی شوند.
سی و هشتمین دوره پذیرش دستیار تخصصی پزشکی با حضور بیش از 15 هزار نفر در 18 حوزه امتحانی روز پنجشنبه 28 بهمن ماه برگزار می شود و کارت ورود به جلسه نیز به صورت اینترنتی در روزهای 26 و 27 بهمن ماه توزیع می شود.

«««««««««««««« 

اعلام مهلت رفع نقص کارت آزمون دستیاری/ شرایط تصحیح مدارک
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به اعلام مهلت زمانی برای رفع نقص کارت آزمون دوره سی و هشتم دستیاری پزشکی گفت: داوطلبان از امروز تا 9 بهمن فرصت دارند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاعات شخصی را تصحیح کنند.
دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: داوطلبان از ساعت 18 امروز شنبه 2 بهمن تا ساعت 23 شنبه 9 بهمن فرصت دارند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی
http://sanjeshp.ir اطلاعات شخصی خود را از جمله عکس، شناسنامه، گواهی تحصیلی و سایر بخشها را در صورت نیاز اصلاح کنند.
وی افزود: در صورت اصلاح نشدن نقص احتمالی اطلاعات شخصی افراد، برای داوطلب کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری دوره سی و هشتم صادر نمی شود. همچنین کارت ورود به جلسه آزمون تنها از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت است و هیچ مرجع دیگری برای صدور کارت آزمون دستیاری وجود ندارد.
ضیایی خاطرنشان کرد: افرادی که کد رهگیری دریافت می کنند به منزله صحیح بودن اطلاعات شخصی وارد شده و مجوز دریافت کارت آزمون است.
وی افزود: افرادی که از سهمیه های مختلف در آزمون استفاده کرده اند، باید توجه داشته باشند استعلام مربوط به مدارک ارسالی پس از آزمون انجام می گیرد و تصحیح مدارک ارسالی در موقع مقتضی به آنها اعلام می شود، همچنین دریافت کد رهگیری به منزله کامل بودن مدارک ارسالی داوطلبان محسوب نمی شود.
سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی روز پنجشنبه 28 بهمن ماه 89 برگزار می شود و بیش از 15 هزار داوطلب در 18 حوزه امتحانی با یکدیگر به رقابت می پردازند. کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای 26 و27 بهمن به صورت اینترنتی قابل دریافت است.

  «««««««««««««« 

 نتایج نهایی آزمون دکترای تخصصی پزشکی فردا اعلام می‌شود
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:
بیش از نیمی از پذیرفته شدگان آزمون را زنان تشکیل می‌دهند

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج نهایی آزمون دکترای تخصصی پزشکی فردا 4 بهمن ماه خبر داد.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون دکترای تخصصی پزشکی فردا 4 بهمن ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
www.sanjeshp.ir ، گفت: 821 داوطلب در این آزمون پذیرفته‌ شده‌اند.
وی با اشاره به رقابت4 هزار و 775 داوطلب در آزمون دکترای تخصصی، گفت: یکی از ویژگی‌های این دوره افزایش تعداد داوطلبین زن بود به طوری که دو هزار و423 زن و دو هزار و59 داوطلب مرد در این آزمون شرکت کردند.
سراجی با اشاره به پذیرش 821 داوطلب در این آزمون، اظهار کرد: از این تعداد 47 درصد آقایان و 53 درصد خانم‌ها پذیرفته شده‌اند.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در خاتمه گفت: از تعداد پذیرفته‌شدگان 719 داوطلب در دانشگاه‌های دولتی، 68 نفر در واحدهای بین‌الملل و 43 داوطلب در سهمیه مربی مازاد پذیرفته‌ شده‌اند.
 

 

نظرات 73 + ارسال نظر
مجتبی فعال چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 10:40 ق.ظ http://Faal.Blogfa.com

با سلام به شما دوست عزیز
[گل] [گل] [گل]
هر کدام از لینک های زیر را که خودت خواندی و پسندیدی آنرا لینک کن . مطمئن باش که مطالب بیهوده ندارد و فقط لینک های پر بازدید را برای شما ارسال کرده ام :

برای :

دستگاه های شوکر الکتریکی( Stun Guns ) :
http://faal.blogfa.com/post-1023.aspx

فیلم/کلیپ استفاده دستگاه شوکر الکتریکی روی یک انسان :
http://faal.blogfa.com/post-1025.aspx

ورود دستگاه های شنود و جاسوسی و استراق سمع و فیلمبرداری مخفی به کشور + عکس :
http://faal.blogfa.com/post-985.aspx

تمام فیلم ها و انیمیشن هایی از آناتومی انسان :
http://faal.blogfa.com/post-999.aspx

اسکن کردن فایل و سیستم شما از وجود ویروس به شکل آنلاین از طریق اینترنت :
http://faal.blogfa.com/post-1007.aspx

مقایسه سایت های برتر و پربازدید از نظر تعداد بازدید کنندگان :
http://faal.blogfa.com/cat-77.aspx

دوست داران بورس : بررسی بورس ایران ( نرم افزار نماد ) :
http://faal.blogfa.com/post-793.aspx

تست ، آنالیز و معرفی برترین آنتی ویروس سال :
http://faal.blogfa.com/cat-21.aspx

تحریم و فیلتر شدن ایران در اینترنت + سند/ اسناد :
http://faal.blogfa.com/post-993.aspx

آموزش جستجوی پیشرفته نرم افزارها و فایل ها در RapidShare.com و ...
http://faal.blogfa.com/post-1003.aspx

دانلود اتوماتیک از رپیدشیر
http://faal.blogfa.com/post-973.aspx

اخبار هک شدن سایت های ایرانی و هکر آنها :
http://faal.blogfa.com/cat-11.aspx

هواشناسی آنلاین :
http://faal.blogfa.com/cat-71.aspx

جدیدترین برنامه ها و سیستم عامل ماشین حساب کلاسپد :
http://faal.blogfa.com/cat-25.aspx

Ajax Activity Indicators , Ajax Loader Indicator :
http://faal.blogfa.com/post-979.aspx

Google Hacking - گوگل هکینک :
http://faal.blogfa.com/post-954.aspx

ارسال رایگان SMS :
http://faal.blogfa.com/post-1014.aspx

پلاک های خودروهای ایران ( پلاک ایران بر اساس شهر و استان ) :
http://faal.blogfa.com/post-856.aspx

دانلود و پیش نمایش کلیه فونت های فارسی :
http://faal.blogfa.com/post-550.aspx

بهتر است که خودتان بخوانید و لینک کنید . لطفا به هر نامی به غیر از نام من لینک کنید .

سمانه سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 01:39 ق.ظ

من که چندتا از مینورا رو نخوندم.ماژورها رو هم که خوب بلد نیستم.چی قبول می شم؟

طنز درمانی یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 04:42 ب.ظ http://www.drtanz2.mihanblog.com

جهت تمدد اعصاب درخدمتیم

به حضرت فیل پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 08:30 ب.ظ

چند صفحه اس؟
قیمتش چنده؟

به استاد عزیز پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 08:00 ب.ظ

در مورد اینکه همیشه ۲-۳ روز قبل امتحان سئوال میفروشن و امسال چرا زودتر میفروشن احتمالا به این دلیل که نمی خوان مثله سال پیش با عجله بفروشن که گندش در بیاد امسال با خیاله راحت و سوا کردن خریداران واقعی (بچه مسئولین و اساتید) و اطمینان از عدم فروش توسط آنها و تدابیر خاص اقدام به فروش می کنن! پس زیاد هم خوش بین نباش که این اخبار شایعه باشه عزیز

مرد چهارزنه پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 11:41 ق.ظ

دوستی داشتم لرستانی یار دیرینه ی دبستانی

دیدمش بعد سالیان دراز همرهش چار زن همه طناز

مات و مبهوت گشتم از حالش که لری آهوان به دنبالش

گفتمش: چهار زن ؟ خدا برکت ! تو چگونه کنی ز جا حرکت

گفت : این کار ماجرا دارد هر یکی حکمتی جدا دارد

اولی را که هست خوشگل و ناز من گرفتم ز خطه ی شیراز

تا که شب ها قرینه ام باشد سر او روی سینه ام باشد

بهر اوقات روزهایم نیز زن گرفتم ز خطه ی تبریز

چون زن ترک، خوش بر و بازوست خانه دار و نظیف و کد بانوست

دست پختش که محشر کبراست بهتر از آن، سلیقه اش غوغاست

ظرف یک سال بسته ام بارم چون زنی هم ز اصفهان دارم

کشد از ماست تار مویی را یادمان داده صرفه جو یی را

درکم و بیش استاد است او متخصص در اقتصاد است

او بس که در اقتصاد پا دارد بی گمان فوق دکترا دارد

زن چارم که ختم آنان است شیری از خطه ی لرستان است

گفتمش با وجود آن سه هلو زن چارم بر ای چیست؟ بگو

گفت گهگاه بنده گشتم اگر عصبانی ز همسران دگر

آن زمان جا ی آن سه تا، بی شک این یکی را کشم به زیر کتک

هشدار به دختران مجرد پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 11:34 ق.ظ

به زودی دختران چینی با مهریه کم وارد کشور می شوند
صغری جین هو یانگ 1 سکه بهارآزادی ‫سمیه شان جان هو۲ سکه بهار آزادی سکینه تانگ یو شوآ 3سکه بهار آزادی رقیه سان شی مون ۴سکه بهار آزادی با خواهرزن عفت جینگ مین ۳ سکه بهار آزادی حبیبه اون چون تنگ ۵سکه بهار آزادی .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 11:31 ق.ظ

فروش ۱۰۰۰ سوال انتخابی از بانک سوالات
هی بخوانید و بخوانید شاید برسید به سطح علمی دارندگان این ۱۰۰۰ سوال!
چه کسی پشت پرده سوال فروشهاست
لعنت بر همه شان. درد و محنت بیماریهای عالم بیفته به جانشان

حضرت فیل پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 11:22 ق.ظ

مرور سریع کلیه دروس از روی گاید لاین در عرض ۱۴ روز.با ما تماس بگیرید.
Www.fil.ir

علی پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 10:32 ق.ظ

چند سال هر چی تلاش کردیم به تقلب و سوال فروشی و رتبه فروشی و... خوردیم بسه دیگه تا کی بدوییم وخبری نباشه . از اعضائ محترم باند سوال فروش استمداد می طلبم

علی پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 10:17 ق.ظ

با تلاش صادقانه و درس خواندن امکان قبولی نیست .لذا از اعضائ محترم باند سوال فروش خواهشمندم لطف فرموده با من تماس بگیرید .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 10:17 ق.ظ

جمع و جور کردن گایدلاین تو این ۲۰ روز کار حضرت فیله

شیما پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 01:50 ق.ظ

مرور سریع نو آوران خیلی خوبه ولی مث گایدلاین جواب نمیده

مرور سریععع چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 11:17 ب.ظ

بچه ها ایا کلاس های مرور سریع نواوران تهران خوبه یا نه؟؟؟؟؟؟

بیست و هشتم چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 10:46 ب.ظ

کجا میفروشن؟من می خوام با پول یارانه ها ، بخرم

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 10:37 ب.ظ

برن گم شن من که تا اطلاع ثانوی که حق اجرا بشه این امتحان آشغل رو نمیدم

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 08:28 ب.ظ

بریدم مردم مردم چقدر این اراجیفو بخوونیم از اون ور عین شاش بره بیرون
خودمونو غلاف کردیم یه سری از خدا بی خبر رزیدنتن ما بدبختیشو میکشیم
مردم ووووووای

استاد چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 08:07 ب.ظ

استاد الان سوالاتو نمیدن 1 - 2 روز قبل امتحان می فروشن

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 07:54 ب.ظ

همکارای محترم
در مورد فروش سئوالا خبر تابناک یه کم ایراد داره چون فروش به شکل ذیل می باشد:
کلا ۵ سری سئوال ۲۰۰ تایی (احتمالا همون بانک سئوالات مطرحه میباشد)
هر سری به مبلغ ۲۰ میلیون تومان کلا ۱۰۰۰ تا سئوال به مبلغ ۱۰۰ میلیون
اینم قابل ذکره فروشنده عنوان میکنه اگه یه سری از سئوالاتو فقط بخرید امکان داره کمتر از ۲۰٪ سئوالات از اون سری بیاد چون هنوز سئوالات نهائی انتخاب نشده اند!


حالا بشنین واسه احمدی نژاد و خامنه ای و مرضیه و محققی به به و چه چه بفرستید!!!

ن چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 07:37 ب.ظ

بابا بزرگ اونی که گفت چرا لعنت میفرستی شکر خورد یه لیوان یک ادرار صبحگاهی با rbc کآست هم روش.بنویس که درد منو می‌نویسی.بنویس.

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 05:53 ب.ظ

۲۲ روزه دیگه....

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 05:39 ب.ظ

هنوز که محل امتحان معلوم نیست احتمالا همه یک جا امتحان بدهند تهران را گفتند متمرکز خواهد بود

سعید چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 04:38 ب.ظ

بابابزرگ جون هر کی دوست داری یه کاری کن امتحان بیفته جمعه!
اتوبان چمران سر سئول ترافیک وحشتناکه!من پیرارسال ۴۵ دقیقه اونجا گیر افتادم،آخرشم یه ربع دیر رسیدم سر جلسه،به هزار التماس و خواهش رام دادن تو!
پارسال که جمعه بود خیلی خوب بود

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 03:18 ب.ظ

بازم دمشون گرم تابناک نوشته ۵۰۰۰۰۰۰۰ ت.سالهای پیش میگن بیشتر بوده.

مریم چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 02:22 ب.ظ

بچه ها این خبرو تو تابناک دیدید ؟ بازم زمزمه فروشه ؟؟؟؟؟؟نوشته کل سوالا ۵۰ میلیون ؟؟؟؟
http://www.tabnak.ir/fa/news/144471/%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%87%D9%85-%D8%A7%D8%B6%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D9%88-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%B9%D9%87-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA

به همکلاسی احمدی نژاد چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 12:32 ب.ظ

معلومه تو کلاس همیشه از احمدی نژاد عقب بودی خوب شما هم میخواستی درس بخونی تا بتونی مثل او باشی و نخوای اینطوری مثل خاله زنکا خودتو رسوا کنی به جای حسادت یه کم تلاش کن

س.ا چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 12:02 ب.ظ

من ۱۰۰ دور خوندم.پوست بهشتی قبول میشم...
الان دلتون سوخت؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 11:02 ق.ظ

اون دختره که می ترشه نه ماست.ماست ترشیدش بهتره!!!

فلفل نمکی چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 02:07 ق.ظ

عزیز بیهوشی جان مگه نشنیدی :
گربه دستش به ماست نمی رسه میگه ترشیده....
ما هم اینجوری هستیم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 10:50 ب.ظ

من یک رزیدنت بیهوشی هستم .خوشحال هستم چرا اینقدر ما را مسخره می کنید؟بترسیدازآه مظلوم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 10:29 ب.ظ

بنظرتون با ۵۹ دور و نیم خوندن تهران قبولم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 07:51 ب.ظ

دارقوزآباد قبولی!

بیست و هشتم سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 07:36 ب.ظ

به نظرتون با ۳ دور خوندن بیهوشی قبول میشم؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 07:19 ب.ظ

بستگی به نوع ازمایش دارد ولی کلا تکرار ازمایش ۶ ماه بعد توصیه می شود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 05:46 ب.ظ

البته منظور LSIL است

lsil سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 05:45 ب.ظ

یاران گرامی اگر امکان دارد بفرمایید در پاپ اسمیر خ یایسه اگر ج LSHL باشد قدم بعدی؟ اکنون محتاج به یاری سبزتان هستیم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 11:50 ق.ظ

نامه افشاگری همکلاسی احمدی‌نژاد
وبلاگ مهدی خزعلی : امیرمیانجی یکی از هم دانشگاهی های محموداحمدی نژاد در علم وصنعت با ارسال نامه به رییس جمهور که نسخه ای از آن را برای آینده ارسال کرده است:
بسمه تعالی
آقای رئیس جمهور یادتان هست ؟!
جناب آقای دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور محترم ، بنده هم دانش آموخته دانشگاه علم وصنعت هستم و با شما و اطرافیانتان از دوران داشجویی آشنایی دارم و اتفاقا در گروه بندیهای سیاسی جزو اصولگرایان به حساب می آیم و مطالبی که می خواهم برایتان یاد آوری کنم را اصلا قصد نداشتم بیان کنم و برای خودم به عنوان خاطراتی از دوران تحصیل بایگانی کرده بودم لکن عملکرد 4 ساله حضرتعالی در دولت و مناظرات و سخنرانی های شما مرا بدین فهم رساند که حضرتعالی خود مصداق آیه شریفه " لم تقولون مالا تفعلون " هستید و فکر کردم این حق مردم است که دلیل این مصداق را بدانند لذا جهت یاد آوری و تذکر برای شما و تنها گذاشتن شما با وجدانتان مطالبی را که خود شاهد آن بودم را بیان می کنم .
آقای دکتر با فوق لیسانستان کاری ندارم و معتقدم هر طور که بوده و نبوده نوش جانتان چون شاهد آن نبودم اما دکترایتان را خوب یادم هست که بعد از انتخا ب به استانداری اردبیل دانشجوی دکتری شدید و استاد راهنمایتان هم وزیر فعلی راه آقای دکتر بهبهانی که آنروزها رئیس دانشکده عمران بود ،شد.
آقای دکتر بهبهانی را لااقل همه دانشجویان عمران و معماری می شناسند و از گذشته و نظرات و عقایدشان اطلاع دارند که چقدر سابقه درخشان انقلابی دارند ؟!و حتی هنوز دانشجویان عمران کلاسهای ایشان را بخاطر دارند که از خاطراتشان در دورا ن تحصیل در آمریکا را با حسرت و ولع در سر کلاسهای مختلط بیان می کرد و چقدر اخلاق و ادب را مراعات می‌کرد؟! و اتفاقا همان موقع هم جای سوال بود که کسی مثل احمدی نژاد انقلابی چرا استاد راهنمایش بهبهانی است ؟ جواب به این سوال زیاد طول نکشید و در زمانی که حضرتعالی در واپسین روزهای استانداری با عجله از دکتری دفاع نمودید روشن شد که احمدی نژاد با بهبهانی چه سر و سری دارند !هر چند یکی انقلابی و دیگری ملی گرای مطلق است ! اما منافع هر دو حکم می کند که در مسئله دکتری با هم کنار بیایند .
آقای دکتر می شود بفرمائید در طی دوران استانداری اردبیل که اتفاقا لقب استاندار نمونه را هم از سردار سازندگی دریافت کردید و دلیل آن نیز پر کاری و تلاش شما عنوان شد ، چگونه به تحصیل هم رسیدید ؟ آنهم در مقطع دکتری عمران ؟ آیا آن موقع قانون منع تحصیل همزمان کارکنان دولت وجود نداشت ؟ یا برای شما که استاندار نمونه بودید و سابقه عضویت در شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه را داشتید، استثنا قائل بود ؟!
آقای دکتر از مسئله دکتری که بگذریم عملکرد حضرتعالی در استانداری اردبیل هم جالب است ، من اصلا اشاره ای به پرونده نفت و غیر نفت حضرتعالی یا همراهانتان نمی کنم فقط شاهد مثال از معاون فرهنگی و سیاسی خودتان و شهرداری یکی از شهرهای اردبیل می آورم .
معاون فرهنگی آن زمان شما اکنون کارمند وزارت کشور است و لباس روحانیت را به کناری نهاده است و خودش می گوید که بعد از اردبیل فهمیدم چگونه باید زندگی کنم !!!و به همین دلیل لباس روحانیت را کنار نهاده تا بهتر زندگی کند و معاون سیاسی شما نیز اکنون در نهاد ریاست جمهوری است همو که بارها به دلیل اختلاف نظر با شما در هزینه کرد و جانبداری از کاندیدای خاص ،قهر یا استعفا کرد ! و هردو به فعالیت بی نظیر شما در انتخابات سال 76 و حراج امکانات استانداری به نفع آقای ناطق نوری شهادت می دهند .!
آقای رئیس جمهور یادتان هست شهردار پارس آباد را چگونه بر کنار کردید ؟ همو که با ارسال نمابری از مکه مکرمه به دفتر استانداری عزل شد !آیا دلیل این عزل را بخاطر دارید ؟ آیا خاطرتان هست که به دلیل مقاومتش در برابر خواست شما برای تبلیغ ناطق نوری و استفاده از امکانات شهرداری چنین سزاوار برخورد قاطع شد!
شما حتی تحمل نکردید از آخرین سفر حج عمره ای که به حساب استانداری رفته بودید باز گردید و از همان مکه حکم عزلش را نوشته و به دفتر استانداری فکس کردید ، ما هنوز خوب به خاطر داریم!
آقای رئیس جمهور یادتان هست کارخانه سیمان اردبیل چقدر پیشرفت فیزیکی داشت و شما برای خوش خدمتی به آقای هاشمی آنرا چگونه افتتاح کردید ؟ یکی از نقد هایی که به دولت آقای هاشمی می شد افتتاح زود هنگام پروژه ها در پایان دوره ریاست جمهوری بود ( همان کاری که اکنون خود حضرتعالی انجام می دهید ) و یکی از این پروژه ها هم کارخانه سیمان اردبیل بود که تنها نوار نقاله انتهایی کارخانه را با آوردن کیسه های سیمان از کارخانجات دیگر افتتاح نمودید ! خاطرتان هست ؟یا آنقدر خاطره دارید که گذشته های نه چندان دور را به خاطر نمی آورید ؟
آقای رئیس جمهور خواستم فقط یاد آوری نمایم که از جیب ملت و بیت المال چه خدماتی برای آقایان ناطق نوری و هاشمی انجام دادید .
راستی آقای رئیس جمهور چرا در انتخابات نهم استان اردبیل کمترین رای را به شما دادند ؟ مگر اولین استاندار اردبیل نبودید ؟و مگر استاندار نمونه نبودید ؟ پس چرا خدمات شما را نادیده گرفتند و کمترین رای را به شما دادند ؟! همه میدانند که مردم فهیم آذربایجان قدر دان مسئولین زحمت کش و خدوم خود هستند و در میهمان نوازی هم زبان زدند اما چگونه شد که رای مردم در این استان اینگونه به کسی غیر از شما تعلق گرفت ؟
آقای رئیس جمهور من یادم نمی آید حضرتعالی در زمانی که آقای مهاجرانی طرح تغییر قانون اساسی و تمدید مدت ریاست جمهوری آقای هاشمی را مطرح کرد در کدام روزنامه یا شبکه تلویزیونی به این پیشنهاد عکس العمل نشان دادید ؟ اگر شما یادتان هست بگویید تا با مراجعه به آن تجدید خاطره کنیم.
آقای دکتر از استانداری اردبیل هم بگذریم .
- یادتان هست بلوا و آشوبی که در سال 77 در دانشگاه علم وصنعت برای جملات سخنرانی که از آقای هاشمی به عنوان سردار چاپندگی یاد کرده بود ،بر پا کردید ؟ من آنروزها فکر می کردم که این حرکت برای جملاتی است که سخنران در مورد فقه گفته بود ولی بعد ها دیدم که شما بیشتر مسئله و مشکلتان با عنوان چاپندگی برای ستون خیمه انقلاب است ( تعبیر خود حضرتعالی در روزهای تحصن ) و فقه فقط برای شما دستاویزی برا تهییج دانشجویان و مردم است .
- یادتان هست حدود 10 روز دانشگاه را به تعطیلی کشاندید ؟
دوستانتان هم بودن آقایان دکتر محمد سلیمانی ، کامران دانشجو، حسین بلندی ،شهرام محمد نژاد ،علی احمدی و نصیری و…
- یادتان هست که تغذیه و منابع مالی تحصن از کجا ها می رسید ؟
- یادتان هست حتی در روزهای تحصن به متحصنین مجرد وعده یک میلیون تومان هدیه در صورت ازدواج را می دادید ؟
- یادتان هست که آقایان رامین ،علی احمدی ،برادرتان داوود ، و حاج آقای ثمری مردم را از شهرک شهید محلاتی "که نامبردگان از ساکنین و فعالین مسجد شهرک بودند ، "جلوی درب اصلی دانشگاه می آوردند و تهییجشان می کردند ؟
یادتان هست که از این بلوا به انقلاب فرهنگی دوم تعبیر می کردید و در صدد بودید انقلاب فرهنگی دوم را از علم و صنعت شروع و به کل جامعه تعمیم دهید و جامعه را پاکسازی کنید ؟
- یادتان هست چه در گیریهایی بین دانشجویان پدید آمد ؟
- یادتات هست به عنوان عضو شورای متحصنین چه نظراتی داشتید و تحصن را به کدام سو هدایت می کردید ؟
- یادتان هست که در شبهای آخر برخی دوستان دانشجوی شما که اکنون در نهاد ریاست جمهوری مدیر کل روابط عمومی و ...هستند به همرا ه آن دوست غیر دانشجویی که از قم می آمد و اکنون دبیر ستاد راهیان نور است با قیچی آهن بر که دزدان برا ی بریدن قفل از آن استفاده می کنند، سعی در بریدن قفل و زنجیر درب اصلی دانشگاه و هدایت مردم تهییج شده، به داخل دانشگاه، برای ایجاد درگیری داشتند و اینها با اطلاع کامل شما بود ؟
- یادتان هست به دنبال خونریزی و کشتار در دانشگاه بودید ؟ آنهم بخاطر عنوان چاپندگی برای آقای هاشمی ؟!!
امروز مطمئنم که این کارها برای دفاع از فقه نبود که اگر چنین بود در مقابل توهین به پیامبر (ص) در آموزش و پرورش تحت مدیریت دوستان خود ساکت نمی نشستید .
آقای دکتر یادتان هست که اگر درایت و تدبیر حضرت آیت الله حمیدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نبود که در روز آخر اعلام کردند:" ادامه تحصن را حرام میدانند " چه اتفاقی می افتاد ؟ یقینا خیلی بدتر از 18 تیر معروف می شد و من یادم هست که نظر این عالم بزرگوار ابو الشهید را هم قبول نداشتید و چه تلاشی داشتید که حتما انقلاب فرهنگی دوم را با خونریزی آغاز نمایید!
رئیس جمهور عزیز دیگر به ماجرای کتک کاری دکتر صالحی که در زمان ریاست شما بر شهرداری اتفاق افتاد و کتک زنندگان شب قبل با شما دیدار کردند و بعد از کتک کاری هم در شهرداری مشغول شدند نمی پردازم!
اما آقای رئیس جمهور من سوالی دارم
جناب آقای دکتر ممکن است بفرمایئد بین سالهای 59 تا 66 کجا تشریف داشتید ؟ ممکن است بفرمایئد در عملیاتهای ثامن الائمه ،طریق القدس ،فتح المبین ،بیت المقدس ، رمضان ، والفجرهای مقدماتی و یک ، محرم و مسلم ابن عقیل ، خیبر و بدر ،والفجر هشت ،‌کربلای 4و 5 ، بیت المقدس 2و3 و والفجر10 کجا بودید ؟ و فرماندهی کدام یگان را بر عهده داشتید ؟ نگران ریا نباشید که قبلا با انتشار عکسهایتان با لباس بسیج مرتکب این عمل شده اید و یا با انتشار عکسهای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب این عمل را بخوبی انجام داده اید!
آقای دکتر می شود احکامی که برای فرماندهی گردانها یا تیپهایی که بر عهده داشتید را هم منتشر نمایید تا مردم بیشتر با خدمات و زحمات شما آشنا شوند و ارادت ما به شما کاملتر گردد ؟
جناب رئیس جمهور وقاحت دارد از کسی که فقط 6 ماه در سال پایانی جنگ برای گرفتن عکس یادگاری در گردان مهندسی حضور داشته از نوشاندن جام زهر حرف بزند .
آقای دکتر اگر سنتان اجازه حضور در جنگ نمی داد حرفی بود لکن شما در سالهای 59 و 60 دانشجو بودید نمی توانید عذری در عدم حضورتان در نبرد های خرمشهر و سوسنگرد و ... داشته باشید.
جناب رئیس جمهور بنده به خودم جرات می دهم و در این مورد می گویم لطفا ساکت !
چرا که اگر شما و یارانتان که در لباس مقدس پاسداری هم از جبهه گریزان بودند ، در جنگ حضور پیدا می کردید شاید در رمضان یا خیبر و بدر جنگ بامشکل کمبود نیرو و امکانات مواجه نمی شد ، کمر دشمن در قطع ارتباط بصره با بقیه خاک عراق می شکست و امام مجبور به نوشیدن جام زهر نمی شد .
آقای دکتر شما که سنگر پشت میز فرمانداریها و استانداریها را به حضور در جنگ ترجیح دادید حق اظهار نظر در باره جنگ و پایان آنرا ندارید.
آقای دکتر ای کاش فقط به عدم حضور اکتفا می کردید اما دوستانتان پا را از این هم فراتر گذاشته و تفرقه و نفاق را هم به جمع لشگرها تزریق می کردند تا مانع موفقیت یاران امام باشند و اکنون وجدانهای سالم قضاوت خواهند کرد که جام زهر دست چه کسانی بود .
جناب دکتر ما سالها به مدرک دانشگاهیمان افتخار می کردیم که در دانشگاهی تحصیل کرده ایم که سردارانی چون احمد متوسلیان ، محمود شهباز ی ،یوسف کابلی و محمد حسن درولی و....در آن تحصیل کرده اند اما اکنون عارمان می آید که بگوئیم علم و صنعتی هستیم برای اینکه رئیس جمهوری چون شما که سراسر تناقض و عوامفریبی است از این دانشگاه سر بلند کرده ، اما نه ما باز هم به علم و صنعتی بودنمان افتخار خواهیم کرد چرا که مردم میدانند حساب شما با مردانی چون متوسلیان و شهبازی و .... جداست و افتخار ماهم به وجود همان مردان مرد است و نه کسی چون شما.
امیر میانجی
فارغ التحصیل علم و صنعت

پزشک زندان سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 11:12 ق.ظ http://www.pezeshktanha.blogsky .com

سلام ب بابا بزرگ عزیز
ا-بابا بزرگ اماده باش که امسال هم حتما خبرای میشه
2-بابا بزرگ اسم وبلاگ من تو لینکاتو میشه از اسم خاطرات پزشکی به خاطرات یک پزشک زندان تغییر بدی
3-مخلصیم همچنان

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 09:32 ق.ظ

خیلی هم دلت بخواد که بیهوشی قبول شی!!!
فعلا تو کفش باش!!!

به بالایی خوش خیال سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 01:36 ق.ظ

عمرا" حتی فکر بیهوشی رو هم نکن.!!!

نانا۸۰ دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 09:29 ب.ظ

خوشبحالت ۲ دور خوندی

نسیم دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 06:20 ب.ظ

بنظرتون با دو دور خوندن قبولم؟

[ بدون نام ] دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 04:17 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 03:18 ب.ظ

چه حالی میده پس فردا زنم رزیدنتی قبولشه وبره تو بیمارستان لاس بزنه و من ظرفارو تو خونه بشورم

[ بدون نام ] دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 01:41 ب.ظ

چند روز صبر کن

کمک کمک دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 10:46 ق.ظ

این سایت لعنتی اصلا گزینه حذف نداره !من فیش بانکی نداشتم حالا که ارسال کردم میگه به ترتیب جدول نمی باشد حذف کنید دوباره ارسال کنید یکی به داد من برسه لطفا!

[ بدون نام ] یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 06:02 ب.ظ

اشکالی نداره نگران نباش خودشون انتخاب میکنند و بقیه را حذف میکنند
شاید ۸یا نهم فعال کنند
لعنت خدا به سوال خر و سوال فروش

سلام یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 05:10 ب.ظ

من اومدم عکسمو ۱بار دیگه بذارم آخر سر دیدم الکی ۳بار عکس تو جدول واسم موندوگزینه ی حذف نمبینم.کجاست؟

[ بدون نام ] یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 02:16 ب.ظ

این ابله هنوز تلخی سووال فروختن را نچشیده

[ بدون نام ] یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 12:49 ب.ظ

دستت درد نکنه بابا بزرگ!
ما که نه زورمان به سوال فروش میرسه و نه به سوال خر
این دو تا بالایی هم مطمئن باش یا سوال خریده که این نفرینها را میبینه اتش میگیره و یا سوال فروش است و میخواد نفرین ها را خاتمه بدی
درسته که ما زورمان به سوال خر و سوال فروش نمی رسه اما مطمئن باشند نفرینها دامنشان را خواهد گرفت نشنیدین که خدا گفته بترسید از اه مظلوم !

به پزشک یا آخوند یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 11:17 ق.ظ

چیه مگه؟ چه ربطی به آخوند و این جور آدما داره؟
همه پزشکا که لامذهب نیستن !!!
کی گفته که وقتی پزشک شدی باید بیخیال دین و نماز و.... بشی؟ اتفاقا اگه این همه درس خوندن شعور آدمو بالا ببره تازه میفهمه که دین چقدر لازمه و تشکر از خدا چقدر لازمه و ربطی هم به آخوند و .... نداره

پزشک یا آخوند؟!! یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 04:23 ق.ظ

به نوشته های زیر خوب دقت کنید؛
لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام ...
... عذاب ابدی فرقان در دنیا وآخرت نثارشان باد!
...اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد!
این سطح تفکر پزشکیه که پربیننده ترین وبلاگو توپزشکای این مملکت داره!!

سلام یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 02:52 ق.ظ

من اومدم عکسمو ۱بار دیگه بذارم آخر سر دیدم الکی ۳بار عکس تو جدول واسم موندوگزینه ی حذف نمبینم.کجاست؟

فلفل نمکی یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 12:49 ق.ظ

قناری سر قولت باشی ها اگه تو رادیو قبول شدی و من بیهوشی
دبه در نیاری نه دیگه نمی شه
ولی برای من ننوشته عکس نداری
فکر کنم اندازه عکستان مناسب نبوده توصیه میکنتم حذف کنید و سایز عکستون را درست کنید و دوبار ه بفرستیذ

ج-ک یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 12:14 ق.ظ http://medorder.blogfa.com

برای همه آرزوی موفقیت می کنیم.

قناری شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 11:28 ب.ظ

مال منم همینطوره

همکار شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام و خسته نباشید

تو فرم من قسمت وسط صفحه نوشته تصویر موجود نمیباشد!ولی بالای صفحه عکسم هست.واسه شما هم اینجوریه؟

[ بدون نام ] شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 10:53 ب.ظ

اخ جون ما بردیم ایران را بردیم
من یک کره ای هستم

[ بدون نام ] شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 10:25 ب.ظ

این داره میرقصه یا بال بال میزنه یا ورزش میکنه؟! بدبختی و ببین سرنوشت ما دست کیاست

قناری به فلفلی شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 10:22 ب.ظ

عزیزم برای منم همین و نوشته پس معلومه من و تو تفاهم داریم. تو زندگی هم تفاهم مهمه نه رتبه

قناری شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 10:17 ب.ظ

من عاشق سبیلاشم!!

[ بدون نام ] شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 08:00 ب.ظ

بابا بزرگ داره آماده می شه برای تبریک
قدمهای خانم وزیر !!

پارسال جوگیر شدن بابابزرگ یادتون هست؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 07:57 ب.ظ

زیباترین زنی بود که تا حالا دیدم.

ای کاش...............

[ بدون نام ] شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 07:23 ب.ظ

دیدمش چه خوشگلهههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 06:31 ب.ظ

کسی میدونه من چرا نشستم فوتبال نگاه میکنم

فلفل نمکی شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 04:36 ب.ظ

همسرم کجایی چرا نمی اییی از الان گفته باشم باید نفر اول بشی ها و الا ۳ ظلاقه ات میکنم
سنجش برا من نوشته:
وضعیت مدارک شما :
با فرض صحت اطلاعات ارسالی فعلا مجاز به شرکت در آزمون می باشید
خوبه ننوشته به فرض محال فعلا مجاز به شرکت هستم شاید فردا نذارند شرکت کنم اخ اینها چقدر باهوشند

[ بدون نام ] شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 12:53 ب.ظ http://alborznews.net/fa/pages/?cid=18919

زیباترین زن سال ایران انتخاب شد
http://alborznews.net/fa/pages/?cid=18919

[ بدون نام ] شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 01:22 ق.ظ

سطح نمره ها پایینه امسال.
اگه غیر از این باشه پس تقلب شده!!

میترا جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 09:28 ب.ظ

میل جنسی شوهرم خیلی زیاده نمیذاره درس بخونم.چکار کنم؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 07:22 ب.ظ

پری ۶ ماهه بدنیا اومدی بذار ما امتحان بدیم بعد تازه معلوم نیست چه تغییراتی اعمال کنند
منابع هم کودکان و سسیل گوش و عوض می شن دیگه حواس منو پرت نکنی ها دارم درس میخونم

پریسا جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام کی منابع آزمون90 اعلام میشه.یعنی روش امتحان رو عوض میکنند؟

س.ا جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 01:37 ب.ظ

دوستان به نظر شما امسال سطح نمره ها مثل پارسال بالاست یا مثل سالای قبلش پایینه؟؟

اریا جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 01:18 ب.ظ

اول

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد