خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هفته آخر از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس سی و یکم

اوست عادل
لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد


{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{

هفته آخر از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس سی و یکم تا روز جمعه نوزدهم آذر 

  بالاخره ۳۱ هفته تمام شد و ۳۱ هفته پیرتر شدیم 

بر ای مرور میتوانید از برنامه موجود در سمت راست وبلاگ بخش صفحات وبلاگ استفاده کنید 

موفق باشیم

================================ 

 در خواب بدم مرا خردمندی گفت        کاز خواب کسی را گل شادی نشکفت
کاری چه کنی که با اجل باشد جفت؟  
 می خور که به زیر خاک می‌باید خفت

 نتیجه اخلاقی: بجای خوابیدن و می خوردن و ... فقط درس بخوانید 

===============================

  تقویم کنکور پزشکی از لیسانس؛
نحوه پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس؛ جدول منایع آزمون و ضرایب 
 

 ==============================

کارنامه دستیاری در مهلت مقرر ارائه شد/ امکان ارائه کارنامه جامانده ها در آینده 

البته منظور اقای رییس کارنامه اولیه است نه کارنامه نهایی مربوط به انتخاب رشته!     ....................... 

=========================== 

تنها 5 روز برای ثبت‌نام در آزمون دستیاری مهلت باقیست

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خبر داد:
شرکت آزمایشی داوطلبان، ممنوع  

برگزاری آزمون در 28 بهمن .......... 

================================== 

سراجی به مهر خبر داد:
ثبت نام 10 هزار نفر در کنکور دستیاری/ پیش بینی شرکت 17 هزار داوطلب  

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تاکید کرد : 20 آذرماه آخرین مهلت ثبت نام سی و هشتمین دوره پذیرش دستیار تخصصی پزشکی است و داوطلبان تنها تا این روز فرصت دارند در آزمون ثبت نام کنند.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تاکنون 10هزار نفر در آزمون این دوره ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود با توجه به آمار 17 هزار نفر شرکت کننده در سال گذشته، در روزهای پایانی این تعداد افزایش یابد.
وی اضافه کرد: مهلت ثبت نام تا 20 آذرماه است و داوطلبان تا این روز فرصت دارند مدارک خود را پس از مطالعه دقیق سهمیه ها و کلیه فرآیندهای مربوط از طریق اینترنت ارسال کنند.
سراجی گفت: ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت
http://sanjeshp.ir انجام می شود و کلیه مراحل ثبت نام، دریافت کلید، کارنامه، ارسال اعتراضات، انتخاب رشته - محل از طریق اینترنت خواهد بود داوطلبان باید با مطالعه دقیق دفترچه راهنما ثبت نام کنند.
به گزارش مهر، آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی پزشکی بالینی در سال 89 به صورت متمرکز در روز 28 بهمن ماه برگزار می شود. 

========================= 

محققی درجمع دانشجویان خبرداد:
برخورد با کلاسهای آمادگی دستیاری/ بازنگری محتوای آموزشی دوره دستیاری  

معاون آموزشی وزارت بهداشت در پاسخ به دغدغه های دانشجویان مبنی بر لغو کلاس های آمادگی دستیاری و احتمال تخلف در آنها گفت: از آنجاکه هیچ کدام از کلاسهای آمادگی دستیاری صلاحیت آموزشی نداشتند از ادامه کار آنها ممانعت شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدعلی محققی در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: یکی از قوی ترین ریشه های تخلف در آزمونها، همیشه همین کلاسها بوده است.
وی خاطرنشان کرد: اگر سازمانی همانند یک دانشکده پزشکی وجود داشته باشد و مربیانی با مرتبه استادیاری در این کلاسها فعالیت کنند، برای آنها مجوز صادر خواهد شد ............................

..... اما در حال حاضر چنین سازمانی در بحث کلاسهای آمادگی آزمون دستیاری در کشور وجود ندارد و از ادامه کار کلاسها ممانعت شده این تخلف یک امر خارج از اخلاق علمی و امری مذموم است.
معاون آموزشی وزارت بهداشت با اعلام این مطلب که طرح تحول در محتوای آموزشی دوره های پزشکی و پیراپزشکی در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد، گفت: تحول در محتوای آموزشی و پژوهشی یک ضرورت است.
وی افزود: دوره آموزش پزشکی عمومی بسیار ناقص است و برای تکامل در این بخش دو برنامه تحول در نظر گرفته شده که بر اساس جمع بندی انجام شده، اجرا خواهد شد.
محققی یادآور شد: دوره دستیاری هم نیاز به تحول جدی دارد، اما به دلیل برخی مسایل تاکنون این طرح مطرح نشده که با پیگیری های صورت گرفته مطمئناً در محتوای دوره دستیاری نیز تجدید نظر صورت می گیرد. 

معاون وزیر بهداشت:
کلاس‌های آمادگی دستیاری صلاحیت آموزشی ندارند
دوره آموزشی دوره‌های پزشکی و پیراپزشکی متحول می‌شوند

سرویس: آموزشی
1389/09/17
12-08-2010
13:01:21
8909-11161: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی

معاون آموزشی وزارت بهداشت از اجرای طرح تحول در محتوای آموزشی دوره‌های پزشکی و پیراپزشکی خبر داد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمدعلی محققی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی اراک، با بیان اینکه که تحول در محتوای آموزشی و پژوهشی یک ضرورت است، گفت: دوره آموزش پزشکی عمومی بسیار ناقص است و برای تکامل در این بخش دو برنامه تحول در نظر گرفته شده که بر اساس جمع بندی انجام شده این طرح حتماً اجرا خواهد شد.

دوره دستیاری نیازمند تحول جدیست

هیچکدام از کلاس‌های آمادگی دستیاری صلاحیت آموزشی نداشتند

وی افزود: در دوره دستیاری نیز نیاز به تحول جدی وجود دارد، اما به دلیل برخی مسایل تاکنون این طرح مطرح نشده، اما با پیگیری‌های صورت گرفته مطمئناً در محتوای دوره دستیاری نیز تجدید نظر می‌شود.

محققی در پاسخ به دغدغه‌های دانشجویان مبنی بر لغو کلاس‌های آمادگی دستیاری و نیز احتمال تخلف در آن، گفت: از آنجاییکه هیچ کدام از این کلاس ها صلاحیت آموزشی نداشتند از ادامه کار آنها ممانعت شده است.

وی افزود: همیشه یکی از قوی ترین ریشه‌های تخلف در آزمون‌ها همین کلاس‌های آمادگی دستیاری بوده است، اما اگر سازمانی همانند یک دانشکده پزشکی وجود داشته باشد و مربیانی با مرتبه استادیاری در آن فعالیت کنند، برای آنها مجوز صادر خواهد شد.

محققی تاکید کرد: چون چنین سازمانی در بحث آمادگی آزمون دستیاری در کشور وجود ندارد از ادامه کار کلاس ها ممانعت شده است، اما این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد که تخلف یک امر خارج از اخلاق علمی و امری مذموم است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در پاسخ به سوال دانشجویی مبنی بر عدم توجه به محتوای پژوهشی در دانشگاه‌ها، اظهار کرد: پژوهش دانشجویی یک ویژگی ممتاز است که هم از حمایت برخوردار است و هم نهاد مشخصی از آن حمایت می کند.

وی با تاکید بر اینکه خط ویژه پژوهش‌های دانشجویی باید در دانشگاه‌ها ایجاد شود، خاطرنشان کرد: استان مرکزی به لحاظ برخورداری از صنایع و نهادهای دیگر، ظرفیت خوبی برای توجه به پژوهش‌های دانشجویی دارد.

برنامه آموزشی بهداشت محیط در حال بازنگریست

وی در پاسخ به دانشجویی که پیگیر مشکلات دانشجویان دوره بهداشت محیط بود، گفت: وزارت بهداشت نظر مثبتی مبنی بر ارتقاء سطح دوره بهداشت محیط به کارشناسی دارد، اما بخش آموزشی دوره بهداشت محیط نیز به طور جدی در حال بازنگری است.

محققی در خاتمه گفت: 20 درصد از محتوای دوره های بهداشت به صورت شناور در اختیار دانشگاه‌ها گذاشته شده است که اگر دانشگاه از این فرصت استفاده کنند می توانند بهره وری در این رشته‌ها را بیشتر کنند.

================================ 

 

تنها 5 روز برای ثبت‌نام در آزمون دستیاری مهلت باقیست

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خبر داد:
شرکت آزمایشی داوطلبان، ممنوع  

برگزاری آزمون در 28 بهمن  
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به مهلت ثبت‌نام سی ‌و هشتمین دوره آزمون دستیاری پزشکی تا 20 آذر ماه، گفت: تا کنون بیش از 8 هزار نفر در این آزمون ثبت‌نام کردند.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به مهلت ثبت‌نام تا 20 آذر ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir 
، اظهار کرد: داوطلبان باید مبلغ 15 هزار و 810 تومان را به عنوان وجه ثبت‌نام در آزمون پرداخت کنند.
وی با تاکید بر ممنوعیت شرکت آزمایشی داوطلبان در آزمون، از برگزاری آزمون در 28 بهمن ماه خبر داد و افزود: کارنامه حاوی نمره و رتبه
هر فرد در اسفند ماه 1389 در اختیار داوطلبانی که حداقل نمره 150 از 600 را کسب کرده باشند، قرار می‌گیرد.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر اتمام مهلت ثبت‌نام در آزمون دستیاری تا20 آذر ماه، گفت: داوطلبان باید در مهلت باقیمانده هر چه سریعتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند تا در روزهای آخر با ازدحام شلوغی روبرو نشوند.
وی با اشاره به نحوه پذیرش داوطلب در آزمون دستیاری، با بیان اینکه داوطلبان واجد شرایط که موفق به کسب حداقل 40 امتیاز بر اساس مندرجات آیین‌نامه در صورت کسب 90 درصد حد نصاب رشته محل انتخابی مشمول قوانین پذیرش به صورت مازاد هستند، اظهار کرد: افرادی که یک نوبت با استفاده از این سهمیه پذیرفته می‌شوند در صورت انصراف حق استفاده مجدد از آن را نخواهند داشت، همچنین میزان تعهدات این قبیل از پذیرفته‌شدگان مطابق سایر پذیرفته‌شدگان به صورت آزاد است.

برگزاری آزمون در 28 بهمن ماه

وی با اشاره به جدول آزمونی دستیاری، به برگزاری آزمون در 28 بهمن ماه به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: کارت ورود به جلسه آزمون از 25 تا 27 بهمن ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی توزیع می‌شود.
سراجی با اشاره به اعلام کلید آزمون در 29 بهمن ماه، در خصوص چگونگی نمره‌دهی آزمون دستیاری، گفت: تعداد سوالات آزمون 200 سوال تستی چهار گزینه‌ایست و دو سوال از 200 سوال به منابع درسی اخلاق پزشکی تعلق دارد.
وی با بیان اینکه باید برای هر سوال تنها یک گزینه که در میان گزینه‌های ارائه شده بهترین پاسخ ممکن است انتخاب شود، اظهار کرد: به هر سوال با پاسخ صحیح 3 نمره مثبت و هر سوال با پاسخ اشتباه یک نمره منفی تعلق می‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه به سوالات بدون پاسخ نمره‌ای تعلق نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: به هر سوال که بیش از یک گزینه پاسخ داده شده باشد یک نمره منفی تعلق می‌گیرد.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به یکسان بودن روش آزمون و نمره‌دهی بر اساس مقررات کلی آزمون‌ها، در خصوص رسیدگی به اعتراضات سوالات، گفت: داوطلبان می‌توانند پس از اعلام کلید آزمون حداکثر تا سوم اسفند ماه نسبت به ارسال اعتراض به سوالات آزمون مذکور منحصرا به صورت اینترنتی اقدام کنند.

  

=========================== 

کارنامه دستیاری در مهلت مقرر ارائه شد/ امکان ارائه کارنامه جامانده ها در آینده 

البته منظور اقای رییس کارنامه اولیه است نه کارنامه نهایی مربوط به انتخاب رشته!  


رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در پاسخ به داوطلبانی که خواستار ارائه کارنامه آزمون دستیاری پزشکی در سال 88 شدند گفت: کارنامه ها در زمان اعلام رتبه و انتخاب رشته ارائه شده بود و داوطلبان امکان دسترسی به آن را داشتند.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: داوطلبان دوره سی‌وهفتم آزمون پذیرش دستیار تخصصی در مهلت مقرری که پیش از این وجود داشت می توانستند به کارنامه خود دسترسی داشته باشند و جمع زیادی از داوطلبان نیز از کارنامه خود پرینت تهیه کرده اند.
وی در پاسخ به داوطلبانی که در حال حاضر خواستار کارنامه های خود شده اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ثبت نام دوره سی و هشتم پذیرش دستیار پزشکی در حال انجام است و برای پیشگیری از مشکلات ثبت نام اینترنتی، امکان ارائه کارنامه برای داوطلبان دوره سی و هفتم وجود ندارد.
نسل سراجی اظهار داشت: در فرصت مناسبی که امکانات اینترنتی سایت مرکز سنجش به ما اجازه دهد، بخش دریافت کارنامه برای داوطلبان دوره سی و هفتم آزمون پذیرش دستیار تخصصی فعال می شود و داوطلبان می توانند به کارنامه خود دسترسی داشته باشند.
به گزارش مهر، سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد. در نهایت 2 هزار و 443 نفر در این آزمون پذیرفته شدند.  

================================ 

داستان دوست حقیقی !!!! ...

روزی معلمی از دانش آموزانش خواست که اسامی همکلاسیهایشان را بر روی دو ورق کاغذ بنویسند و پس از نوشتن هر اسم یک خط فاصله قرار دهند .
سپس از آنها خواست که درباره قشنگترین چیزی که میتوانند در مورد هرکدام از همکلاسی هایشان بگویند ، فکر کنند و در آن خط های خالی بنویسند .
بقیه وقت کلاس با انجام این تکلیف درسی گذشت و هرکدام از دانش آموزان پس از اتمام ،برگه های خود را به معلم تحویل داده ، کلاس را ترک کردند .
روز شنبه ، معلم نام هر کدام از دانش آموزان را در برگه ای جداگانه نوشت ، وسپس تمام نظرات بچه های دیگر در مورد هر دانش آموز را در زیر اسم آنها نوشت .
روز دوشنبه ، معلم برگه مربوط به هر دانش آموز را تحویل داد .
شادی خاصی کلاس را فرا گرفت .
معلم این زمزمه ها را از کلاس شنید " واقعا ؟ "
"من هرگز نمی دانستم که دیگران به وجود من اهمیت می دهند! "
"من نمی دانستم که دیگران اینقدر مرا دوست دارند . "
دیگر صحبتی از آن برگه ها نشد .
معلم نیز ندانست که آیا آنها بعد از کلاس با والدینشان در مورد موضوع کلاس به بحث وصحبت پرداختند یا نه ، به هر حال برایش مهم نبود . آن تکلیف هدف معلم را بر آورده کرده بود .دانش آموزان از خود و تک تک همکلاسی هایشان راضی بودند با گذشت سالها بچه های کلاس از یکدیگر دورافتادند . چند سال بعد ، یکی از دانشآموزان درجنگ ویتنام کشته شد . و معلمش در مراسم خاکسپاری او شرکت کرد .
او تابحال ، یک سرباز را در تابوت ندیده بود . پسر کشته شده ، جوان خوش قیافه وبرازنده ای به نظر می رسید .
کلیسا مملو از دوستان سرباز بود . دوستانش با عبور از کنار تابوت وی ، مراسم وداع را بجا آوردند . معلم آخرین نفر در این مراسم تودیع بود .
به محض اینکه معلم در کنار تابوت قرار گرفت، یکی از سربازانی که مسئول حمل تابوت بود ، به سوی او آمد و پرسید : " آیا شما معلم ریاضی مارک نبودید؟ "
معلم با تکان دادن سر پاسخ داد : " چرا"
سرباز ادامه داد : " مارک همیشه درصحبتهایش از شما یاد می کرد . "پس از مراسم تدفین ، اکثر همکلاسی هایش برای صرف ناهار گرد هم آمدند . پدر و مادر مارک نیز که در آنجا بودند ، آشکارا معلوم بود که منتظر ملاقات با معلم مارک هستند .
پدر مارک در حالیکه کیف پولش را از جیبش بیرون می کشید ، به معلم گفت :"ما می خواهیم چیزی را به شما نشان دهیم که فکرمی کنیم برایتان آشنا باشد . "او با دقت دو برگه کاغذ فرسوده دفتریادداشت که از ظاهرشان پیدا بود بارها وبارها تا خورده و با نواری به هم بسته شده بودند را از کیفش در آورد .
خانم معلم با یک نگاه آنها را شناخت . آن کاغذها ، همانی بودند که تمام خوبی های مارک از دیدگاه دوستانش درونشان نوشته شده بود .
مادر مارک گفت : " از شما به خاطر کاری که انجام دادید متشکریم . همانطور که می بینید مارک آن را همانند گنجی نگه داشته است . "
همکلاسی های سابق مارک دور هم جمع شدند .چارلی با کمرویی لبخند زد و گفت : " من هنوز لیست خودم را دارم . اون رو در کشوی بالای میزم گذاشتم . "
همسر چاک گفت : " چاک از من خواست که آن را در آلبوم عروسیمان بگذارم . "
مارلین گفت : " من هم برای خودم را دارم .توی دفتر خاطراتم گذاشته ام . "
سپس ویکی ، کیفش را از ساک بیرون کشید ولیست فرسوده اش را به بچه ها نشان داد و گفت :" این همیشه با منه . . . . " . " من فکر نمی کنم که کسی لیستش را نگه نداشته باشد . "
معلم با شنیدن حرف های شاگردانش دیگر طاقت نیاورده ، گریه اش گرفت . او برای مارک و برای همه دوستانش که دیگر او رانمی دیدند ، گریه می کرد .
سرنوشت انسانها در این جامعه بقدری پیچیده است که ما فراموش می کنیم این زندگی روزی به پایان خواهد رسید ، و هیچ یک از مانمی داند که آن روز کی اتفاق خواهد افتاد.

  
نظرات 128 + ارسال نظر
فرهاد جمعه 19 آذر 1389 ساعت 02:20 ب.ظ http://rez89.persianblog.ir/

اذعان واقعیت اما در لفافه!!!!!!

[ بدون نام ] جمعه 19 آذر 1389 ساعت 12:11 ب.ظ

کاش روزی همه سهمیه ها از بین بره و فقط بر اساس لیاقت علمی گزینش انجام بشه!
می دونم تا وقتی ما زنده ایم بعیده ولی آرزو کردنش که اشکالی نداره!

حیدر جمعه 19 آذر 1389 ساعت 12:42 ق.ظ

سهمیه خانمها رو انتخاب کن

کمک کمک پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام دوستان گرامی من الان دارم ثبت نام می کنم سهمیه مازاد دارم اما در قسمت متقاضی سهمیه جز گزینه ها نیست آیا باید آزاد را انتخاب کنم؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 07:40 ب.ظ

kasi ba khoshsirat javab gerefte??????????????

ایرانی پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 07:04 ب.ظ

ببین جناب طرفدار خدمت ....به نظر من دزد
اگه مردم این بی همه چیزو نخوان نمی شه؟والا خدمت با چوب و چماق و زور و ارعاب ندیده بودیم که دیدیم!
به قول چرچیل برای چپاول یک مملکت دو چیز کافیه:اکثریت احمق(مثل تو)و اقلیت خائن(مثل میمون)البته جناب میمون جز هر دو دستست

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 06:53 ب.ظ

سخت نگیر بابا این تازه از اون دختر ترشیده های چیز خله

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 06:47 ب.ظ

به تازه ازبس درس خوندی قاطی کردی؟باورکن سلامتی ازقبول شدن مهمتره

شادی پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 06:10 ب.ظ

یعنی امسال قبول می شم؟

بانو به سوال پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 05:41 ب.ظ

به نظر من اشتباهه. هفته آخر خوندن عین دور اوله. اگرم میخوای بخونی بدون که آخرش به اندازه دور اول چیزی برداشت کنی. ضمنا من که پارسال هفته آخر و با جزوه های سروش مقایسه کردم خلاصه تر نیست که فکر کنی مطالب غیرضروری و حذف کرده باشه اونایی که نوشته کامله بعضی مبحثا هم کلا حذف کرده. دور۲ خوندن واقعا کار سختیه برای آدم. از دور اول سخت تره ولی جزوه جدید اشتباه محضه. حتی بدترین چیزم خوندی همون و دوره کن من کسی و میشناسم که ۸۷ سر همین اشتباه همه زحمتش به باد رفت

سواااااااااااااااااال پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 05:24 ب.ظ

منم هفته آخر شروع کردم به خوندن
جواب میده بنظرتون البته گایدلاین رو یه دور کردم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 05:14 ب.ظ

سیما تو که همه درسها را نوشتی حالا عفونی را هم اضافه کن چن فصل زیاد شده
فقط رفرنس بخوانید امسال به برکت تعطیلی موسسات سوالات از خود رفرنسها است و تکراری نداره
چون دیگه موسسات نمی روند پول پر داخت کنند(به برادر بسیجی مسئول سنجش سابق) و دم وزارتخانه را ببینند تا سوالات توی جزوه هایشان باشه

ایمان پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 04:28 ب.ظ

فقط بارسیان بخوانید عالیه و استاندارد گاید لاین خیلی گستردست

سیما پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام.دوستان من هفته اخر سال قبل دارم غیر از داخلی جراحی نورو ارتو رادیو چیزی تغییر نکرده؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 11:27 ق.ظ

گاید لاین رو یه دور کردی!!!

یه سوال پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 10:57 ق.ظ

منم هفته آخر شروع کردم به خوندن
جواب میده بنظرتون البته گایدلاین رو یه دور کردم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 04:18 ق.ظ

اعجب دولت خدمتگذاری
اقتصاد ایران زمان خدا لعنتش کنه به اصطلاح طاغوت ۲۶ دنیا در حال حاضر به برکت ولایت مطلقه استغفر الله (الله)
در راس حکومت و به برکت حضور نماینده تام الاختیار امام عصر (عج) آقای احمقی نژاد که قرار بود بعد انقلاب ۵۷ به برکت اجرای کامل احکام قرآن نوشته شده توسط سلمان فارسی خائن و نوه کاهن حفه باز رتبه اقتصادی ۱۰۰ خورده ای ج ا آخوندی همه همه به برکت خدمتگذاری دولتهای خدمت گذار خائن اسلامی عربی بوده!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 04:08 ق.ظ

خاک بر سر احمق کنن که طرافدار احمقی نژادی

تست پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 01:52 ق.ظ

سلام
ممنون تازه از رهنمایی دوستانه و با صداقتتون

فرهاد پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.rez89.persianblog.ir

میتونید تصور کنید که یه روزی جای نقش اول داستان واقعی ما باشید ؟؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 12:33 ق.ظ

احمق کسانی هستند که خدمات این دولت خدمتگذار را نادیده می گیرند

تازه پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 12:29 ق.ظ

نون پنیر و گردو قصه شهر جادو
نون پنیر و فندق رخت عزا تو صندق
نون پنیر و سبزی تو بیش از این میارزی

. . .

حیدر به پیلیز چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 11:59 ب.ظ

دوست من خونریزی از دهان یا از سینوس و راههای هوایه یا هموپتیزی.مثل سندرم لوفلر.برو الگوریتم هموپتیزیو بخون
خونی که از دهان میاد ؛یا هماتمزه یا هموپتیزی.هماتمز که کافی گرانده و قاطی محتویات معده؛یا فرش و مسیو.خون لخته مال ریه اس.بجز سینوس.پلاکت ۱۲۰۰۰۰اصلا وابدا علامت نمی ده برادر(خونریزی)

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 11:50 ب.ظ

این احمق اگه قبولم نشه از این اشغالای پست فطرت دفاع می کنه.البته اگه ایشون قبول نشن پس رزیدنت دولت جانی این ممیون کی می خواد باشه؟
چقدر ادم می تونه بی شعور باشه که از این ادم کشا تشکر کنه؟!
از قیافه کثیفشون رذالت می باره.
اگر مدرسین هیئت علمی باشن!مردیکه بی شعور خودتون مادر فتنه و فروشین!
مگه گرجی و نیکپور امثالهم کین؟هیئت رقاصی ان ؟!

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 11:25 ب.ظ

خاک بر سرت که از محققی دزد تشکر می کنی بعد از اینکه امتحانو دادی با نمره ۴۲۹ رتبه شد ۶۵۰ که احتمالا امسال بشه ۲۰۰۰ میفهمی محققی امثال دیگر مسئولین این حکومت مردم فریب دین به دنیا فروش خدا نشناس آخوند پرست شیطان صفت که در قالب انسان نمایان شده اند چه پست فطرتایین اون موقع تویه احمق و امثالوهم بیا اینجا بلبل زبونی کن !!!

همون کمک پلیز چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 10:01 ب.ظ

ممنونم از دوستان.نه آنمی ندارن.راستش ما هم منشا خونی رو ندونستیم چی بوده.چون بجز اینا که گفتم علایمی ندارن.در ضمن پورپورا وپتشی هم ندارن.یکبار دیگه هم چک کردن.راستش بار اول خود آزمایشگاه گفت چون از لوله های جدید استفاده کردن دقیقا نمی دونم حالا چی!احتمالا اشتباه شده برای همین دوباره دادن ولی دوباره هم همون بود.پیش یک فوق تخصص خون برن؟چرا ریه رو چک کنن؟ والا این آسپرین رو تقریبا 4ساله دارن مصرف می کنن.تقریبا با همین دوز.

حیدر چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 08:36 ب.ظ

پوست و ای ان تی و روان که فرق نکرده.منابعو نگاه کن

حیدر به پیلیز چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 08:34 ب.ظ

دوست عزیز من فکر می کنم یه بررسی کن منشأ خون بفهمی.شاید اسپیرین باعثه.شایدم ایمنی .انمی دارن؟به نظرم پلاکت بی تقصیره.دوباره چک کن.ضمنا تو کتاب نوشته یه اسپیرین بسه.دوز بالاتر فایده نداره.
ریه و سینوس بررسی کن.
در ضمن بد نی یه امپرازول استفاده کنن.

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 08:15 ب.ظ

ما از دکتر محققی تشکر میکنیم که با امدنش بساط تقلب و سهمیه ها و بی عدالتی را در وزرارتخانه بهداشت جمع کرد.ان شا ا... به زودی دیگر خیانت های دکتر پزشکیان و باند فاسدش را بر ملا کند.

سهمیه دار چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 08:05 ب.ظ

خوشا به حال اونایی که پول دارن و میتونن سوال بخرن یا تو کلاسها و ازمون های کهنه سواران تهران شرکت می کنن.براستی این عدالت است؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 04:13 ب.ظ

هیچ طوریش نیست نگر ان نباش ۱۲۰ هزار هم خوبه البته ۱ ماهه دیگه ازمایش بده و مقایسه بشه

می شه لطفا کمک کنید؟پلیز! چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 03:11 ب.ظ

من یک سوال پزشکی داشتم ممنون می شم جواب بدین.یکی از بستگان من چند روز پیش یک لخته خون از دهانش اومد زیاد نبود چندان.این رو هم عرض کنم ایشون ناراحتی قلبی داشتن وبای پس قلب کردن والآن هم تحت نظر متخصص قلبن.متخصص قلب براشون آزمایش نوشت.تو آزمایش خون پلاکتشون اومده 120 هزار این در حالیکه قبلا طبیعی بود.
ممکنه این داروهای قلبی عارضه داده باشن؟ایشون داروی آسپرین رو به تجویز دکترشون مصرف می کنن.همچنین نیتروکانتین-مترال-متفورمین-
آسپرین بچه 80 رو بین غذا ناهار وشام
ومابقی داروها صبح وشب نصف می خورن.
واینکه اگر بخاطر دارو نیست چه بیماریهایی اینطوری می دن.
ایشون یک آقای 53 ساله هستن
لطفا اگر ممکن هست نظرتون رو دراین باره بدین.

نورو چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 02:55 ب.ظ

من خودم پارسیان نورو خونده بودم از نظر من افتضاح می باشد من فکر می کنم تو بعضی قسمتها تغییر کرده دوست عزیز

تازه به تست چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 01:48 ب.ظ

نمیخام ناامیدت کنم اما اگر الان هفته آخر بخونی اشتباه بزرگی کردی چون انگار که تازه داری اولین دورت رو شروع میکنی . آلان شاید متوجه نباشی اما حداقل ۵۰٪ پارسیان رو بلدی و دوباره خوندن اون راحتتر و بازدهی کلی اون بیشتره. به نظر من یه خورده دیدگاهتو به پارسیان تغییر بده و یه خورده اراده و همت هم چاشنیش کن وشروع به خوندن پارسیان کن . اگر هم واقعا نتونستی این کارو بکنی میتونی فصلهای مهم هر درس رو انتخاب کنی و از روی پارسیان بخونی اما هفته آخر مال آلان نیست اون مال یه ماه آخره اگه آلان بخونی هیچی رو نمیفهمی باید همه رو حفظ کنی در ظاهر ساده است اما در نتیجه میفهمی که خیلی سخته . . .
با آرزوی توفیق

به به کمک فوری چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 01:05 ب.ظ

دوست عزیز من ترسو نیستم ولی iq من از تو پایینترم نیست اگه ملاکت برای iqاینه اشکالی نداره انشالا شما نفر اولید!البته اینم بدون که من امسال خیلی خوب خوندم انشالا موقع نتایج بازم با هاتون مشورت میکنم.بازم برای راهنماییتون ممنونم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 12:52 ب.ظ

محققی درجمع دانشجویان خبرداد:
برخورد با کلاسهای آمادگی دستیاری/ بازنگری محتوای آموزشی دوره دستیاری
معاون آموزشی وزارت بهداشت در پاسخ به دغدغه های دانشجویان مبنی بر لغو کلاس های آمادگی دستیاری و احتمال تخلف در آنها گفت: از آنجاکه هیچ کدام از کلاسهای آمادگی دستیاری صلاحیت آموزشی نداشتند از ادامه کار آنها ممانعت شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدعلی محققی در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: یکی از قوی ترین ریشه های تخلف در آزمونها، همیشه همین کلاسها بوده است.


ساغر چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام
میگن entوپوست و روان نسبت به پارسال خیلی تغییر کرده .من جزوه پارسالمو خوندم یعنی اشتباه کردم؟ یکی لطفا راهنمایی کنه!

تست چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام
من بجز اورتو یکبار خوندم می خوام دورو از رو هفته ی آخر بخونم.امیدوارم وقت هدر دادن نباشه چون حوصله ی
یکبار دیگه خوندن از پارسیان دانش رو ندارم.ولی دنبال تست خوبم اگه میشناستن معرفی کنین لطفا

یه سوال ابتدایی چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 12:51 ق.ظ

من گواهی مناطق محروم رو گرفتم بس تنبل بودن سال تحصیلی رو وارد نکردن .حالا نمیدونم واسه دبستان مثلا سال ۶۲-۶۷بنویسم یا سال تحصیلی ۶۲-۶۳ تا ۶۶-۶۷؟
لصفا جوابمو بدید

به کمک فوری چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 12:07 ق.ظ

ای ترسو من همون اولش گفتم که کپی کن ولی از بس iq بالاست نفهمیدی شما حتما امسال جزء نفرات برتری!!!

کمک فوری سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 10:46 ب.ظ

دوست گرامی ممنون از راهنماییتون . بالاخره امروز فهمیدم مشکل کجاست تو کد رهگیری عدد 7رو فارسی نوشته بود و منم همش v لاتین مینوشتم واقعا این چند روز اعصابم خرد بود!!

به کمک فوری سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 09:38 ب.ظ

کد رهگیری منم مثل شما بود بعد فهمیدم عدد صفرو مثل حرف انگلیسی o نوشته بودن اونکه شما فکر میکنی o است صفره نه o به جای o صفر بزن درست میشه

قناری سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 09:26 ب.ظ

کسی اینجا هست که دور ۲ رو تموم کرده باشه؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 07:38 ب.ظ

به نظرم ماژورای هفته اخر تعطیله.باز مینوراش بهتره.شما یه دور خوندین؟
من با شجاغه موافقم.حتما بفرست.به هیچ وجه حذفت نمیکنن
یکی رو می شناسم پارسال شرایط محروم نداشت؛الکی زد؛با سهمیه محروم با ۴۰۰ اوژانس بهشتی داره میخونه
دولت خدمت گزاره دیگه

تست به تازه سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 06:21 ب.ظ

سلام
آره بجز جراحی ۳ همشون اومده.من هفته آخرو هم برداشتم.حالا ببینم چطوره .اومیدوارم به درد بخورن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 06:12 ب.ظ

بابا بیخیال بر درستو بخون یه جایی در بیایی دوئل چیه!

به بالایی سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 05:27 ب.ظ

بیا دوئل کنیم.
اگه به این میگی فرافکنی اول تو فرافکنی کردی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 04:29 ب.ظ

بابا ترسو قبول کن ترسویی خوب چرا همش فرافکنی میکنی!!

به بالایی سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 04:13 ب.ظ

اگه تو پسر شجاع هستی من پدر پسر شجاع هستم.
منظور تمدید ثبت نام نبود . منظور بعد از اتمام مهلت ثبت نام (بعد از تمدید و...) اگر شجاعی ثبت نام کن. دیوونگی با شجاعت فرق داره.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 02:37 ب.ظ

نگران نباش ترسو
ثبت نام تمدید خواهد شد ۳۰ ام نیز ثبت نام خواهند کرد
هر چه شرکت کننده بیشتر فروش بیشتر!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 12:23 ب.ظ

اطلاعیه شماره 2 سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی
به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اعلام می‌گردد :

کلیه متقاضیان شرکت در آزمون فوق‌الذکر صرفاً تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 17/9/1389 فرصت دارند که سوالات آیین‌نامه‌ای و موارد ابهام خود را از طریق آدرس پست الکترونیکی Dastyar38@sanjeshp.ir ارسال نمایند . به نامه‌های الکترونیکی که پس از تاریخ مذکور ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد


به آره بابا لغو چیچیه!! سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 12:13 ب.ظ

من ترسوام!!!!!!!!!!!!!!!!! تو معلومه خیلی شجاعی. اگر جرات داری ۳۰ آذر ثبت نام کن اونوقت معلوم میشه ترسو نیستی.

تازه به تست سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 01:25 ق.ظ

منظورت چیه امروز چند تاشو برداشتی؟ نکنه مینوراش اومده؟ من ماژورشو فقط دارم.

تازه به جکی جان سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 01:22 ق.ظ

چون به حرفت اعتماد کردم ساده ام؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 01:15 ق.ظ

آره بابا لغو چیچیه!!
فوقش سهمیه آزاد حساب مینن مناطق محروم حساب نمشی نترس!! درستو بخون! آدم ترسو حالا میخواد جراح مغز و اعصاب بشه !!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 12:10 ق.ظ

به: مگه نگفتن اگر مدارک اشتباه باشه ثبت نام شما لغو میشه؟
از این گنده گویی ها زیاد می گن نگران نباش جرات این کار را ندارن! منظورشان بر ای بیشتر دقت کردن است نه چیز دیگر

فرهاد دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.rez89.persianblog.ir

تصمیمهای مدیریتی چشم نواز

جکی جان دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 10:54 ب.ظ

به تازه
الکی گفتم ۱۲ ساعت خواستم سر به سرت بذارم بابا
منم ۷ -۸ ساعت بیشتر نمی خوونم
خیلی ساده ای .دلم واست سوخت

کمک فوری دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 10:50 ب.ظ

از همه دوستانی که راهنمایی کردن ممنونم امروز یکی از دوستام که مدارکشو کامل فرستاده کد رهگیریشو وارد کرد برای اونم نوشت معتبر نیست مثل اینکه مشکل از سایت مزخرفشونه!

تست دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام
تازه جان ممنون.بله واسه دکتر ایزدیه.امروز رفتم چندتاشو برداشتم.

مدیران دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 07:24 ب.ظ

بچه ها زیاد خودتونو اذیت نکنین یک مشت مدیر احمق اومدن رزیدنتی که ادم با دیدنشون به خر هزاران بار درود می فرسته

[ بدون نام ] دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 07:22 ب.ظ

به دوستی که جمله زیر را نوشته
با این وجود میتوانی محروم را انتخاب و مدارک را بفرستی فوقش قبول نخواهند کرد!!

مگه نگفتن اگر مدارک اشتباه باشه ثبت نام شما لغو میشه؟

[ بدون نام ] دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 06:15 ب.ظ

به کمک فوری
بنظر من مشکل از کد رهگیریته احتمالا حروف بزرگ و کوچیک رو اشتباه تایپ میکنی کپی کن تایپ نکن ببین جواب میگیری یا خیر اگه هم جواب نگیری نگران نباش بزودی ویراش اطلاعات فعال میشه اون موقع اصلاح میکنی!

همکار دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

ممنون از اینکه پاسخ دادید...

تازه به جکی جان دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام
۱۲ خیلی عالیه معلومه ارادت قویه .
من میانگین هفته گذشتم ۷ بوده اما این هفته میخام به ۹-۱۰ برسونم.

تازه به تست دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 01:58 ب.ظ

اول سلام
تستهای طلایی مال دکتر ایزدیه نه کرمی اما برای مرور مطالب مهم و آشنایی با نوع سوالات خیلی مناسبه و پاسخهاش هم مناسبه. البته این نظر منه اگه دوستان دیگه هم نظرشون رو بگن بهتر میشه انتخاب کرد.

کمک فوری دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 01:48 ب.ظ

گزینه فراموشی کد رهگیری را هم زدم کد رهگیریمو آورد درست بود نمیدونم چرا تو قسمت ارسال سایر مدارک مینویسه معتبر نیست تو رو خدا کمک کنید بابا بزرگ کجایی؟

[ بدون نام ] دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 01:16 ب.ظ

کمک فوری با استفاده از گزینه فراموشی کد رهگیری اقدام کن تا رهگیزی زا برایت ار سال کنند اگر نوشت معتبر نیست از اول باید اقدام به ثبت نام کنی

اما بابا بزرگ جونم اگر خودتون یا پدر مادر یا همسر اهل مناطق محروم نباشند نمیتوانی منطقه محروم را انتخاب کنی و سابقه مطب قبول نیست با این وجود میتوانی محروم را انتخاب و مدارک را بفرستی فوقش قبول نخواهند کرد!!

همکار دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 11:57 ق.ظ

بابابزرگ جونم توروخدا خودت جوابمو بده.کسی جواب نداد!
آیااونهائی که پارسال شرایط سهمیه محروم(غیربومی-بندب2)داشتندامسال می تونند ازش استفاده کنند یا نه؟
چون این طور که تو دفترچه نوشته به نظر می رسه که حتما" باید در استخدام باشی و گویا دیگه 4 سال خدمت شخصی(مطب)کفایت نمی کنه.
ممنون می شم جوابمو بدید.

امیدوار دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 11:42 ق.ظ

دوستان لطفا توجه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کسی می تونه تغییرات درس نورو را اینجا بذاره؟
پیشاپیش ممنون

جکی جان دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 11:18 ق.ظ

حقته چرا زدی سهمیه محروم؟حالا از امتحان محرومی
جناب تازه. سرکار چه حرفی دارید؟
چند ساعت می خوانید؟من رسوندم به ۱۲ ساعت.خوبه؟

کمک فوری دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام به همه دوستان من چند روزه ثبت نام کردم وسهمیه محروم زدم ولی یادم رفته تو گزینه سایر مدارک مدارک محرومو بفرستم الان که کد رهگیریمو وارد میکنم مینویسه کد رهگیری معتبر نیست نمیدونم چکار کنم

امیدوار دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 03:44 ق.ظ

سلام به همه دوستان
کسی می تونه تغییرات درس نورو را اینجا بذاره؟
پیشاپیش ممنون

تست دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 01:02 ق.ظ

سلام تازه جان

تست خوب با جواب تشریحی خوب چی سراغ دارین؟من فردا دارم میرم ر
پرسشهای طلائی دکتر کرمی رو می خرم .نظرتون چیه؟

تازه دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 12:45 ق.ظ

کسی نیست اینجا حرفی در مورد امتحان رزیدنتی داشته باشه ؟

[ بدون نام ] دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 12:42 ق.ظ

اینقدر تعصب بیجا نداشته باش٬ بیخودی سنگ بیمارستان شریعتی رو به سینه نزن.

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 11:49 ب.ظ

khoshsirat kasi mikhone????to ro khoda begid?

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 07:10 ب.ظ

مرده شور کهنه اوران تهران

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 04:50 ب.ظ

چقدر همه رو مثل خودشون احمق فرض کردن. موسسه نوآوران یا بسیج سابق داره کلاسها رو برگزار میکنه حتما مجوز فعالیتشم از امام زمان گرفته.
کی میشه عدالت ومنطق سایه گستر بشه دق کردیم

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 03:18 ب.ظ

تقلب به مزدورانی بر می گرده که با انرژی هسته ای موافقن!اصل فتنه امریکا انگلیس

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 03:15 ب.ظ

چند می گیری از کهنه اوران سحر خیز؟

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 03:14 ب.ظ

در مورد بیمارستان شریعتی درست حرف بزن تا لت و پارت نکردم جوجه

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 03:00 ب.ظ

زززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 02:21 ب.ظ

بابا اینهمه باد معده و روده نکنن!
از امتحان و مسائل مربوطه بگین مثل خروس هی بهم نپرین آدم رو یاد مورنینگهای بیمارستان شریعتی میندازین!

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 01:29 ب.ظ

پس معلومه زیاد از باد معده ات حرف می زنی. عزیز تو حتما فردی علمی هستی تنبلی نکن خودت برو دنبالش
در ضمن بیشتر از این دهانت را باز نکن تا بیشتر رسوا نشوی پسته جون.

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 01:25 ب.ظ

جمله بالا دقیقا شبیه به باد معده اکنون من بود که خارج شد.......
نیازی به عصبانیت نیست اگر فرد علمی هستی آدرس فصل و صفحه مورد نطر را در رفرنس بگو تا همگان بدانند..........
بدان که پسته بی مغز چون دهان باز کند رسوا شود!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 12:15 ب.ظ

کاپلان

به بالایی یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 12:14 ب.ظ

علم از نظر من یعنی از باد معدمون حرف نزنیم . تو کاژلان یک نگاهی بینداز

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 11:23 ق.ظ

علم از نظر شما یعنی اندازه گیری با ترازو؟!

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 10:10 ق.ظ

میدونستید مکانیسم دفاعی اصلا مبنای علمی نداره و صرفا جنبه ی تاریخی تو روانپزشکی داره؟

استاد یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 10:05 ق.ظ

از ماست که بر ماست .یه تلفن زدن نه هزینه ای داره (مادی ومعنوی) نه مکانیسم دفاعیه تازه جونم ....

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 08:08 ق.ظ

درود بر احمدی نژاد که جلوی همه تقلب ها را گرفت.مرگ بر امریکای استعمارگر و طرح های استعماریش.

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 05:51 ق.ظ

هر سالی ساله یک موسسه است امسال ساله نواوران است http://www.noavaranetehran.com/fa/

تازه یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 01:18 ق.ظ

من به عنوان یه دوست عرض کردم حالا خود دانید . . .

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 12:52 ق.ظ

چطوری!!!موضوع کارنامه چه ربطی به مکانیسم دفاعی داره؟!حرفات مثل احمدی نژاده!فکر می کنم خودی باشید جناب تازه
کارنامه ندادن می گن دادیم:قول اورتو شیرازو تهرانو دادن می گن سهمیه کم شده.کاش جسارت داشتن می گفتن اقا رشته های بالا قوروق خودمون چارتا ساده بدبختو سرکار نمیذاشتن

تازه شنبه 13 آذر 1389 ساعت 10:53 ب.ظ

بچه ها حواستون جمع باشه این حرفهایی که میزنین یه جور مکانیسم دفاعیه که معمولا ما با اونها بعضی از ضعفها و مشکلات خودمون رو میپوشونیم مثلا مواقعی که کم میخونیم یا موقعی که خسته میشیم این حرفها رو میزنیم تا علت ناامید بودن یا کم خوندنمون رو به گردن مسائل دیگه بندازیم حتی خیلی وقتها ما با اینجور مکانیسمهایی خودمون رو از دور رقابت بدون اینکه متوجه باشیم حذف میکنیم . پس از این به بعد مراقب مکانیسمهای دفاعی خودمون باشیم.

[ بدون نام ] شنبه 13 آذر 1389 ساعت 10:18 ب.ظ

منم آزاد آزادم فارق از همه سهمیه ها و زد و بندها می خوام امتحان کاملا سالمی بدم تا خدا نکرده کوچکترین حقی رو از کسی ضایع نکنم وجدانم هم تا آخر عمرم راحت راحت باشه.

مریم شنبه 13 آذر 1389 ساعت 10:10 ب.ظ

منم هیچ سهمیه ای ندارم ازاد ازاد

بانو شنبه 13 آذر 1389 ساعت 09:41 ب.ظ

آره من سهمیه نیستم

آیا کسی هست شنبه 13 آذر 1389 ساعت 09:40 ب.ظ

بچه ها کسی اینجا هست که جز سهمیه محروم نشه؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد