خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هفته پنجم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس بیست و هفتم

اوست عادل
لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد


{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{

هفته پنجم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس بیست و هفتم تا روز جمعه بیست و یکم آبان 

  

= ============================== =

 ثبت‌نام سی ‌وهشتمین دوره آزمون دستیاری ازفردا آغاز می‌شود
رییس مرکزسنجش آموزش پزشکی خبر داد:
برگزاری آزمون28 بهمن
اعلام نتایج اولیه آزمون تا پایان اسفند ماه
ثبت‌نام سی ‌و هشتمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی از فردا 15 آبان ماه آغاز می‌شود.
دکتر جبرائیل نسل سراجی رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه ثبت‌نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی دوره سی ‌و هشتم تا20 آذرماه انجام می‌شود، گفت: داوطلبان باید با مراجعه به مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
http://sanjeshp.ir  نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی با اشاره به نحوه برگزاری آزمون، اظهارکرد: آزمون پذیرش دستیار تخصصی شامل یک آزمون کتبی چهارجوابی با200 سؤال است که از این 200 سؤال، دو سؤال از منابع اخلاق پزشکی خواهد بود.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه تغییرات پیشنهادی در ارتباط با موضوع تحول در نظام پذیرش دستیار برای این دوره از آزمون دستیاری اعمال نخواهد شد، خاطرنشان کرد: سؤالات آزمون بر اساس منابع اعلام شده طراحی می‌شود.
سراجی با اشاره به شرایط شرکت مشمولین تسهیلات آموزشی، پژوهشی و رفاهی ویژه استعدادهای درخشان، گفت: این دسته از افراد فقط یک نوبت و حداکثر تا 2 سال پس از فراغت از تحصیل در آزمون ورودی پذیرش دستیار تخصصی شرکت می‌کنند.
وی افزود: یک درصد رتبه‌ اول‌، یک درصد رتبه‌ دوم‌ (صدک‌ 98 تا 99) و یک درصد رتبه‌ سوم‌ (صدک‌ 97 تا 98) دانشگاه‌های‌ علوم‌ پزشکی‌ می‌توانند قبل‌ از انجام‌ خدمات‌ قانونی‌ با رعایت‌ مقررات‌ مربوطه‌ در آزمون‌ پذیرش‌ دستیار شرکت‌ کنند.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از برگزاری سی ‌وهشتمین دوره آزمون دستیاری در 28 بهمن ماه خبر داد و افزود: توزیع کارت ورود به جلسه طی روزهای 25 تا 27 بهمن ماه انجام می‌شود.
وی در مورد زمان اعلام نتایج اولیه گفت: تا پایان اسفند ماه نتایج اولیه سی ‌وهشتمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی اعلام می‌شود.  

دریافت فرمت PDF : 

 دریافت فرمت PDF دفترچه مجموعه قوانین و مقررات آزمون

 
 {{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{

 

 روش صحیح درس خواندن !! ...... 

  {{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{

سراجی به مهر خبر داد:
آغاز ثبت نام کنکور دستیاری از ساعت 18 _ مهلت یک ماهه برای ثبت نام
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از آغاز ثبت­نام و ارسال مدارک سی و هشتمین دوره پذیرش دستیار تخصصی پزشکی بالینی در ساعت 18 امروز 15آبان خبر داد و گفت: داوطلبان یک ماه برای ثبت نام فرصت دارند.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی پزشکی بالینی در سال 89 به صورت متمرکز در روز 28 بهمن ماه برگزار می شود.
وی اضافه کرد: ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت
http://sanjeshp.ir انجام می شود و کلیه مراحل ثبت نام، دریافت کلید، کارنامه، ارسال اعتراضات، انتخاب رشته - محل از طریق اینترنت خواهد بود و داوطلبان با مطالعه دقیق دفترچه راهنما ثبت نام کنند.
نسل سراجی اظهار داشت: داوطلبان در این دوره تا 20 آذر ماه فرصت دارند مدارک خود را از طریق اینترنت ارسال کنند و در این فرصت با مطالعه دقیق سهمیه ها و کلیه فرآیندها مدارک خود را دقیق ارسال کنند. 

 {{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{

 

آزمایش علمی قدرت باورها ........ 

===========================

 دوستانیکه نتوانستند داونلود کنند لینک زیر را از سایت فایل سرور برایشان اماده  کردم: امتحان کنند!  

 

 دفترچه مجموعه قوانین و مقررات آزمون 

 

برای باز کردن فایل به برنامه Winrar نیاز دارید سپس بوسیله برنامه Adob Reader  یا Foxit Reader  فایل را باز کنید 

 

 فرم ثبت نام  

 1) برای آغاز ثبت نام ارسال تصویر اسکن شده ی  مدارک زیر الزامی می باشد و فرم ثبت نام پس از ارسال مدارک در دسترس داوطلب قرار خواهد گرفت. در صورتیکه مدارک اعلام شده در لیست، با مدارک ارسال شده منطبق نباشد و یا تصویر ارسالی ناخوانا باشد ثبت نام شما از سیستم حذف و کد رهگیری باطل می گردد . شما مجاز به ثبت نام مجدد یا ویرایش در  این دوره نخواهید بود.

2) در صورتیکه مدارک ارسالی به تایید کارشناسان نرسد یا مدارک ارسالی در مرحله استعلام از سازمانهای مربوطه تایید نگردد ثبت نام شما از سیستم حذف و کد رهگیری باطل می گردد. شما مجاز به ثبت نام مجدد یا ویرایش در  این دوره نخواهید بود.

3) در تکمیل فرم ثبت نام (ورود اطلاعات فرم) دقت کافی را داشته باشید زیرا داده های ثبت شده در این مرحله قابل ویرایش نمی باشد و فرم هایی که اطلاعات آنها ناقص باشد از سیستم حذف خواهند شد.

اخطار: دریافت کد رهگیری به منزله ثبت نام نهایی نبوده و ثبت نام کامل زمانی انجام خواهد شد که مدارک ارسالی کامل باشد.

-- داوطلبان موظف هستند پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری تا زمان اعلام نتایج نهایی ضمن حفظ کد رهگیری خود برای آگاهی از اطلاعیه های بعدی به طور مرتب به سایت رجوع نمایند زیرا اطلاع رسانی فقط از طریق سایت مرکز سنجش انجام می گیرد و هیچ گونه عذری بابت عدم آگاهی پذیرفته نیست.

اینجانب موارد فوق را مطالعه نموده و می پذیرم.

ارسال مدارک زیر الزامی می باشد : 

عکس - فوکپی شناسنامه ص اول و در صورت داشتن توضیحات سایر صفحات - کارت ملی - فیش بانکی - مدرک پزشکی مطابق بند 1/1 دفترچه راهنما

مشخصات قابل قبول برای فایل های ارسالی :

مرورگر شما بایستی  اینترنت اکسپلورر باشد.
نوع فایل مدارک ارسالی JPG/RGB
حجم فایل بیشتر از 20 کیلوبایت و کمتر از 300 کیلوبایت باشد
1) ابتدا نوع سند ارسالی خود را مشخص نموده سپس با کلید "Browse" فایل مربوط به آن سند را انتخاب کنید.
2) روی تصویر مقابل کلیک کنید تا تصویر مورد نظر مشاهده شود و فایل انتخاب شده در لیست "مدارک ارسالی" اضافه شود. 

 فرم ثبت نام  

 =====================================

 

 مهلت ارائه مدارک سهمیه ؛
سهمیه‌های کنکور دستیاری 89 اعلام شد؛ جزئیات سهمیه مازاد مناطق محروم
سهمیه های آزمون دستیاری برای دوره پذیرش در سال 89 از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی برای داوطلبان این دوره از آزمون اعلام شد.
به گزارش خبرنگار مهر، افراد مشمول سهمیه های مازاد مناطق محروم، .........................  

===============================

احکام 11 متخلف تایید شد؛
عوامل اصلی تخلفات کنکور دستیاری 10 سال از شرکت در کنکور محروم شدند
معاون آموزشی وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی با اشاره به احکامی که برای 11 متخلف دستیاری در هیئت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات آزمونها تایید شده گفت: برای عوامل اصلی 10 سال محرومیت از شرکت در آزمون درنظر گرفته شده است.
دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از مجموع پرونده هایی که درباره تخلفات آزمون دستیاری سال 88 بررسی شده اند 17 مورد به طور مستقیم با این آزمون مرتبط بودند و پس از تشکیل هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات در وزارت بهداشت و صدور رای، این آرا برای تجدید نظر به هیئت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات آزمونها مستقر در وزارت علوم رفته است.
رسیدگی به 17 پرونده درباره تخلفات آزمون دستیاری سال 88
وی اضافه کرد: این آراء در آنجا نیز سریعاً رسیدگی شده و تاکنون در 11 پرونده عیناً آرای هیئت بدوی وزارت بهداشت تایید شده و هنوز سه پرونده در هیئت تجدیدنظر و در آستانه رسیدگی قرار دارد که در آینده نزدیک آرای آنها مشخص می شود.
محققی یادآور شد: اگر به قانون رسیدگی به تخلفات آزمونها مراجعه کنیم می بینیم که برای هیئت های بدوی اختیارات محدودی درنظر گرفته شده است که احکامی که صادر می شود از تذکر کتبی با درج در پرونده تا ابطال نتیجه آزمون در همان دوره و محرومیت از یک تا 10 سال متفاوت است.
عوامل اصلی تخلف آزمون دستیاری 10 سال از آزمون محروم شدند
وی تاکید کرد: اگر ابعاد تخلف وسیع تر باشد وزارتخانه متبوع باید از طریق دایره حقوقی به مراجع قانونی و قوه قضائیه طرح موضوع کند که در این مجموعه در محدود اختیارات هیئت عوامل اصلی تخلف در آزمون 10 سال از آزمون محروم شده است و موردی هم داشتیم که درج در پرونده شده است.
ابعاد تخلف در بین داوطلبان گسترده نبوده است
رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری وزارت بهداشت به مهر گفت: در حد اختیارات قانونی رسیدگی کامل انجام شده است اما از نظر اذهان عمومی این موضوع مطرح است که آیا افراد دیگری هم هستند که تخلفی انجام داده اند یا خیر. در این زمینه بررسی های مختلف نشان داده که ابعاد تخلف در بین داوطلبان گسترده نبوده است دلیل آن هم روشن است چرا که همانطور که بارها گفته شده جامعه پزشکی، دانشگاهی و تحصیل کرده نوعاً افراد درستکار و امانتداری هستند و کمتر دچار لغزش های بزرگ مانند تخلف در امتحان می شوند و انتظار هم همین بوده است. اما افرادی هم بوده اند که متاسفانه دچار این لغزش بزرگ شده اند که با آنها برخورد شده است.
از هر نوع اطلاعات مراجع قضایی، مراجع مردمی و داوطلبان استقبال کرده ایم
وی گفت: ما اگر با شواهدی که بر اساس موازین و مقررات اخلاقی، قانونی، حرفه ای به آنها دسترسی پیدا کنیم با سیستم هیئت های بدوی و تجدید نظر با آن برخورد سریع، قاطع و بدون تاخیر خواهیم داشت. اما بدون شاهد و دلیل امکان ورود به موضوع را نداریم در مقابل از هر نوع اطلاعاتی که از مراجع قضایی، مراجع مردمی، داوطلبان، سیستم حراست وزارت بهداشت بدست آمده است استقبال کرده ایم و امیدواریم این مطلب که بعد اصلی آن بعد اخلاقی است، دیگر تکرار نشود.

 

حفاظت بیشتر در سیستمهای برگزاری آزمون 

جناب معاون هر سال دم از حفاظت می زنند و همه ساله شاهد فروش سوالات هستیم اقایان سوال فروش  خودی هستند و به  راحتی از این سیستم حفاظتی عبور میکنند! جناب محققی باید بفرمایند چگونه میخواهند راه ورود عالی مقام را مسدود کند! تا زمانیکه این  عالیمقام در اطراف ازمونها پرسه می زند همه داوطلبان مطمئن هستند که سوال فروشی انجام خواهدشد و وزارت بهداشت نیز شریک جرم سوال فروشان می باشد فقط امیدوارم سوال فروشان با قرنطینه کردن  سوال خر هاو افزایش سیستم حفاظتی از سوال خر هاو نیز از بین بردن هر گونه رد پاخیال نکنند که داوطلبان دستیاری متوجه فروش سوالات نشده اند! نه! همه مطمئن هستند که سوال ها فروش خواهد رفت فقط مدر کی برای اثبات نیست اما خدایی در جهان هست که شاهد  اعمال  انان است و فراری از مجازاتش امکان پذیر نیست  و چه زیبا فرصت میدهد بر دغل کاران تا بر گناهانشان افزوده شود و مجازاتشان سنگین تر گردد. 

محققی یادآور شد: در عین حال بنا بر تکالیف قانونی و اخلاقی که داشته ایم سیستم های برگزاری آزمون را تقویت کردیم و از تجربه وزارت علوم و سازمان سنجش استفاده کردیم تا با روندی منطقی تر، حفاظت بیشتری متناسب با شئون اساتید و داوطلبان برقرار کنیم. .....

  

 

 

 با تشریح شیوه نمره‌دهی و اخذ تعهد در آزمون دستیاری
قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت:
داوطلبان پس از ثبت‌نام مجاز به تغییر سهمیه اعلامی نیستند
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با تشریح شیوه نمره‌دهی و چگونگی ارائه تعهد درآزمون دستیاری، جدول آزمونی دستیاری پزشکی را اعلام کرد.

دکتر سید امیر محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به نحوه پذیرش داوطلب در آزمون دستیاری، با بیان اینکه داوطلبان واجد شرایط که موفق به کسب حداقل 40 امتیاز بر اساس مندرجات آیین‌نامه در صورت کسب90 درصد حد نصاب ..................... 

رشته محل انتخابی مشمول قوانین پذیرش به صورت مازاد هستند، اظهار کرد: افرادی که یک نوبت با استفاده از این سهمیه پذیرفته می‌شوند در صورت انصراف حق استفاده مجدد از آن را نخواهند داشت، همچنین میزان تعهدات این قبیل از پذیرفته شدگان مطابق سایر پذیرفته شدگان به صورت آزاد است.
جزییات نحوه تعهد در آزمون دستیاری
ممنوعیت فعالیت پذیرفته‌شدگان سهمیه مازاد مناطق محروم، پس از فراغت از تحصیل در خارج از حوزه مناطق محروم
وی در خصوص نحوه اخذ تعهد، گفت: از پذیرفته‌شدگان برای استفاده از سهمیه مازاد مناطق محروم، جهت پوشش مناطق محروم، تعهد خاص به میزان 3 برابر مدت آموزش، به نفع دانشگاه‌های علوم پزشکی مناطق محروم و نیازمند، اخذ می‌شود.
وی با بیان اینکه از سایر پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی دستیاری توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی تعهد عام به میزان حداکثر 2 برابر مدت تحصیل به نفع وزارت متبوع اخذ می‌شود، تصریح کرد: این مدت با توجه به سایر مقررات مربوطه و ضریب منطقه‌ای که از سوی معاونت درمان تعیین می‌شود متغیر است.
قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت افزود: پذیرفته‌شدگان با استفاده از مزایای سهمیه مازاد مناطق محروم، پس از فراغت از تحصیل فقط در حوزه مناطق محروم و یا نیازمند تعیین شده حق فعالیت درمانی و یا آموزشی خواهند داشت و در خارج از منطقه مربوطه حق فعالیت تخصصی در رشته تحصیلی خود را تا پایان دوره تعهد ندارند.
وی با تاکید بر اینکه تعیین محل خدمت دستیاران پس از فارغ التحصیلی برعهده وزارت بهداشت است، اظهارکرد: پذیرفته شدگانی که با ماموریت آموزشی از وزارتخانه‌ها، سازمانها و نهادها برای ادامه تحصیل به رشته‌های تخصصی وارد می‌شوند، ملزم به سپردن تعهد محضری خاص به محل استخدام خود هستند.
برگزاری آزمون در28 بهمن و اعلام کلید آزمون در 29 همان ماه
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به جدول آزمونی دستیاری، به برگزاری آزمون در 28 بهمن ماه به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: کارت ورود به جلسه آزمون از 25 تا 27 بهمن ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشان sanjesh.org ‌ توزیع می‌شود.
اعلام جزییات نمره‌دهی آزمون
وی با اشاره به اعلام کلید آزمون در 29 بهمن ماه، در خصوص چگونگی نمره‌دهی آزمون دستیاری، گفت: تعداد سوالات آزمون 200 سوال تستی چهار گزینه‌ای است و دو سوال از 200 سوال به منابع درسی اخلاق پزشکی تعلق دارد.
ضیایی با بیان اینکه باید برای هر سوال تنها یک گزینه که در میان گزینه‌های ارائه شده بهترین پاسخ ممکن است انتخاب شود، اظهار کرد: به هر سوال با پاسخ صحیح 3 نمره مثبت و هر سوال با پاسخ اشتباه یک نمره منفی تعلق می‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه به سوالات بدون پاسخ نمره‌ای تعلق نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: به هر سوال که بیش از یک گزینه پاسخ داده شده باشد یک نمره منفی تعلق می‌گیرد.
ضیایی با اشاره به یکسان بودن روش آزمون و نمره دهی بر اساس مقررات کلی آزمونها، در خصوص رسیدگی به اعتراضات سوالات، گفت: داوطلبان می‌توانند پس از اعلام کلید آزمون حداکثر تا سوم اسفند ماه نسبت به ارسال اعتراض به سوالات آزمون مذکور منحصرا به صورت اینترنتی اقدام کنند.
داوطلبان پس از ثبت‌نام مجاز به تغییر سهمیه اعلامی نیستند
وی با تاکید بر اینکه چنانچه داوطلب، شرایط لازم جهت استفاده از سهمیه مورد نیاز را احراز نکند دبیرخانه طبق مقررات نسبت به تغییر یا حذف سهمیه داوطلب اقدام خواهد کرد، اظهارکرد: متقاضیان استفاده از مزایای پذیرش در ظرفیت‌های مازاد تنها در یک وضعیت که موجب پذیرش آنان در بالاترین اولویت انتخاب رشته محل ایشان خواهد شد مورد پذیرش قرار می‌گیرند.
دبیر شورای آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه پزشکان انتقالی از خارج کشور جهت شروع به آموزش، تابع مقررات شورایعالی ارزشیابی مدارک خواهند بود، خاطرنشان کرد: پس از ثبت نام در مهلت مقرر، داوطلبان به هیچ عنوان مجاز به تغییر سهمیه اعلامی در فرم تقاضانامه ثبت نام نیستند.
ضیایی با بیان اینکه در صورت عدم درج سهمیه ثبت نامی، در فرم تقاضانامه ثبت نام، سهمیه این فرد آزاد در نظر گرفته می‌شود، تصریح کرد: وزارت بهداشت هیچ گونه تعهدی برای ترخیص داوطلبان مشمول یک درصد رتبه اول، یک درصد رتبه دوم،‌ یک درصد رتبه سوم دانشگاه‌ها، مشمولین آیین نامه اجرایی پذیرش واجدین شرایط دریافت تسهیلات اعطایی به استعدادهای درخشان، نخبگان و استعدادهای برتر در دوره‌های تخصصی، مشمولین قانون تسهیل ازدواج جوانان و دیگر شرکت کنندگان این آزمون که به خدمت نظام وظیفه اعزام شده‌اند را نخواهد داشت.

 ==============================

مهلت ارائه مدارک سهمیه ؛
سهمیه‌های کنکور دستیاری 89 اعلام شد/ جزئیات سهمیه مازاد مناطق محروم
سهمیه های آزمون دستیاری برای دوره پذیرش در سال 89 از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی برای داوطلبان این دوره از آزمون اعلام شد.
به گزارش خبرنگار مهر، افراد مشمول سهمیه های مازاد مناطق محروم، تسهیل ادامه تحصیل نخبگان، مشمولین سهمیه رزمندگان موظف هستند از تاریخ 15 آبان تا 20 آذر مهلت دارند مدارک مورد نیاز در این باره را ارسال کنند و در غیر این صورت سهمیه این دسته از داوطلبان، آزاد در نظر گرفته می شود.
سهمیه رزمندگان
20 درصد از کل ظرفیت پذیرش هر رشته - محل به افراد واجد شرایط رزمندگان که 80 درصد حدنصاب قبولی در رشته - محل انتخابی را کسب کرده باشند، تعلق می گیرد. ظرفیت اشغال نشده سهمیه رزمندگان به داوطلبان پذیرش به صورت آزاد تخصیص داده می شود و سهمیه جانبازان 70 درصد و نیز ظرفیتهای مازاد رزمندگان به هیچ سهمیه ای منتقل نخواهد شد.
از پذیرفته شدگان با استفاده از سهمیه رزمندگان مطابق سایر پذیرفته شدگان به صورت آزاد تعهد محضری اخذ می شود.
سهمیه مازاد مناطق محروم
حداکثر 10 درصد ظرفیت به صورت مازاد در رشته های مورد تقاضای معاونت درمان وزارت بهداشت به منظور پوشش مناطق محروم و نیازمند به افراد متقاضی اختصاص خواهد یافت.
این گروه از پذیرفته شدگان ملزم به سپردن تعهد محضری خاص به مدت 3 برابر مدت آموزش در مناطق محروم و نیازمند بنابر نظر معاونت درمان خواهند بود.
رشته های مورد نظر شامل گوش، گلو و بینی و جراحی سروگردن، ارتوپدی، جراحی کلیه، کودکان، بیهوشی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، چشم پزشکی، بیماریهای داخلی، بیماریهای مغز و اعصاب، رادیولوژی، بیماریهای قلب و عروق، زنان و زایمان است.
متقاضیان سهمیه مازاد مناطق محروم هنگام انتخاب رشته - محل دارای محدودیت رشته نیستند اما پذیرش در سهمیه مربوطه در سقف ظرفیت تعیین شده و صرفاً جهت رشته های مورد تقاضای مناطق محروم انجام می گیرد. پس از ثبت نام به هیچ عنوان تغییر سهمیه یا تغییر منطقه محروم جهت گذراندن تعهد خاص امکان پذیر نیست.
پذیرش به صورت آزاد
به گزارش مهر، داوطلب پذیرش به صورت آزاد نمی تواند در هیچیک از سهمیه ها در قالب ظرفیت پذیرش شود. پذیرش در سهمیه های مازاد بر اساس مدارک ارسالی صورت می گیرد.
در پذیرش به صورت آزاد، رقابت شرکت کنندگان با توجه به مقررات مربوطه صورت می گیرد و کلیه داوطلبان مرد و زن که از سهمیه های جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و سهمیه مازاد مناطق محروم و سهمیه مازاد استعدادهای درخشان استفاده می کنند ابتدا به صورت آزاد پذیرش می شوند.
سهمیه مازاد بر اساس آیین نامه اجرایی تسهیل ادامه تحصیل استعدادهای درخشان، نخبگان و استعدادهای برتر
داوطلبانی که مایل به استفاده از این سهمیه هستند تنها یکبار می توانند از آن استفاده کنند و باید در فرم ثبت نام مراتب تمایل خود را اعلام کنند. داوطلبان واجد شرایط که موفق به کسب حداقل 40 امتیاز بر اساس مندرجات آیین نامه شوند در صورت کسب 90 درصد حد نصاب رشته - محل انتخابی مشمول قوانین پذیرش به صورت مازاد هستند.
پذیرش همزمان سهمیه مازاد با سهمیه انتخابی داوطلب، همواره در بالاترین اولویت ممکن خواهد بود و افراد که یک نوبت با استفاده از سهمیه پذیرش شوند در صورت انصراف حق استفاده مجدد از آن را نخواهند داشت.
پذیرش به صورت بورسیه نیروهای مسلح
پذیرش کادر ثابت (رسمی) نیروهای مسلح با استفاده از بورسیه نهاد محل استخدام با شرایط اعلام شده به صورت مازاد بر ظرفیت در قالب باقیمانده ظرفیت دو و نیم (2.5) درصد، پذیرش دستیاران انتقالی از خارج از کشور در هر دانشگاه با تایید کمیسیون برنامه ریزی برنامه های دستیاری انجام می پذیرد.
ثبت­نام و ارسال مدارک سی و هشتمین دوره پذیرش دستیار تخصصی پزشکی بالینی از 15 آبان آغاز شده است و تا 20 آذرماه ادامه دارد. آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی پزشکی بالینی در سال 89 به صورت متمرکز در روز 28 بهمن ماه برگزار می شود.
وی اضافه کرد: ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت
http://sanjeshp.ir انجام می شود و کلیه مراحل ثبت نام، دریافت کلید، کارنامه، ارسال اعتراضات، انتخاب رشته - محل از طریق اینترنت خواهد بود. 

=================================== 

آزمایش علمی قدرت باورها

دانشمندان برای بررسی تعیین میزان قدرت باورها بر کیفیت زندگی انسانها آزمایشی را در دانشگاه هاروارد انجام دادند. 80 پیرمرد و 80 پیرزن را انتخاب کردند. یک شهرک را به دور از هیاهو برابر با 40 سال پیش ساختند. غذاهای 40 سال پیش در این شهرک پخته می شد. خط روی شیشه های مغازه ها، فرم مبلمان، آهنگ ها، فیلم های قدیمی، اخباری که از رادیو و تلویزیون پخش می شد را مطابق با 40 سال قبل ساختند. بعد این 160 نفر را...

از هر نظر آزمایش کردند؛ تعداد موی سر، رنگ موی سر، نوع استخوان، خمیدگی بدن، لرزش دستها، لرزش صدا، میزان فشار خون و غیره. بعد این 160 نفر را به داخل این شهرک بردند. بعد از گذشت 5 الی 6ماه کم کم پشتشان صاف شد، راست می ایستادند، لرزش دستها بطور ناخودآگاه از بین رفت، لرزش صدا خوب شد، ضربان قلب مثل افراد جوان، رنگ موهای سر شروع به مشکی شدن کرد و چین و چروکهای دست و صورت از بین رفت..

علت چه بود؟ خیلی ساده است. آنها چون مطابق با 40 سال پیش زندگی کردند، باور کرده بودند 40 سال جوان تر شده اند.

شرح حکایت
انسان ها همان گونه که باور داشته باشند می توانند بیندیشند. باورهای آدمی است که در هر لحظه به او القا می کند که چگونه بیندیشد. اصولا فرق بین انسان ها، فرق میان باورهای آنان است. انسانهای موفق با باورهای عالی، موفقیت را برای خود خلق می کنند. انسان های ثروتمند، باورهای عالی و ثروت آفرین دارند که با اعتماد به نفس عالی خود و بدون توجه به تمام مسائل به دنبال کسب ثروت می روند و به لحاظ باورهای مثبتشان به ثروت مطلوب خود می رسند.

قانون زندگی قانون باورهاست. باورهای عالی سرچشمه همه موفقیتهای بزرگ است. توانمندی یک انسان را باورهای او تعیین می کند. انسان ها هر آنچه را که باور دارند خلق می کنند. باورهای شما دستاوردهای شما را در زندگی می سازند زیرا باورها تعیین کننده کیفیت اندیشه ها، اندیشه ها عامل اولیه اقدام ها و اقدام ها عامل اصلی دستاوردها هستند.

 

 =======================

 روش صحیح درس خواندن !! ......

 

 ===================================== 

راه موفقیت

روز اول
از کارهایی که ناچاری انجام دهی لذت ببر. نق زدن تنها تو را خسته‌تر می‌کند و نمی‌گذارد کار را درست انجام دهی، اما اگر با موفقیت مانند یک دوست رفتار کنی، مثل سگ همه جا به دنبالت خواهد بود.

روز دوم
سعی کن کارهایت را از صمیم قلب انجام دهی، نه به صرف این که ناچاری انجام دهی. باید به کارت ایمان داشته باشی. یک جریان آب ضعیف، تنها نیمی از باغچه را آبیاری می‌کند.

روز سوم
همه چیز را همانطور که هست بپذیر. خواستن تنها، چیزی را تغییر نمی‌دهد. خواستن، باد را از وزیدن باز نمی‌دارد و برف را به آب نبات تبدیل نمی‌کند. اگر می‌خواهی چیزها را بهتر از خودشان تبدیل کنی، با آنها همان گونه که هستند مواجه شو.

روز چهارم
تمرین کن تا از درون شاد باشی. اجازه نده دیگران برای شاد کردن تو تصمیم بگیرند. خودت رئیس کارخانة شادی‌سازی باش.

روز پنجم
ذهنت را همانند ابر سفیدی که در آسمان است، آزاد کن. تلاش کن، اما نتایج کار را واگذار تا با هم کار بیایند. برای ابر چه فرقی می‌کند باد از کدام سو بوزد. چرا وقتت را برای چیزی که در کنترل تو نیست، تلف می‌کنی؟

  

 ============================

عـــشــق بـــی پــایــان

پیرمردی صبح زود از خانه اش خارج شد. در راه با یک ماشین تصادف کرد و آسیب دید عابرانی که رد می شدند به سرعت او را به اولین درمانگاه رساندند . .
پرستاران ابتدا زخمهای پیرمرد را پانسمان کردند. سپس به او گفتند: "باید ازت عکسبرداری بشه تا مطمئن بشیم جائی از بدنت آسیب دیدگی یا شکستگی نداشته باشه "
پیرمرد غمگین شد، گفت خیلی عجله دارد و نیازی به عکسبرداری نیست .
پرستاران از او دلیل عجله اش را پرسیدند :
او گفت : همسرم در خانه سالمندان است. هر روز صبح من به آنجا می روم و صبحانه را با او می خورم. امروز به حد کافی دیر شده نمی خواهم تاخیر من بیشتر شود !
یکی از پرستاران به او گفت : خودمان به او خبر می دهیم تا منتظرت نماند .
پیرمرد با اندوه ! گفت : خیلی متأسفم. او آلزایمر دارد . چیزی را متوجه نخواهد شد ! او حتی مرا هم نمی شناسد !
پرستار با حیرت گفت: وقتی که نمی داند شما چه کسی هستید، چرا هر روز صبح برای صرف صبحانه پیش او می روید؟
پیرمرد با صدایی گرفته ، به آرامی گفت: اما من که می دانم او چه کسی است !

=============================== 

موز فروشی که کشورش را متحول کرد  

درکشوری با مساحت 320000 کیلومتر مربع وجمعیتی بالغ بر 27 میلیون نفر واقع در جنوب غرب آسیاکه شغل اکثر مردمانش کشاورزی در مزارع موز، اناناس وکائوچو ویا صید ماهی بوده وتا قبل از سال 1981 اکثرا" در روستاها وجنگلها ودر پائینترین سطح امکانات زندگی میکردند و درآمد سرانه هر نفر کمتر از 100 دلار بود ومناقشات وجنگهای مذهبی ناشی از وجود 18 دین ومذهب ونژاد کشوررا بشدت نا امن نموده بود خداوند شخصی را بعنوان هدیه برایشان فرستاد که کسی نبود به جز mahadir bin mohamat ، یا همان مهاتیر محمد که تمام دنیا اورا با این نام میشناسند وبه او احترام میگذارند .

مهاتیر کوچکترین عضو خانواده 11 نفره ای بود که شغل معلمی پدرش تکافوی برآوردن آرزوی پسرش مهاتیر جهت خریدن دوچرخه برای رفت وآمد به دبیرستان را نمیکرد بنابراین مهاتیر جهت برآورده نمودن آرزویش شروع به فروختن موز در خیابان بعد از اتمام اوقات مدرسه نمود. مهاتیر پس ازاتمام دبیرستان وارد دانشگاه پزشکی کشور همسایه سنگاپور شده وهمزمان مسئولیت اتحادیه دانشجویان مسلمان آن دانشگاه را برعهده گرفت.
سال 1953 پس از فارغ التحصیلی به کشورش بازگشت وبعنوان پزشک جراح به استخدام نیروهای انگلیسی که کشورش را اشغال کرده بودند درآمد ، پس از خروج نیروهای انگلیسی ودر سال 1957 با افتتاح مطبی شروع به طبابت نموده ونیمی از وقتش را صرف معالجه رایگان افراد فقیر نمود
در سال 1964 به مدت 5 سال بعنوان نماینده در مجلس ملی فعالیت نمود ودر سال 1970 کتاب معروف خود بنام " آینده اقتصادی مالزی " را به رشته تحریر درآورد که همین کتاب بعدها پایه واساس تفکرات آن مرد جهت تحول اقتصادی کشورش گردید.
بهرحال مهاتیر در سال 1974 بعنوان سناتور وارد مجلس سناودر سال 1975 بعنوان وزیر آموزش وپرورش وسپس نیابت نخست وزیر وبالاخره در سال 1981 به سمت نخست وزیری نائل گردید.
تکرار میکنم سال 1981 یعنی سال شروع انقلاب اقتصادی یک جراح در مالزی!!

ولی پرسش اساسی این است که آن جراح مالیزیایی چه کاری انجام داد ؟!!!
اول : نقشه آینده مالزی را ترسیم نمود و اولویتها ، اهداف ونتایجی را که میبایست در طی مدت 10 سال وبعد 20 سال ونهایتا تا سال 2020 به آنها دست یابند را مشخص نمود.
دوم : تصمیم گرفت که آموزش همگانی وتحقیقات علمی اولین اولویت ودرراس برنامه ها قرار گیرند ، بنحوی که بیشترین میزان بودجه واعتبار رابرای آموزش همگانی وکسب مهارتهای فنی- ریشه کنی بی سوادی واز همه مهمتر آموزش زبان انگلیسی وتحقیقات علمی اختصاص داد. مهاتیر در همان سالها هزاران نفر از دانشجویان را با پرداخت بورسیه به بهترین دانشگاههای جهان اعزام نمود.
سوم : استراتژی وبرنامه های خودرا بصورت کاملا شفاف و با صداقت با مردم کشورش در میان گذاشت ،آنان را بانظام مالیاتی جدید که مسیرکشور را بسوی انقلاب اقتصادی هموار میکرد آشنا نمود واز همه مهمتر از مردم دست یاری طلبید . مردم نیز چون اورا صادق دیدند باورش کردند وهمراه ودنباله رو گردیدند بنابراین در اولین سال اقدام به کاشت یک میلیون اصله درخت روغنی نمودند که همین امر طی تنها دو سال مالزی را بعنوان بزرگترین و اولین کشور تولید کننده وصادر کننده روغن درختی به دنیا معرفی نمود .
مهاتیر تصمیم گرفت صنعت جهانگردی مالزی را طی 10 سال به درآمد 20 میلیارد دلاری در عوض درآمد 900 میلیونی سال 81 برساند این درحالیست که درآمد حال وحاضر مالزی از صنعت جهانگردی 34 میلیارد میباشد وی برای رسیدن به این هدف پادگانهای نظامی ژاپنی را که از سالهای جنگ جهانی دوم در کشور مالزی باقی مانده بودند را به مناطق جهانگردی شامل انواع بازیهای تفریحی ، ورزشی و فرهنگی تبدیل نمود تا مالزی مرکزی جهانی برای برگزاری مسابقات بین المللی اتومبیل رانی ، اسب سواری و بازیهای آبی تبدیل گردد او همچنین کولالامپور را مقر اصلی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرارداد .مالزی در سال 1996 با رشدی معادل 46% نسبت به سالهای قبل از آن در زمینه صنعت برق والکترونیک خودرا بعنوان یکی از صادر کنندگان لوازم برقی والکترونیکی به دنیا معرفی نماید.مهاتیر محمد با وضع قوانین شفاف و ضوابط مشخص درهای اقتصادی کشور را بسوی سرمایه گزاران خارجی گشود وبا تاسیس شرکت عظیم پتروناس در برجهای دوقلوی کولالامپوربازار بورسی با یک میلیون دلار معامله در روز پایه ریزی نمود.
تاسیس بزرگترین دانشگاه اسلامی دنیا گامی دیگر جهت جذب نخبگان علمی داخلی وخارجی از تمام نقاط دنیا علی الخصوص کشورهای اسلامی بود وی توانست با تاسیس پایتخت اداری جدید بنام پاتوراجایا با دو میلیون نفر جمعیت در کنار پایتخت تجاری ( کولالامپور ) هم از نظر سیاحتی و هم تقسیم کار و با تاسیس دو فرودگاه جدید ومدرن ودهها جاده واتوبان سریع السیر رفت وآمد جهانگردان وسرمایه گزارانی که از کشورهای چین- هند وحاشیه خلیج فارس وباقی نقاط دنیا با آن کشور سفر میکردند را تسهیل بخشید.
بطور خلاصه باید گفت حاج مهاتیر محمد طی مدت 21 سال یعنی از سال 1981 تا 2003 موفق گردید کشوری فقیر با درآمد سرانه 100 دلار را به کشوری توسعه یافته با درآمد سرانه 1600 دلار در سال و میزان سرمایه گذاری را از 3 میلیارد به 98 میلیارد دلار ومیزان صادرات رابه رقم قابل توجه 200 میلیارد دلار برساند . مهاتیر محمد در سال 2003 با اراده شخصی تصمیم به کناره گیری از قدرت وسپردن زمام امور کشور به نیروهای جوان وتازه نفس گرفت . علیرغم درخواست مردم کشورش مبنی بر ماندن بر مسند قدرت ،او تصمیم خودرا گرفته بودوبدون اینکه بخواهدفردی از افراد خانواده اش را به قدرت برساند ویا حکومت را موروثی کند بطور کلی از دنیای سیاست کناره گیری نمود تا جانشینان او بتوانند آرزوی طراحی شده او بنام مالزی بیست.... بیست .... یا مالزی در 2020 را که در آن مالزی بعنوان چهارمین قدرت اقتصادی آسیا پس از ژاپن– چین – وکره تبدیل گردد را به واقعیت تبدیل نمایند .مهاتیر در نهضت اقتصادی خویش هیچگاه منتظر کمکهای آمریکا وکشورهای اروپائی نماند بلکه توکل او ابتدا بر قدرت لایزال الهی سپس بر اراده وپشتکار خود واز همه مهمتر عزم واراده وحمایت مردم کشورش قرار داشت .
اینچنین بود که یک موز فروش ویا بعبارتی پزشک جراح توانست با مهارت وعشق عمیق به کشور ومردمش وپشتکار عالی مالزی را از یک موش به یک ببر آسیائی تبدیل نماید
ولی سوالی که وجود دارد این است که آیا دیگر جراحان کشورهای اسلامی نیز میتوانند همان کار ومعجزه جراح مالیزیائی را تکرار کنند ویا تنها هنرشان آن است که در یک عمل جراحی زیبائی یک شیر را به موش تبدیل نمایند ؟  

نظرات 329 + ارسال نظر
احمد مرادی توت کله سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 01:27 ب.ظ

با سلام در فرم ثبت نام دستیاری 88-89 کد سهمیه رزمندگان مقاومت نیروهای بسیج به اشتباه جای کد ایثارگری نوشته شد زمان ویرایش مجدد برای اصلاح کی هست؟

بی بی منا رضوی دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 11:08 ب.ظ

ایا می شود فرم گواهی طی دورههای تحصیلی ابتدایی راهنمایی و دبیرستان مناطق محروم خود را که در ۳۶ دوره ازمون دستیاری تایید و اسکن شده است جهت این دوره ارسال نمود؟

به بیهوشی اهواز شنبه 22 آبان 1389 ساعت 09:46 ق.ظ

شما با کدوم شماره تماس گرفتید؟از کی سوال کردید؟نمرتون چند بود؟

[ بدون نام ] جمعه 21 آبان 1389 ساعت 08:04 ب.ظ

من قبول شدم
**** بیهوشی اهواز ****
خدایا شکرت!
(زنگ بزنید وزارتخونه پیله کنین میگن بهتون)

[ بدون نام ] جمعه 21 آبان 1389 ساعت 01:13 ب.ظ

با سلام جراحی بخش تروما نسبتا زیاد تغییر کرده ولی بقیه تغییری نداشته احتمالا~

[ بدون نام ] جمعه 21 آبان 1389 ساعت 12:57 ب.ظ

salam kesi midone jarahi cheghadr avaz shode?

به بابا بزرگ جمعه 21 آبان 1389 ساعت 12:08 ب.ظ

خواهشا راجع به ذخیره ها هم مطلب بگذار..نه این خبر های بیات

[ بدون نام ] جمعه 21 آبان 1389 ساعت 02:07 ق.ظ

با سلام ام اس حذف نشده!!!
ولی جزوه نوروی دکتر کرمی با سال پیش فرقی نداشت!
پارسیان هم همینطور.
اورتو شکستگی هم از اعلمی شده بر خلاف سال پیش!
رادیو هم ۲۰۰۸ شده!

تغییرات جمعه 21 آبان 1389 ساعت 12:00 ق.ظ

سلام همکارای محترم

میشه لطفا اگه کسی میدونه بگه آیا تغییرات نورو و اورتو و رادیوی امسال نسبت به سال ۸۸ چیه؟آخه شنیدم نورو ام اس حذف شده فقط ضربه به سر اضافه شده وتغییر دیگه ای نداره.درسته؟

تشکر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 11:45 ب.ظ

پس خبری شما ندارید کی میزنن؟؟اون دوستتون که پارتی داره بپرسید..والا ما رو که سر کار گذاشتن

رحیم پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 11:39 ب.ظ

جالبه٬ میگه دیروز پرسیده (چهارشنبه).
ظاهرا آمادست٬ نمیدونم چرا نمیزنن؟؟

به رجیم پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 11:16 ب.ظ

کی پرسیده....ذخیره چندم؟؟؟نگفتن کی میزنن

رحیم پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 11:08 ب.ظ

یکی از دوستان من که پارتی داشته تونست از وزارتخونه نتیجه ذخیره مرحله۲ رو بگیره
با نمره ۳۹۳ اطفال سنندج قبول شد.!

حیدر پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 11:07 ب.ظ

شما چقدر ساده این...روزروزونش ماها رو نمی گرفتن امرو که عید نوروزه!

منتظر پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 10:22 ب.ظ

خدایا ب تو پناه میآوریم

افشاگر پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 09:39 ب.ظ

عامل اجرایی همه تقلبات وزارتخانه(البته بادستورات دکتر ضیایی کثیف که رییس دبیرخونه هست) و مغز اصلی اعلام نتایج و ذخیره ها شخصی بنام خانم جزایری در طبقه 5 (دبیرخانه شورای پزشکی) هست تلفنش هم هست: 81452289 واسامی همه افراد اعم از قبولی و مردودی در کامپیوتری در طبقه دوم وزارتخانه(مرکز سنجش آموزش پزشکی) هست که مسوول اون خانم زهتاب زاده نام داره که تلفن اون هم هست:81453318 و این دو نفر ازده روز پیش با هم مشغول تهیه اسامی بودن.مطمئن باشید دارن یه تقلب جدید میکنن چون موثق میدونم که قرار بود تاشب 15 هم نتایج رو اعلام کنن که یکمرتبه یکهفته طولش دادن. پس اگه تا شنبه آینده اعلام نکردن باید همه برن اونجا یا اونقدر بهشون زنگ بزنن تا مجبور به پاسخگویی بشن.وگرنه باقیمانده حق همتونم پایمال می کنن.حالااز ما گفتن.

به مجرد پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 08:32 ب.ظ

اره والا! چی کار کنیم؟مجبوریم سرمونو بندازیم پایین بریم طرح .اه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 07:09 ب.ظ

اینها دارن ی غلطی میکنند..ما بقی مدیران رو دارند جا میدن که جا موندن...هی دارن کشش میدن

فرهاد پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://rez89.persianblog.ir

وقتی استاد شرمنده شد!!!

[:S018:] پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 06:38 ب.ظ

:asaln zakhireha va liste bolanbalashhon be darak!
nemikhan karname bedand?????????

نیما پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 06:18 ب.ظ

امروز هم دوستم به وزارتخونه زنگ زده،گفتن تااواخر هفته دیگه میاد،بنظرمن اگه تا شنبه نیومد یکشنبه همه بریم وزارتخونه طبقه پنجم دفتردکتر ضیائی.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 05:35 ب.ظ

جدی جدی امروزم نزدند

شاکی پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 04:28 ب.ظ

لیست بالابلندی درکارنیست.ازبس که جامعه ÷زشکهامتفرقن.درصورتیکه حق کارگرها ضایع بشه سریع اعتراضوتحصن میکنن.ازماست که برماست.کافیه 1روز همه ÷زشکها سرکارنرن.شایدبالانشینها چشماشونو باز کنن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 01:11 ب.ظ

آدم ناخوداگاه میخاد همشونو لعنت کنه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 12:46 ب.ظ

مگه نمیدونی
دیروز گفتن 5 شنبه یا شنبه
البته ممکنه شنبه ظهر بگویند تا آخر هفته حتما اعلام میکنیم!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 11:57 ق.ظ

اینم ۵ شنبه ..پس کو ذخیره ها...بابا هممون سر کاریم...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 11:47 ق.ظ

salam bababozorg khoobi?
emsal bazi az shahra emtehan bargozar nemishe midooni chera?

مجرد پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 11:17 ق.ظ

می خواستم بگم ما چه گناهی کردیم که مجردیم و نمی تونیم امتحان بدیم

لیلی پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 11:14 ق.ظ

خواهشأ فیلتر شکن مطمئن
خواهشأ فیلتر شکن مطمئن
خواهشأ فیلتر شکن مطمئن
خواهشأ فیلتر شکن مطمئن
خواهشأ فیلتر شکن مطمئن

asabani پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 10:37 ق.ظ

مواظب باشید پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 09:44 ق.ظ

ایمیلی که در سایت سنجش گذاشته امسال با پارسال فرق میکنه :
DASTYAR38@SANJESHP.IR
دستیار است و دستیاری نیست
پارسال این بود dastyari37@sanjeshp.ir
امسال dastyar38@sanjeshp.ir
مواظب باشید سئوال تون بدون جواب نمونه

به ۵۸ پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 09:35 ق.ظ

من باهات ازدوج میکنم. کجایی یه ایمیل بده .60 تومانت هم مال خودت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 09:05 ق.ظ

امروز هم که ذخیره ها رو ندادنووپس چی شد؟گفتن آخر هفته که

آژانس افغان پرنده پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 08:35 ق.ظ

مختخریم برای اقامت و شهرنشینی ولایات افغانستان به شما کمک کنیم . آژانس ما شما را در مهلت همین پبت نام مقیم افغاننستان می کند- از مزایای 70٪ حد نصاب رزیدنتی برای افغانی ها هم بهره مندخواهید شد .
مدیر آژانس : آقای چهارشنبه
تلفن تماس : فعلا تماس نگیرید
ببینیم مشتری زیادشد اعلام می کنیم . بستگی به افزایش تعداد نظرات تو این وبلاگ داره .
دلیل تاسیس این آژانس :
خاک تو سرتون .افغانی ها 70٪ حد نصاب رو باید بیارن ولی شما باید 100٪ حدنصاب رو بیارید. از بس بی بخار هستید .
چت آنلاین ما dastyari38@sanjeshp.ir

عسل پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 07:59 ق.ظ

کی نتایجو میخوان بدن.مردیم از انتظار

موجوگندمی استئوپورتیک پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 04:42 ق.ظ

بابابزرگ! جان من بگو این عالیمقامه کیه؟؟!
صادق منگله رو میگی؟!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 01:08 ق.ظ

salam az hamkaran aziz kesi midoone emsal kelasaie test zani karami bargozar mishe?

به دکتر کاوه پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 01:06 ق.ظ

ممنون که جواب دادین

میشه تغغییراتو بگین در چه حدیه؟آخه میخوام اگه زیاد نیست باز هزینه واسه جوه نکنم.

ممنون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 12:39 ق.ظ

کسی خبری داره از ذخیره ها؟؟؟

کاوه پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 12:27 ق.ظ

به تغییرات

ام-اس حذف نشده

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 12:11 ق.ظ

با سلام
اگه کسی از همکارا اطلاع داره جزوه ارتوپدی و رادیوی دکتر کرمی نسبت به پارسال فرقی داشته یا نه؟
با تشکر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 12:05 ق.ظ

با سلام
همکاران محترم لطفا به نبود محل برگزاری امتحان در تعداد زیادی از استانها و دانشگاهها به آدرس زیر اعتراض کنین چون واقعا برای شاغلین در آن استانها مشکلات زیادی به وجود میاره با تشکر
Dastyar38@sanjeshp.ir

تغییرات چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 11:49 ب.ظ

سلام همکارای محترم

میشه لطفا اگه کسی میدونه بگه آیا تغییرات نورو و اورتو و رادیوی امسال نسبت به سال ۸۸ چیه؟آخه شنیدم نورو ام اس حذف شده فقط ضربه به سر اضافه شده وتغییر دیگه ای نداره.درسته؟

تشکر

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 11:46 ب.ظ

مثلا سوال فروشی
ولی بنظر من تو همه شهرهای دانشگاته پزشکی دارند برگزار می شود

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 09:03 ب.ظ

lotfan age kesi midoone rahnamaie kone

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 09:00 ب.ظ

salam kesi ellate adame bargozari azmoon dar bazi az shahraro midoone? merc

بابا بزرگ چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 08:53 ب.ظ

همکاران گرام لطفا اینقدر به پر و بال بابا بزرگ نپیچید
یکی بابا بزرگ می شه دیگری زن بابا بزرگ! بیچار ه بابا بزرگ! بابا بزرگ زن نخواهد گرفت اگر یک روزی هوس کرد زن بگیره فقط از نوع اینترنتی خواهد گرفت
اما همکارانیکه منتظر نتایج هستند! اگر قرار باشه ذخیره ای در کار باشه مطمئن باشید وزارتخانه چنان در بوق و کرنا و سرنا می دمه که گوش فلک کر بشه! اهای بیایید نتایج ذ خیره مرحله دوم میدهیم پس ما خیلی خوب هستیم وو....حالا که وزار تخانه چیزی بیان نداشته چرا بیخودی با انتظار خودتون را کلافه می کنید!!! این همه مازاد برداشتن برابر با حذف ذ خیره مرحله دوم !

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 08:44 ب.ظ

تو رو خدا حجالت بکشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 08:10 ب.ظ

بابابزرگ این ۵۸ را من میشناسم بدرد زندگی نمی خوره ولش کن بزار منتظر اسب سفیدش باشه تا بیاد باهاش ازدواج کنه! اگر میخوای من خانم دکتر های خیلی خوب سراغ دارم برایت معرفی کنم ماه و متین و شوهر دار...

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 07:40 ب.ظ

ای بابا !!!! واقعا فردا نمیخان بدن ذخیره ها رو

به ۵۸ چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 07:37 ب.ظ

جیگرت برم عزیزم نباشم ببینم غصه میخوری خودم دوستت دارم ناراحت نباشی یه وقت ها!

به منتظر چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 07:27 ب.ظ

من هم تماس گرفتم دقیقا همین حرف هارو زدن.

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 06:13 ب.ظ

این سایت قشنگیه...www.dastyarestan.com

منتظر چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 05:48 ب.ظ

be ostad
salam
yeki az bacheha zang zade goftand behesh ke asami amade hast dare chek mishe,5 shanbe nashod,,,shanbe mizanim,,ehtemalan baz mikhan aghab bendazand shoma khabare jadidi nadari

به ۵۸ چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 04:52 ب.ظ

جمع کن خودتو!!!!!!!!!!!

به 58 چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 04:31 ب.ظ

به 4تابالایی چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 04:29 ب.ظ

به سایتی که گفتی رفتم خارجکی بود.توش خبری از وب سایت نبود.هذیون گفتی

منتظر چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 12:17 ب.ظ

chera az janebe ino un dorug minvisin....vaghean ke ,,sare kar begzari ye edde adami ke chand ruze steress darand kare ghashangeye be nazare khodet??? hatman hast

منتظر چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 12:11 ب.ظ

اعلام شده الان تو سایت وزارت بهداشت زدند.

کاوه چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 12:06 ب.ظ

لطفا اگه کسی از ذخیرها خبر جدیدی داره به بقیه هم اطلاع بده

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 12:00 ب.ظ

ضمن تشکر از بابابزرگ عزیز و این وبلاگش٬ به اطلاع میرساند بجای وبلاگ dastyari.freeforum که بسته شد وبلاگ زیر با همون اعضای قبلی برقرار شده:
http://dastyari.parsmedic.com/

۵۸ چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 11:57 ق.ظ

میدونیدهیچ کس منو دوست نداره.اصلا گاهی فکر میکنم اگه بمیرم هیچ کس ناراحت نمیشه.حالحبجزخانواده اونم بدلایل غریزی.تازه شایدم خیلیا خوشحالم بشن.اصلا موندم برای چی هستم.برای چی اومدم.اگه نبودم اتفاقی میفتاد.نه.کاش قبل از اومدن ازمون می÷رسیدن میخوای بیای.یه دکترکمتر بجایی بر میخوره.تازه من همیشه بهترین خودم بودم.وای بحال بقیه.بچه دار نشید.خیانتو دوباره تکرار نکنید.کاش جرات خودکشی داشتم ببینم اون دنیا چطوریه

منتظر چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 11:16 ق.ظ

salam ostade gol,,,moshkele mamlekat ma ine ke kheilee vaghtha pish meyad ke ba ye etefagh hame ro be yek chub miruni,age ye ja ye fardi az ye senfi kari ro kard negahemun be hamashun bad mishe,,,ba in ke motaghed hastim hamamun ke tu har ja ham ensane khub darim ham adame bad,,,bemanad,,,fekr konam manzuramo gerefte bashi,,,khob khabare jadid nadari az natijehaye zakhir

استاد چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 10:58 ق.ظ

salam ye nafar bachebazi darovorde va az esme man(ostad) sooe estefade karde va linke sare karie zakhireha ra zade motoassefam baraye pezeshkan in mamlekat....

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 12:41 ق.ظ

با سلام
همکاران محترم لطفا به نبود محل برگزاری امتحان در تعداد زیادی از استانها و دانشگاهها به آدرس زیر اعتراض کنین چون واقعا برای شاغلین در آن استانها مشکلات زیادی به وجود میاره با تشکر
Dastyar38@sanjeshp.ir

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 12:04 ق.ظ

چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 00:03 AM
۹۰٪ حد نصاب
مرسی

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

۹۰٪ حد نصاب

حدمصاب مازاد مناطق محروم سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 11:38 ب.ظ

آیا کسی از دوستان میدونه داوطلب باید چند درصد حدنصاب آخرین نمره قبول شده را در رشته محل بیاره تا واجد شرایط مازاد بشه ؟ تودفترچه جایی نوشته؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 11:29 ب.ظ

استاد ومنتظر..
بی خیال اصلا ذخیره هایی در کار نیست امسال

منتظر سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 11:25 ب.ظ

az hamun linket ke 36 hast moshakhase,,,sare kar nagzar ostadee gol

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 11:21 ب.ظ

baba in ke male parsale ostaddddddd

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 11:10 ب.ظ

اکه لینک بالا نبود اینه:
http://www.sanjeshp.ir/dastyari36/880713/z_m2_36.html

استاد سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 11:08 ب.ظ

اسامی ذخیره ها اعلام شد
http://www.sanjeshp.ir/dastyari37/Pages/zakhire_m1/zakhire_m1.html

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 11:01 ب.ظ

متقاضیان استفاده از مزایای پذیرش در ظرفیت های مازاد تنها در یک وضعیت که موجب پذیرش آنان در بالاترین اولویت انتخاب رشته – محل ایشان خواهد گردید مورد پذیرش قرار می گیرند

این یعنی چی؟ یعنی فقط انتخاب اولمون مازاد حساب می شه؟؟از انتخاب دوم به بعد با سهمیه نیست؟ یا یعنی هرکی زودتر یک رشته را زد اون میره داخل؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 10:01 ب.ظ

akhe in ke sakht nist baba ina esme daneshgahe kari nadare ke shoma koja daneshgah raftin momkene yeki kharej az ostanesh bere daneshgah mohem dabirestano tavalodeshe...har ostani ke in daneshgah ha toshon hast shamele sahmiye mishe..baba vazehan neveshte ostane mahale daneshgahe olom pezeshkie peyvaste 6..vaghean darkesh sakhte?/??
jahrom az bomie ostane farsssssssssssssssssssss paziresh mikone

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 08:28 ب.ظ

اآاآاه ۵۸
دلم را نشکن پنبه را از گوشههات در بیار اگه دل پاپی بزرگ را بشکنی خدا دلت را بازم می شکنه حالا شناسنامه ات را بده و اتدرست را بنویس خودم فردا می برم محضر خودم و خودت را زن و شوهر می کنم!
شما فقط لطفا اگر مشکلی نیست ناهار فسنجان درست کن
ضمنا اسب سفید و سوار موار خدا برات تدارک ندیده
فقط منم
اوونی هم که حرفهای من و تو رو می خونه بره بخونه فقط یه روز خواهد دید ما هم حرفهای عشقولانه اونها را می خونم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 08:18 ب.ظ

دستیاری

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 08:14 ب.ظ

با سلام
همکاران محترم لطفا به نبود محل برگزاری امتحان در تعداد زیادی از استانها و دانشگاهها به آدرس زیر اعتراض کنین چون واقعا برای شاغلین در آن استانها مشکلات زیادی به وجود میاره با تشکر
Dastyar38@sanjeshp.ir

به بابابزرگ سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 08:02 ب.ظ

باید خدمتت عرض کنم که من کامنتای عشقولانتونو می خونم ولی بقیه نخونن

۵۸ سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 07:35 ب.ظ

بابابزرگ عزیز از احساساتت ممنون.امامتاسفانه کیس عشقولانه ای ندارم که از دستش بدم.شبها با دعا میخوابم وروزهاروبااین امیدشروع میکنم که شاید امروز روزی باشه که نیمه 2خودمو ببینم.1÷رنس سوار براسب سفید.بالاخره خواهد آمد.خداقولشو بهم داده.حالاشما نباشی یه نفر دیگه.میبوسمت وبای

به 393 سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 07:30 ب.ظ

دوستم سهمیه زنازو داشت.براتون واقعا متاسفم.شماباسوادها بایدبمونیدویه مشت بیسوادبرن جلو

کاظم سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 07:20 ب.ظ

سمنان که معلومه نه! اصلا تو لیست نیست.
در مورد فارس٬ آخه با عقل جور درمیاد شیراز٬ شهری که یکی از دانشگاههای معتبر و قدیمی علوم پزشکی رو داره و جزو ۵ شهر اول ایران از لحاظ جمعیته٬ شامل محروم باشه؟
اگه اینطوره پس مشهد هم شامل محروم میشه٬ چون تربت حیدریه تو خراسانه.!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 07:15 ب.ظ

توصیه به همه دوستان
خدای نکرده دخترترشیده های پزشکی را نگیرینا.بدبخت میشین

نگین سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 06:55 ب.ظ

دوستان تو رو خدا جواب بدهید استان فارس شامل محروم میشه یا فقط متولدین جهرم؟

استاد سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 06:45 ب.ظ

ruzi 10 bar ke be vezaratkhune zang nemizanan gofte ta akhare hafte mizanim: shayad 5 shanbe zohr ya jomae bezanan
behtarin kar farz be adame ghabulie ,ta chizi az das nadido bikhodi cheshm be rah nabashid age esmetun darumad ke che behtar....

پاپی بزرگ سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 05:43 ب.ظ

۵۸ عزیز با دلی پر خون و سرشار از عشق باید خدمتتان عرص کنم که سن برای من مهم نیست وتفاهم مهمتر است
اما شما نوشتید زیبا و هنرمند هستید و من نیستم
پس من چگونه توانم یک زیبای هنرمند را اسیر خودخواهی خود کنم ! نه هرگز! من این خودخواهی و منیت را در خود خواهم کشت تا تو ای زیبای من به عشق واقعی خود برسی!
همیشه بیادت خواهم بود ودر عشقت خواهم سوخت


اما اهای که به من کردی و گفتی ذخیره بزنم اولا با این رفتار؛ وزارت بهداشت نشان می ده که ذخیره ای در کار نیست ثانیا برو به وزارت بهداشت کن

اما از سایر همکاران خواهش میکنم حرفهای عشقولانه من دلشکسته را نخوانند! فقط ۵۸ بخونه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 05:02 ب.ظ

http://www.google.com/#sclient=psy&hl=e ... 46d54f919c

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 04:58 ب.ظ

آره این سهمیه دختر بودنشون نمیگن.....از همه اتفاقا ۲ تا سهمیه خیلی نامردی بود..زنان و مدیران..که خدا رو شکر...

be 392 سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 04:09 ب.ظ

rast migid?vali man 393 mard hastam va sahmie manateghe bandarabbas va tamame dakheliha va jarrahiha hata zahedan va kordestan ham zade boodam.doostetoon che sahmie dasht?agar mahroom dasht mahroome koja ro zade bood?shayadam sahmie zanan dashte?

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 04:04 ب.ظ

اونیکه با 393 هیچ جا قول نشده حتما شهرهای خاص ورشته های لوکسو زده.دوست من با 392داخلی همدان قبول شد

۵۸به بابابزرگ سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 04:02 ب.ظ

من منتظرم.چی شد.مردم از انتظار.من که بله گفتم.من عروسم تو ناز میکنی.چقد فک میکنی.60تومان از کفت میره ها

عسل به ت سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 03:59 ب.ظ

من ازاد 350.بااین حساب اصلا امیدوارنباشم.چون شما حتا مرحله اول هم قبول نشدی.خییییییلی واقعا متاسفم براتون

ت به عسل سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 03:51 ب.ظ

اخه من سهمیه ازاد بودم و فقط داخلی زدم وبا همون۴۰۲ سهمیه زنان ایران قبول شدن لعنت به هر سهمیه.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 02:54 ب.ظ

afarin ana! Akhe bombe atom ke nist ke vazehe,jahrom to fars hast,pas harki bomie fars hast hala che shiraz che folan rostaye atrafe lamerd! Shamelesh mishe,cheghadr akhe hasodin

به کاظم و سایر دوستان سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 02:48 ب.ظ

من از یکی از شهر های استان سمنانم. آیا میتونم از سهمیه مازاد محروم استفاده کنم؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 02:11 ب.ظ

اینا پس چه جوری ۲ روز پیش گفتن تا ظهر میزنیم..حالا یادشون افتاده لیست بلند بالاست

ana سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 01:21 ب.ظ

tuye sahmiye mazade mahrum gofte motevalede ostne morede taghaza va az unjaee ke jahrom joze ostane farse hameye shahraye ostan az jomle shiraz shamelesh mishe!!!!!!!!!!!! inghadr az hasoditon alaki nagid shamel nemishe!!!!!!!!11shiraziya halesho bebaran

به منتظر سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 12:30 ب.ظ

سایت بالاترین تیتر زده در مورد سکوت کشنده وزارت بهداشت در اعلام نتیجه های ذخیره دستیاری ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد