خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هفته ششم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس بیست و ششم

اوست عادل
لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد


{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{

هفته ششم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس بیست و ششم تا روز جمعه چهاردهم آبان 

  

================================ 

 

 فقط شعار دادن و شیره مالیدن بر سر  مردم. اقایان اگر راست میگویند عالی مقام سوال فروش حکومتی را  دادگاهی کنند نه واسطه های فروش سوالات را!! 

 

 عضو کمیسیون بهداشت و درمان درگفت‌وگوباایسنا:
متخلفان آزمون دستیاری صلاحیت حضور در حرفه پزشکی را ندارند
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: صنف پزشکان و به ویژه سازمان نظام پزشکی باید با متخلفان آزمون دستیاری برخورد و مقابله کند، چراکه آنها صلاحیت حضور در حرفه پزشکی را ندارند.
سیامک مره‌صدق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره مجازات چند ماهه زندان برای متخلفان آزمون دستیاری تخصصی تصریح کرد: تعیین محکومیت متخلفان در اختیار قوه قضاییه است، اما از دیدگاه پزشکی آدمی که چنین تقلبی می‌کند صلاحیت پزشک بودن را ندارد، چرا که شرط اولیه پزشک بودن احترام به حقوق همکاران است.
نماینده کلیمیان در خانه ملت با تاکید بر این‌که کسی که حق بقیه پزشکان را به عنوان همکار رعایت نمی‌کند صلاحیت اشتغال به حرفه پزشکی را از دست داده است، افزود: بنابراین صنف پزشکی هم باید با این‌ متخلفان برخورد کند، چون پزشکی که برای رسیدن به تخصص تقلب می‌کند، فردا برای کسب پول بیشتر ممکن است به مریض خیانت کند.
به گفته وی، این قبیل افراد به هیچ عنوان صلاحیت شرکت در حرفه پزشکی را ندارند، منتهی تعیین مجازات‌های عمومی نه در توان من است و نه در توان وزیر بهداشت، بلکه در اختیار قوه قضاییه است؛ لذا اگر محکومیت متخلفان آزمون دستیاری فقط به چند ماه حبس ختم شده احتمالا اشکال از قوانین موجود در این رابطه است که نقش بازدارندگی کمی دارند، اما یک اهرم خیلی خوب می‌تواند در این مساله مداخله کند که آن هم برخورد مشخص از سوی سازمان نظام پزشکی است.
عضو کمیسیون بهداشت با تاکید بر این‌که این امر باعث از بین رفتن حق تعداد قابل توجهی از پزشکان شده است، اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از پزشکان عمومی از دستگاه‌هایی که در آنها اشتغال دارند چندین ماه مرخصی گرفته و خود را برای شرکت در آزمون آماده کرده بودند، اما به دلیل تخلف آزمون نخست باطل شد و به جامعه پزشکی آسیب‌ بسیاری رسید، لذا جامعه پزشکی هم باید با این متخلفان برخورد مناسب را انجام دهد. 

 {{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{

 بعد از فروش سوالات در سال ۸۲ مجلس قوانینی تصویب و اعلام کرد: کسی با این قوانین جرات تخلف  در امتحان دستیاری را ندارد ظاهرا این قوانین زورش به عالی مقام سوال فروش نرسیده و بدنبال تصویب لایحه و فریب افکار  عمومی هستند!! 

چرا قوه قضائیه مزور به اصطلاح مستقل به این راحتی نوکری عالی مقامی را میکند و پاسخگو نیست؟  

عالی مقامی که سلامتی مرد م را می فروشد در امان است 

ایا چنین قوه قضائیه ای وابسته ای خود علمدار  فساد در نظام اسلامی نیست؟ و خود موجب گسترش فساد در کشور نمی شود؟ عالی مقامان فساد میکنند و قوه قضائیه حمایت میکند!  تا به کی؟ 

 و پزشکان همچنان باید در انتظار فروش سوالات در امتحان سی و هشتم باشند!  

وزارت بهداشت با چه رویی میخواهد سلامتی امتحان را تضمین کند! ایاشرمندگی و بی عرضگی اجازه این کار را خواهد داد تا حرفی از تضمین سلامتی امتحان بزنند.  

یادش بخیر در دوره قبل جناب اقای محققی افشاکنندگان فروش سوالات را چنان تهدید میکرد گو اینکه  کافران و ضد ولایت فقیه ها! را تهدید میکند(شاید هم فروشندگان سلامتی مردم طر فدار ولایت فقیه بودند که جناب معاون حمایتشان میکردند) اما در مقابل خریداران کثیر و فروشندگان عزیزتر از جان هیچ عکس العملی نشان ندادند!

وزارت بهداشت برای برخورد با متخلفان دستیاری به مجلس لایحه دهد
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت بهداشت برای برخورد درست با متخلفان دستیاری به مجلس لایحه دهد.
دکتر امیدوار رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حکم خفیفی که برای متخلفان دستیاری سال 88 صادر شده است، افزود: بنظر می رسد که وزارت بهداشت باید پیشنهاد اصلاح قانونی بدهد تا اگر مشکل قانونی وجود دارد رفع شود.
وی اضافه کرد: اگر قانون اشکال دارد ما می توانیم در مجلس شورای اسلامی طرحی در این زمینه ارائه کنیم. از سوی دیگر وزارت بهداشت نیز می تواند لایحه ای را ارائه کند که در این زمینه اشکالات قانونی مرتفع شود.
رضایی یادآور شد: همچنین اگر قانون اشکالی ندارد اما درست اجرا نمی شود هم باید از دستگاههای نظارتی پیگیری شود تا این موضوع به نحو درستی اجرایی شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: حکم باید با تخلفی که صورت گرفته است تناسب داشته باشد چرا که در غیر این صورت ترسی از انجام این تخلفات وجود نخواهد داشت.

 ==============

خدمتی دیگر از طرف وزیر بهداشت خد متگذار 

 با دستور وزیر بهداشت
تمامی واحدهای دانشگاه علوم پزشکی ایران به دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی واگذار شد

 درپی انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران
رییس دانشگاه:‌
هنوز ابلاغیه به دانشگاه ارسال نشده است
دانشجویان نگران نباشند، این تصمیم آسیبی به روند تحصیل آنها نمی‌زند

 {{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{

18 نماینده تهران در تذکری به وزیر بهداشت:
در تصمیم خود برای انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران تجدیدنظر کنید
18 نماینده تهران در مجلس در تذکری به وزیر بهداشت، تجدیدنظر در تصمیم انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران را خواستار شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، نمایندگان در این تذکر کتبی با اشاره به آنچه که آن را "تصمیم غیرکارشناسی و نادرست انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران می‌خواندند"، درخواست کردند، از توزیع ماموریت و امکانات دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیش از سه دهه قدمت بین دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی اجتناب شود.
این نمایندگان در شرح این تذکر یادآوری کرده‌اند: برابر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهانه فراهم کردن زمینه خروج عده‌ای از کارکنان دولت از تهران، تصمیم به انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران و ادغام آن در دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی گرفته شده است. به دلیل غیرکارشناسی بودن این تصمیم و عدم خروج احدی از این بابت از تهران و ایجاد عوارض اجتماعی، علمی و خدماتی (بهداشتی - درمانی) برای جامعه پزشکی و مردم عزیزمان، تجدیدنظر در تصمیم انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران را خواستاریم زیرا:
1-در شرایطی که کشور در حال توسعه خدمات پزشکی و ارتقاء سطح علمی و گسترش فارغ‌التحصیلان رشته‌های وابسته است، انحلال دانشگاهی با قدمت بیش از سه دهه و دارای اعتبار علمی و خدمات شایسته امری نادرست می‌باشد.
2-اضافه نمودن مسوولیت‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران به وظایف دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی که خود مسوولیت‌های متعددی در ارایه خدمات آموزشی، پژوهشی، درمانی و بهداشتی در حوزه ماموریت خود دارند (با اذعان به زحمات کشیده‌ شده در این دو دانشگاه و شایستگی‌های آنها) امری خلاف مصلحت و غیرکارشناسی است.
3-علی‌القاعده باید برای انحلال دانشگاهی که در حال خدمت‌رسانی است و بیش از 700 عضو هیات علمی،‌ هزاران دانشجو و صدها کارشناس و مدیر داشته و بیمارستان‌ها و واحدهای مختلف آموزشی و خدماتی تحت مدیریت او است، دلایل قوی کارشناسی وجود داشته باشد، متاسفانه تا امروز مسوولان وزارتخانه دلیل روشنی برای این تصمیم اعلام شده ابراز نداشته‌اند.
نام نمایندگان امضاءکننده این تذکر به شرح ذیل است:
علیرضا محجوب/حسین فدایی/حسین نجابت/مهدی کوچک‌زاده/بیژن نوباوه وطن/زهره الهیان/ فاطمه رهبر/ پرویز سروری/ سیدعلیرضا مرندی/ طیفه صفایی/ علی‌اصغر زارعی/ الیاس نادران/ اسماعیل کوثری/ اسدالله بادامچیان/ علیرضا زاکانی/ علی مطهری (تهران)/ علی عباسپور تهرانی‌فرد/ احمد توکلی  

=============================== 

 کلید اولیه سوالات و فرم اعتراض

آزمون PhD رشته های گروه پزشکی
سال تحصیلی 89-90
 

افزایش 50 درصدی ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکترای تخصصی
معاون آموزشی از افزایش 50 درصدی ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکترای تخصصی خبر داد.
به گزارش خبرنگار وب دا، دکتر محمدعلی محققی در نشست خبری که در غرفه روابط عمومی در هفدهمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها برگزار شده بود، ضمن اعلام این خبر، درخصوص ارتقای ظرفیت های پذیرش دانشجو اظهار داشت: آزمون پذیرش در دوره دکترای تخصصی در 53 رشته تخصصی و 7 حوزه امتحانی برگزار شد.
وی با اشاره به این که امسال نسبت به سال گذشته تعداد زنان شرکت کننده در این آزمون، بیش از مردان بوده است، گفت: در مجموع 2 هزار و 423 نفر زن و 2 هزار و 59 نفر مرد در آزمون دکترای تخصصی پزشکی شرکت کردند.
معاون آموزشی با اعلام این که حدود یک هزار نفر در آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی پذیرفته خواهند شد، گفت: میزان پذیرش دانشجو نسبت به دوره گذشته 50 درصد افزایش داشته است. 

 ============================= 

با تکذیب شایعه «انحلال دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی»
مشاور وزیربهداشت در گفت‌وگو با ایسنا: فعلا بحث انحلال یا ادغام هیچ دانشگاهی مطرح نیست 

ناگهانی انجام خواهیم داد تا سورپرایز شوید عمو ر ئیس جمهور گفتند دانشگاه پزشکی چیز بدی است

 

  

 امروز  ترا   دسترس   فردا   نیست             و اندیشه فردات بجز سودا نیست
ضایع مکن این دم ار دلت شیدا نیست             کاین  باقی عمر را بها پیدا نیست 

انسان هر کاری را می تواند انجام دهد، اما همه ی کارها را نمی تواند بکند
(ماکسول)

 ای چرخ فلک خرابی از کینه تست                 بیدادگری    شیوه  دیرینه    تست
ای خاک  اگر  سینه تو  بشکافند                 بس گوهر قیمتی که در سینه تست

مارگوت کیسمان !!!! ...

http://www.redlink1.com/mydocs/group/82/02.jpg

همین چند ماه پیش بود که برای نخستین بار در تاریخ کلیسای پروتستان در آلمان (و شاید جهان) زنی بعنوان بزرگترین مقام مذهبی کشور برگزیده شد. یکی از کشیشان زن از شهر هانوفر، از کلیسای مارکوس.
زنی بنام مارگوت کیسمان Margot Käßmann.

چند روز پیش این زن بهنگام رانندگی از چراغ قرمز چهارراهی عبور می‌کند و پلیس او را متوقف کرده و از او تست الکل می‌گیرد. اندکی الکل نیز در خون او یافت می‌گردد: 1.25 درصد.
طبق قوانین رانندگی آلمان کسی اجازه ندارد با نوشیدن نوشابه‌های الکلی رانندگی کند.
فرق نمی‌کند که این میزان کم یا زیاد باشد.

فردای همان روز، او بعنوان انتقاد از خودش که با نوشیدن مشروب و گذشتن از چراغ قرمز، جان دیگر شهروندان را به خطر انداخته است، داوطلبانه از بزرگترین مقام مذهبی کشور آلمان استعفا داد.
او این را بعنوان جریمۀ "خطای سنگین" خود انتخاب کرد، و تاوان عملش را خودخواسته پرداخت با گفتن اینکه : هر چقدر هم که سقوط کنی، در دستان خدا خواهی افتاد.

وقتی بیاد خودمان می‌افتم و با این زن مقایسه می‌کنم بغضم می‌گیرد که این زن بدون آسیب رساندن به کسی و فقط به صرف اینکه: کار من میتوانست به دیگران آسیب بزند، خود را مجازات می‌کند.
شاید در غرب این رفتارها چندان جلوه ننماید اما برای من و ما، این رفتار چیزی است دور از دسترس، مانند رویاها و تخیلات.

نظرات 165 + ارسال نظر
حمید جمعه 21 آبان 1389 ساعت 01:33 ق.ظ

کی ذخایر مرحله 2اعلان میشه ترا خدا یکی بگه

[ بدون نام ] جمعه 14 آبان 1389 ساعت 08:55 ب.ظ

اشکالی نداره ولی معمولا اینجوری به نتیجه نمی رسه یا اگه اگه هم برسه نتیجش خیلی جالب نیست لااقل تو جامعه ما که اینجوریه

[ بدون نام ] جمعه 14 آبان 1389 ساعت 11:51 ق.ظ

به بیطرف عزیز..من گفتم اینجوری جالب و در شان نیس..اصل موضوع نفی نشد...مطمئنم شما هم که الان منظورمو فهمیدید با حرفم موافقید...

به بیطرف جمعه 14 آبان 1389 ساعت 11:25 ق.ظ

اشکالی نداره ولی بعیده یه بزشک انقدر بیعقل باشه که بخواد اینترنتی ازدواج کنه هینه که همکارا به خودشون اجازه می دن فکر کنن طرف یه علافه که خودش رو بزشک جا زده

بیطرف جمعه 14 آبان 1389 ساعت 11:15 ق.ظ

کاش باموضوع ازدواج جدی تر ومنطقی تر برخورد میکردیم واون رو بی ارزش و کسر شان خودمون نمیدونستیم چون خودمون هم میدونیم بیسیاری از مشکلات ما ناشی از تنهایی وبی سر وسامانی ماست.چه اشکالی داره جایی که همکارامون جمع هستند از ازدواج هم صحبت کنیم؟

[ بدون نام ] جمعه 14 آبان 1389 ساعت 10:51 ق.ظ

راجع به انحلال دانشگاه من بیشتر فکر میکنم به خاطر اینه که میخان با اینکار ی دانشگاه بزرگتر برسن از نظر رقابت بین المللی...حال اینکه میشه اینجوری صورت مساله رو حل کرد یا در واقع پاک کرد خودش جای بحث داره که چه خوبه اینجا که اکثرا دوستان پزشک هستن به جای این بحث ازدواج که اینجوری لااقل اینجا جالب نیس و در شان دوستادن پزشک نیس این بحث ها بشه...

[ بدون نام ] جمعه 14 آبان 1389 ساعت 09:43 ق.ظ

به ارش جمعه 14 آبان 1389 ساعت 09:41 ق.ظ

به اینا که دنبال شوهر هستن جمعه 14 آبان 1389 ساعت 08:13 ق.ظ

یعنی واقعا خجالت بکشین. همین آدمایی مثل شما هستن که رشته پزشکی به این وضع انداختن. واقعا وقتی شما رو می بینم خجالت می کشم بگم :1-پزشکی خوندم 2- زن هستم. زنی که انقدر سطح خودشو بیاره پایین لیاقت مادر شدن نداره

[ بدون نام ] جمعه 14 آبان 1389 ساعت 05:08 ق.ظ

31:]

[ بدون نام ] جمعه 14 آبان 1389 ساعت 05:06 ق.ظ

[ بدون نام ] جمعه 14 آبان 1389 ساعت 05:06 ق.ظ

من ۶۱ هستم.زنان بهشتی.کسی نبود؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 14 آبان 1389 ساعت 03:41 ق.ظ

انحلال دانشگاه ایران هم در راستای مستراحیزه کردن نظام آموزشیه.

[ بدون نام ] جمعه 14 آبان 1389 ساعت 03:39 ق.ظ

چند وقت پیشا قرائتی می گفت آدم حتما لازم نیست بره دانشگاه یه وقت می بینی تو مستراح هم می تونی چیز یاد بگیری.

بانو جمعه 14 آبان 1389 ساعت 01:01 ق.ظ

اتفاقی تو این مملکت میفته که دلایل سیاسی نداشته باشه؟!

[ بدون نام ] جمعه 14 آبان 1389 ساعت 12:17 ق.ظ

به نظر من انحلال دانشگاه ایران دلایل سیاسی داره. احتمالا دلیلش نفوذ و سابقه و وجهه چهره های موجهیه که با آقایون سازگار نیستند و حذف و بازنشسته کردنشون هم راحت نبوده. بهمین دلیل دست به انحلال زدن.
دانشگاه تهران هم با بودن لاریجانی تو چنگ خودشونه (درعمل لاریجانی است که وزارتخونه رو میچرخونه و مرضیه مترسکی بیش نیست)

س پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 11:42 ب.ظ

جواب بالا از س بود به کسانی که از خوش سیرت پرسیده بودن.

س پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 11:40 ب.ظ

من مکاتبه ای ثبت نام کرده بودم .جزوه های اصلیو فقط تو دور اول همراه با سی دی یه نگاهی انداختم و بعد از دور اول فقط خلاصه در خلاصه رو خوندم . البته چون من یک کم سطحی می خونم ۵ دور کردم . اگه دقیق می خونین ۳ یا ۴ دور کافیه .حتما خودتون هم خلاصه بردارین .من سال دوم بود امتحان می دادم. البته سال قبلش خوش سیرت نخونده بودم.

بانو پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 11:19 ب.ظ

ممنون

به بانو پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 11:06 ب.ظ

سلام.این شماره نوآوران:۶۶۴۹۹۸۶۰

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 10:55 ب.ظ

با با بزرگ فردا زحمت بکش لا اقل ی خبری از ذخیره ها بنویس...مرسی

به تازه پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 10:47 ب.ظ

با من تماس بگیر .
rezaarvand@yahoo.com

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 09:29 ب.ظ

نه نداره

ه پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 09:28 ب.ظ

اگه اینجوریاس منم جی خوام جفتمو پیدا کنم

بانو پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 05:00 ب.ظ

بچه ها کسی شماره نواوران تهران و داره؟

به تازه پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 04:59 ب.ظ

اگه جایی و پیدا کردی آزمون داشت لطفا به منم بگو

تازه پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام به همه
منم میخام بدونم الان موسسه ای هست که آزمون یا کلاس مرور سریع یا . . . برگزار کنه ؟

به امیدوار پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 04:27 ب.ظ

شماره که دادید همش اشغاله.یعنی شنبه نتایج ذخایرو میدن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 04:25 ب.ظ

چه ایرادی داره شایدم اینجا کسی جفتشو گیراورد.بابابزرگ هم میشه شاهد عقد.

به 59 که دنبال مامانه پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 04:24 ب.ظ

قول میدم مامان خوبی باشم.بشینم توی خونه.بوزم دونه دونه...اگه هستی میل بده.یاشهاره تماس.من58

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 01:38 ب.ظ

به سلامتی امروز تا حالا با اینکه گفتن آخر هفته هنوز ندادن

از وبلاگ دکتر مسجدی: dastyar88 پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 12:06 ب.ظ

نوآوران همون بسیج دانشگاه تهرانه امسال اسمش عوض شده. منم ذنبال آزمونم اگه جایی ژیدا کردی بگو لطفا

مریم پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 12:03 ب.ظ

اقا این موسسه نوآوران تهران موضوش چیه ؟ ازمون برگزار میکنه ؟ کسی تلفنشو داره ؟ اقا یکی جواب بده تو رو خدا

به رزیدنت لوکس دختر پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 11:34 ق.ظ

من هستم

بانو پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 11:19 ق.ظ

من خیلی درس خوندنم کم شده همه دارن خیلی میخونن؟!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 08:16 ق.ظ

مریم پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 08:06 ق.ظ

بچه ها جایی هست که الان ازمون برگزار کنه ( ازمون نه کلاس ) اگه کسی میدونه ممنون میشم اینجا بگه

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 11:59 ب.ظ

من هم پرسیدم 15 ابان را زمان دادند ولی روز بعد به دو.ستم گفتند اخر هفته

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 10:36 ب.ظ

kholase dar kholase ro khondid?va chand bar?

به خوش سیرت خون چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 09:48 ب.ظ

چند دور خوندی؟
بار چندم امتحان دادی؟

به س چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 08:25 ب.ظ

فقط جزوه خوندی یا کلاس و dvdهم داشتی؟

س چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 08:02 ب.ظ

به کسانی که از خوش سیرت پرسیدن : عالی بود و معرکه ...... من فقط خوش سیرت خوندم و امسال هم پاتو قبول شدم . ولی قبول دارم که باید متدش با روحیه ادم سازگار باشه.برای من که عالی بود.
سوالی باشه در خدمتم .

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 07:09 ب.ظ

من امروز پرسیدم گفتن از شنبه به بعد تشریف ببرین سایت رو چک کنید !!!!!!!!!
والبته تاکید کردن از تمام دوستان بخواهم که تماس نگیرن

به خیلی نا امید چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 06:08 ب.ظ

شما که پزشک استخدام وزارت بهداشت هستی که با نمره زیر ۳۰۰ هم قبولی میدونی از سال ۸۵ تا حالا این همکارای استخدامیت با نمره های خیلی کم جای بقیه رو گرفتن با نمره ۳۲۰ ۳۰۰ ۲۵۰ ۲۷۰ ۳۳۰ وامسال با حداکثر ۳۴۰ و۳۵۰ از قلب جراحی گوش وحلق تا ارتو رادیو نورو قبول شدن . اینا رو همه به چشم خودمون دیدیم .تازه اینا به اندازه شما سابقه استخدامی ودر نتیجه امتیاز نداشتن وحداقل ۱۳۰-۱۴۰ نمره به نمرشون اضافه شده شما که با زیر ۳۰۰ هر رشته ای بخوای قبولی!!!!!!! وفقط این ما بدون سهمیه ها هستیم که باید هر سال زحمت بکشی ونتیجه نگیریم......

تازه به خیلی ناامید چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 05:30 ب.ظ

دوست عزیز خیلی ناامید نباش. اما من شنیدم برای امتحان رزیدنتی محدودیت سنی گذاشتن شنیدم بالای ۴۰ سال نمیشه امتحان داد. بهتره اول در این مورد یه تحقیق بکنید بعد . . .

راستی چرا از اون وضعیت خسته شدی؟ مالی یا روانی؟

.... چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 04:52 ب.ظ

بازم پررو شدین شروع کردین به شوهر یابی؟

به امیدوار چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 03:15 ب.ظ

این تل که جواب ندادن...دقیقا چی گفتن ؟؟آخه ۱۵ شنبه است و شما میگید گفتن آخر هفته

پزشک تنها چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.pezeshktanha.blogsky.com

سلام بر همه
1- از گاید داخلی و جراحی کسی خبری نداره
2-کاش یکی این وزارتخانه را منحل میکرد
3-احتمالان:انتقال دانشگاه علوم پزشکی تهران به خاش از تصمیمات بعدی میباشد

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 02:19 ب.ظ

رزیدنتم(لوکس) و ۲۶ ساله
خانم
کسی نیست؟

خیلی نا امید چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 01:21 ب.ظ

ورودی ۶۹هستم و۳۹ سال دارم.صبحها پزشک رسمی مرکز بهداشت هستم وبعد ظهر مطب.از این وضعیت خسته شدم. مخوام درس بخونم.کسی از دوستان هست منو راهنمایی کنه؟البته با توجه به سن بالایی که دارم میتونم ۴سال دوام بیارم؟باتشکر.

امیدوار چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 01:13 ب.ظ

با سلام 02181452300 گفتند شنبه یا یکشنبه روی سایت است

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 01:02 ب.ظ

میشه بابا بزرگ بگی با چه شماره ای بپرسیم کی ذخیره ها رو کی میدن؟؟؟/

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 12:44 ب.ظ

بابا مامان بزرگی که شما با همون بابا بزرگ ازدواج کنی خوبه ولی فکر کنم زن دارها ولی بازم ازش بپرس منم ۵۹ هستم اگه قول بدی مامان خوبی باشی بله

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 12:09 ب.ظ

یه سوال اینجا کسی اهل ازدواج نیست.ماکه قیدرزیدنتی رو زدیم.لااقل زندگی کنیم.دیر شه اینم ازدست میدیم.من 58.البته دختر.

به امیدوار چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 12:06 ب.ظ

شما باجه شماره وکجاتماس میگیری راجب ذخایر سوال میکنی.شمارشوبده لطفا.

تازه به نگار چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 01:32 ق.ظ

به نظر من هم تستهای ایزدی فعلا بهترین مجموعه برای مرور مطالب مهم و آشنایی با فرم تستهای آزمون رزیدنتیه ولی باید دور اول که تستها رو میزنی تستهای تکراری و ساده رو علامت بزنی که در دور دوم وقت رو صرف اونا نکنی !!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

khoshsirat chtore jozavatesh????????????????????????????????????

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 10:40 ب.ظ

بابا این ذخیره ها هم امسال شده ی فیلم دیگه..یکی میگه ۱۵ آخر هفته یکی میگه اصن نمیدن یکی میگه هفته بعد..اما امسال اینجور که میگن انصرافی زیاده...فضاحتخونه بهداشت هم ی تاریخ درست نمیگه..کسی اینجانیس اطلاعات موثقی داشته باشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 10:35 ب.ظ

بابا این ذخیره ها هم امسال شده ی فیلم دیگه..یکی میگه ۱۵ آخر هفته یکی میگه اصن نمیدن یکی میگه هفته بعد..اما امسال اینجور که میگن انصرافی زیاده...فضاحتخونه بهداشت هم ی تاریخ درست نمیگه..کسی اینجانیس اطلاعات موثقی داشته باشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 10:14 ب.ظ

خوش به حالتون همه چیزا رو یاد گرفتین مونده فقط انتخاب تستا!!!

نگار سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 08:52 ب.ظ

من با گزینه برتر ایزدی کاملا موافقم

بانو به تازه سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 05:44 ب.ظ

تستای طلایی ایزدی تستای کنکورای قبله؟ یعنی مثل گزینه برتره؟ من فکر میکردم تالیف خود ایزدی باشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 03:09 ب.ظ

۱۵ آبان که شنبه است.
من تماس گرفتم گفتند تا آخر این هفته رو سایت میره.

امیدوار سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 02:38 ب.ظ

با سلام من تماس گرفتم گفتند 15 آبان همین هفته !!!!!! ذخیره 2 اعلام می شود

تازه به نگار سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 02:02 ب.ظ

چرا با طلایی ایزدی مخالفی؟ مگه برای زدن تستهای سال قبل مجموعه بهتری هم سراغ داری ؟

مهسا سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 02:01 ب.ظ

کسی اینجا ساری رزیدنت نیست؟

مهسا سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 02:00 ب.ظ

بچه ها کسی اینجا ساریرزیدنت نیست؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 01:24 ب.ظ

جایگزین مرحله دوم رو شاید یادشون رفته بدن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 10:51 ق.ظ

اگه قرارنیست مرحله 2 درکارباشه بگن تادیر نشده دوباره شروع کنیم.ازکجابایدفهمید.کی میدونه.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 09:58 ق.ظ

جایگزین مرحله دوم کی؟؟؟کسی نمیدونه؟؟؟؟؟

نگار سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 09:39 ق.ظ

من هم امسال از کرمی میخونم و راضیم اما اونایی هم که گاید میخونن نگران نباشن ،دوست من که البته استریت بود فقط گاید خوند و نورو سرجری ایران قبول شد اما با مجموعه پرسش طلایی ایزدی مخالفم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 01:09 ق.ظ

جایگزین مرحله دوم آزمون دستیاری معلومه کی میدن وویا از کجا میشه فهمید؟؟؟؟؟

گایدخون به تازه سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 01:04 ق.ظ

مرسی
توضیحاتتون دقیق و کاملا درسته!
موافقم با شما.
لکن من سال دومه آزمون میدم. تا الان که خوب اومدم با گاید و گمون کنم بتونم دوره کنم.
درست میفرمایید شما، گاید مثل قرآن میمونه که هربار میخونی تازه یه برداشت عمیقتر ازش میکنی و حتما باید چندین بار خونده شه، کار یک سال نیست.
با آرزوی موفقیت

تازه سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 12:08 ق.ظ

گاید لاین خیلی کامله و بیشتر بدرد کسانی میخوره که پایه اطلاعاتی خوبی داشته باشن و معمولا این افراد استریت هستن یا ۲ سال میخونن . مسئله دیگه اینه که برای موفقیت در این امتحان همه فکر میکنن باید همه سوالات رو بلد باشن ولی باید حدود ۱۳۰ سوال رو کاملن مطمئن باشید درست میزنید که این نیاز به حداقل ۴یا ۵ دور خوندن مطالب داره پس ناچارن باید مطالب مهم رو انتخاب کنید. مسئله دیگه هم اینه که گاید لاین خوب قابل فهم نیست اما دکتر کرمی توضیحات خیلی ساده و کاربردی میده که باعث میشه مطالب بیشتر در حافظه باقی بمونن. من امسال که کرمی میخونم تازه متوجه شدم من پارسال هیچی نمیفهمیدم. شما چندمین ساله که امتحان میدین؟

.... دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 11:50 ب.ظ

به نظر من که گاید کامله چون عین کتابه ولی چون نکات مهمو مشخص نکرده خوندنش خیلیییی سخته و دوره کردنش هم سخته

به تازه دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 11:44 ب.ظ

با تشکر از پاسختون
باز هم جوابمو نگرفتم. چرا با گاید مخالفید؟ چرا پارسال نتیجه نگرفتید؟
کرمی رو درکنار گایدلاین بخونم تا مطالب مهم رو خونده باشم؟ منظورتون اینه که گاید کامل نیست؟
درست متوجه شدم؟

یلدا دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 11:22 ب.ظ

سلام به همه همکاران محترم
میخواستم با شما مشورت کنم ممنون میشم کمک کنین
به نظر شما برای کسی که با استرس رشته زنان مشکلی نداشته باشه و از روان هم بدش نیاد
رشته داخلی بهتره یا زنان یا روان؟
ممنون

تازه به گایدلاین خون دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 11:09 ب.ظ

به نظر من برو تستها و سیدی ها ی کرمی رو در کنار گایدلاین بخون تا مطالب مهم رو خونده باشی.
در کل من با گایدلاین خوندن مخالفم و پارسال گاید خوندم و فقط وقت تلف کردم اما الان شما عوض نکن چون سردرگم میشی.

گایدلان خون دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 11:03 ب.ظ

در مورد گایدلاین کامران احمدی، نگران کردین منو.
چرا میفرمایید بدبخت کرده همه رو؟
اگه 10 سال هم بخونیم قبول نمیشیم؟؟
به نظر من که خیلی کامله.
آیا منظورتون اینه که حجمش زیاده و خوندنش مشکل؟
یا ایراد دیگه ای داره؟؟؟؟
من دارم گایدلاین میخونم، فرصت نیست الان عوض کنم، چه کنم؟

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 09:48 ب.ظ

استرس برای ذخیره ها ؟ بی خیال بابا

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 08:42 ب.ظ

khoshsirat chetore jozavtesh??????????????????????????????????????????????????????????????????????????

بانو دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 07:59 ب.ظ

ممنون از راهنماییت. همون کرمی و اگه وقت کنم ایزدی و میزنم

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 07:53 ب.ظ

گایدلاین وتستای کامران احمدی وقت تلف کردنه و مطمئن باش 10 بار هم پشت امتحان بمونی وبخونی اونا رو قبول نمیشی خیلیا رو بدبخت کرده کامران احمدی بدجوری

بانو دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 07:39 ب.ظ

شما تستای طلایی و زدید؟ خوبه؟ آخه بچه ها بهم گفتن تستای ایزدی سخته. گایذلاین که واقعا سرکاریه

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 07:17 ب.ظ

اصلا طرف هیچکدام از محصولات احمدی نرو فقط وقتت تلف میشه.

بانو دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 05:50 ب.ظ

تستای طلایی ایزدی بهتره بزنیم یا question bank احمدی؟

تازه دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 05:44 ب.ظ

کسی نیست یه خورده در مورد امتحان رزیدنتی صحبت بکنه؟ سوالی پیشنهادی راهکاری؟ خسته شدیم از بس در مورد ذخیره ها شنیدیم.

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 05:37 ب.ظ

............و این چنین بود که هرگز کارنامه ای ندادند............

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 03:14 ب.ظ

تو سایت دبیرخونه چیزی نیست ...دوستان از کجا میگن که اخر هفته اعلام میشه

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 03:11 ب.ظ

تو سایت دبیرخونه که چیزی ننوشته...کسی تلفن داره ....

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 02:15 ب.ظ

۱۵ آبان شروع ثبت نام آزمون امسال و اعلام نتایج ذخیره مرحله دوم

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 02:14 ب.ظ

دبیرخونه اعلام کرد تا پایان این هفته اعلام میشه

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 01:09 ب.ظ

کسی نمیدونه احتمالا

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 11:48 ق.ظ

ذخیره دوم در کار نیست ولی ذ خیره های مرحله سوم را بهمن یا اسفند اعلام می کنند به همین خاطر پیشنهاد میکنم نخوانید شاید قبول شدید

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 10:44 ق.ظ

با با مردیم از این همه استرس ..واقعا از کجا باید فهمید کی اعلام میشه

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 10:41 ق.ظ

با چه شماره ای میشه زنگ زد وزارتخونه تا بفهمیم ذخیره ها کی اعلام میشه..

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 10:38 ق.ظ

فک کنم اصلا مرحله 2 درکار نیست.بهتره دوباره بخونیم.اونی که گفت منبع معتبر داره 10ابان نتایج اعلان میشه بره بمیره لطفا

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 10:25 ق.ظ


تو خود مرضی جون هستی؟

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 06:50 ق.ظ

رسول شب عفونی نداره نابغه بعد هم به هر علتی رزیدنتهای کم سوادش از پس بیماران خودشون هم بر نمیان عفونی طلبشون .هاشمی نژاد هم فقط ارو و نفرو داره اون هم بدون امکان مداخلات مورد نیاز برای این رشته ها مثل کموتراپی یا angiographic embolization برای همین هیچ کیسی کمپلیکه ایرو نمیشه اونجا فرستاد بخصوص که یک رزیدنت سال 3 داخلی بیشتر به هاشمی نزاد نمیدن و معمولا شبها فقط دو تا سال یکی داخلی بیمارستانو میچرخونن.سرجمع به نظر من که هر دو تا دانشگاه دیدم منحل شدن ایران یک اتفاق مثبته واقعا کیفیت آموزش ودرمان هر دو پایینه

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 06:40 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد