خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هفته هفدهم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس پانزدهم

اوست عادل 
لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد  

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ     

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 ===============================  

هفته هفدهم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس پانزدهم

تا روز جمعه بیست و نهم مرداد

================================     

 یک هفته دیگر از عمر .....  گذشت و ما به ...... نزدیکتر شدیم!  

 

======================  

ضیایی به مهر خبر داد: اسامی ذخیره های آزمون دستیاری 88 شهریورماه اعلام می شود
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به پایان یافتن مراحل اعلام نفرات جایگزین از سوی دانشگاه های علوم پزشکی، از اعلام اسامی ذخیره های دستیاری دوره سی و هفتم در شهریورماه خبر داد.
دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دانشگاههای علوم پزشکی اسامی نفراتی که از پذیرش دستیاری انصراف داده اند را به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی اعلام می کنند و
پس از آن ذخیره های آزمون دستیاری دوره سی و هفتم اوایل شهریورماه اعلام می شود.وی با تاکید بر این نکته که هر گونه جابجایی در دوره دستیاری ممنوع است، گفت: دوره دستیاری یک دوره آموزشی و درمانی است و امکان جابجایی در آن وجود ندارد.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی در مورد نحوه مهمان شدن دستیاران در دانشگاههای علوم پزشکی نیز گفت: مهمان شدن دستیار تنها برای یک سال امکان پذیر است که البته مهمان شدن نیز باید با توافق دانشگاههای علوم پزشکی مبداء و مقصد صورت گیرد.
به گزارش مهر، سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد. در نهایت 2 هزار و 443 نفر در این آزمون پذیرفته شدند.
 

 ========================================== 

 محققی به مهر خبر داد:
تمام کلاسهای خصوصی دستیاری تعطیل شدند. جزئیات تخلفات کلاسهای خصوصی 
< کلاسهای دستیاری بدلیل افشاء رسوایی های سوال فروشی وزارتخانه بهداشت تعطیل می شوند! موسسات اموزشی دستیاری کار غیر قانونی انجام می دهند ولی وزارت بهداشت با سوال فروشی و تخصیص سهمیه مازاد مدیران (با نام تغییر یافته فعلی مناطق محروم) برای مونگولهای قوم و خویش خود کار کاملا قانونی انجام میدهد!! ای کاش وزارت بهداشت این مدیران فامیل مونگول خودشان را نیز به این کلاسها می فرستادند تا چند کلمه سواد یاد بگیرند و بعد وارد ر شته تخصصی شوند! افسوس که اینها نباید زحمت بکشند فقط باید مفت از بیت المال بخورند و دستور دهند و انواع امتیازها و پاداش ها را برای خود در نظر بگیرند! مسلما هیچکدام از داوطلبان دستیاری از این تبعیضها راضی نیستند و مسئولین وزارت بهداشت در فردای قیامت باید رضایت تک تک داوطلبان دستیاری را بگیرند چرا که مطمئنا خداوند از مسئولینی که بخیال خودشان با تبصره های قانونی و کلاه شرعی .... حق سایر افراد را ضایع کرده اند نخواهد گذشت مگر رضایت سایر داوطلبان! ایا میتوان سر خدا کلاه گذاشت! مدیر یعنی افراد فامیل خودی که با پارتی بازی و بدون ازمون وگزینش استخدام میشوند و از انواع امتیازهای تقدیمی از بزرگشان بدون زحمت استفاده  میکنند >

معاون آموزشی وزارت بهداشت درباره تعطیلی کلاسهای خصوصی دستیاری گفت: دخالت در امور آموزشی بدون داشتن مجوز، غیرقانونی است و در مراجع قانونی قابل رسیدگی است و تاکنون هیچ موسسه ای از وزارت بهداشت برای این موضوع مجوز دریافت نکرده است.
دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هر موسسه و نهادی که بخواهد در امور آموزشی دخالت کند باید مجوز داشته باشد. اولاً تقاضای مجوز به ندرت دریافت شده است و بسیاری از موسسات که اکنون فعال هستند حتی درخواست مجوز را نیز به وزارت بهداشت ارائه نکردند و مجوزی هم دریافت نکردند. ..... ........ ............ .......... 

برخی از این موسسات از افراد غیرمعتبر برای آموزشهای خود استفاده می کنند
وی خاطرنشان کرد: برحسب اطلاعاتی که از این موسسات گزارش شده است برخی از این موسسات از افراد غیرمعتبر برای آموزشهای خود استفاده می کنند.
محققی یادآور شد: برای هر بعد از آموزش پزشکی باید اساتید معتبر، افراد دارای صلاحیت تدریس و پایبند به موازین قانونی مورد استفاده قرار گیرند و وقتی که این امور مراعات نمی شود ممکن است این امور آموزشی گمراه کننده باشد که ما شواهد گمراه شدن!!! عده ای از داوطلبان بر اثر این موضوع را داشته ایم.
موسسات مبادرت به تحریکات غیرقانونی کردند (منظور اعتراض برای احقاق حق از سوال فروشان وزارت بهداشت است!) ............ ..... ........ ............ .......... 

 

 

 محققی به مهر خبر داد:
تمام کلاسهای خصوصی دستیاری تعطیل شدند/ جزئیات تخلفات کلاسهای خصوصی
.........................
موسسات مبادرت به تحریکات غیرقانونی کردند
وی اضافه کرد: در زمانی که مشکلاتی هم در آزمونها رخ داد این نوع موسسات مبادرت به تحریکات غیرقانونی کردند و باعث تشویش اذهان عمومی و ایجاد نگرانی هایی برای داوطلبان شده بودند تا حدی که بسیاری از داوطلبان به دلیل بد راهنمایی شدن از سوی آنها از حقوق خود محروم شدند.
نهادی بدون داشتن مجوز از وزارت بهداشت نمی تواند فعالیت آموزشی داشته باشد
معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار داشت: بنابراین نهادی بدون داشتن مجوز از وزارت بهداشت، وزارت علوم و یا وزارت آموزش و پرورش و سایر نهادهای مسئول در این بخش نمی تواند فعالیت آموزشی داشته باشد.
وی در خصوص دریافت مجوز به مهر گفت: اگر تقاضاهایی برسد و موسسات مربوطه واجد شرایط باشند، منطقاً مجوز دریافت می کنند. وزارت بهداشت بسیاری از موسسات موجود را فاقد صلاحیت برای دخالت در ارائه آموزشهایی در سطح آزمون دستیاری می داند.
محققی گفت: یکی از موسسات به تازگی در امر آزمونهای تخصصی هم ورود پیدا کرده است که کاملاً و به طور مطلق فاقد صلاحیت استفکر نکنید کرمی را می گه!.هیچ موسسه ای از وزارت بهداشت مجوز فعالیت در حیطه دستیاری ندارد
وی در پاسخ به این پرسش که کدام موسسه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز فعالیت در حیطه آزمونهای دستیاری دارد گفت: هیچ موسسه ای از وزارت بهداشت در این زمینه مجوز ندارد.
معاون وزیر بهداشت اضافه کرد: موضوع آزمون دستیاری مجموعه ای از همه آموزه های دوره پزشکی عمومی است و موسساتی می توانند در این حوزه فعالیت کنند که ظرفیتی در حد یک دانشکده پزشکی داشته باشند. دانشکده های پزشکی برای بخشی از امور خود از سایر دانشکده های یک دانشگاه کمک می گیرند بنابراین موضوع آزمون دستیاری مسئله پیش پا افتاده ای نیست که موسسات بتوانند به سادگی با آن برخورد کند و با استفاده از چند نفر که معلوم نیست صلاحیت آموزش دستیاری را داشته باشند یا خیر، این آموزه ها را تدریس کنند.
شواهد قطعی داریم که این کلاسها از پزشکان عمومی و کارشناسان غیر پزشک استفاده کرده اند
وی در پاسخ به این موضوع که ادعای کلاسهای خصوصی دستیاری این است که از اعضای هیئت علمی دانشگاه برای تدریس استفاده می کنند، گفت: این موضوع کافی نیست و نکته دیگر اینکه هیچ نظارتی بر فعالیت آنها وجود ندارد. ما شواهد قطعی داریم که این کلاسها از پزشکان عمومی و حتی در برخی موارد از کارشناسان غیر پزشک استفاده می کنند. هیچ گونه کنترلی هم بر کار آنها نبوده است.
نهاد آموزشهای آزاد در وزارت بهداشت نهاد آموزش مداوم جامعه پزشکی است
محققی درباره نهاد آموزشهای آزاد در وزارت بهداشت به مهر گفت: آموزش مداوم جامعه پزشکی به طور معمول در حال انجام است اما کلاسهای خصوصی دستیاری با این موضوع متفاوت است و در یک چارچوب با ثبات تر باید رسیدگی شود که در بسیاری از این موسسات این چارچوب ها وجود ندارد.
به گزارش مهر، کلاسهای خصوصی دستیاری که در تابستان 89 نسبت به برگزاری کلاسهای خود اقدام کرده بودند تعطیل شده اند و در تماس داوطلبان با آنها اعلام شده است که یا هزینه شرکت در کلاسها بازپس داده می شود و یا به صورت مکاتبه ای تدریس ادامه می یابد.

 ==========================================

 

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکترای تخصصی رشته طب سنتی ایران
اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (ph.D)  رشته طب سنتی ایران در نیمسال اول سال تحصیل 90-89 اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی وب‌دا کلیه پذیرفته‌شدگان که اسامی آنها بر روی سایت معاونت آموزشی به نشانی
http://www.sanjeshp.ir/Sonati89/index.htm قرار گرفته است لازم است جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک مورد نیاز روز سه‌شنبه مورخ 23 شهریور ماه به اداره آموزش دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نمایند.
گفتنی است عدم مراجعه و ثبت نام هریک از پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌های مقرر به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد شد.
لازم به ذکر است اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان صرفاً براساس گزینش علمی بوده و مراحل گزینش عمومی پذیرفته‌شدگان به طور مستقل توسط دانشگاه مربوطه انجام می‌شود.
برپایه این خبر پذیرفته‌شدگانی که از سهمیه مربیان و کارشناسان ارشد استفاده کرده‌اند باید موافقت‌نامه بدون قید و شرط برای ادامه تحصیل از بالاترین مقام مسئول اداری و گواهی مرخصی بدون حقوق سالیانه را هنگام ثبت نام ارائه کنند.
گفتنی است کسانی که پس از ثبت نام در دانشگاه‌ انصراف دهند به مدت یکسال از شرکت در امتحان محروم خواهند شد.
  

=========================

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت:
ثبت‌نام آزمون دکترای تخصصی پزشکی از 4 شهریور آغاز می‌شود
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از آغاز ثبت‌نام آزمون دکترای تخصصی پزشکی از روز پنجشنبه چهارم شهریور ماه خبر داد.
  

دکتر سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به ثبت‌نام آزمون دکترای تخصصی پزشکی، گفت: ثبت‌نام آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D ) پزشکی تا 24 شهریور ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه دارد.
وی با بیان اینکه داشتن دانشنامه دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری عمومی و یا مدرک معتبری که نمایانگر فراغت از تحصیل داوطلب باشد از جمله مدارک لازم برای ثبت‌نام است، اظهار کرد: موافقت نامه کتبی بدون قید و شرط از بالاترین مقام مسئول اداری جهت ادامه تحصیل در مقطع Ph.D برای مربیان رسمی وزارت بهداشت و موسسات وابسته و رسید بانکی به مبلغ 13 هزار تومان از جمله مدارک لازم برای شرکت در آزمون است.
سراجی در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به زمانبر بودن تهیه مدارک، داوطلبان از هم اکنون مدارک خود را آماده کنند تا در زمان ثبت‌نام دچار مشکل نشوند.

=============== ===============

 

 

  وصیت نامه زنده یاد حسین پناهی
قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.
بعد از مرگم، انگشت‌های مرا به رایگان در اختیار اداره انگشت‌نگاری قرار دهید.
به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم!
ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک ‌کاری کنند.
عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب کیدا ممنوع است.
بر قبر من
پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم.
کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد!
مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.
روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست.
دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید!
کسانی که زیر تابوت مرا می‌گیرند، باید هم قد باشند.
شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید.
گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد.
در مجلس ختم من گاز اشک‌آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.
از اینکه نمی‌توانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می طلبم  

===========================

افسانه ای از فداکاری زنان ! ...
بر بالای تپه‌ای در شهر وینسبرگ آلمان، قلعه ای قدیمی ‌و بلند وجود دارد که مشرف بر شهر است.
اهالی وینسبرگ افسانه ای جالب در مورد این قلعه دارند که بازگویی آن مایه مباهات و افتخارشان است.
افسانه حاکی از آن است که در قرن 15، لشکر دشمن این شهر را تصرف و قلعه را محاصره می‌کند.
اهالی شهر از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان، برای رهایی از چنگال مرگ به داخل قلعه پناه می‌برند.
فرمانده دشمن به قلعه پیام می‌فرستد که... قبل از حمله ویران کننده خود حاضر است به زنان و کودکان اجازه دهد تا صحیح و سالم از قلعه خارج شده و پی کار خود روند.
پس از کمی‌مذاکره، فرمانده دشمن به خاطر رعایت آیین جوانمردی و بر اساس قول شرف، موافقت می‌کند که هر یک از زنان در بند، گرانبها ترین دارایی خود را نیز از قلعه خارج کند به شرطی که به تنهایی قادر به حمل آن باشد.
نا گفته پیداست که قیافه حیرت زده و سرشار از شگفتی فرمانده دشمن به هنگامی ‌که هر یک از زنان شوهر خود را کول گرفته و از قلعه خارج می‌شدند بسیار تماشایی بود.

 

 

دو روز مانده به پایان جهان...

=================================
دو
روز مانده به پایان جهان، تازه فهمیده که هیچ زندگی نکرده است، تقویمش پر شده بود و تنها دو روز خط نخورده باقی مانده بود، پریشان شد. آشفته و عصبانی نزد فرشته مرگ رفت تا روزهای بیش‌تری از خدا بگیرد.
داد زد و بد و بیراه گفت!(فرشته سکوت کرد)

آسمان و زمین را به هم ریخت!(فرشته سکوت کرد)

جیغ زد و جار و جنجال راه انداخت!(فرشته سکوت کرد)

به پرو پای فرشته پیچید!(فرشته سکوت کرد)

کفر گفت و سجاده دور انداخت!(باز هم فرشته سکوت کرد)

دلش گرفت و گریست به سجاده افتاد!

این بار فرشته سکوتش را شکست و گفت: بدان که یک روز دیگر را هم از دست دادی! تنها یک روز دیگر باقی است. بیا و لااقل این یک روز را زندگی کن!

لابلای هق هقش گفت: اما با یک روز... با یک روز چه کاری می‌توان کرد...؟

فرشته گفت: آن کس که لذت یک روز زیستن را تجربه کند، گویی که هزار سال زیسته است و آن که امروزش را درنیابد، هزار سال هم به کارش نمی‌آید و آنگاه سهم یک روز زندگی را در دستانش ریخت و گفت: حالا برو و زندگی کن!

او مات و مبهوت به زندگی نگاه کرد که در گودی دستانش می‌درخشید. اما می‌ترسید حرکت کند! می‌ترسید راه برود! نکند قطره‌ای از زندگی از لای انگشتانش بریزد. قدری ایستاد، بعد با خود گفت: وقتی فردایی ندارم، نگاه داشتن این زندگی جه فایده ای دارد؟ بگذار این یک مشت زندگی را خرج کنم.

آن وقت شروع به دویدن کرد. زندگی را به سرو رویش پاشید، زندگی را نوشید و بویید و چنان به وجد آمد که دید می‌تواند تا ته دنیا بدود، می‌تواند پا روی خورشید بگذارد و می‌تواند...
او در آن روز آسمان خراشی بنا نکرد، زمینی را مالک نشد، مقامی ‌را به دست نیاورد، اما... اما در همان یک روز روی چمن‌ها خوابید، کفش دوزکی را تماشا کرد، سرش را بالا گرفت و ابرها را دید و به آن‌هایی که نمی‌شناختنش سلام کرد و برای آن‌ها که دوستش نداشتند از ته دل دعا کرد.
او همان یک روز آشتی کرد و خندید و سبک شد و لذت برد و سرشار شد و بخشید، عاشق شد و عبور کرد و تمام شد!
او همان یک روز زندگی کرد، اما فرشته‌ها در تقویم خد
ا نوشتند: او درگذشت، کسی که هزار سال زیسته بود.

نظرات 196 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 01:01 ق.ظ

هی فلانی!چرا اطلاعات غلط می دی؟ خدا تو رو لعنت کنه که فحش می دی و اطلاعات غلط هم میذاری!
وقتی از چیزی خبر نداری، چیزی هم ننویس!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 06:28 ق.ظ

یه کاربر 25 مرداد 89 نظر داده و گفته که دکتر عبید رحمانی رئیس قبلی مرکز بهداشت مریوان با سهمیه مدیران قبول شده
ولی واقعیت یه جیز دیگه است: دکتر رحمانی با سهمیه محروم قبول شده، چون اصلا سنوات استخدامی و خدمتش به پنج سال کامل نرسید که از سهمیه مدیران استفاده کنه
اگه کسی هم باشه که آشنایی تو رادیو اهواز داشته باشه میتونه اطلاعاتش رو دربیاره که اهواز شش نفر پذیرش رادیو از شش سهمیه مختلف داشته ( آزاد، خانمها، محروم، مدیران، شاهد، درخشان) و سهمیه مدیران 88 اونجا به دکتر ن.. رسیده و دکتر رحمانی با سهمیه محروم قبول شده.
کسی که بتونه به صورت ناشناس به دیگران توهین کنه و دروغ نسبت بده، اگه تو جایگاه وزیر باشه و اختیارات اونو داشته باشه، بدتر از اون میشه

س یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 12:31 ق.ظ

من خبر دارم که دکتر عبید رحمانی از سهمیه ی مدیران استفاده نکرده. چون اصلا اینقدر خدمت نکرده بود که بتونه از اون استفاده کنه. ایشون از هیچ سهمیه ای استفاده نکرده بود و خودش بود که رادیو قبول شد.
لطفا بدون اطلاع قبلی چیزی ننویسید و فحش هم ممنوع!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 شهریور 1389 ساعت 08:28 ب.ظ

اطلاعیه در خصوص اعلام انصراف از تحصیل کلیه پذیرفته شدگان مرحله اصلی و جایگزینی مرحله اول
بدینوسیله به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان مرحله اصلی و جایگزینی مرحله اول(متعاقباً اعلام خواهد شد) سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رسانده می شود، با توجه به مصوبات کمیسیون 7 نفره موارد خاص، در صورت اعلام انصراف از تحصیل حداکثرتا تاریخ31/6/89 این گروه از پذیرفته شدگان مشمول محرومیت از شرکت در سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی شناخته نمی گردد.

مراتب اعلام انصراف پذیرفته شدگان می بایست در مهلت مقرر به دانشگاههای محل آموزش ارائه گردد.

صفحه اصلی


به به مریم بانو دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 09:51 ب.ظ

من هم این نابغه عزیز که چشم ایران قبول شده رو میشناسم.

بعد امتحان میگفت که نمرش 420 میشه ولی بعد اعلام نتایج یهو نمرشون به 474 تغییر پیداکرد.
جالبه که خودش هم ننگش میکنه بگه از سهمیه استعدادهای درخشان استفاده کرده و به همه الکی میگه 474 شدم.

خیلی بده که یه آدم نابغه که الگوی بعضیهاست اینقدر دروغگو باشه نه؟
تنبل بانو احتمال داره این آقایی که خودشونو دوست ایشون جا زدن خود کوروش خان باشن نه؟

[ بدون نام ] جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 03:34 ب.ظ

جز پوست در بقیه رشته ها در سهمیه آزاد نمرات آقایان و خانمها تفاوتی نداره بیخود توجیه درست نکنین

سهمیه زنان جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 02:52 ب.ظ

در جواب اون نابغه ای که ایراد گرفته: (جالبه اول میگن بدون سهمیه قبول نمیشیم بعد میگن نمرمون با سهمیه آزاد فرقی نداره .اگر تفاوت نداشت بدون سهمیه سال گذشته قبول میشدی .)
باید بگم منظورم این بود که با نمره ی یکسان با آقایون اگر سهمیه ی زنان نمیزدم محال بود قبول بشم! افتاد؟ مثلا من با ۴۲۵ روان قبول شدم نمره ی آقایون هم همین حدود و حتی پایینتر (تا ۴۲۲) بود. ولی اگه مثل پارسال سهمیه رو نزده بودم الان باید اجبارا میرفتم اطفال یا بیهوشی. یعنی عمرا با افتضاحی که امسال بود روان و داخلی قبول نمیشدم! افتاد؟
مفهوم اجبارو فهمیدین؟

به رزیدنت اورتو جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 02:41 ب.ظ

حواست به اون محمود رستمی باشه باهاش یه بیمارستان نیافتی چنان اتندینگ رو ذله میکنه که حساب همه تون رو میرسن!

کلک شید جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 02:02 ب.ظ http://hoorshid.blogsky.com

واسه همه لعنتا آمین
چه خوب که برنامه گذاشتین
موفق باشید

[ بدون نام ] جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 01:42 ب.ظ

وای اگر از پس امروز بود فردایی........... البته اگه باشه ماکه دیگه به همه چی شک داریم!!!!!!!!

[ بدون نام ] جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 01:34 ب.ظ

لعنت بر همه این حق مردم خورا................ خدایا پس تو کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 01:31 ب.ظ

دکتر موسوی رئیس سابق مر کز بهداشت رشت:قلب اصفهان......خوش بحالشون با سهمیه مفت وسواد فوقالعاده!!!!

[ بدون نام ] جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 01:29 ب.ظ

دکتر صفار از گرگان با سهمیه رزمندگان پزشکی قبول شد. پزشکی را ۱۰ سال طولش داد حالا هم با سهویه مدیران با نمره ۳۳۰ قلب رشت قبول شددر زمانی که در اورژانس بود نوار قلب را به زور می خوند حالا می خواد ککککاااارررردددددددیولوژژژژژژژژژژژیسسسسسسسست بشه.کثافت بی سواد

[ بدون نام ] جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 01:08 ب.ظ

مهرداد پوررمضان
رادیو کرمان
تا جایی که من شنیدم 313

افشاگری جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 12:47 ب.ظ

درود
بچه بیایید اسمامی تمامی این خیانتگران و لاشخورها را اعلام کنیم
مدریران و...
با سهمیه زنان کاری نداشته باشید و دو دستگی ایجاد نکنید
۱-اسم و فامیل مدیر
۲- رشته ای که قبول شده
۳-نمره احتمالی

بابا بزرگ عزیز یک پست برای این افشاگری بزار

یک دکتر گرامی متخصص نرولوژی (دکتر ن)سال ۸۲ با ۱۳ میلیون سوال خریده بود و الان که با خانمش دع.اش شده لو رفته
بچه همت کنید نگذارید خواب راحت داشته باشند این لاشخورها
به اینترنها و رزیدنتهای واقعی بگویید

علی به رزیدنت ارتو تهران جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 12:38 ب.ظ


دو نفری که با نامه وزارت امده بودند کیا بودند؟؟انتقالی بود

ند از سایر دانشگاهها یا سهمیه داشتند؟؟

ممنون می شوم اگر جواب بدهید

تنبل بانو جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 12:15 ب.ظ

در ضمن این کشف ها برا خیلی ها گرون تموم می شه!

تنبل بانو جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 12:13 ب.ظ

در ضمن من تنبل بانو هستم نه مریم بانو!
تو چرا مث دوستت نابغه در نیومدی!
از الگوهات کمک بگیر عزیز جان!

تنبل بانو جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 12:10 ب.ظ

دوستتون هر ...که می خواد باشه باشه!تو این امتحان رزیدنتی متاسفانه نمره لازم رو کسب نکرده!
به هر حال یه عده نمرشون از اون بهتر شده ولی این آقا مث هر لاشخور سهمیه ای جای اونا رو گرفته!همین دوست ب به اصطلاح نابغه تون!

[ بدون نام ] جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 11:42 ق.ظ

تیمورزاده (اول ۱۶ ّذر ) من ازش افست برونوالد خریدم ۱۱۰ هزار ولی نمی ارزه بخصوص که قابل حمل نیست .بهتره کتابو دانلود کنی بعد پرینت بگیری و هر فصلو سیمی کنی .

[ بدون نام ] جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 11:09 ق.ظ

از کجا میشه کتاب های تخصصی رو تهیه کرد؟

به حرفهایی برای نگفتن... جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 11:08 ق.ظ

متاسفم برات ! واقعیت رو نمی بینی ؟؟؟؟؟؟ نکنه خدای نکرده تو هم از این سهمیه های ظالمانه مازاد مدیر نخبه ! و... بهره بردی؟ ما عقده ای وحسودیم؟ وقتی تو روز روشن در طی این ۵ سال سهمیه های مازاد ومدیران ودر طی این ۲-۳- سال اخیر نخبه ها و... با نمره های خیلی کم هر رشته ای که خواستن قبول شدن و ما هر سال نقش سیاهی لشکر اونا بودیم در حالی که نمره ما خیلی بیشتر از این افراد بوده. نمونه های این افراد از امتحان سال ۸۵ تا امسال ۳۱۵ ارتو مازاد. ۲۵۰ قلب مدیر.۲۸۹ ارتو مازاد.۳۲۰ قلب مدیر. ۳۲۵ ای.ان.تی مازاد.۳۲۰ نورو مازاد. ۳۴۰ نورو مازاد.۳۴۵ ارتو مازاد.۳۵۰ قلب مازاد. ۳۱۸ داخلی مازاد. ۴۰۰ قلب نخبه ها! ۴۲۰ پوست نخبه ها! و... در ضمن مگه هرسال چند نفر بدون سهمیه قبول میشن؟ هر سال که یه سهمیه لعنتی اضافه میشه اره بازم میگیم لعنت خدا وتمام انبیا واولیا بر بوجود اورندگان واستفاده کنندگان این سهمیه های ظالمانه از الان تا روز قیامت چون کار دیگه جز نفرین از دست ما برنمیاد...

[ بدون نام ] جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 08:42 ق.ظ

مرسی ناشناس .اگه پارسیان زیاده شما چه جزوه ا ی پیشنهاد میکنید؟

حرفهایی برای گفتن:من عقده ای هستم جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 05:58 ق.ظ

جالبه اینم یک متود جدیده که کسانی که با دزدیدن حق بقیه در قالب سهمیه حالا جای اونها رو گرفتن برای فرار به جلو اونها رو افراد غقده ای که عدم موفقیت خودشون رو به دزدی اونها نسبت میدن معرفی میکنن.اگر اینو موفقیت بدونین من در رشته قلب یکی از دانشگاه های تهران پذیرفته شدم و اینکه افرادی با نمره کمتر یا مساوی من به جای من در رشته مورد علاقه من پذیرفته شدن رو به دزدیده شدن حق خودم توسط اونها نسبت میدم. حالا اگر پذیرش از میان سهمیه ها مثلا چیزی حدود ۱۰ یا ۲۰ درصد کل ظرفیت بود میشد یه جوری از کنارش گذشت ولی مثلا اگر به رادیو در شهر تهران که انتخاب اول من بود نگاه کنید میبینید ۷۰ یا ۸۰ درصد پذیرفته شده ها سهمیه ای هستند .حالا اگر عصبانی بودن از این دزدی آشکار عقده ای بودنه من عقده ای هستم.

[ بدون نام ] جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 02:27 ق.ظ

آقاجان مگه تو دفترچه تعداد قبولیهای "آزاد" اعلام نشده بود؟

پس چرا آزاد اینقدر کم گرفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هر جا رو پیگیری میکنی میبنی حد اکثر 30-40 درصد آزادن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حرفهایی برای نگفتن... جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 01:08 ق.ظ

والا اینجا بیش از اینکه * خانه ی پزشک * باشه... شده خانه ی یه مشت عقده ای و حسود و کسایی که عدم موفقیت خودشونو میخوان به سایر عوامل نسبت بدن... بچه ها تو رو خداااااااا... یه کم حرمت همدیگه رو نگه دارین... چرا جامعه پزشکی ما داره به این قهقرا میره که نه علم داره.. نه ادب.. نه احترام...
نمیدونم چرا یه عده هی قر میزنن و لعنت به این و اون میفرستن...؟؟ به خدا توکل کنین... به اینکه هر چه قدر زحمت بکشین خدا بهتون همون قدر میده... به اینکه هیچ تلاشی بی ثمر نیست.. به اینکه همیشه یادمون باشه که اخلاق حرف اول میزنه... اینکه به هر کسی بیای و توهین کنی شاید توی کوتاه مدت ارضا کننده باشه.. ولی جز کینه و نفرت و افکار منفی برای خودت حاصلی نداره... اگه موفق نشدی.. دوباره شروع کن... دوباره متولد شو... مطمئن باش به هدفت میرسی... بخوای یا نخوای وضع جوامع جهان سومی همینه که یه عده با توانایی کمتر جاتو میگیرن... ولی .. ولی بازم هستن کسایی که با تلاش خودشون.. با زحمت و هوش خودشون به نتیجه رسیدن...
کسایی که دنبال کوچک کردن دیگرانن.. احساس حقارت درونی خودشونو دارن بروز میدن... بیا ما جزو اونا نباشیم... بیا دوباره با دید بازتر... با انگیزه ی قوی تر... با اشتیاق بیشتر شروع کنیم... و حرفای اون عده ی اندک عقده ای که همه جا هستن و همه جا با منفی بافی سعی در سست کردن اراده ی ما دارنو پشیزی ارزش قائل نباشیم...
اینجا * خانه ی پزشک * است... جای انسانهایی بزرگ با آرزو های بزرگه... قدر خودمونو بدونیم.... همتون موفق باشین...
ارزش عمیق هر انسانی به اندازه ی تمام حرفهایی است که برای نگفتن دارد...

ناشناس جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 12:38 ق.ظ

با سلام
به بالایی
جزوهای کاملی داره فقط خوندنش یه خورده وقت گیره اگه بتونی خلاصه برداری واسه دوره قبل از امتحان خوبه

[ بدون نام ] جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

جزوههای پارسیان دانش چجوره؟

به رزیدنت ارتو تهران پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 10:24 ب.ظ

از این ۱۸ تا چند نفر سهمیه زنان هستند؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 10:20 ب.ظ

البته اعلمی یه بلایی سر رزیدنتهای شریعتی میاره که از زندگی سیز بشن ولی ببین حتی اعلمی هم حاضر نیست رشته اش به لجن کشیده بشه.وقتی میگم رشته فقط تیغ دار یه دلیلش اینه که بر عکس قلب که من از ترس همین امثال اعلمی انتخاب کردم این رشته ها صاحب دارن و دیرتر از گرایش های دیگه خراب میشن

رزیدنت ارتو تهران پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 10:10 ب.ظ

لعنت بر استفاده کنندگان سهمیه های ظالمانه مازاد مدیران نخبه ها !!! ایثارگر رزمنده و....

به رزیدنت ارتو پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 09:56 ب.ظ

افسوس بر این دیده گر خون ببارد رواست اون بلایی که سر پزشکی عمومی امده وکماکان شدیدتر ادامه داره در ابعاد وسیع تر به سر متخصص درامده. ای وای براین همه ندانم کاری. لعنت بر به وجود اودندگان واستفاده کنندگان سهمیه های ظالمانه مازاد مدیران نخبه ها !!! ایثارگر رزمنده و.... هر سهمیه ای که کیلویی نمره اضافه میکنه.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 09:47 ب.ظ

از کجا میشه کتاب های تخصصی رو تهیه کرد؟

رزیدنت ارتو تهران پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 09:47 ب.ظ

امروز روز انتخاب بیمارستان ارتو تهران بود.به غیر ازاینکه از ۱۲ نفری که طبق دفترجه بایدثبت نام می کردن۱۶ نفر ثبت نام کردن ولی جالب اینه که ۲ نفر دیگه هم امروز اومدن با نامه از وزارتخونه.....{شدیم ۱۸ تا!!!!!} راستی اعلمی هرندی به ۸ نفر اخر از نظر نمره گفت برین سال دیگه بیاین من ۱۰ تا رزیدنت بیشتر نمیخوام!!!!!حسابی ضایعشون کرد ...اونام رفتن وزارتخونه کارشون رو درست کنن .که به احتمال زیاد درست میکنن!!!!!

m پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 09:46 ب.ظ

man az emtehan dadane emsal monsaref shodam mikham bezaram sale dg, b nazaretun guidline bekhunam ya hamun jozvehaee k too commente ghabli goftin?

به به مریم بانو پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 09:41 ب.ظ

عزیز به دوست نابغه ات بگو بیاد بحث علمی کنیم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 09:29 ب.ظ

خوش سیرت خودم ندیدم ولی میگن برای حفظ کردن مطالب از روشهایی مثل درست کردن کلمه از حروف ابتدایی مواردی که باید حفظ بشه و یا شعر استفاده میکنه و بعد از خوندن چند صفحه یادت میره کدوم شعر وکلمه مال کدوم مطلب بود ....برای موفق شدن باید از جزواتی استفاده کنی که هر کسی تخصص خودشو تدریس میکنه چون میتونه خیلی از مطالبو با دلایلش بیان کنه که به فهمیدن مطلب منجر میشه و هیچ راهی برای حفظ کردن این حجم وجود نداره جز اینکه حداقل ۵۰-۶۰ درصد مطالبو با دلیل بفهمی تا مجبور به حفظ کردنش نباشی.بهتره از جزوات اساتید دانشگاه استفاده کنی که تو کلاسها تدریس میکردن.(آملی جراحی و کامرانی اطفال و.....)

بیتا پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 06:47 ب.ظ

امسال بیشتر بچه ها چه جزوه ای گرفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوش سیرت چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

روز روشن پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 06:08 ب.ظ

برای این خانمهای بی تربیتی که به من توهین کردند متاسفم و همشون را به خدا واگذار کردم

خوبه یاد بگیریم به همدیگه توهین نکنیم

به روز روشن پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 05:53 ب.ظ

تو باید خفه خون بگیری که فقط بلدی به قول خودت زرزر کنی اگه مردشی در جهت دفاع از حق نداشتت پا شو یه کاری کن مثه بز دلا فقط شعار می دی

به مریم بانو... پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 05:09 ب.ظ

بابت کشفی که کردی من اون کسی که میگی رو میشناسم...چون هم کلاسیمه
ایشون استریت ۱ ٪ دانشگاهه... رتبه ی ۶ پره انترنی کشور با نمره ۱۷۲...
بیش از ۱۵ تا مقاله تو ژورنال های داخلی و خارجی داره... دو دوره رتبه ی کشوری توی المپیاد علمی داره... و ده ها رتبه و جایزه ی علمی و پژوهشی ...که هر موفقیتی که فکرشو کنی به دست آورده...و همه ی اینها رو تو همین چند سال دانشجویی ش انجام داده و هنوزم اینترنه... یه نابغه ی واقعیه... چند تا آدم مث اون میشناسی توی دورو بریات؟؟ انگشت شمار!! پس تا کسی رو نشناختی در موردش نظر نده...
به امید اینکه قدر تلاش خودمون و کسایی که الگو هامون هستن و بدونیم... که این آدم الگوی خیلی از ما ها شده.. توی روز هایی که همه از نا امیدی حرف میزنن و با عصبانیت و پرخاشگری و توهین ... انگیزه های مایی که تازه شروع کردیم و می خوان بگیرن...

H69 پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 05:00 ب.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 04:12 ب.ظ


آقای روز روشن- امروز
و جناب شاید رزیدنت -دیروز


برادرجان این تکیه کلام ( لاشخور ) رو دست کم از کلام فاخرت حذف کن تا لو نری

سالهاس تو این وبلاگ و اون وبلاگ علاف پرسه میزنی و فقط مینویسی لاشخور لاشخور لاشخور

از افاضات شما نکته ها آموختیم.... جدیدترینش اینکه وجه افتراق خوک کثیف با سایر جانوران - منجمله لاشخور محبوب شما - اینه که نه تنها (خفه خون)!!! نمی گیره بلکه تازه مثل عنتر!!! درازگویی هم میکنه!! وجه افتراق دیگه اینه که خوک کثیف روحیه طلبکارانه داره!!!

ضمن تبریک به شما بابت اینهمه تخصص و مهارت در امر حیوان شناسی٬ معروض میدارد لطفا من بعد بجای انتر بنویسید: (عنتر)

حالا که لطف میکنید و فسفر میسوزونید و ادب به خرج میدید جملات سوپر قشنگتونو با املای صحیح بنویسید!


راستی بابابزرگ کجاست تا کلام فوق ادیبانه پزشک فرهیخته (شاید رزیدنت) سابقو سانسور کنه؟ خوابی یا بیدار آقابزرگ؟

روز روشن پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 03:39 ب.ظ

باز هم میگم هر کس از هر سهمیه ای استفاده کرده و میکنه یه لاشخوره کثبفه
چه سهمیه زنان باشه چه سهمیه مازاد یا هرسهمیه دیگه...
ولی در این بین سهمیه زنانی ها علاوه بر لاشخور بودن خوک کثیف هم هستند

چرا؟

چون کسانی که از سهمیه مازاد و محروم و... استفاده میکنن حداقل خفه خون میگیرن و حرفی نمیزنن ولی سهمیه زنانی ها نه تنها خفه خون نمیگیرن بلکه مانند انتر زر زر هم میکنند و طلبکار هم هستند نکبتها...

تنبل بانو پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 03:11 ب.ظ

یه روزی حق به حقدار می رسه
یه روزی حق به حقدار می رسه
یه روزی حق به حقدار می رسه
یه روزی حق به حقدار می رسه
یه روزی حق به حقدار می رسه
یه روزی حق به حقدار می رسه
یه روزی حق به حقدار می رسه
.
ببخشید!ولی هر جور حساب می کنم بعید می دونم یه روز حق به حق دار برسه!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 02:26 ب.ظ

]خه .........گفتن هم حدی داره !!!چطور ممکنه 50 درصد رقبا از بین رتبه های بالا برای سهمیه زنان حذف بشه و نمره آزاد و سهمیه زنان در رادیو تفاوتی نکنه؟ (توجه کنید اکثر 50 نفر اول که معرفی شدن مرد هستند حالا چطور حذف اینها تاثیری نداره ؟)

به روز روشن لاشخور از سهمیه جا موند پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 02:21 ب.ظ

فکر می کنی منی که با سهمیه زنان با نمره 405 داخلی قبول شدم و باید 8 سال تعهد بدم با اقایی که با نمره 420 قبول شده وتعهد نداره خیلی حق تو نکبت رو خوردم؟اون خانمی که مجبوره با سهمیه زنان جراحی رو انتخاب کنه چون این امتحان نا عادلانه است اگه نزنه دیگه حق انتخابی نداره قبول نمی شه وهر رشته ای بهتر از قبول نشدنه...البته برای متاهلا یا کسایی که شانس امتحان مجدد ندارن اگه تو این صف بلندی که وزارتخونه ما رو ردیف کرده (منظورم رتبه های کاذبه)جلویی ها (سهمیه قدرتمند مددیران )حق سهمیه زنان رو نمی خوردند سهمیه زنان هم حق بعدی ...و همین طور ....برادر من هیچ کی سر جای خودش نیست خانه از پای بست ویران است تو هم بهتره دهنتو ببندی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 01:52 ب.ظ

خدایی هست امیدوار باش اومدن به این دنیا از روی حساب کتاب بوده یه روزی حق به حقدار می رسه

به به روز روشن پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 01:35 ب.ظ

شما چی قبول شدی امسال؟
خیلی زور داره این آقایون منت سهمیه زنان زدن تو رشته های رادیو و روان رو که بیشتر اوقات هیچ تفاوتی تو نمره ایجاد نمیکنه میذارن سر خانم ها. خودشونو نمیگن با سهمیه مخفی بدون تعهدشون تو پوست و پاتو و توان بخشی. واقعا که!

به روز روشن پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 01:30 ب.ظ

رعایت ادب لااقل باکسی که در چها رچوب ادب با شما صحبت میکنه لازمه حداقل برای شما که پزشک هستین!! در ضمن این عصبانیتت رو برای اون سهمیه های ظالمانه که حداقل ۱۵۰ نمره اضافه میکنه بکارببر . بهت تبریک میگم که سهمیه خانمها حذف شد ایا دیگه سهمیه ای وجود نداره که حقت روضایع کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به مهدی پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 01:25 ب.ظ

خدا پدرتو بیامرزه ! دلت خوشه نمره کمتر از ۴۰۰ مازادی ها که اظهر من الشمسه. تا سال ۸۷با نمره ۳۲۰ حتی قلب تهران هم قبول شدن امسال که یه کم بیس نمره ها بالا رفته با نمره ۳۴۰ قلب مازادقبول شدن اینا به اقرار خودشون مواردی هم یقینا هست که با نمره کمتر از این قبول شدن....

مهدی رزیدنت کاردیو پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 01:01 ب.ظ

درسته که سهمیه زنان در بعضی از رشته ها نصبت به رشته های جراحی دار تاثیرش کمتره ولی همونها هم تاثیرش کم نیست
من امسال کاردیو شهرستان قبول شدم
قرار بوده ۴ نفر بگیره شاید باور نکنید ولی ۸ نفر گرفته!!!!
جالب اینه که از بین این ۸ نفر من تنها سهمیه ازاد ورودی هستم
۲نفر سهمیه زنان
۱ نفر بورسیه ارتش
۱ نفر سهمیه مناطق محروم
۲ نفر سهمیه مازاد محروم
۱ نفر سهمیه ایثارگران
۱ نفر هم سهمیه ازاد یعنی بنده
کلا از این ۸ نفر ۲ تا خانم و ۶ تا اقا
نکته غم انگیز اینجا بود که روز ثبت نام یکی از سهمیه مازادی ها به شوخی به من میگفت اصلا چه معنی داره یه نفر با سهمیه ازاد قلب قبول بشه و بقیه سهمیه ای ها هر هر هر میخندیدن
سهمیه زنانی ها نمرشون حدود ۲۰ نمره از من کمتر بود و سهمیه ایثار گر که یه پسر ۲۵ ساله بود و قیافش مثل حامد بهداد بود و خیلی هم فشن بود ( ومن نمیدونم با این قیافه فشن چطور از سهمیه ایثارگر داشت استفاده میکرد ) نمرش حدود ۴۰ تا از من کمتر بود
مناطق محروم هم نمرش حدود ۳۰ تا از من کمتر بود
ار نمره بورسیه ارتش اطلاعی ندارم
از مازاد محرومی ها هم اطلاعی ندارم ولی مطمئن هستم نمرشون خیلی کمتر از ۴۰۰ بوده

با ارزوی موفقیت برای همه همکاران عزیز چه اقا و چه خانم

رزیدنت قلب پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 12:59 ب.ظ

نمی‌دانم پزشک‌ها چقدر به آن سوگندی که آخر کار تحصیل‌شان می‌خورند وفادار می‌مانند، یا اصلن یادشان مانده چیزی از مواردش را یا نه. خب انتظاری نیست. این سوگندنامه هم مثل همه‌ی چیزهای خوب این مملکت صوری‌ست. بحث من اما سر شرافت گم‌شده‌ی پزشک‌هاست. ربطی هم ابدن به سوگندنامه ندارد، که نادیده هم مشخص است راه کدام است و چاه کدام. بگذرم از حواشی و برسم به متن.

حدود دو ماه پیش نیمه‌های شب، یکی از بستگانم مشکلی براش پیش آمد و رفت اورژانس. برده‌شد در واقع. مشکوک شدند به سکته‌ی قلبی و متخصص قلب مقیم نبود و ماند تا صبح که حضرت حاکم نزول اجلال بفرمایند. آمد و دید و آزمایش نوشت و رفت و برگشت و تجویز کرد: آنژیوگرافی. آشنای دل‌نازک ما هم پر از ترس و اضطراب رفت زیر نیم‌چه تیغ آنژیوگرافی. نتیجه: 20 درصد گرفتگی قلبی. تجویز: درمان دارویی. آشنای ما ماند و دعای خیر به‌جان پزشک مهربانی که خیال‌اش را از عمل قلب باز راحت کرده‌بود.

چند هفته گذشت و قرعه‌ی کار به نام پدر و مادر خودم افتاد. برای تکمیل مدارک پزشکی حج باید می‌رفتند برگه‌ی سلامت قلب هم می‌گرفتند. رفتند و نوار قلب مشکل داشت. تست ورزش دادند و باز مشکل داشت. تجویز: آنژیوگرافی. استرس وارده به یک خانواده را حساب کنید خودتان. پدر و مادر مشکوک به گرفتگی عروق. یک لحظه هم که هردوشان را هم‌زمان تصور کنی روی تخت بیمارستان، کافی‌ست برای شب و روزت. رنگ به روی مادر نمانده بود از ترس. انقدر شجاعت‌اش ترک خورده بود که داشت آرزو می‌کرد بچه‌ی من را بیند و حسرت می‌خورد که اگر ندیدم چه؟ به پدرم لابد باید تکیه می‌کرد که آن بیچاره خودش بار خودش را اگر می‌کشید خیلی هنر کرده‌بود. با سابقه‌ی بیماری قلبی در خانواده‌ی ما، همه‌ی ذهن‌ها رفته‌بود سمت عمل قلب بازی که به‌زودی هردوشان باید انجام می‌دادند.

پدرم ولی سماجت کرد. چندتا آشنای پزشک داشت، رفت مشاوره‌ی حالاخارج از تخصص، دوستانه. تست ورزش‌ها را دیدند و آن‌ها هم آنژیوگرافی هم‌کارشان را تایید کردند و حتا برای مادرم تاکید کردند «اورژانسی». تنها شانس ما این بود که پسرخاله‌ام آمده‌بود ایران. تخصص نمی‌دانم چی دارد می‌خواند، آمریکا. دید و گفت «مشکل که دارد، ولی چرا آنژیوگرافی؟ توی ایران مگر سیتی‌آنژیو ندارید؟». این اصطلاح جدید ِنجات‌بخش را بلعیدیم و پی گرفتیم و رسیدیم به بیمارستان قلب و دی و امام‌خمینی. آمار گرفتیم از این‌طرف و آن‌طرف که فرق‌اش را ببینیم با آنژیوگرافی، که پزشک‌های قلب همگی گفتند «به دقت آنژیوگرافی نیست، نکند گول بخورید ها!». حالا حسن این سیتی‌آنژیو چه بود که ما افتادیم دنبال ردپاهای حضورش؟ تیغ نمی‌زدند رگ کشاله را پاره کنند و یک دوربین بفرستند توی رگ‌ها. یعنی خون نمی‌پاشید تا سقف اتاق آنژیوگرافی. بعد هم یک کیسه‌ی شن نمی‌گذاشتند روی پای آدم که خون نزند بیرون. یک ماده‌ی رادیواکتیو تزریق می‌شد و با یک دستگاه خیلی خوش‌برخورد (شبیه ام‌آر‌آی) همان کار انجام می‌شد. بدون هیچ ترس و اضطرابی. بدون ریختن یک قطره خون. فقط گیر کرده‌بودیم سر آن «به دقت آنژیوگرافی نیست، گول نخورید ها».

حالت واضح و مشترکی که توی چشم‌های همه‌ی آن متخصصین قلب دیدم «جاخوردن بود». نمی‌دانستند از کجا فهمیده‌ایم اسم سیتی‌آنژیو را. به پدرم گفتم بیشتر مشورت کند، که بوی پول دارم حس می‌کنم. خودش هم حس کرده‌بود. تحقیق انجام شد و نتیجه جالب بود. «سیتی آنژیو» نه تنها دقت‌اش کم‌تر از آنژیو نبود، که مقایسه‌شان شبیه بود به مقایسه‌ی فلاپی‌دیسک و دی‌وی‌دی. تفاوت تکنولوژی‌ها بالای بیست‌سال بود. دل‌مان قرص شد و هردوشان با هزینه‌ای حدود هشتصدهزار تومان سیتی‌آنژیو را انجام دادند و شکر خدا مجموع گرفتگی هردوشان روی هم 20 درصد هم نبود. آن شرافت گم‌شده کجاست؟ عرض می‌کنم.

هزینه‌ی آنژیوگرافی (که تیغ دارد و ترس و خون) حدود یک تا یک‌ونیم میلیون تومان است برای هر نفر، و هزینه‌ی سیتی‌آنژیو حدود چهارصدهزار تومان. زمانی که صرف آنژیوگرافی می‌شود با احتساب یک تا دو شب بستری بودن بعد از آن (جدای از وقت‌های پذیرش و نوبت‌دهی و…) حدود دو روز است، و وقتی که صرف سیتی‌آنژیو می‌شود (باز هم جدای از پذیرش و نوبت‌دهی و…) حدود نیم‌ساعت. ترس و اضطراب‌شان را هم مقایسه نکنم که لابد می‌دانید. پس گیر این پزشک‌های متخصص قلب کجاست؟

مشکل خیلی پیچیده نیست. آنژیوگرافی را فقط متخصص قلب‌ای که دوره‌ی مخصوص آنژیوگرافی را دیده‌باشد می‌تواند انجام بدهد، ولی سیتی‌آنژیو را یک رادیولوژیست (که البته او هم باید دوره دیده‌باشد) می‌تواند انجام دهد. یعنی انحصار آنژیوگرافی دست صنف خودشان است و انحصار سیتی‌آنژیو دست دیگران. چون طبیعتن یک مرکز پزشکی ترجیح می‌دهد برای انجام کاری مشابه، حقوق خیلی کم‌تر یک رادیولوژیست را بدهد تا حقوق بالای یک متخصص قلب را. خب تجارت کثیف متخصصین قلب (که فرق می‌کند با جراح قلب) را که می‌بینید، اما حالا عمق فاجعه کجاست؟

عمق فاجعه این‌جاست که این جماعت نخورده نیستند. هشت‌شان گرو نه‌شان نیست. خیلی راحت می‌توانند ماهی پنچ-شش میلیون تومان دربیاورند ( و خیلی هم بیشتر از این‌ها). اما باز گدا-صفتانه چشم‌شان دنبال یک‌قران دو-زار پولی‌ست که از هر آنژیوگرافی به‌جیب می‌زنند، بی‌این‌که به فکر سلامتی و راحتی بیمار باشند. حتا گستاخی و دزدی (که اتفاقن حقیقت معنای دزدی همین‌جاست) را به‌حدی می‌رسانند که تمام تلاش‌شان را به‌کار می‌گیرند برای پشیمان کردن بیمار از دست‌یابی به راه تشخیص جدیدتر و کم‌هزینه‌تر و آسان‌تر، تازه اگر بگذریم از هماهنگی‌های پلیدشان برای «ناشناخته ماندن» این تکنولوژی.

بعد از پدر و مادرم دایی‌م هم رفت سراغ چک‌آپ. ده سال پیش آنژیوگرافی کرده‌بود و حالا باید دوباره تست ورزش می‌داد. مشکل داشت تست‌اش. تجویز: آنژیوگرافی. پیش چهار-پنج‌تا از بهترین متخصصین قلب تهران رفت (که اگر هر شخصی فکر می‌کند صداش به جایی می‌رسد خواست اسامی را به‌اش می‌دهم) و همه گفتند آنژیوگرافی. انقدر چرب‌زبانی و بازاریابی کرده‌بودند برایش که ما هرچه می‌گفتیم بیا اول برو سیتی‌آنژیو، -با این‌که می‌ترسید از آنژیوگرافی- قبول نمی‌کرد و استدلال پزشک را پذیرفته‌بود به این توجیه که اگر رگ‌اش گرفته‌بود همان‌جا یک‌باره برایش بالن می‌زنند یا استنت می‌گذارند و چه و چه. تاکید هم کرده‌بودند «اورژانسی»‌ست و حتا از سفر با ماشین یا هواپیما یا هر وسیله‌ی دیگری منع‌اش کرده‌بودند و نوبت اضطراری هم به‌اش داده‌بودند «همین فردا صبح». ای تف به درسی که خوانده‌اند که حالا هیچ فرقی با این بازاریاب‌های شرکت‌های هرمی ندارند.

به هر زحمتی بود راضی‌ش کردیم برود سیتی‌آنژیو و رفت و نتیجه: گرفتگی جزیی. درمان: یکی-دوتا قرص فقط.

این فریاد را کجا باید زد؟ به کی باید گفت پزشک‌های مملکت تبدیل‌شده‌اند به حساب‌های بانکی ناطق؟ جالبی قضیه می‌دانید کجاست؟ کمی بیشتر تحقیق کردیم، قیمت دستگاه سیتی‌آنژیو کم‌تر از سه‌میلیون دلار است. پولی که یعنی هیچ! ولی فقط سه‌تا توی ایران داریم. چرا؟ چون برای وارد کردن‌اش (حتا بخش خصوصی) باید از وزارت بهداشت تاییدیه گرفت و آن‌ها هم تایید نمی‌کنند (جز همان سه‌تایی که لابد برای دوست و آشناست). چرا؟ چون آن‌ها که باید تایید کنند خودشان متخصص قلب‌اند و بازارشان به‌خطر می‌افتد.
.
«… سوگند یاد می‌کنم که: از تضییع حقوق بیماران بپرهیزم و سلامت و بهبود آنان را بر منافع مادی و امیال نفسانی خود مقدم دارم…»
.
رگ گردن‌تان باد نکرده هنوز؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 12:33 ب.ظ

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نانا80 پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 12:32 ب.ظ

پارسیان دانش تعطیل شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 12:09 ب.ظ

http://balawerewolf.wordpress.com/2010/08/17/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%E2%80%8C%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87%E2%80%8C%DB%8C-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C/

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 12:08 ب.ظ

http://balawerewolf.wordpress.com/2010/08/17/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%E2%80%8C%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87%E2%80%8C%DB%8C-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C/

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 11:27 ق.ظ

جالبه اول میگن بدون سهمیه قبول نمیشیم بعد میگن نمرمون با سهمیه آزاد فرقی نداره
اگر تفاوت نداشت بدون سهیه سال گذشته قبول میشدی .ممکنه دربعضی موارد فردسهمیه ای نمره آزاد همون رشته رو بیاره ولی اینها استثنا است و غالبا اینطور نیست .تازه چنین موردی هم مثل اینه که یکنفرچیزی رو که فکر میکنه لازم داره بدزده و بعدبه اون احتیاج پیدانکنه .استفاده نکردن از جنس دزدی چیزی از گناه دزد کم نمیکنه
بعد هم در مورد رشته های غیرجراحی قطعا سهمیه زنان حداقل در جابجاکردن دانشگاه تاثیر زیادی داره

به روز روشن پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 10:22 ق.ظ


سهمیه ی زنان فقط تو رشته های جراحی اورو و اورتو که بین خانمها زیاد طرفدار نداره کمک کننده ست وگرنه برای ی بقیه ی رشته ها تاثیرش در حد حداکثر ۱۰ نمره بوده!

بعدش هم اینو بفهمید که ما مجبور به انتخاب این سهمیه بودیم! طبق سیاست های اون وزارتخونه ی معلوم الحال ما مجبور بودیم! وقتی برای رشته های مورد علاقه ت سهمیه زنان بذارن و اگه انتخابش نکنی شانس قبولی نداری چه کار میکنی؟؟؟؟
من خودم پارسال سهمیه زنان نزدم و بااینکه نمره م خوب بود روان قبول نشدم امسال اجبارا زدم و پشیمون هم نیستم هیچ احساس بدی هم ندارم چون نمره م با سهمیه آزاد فرقی نداره!

به به به روز روشن پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 09:49 ق.ظ

گفته بودی :حالا فهمیدی سهمیه زنان چقدر تاثیر داره؟
دیگه چرت و پرت نگو

اگراین حرف از سر عصبانیت هست چطور در برابر سهمیه های باتفاوت ۱۵۰ نمره ساکتی پس بدان که ....خودتی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 08:41 ق.ظ

در مورد دکتر سنگی که جزو رتبه های برتر دستباری اسمشون اعلام شده ایشون اوایل بهمن سال گذشته از ایتالیا به ایران امده و به شهر خودشون خلخال رفتن و از پزشکای خلخال در مورد اینکه رفرنسای امتحان چیا هست سوال کردن من یکی از پزشکای خلخال هستم البته پارسال اونجا بودم از من هم تو بیمارستان سوال کرد ....بعد از امتحان رتبه اش 40 شد!!!!و جزو رتبه های برتر اعلام شد فکر می کنم رادیو تهران رو انتخاب کرده
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

پرنده مهاجر پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 01:33 ق.ظ http://lmedicine.blogfa.com

در تایید بیانات بابابزرگ همینجا و در همین ماه مبارک قسم می خورم که از هیچکدام از مسئولین دخیل در این حق خوری و افرادی که با استفاده از رانت سهمیه ای را غصب کردند نمی گذرم و حسابشان را به قیامت واگذار می کنم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 01:22 ق.ظ

گاهی فراموش می کنم کسایی که اینجا می نویسن پزشکن

به به روز روشن پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 01:11 ق.ظ

چه کسی گقته سهمیه زنان تاثیرش کم بوده؟!!!!!!!!
من خودم امسال جراحی قبول شدم با نمره ۴۳۵ یکی از هم دوره ای هامون هم دختره با نمره ۳۸۹ قبول شده !!!!
۴۶ نمره اختلاف!!!
میفهمی یا نه؟

مناطق محروم هم قبولی داشتیم ولی نمرش ۴۰۷ هست
با من ۲۸ نمره اختلاف داره !!


حالا فهمیدی سهمیه زنان چقدر تاثیر داره؟
دیگه چرت و پرت نگو

ناشناس پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 12:31 ق.ظ

با سلام
هر آنچه بر ماست از ماست
محققی دزد هر کاری بتونه و هر بلایی بتونه سر ما خواهد آورد تا سیاست تصفیه سیاسی نظام پزشکی هم مثل سایر ارگانها برای ثبات بیشتر نظام آخوندی به نحو احسن اجرا بشه!

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 11:34 ب.ظ

بچه ها به کوری چشم وزارت خونه اسامی درزدای علمی و خائنین به جان مردم در اینده را اعلام کنیم...

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 11:22 ب.ظ

فلش کارت خوبه!استفاده کن !با این سهمیه مازاد ومدیران حتمأ قبول میشی!

رزا چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام .نظرتون در مورد فلش کارت چیه؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 09:52 ب.ظ

واقعا کیا رو دارید رسوا میکنید ؟؟وقتی همه دزد شدند دیگه رسوا کردن چه دردیو دوا میکنه ؟!! مگه چند نفر بدون سهمیه قبول شدن؟؟اینجا هر کیو میشناسم که رشته خوب قبول شده سهمیه مدیران بوده!!

به روز روشن چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 08:21 ب.ظ

اخه دوست عزیز انصاف داشته باش هر چند به وجود امدن هر سهمیه ای در مباحث علمی خیانت در حق علم ودانش اون کشوره ومن هم با هر سهمیه ای مخالفم اما سهمیه خانمها که ۲۰-۳۰ نمره بیشتر به نمره افراد اضافه نمیکرد مثلا امسال با سهمیه خانمها با نمره ۴۵۲ رادیو شهرستان قبول شدن که منصفانه نگاه کنیم میبینیم که این سهمیه هیچ کمکی نکرده وفقط یه تعهد بیخودی باید داده بشه. اما سهمیه مازاد مدیران ۱۴۰-۱۵۰ نمره حداقل به نمره این افراد اضافه میکنه سهمیه نخبه ها ۵۰-۶۰ نمره وسهمیه های دیگه هم. خدا رو شکر سهمیه خانمها برداشته شد جالا ببینم شما دوست عزیز ودیگر همکارا ایا به این سهمیه های ناعادلانه اعتراض میکنید وایا در طی این ۴-۵ سال به این سهمیه ها اعتراض کردید؟ انصاف داشته باشیم!!!!!!!!!!!!

ناشناس چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 03:58 ب.ظ

از زنجان دکتر گلشنی پزشک معتمد شبکه بهداشت شهرستان زنجان (لاشخور و مفت خور) با انواع مختلف سهمیه ارتوی تهران

فرهاد چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 02:57 ب.ظ http://rez89.persianblog.ir

یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به دیگران!!!
خواستم خدمت دوستان عزیز عرض کنم که مطمئنا هر کدوم از ما اگه قانونی تبصره ای چیزی موجود بود که میتونستیم از اون در جهت رسیدن به اهدافمون استفاده کنیم بدون در نظر گرفتن حقوق دیگران بلا درنگ از اون استفاده میکردیم و خودمون رو محق(به ضم میم و کسر حاء)میدونستیم چرا که اصولا ما مردمانی قانون مدار هستیم و چون عادت کردیم قوانین رو بند به بند با تبصره های مربوطه اجرا کنیم اینجور جاها که پای منافع شخصی در میونه که جای خود داره!!!!پس عزیزان به اونایی که براشون سفره ای پهن شده تا سر این سفره بشینن و از اون ارتزاق کنن خرده نگیرین و سعی نکنین آبروی نداشتشونو کم و زیاد کنین اگه جرات و جربزه ای در خودتون احساس میکنین و قدرتشو دارین با اونایی دست به یقه بشین که این قوانین رو پایه ریزی میکنن و حاشا که ازین کارشون غرض و مرضی داشته باشن!!!میتونین ازشون بپرسین اگه حرف منو باور نمیکنین پس بازم میگم یه سوزن (۱)به خودتون بزنین یه جوالدوز(۲) به دیگران!!!!
پینوشت:
(۱)سوزن منظور آمپول نیست همون سوزن خیاطی خودمون حالا فرض کنین آمپول با سرنگ انسولینه
(۲)جوالدوز سوزن درشتی که با آن در قدیم لحاف و تشک میدوختند شما آمپول متوکاربامول رو در نظر بگیرین یکجا تزریق بشه

روز روشن چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 02:50 ب.ظ

اگر میخواهین اسمی را اعلام کنین تا ابروشون بره
باید در کنار سهمیه مدیران اسامی همه دخترهای لاشخوری که از سهمیه زنان استفاده کردند را هم بگین!

رزا چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام .نظرتون در مورد فلش کارت چیه؟

فرهاد چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 01:53 ب.ظ http://rez89.persianblog.ir


من ، تو ، او




من به مدرسه میرفتم تا درس بخوانم
تو به مدرسه میرفتی به تو گفته بودند باید دکتر شوی
او هم به مدرسه میرفت اما نمی دانست چرا

من پول تو جیبی ام را هفتگی از پدرم میگرفتم
تو پول تو جیبی نمی گرفتی همیشه پول در خانه ی شما دم دست بود
او هر روز بعد از مدزسه کنار خیابان آدامس میفروخت

معلم گفته بود انشا بنویسید
موضوع این بود علم بهتر است یا ثروت

من نوشته بودم علم بهتر است
مادرم می گفت با علم می توان به ثروت رسید
تو نوشته بودی علم بهتر است
شاید پدرت گفته بود تو از ثروت بی نیازی
او اما انشا ننوشته بود برگه ی او سفید بود
خودکارش روز قبل تمام شده بود

معلم آن روز او را تنبیه کرد
بقیه بچه ها به او خندیدند
آن روز او برای تمام نداشته هایش گریه کرد
هیچ کس نفهمید که او چقدر احساس حقارت کرد
خوب معلم نمی دانست او پول خرید یک خودکار را نداشته
شاید معلم هم نمی دانست ثروت وعلم
گاهی به هم گره می خورند
گاهی نمی شود بی ثروت از علم چیزی نوشت

من در خانه ای بزرگ می شدم که بهار
توی حیاطش بوی پیچ امین الدوله می آمد
تو در خانه ای بزرگ می شدی که شب ها در آن
بوی دسته گل هایی می پیچید که پدرت برای مادرت می خرید
او اما در خانه ای بزرگ می شد که در و دیوارش
بوی سیگار و تریاکی را می داد که پدرش می کشید

سال های آخر دبیرستان بود
باید آماده می شدیم برای ساختن آینده

من باید بیشتر درس می خواندم دنبال کلاس های تقویتی بودم
تو تحصیل در دانشگا های خارج از کشور برایت آینده ی بهتری را رقم می زد
او اما نه انگیزه داشت نه پول درس را رها کرد دنبال کار می گشت

روزنا مه چاپ شده بود
هر کس دنبال چیزی در روزنامه می گشت

من رفتم روزنامه بخرم که اسمم را در صفحه ی قبولی های کنکور جستجو کنم
تو رفتی روزنامه بخری تا دنبال آگهی اعزام دانشجو به خارج از کشور بگردی
او اما نامش در روزنامه بود روز قبل در یک نزاع خیابانی کسی را کشته بود

من آن روز خوشحال تر از آن بودم
که بخواهم به این فکر کنم که کسی کسی را کشته است
تو آن روز هم مثل همیشه بعد از دیدن عکس های روزنامه
آن را به به کناری انداختی
او اما آنجا بود در بین صفحات روزنامه
برای اولین بار بود در زندگی اش
که این همه به او توجه شده بود !!!!

چند سال گذشت
وقت گرفتن نتایج بود

من منتظر گرفتن مدارک دانشگاهی ام بودم
تو می خواستی با مدرک پزشکی ات برگردی همان آرزوی دیرینه ی پدرت
او اما هر روز منتظر شنیدن صدور حکم اعدامش بود

وقت قضاوت بود
جامعه ی ما همیشه قضاوت می کند

من خوشحال بودم که که مرا تحسین می کنند
تو به خود می بالیدی که جامعه ات به تو افتخار می کند
او شرمسار بود که سرزنش و نفرینش می کنند

زندگی ادامه دارد
هیچ وقت پایان نمی گیرد

من موفقم من میگویم نتیجه ی تلاش خودم است!!!
تو خیلی موفقی تو میگویی نتیجه ی پشت کار خودت است!!!
او اما زیر مشتی خاک است مردم گفتند مقصر خودش است !!!!

من , تو , او
هیچگاه در کنار هم نبودیم
هیچگاه یکدیگر را نشناختیم

اما من و تو اگر به جای او بودیم
آخر داستان چگونه بود؟؟؟

فرهاد چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 01:42 ب.ظ http://rez89.persianblog.ir


چطور فهمیدی آی کیو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به فرهاد چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 01:17 ب.ظ

حتماشما هم با سهمیه قبول شدی ؟

فرهاد چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 01:07 ب.ظ http://rez89.persianblog.ir

یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به دیگران!!!
خواستم خدمت دوستان عزیز عرض کنم که مطمئنا هر کدوم از ما اگه قانونی تبصره ای چیزی موجود بود که میتونستیم از اون در جهت رسیدن به اهدافمون استفاده کنیم بدون در نظر گرفتن حقوق دیگران بلا درنگ از اون استفاده میکردیم و خودمون رو محق(به ضم میم و کسر حاء)میدونستیم چرا که اصولا ما مردمانی قانون مدار هستیم و چون عادت کردیم قوانین رو بند به بند با تبصره های مربوطه اجرا کنیم اینجور جاها که پای منافع شخصی در میونه که جای خود داره!!!!پس عزیزان به اونایی که براشون سفره ای پهن شده تا سر این سفره بشینن و از اون ارتزاق کنن خرده نگیرین و سعی نکنین آبروی نداشتشونو کم و زیاد کنین اگه جرات و جربزه ای در خودتون احساس میکنین و قدرتشو دارین با اونایی دست به یقه بشین که این قوانین رو پایه ریزی میکنن و حاشا که ازین کارشون غرض و مرضی داشته باشن!!!میتونین ازشون بپرسین اگه حرف منو باور نمیکنین پس بازم میگم یه سوزن (۱)به خودتون بزنین یه جوالدوز(۲) به دیگران!!!!
پینوشت:
(۱)سوزن منظور آمپول نیست همون سوزن خیاطی خودمون حالا فرض کنین آمپول با سرنگ انسولینه
(۲)جوالدوز سوزن درشتی که با آن در قدیم لحاف و تشک میدوختند شما آمپول متوکاربامول رو در نظر بگیرین یکجا تزریق بشه

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 12:12 ب.ظ

نخبه های امسال از مدیرهای اردبیل هم که درست اسم بردن...اینا همه پست سازمانی هم دارن میرن برمیگردن لابد همه هم میشن هیئت علمی(البته با سنین بالای 45-50سال!!!!!!!!!!!)پست سازمانی هم که حاضر و آماده است....

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 12:07 ب.ظ

همچنین دکتر جاماسپ مقدم با حدود 340 رفت ارتوپدی تبریز سال 1388

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 12:06 ب.ظ

دکتر اصغری هم از نخبه های سهمیه مدیران اردبیل سال قبل بود که الان خدا میدونه تو شهید بهشتی چکار میکنه....بخدا قسم با زیر 300 رفت جراحی

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 01:37 ق.ظ

پارسال 320-30 نورو اصفهان

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 01:36 ق.ظ

۳۶۰ نورو تهران !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 01:34 ق.ظ

تا جایی که من می دونم پوررمضان نمرش به زور 300 شده

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 12:40 ق.ظ

برازجان-بوشهر چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

دکتر پور رمضان مدیر شبکه نمره ۳۷۵

سهمیه مازاد مدیران

رادیولوژی کرمان

برازجان-بوشهر چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

دکتر پور رمضان مدیر شبکه نمره ۳۷۵

سهمیه مازاد مدیران

رادیولوژی کرمان

برازجان-بوشهر چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 12:36 ق.ظ

دکتر پور رمضان نمره ۳۷۵

سهمیه مازاد مدیران

رادیولوژی کرمان

استان بوشهر چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 12:02 ق.ظ

از خورموج(بوشهر) مدیر بیمارستان ...دکتر فقیه جراحی بهشتی...

...این شعر تقدیم به همه سهمیه هایی که نا عادلانه وارد رزیدنتی شدند :

قدر آتش کم نگردد.. دود اگر بالا رود
جای چشم ابرو نگیرد... گر چه او بالاتر است !

خورموج سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 11:57 ب.ظ

از خورموج مدیر بیمارستان ...دکتر فقیه جراحی بهشتی...

کسی می دونه؟ سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 11:20 ب.ظ

آخرین نمره قلب تهران سهمیه آزاد چند بوده؟

گرگان سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 11:14 ب.ظ

از شهر ما گرگان داوود مومنی مقدم لا شخور طب اورژانس با نمره خیلی پایین.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 09:41 ب.ظ

کاش سالهای قبل هم این اسامی رو اعلام میکردیم تا مفت خورها رسوا میشدن .اسامی سهمیه به اصطلاح استعدادهای درخشان!!!!!!!!! رو هم بنویسید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 09:38 ب.ظ

ای.ان تی اصفهان . قلب تهران .قلب اصفهان .رادیوشیراز .رادیو اصفهان . اعصاب بهشتی.اعصاب اصفهان.ارتوپدی اهواز .جراحی همدان.و.... در بین رزیدنتهای ورودی ۸۶ ۸۷ ۸۸ عده ای هستن که با سهمیه ظالمانه مازاد ومدیران واستهدادهای درخشان پدیرفته شدن. خدا لعنت کنه باعث وبانی این سهمه های نا جوانمردانه رو.

به ۲ تا بالایی سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 09:32 ب.ظ

خدا پدرتو بیامرزه ۵۰-۶۰ نمره چیه؟؟؟؟؟!!!!!!!! سهمیه مازاد ومدیران بسته به سنوات خدمت حداقل ۱۳۰-۱۴۰ نمره به نمره افراد اضافه میکنه ۵۰-۶۰ نمره مربوط به سهمیه نخبه ها!!! ونیروهای مسلحه ماهم کههر سال دریغ از پارسال هر سال باید با یه سهمیه ظالمانه جدید رقابت نا برابر بکنیم.........

بانو سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 09:13 ب.ظ

کلاسا رو چرا تعطیل کردن به نظر شما؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 06:20 ب.ظ

الان داشتم لیست اسامی پذیرفته شده های ایران را که لینکش بالاتر هست میدیدم .جالبه تک و توک سهمیه آزاد توش پیدا میشه.بیخود نیست کسی اعتراض نمیکنه اکثر افرادی که پذیرفته شدن متقلبین سهمیه ای هستند بقیه هم که پذیرفته نشدن فکر می کنن ایراد از اونهاست بنده های خدا نمی دونن بقیه همینطوری ۵۰ -۶۰ نمره جلوترن یعنی تقریبا معادل بیست سئوال یا ۳ تا مینور.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 03:38 ب.ظ

دکترمهدی اتابکی رادیولوژی شیراز با سهمیه ظالمانه مدیران

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 01:52 ب.ظ

لطفا اطلاعات شخصی نپرسید که جواب نمی دهماخه می ترسم خانمها بشناسند و در خانه را اتز پاشنه بکنند
همینقدر بگم که بابا بزرگ یک شخصیت مجازی است همسن بابا بزرگ ها ؛ اهل ایران ... و جی پی یعنی جوجه پزشک.. بقیه اش بماند

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 12:11 ب.ظ

از اردبیل این سه نفر بالا رو به خاطر داشته باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد