خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هفته بیستم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس دوازدهم

 

اوست عادل 
لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد  

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ    
لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند  

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 ===============================

  

هفته بیستم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس دوازدهم

تا روز جمعه هشتم مرداد

================================ 

   

فرم اعلام انصراف مرحله جایگزین 28/04/1389

 فرم اعلام انصراف مرحله جایگزین 

======================================

 آزمون ارتقای دستیاری برگزار شد؛ اعلام نتایج در 6 مرداد
آزمون ارتقای دستیاران دوره تخصصی پزشکی سال 89 امروز پنجشنبه 31 تیرماه در 30 دانشگاه علوم پزشکی به طور همزمان برگزار شد. ............. 

 

===================================== 

 مهلت انصراف داوطلبان دستیاری از مرحله ذخیره ها اعلام شد
داوطلبان سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که مجاز به انتخاب رشته در این دوره بوده اند در صورت عدم تمایل به شرکت در مرحله جایگزین تا 10 مرداد فرصت دارند، ....... 

  

===============================

 رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خبر داد:
امکان اعلام انصراف مجازین آزمون دستیاری برای جایگزینی تا 10 مرداد
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از آغاز اعلام انصراف مجازین سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری رشته‌های تخصصی برای جایگزینی خبر داد.
دکتر سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: وزارت بهداشت مهلتی برای اعلام انصراف مجازین آزمون دستیاری در نظر گرفته است تا در صورت جایگزینی این دسته از افراد جایگزین نشوند.
وی افزود: بنابراین مجازینی که تمایلی برای جایگزینی ندارند باید انصراف خود را تا 10 مرداد ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی .... اعلام کنند.
سراجی با اشاره به محرومیت‌های انصراف پذیرفته‌شدگان، گفت: بر اساس مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در صورتی که داوطلبی پذیرفته شود و یا پس از ثبت‌نام انصراف دهد به مدت یکسال از شرکت در آزمون دستیاری محروم می‌شود.

 مهلت انصراف داوطلبان دستیاری از مرحله ذخیره ها اعلام شد
داوطلبان سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که مجاز به انتخاب رشته در این دوره بوده اند در صورت عدم تمایل به شرکت در مرحله جایگزین تا 10 مرداد فرصت دارند، عدم تمایل خود را اعلام کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی فرم اعلام انصراف از مرحله جایگزین را برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی منتشر کرد.
بر اساس اعلام مرکز سنجش این گروه از داوطلبان از 30 تیرماه تا 10 مردادماه جاری فرصت دارند که عدم تمایل خود را به صورت اینترنتی و با تکمیل فرم مربوطه اعلام کنند.
در صورتی که داوطلب کد رهگیری خود را فراموش کرده باید کد ملی و شماره فیش بانکی خود را وارد کند و در صورتی که شماره فیش بانکی خود را نیز فراموش کرده می تواند با وارد کردن کد ملی و مشاهده آدرس ایمیل خود پس از تایید، کدرهگیری که به ایمیل وی فرستاده می شود را دریافت کند.
به گزارش مهر، سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد. در نهایت 2 هزار و 443 نفر در این آزمون پذیرفته شدند. 

==================================

  پسرک فقیر 


در زمانهای قدیم پسرک فقیری در شهری زندگی می کرد که برای گذران زندگی و تامین مخارج تحصیلش دستفروشی می کرد. از این خانه به آن خانه می رفت تا شاید بتواند پولی بدست آورد. روزی متوجه شد که تنها یک سکه 10 سنتی برایش باقیمانده است و این درحالی بود که شدیداً احساس گرسنگی می کرد. تصمیم گرفت از خانه ای مقداری غذا تقاضا کند. بطور اتفاقی درب خانه ای را زد. دختر جوان و زیبائی در را باز کرد. پسرک با دیدن چهره زیبای دختر خجالت زده و دستپاچه شد و بجای غذا، فقط یک لیوان آب درخواست کرد!
دختر که متوجه گرسنگی شدید پسرک شده بود بجای آب برایش یک لیوان بزرگ شیر آورد.
پسر با دقت و آهستگی شیر را سر کشید و پس از تشکر گفت : "چقدر باید به شما بپردازم؟ " دختر پاسخ داد: "چیزی نباید بپردازی، مادرم به ما آموخته که نیکی ما به دیگران ازائی ندارد"پسرک گفت: "پس من از صمیم قلب از شما سپاسگذاری می کنم"
سالهای سال از این ماجرا گذشت تا اینکه آن دختر جوان که حالا برای خودش خانمی شده بود به شدت بیمار شد. پزشکان محلی از درمان بیماری او اظهار عجز نمودند و او را برای ادامه معالجات به شهر دیگری فرستادند تا در بیمارستانی مجهز، متخصصین بهتری نسبت به درمان او اقدام کنند.
دکتر هوارد کلی، جهت بررسی وضعیت بیمار و ارائه مشاوره فراخوانده شد. هنگامیکه متوجه شد بیمارش از چه شهری به آنجا آمده برق عجیبی در چشمانش درخشید. بلافاصله بلند شد و بسرعت بطرف اطاق بیمار حرکت کرد. لباس پزشکی اش را بر تن کرد و برای دیدن بیمارش وارد اطاق شد. در اولین نگاه او را شناخت.
سپس به اطاق مشاوره بازگشت تا هر چه زود تر برای نجات جان بیمارش اقدام کند.
از آن روز به بعد آن زن بیمار را مورد توجهات خاص خود قرار داد و سر انجام پس از یک تلاش طولانی علیه بیماری، پیروزی از آن دکتر کلی و تیم بزشکی بیمارستانش گردید.
آخرین روز بستری شدن زن جوان در بیمارستان بود. به درخواست دکتر صورتحساب پرداخت هزینه درمان زن جهت تائید نزد او برده شد. آن پزشک گوشه صورتحساب چند کلمه ای نوشت و آنرا درون پاکتی گذاشت و برای آن زن جوان ارسال نمود.
 زن جوان از باز کردن پاکت و دیدن مبلغ صورتحساب واهمه داشت. مطمئن بود که باید تمام عمر را بدهکار باشد. سرانجام تصمیم گرفت و پاکت را باز کرد. چیزی توجه اش را جلب کرد. چند کلمه ای روی قبض نوشته شده بود. آهسته آنرا زیر لب خواند : "بهای این صورتحساب قبلاً با یک لیوان شیر پرداخت شده است" امضاء. دکتر هوارد کلی

 ===========================

 تصویری از آخرین لحظات حیات پرفسور حسابی
شام در کنار تخت استاد سرد شده است. ظاهرا دیگر نیازی به خوردن غذا نیست.
پزشکان و مسئولان بیمارستان دانشگاه به این نتیجه رسیدند که معالجه روی قلب استاد دیگر اثری ندارد.
لذا آنژیوکت چند دارو برای ادامه تپش قلب از رگ دست راست و آنژیوکت تزریق مسکن درد از دست چپ ایشان را خارج و حتی ماسک تامین اکسیژن که دیگر ریه ها قادر به تامین آن نبود را برداشته اند و تنها سنسورهای تپش قلب روشن است.
 شگفت اینکه در چنین حالتی در کمال حیرت پزشکان و متخصصین بیمارستان کانتونال دانشگاه ژنو، پروفسور حسابی در آخرین لحظات حیات به چیزی جز مطالعه و افزایش دانش نمی اندیشد.
  این تصویر منحصر به فرد را یکی از کارکنان خود بیمارستان به عنوان یک تصویر تکان دهنده و تاثیر گذار ثبت کرده است.
 

====================================

آزمون ارتقای دستیاری برگزار شد؛ اعلام نتایج در 6 مرداد
آزمون ارتقای دستیاران دوره تخصصی پزشکی سال 89 امروز پنجشنبه 31 تیرماه در 30 دانشگاه علوم پزشکی به طور همزمان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار مهر، آزمون ارتقای دوره دستیاری به منظور ارتقای دستیاران رشته های تخصصی پزشکی از یک سال به سال بالاتر برگزار می شود.
آزمون ارتقا در سه سال گذشته به دانشگاه های علوم پزشکی تربیت کننده دستیار واگذار شده است و در این دوره 30 دانشگاه مجری برگزاری آزمون هستند.
نتایج نهایی آزمون ارتقا پس از جمع بندی نمرات ارزیابی درون دانشگاهی و آزمون کتبی بدست می آید و در این دوره نتایج آزمون 6 مردادماه به دستیاران اعلام می شود.
آزمون ارتقای دستیاری شامل دو بخش ارزیابی درون دانشگاهی و آزمون کتبی است. ارزیابی درون دانشگاهی از سوی گروههایی که دستیار در آن مشغول به تحصیل است، انجام می شود و آزمون کتبی تحت نظارت دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی و از سوی دانشگاهها برگزار می شود.
مجموع نمره های ارتقای هر سال 300 است که 50 درصد کل نمره مربوط به ارزیابی درون دانشگاهی و 50 درصد دیگر به آزمون کتبی اختصاص دارد. دستیارانی که در طول دوران دستیاری سه بار در آزمون ارتقای دستیاری مردود شوند از سیستم آموزش تخصصی بالینی پزشکی اخراج خواهند شد.

نظرات 422 + ارسال نظر
RAR password recovery with crack شنبه 10 فروردین 1398 ساعت 04:00 ب.ظ https://patch4free.com/rar-password-recovery/

RAR Password Unlocker Serial: It is terribly higher and quick word recovery track

App Cloner Premium apk full version پنج‌شنبه 10 آبان 1397 ساعت 02:45 ب.ظ https://apkgameshack.com/app-cloner-premium-apk/

App Cloner is an application that will allow you to make exact copies of any app on your smartphonehttps://apkgameshack.com/app-cloner-premium-apk/

AnyTrans crack دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 01:38 ب.ظ http://shareuploadfile.com/anytrans/

is a good software that is developed for iPhone.

Jaguar XJ 2019 شنبه 28 مهر 1397 ساعت 12:25 ب.ظ https://cars2bike.com/jaguar-xj-2019/

introduces the 2019 XJ50, commemorating 50 years of building flagship sedans. What the company needs to do is debut an all-new XJ.

Chevrolet camaro zl1 یکشنبه 22 مهر 1397 ساعت 12:31 ب.ظ https://newcarandbike.com/chevrolet-camaro-zl1/

This is really a very good article. Thanks for publishing such useful articles.

write my essays سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.essayservicey.com/

Your life becomes worse and heavier because of term papers and the essay and difficult tasks? Then write my essays

Jane سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.essayservicey.com/

Hello! If you want to avoid problems with your study! Visit our website<a href:"http://www.essayservicey.com/">essayservicey.com writing
</a> where you will find all necessary!

carmenlund1 پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 09:49 ق.ظ http://www.writeversity.com

I also think the process described is a very effective one to achieve the goals.

ChasityMccarty33 شنبه 27 مهر 1392 ساعت 08:49 ق.ظ http://www.essaysempire.com

Visit <a href="http://www.essaysempire.com">essaysempire firm</a> for more information and order best academic essays and cheer up your academic life just by obtaining our perfect academic writing service.

Ray27Eileen یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 08:14 ق.ظ http://best-writing-services.com

Have no idea which agency to select to get help from? Go over <a href="http://best-writing-services.com/reviews/premiumqualityessays-com">PremiumQualityEssays testimonials</a>, and reach a wise choice.

ARNOLDSharlene33 پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 07:48 ق.ظ http://perfect-resume.com

Are you looking how to write a resume or where to receive resume formats and reliable resume services? Or you simply wish to buy CV from certified resume writers? Only get in touch with <a href="http://www.perfect-resume.com/blog/anatomy-olympic-standard-cv">Resume company</a>.

LeonTerrie پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 07:47 ق.ظ http://best-essay-sites.com

Don’t have the faintest idea which writing centre to choose to receive assistance from? Look through <a href="http://best-essay-sites.com/review-of-marvelousessays-com">MarvelousEssays testimonials</a>, and come to a judicious choice.

DownsGuadalupe جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 08:41 ق.ظ http://prime-resume.com

Lots students transpire the responsibility to qualified resume writers because they lack the skill to write a satisfactory resume in order that the argument why students need to <a href="http://www.prime-resume.com/blog/write-resume-pad-resume-part-2/">resume writers</a>, but such guys like author don't do that. Thanks a lot for the information. Very useful information about this post.

Cherry32Deloris شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 08:23 ق.ظ http://global-soft.com

You are displeased from your previous experience cooperating with unskilful programmers? Visit <a href="http://global-soft.com">Global-Soft firm</a> and Hire Web Developers from the most topnotch company.

SherryMendoza29 دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 07:28 ق.ظ http://goodfinance-blog.com

I had a dream to begin my own firm, but I didn't have enough of cash to do that. Thank goodness my close colleague proposed to use the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/personal-loans">personal loans</a>. Thence I received the college loan and made real my desire.

FLOSSIEKnowles24 یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.essayswriters.com

Because of many of tasks I am having no alternative but to <a href="http://www.essayswriters.com/buy-a-paper.html">buy a paper</a>.

FultonAllyson19 یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.primeessays.com

In fact, there're numbers of ways to accomplish an essay assignment. Why select the hardest one? Simpy buy an <a href="http://primeessays.com/index.php?mode=original-essay">Original Essay</a>. Don't search for complicated ways!

ALMABarrera34 پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 10:15 ب.ظ http://www.writingscentre.com

Students who have problems with writing essays understand that it is good to buy research papers written by proficient writers. <a href="http://WritingsCentre.com/">Visit this website</a> if you desire to get expert essay writing services you should come to these essay writing companies.

GoffLESLEY34 دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 05:16 ب.ظ http://master-dissertations.com

Very often, scholars make the the dissertation by their own. But some opt to order the hot topic close to this good topic from the <a href="http://master-dissertations.com/results.html">dissertation service</a>, because that’s more easy.

RebeccaLuna33 دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 04:53 ب.ظ http://www.exclusivepapers.com

Badly accomplished <a href="http://www.exclusivepapers.com/college-paper-writing.php">college paper writing</a> would mess up your academic success. Nevertheless, if you <a href="http://www.exclusivepapers.com/buy-essay-online.php">buy essay online</a> of great quality, everything is OK.

SummersMegan جمعه 22 دی 1391 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.bestwritingservice.com

Because of the busy way of life students would rather buy essays than write their writing tasks by themselves. Oft for<a href="http://www.bestwritingservice.com">this Web site</a> and I assure that you will be offered immediate term paper writing support.

KENDRAPugh25 جمعه 22 دی 1391 ساعت 08:13 ق.ظ http://goodfinance-blog.com

It is well known that cash can make us disembarrass. But what to do when one has no cash? The only one way is to receive the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/personal-loans">personal loans</a> or just bank loan.

CARRIEGuy29 دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 09:10 ق.ظ http://essaysbank.com

Don't you understand what freedom supposes to be? At time you don't compose your <a href="http://www.essaysbank.com">philosophy essay</a>, but custom papers writing service renders you with essay, you will smell the freedom.

JeriBarr دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 01:19 ق.ظ http://www.qualityessay.com

Open this <a href="http://QualityEssay.com/">Web page</a> if you need to buy best term papers and essays from the best online store. You will definitely be glad with original term paper writing services.

NunezDollie35 چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 07:23 ق.ظ http://4writers.net

If you are school going youngsters who cannot handle their academic homework by their own hence highly qualified <a href="http://4writers.net">writer freelance jobs</a> is available for you here!

BURTONDelores23 پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 07:51 ب.ظ http://4submission.com

Use the <a href="http://4submission.com/directories.htm">seo submission</a> service, when you are willing your Internet site to be optimized very quickly.

TurnerRobin22 جمعه 12 آبان 1391 ساعت 02:56 ب.ظ http://www.essayslab.com

Buy online essay made in accordance with the quality educational standards.Log into <a href="http://www.essayslab.com">Web site</a> and make certain that high quality essay writing services could be provided to every single customer.

MamieRoth جمعه 12 آبان 1391 ساعت 02:17 ب.ظ http://www.essaysprofessors.com

It all starts with a solution. The solution is to not ever again grant various students to intrude while you are working on . I am completely agreeable with your material it will help me in my <a href="http://www.essaysprofessors.com">buy paper</a>

Long30Stacie جمعه 12 آبان 1391 ساعت 02:17 ب.ظ http://www.bestwritingservice.com

Seeking for the way to get the top of scientific community? Do not get how to do it? We should give you a clue: "<a href="http://bestwritingservice.com/buy-a-essay.html">buy a essay</a>" – and all will have to be great.

Laverne27Mcclure جمعه 12 آبان 1391 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.qualityessays.co.uk

You're a good student, right? Thus, you definitely need research papers created by specialized <a href="http://qualityessays.co.uk/research-papers-buy.html">custom essays uk</a> service.

CARALowery جمعه 12 آبان 1391 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.premiumqualityessays.com

First-rate writing papers online assistance is likely to obtain, if pupils check this <a href="http://www.PremiumQualityEssays.com/">link</a> and buy professional term papers essays from the first-rate company.

PooleTessa جمعه 12 آبان 1391 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.superbessay.com

Are you ready to be an expert in research papers accomplishing. Thus, you must write on very high level. You should not <a href="http://superbessay.com/pay-for-essay-a-good-company.html">Pay for essay a good company</a>, if you are willing to demonstrate your real writing skills.

LaceyMoss29 جمعه 12 آبان 1391 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.goldessays.com

Are you still searching for wonderful custom writing service? Stop your searches, press <a href="http://GOLDESSAYS.com">over here</a> and buy essays online and you will never be sorry.

HarrietSanford34 جمعه 12 آبان 1391 ساعت 01:25 ب.ظ http://bestwritingservice.co.uk

Basically I have not bad thoughts for essays, nonetheless, my grammar is not the best. So, I need proofreading for my papers. I was not able to determine a good specialist who could proofread my academic essays until I turned to the <a href="http://www.bestwritingservice.co.uk/contacts.html">essay papers uk</a> service. Specialists proofread my essays and I can be sure that my high grades are gained!

TerraSykes30 سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 06:16 ب.ظ http://perfect-resume.com

Don’t know how to compose well-done CV on your own? Writing companies that function on the net will assist you with good grace whenever you require to get high quality <a href="http://perfect-resume.com/">resume writing samples</a>.

BlairElena27 سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 06:06 ب.ظ http://soft-group.com

Visit our <a href="http://Soft-group.com/">application development company</a> and get to know that we are set to support your enterprise software development requirements.

Tucker31Mai چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 02:35 ب.ظ http://theplagiarism.com

Creating your website you need to upload only original content. Nevertheless, even if your texts used to be written by specialized writers, you cannot know that your academic papers are unique. So, you should use <a href="http://theplagiarism.com">plagiarism detection</a>. That can guarantee that your content is good.

HurleyNichole34 شنبه 22 مهر 1391 ساعت 10:55 ب.ظ http://essaysleader.com

Despite the crisis guys still buy <a href="http://www.essaysleader.com">college papers</a> just because numbers of papers writing services cut down prices for custom academic papers. Nonetheless, the standard remains great!

KirklandLILLIE چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 11:10 ب.ظ http://supreme-essay.com

My advise to you is that I will ordinarily strive to provide gist that provides tremendous value & benefit to you anytime you come to this page. Everytime you see here I want you to feel that it's time well spent. . I find it very profitable especially when you need <a href="http://www.supreme-essay.com/samples.html">term paper help</a>.

VegaIva چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 07:24 ب.ظ http://topqualitybacklinks.com

It is natural that site owners want many clients to be leaded to their internet sites. Nevertheless, it is hard to do it and I suggest to ask the <a href="http://topqualitybacklinks.com/blog_posts.htm">blog posting services</a> aiding you!

MOONJenifer23 جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 07:50 ب.ظ http://marketingslinks.com

There was no progress with my website for two weeks. I attempted to make a lot of things. Finally, I have found the <a href="http://marketingslinks.com/link_service.htm">cheap seo packages</a> providers. I consider that website submission experts can do everything that can aid my internet site.

Bell30Millie پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 05:20 ق.ظ http://essaysservice.com

These days paper writing services which suggest ordering custom written essays, term and research papers continue their fights for trust of the students. <a href="http://essaysservice.com">Buy essay</a> only from companies which sound highly professional.

SuzetteJames19 جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 12:26 ب.ظ http://topdissertations.com

You have to be very notional man to do this really hot <a href="http://topdissertations.com">dissertation service</a> as this post . I would like to buy paper or <a href="http://topdissertations.com">thesis writing service</a> just about this. Thank you a lot!

JanieBates33 پنج‌شنبه 16 شهریور 1391 ساعت 11:19 ب.ظ http://goodfinance-blog.com

It's well known that money makes people independent. But how to act if somebody does not have cash? The only one way is to try to get the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/home-loans">home loans</a> and just auto loan.

MontgomeryBlanca سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.essayslab.com

That is common thing that not all college students do not have writing experience. Nevertheless, it is not a problem because different completing organizations offer to order <a href="http://essayslab.com/essay-writing-services.html">essay writing</a> and it is great fair.

NIEVESRamona پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 07:58 ق.ظ http://www.4submission.com

I generally get what I would like to get. Now I need my website to be optimized. Therefore, I must see <a href="http://4submission.com">link building cost</a> and submit articles stuff. If you have got various propositions, you can share with me!

JimmieNorris27 دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 02:42 ق.ظ http://www.supremeessays.com

If you want your useful release is favourite, you would publish it at <a href="http://www.supremeessays.com/essay-writing-service.html">essay writing service</a>. Because this guys will have a chance to finish and spread out the technology essay, therefore people will get know about your data more rapidly.

SandovalKarina جمعه 2 دی 1390 ساعت 02:44 ق.ظ http://www.bestwritingservice.com

Had feelings of confusion just because of academic essay papers creating previously. But, some my good friend shared with me a stuff that aided me a lot. The matter is that it is possible to <a href="http://www.bestwritingservice.com/buy-essay1.html">buy essay</a>. Thence, I have done so and was estonished just because my rates were the best. Now I should advice everybody to do the same!

RosaFaye سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 12:56 ب.ظ http://goodfinance-blog.com

I would like to propose not to wait until you earn enough amount of cash to buy goods! You can get the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/home-loans">home loans</a> or sba loan and feel yourself comfortable

ﻓﺮﺯﺍﺩ شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 03:55 ب.ظ

ﺳﻼﻡ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻋﺰﯾﺰ ﺑﻪ ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﻋﻤﺮﺍﻥ ﺑﺨﻮﻧﻢ ﺑﻬﺘﺮﻩ ﯾﺎ ﻋﻠﻮﻡ ﺁﺯﻣﺎﯾﺸﮕﺎﻫﯽ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺧﺪﺍ ﮐﻤﮑﻢ ﮐﻨﯿﺪ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺁﺯﺍﺩ دوﺗﺎﺷﻮ ﻗﺒﻮﻝ ﺷﺪﻡ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﮐﺪﻭﻣﻮ ﺑﺮﻡ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻧﻈﺮ ﺧﻮﺏ ﺑﺎﺷﻪ.....ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺳﺨﺖ ﺑﻮﺩﻧﺶ ﮐﺪﻭﻡ ﺳﺨﺘﺘﺮﻩ...ﺟﻮﺍﺑﻮ ﻣﯿﺘﻮﻧﯿﻦ ﺑﺮﺍﻡ ﺍﯾﻤﯿﻞ ﮐﻨﯿﻦ ﻣﻤﻨﻮﻥ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺧﺪﺍ ﮐﻤﮑﻢ ﮐﻨﯿﺪ vc_sushida@yahoo.com

محمد یکشنبه 17 مرداد 1389 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام به همه دوستان
واسه چی خسته؟
شروع کردی؟

رزیدنت چشم یکشنبه 17 مرداد 1389 ساعت 12:09 ب.ظ

دوستان چشم ایران چطوره؟فارابی خیلی از رسول بهتره؟

خسته جمعه 15 مرداد 1389 ساعت 07:33 ب.ظ

سلام کسی نیست ؟ من دارم از غصه می میرم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 مرداد 1389 ساعت 09:49 ق.ظ

تعطیله؟

به ایضا شنبه 9 مرداد 1389 ساعت 12:40 ق.ظ

شما انگار داخلی قبول شدی رشته خوبیه ولی امارت راجبه پاتو غلطه من با ۴۳۰ پاتو تهران قبو ل نشودم ضمنا من اقا هستم

m جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 10:00 ب.ظ

merc

به یه دانشگاه تهرانی جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 09:47 ب.ظ

کسی می دونه معاون آموزشی دانشگاه تهران در حال حاضر چه کسی هست؟و کجا می شه پیداش کرد؟

اینجوریاست جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 09:44 ب.ظ

سئوال:کسی از نمره رادیو شهر تهران خبر داره؟

خبر: ۴۴۵ سهمیه زنان به رادیو هیچ شهری نرسیده!!!!!!

به پوست گیلان جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 09:44 ب.ظ

شما یه آقای دکتر هستی؟
تا حالا فکر می کردم خانمی
واقعا پشیمون نیستی این همه رشته خوب تو تهران را ول کردی که بری پوست شهرستان بخونی؟

ولی از اونجاییکه شما عاشق این رشته هستید پیشرفتی که در این رشته خواهید داشت با هیچ رشته دیگری قابل مقایسه نیست.
امید وارم هر کجا که هستید موفق باشید و انشا الله کار انتقال تان هم جور شود.

نوروسرجری جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 09:26 ب.ظ

اینجوری جواب خودتو بده و تصمیم بگیر
اگه نخونم چکار کنم
؟؟
بالاخره که باید بخونی اگه می خوای ایران امتحان بدی
گیرم نشی واسه سال دیگه آماده تری

m جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 09:21 ب.ظ

yani b nazaretun dir nashode ba tvajoh b inke az azar baiad beram tarh?

نوروسرجری جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 09:17 ب.ظ

به ام و هر کسه دیگه که از خوندن ناامید شده
......................
قصه یوسف و آن قوم چه خوش پندی بود
به عزیزی رسد افتاده به چاهی گاهی
......................
شما بی اینکه جو قبولی در رشته خاص
جوحرفای دوستان
جو این جزوه اون جزوه
بگیردت
فقط بخون
اعتماد کن به خوندنت
و
مرور کن

خزیدن در کنج کتابخانه ها جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 09:12 ب.ظ

در آمریکا هم نمره USMLE از معیار های مهم پذیرش در مقاطع بالاتر است. نمره در آزمون ها اگر در بقیه دنیا بهترین ملاک برای تعیین معلومات نباشد در مملکت ما که مصاحبه و ... قطعا به فساد و تقلب منتهی خواهد حتما بهترین روش است .بعد هم کل دوره بالینی طب 5 ساله بنابراین 1-2 سال مطالعه برای کسب معلومات تئوریک زیاد هم هست .در مورد مهارت های عملی هم مثل مهارت های تئوریک قابل یادگیری است.
در آخر اونطور که من شاهد بودم عموما نمره افراد با سطح سواد شون تناسب داره مگر موارد استثنا که در هر نوع آزمونی پیش میاد .بعد هم تا اونجایی که من در تهران شاهد بودم بیشتر خرخون ها (حتی می تونم بگم همشون ) سوادشون رو اتفاقا دقیقا با خزیدن در گوشه کتابخونه به دست آوردن .یعنی با این وضع آموزش پزشکی راه دیگه ای وجود نداره .من در طول 5/7سال تحصیل دربهترین دانشکده پزشکی ایران حتی یک مورد آموزش مفید در بالین رو شاهد نبودم .کار ما این بود که تو بخش بریم سر مریض های تخصصی و فوق تخصصی بایستیم و استاد محترم شروع کنه به نطق کردن .تنها مورد مواجهه عملی ما با مریض در دوره ا ماهه طب اورپانس بود که اونهم بیشتر با رزیدنت سال یک بود که اگر کم سواد تر از ما نبود چیز بیشتری هم نمی دونست .

به عاشق پاتو! جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 08:57 ب.ظ

پاتوی تهران- خانم - نمره ی ۴۳۵ . یعنی آقایون با نمره ی کمتر هم قبول شدن!

و ایضا پاتوی ساری- آقا -نمره ی ۴۲۳

در ضمن اگه دقت کنین می بینین که نمرات پذیرفته شدگان پاتو و داخلی معادل هم هست.
(قابل توجه اونایی که همه ش درحال طبقه بندی هستن و پاتو رو میذارن توی رشته های متوسط و داخلی رو تو رشته های پایین!!!)

m جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 08:54 ب.ظ

nourosergury mishe b manam yekam roohie bedi kheili na omidam taghribam dg nemikhunam

m جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 08:51 ب.ظ

hampa man hastam vali cheghadr tond khun baiad basham?

نوروسرجری جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 08:46 ب.ظ

دوست عزیز
یک توصیه مهم
از همین ابتدا این کلمان رو بکار ببری قاقیه رو باختی
فکر نکن اگه ار نظر زمانی کسی پیشتر شروع کرده از شما جلوست
هر کسی برنامه خاص خودشو داره
جو این رقابت نه چندان منطقی شما رو نگیره
سعی کن از برنامه خودت عقب نباشی نه دیگران
........

همپا جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 08:27 ب.ظ

از دوستان کسی هست که شروع نکرده باشه؟مایلم با کسی که شروع نکرده اما تندخونه درس بخونم تا بتونیم خودمونو به بقیه برسونیم.

m جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 08:12 ب.ظ

bacheha midoonam b bahsatun rabti nadare vali yeki k etela dare mitune bem bege k ozaye daramade darusaza chetore? kheili moheme plz

[ بدون نام ] جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 08:05 ب.ظ

م اون دوستی که گفت نمره ها در این آزمون لعنتی !بیانگر سواد افراد نیست واقعا گرم.
جانا سخن از زبان ما می گویی.
من در عجبم چه اصراری دارند بعضی دوستان که با نمره بالاتر در یک شرایط نابرابر خود را محق می دانند و با این استدلال احمقانه که نمره بالاتر در این آزمون حتما شایسته رشته بهتری هست روی به فحاشی دیگران می آورند.
پس فرق شما با مسولین ظالمی که با همین استدلال مسولیت هایی که شایسته آنها نیست رو تصاحب کردند و نتیجه کار این وضع موجود جامعه ماست که یک بخش از از اون رو در تصمیم گیری های مربوط به آزمون دستیاری می بینیم چیست؟!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــجواب :فکر کردی آزمون نبود چی میشد؟؟همه سهمیه ها بدون هیچ زحمتی میرفتن تخصص اونوقت به ریشت میخندیدن ! اینو میخوان نه ؟؟

عاشق پاتو جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 07:59 ب.ظ

کسی از نمره های پاتو تهران خبر نداره ؟

به بالایی جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 07:28 ب.ظ

مثل اینکه فراموش کردهاید با همین ازمون ناعادلانه درازمونی بنام کنکور بذیرفته وبزشک شده اید اگر ازمون ملاک خوبی نیست بس کل ازمون هایی که بر گزار شده ناعادلانه بوده نه فقط همین ازمون دستیاری شما هم فرصتو از دست نده ومثل بقیه به گوشهای بخز شاید فرجی شود یا درصورت توان سازوکار بهتری البته با علم به اینکه اینجا ایران است ارایه کن

[ بدون نام ] جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 07:15 ب.ظ

دم اون دوستی که گفت نمره ها در این آزمون لعنتی !بیانگر سواد افراد نیست واقعا گرم.
جانا سخن از زبان ما می گویی.
من در عجبم چه اصراری دارند بعضی دوستان که با نمره بالاتر در یک شرایط نابرابر خود را محق می دانند و با این استدلال احمقانه که نمره بالاتر در این آزمون حتما شایسته رشته بهتری هست روی به فحاشی دیگران می آورند.
پس فرق شما با مسولین ظالمی که با همین استدلال مسولیت هایی که شایسته آنها نیست رو تصاحب کردند و نتیجه کار این وضع موجود جامعه ماست که یک بخش از از اون رو در تصمیم گیری های مربوط به آزمون دستیاری می بینیم چیست؟!!

هر وقت در یک شرایط برابر ۱۶۰۰۰ نفر پزشک عمومی قادر بودند در یک آزمون استاندارد شرکت کنند در اون صورت شاید نتیجه به عدالت نزدیک تر باشد.

کسانی که با خزیدن در کنج کتابخانه ها یا خانه ها ۱سال یا ۲ سال را صرف خوندن می کنند تا نتیجه بگیرند بیشتر از هر سهمیه نا عادلانه ایی مرتکب ظلم به دیگران می شوند!!!..............چرا؟

چون که پزشکی اساسا در بالین آموخته می شود نه فقط کتاب خوانی....کتاب خوانی که چه عرض کنم جزوه خوانی!!!
بسیار مسخره هست که افرادی در اطراف خود می بینم که نه در کار بالین قادر به کشف یک علامت ساده از مریض هستند و نه توان لیست کردن بیشتر از یک تشخیص در مواجهه با یک بیمار را دارند درمان دیگر جای خود دارد اما همین آدمها به علت شرایط خاص ۱-۲سالی با جزوات در هم می آمیزند و در نهایت با نمره ایی بالا رشته ایی که لیاقت آن را ندارند قبول می شوند....!

منصفانه بنگرید چند نفر از این افراد می بینید؟

آیا پزشکی اینست که فقط با جزوه خواندن و شرکت در یک آزمون این چنینی افراد از هم متمایز شوند؟!
پس مهارت در معاینه و مهارت در تشخیص و مهارت در درمان و مهارت در تحقیق و پژوهش کجا باید سنجیده شود؟

مهارت در تست زنی معیار انتخاب شده است!!!!!

تاسف به حال مردم مملکت گروه پزشکان و...........

جابجایی ارتوپدی تبریز جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 06:54 ب.ظ

ارتوپدی تبریز

مایل به جابجایی با دانشگاه های تهران

email: faridehnajafi@yahoo.com

mobile: 09123055582

دکترپزشک به نوروسرجری جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 06:01 ب.ظ

دارم تماس میگیرم.

یک خبر کاملا موثق جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 06:00 ب.ظ

تعداد قبول شدگان رشته زنان امسال ۲۲۰نفر (بجای ۱۹۰ نفری که اعلام کردند)بوده و طبق بررسیهای انجام شده تعداد مورد نیاز این رشته در کشور ۱۱۰نفر میباشد.




....فکر کنم امسال ظرفیت زنان رو کم کنن ،البته نظر شخصیه چون بسیاری از اتندینگ دانشگاهها به این تعداد پذیرفته شده معترض هستند

دکتر پزشک به نوروسرجری جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 05:59 ب.ظ

دارم تماس میگیرم.

به بوست گیلان جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 05:41 ب.ظ

یعنی با ۴۵۱ورتبتون هم فکر میکنم حدود ۲۵۰ایرانم قبول نشدید عجب عوضی هستندند امسال اینا سهمیه ازادو لت وبار کردند

[ بدون نام ] جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 04:50 ب.ظ

من نمیگم همه میگن

به طب اورژانس جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 04:49 ب.ظ

استرس طب اورژانس کمه ؟ حرفایی میزنیا ... اسمش روشه که !

[ بدون نام ] جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 04:46 ب.ظ

در برابر درامدش منظورم بود

به به پوست گیلان جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 04:23 ب.ظ

نخیر برعکس

[ بدون نام ] جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 04:20 ب.ظ

شنیدم طب اورژانس استرسش خیلی کمه درسته؟

یه سوال مهم جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 02:52 ب.ظ

دانشگاه تهران هم مثله بعضی از دانشگاهها به مدل روپوش سفید گیر میده! اخه شنیدم شیراز به دانشجوهای خانمش روپوش با ارم دانشگاه میده...........................................!!۱!۱

[ بدون نام ] جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 02:46 ب.ظ

نمره قبولی طب اورژانس از بیهوشی پایین تره و افزایش ظرفیتش بیشتره اگه زدی اینو شاید بیاری

نوروسرجری جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 01:15 ب.ظ

از قیل و قال مدرسه حالی دلم گرفت
یک چند نیز خدمت معشوق و می کنیم
...................................................
تشکر دوست عزیز خانم یا آقایی که به مزاح کامنتی برای من گذاشته بودید**
ما از تو به پیغام دروغیم تسلی
...................................................
قصد حیلی کارها رو داریم**
خیال حوصله بحر می پزد هیهات
چه هاست در سر این قطره محال اندیش
....................................................
اما **
ای بسا آرزو که خاک شدست
....................................................
التماس دعا**
تا چه قبول افتد و چه در نظر آید

دنتیست جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 12:42 ب.ظ

از قرار معلوم اینجا بنگاه شوهر یابی هم هست!

به ذخیره جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 12:19 ب.ظ

۳۷۴ بیهوشی قبول شده

ذخیره جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 12:17 ب.ظ

دوستان فکر میکنین نمره۳۷۳ تو ذخیره ها چیزی قبول بشه؟

م جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 12:13 ب.ظ

خبر جدیدی از تعهد ندارید؟ کسایی که کمتر تعهد دادن چی می شن؟

نظرتون درموردبوست برای اقایون چیه جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 12:13 ب.ظ

به بوست گیلان جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 12:09 ب.ظ

حتما خانمید که تهران قبول نشدید

m جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 09:03 ق.ظ

gharar shod dg az in harfa nazaniaaaaaaaaa

تعهد جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 01:13 ق.ظ

کسی میدونه این تعهد یعنی چی؟
این مدت باید صبح ها تو بیمارستان کار کنیم؟

به به پوست گیلان جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 01:06 ق.ظ

الویت چهارمم بود بعد از دانشگاههای تهران

رزیدنت لوکس به نوروسرجری جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 12:41 ق.ظ

شما قصد ازدواج نداری؟

فلوشیب جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 12:31 ق.ظ

کسی میدونه ایا به همه فلو میدن یا مربوط به هیات علمیه چون نوشتن حداقل ۵۰درصد مربوط به هیات علمی میشه ودر صورت گرفتن فلو برای سهمیه ازاد مدت تعهدش چقدره؟

به اینجوریاست جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 12:18 ق.ظ

می تونم سوال کنم اقایان باچه نمرهای قبول شدن

نروسرجری پنج‌شنبه 7 مرداد 1389 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام دوست محترم
نروآنستزی در چه حیطه ای فعالیت می کنه؟

مجنون پنج‌شنبه 7 مرداد 1389 ساعت 11:40 ب.ظ

این بیهوشی هم واسه خودش عالمی داره ها ما نمیدونستیم !

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد