خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هفته بیست و نهم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس سوم

 اوست عادل 
لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد  

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ    
لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند  

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 ===============================

  

هفته بیست و نهم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس سوم 

تا روز جمعه ۷ خرداد 

=======================================   

وزیر بهداشت خبر داد:
رسیدگی به متخلفان آزمون دستیاری همچنان ادامه دارد
پرونده‌های جدیدی درباره تخلفات آزمون دستیاری روی کار آمده است
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت در برخورد با متخلفان آزمون دستیاری مدعی مردم است و ما منتظر هستیم تا دستگاه قضایی کار خود را در این زمینه تمام کند.
به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی ایسنا، دکتر مرضیه وحید دستجردی وی در حاشیه افتتاح هزارمین پایگاه اورژانس جاده‌ای کشور از رو آمدن پرونده‌هایی جدید در رابطه با تخلفات آزمون دستیاری خبر داد و افزود: علاوه بر پرونده‌های گذشته پرونده‌های جدیدی نیز مطرح شده است و در مجموع 32 نفر از متخلفان آزمون دستیاری کارشان بررسی شده، به طوریکه هفت نفر به زندان رفته‌اند و سه نفر از آنها هنوز در زندان هستند. این افراد جدید مربوط به کسانی بودند که سوالات را خریده‌اند.
وزیر بهداشت گفت: در مجموع رسیدگی به متخلفان آزمون دستیاری همچنان ادامه دارد

======================================= 


گفتگوی مهر با نسل سراجی
تکذیب ادعاهای موجود درباره لو رفتن نتایج دستیاری/ اعلام نتایج پس از بررسیها
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در مورد اعلام نتایج آزمون دستیاری 88 گفت: این موضوع که فردی ادعا کند در رشته ای پذیرفته شده است و یا ادعا کند که اطلاع دارد چه کسانی در آزمون دستیاری پذیرفته شده اند درست نیست( البته غیر از کسانیکه در امتحان اول سوال خریده بودند و نیز اقازاده ها ) و تکذیب می شود.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اصولاً هنوز استخراج نتایج صورت نگرفته است که فردی بداند در آزمون و یا رشته مورد نظر خود پذیرفته شده است یا خیر.
وی گفت: با توجه به فرآیندهایی که برای آزمون دستیاری سال 88 بوجود آمده است دو فرآیند کمیسیونهای مربوطه مجلس و بخش سنجش وزارت بهداشت در حال کنترل فرآیند بررسی نتایج هستند و از همین رو بسیار زمان بر است.
نسل سراجی اضافه کرد: همچنین بررسی سهمیه هایی که در آزمون دستیاری اعمال می شود کار مهمی است که با دقت بیشتری مورد بررسی قرار می گیرد.
وی تاکید کرد: نتایج آزمون دستیاری تا زمانی که بررسی های کنترلی وزارت بهداشت و کمیسیون های مجلس به پایان نرسد اعلام نمی شود و برنامه زمانبندی پس از بررسی های بیشتر آزمون اعلام خواهد شد.
سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد. آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.
آزمون مجدد نیز پس از اعلام نتایج با اعتراض برخی داوطلبان روبرو شد به طوری که شاهرخ رامین عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری سال 88 به مهر گفت: با وزارت بهداشت توافق شد تا زمان بررسی کامل و تحلیل آماری نمرات و رتبه های دستیاری، نتایج آزمون دوره سی و هفتم اعلام نشود.
  

================================ 

مشکلی در آزمون دستیاری پزشکی وجود نداشته است
همدان - عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در بررسی های صورت گرفته توسط نماینده این کمیسیون مشخص شد که مشکلی در برگزاری آزمون دستیاری پزشکی وجود نداشته است. <<<<<  نگاهی به گذشته::

یکشنبه 8 خرداد 1384 ساعت 11:52 AM

عضو هیات تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی:
لورفتن سوالات آزمون دستیاری پزشکی را تکذیب می‌‏کنم صددرصد تیم برگزار کننده آزمون را قبول داریم
>>>>>


مشکلی در آزمون دستیاری پزشکی وجود نداشته است
همدان - عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در بررسی های صورت گرفته توسط نماینده این کمیسیون مشخص شد که مشکلی در برگزاری آزمون دستیاری پزشکی وجود نداشته است.

دکتر"اکبر رنجبر زاده"، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دانشجویان با ذکر احتمال لو رفتن سوالات سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که بهمن ماه پارسال برگزار شد خواستار ابطال آن بودند.
وی گفت: به دنبال این اعتراض ها، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تحقیق در این زمینه را در دستور کار قرار داد.
نماینده اسدآباد درخانه ملت اضافه کرد: در بررسی های صورت گرفته توسط نماینده این کمیسیون تاکنون به مدرکی دال بر مشکل در برگزاری آزمون دریافت نکرده است.
وی یادآوری کرد: سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اسفند پارسال برگزار شد که وزیر بهداشت و درمان با بررسی شکایت برخی از داوطلبان مبنی بر اینکه سوال این آزمون قبل از برگزاری در اختیار تعدادی از شرکت کنندگان قرار گرفته است این آزمون را باطل اعلام کرد.
رنجبر زاده افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز 13 اسفند پارسال ضمن ایجاد تغییر در ساختار و روش‌، اقدام به برگزاری همزمان آزمون‌های پذیرش دستیاری تخصصی، پیش‌کارورزی و علوم پایه پزشکی کرد.
وی گفت: بااین وجود شماری از داوطلبان دوباره به نتایج این آزمون و نحوه برگزاری آن شکایت کردند که نتیجه رسمی تحقیق نماینده کمیسیون وبهداشت و درمان مجلس بعد از ظهر امروز به طور رسمی اعلام می شود.
============================================
 

 آخرین تغییرات آزمون دستیاری اعلام شد
معاون آموزشی وزیربهداشت به ایسنا خبرداد:
محاسبه نمره و معدل پیش‌کارورزی در آزمون
تغییر ضرایب برخی سوالات در رشته‌های خاص
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تغییرات آزمون دستیاری سال 89،از محاسبه10 درصدی نمره پیش کارورزی و اعمال ضرایب مختلف به سوالات در آزمون پذیرش دستیاری تخصصی خبر داد.
دکتر محمد علی محققی، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به شیوه پذیرش دانشجوی دستیار، اظهارکرد: بر این اساس تغییراتی در نحوه پذیرش دستیاری انجام می‌شود تا از ثبات و اعتبار بیشتری برخوردار شود، بنابراین تغییرات موجود با توجه به مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی، از سال 89 جنبه عملیاتی پیدا می‌کند.
وی افزود: اولین موضوع مورد توجه در تحولات سیستم دستیاری، تدریجی بودن این تغییرات با در نظر گرفتن ملاحظات و منافع کلیه داوطلبان است و تلاش می‌شود تا زمینه اجرای آن در سال‌های آینده فراهم شده و در طول برنامه پنج ساله، کل تصمیمات نشست شورا اجرایی ‌شود.
معاون آموزشی وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه در تحولات جدید به روش‌های باثبات‌تر و شاخص‌های با درجه اعتبار زیاد توجه ویژه شده است، تصریح کرد: این تحولات و تغییرات به تدریج جایگزین روش فعلی آزمون کتبی چند گزینه‌ای خواهد شد.
 محاسبه 10 درصدی نمره پیش‌کارورزی در آزمون دستیاری
محققی با اشاره به تغییرات مورد نظر در آزمون دستیاری خاطرنشان کرد: اگر کارنامه‌ای که از طول دوره تحصیل دانشجویان پزشکی عمومی به دست می‌آید، قابلیت محاسبه در پذیرش را داشته باشد، بدیهی است که از اهمیت و اعتبار بالاتری نسبت به آزمون یک مرحله‌ای کتبی تئوری برخوردار است.
وی افزود: خوشبختانه در پزشکی عمومی شاخص‌هایی که قابلیت مقایسه میان گروه‌های مختلف را داشته باشد وجود دارد و در این میان می‌توان به آزمون پیش کارورزی اشاره کرد.
معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه در آزمون پیش کارورزی قابلیت لازم از نظر علمی وجود دارد تا از امکان لازم برخوردار باشد، گفت: در این راستا فرمول‌های معتبر در شرایط مختلف به گونه‌ای تعدیل می‌شود که برای گروه‌های بزرگتر قابل مقایسه باشد.
محققی خاطر نشان کرد: با اعمال این فرمول‌ها امکان استفاده از این آزمون به عنوان بخشی از نمره پذیرش برای ورود به دوره دستیاری فراهم شده است.
وی با بیان اینکه 10 درصد از مجموع نمره پذیرش به شاخص آزمون پره انترنی اختصاص دارد، تصریح کرد: با یک فرمول، نمره پیش کارورزی میان داوطلبان تبدیل به تراز می‌شود و از نمره همتراز حداکثر10 درصد در پذیرش مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ ولی در اولین دوره اگر داوطلبی فرصت کافی نداشته است که نتیجه خوبی از این شاخص کسب کند، برای این دسته از داوطلبان در اولین سال به صورت ترجیحی از این شاخص استفاده می‌شود، بنابراین داوطلبی که شرایط لازم برای استفاده از این شاخص را ندارد حق انتخاب دومی دارد که این ده درصد را در آزمون کتبی با قوانین آزاد حاصل کند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه درحال حاضر آزمون پره انترنی ضابطه مند است و طیف وسیعی از شرکت کنندگان از این نمره برخوردار هستند، اظهارکرد: برای اینکه این موضوع مورد اعتراض قرار نگیرد، در دوره اول برای داوطلبان اجباری وجود ندارد؛ اما در آینده که بیش از 3 سال نخواهد بود باید حتما 10 درصد از نمره پره انترنی در پذیرش دستیار مورد استفاده قرار گیرد.
تاثیر10 درصدی معدل کتبی داوطلبان قبل از شرکت در امتحان پیش کارورزی در پذیرش دوره دستیاری
وی از تاثیر10 درصدی معدل کتبی داوطلبان قبل از شرکت در امتحان پیش کارورزی در پذیرش دوره دستیاری خبر داد و افزود: این شاخص، شاخص معتبری است که برای تراز شدن آن از نمرات داخل دانشگاهی استفاده می‌شود، به گونه‌ای که داوطلبانی که از یک دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند نمره آنها بر اساس میانگین و معدل داوطلبان همان دانشگاه تراز می‌شود و با دیگر دانشگاه‌ها مقایسه خواهد شد.
محققی افزود: نمره معدل کل داوطلبان درطول دوره‌های پزشکی قبل از شرکت در امتحان پره انترنی در این شاخص‌ مورد نظر است، چراکه امتحان پره انترنی را نمی‌توان به صورت دوبار در پذیرش محاسبه کرد.
وی در عین حال تصریح کرد: برای داوطلبانی که فرصت کافی ندارند تا معدل خوبی کسب کنند و در محدوده رقابتی قرار نمی‌گیرند، شرایطی فراهم می‌شود که 10 درصد این شاخص را از طریق آزمون کتبی حاصل کنند و در واقع این شاخص به نفع افرادی خواهد بود که از معدل خوبی بهره مند باشند.
محققی با بیان اینکه جهت گیری این تغییرات به منظور ایجاد رقابت در طول دوره پزشکی و توجه به آزمون درون دانشگاهی است، خاطرنشان کرد: این تغییرات از موضوع افت تحصیلی که متاسفانه در دانشگاه‌های علوم پزشکی با آن مواجه هستیم جلوگیری می‌کند و کیفیت شرایط تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی ارتقا می‌یابد.
محققی از تغییر ضرایب برخی سوالات در رشته‌های خاص آزمون دستیاری خبر داد و افزود: به عنوان مثال داوطلبی که متقاضی ورود به دوره دستیاری داخلی است سوالات مرتبط با این رشته برای آنها از ضرایب بالاتری نسبت به دیگر داوطلبان برخوردار است، بنابراین بر این اساس هر داوطلبی کارنامه متفاوتی با توجه به انتخاب رشته مختلف، دریافت می‌کند و با این کارنامه به دانشگاه‌های محل پذیرش مراجعه و شانس ورودش را بر حسب گرایش به رشته‌های مختلف می‌سنجد.
وی با بیان اینکه این سه مورد تغییر از سال 89 اجرایی می‌شود، خاطر نشان کرد: مابقی تغییرات موردنظر که شامل تاثیر لوگ بوک، نمره مصاحبه ساختارمند و سنوات خدمت افراد است در نحوه پذیرش آزمون دستیاری در سالهای آینده تاثیر خواهد داشت.
 =================================
 

نظرات 154 + ارسال نظر
به به بالایی شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 09:43 ب.ظ

آخه کودن اگه شانسی می شد یه نمره ای آورد که اینقدر بچه ها خودشونو نمی کشتن و درس نمی خوندن مثل اینکه تا حالا برای رزیدنتی درس نخوندی و تو این امتحان شرکت نکردی
مسجدی اگه درس عمل می کرد می رفت رو مساله رتبه نه سر چند سوال چونه بزنه
معلومه که با عوض کردن جوابها رتبه ها بهم می ریزه و شاید اصلا رتبه من بهتر بشه ولی مطمئنم که رتبه مسجدی خیلی بهتر می شه

نادر شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 04:11 ب.ظ

داخلی تسلیمیو سریعتر میشه دوره کرد

ت شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 01:43 ب.ظ

خوش سیرت چه طوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 10:09 ق.ظ

۴۲۴نمره/رتبه ۷۹۶حراحی ایران قبوله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به بالایی شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 06:19 ق.ظ

منظورتون چیه؟
چرا از پیگیریهای دکتر مسجدی ناراحتی؟؟نکنه شانسی یه نمره ای دیمی آوردی میترسی با پیگیریهای دکتر مسجدی نمره ات پایین بیاد.راستی ادب چیز خوبیه

به اسکلهایی مثل مسجدی شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 04:19 ق.ظ

برید گم شید بزارید نتیجه ها بیا .پائین رو نگاه کنید بستتون نیست؟
ویرایش و انتخاب رشته محل - 9 صبح بیست و یکم لغایت 8 صبح بیست و دوم اردیبهشت 21/02/1389
اطلاعیه شماره 17 در خصوص تمدید زمان انتخاب رشته محل سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی 20/02/89
اطلاعیه شماره 16 در خصوص زمان ویرایش انتخاب رشته محل سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی 19/02/89
اطلاعیه شماره 15 در خصوص زمان ویرایش انتخاب رشته محل سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی 08/02/89
اطلاعیه شماره 14 در خصوص انتخاب رشته محل سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری رشته های تخصصی 07/02/89
اطلاعیه شماره 13 در خصوص انتخاب رشته محل سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری رشته های تخصصی 05/02/89
اطلاعیه شماره 12 در خصوص انتخاب رشته محل سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری رشته های تخصصی 02/02/89
نمره و رتبه کل اولین و آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در دوره های 36و35و34 pdf 89/01/31
کارنامه اولیه سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی 89/01/31
راهنمای انتخاب رشته محل سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی pdf 89/01/31
اطلاعیه شماره 11 - در خصوص کارنامه اولیه و فرم انتخاب رشته محل سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی 31/01/89
کلید نهایی سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی 25/12/88
کلید اولیه و فرم اعتراض به سوالات سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی 15/12/88
دریافت کارت ورود به جلسه 8/12/88
اطلاعیه شماره 10 - در خصوص کارت شرکت در جلسه آزمون جدید 4/12/88
راهنمای ‌ سی‌وهفتمین دوره‌ آزمون‌ پذیرش‌ دستیار تخصصی‌ بهمن ماه 1388 21/11/88
اطلاعیه شماره 9 - در خصوص مشاهده وضعیت بررسی مدارک متقاضیان سهمیه رزمندگان و ایثارگران 21/11/88
اطلاعیه شماره 8 در خصوص توزیع کارت ورود به جلسه سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی 21/11/88
اطلاعیه شماره 7 در خصوص مشاهده وضعیت بررسی مدارک متقاضیان سهمیه مناطق محروم 30/10/88
اطلاعیه شماره 6 سی‌وهفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در خصوص تمدید مدت ثبت نام 11/09/88
ارسال مدارک 08/09/88
اطلاعیه شماره 5 سی‌وهفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در خصوص تمدید مدت ثبت نام 04/09/88
اطلاعیه شماره 4 سی‌وهفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در خصوص تمدید مدت ویرایش 01/09/88
سوالات رایج
راهنمای ارسال مدارک سهمیه های سی وهفتمین دوره پذیرش دستیار رشته های تخصصی بالینی پزشکی 11/08/88
در صورت فراموشی کد رهگیری اینجا کلیک کنید 10/08/88
فرم ثبت نام 05/08/88
راهنمای تکمیل فرمهای ثبت نام اینترنتی سی و هفتمین دوره آزمون پدیرش دستیار تخصصی 05/08/88
دریافت فرمت PDF دفترچه مجموعه قوانین و مقررات آزمون 04/08/88
اطلاعیه شماره 3 سی وهفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی 04/08/88
اطلاعیه شماره 2 سی وهفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی 04/08/88
اطلاعیه شماره 1 سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی مهرماه 1388

به میثم شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 04:13 ق.ظ

اگه می تونی یه گهی بخوری خوب بخور یه غلطی بکن
ولی اگه داری شعار میدی و هارت وپورت می کنی
shut up

میثم شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 01:01 ق.ظ

آقا یا خانم عزیز
مگر مشکل ما در پاسخنامه ها بوده که مجلس دوباره بخواد اونا رو بررسی کنه مثه اینکه خودتونم یادتون رفته چی می خواستید
دوستانی که با لحن طنز گونه پماد سو ختگی و ... را تجویز کردن بالاخره یه روز چوب این خیانتشون به جامعه پزشکی رو می خورن همونطور که بالا دستی یاهم ( سوال و رتبه فروشان و خریداران آن)
اون روز روزیه که پماد سوختگی هم به کار نمیاد
بله منتظر باشید آه دلسوختگان راه به جایی دارد

[ بدون نام ] شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 12:23 ق.ظ

گاید داخلی هم خوبه!

دریا شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 12:21 ق.ظ

اقلا بگید این خبرفوری ازکجا به دستتون رسیده؟

[ بدون نام ] شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 12:14 ق.ظ

کشتی مارو هیچکدوم نیکپور بخون

به بالایی شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 12:13 ق.ظ

حالا که اینقدر وسواس داری هر دو تاشو بخون

[ بدون نام ] جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 11:47 ب.ظ

بچه ها داخلی گرچی بخونم یا تسلیمی؟

[ بدون نام ] جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 11:18 ب.ظ

http://tabnak.ir/fa/pages/index.php

به اگه ممکنه ایمیل بدین تا کاملا بر جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 09:42 ب.ظ

masoudjabal@yahoo.com

به خبر فوری جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 09:29 ب.ظ

عزیزم اونیکه پاسخنامه ها رو بررسی میکنه مسجدی و دارو دستشن نه مجلسالبته تو خواب

جواب جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 09:14 ب.ظ

حرف خبر فوری درسته .

به کسی میدونه جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 09:12 ب.ظ

اگه ممکنه ایمیل بدین تا کاملا براتون توضیح بدم

به کسی میدونه جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 09:10 ب.ظ

دوست عزیز ده بار جواب دادم بستگی به منطقه وستارتون داره تو دوستاره امیدی نیس ولی با تک ستاره احتمالش زیاده ولی کلا داخلی احتمالش کمه

کسی میدونه؟ جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 09:01 ب.ظ

سهمیه محروم -۲۳
۱۸۰۰ کل
فکر می کنی سهمیه محروم چند نمره یا رتبه کمک می کنه؟ مثلا اگه با رتبه 1500 آزاد بتونه یک رشته ای قبول بشه فرد دیگه با داشتن سهمیه محروم با چند رتبه تفاوت می تونه همون رشته را بیاره؟
مثلا داخلی کجا را میارم؟

به خبر فوری جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 08:52 ب.ظ

خوبه والا عصر جمعه معلوم نیس ازکجا وکی این خبرا اوردی تو این سرزمین گل و بلبل هر کی میرسه ما را میزاره سرکار

[ بدون نام ] جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 07:50 ب.ظ

خدا رحم کنه نکنه با هم توافق کردن یه سریم از اون وریا بچپونن بین رتبه ها

خبر فوری جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 07:40 ب.ظ

مجلس تک تک پاسخنامه ها رو تصحیح و دوباره رتبه بندی می کند

اریا جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 06:25 ب.ظ

دوستان میشه ادرس سایت مسجدی رو بدید؟

[ بدون نام ] جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 05:06 ب.ظ


همکاران محترم:من دکتر مسجدی رو نمی شناسم ولی ایشون منطقی ترین کار رو میکنه چون واقعا جواب بعضی سوالهاغلط است وتنها بااین کار حق به حقدار واقعی میرسه .من افرادی رو میشناسم که تو دوران تحصیلشون حتی یه کتاب پزشکی نخریدن وتو این امتحان نمره های ۴۳۰-۳۷۰-۴۳۶اوردن وعلت اون جوابهای غلط است نه سواد اونها،احتمالا مخالفان داللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با « پایمال کردن حق ابراز نظر٬ و نادیده گرفتن آزادی بیان٬ از روی جهالت و ناآگاهی و دیکتاتور منشی محض»٬ آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.


اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با خودخواهی و تمامیت خواهی٬ « با مسکوت گذاشتن صدای مخالف و خاموش ساختن ندای منتقد»٬ به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد







کتر مسجدی ازاین دسته اند

[ بدون نام ] جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 04:27 ب.ظ

ادامه اعتراضات دستیاری/
نامه مجدد معترضان دستیاری/ آزمون غیراستاندارد سلامت مردم را تهدید می‌کند
داوطلبان معترض آزمون دستیاری سال 88 در پیگیری های خود برای رسیدگی هرچه سریع تر به اعتراضات و تخلف در آزمون دستیاری در نامه ای به رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خواستار توجه به این امر شدند.



به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از داوطلبان آزمون دستیاری در نامه اعتراضی مجدد خود خطاب به دکتر علی عباسپور فرد تهرانی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شدند: با توجه به نزدیکی تاریخ اعلام نتایج نهایی و بسته شدن پرونده این آزمون بر آن شدیم تا اتفاقات سهمگین این دوره را که به ما تحمیل شده با شما مرور کوتاهی بکنیم و خواسته های نهایی خود را به نحوی اعلام کنیم.

داوطلبان در این نامه با اشاره به شرایط غیرقابل اعتماد برگزاری آزمون دوم و مجموعه ای از تعارضات در سخنان مسئولان خاطرنشان کردند: آزمون اول دستیاری سال 88 در 29 بهمن ماه 88 برگزار شد. آیا جامعه پزشکی در این مدت مستحق حتی یکبار عذرخواهی از طرف مسئولین وزارت بهداشت نبوده است؟ عدم عذرخواهی مسئولین از وضعیت پیش آمده اولین توهین به جامعه پزشکی بعد از این آزمون بود.

در بخش دیگری از این نامه به تغییر تاریخ آزمون دوم اشاره شده و یادآور شده است: در شرایطی که متخلفین اعم از سئوال فروشان و خریداران سئوال باید معرفی می شده و به مجازات می رسیدند، چگونه آزمون دوم به فاصله دو هفته برگزار شد؟ ما چرا باید به شرایط برگزاری آزمون دوم اعتماد کنیم حال آنکه شواهد حاکی از آن است که ما اصلاً نباید به این شرایط اعتماد کنیم مخصوصاً اینکه در نهایت هم تعداد داوطلبین آزمون اول و دوم باهم تفاوت چندانی نداشت.

این داوطلبان در بخش دیگری از نامه خود به کیفیت آزمون دوم و غلط بودن بخشی از سئوالات اشاره کرده و تاکید کرده اند: غم انگیزترین جلوه های این آزمون سئوالات مطرح شده این آزمون است که قبلاً به پیوست تقدیم شده است و این یعنی ناامنی در فضای اورژانس کشور، این یعنی تهدید سلامت مردم.

در بخش دیگری از این نامه به رتبه های آزمون دستیاری اشاره شده و با اشاره به توضیحات معاونت آموزشی وزارت بهداشت در مورد رتبه های دستیاری آمده است: معنی این حرف وزارت بهداشت این است که نتایج آزمونی که سئوالات آن در چند روز قبل از 19 کانال لو رفته است و به علت تقلب وسیع ابطال شده و امتحانی که در نهایت سلامت انجام شده تفاوت وجود ندارد. مسئله تقلب سالها در آزمون دستیاری به نحو مختلف مطرح بوده است اما بعضی انواع تقلب قابل اثبات نیست.

به گزارش مهر، داوطلبان در این نامه که خطاب به رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی آمده است راه حلهای پیشنهادی خود را برای حل مسائل آزمون دستیاری سال 88 ارائه کرده اند و یادآور شد: در صورت اثبات هر گونه تقلب برخورد قاطع با متخلفین صورت گیرد و مسئولان ارشد وزارت بهداشت که در این مدت با گفته های ضد و نقیض خود با جامعه پزشکی بازی کرده اند باید مورد سئوال و مواخذه قرار گیرند. مسلماً در صورت اثبات تقلب راه ارجح شناسایی متخلفین و اصلاح لیست رتبه است و در غیر این صورت آزمونی که در آن تقلب شده است باید ابطال شود.

در بخشی از این نامه آمده است: خواسته داوطلبان این است که سئوالات غلط که 15 مورد آن اعلام شده، بررسی شود و در نمره و رتبه ها اعمال شود. با توجه به متضرر شدن تعداد زیادی از داوطلبان افزایش ظرفیت پذیرش آزمون دستیار تخصصی اقدامی ضروری است که خواهشمند است بصورت ویژه توسط مجلس بررسی شود.

این داوطلبان همچنین در بخش دیگری از راه حل های پیشنهادی خود خارج شدن این آزمون از نظارت وزارت بهداشت و سپردن آن به سازمان سنجش آموزش کشور را امری ضروری اعلام کرده اند.

به گزارش مهر، سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد. آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.

آزمون مجدد نیز پس از اعلام نتایج با اعتراض برخی داوطلبان روبرو شد به طوری که شاهرخ رامین عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری سال 88 به مهر گفت: با وزارت بهداشت توافق شد تا زمان بررسی کامل و تحلیل آماری نمرات و رتبه های دستیاری، نتایج آزمون دوره سی و هفتم اعلام نشود.
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "خبرگزاری مهر " مجاز است.

ابتکار(تقاضای ختم صلوات) جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 03:48 ب.ظ

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با « پایمال کردن حق ابراز نظر٬ و نادیده گرفتن آزادی بیان٬ از روی جهالت و ناآگاهی و دیکتاتور منشی محض»٬ آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.


اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با خودخواهی و تمامیت خواهی٬ « با مسکوت گذاشتن صدای مخالف و خاموش ساختن ندای منتقد»٬ به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد







رای بدهید جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 03:40 ب.ظ


http://www.persianorarabiangulf.com

[ بدون نام ] جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 02:37 ب.ظ

شده شبیه جرج بوش پسر یا جرج بوش پدر

مامان بزرگ جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 02:35 ب.ظ

عجب دوره و زمونه ای شده نمی دونم برای این مسجدی پسر دعا کنم که موفق و سرفراز باشه یا دعا کنم به زمین گرم بخوره و نفرینش کنم .
البت چون خداوند میکروفون ما رو خاموش کرده خیلی هم فرقی نمی کنه
بابا بزرگ تو چی می گی؟

[ بدون نام ] جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 01:28 ب.ظ

واقعا متاسفم که پزشکای مملکت حتی به اندازه پرستارها هم اتحاد ندارند . یادمه چند سال پیش که انترن بودم پرستارا اعتصاب کرده بودن. اونقدر پا فشاری کردن تا به خواسته هاشون رسیدن . اونوقت یه عده از پزشکای محترم از ترس اینکه مبادا همکاراشون ازشون جلو بیفتن حاضرند تفرقه اندازی کنن.

بنده خدا جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 01:18 ب.ظ

من کاری به موافق یا مخالف بودن با دکتر مسجدی ندارم ولی مطمئن هستم سوال غلط بازم وجود داره
فکر کنم همه اونهایی که درس را خوب خواندن با این مورد موافقن
یعنی تغییری در اوضاع پیش میاد
خدایا به دادمون برس

[ بدون نام ] جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 11:40 ق.ظ


همکاران محترم:من دکتر مسجدی رو نمی شناسم ولی ایشون منطقی ترین کار رو میکنه چون واقعا جواب بعضی سوالهاغلط است وتنها بااین کار حق به حقدار واقعی میرسه .من افرادی رو میشناسم که تو دوران تحصیلشون حتی یه کتاب پزشکی نخریدن وتو این امتحان نمره های ۴۳۰-۳۷۰-۴۳۶اوردن وعلت اون جوابهای غلط است نه سواد اونها،احتمالا مخالفان دکتر مسجدی ازاین دسته اند

به طغرل جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 09:38 ق.ظ

برادر عزیز تو که دیدت نسبت به همکارات اینقدر بی ادبانه هست که اونهارو گاو خطاب می کنی چطوری می خوای براشون دادخواهی کنی؟
چرا قضیه رو سیاسی می کنی؟
این چرندیاتی که نوشتی رونمی شه ثابت کرد و در ثانی همه پزشکان این موضوعاتو می دونن ولی مطرح کردنش بحث اصلی رو منحرف می کنه .

به معان سنجش یا وزیر یا هر کی این وس جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 08:41 ق.ظ

به معان آموزشی یا وزیر یا هر کی که داره جریانو هدایت میکنه:
پارسال از اول گفته بودید نتایجو کی اعلام میکنید نیمه ی دوم فروردین بود حدودا همون موقع اعلام کردن الانم حداقل بگید حدودا کی اعلام میکنید با احتساب تمام بکش مکشای پشت صحنه در بدترین حالت کی اعلام میکنید

طغرل جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 04:56 ق.ظ

یعنی خاک برسر شمپت کته کله کوپرتونک کته پیوز چارتا خنگ گیوساله(گوساله) مثل شماها بکنن که هنوزنفهمیدین مافیای رزیدنتی میخواهه(میخواد) جاسوسای احمدی نژاد و توله های مجلس و حوزه علمیه قمه(قم رو) وارد تخصص کنه،وبه این مسجدی که دستش به یه جای درست و حسابی بند نیسته(نیست) گیر دادین!
خو ( خب) آخه ابله های بدبخت کته پشم، اون اگه پشتش به جایی گرم بیود(بود)‌ که نقدر سروصدا نمیکرد و خودشه (خودشو)‌ انگشت نما نمیکرد!!
این آدم فقط یه قشنگ بوده که عقده خودنمایی داشته و می خواسته(به فتح ت!) بچه معروف شه(به فتح شین!)
برید بیمارستان اختر و ۲ تا از رزیدنتای سال ۳ارتویه (ارتو رو!)ببینید تا بفهمین سؤال خر وبچه آخوند رزیدنت به کی میگن!

تعجب جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 02:46 ق.ظ

استدلال های بعضی از دوستان در حمایت از مسجدی جالبه!!!!!
مسجدی حداقل داره یه کاری می کنه! اگه این طوری استدلال می کنید خوب بگید سوال خرها هم یک کاری کردن و زحمت کشیدند و سوال خریدند!!
اگه مسجدی جواب ۱۰ تا سوالی رو که اشتباه زده به نفع خودش تغییر بده انگار ۱۰ تا سوال خریده .جه فرقی با سوالخر می کن جز اینکه مسجدی میشه جوابخر.
آخه چه کاره مفیدی کرده جز این که زمان عالم برزخ رو طولانی تر کنه؟
اگه تا حالا نتایج اعلام شده بود خیلی ها می تونستند برای زندگیشون برنامه ریزی کنند
گیر داده که جواب یکسری سوال رو عوض کن
فرض کنیم این اتفاق بیافته جز طولانی تر شدن زمان اعلام نتایج چه فایده ای داره فقط یکسری از رتبه ها جابجا می شه و یکسری که فکر می کردند قبولن دیگه قبول نمی شن و ۱ تا ۲ ماه از زمان درس خوندن برای سال بعد رو از دست میدند مخصوصا لب مرزیها

به گروهک مسجدی جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 02:34 ق.ظ

شما ها که طرفداری مسجدی رو میکنین پرونده همتون برای همه روشنه/یه مشت بچه پولدار که پولشون رفته/حالا یک جاشون دار میسوزه دواش عزیزانم پماد سوختگی نه نامه نکاری

به بالایی جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 02:32 ق.ظ

مسجدی دلش می خواست سوال بخره ولی نخرید نه به این خاطر که مرد بود
به این علت که جراتشو نداشت اگه لو می رفت و دستش رو می شد آبروی پدرش که نایب رئیس بیمارستان مسیح دانشوری یعنی جانشین دکتر ولایتی بود می رفت و با توجه به اینکه ولایتی و رفقای نزدیکش که یکیش همین دکتر مسجدی هست به جناح هاشمی رفسنجانی نزدیکند (دکتر ولایتی ۸ سال وزیر امور خارجخ رفسنجانی بود)(دقت کنید لجبازی و کش دادن مسجدی سر سوالات غلط هم بخاطر نمره هست و هم بخاطر به چالش کشیدن درستکاری و صلاحیت وزارت بهداشت که مقصودش حمله سیاسی و بهره برداری سیاسی به نفع رقیب شکست خورده یعنی رفسنجانی هست)(چه کسی قدرت این همه هارت و پورت رو تو وزارت خونه و در برابر وزیر داره؟/؟) مطمئن باشید وزارتخونه بهداشت احمدی نژاد تو رسوا کردن و دستگیری اون تعلل نمی کرد
شما خودتونو بزارید جای مسجدی پسر جرات می کنید همچین ریسکی بکنید و ابروی پدرتون به خطر بندازید

سیما جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 02:18 ق.ظ

از دکتر مسجدی ممنونم و براش ارزوی موفقیت میکنم

[ بدون نام ] جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 02:15 ق.ظ

Man ba vujude in ked r masjedi ro nemishnasam,vali be hame tosiye hemayatesh nemikonin,laaghal poshte saresh part o pala nagid
Hadeaghal in bichare dare ye karayee mikone
Mesle shoma faghat nansheste ghor bezane mikonam age
Kachi behtar az hichchi

[ بدون نام ] جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 02:03 ق.ظ

عجایب خلقتی دیدم درین وبلاگ
آنهم اینکه موافقان مسجدی و مخالفان مسجدی هر دو سوال خر شمرده میشوند!

با این حساب
همه سوال خریم٬ حتی اگر خلافش ثابت بشه!


[ بدون نام ] جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 01:45 ق.ظ

مسجدی اگر میخواست میخرید.ولی مرد بود

ابول جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 01:35 ق.ظ

مخالفان مسجدی همان دزدهای سوال خر هستند که میترسند با تلاش او تمام پولاشون هدر بره.
درود بر مسجدی عزیز

[ بدون نام ] جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 01:34 ق.ظ

مخالفان مسجدی همان دزدهای سوال خر هستند که میترسند با تلاش او تمام پولاشون هدر بره.
درود بر مسجدی عزیز

[ بدون نام ] جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 12:55 ق.ظ

با میثم موافقم

به بالایی جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 12:51 ق.ظ

احتمالا شما خود دکتر مسجدی نیستی. اگه نباشی حتما دکتر دیری یا دکتر معبدی یا کعبی یا کلیسایی از این حالات خارج نیست. چون بهر حال یه ربطی باید داشته باشی. بابا عزیز دل برادر این جناب که نامشو می بری جلوی ریاست جمهوری ۴۰۰ تا پزشک مملکت رو قال گذاشت و فرستاد دنبال نخود سیاه. علنا برگشت گفت حله. همه که رفتن دیدیم یه نامه بی ارزش گرفته. دیگه دروغ از این بالاتر که گفت مجوز تعلیق انتخاب رشته رو گرفته بعد معلوم شد فقط نوشته شده که بررسی مجدد کنین.

[ بدون نام ] جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 12:41 ق.ظ

مخالفان مسجدی همان دزدهای سوال خر هستند که میترسند با تلاش او تمام پولاشون هدر بره.
درود بر مسجدی عزیز

به بالایی جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 12:33 ق.ظ

کاملا موافقم مشکل اصلی سوال خر ها هستن چون اونا پزشکن و ازشون انتظار میره.

به میثم جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 12:17 ق.ظ

اخه عزیز دل برادر
سوال خرها که از کره مریخ نیومدند
تو همین مملکت همکلاسی من و تو بودن حالا دکتر شدن
یادت باشه گناه مالخر از یک دزد کمتر نیست
می گی جمع متفرق؟
کدوم جمع ؟ برادر تا سوالخر هست سوالفروش هم هست
هر وقت تونستی ثابت کنی که سوالخرها پزشک نیستند بعد بیا حرف اتحاد صنف و جمع رو بزن

رکسانا پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 11:36 ب.ظ

به نظرمن عفونی درآمدش بیشتره،شایدم چون من دیدخوبی به بیهوشی ندارم میگم،اماخیلیا بیهوشی رو نمی پسندن

به سانسور چی و رفیقش آنتی سوشیال پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 11:29 ب.ظ

اگر بستن 20 روزنامه در یک شب مشکلات حکومت را حل کرد هک کردن IP افراد با نظر مخالف هم مشکل تو را حل می کند . آزادی هدیه اجنبی به عقب ماندگانی که بین خود تحمل نظر مخالف را ندارند راه کوتاهتر به سمت انحطاط است

مسجدی کیه؟ پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 11:23 ب.ظ

مسجدی پسر دکتر مسجدی فوق تخصص ریه در بیمارستان مسیح دانشوری هست و نایب رئیس بیمارستان که شخص دوم بعد از دکتر ولایتی میشه. دکتر ولایتی هم که مشاور مقام معظم رهبری هست
یعنی این مسجدی به جاهای کلفت وصل هست
وقتی اینترن داخلی تو مسیح دانشوری بودم
دکتر ولایتی با مسجدی دایم در ارتباط بود و صبحونشم با هم می خوردن
مسجدی پدر برای ویزیت یکی از اینترنهای دانشگاه بهشتی ورودی ۷۵ که دانشجوی خودشم بود برای یک ویزیت در ای سی یو ۱۰۰ هزارتومان سال ۸۳ از اون بدبخت که کانسر گرفته بود گرفت؟!!!!
آخه ادم از شاگردشم که یکی دو ماه بیشتر زنده نمی مونه پول می گیره؟
این آقا زاده مسجدی خان به جای این که تمرکز بذاره رو بحث بالا رفتن رتبه گیر داده به یکسری سوال که خودش غلط زده و اگه بتونه چند تاشو عوض کنه اونوقت می تونه رشته دلخواهشو قبول شه
از این لاشخور عوضی حمایت نکنین
بابا بچه ها گناه دارن مردن تو این برزخ
۸ ماه دیگه امتحان سال ۸۹ برگزار می شه
این دیوس چرا اینقدر منفعت طلب هست؟

میثم پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 11:22 ب.ظ

دوستان آقایان خانمها همکاران ارجمند
همیشه کسانی که سعی کرده اند تا وارد گودی شوند و مشکلی را حل کنند آماج تهمتهای ناروای دیگران قرار گرفته اند من چندباری بیشتر در تجمعات دکتر مسجدی را ندیدم ولی می دانم که اگر برای هدف شخصی هم تلاش میکند ـکه البته اینطور نیست ـ هدف شخصی ایشان خیلی جنبه عام داره و درد خیلی از داوطلبان رتبه نخریده و سئوال نخریده است
دوستان عزیز بعد از این کامنت مطمئن هستم که من را هم مورد سرزنش و تهمت قرار می دهید ولی باید بدانید که باعث و بانیان این فتنه ها وزارتی های نامرد و محققی است نه این بنده خدا پس یک مقدار دید عوامانه و عینک بد بینیتان را کنار بگذارید
این جمع متفرق ما از همان ابتدا هم شکستنی بود و حضرات وزارتی خوب می دانستند الان هم نمود های آن را در همین وبلاگ با همین تعداد خواننده مشاهده می فرمایید...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 11:19 ب.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 11:11 ب.ظ

درآمد بیهوشی بدون سهام بیشتره یا عفونی؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 11:10 ب.ظ

نتایج و کی میدن؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 09:26 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com

ادرس سایت مسجدی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 08:43 ب.ظ

اره موافقم

به همه پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام دوستان/اصلا معلوم این عده ای که مسجدی مدام به اسم انها نامه این بر اون بر میفرسته کلا چند نفرند و این یارو چرا به خودش اجازه می ده در هر زمینه ای که دلش میکشه نامه به مجلس بده بعدشم مگه این طرف کیه که باسم همه با نماینده های مجلس تماس میگیره و تو سایتش وزیر بهداشت تهدید میکنه/بنظر باید مخالف گارهای این یارو باید یک نامه اعتراضی به وزارت خونه یا مجلس بدن تا یکی یه تو دهنی به این مسجدی بزنه

مسجدی =نفع شخصی پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 07:37 ب.ظ

من شنیدم نمره مسجدی 380 هست و با این کارهاش فقط میخاد به حد قبولی برسه

تناقضات وبلاگشو ببینین

یه بار میگه مجلس بهم کاری نمیکنه یه بار میگه دو دقیقه پیش زنگ زدم رامین
این اطلاعیه اخرشم اخرین تیر ترکششه مونده چی کار کنه

فقط میخواد یا شانسشو امتحان کنه یا خودشو به حداقل قبولی برسونه

بنده خدا پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 07:35 ب.ظ

ای خدا پس نتیجه ره کی میدن
دیوانه شدم
هیچ اطلاعی از زمان اعلام نتایج ندارین؟
با 380 میشه عفونی قبول شد؟

به ما تو رو میشناسیم مسجدی جان؟؟ پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 07:15 ب.ظ

منم با شما هم عقیدم دوستان نباید خام حرفهای افراد فرصت طلبی متل این بشن

موافق پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 06:31 ب.ظ

منم با شما هم عقیدم
مسجدی تو صحبتاشم خیلی از امتحان اول که ابطال شد ناراضی بود. یعنی اون............

ما تو رو میشناسیم مسجدی جان؟؟؟ پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 06:28 ب.ظ

برات متاسفم
ادم بدبحتی هستی
همکلاسیهات حوب میشناسند
نازک نارنجی تمام بحشها بودی خالا واسه کسایی که تو رو و باباتو نمیش ناسن شدی دایه بهتر از مادر
از کجا معلوم که خودت از سوال خرهای امتحان اول نبودی چیه؟

به مسجدی کیه پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 06:08 ب.ظ

دویت عزیز من با شما کاملا موافقم افرادی متل این مسجدی روش سو استفاده از بقیه را برای رسیدن به اهداف شخصی خودشون را از پدرهاشون یادگرفتند شما به مطالب سایت ایشان در چند مدت گذشته دقت کنین سرشار از تناقضات می باشد که دلیلی روشن از عدم شفافیت در گفتار و رفتار ایشان می باشدیکبار میگه دیگه مجلس کاری نمیکنه بریم عدالت اداری دو روز بعدش میگه تلفن با نماینده های مجلس صحبت کردم حالا نامه مجدد به همان مجلس می نویسهاقای دکتر مسجدی اگه یه وقت این گامنت رو دیدی بدون که اکتر ماها گه متل شما شماره نماینده رو نداریم یا اکه داشتیم جوابمون را نمی دادند پشت پرده این خیمه شبازی رو دیدیم و ابشخور این مسائل را میشنسیم به امید روزی که فضای شفافیت وصداقت در جامعه پزشکی ایجاد بشه و یه عده سو استفاده طلب که سرشان به همه اخوری هست از همکاران صدیقشان برای منافع شخصی استفاده نکنن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 06:00 ب.ظ

موافقم

مسجدی کیه؟ پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 05:25 ب.ظ

مسجدی پسر دکتر مسجدی فوق تخصص ریه در بیمارستان مسیح دانشوری هست و نایب رئیس بیمارستان که شخص دوم بعد از دکتر ولایتی میشه. دکتر ولایتی هم که مشاور مقام معظم رهبری هست
یعنی این مسجدی به جاهای کلفت وصل هست
وقتی اینترن داخلی تو مسیح دانشوری بودم
دکتر ولایتی با مسجدی دایم در ارتباط بود و صبحونشم با هم می خوردن
مسجدی پدر برای ویزیت یکی از اینترنهای دانشگاه بهشتی که دانشجوی خودشم بود برای یک ویزیت ریه ۱۰۰ تومان سال ۸۳ از اون بدبخت که کانسر گرفته بود گرفت؟!!!!
آخه ادم از شاگردشم پول می گیره؟
این آقا زاده مسجدی خان به جای این کهتمرکز بذاره رو بحث بالا رفتن رتبه گیر داده به یکسری سوال که خودش غلط زده و اگه بتونه چند تاشو عوض کنه اونوقت می تونه رشته دلخواهشو قبول شه
از این لاشخور عوضی حمایت نکنین
باب بچه ها گناه دارن مردن تو این برزخ
۸ ماه دیگه امتحان سال ۸۹ برگزار می شه
این دیوس چرا اینقدر منفعت طلب هست؟

روش همکاران فعلی پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 04:55 ب.ظ

گردو را با دست بالا می برند تا محکم فرود آورند و بر سنگی زده و آن را بشکنند. کار بسیاری از مردم از همین قماش است. یعنی تو را بالا نمی‌برند که بالا باشی، بلکه می‌خواهند مقدمه‌ای باشند برای شکست و شکستن تو. در حقیقت مردم اول تو را آباد می‌کنند تا بعد خرابت کنند، یعنی درست عکس کار خدا، چون خدا اول خراب می‌کند تا زمینه ای باشد برای آباد شدن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 04:38 ب.ظ

فروش کتب رفرانس امتحان دستیاری ۸۹ شامل ... شوارتز۲۰۱۰
هاریسون ۲۰۰۸
رابینز ۲۰۰۷
گوش رودولف 2006
چشم ووگان ۲۰۰۸
زنان دنفورث ۲۰۰۸
کودکان نلسون ۲۰۰۶
اورولوژی اسمیت ۲۰۰۸
نورولوژی امینوف ۲۰۰۹ و .........
دیکشنری Stedman,s_MD_28th
Professional English in Use Medicine
Critical care drug therapy 3th 2006

eBOOK ها بصورت فایل PDF یا CHM می باشد

همه در یک دی وی دی به قیمت ۲۰ هزار تومان
ارسال با پست پیشتاز
تماس بگیرید mani_behzad@yahoo.com

درود بر دکتر مفلک پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 04:32 ب.ظ

دکتر عزیز خدا نکنه که مفلک باشی اما من از سال ۸۵و ۸۶ که سالهای اول ایجاد این سهمیه های ظالمانه مازاد ومدیران بود از دوستان وهمکاران خواهش کردم که به این سهمیه ها اعتراظ کنیم اما کسی توجه نکرده ونمیکنه. سال ۸۵ با نمره ۲۷۰ جراحی مازاد ۲۵۰ قلب مدیران ۳۱۵ ارتو مازاد سال ۸۶ ۳۲۰ قلب مدیر ۳۲۰ رادیو مدیر ۲۹۵ ازتوپدی مازاد سال ۸۷ ۳۲۵ ای.ان.تی مازاد ۳۲۰ اعصاب مازاد ۳۴۰ اعصاب مازاد وامسال هم که ادامه دارد و با اجرای عدالت اموزشی!!!!!!! هم ادامه خواهد داشت از ماست که برماست

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 03:20 ب.ظ

یکی نیست به این مسجدی بگه ؛تو معلومه امسال درس نخوندی چون اگر درس می خوندی می دونستی :کساییکه ۱و۲و۳و۴و...درس می خونند چه مصیبتی واسشون که امتحان اول میافتاد ۲۷/۱/۸۹:جاییکه تو ۵روز یه مینور میشه خوند؛۶تا سوالو زدو...۲-اینم نگید که اگر نمره بالا میاوردید باز هم از حقوق دیگران دفاع میکردید ؛منظورم حقوق افراد ی است که حتا شماره تلفن همراه نماینده محترم مجلسو ندارند ؛که خبری رو تکذیب کنند۳-اعتراضات باید جنبه همگانی میداشت ؛نه فقط دربی منافع شخصی ؛اعتراض به سوالات باید تمام موارد اشکالی را در بر می داشت نه فقط تعدادی سوالات محدود را به منظور افزایش نمره شخصی ؛

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 02:57 ب.ظ

با عرض پوزش خدمت بابابزرگ که مجبورم فضای کامنتدونی را بیش از حد پر کنم،ولی لازم بود شعر کامل اخوان ثالث را رفع ابهام برخی از دوستان حساس در اینجا درج کنم:
کاوه یا اسکندر ؟

موجها خوابیده اند ،
آرام و رام
طبل توفان از نوا افتاده است
چشمه های شعله ور خشکیده اند
آبها از آسیا افتاده است

در مزار آباد
شهر بی تپش
وای جغدی هم نمی‌آید به گوش
دردمندان بی خروش و بی فغان
خشمناکان بی فغان و بی خروش
آهها در سینه ها گم کرده راه
مرغکان سرشان به زیر بالها
در سکوت جاودان مدفون شده ست

هر چه غوغا بود و قیل و قال ها
آبها از آسیا افتاده ست
دارها برچیده خونها شسته اند
جای رنج و خشم و عصیان بوته ها
پشکبنهای پلیدی رسته اند
مشتهای آسمانکوب قوی
وا شده ست و گونه گون رسوا شده ست

یا نهان سیلی زنان یا آشکار
کاسه ی پست گداییها شده ست
خانه خالی بود و خوان بی آب و نان
و آنچه
بود ، آش دهن سوزی نبود
این شب است ، آری ، شبی بس هولناک
لیک پشت تپه هم روزی نبود
باز ما ماندیم و شهر بی تپش
و آنچه کفتار است و گرگ و روبه ست
گاه می گویم فغانی بر کشم
باز می بیتم صدایم کوته ست
باز می بینم که پشت میله ها
مادرم استاده ، با چشمان تر
ناله اش گم گشته در فریادها
گویدم گویی که : من لالم ، تو کر
آخر انگشتی کند چون خامه ای
دست دیگر را بسان نامه ای
گویدم بنویس و راحت شو به رمز
تو عجب دیوانه و خودکامه ای
من سری بالا زنم ، چون ماکیان
ازپس نوشیدن هر جرعه آب
مادرم جنباند از
افسوس سر
هر چه از آن گوید ، این بیند جواب
گوید آخر ... پیرهاتان نیز ... هم
گویمش اما جوانان مانده اند
گویدم اینها دروغند و فریب
گویم آنها بس به گوشم خوانده اند
گوید اما خواهرت ، طفلت ، زنت... ؟
من نهم دندان غفلت بر جگر
چشم هم اینجا دم از کوری زند
گوش کز حرف نخستین بود کر
گاه رفتن گویدم نومیدوار
و آخرین حرفش که : این جهل است و لج
قلعه ها شد فتح ، سقف آمد فرود
و آخرین حرفم ستون است و فرج
می شود چشمش پر از اشک و به خویش
می دهد امید دیدار مرا
من به اشکش خیره از این سوی و باز
دزد مسکین برده
سیگار مرا
آبها از آسیا افتاده ، لیک
باز ما ماندیم و خوان این و آن
میهمان باده و افیون و بنگ
از عطای دشمنان و دوستان
آبها از آسیا افتاده ، لیک
باز ما ماندیم و عدل ایزدی
و آنچه گویی گویدم هر شب زنم
باز هم مست و تهی دست آمدی ؟
آن که در خونش
طلا بود و شرف
شانه ای بالا تکاند و جام زد
چتر پولادین ناپیدا به دست
رو به ساحلهای دیگر گام زد
در شگفت از این غبار بی سوار
خشمگین ، ما ناشریفان مانده ایم
آبها از آسیا افتاده ، لیک
باز ما با موج و توفان مانده ایم
هر که آمد بار خود را بست و
رفت
ما همان بدبخت و خوار و بی نصیب
زآن چه حاصل ، جز با دروغ و جز دروغ ؟
زین چه حاصل ، جز فریب و جز فریب ؟
باز می گویند : فردای دگر
صبر کن تا دیگری پیدا شود
کاوه ای پیدا نخواهد شد ، امید
کاشکی اسکندری پیدا شود
مهدی اخوان ثالث ،اردیبهشت 1335

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 02:57 ب.ظ

بابا اینقدر قضیه رو کش ندین،الکی خودتون امیدوار نکنین اینا بالاخره کار خودشونو میکنن،به نظرم گذاشتن بعداز ۲۲خرداد نتایجواعلام کنن،بهونه هاشونم ،هم مجلس و هم وزارتخونه برای بررسی بیشتر نتایج سرکاریه،از ما گفتن بود. ضمنا هر مطلبی رو تو این وبلاگ ننویسید،به نظرم مشکوک میزنه

گرجی یا تسلیمی پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 02:26 ب.ظ

من که تسلیمی نخوندم اما گرجی محشره و پشیمون نمی شه کسی بخونه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 02:25 ب.ظ

بازم میگم اگر واقعا احساس میکنید با فحش دادن به همدیگه مشکل امتحان دستیاری و حواشی اون حل میشه، ما هم شروع کنیم به فحاشی

**مشکل امتحان دستیلری اصلا در مقایسه با مشکل بی فرهنگی و کم خردی ما مهم نیست یک نفر برای رهایی طلب اسکندر را می کند تا دوباره تخت جمشید را به آتش بکشد و دیگری نمی تواند بعد از گفتن ۴ جمله از اضافه کردن یک ناسزا خود داری کندا صلا بی جهت نیست که ما در وضع فعلیت قرار داریم حکومت هم می داند بر گرده چه درازگوشانی سوار شده **

نامه اعتراض مجدد به مجلس پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://dastyar88-admin.blogspot.com/

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر علی عباسپور
ریاست محترم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی
با سلام و احترام

پیرو مراسلات و ملاقاتهای قبل پیرامون آزمون دستیاری سال 88 و با توجه به نزدیکی تاریخ اعلام نتایج نهایی و بسته شدن پرونده این آزمون، بر آن شدیم تا اتفاقات سهمگین این دوره را که به ما تحمیل شده با شما مرور کوتاهی بکنیم و خواسته های نهایی خود را به نحوی اعلام کنیم، باشد که مورد توجه حضرتعالی و سایر همکارتان در خانه ملت قرار گیرد.

الف- شرایط غیرقابل اعتماد برگزاری آزمون دوم
جناب آقای دکتر متاسفانه آزمون امسال از هرجهت که بنگرید مجموعه ای از تعارضات و تخلفات و بی کفایتی هاست. چنانچه هر کدام از این موارد، در ساختار نظام بهداشت و سلامت کشوری، حتی پایین تر از سطح کشور عزیزمان اتفاق می افتاد، تا بالاترین مقامات زیر سئوال می رفتند؛ و شاید حق به حق دار می رسید.
آزمون اول دستیاری سال 1388 مورخ 29/11/88 برگزار شد. طبق گزارش خبرگزاریها تقلب وسیع صورت گرفته در این آزمون موجب ابطال آزمون اول شد(خبرگزاری مهر کد خبر 1037531)، که این اقدام باعث تمجید فراوان از وزیر بهداشت گردید. مسئله ای که در آزمون دوم و به دنبال اعلام نتایج باعث پیدایش مقاومت همه نهادهای ذیربط در برابر فکر تقلب شد. استاد ارجمند آیا عملکرد نهادی که به این حد فساد رسیده است که به گفته خود مسئولین آن، سئوالات از 19 کانال لو رفته است(خبرگزاری مهر کد خبر 1038488) مستحق تمجید است؟ آیا جامعه پزشکی در این مدت مستحق حتی یکبار عذرخواهی از طرف مسئولین وزارت بهداشت نبوده است؟ آیا فضای تقدیر و تشکر به جای تنبیه و تذکر باعث نمی شود که این شیوه ضعیف مدیریتی در نهادهای دیگر رواج پیدا کند؟ عدم عذرخواهی مسئولین از وضعیت پیش آمده اولین توهین به جامعه پزشکی بعد از این آزمون بود. به دنبال آزمون اول قرار بود آزمون دوم در تاریخ 27/1/89 برگزار شود. بارها از طرف مسئولین وزارت بهداشت تاریخ آزمون تایید گردید. اما به فاصله چند ساعت در روز 3/12/88 تاریخ امتحان ناگهان 12/12/88 اعلام گردید. اقدامی عجیب و شگفت آور، درشرایطی که داوطلبین برای آمادگی روحی و علمی برای شرکت مجدد در آزمون به زمانی حداقل یک ماهه احتیاج داشتند، فرصتی 10 روزه برای آنان مشخص شد. اما نکته مهم تر در زمینه تاریخ آزمون نیست . در شرایطی که حتی زمزمه حضور مسئولین رده بالای وزارت بهداشت در آزمون اول می رفت و در شرایطی که متخلفین اعمم از سئوال فروشان و خریداران سئوال باید معرفی می شده و به مجازات می رسیدند، چگونه آزمون دوم به فاصله 2 هفته برگزار شد؟ لطفاً شما به ما بگویید ، ما چرا باید به شرایط برگزاری آزمون دوم اعتماد کنیم حال آنکه شواهد حاکی از آنست که ما اصلاً نباید به این شرایط اعتماد کنیم مخصوصاً اینکه در نهایت هم تعداد داوطلبین آزمون اول و دوم باهم تفاوت چندانی نداشت!!(خبرگزاری مهر کد خبر1045109).
ب- کیفیت آزمون دوم
جناب آقای دکتر اما غم انگیزترین جلوه های این آزمون سئوالات مطرح شده این آزمون است که قبلاً به پیوست تقدیم شده است. طراحی نزدیک به 30 سئوال غلط و مبهم که 7 عدد از آنها توسط وزارت بهداشت بازبینی شد و بقیه مشکل قطعی علمی در مقایسه با کتب مرجع دارد یک بی کفایتی ساده نیست، متاسفانه یک فاجعه سیاه و تاریک علمی است. عجله بیش از حد وزارت بهداشت برای برگزاری آزمون دوم باعث شد تا علمی ترین و حساس ترین آزمون جامع کشور، نازلترین و پست ترین دوره خود را در 30 سال اخیر ببیند. این یعنی فاجعه، این یعنی کسانی که در این آزمون پذیرفته می شوند نسبت به بقیه برتری ندارند. این یعنی ناامنی در فضای اورژانس کشور، این یعنی تهدید سلامت مردم . متاسفانه موارد بالا یا مورد تایید وزارت بهداشت نیست یا اصلاً برای این نهاد اهمیت ندارد.


ج- نتایج آزمون دوم
بعد از اعلام نتایج آزمون دوم و مخدوش بدون مسائل آماری و... که به تفصیل در جریان آن هستید، ما به عنوان معترض قبل از اینکه به مسئله تقلب رسیدگی شود، از مسئولین وزارت بهداشت خواستار شدیم که بعنوان متخصص برای رشد چند صد درصدری رتبه ها، توضیحی ارائه دهند که پاسخشان به شرح زیر بود:

1- دکتر محققی 13/12/88: سطح سئوالات نسبت به سالهای گذشته علمی تر و سختر بوده است(منبع صداوسیما)
2- دکتر محققی 3/2/89: آزمون آسان بوده است( خبرگزاری مهر کد خبر 1069349)
3- دکتر محققی 3/2/89: دانشگاههای کوچک و شهرستانها علت رشد نمرات در آزمون بوده اند( خبرگزاری مهر کد خبر 1069349)
4- دکتر محققی 5/2/89: 30% افرادی که رتبه های بالا کسب کرده اند از دانشگاه علوم پزشکی تهران و 48% از دانشگاههای علوم بزشکی تهران هستند (خبرگزاری مهر کد خبر 1070659)
5- دکتر محققی 1/2/89: یکی از دلایلی که سطح نمرات نسبت به دوره قبل بالاتر رفته است، این می باشد که طیف وسیعی از کارورزان متاهل و دانشجویان استعدادهای درخشان در آن شرکت داشته و به رقابت پرداخته اند (این مساله با توجه به غلط بودن تعداد زیادی از سئوالات امتحان مطرح میشود که آیا در دانشگاههای کشور اطلاعات غلط به دانشجویان استعداد درخشان آموخته میشود؟)(خبرگزاری مهرکدخبر1068267)
6- دکتر محققی 3/1/89: اندک افرادی در آزمون اول متخلف بودند، حال آنکه به مد ارک مربوط به تخلفات در آزمون اول در بندهای پیش اشاره شد(خبرگزاری مهر کد خبر 1069349).
7- دکتر محققی 5/2/89: نتایج امتحان بسیار ضعیف است!!! سطح نمرات بالا نرفته است!!!
8- و در پایان اعلام کردند بررسی آزمون دوم و مقایسه آن با آزمون اول نشان می دهد که تفاوت چندانی بین این دو آزمون وجود ندارد . معنی این حرف وزارت بهداشت این است که نتایج آزمونی که سئوالات آن در چند روز قبل از 19 کانال لو رفته است و بعلت تقلب وسیع ابطال شده و امتحانی که در نهایت سلامت انجام شده تفاوت وجود ندارد.
جناب آقای دکتر چیزی که به نظر می رسد این است که تقلب از نوع فروش رتبه همزمان با بی کفایتی علمی آزمون توجیه نتایج علمی این آزمون است. مسئله تقلب سالها در آزمون دستیاری به نحوهای مختلف مطرح بوده است. بحث تقلبی به این وسعت که از 19 کانال صورت می گیرد نشان دهنده این است که سالهای گذشته نیز فروش سئوالات در سطح کمتر وجود داشته است ولی ساز و کار اثبات تقلب چنان است که فروشندگان و متقلبان براحتی در حاشیه امنیت قرار گرفته و می گیرند. همچنین بعضی انواع تقلب قابل اثبات نیست.
راه حل های پیشنهادی برای حل مسائل آزمون 88( در صورت اثبات تقلب در آزمون)
در صورت اثبات هر گونه تقلب برخورد قاطع با متخلفین صورت گیرد. مسئولین ارشد وزارت بهداشت که در این مدت با گفته های ضد و نقیض خود با جامعه پزشکی بازی کرده اند باید مورد سئوال و مواخذه قرار گیرند. مسلماً در صورت اثبات تقلب راه ارجح شناسایی متخلفین و اصلاح لیست رتبه است و در غیراینصورت آزمونی که در آن تقلب شده است باید ابطال شود.
راه حل های پیشنهادی در صورت عدم اثبات تقلب
جناب آقای دکتر همانطور که گفته شد بعضی از انواع تقلب به سختی اثبات می شوند یا گاهاً مکانیزم اصلی تقلب قابل کشف نیست اما همانطور که گفته شد این آزمون سرشار از نقاط تاریک دیگری است که قانوناً و منطقاً باید روی آنها کار کرد تا حقی در این زمینه از بقیه ضائل نشود.
1- سئوالات غلط که 15 مورد آن بطور مثال قبلاً به شما ارسال شده بررسی شود و در نمره و رتبه ها اعمال شود در صورت عدم اعمال این سئوالات ، سال آینده داوطلبین چگونه درس بخوانند؟ آیا داوطلبین که این حجم وسیع کتب را مطالعه می کنند باز هم باید نگران این باشند که امتیاز سئوالاتی که بدرستی پاسخ داده اند از دست بدهند.
2- با توجه به متضرر شدن تعداد زیادی از داوطلبین که مقصر اصلی آن بی کفایتی وزارت بهداشت در برگزاری استاندارد آزمون است، افزایش ظرفیت پذیرش آزمون دستیار تخصصی به حد 2 یا 3 برابر تعداد کنونی اقدامی ضروری است و خواهشمند است بصورت ویژه توسط مجلس بررسی شود.
3- مسئولین ارشد وزارت بهداشت باید توجیه مناسبی برای جهش رتبه های امسال را داشته باشند. آیا پاسخ های متناقض و غیر علمی در خور شان مسئولین نظام جمهوری اسلامی هست؟ آیا اینگونه پاسخ دادنه باعث ریختن آبرو از کل وجهه مدیریتی کشور نمی شود؟ در این زمینه حتی وزیر بداشت اخیراً اظهاراتی راجع به حضور استعدادهای درخشان بعنوان دلیل رشد رتبه ها داشته اند که با توجه به حضور استعدادهای درخشان در چهار آزمون گذشته و همچنین فاجعه غلط بودن تعداد زیادی از سئوالات این آزمون که قاعدتاً باعث کاهش نمرات داوطلبین بخصوص استعدادهای درخشان می شود ، تاسف بار و غیر قابل قبول است.
4- خارج شدن این آزمون از نظارت وزارت بهداشت و سپردن آن به سازمان سنجش آموزش کشور امری لازم است تا حداقل امیدی برای شرکت در آزمونهای سال های آینده باشد تا پزشکان عمومی از کابوس بی کفایتی و بی مسئولیتی وزارت بهداشت در برگزاری آزمون که سالهای اخیر به اوج خود رسیده است، رهایی یابند
با تشکر و احترام
جمعی از داوطلبین

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 01:22 ب.ظ

بچه ها خواهش می کنم چواب بدهید :داخلی گرجی بهتره یا تسلیمی؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 01:15 ب.ظ

دوستان عزیز!

اگر واقعا احساس میکنید با فحش دادن به همدیگه مشکل امتحان دستیاری و حواشی اون حل میشه، ما هم به شما بپیوندیم.

بیایید از الان برای سال آینده و دوستانی که سالهای آتی میخواهند امتحان بدند، یه کاری بکنیم. امیدوارم عمق فاجعه رو درک کرده باشید:

تاثیر10 درصدی معدل کتبی،
تاثیر نمره پیش کارورزی،
تاثیر لوگ بوک،
نمره مصاحبه ساختارمند و
سنوات خدمت و ...

بیایید از الان یه تکونی بخوریم. از الان باید بریم سمت مجلس و اعتراض کنیم. از الان روی واگذاری امتحان به سازمان سنجش پافشاری کنیم.


بازم میگم اگر واقعا احساس میکنید با فحش دادن به همدیگه مشکل امتحان دستیاری و حواشی اون حل میشه، ما هم شروع کنیم به فحاشی.

دکترمفلک پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 10:32 ق.ظ

بدبختها اگه عرضه دارید یه فکری برای مازادهای مفت خور بکنید که در شهر یک وجبی ما سالی 7-8 نفر با نمره 250 تا 320 لوکس ترین رشته ها قبول میشن خیلی بی عرضه ایم همه مون

سوشیانت چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 11:34 ب.ظ http://dianosh.blogsky.com/

کاوه ای پیدا نخواهد شد امید

کاشکی اسکندری پیدا شود

محققی چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 10:40 ب.ظ

سهمیه زنان و محروم یک ستاره و دو ستاره و ۵ ستاره و ....و اینهمه تقلب قانونی داریم حالا فرض کنید یک سهمیه سئوال خرها هم اضافه شده چشم ندارید ببینید دوزار گیر ما میاد ؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 08:41 ب.ظ

قبل بیهوشی زنان و داخلی شهرمو زدم ولی بعید میدونم به اونا برسم

دریا چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 08:35 ب.ظ

سهمیه زنانم،مهتاب جون،توهمه بیهوشی هارو زدی عزیزم؟فقط بیهوشی زدی؟

به جواب چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 08:35 ب.ظ

من با 390 بیهوشی میارم؟

جواب چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 08:33 ب.ظ

عزیزم ذخیره ای باید از همون منطقه انصراف بده تا شما قبول بشی من اگه جای شما بودم همه رشته ها رو میزدم چون امسال با این وضعیت شانس قبولی خیلی کم شده

مهتاب چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 08:28 ب.ظ

دریا جان منم مثل تو با 390 الان بیهوشی میخوام تازه میترسم اونم نیارم....ای خدا

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 07:15 ب.ظ

تو دخیره ها مناطق محروم تک ستاره تا چه رتبه ای میتونه امید داشته باشه؟مثلا اطفال در صورتی که همه جای ایران رو زده باشه

جواب چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 06:18 ب.ظ

بیهوشی اطفال زنان وشاید داخلی

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 06:02 ب.ظ

تا۳۰ به چه رشته هایی میشه امیدوار بود؟

جواب چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 05:54 ب.ظ

دوست عزیز رتبه در سهمیتون ومنطقه اون مهمه تو دوستاره تا ۱۵ وتک ستاره تا رتبه ۳۰ امیدوار باش ولی قلب ارتو ورادیو باید تو تک ستاره زیر ۱۰ ودو ستاره زیر ۵ باشی

کسی میدونه؟ چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 05:43 ب.ظ

سهمیه محروم
فکر می کنی سهمیه محروم چند نمره یا رتبه کمک می کنه؟ مثلا اگه با رتبه 1500 آزاد بتونه یک رشته ای قبول بشه فرد دیگه با داشتن سهمیه محروم با چند رتبه تفاوت می تونه همون رشته را بیاره؟

به دریا چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 05:24 ب.ظ

سهمیه ات چیه

دریا چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 05:17 ب.ظ

یعنی میشه اونیکه به من گفت خنگه حتی بیهوشی تهرانم با٢٦٠٠میشه،خداازدهنش شنیده باشه،خدایاچقدربدبختم که با٣٨٠که پارسال رفتن زنان،به بیهوشیم راضیم

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 04:45 ب.ظ

دستیار کوچولو چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 03:35 ب.ظ http://dastyarkuchulu.blogsky.com

متخلفان جدید؟!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 01:25 ب.ظ

با توجه به اینکه اقایان زیر پستها متعدی را که بعهده دارند بخوبی از انجام امور محوله برامده اند عضویت در هیات امنا هم بر ان اضافه شد
جناب صدر از بس از حقوق پزشکان دفاع کرده که کاملا نحیف و لاغر شده است
«صدر، فرهاد دانشجو، سلطانخواه و فرهاد رهبر» در ترکیب ‌هیات امنای دانشگاه آزاد قرار گرفتند
مهلت یک ماهه هیات امنا برای معرفی گزینه جدید ریاست دانشگاه آزاد
به گزارش سرویس صنفی آموزشی ایسنا، محمدرضا مخبر دزفولی در این باره افزود: در پی تصویب و ابلاغ اساسنامه اصلاحی دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای ضرورت شکل گیری کامل و نهایی هیات امنا این دانشگاه، ‌انتخاب پنج نفر از اعضای هیات علمی این هیات شامل دکتر فرهاد رهبر، دکتر سید شهاب الدین صدر، دکتر فرهاد دانشجو، ‌دکتر محمد حسن شجاعی فرد و سرکار خانم دکتر نسرین سلطانخواه به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 01:17 ب.ظ

مدیر امور فرهنگی و رفاهی دستیاران وزارت بهداشت از افزایش 10 درصدی کمک هزینه تحصیلی دانشجویان دستیاری در سال جاری خبر داد.
دکتر علیرضا صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت:‌ در حال حاضر حقوق دستیاران مجرد 350 هزار تومان و متاهلین450 هزار تومان است

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 01:16 ب.ظ

مسئولین دزد و منافق وزارت بهداشت بیاد عمروعاص قران را بر سر نیزه ها کردند!
(ایا قران خوان دزدی می کند)
معاون فرهنگی وزارت بهداشت خبر داد:
اجرای‌30 طرح قرآنی در وزارت بهداشت
برگزاری برنامه‌های قرآنی در سطح خانواده کارکنان وزارتخانه
معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت از اجرای 30 طرح قرآنی در این وزارت‌خانه خبر داد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 01:11 ب.ظ

خبر "مشکلی در برگزاری آزمون دستیاری پزشکی وجود نداشته است." کاملا صحیح است ولی بخاطر مسائل سیاسی و نزدیکی ۲۲ خرداد و شلوغی ها و اعتراضات مردم" مسئولین و مجلسی های حامی سوال فروش اعظم فعلا تصمیم گرفته اند چیزی بروز ندهند و بعد از ۲۲ خرداد ضمن اعلام حمایت قاطع و تشکر از وزارتخانه اعلام خواهد شد تمام موارد تیزبینانه بررسی شد و به کوچکترین شبهه ای برخورد نشد و به غیر از 3 نفر سوال خر معلوم الحال وابسته به نیروهای مخالف نظام هیچ تخلف دیگری صورت نگرفته است و پرونده این 3 بدبخت بی پارتی در قوه فساد تحت بررسی می باشد. مرگ بر ضد ولایت فقیه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد