خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هفته بیست و نهم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس سوم

 اوست عادل 
لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد  

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ    
لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند  

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 ===============================

  

هفته بیست و نهم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس سوم 

تا روز جمعه ۷ خرداد 

======================================= 

 سلام
هیچ خبری نیست شهر امن و امان است راحت بخوابید داروغه بیدار است ... یقینا هیچ خبری نخواهد شد . بعضی همکاران ساده لوح عامدانه می خواهند فریب دغل کاران و نیرنگ بازان را بخورند. هر کسیکه نگران اینده خود است وقت خود را با پیامهای گاه و بیگاه مسئول نما ها که بعضا حاوی خبرهای دلخوش کننده است تلف نکند. واقعیت امر تلخ است ولی باید باور کرد؛ همه اینها یک بازی است تا زمان سپری شود و وقت اعلان نتایج برسد. اما انهایی که به مجلس دلخوش کرده اید بدانید: مجلس هیچ غلطی نمی تواند بکند (  
البته جدا از مفت خوری و زمین خواری و پارتی بازی و باند بازی برای خانوادهء خود) ؛    بابا بزرگ 

 دو راه بیشتر ندارید : انهایییکه قبول می شوند خود را اماده شروع رزیدنتی کنند و انهاییکه قبول نمی شوند و قصد شرکت دوباره در امتحان دارند هر چه زودتر خواندن را آغاز کنند.  

 

 

 

   http://dastyar88-admin.blogspot.com  

http://dastyar-ghorbani88.blogfa.com 

  http://eterazbedastyari88.blogfa.com  

 http://dastyarkuchulu.blogsky.com

 http://rahayeraha88.blogfa.com

http://blogfadotcom.blogfa.com

http://dastyar1388.blogfa.com

 http://drnash1.persianblog.ir

 http://dastyari89.blogfa.com  

   ۰  

 ۰

 ۰

 http://drmahtab.blogfa.com 

http://dispute.blogfa.com

 

 

کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی می‌کند؛
تقاضای تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی
کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ی روز یکشنبه‌ی خود تقاضای تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی را بررسی خواهد کرد. ... ...
 ... ... 

 

تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری
تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی در دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.  

=====================================

احتمالا با دستور سوال فروش اعظم 

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جامع‌تر (طرح چشم انداز ایران در سال ۲۰۲۰)، تقاضای تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی را مسکوت گذاشت. 

========================================== 

 سلیمی به مهر خبر داد:
اطلاعات جدید درباره نحوه لو رفتن سئوالات دستیاری/  حافظه قوی متخلف!

 سلیمی به مهر خبر داد:
اطلاعات جدید درباره نحوه لو رفتن سئوالات دستیاری/ حافظه قوی متخلف!
عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اطلاعات جدید در مورد نحوه لو رفتن سئوالات دستیاری گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده مشخص شد فردی که به سئوالات دسترسی داشته آنها را به حافظه سپرده و سپس برای فروختن آنها اقدام کرده است . واقعا چه ادم های خنگی رای می اورند نماینده می شوند
علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح بحث تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری سال 88 که در کمیسیون آموزش مطرح شده بود، افزود: دکتر مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت روز گذشته در کمیسیون آموزش مجلس حاضر شد و در مورد اقداماتی که وزارت بهداشت انجام داده توضیح ارائه کرد و بیان کرد که چگونه تقلب کشف شده و فردی که این اقدام را انجام داده شناسایی شده است.
وی اضافه کرد: وزیر بهداشت نحوه درز و لو رفتن سئوالات آزمون دستیاری را توضیح داد و تاکید کرد که کسی که این کار را انجام داده به سئوالات دسترسی داشته و با حافظه قوی که داشته آنها را به حافظه می سپرده است و پس از بیرون رفتن سئوالات آنها را 25 میلیون تومان فروخته است.
سلیمی خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت یادآوری کرد که نیروهای امنیتی به صورت جدی موضوع آزمون دستیاری را پیگیری کرده اند.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی همچنین به بحث سئوالات مورد اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری اشاره کرد و به مهر گفت: مجلس در حال مقایسه کردن آزمون دستیاری امسال و سئوالات آن با نمونه های سئوالات سال های قبل است و برای این کار کارشناسان خبره از سوی مجلس انتخاب شدند که این افراد متخصصان بحث آزمون بوده و در حال بررسی موضوع هستند.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مجلس به صورت جدی به این موضوع ورود پیدا کرده و وزارت بهداشت نیز با قاطعیت در حال پیگیری است، تحقیق و تفحص مسکوت ماند تا در این زمینه کمیته های مجلس و وزارتخانه با پیگیری به جمع بندی برسند و پس از آن نتیجه اعلام می شود. 

==================================

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه امروز وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش حضور پیدا کرد، گفت: به در خواست وی تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی مسکوت ماند.
امیر طاهرخانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت اظهار داشت: با وجود اینکه زاکانی نماینده مردم تهران خواستار تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی شد، کمیسیون رای به مسکوت ماندن تحقیق و تفحص در این زمنیه داد.
وی با بیان اینکه دستجردی گزارشی مبنی بر برخورد با تقلب در این آزمون و شناسایی افراد فروشنده سوالات این آزمون ارائه داد، تصریح کرد: با توجه به هماهنگی بین وزارت اطلاعات و قوه قضایی با افراد متخلف برخورد شده است، به همین جهت نمایندگان در خصوص تحقیق و تفحص دراین زمینه رای به مسکوت ماندن داد تا نتایج تحقیقات این وزارتخانه مشخص شود.
این نماینده مجلس تاکید کرد: در صورتی که با افراد متخلف برخورد لازم صورت نگیرد، کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی اقدام خواهد کرد.
طاهرخانی با بیان اینکه در دستورکار جلسه امروز کمیسیون انتخاب دو نفر جهت عضویت در کمیسیون تلفیق برنامه پنجم مد نظر گرفته شده بود، ادامه داد: بدون رای گیری (این هم رشوه سرداران نماینده به رییس بخاطر منصرف شدن از تحقیق تفحص بی خاصیت)علی عباسپور تهرانی فرد رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و سعداله نصیری نماینده زنجان و طارم برای شرکت در این کمیسیون انتخاب شدند.
  

خدا را شکر می گوییم که مجلسی ها به این نتیجه رسیدند پزشکان ستم روا داشته شده را بیش از این ازار و اذیت نکنند یعنی به بازی نگیرند! دست سوال بروش اعظم درد نکند که پزشکان را از بازیچه شدن نجات داد!

 ===============================================

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان به ایسنا خبر داد:
گروه تحقیق آزمون دستیاری در حال آنالیز موضوع است
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: گروه تحقیق در مورد اعتراضات مطروحه درباره آزمون دستیاری پزشکی همچنان در حال تحقیق و آنالیز این موضوع است.
شاهرخ رامین در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که در جلسه روز گذشته کمیسیون متبوعش، موضوع اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی مطرح شد، ا فزود: در مواردی که می‌بایست تصمیم‌گیری شود، کمیسیون تصمیم‌گیری کرد و بنا شد گروه تحقیق به محض این که نتایج آماری را به دست آورد، آن را اعلام کند.
به گفته وی، قرار شد از هرگونه ابراز نظرشخصی پرهیز کرد و صرفا بر داده‌های آماری و کامپیوتری اکتفا کنیم .
وی با بیان این‌که در این جلسه به جمع‌بندی سیاست‌ها در خصوص آزمون دستیاری پرداختیم، جمع‌بندی آماری را منوط به داده‌های آماری دانست.
 =========================
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خبر داد:
رای‌گیری درباره‌ی تقاضای تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری منوط به عملکرد وزارت بهداشت شد
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، خبر داد: تقاضای دکتر زاکانی در مورد تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی در جلسه‌ی دیروز بررسی شد و رای‌گیری در این امر منوط به این شد که ببینیم عملکرد وزارت بهداشت چه خواهد بود.
=======================================
 آخرین تغییرات آزمون دستیاری اعلام شد
معاون آموزشی وزیربهداشت به ایسنا خبرداد:
محاسبه نمره و معدل پیش‌کارورزی در آزمون
تغییر ضرایب برخی سوالات در رشته‌های خاص
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تغییرات آزمون دستیاری سال 89،از محاسبه10 درصدی نمره پیش کارورزی و اعمال ضرایب مختلف به سوالات در آزمون پذیرش دستیاری تخصصی خبر داد.
دکتر محمد علی محققی، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به شیوه پذیرش دانشجوی دستیار، اظهارکرد: بر این اساس تغییراتی در نحوه پذیرش دستیاری انجام می‌شود تا از ثبات و اعتبار بیشتری برخوردار شود، بنابراین تغییرات موجود با توجه به مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی، از سال 89 جنبه عملیاتی پیدا می‌کند.
وی افزود: اولین موضوع مورد توجه در تحولات سیستم دستیاری، تدریجی بودن این تغییرات با در نظر گرفتن ملاحظات و منافع کلیه داوطلبان است و تلاش می‌شود تا زمینه اجرای آن در سال‌های آینده فراهم شده و در طول برنامه پنج ساله، کل تصمیمات نشست شورا اجرایی ‌شود.
معاون آموزشی وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه در تحولات جدید به روش‌های باثبات‌تر و شاخص‌های با درجه اعتبار زیاد توجه ویژه شده است، تصریح کرد: این تحولات و تغییرات به تدریج جایگزین روش فعلی آزمون کتبی چند گزینه‌ای خواهد شد.
 محاسبه 10 درصدی نمره پیش‌کارورزی در آزمون دستیاری
محققی با اشاره به تغییرات مورد نظر در آزمون دستیاری خاطرنشان کرد: اگر کارنامه‌ای که از طول دوره تحصیل دانشجویان پزشکی عمومی به دست می‌آید، قابلیت محاسبه در پذیرش را داشته باشد، بدیهی است که از اهمیت و اعتبار بالاتری نسبت به آزمون یک مرحله‌ای کتبی تئوری برخوردار است.
وی افزود: خوشبختانه در پزشکی عمومی شاخص‌هایی که قابلیت مقایسه میان گروه‌های مختلف را داشته باشد وجود دارد و در این میان می‌توان به آزمون پیش کارورزی اشاره کرد.
معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه در آزمون پیش کارورزی قابلیت لازم از نظر علمی وجود دارد تا از امکان لازم برخوردار باشد، گفت: در این راستا فرمول‌های معتبر در شرایط مختلف به گونه‌ای تعدیل می‌شود که برای گروه‌های بزرگتر قابل مقایسه باشد.
محققی خاطر نشان کرد: با اعمال این فرمول‌ها امکان استفاده از این آزمون به عنوان بخشی از نمره پذیرش برای ورود به دوره دستیاری فراهم شده است.
وی با بیان اینکه 10 درصد از مجموع نمره پذیرش به شاخص آزمون پره انترنی اختصاص دارد، تصریح کرد: با یک فرمول، نمره پیش کارورزی میان داوطلبان تبدیل به تراز می‌شود و از نمره همتراز حداکثر10 درصد در پذیرش مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ ولی در اولین دوره اگر داوطلبی فرصت کافی نداشته است که نتیجه خوبی از این شاخص کسب کند، برای این دسته از داوطلبان در اولین سال به صورت ترجیحی از این شاخص استفاده می‌شود، بنابراین داوطلبی که شرایط لازم برای استفاده از این شاخص را ندارد حق انتخاب دومی دارد که این ده درصد را در آزمون کتبی با قوانین آزاد حاصل کند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه درحال حاضر آزمون پره انترنی ضابطه مند است و طیف وسیعی از شرکت کنندگان از این نمره برخوردار هستند، اظهارکرد: برای اینکه این موضوع مورد اعتراض قرار نگیرد، در دوره اول برای داوطلبان اجباری وجود ندارد؛ اما در آینده که بیش از 3 سال نخواهد بود باید حتما 10 درصد از نمره پره انترنی در پذیرش دستیار مورد استفاده قرار گیرد.
تاثیر10 درصدی معدل کتبی داوطلبان قبل از شرکت در امتحان پیش کارورزی در پذیرش دوره دستیاری
وی از تاثیر10 درصدی معدل کتبی داوطلبان قبل از شرکت در امتحان پیش کارورزی در پذیرش دوره دستیاری خبر داد و افزود: این شاخص، شاخص معتبری است که برای تراز شدن آن از نمرات داخل دانشگاهی استفاده می‌شود، به گونه‌ای که داوطلبانی که از یک دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند نمره آنها بر اساس میانگین و معدل داوطلبان همان دانشگاه تراز می‌شود و با دیگر دانشگاه‌ها مقایسه خواهد شد.
محققی افزود: نمره معدل کل داوطلبان درطول دوره‌های پزشکی قبل از شرکت در امتحان پره انترنی در این شاخص‌ مورد نظر است، چراکه امتحان پره انترنی را نمی‌توان به صورت دوبار در پذیرش محاسبه کرد.
وی در عین حال تصریح کرد: برای داوطلبانی که فرصت کافی ندارند تا معدل خوبی کسب کنند و در محدوده رقابتی قرار نمی‌گیرند، شرایطی فراهم می‌شود که 10 درصد این شاخص را از طریق آزمون کتبی حاصل کنند و در واقع این شاخص به نفع افرادی خواهد بود که از معدل خوبی بهره مند باشند.
محققی با بیان اینکه جهت گیری این تغییرات به منظور ایجاد رقابت در طول دوره پزشکی و توجه به آزمون درون دانشگاهی است، خاطرنشان کرد: این تغییرات از موضوع افت تحصیلی که متاسفانه در دانشگاه‌های علوم پزشکی با آن مواجه هستیم جلوگیری می‌کند و کیفیت شرایط تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی ارتقا می‌یابد.
محققی از تغییر ضرایب برخی سوالات در رشته‌های خاص آزمون دستیاری خبر داد و افزود: به عنوان مثال داوطلبی که متقاضی ورود به دوره دستیاری داخلی است سوالات مرتبط با این رشته برای آنها از ضرایب بالاتری نسبت به دیگر داوطلبان برخوردار است، بنابراین بر این اساس هر داوطلبی کارنامه متفاوتی با توجه به انتخاب رشته مختلف، دریافت می‌کند و با این کارنامه به دانشگاه‌های محل پذیرش مراجعه و شانس ورودش را بر حسب گرایش به رشته‌های مختلف می‌سنجد.
وی با بیان اینکه این سه مورد تغییر از سال 89 اجرایی می‌شود، خاطر نشان کرد: مابقی تغییرات موردنظر که شامل تاثیر لوگ بوک، نمره مصاحبه ساختارمند و سنوات خدمت افراد است در نحوه پذیرش آزمون دستیاری در سالهای آینده تاثیر خواهد داشت.
 =================================
 

 

در ادامه بررسی اعتراضات
احتمال تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری قوت گرفت
کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تقاضای تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی را در هفته جاری بررسی می کند.
به گزارش خبرنگار مهر، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه خود تقاضای تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی را بررسی می کند.
سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد. آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.
آزمون مجدد نیز پس از اعلام نتایج با اعتراض برخی داوطلبان روبرو شد به طوری که شاهرخ رامین عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری سال 88 به مهر گفت: با وزارت بهداشت توافق شد تا زمان بررسی کامل و تحلیل آماری نمرات و رتبه های دستیاری، نتایج آزمون دوره سی و هفتم اعلام نشود
 

 =============================================== 
 نمونه ای از فعالیتهای مجلس در مورد تخلف امتحان دستیاری ۸۲ برای کسانیکه به این مجلس دل بسته اند: 
 گزارش کمیته تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری 82
در روز سه شنبه 30 خرداد 1385 
 
نماینده قوچان با اشاره به گزارش کمیته تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری 82:
هفته آینده؟ ؟؟!!!!! (سال ۸۵) در مورد میزان قرائت گزارش، تصمیم‌گیری می‌شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به گزارش تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری 82 ابراز عقیده کرد: به این قطعیت رسیده‌ایم که تقلب در آزمون دستیاری اسفند ماه 82 به طور جدی وجود داشته، به عبارتی دیگر، کمیته تحقیق و تفحص از این آزمون و هم‌چنین کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس به این نتیجه رسیده که تقلب به صورت جدی در رابطه با آزمون دستیاری انجام شده است.

 
 ============================================
گزارش نهائی کمیسیون بهداشت درباره برنج های آلوده
جمع بندی نهایی کار گروه آنالیز آلودگی برنج های وارداتی به فلزات سنگین، گزارش آلودگی برنج های وارداتی و آزمون دستیاری این هفته در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نهایی می شود.
 
در ادامه گزارش و جمع بندی نهایی اعتراض های مطروحه در خصوص آزمون دستیاری در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد.
 
براساس این گزارش دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پاسخگویی به سئوالات 6 نماینده مجلس در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حاضر می شود و در ادامه بحث و تبادل نظر پیرامون تشکیلات حوزه غذا و دارو، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ایجاد سازمان غذا دارو با حضور دستجردی وزیر بهداشت و درمان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
نظرات 262 + ارسال نظر
محروم ۲۳ شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 12:54 ب.ظ

سهمیه محروم
فکر می کنی سهمیه محروم چند نمره یا رتبه کمک می کنه؟ مثلا اگه با رتبه 1500 آزاد بتونه یک رشته ای قبول بشه فرد دیگه با داشتن سهمیه محروم با چند رتبه تفاوت می تونه همون رشته را بیاره؟
منظورم اینه که سهمیه محروم چند رتبه یا نمره کمک میکنه؟

/

[ بدون نام ] جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 01:33 ب.ظ

موافقم.

بیدار شده از رویا پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 10:05 ق.ظ

فقط به فکر رفتن از ایران باشید.
یه روز سر کلاس معارف اسلامی یه ملا به ما گفت هر کی باید بره هر جا راحته وطن هم هیچ معنایی نداره و وطن همون ایمان آدمه وقتی کار به دست همچین افرادی هست اگه به فکر آینده ی بچه هامون هستیم باید بریم تا اونها به سرنوشت شوم ما دچار نشن

دکتر کوچلو چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 12:16 ق.ظ

قول میدم در نهایت چیزی عوض نمیشه.اونایی که باید اسمشون دربیاد میاد...این کاراهم وقت تلف کردنه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 06:55 ب.ظ

اینهم شوک سوم:تایید صحت و سلامت آزمون...........

آیا کسی میدونه؟ سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 02:45 ب.ظ

سهمیه محروم
فکر می کنی سهمیه محروم چند نمره یا رتبه کمک می کنه؟ مثلا اگه با رتبه 1500 آزاد بتونه یک رشته ای قبول بشه فرد دیگه با داشتن سهمیه محروم با چند رتبه تفاوت می تونه همون رشته را بیاره؟
/

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 09:21 ق.ظ

فتگوی مهر با نسل سراجی /
تکذیب ادعاهای موجود درباره لو رفتن نتایج دستیاری/ اعلام نتایج پس از بررسیها
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در مورد اعلام نتایج آزمون دستیاری 88 گفت: این موضوع که فردی ادعا کند در رشته ای پذیرفته شده است و یا ادعا کند که اطلاع دارد چه کسانی در آزمون دستیاری پذیرفته شده اند درست نیست و تکذیب می شود.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اصولاً هنوز استخراج نتایج صورت نگرفته است که فردی بداند در آزمون و یا رشته مورد نظر خود پذیرفته شده است یا خیر.

وی گفت: با توجه به فرآیندهایی که برای آزمون دستیاری سال 88 بوجود آمده است دو فرآیند کمیسیونهای مربوطه مجلس و بخش سنجش وزارت بهداشت در حال کنترل فرآیند بررسی نتایج هستند و از همین رو بسیار زمان بر است.

نسل سراجی اضافه کرد: همچنین بررسی سهمیه هایی که در آزمون دستیاری اعمال می شود کار مهمی است که با دقت بیشتری مورد بررسی قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: نتایج آزمون دستیاری تا زمانی که بررسی های کنترلی وزارت بهداشت و کمیسیون های مجلس به پایان نرسد اعلام نمی شود و برنامه زمانبندی پس از بررسی های بیشتر آزمون اعلام خواهد شد.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد. آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.

آزمون مجدد نیز پس از اعلام نتایج با اعتراض برخی داوطلبان روبرو شد به طوری که شاهرخ رامین عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری سال 88 به مهر گفت: با وزارت بهداشت توافق شد تا زمان بررسی کامل و تحلیل آماری نمرات و رتبه های دستیاری، نتایج آزمون دوره سی و هفتم اعلام نشود.



به بالائی سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

شوک سوم شاید:نتایج دورازانتظار.........یا امتحان مجدد...........یاافزایش ظرفیت(البته بعیده)

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 09:33 ب.ظ

به علی :منظورت از شوک سوم چیه؟

یک رزیدنت ارتوپدی دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 09:05 ب.ظ

همکاران عزیز با حفظ احترام برای همه همکاران فعالیتهای دکتر مسجدی و دوستانش نفعی برای همکاران ندارد و فقط وقت وانرزی دوستانی که برای سال اینده را تلف می کند من مطمئنم با عصبانیت و فحاشی چیزی درست نمی شود

علی دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 08:36 ب.ظ

شوک سوم در راه است...

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 07:15 ب.ظ

طرح انطباق جنسیتی که مطابق آن ارائه خدمات پزشکی در بیمارستان ها برای بیماران زن توسط کارد زن و بیماران مرد هم توسط پرسنل مرد انجام می شود، مجددا توسط وزیر بهداشت ایران مطرح شده است. این طرح از مصوبات مجلس پنجم در ایران بود که تصویب آن واکنش های مختلفی را به همراه داشت.

مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت ایران گفته است که طرح انطباق جنسی در بیمارستان ها برای افزایش رضایت بیماران است. از دیگر دلایل طرح مجدد این مسئله ارائه خدمات مناسب عنوان شده است.

این در حالی است که نخستین باری که این طرح در زمان وزارت دکتر باقر لنکرانی بر وزارت بهداشت در دستور قرار گرفت، مورد انتقاد کارشناسان واقع شد. برخی از پزشکان و صاحبنظران با تاکید بر این مسئله که بیمار حق انتخاب پزشک را دارد، این نوع نگاه را در امر پزشکی نامناسب دانستند.

دکتر ایرج خسرونیا، رییس هیئت مدیره جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران، از جمله افرادی است که حق بیمار برای انتخاب پزشک را محترم می شمارد و به کمبودهای متخصصان زن یا مرد در برخی از رشته های پزشکی اشاره می کند. او می گوید "در حال حاضر تعداد پزشکان مرد در رشته های مختلف خیلی بیشتر از زنان است. اما با توجه به ورودی دانشگاه ها در سالهای اخیر و افزایش حضور زنان در رشته های مختلف، ممکن است در سالهای آینده تعداد متخصصان زنان بیشتر شود، اما در برخی از رشته های پزشکی و اکثر شهرستان ها کمبود متخصص زن مشهود است."

امیر پیام، خبرنگار بی بی سی و کارشناس مسائل اجتماعی نیز بر حق بیمار تاکید دارد و می گویدکه بر اساس موازین حقوق بشر هر فرد بیمار حق دارد درمانگر خود را انتخاب کند. از لحاظ روانشناسی نیز بیماران ترجیح می دهند در زمان درد متخصص مجرب داشته باشد و کمتر به مسئله جنسیت پزشک توجه می کنند.

نخستین بیمارستانی که برای اجرایی نشان دادن این طرح افتتاح شد، بیمارستان مهدیه در منطقه شوش تهران بود که البته براساس گزارش های رسانه ها این بیمارستان همچنان با کمبودهای مختلف روبرو است.

دکتر خسرونیا با اشاره به همین بیمارستان ها می گوید: "بیمارستان هایی که تجهیز شد عملا نتوانست پاسخگو باشد زیرا در برخی از بیمارستان ها که تمام کادر آن زن بودند، برای برخی از کارها نیاز به پرسنل مرد بود . در جراحی های حساس زنان به مردان مراجعه می کنند و اعتقادی به اینکه زنان باید جراحی کنند ندارند. طرح انطباق جنسیتی قبلا هم اجرا شده و فکر کنم این بار نیز عملی نشود."

اجرای چنین طرحی ممکن است مورد توجه گروهی از بیماران قرار گیرد اما نباید این مسئله را از نظر دور داشت که برای آن دسته از بیمارانی که چنین نیازی را احساس می کنند کادر پزشکی هم جنس وجود دارد. نکته اساسی در این مسئله، توجه به حق انتخاب بیماران است.

از طرفی متخصصان برخی رشته های پزشکی در ایران صرفا مرد یا زن هستند و کمبود این نیروها به دلیل عدم علاقه عمومی به انتخاب این رشته های خاص است. با این حال، برخی کارشناسان معتقدند طرح انطباق جنسیتی نیز همانند برخی دیگر از طرح های مطرح شده در این حوزه مطالعه نشده و ناکارآمد است.

به طالب حق ظالم!!! دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 05:53 ب.ظ

هه هه هه

این یارو - طالب حق ظالم- بالاخره خودشو لو داد...
می گه اینجا جای شما نیست..بدبخت پاچه خوار حکومتی..وقتی که استدلالها ردیف بچه ها وافشاگری اونا در مورد دزدی های حکومتو دید..وقتی میبینه هیچ جوابی نداره..ودیگه حناش رنگی..نداره با عصبانیت وبدبختی ..میگه بچ
پزشکان محترم!!! بچه های مامانی!..جای شما اینجا نیست...1 برید درستون رو بخونید...

نخیر بابا جیره خوار جای تو هم پلگیهات اینجا نیست.
نه اینجا که جای همه شما پاچه خواران وغارتگران جنایتکار اصلا تو این مملکت نیست.

دوستان هم ینها یودند که صدها نفر از هموطنان ما از جمله همکار عزیزمان - دکتر پوراتندرجانی - پزشک وظیفه کهریزک - را که شاهد عینی جنایات حرامزاده سپاهی وحکومتی مانند رادان ومرتضوی بی شرف بی نماوس بود ...را به مظلومانه ترین شکلی به شهادت رساندند.
همین ها بودند.

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 05:45 ب.ظ

شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 02:59 AM
بچه ها میدونستین این پشم و شیشه ها چیا دارن؟
جنتی: لاستیک دنا-گوشتیران-۱۸٪سهام پارس خودرو
قرائتی:۲۴٪ سهام مهرام- لنت ترمز پارس
لاریجانی ها:کل صادرات خشکبارـصادرات پسته-پارس خزر
مصباح:سنگ آهن بافق- واردات سیگار
اژه ای:نیرو محرکه قزوین- ۴۴٪ سهام تولی پرس
به چه کسایی امید بستین شماها!! مخصوصأ برادران شریف لاریجانی!
/

طالب حق دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 05:38 ب.ظ

توجه توجه توجه

پزشکان محترم

به هوش باشید که اینجا جای شما افراد لایق نیست قدر خودرا بدانید اینجا خطرناک است

به اونی که باید چشاشو باز کنه دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 05:33 ب.ظ

به بالایی
تو چشاتو باز کن ! ایران اروپای شرقی وآسیا و..فلان کشورها نیست که اگه مردم حکومت رو نخواستن وچند روز بیان تو خیابون تجمع وتظاهرات کنند اون حکومت ها هم بخاطر رای اکثریت از قدرت کنار برند...
اینجا حکومتی ها اینقدر رذل وحرومزاده اند وبسیجی ها رو اونچنان به قدرت وابسته کردند..که اصلا براشون مهم نیست اگه مجبور بشند حتی در ۱ روز یک میلیون نفر رو هم بکشند به...تستیسشون هم نیست!
چی چرند می گی نشستی می گی حقتو بگیر...چطوری...؟؟؟؟؟ جز اینکه باید اومد تو خیابونو اعتراض کرد ومقابله کرد؟ تازه این راه که دیگه اخر اعتراض...وگرنه کارهایی مثل نامه نگاری و..اینا که تو این حکومت دیکتاتوری احمقانه است.
مگه تو این ماههای گذشته ندیدی چطور مردم معترض رو به خاک وخون کشیدند...دیگه مردم باید چی کار می کردند تا از دست این حکومت ظالم خلاص بشند ؟ هان بگو ؟
بازم می گم تنها وتنهاراه نجات این کشور از دست این مزدوران رذل حمله ونابودی اونه!
ضمنا من هیچ وقت فکر نکردم که اونا به فکر من هستند مسلما اونا اول به فکر منافعشونند...
ولی حداقل حکومت این دزدان غارتگر جنایتکار به نابودی کشیده میشه.
همین.

به بالایی دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 05:18 ب.ظ

تو چشماتو باز کن که فکر میکنی کشورهای دیگه اگه ایران را بگیرن خوشبخت میشی. فکر کردی اونها دلشون واسه تو میسوزه؟؟ اگه حقتو خودت نگیری کسی هم تقدیمت نمیکنه

ّبه : 5کامنت بالایی ..کمک... دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 05:03 ب.ظ

به 5تا کامنت بالایی..کمک

متن دردنامه افشاگرانه رو خوندم.. باهات کاملا موافقم
من یکی شخصا حاضرم آمریکا یا اسراییل یا هر حرومزاده ای به این مملکت حمله کنه... و زیر دست هر حکومتی قرار بگیرم اما این اخوندها وبسیجی ها وسپاهی های دزد غارتگر قاتل بی همه چیز بالا سرم نباشند..
اون کسانی که این ک...شعر های وطن ومملکت و...این چرندیات رو می گند زر مفت می زنند..یا اونایی که می گند اینجا حرف سیاسی نزنید وفقط عین گاو خرخونی کنید...
اونا مطمئن باشید همین پاچه خوار ها وطرفدارهای حکومتند که اگه اگه این حکومت بی ناموس نبود الان یاباید گدایی می کردند یا...کشی!
معلومه که اونا باید از این حکومت طرفداری کنند وقتی تمام منافع وثروت وقدرت دست این حرومزاده هاست وقتی تمام سهمیه ها وتخصص و...مال ایناست..بقیه هم باید بیگاری بکشند وامثال من بعد یک عمر زحمت وبدبختی از صبح تا شب تو یه درمونگاه با استرس جون بکنیم. بخاطر 30 - 40 هزار تومن.
اونوقت توله های این حرومزاده ها برند تخصص بخونند یا با دلالی وسهام کارخونه ها و..تو خونه های میلیاردیشون به ریش ما بخندند..
اونا از یک طرف دارند کل ثروت وامکانات کشور رو غارت میکنند..از طرف دیگه چماق واسلحه دست می گیرند ومی یاند تو خیابونو هر کسی که اعتراض کنه رو غرقه به خونش می کنن...تو روح همشون لعنت.
حداقل اگه امریکا واسراییل حمله کنه مردم اول همه این حرومزاده های دزد بی سواد چماقدار قاتل رو به سلابه میکشند وحداقل کلی دل ما نسل سوخته خنک میشه.
همین کافیه!
اوناییم که میگن نباید به قدرت خارجی توسل کرد و اینجا ایرانه و...از این چرندیات.. یا
یادشون باشه که ایران کوروش و داریوش..200سال پیش بود تموم شد رفت..الان ایران ..ایران آخوندای مفتخور واحمقی نژ‍اد وسپاهی های دزده.
چشاتون رو لطفا باز کنید.!

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 05:02 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااای از دست اینهایی که مدام میگن یعنی امتحان مجدد.بسه بابا.امتحان مجدد کجا بود.تموووووووووووووووم شد دیگه

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 04:55 ب.ظ

یعنی امتحان مجدد؟

به طالب حق بی خبر از حق دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 04:30 ب.ظ

ایراد اتهام تقلب برنامه ریزی شده (یا همان فساد اداری )وارد کرذن یک اتهام سیاسی است نه یک در خواست صنفی .اگر این اتفاق برای بار اول رخ می داد می شد ادعا کرد که ممکن است سیستم قضایی دولتمردان فاسد را شناسایی ومجازات کند و لی .....

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 04:30 ب.ظ

بچه ها امروز چه خبره؟

خبرگزاریها دارن چپ و راست از دستیاری میگن

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 04:28 ب.ظ

لو رفتن سوالات آزمون اول یا دوم؟

بابابزرگ کمک کن دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 04:14 ب.ظ

در این مملکت همه ماسرکاریم

من مدتیست که به دلیل نوع فعالیت شغلی دارم که در مناطق شمالی تهران حوالی نیاوران منظریه فرمانیه ...فعالیت دارم. نکات عجیبی که طی این مدت به ان پی بردم ومرا بسیار دپرس وعصبی کرده است اینکه:
پیش از این تصور می کردم همه افرادی که ساکن چنین مناطق مرفه وگرانقیمتی هستند افرادی هستند که آبا واجدادی ثروتمند بوده اند و... ولی اینک متوجه شدم که اینگونه نیست وبالعکس این گروه درصد کمی از ساکنین این مناطق را تشکیل می دهد.
شاید مطالبی که می گویم باور نکنید ولی عین حقیقتست.
بسیاری از ساکنین این مناطق آخوندهای رده بالای حکومتی هستند که در خانه های هزار متری وبیشتر زندگی می کنند (آنهم جایی که خانه هایش خدا تومان متری قیمت دارد ) بسیاری از این آخوندها را من خودم دیده ام که وقتی وارد این مناطق سکونتشان می شوند عبا وعمامه اشان را بر می دارند! بسییاری از فرزندان انان را می شناسم که دختر شان بگونه ای می گردند که باور نمی کنید دختر یک آخوند باشد! دخترانی با مکاشینهای بی ام و وبنز و... که با دوست پسرهایشان دنیال عیاشی و خوشگذرانی با پول مفت میلیاردی پدرانشان هستند..( راستی این پولها از کجا آمده است !!! )جالب اینکه همین اخوندها ی مفتخور که برخی انها نمایندگان مجلس ونماینده عقیدتی ولایت مقام معظم برتری در فلان وزارتخانه وفلان دانشگاه وبیمارستان و شهرداری صد جای کوفتی دیگر هستند...وقتی در محل کار خود می روند بجای ماشینهای چند صد میلیونی خودشان با تاکسی یا پ‍ژو رفت وامد میکنند!!! وخود شاهد بودم که به مردم احمق می گفتند پول چرک کف دست است!!... شکمهای گنده وفربه اینها از کجا پر می شود! من خود دیده ام که همین ها که مرتب سفارش به قناعت وصرفه جویی میکننددر سفره اشان بوقلمون وبره درسته ...توسط نوکرانشان در کاخهای میلیاردیشان سرو می شود..بگونه ای که پس مانده غذاها ی آنان می تواند دهها کودک فقیر دوره گرد و آدامس فروش را سیر کند...ولی مگر کسی جرات نزدیک شدن به دور وبر بیت آنان رادارد...!!! اینست نمونه ای از عدل علی..
اینست جلوه ای از حکومت اسلامی!

اما دسته دیگر از این تازه به دوران رسیده های ساکن در این مناطق : سرداران سپاه و همچنین فرزندان انها می باشند...اینان نیز همانند گروه بالا زندگی اشرافی می گذرانند...فرزندان اینها نیز بر ماشینهای دهها میلیونی سوار می شوند وجولان می دهند واز نظر تیپ وظاهر هم ..که به هر فرقه ای می خورند..!
شایدذ بخواهید بدانید منبع در امد بی انتهای این دو دسته از کجاست؟
من در اینجا تنها بخشی را که خودم با تحقیق شخصی به نتیجه رسیدم می گویم...
بسیاری از اینها مالکان برجها وپاساژهای صدها میلیارد تومانی تهران می باشند! یکی ازفرزندان خود شان به من گفت مطمئن باش تمام پاساژها وبرجهای گرانقیمت تهران امکان ندارد بدون شراکت با یک آخوند یا کله گنده سپاه ساخته شده باشد چون اساسا اجازه چنین کاری را نمی دهند..وبسیاری از سرمایه داران مجبورند برای اخذ مجوز یک آخوند یا سردار وکله گنده حکومت را با خودشان شریک کنند!!!
بسیاری دیگر سهامدار کارخانجات عظیم وطویل هستند که سهام انها تقریبا مفت یا با وام های میلیاردی بدون شتوانه به انها داده شده است واینها بدون کوچکترین زحمت واطلاعی سر سال سود سهام ها را که میلیاردها تومان می شود دریافت میکنند!
عده دیگر که ظاهرا هایپر اکتیو تر هستند! واردات انحصاری کالایی مانند یک نوع چای . سیگار لوازم خانگی و..رابطور انحصاری در اختیار دارند وسود بی حساب وکتابی را مبرند..گروهی دیگر با در یافت وام های میلیاردی که ( حتی 10 میلیونش را به یک پزشک نمی دهند!) بدون کوچکترین بهره ای می باشد در امر ساخت وساز یا دلالی مواد غذایی و.. مشغولند وکمترین مالیاتی هم نمی دهند...

همه اینها در شرایطیست که چندروز قبل خود در یک بیمارستان در جنوب شهر دیدم وقتی کودک 15 ساله کارگری که به علت بریدگی عمیق دست حین کار برای سچور مراجعه کرده بود وقتی متوجه هزینه 8000 تومانی سچور شدبا نگاهی که حاکی از در ماندگی وبی کسی داشت.. مجبور شد از همان پذیرش راهش را بگیرد و برود...
با زهم بگویم...تمام اینها نه شنیده ها..که عین دیده ها واقعیاتی بود که خود دیده ام...

بابابزرگ نمی دونم چرا این مطالب را اینجا گفتم..شاید جای دیگری برای درد دل پیدا نکردم...
بله اینست مظهر حکومت عدل علیدر جابیی که رهبر وهمه کاره این حکومت خود را نماینده خدا در روی زمین ودر تنها کشور عدالت گستر دنیا میداند...

در چنین شرایطی که همه قدرت وثروت در دست این گروه معدود قرار دارند آیا به نظر شما برایاینها خیلی سخت است که در امد چند روز شان برای خرید 100میلیون تومانی سوالات رزیدنتی اختصاص دهند یا اصلا دستور دهند که سوالات را برایشان بفرستند!!!

نمی دانم بابابزرگ کلا فکر میکنم نه تنها خواندن برای رزیدنتی بلکه اساسا زندگی در چنین کشور وحکومت ظالم پروری احمقانه است..ما همه خود را فریب می دهیم....

بابابزرگ واقعا دپرس ماژور شدم...
خسته شدم از این زندگی بی حاصل...
احساس می کنم واقعا همه ما بعد از یک عمر زحمت ودرس خواندن وطرح و...سرکاریم!
بابابزرگ کمکم کن
اگر می توانی...

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 04:11 ب.ظ

نسخه چاپی ارسال به دوستان
از سوی کمیسیون آموزش و بهداشت صورت گرفت؛
تشکیل کمیته‌ای برای بررسی ابهامات آزمون دستیاری پزشکی

خبرگزاری فارس: یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تصویب تشکیل کمیته‌ای بین کمیسیون متبوعش با کمیسیون آموزش برای بررسی و پیگیری ابهامات و اعتراضات مطروحه به آزمون دستیاری پزشکی خبر داد.

حسن تأمینی نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی که با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در خصوص جلسه عصر روز گذشته اعضای کمیسیون متبوعش به گفت‌وگو پرداخت، بررسی و جمع‌بندی نهایی اعتراضات مطروحه در آزمون دستیاری پزشکی را دستور کار این جلسه توصیف کرد و اظهار داشت: محمدعلی رامین از سوی کمیسیون این موضوع را بررسی می‌کرد که در جلسه عصر روز گذشته وی گزارشی را از نتیجه بررسی‌های خود ارائه کرد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر کمیسیون بهداشت و آموزش در حال بررسی اعتراضات به این آزمون هستند، اعلام کرد: نماینده‌ای از وزارت بهداشت روز گذشته برای ارائه توضیحاتی در خصوص آزمون دستیاری پزشکی در کمیسیون حاضر شد اما از آنجایی که کمیسیون از توضیحات وی در خصوص ابهامات وارده به آزمون دستیاری پزشکی قانع نش، بنا شد کمیته‌ای از سوی وزارت بهداشت و آموزش برای بررسی و پیگیری این موضوع تشکیل شود.
تأمینی ادامه داد: انتخاب 2 نفر از اعضای کمیسیون برای عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه برنامه پنجم توسعه نیز دیگر دستور کار این جلسه بود که رأی‌گیری در این باره به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد.
انتهای پیام/ب

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 04:08 ب.ظ

لو رفتن سوالات آزمون اول یا دوم؟

به محمدرضا دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 03:57 ب.ظ

وقتی تو که مثلأ پزشک مملکتی به جای عقل و منطق دست به دامن خرافه و اعتقادات پوسیده میشی طبیعیه که گوساله ترین افراد بتونن بهمون حکومت کنن

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 03:55 ب.ظ

الان وقت اتحاده نه تفرقه حتی تو بابابزرگ

مهم مهم مهم مهم دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 03:46 ب.ظ

اطلاعات جدید درباره نحوه لو رفتن سئوالات دستیاری/ حافظه قوی متخلف!
عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اطلاعات جدید در مورد نحوه لو رفتن سئوالات دستیاری گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده مشخص شد فردی که به سئوالات دسترسی داشته آنها را به حافظه سپرده و سپس برای فروختن آنها اقدام کرده است.
علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح بحث تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری سال 88 که در کمیسیون آموزش مطرح شده بود، افزود: دکتر مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت روز گذشته در کمیسیون آموزش مجلس حاضر شد و در مورد اقداماتی که وزارت بهداشت انجام داده توضیح ارائه کرد و بیان کرد که چگونه تقلب کشف شده و فردی که این اقدام را انجام داده شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: وزیر بهداشت نحوه درز و لو رفتن سئوالات آزمون دستیاری را توضیح داد و تاکید کرد که کسی که این کار را انجام داده به سئوالات دسترسی داشته و با حافظه قوی که داشته آنها را به حافظه می سپرده است و پس از بیرون رفتن سئوالات آنها را 25 میلیون تومان فروخته است.

سلیمی خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت یادآوری کرد که نیروهای امنیتی به صورت جدی موضوع آزمون دستیاری را پیگیری کرده اند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی همچنین به بحث سئوالات مورد اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری اشاره کرد و به مهر گفت: مجلس در حال مقایسه کردن آزمون دستیاری امسال و سئوالات آن با نمونه های سئوالات سال های قبل است و برای این کار کارشناسان خبره از سوی مجلس انتخاب شدند که این افراد متخصصان بحث آزمون بوده و در حال بررسی موضوع هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مجلس به صورت جدی به این موضوع ورود پیدا کرده و وزارت بهداشت نیز با قاطعیت در حال پیگیری است، تحقیق و تفحص مسکوت ماند تا در این زمینه کمیته های مجلس و وزارتخانه با پیگیری به جمع بندی برسند و پس از آن نتیجه اعلام می شود.

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 03:46 ب.ظ

اطلاعات جدید درباره نحوه لو رفتن سئوالات دستیاری/ حافظه قوی متخلف!
عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اطلاعات جدید در مورد نحوه لو رفتن سئوالات دستیاری گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده مشخص شد فردی که به سئوالات دسترسی داشته آنها را به حافظه سپرده و سپس برای فروختن آنها اقدام کرده است.
علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح بحث تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری سال 88 که در کمیسیون آموزش مطرح شده بود، افزود: دکتر مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت روز گذشته در کمیسیون آموزش مجلس حاضر شد و در مورد اقداماتی که وزارت بهداشت انجام داده توضیح ارائه کرد و بیان کرد که چگونه تقلب کشف شده و فردی که این اقدام را انجام داده شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: وزیر بهداشت نحوه درز و لو رفتن سئوالات آزمون دستیاری را توضیح داد و تاکید کرد که کسی که این کار را انجام داده به سئوالات دسترسی داشته و با حافظه قوی که داشته آنها را به حافظه می سپرده است و پس از بیرون رفتن سئوالات آنها را 25 میلیون تومان فروخته است.

سلیمی خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت یادآوری کرد که نیروهای امنیتی به صورت جدی موضوع آزمون دستیاری را پیگیری کرده اند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی همچنین به بحث سئوالات مورد اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری اشاره کرد و به مهر گفت: مجلس در حال مقایسه کردن آزمون دستیاری امسال و سئوالات آن با نمونه های سئوالات سال های قبل است و برای این کار کارشناسان خبره از سوی مجلس انتخاب شدند که این افراد متخصصان بحث آزمون بوده و در حال بررسی موضوع هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مجلس به صورت جدی به این موضوع ورود پیدا کرده و وزارت بهداشت نیز با قاطعیت در حال پیگیری است، تحقیق و تفحص مسکوت ماند تا در این زمینه کمیته های مجلس و وزارتخانه با پیگیری به جمع بندی برسند و پس از آن نتیجه اعلام می شود.

به به طالب حق دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 02:08 ب.ظ

به طالب حق
دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 11:07 AM
توصیه مهم مهم مهم به پزشکان محترم
خواهشمند است جهت اطلاع از وضعیت دستیاری به جای دیگر سر بزنید

به نظر می رسد بر خلاف قبل اینجا به بیراهه میرود وجای مناسبی نیست

** بیراهه تویی کم خرد که هنوز متوجه نیستی تقلب در آزمون دستیاری معلول است نه علت و درمان معلول یعنی منتظر باش تا ظرف مدت کوتاهی دوباره همان علت از جای دیگری سر در بیاورد **


واژه سخیف کم خردی لایق تند گویان است که دم از علت و معلول میزنند حال آنکه نه مفهوم ارشاد و روشنگری را می فهمند نه علت معلول را می فهمند وفقط ژست می گیرند ...
و یا همین افراد بهترین افراد جامعه را مورد هجوم اهداف خود قرار میدهند و یک مشکل صنفی را به بیراهه می کشاننددددد

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 01:57 ب.ظ

دوستان عزیز!

دیدید دکتر محققی به ایسنا چی گفته؟

تاثیر پره انترنی و معدل و لوگ بوک و نمره مصاحبه ساختارمند و سنوات خدمت افراد و ...

یعنی از سالهای دیگه تقلب میشه قانونیه قانونی.

پس به جای توهین به همدیگه و ناسزا گفتن و بحثهای جنسیتی و سیاسی و ... بیایید از همین الان اعتراضمون رو اعلام کنیم. بیایید از الان روی واگذار کردن امتحان به سازمان سنجش اقدام کنیم.

جا بسی شرمندگیه که پزشکان این مرز و بوم عوض همفکری دارند با ناسزا از همدیگه پذیرایی میکنند.

از ماست که بر ماست.

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 01:50 ب.ظ

حالا هی تو سرو کله همدیگه بزنید . شوک بزرگ در راه است .

f.f دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 01:44 ب.ظ

salam.vaaaaaaay.cheghadr in akhbar jadid naomid konandast.amalkarde khobeee vezarat behdasht.??????

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خبر داد:
رای‌گیری درباره‌ی تقاضای تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری منوط به عملکرد وزارت بهداشت شد

سرویس: مجلس
1389/03/03
05-24-2010
10:24:30
8903-01720: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: مجلس

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، خبر داد: تقاضای دکتر زاکانی در مورد تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی در جلسه‌ی دیروز بررسی شد و رای‌گیری در این امر منوط به این شد که ببینیم عملکرد وزارت بهداشت چه خواهد بود.

نورالله حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار داشت: نظر کمیسیون بر این بود که اقدامات صورت گرفته توسط وزارت بهداشت در برخورد با آنچه پیرامون آزمون دستیاری پزشکی اتفاق افتاد، تاکنون خوب بوده است؛ گرچه ابعاد گوناگون این مسئله تاکنون کشف نشده، اما چون اراده خوبی در مجموعه‌ی وزارتخانه وجود دارد که این کار را تا نهایت دنبال کند و طبق استخراجی که از اعضای کمیسیون صورت گرفت، مقرر شد که ما فعلا از موضع وزارتخانه حمایت کنیم و فرصتی بدهیم، اگر در مسیر بررسی کار وزارتخانه و در تعامل با مجلس مشکلاتی پدید آمد، سراغ ساز و کار تحقیق و تفحص برویم.

به گفته‌ی وی، از سوی کمیسیون دکتر عباسپور تهرانی‌فرد و دکتر نصیری قیداری جهت عضویت در کمیسیون تلفیق برنامه‌ی پنجم انتخاب شدند و البته از دکتر دوگانی نیز نام برده شد و بنا شد از میان این سه تن، دو نفر با رایزنی خود آنها، از طرف کمیسیون به کمیسیون تلفیق برنامه پنجم معرفی شوند.

انتهای پیام

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 12:55 ب.ظ

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان به ایسنا خبر داد:
گروه تحقیق آزمون دستیاری در حال آنالیز موضوع است

سرویس: مجلس
1389/03/03
05-24-2010
10:19:44
8903-01730: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: مجلس

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: گروه تحقیق در مورد اعتراضات مطروحه درباره آزمون دستیاری پزشکی همچنان در حال تحقیق و آنالیز این موضوع است.

شاهرخ رامین در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که در جلسه روز گذشته کمیسیون متبوعش، موضوع اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی مطرح شد، ا فزود: در مواردی که می‌بایست تصمیم‌گیری شود، کمیسیون تصمیم‌گیری کرد و بنا شد گروه تحقیق به محض این که نتایج آماری را به دست آورد، آن را اعلام کند.

به گفته وی، قرار شد از هرگونه ابراز نظرشخصی پرهیز کرد و صرفا بر داده‌های آماری و کامپیوتری اکتفا کنیم .

وی با بیان این‌که در این جلسه به جمع‌بندی سیاست‌ها در خصوص آزمون دستیاری پرداختیم، جمع‌بندی آماری را منوط به داده‌های آماری دانست.

انتهای پیام
کد خبر: 8903-01730

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 12:48 ب.ظ

دوستان عزیز!

دیدید دکتر محققی به ایسنا چی گفته؟

تاثیر پره انترنی و معدل و لوگ بوک و نمره مصاحبه ساختارمند و سنوات خدمت افراد و ...

یعنی از سالهای دیگه تقلب میشه قانونیه قانونی.

پس به جای توهین به همدیگه و ناسزا گفتن و بحثهای جنسیتی و سیاسی و ... بیایید از همین الان اعتراضمون رو اعلام کنیم. بیایید از الان روی واگذار کردن امتحان به سازمان سنجش اقدام کنیم.

جا بسی شرمندگیه که پزشکان این مرز و بوم عوض همفکری دارند با ناسزا از همدیگه پذیرایی میکنند.

از ماست که بر ماست.

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 12:40 ب.ظ

عضو کمیسیون بهداشت:

جمع بندی نهایی آزمون دستیاری تا هفته آینده مشخص می شود
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: جمع بندی نهایی آزمون دستیاری تا هفته آینده مشخص می شود.

"بشیر خالقی" روز دوشنبه در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت اظهار داشت: کمیته ای از کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از طریق معاونت آموزش وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی پیگیر موضوع آزمون دستیاری پزشکی است.

وی خاطرنشان کرد: این کمیته با بررسی امتحانات باطل شده بررسی های امتحان در دوره های 37 و 38 و استعلام از رزیدنت ها در نهایت جمع بندی می شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در بررسی سوالات آزمون دستیاری 7 سوال به صورت بینابینی و قابل بررسی است. 15 سوال دارای مشکل نبوده است و 23 سوال هم دارای اشکالاتی است.

نماینده مردم خلخال در مجلس تصریح کرده: از طراحان سوال دعوت شد تا پاسخ های لازم را ارائه دهند.
http://www.icana.ir/News/Commissions/2010/5/67668/0/default.aspx

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 12:38 ب.ظ

آخرین تغییرات آزمون دستیاری اعلام شد
معاون آموزشی وزیربهداشت به ایسنا خبرداد:
محاسبه نمره و معدل پیش‌کارورزی در آزمون
تغییر ضرایب برخی سوالات در رشته‌های خاص

سرویس: آموزشی
1389/03/03
05-24-2010
10:55:40
8902-18774: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تغییرات آزمون دستیاری سال 89،از محاسبه10 درصدی نمره پیش کارورزی و اعمال ضرایب مختلف به سوالات در آزمون پذیرش دستیاری تخصصی خبر داد.

دکتر محمد علی محققی، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به شیوه پذیرش دانشجوی دستیار، اظهارکرد: بر این اساس تغییراتی در نحوه پذیرش دستیاری انجام می‌شود تا از ثبات و اعتبار بیشتری برخوردار شود، بنابراین تغییرات موجود با توجه به مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی، از سال 89 جنبه عملیاتی پیدا می‌کند.

وی افزود: اولین موضوع مورد توجه در تحولات سیستم دستیاری، تدریجی بودن این تغییرات با در نظر گرفتن ملاحظات و منافع کلیه داوطلبان است و تلاش می‌شود تا زمینه اجرای آن در سال‌های آینده فراهم شده و در طول برنامه پنج ساله، کل تصمیمات نشست شورا اجرایی ‌شود.

معاون آموزشی وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه در تحولات جدید به روش‌های باثبات‌تر و شاخص‌های با درجه اعتبار زیاد توجه ویژه شده است، تصریح کرد: این تحولات و تغییرات به تدریج جایگزین روش فعلی آزمون کتبی چند گزینه‌ای خواهد شد.

محاسبه 10 درصدی نمره پیش‌کارورزی در آزمون دستیاری

محققی با اشاره به تغییرات مورد نظر در آزمون دستیاری خاطرنشان کرد: اگر کارنامه‌ای که از طول دوره تحصیل دانشجویان پزشکی عمومی به دست می‌آید، قابلیت محاسبه در پذیرش را داشته باشد، بدیهی است که از اهمیت و اعتبار بالاتری نسبت به آزمون یک مرحله‌ای کتبی تئوری برخوردار است.

وی افزود: خوشبختانه در پزشکی عمومی شاخص‌هایی که قابلیت مقایسه میان گروه‌های مختلف را داشته باشد وجود دارد و در این میان می‌توان به آزمون پیش کارورزی اشاره کرد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه در آزمون پیش کارورزی قابلیت لازم از نظر علمی وجود دارد تا از امکان لازم برخوردار باشد، گفت: در این راستا فرمول‌های معتبر در شرایط مختلف به گونه‌ای تعدیل می‌شود که برای گروه‌های بزرگتر قابل مقایسه باشد.

محققی خاطر نشان کرد: با اعمال این فرمول‌ها امکان استفاده از این آزمون به عنوان بخشی از نمره پذیرش برای ورود به دوره دستیاری فراهم شده است.

وی با بیان اینکه 10 درصد از مجموع نمره پذیرش به شاخص آزمون پره انترنی اختصاص دارد، تصریح کرد: با یک فرمول، نمره پیش کارورزی میان داوطلبان تبدیل به تراز می‌شود و از نمره همتراز حداکثر10 درصد در پذیرش مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ ولی در اولین دوره اگر داوطلبی فرصت کافی نداشته است که نتیجه خوبی از این شاخص کسب کند، برای این دسته از داوطلبان در اولین سال به صورت ترجیحی از این شاخص استفاده می‌شود، بنابراین داوطلبی که شرایط لازم برای استفاده از این شاخص را ندارد حق انتخاب دومی دارد که این ده درصد را در آزمون کتبی با قوانین آزاد حاصل کند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه درحال حاضر آزمون پره انترنی ضابطه مند است و طیف وسیعی از شرکت کنندگان از این نمره برخوردار هستند، اظهارکرد: برای اینکه این موضوع مورد اعتراض قرار نگیرد، در دوره اول برای داوطلبان اجباری وجود ندارد؛ اما در آینده که بیش از 3 سال نخواهد بود باید حتما 10 درصد از نمره پره انترنی در پذیرش دستیار مورد استفاده قرار گیرد.

تاثیر10 درصدی معدل کتبی داوطلبان قبل از شرکت در امتحان پیش کارورزی در پذیرش دوره دستیاری

وی از تاثیر10 درصدی معدل کتبی داوطلبان قبل از شرکت در امتحان پیش کارورزی در پذیرش دوره دستیاری خبر داد و افزود: این شاخص، شاخص معتبری است که برای تراز شدن آن از نمرات داخل دانشگاهی استفاده می‌شود، به گونه‌ای که داوطلبانی که از یک دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند نمره آنها بر اساس میانگین و معدل داوطلبان همان دانشگاه تراز می‌شود و با دیگر دانشگاه‌ها مقایسه خواهد شد.

محققی افزود: نمره معدل کل داوطلبان درطول دوره‌های پزشکی قبل از شرکت در امتحان پره انترنی در این شاخص‌ مورد نظر است، چراکه امتحان پره انترنی را نمی‌توان به صورت دوبار در پذیرش محاسبه کرد.

وی در عین حال تصریح کرد: برای داوطلبانی که فرصت کافی ندارند تا معدل خوبی کسب کنند و در محدوده رقابتی قرار نمی‌گیرند، شرایطی فراهم می‌شود که 10 درصد این شاخص را از طریق آزمون کتبی حاصل کنند و در واقع این شاخص به نفع افرادی خواهد بود که از معدل خوبی بهره مند باشند.

محققی با بیان اینکه جهت گیری این تغییرات به منظور ایجاد رقابت در طول دوره پزشکی و توجه به آزمون درون دانشگاهی است، خاطرنشان کرد: این تغییرات از موضوع افت تحصیلی که متاسفانه در دانشگاه‌های علوم پزشکی با آن مواجه هستیم جلوگیری می‌کند و کیفیت شرایط تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی ارتقا می‌یابد.

محققی از تغییر ضرایب برخی سوالات در رشته‌های خاص آزمون دستیاری خبر داد و افزود: به عنوان مثال داوطلبی که متقاضی ورود به دوره دستیاری داخلی است سوالات مرتبط با این رشته برای آنها از ضرایب بالاتری نسبت به دیگر داوطلبان برخوردار است، بنابراین بر این اساس هر داوطلبی کارنامه متفاوتی با توجه به انتخاب رشته مختلف، دریافت می‌کند و با این کارنامه به دانشگاه‌های محل پذیرش مراجعه و شانس ورودش را بر حسب گرایش به رشته‌های مختلف می‌سنجد.

وی با بیان اینکه این سه مورد تغییر از سال 89 اجرایی می‌شود، خاطر نشان کرد: مابقی تغییرات موردنظر که شامل تاثیر لوگ بوک، نمره مصاحبه ساختارمند و سنوات خدمت افراد است در نحوه پذیرش آزمون دستیاری در سالهای آینده تاثیر خواهد داشت.

انتهای پیام
کد خبر: 8902-18774

به طالب حق دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 11:07 ق.ظ

توصیه مهم مهم مهم به پزشکان محترم
خواهشمند است جهت اطلاع از وضعیت دستیاری به جای دیگر سر بزنید

به نظر می رسد بر خلاف قبل اینجا به بیراهه میرود وجای مناسبی نیست

** بیراهه تویی کم خرد که هنوز متوجه نیستی تقلب در آزمون دستیاری معلول است نه علت و درمان معلول یعنی منتظر باش تا ظرف مدت کوتاهی دوباره همان علت از جای دیگری سر در بیاورد **

خبر ۱۳ خرداد در مورد آزمون دستیاری دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 10:14 ق.ظ

خوب فک کنم از حواشی جریان نتیجه کارهای کارشناسی نمایندگان محترم از همین حالا مشخصه: ۱۳ /۳/۸۹
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با بیان اینکه نتایج بررسیهای مجلس از آزمون دستیاری بیانگر صحت برگزاری آزمون و استاندارد بودن سئوالات است درباره اعلام نتایج آزمون گفت: وزارت بهداشت اجازه اعلام نتایج را دارد
ضیا الله اعزازی ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون دستیاری امسال یکی از استاندارد ترین آزمون هایی است که قابل رقابت با آزمونهای معتبر علمی بین المللی است
نماینده استان آذربایجان شرقی در مجلس گفت: بررسی هایی که انجام شد هیچگونه تضییع حقی را از داوطلبان نشان نداد و با همکاریهای ارزشمند وزارت بهداشت مشخص گردید که عده ای از متقلبان قصد سیاه نمایی از این وزارت را داشته اند که با آنان بر خورد های قضایی لازم صورت خواهد گرفت.
امانت داری و اخلاق مداری

استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع " خبرگزاری مهر " مجاز است

اعلام نتایج بررسی آزمون دستیاری در دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 09:54 ق.ظ


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با بیان اینکه نتایج بررسیهای مجلس از آزمون دستیاری تا 10 روز آینده مشخص می شود درباره اعلام نتایج آزمون گفت: وزارت بهداشت اجازه اعلام نتایج را دارد اما به منظور همکاری با مجلس فعلا از اعلام آن خودداری می کند.
ضیا الله اعزازی ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون دستیاری روز گذشته در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی شد اما هنوز نتیجه قطعی گرفته نشده و بررسیها همچنان ادامه دارد.

نماینده استان آذربایجان شرقی در مجلس گفت: اگر بررسی هایی که در حال انجام است به نتیجه برسد دیگر تحقیق و تفحص اتفاق نمی افتد.

وی افزود: کمیته ویژه ای برای این بررسی ها تشکیل شده و خوشبختانه چون همکاری خوبی از سوی وزارت بهداشت وجود دارد در حال حاضر لزومی بر تحقیق و تفحص دیده نمی شود.

ملکی ادامه داد: اگر این همکاری و بررسی ها نتیجه ندهند و در مراحل آتی ببینیم که همکاری ها و برنامه ها نتیجه نمی دهند برنامه ای برای تحقیق و تفحص تدوین خواهیم کرد.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد. آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.

آزمون مجدد نیز پس از اعلام نتایج با اعتراض برخی داوطلبان روبرو شد به طوری که شاهرخ رامین عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری سال 88 به مهر گفت: با وزارت بهداشت توافق شد تا زمان بررسی کامل و تحلیل آماری نمرات و رتبه های دستیاری، نتایج آزمون دوره سی و هفتم اعلام نشود.

به الی ۲ دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 09:35 ق.ظ

الی ۲ من فکر می کنم تو باید الی ۱ باشی. چون خیلی یکی. حالا قهر نکن.

طالب حق دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 09:32 ق.ظ

توصیه مهم مهم مهم به پزشکان محترم
خواهشمند است جهت اطلاع از وضعیت دستیاری به جای دیگر سر بزنید

به نظر می رسد بر خلاف قبل اینجا به بیراهه میرود وجای مناسبی نیست.



لکی به مهر خبر داد:
اعلام نتایج بررسی آزمون دستیاری در مجلس تا 10روز آتی/ شرط تحقیق و تفحص
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با بیان اینکه نتایج بررسیهای مجلس از آزمون دستیاری تا 10 روز آینده مشخص می شود درباره اعلام نتایج آزمون گفت: وزارت بهداشت اجازه اعلام نتایج را دارد اما به منظور همکاری با مجلس فعلا از اعلام آن خودداری می کند.

ضیا الله اعزازی ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون دستیاری روز گذشته در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی شد اما هنوز نتیجه قطعی گرفته نشده و بررسیها همچنان ادامه دارد.

نماینده استان آذربایجان شرقی در مجلس گفت: اگر بررسی هایی که در حال انجام است به نتیجه برسد دیگر تحقیق و تفحص اتفاق نمی افتد.

وی افزود: کمیته ویژه ای برای این بررسی ها تشکیل شده و خوشبختانه چون همکاری خوبی از سوی وزارت بهداشت وجود دارد در حال حاضر لزومی بر تحقیق و تفحص دیده نمی شود.

ملکی ادامه داد: اگر این همکاری و بررسی ها نتیجه ندهند و در مراحل آتی ببینیم که همکاری ها و برنامه ها نتیجه نمی دهند برنامه ای برای تحقیق و تفحص تدوین خواهیم کرد.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد. آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.

آزمون مجدد نیز پس از اعلام نتایج با اعتراض برخی داوطلبان روبرو شد به طوری که شاهرخ رامین عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری سال 88 به مهر گفت: با وزارت بهداشت توافق شد تا زمان بررسی کامل و تحلیل آماری نمرات و رتبه های دستیاری، نتایج آزمون دوره سی و هفتم اعلام نشود.

هستی دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 09:32 ق.ظ

یه مدت بود سری به وبلاگ نزده بودم
خیلی بیخود شده۰

سوال دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 07:50 ق.ظ

کسی میدونه تکلیف کلاسها چیه ؟

به الی ۲ دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 02:18 ق.ظ

الی ۲ الان که تابستون تو راهه٬ برای مهر آینده انشاء الله حتما در نزدیکترین کودکستان محل سکونتت ثبت نام کن. باشه عزیزم؟؟؟؟

خود را بیش از این به بازی نگیریم دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 02:09 ق.ظ

انتخابات از هر نوع تحریم است.

الی2 دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 01:50 ق.ظ

هه!!!!!!!!
حالا شما بیاین اینجا مث خروس جنگی به هم همش بپرین!
هی با هم بحث چرند حق زن ومرد رو بکنین!
و صدها بحث بی خود و پوچ!
شماها حتی نمیتونین با خودتون متحد باشین!
هر کامنتی بزاری بهت حمله میکنن!
به خدا صنف نونواهای کم سواد اتحادشون از شما بیشتره!
مرسی بابابزرگ از وبلاگ خوبت!
از وبلاگت یاد گرفتم که محکم بایس کلاهمو نگه دارم که اگه بیفته پایین همکارام لهش میکنن!
سربلند باشی!
خداحافظ!

[ بدون نام ] دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 01:12 ق.ظ

به بالایی انچه که گفتی سیاستی است که دیگه از رده خارج شده وخوب جواب نمی دهد
سیاست جدید که خیلی خوب می دهد جابجایی مسئولین ظاهری و باقی ماندن مهره های اصلی پشت پرده است.
مثل رفتن رفسنجانی و امدن خاتمی یا مبارزه بین دو رئیس جمهور جدید. در ظاهر فکر می کنی که با رفتن ان یکی و امدن این یکی وضع بهتر خواهد شد در حالیکه پشت پرده ای ها ثابت هستند و به چپاول خود ادامه می دهند. این یکی ۴ یا ۸ سال رئیس میشود و تو میبینی هیچ تغییری ایجاد نشد در دوره بعد میگی این دفعه با امدن این کاندیدای جدید حتما وضع بهتر خواهد شد و ۸ سال ریاست شخص جدید هم خاتمه می یابد تو می بینی باز چیز تغییر نکرد و این سیکل معیوب همچنان ادامه می یابد و تو همچنان دلخوش به دوره بعدی که هیچوقت نخواهد رسید چون پشت پرده ای ها همیشه ثابت هستند

الف دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 01:03 ق.ظ

تو این مملکت هر وقت اسم تحقیق و تفحص راجع به یه چیزی اومد یعنی اونجا حق مردم ضایع خواهد شد و کار این کمیته ماست مالی قضیه است.
خاک بر سر اون مجلسش که با درخواست وزیر متخلف از تحقیق در مورد مافیای امتحان دستیاری میگذره و تازه میاد اینو اعلام هم میکنه.


وای که احساس بازی خردن و به کار گرفته شدن چقدر بد چیزیه.این طوری نخواهد ماند....

دکی دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 12:22 ق.ظ

با بالایی موافقم

سوژه سرگرمی برای همه فراهم است دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 12:20 ق.ظ

دقت کرده اید هر گروه و صنف و قشری در جامعه فعلی را به نوعی دچار دغدغه های فکری فراوان کرده اند تا کسی به عملکردشان خرده نگیرد !!!
....مثلا تحصیل کرده ها دنبال مدارج بالاتر .....قشر متوسط دنبال یک لقمه نان واسه تحصیل بهتر فرزندان .....قشر بدبخت و پایین اکثرا راه به جایی نداشته و دنبال خلاف ..و یا اعتیاد و اعتیاد موجب بیحالی و بیغیرتی و ....همینطور که نگاه کنید همه گان به نوعی درگیری ذهنی دارن ...که وقت نداشته باشن به عملکرد های اشتباه بزرگان معترض شوند

به مرگ می گیریمتان تا به تب راضی شوی دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 12:13 ق.ظ

به مرگ می گیریمتان تا به تب راضی شوید
قبوله ان شا....
قبول حق

اری دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 12:11 ق.ظ

دوستان ....دوستان....دوستان
کسی تحقیق و تفحص نخواهد کرد
کسی دستگیر نخواهد شد
کسی محروم نمیشود
کسی به ما اهمیتی نخواهد داد که نخبه ها را فقط خودشان میشناسند و بس
کسی صدای مارا نخواهد شنید...
فقط همیشه و همیشه این حق ماست که ضایع میشود و ما با ماهها زحمت و تلاش و گذشتن از همه چیز به انچه که علاقه داریم و حقمان است نخواهیم رسید
اما همگی وظیفه داریم چراغ اعتراض خود را به هر نحوی که برایمان مقدور است حتی با اطلاع رسانی دائمی روشن نگه داریم.
ممنون بابابزرگ(هر چند من خودم یه پا بابابزرگم)

بازی جدید طراحی بزرگان دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 12:10 ق.ظ

میخوان کلاسها رو تطیل کنن که یه بازی جدید راه بندازن ...بچه ها دست از سرشون بر دارن ....نتایج و رتبه ها رو بی خیال شن ....اینم یک شیوه جدید واسه سرگرم کردن ما بدبختای نخبه این جامعه ی بی در و پیکر

مغلطه بازی دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 12:09 ق.ظ

میخوان کلاسها رو تطیل کنن که یه بازی جدید راه بندازن ...بچه ها دست از سرشون بر دارن ....نتایج و رتبه ها رو بی خیال شن ....اینم یک شیوه جدید واسه سرگرم کردن ما بدبختای نخبه این جامعه ی بی در و پیکر

محمدرضا یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 10:47 ب.ظ

الان از حرم امام رضا میام...با ۱دوست....کلی امام رضا رو قسم دادم و کلی نفرین وحید دستجردی و محققی.....ما پزشکا که حامی ای نداریم..جز خدا و این امام غریب....دنیا دستی به دستی ....۱روز با دستای خودم و با یاری امام رضا حق خودمو دوستمو از حلقوم این ۲شیطان می گیرم....مجلسم ۱پا ترسوی جیره خواره کثیف!!!!مرسی از این که بازی تام و جری تموم کردید....من قبولم ۱جایی اما با نمره بالای من حقم این رتبه نبود....

مرد باشیم و با اینکه زدن مارو به زمین با نامردی و پستی...بگیم یا علی یا ابوالفضل... ما به حق می زنیمشون به زمین....


به امید روز پیروزی ما بی پارتیا و ظهور امام زمان تا ظلم ظالما تموم بشه......

محراب یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 10:28 ب.ظ

اندازه نگه دار اندازه نکوست...هم لایق دشمن است و هم لایق دوست...

به بابابزرگ یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 10:09 ب.ظ

ممنون بابابزرگ

[ بدون نام ] یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 09:56 ب.ظ

الی ۲ لطافت هم بد نیست من @Extr را بدم تو ببین تو هم
dexter ra bede man bebinam
((( اللهم صل علی محمد و آل محمد )))
و کسانى که براى طلب خشنودى پروردگارشان شکیبایى کردند و نماز برپا داشتند و از آنچه روزیشان دادیم نهان و آشکارا انفاق کردند و بدى را با نیکى میزدایند ایشان راست فرجام خوش سراى باقى.(آیه 22سوره الرعد)

الی2 به نسیم یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 09:32 ب.ظ

در گوشی بهت میگم!
سریال dexter
در مورد یه پلیس جنایی هس که تو بخش خونشناسی کار میکنه ولی خودش یه قاتل حرفه ای هست !که واسه قتل هاش یه سری قوانین مخصوص به خودش داره!
در ضمن مرسی که هوامو داری!

[ بدون نام ] یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 09:25 ب.ظ

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه امروز وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش حضور پیدا کرد، گفت: به در خواست وی تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی مسکوت ماند

چه محلس با حال بی ریایی !!! مرضی گفته تحقیق و تفحص نکنین اونها هم گفتن چشم ! لابد انتظار داشتن خواهش کنه از اینهمه افتضاح ظرف ۶ ماه لوح یادبود تهیه کنن.

الی ۲ عزیز یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 09:18 ب.ظ

از وقت خوابت گذشته عسلم در ضمن این سریالها مناسب سن شما نیست

نسیم به الی۲ یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 09:11 ب.ظ

بگو چه فیلمی من دوست دارم ببینم

الی2 یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 09:00 ب.ظ

افرین!
حالا یه کم با ادب شدین!

[ بدون نام ] یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 08:59 ب.ظ

زنگ بزنیم فوت کنیم

[ بدون نام ] یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 08:35 ب.ظ

از هیچی که بهتره

[ بدون نام ] یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 08:35 ب.ظ

واااااا

به بچه ها زنگ بزنین یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 08:30 ب.ظ


بنظرت بهتر نیس زنگ بزنیم در ریم؟ اینکار بهتر جواب میده ها!!!!

به الی ۲ یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 08:25 ب.ظ


نخیر!

[ بدون نام ] یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 08:22 ب.ظ

بچه ها زنگ بزنین وزارت سوال کنین نتایج کی میاد.بیاین کلافه شون کنیم.

[ بدون نام ] یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 08:19 ب.ظ

شهریور چیه اخه؟؟؟این حرفای چرت چیه میکین اخه؟؟؟

دستیار کوچولو یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 07:33 ب.ظ http://dastyarkuchulu.blogsky.com

[ بدون نام ] یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 07:32 ب.ظ

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه امروز وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش حضور پیدا کرد، گفت: به در خواست وی تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی مسکوت ماند.

امیر طاهرخانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت اظهار داشت: با وجود اینکه زاکانی نماینده مردم تهران خواستار تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی شد، کمیسیون رای به مسکوت ماندن تحقیق و تفحص در این زمنیه داد.
وی با بیان اینکه دستجردی گزارشی مبنی بر برخورد با تقلب در این آزمون و شناسایی افراد فروشنده سوالات این آزمون ارائه داد، تصریح کرد: با توجه به هماهنگی بین وزارت اطلاعات و قوه قضایی با افراد متخلف برخورد شده است، به همین جهت نمایندگان در خصوص تحقیق و تفحص دراین زمینه رای به مسکوت ماندن داد تا نتایج تحقیقات این وزارتخانه مشخص شود.
این نماینده مجلس تاکید کرد: در صورتی که با افراد متخلف برخورد لازم صورت نگیرد، کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی اقدام خواهد کرد.
طاهرخانی با بیان اینکه در دستورکار جلسه امروز کمیسیون انتخاب دو نفر جهت عضویت در کمیسیون تلفیق برنامه پنجم مد نظر گرفته شده بود، ادامه داد: بدون رای گیری علی عباسپور تهرانی فرد رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و سعداله نصیری نماینده زنجان و طارم برای شرکت در این کمیسیون انتخاب شدند.

الی2 یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 07:24 ب.ظ

میخواین یه سریال خوب بهتون معرفی کنم ببینین یه کم از این حال و هوا در بیاین؟
اگه جوابتون "نخیر" هس همین یه کلمه کافیه!
بی زحمت با نیش و کنایه جوابمو ندین!!

نوه بابابزرگ یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 06:42 ب.ظ

وا کدوم پول؟!!بابابزرگ یعنی تو پول داشتی به بقیه نوها تم دادی به من ندادی؟!
من با شناختی که از بابابزرگ دارم خبر پولو تکذیب میکنم و از همین جا به ایادی استکبار هشدار میدم که از شایعه پراکنی ونشر اکاذیب واقدام علیه امنیت پیرمردا خودداری کنن

[ بدون نام ] یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 06:17 ب.ظ

برخورد حراست دانشگاه تهران با "دانشجویان پسر بدحجاب"
مصطفی خسروی، مدیرکل حراست دانشگاه تهران، با بیان اینکه موضوع برخورد با بدحجابی مختص دانشجویان دختر نیست، می‌گوید با دانشجویان پسر بدحجاب در دانشگاه برخورد خواهد شد.مدیرکل حراست دانشگاه تهران در گفتگو با خبرگزاری مهر، با اشاره به اینکه «ماه خرداد پیش از این آبستن حوادثی بوده که نمی‌خواهیم به بحث حجاب پیوند بخورد»، گفت «برخی شاید بخواهند از این فضا بهره برداری سیاسی کنند». پیش از این احمد جنتی، امام جمعه‌ی تهران خطاب به مسئولان دانشگاه‌های کشور گفته بود « دانشگاه و دانشجو در اختیار شما است، دانشجو نمره می خواهد» و برای نمره قبولی ناچار خواهد بود تا حجاب را رعایت کند. ================
آمریکا دریافت پول از سیا توسط بابا بزرگ را تایید کرد.
بابا بزرگ تا بحال یک میلیون دلار از امریکا کمک نقدی در یافت کرده است اما قصد براندازی ندارد و این پول را صرف 3 پسر و 4 دختر و نوه نتیجه هایش کرده است

[ بدون نام ] یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 06:08 ب.ظ

کروبی: ملت ایران، تحقیر شده است

در نامه به آیت الله موسوی اردبیلی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۹, ساعت ۱۰:۰۳ بعد از ظهر

جرس: مهدی کروبی در نامه ای به آیت الله العظمی موسوی اردبیلی با انتقاد شدید از شرایط حاکم بر قوه قضائیه ، مجلس و دولت گفت: متاسفانه برخی نمایندگان مجلس به عنوان وکیل الدوله و نماینده نهادهای امنیتی و نظامی و "پیاده نظام چکمه پوشان" ایفای نقش می کنند... قوه قضائیه به عنوان ابزار حاکمیت و نهاد های امنیتی و نظامی تبدیل شده است و هیچ زمانی به اندازه اکنون نیروهای نظامی و امنیتی در دستگاه قضا حضور نداشته اند و از طرف دیگردستگاه قضا به نهادی برای ایجاد ارعاب و بازداشت تبدیل شده است... رئیس دولت ایران با رفتارهای عجیب وغریب و منحصر به فرد و عطشی که برای سفر خارجی دارد موجب تحقیر ملت ایران در دنیا شده است

[ بدون نام ] یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 06:06 ب.ظ

علی مطهری: سخنان احمدی نژاد صرفا یک شعار و ادعا ست
جــرس: علی مطهری، نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی، ضمن تجلیل از اینکه "اصلاح‌طلبان در دوره هشت ساله حضورشان در حاکمیت تا حد زیادی توانستند مساله آزادی بیان را نهادینه کنند"، اظهارات احمدی نژاد مبنی بر اینکه "ایران آزادترین کشور دنیاست" را صرفا یک شعار و یک ادعا دانست و گفت در حال حاضر بسیاری از انتقادات به دولت و رئیس دولت به عنوان توهین به رئیس‌جمهور تلقی می‌شود و از نشر آن جلوگیری می‌شود، برخی از روزنامه‌ها به دلایل واهی توقیف می‌شوند.
مطهری همچنین با بیان اینکه فضای انتقاد به دولت و به طور کلی حکومت در صداوسیما نیز مطلوب نیست، تاکید کرد "نمی‌توان گفت که آزادی بیان در جامعه ما در حد مطلوبی است."
به گزارش ایلنا، علی مطهری که از جمله منتقدین سیاست‌های دولت احمدی‌نژاد است، با تاکید بر اینکه نگاه فرهنگی دولت احمدی‌نژاد از معیارهای اسلامی دورتر از نگاه خاتمی است، از هنرمندی رئیس‌جمهور در تضعیف غیرت دینی در قشر متدین و حزب‌اللهی سخن گفت که آنها را نسبت به مسائل فرهنگی بی‌تفاوت کرده است.
===================
جعفر پناهی در نامه ای که روز ۲۸ اردیبهشت منتشر کرد نوشته بود که بعد از برخورد ناشایستی که شنبه شب (۸۹/۲/۲۵)در هجوم مامورین به داخل سلول ۵۶ اوین صورت گرفت و متعاقب آن به مدت یک ساعت و نیم، من و هم سلولی هایم را بدون لباس در بیرون و در هوایی سرد نگه داشتند.صبح روز یکشنبه مرا به بازجویی بردند و متهم کردند که از داخل سلول فیلمبرداری کرده ام؛ که کذب محض است. و بعد تهدید کردند که تمامی اعضای خانواده ام را دستگیر و به اوین منتقل خواهند کرد و دخترم را به بازداشتگاهی ناامن در رجائی شهر خواهند فرستاد و با این حرف ها قدرت تجزیه و تحلیل را از من سلب کردند.
وی اعلام کرده بود:ازیکشنبه صبح(۸۹/۲/۲۶)هیچ چیز نخورده ام و نیاشامیده ام و حال اعلام می کنم اگر موارد زیر تحقق نپذیرد، من به نخوردن و نیاشامیدن خود ادامه خواهم داد؛ چرا که نمی خواهم تبدیل به موش آزمایشگاهی شوم که هر لحظه مرا به اتهامات واهی تحت شکنجه و آزارهای روحی و روانی قرار دهند.
سه خواسته پناهی عبارت است از:
۱تماس و دیدار باخانواده ام و اطمینان کامل از سلامت آنها
۲حق داشتن وکیل بعد از ۷۷روز و مشورت با او
۳آزادی بدون قید و شرط تا تشکیل دادگاه و صدور حکم قطعی
او در پایان این نامه اعلام کرده بود:به سینمایی که به آن معتقدم قسم می خورم تا تحقق خواسته هایم دست از اعتصاب غذا برنمی دارم و تنها خواسته ام این است که جنازه مرا به خانواده ام تحویل دهند تا هر کجا که مایل اند دفن کنند.
در همین حال فریده غیرت، وکیل آقای پناهی در مصاحبه‌ای به رادیو زمانه گفت که پرونده وی هنوز به دادگاه نرفته و اتهامات او مشخص نیست. این وکیل دادگستری نسبت به آزادی جعفر پناهی تا اوایل هفته آینده ابراز امیدواری کرد تا بقیه روند دادرسی وی پس از آزادی‌اش انجام شود

دکتر بیکار یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 05:45 ب.ظ

خبری که دیروز راجع به تعطیلی آموزشگاه ها ی دستیاری بود راست بود؟

[ بدون نام ] یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=1132648

کد خبر: 1132648 زمان مخابره: 1389/3/2 - 16:59:40

GMT: 5/23/2010 01:29:40 ب.ظ
در کمیسیون‌ آموزش مجلس؛
تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی مسکوت گذاشته شد
تهران- کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جامع‌تر، تقاضای تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی را مسکوت گذاشت.

" امیر طاهرخانی" عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این مطلب به خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: در جلسه عصر روز یکشنبه این کمیسیون رسیدگی به تقاضای تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی مطرح شد و " علیرضا زاکانی‌" نماینده تهران به عنوان یکی از طراحان این تقاضا به بیان ضرورت انجام تحقیق پیرامون این موضوع پرداخت.
طاهرخانی افزود: هرچند برخی از نمایندگان بر این باورند که بروز برخی مشکلات در برگزاری آزمون دستیاری پزشکی در سنوات گذشته نیز رخ داده است اما کمیسیون برای بررسی بیشتر ابعاد این موضوع مقرر کرد تا تقاضای تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی برای مدتی مسکوت بماند.
وی ادامه داد: کمیسیون آموزش و تحقیقات نحوه برگزاری آزمون دستیاری پزشکی را بررسی می کند و پس از تهیه گزارشی از این موضوع درباره تقاضای تحقیق و تفحص نمایندگان تصمیم‌گیری خواهد کرد.
طاهرخانی همچنین گفت که در جلسه این کمیسیون "علی عباسپور تهرانی فرد " رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات و " سعد اله نصیری قیداری" نماینده زنجان برای عضویت در کمیسیون تلفیق برنامه پنجم توسعه انتخاب شدند.
سیام 9037

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 1132648

[ بدون نام ] یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 04:14 ب.ظ

مشمول مروز زمان میشه یا مشغول مرور زنان میشه ؟

الف یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 03:33 ب.ظ

قضیه امتحان امسالم داره مثل همیشه مشمول مروز زمان میشه...
خر برفت و خر برفت وخر برفت.

[ بدون نام ] یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 03:15 ب.ظ

همونطور که میدونید الگوی پیشرفت در کشورهای مختلف متفاوته،
بنابراین ما میتونیم در مسائلی که بیشتر ایرانی و اسلامی هست پیشرفت کنیم مثل:
رشد جمعیت....

تهویه مطبوع یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 03:10 ب.ظ


یا ابوالفضل چیست؟

واژه ای است که اصفهانیها هنگام ورود مهمان، ترکها برای بلند کردن اجسام سنگین٬
و لرها از آن در پیچها به جای ترمز استفاده می کنند

[ بدون نام ] یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 03:07 ب.ظ

تاریخ پیش فروش سئوالاتو نگفتن ؟

به محروم یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 03:00 ب.ظ

چه رشته هایی زدی؟
چه نمره و رتیه ای آوردی؟

نادر یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 02:42 ب.ظ

قرار شده امتحان سوم بدون اطلاع قبلی کاملا ناگهانی برگزار بشه تا معلوم بشه کیا حفظ کرده بودند و کیا واقعا با سواد هستند!

کمک یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 02:28 ب.ظ

سهمیه محروم
فکر می کنی سهمیه محروم چند نمره یا رتبه کمک می کنه؟ مثلا اگه با رتبه 1500 آزاد بتونه یک رشته ای قبول بشه فرد دیگه با داشتن سهمیه محروم با چند رتبه تفاوت می تونه همون رشته را بیاره؟
/ یکی جواب بده تورا خدا

ابتکار (به دکتر محققی) یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 02:21 ب.ظ

نسخه بدون رتوش:

اصولا جمع بندی نمیکردم! چون امثال محققی ها اصولا امورشان با پراکنده گویی و مهمل بافی و هر روز دروغ جدیدی بافتن میگذرد. جمع بندی کار انسانهای راستگو و باوجدان و متعهد است٬ و شما که باید خوب بدانی٬ امثال محققی ها بکلی عاری از چنین صفاتی هستند.

اگر باز عده ای (من جمله شخص بابابزرگ!) متهم نکنند که «محققی را وللش٬ به محققی گیر ندید٬محققی کاره ای نیست»!!!
/

HELP یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 02:06 ب.ظ

سهمیه محروم
فکر می کنی سهمیه محروم چند نمره یا رتبه کمک می کنه؟ مثلا اگه با رتبه 1500 آزاد بتونه یک رشته ای قبول بشه فرد دیگه با داشتن سهمیه محروم با چند رتبه تفاوت می تونه همون رشته را بیاره؟
/

به به دکتر محققی یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 02:05 ب.ظ

درود بر شرفت

به دکتر محققی یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 02:02 ب.ظ


اصولا جمع بندی نمیکردم! چون امثال محققی ها اصولا امورشان با پراکنده گویی و مهمل بافی و هر روز دروغ جدیدی بافتن میگذرد. جمع بندی کار انسانهای راستگو و باوجدان و متعهد است٬ و شما که باید خوب بدانی٬ امثال محققی ها بکلی عاری از چنین صفاتی هستند.

اگر باز عده ای متهم نکنند که «محققی را وللش٬ محققی کاره ای نیست»!!!

به ایوت یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 02:00 ب.ظ

سهمیه محروم
فکر می کنی سهمیه محروم چند نمره یا رتبه کمک می کنه؟ مثلا اگه با رتبه 1500 آزاد بتونه یک رشته ای قبول بشه فرد دیگه با داشتن سهمیه محروم با چند رتبه تفاوت می تونه همون رشته را بیاره؟
/

دکتر محققی یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 01:55 ب.ظ

اگه به جای دکتر محققی بودید صحبتهای خودتونو چطور جمع بندی میکردید ؟

1- دکتر محققی 13/12/88: سطح سئوالات نسبت به سالهای گذشته علمی تر و سختر بوده است(منبع صداوسیما)
2- دکتر محققی 3/2/89: آزمون آسان بوده است( خبرگزاری مهر کد خبر 1069349)
3- دکتر محققی 3/2/89: دانشگاههای کوچک و شهرستانها علت رشد نمرات در آزمون بوده اند( خبرگزاری مهر کد خبر 1069349)
4- دکتر محققی 5/2/89: 30% افرادی که رتبه های بالا کسب کرده اند از دانشگاه علوم پزشکی تهران و 48% از دانشگاههای علوم بزشکی تهران هستند (خبرگزاری مهر کد خبر 1070659)
5- دکتر محققی 1/2/89: یکی از دلایلی که سطح نمرات نسبت به دوره قبل بالاتر رفته است، این می باشد که طیف وسیعی از کارورزان متاهل و دانشجویان استعدادهای درخشان در آن شرکت داشته و به رقابت پرداخته اند (این مساله با توجه به غلط بودن تعداد زیادی از سئوالات امتحان مطرح میشود که آیا در دانشگاههای کشور اطلاعات غلط به دانشجویان استعداد درخشان آموخته میشود؟)(خبرگزاری مهرکدخبر1068267)
6- دکتر محققی 3/1/89: اندک افرادی در آزمون اول متخلف بودند، حال آنکه مد ارک مربوط به حجم تخلفات در آزمون اول در بندهای پیش اشاره شد(خبرگزاری مهر کد خبر 1069349).
7- دکتر محققی 5/2/89: نتایج امتحان بسیار ضعیف است!!! سطح نمرات بالا نرفته است!!!


منبع http://dastyarkuchulu.blogsky.com /

دستیارکوچولو یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 01:46 ب.ظ http://dastyarkuchulu.blogsky.com

به ایوت یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 01:45 ب.ظ

فکر می کنید سهمیه محروم چند نمره یا رتبه کمک می کنه؟ مثلا اگه با رتبه 1500 آزاد بتونه یک رشته ای قبول بشه فرد دیگه با داشتن سهمیه محروم با چند رتبه تفاوت می تونه همون رشته را بیاره؟
/

[ بدون نام ] یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 01:21 ب.ظ

ایشالا

[ بدون نام ] یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 01:20 ب.ظ

دوستان عزیز!
این چه وضع صحبت کردن جماعتی از پزشکان با همدیگه هستش.

واقعا آدم جرأت نمیکنه اینجا کامنت بذاره چون بعدش هزار تا بد و بیراه از همین همکارهای پزشک می شنوه.

عزیزان! امسال که گذشت. حالا یا این قضیه امتحان دستیاری درست میشه یا نه! اگه درست شد که چه بهتر. اگر هم که درست نشد-که بنظر منم آخرش همینجوری میشه-لااقل بیایید برای سال دیگه یه تلاشی بکنیم و سال دیگه رو از دست ندیم. بنظر من باید از الان روی واگذار کردن امتحان به سازمان سنجش اقدام کنیم. از طرفی هم باید بدونیم که اگر شرط معدل و نمره پره انترنی و مصاحبه شفاهی به آزمون اضافه بشه، دیگه کسی نمیتونه جلوی ترکتازی این متقلبان بیشرف رو بگیره. دیگه تقلب میشه قانونیه قانونی.
پس بیایید عوض بد و بیراه گفتن به همدیگه و پایین آوردن حرمت حرفه پزشکی یه فکری به حال این موارد کنیم تا حداقل سالهای دیگه سر خودمون و دوستامون کلاه نره. با توهین به همدیگه که چیزی درست نمیشه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد