خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

اعلام نتایج دستیاری تا حصول اطمینان از سلامت آزمون بتعویق افتاد

 اوست عادل 
لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد  

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ    
لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند  

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 ===============================

  

هفته سیم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس دوم 

تا روز جمعه ۳۱ اردیبهشت 

======================================= 

 این هفته در کمیسیون بهداشت انجام می‌شود:
ارائه گزارش پیگیری کمیسیون بهداشت در مورد پرونده فروش سوالات ‌آزمون دستیاری
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خصوص بررسی پرونده فروش سوالات آزمون دستیاری گفت: قرار است دکتر شاهرخ رامین، ‌از اعضای کمیسیون، ‌در این باره گزارشی به کمیسیون ارائه کند.
حسینعلی شهریاری، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار داشت: دکتر رامین از سوی کمیسیون مامور پیگیری پرونده فروش سوالات آزمون دستیاری شده بود که قرار است وی این هفته گزارش خود را به کمیسیون ارائه کند.
  

============================================== 

جزئیات کامل تغییرات دستیاری89؛ کارنامه داوطلبان دستیاری تغییر کرد
معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به جزئیات تغییرات آزمون دستیاری از سال جاری ...... 

=========================================

 وزیر بهداشت به مهرخبرداد:
واکنش به اعتراضات اخیر دستیاری؛ قوه قضائیه به جمع بندی نهایی رسید
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: علت اصلی تغییرات نمره ها و رتبه ها در ..... .... 

=========================================== 

 اعلام نتایج دستیاری تا حصول اطمینان از سلامت آزمون به تعویق افتاد
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری سال 88 گفت: با وزارت بهداشت توافق شد تا زمان بررسی کامل .... .... ....
 

====================================== 

سریال تخلفات آزمون دستیاری همچنان ادامه دارد
این بار تردید در فروش رتبه‌ها 

  علیرضا بندری:
نتایج آزمون دوره سی و هفتم دستیاری تا اطلاع ثانوی اعلام نمی‌شود. این را مسئولانی می‌گویند که پیش از برگزاری آزمون مجدد دستیاری با قاطعیت هرچه تمام‌تر بر سلامت صد درصدی آزمون پافشاری می‌کردند.
دستکاری در رتبه‌ها ترفند تازه‌ای است که مافیای ناکام فروش سوالات آزمون دستیاری به این حربه روی آورده و ادامه سکوت سنگین وزارت (۱).... ....

  
(۱) بهداشت شائبه‌های موجود را صد چندان می‌کند.
شاید نخستین وزیر زن جمهوری اسلامی ایران، امروز ازتصمیم بزرگ و تاریخی خود مبنی بر ابطال آزمون دوره سی و هفتم دستیاری سخت احساس پشیمانی می‌کند اما زمان دکمه بازگشت ندارد و مرضیه وحید دستجردی و همکارانش باید راه حل عاجلی برای برون رفت از این بحران پیچیده بیندیشند.
مجلس وارد می‌شود
خبرنگاران حوزه وزارت بهداشت به یادمی‌آورند که در سالهای نه چندان دور هیچ گاه نمی‌توانستند نمایندگان خانه ملت را به حوزه اخبار مرتبط با آزمون دستیاری بکشانند چراکه آنان هرگز در سلامت این آزمون تردیدی نداشتند.
اما امروز مجلس شورای اسلامی تمام قد در برابرمتخلفان آزمون دستیاری ایستاده و سینه سپر کرده است. از سوی دیگر وزارت بهداشت نیز دست از قاطعیت پیشین برداشته و برای هرگونه شفاف سازی اعلام آمادگی کرده است.
طبق گزارش‌های رسیده تمامی اطلاعات، تجزیه و تحلیل آمار نمرات و نتایج آزمون دستیاری هم اکنون در اختیار کمیسیون بهداشت و درمان مجلس است و اگر اتفاق ویژه‌ای نیفتند، متخلفان هیچ راهی برای فرار از مجازات نخواهند داشت.
شاهرخ رامین- یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان ازبررسی دقیق این آمار و داده‌ها خبر می‌دهد و می‌گوید: «تحلیل فنی ارزیابی هر سئوال و اینکه هر سوال را کدام یک از رتبه‌های بالا جواب داده‌اند و یا رتبه‌های پایین جواب نداده‌اند، قدرت تفکیک کنندگی سوالات، تعداد نفرات و سایر شاخص‌های آماری که برای ارزیابی فنی هستند، به طور کامل بررسی می‌شود.»
مریم.ح. یکی از شرکت کنندگان این آز‍مون است که به شرط استفاده از حرف اختصاری نام خانوادگی خود حاضر می‌شود با خبرنگار سیاست‌روز گفت‌و‌گو کند: وی می‌گوید: «ما از تصمیم ارزشمند و قاطعانه وزیر بهداشت در ابطال آزمون دستیاری حمایت می‌کنیم اما به نظر می‌رسد مافیای فروش سوالات این بار به سراغ فروش رتبه رفته است.»
وی ادعا می‌کند: «مقایسه نمرات امسال و رتبه‌های اعلام شده نشان می‌دهد که در این رقابت اشکال جدی وجود دارد و اسامی کسانی در جمع پذیرفته‌شدگان به چشم می‌خورد که حداقل نمره را نیز کسب نکرده‌اند.»
تناقض در خبرهای وزارت بهداشت
مسئولان وزارت بهداشت با قبول این ادعا که ممکن است بحث فروش رتبه صحت داشته باشد به نمایندگان مجلس اختیار داده‌اند که درباره این موضوع تحقیق کنند. در این میان وزیر بهداشت در تناقضی آشکار مدعی است که امکان هیچ گونه تخلفی در آ‍زمون مجدد وجود ندارد و آن گاه در چرخشی آشکار می‌گوید: «دکتر رامین و بازرسی کل کشور در موضوع دستیاری دخیل بوده و به آن وارده شده‌اند ودرحال بررسی‌های لازم هستند ولی تاکنون مشکلی را پیدا نکرده‌اند.»
وزیر بهداشت برای بسته شدن پرونده آزمون دوره سی‌و‌هفتم دستیاری خیلی شتاب دارد اما این عجله به هیچ وجه در نمایندگان خانه ملت- که هم اکنون پناهگاه علم باختگان این آ‍زمون مشکوک به شمار می‌روند،
دیده نمی‌شود. شتاب مرضیه وحید دستجردی در بستن این پرونده به حدی زیاد است که به یک باره ادعای قبلی خود را مبنی بر سلامت کامل آزمون از یاد می‌برد و می‌گوید: «تا آنجا که من مطلع شده‌ام قوه قضائیه به جمع بندی نهایی رسیده است. البته هر موردی که بعدا مشخص شود که جزو متخلفان بوده‌اند، از دستیاری حذف می‌شوند.
حرف آخر
حرف آخر این گزارش، مصلحت است. این مصلحت است که اجازه نمی‌دهد حق به حقدار برسد و اصولا دانستن حق مردم باشد. اصلا حرف آخر این گزارش را به مخبر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی می‌سپاریم که می‌گوید: «هم اکنون افرادی که متعلق به وزارت بهداشت بودند و نیز افرادی بیرون از این وزارتخانه و کسانی که پرسش‌های آزمون دستیاری را خریده‌اند، شناسایی شده‌اند اما به دلیل رعایت مسائل قضایی امکان معرفی آنها وجود ندارد.»
 

 ========================================

 اعلام نتایج دستیاری تا حصول اطمینان از سلامت آزمون به تعویق افتاد
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری سال 88 گفت: با وزارت بهداشت توافق شد تا زمان بررسی کامل و تحلیل آماری نمرات و رتبه های دستیاری، نتایج آزمون دوره سی و هفتم اعلام نشود.
شاهرخ رامین در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پیرو دستور اکید وزیر بهداشت دکتر مرضیه وحیددستجردی و مساعدت معاون آموزشی وزارت بهداشت، کلیه اطلاعات و تجزیه و تحلیل آمار نمرات و نتایج امتحان دستیاری در اختیار ما قرار گرفت.
وی اضافه کرد: تحلیل فنی ارزیابی هر سئوال و اینکه هر سئوال را کدام یک از رتبه های بالا جواب داده اند و یا رتبه های پایین تر جواب نداده اند، قدرت تفکیک کنندگی سئوالات، تعداد شرکت کننده ها، تعداد نفرات و سایر شاخص های آماری که برای ارزیابی فنی مناسب هستند به طور کامل بررسی می شود.
رامین اظهار داشت: مقرر شد تا حصول اطمینان از سلامت فنی امتحان و اطمینان از عدالت در آزمون، نتایج آزمون دوره سی و هفتم اعلام نشود و تا اطلاع ثانوی به تاخیر بیافتد.
وی یادآور شد: اطمینان گرفتم کسانی که از سهمیه های استعداددرخشان به صورت مستقیم برای شرکت امتحان استفاده کرده اند و به همین دلیل شروع خدمت سربازی و یا شروع طرح خدمات قانونی خود بازمانده اند مهلت اعزامشان تمدید شود تا این گروه از حقوق خود محروم نشوند.
نماینده منتخب کمیسیون بهداشت و درمان برای پیگیری وضعیت آزمون دستیاری 88 به مهر گفت: در جلسه با مسئولان وزارت بهداشت برای بازبینی سئوالات به نقاط مشترکی زیادی رسیدیم که در این زمینه چند گزینه پیش رو داریم و پس از اخذ نظر نمایندگان داوطلبان بهترین روش اتخاذ می شود که تصمیمگیری برای روش مطلوب به جلسه بعدی واگذار شد.
وی گفت: وزارت بهداشت نیز برای هرگونه شفاف سازی اعلام آمادگی کرده است و یادآوری کرده است که با هر گونه تخلفی که اثبات شود، برخورد می شود.
رامین تاکید کرد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به صورت جدی موضوع را پیگیری می کند و در همه مراحل نمایندگان معترضین موضوع را دنبال می کنند و مسئولان وزارت بهداشت نیز همکاری و تعامل خوبی با گروه پیگیری داشته اند.
سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد. آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد. در نهایت 2400 نفر در دوره دستیاری پذیرفته می شوند.

 =========================================

 رامین به مهر خبر داد:
مراحل پیگیری اعتراضات داوطلبان دستیاری/ بررسی سئوالات و رسیدگی به تخلفات
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به نحوه پیگیری اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری سال 88 گفت: این اعتراضات با حضور نمایندگان معترضان در سه دسته به طور مداوم پیگیری می شود و این موضوع تا حصول نتیجه بررسی می شود.
شاهرخ رامین در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اعتراضات در سه دسته بندی به طور جد پیگیری می شود. در گروه اول اعتراضات به سئوالات به صورت فنی و علمی بررسی می شود و با وجود اینکه مهلت اعتراض به پایان رسیده است اما این موضوع با حضور اعضای هیئت علمی آزمون بررسی شده است که نتیجه آن به زودی اعلام می شود.
نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در دسته دیگری نیز اعتراض داوطلبان نسبت به نحوه امتحان، ساختار و نوع سئوالات ابراز شده بود که این موضوع نیز توسط کارشناسان خبره سنجش به عنوان مشاور در حال بررسی است که نتایج نهایی نیز در یک جمع بندی اعلام خواهد شد.
وی اضافه کرد: در دسته دیگری نیز مسائل حقوقی معترضان دستیاری پیگیری می شود. در این گروه موضوع افرادی که در دوره پیشین سئوال خریده بودند، میزان پیگیری تخلفات، نحوه رسیدگی به تخلفات و اعلام متخلفان از جمله موضوعات مورد بررسی است.
رامین تاکید کرد: این موضوعات به صورت دسته بندی شده و با حضور نمایندگان داوطلبان معترض دستیاری سال 88 پیگیری می شود و در نهایت جمع بندی این سه گروه پس از حصول نتیجه مناسب اعلام می شود.
به گزارش مهر، شاهرخ رامین پیش از این به عنوان نماینده پیگیری آزمون دستیاری سال 88 از سوی نمایندگان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی انتخاب شده بود.
سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد. آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد. در نهایت 2400 نفر در دوره دستیاری پذیرفته می شوند.

 ==============================================

 وزیر بهداشت به مهرخبرداد:
واکنش به اعتراضات اخیر دستیاری؛ قوه قضائیه به جمع بندی نهایی رسید
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: علت اصلی تغییرات نمره ها و رتبه ها در دوره سی و هفتم آزمون دستیاری حضور 700 اینترن و دانشجویان استعدادهای درخشان بوده است که به دلیل به روز بودن اطلاعات تحصیلی آنها رتبه ها فشرده تر از گذشته بوده است.
دکتر مرضیه وحیددستجردی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت پیگیری اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری سال 88 گفت: اعتراضات ادامه نیافته است و پس از اینکه نتایج اولیه اعلام شد ما 21 اردیبهشت ماه را هم برای تغییر رشته و قبولی هم اعلام کردیم.
وی در پاسخ به این پرسش که داوطلبان تا پیش از اعلام نتایج نهایی نگرانی هایی دارند یادآور شد: داوطلبان نباید هیچ نگرانی داشته باشند. امتحان مجدد در کمال امنیت برگزار شده است و در مورد سئوالات نیز پس از آزمون به پاسخنامه ها دسترسی داشته اند. سئوالات مورد اعتراض نیز به اعضای طراحان سئوال داده شده و آنها به آن جواب داده اند. از نظر رتبه ها هم هر کسی که در رتبه خود ایرادی می بیند می تواند مراجعه کند و با کارشناس سنجش در ارتباط باشد و علت رتبه خود را مشاهده کند.
وزیر بهداشت در مورد پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد آزمون دستیاری سال 88 به مهر گفت: دکتر رامین و بازرسی کل کشور در موضوع دستیاری دخیل بوده و به آن وارد شده اند و در حال بررسی های لازم هستند و به موقع هم نظر خود را اعلام می کنند ولی تاکنون که مشکلی را پیدا نکرده اند. اما باید خودشان به طور رسمی نظر خود را اعلام کنند.
وی در مورد اعلام متخلفان آزمون دستیاری 88 از سوی قوه قضائیه گفت: دادستان تهران از طرف قوه قضائیه مصاحبه هایی در مورد رسیدگی به تخلفات دستیاری داشته است. وی همچنین اعلام کرده است که پرونده ها بررسی شده و افرادی که درگیر هستند، کاملاً مشخص شده اند و به زودی اعلام می کنند.
وحیددستجردی افزود: آنچه من مطلع شدم این است که قوه قضائیه به جمع بندی نهایی رسیده است. البته هر موردی که بعداً مشخص شود که جزء متخلفین بوده اند از دستیاری حذف می شوند.
سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد. آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد. در نهایت 2400 نفر در دوره دستیاری پذیرفته می شوند. 

==========================================

جزئیات کامل تغییرات دستیاری89؛ کارنامه داوطلبان دستیاری تغییر کرد
معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به جزئیات تغییرات آزمون دستیاری از سال جاری از تدوین آیین نامه اجرایی تحول در نظام پذیرش دستیار خبر داد و گفت: برای اولین بار کارنامه متفاوت برای هر رشته در اختیار داوطلبان آزمون دستیاری قرار می گیرد.
دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بازنگری در نحوه پذیرش دستیار با عنوان "تحول در نظام پذیرش دستیار در دوره های تخصصی، فوق تخصصی، فلوشیپ" مبتنی بر نیازسنجی بوده و در سه نشست متوالی شورای آموزش پزشکی با کارشناسی زیاد مورد بررسی قرار گرفته است.
وی گفت: آیین نامه اجرایی این موضوع تنظیم شده است و بر اساس آن بخشی از تغییراتی که اعمال می شود از دوره سی و هشتم خواهد بود و برخی دیگر از تغییرات نیز از دوره سی و نهم به بعد اعمال خواهد شد.
تغییرات اعمال شده از دوره سی و هشتم در سال 89
محققی با اشاره به تغییراتی که از سال 89 در آزمون دستیاری اعمال می شود اظهار داشت: در این گروه از تغییرات، چهار تغییر عمده اعمال می شود که از مهمترین آنها می توان به تاثیر نمره پیش کارورزی اشاره کرد:
تاثیر 10 درصدی نمره پیش کارورزی در پذیرش دستیاری
وی اضافه کرد: استفاده از نمره پیش کارورزی دهک بندی شده افراد با 10 درصد تاثیر در محاسبه نمره کل یکی از این تغییرات است که برای نحوه اعمال آن تمام جوانب نیز کارشناسی شده است.
استفاده از نمره پیش کارورزی در اولین دوره اختیاری و ترجیحی است
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی به مهر گفت: پیشنهاد دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی این است که فرصت بیشتری به داوطلبان داده شود تا از این ظرفیت به نفع خودشان استفاده کنند و این موضوع در اولین دوره اختیاری و ترجیحی بوده و افرادی که وضعیت این نمره برای آنها مطلوب نیست در این دوره استثنائاً از روال سابق استفاده می کنند و آنهایی که نمرات خوبی دارند می توانند در این دوره از آن استفاده کنند.
محققی خاطرنشان کرد: استفاده از نمره کل دوره آموزش پزشکی بدون محاسبه نمره پیش کارورزی و نمره دوره کارورزی از دیگر موضوعاتی است که از سال جاری اعمال می شود.
وی با اشاره به علت انتخاب این نمره برای تاثیر در نحوه پذیرش دستیار یادآور شد: علت این است که برخی از کارورزان با مقررات جدید می توانند در آزمون شرکت کنند اما این در حالی است که هنوز بخشی از این افراد کار خود را به اتمام نرسانده اند. مقرر شد برای همه افراد نمرات پیش کارورزی و دوره کارورزی را حذف کنیم و بقیه معدل دوره را مورد محاسبه قرار دهیم که این معدل نیز 10 درصد تاثیر خواهد داشت.
تغییرات کارنامه داوطلبان دستیاری از سال 89
معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به تغییراتی که در کارنامه داوطلبان دستیاری از سال جاری اعمال می شود به مهر گفت: از سال 89 کارنامه حاوی نمره و رتبه متفاوت بر اساس ضرایب برای پذیرش در هر رشته تخصصی ارائه می شود. این موجب می شود که افراد به سمت رشته های مورد نظر خود درست هدایت شوند.
وی اضافه کرد: این ضرایب کارشناسی شده اند و به موقع به داوطلبان اطلاع رسانی می شود. به عنوان مثال فردی که می خواهد به رشته تخصصی جراحی برود سئوالات دروس جراحی ضرایب بیشتری خواهد داشت.
تعدیل شرکت شاغلین به تحصیل در آزمون دستیاری
محققی اظهار داشت: تعدیل میزان شرکت شاغلین به تحصیل در دوره کارورزی در آزمون نیز از دیگر تغییراتی است که از این دوره اعمال می شود. پدیده ای که موجب اعتراض در دوره سی و هفتم بود و از سویی باعث بالا رفتن سطح رقابت شده بود این بود که کارورزان نسبت به سایر داوطلبان آمادگی به مراتب بیشتری داشتند و از این رو تصمیم گرفته شد که شرکت این گروه تعدیل شود.
وی اضافه کرد: تعداد رشته هایی که هر فرد می تواند انتخاب کند نیز از این پس محدود می شود. اکنون داوطلبان امکان انتخاب 100 رشته محل را دارند که این امکان انتخاب زیاد باعث می شود که افراد در جاهای مورد نظر قبول نشوند. از همین رو میزان انتخاب محدود می شود.
مصاحبه ساختارمند دانشگاهها و سنجش رفتار حرفه و .... از سال 90 اعمال می شود
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به مواردی که از دوره سی و نهم به بعد در آزمون دستیاری اعمال می شود به مهر گفت: از جمله مواردی که از دوره 39 اعمال می شود می توان به مصاحبه ساختارمند دانشگاهها، آزمون توانمندی ها و مهارتهای دوره پزشکی، سنجش رفتار حرفه ای، استفاده از نمرات سنجش توانمندی های ارتباطی، استفاده از سوابق آموزشی داوطلبان، استفاده از سوابق پژوهشی داوطلبان در قالب آیین نامه های استعداد درخشان، تاثیر نمره دوره کارورزی و تاثیر مدت خدمات درمانی در بخش سلامت اشاره کرد.
وی اضافه کرد: همه این موارد با 20 درصد تاثیر در نظر گرفته می شود و موجب می شود که از اهمیت آزمون در طول زمان کاسته شود و با سایر طرق عینی و معتبر جایگزین شود.
شرط قطعی ورود به دستیاری شرکت در آزمون است
محققی اظهار داشت: یک موضوع در آیین نامه تصریح شده است که هیچ فردی بدون شرکت در آزمون متمرکز وارد دوره دستیاری نخواهد شد و شرط قطعی ورود به دستیاری شرکت در آزمون است.
 

=================================================

نظرات 432 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 18 تیر 1389 ساعت 11:21 ب.ظ

مگه معدل دانشگاههای مختلف یه جوره احمق ها

بی نام جمعه 18 تیر 1389 ساعت 11:17 ب.ظ

بس که احمقن ایتن حقه بازها حالا دیگه معدل وپره اومد وسط

[ بدون نام ] شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 08:45 ب.ظ

خدای من دارم دیووونه می شم..........کمک..........کمک..........چند روز دیگه نتایج تقلبی اعلام می شه ومن تا ابد باید با رشته ای که به اون علاقه ندارم باید بسازم.لعنت به اونایی که تقلب می کنند و مسیر زندگی ادما رو عوض می کنن

فقط یک پزشک متعهد شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 04:44 ب.ظ

ایران کشور ما هم هست اینجا جای بد و بیراه گفتن نیست .اینجا جای صحبت درباره رشته و رتبه و امتحانو و اینجور چیزهاست.
این گفته ها و فحش های سیاسی بعضی از شماها را پشت درهای توالت عمومی زیاد می خونیم.

به همکاران گرامی جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 11:46 ب.ظ

رتبه مرزززززززززی
فکر می کنید سهمیه محروم چند نمره یا رتبه کمک می کنه؟ مثلا اگه با رتبه 1500 آزاد بتونه یک رشته ای قبول بشه فرد دیگه با داشتن سهمیه محروم با چند رتبه تفاوت می تونه همون رشته را بیاره؟
/
/

طراوت جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 08:09 ب.ظ

منم ریتالین خوردم پیرارسال یک سال تموم اما امسال سه ماه اخر .الان بعذ از چند ماه هنوز دپرس هستم وضعف مفرطم خوب نشده.پیرارسال شدیدا پارانویید هم شده بودم.نخورید نخورید استراحت کافی....۱ساعت خواب بعدالطهر ...وررش سبک....ودر صورت اضطراب غیر قابل کنترل سیتالو پرام نتیجه بخش تره.....

به ریتالینی ها جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 03:35 ب.ظ

عجیبه یعنی ما پزشکا مشکل مهمتر از مصرف کردن یا نکردن ریتالین نداریم!
ما مگه مثلا آدم باهوشای جامعه نیستیم!
همینمون کم بود که یه عده بیان واسه ریتالین تبلیغات راه بندازن!
واسه یه عده ای بد نمیشه اگه 2-3 هزار نفری از پزشکا معتاد بشن بیوفتن گوشه خونهمخصوصا حالا که دنبال حق و حققوقمون هستیم

به به خانوم دکتر : موافقم جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 01:15 ب.ظ

در dvd نورولوژی پارسیان هم دکتر شاه بیگی می گفت یکی به روزی 18 تا ریتالین رسیده بوده . بنابراین به نظر من هم مطمئن باشید کسی معتاد نمیشه چون حتما اون از همین دوز روزی 18 تا شروع کرده نه روزی 2 تا !!!!!!!!!!!!!!!!!

هر معترض یک وبلاگ اعتراض جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 12:29 ب.ظ

اعتراض به آزمون دستیاری 88 -نتایج افتضاح

http://eterazbedastyari88.blogfa.com/

http://dastyar1388.blogfa.com/

http://dispute.blogfa.com/

blogfadotcom.blogfa.com

http://inyaoon.blogfa.com

http://dastyar-ghorbani88.blogfa.com/

http://rahayeraha88.blogfa.com/

http://dastyari.blogsky.com/

http://dastyar88-admin.blogspot.com/

و....

هر معترض یک وبلاگ اعتراض جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 12:11 ب.ظ

بچه ها ساکت بشینیم هیچ کاری واسمون نمی کنن
؛هشدار
جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 11:29 AM
.... تقریبا مطمئنم هیچ کاری نمیخوان بکنن ...؛
وبلاگ اعتراض میتونه یه ذره نشون بده که ما نمیخوایم از حقمون بگذریم
درود بر همه دوستان.
تا فرصت هست کاری باید کرد
تحقیق و تفحص وسوال از وزیر فقط وقت کشیست
هر معترض یک وبلاگ اعتراض
/

هر معترض یک وبلاگ اعتراض جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 12:08 ب.ظ

بچه ساکت بشینیم هیچ کاری واسموننمی کنن
؛هشدار
جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 11:29 AM
.... تقریبا مطمئنم هیچ کاری نمیخوان بکنن ...؛
وبلاگ اعتراض متونه یه ذره نشون بده که ما نمیخوایم از حقمون بگذریم
درود بر همه دوستان تا فرصت هست کاری باید کرد
تحقیق و تفحص وسوال از وزیر فقط وقت کشیست
هر معترض یک وبلاگ اعتراض

به به خانوم دکتر و استادروانپزشکی جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 11:51 ق.ظ

Methylphenidate Abuse and Psychiatric Side Effects
W. Alexander Morton, Pharm.D., B.C.P.P. and Gwendolyn G. Stockton, Pharm.D.

Currently, methylphenidate is controlled by the DEA by its assignment of schedule II status, which means the drug “has a high potential for abuse … and may lead to severe psychological and physical dependence.”38 Although these drugs are indicated in the treatment of medical conditions, schedule II medications are subject to strict regulations.

چنین توصیه ای از جانب یک روانپزشک به سختی قابل باور است برای مثال dvd جلسه اول روانپزشکی پارسیان که دکتر احمد خانی استاد ایران نصف جلسه اول را به نصیحت در مورد ریتالین و عواقب آن مثل سایکوز اختصاص داده

یه دوست رزیدنت جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام دوستان شما در حال حاضر در وضفعیتی هستید که هر کسی میتونه شما رو تحت تاثیر قرار بده و یه استرس الکی بهتون وارد کنه پس توصیه میکنم هر حرفی رو که شنیدید جدی نگیرید و روش تامل کنید. امیدوارم همه به نتیجه دلخواهتون برسید.

هشدار جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 11:29 ق.ظ

سلام الان با دکتر عباسپور حرف زدم لغو امتحان شایعس گفت وزارت بهداشت داره کارشا میکنه وما هم کار خودمونا میکنیم وکاملا سربسته حرف میزدش ولی تقریبا مطمئنم هیچ کاری نمیخوان بکنن فقط خدا کنه زودتر نتایجا بدن که بیشتر ازین دستکاری نکنن

[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 11:18 ق.ظ

اصلا همچین خبری اعلام نشد.من اخبار دیدم.بعد اخبار برنلمه مجلس کمیسیون بهداشت را نشون داد که راجع به ازمون حرف میزدن.رامینم میگفت سوالا شاید قدرت تفکیک نداشته که داریم بررسی میکنیم.همین.همتحان لغو نشده و نمی شه

به محمد رضا جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام نمره ورتبتون چند شد بالاخره انتخاب رشته کردین چون منم نمرم مثل شما بود چه رشته هایی زدین

مهتاب جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 11:07 ق.ظ http://drmahtab.blogfa.com

http://drmahtab.blogfa.com

مهتاب جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 11:05 ق.ظ http://drmahtab.blogfa.com

http://drmahtab.blogfa.com


http://drmahtab.blogfa.com


از این سایت دیدن کنید.......

[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 11:04 ق.ظ

تا شنبه هیچ خبر موثقی نمیشه داد.لطفا اگه کسی واقعا اخبار را شنیده بگه وگرنه با شایعه پراکنی فقط اعصاب همدیگر را به هم میریزیم.

بابا بزرگ لطفا: جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 11:00 ق.ظ

یعنی امتحان مجدد امسال می گیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی به خونیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابابزرگ جوابمو می شه بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


۳بار امتحان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا من اشتباه برداشت از خبر ۱۵تا سئوال غلط بوده...؟

لطفآ بی غرض کمک کنید...امتحان مجدد در راهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 10:56 ق.ظ

من که اصلا امیدی به امسال ندارم اما این اصلا انصاف نیست دوباره امتحان لغو بشه. بعضی ها واقعا خودشون خوب شدن چرا باید دوباره امتحان بدن؟!!!!!

محمدرضا جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 10:51 ق.ظ

تو اخبار۱۴ نگفته!!!!!!!!!!!!!!!دروغ نبافید...مگه مسلمون نیستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟متاسم.....آدم باشید اول لطفآ

مهاجرت جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 10:46 ق.ظ

پیامشون کاملا مشخصه :هر کسی ما دوست داشته باشیم حق ادامه تحصیل داره.
چقدر دیگه باید عمرمون تلف بشه تا اینو بفهمیم
همکارا خواهش می کنم اگه ادرس سایت یا اطلاعاتی راجع به ادامه تحصیل خارج دارید کامنت بذارید البته دانشگاههایی میخوام که مدرکشو کشورای انگلیسی زبان قبول کنن.نمی خوام ریسک کنم

بابا بزرگ لطفا: جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 10:43 ق.ظ

یعنی امتحان مجدد امسال می گیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی به خونیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابابزرگ جوابمو می شه بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


۳بار امتحان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا من اشتباه برداشت از خبر ۱۵تا سئوال غلط بوده...؟

لطفآ بی غرض کمک کنید...امتحان مجدد در راهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 10:43 ق.ظ

چرا محاله؟ خودشان توی اخبار گفتن!!! مگه تا همین حالا هم کم اتفاق عجیب افتاده؟!!!
هر چیزی که فکرش را بکنید اتفاق میافته!!!

الف جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 10:30 ق.ظ

لغو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟محاله!

به "به به خانوم دکتر" جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 10:27 ق.ظ

همکار محترم ! من از استاد روانپزشکی پرسیدم گفتن تا 3 عدد در روز اشکالی نداره.نظری هم که گفتم حرف ایشون بود.من تجربه خودم رو هم گفتم .2 ماه استفاده کردم دیگه هم نخوردم.ثانیا من نگفتم 4ساعت مطالعه درسته یا نه ولی خیلی از دوستام برای افزایش ساعت مطالعه استفاده می کردن.از نصف شروع کردن هم تا نزدیک امتحان حداکثر به 2 عدد میرسه که مطمئن باش کسی معتاد نمیشه

[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 10:11 ق.ظ

بابا یکی بگه این خبر لغو امتحان موثقه؟ کسی خودش توی اخبار ساعت 14 شنیده؟

به به خانم دکتر جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 06:42 ق.ظ

اصلا برای اولین بار 2هفته قبل امتحان بخواین تازه شروع کنین عاقلانه نیست

دقیقا راهنمایی تو غیر عاقلانه است که ۴ ماه خوردن یک داروی اعتیاد آور را توصیه می کنی نادان!!فوقش اگر مصرف کرد و براش مناسب نبود بعد از دوز اول قطع می کنه مگه چقدر h.l داره؟
بعد هم اصلا چه کسی گفته مداوما باید 4 ساعت مطالعه کرد ؟ا برای حفظ راندمان مطالعه در هر 90 دقیقه 15 دقیقه استراحت ضروری است.

[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 02:52 ق.ظ

Ye soal
Age be moassesate dastyari gir dadan pas chera khode vezarat parsal dasht tablighate kami va parsian mikard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Albatte man kamelan ba baste shodan va mojazate in moassesat movafegham!

امیر ح جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 02:24 ق.ظ http://rahayeraha88.blogfa.com/

وبلاگ منم اعتراضی شد. گرچه امیدی نیست اما فریاد بی نتیجه بهتر از سکوته. لااقل عزت نفسمون کمتر له میشه!

امیر ح جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 02:20 ق.ظ

http://prosperity.com/prosperiscope.aspx
compare countries

خیلی دلم سوخت الف

[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 01:22 ق.ظ

[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 01:21 ق.ظ

خودتون وخسته نکنید برید بشینید سر کتابها وخوب بخونید متقلب ها از من و شما قدرتمندترندلا اقل با تلاش بیشتر شانس قبولیتونو افزایش دهید نه امتحان لغو میشه نه امتحان مجدد برگزار میشه. مطمین باشید اگر هم تخلفی صورت گرفته متخلفها چه قدرتی داشتند که حتی اسمشون هم علنی نشد حالا یه عده دل خوش کردند کسی مثل رییس جمهر خیلی به طبل متخلفین اقتصادی کوبید و...حتی اسمشونو نتونست اعلام کنه حالا دستیاری بماند ...

[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 01:16 ق.ظ

یک شایعه هم هست که امتحان مجدد با امتحان سال آینده یکجا برگزار میشه !!! آخه مرد حسابی ۳ ماه دیگه که خود دوره شروع میشه.

به سید مهدی جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 01:08 ق.ظ

شما فارغ التحصیل زنجان نیستی

[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 01:06 ق.ظ http://dastyar-ghorbani88.blogfa.com

قربانی دستیاری جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 01:04 ق.ظ http://http:/dastyar-ghorbani88.blogfa.com

این یکی هم وبلاگ من
دوستان لطفا همکاری کنید

[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 12:56 ق.ظ

یک شایعه هست که سه ماه دیگه امتحان تکرار می شه

[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 12:45 ق.ظ

chie?
migan laghv shode?kasi manbaee khabare dorostee dare?

[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 12:42 ق.ظ

[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 12:16 ق.ظ

[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 12:08 ق.ظ

بچه ها شنیدین امتحان احتمالا لغو شده؟ توی اخبار ساعت 14 گفته.

[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 12:08 ق.ظ

مرسی از نحوه ثبت نام وبلاگ.ولی حالا چرا ناراحت شدی؟خوب بلد نیستیم(البته من "درخواست دوستان لطفا آموزش ساخت وبلاگ "نداده بودم)ولی خوشحال شدم یاد گرفتم.ممنون

و البت اینم یه وبلاگه دیگه جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 12:06 ق.ظ http://dastyari89.blogfa.com/

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 11:59 ب.ظ

وبلاگ ساخت نداره عزیزم ثبت نام داره
می ره توی وبلاگ مثلا بلاگ اسکای یا بلاگ فا و ثبت نام میکنی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 11:03 ب.ظ

دوستان لطفا آموزش ساخت وبلاگ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 10:36 ب.ظ http://eterazbedastyari88.blogfa.com/

http://eterazbedastyari88.blogfa.com/
اینم وبلاگ اعتراض من

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 10:08 ب.ظ

به بالایی
کاملا باهات موافقم
تا زمانی که حکومت دیکتاتوری ولایت وقیح بپاست
ملاک برای قبولی تو هر آزمون علمی...میزان ژاچه خواری - مدت چماقداری - میزان دشمنی با ملت...
همین

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 09:53 ب.ظ

این خل بازیها چیه از خودتان در می اورید.
نه امتحان مجددی در کار است نه تغییر در رتبه و نمره. اولویت قبولی در رشته شهرها بر اساس بسیجی بودن و پارتی دار بودن است تا زمانیکه جرثومه های فساد سپاه و حراست و بسیج و دفتر ولی فقیه در ادارات است چیزی غیر از این نمی توان انتظار داشت لعنت ابدی خدا بر همه انها به همراه خانواده های ملعونشان

به بالاییی
فکر می کنید مردم از سید خیلی خوششان می اد که اسمت را باسید می نویسی تا کی می خوای مفت خوری کنی نژاد پرست!
بله هاریسون ۲۰۰۸ خیلی عوض شده باید جزوه جدید بخوانی

سید مهدی پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 09:33 ب.ظ

همکارا هاریسون۲۰۰۸ نسبت به ۲۰۰۵ چقدر تغییر کرده؟کدوم فصلاش زیادتغییرکرده؟(منظورم فصل هایی که اضافه شده نیست ها)
ممنونم اگه جواب بدین.
من ۳ سال پیش امتحان دادم و بعدش رفتم پزشک خانواده شدم.جزوه های ۲۰۰۵ رو دارم.میشه همونارو خوند؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 08:44 ب.ظ

be in masjiedi begin karo az ini ke hast kharabtar nakone ;ghaziyeye 15 soale ghalat dige chiye koshtan ma ro har ruz ye stress jadid

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 08:39 ب.ظ

خبر مهم....بازداشت اساتید رزیدنتی..
پنجشنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 7:11 PM
خبر مهم....
تمام موسسات آموزش رزیدنتی بسته شده اند و اکثر اساتید برتر کلاسهای رزیدنتی باز داشت شده اند.
اسامی افراد بازداشت شده :
دکتر کامران احمدی - دکتر نیکپور - دکتر ایزدی - دکتر خوش سیرت -دکتر کرمی و..
ضمنا تقریبا تمام وسسات رزیدنتی تهدید شده اند که بلا فاصله باید فعالیت خود را متوقف کنند.
ظاهرا علت این اقدام شکایت وزارت بهداشت از این موسسات بوده که اعلام کرده این موسسات فاقد مجوز از وزارت بهداشت هستند!!!
نکته جالب اینکه موسسه نواوران تهران - که نام قبلی آن بسیج دانشجویی دانشگاه تهران بود(وابسته به سپاه ) هیچ گونه تذکری نگرفته ودر تالار ولیعصر بیمارستان امام کلاسهای خود را برگزار می کند!
/

تجارت پولساز پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 08:35 ب.ظ

فرافکنی چیه ! دیدن تجارت پولسازیه قانونی هم هس گفتن چه کاریه سئوال بفروشیم که اینقدز دردسر داره به جاش مجوزکلاس میفروشیم

دلشکسته بی پناه پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 08:31 ب.ظ


[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 08:16 ب.ظ

در رتبه یکسان ابتدا اولویت و سپس نمره پره ومعدل ملاک پذیرش است.

سعید پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 07:45 ب.ظ

تعطیلی موسسات رزیدنتی
فرافکنی به سبک سوال فروشان وزارت بهداشت.

دلشکسته بی پناه پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 07:24 ب.ظ

پس معدل
و
نمره پر انترنی چی ؟

خبر مهم....بازداشت اساتید رزیدنتی.. پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 07:11 ب.ظ

خبر مهم....
تمام موسسات آموزش رزیدنتی بسته شده اند و اکثر اساتید برتر کلاسهای رزیدنتی باز داشت شده اند.
اسامی افراد بازداشت شده :
دکتر کامران احمدی - دکتر نیکپور - دکتر ایزدی - دکتر خوش سیرت -دکتر کرمی و..
ضمنا تقریبا تمام وسسات رزیدنتی تهدید شده اند که بلا فاصله باید فعالیت خود را متوقف کنند.
ظاهرا علت این اقدام شکایت وزارت بهداشت از این موسسات بوده که اعلام کرده این موسسات فاقد مجوز از وزارت بهداشت هستند!!!
نکته جالب اینکه موسسه نواوران تهران - که نام قبلی آن بسیج دانشجویی دانشگاه تهران بود(وابسته به سپاه ) هیچ گونه تذکری نگرفته ودر تالار ولیعصر بیمارستان امام کلاسهای خود را برگزار می کند!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 07:00 ب.ظ http://dastyar1388.blogfa.com

آدرس وبلاگ اعتراضی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 06:52 ب.ظ

دکی جون اینها الان اپیدمی شده بنابراین دیگه ثل سابق اثرگذار نیست
تمام افراد با یک نمره یک رتبه دارند و تعداد این افراد به رتبه نفر بعد اضافه می شود مثلا ۱۰ نفر ربا نمره ۴۵۷ رتبه ۱۷۲ دارند و نفر بعد با نمره ۴۵۶ رتبه ۱۸۳ خواهد داشت.

دلشکسته بی پناه پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام

سوال؟
آیا یک رتبه مخصوص یک نفر است ؟
پس اگه ده نفر نمر شون یکی باشد رتبه بندی آنها چطور است ؟

هرکی اعتراض داشته پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 06:08 ب.ظ

بچه ها به این دکترمسجدی اعتمادی نیست
بدتر از اون به مجلس
من می ترسم که دیربشه
همه وبلاگ اعتراض بزنید
این اولین و ساده ترین کاره
توروخدا زود تر انجام بدین
شاید قدم بعدی نیاز بشه این وبلاگ های اعتراض رو پرینتشو حضوری ببریم دوباره مجلس و ریاست جمهوری ..نباید ساده بگیریم حقمونو
بجه ها تورو خدا بجنبید داره دیر میشه
دارن اب پاکی رو رو دستمون می ریزن
من خوشبین نیستم ونبودم
باید هرکی اعتراض داشته :
خودش یک معترض باشه نه اینکه بشینیم ببینیم دارن به امید های ما واسه افزایش ظرفیت و هر اقدام عاقلانه دیگر در این آزمون میخندن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 06:06 ب.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 05:49 ب.ظ http://dispute.blogfa.com/

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 05:47 ب.ظ

وب اعتراض بسازید


http://dispute.blogfa.com/

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 05:45 ب.ظ

http://dispute.blogfa.com/

به خانوم دکتر پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 05:43 ب.ظ

من 2ماه ابان واذر ریتالین خوردم .اول از نصف شروع کردم بعدم نصفBd.رو من که اصلا اثر نداشت خیلی هم تحر یک پذیر شده بودم.من خودم بدون ریتالین3-4 ساعت می تونستم یه سره بخونم ولی دوستلم که 1 ساعت بیشتر پشت کتاب نمی شستن از ریتالین راضی بودن مدت نشستنشون زیاد شده بود.اگه خواستین شروع کنین 3-4 ماه اخر شروع کنین.اصلا برای اولین بار 2هفته قبل امتحان بخواین تازه شروع کنین عاقلانه نیست

خانوم دکتر پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 05:08 ب.ظ

بابا این ریتالین بالاخره به درد میخوره یا نه؟

از ده پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 04:28 ب.ظ

یعنی امتحان مجدد امسال می گیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی به خونیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابابزرگ جوابمو می شه بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


۳بار امتحان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا من اشتباه برداشت از خبر ۱۵تا سئوال غلط بوده...؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 04:24 ب.ظ

توضیحاتی راجع به نظر کمیسیون آموزش راجع به سوالات
1- نتیجه نهایی هنوز معلوم نشده
2_ بررسی راههای تقلب و بررسی پاسخنامه ها همچنان ادامه دارد
3- در مرحله بررسی سوالات این نتیجه گرفته شده که هیچ ربطی به مراحل بعد ندارد

الف پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 03:56 ب.ظ

یه سر به این سایت بزنید
http://prosperity.com/default.aspx
در قسمت
Compare countries
وارد بشید و ایران رو انتخاب کنید.بعد با کشورای دیگه هم مقایسه کنید.تکان دهنده است.

صفات X-linked در مرد و زن پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 03:29 ب.ظ

لیونیزاسیون هیچ وقت بطور کامل اتفاق نمی افته اگه اینطور بود که صفات X-linked در مرد و زن برابر بود!!!

۱- پس منظورت کدام صفات است؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 02:33 ب.ظ

حمله سوال فروشها به مدرسین کلاسهای دستیاری.
هیچکسی جز سوال فروشان حق ندارند در امتحان دستیاری فعالیت کنند و پول به جیب بزنند
فقط و فقط سرداران سپاه سوال فروش و اخوندهای مفت خور نظام شیطانی این امکان را دارند با فروش سوالات پولهای هنگفت به جیب بزنند
احضار مدیران و مدرسین کلاسهای دستیاری به نیروی انتظامی
جمعی از مدیران و مدرسین کلاسهای دستیاری به نیروی انتظامی احضار شده و به آنها تذکر جدی داده شد.طبق اخبار واصله اساتیدی چون دکتر نیکپور-دکتر خوش سیرت-دکتر ایزدی و دکتر احمدی در این بین بوده اند.گزارشگران ما در پی اخبار تکمیلی هستند ولی بعضی شایعات حاکی از توقف تدریس بعضی از اساتید موفق تا اطلاع ثانوی میدهد.
گویا بعضی مدرسین به شیوه برخورد نیروی انتظامی اعتراض نموده و درگیری لفظی هم داشته اند. سایت دستیاری در صدد تهیه اخبار موثق می باشد.

به "صفات X-linked در مرد و زن" پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 01:28 ب.ظ

"اگر فکر می کنی غالب بودن صفات زنانگی دز خانمها به علت دارا بودن 2 کروموزوم است تصور اشتباهی است .در واقع علت این موضوع وجود ژن های MIF , ...روی کروموزوم Y است که سبب از بین رفتن اندامهای مولری و ..از بین رفتن صفات زنانه می شو.د."

بحث من راجع به ترنر بود دوست عزیز. در لیونیزاسیون هم درواقع از نظر شما دفاع کردم. در ضمن برای بار سوم !!!! من نگفتم 2 تا کروموزوم!!!! شما رو به خدا کامنتو درست بخون! یک کروموزوم X برای زنده موندن حیاتیه نه دو تا. اگر کسی هم کروموزموم Y نداشته باشه مونث میشه. خب پس این دوتا جمله میشه دلایل من برای بحث با شما! آقایون کروموزوم حیاتی X رو دارن و به X دوم برای تکامل مغزشون نیاز ندارن! ترنر ها هم چون Y ندارن به همون دلایلی که شما گفتی میشن مونث. درسته؟؟!!!
ما هم این چیزایی که دارین میگین تو کتابا خونده ایم. با این وجود من با نقل از حرفای خودتون دلیل اوردم. حالا اگه بازم شما میخوای بی انصافی های بعضی از آقایون رو به کمبود کروموزوم حیاتی X نسبت بدی و همه رو مثل هم ببینی صاحب اختیاری!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 12:51 ب.ظ http://www.icana.ir/PrintNews.aspx?nid=135573


29 اردیبهشت 1389 ساعت 09:07

عضو کمیسیون آموزش:

سوالات آزمون دستیاری، استاندارد نبود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: با بررسی‌هایی که صورت گرفته مشخص شد که سوالات آزمون دستیاری دوم استاندارد نبود.



غلامحسین مسعودی‌ریحان در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت در پاسخ به این پرسش که نتایج بررسی به اعتراضات برخی داوطلبان از آزمون دستیاری دوم به کجا انجامید، گفت: با توجه به بررسی به عمل آمده به نظر می‌رسد که سوالات این آزمون استاندارد نبوده است.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابطال آزمون دستیاری اول از سوی وزیر بهداشت، اظهارکرد: مسئولان وزارت بهداشت باید توجه بیشتری به برگزاری آزمون دوم می‌کردند که به نظر می‌رسد آن حساسیت لازم را نداشته‌اند.

مسعودی‌ریحان با اعلام اینکه تعدادی ازداوطلبان آزمون دستیاری، از سوالات این آزمون به دلیل استاندارد نبودن اظهار ناراحتی کرده‌اند، افزود: کمیسیون آموزش مجلس این موضوع را به مسئولان وزارت بهداشت انتقال داده است.

وی در عین حال با تشکراز شهامت وزیر بهداشت به دلیل ابطال آزمون دستیاری اول به دلیل لو رفتن سوالات، خاطرنشان کرد: باید افراد زیرمجموعه وزیر بهداشت نیز حساسیت بیشتری نسبت به برگزاری آزمون مجدد دستیاری داشته و سعی می‌کردند که سوالات ازاستاندارد لازم برخوردار باشند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به سوالات آزمون دستیاری، تصریح کرد: به نظر می‌رسد که گزینه تعدادی از جواب سوالات یکی بوده که نباید این گونه می‌شد.

آرش پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 12:48 ب.ظ

بالاتر ین آمار فرار مغز ها در دنیا در طی یک سال گذشته ...متعلق به ایران است!!!

نایب رئیس انجمن پزشکان عمومی گفته که آمار پزشکان عمومی مراجعه کننده به سفارتخانه های خارجی جهت خروج از کشور بدلیل مشکلات آزمون دستیاری امسال افزایش چشمگیری داشته که این امر وضعیت سلامت کشور را در معرض خطر جدی قرار می دهد.
.../
ب


خاک بر سر مسولین بی عرضه وبی لیاقت این حکومت کثافت...که این مملکت نخبه پرور و رو با خباثت خودشون به لجن کشیدند...
تو روح همه شون از بالا تا پایین باید دیورز کرد
...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 12:34 ب.ظ

ریتالین آخر و عاقبت نداره عزیزان! این امتحانم اونقدر ارزش نداره که بخواهید زندگیتون رو براش نابود کنید.

ل پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 12:19 ب.ظ

خوش سیزت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 09:11 ق.ظ

پیشنهاد بسیار خوبی لست.
من هم وبلاگ اعتراض به نتایج دستیاری خواهم زد.
منتظر آدرس بنده باشید.

صفات X-linked در مرد و زن پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 08:44 ق.ظ

صفات X-linked در مرد و زن برابر بود!!!

اگر منظورت ییماری هایی مثل G6PD & HEMOPHILIA است در زنان کمتر است چون معمولا کروموزوم معیوب غیر فعال می شود.
اگر فکر می کنی غالب بودن صفات زنانگی دز خانمها به علت دارا بودن 2 کروموزوم است تصور اشتباهی است .در واقع علت این موضوع وجود ژن های MIF , ...روی کروموزوم Y است که سبب از بین رفتن اندامهای مولری و ..از بین رفتن صفات زنانه می شو.د.

به " به لیو نیزاسیون نا متناسب x !" پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 01:08 ق.ظ

"" ولی خب شما که دکتری بگو یه کروموزوم X کجاش حیاتیه؟ حالا آقایون هیچی لابد همجنسای ترنرت هم مغز ندارند! ...."


اولا که بنده نوشتم یه کروموزوم X نه دوتا ! معلومه که یکیش حیاتیه که اونم آقایون دارن و شما هستی که میگی آقایون کروموزوم حیاتی X رو ندارن!

دوما لطفا کامنت خودتونو دوباره بخونید! ""ترنری ها هم همجنس ما نیستند چون شاید کروموزوم y آنها حذف شده است. ولی ترنر ها مدرک واضح غالبیت جنس زن هستند چون هر فردی بدون y که کروموزوم بدون محتوی زنوم حیاتی است تبدیل به جنس مونث میشود" شما خودتون دارید میگید ترنر مونثه پس چطوری همجنس شما نیست؟!!

در مورد نظر اون دوست عزیز راجع به لیونیزاسیون باید یادآوری کنم که لیونیزاسیون هیچ وقت بطور کامل اتفاق نمی افته اگه اینطور بود که صفات X-linked در مرد و زن برابر بود!!!

حرف آخر هم اینکه بنده ادعای با سوادی نکردم پس دیگه لازم نیست تکرارش کنین.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 01:07 ق.ظ

کامران احمدی = پول احمدی
سایت وزارتخانه اسامی دانشگاههای مورد قبول را داره

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 12:38 ق.ظ

این عاقبت ریتالین خوردنه
اگه دوست داری بخور

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 12:30 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 12:08 ق.ظ

blogfadotcom.blogfa.com
من هم وبلاگ اعتراض زدم
طرح خوبیه
بابا بزرگ شما هم یه کامنتدونی جدیدواسه این موضوع باز کن
من هم دوست inyaoon.blogfa.com ام
هرکس یه وبلاگ اعتراض
بابا بزرگ شما هم یه کامنتدونی جدیدواسه این موضوع باز کن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 12:05 ق.ظ http://blogfadotcom.blogfa.com

blogfadotcom.blogfa.com
من هم وبلاگ اعتراض زدم
طرح خوبیه
بابا بزرگ شما هم یه کامنتدونی جدیدواسه این موضوع باز کن
من هم دوست inyaoon.blogfa.com ام
هرکس سه وبلاگ اعتراض
بابا بزرگ شما هم یه کامنتدونی جدیدواسه این موضوع باز کن

نوه بابابزرگ به.......ریتالین پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 12:00 ق.ظ

دوست عزیز در مورد ریتالین :
من تو کلینیک روان دانشجویی رو دیدم که به ریتالین اعتیاد پیدا کرده بود و روزی ۱۳ تا قرص مصرف میکرد.
بهتره اصلا طرفش نری

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 11:59 ب.ظ

چه خبر جدید؟

نوه بابابزرگ به ۲ کامنت بالاتر چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

ممنون جوابمو دادی
البته من در مورد اینکه کجا برای ادامه تحصیل تو رشته پزشکی خوبه یا کجا مدرک مارو قبول دارن هم سوال دارم!
شما در مورد کتابی که کامران احمدی
تازگیها منتشر کرده چه نظری دارید؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 11:23 ب.ظ

هریک از معترضین به آزمون دستیاری یه وبلاگ بزنه
همه باید صدامونو اینترتنی هم به گوش مس‌‌ؤ لین برسونیم
لطفا به همه بچه ها اطلاع رسانی گنید
باید حدود 16000 وبلاگ اعتراض به نتایج داشته باشیم
لطفا زودتر اقدام کنید

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 11:09 ب.ظ

ریتالین برای یک روز خوبه نه بیشتر!
دوپینگ روحی کن تا به دوپینگ جسمی نیاز پیدا نکنی. در کل ریتالین چیز بیخودیه ۲-۳ ساعت اثر داره بسرعت اداپته می شی و نیاز سریع به افزایش دوز پیدا می کنی. عوارض بعدی زیادی داره
نمی دونم این بهمن این غذا ها را چطوری با هم خورده سیر و خرما با هم چلوگوشت با شیر کاکائو دوغ با عسل
نوه پاپی اول بگو کجا می خوای بری بعدش راهنمایی بخواه. من ترکیه را توصیه می کنم سطح بعضی دانشگاه هایش بسیار بالاست . اگر کانادا و استرالیا خواستی باید وکیل بگیری چند میلیونی خرج داره

سوشیانت چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 11:02 ب.ظ http://dianosh.blogsky.com/

سلام دوستان
پست جدید قشنگه،
"قیمت معجزه"

ایزدا!
معجزه ای نیز بیاور از بهر ما!!!!
یا حق!

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 11:02 ب.ظ

هریک از معترضین به آزمون دستیاری یه وبلاگ بزنه
همه باید صدامونو اینترتنی هم به گوش مس‌‌ؤ لین برسونیم
لطفا به همه بچه ها اطلاع رسانی گنید
باید حدود 16000 وبلاگ اعتراض به نتایج داشته باشیم
لطفا زودتر اقدام کنید
من اقدام کردم http://inyaoon.blogfa.com/

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 10:47 ب.ظ http://dastyar88-admin.blogspot.com/2010/05/blog-post_19.html /

آنکس که با قطعیت آغاز کند به شک خاتمه خواهد داد.
اما آنکس که راضی شد به شک شروع کند، به قطعیت خاتمه خواهد داد

اظهار نگرانی داوطلبان آزمون دستیاری از طولانی شدن پیگیری نتایج ازمون دستیاری

لطفا به خبرگزاری ها اطلاع رسانی کنید

نوه بابابزرگ چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 10:34 ب.ظ

بابا یکی به من بگه واسه ادامه تحصیل خارج از کشور با کی مشورت کنم؟چند روزیه که به چند تا سایت مرتبت سر زدم ولی آخرش چیزی دستگیرم نشد!

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 10:29 ب.ظ

ازتون خواهش میکنم راجع به ریتالین توضیح بیشتری بدین.دوستاتون کسی استفاده کرده؟جواب میده؟من شنیدم هر کی رتبش خوب شده ریتالین میخورده!

اگه اطلاعات بیشتری خواستین چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 10:20 ب.ظ

مثلأ چلو گوشت با شیر کاکائو و انار
یا اسفناج با دوغ و عسل
یا تن ماهی با خرما و سیر
اگه اطلاعات بیشتری خواستین کامنت بذارین
/
دکی جون از این ترکیبات بدون نا خالصی برای خودکشی استفاده کردی یا بیدار ماندن؟

بهمن چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 10:09 ب.ظ

خانوم دکتر عزیز واسه تقویت قوای ذهنتون به این داروهای کوفتی که اکثرشون چینی هستن وکلی هم ناخالصی دارن متوسل نشین.از غذاهای طبیعی استفاده کنید.
من تجربه های خوبی دارم.مثلأ چلو گوشت با شیر کاکائو و انار
یا اسفناج با دوغ و عسل
یا تن ماهی با خرما و سیر
اگه اطلاعات بیشتری خواستین کامنت بذارین

اظهار نگرانی داوطلبان آزمون دستیاری از طولانی شدن پیگیری نتایج ازمون دستیاری :

نامه جدید به ریاست کمیسیون بهداشت مجلس

درخواست : جلسه ای با حضور معترضان

۲۹/۲/۱۳۸۸

لطفا به خبرگزاری ها نگرانی داوطلبان آزمون دستیاری را اطلاع رسانی کنید
لطفا به خبرگزاری ها نگرانی داوطلبان آزمون دستیاری را اطلاع رسانی کنید
لطفا به خبرگزاری ها نگرانی داوطلبان آزمون دستیاری را اطلاع رسانی کنید
لطفا به خبرگزاری ها اطلاع رسانی کنید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد