خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

وعده پزشکان عدالتخواه مقابل مجلس شورای اسلامی ساعت ۹ صبح

 

اوست عادل 

خداوند یار و یاور کسانی است که از ته دل و برای رضای او بدنبال احقاق حق هستند نه از روی خود خواهی؛ پس دل خود را صیقل دهیم و با یاد او  برای احقاق حق در روز شنبه ساعت 9 صبح در جلو مجلس شورای اسلامی (بهارستان) جمع خواهیم شد تا اعتراض خود را به مافیای فروش سوالات تحت حمایت بعضی مسئولین خائن به خون شهدای عزیز را نشان دهیم.
لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد  

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ    
لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند  

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 ========================================== 

 

 تماسهای داوطبان معترض با مهر
شبهه در رتبه‌های آزمون دستیاری؛ پاسخ 30 سئوال متوالی مثل سیخ کباب بود!
خبرگزاری مهر - گروه حوزه و دانشگاه: "داوطلب نباید تاوان مخدوش بودن امنیت آزمون را بپردازد و آزمون غیراستاندارد نتیجه ای جز نمره ها و رتبه های عجیب و غیرواقعی درپی ندارد" این جملات تنها گوشه ای از صدها گفته داوطلبان معترض دستیاری است که با "مهر" تماس گرفته اند.
به گزارش خبرنگار مهر، تنها چند ساعت پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری داوطلبان معترض به نتیجه آزمون دستیاری به طور مرتب با سرویس حوزه و دانشگاه خبرگزاری مهر تماس (۱) .... ........ ......

============================================== 

نحوه انتخاب رشته کنکوردستیاری
جزئیات انتخاب رشته دستیاری اعلام شد; آغاز انتخاب رشته از فردا
کارنامه اینترنتی داوطلبان دوره سی و هفتم که موفق به کسب نمره حداقل 150 از 600 شده اند، منتشر شده است و داوطلبان می توانند با استفاده از جدول ظرفیت پذیرش و توجه به سهمیه های اعلام شده، 100 رشته - محل را انتخاب کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت (۲)....
    

======================================== 

معاون آموزشی وزارت بهداشت در جمع معترضان آزمون دستیاری؛
داوطلبان: متخلفان آزمون دستیاری معرفی شوند
محققی: انتشار اسامی رتبه‌های برتر مشکلی ندارد
معاون آموزشی وزارت بهداشت در پاسخ به اعتراض داوطلبان سی‌و هفتمین دوره آزمون دستیاری نسبت به نتایج اولیه آزمون و در پی خواسته داوطلبان مبنی بر انتشار اسامی رتبه‌های بالا، گفت: بنده معتقدم که در اعلام اطلاعات آنها مشکلی وجود ندارد؛ اما در صورتی که پس از بررسی‌ها به این نتیجه برسیم که می‌توان این کار را کرد و اخلاقا !!!! هم درست باشد، اسامی را منتشر می‌کنیم.(در این کشور همیشه باید آبروی خلافکارها و دزدها را حفظ کرد چون با عالیمقامان نسبت دارند)
به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی ......... ......... ....

 خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با استقرار داوطلبان معترض روز چارشنبه آزمون دستیاری در سالن اجتماعات وزارت بهداشت، معاون آموزشی برای پاسخگویی به سوالات در میان آنها حاضر شد.
بر این اساس دکتر محمد علی محققی معاون آموزشی وزارت بهداشت در جمع داوطلبان معترض در پی ادعای برخی از داوطلبان مبنی بر تقلب در آزمون مجدد دستیاری، گفت: بدون دلیل نمی‌توان ادعای تقلب را مطرح کرد(یک ماه تمام شبانه روز تلاش کردیم تا مدرکی  باقی نگذاریم!) و فضای بحث امروز در زمینه تفاوت میان نمرات و رتبه‌های داوطلبان نسبت به دوره گذشته است که البته این موضوع موجب اعتراض داوطلبان در دوره گذشته هم بوده است.
وی افزود: این موضوع طبیعی است که سطح نمرات دوره سی و ششم نسبت به دوره سی و پنجم بالاتر و همچنین متقابلا سطح نمرات دوره سی و هفتم نسبت به دوره سی و ششم نیز بالاتر باشد؛ چرا که یکی از دلایل آن ترکیب شرکت کنندگان در این دوره از آزمون بوده و طیف وسیعی از کارورزان استفاده از امتیاز متاهلین و استعداد درخشان شرکت داشته‌اند.
محققی با تاکید بر اینکه آزمون مجدد با حفظ استانداردها و امنیت بیشتر و با انطباق سوالات با رفرانس‌ها برگزار شده است، خطاب به معترضان، گفت: سیستم نمره گذاری و رتبه‌بندی توضیحاتی دارد که به بسیاری از ابهامات شما پاسخ می‌دهد.
وی با بیان اینکه اصل پاسخ نامه داوطلبان وجود دارد، خاطر نشان کرد: مشاهده پاسخ نامه‌ها به هر ابهامی پاسخ می‌دهد.
معاون آموزشی وزارت بهداشت، افزود: این مسئله درست است که سطح نمرات این دوره نسبت به دوره قبل بالاتر است اما دلیلی هم ندارد که سطح نمرات این دوره مطابق با دوره قبل باشد.
وی با تاکید بر اینکه بر خلاف ادعای داوطلبان، آزمون اشکالات علمی ندارد، به ادعای داوطلبان در زمینه اعلام نمرات و رتبه‌های متفاوت اشاره کرد و گفت: فرض کنید از بالاترین نمره‌ای که کسب شده تا نمره 497 جمعا 5 نفر در این محدوده قرار گرفتند و هیچ کدام هم تکراری نبوده است، کجای این موضوع دارای اشکال است.
محققی با تاکید بر اینکه سطح رقابت در این دوره فشرده تر بوده است، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم کسانی که در رنج نمره 401 تا 600 قرار می‌گیرند، شانس قبولیشان در رشته‌های مورد نظر وجود دارد.
وی با بیان اینکه مبنای انتخاب سوالات، رفرانس‌های اساتید و گروه‌های آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی است، تاکید کرد: هر زمانی که این آزمون برگزار شده است به طرق مختلف اعتراضاتی در پی داشته است و اعتراض شما نیز طبیعی است.
معاون آموزشی وزارت بهداشت در پاسخ به داوطلبان مبنی بر اعلام اسامی متخلفان آزمون دستیاری، گفت: متخلفان آزمون 82 دستیاری شناسایی و وزارت خانه نیز همه آنها را از تحصیل محروم کرد و از آنجایی که وزارت خانه اعتقاد دارد که افراد متخلف صلاحیت طبیب بودن هم ندارند، بنابراین از این موضوع غافل نیستیم و تخلف افراد با گذر زمان فراموش نمی‌شود و متخلف هیچ زمانی در امان نیست؛(وعده سر خرمن!) ولی قبل از اینکه جرم کسی به اثبات نرسد اسامی اعلام نمی‌شود.(جرم هایی که هیچ وقت اثبات نمی شوند چون تحت حمایت کامل عالیمقامان حکومت هستند )
وی با تاکید بر اینکه متخلفان را شناسایی و با آنها برخورد خواهیم کرد، به خواسته داوطلبان مبنی بر انتشار اسامی و مشخصات نفرات برتر و رتبه‌های بالا اشاره کرد و افزود: بنده معتقدم که در اعلام اطلاعات آنها مشکلی وجود ندارد؛ اما در صورتی که پس از بررسی‌ها به این نتیجه برسیم که می‌توان این کار را کرد و اخلاقا هم درست باشد، اسامی را منتشر می‌کنیم تا این موضوع به شفاف سازی ابهامات شما کمک کند.
به گزارش ایسنا، در این نشست یکی از داوطلبان معترض با انتقاد نسبت به اینکه نمره‌های اعلام شده متناسب با رتبه‌های دوره‌های قبل نبوده و اختلاف فاحشی میان نمره و رتبه این دوره با دوره قبل وجود دارد، اظهارکرد: سالها عنوان می‌کردیم که در آزمون دستیاری تقلب می‌شود؛ اما کسی پاسخگو نبود، تا اینکه امسال خود وزیر این موضوع را اعلام کردند.
وی افزود: ما برای پذیرش در این آزمون زجر کشیدیم و معتقدیم که رتبه‌های این دوره نیز دستکاری شده است، چرا که به عنوان مثال میان رتبه نمره‌های 401 تا 390 تفاوت فاحشی وجود دارد و می‌خواهیم که نهاد پاسخگویی، با استدلال به سوالات ما پاسخ دهد.
داوطلب دیگری در پی اظهارات مسئولین مبنی بر افزایش رقابت میان داوطلبان آزمون دستیاری، گفت: جای این سوال وجود دارد که این جهش علمی یک شبه چگونه ایجاد شده و این همه نخبه از کجا پیدا شده‌اند که هزار و 600 نفر نمره بالای 400 را کسب کنند.
داوطلب دیگری هم با انتقاد از فاصله محدود میان ابطال و برگزاری آزمون مجدد، اظهار کرد: این آزمون در حالی ابطال و برگزار شد که قبولی در این آزمون برای داوطلبان هزینه‌های گزافی به دنبال دارد و برکسی پوشیده نیست که ما یک سال و حتی برخی از افراد مدت زمان بیشتری، کل برنامه‌های زندگی و درآمدزایی خود را تعطیل و بر روی پذیرش در این آزمون تمرکز کرده‌ایم.
داوطلب دیگری که مشمول سهمیه شاهد بود خطاب به معاون آموزشی، اظهارکرد: سال گذشته نمره 300 با تخصیص سهمیه رتبه 50 را کسب کرده‌ام؛ اما امسال بنده با نمره 302 با سهمیه رتبه 302 را کسب کرده‌ام، کجای این رتبه و نمره تناسب وجود دارد که مدعی هستید که هیچگونه اشکالی در نتایج وجود ندارد.
این دسته از داوطلبان به عدم تضمین امنیت آزمون دستیاری انتقاد و خواستار معرفی متخلفان آزمون دستیاری و انتشار نمرات و رتبه‌های نفرات اول بوده‌اند تا این فرایند به شفاف سازی کمک کند.  

=================================== 

(۲) بهداشت، تخصیص کارنامه و فرم انتخاب رشته - محل و نیز تکمیل آن به منزله مجوز جهت پذیرش شناخته نمی شود و در صورتی که در هر مرحله اعم از قبل یا بعد از پذیرش مشخص شود که متقاضی واجد شرایط استفاده از سهمیه یا سایر امتیازات مورد تقاضا نباشد طبق مقررات عمل خواهد شد.
فرم انتخاب رشته - محل های تحصیلی به همراه به هر یک از داوطلبان پذیرش، یک فرم انتخاب رشته - محل اینترنتی تعلق می گیرد که داوطلبان می توانند بر اساس ضوابط و همچنین با توجه به راهنمای آزمون حداکثر 100 رشته - محل مجاز را انتخاب کنند.
وزارت بهداشت در این اطلاعیه تصریح کرده است سهمیه مناطق محروم محدود به 9 رشته تخصصی است و افراد متقاضی محدودیت انتخاب رشته نداشته اما در زمان احتساب رشته مورد نظر در این محدوده این 9 رشته حدنصاب پذیرش در مناطق محروم درنظر گرفته می شود.
متقاضیان سهمیه زنان نیز تنها در رشته - محل هایی که دارای ظرفیت پذیرش مطابق جدول اعلام شده است، مشمول مقررات پذیرش با استفاده از این سهمیه شناخته می شوند. حداقل 25 درصد ظرفیت هر رشته - محل متعلق به خانم های متقاضی سهمیه زنان بود و تا سقف حداکثر 50 درصد ظرفیت رقابت به متقاضیان خانم اعم از سهمیه آزاد یا سهمیه زنان تعلق می گیرد.
سهمیه مازاد مناطق محروم، سهمیه نیروهای مسلح و سهمیه مازاد استعدادهای درخشان نیز از دیگر سهمیه های مورد پذیرش هستند.
داوطلبان از فردا شنبه 4 اردیبهشت می توانند فرم انتخاب رشته را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی دریافت کنند و تا روز سه شنبه 7 اردیبهشت ماه جاری آن را تکمیل کرده و به صورت اینترنتی ارسال کنند.
به گفته معاون آموزشی وزارت بهداشت 10 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته در این دوره هستند و در نهایت 2 هزار و 400 نفر در دوره دستیاری پذیرش می شوند. 

 ==================================================

(۱) می گرفتند و خواستار بررسی اعتراضاتشان از طریق این رسانه بودند. در این گزارش بخشی از اعتراضات بیش از 30 داوطلب یا خانواده های معترض آنها را که با خبرگزاری مهر تماس گرفته اند را منعکس می کنیم.
داوطلبی از اصفهان با خبرگزاری مهر تماس می گیرد و معتقد است: سالها است که روند رتبه ها و نمره ها از یک روال منطقی تبعیت می کند اما امسال یکباره پس از برگزاری آزمون مجدد و با وجود فشارهای روانی زیادی که به داوطلبان وارد شد، می بینیم که رتبه ها نسبت به دوره های پیش چهار برابر شده است و هیچ امیدی برای پذیرفته شدن در رشته دلخواه که نه حتی رشته های معمول هم وجود ندارد.
داوطلب دیگری که در یکی از دانشگاههای شمال کشور تحصیل کرده است می گوید: وزارت بهداشت باعث این همه نارضایتی شده است ما پس از دریافت کلیدها می دانیم که چه سئوالی را درست و چه سئوالی را نادرست جواب داده ایم و بر نمره خود واقف هستیم و وقتی هم از افرادی که همواره جزء شاگرد اولها بوده اند و رتبه های عجیب گرفته اند، خبر می گیریم متوجه می شویم که ابهام زیادی در این آزمون وجود دارد.
وی می افزاید: به هر حال هر دانشجوی پزشکی یک روزمه کاری مشخصی در دانشگاه دارد و وقتی می بینیم افرادی که شاگرد اول بوده اند رتبه ای نامتناسب با نمره خود گرفته اند صحت آزمون برای ما مورد شهبه قرار می گیرد.
داوطلب دیگری که از اهواز تماس گرفته است، می گوید: داوطلبان دستیاری همواره در استرس بسر می برند. تا حالا می گفتند که سئوالات دستیاری فروخته می شود حالا می گویند شایعه فروش رتبه ها به گوش می رسد. ما دیگر نمی دانیم با چه امیدی باید به وزارتخانه ای که باید متولی اصلی حراست از برگه های امتحانی ما باشد اطمینان کنیم.
داوطلب معترض دستیاری که از یکی از شهرهای مرکزی ایران تماس می گیرد معتقد است: تمامی مشکلات و اعتراضات داوطلبان دستیاری در مورد رتبه ها به دلیل آزمون غیراستاندارد است.
وی یادآور می شود: تمام 16 هزار داوطلب برای آزمون 29 بهمن سرمایه گذاری کرده بودند و بسیاری معتقدند که نمره امتحان اول آنها خوب شده بود اما گروه زیادی از داوطلبان دستیاری نیز معتقد هستند که امتحان دوم غیر استاندارد بوده است. وقتی 30 گزینه پشت سر هم الف می شود و یا هیچ پیوستگی بین سئوالات وجود ندارد و مشخص است که مثلاً سئوالات پاتولوژی را فردی که تسلط کامل نداشته، طراحی کرده است پس چطور توجیه می شود رتبه ها معقول و طبیعی است.

این داوطلب در ادامه تاکید می کند: سنجش می تواند نمره های امتحان اول و دوم را با هم مقایسه کند و اینجا مشخص می شود که چه کسی توانسته است بهتر به سئوالات پاسخ دهد.
وی خاطرنشان می کند: آزمونی که نتواند میان داوطلبی که تلاش کرده با داوطلبی که بدون تلاش و شانسی به سئوالات پاسخ دهد، تمایز ایجاد کند غیر استاندارد است. بازی کردن با سرنوشت 16 هزار پزشک و استرس های بسیار به آنها وارد کردن نتیجه ای جز سرخوردگی آنها در بر نخواهد داشت.

این داوطلب که از اصفهان تماس می گرفت با بیان جمله ای معترضه به مهر می گوید: سرنوشت پزشکان نباید تحت تاثیر عدم مدیریت صحیح وزارت بهداشت در مورد امنیت آزمونی مهم چون دستیاری قرار گیرد و داوطلب نباید تاوان خطای وزارت بهداشت را بدهد.
داوطلب دیگری نیز از اصفهان معترض بود که بیش از 30 سئوال آزمون به طور متوالی پاسخ الف داشت که این امر استرس و نگرانی را برای داوطلبان ایجاد کرده بود. وی معتقد بود چگونه یک طراحی استاندارد می تواند چنین نتیجه ای داشته باشد که پاسخ 30 سئوال در یک آزمون ملی و مهم مانند دستیاری الف و همانند سیخ کباب در پاسخنامه باشد.

مادر یکی از داوطلبان که خود را یک فرهنگی معرفی می کرد در تماس با خبرگزاری مهر می گوید: من به عنوان یک فرهنگی بازنشسته که همه عمر خود را صرف تربیت فرزندان این کشور کرده ام از این مسئله متاسف شده ام که بچه هایی که بیشتر زحمت درس خواندن کشیده اند، کمتر به جایی رسیده اند. ما اگر پول هم داشتیم هیچ وقت اجازه نمی دادیم با پول فرزندانمان ارتقا پیدا کنند اما نتیجه ای که از دستیاری دیده ایم همه ما را ناامید کرده است.
داوطلب دیگری راهکار وزارت بهداشت برای بهتر شدن وضعیت پیش آمده برای داوطلبان دستیاری را افزایش ظرفیت پذیرش می داند و می گوید: درحالی که مسئولان این توجیه را می کنند که آزمون ساده تر بوده و الزاماً نباید رتبه ها همانند سال گذشته می بوده و یکدفعه سطح علمی بالاتر رفته پس بهتر است حداقل ظرفیت پذیرش را بالا ببرند تا داوطلبان بهتر بتوانند انتخاب رشته کنند.
اعتراضات داوطلبان دستیاری در حالی ادامه دارد که طیف گسترده ای از این داوطلبان معتقد هستند نمره ها و رتبه همخوانی با روند عادی بالارفتن رتبه ها در سالهای گذشته ندارد و نمونه هایی که عنوان می شود نشان می دهد نمره های یکسان رتبه هایی با اختلاف بیش از اندازه بوجود آورده است و تراکم داوطلبان در رتبه ها غیرعادی است.

از سوی دیگر داوطلبان خواهان رسیدگی مسئولان وزارت بهداشت به اعتراضات آنها و روئیت پاسخنامه های خود هستند. داوطلبان معترض که گروهی از آنها نیز روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه در محل وزارت بهداشت تجمع کرده بودند، معتقد بودند که مرکز سنجش می تواند با انتشار اسامی، افرادی که نمره ها و رتبه های بالایی را کسب کرده اند را به بخشی از این ابهامات پاسخ گوید.
رسیدگی جدی به تخلفات آزمون اول دستیاری که از سوی وزارت بهداشت باطل اعلام شده بود نیز از دیگر خواسته های معترضان دستیاری است چرا که این داوطلبان اظهار می دارند که اسامی متخلفان باید اعلام عمومی شود تا حداقل متخلفان به جامعه پزشکی معرفی شوند.

درحالی که مسئولان وزارت بهداشت در پاسخ به معترضان اعلام کرده اند که این اعتراضات طبیعی است و تراکم رتبه در هر دوره ای وجود دارد اما بخش عمده ای از معترضان که از پزشکان دانشگاههای بزرگ هستند معتقدند که شرکت داوطلبان استعداد درخشان و کارورزان توجیه مناسبی برای تراکم رتبه ها در یک گروه مشخص نمره های 400 تا 600 نیست.
به گزارش مهر، به نظر می رسد که مسئولان وزارت بهداشت می توانند با شفاف سازی بیشتر در مورد رتبه ها و نمره های اعلام شده، به این ابهامات پاسخ دهند و با رسیدگی به اعتراضاتی که از طرق قانونی بیان می شود هرگونه شبه را از میان ببرند.
در این میان معرفی هرچه سریعتر متخلفان آزمون اول دستیاری دوره سی و هفتم که با اقدام وزیر بهداشت و به دلیل لو رفتن سئوالات باطل اعلام شده بود می تواند بخشی از این اعتماد از دست رفته را بازسازی کند.
سرویس حوزه و دانشگاه خبرگزاری مهر آمادگی دارد پاسخ مسئولان برگزاری آزمون و وزارت بهداشت را درباره اعتراضات داوطلبان دستیاری منتشر کند.  

نظرات 241 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 23 خرداد 1390 ساعت 03:31 ب.ظ

سولماز سلطان احمدی سوال خر و دزد.h. رتبه 13 پوست رازی

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 11:06 ب.ظ

من که نتونسم بیام امروز اما دم همه اون عزیزایی که از کارو زندگی میزنن و ساعتها علاف نهادهای مختلف میشن واقعا گرم.
بچه ها واقعا ممنونیم.نتیجه دیگه دست ما نیس.
ایوللللللللللللللللله به غیرت و خطر کردنتون برای همه این همکارایی که تو خونشون چپیدن انتخاب رشته میکنن و فقط غر میزنن.
به باسن مبارک یه تکون نمیدن بیان حداقل حق خودشونو بگیرنواونوقت وزیرم حق داره بگه 50 نفر تجمع کردن و همزمان 2500 نفر انتخاب رشته کردن!
دست همتونو از راه دور میبوسم

[ بدون نام ] یکشنبه 5 اردیبهشت 1389 ساعت 10:21 ق.ظ

اطلاعیه شماره 13 در خصوص انتخاب رشته محل سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار

با توجه به اختلال و کندی موجود در شبکه اینترنت کشور به کلیه داوطلبانی که شرایط انتخاب رشته را دارند اکیدا توصیه می نماید در اسرع وقت نسبت به انتخاب رشته / محل و چاپ آن اقدام نموده و به روز آخر موکول ننمایند.مجددا تاکید می گردد با توجه به محدودیت زمانی اعلام شده و عدم تمدید موعد انتخاب رشته محل (4 لغایت 7 اردیبهشت ماه) از فرصت مذکور کمال استفاده را بنمایند.

مشهدیها: یکشنبه 5 اردیبهشت 1389 ساعت 10:09 ق.ظ

برای امضای نامه اعتراض به رتبه ها خطاب به دکتر قاضی زاده نماینده مجلس و عضو کمیسیون بهداشت درمان مشهد:
09351156547

الف یکشنبه 5 اردیبهشت 1389 ساعت 01:10 ق.ظ

kari nadare ke
zang bezanid 118 beporsid.
man miram esterahat konam,toro khoda farda bachehaye tehranam gheirat konan bian.harchi bishtar behtar.
ettla resani konid.doostane pezeshketoono biarid.
khoda hafez

بانو یکشنبه 5 اردیبهشت 1389 ساعت 12:45 ق.ظ

البته ثروت ثروت!

[ بدون نام ] یکشنبه 5 اردیبهشت 1389 ساعت 12:09 ق.ظ

علم بهتر است یا ثروت ؟؟؟ یکشنبه 5 اردیبهشت 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

در سال همت مضاعف
...کار مضاعف کنید ....
پول مضاعف ذخیره کنید
........سوال مضاعف ...
و بعضا رتبه های مضاعف سال ۱۳۸۹ منتظر شماست .....
.از امروز بشتابید ...
که فردا دیر خواهد بود

حراج علمی !!!! یکشنبه 5 اردیبهشت 1389 ساعت 12:01 ق.ظ

در سال همت مضاعف
...کار مضاعف کنید ....
پول مضاعف ذخیره کنید
........سوال مضاعف ...
و بعضا رتبه های مضاعف سال ۱۳۸۹ منتظر شماست .....
.از امروز بشتابید ...
که فردا دیر خواهد بود
راستی علم بهتر است یا ثروت؟؟؟

بانو شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 11:58 ب.ظ

درست ضلع جنوبی بارک شهره. خیلی جای مشخصیه. اس ام اس بزنید به دوستاتون بیان

soofle bigonah شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 11:39 ب.ظ

bacheha age emza jam mikonin ye rahi ham baraye shahrestaniha biandishid ma ham ba shomaiim

الف شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 11:33 ب.ظ

man khodamam hamin ghadr midoonam.
parke shahr
khiabane behesht
peida kardanesh asoone.

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 11:31 ب.ظ

الف جان ممنون، ولی اگه میشه دقیق تر بنویس. من از امیر اباد میام

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 11:30 ب.ظ

بچه ها یکی آدرس دیوان عدالت اداری رو دقیق بنویسه
من تهران رو بلد نیستم
ممنون

الف شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 11:29 ب.ظ

banoo saate 8 divane edalat khiabane behesht.hatman karte nezam va shenesname biar.

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 11:28 ب.ظ

باید یه جوری به مردم اطلاع رسانی کنیم. آخه من نمیدونم دکتر تقلبی دودش به چشم کی میره که اینقدر همه سرشون به لاک خودشونه؟

الف شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 11:25 ب.ظ

ma edame dadim va taze 7 shab raftim nezam pezeshki.unja taze fahmidim emruz cheghadr saro seda kardim.sadram koli rahnemaee moon kard,
faghat doostan farda por shoortar az emruz bayad hazer beshim.farda montazeretoon hastim too
divane edalat edari parke shahr khiabane behesht.
ettela resani konid.

بانو شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 11:25 ب.ظ

بچه ها دمتون گرم. من که کشیک بودم تهران نبودم امروز ولی فردا میام حتما.ساعت ۸؟

فردا دیوان عدالت شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 11:10 ب.ظ

به پزشکان با غیرت شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 11:04 ب.ظ

ما از صبح امروز ساعت 9 جلوی مجلس تجمع کردیم تعداد افراد 300 الی 400 نفر بودیم . ساعت 12 به سمت وزارت بهداشت در شهرک غرب حرکت کردیم . حدود 200 الی 250 نفر در سالن وزارت تجمع کردیم و علی رغم شعار شرکت کننده ها مبنی بر دیدار وزیر بهداشت هیچ گونه پاسخی از شخص وزیر و مسئولان داده نشد.
وقتی بنده به دلیل کار خانوادگی تجمع را در ساعت 5 ظهر ترک نمودم تجمع و شعار اعتراض امیز دوستان هنوز ادامه داشت.
همکاران واقعا دست مریزاد و خسته نباشید. ما تا پاسخگوئی وزیر به اعتراض ادامه می دهیم.

الف شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 11:02 ب.ظ

salam.bacheha ma emruz tunestim ba dr sadr ham molaghat konim.kheili mosbat ba ghazie barkhord kard.goft ke name minevise be dastjerdi baraye tavigh entekhab reshte,ama baghiash ba vazire.goft say konid ba khode vazir molaghat konid.


majles raftanemoonam kheili seda karde,kheili khoob bood.un aghaie dr ke migoft ba nahad riasat jomhoori tamas gerefte ham kheili moaser bood,hatman bayad in raho edame bedim,bejahaie khoobi mishe resid.


behtarin karemoonam tajamoemoon tu vezarat bood.ma bayad ta mitoonim in karo edame bedim.


farda saat 8 divane edalat edari baraye govahi emza jam mishim,karte shenasaee nezam va karte melli ya shenasname yadetoon nare.az unja dobaremesle emruz miaim vezaratkhoone.

dame bache sharstania garm,jaye bachehaye tehran khali bood!bache haie tehran kojaeed?????????vel konid in kamran ahmadiro,biaid vezarat. agar din nadarid azade bashid!!!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 10:58 ب.ظ

رادیو پیام هیچی نگفته

هی ی ی ی ی........ شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 10:14 ب.ظ

محققی:در فاصله چند رتبه.......

لا اله الی الله!! شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 10:11 ب.ظ

محققی:در فاصله چند رتبه در یک مورد 28 نفر قرار دارند نه 200 نفر!!!!!!!!!!!!!

اهه!! شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 10:08 ب.ظ

در فاصله چند رتبه در یک مورد 28 نفر قرار دارند نه 200 نفر. این موضوع مصداق مستدل صحبت نکردن است.

یعنی چی ی ی ی؟؟!!!! شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 10:06 ب.ظ

محققی: اینکه داوطلبان از دوستان خود شنیده اند که 200 نفر در فاصله چند رتبه قرار دارند درست نیست چرا که این اطلاعات غلط است. در فاصله چند رتبه در یک مورد 28 نفر قرار دارند نه 200 نفر. این موضوع مصداق مستدل صحبت نکردن است.

خیلی مهم شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 10:03 ب.ظ

محققی با بیان اینکه اشکالات داوطلبان به نتیجه آزمون وارد نیست گفت: سطح نمرات بالاتر از سال گذشته است و اینکه داوطلبان از دوستان خود شنیده اند که 200 نفر در فاصله چند رتبه قرار دارند درست نیست چرا که این اطلاعات غلط است. در فاصله چند رتبه در یک مورد 28 نفر قرار دارند نه 200 نفر. این موضوع مصداق مستدل صحبت نکردن است.

بانو شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 09:59 ب.ظ

تو رادیو بیام گفته ظرفیت ۳۰۰۰ نفره. کسی جای دیگه هم دیده یا سرکاری جدیده؟

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 09:55 ب.ظ

حق با شماست. این توضیحهت فقط به درد آدمای بی خبر میخوره که به شکایتای مردم اضافه نشه به خصوص که اسم بزشکی واسه عموم مردم حساسیت برانگیزه. ما باید فقط به اعتراض ادامه بدیم. این موضوع براشون فشار ایجاد میکنه

بانو شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 09:52 ب.ظ

بچه هایی که امروز رفتن بگن چه خبر شد؟ قراری واسه فردا گذاشتین؟

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 09:33 ب.ظ

۳۷۷ ۲۶۷۴رتبه کل

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 08:32 ب.ظ

۴۵۷ ۱۷۲

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 08:15 ب.ظ

با استدلال های سطحی سعی می کنن توجه عوام و به خودشون جلب کنن که حق با اوناست و نه تنها تقلبی نشده بلکه این اعتراضات هم طبیعیه

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 08:15 ب.ظ

390 2051

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 08:14 ب.ظ

از سایت های خبری و مسئولینی که در خیلی از مسائل جامعه (حتی مسائل جزیی )برای کشف و افشای حقیقت وارد صحنه شده و در اعلام آنها پیشقدم بوده است انتظار میرود در آزمون دستیاری که حداقل یکسال است آرامش هر داوطلب و خانواده اش را تحت تاثیر قرار داده و نتیجه 7 سال تلاش وی مورد ارزیابی قرار میگیرد و اینگونه با تقلب ،فروش سوالات،ابطال آزمون ، ودر آخر سر جبران مبالغ دریافتی از خریداران سوال آزمون ابطالی با دستکاری رتبه های آنها و یا ورود افرادو تخصیص رتبه های باورنکردنی به آنها غیر از سهمیه های قانونی سبب لکه دار شدن آبروی نظام و دلسرد کردن جوانان تلاشگر این آب و خاک شده است را خبررسانی و پیگیری نمایند...
شما حتی اگر به خبرها مراجعه کنید و یا سایت سنجش پزشکی(وزارت بهداشت) تناقضات زیادی وجود دارد که گویای این ابهامات می باشند:
بعنوان مثال قبل از عید تعداد داوطلبین 16000 اعلام میشد و الان 15000 چرا؟؟؟؟1000 نفر کو شده کجا تشریف دارند؟؟؟؟حضور ندارند اما گویا جاشون محفوظه چون رتبه ها نشانگر این موضوع است...
جناب آقای دکتر محققی میفرمایند 2400 نفر از این شرکت کننده ها برگزیده خواهند شد که 17 درصد کل شرکت کنندگان خواهد بود....
حالا خودتون 2400 را هم بر 16000 تقسیم کنید هم بر 15000 ؟؟ببین چطور 17 درصد میشود؟؟؟
فایل ظرفیت ها رو مطالعه بفرمایید مجموع 2028 نفر هست و تمام....حالا چگونه هست که آقای محققی اصرار دارند 2400 نفر؟؟؟تا به دروغ امیدواری بدهند که افزایش ظرفیت داریم ...پس داوطلبین نگران نباشند؟؟؟؟
فردی که سالهای قبل نمره اش بین 389-391 بوده در بدترین حالت رتبه کل اش بین 670-708 آمده؟؟؟؟حالا چگونه است امسال رتبه این افراد از 2000 بالاتر شده؟؟؟؟شما امکان چنین چیزی را از سازمان سنجش کشور(وزارت علوم) جویا بشوید!و یا از کارشناسان آمار کشور... اصلا چنین وضعی قابل قبول هست؟؟؟
ادعا میکنند چون سوالات آسان بوده اینطور شده؟؟؟آیا سوالات آسان بوده و نفر اول باز همان درصد سال قبل را زده است؟؟؟
مطرح میکنند داوطلبان کارورز متاهل و استعداد درخشان امسال سبب این امر شده اند ....! جای تعجب است که آقای محققی خبر ندارند این افراد الان حدود 4 سال هست که در آزمون شرکت میکنند.....چطور امسال آزمون دستیاری رو از این رو به اون رو کرده اند؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 08:13 ب.ظ

قابل توجه خوانندگان غیر بزشک:
در آزمون دستیاری هر سال افراد متاهل و استعدادهای درخشان شرکت می کنند.....که استعدادهای درخشان به صورت سهمیه مازاد هست و نمی دونیم چرا علت رتبه ها ی عجیب امسال و به این ربط میدن؟آخه چه ربطی داره؟؟؟؟؟

دکتر.احسان شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 08:10 ب.ظ

نمره رتبه کل
492 9

480 35

466 99

452 231

450 265

449 281

445 347

444 364

441 408

440 428

429 665

426 733

422 864

421 897

420 925

418 990

415 1078

412 1173

410 1225

409 1258

408 1307

407 1340

406 1378

405 1407


404 1449

401 1513

400 1620

397 1762

396 1803

395 1850

392 1957

391 2008

389 2103

388 2159

386 2251

385 2290

380 2530

379 2581

376 2744

375 2771

374 2819

370 3038

366 3251

360 3572


359 3624

351 4003

347 4229

346 4289

342 4500

340 4612

330 5000

323 5546

321 5657

317 5960

313 6071

231 9981

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 08:02 ب.ظ http://dastyar88-admin.blogspot.com

فردا دیوان عدالت ...خیابان بهشت ضلع جنوبی....برا مستند کردن امضا های امروز...با شناسنامه و کارت نظام
/

این وب

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 07:24 ب.ظ

برای فردا قرار بذاریم

درود بر همکارام شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 07:10 ب.ظ

الان فردی بنام پرند از مجلس با بنده تماس گرفت منم از جانب همتون از خجالت محققی کثیف دراومدم بهش گفتم نمره من باید رتبش ۲ رقمی میشد وحدود نیم ساعت با من مصاحبه و ضبط صدا کرد

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 07:04 ب.ظ

فردا دیوان عدالت ...خیابان بهشت ضلع جنوبی....برا مستند کردن امضا های امروز...با شناسنامه و کارت نظام

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 06:57 ب.ظ

ما از صبح جلوی مجلس و وزارتخونه بودیم دیگه حالم داشت بهم میخورد.عزیزانی که از صبح مشغول انتخاب رشته بودند و تازه نفس هستند برن کشیک رو تحویل بگیرن لطفا

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 06:47 ب.ظ

بونزده نفر هنوز تو وزارتخونه متحصن ان. کمک میخوان. من دارم میرم چون اینجا دارم دیوونه ماشم.... خدایا باورم نمیشه هنوز..

پزشک شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 06:44 ب.ظ

مشکل ماالن اینه که بچه های اساتید به سن رزیدنتی رسیدن.پسر خنگ دکتر قارونی قلب داره الان گوش و حلق و بینی می خونه معدلش 12 و پزشکی رو 8 ساله تموم کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!1

پزشک شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 06:41 ب.ظ

خانه از پایبست ویران است
به قول پیامبر هر چه مظلوم سرشوبیاره پایینتر ظالم بیشتر تو سرش میزنه
از ماست که برماست

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 06:21 ب.ظ

من از بس فکر کردم دارم دیوونه میشم
کلا روحیمو از دست دادم

برادر یه استریت شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 06:11 ب.ظ

اگه به اطلاعیه را با دقت مضاعف بخونین نشون میده که حسابی ترسیدن و می خوان هر جوری شده توجیه کنن.
به دلایل زیر توجه فرمایید:
۱- رقابت بسیار فشرده!!! ----کی نبوده؟
۲-تلاش کم نظیر!!! -----عجب؟ یعنی ما اینقد ...
۳-فرصت طلایی بین دو آزمون---- چرا نمی گی اعصاب خوردکنیُ- تاسف و استرس مضاعف. اونم واسه کسی که یه سال کامل واسه این امتحان شبانه روز خونده بود
۴- راهنمایی های عمومی و شفاف!!! - ببخشین این بعنی چی؟
۵- اطلاع رسانی حجیم مسئولان!!!! - نیاز به توضیح ندارد بخصوص واسه اونایی که خوش به حالشون شده
۶-افزایش منطقی!!!! --- معنی منطق رو هم تازه داریم می فهمم قربان!
۷- طیف وسیع کاروزان متاهل---- همونا که گرفتار زن و بچه شدن و دنبال روزی دربه درن هستن میگه! ( با عرض معذرت از فرهیختگان پزشکی کشور)
۸- نخبگان؟؟؟؟؟ - این یکیو که چک کردیم اکثرا نمره بالا دارن و رتبه افتضاح!
۹- انتظار می رفت که نتایج بهتر باشد!!!!------- ببخشین که بعضیا حتی نتونستن همه جوابارو حفظ کنن
۱۰- این انطباق ضرورتا الزامی نیست!!!! ------ می شه کسی ۸ سال دانشگاه وضعییت خوبی نداشته باشه - نمرات پایه و جامع پایین داشته باشه - تو امتحان پرانترنی تر زده باشه بعد چند ماه بعد نمره بالای ۴۵۰ آورده باشه؟؟؟
دوستان توجه داشته باشین که به قطع یقین خیلی آ که اون بالا بالا ها رتبه دارن وضعییت تحصیلی جالبی ندارن و دوستان مقدمه چینی می کنن تا در صورت اعلام نتایج از الان خودشونو توجیه کنن.
۱۱- خدا آخر عاقبت همه رو به خیر کنه - والسلام - دانشجوی سابق فنی تهران


سعید ..آخرین خبر از تجمع شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 06:10 ب.ظ

آخرین خبر :

از ساعت حدود ۱بعداز ظهر امروز حدود ۳۰۰ نفر از دوستان...(بچه هایی که از سمت مجلس اومده بودند به علاوه دوستان دیگر) د ر وزارت بهداشت شهرک غرب تجمع کردند که ظاهرا این تجمع تا الان که ساعت ۶ هست همچنان ادامه دارد...

بزودی آخرین اخبار موثق را به اطلاع دوستان می رسانیم

سعید شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 06:05 ب.ظ

آخرین خبر از تجمع


اینطور که بالایی گفته ۱۵ نفر نیومده بودند درست نیست. من ساعت ۲ رفتم جلو مجلس از نگهبان اونجا پرسیدم گفت :
حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰نفر اومده بودند که تا ساعت ۱۲ هم بودند ولی متاسفانه این هفته مجلس کلا تعطیل بوده وهیچ کس از نماینده هانیومده بودند ..بعد بچه ها یک تومار ونامه به رییس مجلس وظاهرا کمیسون اصل ۹۰ نوشتند ..و بعد ساعت ۱۲ به سمت وزارتخونه رفتند...
اون میگفت اگه میخواید کارتون پیش بره هر کس جداگانه یک نامه اعتراضی بنویسدبا مقایسه رتبه های سالهای قبل وهمینطور مستندی مبنی بر فاصله غیرمنطقی نمرات متوالی و...
بعد هر کس این نامه را به کمیسسون اصل ۹۰ تحویل بدهد.( علاوه بر رونوشت اون به کمیسون اموزش عالی ).

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 06:01 ب.ظ

چرا دروغ میگی؟ حداقل 400-500 نفر اومده بودن.هنوز هم عده زیادی وزارتخونه هستن.

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 05:55 ب.ظ

در پاسخ به: دروغهای وقیحانه ومکرر محققی به رسانه ها...

زیباترین ورساترین پاسخ :


محققی نگفتی
سوالو چند فروختی؟

محققی نگفتی
سوالو چند فروختی؟

محققی نگفتی
سوالو چند فروختی؟

محققی نگفتی
سوالو چند فروختی؟

محققی نگفتی
سوالو چند فروختی؟

محققی نگفتی
سوالو چند فروختی؟

محققی نگفتی
سوالو چند فروختی؟

محققی نگفتی
سوالو چند فروختی؟

محققی نگفتی
سوالو چند فروختی؟

محققی نگفتی
سوالو چند فروختی؟

رتبه نمره 330 شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 05:48 ب.ظ

میشه بگید رتبه نمره 330 تو سخمیه آزاد چنده؟

خاک تو سر همتون شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 04:32 ب.ظ

بشینین مثل گاو انتخاب رشته کنید! همونجوری که مثل گاو واسه نوبت گرفتن از کرمی و کامران احمدی از ساعت ۴ صبح زنبیل گذاشته بودین!!
من خاک تو سر امروز از ۹ ونیم دم اون مجلس خراب شده بودم،۱۵ نفر هم نیومده بودن!!
نتیجه برداشتن قانون منع تحصیل واسه طبقه پایین جامعه و اومدن یه مشت بچه دهاتی تو دانشگاها همینه!

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 04:28 ب.ظ

دقت مضاعف!

اطلاعیه وزارت بهداشت درباره آزمون شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 04:20 ب.ظ

معاونت آموزشی وزارت بهداشت درخصوص سی‌وهفتمین دوره آزمون دستیاری اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این اطلاعیه با اشاره بر پایبندی این وزارتخانه بر مسئولیتهای قانونی، اخلاقی و علمی خود و رعایت همه مقررات و موازین برای صیانت از حقوق عمومی و فردی داوطلبان، تأکید شده است:

آزمون جایگزین سی و هفتمین دوره دستیاری با مراعات مقررات و استانداردهای ناظر بر این آزمون طراحی و با تأمین و تضمین امنیت و حفاظت آن برگزار شد و پاسخنامه عموم شرکت‌کنندگان با نهایت دقت تصحیح و نهایتاً کارنامه اولیه صادر شده است.

رقابت بسیار فشرده، تلاش کم‌نظیر طیف وسیعی از داوطلبان، فرصت طلائی بین دو آزمون، راهنمایی‌های عمومی و شفاف و اطلاع ‌رسانی حجیم مسئولان برگزاری و تامین شرایط مطلوب در همه حوزه‌ها، موقعیت ممتازی را برای آزمون جایگزین در 13 اسفند 1388 فراهم کرد.

دقت مضاعف در طراحی سوالات، جلوگیری از طراحی سوالات Controversial، مراعات دقیق منابع، به موازات رقابت فشرده داوطلبان، ارتقاء نمرات در منطقه رقابتی را به دنبال داشته است. در سایر مناطق طیف نتایج حاصله، نیز به تناسب سطح نمرات افزایش منطقی داشته است.

حضور طیف وسیعی از کارورزان متاهل و داوطلبان مشمول استعدادهای درخشان و رتبه‌های برتر دانشگاهها، از ویژگیهای سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری بوده است. اگرچه انتظار نتایج به مراتب بهتری می‌رفت، اما با توجه به مجموع شرایط و به صورت بدیهی موجب افزایش سطح نمرات و فشردگی هرچه بیشتر رقابت شده است.

نمرات مکتسبه هر داوطلب در این آزمون محصول مجموع تلاش و صلاحیت‌های وی بوده است و در اکثر موارد با سایر مؤلفه‌ها نظیر نمره مکتسبه در مرحله اول، نمره آزمون پیش‌کارورزی هماهنگی داشته و در آینده نیز با معدل دوره پزشکی عمومی قابل مقایسه است، اگرچه با توجه به مستقل بودن مؤلفه‌های هر آزمون این انطباق ضرورتاً الزامی نیست.

با توجه به مراتب فوق شایسته است داوطلبان درصورت داشتن هرنوع سئوال و یا ابهامی در این خصوص با رعایت مقررات و موازین و حفظ آرامش به مراجع ذیصلاح پاسخگو در وزارت متبوع مراجعه کنند و مطمئن باشند پاسخ مسئولانه دریافت خواهند کرد.

بدبخت شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 04:12 ب.ظ

می شه بگین کیا پیروز شدن و تونستن حقشونو بگیرن؟؟؟ تا ما هم بریم همین کار رو بکنیم!!

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 04:05 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 03:42 ب.ظ

۲غ۷۲

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 03:40 ب.ظ

رضا شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 03:31 ب.ظ

میشه بفرمایین کجا پیروز شدین؟

طالب حق شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

بررسی جهش در رتبه‌های دستیاری/ تلاش مجلس برای تمدید مهلت انتخاب رشته

بررسی جهش در رتبه‌های دستیاری/ تلاش مجلس برای تمدید مهلت انتخاب رشته


بررسی جهش در رتبه‌های دستیاری/ تلاش مجلس برای تمدید مهلت انتخاب رشته

تهران:۱۳:۲۷ , ۱۳۸۹/۰۲/۰۴ نسخه چاپی نسخه فقط متنی دریافت فایل txt ارسال این خبر به دوستان

عباسپور به مهر خبر داد:
بررسی جهش در رتبه‌های دستیاری/ تلاش مجلس برای تمدید مهلت انتخاب رشته
رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: اعتراضات داوطلبان دستیاری را از وزارت بهداشت پیگیری می کنیم و با توجه به اینکه 7 اردیبهشت آخرین مهلت انتخاب رشته است درصددیم از وزارت بهداشت بخواهیم به منظور شفاف سازی افکار عمومی مهلت انتخاب رشته را تمدید کند.

علی عباسپور فرد تهرانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اعتراضات آزمون دستیاری به صورت موردی به ما منعکس شده است و بر اساس اعتراضی که داوطلبان آزمون دستیاری اعلام کرده اند رتبه های دوره سی و هفتم جهش زیادی نسبت به دوره های گذشته داشته است.

وی افزود: به عنوان مثال داوطلبان اعلام کرده اند که فردی که نمره 400 کسب کرده در دوره های گذشته میانگین رتبه ای که بدست آورده حدود 350 بود اما امسال همان نمره رتبه ای حدود 1250 کسب کرده است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قاعدتاً به این دلیل که تعداد شرکت کنندگان در آزمون دستیاری نیز نسبت به سال گذشته تفاوت محسوسی نداشته این میزان جهش در رتبه های آزمون دستیاری قابل بحث است.

وی گفت: ما در حال پیگیری این موضوع از وزارت بهداشت هستیم و با توجه به اینکه سه شنبه 7 اردیبهشت آخرین مهلت انتخاب رشته است ما درصدد هستیم از وزارت بهداشت بخواهیم به منظور شفاف سازی افکار عمومی مهلت انتخاب رشته را تمدید کنند.

عباسپور تاکید کرد: آزمون دستیاری امتحان مهمی است و با توجه به اینکه یکبار این امتحان باطل اعلام شده است و نگرانی هایی وجود دارد ما معتقدیم متقاضیان باید با آرامش و اطمینان بتوانند انتخاب رشته کنند و از سوی دیگر اعتماد عمومی نیز سلب نشود.

وی در مورد اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری نسبت به سئوالات طرح شده در آزمون مجدد خاطرنشان کرد: ما سئوالات را به دو متخصص پزشکی ارائه کردیم و از آنها خواستیم آنها را مورد بررسی قرار دهند که یکی از این دو نفر، سئوالات را با گروهی از اساتید متخصص بررسی کرده و در پاسخ، اعتراض داوطلبان را رد کرده است و عنوان کرد که سئوالات درست بوده است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: البته فرد دوم هنوز جوابی به خواسته ما نداده است. همچنین ما از وزارت بهداشت هم خواسته ایم موارد ادعای داوطلبان مبنی بر اشکال در سئوالات را بررسی کنند و به ما پاسخ دهند که هنوز پاسخی ارائه نشده است.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد. حدود 10 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته هستند و در نهایت 2400 نفر در دوره دستیاری پذیرفته می شوند.

مبارز شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 02:28 ب.ظ

خدا را شکر بالاخره پیروز شدیم و حداقل توانستیم حق چند نفر از خودمان را بگیریم
بالاخره سماجت هم کار خودش را می کنه

طالب حق شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 02:17 ب.ظ

رییس کمیسیون آموزش مجلس درگفت‌وگوباایسنا:
*جهش در رتبه‌های آزمون دستیاری برای ما هم جای ابهام دارد
*منتظر توضیحات کتبی وزارت بهداشت هستیم

سرویس: مجلس
1389/02/04
04-24-2010
13:18:26
8902-01685: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: مجلس

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره اعتراض جمعی از داوطلبان آزمون دستیاری به نتایج آزمون و رتبه‌های اعلام شده، گفت: پیگیر قضیه هستیم و از وزارت بهداشت درخواست کرده‌ایم تا توضیحات را به صورت مکتوب در اختیارمان قرار دهد تا ببینیم قانع‌کننده است یا خیر؟

دکتر علی عباسپور تهرانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به جهش رتبه‌ها در این دوره از آزمون دستیاری، گفت: از وزارت بهداشت توضیح خواسته‌ایم که چرا در سه آزمون گذشته داوطلبان با نمره 400 رتبه‌های زیر 200 داشتند اما در آزمون امسال رتبه‌ها بالای 1200 رفته است.

وی با اشاره به تماس تلفنی خود با معاون آموزشی وزارت بهداشت، گفت: دکتر محققی عنوان می‌کرد کاملا شفاف‌سازی شده و نتایج آزمون از همه جوانب بررسی شده است، لذا پاسخگوی هر گونه ابهامی که از سوی دواطلبان منعکس می‌شود، هستیم.

وی با تاکید بر این‌که این جهش در رتبه‌ها برای ما هم جای ابهام دارد، خاطرنشان کرد: لذا باید دلایل آن به صورت شفاف و دقیق از جانب وزارت بهداشت مشخص شود، البته دکتر محققی هم‌چنین عنوان می‌کرد، امسال افزایش تعداد کسانی که دوره‌های پزشکی را به اتمام رسانده‌ و مجاز به شرکت در آزمون بودند نسبت به سال گذشته، باعث شد تعداد داوطلبانی که اطلاعات تازه‌تری دارند و به روز‌تر هستند در آزمون دستیاری بیشتر شود و نهایتا این موضوع باعث این دگرگونی در رتبه‌ها شده است.

رییس کمیسیون آموزش در خاتمه مجددا تاکید کرد: به هرحال باید توضیحات وزارت بهداشت به صورت کتبی در اختیار کمیسیون قرار گیرد تا ضمن بررسی مشخص شود که آیا واقعا توضیحات قابل قبول است یا ابهاماتی دارد و در صورت وجود ابهام نیز باید ببینیم چطور می‌توان این ابهامات را بررسی و رفع کرد.

انتهای پیام
کد خبر: 8902-01685

طالب حق شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 02:16 ب.ظ

درپی حضور جمعی از معترضان آزمون دستیاری در برابر مجلس؛
عضوکمیسیون آموزش خبر داد: بررسی اعتراض داوطلبان دستیاری در کمیسیون و اعلام نتایج به‌زودی

سرویس: آموزشی
1389/02/04
04-24-2010
12:19:37
8902-01586: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی

رییس کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری در کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جمعی از داوطلبان آزمون دستیاری روز شنبه با حضور در برابر مجلس شورای اسلامی، ضمن اعتراض نسبت به نتایج اولیه آزمون و تفاوت میان رتبه و نمرات این دوره با آزمون دوره‌های قبل، خواستار پیگیری پرونده آزمون و توقف پروسه انتخاب رشته آزمون دستیاری تا رفع شبهات مطروحه شدند و عنوان کردند: ما از نمایندگان مجلس خواستاریم که یا ما را با استدلال‌های منطقی نسبت به این نتایج قانع و یا وزارت بهداشت را توجیه کنند.

در این باره محمدحسن دوگانی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به ایسنا، گفت: اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری به نحوه رتبه‌بندی آزمون است که رییس کمیسیون در حال پیگیری موضوع از وزارت بهداشت است که نتایج این بررسی‌ها به زودی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
کد خبر: 8902-01586

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 02:13 ب.ظ

سر خود را مزن اینگونه به سنگ
دل دیــــوانه تنـــــها دل تــــــنگ
مـنشین در پس این بهت گـــران
مـدران جامـــــه تن را مــــــدران

آه هنوز باورم نمیشه چه بلایی سرم اومده

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 01:39 ب.ظ

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قاعدتاً به این دلیل که تعداد شرکت کنندگان در آزمون دستیاری نیز نسبت به سال گذشته تفاوت محسوسی نداشته این میزان جهش در رتبه های آزمون دستیاری قابل بحث است.

خاک تو سر همتون شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 01:34 ب.ظ

بشینین مثل گاو انتخاب رشته کنید! همونجوری که مثل گاو واسه نوبت گرفتن از کرمی و کامران احمدی از ساعت ۴ صبح زنبیل گذاشته بودین!!
من خاک تو سر امروز از ۹ ونیم دم اون مجلس خراب شده بودم،۱۵ نفر هم نیومده بودن!!
نتیجه برداشتن قانون منع تحصیل واسه طبقه پایین جامعه و اومدن یه مشت بچه دهاتی تو دانشگاها همینه!

توجه توجه توجه شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 01:19 ب.ظ

محققی با بیان اینکه اشکالات داوطلبان به نتیجه آزمون وارد نیست گفت: سطح نمرات بالاتر از سال گذشته است و اینکه داوطلبان از دوستان خود شنیده اند که 200 نفر در فاصله چند رتبه قرار دارند درست نیست چرا که این اطلاعات غلط است. در فاصله چند رتبه در یک مورد 28 نفر قرار دارند نه 200 نفر. این موضوع مصداق مستدل صحبت نکردن است.

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

من دارم میام اگه برنامه ای هست اطلاع رسانی کنین

آغاز کار فرسایشی برای به زانو دراور شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 12:54 ب.ظ

رضایی کوچی به مهر خبر داد:
ورود مجلس به اعتراضات دستیاری/ پیگیری اعتراضات داوطلبان از وزیر بهداشت
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان کمیسیون بهداشت در اولین فرصت موضوع اعتراض داوطلبان دستیاری در مورد رتبه ها را از وزیر بهداشت پیگیری می کند.
محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری در مورد رتبه های دستیاری به اطلاع ما رسیده است و از مسئولان وزارت بهداشت خواسته ایم در این زمینه توضیح دهند.
وی اضافه کرد: از داوطلبان معترض دستیاری نیز خواسته شده است که مطالبات خود و ایراداتی که از نظر آنها وجود دارد را به صورت مکتوب به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارائه دهند تا پیگیری لازم صورت گیرد.
رضایی کوچی یادآور شد: وزیر بهداشت در ابطال آزمون مصمم بود که حقی از داوطلبان دستیاری ضایع نشود و در این اعتراضات نیز ما سعی خود را خواهیم کرد که حقی از داوطلبان تضییع نشود.
سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد. حدود 10 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته هستند و در نهایت 2400 نفر در دوره دستیاری پذیرفته می شوند.

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 12:52 ب.ظ

درپی حضور جمعی از معترضان آزمون دستیاری در برابر مجلس؛
عضوکمیسیون آموزش خبر داد: بررسی اعتراض داوطلبان دستیاری در کمیسیون و اعلام نتایج به‌زودی
رییس کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری در کمیسیون خبر داد.
به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جمعی از داوطلبان آزمون دستیاری روز شنبه با حضور در برابر مجلس شورای اسلامی، ضمن اعتراض نسبت به نتایج اولیه آزمون و تفاوت میان رتبه و نمرات این دوره با آزمون دوره‌های قبل، خواستار پیگیری پرونده آزمون و توقف پروسه انتخاب رشته آزمون دستیاری تا رفع شبهات مطروحه شدند و عنوان کردند: ما از نمایندگان مجلس خواستاریم که یا ما را با استدلال‌های منطقی نسبت به این نتایج قانع و یا وزارت بهداشت را توجیه کنند.
در این باره محمدحسن دوگانی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به ایسنا، گفت: اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری به نحوه رتبه‌بندی آزمون است که رییس کمیسیون در حال پیگیری موضوع از وزارت بهداشت است که نتایج این بررسی‌ها به زودی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 12:49 ب.ظ

چه جالب مجلس امروز تعطیل بوده
بچه ها دارن میرن وزارتخانه شهرک غرب

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 12:46 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 12:33 ب.ظ

از سایت های خبری و مسئولینی که در خیلی از مسائل جامعه (حتی مسائل جزیی )برای کشف و افشای حقیقت وارد صحنه شده و در اعلام آنها پیشقدم بوده است انتظار میرود در آزمون دستیاری که حداقل یکسال است آرامش هر داوطلب و خانواده اش را تحت تاثیر قرار داده و نتیجه 7 سال تلاش وی مورد ارزیابی قرار میگیرد و اینگونه با تقلب ،فروش سوالات،ابطال آزمون ، ودر آخر سر جبران مبالغ دریافتی از خریداران سوال آزمون ابطالی با دستکاری رتبه های آنها و یا ورود افرادو تخصیص رتبه های باورنکردنی به آنها غیر از سهمیه های قانونی سبب لکه دار شدن آبروی نظام و دلسرد کردن جوانان تلاشگر این آب و خاک شده است را خبررسانی و پیگیری نمایند...
شما حتی اگر به خبرها مراجعه کنید و یا سایت سنجش پزشکی(وزارت بهداشت) تناقضات زیادی وجود دارد که گویای این ابهامات می باشند:
بعنوان مثال قبل از عید تعداد داوطلبین 16000 اعلام میشد و الان 15000 چرا؟؟؟؟1000 نفر کو شده کجا تشریف دارند؟؟؟؟حضور ندارند اما گویا جاشون محفوظه چون رتبه ها نشانگر این موضوع است...
جناب آقای دکتر محققی میفرمایند 2400 نفر از این شرکت کننده ها برگزیده خواهند شد که 17 درصد کل شرکت کنندگان خواهد بود....
حالا خودتون 2400 را هم بر 16000 تقسیم کنید هم بر 15000 ؟؟ببین چطور 17 درصد میشود؟؟؟
فایل ظرفیت ها رو مطالعه بفرمایید مجموع 2028 نفر هست و تمام....حالا چگونه هست که آقای محققی اصرار دارند 2400 نفر؟؟؟تا به دروغ امیدواری بدهند که افزایش ظرفیت داریم ...پس داوطلبین نگران نباشند؟؟؟؟
فردی که سالهای قبل نمره اش بین 389-391 بوده در بدترین حالت رتبه کل اش بین 670-708 آمده؟؟؟؟حالا چگونه است امسال رتبه این افراد از 2000 بالاتر شده؟؟؟؟شما امکان چنین چیزی را از سازمان سنجش کشور(وزارت علوم) جویا بشوید!و یا از کارشناسان آمار کشور... اصلا چنین وضعی قابل قبول هست؟؟؟
ادعا میکنند چون سوالات آسان بوده اینطور شده؟؟؟آیا سوالات آسان بوده و نفر اول باز همان درصد سال قبل را زده است؟؟؟
مطرح میکنند داوطلبان کارورز متاهل و استعداد درخشان امسال سبب این امر شده اند ....! جای تعجب است که آقای محققی خبر ندارند این افراد الان حدود 4 سال هست که در آزمون شرکت میکنند.....چطور امسال آزمون دستیاری رو از این رو به اون رو کرده اند؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 12:06 ب.ظ

تجمع داوطلبان معترض آزمون دستیاری در مقابل مجلس/ نامه به رئیس مجلس
برخی از داوطلبان شرکت کننده در آزمون دستیاری که به نتایج اولیه آزمون که از سوی وزارت بهداشت اعلام شده معترض هستند در برابر مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از داوطلبان آزمون دستیاری پس از اعلام نتایج در روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه نسبت به رتبه های خود معترض هستند.

این افراد خواهان بررسی رتبه ها و نمرات اعلام شده هستند و با حضور در برابر درب بخش ملاقات مردمی مجلس شورای اسلامی در خیابان بهارستان اعتراض خود را بیان داشتند.

داوطلبان معترض اعلام کرده اند که نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی در این زمینه نوشته اند و اعتراضات خود را مطرح و خواستار رسیدگی به آن شده اند.

پیش از این دکتر محمدعلی محققی معاون آموزشی وزارت بهداشت در خصوص اعتراضات عده ای از داوطلبان آزمون دستیاری گفت: سطح نمرات و کیفیت شرکت کنندگان در هر آزمون و هر دوره متفاوت است و در آزمونهای رقابتی همواره این نوع اعتراضات وجود داشته و طبیعی است.

معاون وزیر بهداشت نگرانی داوطلبان را امری طبیعی دانست و در عین حال افزود: داوطلبان مطمئن باشند که نتیجه نهایی با نهایت دقت اعلام می شود.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.



با پیرمرد و پرنده مهاجر موافقم شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 12:03 ب.ظ

اگه امتحان آسون بوده چرا نمره اولش بالاتر از پارسال نشده
امتحان دومو گفتن ۱۵هزار شرکت کردن(۱۰۰۰ غایب) حالا میگن ۱۶۰۰۰ شرکت کردن(همون ۱۰۰۰ تا رو جا زدن تو رتبه های بالا)
امسال یه گله مفت خور با هم پذیرش شدن که کسی برا سال دیگه جا نمونه.کسی نبود
محققی با این همه مخالف محکم سر جاشه.آخه کسی بهتر از اون مگه هست؟
از اینکه نتونستم بیام اعتراض از خودم و همکارام شرمسارم من از همینجا هر اقدامی که از دستم بربیاد انجام میدم. با روشن کردن افکار عمومی و نزدیکان خودم

چی بخونیم؟ شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 11:56 ق.ظ

چی میخونین ؟

کدوم کلاس؟

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 11:19 ق.ظ

اینا که میگن 2400 نفر برمیداریم این جدول ظرفیت که دادن همش 2028 نفره کهپس 400 نفرش کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 11:18 ق.ظ

اینا که میگن 2400 نفر برمیداریم این جدول ظرفیت که دادن همش 2028 نفره کهپس 400 نفرش کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 11:13 ق.ظ

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 11:05 ق.ظ

پیشگو غلط کرده...

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 11:03 ق.ظ

من و تو که پول نداریم پس فقط باید بخونیم...

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 10:59 ق.ظ

بیفتی دنبال اینکارا سال دیگه هم از دست میدی...از ما گفتن...

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 10:57 ق.ظ

نه . انتخاب رشته ات را بکن.

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 10:18 ق.ظ

خبری از تجمع نیست؟

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 10:14 ق.ظ

احتمالا این جنگ از ایران و بعلت تقلب در دستیاری شروع میشه

کمک کمک شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 10:12 ق.ظ

نمره ۳۳۰ چه رتبه ای در سهمیه مناطق محروم داره؟

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 10:03 ق.ظ

اگر قبول نمیشدید ناراحت نباشید و یا رتبه تان خوب نشده
چون یک پیشگو گفته است که 10 روز دیگر در خاورمیانه جنگ خواهد شد
در این جنگ کشورهایی چون روسیه ، چین ، ایران ، سوریه ، لبنان ، ترکیه ، عربستان ، اردن و بسیاری از کشورهای اسلامی درگیر خواهند شد و این جنگ مقدمه ای برای جنگ جهانی سوم است
یک پیشگوی فیلیپینی که بانام مستعار " دوک پونتالانگیت " ادعای پیشگویی حوادث مهم در جهان را دارد، پیشگویی کرده است که جنگی در خاورمیانه در می 2010 ( 10 روز دیگر) روی خواهد داد که به عنوان مقدمه یک جنگ جهانی گسترده تمامی جهان غرب را در برابر اتحاد جهان اسلام و کمونیست درگیر خود خواهد ساخت .
به گزارش عصر ایران و به نقل از وبلاگ " " Before Its News این پیشگوی فیلیپینی در ماه فوریه سال جاری میلادی ( سه ماه پیش ) پیشگویی کرده بود که جنگی بزرگ در منطقه خاورمیانه( در می 2010- نیمه اردیبهشت 1389) روی خواهد داد که سرنوشت منطقه و جهان را عوض خواهد کرد .


این پیشگوی فیلیپینی در شرح جدیدی بر این پیشگویی خود ضمن تاکید بر صحت پیشگویی خود جزییات بیشتری از این جنگ را تشریح کرده است .

وی گفته است که در این جنگ کشورهایی چون روسیه ، چین ، ایران ، سوریه ، لبنان ، ترکیه ، عربستان سعودی ، اردن و بسیاری از کشورهای اسلامی درگیر خواهند شد .

پونتالانگیت در ادامه ادعاهای خود می گوید که این جنگ مقدمه ای برای جنگ جهانی سوم است و به فاصله 13 هفته پس از آغاز جنگ خاورمیانه جنگ جهانی سوم شعله ور خواهد شد .

وی مدعی است که پس از این جنگ جهانی ( که روسیه ، چین و جهان اسلام در یک سو و غرب - آمریکای شمالی و اروپا - در سوی دیگر خواهند بود ) غرب به لحاظ اقتصادی و نظامی تضعیف خواهد شد .

وی مدعی است 13 روز پس از شعله ور شدن و گسترده شدن جنگ در خاورمیانه ، یک بمب هسته ای مهیب در یکی از شهرهای بزرگ ایالات متحده آمریکا منفجر خواهد شد که ویرانی گسترده ای به بار خواهد آورد .

وی همچنین مدعی شده است که پرزیدنت اوباما ترور خواهد شد و گلوله ای که او را هدف قرار می دهد مسیری " ال مانند " را طی خواهد کرد .

این پیشگوی مسیحی ادعا کرده است که با مریم مقدس ارتباط دارد و پس از اینکه پیشگویی های او به حقیقت پیوست او نام و هویت واقعی خود را آشکار خواهد کرد .

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 09:28 ق.ظ

محققی رو ولش کنید.من از نزدیک میشناسمش به اندازه گوساله هم شعور نداره.هرچی سر ما میاید از بیشرفی پزشکیان مادر به خطا شروع شده و تا حالا هم ادامه داره. باید پزشکیان مادر به خطا سیبل بشه.

محققی نگفتی سوالو چند فروختی!؟ شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 02:16 ق.ظ



ایول.. حال کردم...

محققی نگفتی سوالو چند فروختی؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 02:10 ق.ظ


در پاسخ به: دروغهای وقیحانه ومکرر محققی به رسانه ها...

زیباترین ورساترین پاسخ :


محققی نگفتی
سوالو چند فروختی؟

محققی نگفتی
سوالو چند فروختی؟

محققی نگفتی
سوالو چند فروختی؟

محققی نگفتی
سوالو چند فروختی؟

محققی نگفتی
سوالو چند فروختی؟

محققی نگفتی
سوالو چند فروختی؟

محققی نگفتی
سوالو چند فروختی؟

محققی نگفتی
سوالو چند فروختی؟

محققی نگفتی
سوالو چند فروختی؟

محققی نگفتی
سوالو چند فروختی؟

محققی دروغگوی کلاش عوامفریب شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 02:08 ق.ظ

این دروغهای پشت سرهم محققی به خبرنگارا..که همه چی خوبه و این چرندیات...اعصاب آدم رو خورد میکنه.. اون خبرنگارای بدبخت هم که یا خبر ندارند..یا جرات نوشتنش رو ندارند..
اخه یکی به این محققی عوضی بگه مرتیکه سوالات اسون بود..که نبود..اگه بود..
اگه بود به نسبت 86 که کمتر تقلب شد! وضعیت باید چطور باشه اخه؟
اون سال حدود 200 تا 250 نفر بالای 400شدند.
امسال1600 نفر!!
آخه مردیک...این چه امتحان ساده ای که نفر اولش مثل سالهای قبل نمره حدود 500 میاره؟؟ پس چرا 590 نشد؟؟؟
آخه کدوم گاگولی باور میکنه یک هو بعد 20 سال6برابر رتبه ها تغییر کنه؟؟؟؟
این حرف شرکت استریت ها ونخبگان واستعدادهای درخشان و..اینم از اون حرفهای احمقانه است..اولا که خیلی از اینا من می شناسنم ..یارو مثلا یک وسیله اختراع کرده گذاشتنش جز استعدادها بعد..طرف نمره پره اش زیر 100بوده!!!
آخه الاغ..مگه این استعدادها تو امتحان پره شرکت نکردند...پس چرا سطح پره امسال وپارسال مثل همیشه وحتی پایین تر بوده (85 ) !!!
یکی نیست به این مردک عوضی کذاب دروغگو به ..مرتیکه رذل سوال فروش..
خودت خری فکر کردی پزشکان این مملکن هم خرند که چرندیات تو رو باور کنند..؟؟
ضمنا باید همه ما خبرنگارها رو حسابی آگاه وشیر فهم کنیم..
تا این مردک سوال فروش نتونه سو استفاده کنه..
نفرین وننگ ابدی بر این رذل رییس سوال فروشان.

چرا محققی باید سیل شود؟ شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 01:46 ق.ظ

من یک رزیدنت یکی از بیمارستانهای دانشگاه تهران هستم.

واقعا جای سوال است که چرا علیرغم اینکه همه پزشکان به شدت از عملکرد محققی - به شدت ناراضی هستند...به حد زیادی وی در نزد جامعه پزشکی از هر سطحی از نخبگان تا رزیدنتها وفلوشیپ ..از عملکرد وی به شدت ناراضیند..وی همچنان بر سر کار خود هست ؟؟؟
حتی اگر خوشبینانه به موضوع نگاه کنیم... تمام تقلب ها وتخلفات امسال وسال گذشته که اثبات شدند یا ژنهان ماندند..همه در سطح مرکز سنجش اموزش پزشکی ودبیرخانه شورای آموزش پزشکی وتخصصی صورت گرفته...که از نظر چارت اداری زیر مجموعه معاونت اموزشی می باشد...

بنابراین قانونا و قطعا وی تا کنون باید از سمت خود برکنار می شد..
پس چه رازی در کار است که وی علیرغم این همه اعتراضات سراسری حتی با تغییر وزیر همچنان بر سر جای خود محکم ایستاده است...
چه کسی ژشت سر اوست که وزیر حاضر است برای او این همه هزینه کند..؟؟؟؟

همه اینها یک جواب بیشتر نمی تواند داشته باشد..و ان اینکه شخص بالایی وپدر خوانده مافیا شخصا می خواهد وی که حساس ترین سمت وزارتخانه را در اختیار دارد بماند تا برای اعمال نفوذ و ورود افراد مدنظر به رزیدنتی راه هموار باشد...

مسلما وبدون ترید اگر فروش سوالاتی طی سالهای قبل بوده که قطعا واثاتا بوده..بدون شخص محققی امکان پذیر نبوده...
ولی او جز تکذیب نیازی به کاری دیگر میبیند..خیر..
چرا ؟ چون پشت او به پدر خوانده ورییس مافیای فروش سوالات گرم است...

پس معتقدم اتفاقا باید سیبل اصلی شعارهای دانشجویان شخص محققی باشد...
تا از این طریق ضربه مهلکی به پدر خوانده اصلی وحامی این فرد دلال خائن وارد کرده واو را تحت منگنه بگذاریم.


یک رزیدنت حامی پزشکان حق طلب

ELI2 شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 01:45 ق.ظ

آن لحظه که از نیاز انسان
دارد نه کم از هوای حیوان
یک دانه ی گندم طلایی
از تشت طلا گرانبهاتر
در حادثه های ناگهانی,
سالم ز مریض مبتلا تر
آسوده مباش که بی نیازی
یک آن دگر غرق نیازی
آنجا که تو فرعون زمانی
در تیر رس باد خزانی

اینم یه شعر واسه مافیای سوال فروش

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 01:34 ق.ظ

لعنت خدا وتمام انبیا واولیا از الان تا روز قیامت بر به وجود اورندگان واستفاده کنندگان از سهمیه های ظالمانه مازاد ومدیران وکسانی که مانع حذف این سهمیه ها شدن .دوستان ظلم دیده ورنج کشیده من لطفا در کنار اعتراض به تقلب اعتراض به سهمیه های ناعادلانه مازاد ومدیران روفراموش نکنید.....

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 01:23 ق.ظ

شعار فردا :


دستجردی دستجردی تسلیت تسلیت
دستجردی دستجردی تسلیت تسلیت





بازم مثل همیشه تقلب برنده میشه !!
بازم مثل همیشه تقلب برنده میشه !!

تقلب مضاعف مبارک مبارک
تقلب مضاعف مبارک مبارک

سوال فروش خائن محکوم باید گردد

سوال فروش خائن رسوا باید گردد


محققی حیا کن وزارتو رها کن
محققی حیا کن وزارتو رها کن


مسئول خیانت می کند
وزیر حمایت می کند!


مسئول خیانت می کند
وزیر حمایت می کند!



محققی نگفتی
سوالو چند فروختی؟

محققی نگفتی
سوالو چند فرو ختی ؟






پرنده مهاجر شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 01:13 ق.ظ

با سلام خدمت بابابزرگ عزیز و دیگر دوستان!

من یک پزشک شاغل هستم. امسال حسابی خواندم ورتبه ام شد مثل وقتیکه همینطور نخوانده از روی سرگرمی شرکت کردم.فهمیدن اینکه یه جای کار ایراد داره کار سختی نیست.
بابابزرگ گرامی ! وقتی مورد امسال رو با پرونده ۸۲ مقایسه می کنم یه چیز خیلی عجیبه واون سکوت مرگبار پزشکهای بسیجی و رزمنده هست.در حالیکه در سال ۸۲ حضور بسیار فعالی داشتن وتا حد زیادی در اشکار شدن موضوع نقش داشتن... مطمئنم که نسلشون منقرض نشده ولی یه شباهت تاریخی ادمو قلقلک میده.
سال ۱۳۷۲ در مجلس این بحث به طور جدی مطرح شد که سهمیه رزمندگان در کنکور سراسری از سال بعد تعدیل بشه وهمون سال پروژه ورود گله ای اونا به دانشگاه انجام شد.بعد ها که به دانشگاه رفتیم این موضوع که چرا نسبت سهمیه ای های ورودی ۷۲ اینقدر زیاده همیشه جای سئوال بود.
مدتی قبل مشابه همین طرح در مجلس مطرح شدکه سهمیه ها در ازمون دستیاری برداشته بشه. اگر چه این طرح نتیجه قابل توجهی نداشت ولی ظاهرا اقایان نگران شدند که مبادا درهجمه بعدی ملت از حضور این حماسه سازان سی سال دفاع مقدس در بیمارستانها و مراکز اموزشی بی بهره بمانند لذا پیشدستی کرده وپروژه مشابه سال ۷۲ را اعمال کرده اند. والله اعلم.

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 12:55 ق.ظ

پلاکارد یادتون نره

جعفر شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 12:51 ق.ظ

فقط ابطال امتحان غیر کارشناسی شده ، خواستار بشیم، فقط همین

پیرمرد شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام دوستان اگر خاطرتان باشد تعداد شرکت کنندگان آزمون دوم بیش از ۱۰۰۰ نفر کمتر از آزمون اول بود! آنها کی و کجا بودند؟مطمئن هستم اکثرا همانهایی بودند که سوال خریدند و الان رتبه های بالا دارند.
حتما باید اسامی غایبین امتحان دوم و رتبه های بالا را درخواست و مقایسه کرد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد