خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

دروغ و نیرنگ تا کی! خبری جدید از تخلفات آزمون دستیاری! معترضان

اوست عادل 

خداوند یار و یاور کسانی است که از ته دل و برای رضای او بدنبال احقاق حق هستند نه از روی خود خواهی؛ پس دل خود را صیقل دهیم و با یاد او  برای احقاق حق در روز شنبه ساعت 9 صبح در جلو مجلس شورای اسلامی (بهارستان) جمع خواهیم شد تا اعتراض خود را به مافیای فروش سوالات تحت حمایت بعضی مسئولین خائن به خون شهدای عزیز را نشان دهیم.
لعنت خداوند و رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (ع)بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد  

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ    
لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند  

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 ========================================== 

  اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

  هر کسی مسئول کار خویش است و در فردای قیامت پاسخگوی اعمال خویش  

امیدوارم با حضور خود در مقابل وزارتخانه (بقول همکاران کثافتخانه بهداشت) پاسخگوی خوبی برای اعمال خود در فردای قیامت باشیم

من روز شنبه در مقابل مجلس شورای اسلامی حضور خواهم داشت تا به خدای خود بگویم که نمی خواهم تسلیم ستم شوم و درمقابل این مسئولین ستمکار؛ دروغگو و مکار یاوری جز تو ندارم. عذاب ابدیشان با تو.

 

 

===================================================

جمعی از داوطلبان آزمون دستیاری امسال در اعتراض به نتایج اعلام شده این آزمون از صبح امروز مقابل ساختمان وزارت بهداشت تجمع کردند. معترضان به نتایج آزمون دستیاری که حدود 60 نفر هستند معتقدند رتبه‌های اعلام شده آزمون دستیاری امسال با نمرات آنها با توجه به سوابق این آزمون مطابقت ندارد. دو داوطلب این آزمون به نام‌های مرادی و انعام زاده که نمره یکی 434 و دیگری 433 است با اختلاف یک نمره 22 رتبه تفاوت رتبه دارند به طوری‌که رتبه یکی 580 و دیگری 558 است این داوطلبان معتقدند این اختلاف رتبه فقط با اختلاف یک نمره منطقی نیست. آزمون دستیاری امسال 13 اسفند ماه گذشته با حضور حدود 15 هزار داوطلب از بین پزشکان عمومی سراسر کشور بعد از ابطال آزمون دستیاری مورخ 29 بهمن برگزار شده بود.

 چرا مسئولین تازه به دوران رسیده نظام مردم را خر حساب می کنند. مردم فریبی تا به کی! لعنت و نفرین داوطلبان دستیاری تا روز قیامت نثار مسئولین خیانت کار وزارت بهداشت باد!

 تجمع برخی!! داوطلبان معترض!! 

آزمون دستیاری باز هم معترض پیدا کرد؛ پاسخ معاون وزیر به اعتراضات
برخی از داوطلبان شرکت کننده در آزمون دستیاری به نتیجه اعلام شده از سوی وزارت بهداشت اعتراض دارند و برای رسیدگی به اعتراضات خود خواهان ملاقات با وزیر بهداشت هستند.
به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از داوطلبان آزمون دستیاری با اعلام نتایج این آزمون در روز گذشته از صبح امروز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه در محل وزارت بهداشت تجمع کردند.
این افراد خواهان بررسی رتبه ها و نمرات اعلام شده هستند و درخواست ملاقات با وزیر بهداشت را دارند.
محمد علی محققی معاون آموزشی وزارت بهداشت در خصوص اعتراضات عده ای از داوطلبان آزمون دستیاری که امروز چهارشنبه در محل وزارت بهداشت حضور یافته اند، گفت: سطح نمرات و کیفیت شرکت کنندگان در هر آزمون و هر دوره متفاوت است و در آزمونهای رقابتی همواره این نوع اعتراضات وجود داشته و طبیعی است.
وی اظهار داشت: یکی از دلایلی که سطح نمرات نسبت به دوره قبل بالاتر رفته این است که طیف وسیعی از کارورزان متاهل و دانشجویان استعداد درخشان در آن شرکت داشته و به رقابت پرداخته اند.(بهانه ای دیگر .مردم را فریب دادید ایا می توان خدا را نیز فریب داد!)
معاون وزیر بهداشت نگرانی داوطلبان را امری طبیعی دانست و در عین حال افزود: داوطلبان مطمئن باشند که نتیجه نهایی با نهایت دقت اعلام می شود.

==================================================== 

 نسل سراجی به مهر خبر داد:
نتایج کنکوردستیاری اعلام شد/ برخورد با متخلفان در هر مرحله از آزمون (برخوردهایی که هیچوقت صورت نمی گیرد چون پشت سوال فروشان به مسئولین عالی رتبه نظام گرم است! بر فرض برای حفظ مقام مردم را فریب دادید ایا می توان خدا را نیز فریب داد!)
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج اولیه آزمون مجدد دستیاری دوره سی و هفتم و انتشار کارنامه و رتبه های داوطلبان آزمون خبر داد.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: کارنامه به همراه رتبه های داوطلبان در سهمیه ها و رتبه کل داوطلبان منتشر شده است و داوطلبان می توانند با کد رهگیری کارنامه خود را مشاهده کنند(۱) ........... ... ...... ................ 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 نحوه انتخاب رشته کنکوردستیاری:
جزئیات افزایش ظرفیت کنکور دستیاری؛ ایجاد تخصص طب هوافضا برای اولین بار
معاون آموزشی وزارت بهداشت از افزایش 20 درصدی ظرفیت
(آبنبات چوبی هدیه وزارت بهداشت برای معترضین جهت سرپوش گذاشتن تخلفات و دزدی های مسئولین عالی رتبه نظام)
 پذیرش دستیار تخصصی در آزمون دوره سی و هفتم خبر داد و گفت: آزمون دستیاری امسال نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش ظرفیت داشته که بر مبنای نیاز حوزه سلامت تعریف شده است...........
برخورد با متقلبین آزمون دستیاری سال 88
محققی در مورد برخورد با متقلبین آزمون دستیاری سال 88 در مرحله انتخاب رشته و سایر مراحل آزمون تاکید کرد: مجموعه وزارت بهداشت مکلف است تخلفات احتمالی داوطلبان را شناسایی و پیگیری کرده و با آن برخورد مسئولانه کند.
وی افزود: مستندات معتبری در اختیار ما است و بر اساس مسئولیتهای قانونی و بدون اینکه آمار یا نامی داده شود(چرا همیشه مردم نامحرم هستند بغیر از موارد جلو توپ و تانگ فرستادن)(و چه ایه زیبایی: مکر کنید ما نیز مکر می کنیم) به صورت قانونی در محیط آرام و در هیئت بدوی به آن رسیدگی می شود و اگر موردی به اثبات برسد با آن برخورد خواهد شد در همین زمینه احتمال دارد قوه قضائیه برخی از پرونده ها را به وزارت بهداشت برای بررسی ارجاع دهد. 

خبری جدید از تخلفات آزمون دستیاری
معاون آموزشی وزارت بهداشت در پاسخ به این سئوال که آیا متخلفینی از میان داوطلبان آزمون دهنده شناسایی شده اند یا نه گفت: بله تخلفاتی بوده است و در مورد برخی افراد احراز شده است و وزارتخانه این موضوع را عمیقا مورد بررسی قرار می دهد اما این نکته مورد تاکید است که احراز تخلف به مستندات و زمان نیاز دارد تا در موارد دیگر آزمون هم وقفه ای ایجاد نشود و ما تا زمانی که تخلف در مورد فردی به اثبات نرسیده باشد نمی توانیم او را از آزمون محروم کنیم. (با توجه به اینکه هیچوقت تخلفات به اثبات نمی رسد میتوانیم آزمون را با حضور همه متخلفین برگزار کنیم)

وی در مورد اعتراضات برخی داوطلبان در مورد زمان آزمون مجدد دستیاری اظهار داشت: زمان آزمون در دوره سی و ششم از 10 هزار داوطلب!!!(این ۱۰ هزار نفر چه کسانی بودند ایا از بازدید کنندگان این وبلاگ کسی چنین نظرخواهی کتبی یا شفاهی دریافت کرده بود) به صورت کتبی نظرخواهی شده بود و زمان تعیین شده بهترین زمان اعلام شد تا ما بتوانیم مدیریت مناسب را در این موضوع داشته باشیم (۲) ... ...================================= 

 مدیر کل حراست وزارت بهداشت:
فروش رتبه‌های دستیاری محال است (مگر بدست توانای سربازان گمنام بسیج و زیر نظر مدیر کل حراست)؛ دادگاه متخلفان دستیاری برگزار می‌شود(برای سرگرمی پزشکان)
مدیرکل حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در جمع داوطلبان معترض آزمون دستیاری با تاکید بر اینکه فروش رتبه‌های دستیاری محال است گفت:‌ طبیعی است که افرادی به رتبه‌های اعلام شده اعتراض داشته باشند و وظیفه ما نیز پاسخگویی قانونی به این افراد است.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد علیزاده چهارشنبه در جمع خبرنگاران مهر و ایسنا در پاسخ به این پرسش که خواسته اصلی معترضان چیست و وزارت بهداشت چه تمهیدی برای برآوردن این خواسته‌ها دارد، گفت: نمرات اولیه و کارنامه داوطلبان آزمون دستیاری سال 88 که به صورت مجدد برگزار شده بود از روز گذشته پس از چند بار کنترل و بررسی از نظر فنی بر روی سایت مرکز سنجش منتشر شده و طبیعی است که افرادی نیز به این نمرات اعتراض داشته باشند.
وی افزود: این افرادی که معترض هستند به دنبال این موضوع هستند که اختلافی  (۴) 

 ===============================================

  معاون آموزشی وزیر بهداشت:
هیچگونه ابهامی در صحت نتایج اولیه آزمون دستیاری وجود ندارد
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به اعتراض تعدادی از داوطلبان آزمون دستیاری نسبت به نتایج نمرات و رتبه‌ها گفت: هیچگونه ابهامی در صحت نتایج اولیه سی و هفتمین آزمون دستیاری تخصصی وجود ندارد.
به گزارش سرویس آموزشی ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی اعلام نتایج آزمون دستیاری و تجمع جمعی از داوطلبان آزمون در مقابل وزارت بهداشت که با اشاره به بالا بودن رتبه‌ها و عدم همخوانی بین نمره و رتبه های اعلامی، خواستار انتشار پاسخنامه ها شدند، دکتر محققی معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: کارنامه ها و تصویر پاسخنامه ها (۵)
 ........ .. .......

... (۵) از طریق سایت در معرض دید داوطلبان گذاشته شده و با کنترل مجدد، مشخص شد اشکالی در صحت نتایج آزمون وجود ندارد.
وی در خصوص شائبه عدم سنخیت برخی رتبه ها با نمرات اعلام شده گفت: به دلیل رقابت فشرده و ضریب دشواری این آزمون، بسیاری از نمرات مشابه هم بوده در نتیجه رتبه های مشابه ایجاد کرده است که این موضوع تاثیری در نتایج نهایی آزمون نخواهد داشت.
محققی همچنین خاطر نشان کرد: نتایج نهایی آزمون براساس اولویت ها و سهمیه ها اعلام خواهد شد.
دکتر محققی در خاتمه با تاکید بر اینکه هیچگونه ابهامی در روند علمی تصحیح و نتایج آزمون وجود ندارد،
تصریح کرد: در هر صورت کسانی که نسبت به نتایج نمره ها اعتراض دارند می توانند اعتراضات خود را ظرف چندروز آینده به معاونت آموزشی اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرارگیرد.
گفتنی است سی و هفتمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با حضور بیش از پانزده هزار داوطلب در تاریخ 13 اسفند سال گذشته برگزار شد که از این تعداد 2400 نفر به عنوان دستیار تخصصی پذیرفته و معرفی خواهند شد.

==================================

 (۱)وی اضافه کرد: روند انتخاب رشته و امکان انتخاب 100 رشته برای داوطلبان آزمون دستیاری تغییری ندارد و داوطلبان می توانند با دریافت فرم انتخاب رشته از روز شنبه 4 اردیبهشت تا سه شنبه 7 اردیبهشت به انتخاب رشته اقدام کنند.
نسل سراجی اظهار داشت: فرم انتخاب رشته نیز همزمان با انتشار کارنامه ها از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.
وی در مورد ورود داوطلبان متخلف احتمالی به مرحله انتخاب رشته گفت: بر اساس هر مرحله ای از آزمون تا اعلام نتیجه در صورت اینکه دستگاههای اجرایی ذیربط متخلفین را کشف و اعلام کنند، با افراد متخلف برابر قانون رسیدگی به تخلفات آزمونها برخورد می شود.

 =================================================== 

...... (۲) به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمد علی محققی صبح امروز چهارشنبه در نشستی خبری افزود: آزمون دستیاری دوره سی و هفتم که در اسفند ماه سال 88 برگزار شد با فراز و نشیب های روبرو بود که البته با رسیدگی مسئولانه و حفظ مقررات و التزام به کیفیت و امنیت بهتر به صورت مجدد برگزار شد و نتایج اولیه آزمون و کارنامه داوطلبان از روز گذشته در اختیار آنها قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگیهای آزمون امسال افزایش ظرفیت پذیرش در دوره دستیابی است که با توجه به نیاز سلامت 20 درصد افزایش داشته است این در حالی است که از سال 84 تا 88 معدل افزایش ظرفیت در دستیاری 10 درصد بوده است.
محققی اظهار داشت: بر این اساس از میان 15 هزار نفر شرکت کننده در آزمون دستیاری دو هزار و 400 نفر در نهایت پذیرفته می شوند که این میزان 17 درصد کل شرکت کننده ها محسوب شده و این در حالی است که در دوره های قبل 12 درصد از کل شرکت کنندگان پذیرفته می شدند.
راه اندازی دستیاری طب هوافضا برای اولین بار در کشور
وی افزود: 10هزار نفر از میان 15هزار نفر مجاز به انتخاب رشته هستند که با این حال میزان پذیرش از میان مجازین به انتخاب رشته 25 درصد را تشکیل می دهد. رشته طب هوافضا برای اولین بار راه اندازی شده و بیست و ششمین رشته تخصصی کشور محسوب می شود و رشته طب اورژانس نیز با 120 درصد افزایش ظرفیت بالاترین میزان افزایش ظرفیت را در میان رشته های تخصصی داراست.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی گفت: داوطلبان می توانند 100 رشته محل را پس از دریافت فرم مربوطه انتخاب کنند و از شنبه هفته آینده نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. متاسفانه داوطلبان غالبا مهارت چندانی در انتخاب رشته مناسب ندارند اما با این حال فرصت دارند تا در مدت باقی مانده با مقایسه نتایج سالهای قبل و مشورت با مراجع معتبر به انتخاب رشته مناسب اقدام ورزند. 

پاسخ به اعتراضات برخی داوطلبان دستیاری
وی در خصوص اعتراضات عده ای از داوطلبان آزمون دستیاری که امروز چهارشنبه در محل وزارت بهداشت حضور یافته اند گفت: سطح نمرات و کیفیت شرکت کنندگان در هر آزمون و هر دوره متفاوت است و در آزمونهای رقابتی همواره این نوع اعتراضات وجود داشته و طبیعی است. یکی از دلایلی که سطح نمرات نسبت به دوره قبل بالاتر رفته این است که طیف وسیعی از کارورزان متاهل و دانشجویان استعداد درخشان در آن شرکت داشته و به رقابت پرداخته اند. نگرانیهای داوطلبان طبیعی است اما مطمئن باشند که با نهایت دقت نتیجه نهایی اعلام می شود.


.............. 
نتایج امسال دیرتر از سال گذشته اعلام می شود
معاون آموزشی وزارت بهداشت در مورد تاریخ نتیجه نهایی یادآور شد: هنوز تاریخی برای اعلام نتیجه نهایی تعیین نشده است اما مستندات و مدارک داوطلبان نیازمند بررسی دقیق تر است و با توجه به اینکه اعمال سهمیه ها وقت بیشتری احتیاج دارند امسال یکی دو هفته دیرتر از زمان اعلام نتایج سال گذشته نتایج اعلام می شود.
نحوه دسترسی معترضین به پاسخنامه
وی در مورد نحوه دسترسی معترضین به پاسخنامه اظهار داشت: تمامی پاسخنامه ها به شکل دستی کنترل مجدد شده است و در صورتی که معترضین درخواست رویت پاسخنامه داشته باشند مرکز سنجش پاسخنامه را در اختیار آنها خواهد گذاشت. .... 

محققی تاکید کرد: در مورد لغو پروانه پزشکی افراد متقلب این موضوع یک موضوع اخلاقی است و به نظر من اگر کسی تقلب کرده است صلاحیت ادامه فعالیت در شغل پزشکی را ندارد.

============================================ 

در پی تجمع اعتراض آمیز داوطلبان آزمون دستیاری
معاون وزیر بهداشت: معترضان آزمون دستیاری از طریق سایت سنجش پزشکی اقدام کنند.(فکر کنم منظورشان این است که در سایت سنجش تجمع کنند البته در وبلاگها رجز خوانی کنند بهترتر است)

========================================

تجمع جمعی ازداوطلبان دستیاری در اعتراض به رتبه‌ها؛
داوطلبان: پاسخنامه‌ها و اسامی منتشر شود
معاون وزیربهداشت: درجه سختی ورقابت بیشتر، علت افزایش نمرات شده است
جمعی از داوطلبان آزمون دستیاری صبح امروز و در پی اعلام نتایج این آزمون در برابر وزارت بهداشت تجمع کردند.
به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی ایسنا، نتایج سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در حالی اعلام شد که این آزمون سال گذشته با ابطال آزمون اول، مجدد برگزار شد.
آزمون بیست و نهم بهمن ازسوی مرضیه وحیدی دستجردی به دلیل تخلف و لو رفتن سوالات ابطال شد و آزمون دوم در کمتر از دو هفته در 13 اسفند برگزار شد.
نتایج این آزمون در حالی روز گذشته اعلام شد که جمعی از داوطلبان از صبح امروز در اعتراض به رتبه‌های ارایه شده در برابر وزارت بهداشت تجمع کردند.
یکی از داوطلبان معترض و دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران با اشاره به بالا بودن رتبه‌ها و عدم همخوانی بین نمره و رتبه‌های اعلامی داوطلبان، خواستار انتشار پاسخنامه‌ها شد.
وی با اشاره به طول انجامیدن صدور کارنامه به مدت یک ماه، بیان کرد: این در حالیست که کارنامه‌های آزمون دستیاری در مدت یک هفته ارائه می‌شد.
وی با اشاره به خواسته‌های معترضان عنوان کرد: هر ساله پاسخنامه ها بر روی سایت وزارت بهداشت قرار داده می‌شد اما امسال چنین چیزی وجود ندارد.
وی با ادعای اینکه کارنامه‌ها با پاسخنامه‌ها هماهنگ نیست، نسبت به عدم پاسخگویی مسئولان بهداشت به اعتراضات داوطلبان انتقاد کرد و گفت: اگر اعتقاد به درست بودن این نتایج دارند اسامی دو هزار نفر اول را منتشر کنند.
دکتر محققی معاون آموزشی وزارت بهداشت در مورد اعتراض به تفاوت در نمرات و رتبه‌ها و افزایش آن نسبت به دوره‌های گذشته، گفت: آزمون‌های رقابتی این ویژگی‌ را دارند که نتایج آنان تکرار نمی‌شود و نمره و رتبه‌ای که افراد کسب می‌کنند، ملاک پذیرش خواهد بود.
وی با بیان اینکه به دلیل درجه سختی و رقابت بیشتر در این دوره نتایج آن با دوره قبل طبیعتا متفاوت است اظهارکرد: در این دوره سطح نمرات، رقابت و کیفیت آموزشی داوطلبان با دوره قبل متفاوت است، براین اساس نمرات این دوره نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.
محققی افزود: به دلیل شرکت برخی از کارورزان از امتیاز متاهلی و شرکت طیف وسیعی از نخبگان و استعدادهای درخشان در این آزمون رقابت فشرده تری وجود داشته است و سطح نمرات نسبت به دوره قبل تفاوت دارد؛ اما با تلاشی که در گسترش ظرفیت‌ها انجام شده است، مطمئن هستیم افرادی که نمرات خوبی کسب کرده‌اند، پذیرفته خواهند شد.
وی با بیان اینکه نگرانی داوطلبان در این زمینه طبیعی است و باید به صورت منطقی با آن برخورد شود اظهارکرد: در صورتی که داوطلبان اعتراض داشته باشند تصویر پاسخنامه‌شان برای آنان منتشر خواهد شد و در اختیارشان قرار می‌گیرد.
معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه سیستم وزارت بهداشت، سیستم پاسخگویی است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد، تاکید کرد: مرکز سنجش آموزش پزشکی اعتراضات داوطلبان را به صورت مطلوب دریافت و از آنجایی که معمولا درخواست اکثر آنان رویت پاسخنامه است تصویر پاسخنامه را در اختیار آنان قرار می‌دهد.  

==================================== 

معاون آموزشی وزیربهداشت: 10 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند
پذیرش 25درصد مجازین .  مهلت انتخاب رشته 4 تا 7 اردیبهشت
معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به اعلام نتایج اولیه سی و هفتمین دوره آزمون تخصصی پزشکی گفت: حدود ده هزار نفر برای انتخاب رشته مجاز شدند که با توجه به افزایش ظرفیت لحاظ شده 25 درصد از مجازین پذیرفته خواهند شد.
به گزارش خبرنگار  صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محققی با اشاره به افزایش ظرفیت20 درصدی پذیرش داوطلب در آزمون دستیاری تخصصی، گفت: این افزایش ظرفیت در مقایسه با ظرفیت دوره سی و ششم بسیار چشمگیر بوده و افزایش هوشمندانه‌ای در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به پذیرش دستیار در رشته طب هوا- فضا در این دوره برای اولین بار، خاطرنشان کرد: در رشته طب اورژانس بالاترین میزان افزایش ظرفیت را داشته‌ایم که براین اساس ظرفیت آن 120 درصد افزایش یافته است.
معاون آموزشی وزارت بهداشت افزاش ظرفیت رشته‌های مختلف را متناسب با نیاز دانست وخاطرنشان کرد: در اعلام نتایج اولیه دقت‌های لازم و بررسی‌های کامل انجام شده است.
محققی با اشاره به انتخاب 100 رشته محل توسط مجازین، گفت: داوطلبان از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه برای انتخاب رشته مهلت دارند که آنها باید بر اساس رتبه و نمرات نتایج سال‌های قبل، مشورت با اساتید و گروه‌های آموزشی و اطلاعات سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، نسبت به انتخاب رشته اقدام و سریعترین انتخاب را انجام دهند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه سیستم وزارت بهداشت، سیستم پاسخگویی است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد، تاکید کرد: مرکز سنجش آموزش پزشکی اعتراضات داوطلبان را به صورت مطلوب دریافت و از آنجایی که معمولا درخواست اکثر آنان رویت پاسخنامه است تصویر پاسخنامه را در اختیار آنان قرار می‌دهد.
محققی در مورد شناسایی متخلفان در مرحله اعلام نتایج اولیه و بررسی نمرات و رتبه‌های آنان، گفت: تخلفاتی در این زمینه بوده است و در مورد برخی افراد احراز شده است که وزارت بهداشت این موضوع را عمیقا پیگیری و نتایج آن را هر وقت مشخص شود، اعلام می‌کنیم.
وی با بیان اینکه مجموعه وزارت بهداشت مکلف است تخلفات احتمالی را شناسایی و پیگیری کند، خاطر نشان کرد: مستندات معتبر بسیار زیادی در اختیار ماست که با توجه به مباحث قانونی پیگیری می‌شود.
به گزارش ایسنا، محققی درباره لغو مجوز طبابت متخلفان گفت: اعتقاد دارم کسی که تخلف کرده باشد صلاحیت پرداختن به طب پزشکی را ندارد و در مجلس نیز این موضوع عنوان شده است که صلاح نیست متخلفان در مصدر شغل پزشکی بپردازند و این موضوع در مباحث اخلاق حرفه‌ای و پزشکی پیگیری خواهد شد.
وی در مورد شایعاتی مبنی بر شرکت برخی از متخلفان در آزمون مجدد دستیاری گفت: وقتی جرمی اثبات نشده است ما نمی‌توانیم کسی را از شرکت در آزمون محروم کنیم؛ اما حتی اگر فرد متخلفی پس از فارغ التحصیلی آن تخلفش اثبات شود مدارکش را باطل اعلام می‌کنیم. (مکر کنید ما نیز مکر می کنیم) 

================================================== 

(۴) ... در رتبه‌های آنان وجود دارد به چه علت است و در واقع می‌خواهند مطمئن شوند رتبه‌هایشان واقعی است یا خیر؟
مدیرکل حراست وزارت بهداشت اظهار داشت: ما از آنها خواسته‌ایم 20 نفر نماینده معرفی کنند تا نماینده‌ها به همراه کارشناسان فنی مربوطه پاسخنامه‌ها را بررسی کنند و به نتیجه برسند.
علیزاده گفت: در حال حاضر هیچ اعتراضی متوجه برگزاری آزمون نیست و هیچ شبهه‌ای نیز در مورد آزمون مجدد دستیاری وجود ندارد بلکه اعتراض‌ها در مورد رتبه‌ها است. حق قانونی آنها این است که اعتراضات خود را به صورت منطقی و قانونی بیان کنند و وظیفه ما نیز این است که از نظر فنی و قانونی پاسخ آنها را بدهیم.
وی اضافه کرد: در صورتی که این افراد مایل باشند پاسخنامه‌های خود را ببینند این امکان برای آنها وجود دارد و در صورتی که همگان نیاز به دیدن پاسخنامه داشته باشند پاسخنامه‌ها را اسکن کرده و بر روی سایت قرار می‌دهیم.
مدیرکل حراست وزارت بهداشت در مورد اینکه عدم اطمینان داوطلبان ناشی از تقلبی است که در آزمون دستیاری 88 به وجود آمده است گفت: دلیل این اعتراض به دلیل همان عدم اطمینان است چنانکه ما هم معتقدیم عده‌ای خیانت کردند و واقعاً با آبروی مردم بازی کردند اما هرگونه فروش رتبه‌ها محال و غیرممکن است.
وی در مورد رسیدگی به پرونده متخلفین آزمون دستیاری 88 خاطرنشان کرد: خوشبختانه متخلفین آزمون دستیاری 88 با همکاری قوه قضائیه و وزارت اطلاعات دستگیر شده‌اند و دادگاه متخلفین به زودی برگزار می‌شود. البته از زمان دادگاه اطلاع ندارم.
علیزاده در مورد اعتراض داوطلبان در خصوص به طول انجامیدن زمان اعلام نتایج اولیه گفت: این طولانی شدن زمان به دلیل کنترل‌های مجددی بود که بر روی نتایج آزمون دستیاری صورت گرفت.

نظرات 532 + ارسال نظر
حسن گلی سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 09:58 ق.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389 ساعت 09:12 ب.ظ

بابابزرگ اگه این وب نبودمن اینجاتوطرح بزشک خانواده ازغصه غمبادمیگرفتم.بچه هامن خودم جزوکساییم که ازاغتراض ناامیدشدم ومیدونم که خیلی هاهم مثل من شدن چون میدونم دست مافیای سباه توکاره.؛کامران دانشجو؛(بیشرف خاین مزدور)چندماه بیش گفته کسانیکه میخوان تومقاطع بالایی مثل دکتراوبالاترتحصیل کنن بایدبه ولایت قبیح وفاداروبه اصل ولایت فقیه معتقدباشن
تمام بدبختی ماازهمینجااب میخوره
ولی فقص یه کورسوی امیدواسمون مونده؛اونم اینکه ازطریق مجلس حداقل بتونیم باراین جنایتویکم سبکترکنیم چون خیلی ازنماینده ها ازعلت این موضوع خبرندارن وبه اعتراض ماصرفابه عنوان یه اعتراض منطقی نگاه میکنن ویه سری شونم هنوزدستشون به این کثافتکاریاالوده نشده بس شمارو به خدابیاین تااونجایی که میتونیم بیش بریم

ترازو یکشنبه 5 اردیبهشت 1389 ساعت 12:04 ق.ظ


از ماست که بر ماست
اگه امسال اعتراض نکنیم سال بعد وضعییت از اینم بدتر میشه.

[ بدون نام ] شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 11:55 ق.ظ

یک خبر مهم در شهر ما به دو نفر که یکی پسر خاله من است و عضو بسیج است با نمره 340 گفتند در برگه که به منزلش فرستادند گفته شده که از چه چیزی قبول می شوی و فقط دو نفر ای شان حق استفاده از مازاد را دارند به دلایل مختلف عضو بسیج فعالان بودن و دیشب که جشن بر گزار کرده بود ما را هم دعوت کرده بود این نا عدالتی تا کجا و. رتبش بالای 4000 است ولی میگه گفتند از ارتوپدی تبریز قبولی این را با چشم خودم دیدم و این ناعدالتی را نمی توانم تحمل کنم خدا با حق است

[ بدون نام ] جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 11:40 ب.ظ

بچه ها من یک نظر جدید دارم فکر میکنم انها هر دو امتحان رو صحیح کردند و نمره امتحان دوم و رتبه امتحان اولمونو که میگفتن 1000 نفر سوال داشتندا اونو زدند !فقط اینجوری میشه این 1000 تا اختلاف رو توجیه کرد ولا غیر!

[ بدون نام ] جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 11:28 ب.ظ

بچه ها خواهشا یادمون نره که خواستار تعویق زمان انتخاب رشته بشیم وگرنه اگر شنبه انتخاب رشته رو راه بندازن همه چی فراموش میشه ودیگه نمیشه کاری کرد.

فرهاد جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.rez88.persianblog.ir

دوستان عزیز نمره ها و رتبه های اعلام شده در دوره های سه گانه توسط وزاربخانه رتبه های کل داوطلبان سهمیه های آزاد هستش به این ترتیب که نمره ۳۷۰ سال گذشته رتبه کل ۱۱۷۵ داشته با در نظر گرفتن این نکته که داوطلب پذیرفته شده سهمیه آزاد داشته است.پس داوطلبی با شرایط مشابه سهمیه آزاد باید رتبه کل را طبق این جداول مد نظر داشته باشد.البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که امسال ظرفیت پذیرش حدود ۴۰۰ نفری افزایش دارد.

[ بدون نام ] جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 07:02 ب.ظ

۱سئوال اگه کسی واقعأ می دونه بگه واسه انتخاب رشته منه سهمیه آزاد ...رتبه کل ملاکه انتخابه یا رتبه در سهمیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنونم

اقا و یا خانم دکتر محترم جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 04:03 ب.ظ


همکار ان عزیزی که نمره 360 داشتید لطف میکنید و رتبه در سهمیه ازادتان را بنویسید ؟ ممنون میشم از این جهت اصرار دارم که باید رتبه در سهمیه ازاد 2 نفر با یک نمره تاحدی نزدیک به هم باشد ولی یک نفر از شما عزیزان 2643 و دیگری 886 بوده اگر این موضوع را تایید کنید میتوان به عنوان نمونه ای دیگر از تقلب بزرگ و رتبه سازی مسئولین باشد که در برخی موارد تابلو میشه مثل همین مورد
این کار ابدا باعث ضرر زدن به هیچیک نخواهد شد
لطفا رتبه در ازاد تان را بار دیگر قید کنید
ونیز رتبه در سهمیه خاصی که در ان شرکت داشته اید
متشکرم همکارشما

یک سوال جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 02:10 ب.ظ

آیا درسته که اگر مثلا ۱۰۰ نفر نمره ۴۰۱ داشته باشن کسی که نمره ۴۰۰ آورده رتبش ۱۰۰ تا فاصله داره

به قبلی جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 02:06 ب.ظ

میگن.....آزاد

[ بدون نام ] جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 01:46 ب.ظ

۱سئوال اگه کسی واقعأ می دونه بگه واسه انتخاب رشته منه سهمیه آزاد ...رتبه کل ملاکه انتخابه یا رتبه در سهمیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنونم

به اوغی جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 01:26 ب.ظ

آخه کدوم آدم احمقی تو این روزای مهم موبایلشو خاموش میکنه!

[ بدون نام ] جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 12:54 ب.ظ

به فرهاد از پایینی:
انگاری سیبیلت رو خوب چرب کردن که نشستی سر جات چرت و پرت میگی

به محمدرضا جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 12:53 ب.ظ

اگر خودت پاشودی رفتی مردی نه دوستت!

آزاده باشید جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 12:46 ب.ظ

اگر دین ندارید
اگر سواد ندارید و حالا نمره بالای 400 دارید
اگر رتبه خرید
اگر سوال خرییدید
حداقل آزاده باشید
و خفه شوید و از این کثافتها دفاع نکنید و نمک بر روی زخم ما نپاشید

به بالایی از طرف فرهاد جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 12:36 ب.ظ

اگرم چپونده باشند ۶۰۰ نفر و عوضش ظرفیت ۶۴۰ نفر نسبت به پارسال بیشتر شده یعنی از ۱۶۲۳ نفر به ۲۲۶۰ نفر رسیده

[ بدون نام ] جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 12:26 ب.ظ

بچه ها بین 1-1600 شک نکنید 900 نفر چپوندن
بین 1600-2500 هم 500 نفر چپوندن
بابا اگه مردن اسامی استرستها کشور و رتبشونو بگن
یا استریتهای کشور مردونگی کنن و رتبشونو بگن
بعد معلوم میشه این 1600 تا را از کجاشون بیرون اوردن

[ بدون نام ] جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 12:22 ب.ظ


سلام
تو یزد یکی از پسرا که قبلا به همه گفته بوده 420 حالا شده 440
اینقدر هم ذوق کرده که نمیدونه جی کا کنه
یکی دیگه هم گفته بوده 430 حالا شده 450
ولی بقیه که کمتر بودن اکثرا نمرشون کم شده
/

[ بدون نام ] جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 12:21 ب.ظ


سلام
تو یزد یکی از پسرا که قبلا به همه گفته بوده 420 حالا شده 440
اینقدر هم ذوق کرده که نمیدونه جی کا کنه
یکی دیگه هم گفته بوده 430 حالا شده 450
ولی بقیه که کمتر بودن اکثرا نمرشون کم شده
/

استریت...به شیرازی.. پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 11:07 ب.ظ

بویژه تاکید بر حضور کارورزان متاهل و استعدادهای درخشان درطی 4 سال اخیر، که تنها در سال اخیر نبوغ آنها بطور ناگهانی با همت مسئولان شکوفا شده است!!!!!
در چند پست قبل اینو زدم که میخوام به اینم توجه کنین...
چند نکته محض اطلاع..
امسال اصلا سهمیه استعداد ها رو تو این مرحله وارد نکردن و هر کی داشته شده سهمیه آزاد... از طرفی لیست سهمیه استعداد ها رو هر دانشگاه میفرسته.. والا از دانشگاه ما شامل حال 3 نفر میشد.. به طور میانگین اگه هر دانشگاه 10 نفرم داشته باشه میشن 300 نفر که همشونم بالای 400 نمی یارن قطعا "
از افراد متاهل هم که شما اطلاع دارین... چند تا اینترن متاهل میشناسین یا میشناختین سالای قبل که رشته های بالا قبول شه.. اونم بگیریم 200 نفر حالا بالای 400 اوردن..
میشه 500 نفر...
1100 نفر دیگه کیان؟؟؟ بچه ها شک نکنین که حداقل 600-700 نفرو چپوندن این وسط... هیچ منطقی هم نیس که بتونه اینو نقض کنه... مطمئن باشین یک کودتای علمی کردن دوباره.. کوتاه نیاین...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 11:01 ب.ظ

آرزوی موفقیت....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 11:00 ب.ظ

ای ول. منم یه دور میخوام

نوید پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 10:59 ب.ظ

من الان میخوام با یکی از نمایندگان مجلس تلفنی صحبت کنم(نماینده یک شهر کوچک استان خراسان) ...نیم ساعت پیش زنگ زدم گفت در کمیسونه!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 10:39 ب.ظ

کس خواهرمححقی

بانو پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 10:04 ب.ظ

سایت وزارتخونه هم باز نمیشه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 09:44 ب.ظ

doostan va hamkarane mohtarame sakene esfahan va hoome , dr.sadr farda sobh saate 9 miad "khaneye pzeshk ", khahesh mikonam mohrenezam pezeshki va printe karnameye khod ra ham hamrah biyavarid, bavar konid va iman dashte bashid ba ettehad movaffagh mishim ,khahesh mikonam baraye ayandeye khodetoon doostanetoon va shayad roozi farzandanetoon biyayid

شیرازی پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 09:42 ب.ظ

باید همه جوانب اعتراض به ماجرا را در نظر گرفت.
با خوشبینی و بدون فرض فروش هیچگونه رتبه و سوال؛ این پرسش مطرح میشود:
* که چرا آزمونی به این مهمی بدون بررسی سطح سوالات و هوراه با شتابزدگی (که البته به گفته وزیر محترمه برگ زرینی!!!! از کارنامه دولت دهم میباشد که در تمام روند امتحان فقط 3 نفر دخیل بوده اند!!!!!؟؟؟؟!!! در مقایسه با امتحانی که هر ساله با مساعدت دهها دانشیار و استاد و صرف یک سال وقت و نیرو برگزار میشده است!!!!) باعث شده است که 1600 نفر نمره بالای 400 داشته باشند و یا تفاوت بین نمرات 419 و 421 حدود 250 نفر باشد که حتی یک نفر بدون اطلاع از وضعیت دستیاری در ایران و تنها با توجه به جدول ظرفیتهای دانشگاهها، براحتی متوجه میشود که ظرفیت کل رشته ها در ایران برای سهمیه آزاد نهایتا" 3 تا 4 برابر (خوشبینانه ترین حالت) این تعداد میباشد...... و این یعنی فاجعه!
* از طرفی نکات ارائه شده توسط استرایت محترم کاملا" منطقی و موثق میباشد. بویژه تاکید بر حضور کارورزان متاهل و استعدادهای درخشان درطی 4 سال اخیر، که تنها در سال اخیر نبوغ آنها بطور ناگهانی با همت مسئولان شکوفا شده است!!!!!
*البته بیان این نکات بصورت اضافه بر موارد ذکر شده قبلی میباشد و نه چشم پوشی از موارد ذکر شده قبلی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 09:28 ب.ظ

بچه ها من تو سایت سنجش بودم الان .دیگه صفحه ی کارنامه اولیه باز نمیشه شما هم یه امتحان میکنین؟

خاطرات تلخ زندگی یک پزشک پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 09:27 ب.ظ

بچه اینترن های متاهل 4 ساله میتونن امتحان بدن بعد این مردک گفته امسال به خاطر حضور ایناست که اینهمه نمرها بالاست

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 09:15 ب.ظ

بچه ها من تو سایت سنجش بودم الان .دیگه صفحه ی کارنامه اولیه باز نمیشه شما هم یه امتحان میکنین؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 09:12 ب.ظ

خانوما و آقایون پزشکا لطفا کوتاه نیاین.
بررسی اولیه حاکی از تقلب بسیار وسیع و برنامه ریزی شده است. پس لازم بدون احساساتی شدن و اینکه اجازه بدین کسی مسیر صحیح اعتراضاتون را منحرف کنهُُ ُمطالبات منطقی تون را با هم هماهنگ کنید و در مسیری حرکت کنید که منطقا مجبور به جوایگویی بشن و قدم به قدم حقیقت بر افراد دیگه هم آشکار بشه(.همراهی همه دوستان شرط لازم موفقیت است.)
مثلا اعلام اسامی ۲۰۰ نفر اول و بررسی سوابق تحصیلی و دانشگاهیشون و تیپ سیاسی شون قطعا مثمر ثمر خواهد بود.
چه طور ممکنه با نمره بالای ۴۸۰ یه نابغه درسخون دانشگاه تهران جایی در ۲۰ نفر اول نداشته باشه یابا نمره بالای ۴۶۵ یه نخبه دیگه دانشگاه تهران در بین ۵۰ نفر اول نباشه. اگه ادله این دوستان استعداد های درخشان ناشناخته ای هستن که این چند ماه پا به عرصه گذاشتن که جای این بیچاره ها رو گرفتن خوبه که ما بشناسیمشون. آخه قرار سالها در حرفه شما باشن.
موفق باشین انشاا...

بچه ها لطف کنید و مرد باشید پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام دوستان من از شهرستان میام تنها امید ما ایجاد یک تجمع عظیم جلوی مجلس هست حتما با خانواده هاتون بیایید مگه اونا تو این مدتی که شما درس می خوندید زجر نکشیدند به دوستانی که می خوان سال د پگه امتحان بدن هم خبر بدین حتما smsبزنید چون همه به اینترنت دسترسی ندارن اگر الان ساکت بشیم سال دیگه بلای بد تری رو به سرمون میارن چطور که اگه سال قبل دوستان تحصن درست حسابی کرده بودن امسال این اتفاق نمی افتاد.

کمک کنید پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 09:01 ب.ظ

بچه ها یادتون نره اعتراض به سهمیه ظالمانه مازاد ومدیران علی الخصوص به دیوان عدالت اداری حتما حتما در دستور کارمون باشه وفراموش نشه. اگه به دور ورتون نگاه کنید همه کسانی که مدیر هستن یا فقط در استخدام هستن و۵ سال از استخدامشون ودر وزارت بهداشت گذشته با احتساب ۲ سال طرح یاسربازی( مشمولین سهمیه مازاد) همه اعلام رضایت از امتحان ونمره ورتبه شون میکنن چون میدونن که مثل ۳ سال گذشته با نمره ۲۵۰ ۲۷۰ ۳۰۰۳۱۰۳۲۰۳۳۰ قلب ارتورادیو ای.ان.تی اعصاب و... قبولن. حتما در مورد این سهمیه ها به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 08:54 ب.ظ

گفته می شود...نمره اول 517
نمره دوم 513(این قطعی است)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 08:23 ب.ظ

به اصفهانیها اطلاع رسانی کنید

به حسام پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 08:22 ب.ظ

ازشون ببرس تو این یه سال چی خوردن مغزشون رشد کرده به منم بگو گل بسر آدم هرچی و شنید که باور نمیکنه. خدا به آدم عقل داده

بانو(اطلاع رسانی کنید) پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 07:59 ب.ظ

لطفا نمرات بالاتر از ۱۵۰ هرچه سریعتر نمره و رتبه تون و به این شماره اس-ام-اس کنید.بچه ها دارن نمودار تهیه می کنند.(دکتر مسجدی)
۰۹۱۲۲۲۴۵۹۹۶

الف پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 07:51 ب.ظ

بابابزرگ ادرس اونجا یی که باید جمع بشیم رو هم بیزحمت قید کن.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 07:49 ب.ظ


لطفا در درخواستهاتون اینو هم مدنظر داشته باشین که سوالهای زیادی ایراد داشت واعتراض به اونا نتیجه نداد. از خواسته های ما بررسی مجدد سوالات مورد اعتراض توسط یک گروه بیطرف از اساتید.خواهش میکنم.مهم مهم مهم مهم
/

الف پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

بابا بزرگ بچه هایی که از شهرستان میاند دسترسی مرتب و دائم به اینترنت ندارند که.صبح فردا ،جمعه یه پست جدید با عنوان گنده بذار که همه بیان وزارت یا مجلس یا در خونه وزیر یا سر قبر ننه محققی!!!!!!!!فقط زود تکلیف رو مشخص کنید.جاش زیاد فرق نداره.اما یه جایی باشه که دیدیه بشیم.حتی از قبل به نهاد های خبر گذاری هم اطلاع بدیم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 07:46 ب.ظ

doostan va hamkarane mohtarame sakene esfahan va hoome , dr.sadr farda sobh saate 9 miad "khaneye pzeshk ", khahesh mikonam mohrenezam pezeshki va printe karnameye khod ra ham hamrah biyavarid, bavar konid va iman dashte bashid ba ettehad movaffagh mishim ,khahesh mikonam baraye ayandeye khodetoon doostanetoon va shayad roozi farzandanetoon biyayid

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 07:44 ب.ظ

doostan va hamkarane mohtarame sakene esfahan va hoome , dr.sadr farda sobh saate 9 miad "khaneye pzeshk ", khahesh mikonam mohrenezam pezeshki va printe karnameye khod ra ham hamrah biyavarid, bavar konid va iman dashte bashid ba ettehad movaffagh mishim ,khahesh mikonam baraye ayandeye khodetoon doostanetoon va shayad roozi farzandanetoon biyayid

حسام پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 07:35 ب.ظ

خیلیهانمره بالاآوردند کسایی رامیشناسم که پارسال نمره اشون به زور300میرسیدولی حالاهمون هانمره بالای400 آوردند چرافکرمیکنیدتقلب شده بیاییدواقع بین باشیم

با نظر فرهاد موافقم پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 07:20 ب.ظ

به نظر من نتایج امتحان اول رو هم بطور شفاف در اختیار پزشکان قرار بدن اونوقت معلوم میشه با وجود به اصطلاح تقلبی که در امتحان اول شده بود رتبه ها چقدر به واقعیت نزدیکتر بوده چون مطمئنا نتایج امتحان ابطال شده با سالهای قبل که همه میدونستیم تقلب درش وجود داشته همخوانی بیشتری (نسبت به امتحان بی پایه و غیر استاندارد دومی که به شکل ناشیانه ای در اعلام رتبه ها سنتز رتبه های غیر واقعی آشکارا در اون مشخص بود) را نشان خواهد داد.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 07:19 ب.ظ

الان هدف یک چیز است:

علت تفاوت بسیار بسیار بسیار زیاد رتبه های امسال نسبت به سال های قبل

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 07:16 ب.ظ

من هم نمرمو ۲ بار دیگه چک کردم و۴ نمره کمتر بود کجا باید بگم؟
لطفا در درخواستهاتون اینو هم مدنظر داشته باشین که سوالهای زیادی ایراد داشت واعتراض به اونا نتیجه نداد. از خواسته های ما بررسی مجدد سوالات مورد اعتراض توسط یک گروه بیطرف از اساتید.خواهش میکنم.مهم مهم مهم مهم
/

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 07:14 ب.ظ

من هم نمرمو ۲ بار دیگه چک کردم و۴ نمره کمتر بود کجا باید بگم؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 07:11 ب.ظ

آهان مرسی از توضیحت.آخه من نمیدونستم رهبرم جز صنف ماست که میگه عکسش ایشون و بگیریم دستمون!!!
منم کاملا موافقم که ما اگه قراره حتی فقط صدامون و بشنون نباید ذره ای سیاسیش کنیم اما دیگه قرار نیست از اون طرف بیفتیم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 07:08 ب.ظ

لطفا در درخواستهاتون اینو هم مدنظر داشته باشین که سوالهای زیادی ایراد داشت واعتراض به اونا نتیجه نداد. از خواسته های ما بررسی مجدد سوالات مورد اعتراض توسط یک گروه بیطرف از اساتید.خواهش میکنم.مهم مهم مهم مهم
/

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 07:06 ب.ظ

دوستان حالا که داریم اعتراض میکنیم وکار به دیوان عدالت اداری کشیده میشه نذاریم بحث سهمیه های ناعادلانه مازاد ومدیران از یاد بره . حتما شایت در مورد این سهمیه ها ودر خواست حذف اونا رو مد نظر داشته باشیم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 07:01 ب.ظ

لینک پرسشنامه ای که پر کرده اید زیر همان صفحه کارنامه اولیه دراینترنت موجود است. با کلید نهایی چک کنید - حتما- اگر نکنید ضرر می کنید- نمره یک یکی از دوستان با کلید نهایی 389 بود که درکارنامه 377 زده اند- باور میکنید!!!!!-- زیر

از طالب حق به استریت و پزشکان محترم پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 07:00 ب.ظ

به نام خدا
از طالب حق به استریت و پزشکان محترم
پنجشنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 3:07 PM
چرا تصمیم نمی گیرید وجمع بندی نمی کنید

توجه توجه توجه توجه توجه


لطفا موارد زیر را با نامه استریت کامل کرده و پس از جمع بندی ارسال کنید.

با سلام وتشکر

باید حداقل رزومه2000 نفر(390 به بالا)
دویست 2000 نفره اول را به همرا ه تمام مشخصات و شهر و دانشگاه آنها اعلام نمایند

در ضمن موارد زیر خالی از لطف نمی باشد و تکمیل کننده است.

طالب حق
پنجشنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 07:30 AM
ختم کلام جامع و کامل

امیدوار باشید و پیگیری کنید...
مطمئن هستم اگر پیگیری کنید به نتیجه خواهید رسید

چرا که رتبه ها ونمره ها... نمایانگر همه چیزست که ....یا واقعا کامپیوتر اشتباه کرده یا این ها بلد نیستند و تازه کارند و یا خدای نا کرده ......

توجه توجه
توجه توجه
توجه توجه

1-محل در خواست مطالباتتان را دقیق مشخص کنید و پراکنده نشوید که حضورتان کم رنگ می گردد

2- بهتر است مجلس هم بروید

3- به نماینده های هر شهر مراجعه وطومار بنویسید

4- حتما بخواهید لیست 2000 نفره اول را به همرا تمام مشخصات و شهر ودانشگاه اعلام نمایند

- حتما بخواهید لیست 2000 نفره اول را به همرا تمام مشخصات و شهر ودانشگاه اعلام نمایند
- حتما بخواهید لیست 2000 نفره اول را به همرا ه تمام مشخصات و شهر ودانشگاه اعلام نمایند

5- درضمن لیست افرادی که سئوال خر بوده اند .. وآیا امتحان دادند...

6-توجه کنید که اصلا انتشارکارنامه دردی را دوا نمی کند

7- نمرات 90-110 نسبت به قبل افزایش داشته !!!!!!!! توجه کنید نسبت به سال دوسال پیش باید مقایسه کرد نه پارسال.

8-خواسته هایتان را صنفی بگوئید

درخواستتان منطقی باشد تا بهانه ای نباشد وواقعا مسئولین بتوانند پیگیری کنند.

خداوند یار همه حق طلبان باشد یا علی...

فرهاد پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:57 ب.ظ http://www.rez88.persianblog.ir

یهپیشنهاد اگه دوستان موافقند در مورد اون در مطالباتمون از وزیر ونمایندگان مد نظر داشته باشیم
به نظر من نتایج امتحان اول رو هم بطور شفاف در اختیار پزشکان قرار بدن اونوقت معلوم میشه با وجود به اصطلاح تقلبی که در امتحان اول شده بود رتبه ها چقدر به واقعیت نزدیکتر بوده چون مطمئنا نتایج امتحان ابطال شده با سالهای قبل که همه میدونستیم تقلب درش وجود داشته همخوانی بیشتری (نسبت به امتحان بی پایه و غیر استاندارد دومی که به شکل ناشیانه ای در اعلام رتبه ها سنتز رتبه های غیر واقعی آشکارا در اون مشخص بود) را نشان خواهد داد.در این مورد هم نظر بدین لطفا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:57 ب.ظ

به نام خدا
از طالب حق به استریت و پزشکان محترم
پنجشنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 3:07 PM
چرا تصمیم نمی گیرید وجمع بندی نمی کنید

توجه توجه توجه توجه توجه


لطفا موارد زیر را با نامه استریت کامل کرده و پس از جمع بندی ارسال کنید.

با سلام وتشکر

باید حداقل رزومه2000 نفر(390 به بالا)
دویست 2000 نفره اول را به همرا ه تمام مشخصات و شهر و دانشگاه آنها اعلام نمایند

در ضمن موارد زیر خالی از لطف نمی باشد و تکمیل کننده است.

طالب حق
پنجشنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 07:30 AM
ختم کلام جامع و کامل

امیدوار باشید و پیگیری کنید...
مطمئن هستم اگر پیگیری کنید به نتیجه خواهید رسید

چرا که رتبه ها ونمره ها... نمایانگر همه چیزست که ....یا واقعا کامپیوتر اشتباه کرده یا این ها بلد نیستند و تازه کارند و یا خدای نا کرده ......

توجه توجه
توجه توجه
توجه توجه

1-محل در خواست مطالباتتان را دقیق مشخص کنید و پراکنده نشوید که حضورتان کم رنگ می گردد

2- بهتر است مجلس هم بروید

3- به نماینده های هر شهر مراجعه وطومار بنویسید

4- حتما بخواهید لیست 2000 نفره اول را به همرا تمام مشخصات و شهر ودانشگاه اعلام نمایند

- حتما بخواهید لیست 2000 نفره اول را به همرا تمام مشخصات و شهر ودانشگاه اعلام نمایند
- حتما بخواهید لیست 2000 نفره اول را به همرا ه تمام مشخصات و شهر ودانشگاه اعلام نمایند

5- درضمن لیست افرادی که سئوال خر بوده اند .. وآیا امتحان دادند...

6-توجه کنید که اصلا انتشارکارنامه دردی را دوا نمی کند

7- نمرات 90-110 نسبت به قبل افزایش داشته !!!!!!!! توجه کنید نسبت به سال دوسال پیش باید مقایسه کرد نه پارسال.

8-خواسته هایتان را صنفی بگوئید

درخواستتان منطقی باشد تا بهانه ای نباشد وواقعا مسئولین بتوانند پیگیری کنند.

خداوند یار همه حق طلبان باشد یا علی...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:54 ب.ظ

PAS INSHALLA SHANBE JOLOYE MAJLES CHE TATIL CHE BAZ
OK?

از طالب حق به استریت پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:52 ب.ظ

صنفی حرف بزنیم جواب خواهیم گرفت نه ...

همین خبرنگارها خیلی می توانند برای گفتن حرف حق به ما کنند.
خوشبین باشیم

تعجب چرا
یا علی.

فرهاد پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:49 ب.ظ http://www.rez88.persianblog.ir

پروردگارا :خود را تقدیم تو میدارم ، با من کن و از من ساز آنچه خود اراده کنی ، از اسارت نفس رهایم کن تا انجام اراده ات را بهتر توانم ، مشکلاتم را بگیر تا پیروزی بر آنها شاهدی باشد برای کسانیکه با قدرت تو ، عشق تو ، و راه تو یاریشان خواهم داد ، باشد که همیشه بر اراده ات گردن نهم.( آمین )

به استریت پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:45 ب.ظ

نامتون عالیه
امیدوارم نتیجه بده

محمدرضا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام....من شوکم....داریم از مشهد برای شنبه صبح می آییم تهران...همه بیان حقه مونه....امام رضا و خدا با ماست ما پیروزیم به یاری خدا....



۱سئوال اگه کسی واقعأ می دونه بگه واسه انتخاب رشته منه سهمیه آزاد ...رتبه کل ملاکه انتخابه یا رتبه در سهمیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنونم

استریت به طالب حق !!! پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:38 ب.ظ

لطفا خبر خبرگزاری ها رو اینجا نذارین.. گوشمون پره از این چرندیات... اینا اگه خبرنگار واقعی بودند..الان توی اوین بودن...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:34 ب.ظ

اینا بی پدرن پررون مردمو تو هر زمینه نفهم فرض میکنن و توجیهاتی میارن که هر بچه ای متوجه غیرمنطقی بودنش میشه
کتاب قلعه حیواناتو بخونید ببینید اینا همون خوکهای کثیفن
امیدوارم هر چه زودتر سرنگون شن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:31 ب.ظ

نه عزیز من نمی خواد برای اینکه دل این سبز رو بدست بیاری همه رو به گا بدی حرف بدی زده نشده که قهر کرده باشه اون بابا گفته قضیه رو سیاسی نکنیم حرفشم کاملا منطقیه
به نظر منم هر حرف و شعارو حرکتی که بخوان به ما انگ سیاسی بزنن و از این طریق راه و به بیراهه بکشونن نباید باشه
اصلا از کجا معلوم که خودشون چندتا عامل نفوذی نفرستن تا راهمونو به بیراهه بکشن ما خودمون باید هشیاریمونو روز شنبه حفظ کنیم فقط صنفی

طالب حق پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:29 ب.ظ

آزمون دستیاری باز هم به جنجال کشیده شد

در حالی که آزمون نخست دستیاری پزشکی به دلیل افشای فروش سوالات آن ابطال شده بود و آزمون دوم تحت تدابیر شدید برگزار شده بود با اعلام نتایج آزمون دوم بازهم پزشکان در برابر وزارت بهداشت تجمع کرده اند.
از صبح امروز حدود 300 نفر از پزشکان شرکت کننده در آزمون دستیاری با حضور در ساختمان وزارت بهداشت واقع در شهرک قدس اعتراض خود را نسبت به نتایج اعلام شده ابراز کرده اند.
در واکنش به این تجمع ، مسوولان معترضین را به سالن اجتماعان وزارت بهداشت هدایت کردند تا معاون وزیر پاسخگویشان باشد.
این افراد معتقدند اگر در آزمون قبلی سوالات به فروش رفته است در آزمون اخیر رتبه ها فروخته شده است.
اکثر افراد حاضر در این تجمع جز رتبه های برتر پزشکی هستند که نسبت به آنچه وقوع تقلب در اعلام نتایج آزمون دستیاری می دانند معترضند.
در این باره ، محمد علی محققی معاون آموزشی وزارت بهداشت در خصوص اعتراضات عده ای از داوطلبان آزمون دستیاری که امروز چهارشنبه در محل وزارت بهداشت حضور یافته اند، گفت: سطح نمرات و کیفیت شرکت کنندگان در هر آزمون و هر دوره متفاوت است و در آزمونهای رقابتی همواره این نوع اعتراضات وجود داشته و طبیعی است.
وی اظهار داشت: یکی از دلایلی که سطح نمرات نسبت به دوره قبل بالاتر رفته این است که طیف وسیعی از کارورزان متاهل و دانشجویان استعداد درخشان در آن شرکت داشته و به رقابت پرداخته اند.
معاون وزیر بهداشت نگرانی داوطلبان را امری طبیعی دانست و در عین حال افزود: داوطلبان مطمئن باشند که نتیجه نهایی با نهایت دقت اعلام می شود.




گردآوری:‌گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:asriran.com

طالب حق پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:26 ب.ظ


دی پرس:
برای چندمین‌بار شفافیت آزمون دستیاری زیر سئوال رفت

از مجموع حدود 51هزار داوطلب آزمون دستیاری حدود 5 تا 6 هزار نفر کسانی هستند که واقعاً درس خوانده و زحمت کشیده‌اند. برآورد من این است که بیش از 08 درصد این افراد اکنون شگفتی زده و متعجب هستند و نمی‌توانند این نتایح را باور کنند.

ایلنا: بیش از 001نفر از شرکت‌کنندگان آزمون دستیاری پزشکی وزارت بهداشت صبح امروز با تجمع در سالن اصلی و در ورودی این وزارتخانه نسبت به نحوه اعلام و تاخیر در اعلام نتایج این آزمون اعتراض و خواستار شفافیت و تجدیدنظر در نتایج این آزمون شدند.

این شرکت‌کنندگان که همگی جز شرکت‌کنندگان آزمون دستیاری پزشکی وزارت بهداشت بودند با مطرح کردن شعارهایی خواستار ارائه توضیحات از سوی وزیر بهداشت و مسئولین این وزارتخانه در رابطه با علت تاخیر در ارسال کارنامه‌ها، اصلاحیه‌ آزمون و تغییرات چشمگیر برخی رتبه‌ها شدند.

یکی از تجمع‌کنندگان در این رابطه گفت: همه ساله پس از برگزاری آزمون دستیاری پزشکی پاسخ‌نامه هر فرد از سوی مسئولین برگزاری آزمون اسکن و به ایمیل شخصی داوطلب ارسال می‌شد، اما امسال هیچ پاسخ‌نامه‌ای از سوی مسئولین به هیچ‌کس ارسال نشده است که قطعا شفافیت برگزاری این آزمون را زیر سئوال می‌برد.

دیگر شرکت‌کننده آزمون دستیاری دلیل عدم شفافیت برگزاری این آزمون و نحوه اعلام نتایج را عجله وزارت بهداشت در برگزاری آزمون دستیاری عنوان کرد و افزود: سال گذشته کارنامه‌ها طی 10 روز به داوطلبان ارسال شد که این در حالی است که امسال ارسال کارنامه 47 روز طول کشیده است و اصلاحیه آزمون نیز سال قبل طی چهار روز ارسال شد که امسال تا 12 روز طول کشید.

تجمع‌کنندگان در ساعات اولیه صبح در مقابل درب ورودی اصلی وزارت بهداشت تجمع کردند که در ادامه وارد سالن اصلی این وزارتخانه شدند و با ارائه شعارهایی خواستار رسیدگی به شکایات خود از سوی وزیر و مسئولین وزارت بهداشت شدند.

نتایج آزمون دستیاری امسال بی‌سابقه و مبهم است

دبیر هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ گفت: نتایچ آزمون دستیاری امسال بی‌سابقه و مبهم است و اکثر داوطلبان ممتاز این آزمون را شگفتی زده و متعجب کرده است.

شاهرخ خوش سیرت در گفتگو با فارس، افزود: نمره بالای 004 و 006 آزمون دستیاری نمره بالایی است و هر سال حدود 002 نفر از داوطلبان این آزمون می‌توانستند چنین نمره‌ای بگیرند اما امسال بیش از 0031 نفر از داوطلبان آزمون دستیاری نمره بالای 004گرفته‌اند که بسیار ابهام آمیز و بی سابقه است و اکثر داوطلبان را شگفتی زده و متعحب کرده است.

وی گفت: از مجموع حدود 51هزار داوطلب آزمون دستیاری حدود 5 تا 6 هزار نفر کسانی هستند که واقعاً درس خوانده و زحمت کشیده‌اند. برآورد من این است که بیش از 08 درصد این افراد اکنون شگفتی زده و متعجب هستند و نمی‌توانند این نتایح را باور کنند.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ ادامه داد: هر احتمالی وجود دارد ممکن است آزمون خیلی آسان بوده باشد و بسیاری از داوطلبان توانسته باشند نمره بالا بگیرند اما به هر حال احتمال هر گونه تخلف را هم نمی‌توان در بدو کار کنار گذاشت و به هر حال بهتر است وزارت بهداشت با توجه به اعتراض تعداد قابل توجهی از داوطلبان این آزمون، موضوع و نتایج آزمون دستیاری را یکبار دیگر بررسی کنند تا ابهامات بر طرف شود. به خصوص اینکه آزمون دستیاری امسال یکبار به علت لو رفتن سؤالات باطل شد و آزمون مجدد در فاصله زمانی کوتاهی بعد از آزمون ابطال شده برگزار شد.

آزمون دستیاری (برای ورود پزشکان عمومی به مرحله تخصص پزشکی) امسال با حضور حدود 51 هزار پزشک عمومی یکبار در تاریخ 92 بهمن برگزار شد که به علت لو رفتن سؤالات با دستور وزیر بهداشت باطل شد.

آزمون مجدد نیز 31 اسفند برگزار شد و نتایج اولیه این آزمون دیروز از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام شد که با اعتراض و تجمع صبح امروز جمعی از داوطلبان این آزمون مقابل وزارت بهداشت مواجه شد.

بانو پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:24 ب.ظ

بچه ها تو رو خدا یکی بگه شرایط ذخیره شدن چیه؟

به الف پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:24 ب.ظ

شهریاری گفت یکشنبه وزیر با معاوناش مید مجلس.
!!!!!!!!!!!!!!!!!
چند روز بعد:
هفته بعد جلسه داریم!!!!!!!!!!!
هفته بعد:
باید توضیح دهند
هفته بعد:
ما رصد می کنیم
هفته بعد:
در دست بررسی هست
هفته بعد:
.....................
...........................
...........................
گوشمون پر است از این حرفا....
باید کاری بزرگ کرد............
بهترین کار تجمع هست.هر چه تجمع بزرگتر بهتر
فقط دوستان محل رو دقیق مشخص کنند

طالب حق پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:24 ب.ظ

تابناک:
آزمون دستیاری باز هم معترض پیدا کرد

برخی از داوطلبان شرکت کننده در آزمون دستیاری به نتیجه اعلام شده از سوی وزارت بهداشت اعتراض دارند و برای رسیدگی به اعتراضات خود خواهان ملاقات با وزیر بهداشت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از داوطلبان آزمون دستیاری با اعلام نتایج این آزمون در روز گذشته از صبح امروز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه در محل وزارت بهداشت تجمع کردند.

این افراد خواهان بررسی رتبه ها و نمرات اعلام شده هستند و درخواست ملاقات با وزیر بهداشت را دارند.

محمد علی محققی معاون آموزشی وزارت بهداشت در خصوص اعتراضات عده ای از داوطلبان آزمون دستیاری که امروز چهارشنبه در محل وزارت بهداشت حضور یافته اند، گفت: سطح نمرات و کیفیت شرکت کنندگان در هر آزمون و هر دوره متفاوت است و در آزمونهای رقابتی همواره این نوع اعتراضات وجود داشته و طبیعی است.

وی اظهار داشت: یکی از دلایلی که سطح نمرات نسبت به دوره قبل بالاتر رفته این است که طیف وسیعی از کارورزان متاهل و دانشجویان استعداد درخشان در آن شرکت داشته و به رقابت پرداخته اند.

معاون وزیر بهداشت نگرانی داوطلبان را امری طبیعی دانست و در عین حال افزود: داوطلبان مطمئن باشند که نتیجه نهایی با نهایت دقت اعلام می شود.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.

به همه همکاران پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:23 ب.ظ

لطفا در درخواستهاتون اینو هم مدنظر داشته باشین که سوالهای زیادی ایراد داشت واعتراض به اونا نتیجه نداد. از خواسته های ما بررسی مجدد سوالات مورد اعتراض توسط یک گروه بیطرف از اساتید.خواهش میکنم.مهم مهم مهم مهم

به بابا بزرگ پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:21 ب.ظ

لطفا در صدر وبلاگ خبر تجمع روز شنبه جلوی مجلس را درج نمایید تا همه بدانند.

به سبز عزیز پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:16 ب.ظ

سبز جان نرو بیا بابا. اینا زیاد شوکه شدن برت و بلا گفتن به خدا. دلت نگیره من الان اومدم

طالب حق پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:15 ب.ظ

جام جم:
مدیرکل حراست وزارت بهداشت:
داوطلبان آزمون دستیاری کتبا اعترض خود را اعلام کنند
جام جم آنلاین: مدیرکل حراست وزارت بهداشت در پاسخ به اعتراض جمعی از داوطلبان آزمون دستیاری ، ضمن تاکید بر صحت نتایج ، گفت: داوطلبان معترض به اختلاف در نمرات و رتبه‌ها می‌توانند درخواست خود را به صورت کتبی و به صورت منطقی اعلام کنند و حتی اگر تمایل دارند که ملاقات حضوری داشته باشند عده‌ای را به نمایندگی انتخاب تا موارد مورد اعتراض آنان را به لحاظ فنی با حضور کارشناسان بررسی کنند.

به گزارش ایسنا ، محمد علیزاده با بیان اینکه نتایج آزمون دستیاری پس از چندین بار چک پاسخنامه‌ها اعلام شد ، افزود: با اطمینان از سلامت نمرات از لحاظ فنی ، نتایج اولیه را اعلام کردیم و این طبیعی است که پس از اعلام نمرات عده‌ای اعتراض داشته باشند چرا که از ریزه کاری فنی اطلاعی ندارند.

وی با تاکید بر اینکه در خود برگزاری آزمون هیچ مشکلی وجود ندارد ، خاطرنشان کرد: در زمینه آزمون هیچ شک و شبهه‌ای نیست و حتی یک مورد اعتراض در این زمینه هم نداشتیم.

علیزاده با بیان اینکه اعتراض داوطلبان پس از اعلام نتایج طبیعی است چرا که از یک عرصه وارد عرصه دیگر می‌شوند ، خاطرنشان کرد: ولی رفتار آنان باید منطقی باشد و ما حاضریم پاسخ نامه آنان را به صورت اسکن شده در اختیار داوطلبان قرار دهیم تا شک و شبهه آنان از بین برود.

مدیرکل حراست وزارت بهداشت در خصوص اعتراض داوطلبان به فروش رتبه‌ها تاکید کرد: فروش رتبه‌ها محال است، با کمک وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی متخلفان آزمون دستگیر شدند و امیدواریم دادگاه آنها به زودی تشکیل شود.

وی با اشاره به تفاوت در نمرات و رتبه‌ها نسبت به دوره‌های گذشته ، گفت: از آنجایی که رقابت بسیار نزدیک است رتبه‌ها نیز به هم نزدیک شده است.

مدیرکل حراست وزارت بهداشت در عین حال تاکید کرد: ما اطمینان می‌دهیم که هیچ اتفاقی برای آزمون نیافتاده است و دلایل تاخیر در اعلام نتایج هم چک چنین دفعه‌ پاسخ نامه‌ها بوده است البته وظیفه ما نیز پاسخگویی به داوطلبان است که این کار را انجام می‌دهیم.

طالب حق پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:14 ب.ظ


فارس گزارش می‌دهد
ابهامات آزمون دستیاری امسال از نگاه داوطلبان

خبرگزاری فارس: جمعی از داوطلبان آزمون دستیاری امسال که با تجمع مقابل ساختمان وزارت بهداشت به نتایج اعلام شده اعتراض داشتند، ابهامات این آزمون را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار بهداشت ودرمان فارس نتایج آزمون دستیاری که 13 اسفند سال گذشته با حضور حدود 15 هزار داوطلب از بین پزشکان عمومی سراسر کشور بعد از ابطال آزمون دستیاری مورخ 29 بهمن برگزار شده بود شب گذشته اعلام شد که با تجمع آعتراض آمیز جمعی از داوطلبان مقابل وزارت بهداشت مواجه شد.
یکی از داوطلبان معترض این آزمون در مقابل وزارت بهداشت که کودک حدود 2 ساله خود را در بغل گرفته بود در این باره به خبرنگار فارس گفت: نمره آزمونم سال گذشته 380 شده بود که بر اساس آن رتبه‌ام حدود 160 بود اما الان می‌بینم با نمره 390 رتبه‌ام 1400 شده است. این برای من تعجب آوز است چرا که اگر نمره‌های افراد در طی 10 سال گذشته را بررسی کنید متوجه می‌شوید که داوطلب با نمره 490 رتبه 20 یا پایین‌تر را به‌دست می‌آورد.
داوطلب دیگری نیز گفت: من دختر شهید هستم. سال گذشته دراین آزمون شرکت کردم و با نمره 300 رتبه 30 شاهد را کسب کردم اما حالا با همان نمره رتبه 250 شاهد را کسب کرده‌ام.
داوطلب دیگری نیز در این زمینه یادآور شد: کارنامه‌های آزمون معمولاً 7 تا 9 روز پس از آزمون منتشر می‌شد اما در آزمون اخیر 47 روز بعد از برگزاری آزمون اعلام شد که دلیل این موضوع باید مشخص شود.
همچنین دو داوطلب این آزمون به نام‌های مرادی و انعام زاده که نمره یکی 434 و دیگری 433 است و با اختلاف یک نمره 22 رتبه تفاوت رتبه داشتند گفتند: رتبه یکی از ما 580 و دیگری 558 است و این اختلاف رتبه فقط با اختلاف یک نمره منطقی نیست.
معترضان در این آزمون از مسئولان برگزاری امتحان درخواست داشتند با انتشار پاسخنامه‌ها و اسامی مشخص شود که علت نبود همخوانی بین رتبه‌ها و کارنامه‌ها چیست؟
محمدعلی محققی، معاون آموزشی وزارت بهداشت نیز در این باره به خبرنگاران گفت: در اعلام نتایج تفاوت بارزی نسبت به سال گذشته نداشتیم فقط این نتایج 10 روز دیرتر برای دقت بیشتر اعلام شد. در چنین مواردی همیشه اعتراض وجود دارد مهم این است که فضای لازم ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه آزمون دستیاری با دقت‌ بالایی تصحیح شد افزود: مجموعه افرادی که نمره بالای 150 کسب کردند می‌توانند کارنامه خود را روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مشاهده کنند.
وی با بیان اینکه در این آزمون سطح نمرات داوطلبان بالاتر بود و افراد نمرات بهتری کسب کردند تصریح کرد:‌ جدی بودن رقابت بین داوطلبان و حضور شرکت کنندگان جوان‌تر دلیل این امر است.

دلشکسته پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:14 ب.ظ

قباحت تقلب امسال آنقدر زیاد است که اگر اکنون ساکت باشیم تا آخر عمرمان از عذابش خواهیم سوخت
همکاران توجه کنید که احتمال دستبرد در مرحله انتخاب رشته وجود دارد و اگر الآن به پا نخیزیم این احتمال بیشتر است چون دیگر ترسی از کسی ندارند آزادانه هر دستکاری که بخواهند می کنند و از سالهای بعد دیگر باید دستیاری را در خواب ببینیم!
لذا از دانشجویان و اینترن ها هم تقاضا داریم روز شنبه در تجمع ما شرکت کنند. چرا که اگر اکنون کاری نکنیم دیگر کارمان تمام است.

طالب حق پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:13 ب.ظ

تایج آزمون امسال بی سابقه ومبهم است واکثرداوطلبان ممتاز این آزمون را شگفت زده کرده است.


تایج آزمون امسال بی سابقه ومبهم است واکثرداوطلبان ممتاز این آزمون را شگفت زده کرده است.

نمره بالای 400 از 600 آزمون دستیاری نمره بالایی است و هرسال حدود 200 نفر می توانستند چنین نمره ای بگیرند اما امسال بیش از 1300 نفر از داوطلبان آزمون دستیاری نمره بالای 400 گرفته اند که بسیار ابهام آمیز و بی سابقه است و اکثر داوطلبان را شگفتی زده و متعجب کرده است .

نمره بالای 400 از 600 آزمون دستیاری نمره بالایی است و هرسال حدود 200 نفر می توانستند چنین نمره ای بگیرند اما امسال بیش از 1300 نفر از داوطلبان آزمون دستیاری نمره بالای 400 گرفته اند که بسیار ابهام آمیز و بی سابقه است و اکثر داوطلبان را شگفتی زده و متعجب کرده است .

هر احتمالی وجوددارد ممکن است آزمون خیلی آسان بوده باشد بسیاری از داوطلبان توتنسته باشند نمره بالا گیرند اما به هر حال احتمال هرگونه تخلف را هم نمی توان در بدو کار کنار گذاشت و به هر حال بهتر است وزارت بهداشت با توجه به اعتراض قابل توجهی از داوطلبان این آزمون ، موضوع و نتایج آزمون دستیاری را یکبار دیگر بررسی کنند تا ابهامات بر طرف شود . اما به هر حال احتمال هرگونه تخلف را هم نمی توان در بدو کار کنار گذاشت و به هر حال بهتر است وزارت بهداشت با توجه به اعتراض قابل توجهی از داوطلبان این آزمون ، موضوع و نتایج آزمون دستیاری را یکبار دیگر بررسی کنند تا ابهامات بر طرف شود .

هر احتمالی وجوددارد ممکن است آزمون خیلی آسان بوده باشد بسیاری از داوطلبان توتنسته باشند نمره بالا گیرند اما به هر حال احتمال هرگونه تخلف را هم نمی توان در بدو کار کنار گذاشت و به هر حال بهتر است وزارت بهداشت با توجه به اعتراض قابل توجهی از داوطلبان این آزمون ، موضوع و نتایج آزمون دستیاری را یکبار دیگر بررسی کنند تا ابهامات بر طرف شود . اما به هر حال احتمال هرگونه تخلف را هم نمی توان در بدو کار کنار گذاشت و به هر حال بهتر است وزارت بهداشت با توجه به اعتراض قابل توجهی از داوطلبان این آزمون ، موضوع و نتایج آزمون دستیاری را یکبار دیگر بررسی کنند تا ابهامات بر طرف شود .


اما به هر حال احتمال هرگونه تخلف را هم نمی توان در بدو کار کنار گذاشت و به هر حال بهتر است وزارت بهداشت با توجه به اعتراض قابل توجهی از داوطلبان این آزمون ، موضوع و نتایج آزمون دستیاری را یکبار دیگر بررسی کنند تا ابهامات بر طرف شود .


اما به هر حال احتمال هرگونه تخلف را هم نمی توان در بدو کار کنار گذاشت و به هر حال بهتر است وزارت بهداشت با توجه به اعتراض قابل توجهی از داوطلبان این آزمون ، موضوع و نتایج آزمون دستیاری را یکبار دیگر بررسی کنند تا ابهامات بر طرف شود .

دبیر هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ در گفت و گو با فارس :

بانو پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:12 ب.ظ

بس حتما باید شنبه با تعداد زیاد بریم مجلس.
بابابزرگ لطفا یه بست جدید بذارید که توش نظرا رو جمع کنیم یه جا و یه ساعت قرار بذاریم. ما اگه بریم وسط میدون آزادی هم جمع شیم خوبه !چون میخوایم دیده شیمُ اعتراضمون دیده شه حالا مجلس توش کسی باشه یا نه. نه اینکه مثل دیروز جایی باشیم که جلوی ورود خبرنگارا هم بگیرن

هیوا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:11 ب.ظ

من واقعا برای اونایی که میخوان شکایت تقلب به ریاست جمهوری ببرن و اونجا تظلم کنند
متاسفم!!!!!!!!!!!!
به امید روزی که اندکی شعور سیاسی پیدا کنیم!!!

به استریت پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:07 ب.ظ


نمره :۴۱۴ - رتبه :۱۱۰۴

در ضمن ۴شنبه همه توافق کردیم که شنبه بریم جلوی مجلس.لطفا اونایی که تشریف نداشتن برنامه رو به هم نزنند!!

محققی سهمشو گرفته و غیر از تته پته چیزی تحویل ما نمیده!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 06:05 ب.ظ

عکس رهبر؟!!!!!!!!!!!! چه ربطی داره؟! اینم سیاسی کردنه ولی اون طرفی. محققی هم اولش عین تو فکر می کرده که الان این به سر وجدانش اومده. منفعت طلبی به هر قیمتی؟ متاسفم برات

الف پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام
با چند تا از بچه ها رفتیم نماینده شهرمون رو دیدیم.اونم به دکتر شهریاری از کمسیون بهداشت زنگ زد.شهریاری گفت یکشنبه وزیر با معاوناش مید مجلس.

طالب حق پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 05:57 ب.ظ

دبیر هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ در گفت و گو با فارس :

نتایج آزمون امسال بی سابقه ومبهم است واکثرداوطلبان ممتاز این آزمون را شگفت زده کرده است.

وی گفت: نمره بالای 400 از 600 آزمون دستیاری نمره بالایی است و هرسال حدود 200 نفر می توانستند چنین نمره ای بگیرند اما امسال بیش از 1300 نفر از داوطلبان آزمون دستیاری نمره بالای 400 گرفته اند که بسیار ابهام آمیز و بی سابقه است و اکثر داوطلبان را شگفتی زده و متعجب کرده است .

وی گفت : ازمجموع حدود 15 هزار داوطلب آزمون دستیاری حدود 5 تا 6 هزار نفر کسانی هستند که واقعا در خوانده اند و زحمت کشیده اند .برآورد من این است که بیش از 80 در صد این افراد اکنون شگفتی زده و متعجب هستند و نمی توانند این نتایج راباور کنند.
عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ ادامه داد :هر احتمالی وجوددارد ممکن است آزمون خیلی آسان بوده باشد بسیاری از داوطلبان توتنسته باشند نمره بالا گیرند اما به هر حال احتمال هرگونه تخلف را هم نمی توان در بدو کار کنار گذاشت و به هر حال بهتر است وزارت بهداشت با توجه به اعتراض قابل توجهی از داوطلبان این آزمون ، موضوع و نتایج آزمون دستیاری را یکبار دیگر بررسی کنند تا ابهامات بر طرف شود . اما به هر حال احتمال هرگونه تخلف را هم نمی توان در بدو کار کنار گذاشت و به هر حال بهتر است وزارت بهداشت با توجه به اعتراض قابل توجهی از داوطلبان این آزمون ، موضوع و نتایج آزمون دستیاری را یکبار دیگر بررسی کنند تا ابهامات بر طرف شود .به خصوص اینکه آزمون دستیاری امسال یکبار به علت لو رفتن سئوالات باطل شد وآزمون مجدد در فاصله زمانی کوتاهی بعد از آزمون ابطال شده بر گزار شد.
زمون دستیاری (برای ورود پزشکان عمومی به مرحله تخصص پزشکی) امسال با حضور حدود 15 هزار پزشک عمومی یکبار در تاریخ 29 بهمن برگزار شد که به علت لو رفتن سؤالات با دستور وزیر بهداشت باطل شد.
آزمون مجدد نیز 13 اسفند برگزار شد و نتایج اولیه این آزمون دیروز از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام شد که با اعتراض و تجمع صبح امروز جمعی از داوطلبان این آزمون مقابل وزارت بهداشت مواجه شد.

سبز پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 05:54 ب.ظ


بسیار خوب! استدلالها کاملا مجاب کننده!

در خانه اگر کس است یک حرف بس است


شب همگی بخیر
خداحافظ٬ و موفق باشید.

این بنده خدا حرف خوبی زد پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 05:44 ب.ظ

این بنده خدا حرف خوبی زد
آقا یا خانم سبز لطفا نمادهای سبزتو بذار خونتون و با یه عکس از رهبر بیا می ترسم کار مارو خراب کنی

درمانده پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 05:41 ب.ظ

مجلس نیمه تعطیله ولی مهم جمع شدن ماست.از اونجا بعدا می تونیم بریم ریاست جمهوری.این اخرین فرصته.این دفعه باید تمام تلاشمون بکنیم.فاجعه ای بزرگتر از این.راستی اب و خوراکی هم با خودتون بیارین اخه دیروز تو وزارت خونه بد جور تا ۵عصر گشنه موندیم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 05:37 ب.ظ

حالا بشینید باز خر بزنید برای سال بعد شاید با۵۰۰ اظفال قبول بشید

به بابابزرگ و سایر دوستان زجر کشید پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام به همه همکارا
با توجه به فرصت محدودمون می بایست بهترین استفاده را از تجمع شنبه به عمل بیاریم ببینید قطع به یقین اگه عکس یا فیلم تجمع ما پخش بشه روی آن صحبت محققی یا ... میاد و بار آن کم میشه پس
باید و باید
از شعارهای نوشته شده روی مقوا جهت بعد بخشیدن به تجمع استفاده کنیم ببینید این شعار برد تبلیغاتی خوبی داره:
((ابطال اولیه راهی برای تقلبی مضاعف ))
که منظور ما رو از تجمع میرسونه و شعار هایی از این دست خرجش یک ماژیک و یک تکه مقواست
نکته مهم دیگر
نباید بگذاریم از این تجمع کسی سوئ استفاده سیاسی کنه تجمع کاملا صنفی است و هر گونه سوئ استفاده سیاسی باعث دخالت نیروهای انتظامی میشه و از مسیر احقاق حق از دست رفتمون بسیار دور میشویم
پس با کسانی که شعار سیاسی بدن خودمون برخورد کنیم
من پشنهاد می کنم حتی برای رفع شبهات احتمالی و سرکوب تجمع مان به بهانه های مختلف چند تا از عکسهای رهبر هم دستمون بگیریم
بابا بزرگ در صورتی که شما هم همین نظر را دارید تایید بفرمایید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 05:34 ب.ظ

وقتی نوشتم سونامی نمرات بالا باور نکردید

رویا به استریت پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 05:29 ب.ظ

من با چند تا از دوستام از شهرستان میایم. لطفا حتما نامتونو همراه بیارید تا همه امضا کنن. بچه ها خواهش میکنم به همه همکارا خبر بدید چون خیلیا ممکنه از قرارمون بی اطلاع باشند.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 05:29 ب.ظ

سایت رهبری
http://www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=letter
تماس با قوه قضاییه
http://www.dadiran.ir/tabid/75/Default.aspx
ریاست جمهوری
http://cp.president.ir/fa
دیوان عدالت اداری
http://www.divan-edalat.ir/tabid/66/Default.aspx
دوستان من در تمام آدرس های بالا شکوائیه نوشتم،خواهش میکنم همگی همین کار را بکنید،شاید صدای اعتراضمان به گوش برسد!؟!

یاحق

بچه ها لطف کنید و مرد باشید پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 05:00 ب.ظ

سلام دوستان من از شهرستان میام تنها امید ما ایجاد یک تجمع عظیم جلوی مجلس هست حتما با خانواده هاتون بیایید مگه اونا تو این مدتی که شما درس می خوندید زجر نکشیدند به دوستانی که می خوان سال د پگه امتحان بدن هم خبر بدین حتما smsبزنید چون همه به اینترنت دسترسی ندارن اگر الان ساکت بشیم سال دیگه بلای بد تری رو به سرمون میارن چطور که اگه سال قبل دوستان تحصن درست حسابی کرده بودن امسال این اتفاق نمی افتاد.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 05:00 ب.ظ

باsms به هم خبر بدید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 04:59 ب.ظ

در گرگان داریم مهیا میشیم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 04:57 ب.ظ

از همدان یک اتوبوس فردا شب حرکت می کنه

بچه ها لطف کنید و مرد باشید پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام دوستان من از شهرستان میام تنها امید ما ایجاد یک تجمع عظیم جلوی مجلس هست حتما با خانواده هاتون بیایید مگه اونا تو این مدتی که شما درس می خوندید زجر نکشیدند به دوستانی که می خوان سال د پگه امتحان بدن هم خبر بدین حتما smsبزنید چون همه به اینترنت دسترسی ندارن اگر الان ساکت بشیم سال دیگه بلای بد تری رو به سرمون میارن چطور که اگه سال قبل دوستان تحصن درست حسابی کرده بودن امسال این اتفاق نمی افتاد.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 04:43 ب.ظ

به نظرم "نامه استریت"! نامه خوبیه....نکته های خوبی داره ...مثلا اینکه آزمون ما رو سازمان سنجش برگزار کنه...من هم شنیدم که سازمان سنجش افراد به مراتب سالم تری داره....
استریت !حتما نامه تون رو بیارید برای امضا..

نوید پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 04:40 ب.ظ

به نظرم نامه استریت نامه خوبیه....نکته های خوبی داره مثلا اینه آزمون ما رو سازمان سنجش برگزار کنه...من هم شنیدم سازمان سنجش افراد به مراتب سالم تری داره....
استریت حتما نامتون رو بیارید برای امضا...

نوید پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 04:35 ب.ظ

فکر نکنم مجلس تعطیل باشه...حتی اگه تعطیل باشه(که نیست...شنبه روز تعطیل که نیست!!ممکنه نمایندگان شهرستانی کم باشند) مهم ما هستیم اگر بتونیم تجمع کنیم در ضمن برای همکاران شهرستانی که به تهران میایند...اگر مترو سوار شید بهارستان ایستگاه دارد...درسته...یک نفر تایید کنه چون من خودم از مشهد میام!
با این حال تا امشب حتما سر جمع کنید و بعد اطلاع رسانی کنید با اس ام اس و تلفن! اینجا به تنهایی برد لازم رو نداره... حداقل هر نفر از کسانی که اینجا هستند به 10 نفر پیام بزنید حتی اگر مطمئنید نمیان یا شهرستانند یا اصلا دستیاری ندادند!!اونها هم اگه نیان به دوستانشون ممکنه بزنند.
اگه کسی بتونه تو بالاترین بزنه یا فیس بوک عالیه خیلی سریع میچرخه...ممنون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 04:22 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com

بچه ها من همین الان از تلویزیون شنیدم(یه برنامه بود که درابطه با مجلس از شبکه ۱بود)مجلس هفته دیگه تعطیله و جلسه نداره.اینو مدنظر داشته باشین.

نوید پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 04:18 ب.ظ

من از بالا همه کامنتها رو خوندم با توجه به صحبتها به نظرم باید به نظر کسانی که تجربه تجمع دیروز را دارند احترام بگذاریم...بابا بزرگ هم موافقت خودشون رو اعلام کردند.بنابراین شنبه صبح ساعت 9 جلوی مجلس ...همگی حضور پیدا کنید ..باور کنید مهم جمع شدن ما و انرژی و خودباوری که از دیدن همکاران بهمون دست میده میتونه برای ما کاری بکنه...پس یکجا جمع شید..کسانی هم که دلگیر و شوکه و ناراحتند پیشنهاد من اینه که حتما بیان..جلوگیری میکنه از افسردگی که فکر میکنم در هفته های دیگه خیلی ها رو بگیره..

تلاوتهای محققی.... پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 04:17 ب.ظ

معاون آموزشی اعلام کرد:

هیچگونه ابهامی در صحت نتایج اولیه آزمون دستیاری وجود ندارد



معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به اعتراض تعدادی از داوطلبان آزمون دستیاری نسبت به نتایج نمرات و رتبه­­ها گفت: هیچگونه ابهامی در صحت نتایج اولیه سی و هفتمین آزمون دستیاری تخصصی وجود ندارد.



به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی اعلام نتایج آزمون دستیاری کمتراز 80 نفر از داوطلبان این آزمون در مقابل وزارت بهداشت تجمع کرده و با اشاره به بالا بودن رتبه­ها و عدم همخوانی بین نمره و رتبه­های اعلامی، خواستار انتشار پاسخنامه­ها شدند.

بنابراین گزارش دکتر محققی معاون آموزشی در توضیح این مشکل گفت: کارنامه­ها و تصویر پاسخنامه­ها از طریق سایت در معرض دید داوطلبان گذاشته شده و با کنترل مجدد، مشخص شد اشکالی در صحت نتایج آزمون وجود ندارد.

وی در خصوص شائبه عدم سنخیت برخی رتبه­ها با نمرات اعلام شده گفت: به دلیل رقابت فشرده و ضریب دشواری این آزمون، بسیاری از نمرات مشابه هم بوده در نتیجه رتبه های مشابه ایجاد کرده است که این موضوع تاثیری در نتایج نهایی آزمون نخواهد داشت.

وی همچنین خاطر نشان کرد: نتایج نهایی آزمون براساس اولویت­ها و سهمیه­ها اعلام خواهد شد.

دکتر محققی در خاتمه با تاکید بر اینکه هیچگونه ابهامی در روند علمی تصحیح و نتایج آزمون وجود ندارد،
یادآور شد: در هر صورت کسانی که نسبت به نتایج نمره­ها اعتراض دارند می­توانند اعتراضات خود را ظرف چندروز آینده به معاونت آموزشی اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرارگیرد.

گفتنی است سی و هفتمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با حضور بیش از پانزده هزار داوطلب در تاریخ 13 اسفند سال گذشته برگزار شد که از این تعداد 2400 نفر بعنوان دستیار تخصصی پذیرفته و معرفی خواهند شد.



15:04 - چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 / شماره : 12004 / تعداد نمایش : 891

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد