خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

نتایج اولیه آزمون دستیاری سه شنبه اعلام می‌شود؛

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد  

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ    
لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند  

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 ============================================ 

  معاون آموزشی وزارت بهداشت:
نتایج اولیه آزمون دستیاری سه شنبه اعلام می‌شود
وزارت بهداشت به هیچ موسسه‌ انتخاب رشته‌ای مجوز نداده است

معاون آموزشی وزارت بهداشت از اعلام نتایج اولیه سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در روز سه شنبه 31 فروردین ماه خبر داد.
دکتر محمدعلی محققی، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: آن دسته از داوطلبانی که نمره بالاتر از150 را کسب کرده باشند، برای انتخاب رشته مجاز می‌شوند.
وی با اشاره به فعالیت غیرمجاز موسسات انتخاب رشته آزمون دستیاری، اظهارکرد: بارها عنوان کرده‌ایم که هیچ موسسه‌ای مجوزی در این زمینه از وزارت بهداشت دریافت نکرده‌است.
معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه مجوزی از سوی وزارت بهداشت برای موسسه‌ای در زمینه دخالت در امور دستیاری صادر نشده است، خاطرنشان کرد: ممکن است این دسته از موسسات با راهنمایی‌های غلط و گمراه کننده داوطلبان را با مشکل روبرو کنند؛ بنابراین مسئولیت توجه به اطلاعات آنها بر عهده خود داوطلبان است.
وی با بیان اینکه داوطلبان می‌توانند بر اساس کارنامه و اطلاعات سال‌های گذشته نتایج آزمون دستیاری، با مشورت اساتید و دانشگاه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، تصریح کرد: تجربه سال‌های گذشته اثبات شده است که موسساتی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، اطلاعات گمراه کننده‌ای در اختیار داوطلبان قرار داده‌اند.
محققی در خاتمه خاطرنشان کرد: داوطلبان باید بر اساس اطلاعات وزارتخانه و دستور العمل انتخاب رشته، نمره، رتبه و سهمیه انتخاب رشته را انجام دهند. 

================================= 

 هموار شدن راه رانت خواران در ایجاد سهمیه ها توسط شورای نگهبان و وضعیت نامشخص سهمیه مازاد!

 درپی ایراد شورای نگهبان؛ 

 طرح اصلاح پذیرش دانشجو تغییر کرد؛ راه اختصاص سهمیه به متاهلان باز شد  

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پی ایراد شورای نگهبان بر مصوبه مجلس تعیین هرگونه سهمیه بندی جدید در دانشگاها را از انحصار مجلس خارج کردند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه بررسی ایرادات شورای نگهبان در خصوص طرح برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی را در دستور کار داشتند.
پیش از این مجلس با تصویب این طرح مقرر کرده بود از تاریخ تصویب این قانون سهمیه بندی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی اعم از رشته های پزشکی و غیر پزشکی در کلیه دانشگاه های دولتی و غیر دولتی بجز مواردی ممنوع است.
نمایندگان با ابقاء سهمیه های قبل برای ورود به دانشگاه تاکید کرده بودند کلیه قوانین مغایر با این قانون از جمله قانون تخصیص سهمیه برای زنان در پذیرش دستیاری رشته های تخصصی پزشکی مصوب 1372 لغو و هرگونه سهمیه بندی جدید با تصویب مجلس شورای اسلامی خواهد بود .
اما شورای نگهبان در بررسی این مصوبه به عبارت "و هر گونه سهمیه بندی جدید با تصویب مجلس شورای اسلامی می باشد" ایراد گرفته بود که نمایندگان مجلس با حذف این عبارت مصوبه مذکور را اصلاح کردند تا نظر شورای نگهبان نسبت به آن تامین شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال گذشته جزئیات طرحی را به تصویب رساندند که بر اساس آن مصوبه دولت برای اختصاص 20 درصد کارشناسی ارشد به متاهلان از این پس جایی در سهمیه بندی های دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی نداشته باشد.
دولت پیش از آن بر اختصاص سهمیه به متاهلان برای شرکت در دوره های کارشناسی ارشد تاکید داشت که مجلس این دیدگاه را غیر کارشناسی و غیر ضروری می دانست . 
با ایراد شورای نگهبان و مصوبه امروز مجلس راه برای اجرای خواست دولت در اختصاص سهمیه به متاهلان باز شده است . 

=====================================================

 

 سهمیه بندی درپذیرش دانشجوباتصویب مجلس ازطرح برقراری عدالت آموزشی حذف شد 

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تامین نظر شورای نگهبان هرگونه(۱) ..........  

====================================== 

   آزمون در سال 89
تقویم کنکورهای سال 89 وزارت بهداشت ؛ زمان قطعی آزمون دستیاری
مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقویم آزمونهای سال 89 این وزارتخانه را منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، آزمون پذیرش دستیار تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) روز پنجشنبه 30 اردیبهشت، آزمون دکتری و پذیرش دستیار تخصصی داروسازی روز پنجشنبه 6 خرداد و آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی نیز در روزهای 27 و 28 خردادماه سال جاری برگزار می شود.
آزمون بهداشتکاران دهان و دندان نیز در روز پنجشنبه 10 تیرماه 89 و آزمون ارتقای دوره دستیاری تخصصی پزشکی پنجشنبه 31 تیرماه در (۲) .........................  

===================================================

 محققی به مهر خبر داد: 

 اعلام علت تغییر منابع کنکوردستیاری؛ سهمیه زنان در کنکور دستیاری حذف شد  

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: سهمیه زنان در دوره دستیاری حذف شده است و آنچه از قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و اصلاحات شورای نگهبان مستفاد می شود تنها اختیاراتی است که برای پیش بینی نیازهای مناطق محروم درنظر گرفته شده است.
دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: جهت گیری سهمیه های دستیاری به سمت مناطق محروم خواهد بود.
وی افزود: تا زمانی که مصوبات مجلس از مسیر قانونی به ما نرسد ما نمی توانیم آن را اجرا کنیم و همچنین در صورتی که قانونی مستلزم آیین نامه اجرایی باشد باید آیین نامه آن را نیز تدوین کرد که به نظر می رسد در مورد طرح عدالت آموزشی این موضوع مصداق دارد.
محققی خاطرنشان کرد: در مورد همه امور مربوط به آزمون دستیاری در سال آینده، وزارت بهداشت در زمان متقضی و به هنگام آن را به داوطلبان اطلاع می دهد.
معاون آموزشی وزارت بهداشت در مورد سهمیه های دوره دستیاری خاطرنشان کرد: در طول فرصت هایی که وجود دارد از نظر سهمیه های دستیاری، وزارت بهداشت تابع نظر مجلس شورای اسلامی و مراجع دیگری که حق ورود به این بحث را دارند، است.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی گفت: شورای آموزش پزشکی و تخصصی تا زمانی که مصوبه خاصی حق قانونی آن را لغو نکرده است حق ورود به این (۳)       .. ..... ... ... ..... ....... .... .....

(۳) بحث را دارد و قوانین این شورا لازم الاجرا است. ظرفیت های پذیرش آزمون و سهمیه بندی ها نیز تابع نظرات شورای آموزش پزشکی و تخصصی است.
تهیه آیین نامه اجرایی تحول در نظام پذیرش دستیاری
وی از تهیه آیین نامه اجرایی تحول در نظام پذیرش دستیاری خبر داد و به مهر گفت: آیین نامه اجرایی تهیه شده است و پس از ارائه به نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی مورد تصویب نهایی قرار می گیرد و به موقع به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
معاون آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد: تحولات در نظام پذیرش دستیاری تخصصی به صورت تدریجی اجرایی می شود و به طور مثال در مورد تاثیر 10 درصدی نمره آزمون پیش کارورزی (پره انترنی) این موضوع ترجیحی اعمال می شود و برای افرادی که در زمان مقتضی به این نمره دست نیابند مورد محاسبه قرار نمی گیرد و افراد دیگری که این نمره را داشته باشند می توانند از آن استفاده کنند.
 تغییرات منابع آزمون دستیاری
وی در مورد تغییرات منابع آزمون دستیاری گفت: بر اساس آیین نامه ضوابط اعلام منابع آزمون دستیاری، منابع آزمون باید در دسترس همه داوطلبان قرار داشته باشد و همه بتوانند از آن برای آزمون استفاده کنند.
محققی افزود: تغییرات منابع آزمون دستیاری در سال جاری برای آزمون 89 به صورت منابع جدید است و در واقع تمامی نسخه های جدیدی که از کتب وجود داشته، معرفی شده است. منابع روزآمد برای آزمون معرفی شده و نسبت به گذشته تغییر کرده است.

=================================================== 

(۲) ..... دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور که به تربیت دستیار اشتغال دارند برگزار می شود.
بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی روز پنجشنبه 14 مردادماه و آزمون جایابی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور نیز در همان روز 14 مرداد برگزار می شود.
آزمون کتبی دانشنامه فوق تخصصی یکشنبه 17 مرداد و آزمون کتبی دانشنامه (بورد) تخصصی دندانپزشکی روز سه شنبه 23 شهریور برگزار خواهد شد. آزمون کتبی دانشنامه (بورد) تخصصی پزشکی نیز روز پنجشنبه 25 شهریور برگزار می شود.
آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی پنجشنبه 25 شهریور برگزار می شود و آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پایه پزشکی (Ph.D) روز پنجشنبه 6 آبان ماه برگزار می شود. دوره دوم آزمون جایابی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشوردر روز پنجشنبه 11 آذر ماه 89 برگزار می شود.
آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی روز پنجشنبه 14 بهمن و آزمون پذیرش دستیار تخصصی روز جمعه 29 بهمن برگزار می شود.
آزمون های دوره اسفندماه آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی نیز روز پنجشنبه 12 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
به گزارش مهر، آزمون زبان عمومی وزارت بهداشت در سال 89 نیز در تاریخ های متعدد برگزار خواهد شد که بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت به ترتیب در این سال 6 دوره آزمون زبان برگزار می شود که پنجمین و ششمین دوره همزمان در 24 اردیبهشت، هفتمین دوره در 25 تیر، هشتمین دوره در 16 مهر، نهمین دوره در 12 آذر و دهمین دوره در اول بهمن 89 برگزار می شود.
 

=============================================== 

 (۱)سهمیه‌بندی جدید برای پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی با تصویب مجلس را حذف کردند.   

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه به بررسی طرح برقراری عدالت آموزشی برای پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصص اعاده شده از سوی شورای نگهبان پرداختند و تبصره 2 بند 5 ماده واحده این طرح را اصلاح کردند.
نمایندگان مجلس پیش از این در بررسی این طرح به جز 6 نوع سهمیه بندی در دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی سهمیه را ممنوع کرده و همچنین مقرر کرده بودند که تمامی قوانین مغایر با قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی از جمله قانون تخصیص سهمیه برای زنان در پذیرش دستیاری رشته‌های تخصصی پزشکی مصوب 1372 لغو و هرگونه سهمیه‌بندی جدید با تصویب مجلس شورای اسلامی باشد.
شورای نگهبان نیز سهمیه‌بندی جدیدی با تصویب مجلس را تایید نکرد.
بنابراین نمایندگان مجلس امروز با اصلاح متن این بخش از این طرح، تعیین هرگونه سهمیه‌بندی جدید با تصویب مجلس شورای اسلامی را حذف کردند.

نظرات 853 + ارسال نظر
Longchamp Outlet دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 06:44 ق.ظ http://www.longchamp--outlet.com/

http://www.longchamp--outlet.com/ Longchamp Outlet
http://www.nikeflyknit.org/ Nike Flyknit
http://www.oakleysunglassesoutlet.name/ Oakley Vault
http://www.oakleyoutletstore.net.co/ Oakley Outlet
http://www.tomsoutletstore.org/ Toms Outlet
http://www.ralphlaurenoutletstoreonline.com/ ralph lauren outlet
http://www.katespadeoutletsstore.com/ Kate Spade Outlet
http://www.air-max2015.org/ air max 2014
http://www.adidasoutletstore.org/ Adidas Outlet Online
http://www.cheapraybansunglasses.org/ cheap ray ban sunglasses
http://www.yeezyboost350.us.com/ Yeezy Boost 350
http://www.nikeoutletsstore.com/ Nike Factory Outlet
http://www.yeezyboost.org/ Adidas Yeezy 350
http://www.longchampoutletstore.us.com/ longchamp outlet
http://www.katespade-outlet.org/ kate spade outlet
http://www.nfljerseyswhosale.us.com/ NFL Jerseys Whosale
http://www.oakleysunglassescheap.net.co/ cheap oakley sunglasses
http://www.airmax2016.us.com/ Air Max 2016

Toms Wedges Sale پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 07:15 ق.ظ http://www.tomsoutlets2014.net/

As i without a doubt like to browse a lot more soon enough.

Gucci Handbags Sale پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 07:15 ق.ظ http://www.guccibagsoutletonline2014.com/

It is especially important for my situation to enjoy a book which will guide. Say thank you to novelist as it.

Longchamp Clearance پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 07:12 ق.ظ http://www.longchampoutletsalelepliage.com/

I really like this type of information and even all sorts of things related to it problem.

cheap toms پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.toms-factoryoutlet.com/

Meaningful one article, I would recommend friends over to watch!

michael kors factory outlet پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 11:58 ق.ظ http://www.michaelkors-mkoutletonline.com/

Content is very exciting, it is well worth a look!

sam جمعه 2 آبان 1393 ساعت 07:11 ب.ظ http://doesshelikemequiz.com

I liked it.

earn online جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 01:27 ب.ظ http://www.earnonlinee.com

what a nice post . thanks for sharing the information .

here چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 04:20 ب.ظ http://www.mylifeinsuranceplace.com

Absolutely first rate and copper-bottomed, gentlemen!

usa flights سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 05:43 ب.ظ http://www.findairflights.com

That's an intelligent answer to a difficult question xxx

viagra no prescrip سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 08:59 ق.ظ http://www.medspricechart.com

You mean I don't have to pay for expert advice like this anymore?!

online auto insurance دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.cheapinsurancemate.com

Thanks for being on point and on target!

black jack playing دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 03:06 ق.ظ http://larsbolanderblog.com/blackjack.html

Wow! Great to find a post knocking my socks off!

website یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.cheapairflights4you.com

Keep on writing and chugging away!

cheapest flights to amsterdam شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.findairflights.com

At last! Someone with real expertise gives us the answer. Thanks!

news شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 03:11 ق.ظ http://baapalsa2013.com

Of the panoply of website I've pored over this has the most veracity.

car insurance quotes چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 05:08 ب.ظ http://www.mybestinsurancequotes.net/

Touchdown! That's a really cool way of putting it!

superbowl commercial levitra چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 02:38 ب.ظ http://www.edmedscosts.com/

I really wish there were more articles like this on the web.

cheap levitra no prescription سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 06:34 ب.ظ http://www.edmedscosts.com/

That really captures the spirit of it. Thanks for posting.

cheap car insurance سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 02:13 ق.ظ http://www.insurplus.net

Wow! Great to find a post knocking my socks off!

cheap levitra دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 08:12 ب.ظ http://www.forgetyoured.net/

This "free sharing" of information seems too good to be true. Like communism.

car insurance quotes for a 21 male in nj دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 06:07 ق.ظ http://www.carinsursite.com

And I thought I was the sensible one. Thanks for setting me straight.

viagra pill یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.buyfirstmedication.com/

You keep it up now, understand? Really good to know.

viagra online شنبه 28 دی 1392 ساعت 06:02 ق.ظ http://www.getedtabletsonline.com

It's a pleasure to find such rationality in an answer. Welcome to the debate.

insurance auto saving جمعه 27 دی 1392 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.cheapautoinsurcover.com

AKAIK you've got the answer in one!

home insurance free quotes جمعه 27 دی 1392 ساعت 08:17 ق.ظ http://www.buycheaphomeinsurance.com

Now I'm like, well duh! Truly thankful for your help.

propecia usa جمعه 27 دی 1392 ساعت 05:07 ق.ظ http://www.gettopedmeds.com

Extremely helpful article, please write more.

link جمعه 27 دی 1392 ساعت 04:27 ق.ظ http://www.gettopedmeds.com

You keep it up now, understand? Really good to know.

online business insurance quotes چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 04:49 ب.ظ http://www.insureyourbusiness.net

It's much easier to understand when you put it that way!

auto insurance quotes سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.getyourinsurancequote.net/

A simple and intelligent point, well made. Thanks!

businessinsurance سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 09:34 ق.ظ http://www.insureyourbusiness.net

I guess finding useful, reliable information on the internet isn't hopeless after all.

Geez, that's unbelievable. Kudos and such.

car insurance quotes دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.quotesmanager.net/

I read your post and wished I'd written it

news شنبه 21 دی 1392 ساعت 08:15 ب.ظ http://www.onewomaninitiative.org

I was seriously at DefCon 5 until I saw this post.

www.blackjackspace.net شنبه 21 دی 1392 ساعت 06:11 ق.ظ http://www.blackjackspace.net

Thanks for helping me to see things in a different light.

here جمعه 20 دی 1392 ساعت 09:55 ق.ظ http://www.allhealthinsurers.net

Hey, that post leaves me feeling foolish. Kudos to you!

Reading this makes my decisions easier than taking candy from a baby.

buy cialis and viagra online پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 08:43 ب.ظ http://www.medformen.com

Your thinking matches mine - great minds think alike!

health insurance quote online پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.getaffordablehealthinsurance.net

No question this is the place to get this info, thanks y'all.

generac viagria پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 01:09 ق.ظ http://unamedica.net

Apparently this is what the esteemed Willis was talkin' 'bout.

quotes car insurance nj چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 10:43 ق.ظ http://www.insureyourselfcheap.com

AFAICT you've covered all the bases with this answer!

www.getcheaphealthinsurance.net چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 07:57 ق.ظ http://www.getcheaphealthinsurance.net

A bit surprised it seems to simple and yet useful.

blackjack سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 08:15 ب.ظ http://www.blackjackspace.net

That's a nicely made answer to a challenging question

Order Cialis online سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 04:55 ق.ظ http://www.edmedicationguide.com

That's a genuinely impressive answer.

viagra on line سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.edproductsonline.com

You've hit the ball out the park! Incredible!

website دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.medshouse.net

Thanks guys, I just about lost it looking for this.

free auto insurance quotes online دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 07:05 ق.ظ http://www.cheapestcarproviders.com/

Yup, that'll do it. You have my appreciation.

website یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 05:51 ق.ظ http://www.findcreditcardonline.net

Keep these articles coming as they've opened many new doors for me.

qu0te car insurance شنبه 14 دی 1392 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.getyourquote.net/

A rolling stone is worth two in the bush, thanks to this article.

online slots info جمعه 13 دی 1392 ساعت 04:55 ب.ظ http://www.slotschips.com

Finding this post has answered my prayers

Davyd پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.facebook.com/profile.php?id=100003449124548

Pin my tail and call me a doenyk, that really helped.

Napapach چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.facebook.com/profile.php?id=100003449068022

Artclies like this are an example of quick, helpful answers.

Rone چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.facebook.com/profile.php?id=100003449332757

Boy that relaly helps me the heck out.

STOUTLatoya34 سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 06:58 ب.ظ http://goodfinance-blog.com

Have no enough money to buy a house? Don't worry, because that is real to take the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/mortgage-loans">mortgage loans</a> to work out such problems. Therefore get a consolidation loan to buy everything you want.

MONAWheeler جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 08:55 ق.ظ http://www.master-dissertations.com

Your issue connected with this good post seems to be hot and a lot of people would use this for their model dissertation. But some people still utilize the aid of the <a href="http://www.master-dissertations.com">dissertation</a> service.

WadeKenya دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.essayslab.com

People get know just about this good post from the various places. Thus, one would suggest to <a href="http://www.essayslab.com">buy custom essay papers</a> opting for the essay writers. So, some people from time to time buy written essay.

NunezMAYRA22 یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 06:17 ق.ظ http://www.gogetessays.com

I agree with this research more than any I have seen until this time on the internet. I like that it isn't written in snobby language. Thank you so much. I will certainly keep in touch, because I need <a href="http://www.gogetessays.com">buy term papers</a> to solve all my problems.

Cox20LOU سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 02:47 ق.ظ http://www.essaysexperts.com

Splendid topic close to life! Very practical to be honest! If you're engaged, feel free to contact our <a href="http://essaysexperts.com">term paper</a> writing service that can help you with fantabulous custom essay. All the best!

CathyBird21 پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.bestfinance-blog.com

I received my first <a href="http://bestfinance-blog.com/topics/home-loans">home loans</a> when I was 25 and it helped my family very much. But, I require the car loan once again.

TrishaEspinoza27 پنج‌شنبه 9 دی 1389 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.marvelousessays.com

I'm completely new on this website. I work for the marvelous <a href="http://www.marvelousessays.com">essays online</a> service. Thence, I can help you with term paper accomplishing! Do not be too shy to contact me.

ERIKAStrong19 چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.goldessays.com

Are willing buy <a href="http://goldessays.com">research paper services</a>? Then, search for the best academic papers completing firm!

SuarezMelinda28 یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 01:28 ب.ظ http://www.primewritings.com

The best way to receive a success is to order the really hot <a href="http://www.primewritings.com">custom essay</a> or information about this good topic, or just get know about <a href="http://www.primewritings.com/prices.php">our prices</a> selecting the essays writing corporation.

WallerGabriela جمعه 19 آذر 1389 ساعت 08:56 ب.ظ http://www.essaysprofessors.com

If you try to find place where you can <a href="http://www.essaysprofessors.com/map.html">buy term papers</a> or <a href="http://www.essaysprofessors.com/map.html">buy research paper</a> here is very first-rate place for you about essays writing, which contribute examples and gives an opportunity to learn how make scrutiny . But this site is more beautiful, and more considerate. So don't be lazy and write your own or <a href="http://www.essaysprofessors.com/map.html">buy an essay</a> about this good post. Thanks.

HoffmanAraceli19 جمعه 19 آذر 1389 ساعت 08:22 ب.ظ http://www.supremeessays.com

Very often, students, which need the <a href="http://www.supremeessays.com/case-study-writing.html">case study writing</a>, do not really know how to find that. But it is possible to <a href="http://www.supremeessays.com/buy-custom-essays.html">buy custom essays</a> at the modern admission essay writing service. It’s a natural thing for some people.

WhiteheadWanda19 جمعه 7 آبان 1389 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.primeessays.com

University studying process requires outstanding writing skills, nevertheless, students, which do not have time can destroy their academic success. Hence, to purchase the argumentative term paper at the <a href="http://primeessays.com/index.php?mode=narrative_essay">narrative essay</a> writing service could be a right solution.

BETHANYBecker30 جمعه 7 آبان 1389 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.qualityessay.com

Serious university students care about their academic future, thus they try to utilize the <a href="http://www.qualityessay.com/research-paper-writing.html">research paper writing</a> service, which supposes to be important.

RochelleAVERY سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.exclusivepapers.com

I’ve been thinking a lot about that for many years or it would be better try to write utilizing so valuable time or find <a href="http://www.exclusivepapers.com">college research paper</a> place.

KANEOfelia جمعه 30 مهر 1389 ساعت 01:58 ق.ظ http://www.bestwritingservice.com

Do you opine that everything in this community is cruel because of heavy papers accomplishing assignments? That is not truth! Essays composing process can become not hard if you come to the <a href="http://www.bestwritingservice.com/research-writing-services.html">research writing services</a>.

Mercedes21LE پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 04:42 ق.ظ http://www.bestfinance-blog.com

Houses are quite expensive and not everyone can buy it. But, <a href="http://bestfinance-blog.com/topics/business-loans">business loans</a> was invented to aid different people in such kind of cases.

طالب حق چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 09:03 ق.ظ

توجه
توجه
توجه

1- تجمع علاوه بر امروز باید روزهای دیگر باشد
2- تجمع علاوه بر وزارت درجاهای دیگر باشد ( مجلس- دیوان عدالت عداری)
3- اعتراض وخواسته هاودیدگاه مشخص وکامل باشد تابتوان جواب وپیگیری هر موردرا نجام داد.
4-یک تجمع باید درروزشنبه با حضوروسیع وشهرستانیهادر جلوی وزارت -مجلس-دیوان عدالت اداری باشد
موفق وپایدارباشید
طالب حق

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 11:00 ب.ظ

بسه بابا محراب.انقدر واسه خودت تبلیغ نکن.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 10:17 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 10:12 ب.ظ

فلک زده سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 10:05 ب.ظ

من نمیتونم سایت و محل اعلام نتایج رو پیدا کنم کدوم ادرس باید رفت اونی که محققی گفته اصلا محل اعلام نتیج نداره ا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 09:21 ب.ظ

کدام رتبه ملاکککککککککککککککککککککککککککککه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 09:08 ب.ظ

کدام رتبه ملاکککککککککککککککککککککککککککککه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 08:00 ب.ظ

کدام رتبه ملاکککککککککککککککککککککککککککککه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 07:58 ب.ظ

به جای دری وری نوشتن ، نمره هاتون رو به صورت کامل بنویسید تا یک مقایسه ای بکنیم.


[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 07:55 ب.ظ

نمره 409

رتبه کل : 1258

رتبه در جنس :551

رتبه در سهمیه :984

رتبه در سهمیه خانوم ها : 356

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 07:52 ب.ظ

نمره کل رو مینویسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یکی نوشته نمره 420 رتبه 925

یکی هم نوشته نمره 419 رتبه 961

یعنی 36 نفر رتبه شون شده 925

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 07:52 ب.ظ

رتبه کل یا رتبه در جنس یا رتبه در سهمیه؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 07:45 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 07:42 ب.ظ

فردا ۹ صبح ایران زمین. اگر یه سرسوزن وجود دارید تو خونه نمونید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 07:40 ب.ظ

بیاید کامنتونی نظر بنویسین

به محراب سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 07:21 ب.ظ

محراب کجایی... هر چی میگفتی درسته...من بهت ایمان اوردم...منو ببخش بهت بد گفتم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 07:11 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 07:11 ب.ظ

یعنی به گا رفتیم...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 07:08 ب.ظ

۴۱۹ . رتبه۹۶۱

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 07:07 ب.ظ

لطفا بقیه هم رتبه و نمرشونو ارسال کنند .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 07:06 ب.ظ

نمره 420 رتبه 925

نازی سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 07:01 ب.ظ

نمره 381 رتبه 1877 ..... این یعنی چییییییییی؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 07:00 ب.ظ

قرارامون فردا صبح الطلوع جلو در وزارتخونه (کثافتخونه)

سعید سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 06:50 ب.ظ

اینم دستپخت وزارت نمره 420 رتبه 890

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 06:45 ب.ظ

نتایج اومد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 06:44 ب.ظ

یعنی چی این رتبه ها من که قبول ندارم رتبه می فروشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سی سی به علی سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 06:41 ب.ظ

علی جون
من هم نمرم 478/5 شده ها
ای دی مو می خوایی
البته اگه خوشگلی هااااااا
یه چیز دیگه تو زندگی مشترک درست نیست آدم دروغ بگه من نمرمو خریدم زیاد باهوش نیستم .
ولی پول دارم ااااااااااهههههههههه یه هوا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 06:41 ب.ظ

این چه وضعه رتبه هاست؟

پگاه سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 06:37 ب.ظ

اومد دیگه

پگاه به علی سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 06:25 ب.ظ


Give ur id
مطمئنم اینو دیگه حتما مسئول سایت سانسور میکنه

امیر ح سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 06:22 ب.ظ

ساعت ۱۸:۲۲ و هنوزم خبری نیست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد