خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

تکرار طنزهای سال۸۲درسال۸۸:جزئیاتی جدید از عاملین تخلفات دستیاری

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند. آمین.
================================================= 
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ  

پست ویژه برای لعنت فرستادن بر سوال فروشان و تمام کسانیکه قصد دارند حق سایر داوطلبان را (چه درقبل از امتحان و چه درهنگام تنظیم نمره ها و رتبه ها و چه درهنگام بررسی انتخاب رشته ها)ضایع کرده تقدیم اشخاص یا گروههای خاص کنند.  

==========================================

 قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور مجلس جزئیات جدیدی از بررسی و پیگیری تخلفات و تقلبهای آزمون دستیاری را تشریح کرد و گفت: فرد یا افرادی که در حوزه تایپ، تنظیم و ویرایش سئوالات آزمون دستیاری نقش داشتند عاملین اصلی این تخلف بوده اند.
محسن پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: در آزمون مجدد دستیاری افرادی که مشکوک به ایجاد اختلال در آزمون دستیاری 29 بهمن بودند و به عبارتی مشکوک به انجام تقلب بودند، کنار گذاشته شدند تا آزمون در امنیت کامل برگزار شود.
وی در پاسخ به این سئوال که این افراد چه تعداد بودند گفت: در حدود 30 نفر بودند که با احترام و کرامت با آنها برخورد شد.
قائم مقام وزیر بهداشت در امور مجلس ادامه داد: خوشبختانه عاملین اصلی تخلفات و تقلبهای آزمون دستیاری شناسایی شده اند که به دستگاه قضایی هم معرفی شده اند و ما هم به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم و همگام با دانشجویان تا حصول نتیجه نهایی موضوع تخلفات را پیگیری می کنیم.
محسن پور در پاسخ به این سئوال که عوامل اصلی تخلفات چه کسانی بودند و آیا از میان مسئولان بوده اند به مهر گفت: فرد یا افرادی که به نوعی در تایپ، تنظیم و ویرایش سئوالات آزمون دستیاری دخیل بودند به عنوان عاملین اصلی......... (۱)
  

 

اظهارنظر مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد طرح برقراری عدالت آموزشی  

......"با چنین رویکردی طرحی با عنوان برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی ارائه شده که به ‌موجب آن هرگونه سهمیه ‌بندی به‌ استثنای سهمیه رزمندگان و خانواده معظم شهدا در پذیرش دانشجو برای دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری و تخصصی ممنوع است. در عین حال مصوبات مربوط به نخبگان و استعدادهای برتر خارج از شمول این طرح قانونی شناخته شده است و علاوه ‌بر آن صددرصد ظرفیت پذیرش در دوره تخصصی رشته زنان و زایمان به خانم‌های پزشک اختصاص داده شده است. این طرح با تغییراتی در کمیسیون آموزش و تحقیقات به تصویب رسید. " ............................(۲) 

 

(۱) ...  معرفی شده اند اما اینکه این افراد چه کسی یا کسانی هستند باید از طریق قوه قضاییه اعلام شود اما مسئولیت آنها در حوزه تایپ، تنظیم و ویرایش بوده است و به هیچ عنوان مقام مسئول نبوده اند.
معاون پارلمانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رد وجود 19 کانال فروش سئوالات و تاکید بر اینکه کانال اصلی فروش سئوالات فرد یا افرادی در وزارت بهداشت بوده اند گفت: در معرفی عاملین اصلی این تخلفات باید همه مسائل و جوانب رعایت شود تا آبروی شخصی بی دلیل ریخته نشود.
محسن پور ادامه داد: از میان حدود 30 نفری که به آنها شک و تردید وجود داشته است داوطلبانی از آزمون هم ممکن است وجود داشته باشند.
وی در پاسخ به این سئوال که گستره فروش سئوال و تعداد سئوالات به فروش رفته به چه صورت بوده است به مهر گفت: 25 سئوال آزمون دستیاری به صورت گسترده و در اکثر نقاط کشور که آزمون برگزار می شده به فروش رفته است اما قیمتهایی که عنوان می شود هیچکدام تایید شده نیست.
قائم مقام وزیر بهداشت در امور مجلس درباره ریزش تعداد داوطبان آزمون دستیاری مجدد گفت: 110 تا 130 داوطلب در آزمون مجدد دستیاری شرکت نکردند که به نظر می رسد تعدادی از این داوطلبان همان افرادی باشند که در دور اول سئوالات را خریداری کرده اند.
وی درباره نحوه برخورد با متخلفین گفت: قانونی در هیئت رسیدگی به تخلفات در وزارت بهداشت وجود دارد که چه فرد کارمند وزارت بهداشت باشد چه دانشجو و داوطلب آزمون بر اساس این قانون با وی برخورد خواهد شد.
قائم مقام وزیر بهداشت در امور مجلس درباره آزمون مجدد دستیاری نیز به مهر گفت: آزمون مجدد دستیاری به خوبی و با سلامت کامل برگزار شد. در این آزمون هم از نظر حفاظت سئوالات و هم طراحی راهکارهای بسیار خوب و قابل اعتمادی انتخاب شد. ضمن اینکه قرنطینه تغییر کرد و همه عواملی که در آزمون قبل حضور داشتند حذف شدند تا آزمون در نهایت سلامت برگزار شود.
وی درباره برخورد نمایندگان مجلس با تخلفات آزمون دستیاری و ابطال آزمون گفت: اکثر نمایندگان مجلس اقدام وزیر بهداشت را شجاعانه خواندند و از این اقدام تقدیر کرد. اندک نمایندگانی نیز که اعتراضاتی در این زمینه و همچنین نحوه برگزاری و زمان آزمون مجدد داشتند نیز با حضور وزیر بهداشت به همراه من در کمیسیون آموزش متوجه اقدامات قابل توجه وزارت بهداشت در راستای برگزاری آزمونی سالم شدند.
محسن پور درباره اعتراض و شکایت برخی داوطلبان آزمون دستیاری در زمینه آزمون مجدد و زمان برگزاری آن گفت: تعداد این داوطلبان 100 تا 150 نفر بود که این تعداد در برابر بیش از 16 هزار داوطلب رقم ناچیزی بود. قائم مقام وزیر بهداشت در امور مجلس در پاسخ به این سئوال که موافقید اگر در سال 88 برخورد محکمی با متخلفین دستیاری صورت می گرفت امروز چنین اتفاق و تخلفی روی نمی داد گفت: کاش وزیر شجاعی مثل دکتر دستجردی آن موقع هم بود.   

================================================= 

  ۱۳۸۸/۱۲/۱۹ , ۱۴:۰۹

(۲)....  

مرکز پژوهش‌های مجلس درباره طرح برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی اظهارنظر کارشناسی ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، در این گزارش آمده است: "در حالی ‌که ظرفیت دوره‌های تحصیلات تکمیلی طی دو دهه اخیر با رشد قابل توجه افزایش یافته است، با این‌ حال آموزش دانش‌آموختگان دوره‌های کارشناسی ارشد در حدی است که شانس قبولی در دوره‌های تحصیلات تکمیلی را به‌شدت کاهش داده است این وضعیت هر چند می‌تواند به انتخاب مناسب‌ترین‌ها و برترین‌های علمی بیانجامد، در عین حال این خطر را به‌وجود می‌آورد که گروه‌های مختلف داوطلبان با سهم‌خواهی، بخشی از ظرفیت نسبتاً محدود این دوره‌ها را به نفع گروه‌های خاص مصادره می‌کنند. "
"با چنین رویکردی طرحی با عنوان برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی ارائه شده که به ‌موجب آن هرگونه سهمیه ‌بندی به‌ استثنای سهمیه رزمندگان و خانواده معظم شهدا در پذیرش دانشجو برای دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری و تخصصی ممنوع است. در عین حال مصوبات مربوط به نخبگان و استعدادهای برتر خارج از شمول این طرح قانونی شناخته شده است و علاوه ‌بر آن صددرصد ظرفیت پذیرش در دوره تخصصی رشته زنان و زایمان به خانم‌های پزشک اختصاص داده شده است. این طرح با تغییراتی در کمیسیون آموزش و تحقیقات به تصویب رسید. "

....................... 

برای پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی این سهمیه‌ها اعمال می‌شود:
ـ سهمیه رزمندگان 20 درصد از کل ظرفیت با 80 درصد حد نصاب قبول،
ـ سهمیه مناطق محروم 25 درصد کل ظرفیت در هر رشته از رشته‌های اعلام شده به شرط کسب 80 درصد حد نصاب قبولی،
ـ سهمیه خانم‌ها 25 درصد ظرفیت در رشته‌هایی که به‌موجب قانون مشخص شده است،
ـ سهمیه مازاد مناطق محروم شامل کارکنان و مدیران وزارت بهداشت (با حداقل پنج سال سابقه کار)،
ـ پذیرش مازاد در رشته تخصصی پزشکی قانونی.
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در نقد طرح یادآور شده است: طرح اولیه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مورد بررسی قرار گرفت و با تغییراتی در قالب ماده واحده با 5 بند و 2 تبصره به تصویب رسید در بررسی پیشنهاد مصوب نکات ذیل قابل ذکر است:
1- "به ‌لحاظ موضوعی برقراری عدالت در پذیرش دانشجو امری بسیار پسندیده است که طرح بر آن تأکید دارد هر چند به ‌لحاظ شکلی وجود استثنائات در این ماده واحده کمی با عنوان طرح ناهمگونی دارد. "
2- " بهتر است در طرح قید شود کدام قوانین قرار است نسخ شود بجز قانون تخصیص سهمیه برای زنان در پذیرش دستیاری رشته‌های تخصصی پزشکی مصوب 1372 و سهمیه رزمندگان و خانواده شهدا سایر سهمیه‌های گروه علوم پزشکی براساس مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی ایجاد شده است در این‌صورت ضرورت دارد که اشاره به لغو قانون تشکیل شورای آموزش پزشکی و تخصصی رشته‌های پزشکی مصوب 1352 شود."
3- "برخی از سهمیه‌ های عنوان شده در متن مصوبه نظیر سهمیه مازاد مربیان ضرورتی ندارد و با اصل ماده واحده در تضاد است."
4- "با مطرح شدن انواع سهمیه‌ها در تحصیلات تکمیلی می‌توان تصور کرد که طرح نگاه به آینده و جنبه پیشگیرانه دارد. "
5- "تصویب این ماده واحده نمی‌تواند حق شورای عالی انقلاب فرهنگی را بر ایجاد سهمیه‌های جدید از بین ببرد اگرچه اختیارات آن شورا را محدود می‌سازد. "
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در پیشنهاداتی نیز عنوان کرده است: " طرح به‌لحاظ موضوعی قابل دفاع است و می‌کوشد زمینه قانونی برای راهیابی برترین‌ها به دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی را فراهم سازد اما در عین حال با برخی مشکلات نیز مواجه است که باید برای آنها تمهیداتی اندیشیده شود."
این مرکز پیشنهاد داده است که با حذف بند 2 ماده واحده مصوب کمیسیون طرح به شکل زیر اصلاح ‌شود:

ماده واحده‌  از تاریخ تصویب این قانون سهمیه‌بندی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی (اعم از رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی) در کلیه دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی جز در مواردی که در ذیل آمده ممنوع است:

1- 10 درصد (10%) سهمیه مازاد بر ظرفیت در رشته‌های دستیاری پزشکی (در رشته‌های مورد نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) به مناطق محروم اختصاص می‌یابد. در شرایط مساوی اولویت با داوطلبان بومی است. پذیرفته‌شدگان مکلفند به مدت سه برابر طول مدت تحصیل را صرفاً در مناطق محروم مقرر شده به خدمت بپردازند (افرادی که سابقه خدمت در این مناطق را دارند حداکثر تا پنج سال از تعهد خدمت‌شان کسر می‌شود)

2- 5/2 درصد سهمیه مازاد بر ظرفیت دستیاری برای نیروهای مسلح در رشته‌های مورد نیاز منوط به کسب حداقل 80 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده است.

3- ‌قانون ایجاد تسهیلات برای ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیجی به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و اصلاحات بعدی به قوت خود باقی است.

4- صد درصد (100%) پذیرش در رشته تخصصی زنان و زایمان به خانم‌ها اختصاص می‌یابد.

تبصره 1) مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی‌بر اختصاص سهمیه برای نخبگان و استعدادهای برتر به قوت خود باقی است.

تبصره 2) کلیه قوانین مغایر با این قانون از جمله ‌قانون تخصیص سهمیه برای زنان در پذیرش دستیاری رشته‌های تخصصی پزشکی مصوب 1372 لغو شده و هر گونه سهمیه‌بندی درخصوص رشته‌های فوق‌الذکر باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد."

نظرات 508 + ارسال نظر
فوادپزشک پور دوشنبه 9 فروردین 1389 ساعت 05:20 ق.ظ

به ۳۷۰ سهمیه آزاد امیدی هست؟

gh پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 11:42 ق.ظ

سطح نمرات به گفته خیلیها باین امده نسبت به بارسال

kj پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 11:40 ق.ظ

با 285 محروم امیدی است؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 04:46 ق.ظ

بابا از کجا مطمئتید که امسال نمره ها پایین تره؟تو این شهر فسقلی ما ۷ـ۸ تا بالای ۴۰۰ هست!یعنی همشون خالی میبندن؟یعنی من با۳۸۵ محروم به بالاتر از جراحی امیدوار باشم؟

. چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 07:40 ب.ظ

www.begid.com اولین دادگاه مجازی

به کلافه چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 07:11 ب.ظ

با توجه بنمرات پایین امسال به داخلی اطفال بیهوشی پزشکی اجتماعی و طب اورژانس امیدوار باش

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 07:05 ب.ظ

محمد رضا=ولدزنا

کلافه چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام همکاران عزیز
با ۳۳۹ به قبولی امیدوار باشم؟؟؟؟چه رشته ای؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 06:59 ب.ظ

خدا لعنت کند به این نفهم ها
برای یک بار هم مجلس خواست کار اصولی انجام دهد نوکر احمدی نژاد یعنی شورای نگهبان نذاشت
خدا لعنت کند به جد و ابا شورای نگهبان

امین چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 06:42 ب.ظ

تقدیم به کرمی وکلیه اصفهونیهای خالیبند تموم نمرههای بالای ۴۰۰ که تو سایتمون زده بودیما تو ۴شنبه سوری سوختس

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 06:39 ب.ظ

به به!

mohamad reza چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 06:39 ب.ظ

salam man 425 shodam.kelas dr.karamiam miraftam.man az dr. karami badi nadidam ,,,na pol dadam na soal gir avordam...1sal khondam hala ghabol shodam.khoda az tohmat zana khoshesh nemiad....dars bekhonid va dava nakonid.man orto mizanam.man parsalam sherkat360 shodam to emtehane 1 esfandam 405 shodam.be in zamane azon dorogh nemigam.ama nomreha paeene ..ama nomreye bala ham ziad darim..fek konam mesle parsal rotbeha biad.
khoda lanatkone kasaeero ke ba rohie mardom bazi...dorogh nagid..rast begid ...ta hame pezeshka az in site estefade mofid bekonan..ishala hamaton reshtehae mored alaghaton ghabol mishid emsal....mashhad.

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 05:53 ب.ظ

با این حساب حداقل ۱-۲سال طول می کشد تا در مجلس و دوباره در شورای نگهبان و سپس در مصلحت نظام وبعد.............مطرح شود تا نهایتا شاید !!!تصویب و بعد به دولت و بعد از اون به وزارت بهداشت ابلاغ شود......
اگر خدا خواست برای دوره ۴۰ ام دستیاری اجرا می شود.

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 05:41 ب.ظ

رد شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سهمیه ها هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

توجه توجه توجه چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 05:38 ب.ظ

طرح عدالت آموزشی به مجمع تشخیص مصلحت نظام واگذار می‌شود
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با رد طرح عدالت آموزشی توسط شورای نگهبان هیچ تغییری در کمیسیون آموزش صورت نمی گیرد و در صورت رد دوباره توسط شورای نگهبان به مجمع تشخیص مصلحت نظام واگذار می شود.
اسفندیار اختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: طرح برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو برای دوره‌های تحصیلات تکمیلی هرگونه ایجاد سهمیه ‌بندی را ملزم به تصویب مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است.

وی ادامه داد: در حالیکه شورای نگهبان معتقد است شورای عالی انقلاب فرهنگی مستقل از تصمیم مجلس می تواند به تصمیمگیری و تصویب سهمیه بندی برای گروه خاص بپردازد و طرح عدالت آموزشی را مغایر با قانون اساسی دانسته و رد کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: طرح عدالت آموزشی به کمیسیون آموزش برگردانده شده است که مورد پافشاری نمایندگان قرار گرفت و در نتیجه بار دیگر تایید شد و در حال حاضر منتظریم باز هم در صحن علنی مجلس بررسی شود.

اختیاری افزود: طرح عدالت آموزشی با رد در شورای نگهبان توسط کمیسیون آموزش هیچ تغییری نکرد و برای بررسی به صحن علنی ارائه شد. اگر بار دیگر این طرح توسط شورای نگهبان رد شود برای بررسی و تصویب نهایی به مجمع تشخیص مصلحت نظام واگذار می شود.

بر اساس طرح عدالت آموزش هرگونه سهمیه بندی به‌ استثنای سهمیه رزمندگان و خانواده معظم شهدا، مصوبات مربوط به نخبگان و استعدادهای برتر در پذیرش دانشجو برای دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری ممنوع بوده وعلاوه ‌بر آن صددرصد ظرفیت پذیرش در دوره تخصصی رشته زنان و زایمان به خانم‌های پزشک اختصاص داده شده است که این طرح با تغییراتی در کمیسیون آموزش و تحقیقات و صحن علنی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید اما در شورای نگهبان رد شد.

پهسخ به مهتاب چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 03:39 ب.ظ

در متن سوال گفته کدام بیشتر مطرح یعنی فتق دیافراگماتیک هم می تونه مطرح باشه ولی سندرم اسپیراسیون مکونیوم بیشتر مطرح هست چون احتمال اینکه اسپیراسیون ۱ یا دو روز بعد از تولد دیسترس بده بیشتر از فتق هست .دقت کن نوشته کدام بیشتر مطرح هست

به ای خدا چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 03:29 ب.ظ

جانا سخن از دل مامیگویی!
سال گذشته توی رشته هایی مثل جراحی وارتوپدی که خانمها سهمیه زنان را پر نمیکنند را به مناطق محروم دادند ...
ای خدااااااااااااااااااااااااااا

ای خدا ... چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 02:10 ب.ظ

راستی بچه ها کسی خبر داره سهمیه ازاد مرد چند نفره..
برای قبولی رشته های خوب طبق مثل داخلی و جراحی حداکثر رتبه ۸۰۰ میخواد ...
نصفی که برای خانوماس...
پارسال ۲۴۰ تا شنیدم نخبگان بوده ...
میشه ۶۴۰ تا
نیروهای مسلح و مناطق محروم و ایثارگران هم که بیاد که احتمال زیا ۱۶۰ تا بیشترن !!
چطوری میشه پس ..

کامران چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 01:33 ب.ظ

قوانین امتحان که در دفترچه آورده شده لازم الاجراست.
طرح سوال و اصلاح کلید خواسته روشن افراد است که در صورت نقص باید به مراجع ذی صلاح گزارش داد.یقین بدانید موثر است.
در مورد اصلاحاتی که باید صورت می گرفت و نگرفت حتما دوستان با هوش ما کسانی که تصمیم گیرنده هستند یا در تصمیم گیری نقش دارن را در جریان بگذارید.قطعا اینکار سخت تر و پیچیده تر از درس هایی که خوندید نیست.
یک مثال این موضوع همین زحمتی است که شلغم کشیده است.
همه مان می دانیم که حتی یک نمره چقدر در سرنوشت آینده مان موثر است.
ماده 8: در صورتیکه بنا بر تشخیص هیأت ممتحنه اعتراض وارد باشد کلید پاسخنامه بصورت زیر اصلاح
می گردد:
الف در صور ت وجود دو جواب صحیح ، به کسانی که هر یک از دو جواب صحیح را انتخاب نموده اند نمره
سؤال تعلق می گیرد.
ب در صورتی که سؤالی غلط بوده یا بیش از دو گزینه صحیح داشته باشد یا از منابع اعلام شده طراحی نشده باشد به همه افراد شرکت کننده نمره سؤال تعلق می گیرد.
ج در صورتی که گزینه اعلام شده غلط بوده و گزینه دیگر ی صحیح باشد، تنها به کسانی که گزینه صحیح را انتخاب نموده اند نمره سؤا ل تعلق می گیرد.

بنابراین حق با شلغم است.
دوستان حتما به این موضوع توجه داشته باشید.
باری همین موضوع و موارد دیگر از جمله اصلاح بقیه کلید ها در فرصت باقی تا دادن کارنامه می توان به جای بیکار نشستن و فقط با صرف کمی وقت و البته امیدوار بودن به مراجع دیگر مطلب را ای میل کرد و یا فاکس کرد و...........
مطمئن باشید موثر است.

نگار چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 01:16 ب.ظ

کاملا موافقم

امسال سوال های چهار جوابی را حذف میکنند و نمره اونها ا به هیچکس نمی دهند تا سطح نمرات پایین بیاد و اعتراضات کمتر بسه ۱۹۸ سوال در نظر می گیرند

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 12:51 ب.ظ

چه کنم؟ چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام دوستان .389 به نظر شما میتونه روانپزشکی تهران قبول بشه ! عشق این روان مارو کشته. شایدم فکر کنین خودمم روانیم که بین پیغمبرا جرجیسو انتخاب کردم!!! ولی هر چی به این دل نهیب مزنم دلیل منطقی میارم که بابا این رشته تیغ نداره پروسژور نداره درامد نداره ....... تو کتش نمیره و میگه ..... دوسش دارم میدونی که این کار دله گناه من نیست تصیر دله......

شلغم چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 11:31 ق.ظ

بعضی از همکاران بجای حرف زدن گاستریک یه کم مطالعه کنند بد نیست
تو دفترچه راهنمای آزمون صفحه 52 نوشته
ماده 8: در صورتیکه بنا بر تشخیص هیأت ممتحنه اعتراض وارد باشد کلید پاسخنامه بصورت زیر اصلاح
می گردد:
الف در صور ت وجود دو جواب صحیح ، به کسانی که هر یک از دو جواب صحیح را انتخاب نموده اند نمره
سؤال تعلق می گیرد.
ب در صورتی که سؤالی غلط بوده یا بیش از دو گزینه صحیح داشته باشد یا از منابع اعلام شده طراحی نشده باشد به همه افراد شرکت کننده نمره سؤال تعلق می گیرد.
ج در صورتی که گزینه اعلام شده غلط بوده و گزینه دیگر ی صحیح باشد، تنها به کسانی که گزینه صحیح را انتخاب نموده اند نمره سؤا ل تعلق می گیرد.
این کاملا واضحه و نیاز به تعبیر و تفسیر نیست

به ۳۶۱ چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام جراحی همیشه تو همین حدوداس اگه تهران نشه ولی شهرستان به احتمال زیاد قبولی

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 11:01 ق.ظ

نخیر بهار
از همان اول هرپانژین بود

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند. آمین.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

بهار چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام همکاران عزیز .من دفترچه D دارم جواب سوال استوماتیت هرپسی شده هرپانژین .میشه شما هم چک کنید ؟ یعنی اینم اصلاح شده؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 10:06 ق.ظ

امسال سوال های چهار جوابی را حذف میکنند و نمره اونها ا به هیچکس نمی دهند تا سطح نمرات پایین بیاد و اعتراضات کمتر بسه ۱۹۸ سوال در نظر می گیرند
خدا لعنتسان کند که به رفرنس های اعلامی از طرف خودشان هم توجه نمی کنند
فکر کنم سال بعد یک سری رفرنس اعلام کنند و سوالها را از رفرنس دیگه طرح کنند

شما را بخدا می بینید برای اعلام تغییر ۷ کلید چقدر همکاران و ما را عذاب دادند انشا ا... به عذابی دچار شوند که پایانی نداشته باشد و به دردی دچار شوند که درمانی نداشته باشد
امین . جز این کاری از من بر نمی اید

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 09:52 ق.ظ

عمدا اعتراص هایی را پذیرفتند که نمره ها بالا نره و همکاران اعتراض نکنند که چرا با ۴۰۰ بیهوشی قبول شدند

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 09:50 ق.ظ

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند. آمین.

خدا لعنتشان کند خدا به همه کارمندهای ریز و درشت وزارت بهداشت لعنت ابدی کند که این همه ظلم می کنند۱۰ روز نشستند حساب کتاب کردند تا این ۷ غلط را بپذیرند انهم با این فکر که فردا تعطیله و کسی در کثافتخانه علم شنگه بژا نمی کنه
سوال عفونی خارج از رفرنس را پذیرفتند
طراح مونگول اطفال در ۲۰ ماهگی لارنژیت گرفته بخاطر همین اعتراض را رد کرده است

رها چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 09:16 ق.ظ

نگار جون یه بار گفته بودی که هر 200 سوال زدی اگه یادت باشه ÷س این 2تا سوالو نزده بودی ظاهرا

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 08:55 ق.ظ

کی کارنامه ها میاد ؟
من شدم 361 جراحی امیدی هست ؟
رتبه چند بیارم ؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 08:10 ق.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 07:35 ق.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 06:30 ق.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 02:22 ق.ظ

Aghaye mohaghgheghi va tarrahane mohtaram(khususan tarrahe atfal)

Farda ruze ghyamat,ghol midam be hich onvan az haghgham nakhaham gozasht
KHODA VAKILI AZ KHODA HAM NEMITARSIN???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OK,DIGE KARI AZ DASTEMUN BARNEMYAD
DIDAR BE GHYAMAT

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 02:17 ق.ظ

Aghaye mohaghgheghi va tarrahane mohtaram(khususan tarrahe atfal)

Farda ruze ghyamat,ghol midam be hich onvan az haghgham nakhaham gozasht
KHODA VAKILI AZ KHODA HAM NEMITARSIN???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OK,DIGE KARI AZ DASTEMUN BARNEMYAD
DIDAR BE GHYAMAT

پزشک واقعی چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 01:24 ق.ظ

نگار جون درست حس زدم نه پس خوش اومدی برو توهمون سایت گل پسر حال کن

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 12:45 ق.ظ

همه انسان های روی کره زمین بد و دروغگو و دارو دسته اند به جز یک پزشک واقعی زرنگ و باهوش

پزشک واقعی چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 12:20 ق.ظ

بچه ها این نگار از دارو دسته کرمیه کاملا خودفروختس احتمالا بیتا همین نگار باید باشه تو همه سایتها همینجوری میگه که روحیه ما را خراب کنه

الف سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 11:50 ب.ظ

فقط به خاطر اینکه اعتبار امتحان مجددشون زیر سوال نره با ۷تا تغییر سر وته قضیه رو به هم اوردند.حالم از این مملکت دیگه بهم میخوره.حداقل ۷ سوال دیگه هم واضحا غلطه.اینم یه حق کشی دیگه از وزیر شجاعمون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فقط یه چیز خوشحالم کرد و اون اینکه دوست نزدیکی که با هم درس می خوندیم شد ۴۵۱.بالاخره توی این سال نکبت ۸۸ یه چیز خوشحالم کرد.

مطالعه بفرمایید لطفا سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 11:48 ب.ظ

در دفترچه ثبت نام صفحه ۵۳ ماده ۸ بند ب دقیقا نوشته هر گاه بیش از دو پاسخ صحیح باشه ویا سوال از خارج منبع اعلام شده طرح شده باشه نمره ان سوال به تمامی داوطلبان تعلق خواهد گرفت. مطالعه بفرمایید لطفا.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 11:43 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 11:39 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 11:35 ب.ظ

آره بابا بعضیها از ... هم شانس میارن. طرف تا ۳۲۰ میزنه بعد با شانس به ۴۰۰ میرسه.

آفتابو مهتابیم ما اما نه تو آسمون سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 11:32 ب.ظ

خواهر من! دیگه تمام شد حتی اگر صحیح هم باشد نوشدارو پس از مرگ سهرابه!حالا بگید نمرتون چنده؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 11:31 ب.ظ

مهتاب عزیز مگه نظر من وشما مهمه؟ این کلید رو دیگه نعوذ با ا... خدا هم نمی تونه عوض کنه! من هم خیلی ایراد دارم که اگه درست بشه نمرم خوب میشه ولی فعلا سرنوشت ما به دست یه عده ادم ظالم واز خدا بیخبره.....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 11:28 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 11:24 ب.ظ

چهار جوابی ها رو که کنارشون نوشته حذف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهتاب سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 11:23 ب.ظ

همکارا تمنا میکنم جواب سؤال منو بدین
خونم داره خونمو میخوره. آسپیراسیون مکونیوم درسته واقعأ؟!! مگه میشه همچین چیزی! واسه منی که یه نمره متوسط آوردم همین یه سؤالم غنیمته به خدا.
خواهش میکنم اگه کسی اینو بلده به من توضیح بده.واقعأ ممنونم

حسین پناهی سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 11:22 ب.ظ

ای کسانی که مسئول کفن و دفن من هستید

هنگامی که مردم

تکه یخی بر روی خاکم بگذارید

هر روزه بعد از طلوع آفتاب

تا با آب شدنش روی خاکم

گمان کنم

که کسی که من به یادش بودم به یادم گریه می کند

نگار سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 11:21 ب.ظ

من نمره دو سئوال حذف شده رو به خودم دادم.بدون اون ها ۶ تا کمتر میشم.ولی پارسال نمره ۴ جوابی ها رو به همه کسایی که هر کدوم از گزینه ها رو زده بودن دادن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 10:50 ب.ظ

خوب همه سر کاریم!می خوام بدونم بعد ۳۷ دوره هنوز نمیتونین ۲۰۰ تا سوال بی مشکل در بیارید؟اصلش اینکه دزد از بازار شلوغ خوشش میادخوش بحال اونا که انقد خوندن که این بیشرفا حقشونو نخورن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 10:45 ب.ظ

به نظر من کسایی که نمره بالا اوردن خودشون هم از تعجب نمیدونن چی بگن ولی واقعا دور از انصافه

شلغم سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 10:42 ب.ظ

با این جوابیه محاله یکی 20 تا زیاد شه به اینجور تضعیف روحیه ها گوش ندین..
لارن‍‍‍ژیت و سوال عفونی چی شد؟بابا ایول هیات بررسی اعتراضات واسه هفت تا سوال مارو اینهمه معطل کردین...

ناامید سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 10:02 ب.ظ

اخه اگه میخواستن واسه تموم سوالای غلط اصلاحیه بزنن این همه بچه های با پایه ضعیف که تو تعطیلات رسمی بودن نمرات بالا نمی اوردن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 09:53 ب.ظ

این همه سوال واضحا غلط رو درست نکردن؟ دردمون رو به کی بگیم ؟!!! این نازی ونگار چطور حساب میکنن که ۲۰ نمره بهشون اضافه میشه!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

مهتاب سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 09:40 ب.ظ

تو رو خدا یکی بمن جواب بده
مگه سندرم آسپیراسیون مکونیوم تو همون بدو تولد علامتدارنمیشه؟! چرا جواب این سؤال فتق دیافراگم نیست؟!
چرا اینقدر هرج و مرجه؟ دلم میخواد بمیرم

لاری کوچیکه(پسرباقر لاریجانی) سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 09:28 ب.ظ

قاه قاه قاه
سؤال لارنژیتو قرار بود کلیدشو عوض کنن بزنن تراکئیت باکتریال ولی چون من زده بودم لارنژیت،پاپی نذاشت.کون همه اونایی که زدن تراکئیت بسوزه !!
گور پدر نلسون که نوشته لارنژیت هرگز رترکسیون نمیده،حالا که میبینه داده!
اصلأ پاپی قراره از نلسون شکایتم بکنه، مردک آمریکایی استعمارگر بی سواد خانوم باز !

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 09:28 ب.ظ

احتمالا نگار شما جزو هیات بررسی اعتراضات نبودین؟

نگار سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 09:20 ب.ظ

من از 432 رسیدم به 452(از فواید هر 200 سئوال رو زدن!)،ولی باز این کلید خیلی غلط داشت؛اینقدر نمره بالاتر از خودم شنیدم اونم از چه کسایی.موندم چی بگم

رها سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 08:29 ب.ظ

بابابزگ جسارتا میشه پستو عوض کنید ممنون میشیم

شلغم سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 08:10 ب.ظ

گلدختر اول نمره مهمه بعد تو نمره های مساوی اولویت انتخاب رشته بعدش سایر موارد مثل نمره پره و معدل...
سوال عفونی پل ابشتین رو من از فایل پی دی اف هاریسون سرچ کرده بودم دو جا بیشتر نبود یکی تو بخش تب و هایپوترمی و یکی تو فصل خون.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 08:08 ب.ظ

۴۸۸ شدم.
به نظرتون چیزی قبول می شم؟؟؟!!!

پرهام سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 08:03 ب.ظ

من ۴۰۹ شدم
دلم ارتو و کاردیو میخواد ولی فکر نمیکنم بتونم بیارم
البته اگر سهمیه زنان برداشته بشه احتمالا کاردیو میارم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 07:52 ب.ظ

۴۷۷ شدم.
به نظرتون چیزی قبول میشم؟؟؟!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 07:50 ب.ظ

۴۹۹ شدم.
به نظرتون چیزی قبول می شم؟؟؟!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 07:47 ب.ظ

منصور سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 07:40 ب.ظ

من شدم۳۹۶ افتضاحه دلم جراحی میخواد فکر میکنید با سهمیه محروم جایی بیارم ؟سهمیه محرومم پرهام کجایی؟

سلامم را تو پاسخگوی سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام با۳۶۴ محروم امیدی هست؟

salam سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 07:18 ب.ظ

350روان جایی قبول میشم
سهمیه مناطق محروم چی

نا امید سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 07:12 ب.ظ

نمره ۴۰۰ با سهمیه زنان اگه سههمیه ای باشه چیزی قبول میشه؟

نا سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 07:09 ب.ظ

به عصبانی: امیدوارم اینطور که شما میگید باشه، چون اگه بخواد مثل پارسال باشه افتضاحه. فکر می کنم اینجا یه عده فقط میان که تفریح کنند و جو رو خراب کنن،وگرنه من از بین 10، 15 نفر دورو بریام 3، 4 تا بالای 400 شنیدم اونم زیر 450. امیدوارم زودتر رتبه هارو بدن تا تکلیف مونو بدونیم.

به عصبانی سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 07:03 ب.ظ

واقعا سطح نمرات پایینه؟ نسبت به پارسال چجوریه؟

عصبانی سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 07:01 ب.ظ

نازی جان چاخانا همش رو شده نمرات خیلی پایینه نمرات کرمی هم تو زرد از اب دراومد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 06:59 ب.ظ

413 با سهمیه زنان کاردیو میارم ؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 06:58 ب.ظ

413 با سهمیه زنان کاردیو میارم

نازی سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 06:45 ب.ظ

نمی دونم سطح نمرات شبیه چه سالیه اما فکر کنم شبیه 86 باشه به نفع همه باشه

به همه سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 06:39 ب.ظ

به همه ۳ نمره مثبت تعلق میگیره سالهای قبل همینطور بود.ولی چون همه می گیرند نمرش تاثیری نداره

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 06:34 ب.ظ

دوستان کلی از سوالا ایراد داشت فقط همینا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

نا تا شا سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 06:33 ب.ظ

نازی جان اطلاع داری سطح نمرات امسال بیشتر شبیه کدوم ساله؟۸۵ یا ۸۶ ؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 06:31 ب.ظ

اگه ۴ گزینه س پس حذف یعنی چی؟!!!!!!

به عصبانی سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 06:14 ب.ظ

گمان نکنم ...کامپیونر همون ۴ گزینه رو می خونه ... سالهای قبل هم اینجوری بوده ...البته به ضرر منه !

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 05:57 ب.ظ

با ۳۵۰ سهمیه خانمها ( اگه باشه) به چی امید هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عصبانی سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 05:33 ب.ظ

یه بار برای اخرین بار حذف یعنی به همه ۳ نمره مثبت تعلق میگیرد

نازی سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 05:19 ب.ظ

طب فیزیکی دوست دارم، نمی دونم به نزده ها تعلق می گیره یا نه، منم یکی شو نزده بودم، همون نزده در نظر گرفتم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 05:16 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 05:05 ب.ظ

نازی جانُ شما نمیدونی نمره به نزده ها تعلق میگیره تو سوالهای حذفی یا نه؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 05:03 ب.ظ

لاله سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 04:59 ب.ظ

نازی شما چه رشته ای بیشتر میخوای؟

گل دختر به برادر شلغم سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 04:58 ب.ظ

برادر شلغم
سلام
برادر یعنی در نمره های یکسان کاری به نمره پره انترنی یا معدل ندارند و اولویت انتخاب رشته مهم است نه ؟

نازی سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 04:54 ب.ظ

اگه پیدا کنم حتما می ذارم، اینها رو هم پارسال موقع انتخاب رشته خود سایت سنجش گذاشته بود، من ذخیره کرده بودم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 04:50 ب.ظ

بچه ها حذف یعنی به نزده ها هم نمره میدن؟

بد شانس سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 04:48 ب.ظ

من 6 تا کم شدم

به نازی سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 04:47 ب.ظ

اگه نمره رتبه 36 هم بذاری ممنون میشم

d سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 04:45 ب.ظ

نازی سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 04:41 ب.ظ

مجلس که تصویب کرده ولی هیچ جا رسما اعلام نکرده که از امسال اجرا میشه یا نه، فکر کنم وزارت خونه باید اعلام کنه. از اینا هیچی بعید نیست.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 04:33 ب.ظ

چرا هرچی من درست زدم دو جواب شدهخوش بحالتون
حذف یعنی چی؟

s سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 04:31 ب.ظ

من ۹تا رفتم بالا،پس بقیه سوالهل ی غلط چی میشه؟دیگران نمره هاشون چقدر تغییر کرده ؟

حسین سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 04:30 ب.ظ

نازی امسال سهمیه ها حذف شدن یا از سال دیگه حذف میشن؟
اطلاع داری

نازی سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 04:27 ب.ظ

من 382 شدم. منم مثل شما نمی دونم جوابارو کی می دن ولی انگار محققی گفته بعد عید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد