خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

لعنت خدا بر سوال فروشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان را ضایع

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند. آمین.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ  
================================================= 

 

پست ویژه برای لعنت فرستادن بر سوال فروشان و تمام کسانیکه قصد دارند حق سایر داوطلبان را (چه درقبل از امتحان و چه درهنگام تنظیم نمره ها و رتبه ها و چه درهنگام بررسی انتخاب رشته ها)ضایع کرده تقدیم اشخاص یا گروههای خاص کنند.  

در ضمن در این پست همکاران می توانند در مورد رشته های تحصیلی و اینده کاری انها بحث و تبادل نظر کنند؛ فقط ایکاش مرتب تکرار نکنید من ۵۶۰ یا ۴۲۰ یا ۲۳۰ می شوم و از چه رشته ای قبول خواهم شد و تا امدن رتبه ها صبر کنید مطمئن باشید در این جمع کسی از غیب خبر ندارد! متشکرم. 

=========================================== 

بازگشت زمان به عقب! تکرار لحظه به لحظه رخدادهای آزمون سال ۸۲ در آزمون سال ۸۸ ؛ توجه کنید:  

رضایی کوچی در گفتگو با مهر:
بودجه 89 پیگیری تخلفات دستیاری را به تعویق انداخت
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به عدم ارائه گزارش تخلفات دستیاری به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: جلسه کمیسیون بهداشت به دلیل رسیدگی به بودجه 89 در صحن علنی مجلس تشکیل نشد.
محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: وزارت بهداشت قرار است گزارش نهایی در مورد تخلفات آزمون دستیاری سال 88 و همچنین نحوه برگزاری آزمون مجدد به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ارائه دهد که این کار به دلیل رسیدگی به بودجه هنوز صورت نگرفته است.
رضایی کوچی یادآور شد: بر اساس اطلاعاتی که داده شده است نهادهایی از جمله .......  (۱)

===============================================

5 اظهارنظر درباره آینده دستیاری؛ مسیرهای پیش رو برای تغییرکنکوردستیاری 

نکته جالب این اظهار نظرات این است که بیشتر اقایان می خواهند خودشان تعیین کنند چه کسی رزیدنت شوند. یکی از خاطرات این حقیر از زبان خود ملک زاده این بود : 

اوایل که رزیدنتی از طریق مصاحبه با اساتید و بدست اساتید پذیرفته می شد؛ دکتر ملک زاده نقل می کرد که ۳ نفر برای یک رشته خاص پذیرش داشتیم و نامه سفارش ۵ نفر روی میزم بود مانده بودیم که کدام ها را پذیرش کنیم! بقیه شرکت کنندگان در امتحان هم به فلان.....! حال همین اقا با کمال پر رویی ادعا می کند که باید بوسیله اساتید پذیرش شود(اساتید بیسوادی که فقط با باند بازی و بدون هیچگونه آزمون علمی هیئت علمی شده اند) . یا جناب پزشکیان که کلی از نوچه های مونگول دور و بر خودش را وارد رشته های تخصص در تبریز کرد. ظاهرا هنوز قصد دارند روند کثیف خودشان را که چیزی جز پایمال کردن حق دیگران است را ادامه دهند! .....................(۲)...... 

(۱) قوه قضائیه و وزارت بهداشت در حال پیگیری این موضوع هستند و عده ای نیز از وزارت بهداشت و عده ای نیز خارج از وزارتخانه دستگیر شده اند.
وی گفت: امیدواریم وزارت بهداشت این موضوع را تا حصول نتیجه کامل مورد پیگیری قرار دهد تا درس عبرتی برای متخلفان باشد و در سالهای آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد. آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.
  

================================================================ 

(۲)

5 اظهارنظر درباره آینده دستیاری؛ مسیرهای پیش رو برای تغییرکنکوردستیاری

خبرگزاری مهر - گروه حوزه و دانشگاه: ورود به دوره دستیاری با توجه به تقاضای روز افزون پزشکان عمومی برای ارتقاء جایگاه هر دوره سخت تر می شود و به نظر می رسد پس از گذشت 4 دهه از برگزاری اولین دوره آزمون دستیاری ورود به این مقطع نیازمند بازنگری است.

به گزارش خبرنگار مهر، همانطور که انتظار می رفت پس از ابطال دستیاری به دلیل لو رفتن سئوالات بار دیگر موضوع بازنگری در نحوه ورود به دوره دستیاری در محافل علوم پزشکی مطرح شد.

ایجاد حساسیت بیش از اندازه برای آزمونی که همچون سایر آزمونهای چهارگزینه ای قرار است ملاک ورود به دوره تحصیلات تکمیلی باشد، تفاوت بسیار قابل توجه درآمد یک پزشک عمومی و یک پزشک متخصص در جامعه امروز، حجم عظیم مطالب مورد نیاز برای امتحان و درنظر گرفتن 200 سئوال برای سنجش آموخته های دوره پزشکی موضوعاتی است که لزوم بازنگری ورود به دستیاری را یادآور می شود.

صاحبنظران در خصوص بازنگری نحوه ورود به دستیاری گزینه های متعددی را پیش روی وزارت بهداشت قرار دادند و در نهایت طرح تغییر نظام پذیرش دستیار در شورای آموزش پزشکی و تخصصی به عنوان بالاترین مرجع تصمیمگیری در این بخش تصویب شد.

روند پذیرش دستیار از یک روند آزمون کتبی صرف که در واقع آزار دهنده است و از کنکور هم فشار بیشتری دارد خارج شود

کامران باقری لنکرانی

دکتر کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم پیش از این در گفتگو با مهر در زمان اعلام تجدید نظر در آزمون دستیاری گفت: اتفاق مهم در حوزه دستیاری این بود که پروژه تجدیدنظر در روند پذیرش دستیار را آغاز کردیم و با به نتیجه رسیدن این موضوع روند پذیرش دستیار از یک روند آزمون کتبی صرف که در واقع آزار دهنده است و از کنکور هم فشار بیشتری دارد خارج می شود.

وی می افزاید: در روند جدید هم به سوابق تحصیلی اهمیت می دهیم و هم آزمون به عنوان تنها مسیر دیده نمی شود. البته برای اینکه طرح نهایی شود کارهایی باید انجام گیرد. به طور حتم پیش از نهایی شدن این طرح را در معرض نقادی هیئت های ممتحنه، دستیاران، پزشکان عمومی، انجمن های علمی، انجمن های صنفی، سازمان نظام پزشکی خواهیم گذاشت و سعی می شود یک وفاق نسبی بر روی آن ایجاد کنیم .

وزیر بهداشت دولت نهم معتقد است این موضوع نقطه جهشی در آموزش علوم پزشکی کشور خواهد بود و ادامه می دهد: بنا این است که بخش زیادی از روند پذیرش دستیار را به سوابق تحصیلی و توانمندیهای مهارتی معطوف کنیم و تنها به دانش آنهم دانشی که در امتحان چندگزینه ای آن را بشناسیم، محدود نکنیم.

لنکرانی یادآور می شود: حذف سهمیه های متعدد آزمون دستیاری و تدوین یک سهمیه واحد برای رقابت شفاف تر داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی در قالب لایحه اصلاح قوانین سلامت انجام می گیرد. سهمیه هایی که اکنون در آزمون پذیرش دستیاری وجود دارد از جمله سهمیه خانم ها،‌ سهمیه مناطق محروم، ‌سهمیه رزمندگان و ... جزء سهمیه های مصوب مجلس شورای اسلامی هستند و در لایحه اصلاح قوانین نظام سلامت به آن توجه کرده است که امیدواریم بتوانیم پس از آنکه این لایحه به تصویب مجلس رسید سهمیه های مصوب قبلی را مختصر کنیم.

اما این امر به طور کامل تحقق نیافت و تغییر نظام پذیرش دستیار در وزارت بهداشت و ساماندهی سهمیه های ورود به مقاطع تحصیلاتی بالاتر در شرایطی متفاوت و یکسال پس از این سخنان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد و در نهایت سهمیه زنان از دوره دستیاری حذف شد.

ملک زاده : استقلال در پذیرش دستیار تخصصی از طریق آزمون دانشگاهی خواست اعضای هیئت علمی است

پذیرش دستیار تخصصی با آزمونهای دانشگاهی و قائل شدن استقلال برای دانشگاهها نیازمند این است که سیستم به اعضای هیئت علمی اعتماد کند اما اعتماد وجود ندارد

رضا ملک زاده

وزرای پیشین بهداشت نیز دیدگاههایی را در زمینه نحوه تغییرات پذیرش دستیار عنوان کردند. رضا ملک زاده که از سالهای 69 تا 72 وزیر بهداشت بوده است در گفتگو با مهر می گوید: استقلال در پذیرش دستیار تخصصی از طریق آزمونهای دانشگاهی انجام شود درخواست همه بخشها و اعضای هیئت علمی دانشگاهها است البته ممکن است درخواست روسای دانشگاهها نباشد ولی حداقل می دانم که همه اعضای هیئت علمی دوست دارند این اتفاق بیافتد چرا که وقتی یک عضو هیئت علمی می خواهد فردی را به عنوان دستیار بپذیرد خیلی بهتر می تواند در یک مصاحبه و با بررسی سوابقش وی را بفهمد تا با یک امتحانی که خیلی هم واقعا دقیق نیست.

ملک زاده می افزاید: پذیرش دستیار تخصصی از طریق آزمونهای دانشگاهی و قائل شدن این استقلال برای دانشگاهها نیازمند این است که سیستم به اعضای هیئت علمی اعتماد کند اما مشکل اینجاست که این اعتماد وجود ندارد. یک اصل مهم برای رفع مشکلات در یک جامعه در حال توسعه این است که بنیان های اعتماد در جامعه بوجود آید وگرنه واقعا نباید از چنین مشکلاتی رنج ببریم.

پزشکیان : دانشگاهها باید مستقل باشند و خودشان رزیدنت پذیرش کنند

دانشگاهها مستقل باشند و خودشان رزیدنت پذیرش کنند

مسعود پزشکیان

دکتر مسعود پزشکیان وزیر بهداشت سالهای 80 تا 84 نیز آزمون دستیاری را آزمونی تخصصی می داند و تاکید می کند : ساختار و نحوه پذیرش آزمونهای تخصصی اصولا باید فرق کند. باید برای برگزاری آزمونهای تخصصی از الگوهای بین المللی کمک بگیریم و نباید الگوهایی را پیدا کنیم که صحت آنها هیچ ضمانتی ندارند.

پزشکیان خواستار افزایش استقلال دانشگاهها می شود و در ادامه می گوید: دانشگاهها مستقل باشند و خودشان رزیدنت پذیرش کنند. همان طور که دانشگاههای تحت پوشش وزارت علوم آزمونهای مربوط به پذیرش دانشجوی PHD را خودشان برگزار می کنند. به نظر می رسد لزومی به برگزاری یک آزمون سراسری برای دستیاری وجود ندارد که بخواهد این مشکلات نیز پیش آید. وزارت علوم برای پذیرش دانشجوی PHD امتحان سراسری برگزار نمی کند و دانشگاهها خودشان امتحان مستقل برگزار می کنند. آزمونهای پذیرش دانشجو در زمینه تخصصی و فوق تخصصی مربوط به وزارت بهداشت نیز می تواند دانشگاهی شود.

وحیددستجردی: بررسی طرح چند مرحله ای شدن آزمون دستیاری

انجام چند مرحله ای شدن آزمون دستیاری برای کاهش حساسیت این آزمون در دست بررسی است

مرضیه وحید دستجردی

در این میان دکتر مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت دولت دهم که با ابطال آزمون دستیاری دوره سی و هفتم به دلیل لو رفتن سئوالات، یکی از مهم ترین تصمیمات در این حوزه را اتخاذ کرده، انجام چند مرحله ای شدن آزمون دستیاری در راستای کاهش حساسیت این آزمون را نیز عنوان کرده است.

جزئیات طرح تحول آزمون دستیاری و دومرحله ای شدن پذیرش در آزمون دستیاری

دکتر محمدعلی محققی دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به جزئیات طرح تحول دستیاری از اعمال تغییرات پذیرش دستیار از دوره سی و هشتم آزمون دستیاری و نحوه تاثیر آزمون چهارگزینه ای و درون دانشگاهی خبر می دهد.

دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر می افزاید: طرح تحول نظام پذیرش دستیار در دو مرحله انجام می گیرد که در مرحله اول تغییرات همچنان در آزمون متمرکز و در مرحله دوم تغییرات در آزمونهای درون دانشگاهی اعمال خواهد شد اما به گونه ای برنامه ریزی شده است که روند آزمون و پذیرش طولانی نشود.

انجام تغییرات طرح تحول از دوره سی و هشتم آزمون دستیاری

محققی خاطرنشان می کند: در صورت انجام همه تمهیدات، تغییرات طرح تحول از دوره سی و هشتم اجرا می شود و مصوبات مربوط به آزمون متمرکز 20 درصد از نمره کل را تشکیل می دهد و سایر تاثیرات مربوط به محتوای آزمون خواهد بود. این تغییرات به گونه ای است که برای آزمون متمرکز کتبی و چند گزینه ای ضرایب متفاوتی در سئوالات و بر حسب انتخاب رشته های مختلف داوطلبان اعمال خواهد شد.

 طرح تحول نظام پذیرش دستیار در دو مرحله انجام می گیرد که در مرحله اول تغییرات همچنان در آزمون متمرکز و در مرحله دوم تغییرات در آزمونهای درون دانشگاهی اعمال خواهد شد

محمد علی محققی

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی یادآور می شود: در واقع این نوع تغییر تمهیدی است برای هدایت افراد به رشته های مورد علاقه خودشان. در این نوع پذیرش تا حدودی رشته ها و انتخاب تعداد آن محدود می شود اما انتخاب محل محدود نمی شود.

نقش مصاحبه ساختارمند و اعمال نتایج آزمون داخل دانشگاهی در انتهای دوره کارورزی در مرحله دوم

وی با اشاره به مرحله دوم طرح تحول پذیرش دستیار پزشکی می گوید: در این مرحله نقش دانشگاهها و گروه های آموزشی بیشتر از گذشته می شود و موضوعاتی از جمله مصاحبه ساختارمند، اعمال نتایج آزمون داخل دانشگاهی در انتهای دوره کارورزی در این مرحله اعمال می شود.

نحوه شکل گیری گزینش دستیاری در ایران

وی تاکید می کند : تحول در دستیاری یک ضرورت علمی، خواسته عمومی گروه پزشکی و پیشنهاد عمومی بوردهای و هیئت های ممتحنه رشته های تخصصی بود و در این راه نظرات 12 هزار دانشجو و پزشک عمومی و 2 هزار استاد و عضو هیئت علمی در مطالعه عمیقی که در این زمینه انجام شد، مورد بررسی قرار گرفت.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد. آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد. 

نظرات 117 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 02:35 ب.ظ

تو رو به خدا نذارین دو مرحله ای بشه

جنابعالی سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 11:18 ق.ظ

حیف ازر شما خانم محترم نیست که ندانی چه خاکی به سرت بریزی؟! سبز شو درست می شه.

ایدا دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 09:00 ق.ظ

یعنی چون امسال قبول نشدیم هیچوقت نباید قبول شیم!نباید ۲مرحله ای بشه.من بدبخت ۳۹۵ اولیم شد ۳۵۰ حالا چه خاکی تو سرم بریزم!

[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند 1388 ساعت 07:34 ب.ظ

بچه ها رفتن تو کما؟؟؟؟؟؟؟
کسی خبر نداره رتبه ها رو کی میدن؟

کیارش شنبه 22 اسفند 1388 ساعت 11:05 ق.ظ

هرسال انقدر رفقا راجع به نمرشون خالی بندند؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 اسفند 1388 ساعت 09:16 ب.ظ

من رتبه میخوام

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 11:58 ب.ظ

من تا عمر دارم به پزشکیان و ناصری پور لعنت می کنم و منتظر روزی می مانم که زجر کش شدنشان را به عینه ببینم و نیز خاتمی که در نهایت مانع ابطال آزمون ۸۲ در شورای انقلاب فرهنگی شد

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 10:42 ب.ظ

کجایین؟رفتین استراحت؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 01:19 ب.ظ

بر: ۸۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۸:۳۳
تعداد بازدید: ۱۰۸۵۲
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
باوجود حضور احمدی نژاد مجلس رای منفی داد
علی رغم حضور رییس جمهور در صحن علنی و مطرح کردن مجدد لزوم اختصاص 40 هزار میلیارد تومان برای اجرای هدفمند کردن یارانه ها ،مجلس به این پیشنهاد با 111رای مخالف مجددا رای منفی داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، با حضور احمدی‌نژاد رئیس جمهور در جلسه علنی دیشب پیشنهاد بازگشت به لایحه 40 هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها مجددا در صحن علنی به رای گذاشته شد،قبل از به رای گذاشتن طرح میرتاج‌الدینی نماینده دولت و قادری نایب رئیس کمیسیون تلفیق به عنوان موافق و مخالف به ایراد سخن پرداختند.

بنابر این گزارش در جلسه علنی مجلس که با حضور احمدی‌نژاد برگزار شد از 234 نفر نماینده حاضر 111 نفر به پیشنهاد دولت مبنی بر اختصاص 40 هزار میلیارد تومان برای اجرای هدفمند کردن یارانه هارای منفی و 105 نفر رای مثبت و مابقی رای ممتنع دادند .

به گزارش فارس، با این رای گیری مجددا مجلس به پیشنهاد دولت برای گرفتن مجوز 40 هزار میلیارد تومانی برای اجرای هدفمندکردن یارانه ها رای منفی داد.

احمدی نژاد قبل از رای گیری در جلسه غیر علنی مجلس اعلام کرده بود با 20 هزار میلیارد تومان نمی شود هدفمند کردن یارانه ها را اجرا کرد.

*حاشیه های مجلس

احمدی‌نژاد هنگام رأی‌گیری مشغول خواندن دعا و گذاشتن مهر بر پیشانی‌اش بود.

لاریجانی رئیس مجلس هنگام رأی‌گیری تعداد نمایندگان حاضر را 234 نفر اعلام کرد که تعداد قابل توجهی از آنها در صحن مجلس بیرون از صندلی‌های خود در رفت‌وآمد و رایزنی با یکدیگر بودند.

سرگردان چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام بچه ها من فیلتر شکن لازم دارم اگر میشناسین لطفا برام کامنت بذارین ممنون

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 12:17 ب.ظ

۸سوال ۲جوابه که چیزی نیست منتظر ۵تا ۴جوابه و چندتا هم حذفی باشید.شرط میبندم.بچه ها تا نیامدن رتبه هیچ چیز معلوم نیست.من ۳سال تجربه امتحان دارم.

غریبه چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 11:47 ق.ظ

کسی خبر داره کی کلید و کارنامه رو میدن ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 11:46 ق.ظ

sساله دیگه عوض نشه بعدش هر طور می خواد بشه یه کاری بکنین

از غریبه به خسرو چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 11:45 ق.ظ

اگه راست میگی و خودت گاگول نیستی بخون قبول شی ...
من کلی مهرت دارم ..اه اه ..بیا و ببین ...
نیمرو میپزم ...عینک درشت دارم...با یه عالمه جزوه رنگارنگ ..

راستی این ۱۹۳۳ و ۹۰۰ به خاطر سادگی ازمونه یا تقلب ؟
واقعا معتبره ؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 11:39 ق.ظ

۹۰۰ با ۱۹۳۳ که فرق زیادی نداره به تومان حساب کنی ۱۰۰۰ ریال صد تومن میشه که اگر نرخ تورم را هم در نظر بگیری می بینی که ۹۰۰ به ۱۹۰۰ تبدیل می شه حالا اوون ۳۳ نفرش اضافی هستش
ولی دستت درد نکنه مقایسه جالبی بود
حدود ۵۰۰ نفر یعنی سوال خریده بودند خدا لعنت کند این کیقباد طاهر نژاد را به همراه حراست وزارتخانه و همه شریکانشان
انشا ا.. بدترین روز ها در این دنیا نصیبشان بشه و هر درد و مرضی در این دنیا هست نصیب خودشان و خانواده درجه اولشان بشه

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 11:39 ق.ظ





صفحه نخست اجتماعی ورزشی پیوندها آب و هوا تماس با ما جستجو آرشیو


رزمایش موشکی «جماران» در آب‌های جن





کدخبر: ۸۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۱۹
تعداد بازدید: ۲۹۸۹
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
جزئیاتی جدید از عاملین تخلفات دستیاری
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور مجلس جزئیات جدیدی از بررسی و پیگیری تخلفات و تقلبهای آزمون دستیاری را تشریح کرد و گفت: فرد یا افرادی که در حوزه تایپ، تنظیم و ویرایش سئوالات آزمون دستیاری نقش داشتند عاملین اصلی این تخلف بوده اند.

محسن پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: در آزمون مجدد دستیاری افرادی که مشکوک به ایجاد اختلال در آزمون دستیاری 29 بهمن بودند و به عبارتی مشکوک به انجام تقلب بودند، کنار گذاشته شدند تا آزمون در امنیت کامل برگزار شود.

وی در پاسخ به این سئوال که این افراد چه تعداد بودند گفت: در حدود 30 نفر بودند که با احترام و کرامت با آنها برخورد شد.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور مجلس ادامه داد: خوشبختانه عاملین اصلی تخلفات و تقلبهای آزمون دستیاری شناسایی شده اند که به دستگاه قضایی هم معرفی شده اند و ما هم به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم و همگام با دانشجویان تا حصول نتیجه نهایی موضوع تخلفات را پیگیری می کنیم.

محسن پور در پاسخ به این سئوال که عوامل اصلی تخلفات چه کسانی بودند و آیا از میان مسئولان بوده اند به مهر گفت: فرد یا افرادی که به نوعی در تایپ، تنظیم و ویرایش سئوالات آزمون دستیاری دخیل بودند به عنوان عاملین اصلی معرفی شده اند اما اینکه این افراد چه کسی یا کسانی هستند باید از طریق قوه قضاییه اعلام شود اما مسئولیت آنها در حوزه تایپ، تنظیم و ویرایش بوده است و به هیچ عنوان مقام مسئول نبوده اند.

معاون پارلمانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رد وجود 19 کانال فروش سئوالات و تاکید بر اینکه کانال اصلی فروش سئوالات فرد یا افرادی در وزارت بهداشت بوده اند گفت: در معرفی عاملین اصلی این تخلفات باید همه مسائل و جوانب رعایت شود تا آبروی شخصی بی دلیل ریخته نشود.

محسن پور ادامه داد: از میان حدود 30 نفری که به آنها شک و تردید وجود داشته است داوطلبانی از آزمون هم ممکن است وجود داشته باشند.

وی در پاسخ به این سئوال که گستره فروش سئوال و تعداد سئوالات به فروش رفته به چه صورت بوده است به مهر گفت: 25 سئوال آزمون دستیاری به صورت گسترده و در اکثر نقاط کشور که آزمون برگزار می شده به فروش رفته است اما قیمتهایی که عنوان می شود هیچکدام تایید شده نیست.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور مجلس درباره ریزش تعداد داوطبان آزمون دستیاری مجدد گفت: 110 تا 130 داوطلب در آزمون مجدد دستیاری شرکت نکردند که به نظر می رسد تعدادی از این داوطلبان همان افرادی باشند که در دور اول سئوالات را خریداری کرده اند.

وی درباره نحوه برخورد با متخلفین گفت: قانونی در هیئت رسیدگی به تخلفات در وزارت بهداشت وجود دارد که چه فرد کارمند وزارت بهداشت باشد چه دانشجو و داوطلب آزمون بر اساس این قانون با وی برخورد خواهد شد.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور مجلس درباره آزمون مجدد دستیاری نیز به مهر گفت: آزمون مجدد دستیاری به خوبی و با سلامت کامل برگزار شد. در این آزمون هم از نظر حفاظت سئوالات و هم طراحی راهکارهای بسیار خوب و قابل اعتمادی انتخاب شد. ضمن اینکه قرنطینه تغییر کرد و همه عواملی که در آزمون قبل حضور داشتند حذف شدند تا آزمون در نهایت سلامت برگزار شود.

وی درباره برخورد نمایندگان مجلس با تخلفات آزمون دستیاری و ابطال آزمون گفت: اکثر نمایندگان مجلس اقدام وزیر بهداشت را شجاعانه خواندند و از این اقدام تقدیر کرد. اندک نمایندگانی نیز که اعتراضاتی در این زمینه و همچنین نحوه برگزاری و زمان آزمون مجدد داشتند نیز با حضور وزیر بهداشت به همراه من در کمیسیون آموزش متوجه اقدامات قابل توجه وزارت بهداشت در راستای برگزاری آزمونی سالم شدند.

محسن پور درباره اعتراض و شکایت برخی داوطلبان آزمون دستیاری در زمینه آزمون مجدد و زمان برگزاری آن گفت: تعداد این داوطلبان 100 تا 150 نفر بود که این تعداد در برابر بیش از 16 هزار داوطلب رقم ناچیزی بود. قائم مقام وزیر بهداشت در امور مجلس در پاسخ به این سئوال که موافقید اگر در سال 88 برخورد محکمی با متخلفین دستیاری صورت می گرفت امروز چنین اتفاق و تخلفی روی نمی داد گفت: کاش وزیر شجاعی مثل دکتر دستجدی آن موقع هم بود.
نظرات کاربران:

نام:



ایمیل:



* نظر:










• صفحه نخست
• |
• اجتماعی
• |
• ورزشی
• |
• پیوندها
• |
• آب و هوا
• |
• تماس با ما
• |
• جستجو
• |
• آرشیو
• |
• RSS
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و تولید "ایران سامانه"

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 11:38 ق.ظ

to ro khoda sale dige azmun avaz nashe ye kari bekonin

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 11:33 ق.ظ

از دبیرخانه خبر درز کرده که ۸ سوال دو جوابی شده
ولی هیچ سوالی را چهار جوابی نکردند
اگر ۴ سوال را حذف نکنند خودم می روم در وزارتخانه یک سو صدای حسابی راه می اندازم
خدا لعنت کنه این مفت خورها را

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 11:18 ق.ظ

یک مقایسه کاملا معتبر:رتبه کل برای نمره 346:

سال 87: (دوره 36) 1933

سال 86: (دوره 35) 900

علی چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.alichakhan.com

شنیدین 10 تا سوال 4جوابه شده.

به علی چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 10:41 ق.ظ

az koja shenidi?kei gharare bezanand?

علی چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 10:31 ق.ظ

سلام شنیدین ۸ سئوال ۲جوابه شده درسته یا نه

خسرو چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 08:09 ق.ظ

از همه مزخرف تر این سهمیه استعداد های مثلأ درخشانه.یه مشت گاگول که غیر درس و کتاب هیچ مهارتی تو زندگی ندارن.

یاذی از قبل چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 01:09 ق.ظ

فرازی از فرمایشات وزارت بهداشت در سال قبل:
دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت: شایعه لو رفتن سوالات نشر اکاذیب است و پیگیرد قانونی دارد
1387/12/11
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در پی تجمع اعتراض آمیز
داوطلبین آزمون دستیاری در مقابل مجلس مبنی بر لو رفتن سوالات آزمون، گفت:
این شایعات نشر اکاذیب است و پیگیرد قانونی دارد.
دکتر محمدعلی محققی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان
ایران(ایسنا)، در خصوص شایعاتی مبنی بر لو رفتن سوالات آزمون دستیاری،
خاطرنشان کرد: این شایعات در شان جامعه پزشکی که بدون مدرک موثق تهمت
‌بزنند، نیست.
وی با بیان اینکه در صورت شناخته شدن این افراد وزارت بهداشت اقدامات قانونی
را برای برخورد با آنها انجام می‌دهد، تصریح کرد: شایعات کذب است و مطلقا
احتمال صحت آن وجود ندارد.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه در این
دوره آزمون دستیاری اقدامات حراستی و امنیتی در حدی بود که در طول تاریخ
وزارت بهداشت بی سابقه بوده است، خاطرنشان کرد: بنابراین هیچگونه احتمالی
مبنی بر لو رفتن سوالات متصور نیست.
وی در خصوص اعتراض برخی از داوطلبان آزمون دستیاری مبنی بر نداشتن
مشخصات داوطلبی در برخی از برگه‌های پاسخنامه‌، گفت: مدارک کلیه داوطلبان
در کلیه حوزه‌های برگزاری آزمون ثبت و ضبط شده است.
دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت در خاتمه با بیان اینکه در مواردی
که داوطلبان برای انتخاب رشته به آرامش نیاز دارند تشویش اذهان عمومی بسیار
قبیح است، تاکید کرد: ما انجام این کارها را شایسته هیچ کس نمی‌دانیم و در
این شرایط کار بسیار ناجوانمردانه‌ای است که برخی با تهمت‌های واهی بخواهند
ذهن‌ داوطلبان که باید روند معقولی برای انتخاب رشته طی کنند، را مغشوش کنند
دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت در خاتمه با بیان اینکه در مواردی
که داوطلبان برای انتخاب رشته به آرامش نیاز دارند تشویش اذهان عمومی بسیار
قبیح است، تاکید کرد: ما انجام این کارها را شایسته هیچ کس نمی‌دانیم و در
این شرایط کار بسیار ناجوانمردانه‌ای است که برخی با تهمت‌های واهی بخواهند
ذهن‌ داوطلبان که باید روند معقولی برای انتخاب رشته طی کنند، را مغشوش کنند

مسعود _ درمورد تغییرات دستیاری.. چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 12:36 ق.ظ

گذشته از این ..اینکه گفتند نمره پره انترنی رو می خواند تاثیر بدهند..منطق حکم میکند که قانون رو به گذشته برنگردونند..
کسانی که در گذشته فارغ اتحصیل شدند..به هر علت نتونستند خوب پره رو بخونند چه گناهی دارند که طبق این قانون ظالمانه برای همیشه باید قید تخصص روبزنند؟
اصلا مگه خیلی ها نبودند که تو سالهای گذشته با وجودی که به علت مشکلاتی مانند اشتغال و...وضعیت خوبی تو تحصیل نداشتند..
ولی همین ها با زحمت وتلاش خودشون بعد از یکی دوسال وقت گذاشتن تونستند تخصص خوب قبول بشند..که همه حتما نمونه هاش رو سراغ دارند...
چرا باید الان این قانون ظالمانه اجرا بشه؟ مگه خون اونا رنگین تر از ما بود؟
چرا ما باید تا آخر عمر با این قانون بی منطق..نتونیم بریم تخصص؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 12:29 ق.ظ

هشدار خان فعلا که برای سال بعد مصاحبه وجود نداره نگران نباش
فقط احتمال داره امتحان دو مرحله ای بشه و برای رشته ها و درسها ضزیب بگذارند و سوال تشریحی نیز برای مرحله دوم بگذارند اما بعید می دانم از پس اینکار بر بیایند

من میدونم ....... چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 12:05 ق.ظ

هشدار جدی به همه دوستان... سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 11:52 ب.ظ

اهشدار جدی به همه دوستان...
یک فاجعه بزرگ در راه است...باید از الان جلوی اون رو بگیریم...
............................

اگه این خبر...تغییرات آزمون دستیاری از سال
دیگه - (که در همین سایت بخشی از اون نقل شده )..درست باشه..واقعا زمینه برای بزرگترین ظلم به همه پزشکان عمومی فراهم می شه.
اگه قرار باشه از سال دیگه..-مصاحبه -بزارند...ومصاحبه تعیین کننده باشه...
این یک فاجعه به تمام معناست.!
در این صورت فقط کسانی که پارتی کلفت تو هیات علمی ها دارند یا بچه های همون ها ورفقاشون فقط وارد تخصص می شند..
یکی از پزشکهای قدیم تعریف می کرد که قبل سال 70 که مصاحبه بوده...چند تا دختر رو خودش دیده که با غمزه وعشوه وبه قول خودمون ..حال دادن به اساتید..تونستند وارد تخصص بشند...
یا از طرف دیگه یک لیست به اساتید می دادند ومی گفتند اینا حتما باید وارد فلان رشته بشند...!!!
به خدا اگه بچه ها در برابر این طرح فوق ظالمانه ساکت بشینید...عین همین بلا از سال دیگه مجددا وبدتر...سر ما میاد...
خواش میکنم به همه وهر جا این خبر رو اطلاع بدید...تا جلوی این عمل فجیع ظالمانه رو از الان بگیریم..
باور کنید آینده نشون میده ...این کار به مراتب بدتر از سوال فروشی هرساله حکومت هست....
باید همه دربرابر این فاجعه متحد بشیم...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 11:42 ب.ظ

خوب خدا را شکر فعلا همه رفتن سر کار و زندگیشان
این وبلاگ هم یک نفس راحتی از دست این همه ناراضی کشید
بروید یک ذره تفریح کنید و اماده باشید تا برای سال بعد شروع کنیم به درس خواندن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 11:31 ب.ظ

بلاسسسسسسسسسسسسسسسسسسنمنتنتغففففففف ذرقق

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 11:29 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 11:28 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 11:27 ب.ظ

ضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضض

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 11:26 ب.ظ

ذشااللفقغغغغغغغغغغغعههظطبیقی یبعاع

مستر بین سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 10:23 ب.ظ

تو همین سایت قبل از امتحان کذایی دوم پیشبینی همچه امتحان مزخرف و غیر استانداردی میرفت .دقیقا سرنوشت سال ۸۲ رقم خورد . عملا شد همو مثال ( نه خانی اومد و نه خانی رفت)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 08:21 ب.ظ

کثیف تر از پزشکیان وجود نداره

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 07:58 ب.ظ

یکی بگه با نمره منفی میشه قبول شد سهمیه مدیران را دارم رئیس دانشکده هستم. همه کاره بخش تحقیقاتی دانشگاه هستم. عضو هیئت علمی دانشگاه هم هستم با نمره منفی ۲۱ می شه امیدوار بود به قلب تهران

محمد سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 07:39 ب.ظ

بچه ها خدا شاهده نمره حتی از اسفند ۸۶ هم پایینتره یه عده چون سئوال دستشون نرسیده کونشون میسوزه میگن بالاس تا عقدشونا خالی کنن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 07:07 ب.ظ

اره بالای 500 زیاده لابد یکیش هم توئی حالا چیزی نمیدونی چی میشه کامنت احمقانه ندی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 06:37 ب.ظ

تصحیح می کنم..
اسفند 84=اسفند 85
اسفند85=اسفند 86

امیر سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 06:36 ب.ظ

برو بابا.چی میگی ۱۰۰۰ تا
کشکه آیا
بعیدم نیس ها

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 06:31 ب.ظ

ولی امسال بالای ۵۰۰ زیاد داریم شاید ۱۰۰۰تا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 06:27 ب.ظ

اسفند 85..رتبه کل نمره 430 ..54 بوده
که آخرین پذیرفته چشم شهید بهشتیه...


[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 06:22 ب.ظ

اسفند 84 رتبه کل نمره 433 ...152
بوده...سال 84 هم نمره 400 زیاد بود..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 06:21 ب.ظ

بچه ها اسفند 84 نمره 420 رتبه کلش
231 بوده..باید دید امسال چطوره؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 06:18 ب.ظ

تا رتبه نیاد هیچی معلوم نمیشه!!!!!!!!!

علی سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 05:50 ب.ظ

۴۳۰ چی قبول میشم؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 04:59 ب.ظ

اگه فقط ۶۰۰ باشی نه ولی سهمیه زنان یا محروم داشته باشی شاید

درمانده سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 04:02 ب.ظ

با ۳۲۵ مناطق محروم میشه داخلی قبول شد حتی تو ذخیره ها
اگه کسی چیزی میدونه بگه ممنون میشم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 03:56 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 03:56 ب.ظ

با نمره 600جایی میشه قبول شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 03:55 ب.ظ

من سهمیه خانم ها زدم در حالی می تونستم محرومم بزنم حقمون(اگه اسمشو بشه گذاشت حق) ضایع نمی شه تا حالا که به عمرم یه بارم جایی حقی نداشتم

احسان سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام دوستان
اگر قانون حذف سهمیه مازادمحروم و سهمیه خانمها امسال اجرا بشه قبوتی سهمیه آزاد راحتتر ازژ پارساله

از غریبه به SELFMUTILATION سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 03:26 ب.ظ

یادت رفت بگی سهمیه مناطق محروم هم داری

پرهام سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 03:05 ب.ظ

خواهش میکنم منصور جان!
پارسال یه قانون گذاشتن که اون ظرفیتی از سهمیه زنان که خالی میموند رو به محرومها دادند توی بعضی رشته ها مانند جراحی وارتوپدی که خانمها سهمیشون رو پر نمیکردن خیلی به نفع محرومها شد!
ولی امسال اون قانون فکر میکنم دیگه اجرا نشه!

SELFMUTILATION سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 02:55 ب.ظ

با ۵۹۹ میشه چیزی قبول شد تو رو خدا کمکم کنید دارم از استرس میمیرم

منصور سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 02:51 ب.ظ

محروم سیستان بلوچستانو زدم .بازم ممنون پرهام

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 02:42 ب.ظ

هفته بعد چهار شنبه کارنامه اولیه را خواهند داد
تا فرداش که تعطیل کسی نتونه بره وزارتخانه را رو سرش بذاره بعد عید هم حرص و جوش ها می خوابه وزارتخانه راحت به کارش می رسه

be parham سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 02:40 ب.ظ

parham jan mahroom koja zade bood?koja ghabool shod?rotbash too mahroom chand bood?

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 02:39 ب.ظ

غریبه کی گفته امروز می دن
عزیزم بذار به اعتراضات رسیدگی کنند به روی چشم می دهیم بابا جانم حداقل برو تا نمره ها بیاد خوش باش
یکی می گه زودتر بدن یکی می گه دیر بدن بذارن عیدا راحت باشیم عجب زمونه ای شده
حالا نمی دونم نتایج را بدم یا ندم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 02:37 ب.ظ

بله رها
عده کمی نمره هایشان کاهش و عده ای افزایش و عده ای بدون تغییر می ماند

با ابلاغ نمودار سازمانی جدید وزارت بهداشت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی احکام جداگانه‌ای معاونین بهداشتی، درمان، دانشجویی و فرهنگی و غذا و داروی این وزارتخانه را منصوب کرد.
به گزارش سرویس بهداشت ودرمان خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، براساس این احکام، دکتر علیرضا مصداقی‌نیا به سمت معاون بهداشتی، دکتر سی حسن امامی رضوی به سمت معاون درمان، دکتر فرحناز ترکستانی به عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی و رئیس مرکز امور دانشجویی فرهنگی و دکتر احمد شیبانی به عنوان معاون غذا و دارو و رییس مرکز توسعه غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شدند.
بنابراین گزارش، دکتر دستجردی، طی احکام جداگانه دیگری دکتر لاریجانی را به سمت قائم مقام وزیر در امور سیاستگذاری وزارت بهداشت، دکتر محمدحسین نیکنام را به عنوان قائم مقام وزیر در امور همکاریهای بین‌المللی و دکتر سید رمضان محسن‌پور را به عنوان قائم مقام وزیر در امور مجلس منصوب کرد.
براساس این گزارش وزیر بهداشت همچنین طی احکام دیگری دکتر محمود کاظمی را به سمت مشاور وزیر در امور حقوقی و دکتر حسن آقاجانی را به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و روابط عمومی منصوب کرد.
گفتنی است دکتر آقاجانی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و روابط عمومی نیز طی حکمی دکتر سیدحمید حسینی را به سمت مدیر روابط عمومی منصوب کرد.

غریبه سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 02:36 ب.ظ

کی این کلید تصحیح شده رو میدن ؟
مگه قرار نبود امروز بدن ؟

کلا فلج شدم پشت اینترنت ...
از بس استرس دارم مبایلم خاموشه ... از ۲ ماه به امتحان ...

یعنی چی میشه ؟

رها سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 02:33 ب.ظ

به نظر با پاسخنامه ی نهایی ممکن نمره ها کمتر بشه؟خواهش می کنم جوابمو بدید

پرهام به منصور سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 02:30 ب.ظ

اگر اشتباه نکنم پارسال یکی از دوستان با ۳۹۷ مناطق محروم ارتو شهرستان قبول شد(شک دارم)

پرهام سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 02:24 ب.ظ

منصور با ۳۹۲ مناطق محروم ۱۰۰٪ جراحی قبولی !
تازه رشته های بالاتر از جراحی هم میتونی قبول شی

be mansoor سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 02:13 ب.ظ

manategh mahroome koja zadi?

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 02:12 ب.ظ

همه تون را قبول کردم بروید رزیدنت بشوید ببینم چه گلی به سر خودتان می زنید

komak be paraham سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 02:12 ب.ظ

salm. be nazaret man ba 392 mahroom reshteye khoob miaram?

غریبه به منصور سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 02:08 ب.ظ

بابا این پرهان پسر خوبیه ...
هرچند که باعث تاسفه که عدهای خوب ندادن ..
ولی خوشحالم واسه ۳۶۰ شاییید امیدی باشه ..
ایشالا همه !!! قبول شن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 02:00 ب.ظ

۳۸۱ سهمیه ازاد چی قبول میشه؟

منصور سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 01:54 ب.ظ

ممنون پرهام این چند روز به هر کی مشاوره دادی مثبت بود من از زاهدان نمراتو پرسیدم یکی خودش میگه ۴۵۰ یکی۴۲۰ سومی ۳۹۲ بقیه تا حالا کسی از ۳۶۰ بالاتر نبوده اینایی هم که پرسیدم درسخوناشون بودن یک کمی استرس دارم البته یک نکته اینکه نمره ۴۲۰ سهمیه زنانه فکر میکنی جراحی بتونم بیارم

احمدی‌نژاد:ایران در کنار زیمباوه م سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 01:17 ب.ظ http://tabnak.ir

احمدی نژاد با اشاره به تحریم‌های کشورهای غربی علیه زیمباوه خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در حد توان و به سهم خود در کنار زیمباوه خواهد ماند ، ایران همواره فشارهای غیرقانونی و ظالمانه قدرت‌های زورگو که به منظور تسلیم مردم زیمباوه اعمال می‌شود را همواره محکوم‌ کرده است.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 01:16 ب.ظ

انشا الله محققی برکنار شده (یعنی میشه ) من که به یکی از آرزوهام می رسم

http://dastyari89.blogfa.com/

پرهام سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 01:07 ب.ظ

دوست عزیزی که میگین من بی اطلاع هستم من هیچ ادعایی ندارم ولی شما هم اگر ممکنه یک نمونه از بی اطلاعی من را مثال بزنید.

پرهام سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 01:04 ب.ظ

غریبه اشتباه نشه!
من گفتم یکی از دوستام معتقده اگر "سهمیه ها حذف "بشه با نمره ۳۶۵ شاید بشه "داخلی"شهر کوچک اورد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 12:12 ب.ظ

ایا نمره ها اومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من تازه بعد 5-6 روز به اینترنت وصل شدم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 12:12 ب.ظ

کسی می دونه پاسخنامه ی نهایی کی میاد؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 12:09 ب.ظ

نمره ملاک نیست رتبه مهم است امسال ظرفیتا بیشتر هم شده فروش هم نبوده نگران نباشید رتبه را باید با ۸۶ مقایسه کنیم نمرات ژارسال کاذب بود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 12:08 ب.ظ

منظورم پاسخنامه بود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 12:07 ب.ظ

پس جوابها هنوز نیامده؟ من داشتم خانه نکانی میکردم که یکی به من زنگ زد گفت رتبه ها اومده من هم قلبم افتاد تو شورتم!! اما از نوشته های شما اینطوری فهمیدم که رتبه ها نیامده خدا کنه نیاد تا حد اقل عید راحتی داشته باشیم و هرکسی که ما رو توی عید میبینه هی نپرسه رتبه ات چند شد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 12:07 ب.ظ

کسی می دونه کارنامه ی نهایی را کی می دن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 12:04 ب.ظ

دوستان نمره ها معیار خوبی برای قضاوت نیست صبور باشید تا رتبه ها بیاد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 11:59 ق.ظ

پرهام جان شما مثل اینکه کلهم از همه چی بی اطلاعی(البته منم با اطلاع نیستم) ولی جالبه به همه مشاوره هم میدی

به منصور از غریبه سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 11:52 ق.ظ

آره
به خدا امیدوار باش و ثانیا نمرت خوبه و سهمیت عالی بدون شک رشته هایی مثل ent رو میاری.

غریبه به پرهام سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 11:50 ق.ظ

با ۳۶۰ نمیارم حتی زاهدان و شهرای کوچیکتر .
پارسال آخرین جراحی اهواز ۳۸۵ بوده .
دیشب دوستم که اهواز رزیدنته برام پرسیده بود .
بسیار نزدیک به عدد شما " ۳۸۱ " بود .

ولی خدا کنه بیارم .

تبریز هم گفتن ۳۹۲ و دانشگاه ایران هم ۳۹۶ بوده.


منصور سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 11:47 ق.ظ

من با ۳۹۲ محروم امیدی به رشته خوب داشته باشم ؟

پرهام سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 10:08 ق.ظ

جراحی خوبه ولی سعی کن شهرهای کوچک نری !
بیمار برای عمل کمه!

به پرهام سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 09:50 ق.ظ

من عشق جراحی عمومی ام ۶۰۰ بشم تهران نشد زاهدان هم میرم ولی الان داشتم این گزارشو میخوندم جالب بود عکساش جالب تر ..
فکر کنم برم سربازی و ...
شانس ۴۴ درصدی بهتر از ۱۰ درصدیه مگه نه...

IMGs make up 23% of the US physician workforce, and 24% of residents.

Some 12,000 IMGs applied to the NRMP in 2008. Of the 7500 active IMG applicants who had certification and submitted a rank order list, 4500 (55%) were successful in matching. US citizens who completed their medical education abroad had a very similar matching result to IMGs.


http://fm.mednet.ucla.edu/IMG/img_program.asp

پرهام سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 09:39 ق.ظ

غریبه دیشب داشتیم با یکی از دوستام نمره ها و رتبه های پارسال را بررسی میکردیم !دوستم ۳۶۵ شده ومعتقده خودش اگر سهمیه زنان برداشته بشه داخلی شهرستان کوچک میاره

غریبه سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 09:28 ق.ظ

کی کارنامه ها میاد فکر سربازیو بکنیم ؟
راحت شیم از این استرس ...
360-70 خیلی بده ، بون سهمیه ..آدم دلش میسوزه.. 5تا سوال شاید میشد نرم سربازی...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 06:57 ق.ظ

منم فکر می کنم اونایی که مدام از بالا بودن نمره ها حرف می زنن از طرف وزارتخونه یا همونایین که هر سال تقلب میکنن می خوان این جوری برای تقلبشون جو سازی کنن شما به این شایعات دامن نزنید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 06:52 ق.ظ

اهای هژیر ترسو تو اگه قصد فرار نوداشتی حداقل یک رد ایمیلی از خود وذاشتی تا همینکه وبا ختی ویام تکه تیکه ات وکنم
حالا هم که وباختی یالله رذ کن ویاد
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند. آمین.

به چرت وپرت سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 02:34 ق.ظ

نه جانم اون ۳ نفر خانم دکتر و مشایی و محمود بودن

سامان سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 02:32 ق.ظ

سعید معلومه نمرت خراب شده داری چرت وپرت میگی

چرت وپرت سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 02:30 ق.ظ

می گم با این سوالات چرت و پر اشتباه وبا توجه به مصاحبه روز پنجشنبه خانم دکتر که تنها سه نفر در فرایند ازمون دخالت داشتند نکنه خانم دکتر و محققی و کیقباد نژاد با هم نشستند و سوالات همه دروس رو خودشان سه نفر طرح کردند. که سوالات این همه اشتباه داشتند و کلا چرت وپرت بودند.

سعید سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 02:16 ق.ظ

کسی می دونه مهندس بسیجی کیقباد طاهر نژاد- رییس مرکز سنجش وزارت بهداشت- الان کجاست ؟
من از یک نفر آدم کله گنده شنیدم...کل قضیه فروش سوالات زیر دست این حرومزاده بود..
این یارو یک باند 30 نفره درست کرده بوده که چند تاشون از نیروهای حراست وزارت بهداشت بودن...چند تا از نیروهای سپاه وچند تا هم از دادستانی وحفاظت اطلاعات قوه قضاییه...
خلاصه یک باند اراذل کامل.
حدود 3 میلیارد تومان فقط گیر خودش اومده...

ببینید مملکت چقدر اشغاله تا یکی ریش وپشم میذاره ومیشه فدایی ولایت و..این چرندیات...
حکومت اونو همه کاره میکنه...
اونام ازخدا خواسته هر کثافتکاری میکنند..
واقعا که به این مملکتی که ریش عامل برتری وصداقت آدماست...!!!
باید دیورز کرد....شما موافق نیستید..؟؟؟

پزشک واقعی سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 01:39 ق.ظ

دیوس سئوال خر نمره بالا دیگه خواب ببینی کثافت فاسد

همکار سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 01:34 ق.ظ

بچه ها یه نفر الکی میگه نمره ها بالاس داره تخریب میکنه حواستون جمع باشه بخدا حتی وزرتخونه ایها هم گفتن که امتحان سخت بوده این ادم همه جا میره همین کارا میکنه

ذهن مشوش دوشنبه 17 اسفند 1388 ساعت 11:59 ب.ظ

دوستان تلفن دبیرخانه چنده هر روزTDS زنگ بزنیم گیر بدیم تا نمرات رو زودتر بدن کاری نداره که ماشین علامت خون سریع صحیح میکنه پره وعلوم پایه رو زود دادن لطفا همه گیر بدن بهشون

[ بدون نام ] دوشنبه 17 اسفند 1388 ساعت 11:52 ب.ظ

۸

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد