خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

وزیر سلامت آزمون را تضمین کرد!! انتشار کلید سئوالات در روز شنبه

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد لعنت خدا برسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ  
================================================= 

http://sanjeshp.ir/Dastyar37 

  وزیربهداشت:پرونده‌ آزمون دستیاری82مفتوح است  

(یاداوری برای خانم وزیر : متخلفین سال ۸۲ فارغ التحصیل شده اند و بعضی ها نیز به مقام هیئت علمی دانشگاهها رسیده اند! حالا منظورشان از مفتوح بودن چیست معلوم نیست! ایکاش بجای سال ۸۲ به پرونده سوال خرهای امتحان سی و ششم رسیدگی می فرمودند که در زیر سایه وزارت ایشان به تحصیل مشغول هستند!  ) 

وزارت بهداشت شاکی خصوصی پرونده دستیاریست
4عضواصلی فروش سوالات آزمون زندانی هستند 

(چرا خانم وزیر اعلام نمی کنند چه تعداد سوال خر در این آزمون شرکت کردند و ایا تکلیف این متخلفان شرکت کننده در ازمون هم مثل سال ۸۲ خواهد بود؟) 

 آزمون دستیاری چندمرحله‌ای می‌شود 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه ساعاتی پس از برگزاری آزمون مجدد دستیاری، با بیان اینکه خوشبختانه آزمون به خیر و سلامتی و با نهایت امنیت برگزار شد، گفت: کلید اولیه سوالات آزمون در روز شنبه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می‌شود.
به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر مرضیه وحید دستجردی روز پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران در ساختمان مرکزی وزارت
بهداشت، درباره وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه ساعاتی پس از برگزاری آزمون مجدد دستیاری، با بیان اینکه خوشبختانه آزمون به خیر و سلامتی و با نهایت امنیت برگزار شد، گفت: کلید اولیه سوالات آزمون در روز شنبه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می‌شود.
به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر مرضیه وحید دستجردی روز پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران در ساختمان مرکزی وزارت بهداشت، درباره آزمون دستیاری 29 بهمن ماه که با حکم وی ابطال شد، گفت: پس از برگزاری آزمون متوجه شدیم که تعدادی از سوالات لورفته و مورد خرید و فروش قرار گرفته و قبل از برگزاری آزمون سوالات به دست برخی داوطلبان رسیده بود.
البته این ادعاها و اعتراضات همه ساله درباره آزمون دستیاری وجود داشت اما مدرکی درباره آن ارایه نمی‌شد اما در آزمون امسال پس از اطمینان از لورفتن سولات، آزمون ابطال شد.
وی با بیان اینکه وقتی سوالات آزمونی لو رود قطعا آزمون خدشه‌دار می‌شود، گفت: پس از ابطال آزمون دستیاری باید طراحی مجدد و بازسازی درمورد سوالات دفترچه‌های آزمون دستیاری انجام می‌دادیم تا مشکلات را متوجه شویم.
وی ادامه داد: از آنجا که سوالات لو رفته بود و نمی‌دانستیم از چه کانال‌ها و در چه مرحله‌ای از سیستم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خارج شده است، بر این اساس همه
کسانی که با آزمون در ارتباط بودند را برکنار و از مرحله‌ جدید آزمون منفک کردیم.
وی با اشاره به تمهیدات امنیتی آزمون مجدد دستیاری، خاطر نشان کرد: برای آزمون جدید، مکان آزمون، سیستم و مکان قرنطینه به صورت کلی تغییر کرد، مکان قرنطینه‌ای در نظر گرفته شد که فقط طراحان سوالات و همچنین افراد معدودی که برای بازبینی سوالات و تکثیر کمک گرفته شده بود می‌توانستند در آن مکان حضور یابند.
وزیربهداشت با بیان اینکه تا ساعت 13 روز پنجشنبه افراد در قرنطینه بودند، تصریح کرد: طراحان سوال، اساتیدی بودند که برای انتخاب آنها دو شرط در نظر گرفته شده بود که اولا نباید بستگان درجه یک آنها داوطلب شرکت در آزمون باشند و دوم آنکه در هیچ یک از آموزشگاه‌های آمادگی آزمون دستیاری فعالیت نکنند.

وی با تاکید بر اینکه طراحان سوال از بهترین و کیفی‌ترین اساتید بودند، گفت: بنا بر ضرورت و با توجه به تعداد سوالات، دو حوزه برای طراحی سوال در نظر گرفته شده بود که هر دوی این حوزه تحت حفاظت کامل حراست وزارت بهداشت بودند، بر این اساس دو دسته از اساتید در دو حوزه کاملا مجزا دعوت شدند که در نهایت فقط از یک دسته از سوالات استفاده شد و دسته دیگر در حال حاضر در مخزن سوالات است تا به عنوان بانک سوال مورد استفاده قرار ‌گیرد.

دستجردی با تشکر و قدردانی از حراست وزارت بهداشت، خاطر نشان کرد: حراست وزارت بهداشت به شدت برای برقراری امنیت آزمون زحمت کشید، چرا که ما می خواستیم از حداقل افراد برای برگزاری آزمون استفاده کنیم، بنابراین بار اصلی بر دوش تعداد افراد محدودی بود که در قرنطینه حضور داشتند و خارج نشدند و خوشبختانه امروز می‌توانیم با آبرومندی ابراز کنیم که آزمون خوشبختانه با کمال موفقیت برگزار شد.
وی با تشکر از دانشگاه علوم پزشکی تهران برای مهیا کردن حوزه طراحی سوال، گفت: این دانشگاه محیط امن در اختیار ما قرار داد.
وزیربهداشت با اشاره به برگزاری سه آزمون جامع علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پیش کارورزی و دستیاری، اظهار کرد: برخی از دانشگاه‌ها همچون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی روش خاصی در آموزش داشتند که باید برای آنها آزمون مجزای علوم پایه پزشکی برگزار شود، بر این اساس دفترچه جداگانه‌ای نیز برای آنها طراحی شده بود.
وی با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری با رقابت 15 هزار داوطلب در 37 حوزه امتحانی ، گفت: آزمون جامع علوم پایه با رقابت دو هزار و 839 داوطلب، آزمون جامع علوم پایه داروسازی با رقابت 231 نفر، دندانپزشکی با حضور 426 نفر در 39 حوزه امتحانی و همچنین آزمون جامع پیش‌کارورزی با حضور دو هزار و 90 داوطلب روز پنجشنبه در 37 حوزه امتحانی برگزار شد.

دستجردی با اشاره به اعلام کلید اولیه سوالات آزمون پیش‌کارورزی در روز شنبه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند تا روز دوشنبه اعتراضات خود را به صورت اینترنتی اعلام کنند تا در کمیته‌های مربوطه اعتراضات مورد بررسی قرار گیرد.
به گزارش ایسنا، وی در خصوص نحوه رسیدگی به اعتراضات آزمون دستیاری نیز خاطر نشان کرد: داوطلبانی که ممکن است به تامین امنیت آزمون پیشنهادهایی داشته باشند و یا همچنین اعتراض داشته باشند، می‌توانند شکایات و پیشنهادات خود را از طریق آدرس پست الکترنیکی دفتر حراست وزارت بهداشت به نشانی
DHM@BEHDASHT.GOV.IR و یا پیام گیر 88364373 که به صورت 24 ساعته فعال است، گزارش دهند.
وزیر بهداشت با اشاره به دستگیری هفت نفر توسط دادستانی ، گفت: در این ارتباط هفت نفر از سوی قوه قضاییه دستگیر شده‌اند که چهار نفر از آنها که از اعضای اصلی در فروش سوالات بودند، در زندان هستند.

وحید دستجردی افزود: در زمینه پرونده آزمون دستیاری 20 نفر مورد بازجویی قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه وزارت بهداشت کلیه اطلاعات را به قوه قضاییه داده است، در عین حال گفت: ارایه اطلاعات بیشتر درباره نحوه تخلف و فروش سوالات باید توسط قوه قضاییه ارائه شود و دادستانی تهران در هر زمانی که صلاح بداند جزییات آن را اعلام می‌کند.

وزارت بهداشت خودش شاکی خصوصی پرونده است
وی ادامه داد: باید توجه داشت وزارت بهداشت مسوول حسن اجرا و عمل درست آزمون‌هاست، بنابراین هر جا خدشه‌ای وارد شود، برخورد می‌شود و از آنجایی که مطالب ما مربوط به پزشکی است و پزشکان در کشور ما به عنوان کسانی که قداست دارند، مطرح می‌شوند، بنابراین با هر کسی که به این ساحت مقدس برخورد مادی داشته باشد، یا سوالات را مورد خرید و فروش قرار دهد و وسیله‌ای برای رسیدن افراد به مسایل مادی باشد، برخورد خواهیم کرد .
دستجردی با بیان اینکه ما شاکی خصوصی همه افرادی هستیم که در خرید و فروش سوالات به هر نحوی دست داشتند، خاطر نشان کرد: در قسمت سنجش وزارت بهداشت کارکنان زحمتکش و خدومی مشغول فعالیت بودند البته مثل جاهای دیگر ممکن است افراد متخلف معدودی در میان آنها پیدا شوند که این افراد در همه جا به عنوان افراد نفوذی هستند و با چهره‌های ظاهرالصلاح پیدا می‌شوند که آبروی افرادی که واقعا خدمت می‌کنند را از بین می‌برند، ما باید با این افراد متخلف و خاطی برخورد کنیم که همین کار را هم خواهیم کرد و همین طور که گفتم وزارت بهداشت خودش شاکی خصوصی این افراد است.
وی به انتصاب رییس جدید مرکز سنجش آموزش پزشکی اشاره کرد و ادامه داد: دکتر جبرییل سراجی سوابق طولانی در زمینه‌ سنجش و آموزش دارند، فردی هستند که تمامی آزمون‌هایی که زیر دست ایشان برگزار شده است، از صحت بالایی برخوردار بوده‌اند و خوشبختانه در اینجا حضور یافتند و به ما کمک کردند که این آزمون در نهایت نظم و امنیت برگزار شود.
وزیر بهداشت در خصوص ابطال آزمون دستیاری ، گفت: در شبی که متوجه شدم سوالات قبل از آزمون در بیرون وجود داشته است، با دکتر مصلحی وزیر اطلاعات تماس گرفتم و از ایشان خواستم تا دوستان اطلاعات در این زمینه فعال شوند و از همان شب ، شبانه نیروهای اطلاعاتی کارشان را آغاز کردند، و خوشبختانه این مسیر پیش رفت و جا دارد از قوه قضاییه و دادستانی کمال تشکر کنم و علت این که به خود اجازه نمی دهیم که وارد جزئیات شویم ، با توجه به این که از موضوع اطلاع داریم ، این است که ریشه این قضایا باید خشکانده شود و هر گونه اطلاعاتی قبل از این که ما به آن سرمنشاء برسیم شاید مانع ادامه فعالیت قوه قضاییه و وزارت اطلاعات برای رسیدن به ریشه‌ها باشد، بنابراین ما کار را در این زمینه به کاردان سپرده ایم و منتظر هستیم ، هر چه زودتر اطلاع کامل به رسانه‌ها منتقل کنیم.
وی با بیان این که اساتیدی برای آزمون دستیاری دعوت شدند که از سطح بالا و کیفی برخوردار بودند، خاطر نشان کرد: سوالات آزمون دستیاری باید کاملا استاندارد باشد و یک رقابت بسیار جدی در بین داوطلبان داشته باشیم، بنابراین ممکن است سطح سوالات این دوره بالاتر از سطح سوالات دوره قبلی بوده و این را باید بدانیم که این یک رقابتی است که در این رقابت مقداری ریزش خواهیم داشت و تعدادی پذیرفته خواهند شد که این چیز کاملا طبیعی است ، مهم این است که سوالات استاندارد و کیفی باشد .
دستجردی در عین حال خاطر نشان کرد: امروز با تمام جدیت می گویم که این آزمون در نهایت صحت و در کمال امنیت ، طراحی و برگزار شد و هیچ گونه مشکلی از بابت سوالات و لو رفتن سوالات نداریم و انشاءاله نتایج را با صحت و جدیت اعلام خواهیم کرد .
وی تاکید کرد: ابطال آزمون در جهت حمایت از حقوق داوطلبان و دانشجویان بوده است و برای این که حق آنها ضایع نشود و امانتی که آنها به دست ما سپرده اند به اهل آن برسانیم و از حقوق آنها دفاع کنیم.
وی در خصوص ریزش تعداد داوطلبان این آزمون نسبت به آزمون ابطال شده ، یادآور شد: ریزش 10 تا 12 داوطلبان در هر یک از آزمون‌ها امری طبیعی است و هر چند که آمار نسبت به دوره بیست و نهم تفاوت زیادی نداشته است.
وزیر بهداشت در خصوص طرح تخلف در آزمون دستیاری توسط مسوولین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توضیح داد: معاون آموزشی وزارت بهداشت خوشبختانه از افراد بسیار خدوم و معتمد هستند و در این دوره خودشان از جمله افرادی بودند که در قسمت قرنطینه حضور داشتند و مراقبت می‌کردند ، ولی کار به دست قوه قضاییه سپرده شده است، برای این که هر کسی که در این زمینه تخلفی داشته که اگر معدود افرادی در سیستم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده‌اند و یا افرادی که خارج از این سیستم بوده‌اند به وضعیت آنها رسیدگی شود .
وی با بیان این که تلاش جدی انجام شده تا افرادی مورد شبهه هستند ، در این آزمون دخالت نداشته باشند، خاطر نشان کرد: حال این که چه کسانی واقعا در لو رفتن سوالات درگیر بوده‌اند ، منتظر اعلام قوه قضاییه هستیم.
دستجردی در خصوص کم توجهی وزارت بهداشت در زمینه‌ لو رفتن سوالات با توجه به حاشیه‌های این آزمون پس از هر دوره برگزاری ، خاطر نشان کرد: از تخلفات دوره‌های گذشته بنده هم به عنوان افراد عامه، شنیده بودم و وزارت بهداشت در طی سال‌های گذشته با قوت و قدرت هر نوع تقلبی را انکار کردند، بنابراین برای ما هیچ مستندی و دلیلی وجود نداشت تا شکی در قضیه و صحت آزمون بکنیم و ما نیز به آن سیستم قبلی اطمینان کردیم و دلیلی هم نداشتیم که اعتماد نکنیم، چرا که مستند کتبی وجود نداشت و البته باید توجه داشتیم که پرونده‌ سال 82 همچنان مفتوح است و پس از سال 82 پرونده‌ مستندی نبود که به ما ارجاع شود و اگر کوچکترین موردی به صورت مکتوب و مستدلی داشتیم، حتما مطمئن باشید که آزمون را برگزار نمی کردیم تا زمانی که بازطراحی که در این آزمون اخیر داشتیم انجام دهیم، ولی این بار برای ما تجربه ای بود که باعث شد که دقت‌های بیشتری کنیم .

آزمون دستیاری از حالت متمرکز خارج و چند مرحله‌ای می‌شود
وی درخصوص نقش ارکان مختلف وزارت بهداشت چون دبیرخانه، ‌مرکز
.............................

    

سنجش و حراست در حفاظت و امنیت آزمون دستیاری گفت: بنا بر ضرورت سعی کردیم از حداقل تعداد افراد استفاده کنیم تا بر این اساس نظارت جدی تری داشته باشیم و از ابتدا تا انتهای این کارها زیر نظر حراست وزارت بهداشت انجام شده است.
وی با بیان اینکه دوربین‌های فراوانی در سالن‌های قرنطینه طراحی شده است خاطر نشان کرد: هیچ نقطه کوری در این دوره از دید ما وجود نداشت.
دستجردی با تاکید بر اینکه حراست قبلی با حراست فعلی تفاوت می‌کرد، خاطر نشان کرد: حراست فعلی سعی کرد دخالت و دست‌های متعدد در آزمون را به حداقل برساند و باعث شد که متوجه شویم در چه نقاطی ضعف داریم تا آنرا اصلاح کنیم.
وی در خصوص نقش حراست در امنیت آزمون خاطر نشان کرد: کلیه وظیفه حراست در زمینه نقل و انتقال دفترچه‌ها بوده است ، معمولا بخش‌هایی از مراحل طراحی سوالات، تایپ و تکثیر همیشه از دید ما مخفی می‌ماند که در این دوره سعی شد نظارت جدی‌تر انجام شود.
وزیر بهداشت به نحوه خروج سوالات اشاره کرد و افزود: اینکه در آزمون قبلی سوالات در چه مرحله‌ای خارج شده است قوه قضاییه اعلام خواهد کرد ، ولی در این دوره در هیچ مرحله‌ای امکان خروج سوالات وجود نداشته است.
دستجردی با اشاره به تغییر شیوه نحوه پذیرش دستیار برای دوره‌های بعدی نیز خاطر نشان کرد: تغییر در نحوه شیوه پذیرش دستیار چیزی نیست که در مطالعه دستیارها تاثیر گذارد، ولی در نظر داریم آزمون را از حالت متمرکز خارج و چند مرحله‌ای انجام دهیم که این موضوع در اسرع وقت پس از نتیجه نهایی به اطلاع می‌رسانیم.
به گزارش ایسنا، وزیر بهداشت درخصوص اعمال تمهیدات امنیتی برای آزمون‌های آتی به منظور جلوگیری از هر گونه تخلف و اتفاقی که منجر به خدشه دار شدن آزمون می‌شود ، گفت: درسی که از این آزمون دستیاری گرفتیم این بود که یک باز طراحی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام دهیم، بنابراین کمیته ای تشکیل داده‌ایم که از هفته آینده کار خود را آغاز می‌کند که این کمیته در زمینه‌ طراحی آزمون‌ها فعالیت می‌کند، چرا که سیستم در دنیا نو شده است و خیلی از آزمون‌ها به صورت اینترنتی برگزار می‌شود ، بنابراین آزمون‌هایی برای دوره‌های در طول سال برگزار می‌شود که وظیفه این کمیته این است که مطالعات جدی در زمینه‌ آزمون‌ها، اشکالات دوره‌های قبل و ارائه راهکار ارایه رفع آن مشکلات و بهره‌گیری از روش‌های مدرن آزمونی انجام دهد.
دستجردی در خاتمه با بیان این که برخی از آزمونها دارای حساسیت زیادی هستند، بنابراین نیازمند برگزاری چند مرحله‌ای آنها وجود دارد، خاطر نشان کرد: آنچه در این کمیته نهایی شود اعلام خواهد شد.

  

=========================================== 

 

میگم میگم فقط همین!! اینها را که خودمان هم می دانستیم وزیر بانو!! 

4 متخلف اصلی دستیاری در زندان/ بازجویی از 20 نفر و بازداشت 7 متخلف
وزیر بهداشت درباره دستگیری متخلفان آزمون دستیاری سال 88 گفت: هفت نفر از سوی قوه قضاییه دستگیر شده اند که در مجموعه دادستانی تهران قرار دارند و چهار نفر از آنها که از سرشاخه های اصلی و افراد موثر در تخلفات هستند در زندان به سر می برند.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مرضیه وحید دستجردی ظهر پنجشنبه 13 اسفند در جمع خبرنگاران در وزارت بهداشت با اعلام این خبر افزود: کلیه اطلاعات در مورد افراد دستگیر شده باید از سوی قوه قضاییه ارائه شود و وزارت بهداشت تنها بخشهایی که مربوط به امنیت آزمون است را به اطلاع می رساند.
وی افزود: 20 نفر هم در این زمینه مورد سوال و بازجویی قرار گرفته اند.
وحید دستجردی در پاسخ به اصرار خبرنگاران در مورد ارائه توضیحات بیشتر گفت: این قسمت توسط قوه قضاییه باید انجام گیرد و هر زمان دادستان تهران صلاح بداند همه را در جریان آخرین اخبار قرار می دهد.
وزیر بهداشت تاکید کرد: وزارت بهداشت مسئول حسن اجرای آزمونها است و هر جا خدشه ای به آن وارد شود به شدت باید با متخلفین آن برخورد کند.
 

=====================================================

 معاون آموزشی وزیربهداشت:
کارنامه اولیه آزمون دستیاری تا پایان سال منتشر می‌شود
آزمون به موقع و با امنیت کامل برگزار شد

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری آزمون مجدد دستیاری در سراسر کشور، ضمن تاکید بر امنیت آزمون، گفت: برای اعلام نتایج آزمون دستیاری شتاب نخواهیم کرد ولی سعی می‌کنیم قبل از پایان سال کارنامه اولیه آزمون منتشر شود.
به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمد علی محققی در نشست مطبوعاتی وزیر بهداشت درباره سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری تخصصی، با تاکید بر اینکه خوشبختیم که در مبارزه با فساد به صورت قاطعانه عمل و برخورد شد، افزود: متقاضیان این آزمون از جامعه پزشکی می‌باشند که جامعه امین و امانتدار است و همان طور که اعلام شده است، بخش بیشتری که به افشای این موضوع کمک کرد، از جامعه پزشکی بودند.
وی با بیان اینکه پس از ابطال برگزاری آزمون با طراحی سوالات آزمون جامع علوم پایه و پیشکارورزی روبرو بودیم، اظهار کرد: با توجه به برکناری مسوولین سنجش، امکان این طراحی وجود نداشت، چون سیستم باید باز طراحی می‌شد، بر این اساس در اولین اقدام، طراحی سوالات آزمون را تا تهیه یک فضای قرنطنه امن به تاخیر انداختیم.
محققی ادامه داد: پس از تامین فضای قرنطینه، تمام فرایندهای وقت گیر در طراحی‌ها حذف و تنها افراد ضروری به کار گرفته شد.
به گفته وی اجرای آزمون بر عهده سه نفر بود که این افراد در طول این مدت در قرنطینه بودند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت در خصوص تغییر مجدد زمان برگزاری آزمون از 27 فروردین به 13 اسفند ماه نیز بیان کرد: پس از ابطال آزمون، کمیسیون موارد خاص
تشکیل شد و با در نظر گرفتن مواردی همچون حفظ آمادگی داوطلبان و دیگر مسایل شخصی آنها و همچنین از آنجایی که توانسته‌ بودیم شرایط امنی را برای برگزاری آزمون مجدد فراهم کنیم، ‌زمان برگزاری آزمون به 13 اسفند ماه موکول شد.
وی با اشاره به تهیه 18 دفترچه آزمونی با تراکم میانگین 200 سوال، گفت: از این 18 دفترچه، چهار دفترچه مورد استفاده قرار گرفت که در نهایت پس از قرنطینه و طراحی سوال، دفترچه‌ها به همراه تیمی مرکب از نماینده علمی و حفاظتی دانشگاه و دو نماینده وزارت بهداشت، به حوزه‌های امتحانی ارسال شد که در این زمینه نیروی انتظامی با اسکورتی که انجام داد، کمک بزرگی را برای حفاظت آزمون کرد که جای دارد از آنها تشکر شود.
وی با بیان این که با تمهیدات لحاظ شده موفق شدیم در کوتاهترین زمان دفترچه‌ها را به حوزه‌های امتحانی ارسال کنیم، اظهار کرد: کمترین مدت زمان ارسال سوالات به حوزه‌های امتحانی سه ساعت قبل از برگزاری آزمون بود که در حوزه‌های تهران انجام شد و بیشترین مدت زمان ارسال نیز 24 ساعت بود.
به گزارش ایسنا، وی همچنین افزود: طی بخشنامه‌ای از دانشگاه‌ها خواسته شد که بر حسن برگزاری آزمون نظارت داشته باشند و تاکید شد که حوزه‌های امتحانی نسبت به آزمون 29 بهمن امن‌تر باشد که طی بازدیدها این مطلب نیز احراز شد و آزمون نیز به موقع و با امنیت کامل برگزار شد.
محققی با اشاره به اعلام نتایج آزمون پره انترنی و جامع علوم پایه قبل از پایان سال 88، در عین حال خاطر نشان کرد: برای اعلام نتایج آزمون دستیاری شتاب نخواهیم کرد (ای کاش شتاب می کردید ما نگران رتبه فروشی و جا زنی دردانه هایتان هستیم) و سعی داریم با نهایت دقت، نتایج آنالیز و اعلام شود، ولی سعی می‌کنیم قبل از پایان سال کارنامه اولیه منتشر شود، چرا که طبق تقویم آموزشی، سال تحصیلی پذیرفته شدگان آزمون دستیاری اوایل شهریور ماه آغاز می‌شود، بنابراین تا آن زمان برای اعلام نتایج مهلت داریم.

 ============================================= 

 پس از ابطال آزمون 29 بهمن:
آزمون مجدد دستیاری برگزار ‌شد. وزیر سلامت آزمون را تضمین کرد 

 آزمون مجدد پذیرش دستیاری تخصصی در حالی با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در حوزه‌های دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد که وزیر بهداشت سلامت این آزمون را تضمین کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، آزمون مجدد پذیرش دستیاری تخصصی همزمان با آزمون های پیش کارورزی و جامع علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی امروز پنجشنبه 13 اسفند ماه همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) در سراسر کشور برگزار ‌شد.
دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آمار داوطلبان دستیاری که در دوره سی و هفتم و در آزمون مجدد شرکت می کنند 16 هزار و 648 نفر است که از این تعداد 9 هزار و 476 نفر مرد و 7 هزار و 172 نفر زن هستند.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، مراحل برگزاری آزمون مجدد دستیاری از جمله قرنطینه، طراحی، تایپ و تکثیر سئوال­ها نسبت به دوره قبل تغییر کرده و افراد جدیدی در تمام مراحل برگزاری آزمون، حضور دارند و دست­اندرکاران برگزاری آزمون نیز تا زمان برگزاری آزمون در قرنطینه خواهند ماند.
پیگیریها برای شناسایی و مجازات عاملان اصلی تخلف در آزمون قبلی که از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابطال شد، ادامه دارد. 

 ============================================= 

محققی به مهر خبرداد:
آزمون مجدد دستیاری سالم برگزار ‌شد/ انتشار کلید سئوالات در روز شنبه
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه آزمون مجدد پذیرش دستیاری تخصصی بدون مشکل برگزار شد گفت: این آزمون با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در حوزه‌های دانشگاههای علوم پزشکی با نظم کامل برگزار شد و مشکلی در برگزاری آزمون وجود نداشت.
دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون مجدد پذیرش دستیاری تخصصی همزمان با آزمون های پیش کارورزی و جامع علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی امروز پنجشنبه 13 اسفند ماه برگزار ‌شد.
وی اضافه کرد: 16 هزار و 648 داوطلب دستیاری در دوره سی و هفتم شرکت کردند که از این میان 9 هزار و 476 نفر مرد و 7 هزار و 172 نفر زن بودند.
محققی اظهار داشت: کلید اولیه سئوالات آزمون دستیاری ساعت 14 روز شنبه 15 اسفند ماه جاری در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت منتشر می شود و داوطلبان با استفاده از کد رهگیری می توانند تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 17 اسفند اعتراضات خود را به صورت اینترنتی ارسال کنند.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، مراحل برگزاری آزمون مجدد دستیاری از جمله قرنطینه، طراحی، تایپ و تکثیر سئوال­ها نسبت به دوره قبل تغییر کرد و افراد جدیدی در تمام مراحل برگزاری آزمون حضور دارند و دست­اندرکاران برگزاری آزمون نیز تا زمان برگزاری آزمون در قرنطینه ماندند.
پیگیریها برای شناسایی و مجازات عاملان اصلی تخلف در آزمون قبلی که از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابطال شد، ادامه دارد. 
 

======================================================= 

آزمون مجدد دستیاری برگزار شد
مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت: تاکنون مشکلی گزارش نشده است
کلید سوالات شنبه منتشر می‌شود 
1388/12/13
مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت با تاکید بر برگزاری آزمون مجدد دستیاری در کمال امنیت و سلامت، گفت: آزمون در کمال آرامش امروز صبح برگزار شد و تاکنون نیز هیچ مشکلی گزارش نشده است.
دکتر زارع نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار «صنفی آموزشی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که تاکنون هیچ گزارشی از حوزه‌های برگزاری آزمون گزارش نشده است، خاطر نشان کرد: در این دوره فضای آزمون حوزه‌های امتحانی بسیار آرامتر از آزمون گذشته می‌باشد.
وی با اشاره به بازدید وزیر بهداشت از حوزه‌های آزمونی مستقر در تهران، گفت: این آزمون در کمال امنیت برگزار شد.
مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت در خاتمه با اشاره به انتشار کلید سوالات آزمون مجدد دستیاری تخصصی در روز شنبه بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی سنجش
http://sanjeshp.ir اظهار کرد: داوطلبان تا روز دوشنبه مهلت دارند اعتراضات خود را به صورت اینترنتی ارسال کنند.
گفتنی است، آزمون مجدد پذیرش دستیاری تخصصی با حضور بیش از 16 هزار نفر داوطلب در حالی برگزار شد که بنا بر اعلام وزارت بهداشت، مراحل برگزاری آزمون مجدد دستیاری از جمله قرنطینه، طراحی، تایپ و تکثیر سئوال­ها نسبت به دوره قبل تغییر کرده و افراد جدیدی در تمام مراحل برگزاری آزمون، حضور دارند.
شایان ذکر است پیگیری‌ها برای شناسایی و مجازات عاملان اصلی تخلف در آزمون قبلی که از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابطال شد، ادامه دارد.

نظرات 325 + ارسال نظر
cheap insurance for car پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 05:46 ب.ظ http://www.racheltatum.com/

I might be beating a dead horse, but thank you for posting this!

cheap online car insurance quotes سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.cheapinsurancemate.com

Articles like this are an example of quick, helpful answers.

fun online slots شنبه 28 دی 1392 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.casinosspot.com

At last, someone comes up with the "right" answer!

auto insurance quote چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 09:07 ق.ظ http://www.getyourquote.net/

Me and this article, sitting in a tree, L-E-A-R-N-I-N-G!

no prescription prednisone چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 09:07 ق.ظ http://www.starcraft2-wiki.com

Time to face the music armed with this great information.

car insurance quotes دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 08:45 ق.ظ http://www.getyourquote.net/

I actually found this more entertaining than James Joyce.

www.bestautoinsur.net دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 02:04 ق.ظ http://www.bestautoinsur.net/

If I communicated I could thank you enough for this, I'd be lying.

car insurance in florida یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 02:53 ق.ظ http://www.bestautoinsur.net/

This is both street smart and intelligent.

car insurance quotes جمعه 20 دی 1392 ساعت 08:22 ب.ظ http://www.getyourquote.net/

I much prefer informative articles like this to that high brow literature.

cheap car insurance جمعه 20 دی 1392 ساعت 05:24 ب.ظ http://www.insureyourselfcheap.com

I thought finding this would be so arduous but it's a breeze!

generic viagra and cialis پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.medformen.com

That insight's perfect for what I need. Thanks!

brand cialis online پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 05:54 ق.ظ http://www.mymedsaccess.com

I found myself nodding my noggin all the way through.

news چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 10:43 ق.ظ http://www.mymedsaccess.com

This does look promising. I'll keep coming back for more.

Hoki جمعه 1 آذر 1392 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.facebook.com/profile.php?id=100003449487340

Hey, that post leaves me feeling foilosh. Kudos to you!

Karan چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 07:38 ب.ظ http://www.facebook.com/profile.php?id=100003449186480

You've really helped me unandstred the issues. Thanks.

Venus چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.facebook.com/profile.php?id=100003449085862

Right oni-ths helped me sort things right out.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 06:45 ب.ظ

isfahan
ke manmidoonam balaye 450 ziad hast. balatarini ke man shenidam 480 ast

[ بدون نام ] شنبه 22 اسفند 1388 ساعت 12:32 ق.ظ

اصلاحیه رو کی میزنن؟

[ بدون نام ] شنبه 22 اسفند 1388 ساعت 12:29 ق.ظ

به نظرتون چند تا سوال جوابش عوض میشه؟

[ بدون نام ] دوشنبه 17 اسفند 1388 ساعت 11:25 ب.ظ

من با 437 چیزی قبول میشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نگین دوشنبه 17 اسفند 1388 ساعت 01:35 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/coments.bs/postID=5152

من با ۳۶۰ سهمیه زنان حداکثر چی قبول میشم؟

ججوواادد** یکشنبه 16 اسفند 1388 ساعت 11:36 ب.ظ http://hbi.ir

با سلام
همه دوستانی که این ایمیل رو میبینن بجای واریز بول بحساب وزیر جووننممرد(1278بانکملیایثاراسلامی)بباا ااففتتااحح ییکک حسابجای سیبا در یکی از شعب متتظر بیام بعدیما باش.

به درمانده یکشنبه 16 اسفند 1388 ساعت 12:14 ق.ظ

درمانده جان اینکه دانشگاه تهرانی باشی دلیل نمیشه که از نمره همه خبر داسته باشی.

سعی کن به جای انکار موفقیت دیگران با وضعیت موجود کنار بیای و ان شاالله هیچ وقت درمنده نباشی.

درمانده به۵۲۰ شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 09:42 ب.ظ

من از بجه های دانشگاه تهرانم.با خیلی از استریت ها تماس داشتم.۴۷۰ بالاتر نبوده

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 09:25 ب.ظ

470 ]چیه ما 520 داشتیم تو دانشگاه تهران

درمانده شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 09:22 ب.ظ

سهمیه ایثارگران ۳۲۰ امیدی هست؟

مرجان کانفلیکت شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 09:19 ب.ظ

همکارای عزیز بابا انقدر به لامپکتومی گیر ندین،معلومه که جوابو اشتباه وارد کلید کردن،بعدآ اصلاح می کنن. هر سال معمولأ یکی دوتا کلیدو اشتباه میزنن.امسالم سرشون شلوغه چون دارن متقلب زندونی می کنن!
در مورد لارنژیتم اسنشیالو نگاه کنین؛دقیقآ نوشته لارنژیت هرگز استریدور و رترکسیون نمی ده.
و اما پیریدوکسینو از تو یکی از جدولای امینف دادن. جواب همون اریترومایسینه(ببخشید تو کامنت قبلی به اشتباه نوشتم جواب همون پیریدوکسینه؛ معذرت)

درمانده شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 09:11 ب.ظ

تا الان بالاترین نمره دانشگاه تهران ۴۷۰.مطمئنم نمره ها امسال پایین تره.

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 08:53 ب.ظ

الان تو سایت http://dastyari.freeforums.org/topic-t850-20.html دیدم یکی با کتاب فارسی رفرنس و اعتراض نوشته این توری وزارتخونه قبول نمیکنه باید انگلیسی و سالو صفحه دقیق باشه اگه کسی اونجا عضوه کامنت بذاره

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 08:32 ب.ظ

راستی به اشتباهات کلید سوال محاسبه پلاکت هم
اضافه کنید : به ازاء هر10 Kg یک واحد پلاکت پلاکت رو به 50000 میرسونه حالا که مریض 20 کیلو برای رسوندن به 100000 می شه 4 واحد با توجه به پلاکت اولیه بیمار میشه حدود 3

خپل شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 08:11 ب.ظ

با 347 آزاد امیدی به اطفال هست

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 07:26 ب.ظ

با بقیه موافقم ...ولی لارنژیت درسته چون تب با درجه ژایین که بد حال حساب نمی شه ! ... به علاوه سوال پوست هم اگه تشخیص پمفیگوس ولگاریس هیت که رسوب آنتی بادی تو غشا پایه تو متن سوال با هاش سازگاز نیست ...خود دکتر ایزدی هم نوشته تو جواباش اینو ...

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 07:10 ب.ظ

حتما سوالا رو از رفرنس بنویسید هر تو ری شده فردا بریم کتابخونه خواهش میکنم تنبلی نکید ممکنه سرنوشت خیلیارو عوض کنه......

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 07:04 ب.ظ

آدرس منابع آزمون :

http://dme.hbi.ir/cgme/files/dastyari88.pdf

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 06:18 ب.ظ

طبق اعلام یک منبع موثق عامل اصلی خروج سوالات رزیدنتی وفروش آنها..
شخص : - مهندس کیقباد طاهر نژاد - رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت بوده است.

لازم به ذکر است وی یک فرد بسیجی بسیار افراطی وطرفدار شدید احمدی نژاد و ولایت می باشد.
بسیاری از اصلاح طلبان وزارت بهداشت توسط این فرد مورد تهدید واقع شده واز این وزارت اخراج شده اند.

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 06:09 ب.ظ

خیلیاش ایراد واضح دارند:
اطفال: تراکییت لارنژیت بدحال نیست
مسلما pr<60 قدم اول ماساژه اگه جواب نداد دارو
آسپیراسیون اگه شواهد کافی وجود داشته باشه برونکوسکوپی ریجید
سوال هرپانژین نگفته تعداد کمی وزیکول و سوال به هرپس هم قطعا می خوره
کلمه ممنوع برای هر دارویی در بارداری بکار نمیره وپاروکستین هم به هر هال کاربرد داره
سوال جراهی لامپکتومی صد در صد اشتباهه فتو تراپی گفته کدام ممکن است gray baby هم ممکن است بوجود آید

سوال نارسایی قلبی هم سوالش چاپ نشده بود و باید اعتراض کنیم

اعتراض شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 05:40 ب.ظ

چطوری باید اعتراض بنویسیم؟ من رفرنس اصلی رو ندارم.. می شه بذارین اینجا

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 05:37 ب.ظ

خیلیاش ایراد واضح دارند:
اطفال: تراکییت لارنژیت بدحال نیست
مسلما pr<60 قدم اول ماساژه اگه جواب نداد دارو
آسپیراسیون اگه شواهد کافی وجود داشته باشه برونکوسکوپی ریجید
سوال هرپانژین نگفته تعداد کمی وزیکول و سوال به هرپس هم قطعا می خوره


[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 05:33 ب.ظ

میبینم که یچکی دیگه نظر نداره!!!

تنها شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 04:26 ب.ظ http://dastyari.freeforums.org


درمورد نمره ها و رتبه های پارسال به این دو لینک
سر بزنید:


http://dastyari.freeforums.org/topic-t533.html

http://dastyari.freeforums.org/87-t510.html

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 03:55 ب.ظ

کسی از استریتها و نمره های واقعی خبری نداره بالاخره شرایط مثل چه سالیه ۸۶ یا ۸۵ ؟؟؟
قطعا مثل ۸۷ نیست

رضا شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 03:43 ب.ظ

دوستان در سوالات ارتوپدئ هم سوالات شکستگئ ترقوه و مرد ۳۵ ساله با شکستگئ اولکرانون اشکال داره و اون سوال اطفال مکنئوم اسپیراسیون نمیشه فتق دیافراگم میشه

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 03:38 ب.ظ

۳۸۱جراحی قبول میشه؟

لطفا لطفا شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 03:33 ب.ظ

لطفا یک صفحه جدید بنویس و تا بشه اونجا برای نمره ها نظر داد اینجا خیلی شلوغ شده

امید شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 03:20 ب.ظ

خاک بر سر این طراحان سوال ابله و بی سواد .
براتون متاسفم.

مریم شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 03:18 ب.ظ

من امتحان اول را خیلی خوب میشدم َ با آمادگی کامل سر جلسه بودم
ولی بار دوم خراب کردم
لعنت خدا به مسئولین بی عرضه و اون بی وجدانای متقلب که اینطوری با سرنوشتمون بازی کردند .

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 03:07 ب.ظ

سوالات ماساز قلبی و لارنزیت و برنکوسکپیریژد در اطفال ولامپکتومی در جراحی را اشتباه زده من الان نگاه کردم .لطفا اگرکسی میتونه صفحه انها را در رفرنس اینجا بذاره تا همه اعتراض بگذاریم

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 02:46 ب.ظ

جواب اگه لارنزیت نیست ÷س چیه؟

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 02:27 ب.ظ

فرمول جدید چیه

فرناز شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 02:21 ب.ظ

فرمول احتساب نمره میگن فرق کرده.شماها با همون فرمول قدیمه حساب کردین؟نزده ها رو از کل کم نمیکنن انگار

نگین شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 02:16 ب.ظ

کسی میدونه نمره ورتبه های سال قبل رو میشه
پیدا کردیانه؟

رویا شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 02:11 ب.ظ

۳۹۶ شدم اگه سهمیه زنان باشه میتوان امید به قبولی داشت.من از هر کی میشنوم بالای ۴۰۰ هستش.اخه میشه همه دروغ بگن؟

نیلو شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 02:01 ب.ظ

من ۴۱۰ شدم

به غریبه شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 01:58 ب.ظ

با 360 جراحی هرجایی سهمیه ازاد قبول میشم ؟
امفیزم ریه تو داخلی
بیماری زمینه ای کبد تو اطفال
تو گوش و حلق و بینی برطرف کردن رینیت الرژیک میشه


تورو خدا بگین دارم میمیرم ....

خسته و مونده شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام دوستان
بنظرتون با ۳۲۸ منطقه محروم (البته اگر هنوز وجود داشته باشه )می توان به عفونی بیهوشی ویا حتی پزشکی قانونی امیدوار بود؟؟؟دیگه از خوندن خسته شدم

غریبه شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 01:53 ب.ظ

پیریدوکسینه !!
اون یکیم طبق فلوچارت آدرنالین نمی خواد !!

بچه ها اعتراض بدین

به بالاسری شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 01:52 ب.ظ

موافقم!!!
این امتحان 16 هزار شرکت کننده داره، این سایت هم حداکثر هزار بازدید کننده،
توی همین سایت نزدیک به 40-50 نفر ادعای نمره بالای 400 دارن، پس در کل یعنی نزدیک به 900 نفر بالای 400 میشن در صورتی که امکان نداره!!!
من خودم استریت هستم و جزیی عقلی دارم!
به قول معروف با این عقل ناقصم می تونم با یه خورده منطق بگم که خیلیا دارن دروغ میگن ، فقط و فقط واسه خود نمایی!

غریبه شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 01:50 ب.ظ

وای ی ی ی
کلاویکل چپ شکسته بازوی راستو sling کنیم !!!

به نانسی شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 01:48 ب.ظ

جواب همون پیریدوکسینه. از تو یکی از جدولای امینف دادن.
منم مثل تو اشتباه زدم(اریترو)

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 01:46 ب.ظ

من چند ساله امتحان میدم هر سال هم خیلیا میگن 450 - 500 میشیم و هر سال هم دروغشون معلوم میشه!!

لطفا چرت نگید!! واقعا شما پزشکای قسم خورده هستید؟!؟!؟!؟
واسه مریضاتون متاسفم

مرجان شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 01:40 ب.ظ

لارنژیت و لامپکتومی اشتباهه.
البته نگران نباشید،کلیدو اشتباه زدن وبعد اصلاح می کنن.
تواسنشیال دقیقآ نوشته لارنژیت هرگز استریدور و رترکسیون نمی ده.
لامپکتومیه هم که خنده داره.

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 01:40 ب.ظ

چرا هر سال من از ۳۸۰ بالاتر نمیرم. ما به ۴۰۰ حساسیت داریم یا ۴۰۰ به ما حساسیت داره؟

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 01:35 ب.ظ

نگار شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 01:33 ب.ظ

من با سنجش ۴۳۲ شدم .(با ایزدی ۲۸ تا بیشتر می شدم)

نانسی شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 01:30 ب.ظ

کلید دی فنی تویین سطح سرمی زده اریترو؟؟؟؟؟؟؟

وای شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 01:26 ب.ظ

من هم ۲۰ نمره از کلید ایزدی کمتر شدم.بچه ها کدام سوالات اشکال داشتند بنویسد تا همه اعتراض کنیم. بنظر تون سطح نمرات مثل پارساله یا سال ۸۶ یا بدتر ؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 01:17 ب.ظ

نمره های امسال 50 تا از پارسال بالاتره؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 01:03 ب.ظ

واقعا که چی؟؟؟!!!
این همه درس بخون، امتحان بده، رتبه های خوب بیار آخرشم زندگی خوبی نداریم و باید جیره خور نه نه بابامون باشیم

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 12:59 ب.ظ

چه خبر از تحریم امتحان !!
می بینم که همه مثل شاخ شمشاد رفتین امتحان دادین !! تقبل الله !!!!

ساقی شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 12:58 ب.ظ

من با ایزدی ۴۰۰ با سنجش ۴۰۹

be balai شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 12:48 ب.ظ

kelid izadi ba sanjesh inghard ziad fargh nadasht.2bare hesab kon

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 12:38 ب.ظ

من ۸۰ نمره از کلید ایزدی کمتر میشم یعنی امکان داره کلید سنجش ۲۰ تا غلط داشتهت باشه یا من خاک تو سر شدم؟

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 12:37 ب.ظ

man ghablio 360 shodam vali ino 315.be khater steresi ke dahtam.khak bar sare vezaratebehdasht

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 12:30 ب.ظ

من ۴۲۰ می شم. ۳۲ نمره کمتر از کلید ایزدی.

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 12:25 ب.ظ

کسی میدونه نمره اطفال چنده؟

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 12:12 ب.ظ

۴۱۰ نمیدونم رتبه ها چه جوری مییاد

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 12:06 ب.ظ

من 30 نمره کمتر از کلید ایزدی میشم بنظرتون کلید درسته ایراداش زیاده ای خدا؟!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 12:03 ب.ظ

با کلید 30 نمره از کلید ایزدی کمتر شدم به نظر شما کلید درسته؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 12:00 ب.ظ

۳۹۲mahroom chizi mishe?

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 11:54 ق.ظ

بچه ها با 360 میشه به زنان شهرستانها امیدوار بود؟
ظاهرا نمره های بچه ها بالاتر از امتحان قبلی بوده!

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 11:50 ق.ظ

490 هم شنیدیم ...به سلامتی ..مبارک دوستان باشه

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 11:48 ق.ظ

chi shod?hala ba kilid chand mishid?
ahayyyyyyyyyyyyyyyy
balaye 400 ha kojaid?

تنها شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 11:31 ق.ظ http://dastyari.freeforums.org


کلید اولیه سوالات آزمون 88/12/13 طبق نظر دبیرخانه!!!!!!!!!!!

http://dastyari.freeforums.org/88-12-13-t848.html

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 11:24 ق.ظ

تا محققی سر جاشه تقلبم هست. اینو چرا باور نمیکنین. خیلی شما ها خوش خیالین .. تمام این بازداشتها الکیه . میفهمین ؟؟؟؟ اصلا معلوم نیست کیا رو گرفتن؟ دوستان همه سر کاریم شدیدا و من عصبانیم

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 11:19 ق.ظ

کلیدو زدند

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 11:18 ق.ظ

ع. توسلی شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 11:09 ق.ظ

من الان زنگ زدم . ،منشی دبیر خونه گفت چند تا ازتستارو حذف دارن می کنن،کلید نهایی رو ۱۲:۳۰ میزنن.
لعنتشون کنه خدا که ۲ هفته س دارن یه ریز استرس بهمون وارد می کنن.
امیدوارم کسی متضرر نشه.خدایا به امید تو.

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 11:06 ق.ظ http://sanjeshp.ir/Dastyar37/

کلیدارو زدنhttp://sanjeshp.ir/Dastyar37/

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 10:49 ق.ظ

بابابزرگ کمک

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 10:48 ق.ظ

کسی با وزارتخونه تماس نگرفته

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 10:35 ق.ظ

چقدر شکنجه دیدیم ما دستیاری های 37! خوب بزنید دیگه جوابا رو!

درمانده شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 10:32 ق.ظ

جوابا پس کی میاد؟

درمانده شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 10:25 ق.ظ

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 10:23 ق.ظ

صبر کن تا رتبه ها بیاد معلوم نیست.

من هم مظطرب شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 10:22 ق.ظ

با ۳۶۰ هم میشود زنان قبول شد در انتخاب رشته دقت کن.

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 10:17 ق.ظ

با ۳۶۰ زنان میارم؟؟خیلی حالم بده

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 10:12 ق.ظ

یکی از بچه های تهران زنگ بزنه وزارت ببینیم کی میزنن.

لطفا جواب بدین شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 10:11 ق.ظ

با ۳۶۰ زنان میارم؟؟

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 10:10 ق.ظ

bacheha soale 156 dakheli daftarche D moshkel dare?

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 10:02 ق.ظ

کامپیوتر من خرابه یا نمیخوان کلیدو بذارن!!۱

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد