خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

تا محروم شدن همه سوال خرها از امتحان ، تحریم امتحان

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد لعنت خدا برسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ 
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ  
======================================================= 
 من سوال نخریدم!
سوال خر ها موجب ابطال امتحان شدند. 
من در امتحانی که همه سوال خر ها در ان شرکت میکنند شرکت نمیکنم!
وزارتخانه باید به قانون عمل کندوهمه سوال خرها را ازشرکت درازمون منع کند.  
تا محروم شدن همه سوال خرها از امتحان ، تحریم امتحان.
ایا من بازیچه وزارت بهداشت هستم؟
 =============================================
 در صورت برگزاری امتحان فرمایشی وزارت بهداشت اماده تحصن گسترده داوطلبان امتحان دستیاری باشد. همه بدبختی جامعه پزشکی زیر سر بی لیاقتی و عجز و ناتوانی وزارت بهداشت از انجام کارهای محوله می باشد. تا روشن شدن وضعیت کامل همه سوال خرها که طبق قانون باید به ۱۰ سال محرومیت از امتحان محکوم شوند و همچنین سوال فروش ها باید امتحان بتعویق بیفتد. در حکومتیکه وزارتخانه اش از قانون فرار کند و قانون را اجرا نکند از مردم عادی چه انتظاری میتوان داشت؟ وزارتخانه با برگزاری امتحانیکه در ان سوال خر ها حضور دارند  چگونه اعلام میکند  تخلفی وجود نخواهد داشت؟ 
======================================== 
 دکتر "عباس زارع نژاد"  دروغ گو حامی سوال فروشان : دستگیرشدگان آزمون دستیاری کارمندان وزارت بهداشت نیستند!  اقای دروغ گو از غیب هم خبر می دهد: ؛وی با بیان این که دستگیری و شناسایی متخلفین آزمون ماه ها طول می کشد، گفت:‌ "نمی توان منتظر ماند تا همه متخلفان شناسایی و دستگیر شوند و بعد از آن، آزمون را برگزار کرد."(باید با حضور همه سوال خر ها امتحان برگزار شود بعد از ان کی به کیه همه میروند پی کارشان!)
((سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی پس از ابطال آزمون و اولین بررسی ها با اشاره به دستگیری دو نفر به عنوان سرنخ های تخلف در آزمون دستیاری سال 88 گفت: این دو نفر از کارمندان وزارت بهداشت بوده اند و پیگیری سایر عناصر متخلف نیز در دستور کار نهادهای نظارتی و امنیتی است.)) .... 
ایا سوال خر های آزمون سال ۱۳۸۷ از دانشگاهها اخراج شده اند ؟ یا که نه اقایان و خانمهای مسئول همچنان انکار میکنند و دنبال مدرک هستند؟ بدانید که مدرک ما پیش خداست و خدا لعنت کند همه سوال فروشان و حامیان سوال فروشان و تمام کسانی را که سعی دارند روی این پرونده ها سرپوش بگذارند. لعنت خدا و پیامبران و امامان و صد ها هزار شهید پرپر شده این خاک و بوم که برای پیشرفت این کشور از وجود پاکشان گذشتند تا سرزمین پیشرفته ای برای ایندگان به ارمغان بیاورند نثارشان باد. اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد
 =========================================
اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری درباره آزمون مجدد بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت:‌ اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری در خصوص برگزاری آزمون مجدد مهمترین پرونده‌ای که در حال حاضر در کمیسیون مورد بررسی قرار دارد.سخنگوی کمیسیون اصل نود در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری از وی در خصوص مهمترین پرونده در حال بررسی در کمیسیون اصل نود پرسید، پاسخ داد: مهمترین پرونده‌ای که در حال حاضر در کمیسیون بررسی می‌شود اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری در خصوص زمان برگزاری آزمون مجدد است. چرا که آنها معتقدند زمان برگزاری این آزمون بسیار زودهنگام است

======================================================  
دفتر ریاست جمهوری: زنگ بزنید به ۶۱۳۳  جهت طرح شکایت خود و لزوم پایبندی وزارت بهداشت به اخراج متخلفان از امتحان دستیاری و برخورد با مسئولین رد بالای وزارت بهداشت.....

زارع نژاد دروغ گو : دستگیرشدگان آزمون دستیاری کارمندان وزارت بهداشت نیستند 

تهران - مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی گفت:‌ "دو دستگیر شده آزمون دستیاری تخصصی پزشکی از کارمندان وزارت بهداشت نیستند."   

به گزارش ایرنا برخی رسانه ها این دو دستگیر شده را به عنوان کارمندان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معرفی کرده اند.
دکتر "عباس زارع نژاد" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگار ایرنا، با اشاره به این که در برخی خبرها آمده که عده ای اظهار داشته اند که سوالات آزمون تا 100 میلیون تومان فروخته شده است، گفت: "‌کسانی که اطلاعاتی در مورد قیمت سوالات یا فروشندگان و خریداران سوالات آزمون دستیاری دارند، آنها را به دستگاه های امنیتی ارائه دهند."
وی با بیان این که دستگیری و شناسایی متخلفین آزمون ماه ها طول می کشد، گفت:‌ "نمی توان منتظر ماند تا همه متخلفان شناسایی و دستگیر شوند و بعد از آن، آزمون را برگزار کرد."
وی گفت: "وزارت بهداشت همه تلاش خود را برای برگزاری خوب و بدون اشکال آزمون در روز 13 اسفند ماه جاری به کار خواهد گرفت."آزمون با حضور متخلفان همه اشکال است! 

 

 اسلامی به مهر خبر داد:
ردپای چند وزارتخانه در تخلفات دستیاری/ موانع بررسی تخلفات در دستیاری82
نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به پیگیری ارتباطات سازمانی متخلفان گفت: خاطیان آزمون دستیاری سال 88 تنها به وزارت بهداشت مرتبط نبوده اند بلکه به ارگان هایی متصل هستند که چند وزارتخانه را در بر می گیرند.
  

 

30 نفر از متخلفان اصلی آزمون دستیاری امسال دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: سؤالات آزمون دستیاری امسال بالای 100 میلیون تومان هم فروخته شده است اما وزیر بهداشت اعلام کرد 30 نفر اعضای اصلی باند تخلف این آزمون بازداشت شده و آزمون جدید در نهایت امنیت برگزار می‌شود.

علی عباسپور تهرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی فارس، افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر یکشنبه در کمیسیون آموزش مجلس حاضر شد و گزارشی از روند برگزاری آزمون دستیاری امسال، تخلفات آن و علت ابطال آن ارائه کرد.
وی گفت: بر اساس این گزارش 30 نفر اعضای اعضای اصلی تخلف در آزمون دستیاری امسال که شامل خریدار و فروشنده سؤالات این آزمون بودند، شناسایی و بازداشت شده‌اند و دستگاه‌های مربوطه مشغول بازجویی از آنها هستند و بررسی ابعاد از تخلفات ادامه دارد. البته در گزارش وزیر اعلام نشد که چند نفر از این افراد کارمند وزارت بهداشت بودند.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: وزیر بهداشت اعلام کرد، سیستم برگزاری آزمون دستیاری امسال هم از نظر ساختار و هم از نظر نیروی انسانی و طراحی سؤالات کاملاً تغییر کرده است، سیستم کاملاً مکانیزه شده و اصلاحات هم از نظر سخت افزاری و هم نرم افزاری انجام شده است.
وی گفت: وحید دستجردی با اعلام این گزارش به مجلس اطمینان داد که آزمون جدید دستیاری در 13 اسفند در کمال سلامت و امنیت برگزار خواهد شد و با وجود زمان کوتاهی که تا برگزاری آزمون جدید وجود دارد، امنیت کامل بر امتحان حاکم خواهد بود و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
وی اضافه کرد: به گفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برخی داوطلبان خواستار این بودند که آزمون جدید با فاصله برگزار شود و برخی دیگر خواهان برگزاری سریع آزمون مجدد بودند که در نهایت برگزاری آزمون مجدد در کوتاهترین زمان ممکن به تصویب رسید.
عباسپور تهرانی گفت: نگرانی کمیسیون آموزش مجلس این بود که با توجه به برگزاری سریع آزمون مجدد و روشن نشدن ابعاد این تخلفات، ممکن است باند تخلف دوباره در آزمون جدید نیز دست به کار شوند و دوباره سؤالات لو برود، اما وزیر بهداشت 100 درصد به ما اطمینان داد که چنین اتفاقی تکرار نمی‌شود.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: در سال‌های گذشته نیز شکایت‌هایی درباره تخلف و تقلب در آزمون دستیاری به مجلس گزارش می‌شد اما چون دلایل قاطع و سند قابل قبولی ارائه نمی‌شد، نمی‌توانستیم تخلف در این آزمون را اثبات کنیم. اما امسال دلایل قاطعی درباره تخلف وجود داشت که به وزارت بهداشت منعکس کردیم و آن قدر دلایل تخلف روشن و غیر قابل انکار بود که راهی جز ابطال آزمون دستیاری امسال نبود.
وی افزود: بر اساس گزارش‌های رسیده تقریباً تمام سؤالات آزمون دستیاری امسال قبل از آزمون لو رفته بود و با قیمت‌های بالای 100 میلیون تومان هم فروخته شده بود و حتی در روزهای نزدیک به امتحان 25 سؤال آزمون به قیمت 2 تا 3 میلیون تومان خرید و فروش می‌شد بنابراین تعداد داوطلبانی که می‌توانستند به سؤالات دسترسی داشته باشند، زیاد بوده است.

نظرات 168 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 03:29 ب.ظ

حالا با دویست تا تست سرسری شب امتحان تو کله بندگان خدا فرو کردن کسی نمره اش از 300 به 500 نمی رسه ! نگران نباشید !

ای بابا سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 01:41 ب.ظ

بچه ها اگه این پدر سوخته ها سوالای خیلی سخت دادن چه خاکی تو سرمون بکنیم
آخه اعتراض هم بکنیم میگن سوال خریده بود
این پدر سوخته ها همیشه یه قدم جلو هستن
اخه یکی یه راه حل شدنی بگه

یلدا سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 01:11 ب.ظ

کلی ادم شرکت کرده توام هاااااا

پزشگ بدبخت سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام
من بیچاره این امتحان شدم
یک سال خوندم
کار نکردم -حتی پول اجاره خونه را ندارم بدم
13 روزهاعصاب ندارم
مطمئن هستم اکثر بچه ها امتحان مجدد را خراب میکنن.
من یه سری راه کار دارم لطفن نظر بدید و تکمیل کنید:
1- متاسفانه به دلیل اینکه پزشکان محترم مملکت ما تعداد زیادیشون محافظه کار هستند و سخت به رگ غیرتشون برمیخوره-تحریم امتحان کار ساز نیست و امتحان برگزار میشود.
2-تمام کسانی که این وبلاگو میخونن بیاییند مردونه گی کنن و اسمامی کسای که سوال خریدنو بزار
3-بعد از امتحان همه لطف کنند و با امضای اینترنتی .پیامکی.ایمیلی طوماری جمع اوری کنند و به مسئولان التیماتوم بدهند که 1- عاملان فروش سوالات-خریداران سوالات را معرفی کنند
3-با توجه به اینکه مسئولان این کارو نمیکنند
این طومار در قالب یک شکایت رسمی از وزیر در دادگاه مطرح شود و گروهی مسئول پیگیری شکایت داوطلبینی شوند که هم بخاطر امتحان ضرر کردند.و حتمان این موضوع پیگیری شود
3-اختصاص یک شماره تلفن جهت شناسایی سوال خرها.و گروهی مسئول بررسی و پیگیری این موضوع شوند که با توجه به ادعای مسئولان درمورد داشتن نرم افزار تقلب یاب و وجود دو نمره از داوطلبان این مسئله میتونه به راحتی انجام بشه
و در اخر
متاسفانه ما پزشکان در این مملکت از قدرت کافی حتی سامان دهی یک تحصن کوچولو برخوردار نیستم و دوستان این واقعیت را توجه کنند که انبوه سهمیه های رنگارنگ مهمترین عامل ناکامی است این ریشه و عامل فساد و تبعیظ و دو دستگی باید از بن خشکیده شود.

دیوانه شدم سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 01:09 ب.ظ

بچه ها شرکت تو کلاس ها مگه تقلب حساب نمیشه ؟ بچه های شهرستانی چطور بیان پس؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 12:48 ب.ظ

رئیس امور حقوقی و مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر درج شده در برخی رسانه ها مبنی بر دخالت کارکنان یا مسئولین وزارت علوم در آزمون ابطال شده دستیاری پزشکی را قویاً تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر جواد سعدون زاده در خصوص خبر درج شده در یکی از رسانه ها با عنوان "در میان متخلفان شناسایی شده آزمون دستیاری، افرادی از وزارت علوم و دیگر دستگاهها نیز وجود دارند" گفت: پس از پیگیری موضوع از حجت­السلام اسلامی نماینده مردم ساوه و نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی وی هر­گونه دخالت کارکنان یا مسئولین وزارت علوم در آزمون ابطال شده دستیاری پزشکی را قویاً تکذیب کرد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 12:47 ب.ظ

وزیربهداشت تنهابرنده دستیاری!
تقلب و تشکر ؛ معادله‌ای با نتیجه سرخوردگی پزشکان
روز پنجشنبه 29 بهمن 17 هزار پزشک بی خبر از اتفاقی که سرنوشت آنها را به بازی می گیرد مشغول پاسخ به چهار گزینه هایی بودند که یکسال برای پاسخ درست آنها زحمت کشیده بودنداما 24 ساعت بعد آزمون ابطال و وزیر بهداشت به خاطر شجاعتی مردانه ستوده شد.
به گزارش خبرنگار مهر، تمامی افرادی که در آزمون دستیاری دوره سی و هفتم شرکت کرده بودند با اطلاعیه ساعت 22 جمعه شب وزارت بهداشت دچار شوک شدند. اطلاعیه ای که اعلام می کرد سئوالات فروش رفته، متولیان سنجش عزل شده اند و آزمون ابطال شده است.
17 هزار پزشک عمومی که با بیش از یکسال زحمت برای آزمون سختی که آینده آنها را مشخص می کند و آنها را در راهی دیگر قرار می دهد، ناگهان در وضعیتی قرار گرفتند که نمی دانستند چه باید بکنند. البته در این میان فشار روانی که بر مجموعه های خانواده های آنها و در کل نظام سلامت هم وارد شد نباید از نظر دور داشت.
صبح شنبه اول اسفند از ساعات پر تنشی برای داوطلبان خبر می داد. ساعاتی که مشخص نبود چرا آزمون باطل شده، مقصر کیست و تکلیف آزمون مجدد چه زمانی مشخص می شود. پس از مشخص شدن تاریخ 27 فروردین جو عمومی به سمتی رفت که چرا هرساله در آستانه تنها این آزمون این قدر حرف و حدیث مطرح می شود.
به راستی مسئولان وزارت بهداشت که از اهمیت آزمون دستیاری مطلع بودند و در ساعات اولیه آزمون به خبرنگارانی که برای بازدید از حوزه آزمون رفته بودند تاکید می کردند که این آزمون بسیار حساس است و نکته ای بی مورد گفته نشود تا اذهان داوطلبان را مشوش کند چرا بخشی از این حساسیت را در حراست از برگه های سئوال به خرج ندادند.
روزهای بعد پس از ابطال خبرهای متعددی از دستگیری افراد مسئول، سئوال فروش و خریداران سئوال اعلام شد و نکته مشترک در میان همه آنها دسترسی کامل برخی افراد به کلیه سئوالات پیش از درج در دفترچه آزمون دستیاری و خرید و فروش سئوال سه شب پیش از آزمون و قیمت های نجومی 100 میلیون تومانی بود.
این موضوع که پس از ابطال آزمون دستیاری از اقدام دکتر مرضیه وحیددستجری وزیر بهداشت به عنوان اقدامی شجاعانه و کاری مردانه نام برده می شود از سویی بیانگر حمایت از این اقدام است که به هر حال پس از مدت ها حرف و حدیث در این آزمون یک بار برای همیشه (البته امیدواریم) با این موضوع به صورت علنی و شفاف برخورد شد.
اما از سوی دیگر این نکته نباید مورد غفلت واقع شود که فروش گسترده سئوالات در دوره سی و هفتم اتفاق افتاده است و این مسئله از بار مسئولیت وزیر بهداشت و وزارتخانه تحت امر وی کم نمی کند. وزیری که پیشینه آزمون دستیاری را می دانسته است و با فرآیند آزمون، طراحی سئوال، سنجش و سایر نکات مربوط به آن آشنایی داشته و از سوی دیگر با شایعات آن نیز درگیر بوده است باید با دقت بیشتری در این زمینه پیش می رفت.
نصیری قیداری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از صحبتهای وزیر بهداشت در این کمیسیون به مهر می گوید: وزیر بهداشت عنوان کرده است رفت و آمدهای افراد غیر مسئول به محل طرح سئوالات آزمون دستیاری منجر به این جمع بندی شده که باید کنکور ابطال شود. همچنین بیشتر بحث وزیر بهداشت این بوده که در گذشته وضعیت برگزاری آزمون یک وضعیت مناسبی نبوده است و آنچه الآن برای آزمون دستیاری 13 اسفند ماه انجام می شود کار درستی است نه آنچه که در گذشته به لحاظ امنیتی اتفاق می افتاده است.
نکته جالبی است. وزیر بهداشت که به گفته این نماینده مجلس خود از منتقدان وضعیت اجرایی آزمون دستیاری و حضور افراد غیرمسئول در محل طراحی سئوالات است چرا پیش از آزمون وارد عمل نشده است. شاید پاسخ این باشد که وقت تنگ بوده است و فرایند آزمون مربوط به وزیر قبل و وزراتخانه پیشین است اما وزارت بهداشتی که می تواند 13 روزه یک آزمون جدید برگزار کند به طور حتم با دقت نظر می توانست قبل از برگزاری آ‍مون 29 بهمن با اخراج عوامل غیرمسئول و اصلاح وضعیت به سرعت تدارک آزمونی مناسب را ببیند.
متاسفانه در این شرایط تنها از وزیر بهداشت به دلیل ابطال آزمون بدون توجه به اینکه تخلف در بستر وزارت وی روی داده است تقدیر می شود و وی را تنها برنده آزمون دستیاری می دانند. اما به راستی ایچنین است.
نکته ای که در سخنان برخی از نمایندگان مجلس و اساتید علوم پزشکی مسجل شده است این است که شایعات خرید و فروش سئوالات پس از اتفاق سال 82 همواره آزمون دستیاری را تهدید می کرده است و باید هشدارهای لازم به مجموعه جدید وزارت بهداشت در دولت دهم داده می شد که با دقت بیشتری آزمون را برگزار کنند، چرا که آن گونه که برخی نمایندگان مجلس گفته اند برخی افرادی که به سئوالات دسترسی داشته اند از مجموعه ای بوده اند که در آزمون های گذشته نیز دست اندرکار بودند.
در حالیکه دادستان تهران نیز به عنوان مرجع اقدام کننده از همان ساعات اولیه به موضوع ورود پیدا می کند و مشخص می شود که افرادی به افشا و خرید و فروش سئوالها اعتراف کرده اند اما در این میان عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران تاکید می کند که اقدامات و تحقیقات در این زمینه تا ریشه کن کردن و خشکاندن این فساد ادامه می یابد.
دادستان تهران تاکید می کند: مردم خاطره خوبی از این امتحان‌ها ندارند بنابراین در امتحان بعدی مطابق گزارشات واصله اقدامات بسیار خوبی قرار است انجام شود که این حوادث تکرار نشود و ما مصمم هستیم تا ریشه فساد در این بخش را بخشکانیم. البته در سالهای قبل نیز این شبهه وجود داشت و پرونده‌هایی تشکیل شد. بنابراین امیدواریم این بار با اقدامات پیشگیرانه‌ای که صورت می‌گیرد شاهد تکرار آن نباشیم.
نکته ای که دادستان هم بر آن تاکید می کند تشکیل پرونده هایی در گذشته بوده است که این مسئله نیز مسئولیت وزارت بهداشت را سنگین تر می کند که به جای تکذیب های دائم گذشته کمی به این مسئله بپردازند که ریشه این فساد در کجا بوده است.
اما در این میان موضوع آزاردهنده ای نیز ذهن داوطلبان را به خود مشغول کرده است، داوطلبانی که در دو هفته اخیر روزهای پرتنشی را از سر گذرانده اند منتظر بودند یک عذرخواهی ساده حداقل در قالب یک بیانیه از سوی وزارت بهداشت مطرح شود.
به هر حال به غیر از معدود داوطلبانی که در موضوع خرید سئوالات مقصر بوده اند قاطبه داوطلبان از اتهام بری بودند و بی خبر از همه جا تنها با ابطال آزمونی مواجه شدند که برای آن زحمت کشیده بودند و از سوی دیگر با اعلام چندین باره زمان آزمون تمرکز لازم برای آزمون مجدد نداشتند.
داوطلبانی که در تماس با رسانه ها عنوان می کردند تنها در یکی از شهرهای مرکزی ایران از میان یک هزار داوطلب 900 نفر موافق زمان آزمون مجدد نبوده اند و حتی نمایندگان مجلس نیز عنوان می کردند که نامه هایی با امضای بالای 500 نفر برای تغییر زمان آزمون مجدد برای آنها ارسال شده است.
دلایل وزارت بهداشت برای تعیین زمان آزمون مجدد نیز این گونه بیان شده است که طولانی شدن این روند به فرسودگی بیشتر داوطلبان می انجامید و استرس آنها افزایش می یافت و از سوی دیگر داوطلبانی که درس خوانده اند در این فرصت کوتاه با مرور سریع به نکات مورد نظر خود می رسند.
آزمون مجدد دستیاری در دوره سی و هفتم روز پنجشنبه 13 اسفند ماه جاری برگزار می شود و امید این است که این آزمون همانطور که وزارت بهداشت مصراً اعلام کرده است در نهایت امنیت و سلامت برگزار شود و سرنوشت 17 هزار پزشک عمومی برای حضور در دوره های تخصصی بازیچه دست سودجویان نشود.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 12:39 ب.ظ

نمیدونم چرا برخی خودشونو برای دفاع از دزدی مثل کرمی جر می دن؟بازم خبری؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 12:19 ب.ظ

تالللالبال

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 12:12 ب.ظ

سارا کجائی؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 12:11 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 12:10 ب.ظ

معجزه کجاست؟؟؟؟؟؟؟

همیشه زیر ۳۰۰ سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 11:59 ق.ظ

من که امروز اصلا نتونستم بخونم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 11:57 ق.ظ

نتیجه مجلس چی شد؟؟؟؟

همیشه زیر ۳۰۰ سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 11:57 ق.ظ

دوستان به نظر من کار دکتر کرمی ایراد نداره. وزارت بهداشت بره خودشو اصلاح کنه . کرمی میگه من کلاس برگزار میکنم . این قدر هم هزینه میگیرم . مطالب هم خوب توضیح میدم . هرکه مایله شرکت کنه.

آمیودارون سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 11:55 ق.ظ

چینی‌ها «زرشک» تولید می‌کنند

میوه و گوشت ارزان می‌شود سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 11:52 ق.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام اینجا گوسفند دانیه.اغل گوسفندان چرا؟ چون همش زر میزنیم به جای عمل

به همکاران گلم سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 10:50 ق.ظ

بابا و کنید این کرمی بیچاره رو!
یه راهی واسه حل کردن این بدبختی خودمون این فروش سوالات پیدا کنیم!
اصلا انگار صورت مسئله عوض شد بچه ها!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 10:43 ق.ظ

کرمی رو فقط خدا میشناسه . یقین داشته باشید تو این مملکت کیانی که مثل کرمی مثل قارچ رشد می کنن وابسته به حکومتند. در ضمن خودش هم پارسال هم امسال متهمه . علم غیب داره که می دونه سوالا سختن. !!!!!! در ضمن کساتی که به قول او نمرشون به ۳۰۰ نمیرسه کسانی هستن که با زحمت خودشون قراره قبول شن اگه اینا هم سهمیه حکومتی مثل مدیران مازاد ( استخدامیها) شاهد بسیجی ایثارگر رزمنده و... داشتن حالا یا رزیدنت بودن یا فارع التحصیل اونم در رشته های چشم ای.ان .تی اعصاب ارتو رادیو قلب و... نمونه هاشون رو کم ندیدیم!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 10:39 ق.ظ

عنی همه چیز تموم شد؟ !!!!!!!!!!!!!!!! 1

نیما سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 10:33 ق.ظ

کرمی در سال ۸۱ کتاب خلاصه زنان دنفورث رو زیر نظر همین وزیر بهداشت کنونی(دستجردی) منتشر کردکه من هنوز کتابش رو دارم.ما ساده هستیم .اینها یک باند قدیمی هستند!

به حراف سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 10:29 ق.ظ

عزیزم کرمی شرکت کرده.بهترین تخصص قبول شده.مدرکش رو هم گرفته.دلش میخواد از راه تدریس امرار معاش کنه.موردیه؟
نمیدونسته باید بیاد برای راه امرار معاشش از شما جازه بگیره.
چرا شماها فکر میکنید باید برای زندگیه همه تصمیم بگیرید؟

حراف سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 10:26 ق.ظ

این کرمی حراف از کجا می دونه که سوالات رو در حد بورد طرح شده حداقل وزارت بعد این ابروریزی این دفعه حواسشو حسابی جمع کرده که سوالات و اطلاعات ازمون به بیرون درز نکنه !!!مگر اینکه بازم خبراییه!!!
کرمی دزد و احمدی شارلاتان اگه ادم بودند با این همه ؛معلومات؛خودشان در ازمون شرکت می کردند و در یه رشته خوب قبول می شدند و از شرافتمندانه امرارمعاش می کردند نه با سرکیسه کردن بچه ها.

متعجب سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 10:07 ق.ظ

با این همه اطلاعیه وزارت بهداشت بازم کرمی کلاس گذاشته ...؟!! بابا عجب دم کلفتیه این آدم!...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 10:01 ق.ظ

فیلتر شکن لطفا...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 10:00 ق.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 09:59 ق.ظ

چه خبر؟؟؟؟؟؟سارا ..پزشک سر بر خاک
کجائید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 09:01 ق.ظ

ملا شدن چه اسان ادم شدن چه مشگل کشوری که بالاترین قشر تحصیل کردش براحتی بهم تهمت میزنن و نمیتونند سر یک موضوع توافق کنن وضع بقیه کشور هم همین میشه که میبینیم
خر اگر لقمان شود باز هم خر است

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 07:01 ق.ظ

خب معلومه!اینا از هفته پیش ثبت نام کردن!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 06:23 ق.ظ

ا من که زنگ زدم موسسه منشیه نامرد گفت کنسل شده؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 06:21 ق.ظ

ا...؟
من که زنگ زدم موسسه منشیه نامرد گفت کنسل شده؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 04:35 ق.ظ

خودشا !!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 03:30 ق.ظ

خوب کرمی چندتا بیسواد مثل خودشا سرکار گذاشته

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 02:33 ق.ظ

من میگم چقدر خوبه که سوال استاندارد طراحی بشه بر اساس اصول سنجش.
تا با سواد از بی سواد تقربا معلوم بشه.
اونوقت معلوم میشه ادمایی مثل کرمی و ...که از حماقت بعضی مثل سنگواره ها سواستفاده می کنن چند مرده حلاجن!!
کیه که ندونه اونی که باسواد و درس خونه نمی ره به امید کلاس چند روز آخر کرمی و......بلکه میشینه خوش درساشو دوره می کنه.

سنگواره سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 01:49 ق.ظ

به نظر من کرمی کاملآ درست گفته. کسایی که پالس منفی میدن همونایین که بزور و بدبختی نمرشون تو امتحانای رزیدنتی به۳۱۰و۳۲۰ میرسه.تقلب که معلومه کار کثیفیه، ولی اینکه بیایم بی سوادی وضعف خودمونو با بهونه تقلب بپوشونیم زشت تره(کاری که نویسنده این وبلاگ وبقیه ...گشادا دارن می کنن)اگه عرضه دارید نمره ۴۵۰ بیارید اونوقت اگه قبول نشدین بیاین داد وبیداد کنید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 01:28 ق.ظ

دکتر کرمی اگر یک ذره انصاف داشت برای امتحانیکه حداکثر ۷۰۰-۸۰۰ نفر قبولی داره ۲-۳ هزار نفر را به کلاسهاش راه نمی داد
کسیکه نه وجدان داره نه ... فقط پیل وده پیل زور وده
اما ای کاش حداقل این یک مورد را راست میگفت و امتحان خیلی سخت می بود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 01:09 ق.ظ

مگه کلاسش تشکیل شده؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 12:38 ق.ظ

یعنی کسی بیاد بگه بدبخت تر از اونی که میره کلاس کرمی اونم در ۲ روز آخر ایا کسی هست؟؟؟
اخه احمق تر از همچین ادمایی هم پیدا می شن؟؟؟

ف سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 12:38 ق.ظ

میشه بگین کلاس کرمی کجا تشکیل میشه

یلدا سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 12:24 ق.ظ

من با شما موافقم

کامران سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 12:20 ق.ظ

کلاس کرمی خیلی خوب بود

دکی ویکی سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 12:14 ق.ظ

من اساسا فکر میکنم تقلبی صورت نگرفته آخه به هر وبلاگی نگاه میکنید و از هر چند تا نظر یکی بالای ۴۰۰ آورده بابا شما ها که همه خودتون با زحمت خودتون عالی آوردین ...!!! پس کی تقلب کرده یا کی اصلا سوال داشته !!؟؟ نگین سوالات آسون بود که با یک مقایسه سرانگشتی با پارسال مشخص میشه همچین اسون هم نبوده تازه پارسال که مثلا تقلب شده بود بازم نمره ها اینقدر بالا نبود شاید هم بچه ها همه با هم پروفسور شدند!!!! نمیدانم واقعا ادم شاخ در میاره شایدم سوالات بد جوری لو رفته بوده وبه دست عده عظیمی ناخودآگاه رسیده!!!! پس در اینصئرت حق با وزیره اقدامش قابل تحسینه .نباید یکطرفه به قاضی رفت..

پزشک بر سر خاک دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 11:45 ب.ظ


رفتن به قبرستون به آدم امید به زندگی میده...
بعد از امتحان همگی بهشت زهرا...

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 11:40 ب.ظ

کرمی شکر خورده...وقتی یه همیشه هستن که سوالا دستشون میرسه مگه چند نفر پذیرش هست که برای بقیه جا بشه...کرمی فکر بچه های شهرستانی رو نکرده که دستشون از همه چی دوره

مژگان دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 11:33 ب.ظ

امروز کلاس کرمی غلغله بود.
کرمی اولش گفت به کسایی که این روزا حرفای منفی می زنن اصلآ توجهی نشون ندین ومطالعتونو ادامه بدین.جالبه که گفت این کسایی که وبلاگای پزشکی می نویسن وغر میزنن کسایی هستن که چندین ساله پشت این امتحان موندن و نمره هاشون به زور به۳۰۰ میرسه.
ومی گفت شما هر کاری هم بکنین یه سری کله گنده هستن که قبل از امتحان،سؤالا بدستشون میرسه! فقط باید تلاش کنید ونمره خوب بیارین.با نمره خوب امکان نداره رشته خوب قبول نشین.
ضمنآ گفت این سری سؤالا رو خیلی سخت ودر حد امتحانای برد طراحی کردن.

من که کاملآ امیدمو از دست دادم.

درد ما یه درد قدیمیه دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 11:30 ب.ظ

از بچگی همیشه توی مدرسه میدیدم که چطور حق خوری میکردن...مدیری داشتیم که با من چون شاگرد زرنگ ناحیه بودم حسودی میکرد...هر جا میتونست سعی میکرد جلوی بچه هایی که پول باباشون از پارو بالا میرفت وهی تو حلقش پول میچپوندن ضایعم کنه اما نمیتونست چون خدا نمیخواست...دانشگاه که اومدم خیلی ها با ناز وکرشمه و... نمره میگرفتن...ولی من همیشه نمراتم مال خودم بود..هیچ وقت هم توی هیچ درسی کم نیووردم...چون خدا نخواست...ایندفعه برای بار آخر امتحان میدم با اینکه اصلا حالم خوب نیست....ببینم این دفعه خدا چی میخواد....یا علی

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 11:22 ب.ظ

doostan chera fekr mikonid emtehan aghab biofte etefaghe khasi gharare biofte?l oonaye ke rahat boodand hamishe rahatand che emtehan hale bashe che ye vaghte dige.laghal ma rahat shim

مریم دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 11:19 ب.ظ

متوجه نشدم چی گفتین ؟

دست اخر یک جمع بندی بکنید که چی شد ق دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 10:46 ب.ظ

ور کنیم بدیم و باد

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 10:35 ب.ظ

گر زندگی این است باید ز خود بپرسیم
ما زندگی کردیم
یا زندگی ما را

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 10:32 ب.ظ

هر جای دیگه‌ بود وزیر بعد همچین افتضاحی استعفا میداد!!!
آخرش هیچی نشدیم؟!!

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 10:26 ب.ظ

جمع بندی:
اکثرمون به گه رفتیم!

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 10:24 ب.ظ

یک نکته جالب تامل بر انگیز از شما همکاران گرامی!!
تعداد شرکت کنندگان در کلاسهای دکتر کرمی با پرداخت هزینه هنگفت : ۴۰۰ -۵۰۰ نفر
تعداد شرکت کنندگان در تجمع برای احقاق حق : ۳-۴ نفر

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 10:23 ب.ظ

dastjerdi avaze marizash maro zaoond

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 10:01 ب.ظ

دست اخر یک جمع بندی بکنید که چی شد قراره چیکار کنیم ؟

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 09:52 ب.ظ

مریم میخوای خر را از خایه بشناسی با هوش

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 09:42 ب.ظ

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد لعنت خدا برسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ

مریم دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 09:22 ب.ظ

من نمی دونم مگه چی میشه سوال خرها شرکت کنن؟ با مقایسه ی نمره ی دو امتحان شناسایی می شن خوب ؟

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 09:20 ب.ظ

پس کو معجزه .

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 09:19 ب.ظ

چی شد مبارزین زپرتو

پزشک سر به خاک دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 09:07 ب.ظ

من اسممو عوض کردم!!!!!!
من سرمو در درگاه الهی به خاک میزارمو خدا رو به رحمت عالمیان حضرت محمد صلی الله قسم میدم که گره از کار فرو بسته ی ما بگشاید.

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 08:13 ب.ظ

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد لعنت خدا برسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 07:53 ب.ظ

جوابیه متخصصین زنان راجع به انتشار مطالب کذب علیه وزیر بهداشت

سرویس: پژوهشی
1388/12/10
03-01-2010
17:39:07
8812-06562: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: پژوهشی

جمعی از متخصصان زنان در پاسخ به ادعاها و شایعات برخی سایت‌ها درباره مقاله علمی وزیر بهداشت، در جوابیه‌ای با رد این ادعاهای کذب، این‌گونه روش‌های تخریب شخصیت علمی افراد ارزشمند و خدوم را محکوم کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، در این جوابیه با اشاره به اینکه موضوع مرتبط با مقاله منتشر شده در سال 2008 در ژورنال داخلی International Journal of Endocrinology and Metabolism که متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی است، آمده است: این مقاله متعلق به پایان‌نامه رزیدنتی یکی از دانشجویان زنان ( دکتر نگین شفیع‌زاده) فارغ‌التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران که استاد راهنما دکتر اشرف معینی و استاد مشاور دکتر مرضیه وحید دستجردی بوده است. شروع پروپوزال آن در سال 1383 بوده که توسط کمیته پژوهشی دانشگاه در آن زمان مورد تصویب قرار گرفته است و در سالهای 1384 – 1385 در 115 خانم در سنین باروری که به کلینیک زنان بیمارستان آرش مراجعه کرده‌اند، مورد مطالعه قرار گرفته است. کلیه بیماران مورد سونوگرافی و آزمایشات پاراکلینیک در آزمایشگاه و رادیولوژی بیمارستان قرار گرفتند.

دفاع از این پایان‌نامه در اواخر سال 1385 انجام پذیرفته و با امتیاز خوب پذیرفته شده است و در سال 1386 که مصادف با 2008 میلادی است مقاله مورد نظر پذیرفته و چاپ شده است.

یکی از مقالاتی که در این مطالعه به آن اشاره شده مقاله 2003 NG et al. است که از نظر داده‌ها کاملاً با این مطالعه متفاوت بوده و حتی در بعضی موارد که در مقاله فوق مورد اندازه‌گیری قرار گرفته به سبب هزینه بالا و یا نبود امکانات در محل تحقیق در این مطالعه مورد ارزیابی قرار نگرفته است. بنابراین داده‌های تحقیق و پایان‌نامه مورد نظر واقعی بوده و در آرشیو محل تحقیق موجود می‌باشد و مقاله نیز براساس آن نوشته شده است و نتایج این مطالعه با یافته‌های سال 2003 کاملاً متفاوت است.

در زمینه متن مقاله هم هر جایی که مطلبی از مقاله دیگری ذکر شده، منبع مورد نظر هم آورده شده است.

شایان ذکر است که مقاله مزبور توسط ژورنال معتبر و جهانی Nature مورد بررسی قرار گرفته و در تاریخ 3 دسامبر 2009 خواستار جوابگویی توسط نویسنده اصلی مقاله شده‌اند که طی مکاتبات با این مجله و نامه‌هایی که در آرشیو موجود می‌باشد در آخرین مکاتبه در تاریخ 10 دسامبر 2009 توضیحات داده شده از طرف نویسنده مجله Nature مورد قبول مجله واقع شده و اشکالی به این کار وارد نبوده است و آن ژورنال توضیحات را کافی دانسته و از همکاری نویسنده تشکر کرده است.

با توجه به این مستندات، مطالب مندرج در برخی سایت‌ها و انتشار مطالب با مضمون توهین‌آمیز نسبت به وزیر بهداشت که از اساتید دانشگاه و مورد احترام قاطبه جامعه پزشکان می‌باشند، کاملاً کذب و بی‌اساس می‌باشد

وای وای وای وای دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 07:48 ب.ظ

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به دستگیری تعدادی از کارشناسان حوزه سنجش وزارت بهداشت درباره وضعیت استخدامی آنها و سابقه آنها گفت: این کارشناسان به طور قطع عمدتا رسمی بوده اند و متاسفانه یکسری سوابقی نیز از آنها در آزمونهای گذشته وجود داشته است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به دستگیری تعدادی از کارشناسان حوزه سنجش وزارت بهداشت درباره وضعیت استخدامی آنها و سابقه آنها گفت: این کارشناسان به طور قطع عمدتا رسمی بوده اند و متاسفانه یکسری سوابقی نیز از آنها در آزمونهای گذشته وجود داشته است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به دستگیری تعدادی از کارشناسان حوزه سنجش وزارت بهداشت درباره وضعیت استخدامی آنها و سابقه آنها گفت: این کارشناسان به طور قطع عمدتا رسمی بوده اند و متاسفانه یکسری سوابقی نیز از آنها در آزمونهای گذشته وجود داشته است.

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 07:42 ب.ظ

زبان حال بعضی در مورد ما دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 07:08 ب.ظ

من تا دونه دونه شما رو مثل اسب نکنم دلم خنک نمیشه!
فعلا همین جا بیاین و برین تا خوب که استحاله شدین خودتون دراز میکشین یکی یکی تا ترتیبتون رو بدم!
از این اهتر چی می خوام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پیگیری در مورد انواع پیگیری.صبر داش دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 07:04 ب.ظ

وی جدید ترین پرونده در حال بررسی کمیسیون را مربوط به اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری خواند و گفت: این عده معتقدند زمان اعلام شده برای برگزاری مجدد آزمون دستیاری زودهنگام است و این زمان مناسب نیست.

اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر ما این موضوع را پیگیری می کنیم.

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 06:24 ب.ظ

بابا نتیجه اصل ۹۰ جی شد؟

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 05:37 ب.ظ

دزدی علمی وزیر بیسواد بهداشت: و جوابیه:
معتبرترین مجله علمی ملتمسانه بدنبال وحید دستجردی افتاده و اعلام کرده که ما دست و پای تو را می بوسیم این مقاله های دزدی را از ما دریغ ندار!! و ادامه::
پزشکان متخصص زن به انتشار مطالب کذب علیه وزیر بهداشت و درمان واکنش نشان دادند

تهران-221 نفر از پزشکان متخصص زن و عضو هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در واکنش به انتشار مطالب کذب با اغراض سیاسی بر علیه وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی که در برخی از سایت های ضدانقلاب و رسانه‌های همسو با این سایتها منتشر شده است، جوابیه‌ای صادر کرده اند.

در این جوابیه که نسخه ای از آن روز دوشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی نمابر شده، آمده است،پیرو انتشار خبری مرتبط با مقاله علمی وزیر بهداشت، موضوع توسط متخصصان زنان بررسی شد و رد بررسی ها مشخص شد که موضوع مرتبط با مقاله منتشر شده در سال 2008 در ژورنال داخلی" International Journal of Endocrinology and Metabolism" متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.
در این گزارش آمده است،این مقاله متعلق به پایان‌نامه رزیدنتی یکی از دانشجویان زنان (خانم دکتر نگین شفیع‌زاده) فارغ‌التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران که استاد راهنما خانم دکتر اشرف معینی و استاد مشاور سرکار خانم دکتر مرضیه وحید دستجردی بوده است. شروع پروپوزال آن در سال 1383 بوده که توسط کمیته پژوهشی دانشگاه در آن زمان تصویب شده و در سالهای 1384 - 1385 در بین 115 خانم در سنین باروری که به کلینیک زنان بیمارستان آرش مراجعه کرده‌اند، مورد مطالعه قرار گرفته است.
همچنین،تمامی بیماران مورد سونوگرافی و آزمایشات پاراکلینیک در آزمایشگاه و رادیولوژی بیمارستان قرار گرفتند.
این جوابیه می افزاید:دفاع از این پایان‌نامه در اواخر سال 1385 انجام پذیرفته و با امتیاز خوب پذیرفته شده و در سال 1386 که مصادف با 2008 میلادی است مقاله مورد نظر پذیرفته و چاپ شده است.
یکی از مقالاتی که در این مطالعه به آن اشاره شده مقاله "2003 NG et al" است که از نظر داده‌ها کاملاً با این مطالعه متفاوت بوده و حتی در بعضی موارد که در مقاله فوق مورد اندازه‌گیری قرار گرفته به سبب هزینه بالا و یا نبود امکانات در محل تحقیق در این مطالعه مورد ارزیابی قرار نگرفته است. بنابراین داده‌های تحقیق و پایان نامه مورد نظر واقعی بوده و در آرشیو محل تحقیق موجود و مقاله نیز براساس آن نوشته شده است و نتایج این مطالعه با یافته‌های سال 2003 کاملاً متفاوت است.
در زمینه متن مقاله هم هرجایی که مطلبی از مقاله دیگری ذکر گردیده، منبع مورد نظر هم آورده شده است.
بر اساس این گزارش،مقاله مزبور توسط ژورنال معتبر و جهانی" Nature" مورد بررسی قرار گرفته و در تاریخ سوم دسامبر 2009 خواستار جوابگویی توسط نویسنده اصلی مقاله شده‌اند که طی مکاتبات با این مجله و نامه‌هایی که در آرشیو موجود است در آخرین مکاتبه در تاریخ 10 دسامبر 2009 توضیحات داده شده از طرف نویسنده مجله" Nature" مورد قبول مجله واقع شده و اشکالی به این کار وارد نبوده است و آن ژورنال توضیحات را کافی دانسته و از همکاری نویسنده تشکر نموده است و دست و پای او را بوسیده است.
با توجه به این مستندات، مطالب مندرج در برخی سایتها و انتشار مطالب با مضمون توهین‌آمیز نسبت به وزیر بهداشت کاملا کذب و بی‌اساس است.
پزشکان متخصص زن ،ضمن تقدیر از زحمات طولانی دکتر دستجردی، مخالفت خود را با روشهای تخریب شخصیت علمی افراد ارزشمند و خدوم اعلام کردند.

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 05:25 ب.ظ

همکاران گرامی خودتان را ناراحت نکنید قضاوت بین ما و این قوم پست را بخدا واگذار کنید که بهترین دادرس هاست
جوک ها را بخوانید و یک کم شاد باشید انشاا ... که همه همکاران این جمع کوچک با نمره های عالی امتحان را پشت سر بگذارند و وزارتخانه را جزغاله کنند
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد لعنت خدا برسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 05:25 ب.ظ

kash nunkhoshki vazirebehdashto bebare

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 05:23 ب.ظ

age vazir shour dashte bashe harfe hagho hata az 4-5 nafar motarez ham ghabul mikone:motaasefane hame be kamiat negah mikonan;na keifiat.

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 05:20 ب.ظ

میگم چطوره بریم بگیم که ما هم ۸۰ میلیون دادیم سوال خریدیم پول ما را پس بدید ۳۰-۴۰ میلیون هم بتونیم بگیریم بدک نیست

واقع بین دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 05:09 ب.ظ

همه سرکاریم بخدا حرفای ایناروتواین چند روزبادقت بخونین 2تا-7تا-30تا دستگیرکارمند وزارت هستن یکی میگه نیستن وزیربا افتخارمیگه اتاق تایپیست وسیله ارتباطی داشته وافراد غیرمسئول رفت وامد داشتن پس قرنتینه یعنی چی؟پس یعنی هرسال همین بساطه فقط گاهی یه جنگ زرگری راه میندازن تا بتونن باز مدتی راحت بفروشن( افراد تاحدی مورد وثوق) معلومه 10روزه نمیشه افراد کاملا مورد وثوق پیدا کرد اگه میخواستن بانظرهمه تاریخ بگن با کد رهگیری نظرسنجی میکردن اگه دلیل منطقی واسه 27/1داشتن که به هیچ قیمتی نباید تغییرش میدادن و-----چه گویم که نا گفتنم بهتراست

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 05:03 ب.ظ


اینها علائم کدام بیماری روانی است؟

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 04:32 ب.ظ

گوسفنده با باباش دعواش میشه
میره سر خیابون میگه: دربست کشتارگاه

به جوجه تیغی میگن: آرزوت چیه؟
اشک تو چشماش جمع میشه میگه: بغلم میکنی؟

به دو دلیل زنها فوتبالیست نمیشن:
1.عمرا 11 تا زن یجور لباس بپوشن
2.عمرا بازی بعدی همون لباسو بپوشن

به غضنفر خبر میدن که بابا شدی میگه به زنم نگید میخوام غافلگیرش کنم

از دختره می پرسن شوهر چند حرف داره؟ میگه اگه پیدا بشه حرف نداره

از غضنفر پرسیدند: "اسم کوچیک فردوسی چیه ؟"گفت: میدان

از غضنفر میپرسن بنظر تو سخت ترین کار چیه؟
میگه: نمک تو نمکدون ریختن، چون سوراخ هاش خیلی ریزه

محسن دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 04:28 ب.ظ

مــــَــکــر زنان !
آورده اند که مردی بود که پیوسته تحقیق مکرهای زنان میکرد و از غایت غیرت هیچ زنی را محل اعتماد خود نساخت و کتاب "حیل النساء"(مکرهای زنان) را پیوسته مطالعه می کرد.
روزی در هنگام سفربه قبیله ای رسید وبه خانه ایی مهمان شد مرد خانه حضور نداشت ولکن زنی داشت در غایت ظرافت ونهایت لطافت زن چون مهمان را پذیرا شد با او ملاطفات آغاز نمود مرد مهمان چون پاپوش خود بگشود وعصا بنهاد به مطالعه کتاب مشغول شد.
زن میزبان گفت: خواجه ! این چه کتاب است که مطالعه میکنی؟ گفت:حکایات مکرهای زنان است. زن بخندید وگفت : آب دریا به غربیل نتوان پیمود وحساب ریگ بیابان به تخته خاک برون نتوان آوردو مکرهای زنان در حد حصر نیاید پس تیر غمزه در کمان ابرو نهاد و بر هدف دل او راست کرد واز در مغازلت و معاشقت در آمد چنانکه دلبسته او شد در اثنای آن حال شوهر او در رسید.
زن گفت : شویم آمد وهمین آن هر دو کشته خواهیم شد مهمان گفت:تدبیر چیست؟ گفت :برخیز و در آن صندوق رو.
مرد در صندوق رفت! زن سر صندوق قفل کرد . چون شوهر در آمد پیش دوید و ملاطفت ومجاملت آغاز نهاد و به سخنان دلفریب شوهر را ساکن کرد چون زمانی گذشت گفت: تو را از واقعه امروز خود خبر هست؟
گفت نه بگوی.. گفت: مرا امروز مهمانی آمد جوانمردی لطیف ظرایف و خوش سخن و کتابی داشت در مکر زنان و آن را مطالعه میکرد من چون آن را بدیدم خواستم که او را بازی دهم به غمزه بد اشارت کردم مرد غافل بود:چینه دید و دام ندید به حسن واشارت من مغرور شد و در دام افتاد .و بساط عشق بازی بسط کرد وکار معاشقت به معانقه (دست در گردن هم)رسید ساعتی در هم آمیختیم! هنوز به مقام آن حکایت نرسیده بودیم که تو برسیدی وعیش ما منغض کردی! زن این میگفت و شوهر او میجوشید ومیخروشید وآن بیچاره در صندوق از خوف میگداخت و روح را وداع میکرد.
پس شوهر از غایت غضب گفت: اکنون آن مرد کجاست؟ گفت:اینک او را در صندوق کردم و در قفل کردم کلید بستان و قفل بگشای تا ببینی!!
مرد کلید را بستاند و همانا مرد با زن گرو بسته بودند(جناق شکسته بودند) و مدت مدیدی بود هیچیک نمیباخت مرد چون در خشم بود بیاد نیاورد که بگوید *یادم * و زن در دم فریاد کشید *یادم تو را فراموش *
مرد چون این سخن بشنید کلید بینداخت وگفت :"لعنت بر تو باد که این ساعت مرا به آتش نشانده بودی و قوی طلسمی ساخته بودی تا جناق ببردی.
پس با شوهر به بازی در آمد و او را خوشدل کرد چندانکه شوهرش برون رفت .در صندوق بگشاد و گفت: ای خواجه چون دیدی هرگز تحقیق احوال زنان نکنی؟
گفت:توبه کردم و این کتاب را بشویم که مکر و حیل شما زیادت از آن است که در حد تحریر در آید !

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 04:22 ب.ظ

خدا نیز با ما قهر کرده
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد لعنت خدا برسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 04:17 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 04:14 ب.ظ

تا اخرین قطره خونم مبارزه ادامه دارد
لباس رزم بپوشید و با کلتوف مولوتوف بر سر جلسه حاضر شوید

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 04:11 ب.ظ


کلاسهای غیرقانونی ادامه دارند/
اخطار بی‌اثر وزارت بهداشت / کلاس آمادگی برای دستیاری در بیمارستان!
سودجویی کلاسهای دستیاری در آستانه آزمون مجدد همچنان ادامه داد و علی رغم اخطار وزارت بهداشت و صدور اطلاعیه غیرقانونی بودن آن، کلاسها همچنان در یکی از بیمارستانهای تهران ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعاتی که داوطلبان آزمون دستیاری ارائه کرده اند با وجود غیرقانونی اعلام شدن کلاسهای دستیاری در آستانه آزمون مجدد، این کلاسها به همان روش قبلی در یکی از بیمارستانها و با حضور برخی از داوطلبان ادامه دارد.

این موضوع که برخی از موسسات آمادگی آزمون دستیاری از فرصت فراهم آمده به دلیل ابطال آزمون سوء استفاده می کنند موضوعی است که نیازمند پیگیری جدی تری از سوی نهادهای مسئول از جمله وزارت بهداشت است.

یکی از داوطلبان آزمون دستیاری که این موضوع را عنوان کرد و به مهر گفت: موضوع جالب این است که مدرس این کلاس متخصص یکی از رشته های پزشکی است اما در کلاس به تنهایی (!) تمامی مباحث تخصصی را که شاید بیش از 10 متخصص برای تدریس آنها نیاز باشد را ارائه می کند و مشخص نیست چرا کسی تاکنون به توانایی ویژه وی پی نبرده است.

وی اضافه کرد: مرور خلاصه ترین جزوه ها نیز شامل بیش از یک هزار صفحه و 190 سئوال می شود که وی در کلاسهای خود آن را ارائه می دهد.

به گزارش مهر، در حالیکه شرایط روزهای نزدیک به آزمون برای داوطلبان دوره سی و هفتم بسیار حساس و استرس زا است مشخص نیست چگونه برخی از موسسات همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و فشار روانی بیشتری را به داوطلبان وارد می کنند و مشخص نیست این موسسات با چه پشتوانه فراقانونی به کار خود ادامه می دهند.

پیش از این مهر در خصوص برگزاری کلاس های فوق العاده و با عناوین پرطمطراق مرور نکته های آزمونی!، شهریه هایی چند صد هزار تومانی برای دو روز کلاس هشدار داده بود و پیرو آن نیز وزارت بهداشت در اطلاعیه به این موسسات اخطار داده بود.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد. آزمون مجدد 13 اسفند برگزار می شود.



[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 04:02 ب.ظ

کد خبر : 110812 1388 / 12 / 10 11:02 سرویس مجلس

وزیر بهداشت در مجلس :
وزارت اطﻼعات و دادستان تهرانی به دنبال متهمان فروش سواﻻت آزمون دستیاری هستند
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به نقل از وزیر بهداشت ادامه داد : برخی از متهمان این پرونده شناسایی و دستگیر شده و برخورد با دیگر متخلفین ادامه دارد .
ایلنا : روز گذشته مرضیه وحید دستجردی با حضوردر کمیسیون آموزش و تحقیقات از تﻼش های وزارت اطﻼعات و دادستان تهران برای برخورد با متهمان فروش سواﻻت آزمون دستیاری خبر داد . نصیری قیداری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خبرنگار به ایلنا به نقل از وزیر بهداشت ادامه دا د : برخی از متهمان این پرونده شناسایی و دستگیر شده و برخورد با دیگر متخلفین ادامه دارد . به گفته وی وزیر بهداشت در جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش و تحقیقات گزارشی از روند تخلف صورت گرفته ارایه داده و گفته است فضای طرح سواﻻت و مواظبت و تامین امنیت آنها در گذشته خوب نبوده است اما اقدامات جدیدی برای قرنطینه سازی و تامین امنیت سواﻻت لحاظ شده است . وی در پاسخ به سوالی که به زمان برگزاری مجدد آزمون دستیاری اشاره داشت گفت : در این مورد دو نظر وجود داشت یکی برگزار ی امتحان در 13 اسفندماه ودیگری تعویق آن تا 27 فروردین . نصیری با بیان اینکه وزیر بهداشت و نمایندگان موافق ومخالف این پیشنهاد به تشریح دﻻیل خود در جلسه دیروز پرداخت ه اند افزود : در نهایت چون تعداد کسانی که معتقد بودند آزمون مجدد دستیاری در تاریخ 13 اسفندماه برگزار شود بیشتر بود قرار بر این شد تا آزمون در این تاریخ تکرار شود .

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 03:57 ب.ظ

اسلامی اعلام کرد:
انتخاب رئیس کمیسیون اصل نود درسال آینده/ پیگیری اعتراض داوطلبان دستیاری
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از انتخاب رئیس این کمیسیون توسط هیئت رئیسه مجلس در سال آینده خبر داد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، حسین اسلامی در حاشیه برگزاری جلسه علنی روز دوشنبه مجلس در جمع خبرنگاران پارلمانی اظهارداشت: همه اعضای کمیسیون اصل نود داوطلب ریاست کمیسیون هستند اما هیئت رئیسه معتقداست باید کسی ریاست کمیسیون را بر عهده داشته باشد که سمت و سوی او در جهت برخورد و مقابله نباشد.


وی افزود: هیئت رئیسه معتقداست شخصیتی باید ریاست کمیسیون را داشته باشد که به لحاظ شخصیتی وجهه حکمیتی داشته باشد.


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: انتخاب رئیس کمیسیون به زمانی درسال آینده موکول شد.


وی جدید ترین پرونده در حال بررسی کمیسیون را مربوط به اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری خواند و گفت: این عده معتقدند زمان اعلام شده برای برگزاری مجدد آزمون دستیاری زودهنگام است و این زمان مناسب نیست.


اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر ما این موضوع را پیگیری می کنیم.
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "خبرگزاری مهر " مجاز است.

نما دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 03:45 ب.ظ

من اماده ام وقول مردونه میدم.

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 03:26 ب.ظ

نباید ازمون 13 اسفند برگزار شود به هر قیمتی شده باید با یه خبرنگار بریم مجلس و نظراتمونو به گوش همه برسونیم بچهها بیاین حرفه ای عمل کنیم

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 03:19 ب.ظ

به حراست بهداشت زنگ بزنیم بگیم ما سوال میخواهیم چند می فروشی ای بی وجدان
جواب سوالات رو زدند برید حفظ کنید
اگه بلد نشدید همه را دال بزنید. اگه سر جلسه امتحان جیشتان گرفت برای جلو گیری از اتلاف وقت همانجا جیش کنید نگران نباشید سربازان گمنام می ان پاک می کنند
اگر ان داشتید اگر بی بو بود همانجا ان کنید نگران نباشید سربازان گمنام می ایند انرا لیس می زنند پاک می شود

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 03:12 ب.ظ

عده ای از داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی به کمیسیون اصل 90 شکایت کردند
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از ارایه شکایت برخی از داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی به این کمیسیون خبر داد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، " حسین اسلامی" در حاشیه جلسه علنی روز دوشنبه مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دسته از داوطلبان به زمان مشخص شده از سوی وزارت بهداشت برای برگزاری آزمون مجدد دستیاری پزشکی اعتراض دارند و بر این باورند که زمان تعیین شده کارشناسی نشده است و نمی تواند جایگزین مناسبی برای آزمون اصلی باشد.
نماینده مردم ساوه در مجلس خاطر نشان کرد: این گروه از داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی بر این باورند که اعلام زمان زودهنگام برای برگزاری آزمون مجدد تلاش یک ساله آنان را هدر می دهد زیرا تخلف یک عده سبب تلف شدن زحمات یک و بعضا چند ساله آنان برای موفقیت در این آزمون می شود.
اسلامی اضافه کرد: اعضای کمیسیون اصل نود روز گذشته برای پیگیری این شکایات جلسه ای با مسوولان وزارت بهداشت در محل این وزارتخانه داشتند تا حقوق همه داوطلبان این آزمون حفظ شود.

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 03:06 ب.ظ

برای مقابله با سوال فروشان امتحان دستیاری امیر شاه‌صفی در گفتگو با فارس:
نسل جدید بمب‌های 2 هزار پوندی ایران به زودی آزمایش می‌شود
خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی هوایی ارتش از تست قریب‌الوقوع بمب هوشمند قاصد 2 با بردی بیشتر از نمونه اولیه آن خبر داد.

بیچاره تایپست وابسته دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 02:15 ب.ظ

وجود وسایل ارتباطی در محل تایپ سوالات و بکارگیری کارکنان سابقه دار و مشکوک به تخلف در آزمونهای سالهای گذشته دستیاری از جمله مواردی است که به گفته نمایندگان مجلس از سوی وزیر بهداشت به عنوان دلایل تخلفات دستیاری 88 مطرح شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه وحید دستجردی یکشنبه 9 اسفند ماه در جمع نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر شد تا نتیجه آخرین بررسی ها مبنی بر اینکه سوالات آزمون دستیاری چگونه لو رفت و چه تضمینی برای برگزاری سالم آزمون مجدد در 13 اسفند ماه وجود دارد ارائه کند.

نورالله حیدری دستنایی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره اظهارات وزیر بهداشت گفت: اگر تایپیست در جایی تنها بوده و امکان تماس با بیرون داشته است به وی اعتماد کرده اند و بنا را بر این گذاشته اند که همین که به وی سفارش کرده اند یا در حکمش نوشته اند مراقب باشد دیگر وی کار خلافی را انجام نمی دهد.

وی با بیان اینکه وزیر بهداشت تضمین 100 درصدی برای قرنطینه کامل بخشهای مختلف دست اندرکار در آزمون دستیاری 13 اسفند ماه داده است گفت: در محل های طراحی، تایپ و تکثیر سئوالات افراد کاملا در فضای بسته و غیر قابل تماس با دیگران به صورتی که امکان ارتباط و دسترسی با افراد بیرونی نداشته باشند حضور خواهند داشت تا سلامت آزمون تقریبا تضمین شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به دستگیری تعدادی از کارشناسان حوزه سنجش وزارت بهداشت درباره وضعیت استخدامی آنها و سابقه آنها گفت: این کارشناسان به طور قطع عمدتا رسمی بوده اند و متاسفانه یکسری سوابقی نیز از آنها در آزمونهای گذشته وجود داشته است یعنی در آزمونهای گذشته نیز نسبت به آنها مشکوک بوده اند منتها چون برایشان محرز نشده بوده است این بار نیز از وجود برخی از آنها استفاده کرده بودند.

حیدری از گزارش وزیر بهداشت مبنی بر ایجاد قرنطینه بسیار دشوار و محدود کننده برای آزمون دستیاری 13 اسفند ماه خبر داد و گفت: نیروهای قرنطینه های جدید را با توجه به شناخت بیشتر انتخاب کرده اند و قرنطینه جامع تر و کامل تری تدارک دیده شده است. برای آزمون دستیاری 13 اسفند ماه شناسایی کامل کرده اند که افراد دست اندرکار مورد وثوق باشند و تاکید شفاهی نیز به آنها شده است. همچنین هر گونه ابزار و شرایطی که منجر به وسوسه آنها شود نیز از محیط کاریشان خارج کرده اند.

وی درباره توضیحات وزیر بهداشت راجع به هویت دستگیرشدگان تخلفات آزمون دستیاری گفت: دستگیرشدگان از سطوح کارشناسان و افرادی بوده اند که در ارتباط مستقیم با تایپ و تکثیر و توزیع سئوالات بوده اند.

نصیری قیداری عضو کمیسیون آموزش نیز گفت: وزیر بهداشت عنوان کرد رفت و آمدهای افراد غیر مسئول به محل طرح سئوالات آزمون دستیاری منجر به این جمع بندی شده است که باید کنکور را باطل کنند. وی اضافه کرد: "بیشتر بحث وزیر بهداشت این بود که در گذشته وضعیت برگزاری آزمون یک وضعیت مناسبی نبوده و آنچه الآن برای آزمون دستیاری 13 اسفند ماه انجام می شود کار درستی است نه آنچه که در گذشته به لحاظ امنیتی اتفاق می افتاده است."

نظرات بینندگان:
خسته نباشید پس سالهای گذشته هم لو رفته بود خبر نداشتیم .....
واقعا که ...
به قول شیرفرهاد این جمله آخر که گفتی یعنی چه؟
وقتی سازمان سنجش آموزش کشور، بخش عریض و طویلی را با همه امکانات نظارت و تجربه زیاد و برگزاری موارد متعدد آزمون در سال در مشکین دشت کرج تاسیس کرده است، چرا باید وزارت بهداشت هم برای خود قرنطینه مستقل تدارک ببیند و خرج اضافه کند که بعد هم این مشکلات پیش بیاید و خود وزارت بهداشت زیر سوال برود.
جالب است که سرکار خانم وزیر هیچ مسئولیتی را متوجه خودشان نمی بینند. شما بایستی قبل از آزمون نظام انجام آزمون را بررسی میکردید و از سلامت آن مطمئن میشدید. حال که کار انجام شده متوجه اشکالات افراد و سیستم شده اید! این دیگر چه نوع از مدیریت است!!
بدهید به وزارت علوم که سالی 150 آزمون بی نقص می گیره
نظرات کاربران:

نام:


ایمیل:


* نظر:






دالتونها دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 02:11 ب.ظ

معجز ه ای در راه است؟؟؟؟؟؟ پس کی می رسه؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 02:05 ب.ظ

دیوونه شدم.

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 01:44 ب.ظ

بالایی راست می گه ازمون برگزار می بعدش هم اب از اب تکان نمی خوره.ما باختیم دلم می خواد بمیرم.

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 01:42 ب.ظ

بابا امید واهی به مجلس و ریاست جمهوری داشتن عین حماقت است .ام باز باختیم قبول کنید.

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 01:15 ب.ظ

دعا کنید..........................

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 01:14 ب.ظ

نایب رییس کمیسیون اصل نود خبرداد:
بررسی اعتراض دانشجویان آزمون دستیاری پزشکی نسبت به زودهنگام برگزارشدن آزمون جایگزین دراین کمیسیون سرویس: مجلس
1388/12/10
03-01-2010
11:24:27
8812-06242: کد خبر

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 01:08 ب.ظ

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد لعنت خدا برسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 01:06 ب.ظ

یا هو

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 01:05 ب.ظ

معجز ه ای در راه است.

خدا با ماست دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 01:03 ب.ظ

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: مجلس



نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی پرونده‌ی جنجالی دستیاری پزشکی را مهمترین پرونده‌ی در دستور کار این کمیسیون عنوان کرد و با اشاره به آزمون جایگزینی که قرار است 13 اسفند ماه برگزار شود، گفت: تعدادی از دانشجویان زودهنگام برگزار شدن این آزمون را جایگزین مناسبی برای آزمونی که ابطال شد نمی‌دانند و بررسی گلایه‌های این دانشجویان از مهمترین فعالیت‌های فعلی کمیسیون اصل نود مجلس است.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد