خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هشدار! میخواهند ما را بازیچه دسیسه های خود کنند

 ریاست جمهور از هر پنج کلمه ایکه بکارمیبرد یکی عدالت است آیا او هم از سوال فروشان و متقلبین حمایت می کند که ساکت نشسته است!! 
============= 
سارا
چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 12:52 PM 
زنگ بزنید به دفتر رییس جمهور:   ۶۱۳۳
کارشناس مستقیم حرف شما رو میشنوه و گفت منعکس میکنم تا ۱ ساعت دیگه  
================================================

کامنتی دیگر سه شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 10:24 PM

جمع آوری اعتراضات برای تعویق امتحان 

09133091334   

همکاران محترمیکه خواهان تعویق امتحان تا مشخص شدن وضعیت سوال خر ها هستند نام نام خانوادگی و شماره نظام پزشکی خود را به موبایل فوق اس ام اس کنند

================================================  

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: عاملان اصلی تخلف در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی باید شناسایی شوند.    آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی که روز 29 بهمن ماه 88 با شرکت بیش از 16 هزار پزشک عمومی برگزار شد، به دلیل افشا شدن برخی سوالات پیش از برگزاری امتحان، از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابطال شد. قرار است این آزمون دوباره ، 13اسفند ماه جاری از سوی وزارت بهداشت برگزار شود. "علی کریمی فیروزجایی" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا گفت: این آزمون مجددا روز 13 اسفندماه جاری برگزار می شود اما چه تضمینی وجود دارد که بار دیگر تخلفی صورت نگیرد؟.................   

========================================

سازمان سنجش نفهم در اطلاعیه اش حتی یک عذرخواهی خشک و خالی هم از داوطلبان نکرده است 
================================================

یک کامنت 

لعنت خدا بر سوال فروشان امتحان دستیاری و تمام حامیان ریز و درشتشان
دوستان با این شماره ها تماس بگیرید اعتراض کنین:
88363600 : تلفن گویای وزیر بهداشت


81452893  :تلفن 
دلایلتون رو بگید حتما. گفته می شه دارن آمارگیری می کنن از اعتراضات .
لطفا به دوستانتون هم خبر بدین
 

=====================================================
 
 

 باید به فکر تشکیل انجمن صنفی شرکت کنندگان در امتحان دستیاری بود طوریکه تصمیمات ان برای همه شرکت کنندگان و وزارتخانه لازم الاجرا باشد 


  امسال هم دقیقا مثل سال ۸۲ که  دو نفر ابدار چی و سوپور شهرداری  سوالات را در حد وسیعی بین شرکت کنندگان امتحان دستیاری فروخته بودند دستگیر شدند. چرا قوه قضائیه با اعلام اینگونه خبرها خود را بین مردم احمق جلوه می دهد! قابل توجه اقای محققی که ظاهرا با اقدامات ٪۱۰۰ امنیتی  از پس ابدارچی بر نیامده است!


قابل توجه همکاران عزیز: 

 این حقیر( و همچنین گل پسر) با توجه به شناخت و تجربه ایکه از همکاران گرامی و مسئولین خدا نشناس وزارت بهداشت و مجلس و قوه قضائیه و سازمان بازرسی دارم در مورد حضور در مقابل مجلس و وزارتخانه هیچگونه نظری ندارم. نه می گویم شرکت می کنم  و نه میگویم شرکت نمی کنم. با توجه به تجربه ایکه دارم تنها راه رسیدن به هدف تحریم امتحان و مانع اجرای ان می باشد و اگر هم تحصنی می خواهید صورت دهید در زمان ازمون باشد و مانع حضور سایر همکاران در سر جلسه شوید. علت شکست پرونده سال ۸۲ هم همین بود وزارتخانه با دستپاچگی بسرعت همه کارها را انجام داد و نشست فقط تکذیب کرد و هر چه زور زدیم نشد وزارتخانه از ابطال امتحان سر باز زد و در این میان ۳۰ - ۴۰ نفر از همکاران که تمام وقتشان را صرف احقاق حق کردند صدمات جبران ناپذیری دیدند و هیچ چیزی عاید جامعه پزشکی نشد ضرر و زیان این تجمعات با خود شرکت کنندگان تا بعدا از حقیر دلگیر نباشند. 

 ==================================================

 


 قبل از هر چیز ضمن عذر خواهی از انشای نامناسب بدون مقدمه به سراغ اصل مطلب می روم

وی با تاکید بر اینکه باید بانیان اصلی این تخلف شناسایی و مجازارت شوند، اظهار داشت: تخلف صورت گرفته در این آزمون سبب بی اعتمادی در بین اقشار جامعه می شود.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان سنجش سابقه بسیار خوبی در برگزاری آزمون های سراسری دارد؛ آن هم آزمون هایی که مخاطبان آنها بیش از مخاطبانی بوده اند که در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شرکت کرده بودند.
وی با اشاره به اینکه قرار بود موضوع ابطال این آزمون با حضور وزیر بهداشت در جلسه روز سه شنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بررسی شود، گفت: وزیر بهداشت به دلیل سفر استانی هیات دولت، نتواست در این جلسه حضور یابد.
کریمی با بیان اینکه رییس سازمان سنجش کشور در این جلسه حضور یافت، افزود: سازمان سنجش آمادگی دارد تا برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی را به عهده بگیرد.   

======================================================= 

 چرا مسئولان عالی رتبه نظام به اصطلاح اسلامی سوال فروشی می کنند 


دادستان تهران در گفت‌وگو با ایسنا:
*دو نفر در رابطه با آزمون دستیاری دستگیر شدند
*تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان ادامه دارد سرویس: فقه و
دادستان تهران از دستگیری دو نفر از متهمان پرونده آزمون دستیاری خبر داد.
عباس جعفری دولت‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی ایسنا اظهار کرد: پس از برگزاری آزمون دستیاری در شب پنج‌شنبه و اعلام گزارش به دادسرای تهران مبنی بر افشای سوال‌های امتحانی قبل از برگزاری این آزمون، به عنوان مدعی‌العموم بلافاصله تحقیقات مقدماتی در این زمینه را آغاز کردیم.
وی گفت: با تشکیل پرونده و انجام تحقیقات از برخی افراد اعلامی، مشخص شد که حداقل 25 سوال قبل از برگزاری جلسه‌ی آزمون به وسیله‌ی افرادی در قبال دریافت وجه افشا شده است که تا کنون دو نفر از متهمان شناسایی و دستگیر شدند.
دادستان تهران با اعلام این‌که تحقیقات در مورد سایر متهمان برای شناسایی و دستگیری ادامه دارد، افزود: دادستان تهران به عنوان مدعی‌العموم اولین مرجعی بود که در این موضوع ورود کرد و از وزیر بهداشت در مورد همکاری به عمل آمده تشکر می‌کنم.
جعفری دولت‌آبادی اظهار امیدواری کرد که در برگزاری این‌گونه آزمون‌ها اقدامات پیشگیرانه کافی و مبسوط پیش‌بینی شود.
وی اعلام کرد که دادستانی تهران آماده همکاری در این زمینه است تا با تمام کسانی که در این جرایم ارتکابی دست داشتند شناسایی و برخورد کند. ............................................. 


مدیرروابط عمومی وزارت بهداشت:
تغییرمجدد زمان آزمون دستیاری خواست داوطلبان (سوال خرهای محترم) بود برای فیصله دادن به موضوع و جلوگیری از محرومیت!!! 

اقدامات امنیتی آزمون مجدد بطور شفاف اعلام می‌شود
عوامل متخلف آزمون شناسایی شدند (مگر متخلفی هم وجود داشت) 
مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری مجدد آزمون دستیاری در 13اسفند ماه، ضمن تاکید بر سلامت و امنیت این آزمون، درباره تغییر تاریخ آن از 27 فروردین به 13 اسفند نیز گفت: تغییر مجدد زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی خواست بسیاری از داوطلبان بود.
دکتر زارع نژاد، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت برای جلوگیری از هر گونه شائبه اقدامات امنیتی این دوره را به طور شفاف اعلام خواهد کرد، خاطرنشان کرد: در ابتدای کار مستندات کافی برای ابطال آزمون دستیاری وجود داشت و بر این اساس عوامل مختلف کاملا شناسایی شده‌اند.
وی با اشاره به کمیته ویژه در وزارت بهداشت برای رسیدگی به تخلفات آزمون دستیاری، گفت: این مجموعه، کار خود را برای بررسی موضوع تا حصول نتیجه نهایی انجام خواهد داد.
زارع نژاد ادامه داد: آنچه که در حال حاضر مهم است اطلاع رسانی دقیق برای برگزاری هرچه بهتر آزمون مجدد است.
مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت با اشاره به لو رفتن سوالات آزمون دستیاری، گفت: دو گروه به موازات هم در وزارت بهداشت مشغول به کار شده‌اند که یک گروه برگزار کننده آزمون و گروه دیگر، پیگیر تخلفات، مسئول شناسایی متخلفان و حذف آنها از سیستم فرایند آزمون است.  

....................................................................................... 

*چرایی تکرار یک جرم*
یک وکیل دادگستری در گفت‌وگو با ایسنا:
صدور مجازات سبک برای متهمان پرونده قبلی آزمون دستیاری،باعث تکرار جرم شد
سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در حالی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابطال شد که هنوز سابقه پرونده سی و یکمین دوره این آزمون که در آن تخلفات مشابهی رخ داده بود در افکار عمومی وجود دارد. تکرار چنین جرایمی در یک آزمون بعد از گذشت شش سال این نکته را به ذهن متبادر می‌کند چرا دستگیری و اعمال مجازات متخلفان آزمون پیشین نتوانسته است نسبت به ارتکاب چنین جرایمی بازدارندگی ایجاد کند؟
به گزارش خبرنگار حقوقی ایسنا، سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که 29 بهمن ماه با حضور بیش از 16 هزار داوطلب در 25 رشته تخصصی برگزار شده بود، به دلیل لو رفتن سوالات و اطلاع برخی داوطلبان از سوالات این آزمون ابطال شد و همچنین کلیه دست‌اندرکاران مرکز سنجش آموزش پزشکی تا حصول نتیجه نهایی از سمت‌های خود عزل ‌شدند. ......... 

.............................................................................................................. 

رییس کمیته آموزش عالی مجلس درگفت‌وگوباایسنا:
بهتر بود آزمون مجدد دستیاری با تاخیر برگزار شود
این اتفاقات شایسته نظام آموزش پزشکی کشور نیست
  

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اهمیت بسیار بالای آزمون دستیاری و در ارتباط بودن پذیرفته‌شدگان با جان و سلامت مردم، وزارت بهداشت باید تمهیدات بسیار قوی‌تری بیاندیشد تا این‌گونه اتفاقات رخ ندهد.
محمدحسن دوگانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره تغییر زمان برگزاری مجدد آزمون دستیاری از 27 فروردین به 13 اسفند سال جاری تصریح کرد: بهتر بود برگزاری این آزمون در فروردین ماه انجام می‌شد تا در این تاخیر دو ماهه عوامل تخلفاتی که مسبب ابطال آزمون شدند شناسایی و با آنها برخورد شود و ابعاد و گستردگی این تخلفات به داوطلبین معرفی شود. به گفته نماینده مردم فسا در خانه ملت، با توجه به این‌که آزمون دستیاری سال 88 دانشگاه‌های علوم پزشکی به جهت لو رفتن سوالات از جانب وزیر بهداشت ملغی اعلام شد، معاونت آموزشی وزارت بهداشت تاریخ برگزاری مجدد این آزمون را 27 فروردین اعلام کرد که این موضوع بسیار جای تعجب داشت، البته شاید دلایلی برای این کار داشتند، اما حال که وزارت بهداشت اعلام کرده این آزمون 13 اسفند سال جاری یعنی هفته آینده برگزار می‌شود قطعا تمهیدات و امکانات لازم را فراهم کرده‌اند.
رییس کمیته آموزش عالی مجلس ادامه داد: بدون شک با توجه به کنترل شرایط توسط وزارت بهداشت و اقدامات وزیر بهداشت دیگر این مسایل بوجود نخواهد آمد، از آنجا که در کلیه حوزه‌ها هنوز آمادگی برگزاری آزمون وجود دارد و مشکل ایجاد شده مربوط به ستاد و حوزه مرکزی بود براحتی می‌توان آن را کنترل کرد، لذا برگزاری آزمون در هفته آینده مشکلی پیش نخواهد آورد.
دوگانی هم‌چنین گفت: با توجه به آمادگی موجود در حوزه‌های آزمون سراسر کشور فکر می‌کنم می‌توانند هفته آینده آزمون دستیاری را مجددا برگزار کنند، برای خود من هم دشوار بود که این آزمون یکسال به تاخیر بیافتد.
وی توصیه کرد: با توجه به این‌که دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، متولی تربیت پزشکان و متخصصانی هستند که جان و سلامت انسان‌ها را به دست آنها می‌سپاریم باید وزارت بهداشت، تمهیدات خیلی قوی‌تر و بهتری را فراهم کند که چنین اتفاقاتی رخ ندهد و موجب بی‌اعتمادی مردم به خصوص داوطلبانی که در این آزمون‌ها شرکت می‌کنند، نشود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر چه در سال‌های قبل هم این بحث زیرسوال بود و درمجلس هفتم بحث تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری در دستور کار کمیسیون قرار گرفت، اما متاسفانه برای دومین بار است که چنین مساله‌ای مطرح می‌شود، در حالی که این گونه اتفاقات شایسته‌ نظام آموزش پزشکی کشور نیست.  

...........................................................................................

رییس سازمان نظام پزشکی از خواب بیدار شد

 صدردرگفت‌وگوباایسنا:
وزیربهداشت پرونده‌ سال گذشته آزمون دستیاری راپیگیری کند
تخلف آزمون امسال،سال گذشته نیزرخ داده بود
نباید ازتخلفات آزمون چشم‌پوشی کرد 

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به محرز بودن تخلف در آزمون دستیاری امسال و تاکید برعدم چشم پوشی نسبت به این اقدام، گفت: باید با داوطلبینی که با پرداخت هر وجهی به سوالات دسترسی پیدا کردند برخورد جدی صورت گیرد و افراد و شبکه‌هایی که سبب این اتفاق شدند هرچه سریع‌تر شناسایی و تحویل مقامات امنیتی و قضایی شوند.
سیدشهاب‌الدین صدر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در مورد ابطال آزمون دستیاری پزشکی از سوی وزیر بهداشت، این اقدام وزیر را قابل تقدیر دانست و افزود: وزیر به عنوان متولی امر بهداشت و درمان کشور به محض تشخیص تخلف در آزمون دستیاری پزشکی سال 88 این آزمون را ابطال کرد.
وی به جلسه روز یکشنبه کمیسیون با حضور وزیر بهداشت اشاره کرد و افزود: پس از بحث‌های صورت گرفته همه اعضای کمیسیون از اقدام وزیر بهداشت تقدیر و تشکر کردند.
نماینده تهران با یادآوری این‌که بحث تخلف و لو رفتن سوالات در آزمون دستیاری سال قبل نیز مطرح شد به اعتراضات گسترده‌ای که از سوی برخی از داوطلبین به لو رفتن سوالات صورت گرفت اشاره کرد و گفت: تعدادی از داوطلبان شرکت کننده در آزمون جزو رتبه‌های بالا در رشته پزشکی بودند و در چند نوبت به کمیسیون بهداشت و درمان برای بیان اعتراض‌شان مراجعه کردند.
صدر تصریح کرد: پیش از برگزاری آزمون دستیاری پزشکی سال گذشته نیز سوالات آزمون دراختیار برخی از شرکت کنندگان قرار گرفته و به آنان فروخته شده بود که در کمیسیون بهداشت با مسوولین وقت وزارتخانه این امر مطرح شد و مسوولان این وزارتخانه متبوع این تقلب را نپذیرفته و از فرایند برگزاری آزمون دفاع کردند.
وی عنوان کرد: جای تاسف دارد که همان افراد و همان مجموعه امسال آن تخلفات را انجام داده و پیش از برگزاری آزمون سوالات بین داوطلبان ردوبدل می‌شد.
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس این اقدام را سبب مخدوش شدن آزمون دستیاری پزشکی عنوان کرد و توضیح داد: دراین شرایط اعتماد داوطلبان به برگزارکنندگان و مسوولان وزارتخانه از بین می‌رود و این گونه اقدامات برای نظام هم غیر قابل قبول است.
وی از وزیر بهداشت درخواست کرد که پرونده‌ اعتراضات سال گذشته درآزمون دستیاری پزشکی به طور جدی پیگیری شود، چرا که موضوع آزمون سال 87 نیز مشابه اتفاقی است که درآزمون امسال رخ داد، بنابراین تقاضا داریم تا با کمک دستگاه‌های قضایی کشور پس از روشن شدن وضعیت متخلفان و جرم‌شان، با این افراد برخورد جدی صورت گیرد و به اشد مجازات برسند.
صدر تصریح کرد: کمیسیون بهداشت از سال گذشته تاکنون پس از اعلام اعتراضات داوطلبان پیگیر موضوع بوده و با توجه به این‌که این امر مکانیزم و فرایند مشخصی دارد از وزارتخانه مربوطه می‌خواهیم برخورد قاطعی با متخلفان انجام دهد.
نماینده مردم تهران در خانه ملت با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه اعتماد بین مردم و حاکمیت و اعتماد خاطر مردم به کارگزاران دستگاه‌های مختلف اداره می‌شود، افزود: این سرمایه گران سنگ انقلاب (اعتماد) نباید زیر سوال برود و برخی افراد با رفتارهای غلط ، صفات ناپسند و لغزش‌هایشان چهره نظام را مخدوش کنند.
رییس کمیسیون بهداشت یادآور شد: چنین موضوعی علاوه بر این که در دولت قبل و سال گذشته رخ داد و اعتراضاتی به دنبال داشت، در دولت هشتم نیز اعتراضات زیادی در این مورد مطرح شد و دستگاه‌های امنیتی و قضایی در آزمون دستیاری پزشکی سال 82 با عده‌ای از متخلفان برخورد کردند.
وی توضیح داد: برای همه ما محرز است که در آزمون دستیاری پزشکی امسال سوالات به افرادی فروخته شده است و حتی پیش از برگزاری این آزمون تعدادی از داوطلبانان با بنده تماس گرفتند و نسخه‌ای از سوالات را به اینجانب و برخی از مسوولین ارسال کردند.
صدر تاکید کرد: با توجه به محرز بودن این تخلف به هیچ عنوان نباید نسبت به آن چشم پوشی کرد و زحمت بسیاری از داوطلبانان از بین برود، بنابراین برای دفاع از حق آنان باید با داوطلبینی که با پرداخت هر وجهی به سوالات دسترسی پیدا کردند برخورد جدی صورت گیرد و افراد و شبکه‌هایی که سبب این اتفاق شدند هر چه سریع‌تر شناسایی و تحویل مقامات امنیتی و قضایی شوند.
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه این گفت‌وگو بیان کرد: وزیر بهداشت باید پرونده‌ سال قبل آزمون دستیاری و اعتراضات مطرح شده را به طور جدی پیگیری کنند و افرادی را که با تخلف وارد رشته‌های پزشکی شدند، شناسایی و در موردشان تعیین تکلیف کنند تا این پدیده نامیمون ریشه‌کن شود.
وی هم‌چنین از وزارت بهداشت درخواست کرد تا در تاریخ مناسبی اطلاع‌رسانی کرده و در وضعیت مطلوبی که امنیت کامل برقرار باشد، امتحان آزمون دستیاری پزشکی برگزار شود.
صدر خاطرنشان کرد: با توجه به برخورد قاطع وزیر در ابطال آزمون دستیاری پزشکی باید همه کمک کنند تا این آزمون به بهترین شکل برگزار شود.
...................................................................................................
 

 با تضمین اقدامات امنیتی آزمون مجدد دستیاری؛
معاون وزیربهداشت: آزمون 13اسفند برگزار می‌شود
ثبت‌نام مجددی انجام نمی‌شود
درفرایند آزمون‌ها تغییری ایجادنشده است

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر تضمین اقدامات امنیتی برای برگزاری مجدد آزمون دستیاری پزشکی، گفت: آزمون‌های پذیرش دستیاری تخصصی، پیش‌کارورزی و علوم پایه پزشکی به طور همزمان روز پنجشنبه 13 اسفند ماه برگزار می‌شود.
دکتر محمدعلی محققی، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تصریح کرد: ثبت‌نام مجددی از داوطلبان آزمون دستیاری انجام نمی‌شود و داوطلبانی که قبلا برای شرکت در آزمون ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند در جلسه آزمون حضور پیدا کنند.
وی با تاکید بر لحاظ اقدامات امنیتی برای تضمین برگزاری آزمون مجدد دستیاری، خاطرنشان کرد: مراجع قانونی و قضایی بر فرایند آزمون نظارت خواهند داشت؛ البته داوطلبان دراین دوره هم ثابت کرده‌اند که جامعه پزشکی جزو امین‌ترین محسوب می‌شوند و خود داوطلبان برای جلوگیری از تخلف با ما همکاری کرده‌اند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت دربرابر حراست آزمون متعهد است و تاکنون اثبات کرده که امنیت آزمون را تضمین می‌کند.
محققی در خاتمه با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی از 5 اسفند تاکید کرد که درفرایند برگزاری آزمون‌های علوم پزشکی تغییری ایجاد نشده است.

 بنظر من کله گنده پشت صحنه حاضر نیست پولها رو پس بده و به سوال خرها قول داده هر جوری شده اونها رو وارد رشته تخصص کنه  .
بخاطر همین به وزیر دستور دادند تا امتحان را از ۲۷ فروردین به ۱۳ اسفند منتقل کنه و یک امتحان الکی برگزار بشه.
قبول شده های این ازمون کاملا مشخص هستند ما بقی ما را میخواهند بازیچه کنند.
همت کنید که با این امتحان ما را مترسک نکنند.

چرا اعلام نمی کنند سوال خرها چه کسانی بودند؟
چگونه قبل از رسیدن به وضعیت سوال خرها اجازه برگزاری امتحان می دهند!
ایا سوال خرها در امتحان شرکت می کنند ؟
مگر طبق قانون سوال خر ها به ۱۰ سال محرومیت از امتحان محکوم نشده اند. پس چگونه اجازه شرکت در امتحان داده می شود؟
مگر خودشان اعلام نکردند سوالات در حد وسیعی به فروش رسیده است؟ حکم این تعداد سوال خر چیست؟ ایا نباید از امتحان محروم شوند؟پس چگونه اجازه می دهند این امتحان با حضور جمع چند صد نفری سوال خر برگزار شود؟
مگر نه اینکه تقلب در امتحان ۱۰ سال محرومیت از امتحان را بدنبال دارد پس چگونه اجازه بر گزاری امتحان با حضور متقلبین داده می شود!

همکاران محترم ما بازیچه نیستیم!!
نتیجه این امتحان با حضور متقلبین قبلی کاملا روشن است! همانها قبول خواهند شد ما را بازیچه کرده اند. بنظر من حال که زورشان به سوال فروش ها نمی رسد ابطال امتحان را حذف کنند تا همان سوال خرهای قبلی بروند تخصصشان را بخوانند و یک استرس چند برابری مجدد به ما وارد نکنند. 

======================================

نظرات 352 + ارسال نظر
نیما جمعه 7 اسفند 1388 ساعت 02:11 ق.ظ

همراه شو عزیز...
این درد مشترک جدا جدا درمان نمیشود
بچه ها اینطور تو خونه نشستن و نق زدن کار درست نمیشه.نباید دست رو دست بذاریم و منتظر باشیم که این مسئولان دوراندیش چه گلی به سر ما بزند و فردا باز حسرت کارهای نکرده ی امروزمون رو بخوریم
ببینید شنبه آخرین فرصت برای هر گونه اقدامیه
اگه جمع قابل قبول بشیم و جریان تجمع یه خورده رسانه ای شه اینها دست و پا شونو جمع تر میکنن.
من میخوام یه آمار داشته باشم از تعداد نفراتی که میان تا یه ساعت فقط جمع بشیم.پس هرکی واقعا انصافا و جدا حاضره بیاد به این شماره ی من یه sms بزنه و تعداد نفراتی که میاد و شهرشونو اعلام کنه.من لحظه لحظه آمار رو بهتون میدم.فقط sms:
09378620363

[ بدون نام ] جمعه 7 اسفند 1388 ساعت 02:07 ق.ظ

[:دوستم با نمره 300 با سهمیه مازاد داخلی تهران قبول شد ایا این جز تقلب نیست چرا کسی اعتراض نمی کند امید وارم روزی زلزله ای بیاید و ان مجلس وان وزارت خانه را زیرورو کند امین

مقام رده بالا...شناسایی شد!!! پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 03:35 ق.ظ



زمزمه های حضور مسئولان رده بالا در میان متخلفان دستیاری

دکتر عباسپور در گفتگو با خبرگزاری مهر در ادامه افزود:
هنوز نمی دانیم افرادی که دستگیر شده اند چه کسانی هستند و همین باعث شده که شایعاتی هم در این زمینه پراکنده شود. به عنوان مثال شایعاتی از این دست که برخی مسئولین رده بالا نیز در این قضیه درگیر هستند به ما رسیده است. ..!!!
...........................................................


به نظر شما این مسولان رده بالا!!!! وفروشنده اصلی سوال چه کسانی هستند...؟

- خود خامنه ای!

- محمود ا.ن.

-دکتر باقر همه کاره ( معروف به لاری چهارمی)!

ـ خود مرضی جون!

ـ سردار احمد وحیدی = احمد وحید دستجردی!! = وزیر دفاع = فرمانده رده بالای سپاه ...و =داداش مرضی جون!!!

- معاون مرضی جون - محققی ( همون ح... زاده معروف خودمون! )

-مهندس بسیجی کیقباد طاهر نژاد- رییس مرکز سنجش اموزش پزشکی ( راستی این یارو الان کجاست! ؟...)


*-آبدارچی دفتر وزیر /ایضا با همدستی آبدارچی مرکز سنجش!

*ـ نظافتچی توالت لابی طبقه همکف وزارتخونه !

*ـ رفتگر جلوی در و محوطه سربالایی کوچه ورودی جنوبی وزارتخونه !


..................................................
احتمالا بزودی اعلام خواهد شد که...

با تلاش سربازان گمنام امام زمان متقلبان دزد سوال فروش میلیاردر شده! ( یکی از۳مورد آخر!!! یا هر ۳مورد با همدستی هم) تحت حمایت موساد و CIA اقدام به این جنایت کثیف کرده بودند که با هوشیاری مامورین جان برکف شناسایی شدند.

لازم به ذکر است که از فرد آخر! یک عدد تسبیح - سبز - نیز کشف گردید.!

والسلام
ستاد خبری سربازان گمنام



علی چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 11:48 ب.ظ

پس چرا هیچ کس نیومد؟ امتحان مصادف است با میلاد انشااا خوب میشه

pezeshkeh khak bar sar چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 11:38 ب.ظ

farda ke digeh 5shanbas.jomeh ham miado mireh.
ageh ta shanbeh kri kardim kardim.
agar na taghsireh khodemuneh har tori besheha!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 11:33 ب.ظ

بذارین یه پیش بینی کنم اصلا هم سخت نیست امتحان امسال با سوالات اسان و صد البت بسیار اسان برگزار میشه و وقتی هر کسی از جلسه در میاد برای خودش نمره 350 به بالا حساب میکنه و توی خیالش فکر میکنه که دیگه امسال قبوله اما درست مثل سال 83 که انقدر سوالها رو فروخته بودند که حتی بجه های 360 هم اخرین رشته قبول نشدن اون سال هم همین حقه کثیف رو زدن تا بعدا بگن از بس سوالها اسوون بو.د همه نمره خوبی اوردن و کسی نباید از رد شدن توی امتحان با نمره خوب شاکی باشه لعنت به دستجردی حروم لقمه زنیکه کثافت که بیشتر از هر وزیری ما رو دست انداخت

حسن سبیل چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 10:58 ب.ظ

بابا بزرگ اول که غریبه بودی بعد چایی نخورده پسرخاله شدی اسمت شد بابابزرگ بعد نوه دار شدی شد بابا بزرگ و نوه چلمنگ من بعد شدی Avrin حالا دوباره شدی بابابزرگ. مبارک باشه. حالا زودتر یه ابراز نظری کن خدای نکرده نشی مرحوم بابا بزرگ.

بلاتکلیف چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 10:44 ب.ظ

دوستان چیکار کنیم. از تعویق امتحان که خبری نیست.آیا همه متحد هستید برگه ها رو سر جلسه پاره کنیم؟!
لطفا نظر بدید که آمار موافقین دستمون بیاد ویه وقت سر جلسه علامت نشیم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 10:24 ب.ظ

جناب دکتر محققی اگه یک نگاه اجمالی به مصاحبه هاشون در طی سال گذشته وقبل ازمون وبعد ازمون داشته باشند متوجه این عبارت تکراری در همه اونها میشوند:ازمون درامنیت کامل برگزار میشود .و24 ساعت پس از ازمون :ای وای تقلب خیلی گسترده بود ولی خیالتون راحت :ازمون مجدد در امنیت کامل برگزار میشود .
این مصاحبه در حالی صورت میگیرد که فقط دو نفر از سوال فروشهای محترم شناسایی شده و احتمالا مایقی در حال بازاریابی مجدد برای کالای گرانبهای خود میباشند.
اللهم صل علی محمد و ال محمد

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 10:11 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 10:00 ب.ظ

نظام پزشکی به درد لای جرز میخورد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 09:54 ب.ظ

خاک برسراین نظام پزشکی.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 09:46 ب.ظ

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ایران : ” با برگزاری آزمون مجدد دستیاری در ۱۳ اسفند مخالفیم ، زمان برگزاری آزمون مجدد باید به تعویق بیافتد “
اسفند ۵, ۱۳۸۸ نویسنده : admin در موضوع : اخبار آزمون دستیاری پزشکی, اخبار علمی پزشکی, مشروح اخبار
بدون نظر
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:« تا مشخص شدن ریشه‌های باند فسادی که سوالات آزمون دستیاری را لو داده‌اند و چگونگی دستیابی این باند فساد به سوالات و فروش آن تا ۱۰۰ میلیون تومان، زمان برگزاری آزمون مجدد باید به تعویق بیافتد.»

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ، علی عباسپور تهرانی‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا ، ضمن مخالفت با برگزاری آزمون مجدد دستیاری در ۱۳ اسفند ماه سال جاری، گفت: «همان‌طور که از شهامت وزیر برای ابطال آزمون دستیاری تقدیر می‌کنیم؛ با برگزاری مجدد این آزمون پیش از ریشه‌یابی و ریشه‌کنی باند فسادی که سوالات را لو داده‌اند، مخالفیم.»

نماینده مردم تهران در خانه ملت ادامه داد: « زمانی که دلایل قطعی درباره تقلب گسترده در آزمون دستیاری را به وزیر بهداشت منعکس کردیم، ابتدا صریحا رد کردند و گفتند هیچ تقلبی صورت نگرفته؛ اما زمانی که مدارک و ادله قطعی را ارائه کردیم دستور بررسی داده شد و پس از اثبات تقلب گسترده برای آنان، آزمون دستیاری را باطل اعلام کردند.»

وی ضمن تشکر و تقدیر از وزیر بهداشت، افزود: « نکته مهم این است که خطای مهم، سستی و کوتاهی بزرگی در این وزارتخانه صورت گرفته و متاسفانه زحمت ۱۶ هزار نفر داوطلب آزمون تخصصی به خاطر شبکه فسادی که دراین وزارتخانه وجود دارد به هدررفته است، بنابراین ابتدا باید ابعاد این باید فساد کاملا شناسایی و با عوامل آن برخورد شود؛ سپس آزمون را مجدد برگزار کنند.»

عباسپور خاطرنشان کرد: « برای بررسی دقیق موضوع، یکشنبه گذشته از وزیر بهداشت درخواست کردیم تا در کمیسیون حاضر شوند که گفتند هیات دولت هستند، برای امروز درخواست کردیم باز هم می‌گویند در سفر استانی هستند.»

وی با ابراز تاسف از این‌که روز گشته اعلام شد که قرار است ۱۳ اسفند ماه جاری آزمون دستیاری مجددا برگزار شود، گفت: « هنوز ابهامات شدیدی درباره امتحان آزمون دستیاری مطرح است که چگونه سوالات لو رفته است؛ چرا که طبق اطلاعاتی که داریم سوالات خیلی عمیق‌تر از آن بود که یک تایپیست، یا تکثیر کننده و یا طراحان سوالات، آنها را بیرون داده باشند.»

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات تاکید کرد: «اطلاعات و گزارشاتی در اختیارمان قرار گرفته که نشان می‌دهد، حتی برخی مسوولین وزارت بهداشت ممکن است درگیر این مسئله باشند، بنابراین تا این جریان کاملا برای دولت و مجلس مشخص نشود و ریشه فساد از طرف دستگاه‌های قضایی و اطلاعاتی شناسایی نشود، با برگزاری آزمون مجدد مخالفیم، چراکه احتمال دارد ریشه‌های اصلی شبکه فساد باقی مانده باشند.»

نماینده مردم تهران در خانه ملت گفت: «با توجه به این‌که یک بار این آزمون باطل شده ممکن است متخلفان برای خود امنیت و اطمینان بیشتری احساس کنند که قطعا آزمون مجدد باطل نخواهد ‌شد و با فراغ‌ بال بیشتری دست به تقلبی دیگر بزنند، البته این امکان هم وجود دارد که این بار اقدام خود را نامحسو‌س‌تر انجام دهند تا کمتر صدایش درآید.»

وی با اظهار تاسف از این‌که سوالات آزمون دستیاری تا ۱۰۰ میلیون تومان هم به داوطلبان فروخته شده است، تصریح کرد: « فروش سوالات آزمون با مبالغ هنگفت نشان می‌دهد که این آزمون از حساسیت بسیار بالایی برخورداراست و وزارت بهداشت باید متناسب با این حساسیت ریشه‌یابی دقیقی درباره لو رفتن سوالات انجام دهد.»

عباسپور لو رفتن سوالات را قطعی دانست و با بیان این‌که ترتیب لو رفته آن کاملا نامشخص است، افزود:« براساس این قطعیت خواستار ابطال آزمون شدیم و براین اساس با برگزاری آزمون مجدد در ۱۳ اسفند مخالفیم و امیدواریم این آزمون تا روشن شدن ریشه‌های لو رفتن سوالات به تعویق بیافتد، البته اگر وزارت بهداشت و دستگاه‌های قضایی و اطلاعاتی کشور همت کنند، سریع‌تر مساله روشن می‌شود و آزمون مجدد با اطیمنان خاطر برگزار می‌شود.»

نماینده مردم تهران توصیه کرد: «برای برگزاری آزمونی با امنیت بالا و صریح، محور اصلی برگزاری این آزمون می‌تواند سازمان سنجش باشد، چراکه این سازمان آزمون‌هایی با یک و نیم میلیون نفر داوطلب برگزار کرده و طبق اطلاعاتی که به ما رسیده است این آزمون درامنیت کامل بر گزار شده است.»

وی با تاکید بر این‌که سازمان سنجش با گستردگی تعداد داوطلبان، از دقت بالایی برخوردار است و تاکنون گزارش منفی در مورد برگزاری آزمون توسط این سازمان نرسیده است، اظهار کرد: « سازمان سنجش آموزش کشور در برگزاری آزمون‌های دقیق توانایی دارد و اگر وزارت بهداشت قصد دارد خودش آزمون مجدد را برگزار کند، حتما باید با تکیه بر سازمان سنجش باشد؛ البته اگراز طریق سازمان سنجش هم بخواهند آزمون مجدد را برگزار کنند تاریخ اعلام شده برای برگزاری مجدد آزمون دستیاری بسیار زود است، چرا که این سازمان باید خودش را برای این آزمون پیش‌بینی نشده، آماده کند.»

عباسپور در خاتمه خاطرنشان کرد: « منطقی‌تر و علمی‌تر این است که آزمون مجدد دستیاری مقداری به تعویق بیافتد تا وزارت بهداشت ریشه این باند فساد را پیدا کند و آن را از بین ببرد و یا این‌که بتواند سریعا بر سازمان سنجش تکیه و از آنها برای برگزاری آزمون مجدد دستیاری استفاده کند

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 09:40 ب.ظ

اون موسسه ام که آدرس وبلاگشو حذف کرده.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 09:37 ب.ظ

مدیر وبلاگ خواهش میکنم وبلاگت رو به روز کن و یه پست جدید بگذار.
تو این وضعیت اقتصادی اسف بار 4 بار وبلاگت رو باز میکنیم اینترنتمون تموم میشه.خیلی صفحه نظراتت سنگین شده.اون اهنگ هم خیلی سنگین است.
هیچکس که به فکر ما نیست،لااقل شما یک کم همکاری کن.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 09:35 ب.ظ

خاک برسراین نظام پزشکی. حالم ازشون به هم میخوره. فقط بلدند پول حق عضویت بگیرند و مجله بزنند. کاش اصلا وجود نداشتند...

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 09:32 ب.ظ

خاک برسراین 20:30کنن.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 09:31 ب.ظ

امتحان 87 و88 هر دو باید پیگیری شود.
صدردرگفت‌وگوباایسنا: تخلف آزمون امسال،سال گذشته نیزرخ داده بود

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 09:24 ب.ظ

سکوت همه کسانی که تا حالا بهشون زنگ زدیم و اس م اس دادیم نشان میده که هیج تغیری ایجاد نمیشه فقط این وقت ماست که داره هدر میره

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 09:22 ب.ظ

شنیده شده که پسر باقر لاریجانی ریس دانشگاه تهران معاون وزیر هم با ما امتحان می ده
احتمالا اوون به مامان جونش گفته که به بابا جونش بگه نذاره امتحان بعد عید بیفته اخه دیگه حوصله نداره میخواد زود ارتوژدی تهران را بدن بهش بره بخونه

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 09:09 ب.ظ

خاک برسراین 20:30کنن ازمان این همه خبر که امروز میتونست ازآزمون بده فقط به سودجویی برخی از موسسات اشاره کرد

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 08:56 ب.ظ

للَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان و حامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 08:52 ب.ظ

للَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان و حامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ
للَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان و حامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ
للَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان و حامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

کار نظام پزشکی حرف نداره! چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 08:37 ب.ظ

کار نظام پزشکی حرف نداره!
همون که گل پسر و بعضی دوستان تبلیغ انتخاباتش رو می کردند..........................
حوصله کجاست که آدم بیاد حرفهای این دکتر صدر رو در پارسال و امسال در مورد تقلب در بیراه و کنار هم بذاره.............

پارسال می گفت تقلب نشده و امسال میگه نه تنها امسال تقلب شده که پارسال هم تقلب شده!!!!!!!!!!۱

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 08:31 ب.ظ

اللهم صل علی محمد وال محمد
اللهم صل علی محمد وال محمد
اللهم صل علی محمد وال محمد
اللهم صل علی محمد وال محمد
اللهم صل علی محمد وال محمد

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 08:25 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 08:19 ب.ظ

بچه ها ما امروز رفتیم جلوی مجلس.
خانم دکتر اومد بیرون و اسم ما ها رو تو یه برگه یادداشت کرد زیر ستون خوبها و گفت شماها خیلی بچه های خوبی هستید.
بعد یک یکی پرسید چه تخصصی میخواهید و اونم جلوش یادداشت کرد.
بعد گفت شنیدم یه وبلاگی هست که توش ما رو لعنت میکنید و صلوات ختم میکنید،ما هم گفتیم بعله.بعد در حالیکه لپ ما رو کشید گفت ای پدر سوخته ها شما چه ها که نمیکنید.
و بعد هم گفت من باید برم عمه ام مریض رو بزائونم از دست شماها سران پیری باردار شده و خداحافظی کرد و رفت.
بچه ها من دستاشو دیدم واقعا گرد بود.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 08:13 ب.ظ

بابا بزرگ جواب بده چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 07:30 ب.ظ

امروز تجمع برگزار شد؟
جلو مجلس یا وزارت خونه؟
چه خبر؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 07:24 ب.ظ

مدیر وبلاگ کجایی.چی شد/؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 07:13 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 07:02 ب.ظ

از مدیر وبلاگ تقاضا می شود در صورت شکست مقابل سوال فروشان
طرح ۱۰۰۰ صلوات و لعنت بر دکتر محققی و خاندانش و همچنین بر دکتر صدر و خانواده اش را اجرا کند

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 06:57 ب.ظ

اللهم صل علی محمد وال محمد
من فکر کنم همان کسیکه اس ام اس ها را جمع کرده رفته با خبرگزاری مهر (خبر بالای را مصاحبه کرده:: مسئولان گمان می کنند دبیرستانی هستیم/ زمان آزمون نظرسنجی می‌شد

بغضی ها از فرستادن یک صلوات خالی هم عاجز هستند چگونه انتظار داری بیایند اعتراض کنند

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 06:52 ب.ظ

کجاست یاری کننده ای که مرا یاری کند!!!!!!!!!!!!!!!!!! یا حسین

باکلوفن چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 06:28 ب.ظ

وقتی یه امتحان ابکی وسطحی وپراشتباه دادیم که فرقی بین خونده ونخونده توش نبود تازه یه عده ای ازخواب بیدارمیشن

سکوت مرگبار نظام پزشکی چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 06:07 ب.ظ

یه چیز جالبی که دوستان التفات ندارن!!!موضع سکوت نظام پزشکی به عنوان بزرگترین و قدیمیترین سازمان نظام صنفی کشور است!!! چیزهایی که روسای ان در مواقع لزوم پوزشو میدن.........
۷۰-۸۰ هزار نفر آن را پزشک عمومی تشکیل می دهند!!

موضوع وقتی جالب تر می شود که رییس این نظام همزمان رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هم هست و قدرتی بسیار و ستاندن داد ما دارد!!

اف بر این همه نامردی وووووووووووووووو.........

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 05:47 ب.ظ

برای اون چند نفر از همکاران متاسفم که با شجاعت خودشونو با باند کثیف سوال فروشان در انداختند و نفوذ کردن تا بتونن مدرک مستند و بی چک و چونه ای رو ارائه کنند قلبا ازشون ممنون و متشکرم
ایا این اس ام اس زدن به فردی به نام کربلایی همش دروغ بود ؟ کسی خبری داره؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 05:27 ب.ظ

من دپرس شدم رفت دیگه حالا حالا ها با هزارتا آنتی دپرسانت برنمیگردم سر پل صراطم از حقم نمیگذرم ........

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ و چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 05:21 ب.ظ

مسئولان گمان می کنند دبیرستانی هستیم/ زمان آزمون نظرسنجی می‌شد
داوطلبان آزمون دستیاری دوره سی و هفتم که در برابر ابطال آزمون به دلیل لو رفتن سئوالات دچار سردرگمی و ابهام شده اند نظراتی را در مورد زمان آزمون مجدد بیان داشته و معتقدند که وزارت بهداشت می توانست با انجام یک نظرسنجی اینترنتی زمان مناسب را انتخاب کند.
گروهی از داوطلبان آزمون دستیاری از شهرهای مختلف با خبرگزاری مهر تماس گرفتند و خواستار انعکاس خواسته های خود درباره زمان آزمون دستیاری و نحوه برخورد وزارت بهداشت با این موضوع شدند.

این داوطلبان در گفتگو با مهر اعلام کردند: مرور خلاصه ترین جزوه های دستیاری که 5 هزار صفحه حجم دارد به حداقل دو هفته نیاز دارد که این دو هفته نیز در شرایط آرامش قابل تعبیر خواهد بود.
کی از این داوطلبان در گفتگو با مهر گفت: وزارت بهداشت در آزمون دستیاری با گروهی از پزشکان این کشور روبرو است. همه ما پس از ثبت نام در آزمون یک کد رهگیری دریافت کرده بودیم و وزارتخانه می توانست با یک راهکار ساده به صورت اینترنتی زمان آزمون را به نظرسنجی می گذاشت.
این داوطلب اضافه کرد: در شرایط فعلی هیچ اطمینانی در میان داوطلبان وجود ندارد که آزمون مجدد هم با مشکل برگزار نشود.
داوطلب دیگری که از یکی از شهرهای مرکزی ایران تماس گرفته بود یادآور شد: چطور اعلام می شود که اکثریت داوطلبان خواستار زمان 13 اسفند بوده اند در حالی که از میان حدود 900 داوطلب این شهر بیش از 800 داوطلب از طریق پیامک با هم در ارتباط بوده اند و خواستار نظرسنجی برای آزمون هستند. ضمن اینکه با 13 اسفند به عنوان زمان برگزاری آزمون مجدد مخالفند.
وی یادآور شد: البته دانشجویان سال آخر بیشتر مایل هستند که زمان آزمون در اسفند ماه باشد چرا که در صورت تعویق آن، بخشی از برنامه های زندگی آنها نیز تحت الشعاع قرار می گیرد. البته این افراد نیز حق دارند که زمان بهتر خود را به اطلاع مسئولان برسانند.
داوطلب دیگری خاطرنشان کرد: بر اساس اخباری که میان داوطلبان منتشر شده است بخش عمده ای از فروش سئوالات در تهران صورت گرفته و وزارت بهداشت نیز در عملی قابل تقدیر آزمون را باطل اعلام کرده است اما با این وجود باید شرایط داوطلبان سایر شهرها نیز درنظر گرفته شود.
وی افزود: آزمون دستیاری در 34 حوزه برگزار شده که تنها 4 حوزه آن در تهران بوده است و بخش عمده ای از داوطلبان در سایر شهرها این امتحان را گذارنده اند. حداقل با احترام به آنها می توانستند این قدر زمان های متعدد برای آزمون اعلام نکنند که پزشکان نیز دچار سردرگمی شوند.

سینا چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 05:06 ب.ظ

ای وای واقعا میخواین تن به این ذلت بدین..
من واسه هر کاری حاضرم یه یا علی مییخواد.

الین چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 04:59 ب.ظ

شعار دادن سخت نیست عمل کردن مهمه! نکنه پاره کردن ورقه ... هم شعاره ؟؟؟؟؟؟
تو این مملکت هر کی میتونه بقیه رو سر کار میذاره

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 04:54 ب.ظ

۴۰۰ ساعت کار پر استرس، ۲۰۰ هزار تومان حقوق؛ روزتان مبارک!


عمومی- گروه سلامت:
پارادوکس وضعیت پزشکان در ایران، سال به سال پیچیده‌تر می‌شود و روز پزشک، حداقل بهانه‌ای برای بازگویی آن است؛
پزشکان از نگاه مردم، قشر مرفهی هستند که نان خود را از دردهای مردم می‌خورند و ازنگاه مسئولان دولتی، افراد پرتوقعی هستند که نه تنها نیازی به توجه و حمایت ندارند، که می‌توان هر روز بر آنها سخت‌تر گرفت.

در مقابل، جامعه پزشکان ایرانی هم سال‌به سال ناراضی‌تر و از وضعیت موجود، ناامیدتر می‌شوند. در این وضعیت باخت‌-باخت، همه ناراضی‌اند؛ چه بیماری که به‌جز با پرداخت هزینه زیاد، خدمات درمانی استاندارد دریافت نمی‌کند، چه پزشکی که وقتی تحصیلات و زحمات یک عمر خود را با دیگرانی مقایسه می‌کند که یک شبه راه صدساله رفته‌اند، خود را مغبون می‌بیند.

این نارضایتی اما وقتی اهمیت مضاعف می‌یابد که پای جان انسان‌ها به میان می‌آید. آیا از پزشکی که ناامید و بی‌انگیزه و سرخورده است می‌توان انتظار داشت وظیفه‌اش را در درمان بیماران به خوبی انجام دهد؟

روز پزشک امسال، درحالی فرا‌می‌رسد که گذشته از مشکلات معیشتی گریبانگیر اغلب پزشکان جوان، جایگاه اجتماعی، فرهنگی و حقوقی پزشکان هم بیش از همیشه مورد تهدید واقع شده، چنان که به گفته رئیس انجمن رادیولوژی ایران، جامعه پزشکی امروز مورد هجمه کلامی و مقرراتی مناصب مختلف قرار گرفته است.

دکتر عبدالرسول صداقت، در این مورد می‌گوید: با وجود سابقه بسیار طولانی ایران در طب، این روزها بحث طب و طبابت در کشور با معضلات اجتماعی در آمیخته است و منجر به این شده که جایگاه پزشکان دچار تزلزل شود و این باعث شده هر فردی به خودش اجازه بدهد پزشکان را با روش‌های مختلف تهدید یا تحقیر کند که تقصیر چنین وضعیتی، برعهده متصدیان امور اجرایی کشور است.

صداقت اضافه می‌کند: وقتی دولت به عنوان متصدی امور اجرایی کشور، برخورد مناسبی با پزشکان داشته باشد، دیگران مثل سازمان‌های بیمه گر و حتی رسانه ها این اجازه را به خود نمی‌دهند مسائل پزشکی را در قالب هجو بیان کنند.

رئیس انجمن رادیولوژی ایران با تاکید بر اینکه جایگاه پزشک در هیچ جامعه‌ای به خصوص جامعه اسلامی، کمتر از یک روحانی نیست، با تشبیه کشور به یک میدان جنگ که پشتیبانی از سربازان موجب ایستادگی و مقاومت آنان می شود، می‌افزاید: هرگونه تزلزل در جامعه پزشکی منجر به تزلزل در امنیت اجتماعی می شود.

جایگاه پزشکان کجاست؟!

اظهارات دکتر صداقت درحالی است که چند روز قبل، نایب رئیس انجمن پزشکان عمومی کشور نیز نسبت به عدم تبیین جایگاه جامعه پزشکی در کشور انتقاد کرد و از آن به عنوان مهم‌ترین تهدید حرفه پزشکی نام برد.

دکتر مسعود مسلمی فرد به مهر گفت: اگرچه موفقیت‌هایی در عرصه‌های مختلف علمی، درمانی و پیشگیری از بیماری‌ها داشته‌ایم، اما متاسفانه پزشکان در شرایط سختی به سر می برند.

وی با اظهار گلایه از عدم قدرشناسی از جامعه پزشکی افزود: با وجود اینکه حرفه پزشکی یک شغل ویژه است اما به صورت ویژه به جامعه پزشکی نگاه نمی شود و بعد از گذشت 30 سال هنوز جایگاه جامعه پزشکی در کشور تعریف و تبیین نشده و لذا می بینیم که انگیزه دانشجویان پزشکی هر روز کمتر می شود.

نایب رئیس انجمن پزشکان عمومی کشور از نبود جایگاه برای جامعه پزشکی کشور به عنوان مهم ترین خطری که این حرفه را تهدید می کند، نام برد و افزود: مطالعات انجام شده نشان می‌دهد وضعیت رفاهی پزشکان نسبت به گذشته به طور متوسط پایین رفته و این می تواند زنگ خطری برای روی آوردن پزشکان به سایر مشاغل باشد.

وی از بیمه نبودن پزشکان در کشور انتقاد کرد و گفت: هیچ قانونی در این زمینه وجود ندارد و تنها بر اساس قراردادی که بین سازمان‌های بیمه گر منعقد می شود، پزشکان می توانند با پرداخت 5/1 تا 4 برابر حق بیمه نسبت به سایر افراد، خود را بیمه کنند.

«وضعیت درآمدی و شغلی پزشکان تناسبی با سختی‌ها و طول دوران تحصیلی ندارد؛ به طوری که امروزه، بسیاری از پزشکان جوان بیکار هستند یا به شغل‌های کاذب روی می‌آورند.» این هم، عقیده رئیس انجمن دانش‌آموختگان پزشکی عمومی است.

دکتر سعید تأملی، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امروزه بسیاری از پزشکان به ویژه قشر جوان بیکار هستند یا حتی به شغل‌های کاذب روی می‌آورند، می‌گوید: مسائل معیشتی و اشتغال، کسری حقوق در بخش دولتی، تعرفه‌ها در بخش خصوصی، نظام ارجاع و سطح بندی خدمات از جمله مشکلات این قشر است و البته اجرای صحیح طرح پزشک خانواده، سیستم ارجاع و سطح‌بندی خدمات می‌تواند از جمله راهکار‌های حل این مسائل باشد.

این عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر این که نظام سلامت دارای مشکلات ساختاری است و با وجود شاخصه‌هایی در برنامه چهارم توسعه، هنوز 70 درصد هزینه‌های بهداشت و درمان توسط مردم پرداخت می‌شود، می‌افزاید: با وجود گذشت 3سال از برنامه چهارم، نه‌تنها پیشرفتی در این زمینه مشاهده نشده بلکه هر روز فشار هزینه‌های درمانی بر دوش مردم به ویژه طبقه مستضعف جامعه بیشتر می‌شود.

بیشترین مسئولیت، بیشترین فشار

دستیاران رشته‌های تخصصی پزشکی، برگزیدگان جامعه پزشکی و نخبگان کشور به شمار می‌روند که بار اصلی ارائه خدمات درمانی در بیمارستان‌های دانشگاهی بر دوش آنان است.

نظام سلامت ما طوری طراحی شده که ارائه خدمات درمانی در بخش دولتی بدون حضور دستیاران غیرممکن است و با این‌حال، این گروه، متحمل بیشترین فشار و غیر استانداردترین شرایط شغلی و البته کمترین میزان حقوق دریافتی هستند.

دستیاران رشته‌های تخصصی پزشکی، دارای مدرک پزشکی عمومی هستند و عمدتاً در بیمارستان‌ها در کنار آموزش، به ارائه خدمات درمانی تخصصی اشتغال دارند، اما از نظر کمک‌هزینه دریافتی به عنوان تنها منبع درآمد زندگی‌، با اقشار پایین‌تر از متوسط جامعه نیز قابل مقایسه نیستند.

دریافتی ماهیانه این پزشکان – که حداقل 8 ساعت در روز در اختیار بیمارستان محل خدمت خود هستند و گاهی تا 15 شب درماه کشیک می‌دهند- 205 هزار تومان برای دستیاران مجرد و 285 هزار تومان برای دستیاران متأهل است که مالیات هم از آن کسر می‌شود.

(فراموش نکنید که یک دستیار با احتساب میانگین 10 ویزیت روزانه بیماران بستری و ویزیت 50 بیمار در هر کشیک و 10 کشیک در هر ماه، ماهیانه بیش از 2 میلیون تومان برای بیمارستان‌ها درآمدزایی دارد.)

دستیاران بنا بر‌ قوانین فعلی، حق هیچگونه فعالیت درمانی درآمدزا را نیز ندارند و بر خلاف سایر پزشکان شاغل در دستگاه‌های دولتی، حق محرومیت از مطب نیز نمی‌گیرند.

به این ترتیب، دوره دستیاری که بین 4 تا 6 سال طول می‌کشد، برای این پزشکان که اغلب هم متاهل هستند، باید با فاصله‌ای کیلومتری زیر خط فقر سپری شود. حجم کار دستیاران هم با هیچ یک از قوانین فعلی همخوانی ندارد.

با این اوصاف، آیا حاصل حدود 400 ساعت کار سخت و پراسترس در ماه، با حقوقی کمتر از حقوق یک کارگر ساختمانی، می‌تواند نتیجه‌ای با کیفیت، بدون خطا و راضی‌کننده برای بیماران داشته باشد؟ روز پزشک، حداقل فرصتی برای فکر کردن به این موضوع است.

نیما مرادی چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 04:49 ب.ظ

اقا اگه جمع شین و خبر ۲۰:۳۰ یه گزارش بگیره اینا یه تکونی میدن به خودشون
ارش حجازی (دکتر ندا اقا سلطان)هم همکارتون بود ها ..لطفا یه خورده غیرت....

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 04:36 ب.ظ

لطفا گوسفند نباشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 04:36 ب.ظ

از ماست که بر ماست

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 04:21 ب.ظ

علی چرا دروغ میگی هنوز کارت نذاشتن فقط توضیح دادن!!!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 03:45 ب.ظ

من تهران نیستم فقط میتونم تلفنی اعتراض کنم ولی انگار تهران خیلیها خیالشون راحته که یه تکونی بخودشون نمیدن

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 03:37 ب.ظ

ما نمی توانیم چون همه نشسته اند در خانه هایشان یا که در سر کار و مطب و زندگی خودشان هستند و مثل اخوندها شعار می دهند گهگاه می ان اینجا پارازیت می اندازند که من می ام تحصن و ... مثلا یه خیال خودش زرنگی می کند و دیگران را به دنبال نخود سیاه می فرستد و خودش دنبال کار و زندگی خود است
قشر پزشک در یک کلام یعنی احمق های خود خواه

علی چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 03:34 ب.ظ

برین درستونو بخونین کارت هارم گذاشتن . پس امتحان سر جاشه

ما میتوانیم چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 03:26 ب.ظ

بچه ها استثمار زده نباشین

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 03:25 ب.ظ

بچه ها استثمار زده نباشین

سارا چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 03:23 ب.ظ

بچه ها استثمار زده نباشین.من از کمیسیون اصل ۹۰(نکونام)شنیدم(البته از طریق واسطه)ممارست داوطلبین میتواند به انجام برسد

سارا چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 03:18 ب.ظ

من برای زاکانی؛شهریاری:صدر:توکلی:نکونام:عباس زاده:کیخا.دفتر رهبری ریاست جمهوری بیام گذاشتم
زیر بار نرین..

۶۱۳۳ دفتر رییس جمهور چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 03:09 ب.ظ

ادرس این وبلاگ را هم بدهید و بگویید که که چون هیچ کس نمی خواهد رده بالاهای سوال فروش را از کار برکنار کند پزشکان نا امید از اجرای عدالت به ختم صلوات برای رسوایی سوال فروش و سوال خر شده اند . ایا اقای ریس جمهور می خواهد عدالت اجرا شود؟
زنگ بزنید همه این مطالب را درمیان بگذارید
اگر ریس جمهور عمل نکند ابروی خود را در میان جامعه پزشکی از دست خواهد داد.
هر کسی زنگ بزنه در اینده برای خودش کار خوبی دست و ژاپا خواهد کرد و بعنوان رسوا کنندگان خائنان مطرح خواهند شد

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 03:03 ب.ظ

منم زنگ زدم.شماره رو هم برای همه فرستادم.
نمیدونم این عدالتی که میگن رو کجا میشه پیدا کرد!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 03:00 ب.ظ

از ماست که بر ماست.خودمون باید تحریم کنیم به هیچکس امیدی نیست من به همه جا تلفن کردم

۶۱۳۳ دفتر رییس جمهور چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 02:47 ب.ظ

من زنگ زدم مشاور و گفتم مخالف ازمون ۱۳اسفند و موافق عزل محققی هسنم .مشاور دلایل را پرسید و بعد گفت انتقال می ده.
شما رو بخدا شما هم تا فرصت است حداقل برای راحتی وجدان خودمونم شده زنگ بزنید تنها چند دقیقه زمان می بره؟۶۱۳۳ دفتر رییس جمهور

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 02:41 ب.ظ

واقعا خلایق هرچه لایق. ایمان دارم که با این رفتار ما بدتر از این هم به سرمون میارن. دوست بالایی نمی خوام به کسی توهین کنم ولی یه هده با سهمیه های ر ز م نده ایثا ر گر و.... یه عده به سهمیه های مدیران استخدامی ها با نام مازاد محروم یه عده هم با پول سوالها رو خریدن یه عده هم در حال دور زدن جزو ه ها هستن غافل از اینکه ۴۴۰ هم بیارن فایده نداره ... از ماست که بر ماست

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 02:40 ب.ظ

دوستان چه خبر؟؟؟؟؟؟؟
امروز تجمع بوده؟

یکی چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 02:28 ب.ظ

خلایق هر چه لایق مثل بختک بیفتین رو کتاباتون خنگ های ترسو

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 02:14 ب.ظ

همه سر کاریم.
دوستان تهرانی داران حسابی درس میخونن.

نگران چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 02:06 ب.ظ

من شهرستانم کاری تونستم انجام بدم که همه تلفنا زنگ زدم شماها چیکار کردین تجمع برگزار شد

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 02:05 ب.ظ

الهم صل علی محمد و آل محمد
دوستای تهرونی چه خبر؟
ما رو بیخبر نگذارید.
من به گویای وزیر زنگ زدم. اس ام اس هم زدم.
دیگه نمیدونم چکار کنم!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 01:36 ب.ظ

دوستای تهرونی نتیجه تجمع امروز چی شد؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 01:31 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 01:29 ب.ظ

رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه شایعاتی درباره نقش برخی مسئولین رده بالا در قضیه تخلفات آزمون دستیاری شنیده می شود گفت: وزیر بهداشت با حضور در مجلس باید ابهامات نمایندگان را از میان ببرد در غیر این صورت مجلس از مکانیزم تحقیق و تفحص استفاده می کند.
دکتر علی عباسپور تهرانی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: علیرغم دعوت نمایندگان مجلس شورای اسلامی هنوز وزیر بهداشت به مجلس نیامده است و ما از این موضوع خرسند نیستیم. نمایندگان با وجود حمایت از اقدام وزیر در ابطال آزمون هنوز با ابهاماتی روبرو هستند اما از سوی دیگر باید نمایندگان مردم را در جریان امور قرار دهند.

زمزمه های حضور مسئولان رده بالا در میان متخلفان دستیاری

وی اضافه کرد: هنوز نمی دانیم افرادی که دستگیر شده اند چه کسانی هستند و همین باعث شده که شایعاتی هم در این زمینه پراکنده شود. به عنوان مثال شایعاتی از این دست که برخی مسئولین رده بالا نیز در این قضیه درگیر هستند به ما رسیده است.

عباسپور گفت: این موضوع که وزارت بهداشت چگونه سیستم آزمون های خود را بازنگری می کند نیز از اهمیت برخوردار است. به هر حال در سال 82 و سال 88 دو تقلب گسترده رخ داده است و در میان این سالها نیز حرفهایی منعکس می شد که شدت و ضعف داشت.

وی تاکید کرد: چرخه این کار معیوب است و باید اصلاح شود نه اینکه با این مسئله به طور سطحی با چند نفر برخورد شود.

مجلس و قوه قضائیه قانع نشوند تحقیق و تفحص می کنیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس و قوه قضائیه باید قانع شوند و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد مجلس مجبور است از مکانیزم های خود از جمله تحقیق و تفحص استفاده کند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه وزیر بهداشت پذیرفت که این خطا رخ داده است و آزمون را ابطال کرده است ما نیز قصد کمک به وزارت بهداشت را داریم و با بررسی همه جانبه این موضوع قصد روشن شدن ابعاد آن را داریم.

برگزاری کنکورهای وزارت بهداشت توسط سازمان سنجش افت شخصیت نمی آورد

عباسپور خاطرنشان کرد: سازمان سنجش توانایی برگزاری آزمونهای وزارت بهداشت را دارد و در اینجا هیچ افت شخصیتی برای وزارت بهداشت نمی دانیم که آزمون های آن را سازمان سنجش برگزار کند. به هر حال این تخلف در سیستم کنونی وزارت بهداشت رخ داده است.


[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 01:28 ب.ظ


اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ
تحـــــــــــــــــــــــریـــــــــــــــــــــــم امتــــــــــحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــان و عدم حضــــــــــــــــــــــــور در ســـــر جلســـــه
معاون وزیر بهداشت ادامه داد: بحث تخلف در آزمون‌های وزارت علوم هم ممکن است وجود داشته باشد چرا که درباره هر آزمونی حتی در آزمون‌های دانشگاه‌ آزاد هم زمزمه تخلف وجود دارد ولی در زمینه به اثبات رسیدن یا نرسیدن آنها نمی‌توانم اظهار نظر کنم بنابراین باید مقررات کلیدی وجود داشته باشد تا از تخلفات جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه باید دستورالعمل‌های صریحی برای تضمین حفاظت آزمون وجود داشته باشد، خاطر نشان کرد: در زمینه حفاظت آزمون مهمترین بحث‌، بحث‌های اخلاقی و معنوی است که باید ترویج شود چرا که آنهایی که اهل علم هستند باید توجه داشته باشند که علم یک فضیلت است، بنابراین نمی‌تواند با تخلف به دست بیاید و باید این اخلاقیات در هر مرحله از زندگی آموزش داده شود.
معاون آموزشی وزارت بهداشت در خاتمه با بیان اینکه برخی از متخلفین آزمون دستیاری شناسایی شده‌اند، اظهار کرد: مسئولین به موضوعات مرتبط با امنیت آزمون وظایف خود را انجام خواهند داد و دراین بخش این موضوع اثبات شده است که آنها امانتدار خواهند بود. مردیکه خر عوضی سوال فروش

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 01:27 ب.ظ

دوستان اونها میخواستند امسال هم مانند هرسال کار فروش رو بیصدا انجام بدن و زیربار هیچیم نرن ولی خود بچه های با غیرت لوشون دادند پس چاره ای جزقبول نداشتند واین اصل ماجراست توروخدا بفهمین. اینها و منجمله محققی پرروتر از این حرفها هستند. پارسال یادتونه محلمون ندادند . حالا امسال صدر میگه اره پارسالم تقلب شده بوده شاخ به سرادم سبز میشه. چقدر دروغ ؟چقدر ریا؟ چقدر دورویی؟ توروخدا بفهمین اونها به خاطر ماست بودن ما هرسال کارشونو تکرار میکنند. پشت سر ما چی میگن؟ اینارو که ولشون کنین هیچی نمیفهمن. هیچ کاریم نمیکنن . تا کی این وضع ادامه داره؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 01:21 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 01:20 ب.ظ

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ
تحـــــــــــــــــــــــــــــــریـــــــــــــــــــــــــــم امتـــــــــــــــحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان و عدم حضــــــــــــــــــــــــور در ســـــر جلســـــه

آزمون مجدد دستیاری13اسفند برگزار می‌شود
معاون وزیربهداشت: کارت جدید داوطلبان ازشنبه توزیع می‌شود
کارت‌های قبلی فاقد اعتبار است
مکان حوزه‌ها تغییری نکرده است

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 01:19 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 01:18 ب.ظ

باارایه2راهکارجهت افزایش امنیت آزمونهای وزارت بهداشت؛
رییس اسبق سازمان سنجش: فن برگزاری آزمون درمجموعه وزارت بهداشت نمی‌گنجد
آزمون‌های اصلی به سنجش واگذار شود سرویس: آموزشی
1388/12/05
02-24-2010
11:14:38
8812-03295: کد خبر



خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی



رییس اسبق سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه برگزاری آزمون یک کار تخصصی و فنی است، گفت:‌ این فن در مجموعه تخصص‌ها و فنون وزارت بهداشت نمی‌گنجد.

دکتر رحیمی، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه برگزاری آزمون برای وزارت بهداشت مشکل است، اظهارکرد: مدیرانی که در زمینه برگزاری آزمون فعالیت می‌کنند، همانند مدیران سایر واحدهای وزارت بهداشت غالبا پزشک، متخصص و دکتر هستند و معمولا این همکاران متخصص به دلیل مشغله کاری با کمبود وقت مواجه هستند. در صورتی که این گونه فعالیت‌ها با انجام کارپاره وقت امکان‌پذیر نیست. البته این بدان معنا نیست که وزارت بهداشت نتواند افراد متخصص در این زمینه را جذب و جلب کند ولی دغدغه اصلی افراد فعال در این موضوع باید بر روی این بحث متمرکز باشد.

وی با بیان اینکه کمتر سالی است که به نوعی آزمون‌های وزارت بهداشت با مشکل کوچک و بزرگ مواجه نباشد، گفت: ولی شاید هیچ وقت همانند امسال، این آزمون با حاشیه و حرف مواجه نبوده است.

وی تصریح کرد: با این شیوه که وزارت بهداشت دارد می‌توان پیش بینی کرد که اتفاق رخ داده در آزمون امسال در سال‌های آینده نیز رخ دهد.

رحیمی با ارائه دو راهکار برای امنیت آزمون های وزارت بهداشت، گفت: راهکار اول اینکه وزارت بهداشت برگزاری آزمون‌های اصلی خود را به سازمان سنجش واگذار کند، بر این اساس ‌طراحی و محتوی آزمون در اختیار وزارت بهداشت باشد اما آزمون، در چهارچوب ضوابط سازمان سنجش انجام گیرد.



مریم چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 01:15 ب.ظ

هر سال فروش تکرار خواهد شد. میدونین چرا؟ به کسی نمیخواهم توهین کنم. چون مارو بیشعور میدوننو میگن ولش کن سر اینهارو ۱۰ ساله داریم کلاه میذاریم اینبارم روش. توروخدا وقت بذارین و بیاین و استعفای محققی دروغگو رو بخواین

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 01:14 ب.ظ

یادتونه دکتر صدر پارسال چه کارکرد. همشون دستشون تو یه کاسه است و ازهمه بدتر وزیره . توروخدا یکی حق ماروازاین مال مردم خورها بگیره

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 01:10 ب.ظ

زنگ بزنید به دفتر رییس جمهور ۶۱۳۳

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1496615&Lang=P

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درگفت‌وگوباایسنا:
باید برخورد قاطعی با عوامل پشت پرده و خاطیان آزمون دستیاری صورت گیرد
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: باید برخورد قانونی و قاطعی با خاطیان آزمون دستیاری صورت گیرد که دیگر شاهد تکرار چنین موضوعاتی نباشیم، اگر چه مسوولین متاسفانه هر بار وعده‌هایی برای برخورد قانونی با این عوامل داده‌اند اما تاکنون برخورد خوبی ندیدیم.
امیر طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با تاکید بر این‌که باید تلاش کنیم آزمون‌هایی که برگزارمی‌شود از سلامت کافی برخوردار باشد تا این اطمینان خاطر برای داوطلبان بوجود آید که مسوولین امین هستند و حق‌شان تضییع نمی‌شود و آنهایی که صلاحیت علمی لازم را دارند، قبول می‌شوند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: طبیعی است که وزارتخانه هم وظیفه دارد با این موضوع به صورت ریشه‌ای برخورد کند و با شناسایی عواملی که در این قضیه دخالت داشتند از عوامل مستقیم تا عوامل پشت پرده برخورد قاطعی کند، تا دیگر کسی برای منافع مادی جرات نکند کل سیستم را زیر سوال ببرد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 01:03 ب.ظ

عجب آدمایی هستید؟؟؟؟تسلیم شدید؟؟؟چرا هیچ خبری نیست؟؟ما منتظر تجمع و اعتراضیم.

سودجویی کلاسهای دستیاری در آستانه آزمون مجدد/ 200هزار تومان برای 2روز!
برگزاری آزمون مجدد دستیاری فرصتی برای برخی از موسسات آمادگی آزمون دستیاری فراهم کرده که با برگزاری کلاس های فوق العاده و با عناوین پرطمطراق مرور نکته های آزمونی!، شهریه هایی چند صد هزار تومانی برای دو روز کلاس دریافت کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه های این کلاس ها که بر روی اینترنت قابل مشاهده است آماده است: "برگزاری کلاس مرور آخر توسط دکتر ....... "، "مرور نکات مهم در قالب 600 تست جدید" و مطالب دیگر. ................

سارا چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 12:53 ب.ظ

زنگ بزنید به دفتر رییس جمهور ۶۱۳۳
کارشناس مستقیم حرف شما رو میشنوه و گفت منعکس میکنم تا ۱ ساعت دیگه
این اخرین حربه است.لطفا سریعتر.....
/

سارا چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 12:52 ب.ظ

زنگ بزنید به دفتر رییس جمهور ۶۱۳۳
کارشناس مستقیم حرف شما رو میشنوه و گفت منعکس میکنم تا ۱ ساعت دیگه
این اخرین حربه است.لطفا سریعتر.....

یک مورد مهم چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 12:24 ب.ظ

دوستان اونها میخواستند امسال هم مانند هرسال کار فروش رو بیصدا انجام بدن و زیربار هیچیم نرن ولی خود بچه های با غیرت لوشون دادند پس چاره ای جزقبول نداشتند واین اصل ماجراست توروخدا بفهمین. اینها و منجمله محققی پرروتراز این حرفها هستند. پارسال یادتونه محلمون ندادند . توروخدا بفهمین اونها به خاطر ماست بودن ما هرسال کارشونو تکرار میکنند.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 12:07 ب.ظ

سوالهای پره انترنی رو ندید؟خیلی آبکیه!فقط چند تا سوال سخت داره،من با نمره منفیش کاری ندارم

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 11:54 ق.ظ

منم با بالایی موافقم.
تمام مشکلات ما از همینه که فقط به فک خودمونیم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 11:47 ق.ظ

دوستی که نوشتی من دارم میخونم ! تا کی فقط به فکر خودمون باشیم چرا نباید یک بار هم شده جلو این همه ظلم وایسیم .چرا یه عده باید بسیار سهل واسان با خرید سوال یا سهمیه انچنانی وارد بشن عمر وجوانی ما بر باد بره. یه کم به خود بیاییم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 11:42 ق.ظ

جامونده عجب دل خوشی داری!!!!!!! حتی اکه این طور باشه که نیست انچه پره انترنی روساده جلوه میده نداشتن نمره منفیه نه سوالها !!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 11:36 ق.ظ

هاهاها
مثل هر سال کوتاه اومدیم

جا مونده چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 11:28 ق.ظ

بچه ها ممکنه سوالات ما با پره انترنی یکی باشه؟
اگه اینطور باشه امتحان خیلی ساده س!

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 11:20 ق.ظ

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که در مواعید مقرر نسبت به انجام ثبت نام قطعی اقدام نموده اند رسانیده می شود کارت شرکت در جلسه آزمون جدید از ساعت 14 روز شنبه مورخ 8/12/1388 در سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir با وارد نمودن کد رهگیری قابل دسترس و پرینت می باشد.
توجه مهم:
1. کلیه داوطلبان می بایست جهت شرکت در جلسه آزمون علاوه بر پرینت کارت ورود به جلسه یک کارت شناسایی معتبر عکس دار (کارت ملی یا شناسنامه یا کارت نظام پزشکی )همراه داشته باشند. از حضور داوطلبان فاقد کارت شناسایی معتبر عکس دار در جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد امد.
2. کلیه کارتهای ورود به جلسه مرحله قبلی(29/11/88) از درجه اعتبار ساقط و داوطلبان می بایستی کارتهای جدید را به همراه داشته باشند.

صفحه اصلی

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 11:15 ق.ظ

خدا بزرگه ان شاءا... 13 اسفند خوب امتحان میدیم من دارم میخوونم اگه قرار باشه تقلب بشه میشه چه 13 اسفند چه 27 فروردین به قول خودتون اونا که از پولشون نمیگذرن،خدا رسواشون کنه که به امتحان نرسند من 13 اسفند برام بهتره چون 27 ام دیگه کشیکام جابجا نمیشه

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 11:09 ق.ظ

عجب دختر زرنگی بوده این کامیلیا!
حالا اگه ما بودیم خودمون سوالها رو میخریدیم دو دستی میدادیم به دوست پسرمون اون چشم قبول میشد ما بیهوشی.
حتما پسره رو گذاشته سر کار.دمش گرم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 11:04 ق.ظ

خدایا کمک من تو 7روز جکار کننننننننننننننننممممممممممم

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 10:51 ق.ظ

امیدوارم اونهایی که سوال ها را فروختند تومن به تومنشو خرج دوا و دکتر خودشون و خانواده هاشون بکنند .
ممکنه این دنیا از مجازات فرار کنن با پول با پارتی ولی مطمئن باشن که از مجازات الهی نمیتونن فرار بکنن.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 10:51 ق.ظ

اونایی که تهران هستند ما رو هم در جریان کارا بذارید.
الآن زمان احقاق حقوق خودمونه نه اینکه تاریخچه بقیه رو از صندوقچه بکشیم بیرون

بیتا چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 10:22 ق.ظ

شمس همکلاسیم بوده ۳ سال خوند تا قبول شد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 09:42 ق.ظ

وقت داره میگذره.
زودتر باید عمل کنیم.

امیدواردوساله چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 09:38 ق.ظ

ازخبربالا معلومه مجلسی ها سخت دنبال کارن
شهرستانیها با دفاتر نمایندگان شهرتون تماس بگیرین واعتراض به زمان ازمون رو به گوششون برسونید

تهرونی هخا زودتر بگین کجا جمع شیم جلوی مجلس بهتر نیست؟

امیدواردوساله چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 09:33 ق.ظ


وضعیت پرونده تخلفات دستیاری/
دستگیری دو کارمند وزارت بهداشت/ معترضان پارسال امسال سئوال خریدند!
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستگیری دو نفر به عنوان سرنخ های تخلف در آزمون دستیاری سال 88 گفت: این دو نفر از کارمندان وزارت بهداشت بوده اند و پیگیری سایر عناصر متخلف نیز در دستور کار نهادهای نظارتی و امنیتی است.

محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این دو نفر جزیی از عناصر متخلف هستند و امیدواریم با شناسایی هرچه سریعتر سایر عوامل با متخلفان به شدت برخورد شود چرا که آنها حیثیت نظام آموزشی و علمی کشور را خدشه دار کرده اند و از سوی دیگر متناسب با جرم هریک از این افراد با آنها برخورد شود.

داوطلبان معترض سال گذشته امسال در کسوت خریدار سئوال ظاهر شدند

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سال گذشته نیز افرادی در مورد آزمون دستیاری معترض بودند و اصرار داشتند که تقلب صورت گرفته است اما مدارکی برای ارائه نداشتند و تنها به نقل قول اکتفا شد.

وی اضافه کرد: امسال نیز گروهی از همان داوطلبان معترض در سال گذشته در کسوت خریدار سئوال ظاهر شده بودند و توانستند به کشف این حقیقت کمک کنند و موضوع را به برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان وزارت بهداشت اطلاع دهند.

متاسفانه مستنداتی از اعتراضات سال گذشته جمع آوری نشده بود که در اختیار وزیر جدید گذاشته شود

رضایی کوچی در پاسخ به این پرسش که اگر اعضای کمیسیون در سال گذشته با این موضوع برخورد کرده بودند آیا بهتر نبود مستنداتی را برای این دوره در اختیار وزارت بهداشت قرار می دادند ،گفت: وزارت بهداشت با این موضوع آشنا بود اما متاسفانه مستنداتی از اعتراضات سال گذشته جمع آوری نشده بود که در اختیار وزیر جدید گذاشته شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسئولان قبلی هرگونه تخلفی را رد می کردند حق این بود که کمیسیون این تجربه را در اختیار وزارت بهداشت قرار می داد و حداقل هشدارهایی را در این زمینه ارائه می کرد.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد. آزمون مجدد 13 اسفند برگزار می شود.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 09:09 ق.ظ

للَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان و حامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

حداقل از صلوات خجالت بکشید و حرفهار زشت و رکیک نزنید

مانا چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 08:59 ق.ظ

ye jaryane jalebam baratoon begam in kameliya shahabi joon hame migoftam bf mohtaramesh barash soal kharide fekr konam khode pesare patho khoond hala nemidoonam hamin hamsare feliye mohtarameshe ya kameliya joon 30 miliono tighide bad bf azizesho pichoonde

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 08:42 ق.ظ

بچه ها کجایین؟
تهران چه خبره؟من تو این . خراب شده فقط به اینترنت دسترسی دارم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد