خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

آزمون پذیرش دستیاری تخصصی 13 اسفند ماه 1388 برگزار می‌شود

 طبق معمول و همانطوریکه پیش بینی می شد زورشان به باند سوال فروش ها(که پشتشان به کله گنده های نظام خیلی قرص و محکم است) نرسید!!  

 

و با این وضع یعنی پولهای سوال خرها باز گردانده نخواهد شد ما بقی را خود حدس بزنید....   


احساس میکنم همه سوال خرهای قبلی پذیرفته خواهند  شد  

احساس خیلی بدی دارم 

احساس می کنم میخواهند با برگزاری یک آزمون ساختگی همه ما را سر کار بگذارند و غیر از استرس دوباره هیچ چیزی عایدمان نشود

نمی دانم ولی خیلی دوست دارم امتحان را تحریم کنم

  

نظر همکاران چیست؟


 

اطلاعیه مهم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

آزمون پذیرش دستیاری تخصصی 13 اسفند ماه 1388 برگزار می‌شود

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آزمون‌های پذیرش دستیاری تخصصی، پیش‌کارورزی و علوم پایه پزشکی به طور همزمان روز پنجشنبه13 اسفند ماه مصادف با میلاد با سعادت حضرت‌رسول‌اکرم (ص) برگزارخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این اطلاعیه آمده است:  به حول و قوه الهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبین گرامی با تغییر ساختار و روشها، آزمونهای پذیرش دستیاری تخصصی، پیش‌کارورزی و علوم پایه پزشکی را به طور همزمان روز پنجشنبه 13 اسفند ماه سال جاری مصادف با میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) درحوزه‌های دانشگاهی سراسر کشور برگزار نماید.

در ادامه این اطلاعیه به کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و مسئولین مربوطه ابلاغ شده است که با نهایت دقت و توجه به جمیع موازین نسبت به تأمین و حفظ آمادگی‌های لازم اهتمام نموده و کلیه امکانات و تمهیدات را فراهم نمایند.

همچنین در ادامه این اطلاعیه به داوطلبین توصیه شده است: با حفظ آرامش، مطالعات خود را ادامه داده و با مراعات موازین، مقررات، اصول اخلاقی و علمی و برحسب وظایف تحصیلی در آزمون شرکت نمایند.


برگزاری همزمان 3 آزمون علوم پزشکی / آزمون دستیاری در 13 اسفند

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آزمونهای پذیرش دستیاری تخصصی، پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی به طور همزمان روز پنجشنبه 13 اسفند ماه مصادف با میلاد با سعادت حضرت‌رسول‌اکرم (ص) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: به حول و قوه الهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان با تغییر ساختار و روشها، آزمونهای پذیرش دستیاری تخصصی، پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی را به طور همزمان روز پنجشنبه 13 اسفند ماه سال جاری مصادف با میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) درحوزه‌های دانشگاهی سراسر کشور برگزار می کند.

در ادامه این اطلاعیه به کلیه دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و مسئولین مربوطه ابلاغ شده است که با نهایت دقت و توجه به جمیع موازین نسبت به تأمین و حفظ آمادگی‌های لازم اهتمام کرده و کلیه امکانات و تمهیدات را فراهم کنند.

همچنین در ادامه این اطلاعیه به داوطلبین توصیه شده است با حفظ آرامش، مطالعات خود را ادامه داده و با مراعات موازین، مقررات، اصول اخلاقی و علمی و برحسب وظایف تحصیلی در آزمون شرکت کنند.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد. 

نظرات 39 + ارسال نظر
ص دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 10:50 ق.ظ

دوستان خیلی به خودتان زحمت ندهید...داربست از پایه ویران است..تنها کاری که میشود کرد: درس خواندن (البته در صورت وجود انگیزه) و دعا کردن....در غیر این صورت نه تنها قبول نمی شوید...بلکه ممکن کارتان به جاهای باریک(شیبه کهریزک!!!)بکشد.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 10:58 ب.ظ

خدا به دادمون برس ۸ماه خوندم اما الان انگیزه ندارم یا الله

علی چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 02:34 ب.ظ

برین درستونو بخونین کارت هارم گذاشتن . پس امتحان سر جاشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 05:15 ب.ظ

دوستان با این شماره ها تماس بگیرید اعتراض کنین:
88363600 (تلفن گویای وزیر بهداشت)

81452893
دلایلتون رو بگید حتما. گفته می شه دارن آمارگیری می کنن از اعتراضات .
لطفا به دوستانتون هم خبر بدین

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 12:25 ق.ظ

من دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 11:01 ب.ظ

اگه من پزشک کارم رو درست انجام ندم باید از مریض عذر بخوام و دیه بدم و محروم بشم و هزار و یک بلای دیگه... اقا قبوله من اشتباه کردم باید تاوانش رو بدم
خانم رئیس زیر دستان تو تقلب کردند سئوال فروختند و مسئول تویی تو اشتباه کردی فقط با باطل کردن امتحان نمیتونی از خودت رفع مسئولیت کنی
من برای استخدام تو اورژانس باید هزار تا سئوال نکیر و منکر جواب بدم به یه ادم بو گندو اخرش هم اگه همون گنداب مجسم خوشش نیاد رد بشم
بعد حالا همون ادم بو گندو سئوال فروخته ؟

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 08:09 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بر ما بازیچه دست کی شدیم

جواب ایکس دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 07:01 ب.ظ

چرا محققی اینطور به شعورما توهین میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟ فکر میکنه ما واقعا گاویم. من خیلی خیلی عصبانیم. چرا این ادمو اخراج نمیکنن؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 06:27 ب.ظ

مشکل اصلی بررسی سهمیه های مازاد ( استخدامیها) در مجلسه
باید زودتر امتحانو با سهمیه ها برگزار کنن.



رو یک حرفشون نمیشه حساب کرد.



اعتراض کنیم تاریخ رو همون ۲۷/۱ کنند.


[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 06:24 ب.ظ

نتیجه این امتحان با حضور متقلبین قبلی کاملا روشن است! همانها قبول خواهند شد ما را بازیچه کرده اند.

بله: یکی از اهدافشون از این تصمیم یه شبه قبول کردن سهمیه های مازاد ( استخدامیها) قبل از تصویب نهایی مجلسه

واقعا این مملکته؟

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 06:10 ب.ظ

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی پس از ابطال آزمون دستیاری گفت: یکی از پیشنهاداتی که به وزارت بهداشت ارائه می شود این است که برگزاری آزمونهای وزارت بهداشت به سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان یک سازمان کشوری واگذار شود.
علی عباسپور تهرانی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سازمان سنجش آموزش کشور توانایی برگزاری آزمونهای بزرگ ملی را دارد و از این رو می توان واگذاری آزمون دستیاری به این سازمان را نیز بررسی کرد.

وی با اشاره میزان قیمت هایی که به وی در مورد فروش سئوالات دستیاری اطلاع داده شده بود، گفت: بر اساس اطلاعاتی که ما دریافت کردیم کل سئوالات حتی به مبلغ 100 میلیون تومان نیز در دو روز پیش از آزمون فروخته شده و پس از آن در زمان نزدیک به آزمون 25 سئوال به مبلغ 2 میلیون تومان هم به فروش رفته است.

عباسپور گفت: افراد مطمئن و فهیمی که از خود هزینه کرده بودند که مدارک لازم را برای این تخلف در اختیار داشته باشند، این اطلاعات را در اختیار نمایندگان مجلس قرار دادند. به هر حال به نظر می رسد که این افراد باید مورد حمایت قضایی قرار گیرند چون این افراد نهایت همکاری را برای کشف حقیقت داشته اند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در سالهای گذشته فروش سئوالات آزمون دستیاری مطرح بود و حتی عده ای از افراد برای خرید سئوالات تقبلی هزینه هایی را پرداخته بودند اما هیچ زمان مدرکی از خود برجای نمی گذاشتند اما این افراد شهامت آن را داشته اند که سئوالات رادر اختیار مسئولان قرار دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نکته مهم این است که سئوالات از زمان طراحی تا زمان چاپ دفترچه آزمون در چه مرحله ای از مرکز آزمون خارج شده است و این مسئله نیازمند بازنگری سیستم برگزاری آزمون در وزارت بهداشت است.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای دیدار با وزیر بهداشت گفت: از وزیر بهداشت دعوت شده است که روز سه شنبه چهارم اسفند در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی حضور یابد.


عروسک خیمه شب بازی دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 03:08 ب.ظ

حالم از همه چی بهم میخوره یکی بگه چیکار باید کرد من امتحان قبلی خوب دادم ولی حالا خیلی میترسم احساس ذلت میکنم

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 01:33 ب.ظ

می خوام برنگردی

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 01:30 ب.ظ

من رفتم درس بخوونم ، ولی بر میگردم

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 01:26 ب.ظ

به همه ی حروف الفباهای موجود،واقعا که فقط بلدم حرف بزنیم

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 01:25 ب.ظ

خاک برسرمون اگه متحد بودیم اوضاعمون این نبود

ف دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 01:24 ب.ظ

از اونجایی که وقتی ابطال شد هیچ کس اعتراض نکرد الان هم همه ساکت میمونن

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 01:22 ب.ظ

ولی بچه ها آخرش همه امتحان میدیم چون هیچوقت پزشکها با هم هماهنگ نیستند مثل همیشه هیچکاری از دستمون بر نمیاد حتی اعتراض درست و حسابی هم بلد نیستیم

م دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 01:20 ب.ظ

فقط یکی بگه الان چی باید خوند

جا مونده دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 01:19 ب.ظ

به X
راست میگی! الکی امیدوار بودم

x دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 01:17 ب.ظ

حتی با گاو هم اینطوری که اینا با ما رفتار میکنن رفتار نمیشه!

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 01:17 ب.ظ

جامونده دلت خوشه مثل اینکه اینارو نمیشناسی.کسی که ۱۲۰ میلیون پول داده به کله گنده ها داده به همین راحتی مچشو میگیرن

ش دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 01:16 ب.ظ

مطمئن باشید نه تنها تقلب از بین نمیره بلکه نمره قبلی رو هم نمیاریم

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 01:15 ب.ظ

اگه غیرت داشته باشیم نباید امتحان بدیم. یک بار برا همیشه این مافیا رو نابود کنیم

جامونده دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 01:14 ب.ظ

من حیروون موندم اینها 16000 دفترچه ی سوال رو تو این مدت کم با اون همه ریزه کاری چطور میخوان آماده کنند و به شهرستانها هم به موقع برسوونند و سلامت آزمون رو هم تامین کنند،کاش به همه توضیح بدهند ،اگه بتوونند تا حدودی هم بد نیست امتحان به همین زودی باشه نقاط ضعفمون رو فهمیدیم تازه تا حدودی FRESH هم هستیم، متقلبین که نمیتونند خودشون رو طی 10 روز آماده کنند پس اختلاف فاحش نمره ی 2 آزمونشون مچشون رو میگیره

اعتصاب تنها راه است دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 01:10 ب.ظ

باید امتحانو تحریم کنیم اینجوری ۱۰۰ درصد دوباره تقلب میشه چرا باید به هر سازی که می زنن برقصیم اول تکلیف این گندی که زدنو روشن کنن بعد یه غلط دیگه بکنن خاک بر سر ما که عین گاو باهامون برخورد میشه و هیچیم نمی گیم

آرش دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 01:09 ب.ظ

موافقم اعتراض سراسری..همه باید جلوی وزارت بهداشت جمع بشیم.
از شهرستانها هم یاید بیایند..
باید موضوع را در سطح رسانه های خبری جهانی مطرح کنیم..
تا به همین راحتی نتونند حق مارو بخورند وبه ریشمون بخندند.

جامونده دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 01:07 ب.ظ

بابا بزرگ مرسی که خبر دادید،نمیدونم چی کار کنم ؟چی بخوونم؟فکر کنم دلیریوم هم بگیرم،بابابزرگ جونم راهنمایی کن چی کار کنیم مهربون؟

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 01:05 ب.ظ

تنها راه اعتراضه نظره تون چیه؟

جا مونده دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 01:05 ب.ظ

من به مدت 10 روز رو ویبره هستم،
به علت:
.
.
.
.
RESIDENTAL EXAM ESTATUS EPILEPTICUS
خداجون کمکم کن،قربونت برم

دکتر سعید دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 12:59 ب.ظ

آقا اینا واقعا ما رو خر گیر آوردن..؟
محققی بی همه چیز تا دیروز می گفت طراحی سوالات یک سال طول میکشه از بانک سوال هم استفذه نمی شه!!!
حالا چطور تو12 روز میتونند از استادها بخواند سوال ها رو طراحی کنند...ویرایش کننند..تایپ کنند...چاپ... وبعد توزیع کنند...
بابا وااله طراحی آزمونهای درپیت مثل قلم چی 2تا 3ماه طول می کشه...؟
اونوقت یکی بگه چطور چنین چیزی امکان داره..؟؟؟؟؟

مخصوصا اونا که می گفتند و بدبین نباشید و...

حالا دید همه قضیه یک نقشه از پیش طراحی شده کثیف از این حکومت رذل بوده...برای اینکهه بتونند هم یک پول کلان به جیب بزنند .هم عوامل خودشون رو وارد کنند...

/

نازنین دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 12:43 ب.ظ

دیدید گفتم اینها فقط فکر خودشان هستند حتما با فروش سوالها در این وسعت زیاد ٪ کمی به سهمیه رزمندگان /مدیران و...میرسیده امتحان را لغوکردند

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 12:19 ب.ظ

دوستان به خدا قسم یکی از اهدافشون از این تصمیم یه شبه قبول کردن سهمیه های مازاد ( استخدامیها) قبل از تصویب نهایی مجلسه اگه با مجلسی ها اشنا هستین بگین زودتر تصویب کنن سهمیه ها حذف شه

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 12:12 ب.ظ

تغییر زمان آزمون مجدد دستیاری/ آزمون مجدد 13 اسفند ماه برگزار می‌شود
معاون آموزشی وزارت بهداشت از تغییر زمان برگزاری آزمون مجدد دستیاری خبر داد و گفت: آزمون‌های پذیرش دستیاری تخصصی، پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی به طور همزمان روز پنجشنبه 13 اسفند ماه مصادف با میلاد با سعادت حضرت‌رسول‌اکرم (ص) برگزار می شوند.
دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در زمان ابطال آزمون دستیاری اعلام شده بود که زمان آزمون در اولین فرصت ممکن خواهد بود. از سوی دیگر موضوعات مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه و سایر مسائل به زودی اطلاع رسانی می شود.

دکتر محققی پیش از این اعلام کرده بود این آزمون 27 فروردین ماه برگزار می شود که این زمان به 13 اسفند ماه تغییر یافت.

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 12:08 ب.ظ

فکر کنم همون نمره قبلی هم نیاریم. بهتره امتحان ندیم مگر ۲۷ فروردین.

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 12:05 ب.ظ

سوال خرها دوباره سوالها را خواهند داشت چون سوال فروشها مجبورند به اونا باج بدن به نظر مییاد هیچ عزلی هم صورت نگرفته ما باید تا معرفی و محاکمه مزدوران سوال فروش و سوال خر و تعیین تکلیف اونها و تضمین سلامت امتحان ازمون رو تحریم کنیم و جلوی در وزارت بهداشت تجمع کنیم و خواستار احقاق حقمون بشیم و گرنه ازمون سالمی نخواهیم داشت

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 11:55 ق.ظ

خاک تو سرشون که با اعصاب ما اینطوری بازی نکنن زورشون به سوال خرها نرسید ادامه تقلب ادامه سوال فروشی

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 11:45 ق.ظ

تکذیب برکناری معاون آموزشی وزارت بهداشت/ تنها مرکز سنجشیها عزل شده‌اند
مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خبر برکناری دکتر محققی معاون آموزشی وزارت بهداشت که از سوی برخی رسانه ها اعلام شده است تکذیب می شود.
دکتر عباس زارع نژاد مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: موضوع برکناری دکتر محققی صحت ندارد و اخبار رسانه ها در این زمینه تکذیب می شود.

وی اضافه کرد: کلیه دست اندرکاران مرکز سنجش آموزش پزشکی تا حصول نتیجه نهایی پس از رسیدگی کامل به کلیه ابعاد موضوع از سمت های خود عزل شده اند و موضوع تخلفات نیز در حال پیگیری است.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد.

. دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 11:44 ق.ظ

ابطال آزمون دستیاری نافی مسئولیتهای وزارت بهداشت نیست
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزیر بهداشت شجاعت ابطال آزمون شبهه دار را داشته است و این شجاعت قابل ستایش است اما این شجاعت نافی مسئولیتهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیست.
علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اتفاق نامبارکی رخ داده است که هزینه های بسیاری برای داوطلبان در پی داشته است. این اتفاق هزینه های روانی، اقتصادی و اجتماعی نیز به همراه داشته است.

وی اضافه کرد: تخلفی صورت گرفته و قرنطینه به خوبی مدیریت نشده است و به هر کیفیت سئوال لو رفته است و با توجه به مشابهت هایی که در گذشته وجود داشته مدیریت مناسبی صورت نگرفته است.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد