خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

۱۰ پزشک‌نمای شیطان ‌صفت تاریخ

 

اما این بار در یک پست متفاوت می‌خواهیم با هم پرده از فعالیت‌های شیطانی پزشکان و به عبارت صحیح‌تر پزشک‌نماهایی برداریم که اعمالشان را هیچ عقل سلیمی نمی‌تواند تأیید کند: 


۱۰- جک کورکین Jack Kevorkian: کمک به مرگ بیمارانی به شدت بیمار که امید چندانی به بهبود وضعیتشان نیست، در دنیای امروز موضوعی اختلاف‌برانگیز است. اما دکتر جک کورکین اعتقاد داشت که «مردن، جنایت نیست.» او به مرگ ۱۳۰ نفر از بیماران بدحالش کمک کرد. جالب است که بدانید او شیوه‌های «اوتانازی» مخصوص خودش را هم ابداع کرده بود، او به دو شیوه، بیماران را از پا درمی‌آورد:
شیوه اول را او Thanatron نامیده بود، در این شیوه او مخلوطی از سالین، تیوپنتال سدیم و کلرید پتاسیم به داخل ورید بیماران تزریق می‌کرد. شیوه دوم Mercitron بود که در آن از ماسکی که مونو اکسید کربن از خود متصاعد می‌کرد، استفاده می‌کرد.

http://www.marshal-modern.ir/Archive/10622.aspx

سرانجام تحقیقی در مورد کارهای او انجام شد و در پی آن او به جرم قتل درجه دوم، دستگیر شد و از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷، زندانی شد. او هم‌اکنون آزادی مشروط دارد.

پی‌نوشت: جالب است بدانید که «آل پاچینو» در نقش دکتر جک کورکین در یک فیلم تلویزبونی با عنوان You Don’t Know Jack بازی کرده است. این فیلم به زودی پخش خواهد شد.

۹- والتر فریمن Walter Freeman: والتر فریمن یک متخصص بیماری‌های اعصاب یا نورولوژیست بود که از «ییل» و دانشکده پزشکی پنسیلوانیا، فارغ‌التحصیل شده بود. او در دوران فعالیتش ۳۵۰۰ عمل لوبوتومی انجام داد.

در دهه ۴۰ و ۵۰ میلادی، یعنی زمانی که روانپزشکان داروهای مؤثر کمی برای کنترل بیماری‌ها و اختلالات روانپزشکی در اختیار داشتند، عمل‌ لوبوتومی بسیار معمول بود. شاید از فیلم «دیوانه از قفس پرید» با شرکت «جک نیکلسون»، ماجرای لوبوتومی کاراکتر سرخ‌پوست قصه را به یاد داشته باشید.

در عمل لوبوتومی، ارتباط کورتکس قسمت پره‌فرونتال (قسمتی از قشر مغز در ناحیه زیر پیشانی) با سایر نقاط قطع می‌شود. شیوه‌های مختلفی برای این عمل وجود دارد. امروزه به خاطر عوارض زیاد عمل

  لوبوتومی و همچنین وجود شیوه‌های نوین درمان، لوبوتومی به ندرت انجام می‌شود، اما او در آن زمان، دکتر فریمن به انجام این عمل‌ها و به اصطلاح شفا دادن بیمارانش، افتخار می‌کرد. دانشکده پزشکی میشیگان رفت. در این دوره او اجساد را از آزمایشگاه‌ها می‌دزدید و تخریب می‌کرد و بعد ادعا می‌کرد این افراد در طی حادثه کشته شده‌اند و با ترفندهایی از شرکت‌های بیمه، حق بیمه دریافت می‌کرد. بعد از فارغ‌التحصیلی، او به شیکاگو رفت، یک کارگر داروخانه را فریب داد و مالکیت یک هتل را از آن خود کرد. او زنانی را فریب می‌داد و به قتل می‌رساند و در هتل، روی جسد آنها آزمایش می‌کرد، کالبدشکافی‌شان می‌کرد و اسکلت آنها را به دانشکده‌های پزشکی می‌فروخت!

http://www.marshal-modern.ir/Archive/10630.aspx

شیوه انجام اعمال جراحی او هم عجیب بود. مثلا او از یک یخ خردکن که از آشپزخانه منزلش برداشته بود، برای انجام عمل استفاده می‌کرد و بدون کمک هیچ جراحی، روزانه ۲۰ عمل انجام می‌داد، او حتی اجازه می‌داد، رسانه‌ها بر سر عملش حاضر شوند، اعمال جراحی که گاه با مرگ بیمار خاتمه می‌یافتند.

جالب است بدانید که یکی از عمل‌های جراحی که دکتر فریمن انجام داد، روی خواهر «جان اف کندی» یعنی «رزمری کندی» انجام شد. در آن زمان به خانواده او توصیه شد برای بهبود حالات روحی رزمری، این عمل را قبول کنند. در سال ۱۹۴۱، زمانی که رزمری ۲۳ ساله بود، این عمل روی او انجام شد و نتیجه خوشایندی نداشت. رزمری کندی بعد از عمل دچار بی‌اختیاری ادراری شد و توان ذهنی‌اش به اندازه یک شیرخوار کاهش پیدا کرد، طوری که ساعت‌ها به دیوار روبرویش خیره می‌شد. برخی اعتقاد دارند، رزمری، تنها عقب‌ماندگی ذهنی داشت و عمل اصلا برایش مورد نداشت. رزمری کندی با همین شرایط تا سال ۲۰۰۵، به زندگی ادامه داد.

شاید در مورد سرنوشت‌ ناگوار اعضای خانواده کندی، خوانده باشید، سرنوشت شومی که که از آن تعبیر به «نفرین کندی‌ها» می‌شود. رزمری کندی، نخستین عضو خانواده بود که با چنین سرنوشت ناگواری مواجه شد!

شاید باور نکنید، اما فریمن هرگز به خاطر مرگ بیمارانش با عوارض عمل، به دردسر نیفتاد.

۸- هری هوارد هولمز(هرمن ماجت) Herman Mudgett: نام هری هوارد هولمز در زمان تولد «هرمن ماجت» بود، او نخستین قاتل سریالی بود که در آمریکا به دار آویخته شد. او در سال ۱۸۸۴ به 

http://www.marshal-modern.ir/Archive/10629.aspx

۷- آرنفین نست Arnfinn Nesset: آرنفین نست، واقعا یک پزشک نبود، او یک پرستار نروژی بود که قصد داشت پزشک شود. او ۲۲ نفر از بیمارانش را با تزریق دارویی به نام Curacit کشت، این دارو، یک داروی شل‌کننده عضلات است. به خاطر ماهیت دارو، تحقیقات برای اثبات جرم «نست»، بسیار دشوار بود، چرا که ردیابی این دارو در بدن با گذشت زمان بسیار دشوار است. تحقیقات روی پرونده او دو سال کشید، در پی یک محاکمه دو ماهه، جرم او در قتل بیمارانش ثابت شد و «نست» ۲۱ سال را در زندان به سر برد. در نروژ حداکثر محکومیت ۲۱ سال است. او در سال ۲۰۰۴ از زندان آزاد شد و گفته می‌شود هم‌اکنون با نام دیگری در نروژ زندگی می‌کند.

http://www.marshal-modern.ir/Archive/10628.aspx

۶- کارل کلوبرگ Carl Clauberg: او یکی از پزشکان نازی است که در اردوگاه‌های کار اجباری نازی‌ها، روی زندانی‌ها آزمایش انجام می‌داد. آزمایشات او در اردوگاه آشویتس مشهور است. او استاد بیماری‌های زنان در دانشگاه Königsberg بود. در سال ۱۹۳۳ او به نازی‌ها پیوست و در سال ۱۹۴۲، به «هیملر» پیشنهاد کرد که آزمایشاتی برای نازا کردن جمعی زنان انجام دهد. هیملر موافقت کرد و او به بلوک شماره ۱۰ آشویتس رفت. او به دنبال آن بود که شیوه ارزان و ساده‌ای برای نازا کردن زنان پیدا کند. او بارها از تزریق اسید مایع به داخل رحم زنان‌ استفاده کرد. تخمدان‌های آسیب دیده زنها برای بررسی بیشتر به برلین فرستاده می‌شد. گاهی بیماران برای انجام اتوپسی (تکه‌برداری) به قتل می‌رسیدند. گفته می‌شود او روی ۳۰۰ زن، آزمایشات وحشتناک خود را انجام داد، سرانجام کلوبرگ دستگیر شد، ولی قبل از محاکمه، فوت کرد.

http://www.marshal-modern.ir/Archive/10627.aspx

۵- جان بادکین آدامز John Bodkin Adams: او یک پزشک عمومی بود که زندگی‌ای توأم با جنایت و قتل داشت. او از سال ۱۹۴۶ تا ۱۹۵۶، به طرز مشکوکی، ۱۶۰ نفر از بیمارانش را کشت. ۱۳۲ نفر از آنها در وصیت‌نامه‌هایشان برای این پزشک پول نقد یا اشیایی باارزش بخشیده بودند! بعدها مشخص شد، همه این وصیت‌نامه‌ها جعلی بوده‌اند. برای قتل بیمارانش او از داروها یا مسکن‌هایی به میزان زیاد تجویز می‌کرد که در نهایت بیماران را از پا درمی‌آورند. سرانجام او پس از اینکه شک‌هایی در مورد مرگ سریع بیمارانش برانگیخته شد، دادگاهی شد. او به اتهام جعل اسناد هم، باید پاسخ می‌داد.

http://www.marshal-modern.ir/Archive/10626.aspx

۴- هارولد شیپمن Harold Shipman: او تنها پزشک انگلیسی در طول تاریخ است که به خاطر قتل بیمارانش، گناهکار شناخته شد. بسیاری او را برترین قاتل سریالی از لحاظ کسی درآمد غیرمشروع می‌دانند. او در مورد قتل ۲۱۸ بیمار مقصر شناخته شده، اما عدد واقعی ممکن است دو برابر باشد، چون هویت بسیاری از بیماران، هرگز شناخته نشد. او درسال ۱۹۷۴ به عنوان یک پزشک عمومی در «یورکشایر» غربی شروع به کار کرد. یک سال بعد، نسخه‌های جعلی تجویز پتدین (نوعی مخدر) که او برای مصرف شخصی، جعل کرده بود، کشف شد. او چریمه شد، اما به وی اجازه شد به کار ادامه دهد. در طول سالیان، بسیاری از بیماران او عمدتا به خاطر تزریق دیامورفین، فوت کردند. سرانجام خیلی‌ها به خاطر جواز دفن‌های زیادی که او امضا می‌کرد، به وی مشکوک شدند. او همچنین به خاطر جعل وصیت‌نامه یک بیمار، مجرم شناخته شد. در سال ۲۰۰۰، او در مورد مرگ ۱۵ نفر، مجرم شناخته شد و به حبس ابد محکوم شد اما چهار سال بعد در ژانویه سال ۲۰۰۴، خودش را در سلول حلق‌آویز کرد.

http://www.marshal-modern.ir/Archive/10625.aspx

۳- مایکل سوانگو Michael Swango: گرچه از لحاظ قانونی او به خاطر قتل تنها ۳ نفر مجرم شناخته شد، اما بسیار عقیده دارند که او بین ۳۰ تا ۶۰ نفر را در طول زندگی پزشکی حرفه‌ای خود کشته است. همه چیز از وقتی که شروع شد که او وارد دانشکده پزشکی ایلینویز جنوبی شد، در آنجا بعضی متوجه علاقه عجیب او به مرگ بیماران شدند. با اینکه بعد از فارغ‌التحصیلی، اخراج شد، ولی توانست در دانشگاه ایالت اوهایو، به عنوان انترن مشغول شود. در طبقاتی از بیمارستان که او مشغول کار بود، پرستاران متوجه مرگ‌های گاه و بی‌گاه و ناگهانی بعضی از بیماران بدون هیچگونه پیش درآمد قبلی می‌شدند. یک بار پرستاری مشاهده کرد که در حال تزریق چیزی به یک بیمار است و مدتی بعد از تزریق بیمار به ناگهان فوت کرد. این شک‌ها باعث شد، او دوباره اخراج شود. این بار او به عنوان تکنیسین بخش اورژانس در ایلینویز، شروع به کار کرد و این بار کارکنان بیمارستان را مسموم کرد! سرانجام او به خاطر در اختیار داشتن آرسنیک و سایر سموم، دستگیر شد. سرانجام او به قتل ۳ نفر از بیماران، اعتراف کرد.

http://www.marshal-modern.ir/Archive/10624.aspx

۲- شیرو ایشی Shiro Ishii: شیرو ایشی پزشک و میکروب‌شناس ژاپنی بود. در طی جنگ دوم چین و ژاپن او ستوان واحد ۷۳۱ بود که واحد جنگ بیولویژک بود. گرچه تصور می‌شد او به زور به این واحد تحمیل شده و از لحاظ شخصیتی آدم خودمحوری است، اما توانست برتری خود را ثابت کند و وارد بیمارستان ارتشی شماره یک توکیو شود. او تحصیلات تکمیلی را در دانشگاه سلطنتی کیوتو به اتمام رساند. در سال ۱۹۴۲، ایشی، شروع به کار روی تسیلحات میکروبی کرد. او این میکروب‌ها را روی اسیران و شهروندان چینی امتحان کرد و یک بار هم موفق به آزمایش اسلحه‌اش در میدان نبرد شد. گفته می‌شود، ده‌ها هزار نفر در آزمایشات وی کشته شدند. در طی آزمایشات او از سلاح‌های حاوی میکروب‌های کزاز، وبا و طاعون استفاده می‌کرد. او همچنین آزمایشاتی در مورد القای سقط، سکته قلبی و مغزی و تحقیقاتی در مورد سرمازدگی و کالبد شکافی موجودات زنده انجام داد.

http://www.marshal-modern.ir/Archive/10623.aspx

۱- جوزف منگل Josef Mengele: او افسر آلمانی SS و یک پزشک نازی بود. او احتملا شناخته‌شده‌ترین نام در فهرست پزشکان جنایتکار است. او لقب‌هایی مثل «فرشته‌ مرگ» و «شیطان زیبا» داشت. او بود که تعیین می‌کرد کدام اسیر به درد آزمایشات می‌خورد و کدام یک به خاطر ضعف، باید کشته شود. در آشویتس، او آزمایشاتی روی اسرای نگون‌بخت انجام می‌داد. او بیشتر به وراثت و بیتشر علاقه داشت و دوست داشت روی دوقلوهای همسان آزمایش کند. گفته می‌شود که او ۱۰ دوقلو را انتخاب کرده بود، آنها را با کلروفورم بیهوش کرده بود و برای مقایسه آنها با هم و پیدا کردن اختلاف‌های احتمالی، تشریحشان کرده بود. گفته می‌شود او بعضی از دوقلوها را با ارتباط دادن وریدهایشان به هم متصل می‌کرد و دوقلوهای  به هم چسبیده را به صورت مصنوعی ایجاد می‌کرد. او آزمایشاتی در مورد تغییر رنگ چشم با تزریق مرکب، قطع اعضا و تلاش برای پیوند دوباره آنها و نابارور کردن زنان هم انجام داد.

http://www.marshal-modern.ir/Archive/10621.aspx

 

نظرات 42 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام

[ بدون نام ] دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 06:30 ق.ظ

خاک بر سرشون با این مملکت داریشون.
ایمیل اصلا نمیشه چک کرد.اس ام اس هم قطع کردن...

[ بدون نام ] یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 10:26 ب.ظ

در روز عاشورا چه زیبا مردم را با تیر می زنند و از رویشان با ماشین عبور میکنند اسمش را می گذارند تصادف!
مرد دیگری را از بالای پل پرت میکنند پایین و این نیز می شود تصادف
و ان یکی را نمی دانیم گلوله از کدامین سو امد شاید هم امریکاییها شلیک کردند و قلب جوانی را شکافت هر چند که گزارشات رسیده به فرمانده رادان نشان دهنده ان است که گلوله هر چقدر سعی کرد به شهید نخورد هیچ تاثیری نکرد و شهید سینه خود را به اصرار در مقابل نهاد تا شهید شود
چه بیشرمند اینها که بخاطر توهین و شعار بر علیه یک شخص (بت اعظم)به ادعای خودشان ۴ نفر را میکشند و ۳۰۰ نفر را اسیر میکنند
یاد انقلاب بخیر
یاد کشتگان انقلاب را بدست شاه گرامی بداریم
که خون دادند تا هرکسی را خواستند نقد کنند و ازادانه نظر دهند و خودی و غیر خودی نباشد
طایفه های انبوه مفتخور سپاه را به اسم مردم به خیابان می ریزند
انبوه مردم دست خالی که عکسها گویای ان است اراذل و اوباش می نامند
چرا میخواهند تاریخ شاه را دنبال کنند
هیهات من الذله
هیهات من الذله
فراموش نکن ای انقلابی که میخواهی انقلاب کنی اینجا ایران است و اخر هر انقلاب ایرانی به یک بت دیگر ختم خواهد شد
نهایتش اسامی عوض خواهد شد و بت اعظم ها بر جای خود باقی خواهد بود
چگونه شد مردمی که شاه نمی خواستند
می خواستند انکسی که خود انتخاب میکنند انهم به مدت کوتاه بر مسند قدرت ببیند و بعد از ان صاحب قدرت باید پاسخگوی اعمالش باشد
حال اینچنین دوباره در زیر دست و پای گارد های قدرت طلب له و لورد شوند
البته من این کشتار را از جانب رهبر نمی بینم

بلکه همه اینها از ان پشت پرده ای هایی ناشی میشود که با از بین رفتن حکومت خامنه ای به زحمت خواهند افتاد تا سفره خود را پهن کنند
و یا گردن کلفت های سپاه و نیروی انتظامی زیر سایه رهبری مفت میخورند و میخوابند و هر غلطی میکنند و کسی جرات ندارد بگوید بالای چشمت ابروست
با رفتن خامنه ای مفت خوریهایشان تمام خواهد شد
پس با این خیال که باید بکشند تا بمانند به هر قیمتی که شده
شانس یک بار در خانه ادم را می زند
ضمن دلجویی از فرمانده انتظامی تهران که سرش اوف شده است
شهادت شهدای امروز را به ساحت مقدس اباعبدا... الحسین(ع) و خانواده های داغعدارشان تسلیت می گوییم
جان انسان در دست جلادان چه بی ارزش است. روحشان شاد باد که فردا در زیر خواب خواهند خوابید به جرم اعتراض به تقلب در انتخابات !
و شب
فریاد الله اکبر مردمی که نمیخواهند قدرت در دست یک نفر باشد حال نام این فرد چه شاه باشد چه ولایت مطلقه فقیه
که شیطان بزرگ است و یک نفر را راحت فریب می دهد و مردم باید مواظب باشند تا فریب نخورد
ایکاش خامنه ای بیاد می اورد روزهای اول انقلاب را که خود نیز با دیکتاتوری مبارزه می کرد


عک س های زیبا از اغتشاشات! امروز تهران
http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2009/12/091227_ad-10dey.shtml

[ بدون نام ] یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 08:19 ب.ظ

سایت پارلمان نیوز، ارگان اینترنتى جناح اقلیت مجلس شوراى اسلامى، روز یکشنبه اعلام کرد که در جریان درگیری‌های روز عاشورا در تهران سید على موسوى، خواهرزاده میرحسین موسوى، بر اثر شلیک گلوله مأموران کشته شده است.

یکى از نزدیکان آقاى موسوى، از سران جناح مخالف دولت، که نخواست نامش فاش شود در گفت‌وگو با رادیو فردا این خبر را تأیید کرد.

به گزارش سایت پارلمان نیوز، سیدعلى موسوى ظهر روز عاشورا در میدان انقلاب از ناحیه قلب هدف گلوله قرار گرفت و بعد از انتقال به بیمارستان ابن سینا واقع در فلکه دوم صادقیه به �شهادت� رسید.

این منبع خبرى گزارش داده که تا لحظه مخابره خبر در ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر یکشنبه، �مهندس میر حسین موسوى، والدین این شهید جنبش سبز و جمعى از شخصیت‌هاى سیاسى در این بیمارستان حاضر هستند.�

سایت پارلمان نیوز اشاره‌اى به اینکه گلوله از سوى چه کسى به سوی سیدعلی موسوی شلیک شده، نکرده است.

در این گزارش اعلام شده که سید على موسوى ۳۵ سال سن داشته است.

سایت �کلمه� که اخبار میر حسین موسوی را منتشر می کند نیز با اعلام این خبر، خواهر زاده آقای موسوی را سید علی حبیبی موسوی خامنه معرفی کرده است.

[ بدون نام ] یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 07:29 ب.ظ

اگر ۲۲ بهمن قیام سبز دوباره راه بیفته امتحان هم عقب بیفته.

[ بدون نام ] یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 07:20 ب.ظ

امتحان عقب نمیفته؟

سبز سبز یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 04:17 ب.ظ

مرسی بچه ها بازم اطلاع رسانی کنید.ما اینجا از همه جا بی خبریم

[ بدون نام ] یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 03:27 ب.ظ http://baloch-news.blogsky.com/


عکس و فیلم از تظاهرات عاشورا در خیابانهای مختلف

عکس اولین شهید سبز روز عاشورا

با فیلتر شکن بروید کلوب هم فیلتر شد

[ بدون نام ] یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 03:12 ب.ظ

مژده ای دل که مسیحا نفسی می اید
همه جا فیلتر شده
یاد بهمن ۵۷ بخیر
پیروزی خون بر شمشیر چه لذت بخش اتست

[ بدون نام ] یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 02:49 ب.ظ http://asheghsabz1.blogsky.com

سبز برو بخون
http://irani-sabz1.blogsky.com

http://asheghsabz1.blogsky.com/



سبز سبز یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 02:19 ب.ظ

چه خبر از جنبش سبز؟؟؟
امروز در تهران خبری بود؟؟؟
لطفا اطلاع رسانی کنید.
متشکرم

دختری با دامن حریر یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام.ممنون که بهم سر زدی!

فرقه موسویه یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 10:58 ق.ظ

مردم شریف ایران
آیت الله صادق لاریجانی بر این گمان است که جنبش مدنی و معترض امروز مردم ایران وابسته و قائم به شخص است و با حذف و کنار زدن مهدی کروبی یا میرحسین موسوی این حرکت می خوابد و سرکوب می شود. دیدیم که جمعی از خدمتگزاران این مملکت و انقلاب که سابقه وزارت و معاونت و نمایندگی مجلس در این کشور داشتند را نیز به همراه روزنامه نگاران و جمع زیادی از مردم با همین توهم، شبانه بازداشت کردند و به زندانها بردند و تحت فشار قرار دادند و دادگاه فرمایشی برگزار کردند و این جنبش اما نه تنها از حرکت بازنایستاد که بارورتر نیز شد. برای آنها گران است پذیرش این واقعیت که این جنبش، مبتنی بر حرکتی خودجوش است و بر اعتقاداتی راسخ شکل گرفته است. من نیز همیشه صرفا خدمتگزاری کوچک برای مردم بوده ام و خواهم بود و البته چنین سخنانی بی پایه و اساس، همچنانکه شما می دانید عزمم را در دفاع از حقوق مظلومان و کسانی که بر آنان ستم رفته است نه تنها سست ترنخواهد کرد که راسخ تر نیز خواهد کرد. صادق لاریجانی را ببین که گمان می کند با تهدید و ارعاب و سخن گفتن از پرونده در دستگاه قضایی، مهدی کروبی مرعوب می شود و از ترس زندان، تب می کند. خیر، مهدی کروبی بر سر پیمان خویش با مردم ایستاده است.
والسلام
مهدی کروبی
/

فرقه موسویه یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 10:58 ق.ظ

کفن پوشان کجایند؟ حرمت بیت امام را بیش از این باید بشکنند؟! عکس امام را خود پاره کردند و پیراهن عثمان ساختند حالا به حسینیه اش و نزدیکانش حمله می کنند و غمی به خود راه نمی دهند!
مراسم سخنرانی سیدمحمد خاتمی در حسینیه جماران در عصر تاسوعا(شنبه) به درگیری و تشنج کشیده شد و نیمه تمام ماند.

سیدمحمد خاتمی با موضوع امام حسین و آزادی در حال سخنرانی در حسینیه جماران بود که با حضور عده‌ای در حسینیه، مراسم سخنرانی به درگیری و تشنج کشیده شد.

خاتمی درحالی که آزادی را نهایت آرمان‌های هر ملتی می‌دانست، با حضور عده‌ای مواجه شد که وارد حسینیه شده بودند و تمایلی به ادامه سخنرانی وی نداشتند و از وی می‌خواستند سخنرانی‌اش را در همین جا تمام کند و سعی داشتند مردم حاضر در حسینیه را نیز متفرق کنند
در ادامه این درگیری ها نیروهای لباس شخصی مردم را متفرق کرده و کل حسینه و خیابان اطراف را که مملو از جمعیت بود تخلیه کردند، در این بین مردمی که در خیابان های اطراف حسینیه جماران حضور داشتند به دادن شعار پرداختند که بامتشنج شدن جو از سوی پلیس های حاضر و یگان های لباس شخصی در حد وسیعی از گاز اشک آور استفاده نموده و با شدت عمل به پراکنده نمودن مردم روی آوردند.

در همین شرایط پلاک برخی خودروهای پارک شده در محل از اتومبیل آن کنده شده و مفقود گردید، همچنین گزارشاتی از وارد آمدن خساراتی به خودروها دریافت گردید.

[ بدون نام ] یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 03:18 ق.ظ

هی با خود فکر می کنم ، چگونه است که ما ، در این سر دنیا ، عرق می ریزیم و وضع مان این است و آنها ، در آن سر دنیا ، عرق می خورند و وضع شان آن است! نمی دانم ، مشکل در نوع عرق است یا در نوع ریختن و خوردن! - علی شریعتی

[ بدون نام ] یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 03:06 ق.ظ

مردم شریف ایران
آیت الله صادق لاریجانی بر این گمان است که جنبش مدنی و معترض امروز مردم ایران وابسته و قائم به شخص است و با حذف و کنار زدن مهدی کروبی یا میرحسین موسوی این حرکت می خوابد و سرکوب می شود. دیدیم که جمعی از خدمتگزاران این مملکت و انقلاب که سابقه وزارت و معاونت و نمایندگی مجلس در این کشور داشتند را نیز به همراه روزنامه نگاران و جمع زیادی از مردم با همین توهم، شبانه بازداشت کردند و به زندانها بردند و تحت فشار قرار دادند و دادگاه فرمایشی برگزار کردند و این جنبش اما نه تنها از حرکت بازنایستاد که بارورتر نیز شد. برای آنها گران است پذیرش این واقعیت که این جنبش، مبتنی بر حرکتی خودجوش است و بر اعتقاداتی راسخ شکل گرفته است. من نیز همیشه صرفا خدمتگزاری کوچک برای مردم بوده ام و خواهم بود و البته چنین سخنانی بی پایه و اساس، همچنانکه شما می دانید عزمم را در دفاع از حقوق مظلومان و کسانی که بر آنان ستم رفته است نه تنها سست ترنخواهد کرد که راسخ تر نیز خواهد کرد. صادق لاریجانی را ببین که گمان می کند با تهدید و ارعاب و سخن گفتن از پرونده در دستگاه قضایی، مهدی کروبی مرعوب می شود و از ترس زندان، تب می کند. خیر، مهدی کروبی بر سر پیمان خویش با مردم ایستاده است.
والسلام
مهدی کروبی

[ بدون نام ] یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 01:35 ق.ظ

کفن پوشان کجایند؟ حرمت بیت امام را بیش از این باید بشکنند؟! عکس امام را خود پاره کردند و پیراهن عثمان ساختند حالا به حسینیه اش و نزدیکانش حمله می کنند و غمی به خود راه نمی دهند!
مراسم سخنرانی سیدمحمد خاتمی در حسینیه جماران در عصر تاسوعا(شنبه) به درگیری و تشنج کشیده شد و نیمه تمام ماند.

سیدمحمد خاتمی با موضوع امام حسین و آزادی در حال سخنرانی در حسینیه جماران بود که با حضور عده‌ای در حسینیه، مراسم سخنرانی به درگیری و تشنج کشیده شد.

خاتمی درحالی که آزادی را نهایت آرمان‌های هر ملتی می‌دانست، با حضور عده‌ای مواجه شد که وارد حسینیه شده بودند و تمایلی به ادامه سخنرانی وی نداشتند و از وی می‌خواستند سخنرانی‌اش را در همین جا تمام کند و سعی داشتند مردم حاضر در حسینیه را نیز متفرق کنند
در ادامه این درگیری ها نیروهای لباس شخصی مردم را متفرق کرده و کل حسینه و خیابان اطراف را که مملو از جمعیت بود تخلیه کردند، در این بین مردمی که در خیابان های اطراف حسینیه جماران حضور داشتند به دادن شعار پرداختند که بامتشنج شدن جو از سوی پلیس های حاضر و یگان های لباس شخصی در حد وسیعی از گاز اشک آور استفاده نموده و با شدت عمل به پراکنده نمودن مردم روی آوردند.

در همین شرایط پلاک برخی خودروهای پارک شده در محل از اتومبیل آن کنده شده و مفقود گردید، همچنین گزارشاتی از وارد آمدن خساراتی به خودروها دریافت گردید.

[ بدون نام ] یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 12:41 ق.ظ

کلاس جدیدش رو میگم که قراره همین روزهات شروع بشه شایدم شروع شده

[ بدون نام ] شنبه 5 دی 1388 ساعت 11:57 ب.ظ

من همون بالاییتم.اتفاقا کلاس کرمی هم رفتم اما روحیه نگرفتم!

[ بدون نام ] شنبه 5 دی 1388 ساعت 11:07 ب.ظ

منم همینطور خوش بحال پولدارها که به کلاس کرمی می رند و روحیه می گیرند

[ بدون نام ] شنبه 5 دی 1388 ساعت 10:25 ب.ظ

منم بریدم.ولی انگار همه دارن میخونن که اینجا خلوت شده.یا شایدم رفتن تو صف نذری!!

[ بدون نام ] شنبه 5 دی 1388 ساعت 08:19 ب.ظ

کسی هست که بتونه در این روزها درس بخونه
من که حسابی بریدم

[ بدون نام ] شنبه 5 دی 1388 ساعت 06:24 ب.ظ

ایام سوگواری سالار شهیدان ویاران با وفایش تسلیت باد

[ بدون نام ] شنبه 5 دی 1388 ساعت 06:22 ب.ظ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



ایام سوگواری سالار شهیدان و یاران با وفایش تسلیت باد



ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دکتر مانستر شنبه 5 دی 1388 ساعت 05:08 ب.ظ http://drmonster.blogsky.com

جالبه...!

[ بدون نام ] شنبه 5 دی 1388 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام هیچ خبری نیست
مث اینکه با یه دست سینه می زنین و با دست دیگه کتاب رو گرفتین دارین درس میخونین
موفق باشیم

[ بدون نام ] شنبه 5 دی 1388 ساعت 01:59 ق.ظ

«اگر انسان‌ها در طول عمر خویش فعالیت مغزشان به اندازه یک میلیونیوم معده‌شان بود، اکنون کره زمین تعریف دیگری داشت.»
* «اگر واقعیات با نظریات هماهنگی ندارند، واقعیت‌ها را تغییر بده.»
* «تا زمانی که حتی یک کودک ناخرسند روی زمین وجود دارد، هیچ کشف و پیشرفت جدی برای بشر وجود نخواهد داشت.»
* «تخیل مهمتر از دانش است.علم محدود است اما تخیل دنیا را دربر می‌گیرد.»
* «سعی نکن انسان موفقی باشی، بلکه سعی کن انسان ارزشمندی باشی.»
* «سخت‌ترین کار در دنیا درک [فلسفهٔ] مالیات بر درآمد است.»
* «سه قدرت بر جهان حکومت می‌کند:۱-ترس ۲-حرص ۳-حماقت.»
* «علم زیباست وقتی هزینهٔ گذران زندگی از آن تامین نشود.»
* «متوجه هستید که تلگراف سیمی به‌نوعی یک گربهٔ بسیار بسیار درازی است که وقتی دم‌اش را در نیویورک می‌کشید، سرش در لوس‌آنجلس میومیو می‌کند. این را می‌فهمید؟ و رادیو هم دقیقاً به همین شکل کار می‌کند؛ شما پیام‌هایی را از اینجا می‌فرستید و آنها در جایی دیگر دریافتشان می‌کنند. تنها تفاوت در این است که دیگر گربه‌ای وجود ندارد.»
* «مسائلی که بدلیل سطح فعلی تفکر ما بوجود می‌آیند، نمی‌توانند با همان سطح تفکر حل گردند.»
* «من با شهرت بیشتر و بیشتر احمق شدم.البته این یک پدیدهٔ نسبی است.»
* «مهم آن است که هرگز از پرسش باز نه‌ایستیم.»
* «هیچ کاری برای انسان سخت‌تر از فکرکردن نیست.»
* «دین بدون علم کور است و علم بدون دین لنگ است.»
* «در دنیا خط مستقیم وجود ندارد و تمام خطوط بدون استثنا منحنی و دایره وار است و اگر این خط کوچکی که در نظرما مستقیم جلوه میکند در فضا امتداد یابد خواهیم دید که منحنی است.»
* «به آینده نمی‌اندیشم چون به زودی فرا خواهد رسید.»
* «به‌سختی میتوان در بین مغزهای متفکر جهان کسی را یافت که دارای یک‌نوع احساس مذهبی مخصوص به‌خود نباشد، این مذهب با مذهب یک شخص عادی فرق دارد.»
* «خدا، شیر یا خط؟ نمی‌کند»
* «خداوند زیرک است اما بدخواه نیست.»
* «نگران مشکلاتی که در ریاضی دارید نباشید. به شما اطمینان می‌دهم که مشکلات من در این زمینه عظیم‌تر است.»
* «همزمان با گسترش دایرهٔ دانش ما، تاریکی‌ای که این دایره را احاطه می‌کند نیز گسترده می‌شود.»
* «یک فرد باهوش یک مسئله را حل می‌کند اما یک فرد خردمند از رودررو شدن با آن دوری می‌کند.»
* «اگه نمرهٔ تستت تک شد ناراحت نشو!»
* «در دنیایی که دیوارها و دروازه‌ها وجود ندارند چه احتیاجی به پنجره و نرده است؟»
* «از وقتی که ریاضی‌دانان از سرو کول «نظریه نسبیت» بالارفته‌اند، دیگر خودم هم از آن سر در نمی‌آورم.»
* «دوچیز بی‌پایان هستند: اول «منظومه شمسی»، دوم «نادانی بشر»، در مورد اول زیاد مطمئن نیستم.»
* «من نمیدانم انسان‌ها با چه اسلحه‌ای در جنگ جهانی سوم با یک‌دیگر خواهند جنگید، اما در جنگ جهانی چهارم، سلاح آنها سنگ و چوب و چماق خواهد بود.»

آلبرت انیشتن

[ بدون نام ] جمعه 4 دی 1388 ساعت 10:35 ب.ظ

روزی ملا به در خانه ی همسایه رفت و از او درخواست یک دیگ را نمود. همسایه ظرف را داد.
بعد از چند روز بعد ملا دیگ را به همراه یک دیگچه آورد.
همسایه با تعجب پرسید که دیگچه دیگر چیست؟
ملا پاسخ داد که دیگ یک دیگچه زایید و همسایه با خوشحالی پذیرفت...


... چند روز بعد دوباره ملا دیگ را درخواست کرد همسایه به امید زاییدن دیگ، دیگ را به او داد و مدتی گذشت و ملا دیگ را نیاورد.
همسایه برای دریافت دیگ خود را به در خانه ی ملا رسانید و دیگ خود را درخواست کرد.
اما ملا با گریه پاسخ داد که دیگ مُرد.
همسایه با تعجب پرسید مگر دیگ می میرد؟
ملا گفت: این بار هم مانند بار قبل دیگ در حال زاییدن بود که سر زا مرد!!!

قهوه ای جمعه 4 دی 1388 ساعت 10:09 ب.ظ http://drqahvehi.blogfa.com


قیافه اون هرمن ماجت (شماره8)تابلو قاتله!
بیشتر شبیه قهوه خونه دارهاست تا پزشکها!
بعد اون عکس اتاق عمله(شماره 9) چقدر خنده داره!
دکتره با تیپ والیبال ساحلی رفته سر عمل!

[ بدون نام ] جمعه 4 دی 1388 ساعت 08:11 ب.ظ

پادشاهی پس از اینکه بیمار شد گفت:«نصف قلمرو پادشاهی ام را به کسی می دهم که بتواند مرا معالجه کند».
تمام آدم های دانا دور هم جمع شدند
تا ببیند چطور می شود شاه را معالجه کرد،
اما هیچ یک ندانست. تنها یکی از مردان دانا گفت :
که فکر می کند می تواند شاه را معالجه کند.
اگر یک آدم خوشبخت را پیدا کنید،
پیراهنش را بردارید
و تن شاه کنید،
شاه معالجه می شود. شاه پیک هایش را برای پیدا کردن یک آدم خوشبخت فرستاد.
آن ها در سرتاسر مملکت سفر کردند
ولی نتوانستند آدم خوشبختی پیدا کنند.
حتی یک نفر پیدا نشد که کاملا راضی باشد.
آن که ثروت داشت، بیمار بود.
آن که سالم بود در فقر دست و پا می زد،
یا اگر سالم و ثروتمند بود زن و زندگی بدی داشت.
یا اگر فرزندی داشت، فرزندانش بد بودند.
خلاصه هر آدمی چیزی داشت که از آن گله و شکایت کند. آخرهای یک شب،
پسر شاه از کنار کلبه ای محقر و فقیرانه رد می شد
که شنید یک نفر دارد چیزهایی می گوید.
« شکر خدا که کارم را تمام کرده ام.
سیر و پر غذا خورده ام
و می توانم دراز بکشم
و بخوابم!
چه چیز دیگری می توانم بخواهم؟» پسر شاه خوشحال شد
و دستور داد که پیراهن مرد را بگیرند
و پیش شاه بیاورند
و به مرد هم هر چقدر بخواهد بدهند. پیک ها برای بیرون آوردن پیراهن مرد توی کلبه رفتند،
اما مرد خوشبخت آن قدر فقیر بود که پیراهن نداشت!!!. (۱۸۷۲)
لئو تولستوی

[ بدون نام ] جمعه 4 دی 1388 ساعت 07:55 ب.ظ

اهای مردک یا زنک کریسمسی

نمیدانی رهبر عظیم الشان و ولی فقیه مسلمین جهان عزادار هستند
میخواهی بیایم گردنتان را بزنم و سرتان را هدیه به پیشگاهش ببرم

[ بدون نام ] جمعه 4 دی 1388 ساعت 05:28 ب.ظ

*************** کریسمس مبارک ***************۸



فرقه موسویه جمعه 4 دی 1388 ساعت 12:35 ب.ظ

لزوم هوشیاری سبزها / برای روز جمعه کارناوال عاشورا تدارک دیده اند3 دی 88 - 20:59

برای روز جمعه کارناوال عاشورا تدارک دیده اند

کلمه: بر اساس اطلاعات موثق نیروهای زخم خورده از مراسم عظیم تشییع مرحوم آیت الله العظمی منتظری در نظر دارند با تکرار سناریوی شکست خورده کارناوال عاشورا در روز چمعه این هفته (فردا) اقدام به حرمت شکنی برنامه ریزی شده از آیین های عزاداری محرم کنند و این امر را به جنبش سبز نسبت دهند.

به گزارش «کلمه» ، برای این منظور متاسفانه برخی از خانم های معلوم الحال را جمع کرده و در این مورد به آنها ماموریت داده اند. لذا به مردم عزیز هشدارباش داده می شود تا این توطئه را خنثی کنند. با توجه حضور اکثر مردم در آیین های عزاداری توصیه می شود از وسائل ارتباطی به جز شبکه اینترنت جهت اطلاع رسانی استفاده شود.

شافی جمعه 4 دی 1388 ساعت 02:35 ق.ظ

شما به من کامنت دادین؟

[ بدون نام ] جمعه 4 دی 1388 ساعت 02:23 ق.ظ

حتما ماجرای راننده ایرانی در کانادا را شنیده‌اید که دنده عقب می‌رفته که به ماشین یک کانادایی می‌زند و پلیس که می‌آید، از راننده ایرانی عذرخواهی می‌کند و می‌گوید " لابد راننده کانادایی مست است که مدعی‌ شده شما دنده عقب می‌رفتید!"

حالا اتفاق جالب‌تری در اتوبان اصفهان رخ داده: همشهری اصفهانی ما توی اتوبان با سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت می رفته که پلیس با دوربینش شکارش می کند و ماشینش را متوقف می کند. پلیس می‌آید کنار ماشین و می‌گوید:

"گواهینامه و کارت ماشین!" اصفهانی با لهجه غلیظی می‌گوید:" من گواهینامه ندارم. این ماشینم مالی من نیست. کارتا ایناشم پیشی من نیست.


من صاحَب ماشینا کشتم آ جنازشا انداختم تو صندق عقب. چاقوش هم صندلی عقب گذاشتم! حالاوَم داشتم میرفتم از مرز فرار کونم، شوما منا گرفتین."

مامور پلیس که حسابی گیج شده بوده بیسیم می‌زند به فرمانده‌اش و عین قضیه را تعریف می‌کند و درخواست کمک فوری می‌کند.

فرمانده اش هم میگوید که او کاری نکند تا خودش را برساند! فرمانده در اسرع وقت خودش را به محل می‌رساند و به راننده اصفهانی می‌گوید:

آقا گواهینامه؟ اصفهانی گواهینامه اش را از توی جیبش در می‌آورد و می‌دهد به فرمانده. فرمانده می‌گوید: کارت ماشین؟ اصفهانی کارت ماشین را که به نام خودش بوده از جیبش در می‌آورد و می‌دهد به فرمانده.

فرمانده که روی صندلی عقب چاقویی نیافته، عصبانی دستور می‌دهد راننده در صندوق عقب را باز کند. اصفهانی در را باز میکند و فرمانده می‌بیند که صندوق هم خالی است.

فرمانده که حسابی گیج شده بوده، به راننده اصفهانی می‌گوید:" پس این مأمور ما چی میگه؟!"

اصفهانی می‌گوید: "چی میدونم والا جناب سرهنگ! حتماً الانم می‌خواد بگد من داشتم ۱۸۰ تا سرعت می‌رفتم؟"

فرهاد جمعه 4 دی 1388 ساعت 01:05 ق.ظ

خودش به ما گفت که دیگر نمی تواند از روی نیمکت تیم را هدایت کند.
وی گفت: البته شخصیت وی برای ما بسیار ارزشمند است و هنوز نیز از نظر ما وی سرمربی موفق تیم است، اما با توجه به مشکلاتی که از سوی سازمان لیگ برای وی بوجود آمده بود، وی دوست نداشت عاملی برای سقوط ابومسلم باشد.
عباسی اظهار داشت: هیات مدیره باشگاه ظرف یکی دو روز آینده جلسه فوق العاده ای تشکیل می دهد تا زمان نخستین تمرینات بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی، سرمربی جدید معرفی کند.
وی خطاب به مسوولان ورزش کشور گفت: حال که مشکلات مالی این باشگاه به یمن وجود بخش خصوصی، مرتفع شده و تیم در حال اوج گرفتن بود، رفع مشکلات حاشیه ای باشگاه ابومسلم از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، حداقل انتظاری بود که مردم خراسان از این سازمان داشتند

[ بدون نام ] جمعه 4 دی 1388 ساعت 12:57 ق.ظ

لزوم هوشیاری سبزها / برای روز جمعه کارناوال عاشورا تدارک دیده اند3 دی 88 - 20:59

برای روز جمعه کارناوال عاشورا تدارک دیده اند

کلمه: بر اساس اطلاعات موثق نیروهای زخم خورده از مراسم عظیم تشییع مرحوم آیت الله العظمی منتظری در نظر دارند با تکرار سناریوی شکست خورده کارناوال عاشورا در روز چمعه این هفته (فردا) اقدام به حرمت شکنی برنامه ریزی شده از آیین های عزاداری محرم کنند و این امر را به جنبش سبز نسبت دهند.

به گزارش «کلمه» ، برای این منظور متاسفانه برخی از خانم های معلوم الحال را جمع کرده و در این مورد به آنها ماموریت داده اند. لذا به مردم عزیز هشدارباش داده می شود تا این توطئه را خنثی کنند. با توجه حضور اکثر مردم در آیین های عزاداری توصیه می شود از وسائل ارتباطی به جز شبکه اینترنت جهت اطلاع رسانی استفاده شود.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 دی 1388 ساعت 11:47 ب.ظ

انواع بله گفتن عروس ها
عروس عادی: با اجازه بزرگترها بله (این اصولا مثل بچه آدم بله رو میگه و قال قضیه رو میکنه.)

عروس لوس: بع..........له!

عروس زیادی مؤدب: با اجازه پدرم، مادرم، برادرم، خواهرم، دایی جون، عمه جون،...، زن عمو کوچیکه، نوه خاله عمه شکوه، اشکان کوچولو، ... ، مرحوم زن آقاجان بزرگه ، قدسی خانوم جون ، ... ، ... (این عروس خانوم آخر هم یادش میره بگه بله واسه همین دوباره از اول شروع میکنه به اجازه گرفتن ... !)

عروس خارج رفته: با پرمیشن گریت ترهای فمیلی ... اُ یس

عروس خجالتی: اوهوم

عروس هنرمند: با اجازه تمامی اساتیدم، استاد رخشان بنی اعتماد، استاد مسعود کیمیایی، ...، اساتید برجسته تاتر، استاد رفیعی، ... ، مرحوم نعمت ا.. گرجی ، شیر علی قصاب هنرمند، روح پر فتوه مرحومه مغفوره مرلین مونرو، مرحوم مارلین دیتریش، مرحوم مغفور گری گوری پک و ... آری می پذیرم که به پای این اتللوی خبیث بسوزم چو پروانه بر سر آتش ...

عروس داش مشتی: با اجزه بروبکس مُجلی نیست من که پایه ام ...

عروس زیادی مؤمن و معتقد: بسم ا.. الرحمن الرحیم و به نستعین انه خیر ناصر و معین ... اعوذ با... من شیطان رجیم یس و القرآن الحکیم .... الی آخر .... ( و در آخر ) نعم

عروس فمنیست: یعنی چی؟! چه معنی داره همش ما بگیم بله ... چقدر زن باید تو سری خور باشه چرا همش از ما سؤال می پرسن ! ... یه بار هم از این مجسمه بلاهت (اشاره به داماد) بپرسین ... (اصولا این قوم فمنیست جنبه ندارن که بهشون احترام بذارن و یه چیزی ازشون بپرسن ... فقط باید زد تو سرشون و بهشون گفت همینه که هست می خوای بخواه نمی خوای هم به درک)

PorSoratTarin Systeme Upload Iranian پنج‌شنبه 3 دی 1388 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.irupload.ir

Salam,
Omidvaram haleton khoobe khoob bashe,
Age yevaghti khastid baraye webeton aksio ro internet montasher konid, Upload Centere ma ba balatarin sorate loade aks va Amniyate bala va Emkanate vizhe montazere mizbanie daemie Akshaye shomast.
hatman be site ma sar bezanid.
Movaffagh bashid
PorSoratTarin Systeme Upload Iranian

سبز پنج‌شنبه 3 دی 1388 ساعت 09:38 ب.ظ

این دفعه من اول شدم و می خواهم اول بمانم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد