خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

شمارش معکوس تا امتحان-هفته اول:درس سی و یکم

 شمارش معکوس تا امتحان-هفته اول:درس سی و یکم 

  

 بالاخره ۳۱ هفته از زمان شروع درسها گذشت خوش به حال کسانیکه توانستند از این ۳۱ هفته بنحو احسن استفاده کنند


آخرین فرصت برای ثبت نام در آزمون دستیاری اعلام شد  


داوطلبان سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی بالینی تا ساعت 23 امشب 7 آذر فرصت دارند در آزمون به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی از 5 آبان آغاز شده بود و تاکنون حدود 16 هزار داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.

داوطلبانی که در مهلت مقرر مذکور فرم ثبت نام را تکمیل کرده و بنا به دلایلی تمایل به ویرایش فرم ثبت نام خود دارند نیز مجاز هستند که تا ساعت 23 روز شنبه 7 آذر فرم ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

مهلت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نمی شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت به نشانی http://sanjeshp.ir نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام یا ثبت نام جدید اقدام کنند.

در این دوره از آزمون در 25 رشته پزشکی ورزشی، طب اورژانس، پزشکی فیزیکی و توانبخشی، پزشکی قانونی، طب کار، پزشکی هسته ای، گوش وحلق وبینی وجراحی سروگردن، روانپزشکی، رادیولوژی، پرتودرمانی، چشم پزشکی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، بیماریهای پوست، بیهوشی، پزشکی اجتماعی، بیماریهای قلب و عروق، بیماریهای عفونی و گرمسیری، بیماریهای داخلی، بیماریهای اعصاب، ارتوپدی، زنان و زایمان، آسیب شناسی، کودکان و جراحی کلیه و مجاری ادراری و 30 دانشگاه علوم پزشکی و موسسه وابسته به وزارت بهداشت دستیار تخصصی پذیرفته می شود.

به گزارش مهر، آزمون دستیاری پنجشنبه 29 بهمن ماه سال جاری به صورت متمرکز برگزار می شود و کارت ورود به آزمون نیز در روزهای 27 و 28 بهمن ماه توزیع می شود.

 

 

 همکار gharghurut عزیز دیگه فایده نداره 

ما درست شدنی نیستیم 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شافی شنبه 7 آذر 1388 ساعت 11:48 ب.ظ http://hovalshafi.persianblog.ir

سلام
سلامت باشید و موفق دکتر
لینک شدید با اجازه
بر حق باشید با حق

من هم مظطرب شنبه 7 آذر 1388 ساعت 11:07 ب.ظ

دوست عزیز به نظر میرسد که اگر بتونی مطالب مهم را دوره کنی بهتر از این است که تمام مطالب را بخونی ولی دوره نکنی. به همین دلیل توصیه میشود که از همین امروز شروع کن به مرور مطالب مهم.

نگران و مضطرب شنبه 7 آذر 1388 ساعت 09:04 ب.ظ

با سلام به دوستان عزیز
من هنوز چند درس تا اتمام دور اول دارم از اینکه فرصت برای دوره کم باشه نگرانم وهمین موجب اضطرابم شده است .لطفا راهنماییم کنید.بهترین روش دوره کردن چیست؟با تشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد