خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

شمارش معکوس تا امتحان-هفته پنجم:درس بیست و هفتم

شمارش معکوس تا امتحان-هفته پنجم:درس بیست و هفتم 

 وزارت بهداشت اعلام کرد:
اعلام سهمیه‌های آزمون دستیاری/ تعیین میزان تعهدات برای پذیرفته شدگان
میزان سهمیه ها و تعهدات مربوطه به داوطلبان سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار تخصصی اعلام شد.
به گزارش خبرنگار مهر، پذیرش در دستیاری تخصصی بر اساس سهمیه های تعریف شده در گروه های سهمیه رزمندگان، سهمیه مناطق محروم، سهمیه خانمها، پذیرش به صورت آزاد، پذیرش به صورت مازاد جهت پوشش مناطق محروم، پذیرش به صورت مازاد براساس آیین نامه اجرایی تسهیل ادامه تحصیل استعدادهای درخشان، نخبگان و استعدادهای برتر، پذیرش به صورت بورسیه نیروهای مسلح، پذیرش به صورت بورسیه در رشته تخصصی پزشکی ورزشی، پذیرش به صورت مازاد در رشته تخصصی پزشکی قانونی و اتباع غیر ایرانی تعریف می شود.

بر اساس اعلام شورای آموزش پزشکی و تخصصی میزان تعهدات نیز در سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار تخصصی اعلام شده است. از پذیرفته شدگان به صورت آزاد آزمون ورودی دستیاری و نیز پذیرفته شدگان با استفاده از سهمیه رزمندگان توسط دانشگاههای علوم پزشکی تعهد عام اخذ می شود.

پذیرفته شدگان با استفاده از سهمیه مناطق محروم، سهمیه خانمها، پذیرش به صورت مازاد جهت پوشش مناطق محروم باید با توجه به مصوبات مربوطه به نفع دانشگاههای علوم پزشکی مناطق محروم و نیازمند تعهد خاص ارائه دهند.

پذیرفته شدگان با استفاده از مزایای سهمیه مناطق محروم و سهمیه خانم ها و نیز پذیرفته شدگان به صورت مازاد در مناطق محروم، پس از فراغت از تحصیل فقط در حوزه مناطق محروم و یا نیازمند تعیین شده حق فعالیت درمانی و یا آموزشی خواهند داشت و در خارج از منطقه مربوطه حق فعالیت تخصصی در رشته تحصیلی خود را تا پایان دوره تعهد ندارند. تعیین محل خدمت دستیاران پس از فارغ التحصیلی به عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

پذیرفته شدگانی که با ماموریت آموزشی از وزارتخانه ها، سازمانها و نهادها (باستثناء دانشگاههای علوم پزشکی) برای ادامه تحصیل به رشته های تخصصی وارد می شوند، ملزم به سپردن تعهد محضری خاص به محل استخدام خود هستند.

در این دوره از آزمون در 25 رشته پزشکی ورزشی، طب اورژانس، پزشکی فیزیکی و توانبخشی، پزشکی قانونی، طب کار، پزشکی هسته ای، گوش وحلق وبینی وجراحی سروگردن، روانپزشکی، رادیولوژی، پرتودرمانی، چشم پزشکی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، بیماریهای پوست، بیهوشی، پزشکی اجتماعی، بیماریهای قلب و عروق، بیماریهای عفونی و گرمسیری، بیماریهای داخلی، بیماریهای اعصاب، ارتوپدی، زنان و زایمان، آسیب شناسی، کودکان و جراحی کلیه و مجاری ادراری دستیار تخصصی پذیرفته می شود.

همچنین امسال در 30 دانشگاه علوم پزشکی و موسسه وابسته به وزارت بهداشت دانشجوی دوره دستیاری پذیرش می شود.

به گزارش مهر، ثبت نام سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی بالینی از روز 5 آبان به صورت اینترنتی آغاز شده و تا 5 آذر ماه ادامه دارد. آزمون در 29 بهمن ماه سال جاری در دانشگاههای علوم پزشکی محل آموزش دستیار برگزار خواهد شد.

نظرات 28 + ارسال نظر
n سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 02:04 ب.ظ

salam ,man taze alan mikham shoro konam bekhoonam benazaretoon shansi daram :D

سارا پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام دوستان میشه راهنمایی کنید بهترین جزوات و cdهای مکاتبه ای برای دستیاری کدومه ؟ من می خوام فقط جزوه بخونم چون سرعت مطالعم پایینه و نمیرسم کتابها رو بخونم.بنابراین جزوات کاملی نیاز دارم. به نظر شما خوش سیرت ثبت نام کنم یا پارسیان یا سروش فرزانگان؟ کدوم مکاتبه ایش بهتره؟

سلام
لینک کنید تا بدینوسیله امکان دسترسی عده بیشتری از علاقه مندان مهندسی پزشکی به
www.MedicBlog.blogfa.com
فراهم آید.

[ بدون نام ] دوشنبه 25 آبان 1388 ساعت 02:30 ق.ظ

هیچکدوم فقط مازاد محروم

[ بدون نام ] شنبه 23 آبان 1388 ساعت 09:05 ق.ظ

سهمیه زنان بهتره یا محروم؟

[ بدون نام ] جمعه 15 آبان 1388 ساعت 09:39 ب.ظ

طنز:شام وناهار،اسفندیار،هلووشلیل، دسته بیل آوردیم،لایحه مونوبردیم
روزنامه خبر در مطلب طنزی به قلم شهرام شکیبا نوشت:

اسفندیار آوردیم، لایحه‌مونو بردیم.

دیروز رئیس‌جمهور با هیأت همیشه همراهش به صورت سرزده به مجلس رفت تا از لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها دفاع کند. ولی سرانجام نامه‌ای به مجلس داد که در آن درخواست پس گرفتن این لایحه مطرح شده بود. البته مجلس هم لایحه را پس نداد.

آدم یاد واسونک‌های قدیمی می‌افتد که در احوال خواستگاری‌ها می‌خواندند.

نون و پنیر آوردیم، لایحه‌مونو بردیم.

نون و پنیر ارزونی‌تون، طرحو نمی‌دیم بهتون.

فرش حصیر آوردیم، لایحه‌مونو بردیم.

نون و پنیر، فرش حصیر، ارزونی‌تون. طرحو نمی‌دیم بهتون.

کماج شیر آوردیم، لایحه‌مونو بردیم.

نون و پنیر، فرش حصیر، کماج شیر ارزونی‌تون. طرحو نمی‌دیم. بهتون.

کلی وزیر آوردیم، لایحه‌مونو بردیم.

نون و پنیر، فرش حصیر، کماج شیر، کلی وزیر، ارزونی‌تون. طرحو نمی‌دیم بهتون.

هوار هوار آوردیم، لایحه‌مونو بردیم.

نون و پنیر، فرش حصیر، کماج شیر، کلی وزیر، هوار هوار ارزونی‌تون. طرحو نمی‌دیم بهتون.

شام و ناهار آوردیم، لایحه‌مونو بردیم.

نون و پنیر، فرش حصیر، کماج شیر، کلی وزیر، هوار هوار، شام و ناهار ارزونی‌تون، طرحو نمی‌دیم بهتون.

نقش و نگار آوردیم، لایحه‌مونو بردیم.

نون و پنیر، فرش حصیر، کماج شیر، کلی وزیر، هوار هوار، شام و ناهار، نقش و نگار ارزونی‌تون، طرحو نمی‌دیم بهتون.

راه فرار آوردیم، لایحه‌مونو بردیم.

نون و پنیر، فرش حصیر، کماج شیر، کلی وزیر، هوار هوار، شام و ناهار، نقش و نگار، راه فرار ارزونی‌تون، طرحو نمی‌دیم بهتون.

اسفندیار آوردیم، لایحه‌مونو بردیم.

نون و پنیر، فرش حصیر، کماج شیر، کلی وزیر، هوار هوار، شام و ناهار، نقش و نگار، راه فرار، اسفندیار ارزونی‌تون، طرحو نمی‌دیم بهتون.

صد تا شعار آوردیم، لایحه‌مونو بردیم.

نون و پنیر، فرش حصیر، کماج شیر، کلی وزیر، هوار هوار، شام و ناهار، نقش و نگار، راه فرار، اسفندیار، صد تا شعار ارزونی‌تون، طرحو نمی‌دیم بهتون.

تار سیبیل آوردیم، ‌لایحه‌مونو بردیم.

نون و پنیر، فرش حصیر، کماج شیر، کلی وزیر، هوار هوار، شام و ناهار، نقش و نگار، راه فرار، اسفندیار، صد تا شعار، تار سیبیل ارزونی‌تون، طرحو نمی‌دیم بهتون.

دسته بیل(1) آوردیم، ‌لایحه‌مونو بردیم.

نون و پنیر، فرش حصیر، کماج شیر، کلی وزیر، هوار هوار، شام و ناهار، نقش و نگار، راه فرار، اسفندیار، صد تا شعار، تار سیبیل، دسته بیل(2) ارزونی‌تون طرحو نمی‌دیم بهتون.

هلو(3) و شلیل آوردیم، لایحه‌مونو بردیم.

نون و پنیر، فرش حصیر، کماج شیر، کلی وزیر، هوار هوار، شام و ناهار، نقش و نگار، راه فرار، اسفندیار، صد تا شعار، تار سیبیل، دسته بیل(4)، هلو و شلیل ارزونی‌تون، طرحو نمی‌دیم بهتون.

هیچی دلیل آوردیم، لایحه‌مونو بردیم.

نون و پنیر، فرش حصیر، کماج شیر، کلی وزیر، هوار هوار، شام و ناهار، نقش و نگار، راه فرار، اسفندیار، صد تا شعار، تار سیبیل، دسته بیل(5)، هلو و شلیل، هیچی دلیل ارزونی‌تون، طرحو نمی‌دیم بهتون.

(این مباحث مهمه و مذاکرات مفیده 4 سال ادامه دارد...)

پانوشته:

1، 2، 4 و 5 - اشاره به خبر ورود هزاران دسته بیل از اندونزی در خردادماه سال جاری.

3- منظورم هیچ وزیری نیست. منظور همان هلو و شلیل عادی است

تنها جمعه 15 آبان 1388 ساعت 01:11 ب.ظ http://dastyari.freeforums.org

سلام..دوستانی که در مورد کلاسهای آزمون دستیاری
سوال دارن..وهمچنین بهترین اساتید..لطفا به لینک
زیر مراجعه کنند:


http://dastyari.freeforums.org/forum-f6.html

[ بدون نام ] جمعه 15 آبان 1388 ساعت 02:13 ق.ظ

دوست عزیز انچه البته به جایی نرسد فریاد من وتوست. فعلا که با انواع واقسام سهمیه ها از جمله مازاد ومدیران و بسیج و... با نمره حداقل رشته هایی از جمله اعصاب رادیو قلب گوش وحلق ارتوپدی و.... قبول میشن .مثلا با نمره ۳۱۰-۳۲۰-۳۳۰ این رشته هارو قبول میشن که یک فردی که این سهمیه هارو نداره باید حداقل ۴۱۰ نمره بیاره.معنای عدالت علوی در دولت عدالت محور اینه!!!!!! حالا با سهمیه شاهد ایثارگر از دوران کنکور بعد کار وایتا اشناییم وتحملش کردیم سهمیه مدیران ومازاد محروم دیگه چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ۳ ساله باکمترین نمره ها هر رشته اهی بخوان قبولن امسال میگن مدیران رو برداشتن که فرقی نداره چون کسی که مدیر باشه قطعا استخدام دولته این بار از سهمیه مازاد محروم استفاده میکنه که برابر سهمیه مدیرانه.


[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 10:09 ب.ظ

درامد یک متخصص اطفال در شهرستان کمتر از ۷ -۸ تومن نیست

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 08:08 ب.ظ

همکار محترم نظر من از رشته های در پیتی از لحاظ در امد بود
همانطوریکه خودتان نیز بهتر می دانید در نظام مقدس جمهوری اسلامی انچه که اصل است پول است و دومیش هم پول است و سومیش مقام و قدرت.
تنها چیزی که در این نظام مقدس الهی ارزشی ندارد علم و دانش است و نمونه بارز این مسئله اعمال همین قوانین و سهمیه های مختلف (از جمله استعداد های درخشان !!!!یا همان مونگول های وابسته به خودی ها) و .. است
یک نکته جالب توجه دگر در ثبت نام امسال وارد شدن سهمیه بسیج به عنوان زیر مجموعه ای از سهمیه رزمندگان است این سهمیه نیز همانطور که همه می دانند سهمیه مخصوص فرزندان عالیجنابان سرخپوش و سیاهپوش و همچنین سرداران و عالی مقامان کشوری و استانی و .. است.
نتیجه اینکه در کشور مقدس اسلامی ایران علم بالاترین ارزشها!!!!!!!!!!!!! را دارد و ایران عزیز توسط همین مونگول های سهمیه ای که قسمت اعظم دانشگاهها را در بر گرفته اند بر قله علم و دانش جهان سایه خواهد افکند و همه عالم انگشت حیرت خواهند گزید از این همه توانایی مونگول ها

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 07:31 ب.ظ

حرفت رو در مورد نحوه پدیرش با سهمیه منطقه محروم قبول دارم اما در مورد رشته ها اینطور قضاوت نکن در امریکا اروپا وکشورهای پیشرفته رشته هایی مثل داخلی بیهوشی اطفال ارزش زیادی دارن چون اصل طب هم همین رشته ها هستن. اما سهمیه منطقه محروم واقعا بدرد نخوره . رشته های قلب رادیو ارتو رو الکی نوشتن بقیه رشته هایی هم که هست حداکثر یه نفر رو میگیرن .اما مازاد محروم ومدیران (که حالا ادعا میکنن مدیران روبرداشتن هرچند فرقی نداره چون مازاد هم برابر مدیرانه) خیلی ظالمانه اس.با نمره خیلی کم انواع رشته هاقبول میشن.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 02:52 ق.ظ

بهترین اطفال: دکتر کامرانی

بهترین جراحی:فدائی یا آملی

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 05:47 ب.ظ

همه در یک سطح هستند فرقی نداره نظرات مختلف ات یکی میگه این دیگری میگه اوون. بسته به سلیقه خودت داره
اما در مورد مناطق محروم و رشته های لوکسی که در ان مناطق نوشتند باید به حضور تان عرض کنم که بیخودی دلتان را صابون نزنید . این رشته های لوکس مثل قلب و رادیولوژی و... در مناطق محروم مال سهمیه مازاد مناطق محروم یا همان سهمیه مدیران و عالیجنابان ... است و سهمیه مناطق محرومی هایی که سهمیه مازاد نداشته باشند در رشته های لوکس مناطق محروم شرکت داده نمی شوند و فقط می توانند رشته های در پیتی را بزنند

سهراب چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 03:18 ب.ظ

دوستان برای دومین بارمی پرسم!
بهترین استاد زنان و اطفال و جراحی کیه؟
لطفا راهنمایی کنید.

ف ی ل ت ر ش ک ن چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 03:16 ب.ظ



http://22jun.free4r.com

ف ی ل ت ر ش ک ن چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 03:15 ب.ظ



http://22jun.free4r.com

نازنین چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 02:25 ب.ظ

امسال کلاسهای کامران احمدی رو تا اونجا که با کشیکام تداخل نداشت شرکت کردم.الانم چون کمتر از سه ماه از فارغ التحصیلیم نگذشته که دارم میرم منطقه محروم واسه رزیدنتی ثبت نام کردم.ولی بابابزگ امسال هیچی نمیشم:(

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 12:58 ب.ظ

راجع به سهمیه مناطق محروم توضیح بدین لطفا

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 12:14 ق.ظ

بهترینه بهترینها خودم هستم
بعد از امتحان درس می دم
از الاتن ثبت نام کنتید تا جا ها رزرو نشده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 09:23 ب.ظ

نازنین پس درس را چکار می کنی
از کی شروع می کنی
خوش بگذره

نازنین سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام بابابزرگ بلاخره راهی طرح شدم.میرم زنجان.

سهراب سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 06:28 ب.ظ

بهترین استاد زنان و اطفال و جراحی کیه؟
لطفا راهنمایی کنید.

دکتر مینا سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 01:13 ق.ظ

ببا سلام وتشکر از بابابزرگ و سایر همکاران به این شماره ها حدودا دو هفته ای هست که زنگ میزنم.اما دریغ از پاسخ.اما باز هم امتحان می کنم .مرسی از پاسخ شما و اهمیتی که قائل شدید.

بابا بزرگ دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.khoshsirat.ir/


دکتر خوش سیرت
میدان ونک - گاندی شمالی - پلاک 8 ( 12قدیم )- روبروی کلانتری - واحد 13

فاکس 88674874 - تلفن 88675511

موبایل: 1481025 0912

dr_khoshsirat@yahoo.com

به دکتر مینا دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 04:06 ب.ظ

اگه برای سال دیگه می خواهی بخونی برو دنبال خوش سیرت.الان با این فرصت کم دکتر کرمی جواب میده.

دکتر مینا دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 02:44 ب.ظ

با سلام به همکاران .کسی از شماره تلفن دکتر خوش سیرت و نحوه دسترسی به جزواتش خبر داره؟اگه ممکنه راهنماییم کنین.
ضمنا من تهران نیستم.مرسی از لطفتون.

[ بدون نام ] یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 10:45 ب.ظ

سوی وزارت بهداشت؛
نحوه شرکت اتباع خارجی در آزمون دستیاری اعلام شد
شرایط پذیرش و آموز ش دستیاران غیر ایرانی در سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار تخصصی بالینی پزشکی اعلام شد.
به گزارش خبرنگار مهر، متقاضیانی که مدرک دکتری عمومی پزشکی خود را از یکی از دانشگاههای خارج از کشور اخذ کرده اند. بر طبق ضوابط حق شرکت در آزمون پذیرش دوره های دستیاری را خواهند داشت.
لازم است قبل از شروع، مدارک آنها در کمیسیون ارزشیابی مدارک ثبت شود و پیش نیازهای مربوطه را جهت اخذ دکتری عمومی براساس مصوبات شورایعالی ارزشیابی کامل کنند.
گذراندن 6 ماه دوره آموزش زبان فارسی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و اخذ نمره قبولی 14 در دوره مذکور گذراندن موفقیت آمیز دوره پیش کارورزی (انترنی) به مدت یکسال در یکی از دانشگاههای علوم پزشکی کشور از جمله شرط های شرکت در آزمون است.
شرط شرکت متقاضیان غیر ایرانی که مدرک دکتری عمومی پزشکی خود را از یکی از دانشگاههای علوم پزشکی داخلی اخذ کرده و یا تا پایان شهریور ماه سال مورد نظر فارغ التحصیل خواهند شد در آزمون پذیرش دستیار، ارائه معرفی نامه و مجوز ثبت نام از طرف مرکز امور دانشجویی به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی است.
قبولی دستیاران غیرایرانی منوط به کسب حداقل 70 درصد نمره آخرین نفر پذیرفته شده آزاد ایرانی در رشته - محل مربوطه است.
معرفی پذیرفته شدگان در سقف 5 درصد ظرفیت پذیرش دانشگاه مربوطه، مازاد بر ظرفیتی که جهت رفع نیاز کشور تعیین می شود توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی پس از طی مراحل قانونی انجام می گیرد. ظرفیت پذیرش اینگونه از داوطلبان در هر رشته - محل در هر سال تحصیلی حداکثر دو نفر است.
این گونه از دستیاران به هیچ وجه حق درخواست انتقال به سایر دانشگاههای علوم پزشکی کشور را نخواهند داشت و لازم است معرفی متقاضیان با شرایط ذکر شده بر اساس دستورالعمل اجرایی و راهنمای شرکت در آزمون همان سال و در تاریخهای مقرر، توسط مرکز امور دانشجویی به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی صورت پذیرد.
نفر اول پذیرفته شده هر رشته در آزمون پذیرش دستیار سال مربوطه و یک درصد رتبه برتر دانشگاههای علوم پزشکی کشور طبق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی از پرداخت شهریه معاف هستند.
تأمین هزینه بلیط رفت و برگشت هواپیما و کلیه هزینه های شخصی شامل تغذیه، رفت و آمد و ... دستیاران غیرایرانی به عهده خود آنان است. چنانچه داوطلبی از طریق مقابله نامه و قراردادهای فیمابین ایران و دیگر کشورها پذیرفته شده است، کلیه هزینه های تحصیلی و شهریه آن بر عهده وزارتخانه طرف قرارداد است.
چنانچه داوطلبی از طریق شورای هماهنگی پذیرش دانشجویان غیر ایرانی معرفی شود از پرداخت شهریه معاف است.
جهت دستیاران مجرد غیر ایرانی حتی الامکان و با توجه به امکانات دانشگاه خوابگاه تأمین خواهد شد. وضعیت خوابگاه در هر دانشگاه از طریق بروشورهای اطلاعاتی در اختیار داوطلبین قرار می گیرد. لیکن جهت تأمین خوابگاه دستیاران متأهل از طریق وزارت متبوع و دانشگاه هیچگونه تعهدی وجود ندارد.
دستیاران غیر ایرانی متقاضی استفاده از فرصتهای مطالعاتی و سایر دوره هایی که منتهی به اخذ مدرک دانشگاهی و تخصصی نمی شود باید مستقیم از طریق دانشگاههای علوم پزشکی کشور اقدام شود.
پس از اعلام مراتب قبولی علمی متقاضیان غیر ایرانی پذیرفته شده در آزمون ورودی دستیاری مطابق پذیرفته شدگان داخل کشور مراتب تائید صلاحیت عمومی آنان نیز از سوی دانشگاهها جهت اطلاع اعلام خواهد شد. دستیاران غیر ایرانی پذیرفته شده در طول دوره دستیاری از کلیه قوانین و مقررات دستیاری داخل کشور تبعیت می کنند و بعد از اتمام تحصیل خود حق اشتغال به حرفه پزشکی را در جمهوری اسلامی ایران نخواهند داشت و از آنان در بدو ورود و ثبت نام دستیاری تعهد محضری مبنی بر بازگشت به کشور متبوع بعد از اتمام دوره بجای تعهد محضری دوران دستیاری توسط مرکز امور دانشجویی اخذ خواهد شد.
پذیرفته شدگان در طول مدت حضور در ایران موظف به رعایت کلیه قوانین و احترام به ارزشهای جمهوری اسلامی ایران بوده و در صورت بروز هرگونه تخلف مطابق ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.
پذیرش دستیار فقط برای همان سال معتبر بوده و عدم شروع دوره توسط داوطلب در تاریخ مقرر به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و حقی را برای آنان ایجاد نخواهد کرد. پرداخت شهریه و نیز هزینه های تحصیلی به عهده داوطلب است.

[ بدون نام ] یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.dastyarii.blogsky.com

جزوات دستیاری ۸۸ (تست زنی دکتر کرمی)در


www.dastyarii.blogsky.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد