خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

شمارش معکوس تا امتحان - هفته هفدهم: درس پانزدهم

 

شمارش معکوس تا امتحان - هفته هفدهم: درس پانزدهم

 

 

نظرات 30 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 12:05 ق.ظ

یک هفته دیگه دوره جدید دستیاری شروع میشه.کسانی که با سهمیه های ظالمانه به خصوص سهمیه ظالمانه مازاد ومدیران قبول شدن واقعا باید از خودشون خجالت بکشن که با ۱۵۰ نمره کمتر قبول شدن.از دستیاران بدون سهمیه خواهش می کنم تحقیق کنن وافشاگری کنن.که در این ۳ سال که این سهمیه های مازاد ومدیران باب شوه چه ظلم مضاعفی شده!۳۱۵ ارتو ۳۲۰ تا ۳۳۰ اعصاب گوش وحلق قلب رادیو . این که حق الناسه.

نریمان شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام.من ۶ ماهه سربازم و شرایط جدید معافیت شاملم میشه هیخوام معافیت بگیرم.کسی میدونه که من میتونم رزیدنتی ۸۸ شرکت کنم یا نه؟از کجا بدونم؟؟

[ بدون نام ] جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام
ایا کسی مداند که مرحله دوم افراد جایگزین کی اعلام میشه؟؟؟
کسی از دبیرخونه سوال کرده؟؟؟
منتظر جان کجایی/ چه میکنی؟

[ بدون نام ] جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 03:24 ب.ظ

مشایی: احمدی‌نژاد فقط چهار میلیون رای دارد!
اسفندیار رحیم‌مشایی، رئیس دفتر محمود احمدی‌نژاد و معاون اول پیشنهادی وی در کابینه دهم که برخی از او به عنوان سخنگوی دولت آینده نیز نام می‌برند، معتقد است که در انتخابات اخیر، احمدی‌نژاد فقط ۴ میلیون رای ایجابی داشته و ۲۰ میلیون دیگر «منتقد نظام» هستند.



به گزارش خبرنگار اعتمادملی، یک هفته‌نامه اصولگرا خبر داد که رحیم‌مشایی این سخنان را اخیرا در جلسه‌ای گفته و تاکید کرده است که این ۲۰ میلیون نفر که منتقد نظام هستند در این انتقاد خود حتی از آن ۱۳ میلیون هم جدی‌تر هستند. این هفته‌نامه به مدیرمسوولی علیرضا زاکانی، نماینده اصولگرای مجلس هشتم که سابقا رئیس بسیج دانشجویی بود، منتشر می‌شود و در شورای سیاستگذاری آن افرادی مانند فرید‌الدین حدادعادل، علیرضا زاکانی، علی‌عسگری و سیدامیرحسن دهقانی حضور دارند. این خبر در آخرین شماره هفته‌نامه پنجره، یکشنبه ۱۸ مرداد ماه منتشر شده و تاکنون که چهار روز از انتشار آن می‌گذرد، از سوی دولت یا دفتر احمدی‌‌نژاد تکذیب نشده است. اسفندیار رحیم‌مشایی در این خبر، همچنین به چگونگی ظهور امام زمان(عج) نیز اشاره کرده است که جای تامل دارد.

این هفته‌نامه در خبر خود آورده است: «اسفندیار رحیم‌مشایی اخیرا در جلسه‌ای خصوصی با تعدادی از دانشجویان گفته است: معتقدم برای آمدن حضرت حجت، لازم نیست در کره زمین همه مسلمان باشند. ما به این نتیجه رسیده‌ایم که برای آماده‌کردن جهان برای ظهور حضرت، نمی‌توانیم از ادبیات دینی استفاده کنیم. چون همزبانی ایجاد نمی‌کند. باید سراغ ادبیات مشترک انسانی برویم و به این دلیل باید از ادبیاتی همه فهم مانند عدالت، ظلم‌ستیزی، مهرورزی و یگانه‌پرستی استفاده کنیم. مشایی به بیان اینکه مسلمان کردن همه انسان‌ها شدنی نیست، معادلاتی درباره ضریب رشد جمعیت جهان، نرخ رشد مسیحیت و نرخ رشد اسلام ارائه کرد و به تحلیل این مطلب پرداخت که نمی‌شود همه انسان‌ها را مسلمان کرد. وی ادامه داد: با توجه به علائم دوران ظهور مانند تکرار نام حضرت در مجامع و منابر، معتقدیم که در دوران ظهور هستیم. مشایی همچنین به نقش خود به عنوان معاون اول که قرار بود در زمینه‌سازی ظهور فعالیت داشته باشد، نیز اشاراتی کرده است. وی درباره آرای احمدی‌نژاد گفته است: از ۲۴ میلیون رای احمدی‌نژاد، ۲۰ میلیون منتقد به نظام هستند که در این انتقاد خود حتی از آن ۱۳ میلیون هم جدی‌تر هستند چراکه آن ۱۳ میلیون فقط دولت احمدی‌نژاد را زیر سوال بردند، ولی این ۲۰ میلیون به کل روند سال‌های گذشته پیش از احمدی‌نژاد نه گفتند. و در حقیقت احمدی‌‌نژاد در این میان فقط چهار میلیون رای ایجابی دارد.

سخنان اسنفدیار رحیم‌مشایی از دو زاویه حائز اهمیت است. اول از زاویه آرای آقای محمود احمدی‌نژاد است. از آنجایی که خبر منتشره در یکی از هفته‌نامه‌های اصولگرا و معتمد منتشر شده است، می‌توان به صحت آن استناد کرد. در طی سال‌های اخیر، کسانی که به تحلیل‌آرای محمود احمدی‌نژاد در دو دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نشستند، عموما بر یک نکته تاکید داشتند که احمدی‌نژاد را به علت گفتمان انتقادی به نظام جمهوری اسلامی و عملکرد مدیران ارشد آن، توانسته آرایی را به سبد خود اضافه کند که این آرا، نه تنها اصالتا متعلق به او نیست، بلکه به اپوزیسیون و کسانی که مخالف نظام هستند، تعلق دارد. در زمان تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۴ و حتی ۸۸، محمود احمدی‌نژاد محور تبلیغات خود را بر انتقاد از عملکرد جمهوری اسلامی که توسط روسای جمهور سابق یا نخست‌وزیر دوران جنگ اتخاذ شده بود، استوار کرد. او در واقع با اینکه خود را یک اصولگرا معرفی می‌کرد اما بیشترین انتقادات را به‌دوره امام و پس از امام وارد کرد و تلاش کرد خود را مدافع مردم نشان دهد. سخنان او معمولا از تریبون صداوسیما پخش می‌شد اما کسانی که مورد تهمت،افترا و انتقاد قرار گرفته بودند این اجازه را پیدا نمی‌کردند که به تلویزیون بروند و پاسخ او را بدهند. به این ترتیب محمود احمدی‌نژاد که خود را از درون نیروهای اصولگرا و با حمایت‌های آشکار برخی نهادها به قدرت رسید، در هر دو دوره خود را در جایگاه اپوزیسیون نظام نشاند و توانست آرای مخالفان را به سبد خود بریزد. نکته حائز اهمیت اینجاست که بنا بر گفته رحیم‌مشایی، در این دوره احمدی‌نژاد فقط ۴ میلیون رای ایجابی داشت و نه بیشتر. به عبارتی احمدی‌نژاد نه تنها نتوانست آرای دوره قبل خود را به لحاظ کیفی ارتقا دهد، بلکه به لحاظ کمی نیز دچار ریزش نیرو شده است. نکته دوم به آرای جناح رقیب احمدی‌نژاد برمی‌گردد. درتحلیل رحیم‌مشایی، ۱۳میلیون‌نفری که به اصلاح‌طلبان رای داده‌اند، فقط دولت احمدی‌نژاد را زیر سوال بردند، در حالی که ۲۰میلیون نفر ازکسانی که به احمدی‌نژاد رای دادند منتقد نظام هستند.

اما به رغم این نگاه تامل برانگیز، حامیان آقای احمدی‌نژاد بلافاصله بعد از انتخابات، شرایط را بحرانی جلوه دادند و در نشریات خود به توجیه بازداشت‌ها و دستگیری‌های پس از انتخابات پرداختند. آیا اگر کسی منتقد دولت احمدی‌نژاد بود ولو ۱۳ میلیون‌نفر، باید آنها را بازداشت‌کرد و به آنها گفت که درصدد انقلاب رنگی یا کودتای مخملی بودند؟ به این ترتیب این خبر کوتاه، نگاه جدیدی را عرضه کرد. اول آنکه احمدی‌نژاد ۴ میلیون‌ رای داشته است. دوم ۲۰میلیون ‌از کسانی که به او رای داده‌اند به ادعای رحیم‌مشایی، منتقد نظام هستند و ۱۳میلیون نفر که به اصلاح‌طلبان رای داده‌اند فقط منتقد احمدی‌نژاد هستند.در همین زمینه
علی مطهری: مشکل عمده احمدی‌نژاد این است که او باید تکلیفش را با ولایت‌فقیه روشن کند. نمی‌شود که وی دو ولایت داشته باشد، از طرفی بگوید که من ولایت‌فقیه جامع‌الشرایط را پذیرفته‌ام، از طرفی هم ولایت شخصی مثل مشایی را پذیرفته و بین این دوتا گرفتار شده است. بالاخره انسان نمی‌تواند قلبش به دوجا اختصاص داشته باشد.

[ بدون نام ] جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 03:15 ب.ظ

2:13 صبح جمعه، 23 مرداد 1388
انتقاد کروبی از موضع‌گیری عجولانه لاریجانی درباره موضوع تجاوز در زندان‌ها
کروبی: سند و شاهد دارم، از ترس از دست دادن پست و مقام موضع نگیرید
انتشار نامه‏ی مهدی کروبی به رئیس مجلس خبرگان، واکنش‏هایی عمدتا عجولانه از سوی مهره‏های وابسته به دولت کودتا به دنبال داشت. دامنه‏ی این واکنش‏ها حتی شخصیت‏های معتدل‌تری چون علی لاریجانی و امیررضا خادم را نیز دربر گرفت و آن‏ها را وادار به موضع‏گیری‏هایی عجولانه و غیر منطبق با واقعیت کرد که در شرایط فعلی به نظر می‌رسد نتیجه‏ای جز سرپوش‏گذاشتن بر تخلفات گسترده نداشته باشد. حال در پی این موضع‏گیری‏ها، مهدی کروبی در مصاحبه‏ای با سحام نیوز، ارگان رسمی حزب اعتماد ملی، ضمن اعلام خبر دستور پی‏گیری این نامه از سوی رئیس قوه قضائیه، به تهمت‏های بی‏اساسی که در این مورد به وی وارد شده است پاسخ داده و جزئیات جدیدی از فجایع صورت گرفته در زندان‌ها را مطرح کرده است.



به گزارش سحام نیوز، دبیرکل حزب اعتمادملی، در پاسخ به افرادی که وی را به خاطر نگارش این نامه مورد انتقاد واعتراض شدید قرار دادند گفت: "کسانی که این روزها به دنبال جوسازی هستند، (بهتر است) فضایی امن و آرام را ایجاد کنند و هیاتی مستقل و بی‏طرف را مسئول رسیدگی به این ماجرا کنند و بعد خواهند دید افرادی که این مسائل را به بنده منتقل کرده‏اند می‏آیند و شکایت خود را آنجا مطرح می‏کنند. البته افرادی در این هیات قرار گیرند که کسانی که مورد آزاد قرار گرفته‏اند و شکایتی دارند نسبت به ان‏ها اعتماد داشته باشند و مسایلی که برایشان روی داده را با ان‏ها در میان بگذارند و البته (بتوانند) اطمینان داشته باشند که این هیات نیز تا آخر از حقوق آنها دفاع می‏کند."

مهدی کروبی همچنین در توضیح علت نگارش این نامه به هاشمی رفسنجانی به عنوان رییس مجلس خبرگان تصریح کرد: "من برای نگارش این نامه به آقای هاشمی دلایل بسیاری داشتم. نخست اینکه ایشان از ارتباط نزدیکی با رهبری برخوردار هستند و بنابراین مطمئن هستم که این مسائل را به ایشان منتقل می‏کنند. از طرف دیگر خود آقای هاشمی رفسنجانی نیز انتقاداتی را به حوادث اخیر داشت و در نماز جمعه نیز تا حدودی گلایه‏های خود را مطرح کرد و حتی درخواست کرد تا زندانیان را آزاد کنند. همچنین من طی هفته‏های گذشته نامه ای را به وزیر اطلاعات و رییس قوه قضائیه نوشته بودم و بنابراین تصمیم گرفتم که این نامه را به ریاست مجلس خبرگان و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بنویسم. در عین حال بنده از قبل از آغاز حرکت نهضت انقلاب با آقای هاشمی آشنا بودم و همواره از قبل و پس از انقلاب با ایشان همکاری و رفاقت داشته‏ام و من از این حق برخوردارم که به ایشان نامه بنویسم. البته این ارتباطی به اختلاف سلیقه من با آقای هاشمی ندارد چرا که هرچند ما با هم اختلاف دیدگاه داریم ولی من معتقدم که ایشان از جایگاه خاصی برخوردار است که شاید بتواند کاری کند. همین آقایانی که امروز به آقای هاشمی رفسنجانی هتاکی و انتقاد می‏کنند شاید از یاد برده‏اند که ایشان از نزدیک‏ترین یاران امام بوده‏اند و حتی زمانی که قرار بود حکم مهندس بازرگان خوانده شود در مراسمی که همه ما حضور داشتیم ایشان کنارامام نشستند و متن حکم را قرائت کردند."

وی با اشاره به ادعاها در مورد انتشار عمومی زودتر از موعد این نامه گفت: "من هنگامی که به ایشان نامه نوشتم انتظارم این بود که با توجه به ابعاد فاجعه‏آمیز این مسائل در مدت زمان کوتاهی ایشان پاسخ این نامه را بدهند. البته از نامه هم دو نسخه تهیه شد، که یکی نزد ایشان و دیگری نزد بنده بود. لیکن بعد از ده روز آقای هاشمی به این نامه پاسخی ندادند. البته این به معنای گلایه از آقای هاشمی رفسنجانی نیست، بلکه من احساس کردم که ایشان بنابر شرایط فعلی و وضعیتی که در آن قرار دارد نمی‏خواسته که وارد این معرکه شود. من هم بنابر نگرانی نسبت به اخباری که مدام به من می‏رسید این نامه را منتشر کردم. البته بعد متوجه شدم که ایشان نامه را به آقای هاشمی شاهرودی ارجاع داده است و ایشان نیز دستور رسیدگی به این نامه را صادر کرده و از آقای دری نجف آبادی دادستان کل کشور خواسته که با من تماس بگیرد و نفراتی را نزد من بفرستد تا نظرات مرا دریافت کرده و به آن‏ها منعکس کند."
کروبی همچنین افزود: "هنگامی که این نامه منتشر شد، برخوردهای متفاوتی صورت گرفت. برخی استقبال کردند، چرا که می‏گفتند این باعث شد تا فضا به گونه‏ای شود که کسانی که در این باره مطالبی داشتند آن را مطرح کنند. مانند خبری که یک خانم سنندجی آن را مطرح کرد که من از ذکر نام ایشان خودداری می‏کنم و آقایان می‏توانند به سایت‏ها مراجعه و در این باره آگاهی بیشتری کسب کنند. البته در کسانی هم بودند که از انتشار این نامه برآشقتند و قصد دارند تا فضایی را ایجاد کنند که کسی جرات بیان مطالبی در این باره را نداشته باشد. یعنی فضایی ایجاد شود که اگر بچه‏های مردم را می‏کشند و یا کسی را در زندان مورد اهانت قرار می‏دهند، خانواده‏هایشان را در مقابل در زندان تهدید کرده و کتک می‏زنند، به خانه‏های مردم می‏ریزند و به اموال آن‏ها خسارات وارد می‏کنند، کسی جرات طرح این مطالب را نداشته باشد."

وی در ادامه گفت: "چرا به جای اینکه چنین فضای رعب و وحشت را ایجاد کنند تا مردم را به سکوت بکشانند فضایی را ایجاد نمی‏کنند تا اگر مسائلی در این باره وجود دارد و کسانی که شکایاتی دارند آن را در فضای آزاد و امن مطرح کنند. بهتر نیست به جای آنکه برخی در برابر انتشار این نامه چنین موضعگیری و فحاشی کنند به بررسی اصل ماجرا بپردازنند، نه اینکه هنوز کمیته پیگری مجلس تشکل نشده است، بگویند که محتوی این نامه کذب محض است. به نظر من باید مسئولان با شنیدن چنین مسائلی ناراحت باشند. اخر شما فضایی ایجاد کرده‏اید که کسانی که مورد آزار قرار گرفته‏اند جرات طرح این مباحث را ندارند و حتی شاید در شرایطی قرار گیرند که بیایند و بگویند که در زندان به ما نماز شب یاد می‏دادند و هیچ شکنجه‏ای هم روی نداده است."
کروبی سپس به فضایی که در این چند سال اخیر شکل گرفته است اشاره کرد و گفت: "در جامعه‏ای که قتل‏های زنجیره‏ای روی می‏دهد و مردم را می‏کشند و جنازه‏هایشان را در کنار خیابان رها می‏کنند و یا در جامعه‏ای که مصطفی مولایی، مسئول دفتر بنده را ربوده و در کیسه می‏اندازنند و کتک می‏زنند دیگر چطور افراد جرات داشته باشند که بیایند و این مسائل را مطرح کنند. در جامعه‏ای که زنی را در (خیابان) پاسداران با آن وضعیت به قتل می‏رسانند، دیگر چگونه مردم احساس امنیت کنند. متاسفم از اینکه مردمی را که به بهانه اعتراض به یک انتخابات بازداشت کرده‏اند مورد شکنجه قرار داده‏اند که من شنیده‏ام که افراد را در کهریزک لخت می‏کردند و چهار دست و پا می‏نشاندند و سوار آن‏ها می‏شدند و به آنها می‏گفتند که صدای حیوانات در بیاورید. این مایه تاسف جمهوری اسلامی است. برخی دیگر را لخت کرده‏اند و روی هم خوابانده‏اند و آب روی آن‏ها ریخته‏اند. حتی هنگامی که افراد را شکنجه می‏کرده‏اند به آن‏ها می‏گفتند با صدای بلند بگویید که مادرتان .... است، مانند زمان قتل‏های زنجیره‏ای که به افراد می‏گفتند بگویید که من فرزند مادرم نیستم و سپس آن‏ها را کتک زده و در بیابان‏ها رها می‏کنند. واقعا من از طرح چنین مباحثی احساس شرم می‏کنم. فراموش نکنیم که مردم ما در جامعه‏ای زندگی می‎کنند که خانم دکتر بنی یعقوب را به اتهام ارتباط با مردی می‏گیرند و سپس جنازه‏اش را تحویل می‏دهند. آیا شما وجود اینها را کتمان می‏کنید؟ امروز به جای اینکه این مسائل را پیگیری کنید بدون آنکه تحقیقاتی در صحت و یا سقم مطلبی انجام شود به دفاع از این عملکردتان می‏پردازید؟"

وی تاکید کرد: "هنگامی که حضرت علی‏(ع) توسط ابن ملجم مورد ضربت قرار گرفت، حضرت تاکید کردند که مراقب فردی که او را مورد حمله قرار داده باشند و گفتند که چنانچه من زنده نماندم برای قصاص به او یک ضربه بزنید. ولی اینک شاهد هستیم در حکومتی که حکومت عدل علی(ع) الگوی آن قرار دارد، جوانی را به خاطر شعاری که سر داده است با باتوم به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‏دهند و طوری برخورد می‏کنند که حتی برخی از آن‏ها جان می‏بازند. آیا این رفتارها با حکومت عدل علی (ع)‌ و دین اسلام که دین رافت است سنخیت دارد؟"

کروبی با اشاره به توجه امام به چنین مسائلی گفت: "هیچ‏گاه یادم نمی‏رود هنگامی که لطف‏الله میثمی به دستور مرحوم لاجوردی بازداشت شده بود همسرش نزد من آمد و گفت که به خاطر شرایط فیزیکی‏اش نمی‏تواند حتی آشغال گوشه چشم خود را پاک کند. من پس از دیدار با همسر او به همراه احمد آقا به نزد امام رفتم و عین کلام همسر میثمی را مطرح کردم که امام فورا دستور آزادی او را صادر کردند. این درحالی است که اکنون شنیده می‏شود که در برخی از زندان‏های زنی که شنیده شده باردار است اینک دچار ناراحتی کلیه شده و یا زندانیان سیاسی را به بند معتادین منتقل کرده‏اند. می‏گفتند که زندان ها کانون آدم‏سازی هستند ولی این طوری آدم‏سازی می‏شود که هنگامی که فردی را بازداشت می‏کنند به او می‏گویند تو را به کهریزک می‏فرستیم که آدم شوی و زندانیان سیاسی را ارازل و اوباش محسوب می‏کنند. آخر این طوری می‏توان آدم‏سازی کرد؟"

وی با انتقاد از اینکه رییس مجلس و رییس کمیسیون امنیت ملی که رییس کمیته پیگیری وضعیت آسیب‏دیدگان حوادث اخیر است بدون هیچ پشتوانه تحقیقاتی به تکذیب اصل ماجرا پرداخته‏اند گفت: "من پیشنهاد کردم که مسولیت پیگیری این حوادث را می‏پذیرم، هرچند که این مسولیت برایم افتخارآور نیست، بلکه برایم زجرآور است. ولی قصد دارم تا حقایق کشف شود و هیاتی مستقل و بی‏طرف تشکیل شود تا فضایی ایجاد شود که کسانی که مورد آزار قرار گرفته‏اند خودشان بیایند و این مسائل را بازگو کنند تا ریشه این فسادهای اخلاقی و شکنجه‏های قرون وسطایی خشکانده شود. نه اینکه مسئولان پیگیری این حوادث در مجلس شورای اسلامی در مدت 24 ساعت و قبل از اینکه کمیته پیگیری جلسه‏ای تشکیل دهد به تکذیب محتوای این نامه یپردازنند. من ضمن احترام به ریاست مجلس هشتم جناب آقای دکتر لاریجانی که نسبت به ایشان و پدرشان و پدر خانم ایشان ارادت ویژه‏ای دارم و آقای علاءالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم، می‏گویم که قبل از آنکه در اظهار نظری شتاب‏زده اصل ماجرا را تکذیب کنید حداقل با بنده تماسی می‏گرفتید یا از من می‏خواستید که نفراتی را نزد شما بفرستم، شاید من اطلاعاتی در این رابطه داشتم. آخر چطور می‏شود که بدون آنکه تحقیقی صورت گیرد و جلسه‏ای تشکیل شود می‏گویید این ماجرا کذب محض بوده است. شما حداقل تحقیق می‏کردید تا ببینید این کسی که این حرف‏ها را زده از روی هوس چنین گفته و یا چون اینکه رای او را در انتخابات نادیده گرفته و تقلب کرده‏اند می‏خواهد برای عقده‏گشایی چنین حرف‏هایی بزند، یا اینکه مطلبی دارد و بر اساس مستنداتی این حرف‏ها را زده و بعد موضعگیری می‏کردید."

کروبی سپس افزود: "در شرایطی که رییس مجلس که سال‏ها من در جایگاه ایشان و دیگر جایگاه‏ها بودم، بدون تحقیق، اصل ماجرا را تکذیب می‏کند، دیگران چطور می‏توانند بیایند و این مسائل را مطرح کنند که در قبال آنچه که گفته‏اند مورد اهانت قرار گیرند و آبرویشان نیز برود. من احساس می‏کنم که این موضعگیری‏های شتاب‏زده تحت فشار صورت گرفته است، زیرا این بزگواران نگران آن هستند که به سرنوشت دیگر دوستان خود در گذشته دچار شوند. آقای لاریجانی نگران است که به سرنوشت دکتر حداد عادل گرفتار شود و او را از ریاست مجلس حذف کنند، آقای بروجردی نگران تکرار سرنوشت دیگر دوستانش چون آقای افروغ است که او را از ریاست کمیسیون حذف کردند و یا حتی سرنوشت قبلی‏ها مثل آقایان مجید انصاری و محتشمی پور. آخر چرا فضایی ایجاد می‏شود که حتی وقتی علی مطهری حرفی می‏زند به او حمله می‏شود و می‏گویند که به پدرش خیانت کرده است، به طوری که حتی کسی دیگر جرات آن را نداشته باشد تا این ماجرا را پیگیری کند."

دبیرکل حزب اعتماد ملی، با گلایه از قضاوت‏های عجولانه درباره این نامه گفت: "نباید این‏قدر شتاب زده درباره محتوی این نامه موضعگیری می‏کردند و شاید بهتر بود که این دوستان نیز به مانند آقای شاهرودی حداقل هیاتی را می‏فرستادند تا اصل ماجرا را از من جویا شود، نه اینکه حرف‏های آقای بروجردی را چهل بار از تلویزیون پخش کنند ولی حتی یک کلمه از حرف‏های مرا پخش نکنند. بهتر بود که آقای لاریجانی همان کمیته تحقیق و پیگیری را نزد من می‏فرستاد، تا من مستندات و مطالبی که دارم را به این کمیته منتقل کنم. من به مسئولان می‏گویم که هیچ‏گاه این فحاشی‏ها و انتقادات من را وادار به سکوت نخواهد کرد، من در این 20 سال گذشته از این درشتی‏ها بسیار شنیده‏ام و تا زمانی که زنده هستم از حقوق مردم دفاع خواهم کرد. شما نمی‏توانید زبان، دست و قلم بنده را بندید. برخی از اربابان مطبوعات به گونه‏ای حرف می‏زنند که گویی با جبرئیل امین حشر و نشر دارند و او برایشان گزارش می‏آورد این‏ها قصد دارند تا فضا را به اندازه‏ای سنگین کنند که دیگر کسی جرات حرف زدن نداشته باشد. این‏ها همان کسانی هستند که نمی‏گذاشتند تا اصل ماجرای قتل‏های زنجیره‏ای برملا شود و افراد را می‏کشتند و سپس پرونده‏های فساد اخلاقی برای آنان درست می کردند و به آن‏ها تهمت می‏زدند."

کروبی در پاسخ به افرادی که ادعا کرده‏اند استنادات این نامه تلفن‏های خوانندگان روزنامه اعتمادملی بوده است گفت: "من از این سخنان تعجب می‏کنم. حتی یک بار هم از طرف روزنامه، تلفن خوانندگان را به من منتقل نکرده‏اند. البته تلفن‏هایی در این باره به روزنامه شده است که پس از انتشار این نامه بوده و قبل از آن تماسی در این باره نبوده‏است. به این آقایان می‏گویم که مستندات من کسانی بوده‏اند که نزد من آمده‏اند که یا خود مورد آزار قرار گرفته بودند و یا اینکه شاهد بوده‏اند و یا کسانی نزد آن‏ها اقرار کرده بودند. من آدمی نیستم که بدون آنکه مستنداتی داشته باشم و بنابر یک تلفن و یا اینکه کسی حرفی را بدون پشتوانه به من زده باشد چنین نامه‏ای بنویسم."

رئیس اسبق بنیاد شهید، همچنین در واکنش به مسائلی که درباره نحوه عملکرد وی در آن بنیاد از سوی رسانه‏های حامی کودتا مطرح می‏شود گفت: "طرح این مسائل اهمیتی ندارد و طرح این موضوعات نشان‏دهنده این است که من پرونده‏ای ندارم که بخواهند آن را مایه تخریب من قرار دهند. بنابراین به داستان‏سرایی درباره عملکردهای مدیریتی من می‏پردازنند. درحالیکه کسانی که بنده را می‏شناسند و با من همراه بوده‏اند همیشه از من حمایت کرده‏اند. بنده دو بار از ریاست بنیاد شهید استعفا دادم. نخست بعد از فوت امام، که از حج و بنیاد شهید استعفا دادم. ولی رهبری نپذیرفت. سپس در سال 71 استعفا دادم که با اصرار من رهبری قبول کردند. البته بیت امام و دفتر رهبری از جمله آقای محمدی گلپایگانی به خوبی در جریان این ماجرا قرار دارند. خدا رو شکر که پس از گذشت 18 سال هنوز اکثریت خانواده شهدا ارتباط خودشان را با من حفظ کرده‏اند و من به این آقایان پیشنهاد می‏کنم به جای اینکه خانواده‏های شهدا را وارد این دعواهای سیاسی کنند بهتر است که دو ماه دیگر از همین مسئول جدید بنیاد شهید بپرسند که کارمندان و خانواده‏های شهدا از مدیران این بنیاد هنوز نام چه کسی را بیشتر از دیگران به خوبی یاد می‏کنند. من ازآقایان خواهش می‏کنم که دیگر این خانواده‏های معزز شهدا را که با فداکاری‏های آن‏ها این نظام به پیروزی رسید و تثبیت شد را وارد این دعواهای سیاسی نکنند. آن‏ها به اندازه کافی خودشان مشکلات دارند و دیگر نباید آن‏ها را وارد این قضایا کرد. من مطمئن هستم که اکثر این خانواده‏ها از وضعیتی که در جامعه حاکم شده است رنج می برند."

کروبی با اشاره به نیات کسانی که این روزها علاقه خاصی به راه‏اندازی دعواهای سیاسی دارند و اصلاح‏طلبان را به تنش‏زایی در کشور متهم می‏کنند گفت: "نزاع بر سر این است که ما مخالف نظام هستیم، ولی من این را می‏گویم که ما مدافع نظام جمهوری اسلامی با قرائت امام هستیم. ما می‏گوییم که جمهوریت و اسلامیت باید در کنار هم باشد ولی آن‏ها می‏گویند که رای مردم زینت است و حتی این روزها یکی از آن‏ها گفته که اطاعت از احمدی‏نژاد اطاعت از خداست که البته من می‏گویم این حرف‏ها دربرابر همان پول‏هایی است که به موسسه وی سرازیر می‏شود. از سوی دیگر یکی از نزدیکان آقای احمدی‏نژاد می‏گوید که او تنها چهار میلیون رای دارد و 20 میلیون باقی مانده منتقد به اصل نظام هستند. من همین‏جا می‏گویم که هیچ رییس‏جمهوری، نه آقای احمدی‏نژاد و نه قبلی‏ها و یا بعدی‏ها نماینده‏ی خدا بر روی زمین نیستند و نمی دانم این چه حرف‏هایی است که زده می‏شود. زمانی برای ناصرالدین‏ شاه بادمجان می‏آورند، فردی که از نزدیکان وی بوده به تعریف از بادمجان می‏پردازد و ناصرالدین شاه نیز از آن می‏خورد. هنگامی که قصد خروج از اتاق را داشته است از زیاد خوردن بادمجان دل درد می‏گیرد و آروغ می‏زند. در همین زمان همان فرد شروع می‏کند در مورد بدی بادمجان سخن گفتن. ناصرالدین شاه به وی می‏گوید که تا حالا تو از فواید آن سخن می گفتی، حالا چه شده که در مذمت آن حرف می زنی. آن فرد می‏گوید آن موقع شما خوشتان می‏آمد، بنابراین من خوب می‏گفتم. ولی حالا شما بدتان آمده، من باید در مزمت بادمجان سخن بگویم. حالا به نوعی شاهد تکرار چنین وقایعی هستیم. من خودم به خانواده‏های شهدا توصیه می‏کنم که وارد این نزاع‏های سیاسی نشوند. البته در این جا از آقای ضرغامی قدردانی می کنم که در برابر هتاکی به همسر شهید باکری از او دفاع کرد. ولی همه خانواده شهدا مانند همسر شهید باکری شناخته شده نیستند که از آن‏ها دفاع شود."

در پایان مهدی کروبی تاکید کرد: "من به نسل‏های جوان‏تر می‏گویم که این شرایطی که اکنون در کشور وجود دارد، اهداف و آرمان‏های نظام جمهوری اسلامی با قرائت امام نیست و این رفتارها را به نام اسلام و نظامی که بنیان‏گذار آن امام خمینی بوده است ننویسند. این نظام جمهوری اسلامی همان نظامی است که با فداکاری و ایثارگری‏های بسیاری شکل گرفت. کسانی چون سردار لشکری که 18 سال در زندان‏های بعثی اسیر بودند و یا در جبهه‏ها شهید شدند، کسانی که در تظاهرات‏های قبل از انقلاب به شهادت رسیدند و اکنون نیز خانواده‏هایشان از فضایی که در کشور حاکم شده است رنجیده خاطر هستند. من 20 سال است که برای دفاع از حقوق شهروندی و حقوق مردم به عنوان عضو کوچک این نظام تلاش کرده‏ام و اکنون هم بار دیگر تاکید می‏کنم که این تهمت‏ها و افتراها مرا از راهی که به آن اعتقاد دارم جدا نخواهد کرد."

[ بدون نام ] جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 12:47 ب.ظ

کی میاد آزمونهای دکتر کرمی را با هم بخریم؟

[ بدون نام ] جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 12:46 ب.ظ

کی میاد آزمونهای دکتر کرمی را با خم بخریم؟

[ بدون نام ] جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام بابابزرگ عزیز
من آخرین اخبار مربوط به رزیدنتی و آموزش پزشکی رو در وبلاگم بصورت روزانه میذارم اگر موافق هستید با هم تبادل لینک کنیم البته این لطف شماست چون آمار وبلاگ شما الحمدلله به اندازه کافی بالاست و نیازی به معرفی بیشتر نداره
ممنون میشم
www.dr-mohsen.blogsky.com

یه دوست پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام.همکار غزیر لطفا سوالات ارتقا داخلی هم رو سایت قرار بدین.ممنون از شما.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 12:07 ب.ظ

آقای خامنه ای.خدا وکیلی زندان شما بد تر است یا زندان شاه.شما به عنوان کسی که برای سرنگونی رژیم شاه فعالیت میکردید و توسط ساواک شکنجه و زندانی شدید بهتر از خیلی ها میتوانید قضاوت کنید که شکنجه گران نایب امام زمان وحشی ترند یا ساواکی های رژیم شاه.. ایا انها به شما تجاوز کردند..ایا دهان شما را خرد کردند..ایا به شما قرص های روان گردان خوراندند.. ایا به خانواده شما هتاکی کردند..ایا اعتراف های شما را از تلوزیون پخش کردند..و هزاران ایای دیگر... اگر جواب شما به همه ی سئوال ها مثبت است تازه شما ان کاری را می کنید که رژیمی منفور انجام میداد.

حکیم چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 07:43 ب.ظ

با این اوصاف که تو شرح دادی بعد از ۵ سال کندم دیر شده چیبگم وا لا! ولی غیر ممکن غیرممکنه!
پس فقط بخوان و بخوان و بخوان وبه خدا اید داشته باش .
اگر امسال موفق نشی سال دیگه حتما برنده ای.تازه خیلی ها وضعشون مثل تو است نگران نباش.موفق باشی

به تازه وارد چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 05:26 ب.ظ http://www.dastyarii.blogsky.com

به وبلاگ زیر مراجعه کن

تازه وارد چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام همکاران محترم
من از 22 مرداد می خوام تازه شروع به درس خوندن کنم.پایه خوبی هم ندارم .همه کار و زندگیم رو هم تعطیل کردم که شروع به درس خوندن کنم.اما برای شروع و راهنمایی خواستن با چند نفر که صحبت کردم همه می گفتن واسه شروع دیره و نمی رسی و خودشونم کلی از درسا رو خونده بودن.خلاصه این که الان منم و کلی درس تازه بعد از 5 سال فارغ التحصیلی و کلی کلی کلی استرس.
می تونم ازتون خواهش کنم راهنماییم کنید
راستش من از فردا 5 شنبه 22 مرداد همه کار و زندگیم تعطیل و آماده درس خوندن میشه.
آیا می تونم امسال رشته و شهر خوب قبول شم یا نه؟
اینم بگم که خیلی کندم تو درس خوندن
از همتون ممنونم اگه راهنماییم کنید
برای همه آرزوی موفقیت می کنم
منم بسم الله

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 09:57 ق.ظ http://www.leo.mycroc.com/

http://www.leo.mycroc.com

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 01:05 ق.ظ

دوستان عزیز کسی آدرس آنتی فیلتر داره؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 11:39 ب.ظ

از دوستان عزیزی که امسال باتلاش خودشون وبدون سهمیه قبول شدن می خوام باشروع دوره از شهریور ماه نمرات همدوره ایهاشون رو که با سهمیه مدیران ومازاد قبول شدن رو پیگیری کنن متوجه میشن که اونا با چه نمره های کمی حدودا ۱۰۰ تا ۱۵۰ نمره کمتر قبول شدن. از اونا می خوام افشاگری کنن.اید واقعا بی عدالتیه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 09:51 ب.ظ

بابا بزرگ عزیز! نمی دونی ایا امسال هم سهمیه ظالمانه مازاد ومدیران وجود داره یا نه؟ در طی این ۳ سال اخیر با نمره های زیر ۳۴۰ رشته های اعصاب گوش وحلق قلب رادیو ارتو قبول شدن.اکه امسال هم ادامه داشته باشه که کار ما بدون سهمیه ها بسیار سخته. لطفا راهنمایی کن.

بابا بزرگ سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 08:43 ب.ظ

ممنون اسماعیل خان از لطفت. راستش مشغول مطالعه و سایر امورات زندگی هستم بخاطر همین نمی تونم زیاد در خدمت دوستان باشم
منتظران عزیز
احتمال قبولی هر دو تای شما هنوز است ولی کار را بخدا بسپارید که مصلحت شما را خدا بهتر از شما می داند و ایمان داشته باشید که
هر چه از او رسد نیکوست
مطمئن باشید که در صورت عدم قبولیِ
فردای بهتری برای شما در نظر گرفته شده است و مابقی به اراده خود شما بستگی دارد

بازم انتظار و انتظار و انتظار سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام
منم امروز زنگ زدم گفتند نفر قبل از من اعلام امادگی کرده اول کمی ناراحت شدم ولی بعد خدا را شکر کردم و یک خدا پدرت را بیامرزد برای نفر قبلی فرستادم اینجوری بهتره چون معمولا در مرحله دوم افراد انصرافی بیشتر است و احتمال قبولی در رشته بهتر از بیهوشی ودر شهری بهتر از شهر کنونی بیشتر است.من که اصلا طا قت 4 سال دوام اوردن در این شهر را نداشتم. در هر حال دوباره باید منتظر باشیم و امیدوار به الطاف خداوندی.

[ بدون نام ] دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 10:13 ب.ظ

rasti 2 ta pme ghabli az dr hamid!bud montazer javabamaaaaaaaaaaaaaaaaaa
mersi

[ بدون نام ] دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 10:12 ب.ظ

vali bekhoda migam begin hesabe amalo chun az unayiam k bayad kelid bekhoram be khatere masael khunevadegi bayad ghabul sham vali begin hesab amalo

[ بدون نام ] دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 10:10 ب.ظ

salam khedmate dustan
man avali salame mikham em bedam
az alan shoru konam dire kheili naomidam dustam migan hame kheili khundan man taze jozveha ro gereftam parsiano az f25 mordad taze shoru konam dir nis?sob ta zohram sare karam omidi hast ke shoru konam?age az atrafian khabar darin migin cheghad khundan ke ma ham holi bekhorim

رزیدنت درماتولوژی۸۸ دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام رادیو اهواز و خسته نباشید پدر بزرگ جون.
منتظر جون اصلا نگران نباش من در ذخیره ۲ اسسمم واسه نورو پارسال در اومده بود ولی اونایی که جلو من بودن اومدن.... وای من خیلی ناراحت بودم نمی دونی.... خیلی نا امید بودم
اون لحظات خیلی سخت می گذشت!ولی ۳ ماه بعد دوباره امتحان دادم و رشته مورد علاقه ام رو با افتخار قبول شدم الان واقعا خدارو شکر میکنم......توکل کن به خدا ایشالا هر چی خیرو صلاحتون اتفاق بیوفته اگه هم نشد با پشتکار بیشتری تلاش خواهی کرد.....موفق باشی عزیزم

رادیو اهواز دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 07:30 ب.ظ

منتظر جان نگران نباش مرحله ی بعدی اعلام جایگزین هم هست
معمولا در مرحله ی دوم تعداد بیشتری جایگزین اعلام می شه
ایشالا رشته و شهر بهتری قبول می شی

Montazer دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 07:21 ب.ظ

Omidvar jan,bababozorge aziz va hamkarane mohtaram salam!man baraye sabte nam elame amadegi kardam vali nafare ghabl az man ham elame amadegi karde!!yani dige hame chi tamoom shode?!hala bayad che kar konam?moaffagh bashid.

رادیو اهواز دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 03:28 ب.ظ


سلام دکتر بابا بزرگ، خوبین؟

سلام درماتولوژیست عزیز،
هنوز هم اینجا هستی؟
می تونم بپرسم چه شهری قبول شدی؟

رزیدنت درماتولوژی۸۸به رادیو اهواز دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام رادیو جون ایشالا درست میشه احتمالش هست منم از اول مهر قرار باشه شروع کنم........ ولی من حوصلم سل لفتههههههههههههههههههههههه

[ بدون نام ] دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 02:08 ب.ظ http://www.dastyarii.blogsky.com

تست

بابا مردم از بی خبری کجایید؟؟؟؟؟ دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام همکاران دوستان بچه های عزیز :
کجایید؟چرا دیگر کسی به اینجا سر نمی زند ؟؟؟
مشغول پول پارو کردنید یا درس خواندن ؟
امیدوار و منتظر عزیز شما اعلام امادگی برای ثبت نام رزیدنتی کردید یا خیر؟ذخیره های محترم دیگرچطور؟
امیدوارم همگی موفق باشید.

اسماعیل یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام بر پدر بزرگ . بابا بزرگ نبینمت بی حال شده باشی و تو خودت رفته باشی انشاللله که دماغت چاق باشه و برامون پند و نصیحت تند و تند بنویسی . مارو از لذت هم صحبتیت محروم نکن . قربونت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد