خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

شمارش معکوس تا امتحان - هفته بیست و پنجم: درس هفتم

 خدایا چرا؟.  

 

نظرات 58 + ارسال نظر
کمک کمک کمک . . . جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام دوستان
لطفا به یاران و دست اندرکاران بگین واسه شهرستانها هم محل و ساعتی را تعیین کنند تا به صورت سراسری در راهپیمایی ها شرکت کنیم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:29 ب.ظ

مشاور سابق ارتباطات رئیس مجمع تشخیص در گفتگو با فارس:
در انتخابات 84 هم مهدی هاشمی برخلاف نظرسنجی‌ها می‌گفت بابا برنده است
خبرگزاری فارس: محمدحسن قدیری ابیانه گفت: همانگونه که در انتخابات سال 84 برخلاف نظرسنجی‌های علمی، مهدی هاشمی می‌گفت بابا برنده است، ادعای وقوع تقلب در انتخابات اخیر نیز تکرار شده است و متاسفانه باز هم بستگان و اطرافیان آقای هاشمی آتش بیار این معرکه ساختگی شده‌اند.

محمدحسن قدیری ابیانه مشاور سابق اطلاع رسانی و ارتباطات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: در اول تیر 1384 و در آخرین روز دور دوم تبلیغات انتخاباتی بین آقایان احمدی نژاد و هاشمی رفسنجانی، رئیس یک نهاد نظر سنجی افکار عمومی که گرایش به شدت ضد احمدی نژادی داشت، برای من که مشاور اطلاع رسانی و ارتباطات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بودم، نتایج نظر سنجی روز قبل را ارسال کرد تا آن را به رئیس مجمع تشخیص مصلحت ارائه کنم. آخرین نظر سنجی روز سه شنبه انجام شده بود و نتیجه آن چهار شنبه صبح جمع بندی و حدود ظهر بدست اینجانب رسید. جلسه ستاد انتخاباتی آقای هاشمی، در مجمع تشخیص در حال برگزاری بود.
وی افزود: در آخرین نظر سنجی آمده بود که احمدی نژاد حدود 5 تا 6 میلیون رای بیشتر از هاشمی دارد. مطمئن شدم که ایشان در انتخابات شکست فاحشی خواهند خورد. گروهی پیشنهاد می کردند که آقای هاشمی برای جبران اختلاف آرا دست به هنجار شکنی بزند. از اینکه چنین افرادی خود را طرفدار آقای هاشمی می دانند و در ستاد ایشان جمع شده اند به شدت متاثر بودم. از آمارها کپی گرفتم و وقتی مهدی هاشمی از جلسه بیرون آمد آن را به وی دادم تا در جلسه تحویل آقای هاشمی دهد و گفتم ایشان چند میلیون رای از احمدی نژاد عقب است. او گفت من این آمار را قبول ندارم و بابا برنده است! مطمئن شدم که آمار را تحویل آقای هاشمی نخواهد داد.
قدیری ابیانه تصریح کرد: لذا بلافاصله مشغول به تهیه گزارشی شدم و ضمن آوردن آمار مذکور فاصله چند میلیونی و شکست وی را حتمی دانستم و تاکید کردم که بسیاری از افراد مومن و وفادار به انقلاب اسلامی این تصور برایشان ایجاد شده است که ایشان رو در روی رهبری قرار گرفته و در صدد تضعیف جایگاه ولایت فقیه هستند و این امر آنها را از ایشان دور خواهد کرد و پیشنهاد دادم تا بر اموری تاکید کنند که همراهی ایشان با مقام معظم رهبری را به اثبات برساند و تاکید کردم که این امر می تواند تا حدودی آراء را جلب نماید ولی تاکید کردم که با این وجود با اختلاف چند میلیون نفر در انتخابات شکست خواهند خورد و باید خود را آماده چنین واقعیتی بنمایند.
وی ادامه داد: منتظر شدم تا جلسه تمام شود و وقتی همه رفتند قبل از اینکه آقای هاشمی بیرون بیایند نامه را از طریق دفترشان تحویل دادم.
شب به صدا و سیما رفتم تا از نزدیک شاهد آخرین مناظره زنده تلویزیونی باشم. از ایشان قبل از ورودشان به سالن مصاحبه پرسیدم که آیا گزارش آخرین نظر سنجی را که برای ایشان در نامه نوشتم دیده اند یا خیر که تایید کردند.
قدیری تصریح کرد: با پایان مصاحبه از ایشان جدا شده و با چند تن از دوستان صدا و سیما دیدار کردم. ساعت 2 نیمه شب از صدا و سیما خارج شدم و به منزل برگشتم.
مشاور سابق اطلاع رسانی و ارتباطات هاشمی رفسنجانی گفت: پنج شنبه تبلیغات انتخاباتی ممنوع بود. جمعه سوم تیر انتخابات با شکوه تمام برگزار شد. به چند جا سر کشیدم. انتخابات در کمال نظم و صحت برگزار شد؛ با توجه به حرفهایی که می شنیدم و صحنه هایی که از برخی اطرافیان آقای هاشمی می دیدم، می دانستم که مخالفین احمدی نژاد دم از تقلب خواهند زد و حاضر به پذیرش شکست نخواهند بود.
نتیجه انتخابات همان شد که در آخرین نظرسنجی پیش بینی شده بود و احمدی نژاد با 17 میلیون رای در مقابل 10 میلیون رای پیروز انتخابات شد. اما همانطور که انتظار می رفت متاسفانه زمزمه تقلب در انتخابات توسط اعضای ستاد و بستگان ایشان سر داده شد حال آنکه تردیدی در پیروزی دکتر احمدی نژاد نبود.
قدیری ابیانه با بیان اینکه هنوز هم برخی از بستگان آقای هاشمی دست از ادعای بی اساس تقلب دست بر نمی دارند، اظهار داشت: ادعای وقوع تقلب در انتخابات اخیر نیز تکرار شده است و متاسفانه باز هم بستگان و اطرافیان آقای هاشمی آتش بیار این معرکه ساختگی شده اند و این در حالی است که بسیاری از تحلیل گران بیطرف خارجی نیز از قبل بر اساس نظر سنجی ها، پیروزی قاطع آقای احمدی نژاد را پیش بینی کرده بودند.
وی افزود: مطابق با گزارش رسانه های گروهی، خبرگزاری فرانسه نوشت؛ سازمان غیردولتی «ترور فری تومارو» که یک سازمان تخصصی در زمینه مطالعه افکار عمومی است در آستانه انتخابات ایران یک نظرسنجی تلفنی در 30 استان انجام داده است و بر پایه نظرسنجی خود اعلام کرد احمدی نژاد دو برابر بیشتر از مخالفانش رای بدست آورد.
وی تصریح کرد: خبرگزاری «رویترز» نیز در همین زمینه با تایید این مطلب که احمدی نژاد در آستانه انتخابات در نظرسنجی ها جلوتر از رقبای خودش بوده است نوشت «دو شرکت غیردولتی آمریکا طی یک نظرسنجی تلفنی سرتاسری در ایران اعلام کرد احمدی نژاد با نسبت دو بر یک از موسوی پیش است.»
قدیری ابیانه ادامه داد: مطمئن هستم که اطرافیان موسوی و خود وی و همسرشان می دانند که پیروز انتخابات نیستند و قطعاً نظر سنجی های واقعی گروه های هوادار وی نیز این واقعیت را نشان داده اند ولی موسوی را بازی داده و به او پیروزی را القاء نموده اند. از دو حال خارج نیست یا اینکه او را محاصره کرده اند و به وی اجازه اطلاع از حقایق را نداده اند که البته بعید نیست و این خود نشانه ضعف است و یا اینکه او می داند که شکست خورده است و حال که پس از دو دهه سکوت وارد میدان شده و طوری عمل کرده که تمام آبروی خود را به انتخابات گره زده است، می داند در انتخابات شکست خورده و علی رغم آن، مصالح ملت را فدای وجهه خود کرده است.
وی خاطرنشان کرد: جدا جای سوال است که چگونه وی در تبلیغات انتخاباتی خود را وفادار به قانون و رعایت آن می داند و پس از شکست مردم را دعوت به تظاهرات غیر قانونی می کند، در حالی که می داند مورد حمایت بیگانگان قرار گرفته و این تظاهرات به دست عوامل بیگانه به آشوب کشیده می شود. چگونه است که خود را پیرو خط امام (ره) می نامد و این رهنمود حضرت امام (ره) را که تأکید فرمودند که "اگر دشمنان از شما خشنود بودند بدانید در بیراهه هستید " را نادیده می گیرند. آیا موسوی نمی داند که رادیو آمریکا، رادیو اسرائیل و بی بی سی سنگ او را به سینه می زنند و مواضع او را تکرار می کنند؟
قدیری ابیانه با اشاره به سخنان همسر موسوی، گفت: زهرا رهنورد نیز در مصاحبه با شبکه بی بی سی انگلستان به مهمترین دلایل تقلب در انتخابات اشاره کرده و گفته است «یک سری نقاطی هستند که اصلا مشخص است که خودش ملاک تشخیص نادرست بودن نتایجی است که وزارت کشور اعلام کرده است مثلا آذربایجان و ترک زبان ها هیچ وقت فرزند خودشان را نمی گذارند که به کس دیگری رأی بدهند. ... خود من لر هستم و موسوی هم بارها گفته من داماد لرستان هستم. بنابر این اهالی لرستان موسوی را نمی گذارند به آقای احمدی نژاد رأی بدهند. این دو تا ملاک است و باقی موارد هم شبیه همین است»؛ آخر این چه توهین بزرگ و تحقیری است که در حق مردم لر و ترک روا می دارند؟ یعنی ملاک رای این هموطنان ما به یک نامزد به خاطر داشتن ترک بودن یا همسری لر داشتن است؟ توهینی از این بالاتر نیز به شعور مردم وجود دارد؟
وی افزود: متاسفانه عملکرد اطرافیان آقای موسوی و هاشمی، حماسه بزرگ و شیرین حضور مردم را تلخ کرد اما یقین دارم که این حوادث انقلاب را پایدارتر خواهد کرد و مردم ما آزمونهایی به مراتب سخت تر از حوادث اخیر را با موفقیت پشت سر گذاشته اند. خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند و دست ما را هرگز از دامان ولایت جدا نگرداند.
انتهای پیام/م


/ پنجشنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:15 PM

با نظرسنجی و رصد محبوبیت احمدی نژاد در بین مردم
رسانه‌های جهان قبل از انتخابات پیروزی احمدی‌نژاد را پیش بینی کرده بودند
خبرگزاری فارس: رسانه‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای پیش از آنکه انتخابات ایران برگزار شود پیروزی محمود احمدی‌نژاد را پیش بینی کرده بودند و معتقد بودند وی برای چهار سال دیگر زمام امور در ایران را در اختیار خواهد گرفت.

به گزارش فارس، رسانه‌های معتبر جهانی در پیش‌بینی ‌های خود محمود احمدی‌نژاد را رئیس جمهور بعدی ایران می‌دانستند.
روزنامه عربی زبان القدس العربی در گزارشی پیش از انتخابات ضمن تشریح انتخابات در ایران نوشت که "محمود احمدی‌نژاد " در این انتخابات برای4 سال دیگر با کسب 65 تا 75 آراء رئیس ‌جمهور ایران خواهد شد.
همچنین مرکز TFT آمریکایی-اروپایی در گزارشی نوشت که در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران آرای بخش عمده‌ای از ایرانیان به نفع محمود احمدی‌نژاد خواهد بود.
این نظر سنجی که توسط این موسسه انجام پذیرفته توسط تلفن و از داخل ایران طی روزهای 11 تا 20 ماه می (21 تا 30 اردیبهشت) سال 2009 صورت پذیرفته است. در این نظر سنجی 1001 نفر از 30 استان کشور حضور داشتند و همچنین حاشیه خطایی 1/3 درصدی برای این نظرسنجی در نظر گرفته شده است.
در این نظرسنجی 34درصد از ایرانیانی که مورد سوال قرار گرفتند به "محمود احمدی‌نژاد " رئیس جمهور کنونی ایران رای دادند و "میر حسین موسوی " تنها توانست 14 درصد از آرای پرسش شوندگان را به خود اختصاص دهد و 27 درصد نیز اظهار داشتند که نمی‌دانند به چه کسی رای خواهند داد. دیگر رقبای احمدی نژاد نظیر "مهدی کروبی " و "محسن رضایی " به ترتیب تنها 2 درصد و 1 درصد آرای پرسش شوندگان را به خود اختصاص دادند.
خبرگزاری فرانسه نیز در گزارشی نوشته بود که احمدی‌نژاد شانس بیشتری در مقایسه با دیگر نامزدها برای پیروزی دارد.
این خبرگزاری تاکید کرده بود که احمدی‌نژاد بخت بالای خود را مقابل رقبای خود برای پیروزی در این انتخابات حفظ کرده است.
روزنامه فرانسوی فیگارو نیز در توصیف فضای انتخاباتی کشورمان نوشته بود که قشر محروم جامعه ایران طرفدار احمدی‌نژاد هستند و وی را فردی منتخب و لایق برای ابقا در سمت ریاست‌جمهوری می‌دانند.
روزنامه فرامنطقه‌ای "الشرق‌الاوسط " نیز در گزارشی نوشته بود که محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری کنونی ایران شانس بیشتری برای پیروزی در مقابل میرحسین موسوی رقیب اصلاح طلب خود برخوردار است و این در حالی است که مهدی کروبی و محسن رضائی از شانس کمتری برخوردار هستند.
رسانه‌های آمریکایی نیز پیروزی احمدی‌نژاد را پیش بینی کرده بودند.
روزنامه آمریکایی "وال استریت ژورنال " در گزارشی با اشاره به دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نوشت: احمدی نژاد به احتمال بسیار برای بار دوم نیز به عنوان رئیس جمهور ایران برگزیده می‌شود.
این روزنامه تصریح کرد: رئیس جمهور کنونی ایران اصلی‌ترین کاندیدای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در این کشور است که به احتمال بسیار برای بار دوم نیز به عنوان رئیس جمهور ایران برگزیده خواهد شد.
خبرگزاری آمریکایی "آسوشیتدپرس " نیز در گزارشی از شب‌های پرشور انتخابات در ایران نوشت که احمدی نژاد در شهرستان‌ها و مناطق روستایی ایران طرفداران زیادی دارد.
روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست " نیز دو هفته قبل از انتخابات از پیروزی احمدی‌نژاد خبر داده بود.
این روزنامه سه هفته قبل از انتخابات در نظر سنجی به این نتیجه رسیده بود که اختلاف آرای محمود احمدی‌نژاد با رقیب اصلی وی بیش از دو برابر است.
صهیونیست‌ها نیز از پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات ایران مطمئن بودند.
روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست " در یک گزارش تاکید کرد که احمدی نژاد به عنوان مردی قاطع و سیاستمداری فساد ناپذیر به سمت پیروزی بزرگ در انتخابات ریاست جمهوری ایران حرکت می‌کند.
این روزنامه عبری زبان که تحولات انتخاباتی در ایران را پیگیری می‌کرد در گزارش دیگر محمود احمدی‌نژاد را برای دومین بار پیروز انتخابات آتی ریاست جمهوری دانست.
جروزالم پست به نقل از منابع دیپلماتیک تاکید داشت که نظرسنجی‌ها در ایران نشان می‌دهد که محمود احمدی نژاد پیروز انتخابات خواهد بود.
رسانه‌های هندی نیز پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات را پیش بینی کرده بودند.
پایگاه اینترنتی هندی "نیوکرالا " در گزارشی با اشاره به انتخابات پیش روی ایران نوشت که احمدی نژاد به پیروزی در دور آتی انتخابات ریاست جمهوری در ایران بسیار نزدیک است.
این پایگاه اینترنتی تاکید کرد که رئیس جمهوری کنونی این کشور که خود را خدمتگزار مردم می‌خواند و علاقه به فقرا و قشر ضعیف جامعه‌اش را در دل می‌پروراند، هم اکنون به یک قهرمان ملی برای قشر ضعیف و کارگر جامعه اش بدل شده است.
همچنین در نظر سنجی که در سطح مردم خاورمیانه به عمل آمد پیروزی احمدی‌نژاد پیش بینی شده بود.
پایگاه خبری عربی زبان "المحیط " در گزارشی نوشت: پیش‌بینی مردم منطقه خاورمیانه از نتیجه انتخابات دهم ریاست جمهوری ایران نیز حکایت از پیروزی "محمود احمدی‌نژاد " دارد. در این نظر سنجی 58/60 درصد مردم منطقه احمدی‌نژاد را پیروز این عرصه می‌دانستند.
انتهای پیام/.


/ پنجشنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:16 PM

وزیر پست، تلگراف و تلفن میرحسین موسوی تشریح کرد:
جزییات تازه از حلقه بسته مدیریتی در دولت موسوی و برخورد با تنها روزنامه منتقد
خبرگزاری فارس: سید مرتضی نبوی با بیان اینکه حلقه مدیریت در زمان موسوی تنگ بود و او سعه صدری که بتواند دیدگاه‌های مختلف را تحمل کند را نداشت، تصریح کرد: در آن دوران بنده و احمد توکلی برای اینکه لایحه بودجه را در روزنامه منتشره کرده بودیم به دادگاه فراخوانده شدیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز دوشبنه در مراسم نشست پرسش و پاسخ باشگاه توانا طی سخنانی با اشاره به روند حضور میرحسین موسوی در سمت نخست وزیری گفت: پس از فرار بنی صدر، شهید رجایی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد که وی نیز شهید باهنر را به عنوان نخست وزیر به مجلس وقت معرفی کرد و مجلس نیز با رای اعتماد، شهید باهنر را به عنوان نخست وزیر معرفی کرد، اما طولی نکشید که رئیس جمهور رجایی و نخست وزیر باهنر از سوی منافقین به شهادت رسیدند.
مدیر مسئول روزنامه رسالت افزود: پس از به شهادت رسیدن شهیدان رجایی و باهنر، رهبر معظم انقلاب در آن زمان به عنوان رئیس جمهور معرفی شدند و ایشان میرحسین موسوی را به عنوان نخست وزیر به مجلس شورای اسلامی معرفی کردند و موسوی پس از اخذ رای اعتماد از مجلس وقت به عنوان نخست وزیر انتخاب شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: موسوی در حالی نخست وزیر شد که تقریبا هیچگونه تغییری در کابینه وی نسبت به کابینه شهید باهنر دیده نمی‌شد و در واقع می‌توان گفت که کابینه موسوی ابتکار خودش نبود بلکه همان کابینه کوتاه مدت شهید باهنر و البته آیت الله مهدوی کنی بود.
سید مرتضی نبوی ادامه داد: زمانی که ما در دولت موسوی وزیر حضور داشتیم، به همراه چند نفر از دیگر وزرا با سیاست‌های اقتصادی دولت مخالف بودیم و این اختلافات در زمانی شدت گرفت و در نهایت منجر به این شد که موسوی در دور دوم نخست وزیری خود به جز ولایتی و عسگر اولادی بقیه وزرا را تغییر بدهد.
وی تاکید کرد: در رابطه با دور دوم نخست وزیری موسوی باید گفت رئیس جمهوری وقت نمی خواستند که موسوی را به عنوان نخست وزیر به مجلس اعلام کنند چرا که معتقد بودند هیچ گونه حجت شرعی برای معرفی موسوی ندارند. لذا این موضوع را را با امام (ره) مطرح کردند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: محسن رضایی اخیرا به بنده گفت زمانی که قرار بود موسوی به مجلس معرفی نشود، بنده نزد امام رفته و به امام گفتم که صلاح جنگ این است که موسوی نخست وزیر باشد؛ از سوی دیگر نمایندگان مجلس وقت که گرایش های موسوم به چپ داشتند به امام نامه نوشتند که موسوی نخست وزیر شود. لذا امام در پاسخ به نامه نمایندگان گفت که به عنوان یک شهروند موافق هستم.
نبوی خاطرنشان کرد: زمانی که رئیس جمهور وقت از اظهار نظر امام (ره) اطلاع یافتند، فرمودند که امام فرموده‌اند به عنوان یک شهروند موافق هستم لذا از امام می‌خواهم که به بنده حکم کنند تا موسوی را به عنوان نخست وزیر معرفی کنم تا در این صورت حجت نیز بر من تمام شود، چرا که بنده حجت شرعی برای معرفی میرحسین موسوی به عنوان نخست وزیر ندارم.
وی افزود: امام (ره) از اینکه به رئیس جمهور وقت حکم کنند که میر حسین موسوی را به عنوان نخست وزیر معرفی کنند، امتناع کردند ولی پس از انجام مذاکراتی بنا بر این شد که رئیس جمهور وقت میر حسین موسوی را به عنوان نخست وزیر به مجلس معرفی کرده که در نهایت این کار را نیز انجام دادند و موسوی برای دومین دوره به عنوان نخست وزیر انتخاب شد.
مدیر مسئول روزنامه رسالت با اشاره به اینکه بنده و احمد توکلی را برای اینکه لایحه بودجه را در روزنامه منتشره کرده بودیم به دادگاه فرا خواندند، گفت: به دلیل اینکه لایحه بودجه که موسوی می‌خواست آن را به صورت محرمانه به مجلس ارسال کند را ما در روزنامه رسالت منتشر کردیم. البته این اقدام که لایحه بودجه به صورت محرمانه به مجلس ارسال شود مغایر با قانون بود، از این رو به این دلیل ما را به دادگاه فراخواندند.
سید مرتضی نبوی ادامه داد: حلقه مدیریت در زمان موسوی تنگ بود و موسوی هم سعه صدری که بتواند دیدگاه‌های مختلف را تحمل کند نداشت، حتی موسوی در وزارتخانه‌ها دفتر‌هایی تاسیس کرده بود که در واقع از آن وزارتخانه‌ها وزیر را دور بزنند و مستقیم با آقای موسوی کار کنند. آن دفاتر در امور دخالت می‌کردند که این موضوع در دور دوم نخست وزیری موسوی گسترده‌تر شده تا جایی که موسوی برای وزرا شرط می‌گذاشت که حتی انتخاب معاونان نیز با جلب نظر وی صورت بگیرد.
وی گفت: دایره موسوی در زمان نخست وزیری بسته بود و خیلی راحت نمی‌شد با وی رابطه پیدا کرد از این رو ممکن است این موضوع را امروز هم موسوی همراه خود داشته باشد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه موسوی حتی امام را نیز از استعفای خود با خبر نکرده بود، گفت: وی بدون اینکه امام را در جریان استعفا خود بگذارد، استعفا داد و ما برای اولین بار استعفای موسوی را در روزنامه جمهوری اسلامی که منتسب به خود وی بود، دیدیم و حتی چند روز پس از این استعفا، معلوم نبود که موسوی کجاست، لذا امام موسوی را فراخوانده و با لحنی وی را خطاب کردند که باید استعفای خود را پس بگیرید که بقیه ماجرا را می‌توان در صحیفه حضرت امام دید.
نبوی با اشاره به سیاست‌های اقتصادی دولت موسوی تاکید کرد: سیاست‌های اقتصادی زمان جنگ به طور افراطی دولتی بود که حتی می‌توان آثار آن را پس از جنگ هم ملاحظه کرد تا جایی که امروز برخی از کارشناسان معتقدند که آن سیاست‌ها هنوز هم در صنعت باقی مانده، لذا صنعت ما قابل رقابت با صنایع دیگر کشورها نیست. البته باید گفت که اقدام خوبی هم در زمان میر حسین صورت گرفته و آن این بود که در سال‌های آخر جنگ، دولت میر حسین درآمد ارزی خوبی داشت ولی در کل در خصوص واردات باید گفت که در آن دوران کشتی‌ها در بنادر ما برای تخلیه بار خود صف می‌کشیدند و حتی هزینه دموراژ و تاخیر در تخلیه بارها را هم از ما می‌گرفتند.
وی با اشاره به حمایت‌های امام از موسوی در زمان جنگ، اظهار داشت: حمایت‌های امام در دوران جنگ از موسوی به خاطر این بود که دولت بتواند جنگ را هدایت کند این در حالی است که امام (ره) چندین بار به موسوی در خصوص مشارکت بخش خصوصی و مردمی در اقتصاد تذکر داده بود که شاید موضوعی را در نظر داشت که تا آن زمان انجام نشده بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص اینکه برخی دولت را متهم به دروغ گویی می‌کنند، تصریح کرد: چگونه ممکن است دولتی که 4 سال کار کرده و آمار و همه مسائل آن در معرض قضاوت عمومی مردم است، موسوی بگوید حکومت اسلامی نباید دروغ گفته و به مردم فشار بیاورد؟ لذا اگر رئیس جمهور دروغ گو است چگونه شورای نگهبان وی را رد صلاحیت نمی‌کند؟
نبوی افزود: متاسفانه این فرهنگ به طرفداران آنها نیز منتقل شده همان کسانی که در سال 76 نیز حضور داشتند از این رو می‌گویم که آیا این اقدامات موجب کمک به جریان‌هایی همانند 18 تیر نیست.
وی تصریح کرد: اگر آنها می‌خواهند اثبات کنند که دولت دروغ می‌گوید، از مناظره طفره نروند و در مناظره شرکت کرده و با دلیل دروغ ها را اثبات کنند که البته زمزمه‌های عدم حضور آنها نیز این روزها شنیده می‌شود.
مدیر مسئول روزنامه رسالت در خصوص سئوالی درباره هزینه سنگین تبلیغات میر حسین موسوی گفت: هزینه های که میرحسین‌موسوی که برای تبلیغات انجام می‌دهد و با توجه به تبلیغات وی نیز که پررنگ هم هست، قابل توجه می‌باشد ولی اینکه هزینه این تبلیغات از کجا آمده است را ما نمی‌دانیم.
وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در جریان دوم خرداد اظهار داشت: در مقطع دوم خرداد برخی در مسائل خود تجدید نظر کردند و حتی تجدید نظر آنها تا جایی بود که دشمنی خود با آمریکا را با تجدید نظر به مذاکره تبدیل کردند.
سید مرتضی نبوی اضافه کرد: در آن مقطع کار به جایی رسید که به سپاه و بسیج حمله کرده و حتی دفاع مقدس را نیز زیر سوال می‌بردند و بعدها هم مشخص شد که طیف رادیکال آنها در اصل ولایت فقیه هم تجدید نظر کرده‌اند.
وی تاکید کرد: بنده موجی را که در سال 76 ایجاد شد، امروز در جامعه نمی‌بینیم چرا که در استان ها و دانشگاه ها شاهد حمایت دانشجویان از احمدی نژاد بوده‌ام، احمدی نژاد زمینه‌ای در بدنه مردم دارد و مستقیم با مردم در ارتباط است از این رو حتی مناظره هم برای کاندیداهای دیگر با احمدی نژاد سخت است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: در خصوص هاشمی رفسنجانی باید بگویم که وی پس از قطعنامه طرفدار اقتصاد آزاد شد، ولی در زمانی که موسوی نخست وزیر بود به شدت طرفدار اقتصاد دولتی‌ای بود که موسوی آن را انجام می‌داد.
نبوی با اشاره به شکست هاشمی رفسنجانی از احمدی نژاد در دور نهم انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای هاشمی در سال 84 از آقای احمدی نژاد شکست خورد و حتی پس از پیروزی آقای احمدی نژاد به وی این پیروزی را نیز تبریک نگفت و هیچ وقت دلش نسبت به آقای احمدی نژاد صاف نشده، چرا که موضع وی نسبت به آقای احمدی نژاد "نه " است. البته ظهور این موضوع را می‌توان در حمایت فرزندان وی و همچنین حمایت خانم فائزه هاشمی از موسوی و نکبت بار خواندن وضع جامعه از سوی وی و همچنین حمایت حزب کارگزاران و دنبال روی این حزب از موسوی دید.
وی در خصوص حضور کرباسچی در ستاد کروبی اظهار داشت: حضور کرباسچی در ستاد کروبی یک پدیده است چرا که به نظر می‌رسد کروبی روی اثرگذاری کرباسچی در قشری از جامعه حساب باز کرده است.
انتهای پیام/

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:26 ب.ظ

مشاور سابق ارتباطات رئیس مجمع تشخیص در گفتگو با فارس:
در انتخابات 84 هم مهدی هاشمی برخلاف نظرسنجی‌ها می‌گفت بابا برنده است
خبرگزاری فارس: محمدحسن قدیری ابیانه گفت: همانگونه که در انتخابات سال 84 برخلاف نظرسنجی‌های علمی، مهدی هاشمی می‌گفت بابا برنده است، ادعای وقوع تقلب در انتخابات اخیر نیز تکرار شده است و متاسفانه باز هم بستگان و اطرافیان آقای هاشمی آتش بیار این معرکه ساختگی شده‌اند.

محمدحسن قدیری ابیانه مشاور سابق اطلاع رسانی و ارتباطات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: در اول تیر 1384 و در آخرین روز دور دوم تبلیغات انتخاباتی بین آقایان احمدی نژاد و هاشمی رفسنجانی، رئیس یک نهاد نظر سنجی افکار عمومی که گرایش به شدت ضد احمدی نژادی داشت، برای من که مشاور اطلاع رسانی و ارتباطات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بودم، نتایج نظر سنجی روز قبل را ارسال کرد تا آن را به رئیس مجمع تشخیص مصلحت ارائه کنم. آخرین نظر سنجی روز سه شنبه انجام شده بود و نتیجه آن چهار شنبه صبح جمع بندی و حدود ظهر بدست اینجانب رسید. جلسه ستاد انتخاباتی آقای هاشمی، در مجمع تشخیص در حال برگزاری بود.
وی افزود: در آخرین نظر سنجی آمده بود که احمدی نژاد حدود 5 تا 6 میلیون رای بیشتر از هاشمی دارد. مطمئن شدم که ایشان در انتخابات شکست فاحشی خواهند خورد. گروهی پیشنهاد می کردند که آقای هاشمی برای جبران اختلاف آرا دست به هنجار شکنی بزند. از اینکه چنین افرادی خود را طرفدار آقای هاشمی می دانند و در ستاد ایشان جمع شده اند به شدت متاثر بودم. از آمارها کپی گرفتم و وقتی مهدی هاشمی از جلسه بیرون آمد آن را به وی دادم تا در جلسه تحویل آقای هاشمی دهد و گفتم ایشان چند میلیون رای از احمدی نژاد عقب است. او گفت من این آمار را قبول ندارم و بابا برنده است! مطمئن شدم که آمار را تحویل آقای هاشمی نخواهد داد.
قدیری ابیانه تصریح کرد: لذا بلافاصله مشغول به تهیه گزارشی شدم و ضمن آوردن آمار مذکور فاصله چند میلیونی و شکست وی را حتمی دانستم و تاکید کردم که بسیاری از افراد مومن و وفادار به انقلاب اسلامی این تصور برایشان ایجاد شده است که ایشان رو در روی رهبری قرار گرفته و در صدد تضعیف جایگاه ولایت فقیه هستند و این امر آنها را از ایشان دور خواهد کرد و پیشنهاد دادم تا بر اموری تاکید کنند که همراهی ایشان با مقام معظم رهبری را به اثبات برساند و تاکید کردم که این امر می تواند تا حدودی آراء را جلب نماید ولی تاکید کردم که با این وجود با اختلاف چند میلیون نفر در انتخابات شکست خواهند خورد و باید خود را آماده چنین واقعیتی بنمایند.
وی ادامه داد: منتظر شدم تا جلسه تمام شود و وقتی همه رفتند قبل از اینکه آقای هاشمی بیرون بیایند نامه را از طریق دفترشان تحویل دادم.
شب به صدا و سیما رفتم تا از نزدیک شاهد آخرین مناظره زنده تلویزیونی باشم. از ایشان قبل از ورودشان به سالن مصاحبه پرسیدم که آیا گزارش آخرین نظر سنجی را که برای ایشان در نامه نوشتم دیده اند یا خیر که تایید کردند.
قدیری تصریح کرد: با پایان مصاحبه از ایشان جدا شده و با چند تن از دوستان صدا و سیما دیدار کردم. ساعت 2 نیمه شب از صدا و سیما خارج شدم و به منزل برگشتم.
مشاور سابق اطلاع رسانی و ارتباطات هاشمی رفسنجانی گفت: پنج شنبه تبلیغات انتخاباتی ممنوع بود. جمعه سوم تیر انتخابات با شکوه تمام برگزار شد. به چند جا سر کشیدم. انتخابات در کمال نظم و صحت برگزار شد؛ با توجه به حرفهایی که می شنیدم و صحنه هایی که از برخی اطرافیان آقای هاشمی می دیدم، می دانستم که مخالفین احمدی نژاد دم از تقلب خواهند زد و حاضر به پذیرش شکست نخواهند بود.
نتیجه انتخابات همان شد که در آخرین نظرسنجی پیش بینی شده بود و احمدی نژاد با 17 میلیون رای در مقابل 10 میلیون رای پیروز انتخابات شد. اما همانطور که انتظار می رفت متاسفانه زمزمه تقلب در انتخابات توسط اعضای ستاد و بستگان ایشان سر داده شد حال آنکه تردیدی در پیروزی دکتر احمدی نژاد نبود.
قدیری ابیانه با بیان اینکه هنوز هم برخی از بستگان آقای هاشمی دست از ادعای بی اساس تقلب دست بر نمی دارند، اظهار داشت: ادعای وقوع تقلب در انتخابات اخیر نیز تکرار شده است و متاسفانه باز هم بستگان و اطرافیان آقای هاشمی آتش بیار این معرکه ساختگی شده اند و این در حالی است که بسیاری از تحلیل گران بیطرف خارجی نیز از قبل بر اساس نظر سنجی ها، پیروزی قاطع آقای احمدی نژاد را پیش بینی کرده بودند.
وی افزود: مطابق با گزارش رسانه های گروهی، خبرگزاری فرانسه نوشت؛ سازمان غیردولتی «ترور فری تومارو» که یک سازمان تخصصی در زمینه مطالعه افکار عمومی است در آستانه انتخابات ایران یک نظرسنجی تلفنی در 30 استان انجام داده است و بر پایه نظرسنجی خود اعلام کرد احمدی نژاد دو برابر بیشتر از مخالفانش رای بدست آورد.
وی تصریح کرد: خبرگزاری «رویترز» نیز در همین زمینه با تایید این مطلب که احمدی نژاد در آستانه انتخابات در نظرسنجی ها جلوتر از رقبای خودش بوده است نوشت «دو شرکت غیردولتی آمریکا طی یک نظرسنجی تلفنی سرتاسری در ایران اعلام کرد احمدی نژاد با نسبت دو بر یک از موسوی پیش است.»
قدیری ابیانه ادامه داد: مطمئن هستم که اطرافیان موسوی و خود وی و همسرشان می دانند که پیروز انتخابات نیستند و قطعاً نظر سنجی های واقعی گروه های هوادار وی نیز این واقعیت را نشان داده اند ولی موسوی را بازی داده و به او پیروزی را القاء نموده اند. از دو حال خارج نیست یا اینکه او را محاصره کرده اند و به وی اجازه اطلاع از حقایق را نداده اند که البته بعید نیست و این خود نشانه ضعف است و یا اینکه او می داند که شکست خورده است و حال که پس از دو دهه سکوت وارد میدان شده و طوری عمل کرده که تمام آبروی خود را به انتخابات گره زده است، می داند در انتخابات شکست خورده و علی رغم آن، مصالح ملت را فدای وجهه خود کرده است.
وی خاطرنشان کرد: جدا جای سوال است که چگونه وی در تبلیغات انتخاباتی خود را وفادار به قانون و رعایت آن می داند و پس از شکست مردم را دعوت به تظاهرات غیر قانونی می کند، در حالی که می داند مورد حمایت بیگانگان قرار گرفته و این تظاهرات به دست عوامل بیگانه به آشوب کشیده می شود. چگونه است که خود را پیرو خط امام (ره) می نامد و این رهنمود حضرت امام (ره) را که تأکید فرمودند که "اگر دشمنان از شما خشنود بودند بدانید در بیراهه هستید " را نادیده می گیرند. آیا موسوی نمی داند که رادیو آمریکا، رادیو اسرائیل و بی بی سی سنگ او را به سینه می زنند و مواضع او را تکرار می کنند؟
قدیری ابیانه با اشاره به سخنان همسر موسوی، گفت: زهرا رهنورد نیز در مصاحبه با شبکه بی بی سی انگلستان به مهمترین دلایل تقلب در انتخابات اشاره کرده و گفته است «یک سری نقاطی هستند که اصلا مشخص است که خودش ملاک تشخیص نادرست بودن نتایجی است که وزارت کشور اعلام کرده است مثلا آذربایجان و ترک زبان ها هیچ وقت فرزند خودشان را نمی گذارند که به کس دیگری رأی بدهند. ... خود من لر هستم و موسوی هم بارها گفته من داماد لرستان هستم. بنابر این اهالی لرستان موسوی را نمی گذارند به آقای احمدی نژاد رأی بدهند. این دو تا ملاک است و باقی موارد هم شبیه همین است»؛ آخر این چه توهین بزرگ و تحقیری است که در حق مردم لر و ترک روا می دارند؟ یعنی ملاک رای این هموطنان ما به یک نامزد به خاطر داشتن ترک بودن یا همسری لر داشتن است؟ توهینی از این بالاتر نیز به شعور مردم وجود دارد؟
وی افزود: متاسفانه عملکرد اطرافیان آقای موسوی و هاشمی، حماسه بزرگ و شیرین حضور مردم را تلخ کرد اما یقین دارم که این حوادث انقلاب را پایدارتر خواهد کرد و مردم ما آزمونهایی به مراتب سخت تر از حوادث اخیر را با موفقیت پشت سر گذاشته اند. خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند و دست ما را هرگز از دامان ولایت جدا نگرداند.
انتهای پیام/م


/ پنجشنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:15 PM

با نظرسنجی و رصد محبوبیت احمدی نژاد در بین مردم
رسانه‌های جهان قبل از انتخابات پیروزی احمدی‌نژاد را پیش بینی کرده بودند
خبرگزاری فارس: رسانه‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای پیش از آنکه انتخابات ایران برگزار شود پیروزی محمود احمدی‌نژاد را پیش بینی کرده بودند و معتقد بودند وی برای چهار سال دیگر زمام امور در ایران را در اختیار خواهد گرفت.

به گزارش فارس، رسانه‌های معتبر جهانی در پیش‌بینی ‌های خود محمود احمدی‌نژاد را رئیس جمهور بعدی ایران می‌دانستند.
روزنامه عربی زبان القدس العربی در گزارشی پیش از انتخابات ضمن تشریح انتخابات در ایران نوشت که "محمود احمدی‌نژاد " در این انتخابات برای4 سال دیگر با کسب 65 تا 75 آراء رئیس ‌جمهور ایران خواهد شد.
همچنین مرکز TFT آمریکایی-اروپایی در گزارشی نوشت که در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران آرای بخش عمده‌ای از ایرانیان به نفع محمود احمدی‌نژاد خواهد بود.
این نظر سنجی که توسط این موسسه انجام پذیرفته توسط تلفن و از داخل ایران طی روزهای 11 تا 20 ماه می (21 تا 30 اردیبهشت) سال 2009 صورت پذیرفته است. در این نظر سنجی 1001 نفر از 30 استان کشور حضور داشتند و همچنین حاشیه خطایی 1/3 درصدی برای این نظرسنجی در نظر گرفته شده است.
در این نظرسنجی 34درصد از ایرانیانی که مورد سوال قرار گرفتند به "محمود احمدی‌نژاد " رئیس جمهور کنونی ایران رای دادند و "میر حسین موسوی " تنها توانست 14 درصد از آرای پرسش شوندگان را به خود اختصاص دهد و 27 درصد نیز اظهار داشتند که نمی‌دانند به چه کسی رای خواهند داد. دیگر رقبای احمدی نژاد نظیر "مهدی کروبی " و "محسن رضایی " به ترتیب تنها 2 درصد و 1 درصد آرای پرسش شوندگان را به خود اختصاص دادند.
خبرگزاری فرانسه نیز در گزارشی نوشته بود که احمدی‌نژاد شانس بیشتری در مقایسه با دیگر نامزدها برای پیروزی دارد.
این خبرگزاری تاکید کرده بود که احمدی‌نژاد بخت بالای خود را مقابل رقبای خود برای پیروزی در این انتخابات حفظ کرده است.
روزنامه فرانسوی فیگارو نیز در توصیف فضای انتخاباتی کشورمان نوشته بود که قشر محروم جامعه ایران طرفدار احمدی‌نژاد هستند و وی را فردی منتخب و لایق برای ابقا در سمت ریاست‌جمهوری می‌دانند.
روزنامه فرامنطقه‌ای "الشرق‌الاوسط " نیز در گزارشی نوشته بود که محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری کنونی ایران شانس بیشتری برای پیروزی در مقابل میرحسین موسوی رقیب اصلاح طلب خود برخوردار است و این در حالی است که مهدی کروبی و محسن رضائی از شانس کمتری برخوردار هستند.
رسانه‌های آمریکایی نیز پیروزی احمدی‌نژاد را پیش بینی کرده بودند.
روزنامه آمریکایی "وال استریت ژورنال " در گزارشی با اشاره به دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نوشت: احمدی نژاد به احتمال بسیار برای بار دوم نیز به عنوان رئیس جمهور ایران برگزیده می‌شود.
این روزنامه تصریح کرد: رئیس جمهور کنونی ایران اصلی‌ترین کاندیدای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در این کشور است که به احتمال بسیار برای بار دوم نیز به عنوان رئیس جمهور ایران برگزیده خواهد شد.
خبرگزاری آمریکایی "آسوشیتدپرس " نیز در گزارشی از شب‌های پرشور انتخابات در ایران نوشت که احمدی نژاد در شهرستان‌ها و مناطق روستایی ایران طرفداران زیادی دارد.
روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست " نیز دو هفته قبل از انتخابات از پیروزی احمدی‌نژاد خبر داده بود.
این روزنامه سه هفته قبل از انتخابات در نظر سنجی به این نتیجه رسیده بود که اختلاف آرای محمود احمدی‌نژاد با رقیب اصلی وی بیش از دو برابر است.
صهیونیست‌ها نیز از پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات ایران مطمئن بودند.
روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست " در یک گزارش تاکید کرد که احمدی نژاد به عنوان مردی قاطع و سیاستمداری فساد ناپذیر به سمت پیروزی بزرگ در انتخابات ریاست جمهوری ایران حرکت می‌کند.
این روزنامه عبری زبان که تحولات انتخاباتی در ایران را پیگیری می‌کرد در گزارش دیگر محمود احمدی‌نژاد را برای دومین بار پیروز انتخابات آتی ریاست جمهوری دانست.
جروزالم پست به نقل از منابع دیپلماتیک تاکید داشت که نظرسنجی‌ها در ایران نشان می‌دهد که محمود احمدی نژاد پیروز انتخابات خواهد بود.
رسانه‌های هندی نیز پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات را پیش بینی کرده بودند.
پایگاه اینترنتی هندی "نیوکرالا " در گزارشی با اشاره به انتخابات پیش روی ایران نوشت که احمدی نژاد به پیروزی در دور آتی انتخابات ریاست جمهوری در ایران بسیار نزدیک است.
این پایگاه اینترنتی تاکید کرد که رئیس جمهوری کنونی این کشور که خود را خدمتگزار مردم می‌خواند و علاقه به فقرا و قشر ضعیف جامعه‌اش را در دل می‌پروراند، هم اکنون به یک قهرمان ملی برای قشر ضعیف و کارگر جامعه اش بدل شده است.
همچنین در نظر سنجی که در سطح مردم خاورمیانه به عمل آمد پیروزی احمدی‌نژاد پیش بینی شده بود.
پایگاه خبری عربی زبان "المحیط " در گزارشی نوشت: پیش‌بینی مردم منطقه خاورمیانه از نتیجه انتخابات دهم ریاست جمهوری ایران نیز حکایت از پیروزی "محمود احمدی‌نژاد " دارد. در این نظر سنجی 58/60 درصد مردم منطقه احمدی‌نژاد را پیروز این عرصه می‌دانستند.
انتهای پیام/.


/ پنجشنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:16 PM

وزیر پست، تلگراف و تلفن میرحسین موسوی تشریح کرد:
جزییات تازه از حلقه بسته مدیریتی در دولت موسوی و برخورد با تنها روزنامه منتقد
خبرگزاری فارس: سید مرتضی نبوی با بیان اینکه حلقه مدیریت در زمان موسوی تنگ بود و او سعه صدری که بتواند دیدگاه‌های مختلف را تحمل کند را نداشت، تصریح کرد: در آن دوران بنده و احمد توکلی برای اینکه لایحه بودجه را در روزنامه منتشره کرده بودیم به دادگاه فراخوانده شدیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز دوشبنه در مراسم نشست پرسش و پاسخ باشگاه توانا طی سخنانی با اشاره به روند حضور میرحسین موسوی در سمت نخست وزیری گفت: پس از فرار بنی صدر، شهید رجایی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد که وی نیز شهید باهنر را به عنوان نخست وزیر به مجلس وقت معرفی کرد و مجلس نیز با رای اعتماد، شهید باهنر را به عنوان نخست وزیر معرفی کرد، اما طولی نکشید که رئیس جمهور رجایی و نخست وزیر باهنر از سوی منافقین به شهادت رسیدند.
مدیر مسئول روزنامه رسالت افزود: پس از به شهادت رسیدن شهیدان رجایی و باهنر، رهبر معظم انقلاب در آن زمان به عنوان رئیس جمهور معرفی شدند و ایشان میرحسین موسوی را به عنوان نخست وزیر به مجلس شورای اسلامی معرفی کردند و موسوی پس از اخذ رای اعتماد از مجلس وقت به عنوان نخست وزیر انتخاب شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: موسوی در حالی نخست وزیر شد که تقریبا هیچگونه تغییری در کابینه وی نسبت به کابینه شهید باهنر دیده نمی‌شد و در واقع می‌توان گفت که کابینه موسوی ابتکار خودش نبود بلکه همان کابینه کوتاه مدت شهید باهنر و البته آیت الله مهدوی کنی بود.
سید مرتضی نبوی ادامه داد: زمانی که ما در دولت موسوی وزیر حضور داشتیم، به همراه چند نفر از دیگر وزرا با سیاست‌های اقتصادی دولت مخالف بودیم و این اختلافات در زمانی شدت گرفت و در نهایت منجر به این شد که موسوی در دور دوم نخست وزیری خود به جز ولایتی و عسگر اولادی بقیه وزرا را تغییر بدهد.
وی تاکید کرد: در رابطه با دور دوم نخست وزیری موسوی باید گفت رئیس جمهوری وقت نمی خواستند که موسوی را به عنوان نخست وزیر به مجلس اعلام کنند چرا که معتقد بودند هیچ گونه حجت شرعی برای معرفی موسوی ندارند. لذا این موضوع را را با امام (ره) مطرح کردند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: محسن رضایی اخیرا به بنده گفت زمانی که قرار بود موسوی به مجلس معرفی نشود، بنده نزد امام رفته و به امام گفتم که صلاح جنگ این است که موسوی نخست وزیر باشد؛ از سوی دیگر نمایندگان مجلس وقت که گرایش های موسوم به چپ داشتند به امام نامه نوشتند که موسوی نخست وزیر شود. لذا امام در پاسخ به نامه نمایندگان گفت که به عنوان یک شهروند موافق هستم.
نبوی خاطرنشان کرد: زمانی که رئیس جمهور وقت از اظهار نظر امام (ره) اطلاع یافتند، فرمودند که امام فرموده‌اند به عنوان یک شهروند موافق هستم لذا از امام می‌خواهم که به بنده حکم کنند تا موسوی را به عنوان نخست وزیر معرفی کنم تا در این صورت حجت نیز بر من تمام شود، چرا که بنده حجت شرعی برای معرفی میرحسین موسوی به عنوان نخست وزیر ندارم.
وی افزود: امام (ره) از اینکه به رئیس جمهور وقت حکم کنند که میر حسین موسوی را به عنوان نخست وزیر معرفی کنند، امتناع کردند ولی پس از انجام مذاکراتی بنا بر این شد که رئیس جمهور وقت میر حسین موسوی را به عنوان نخست وزیر به مجلس معرفی کرده که در نهایت این کار را نیز انجام دادند و موسوی برای دومین دوره به عنوان نخست وزیر انتخاب شد.
مدیر مسئول روزنامه رسالت با اشاره به اینکه بنده و احمد توکلی را برای اینکه لایحه بودجه را در روزنامه منتشره کرده بودیم به دادگاه فرا خواندند، گفت: به دلیل اینکه لایحه بودجه که موسوی می‌خواست آن را به صورت محرمانه به مجلس ارسال کند را ما در روزنامه رسالت منتشر کردیم. البته این اقدام که لایحه بودجه به صورت محرمانه به مجلس ارسال شود مغایر با قانون بود، از این رو به این دلیل ما را به دادگاه فراخواندند.
سید مرتضی نبوی ادامه داد: حلقه مدیریت در زمان موسوی تنگ بود و موسوی هم سعه صدری که بتواند دیدگاه‌های مختلف را تحمل کند نداشت، حتی موسوی در وزارتخانه‌ها دفتر‌هایی تاسیس کرده بود که در واقع از آن وزارتخانه‌ها وزیر را دور بزنند و مستقیم با آقای موسوی کار کنند. آن دفاتر در امور دخالت می‌کردند که این موضوع در دور دوم نخست وزیری موسوی گسترده‌تر شده تا جایی که موسوی برای وزرا شرط می‌گذاشت که حتی انتخاب معاونان نیز با جلب نظر وی صورت بگیرد.
وی گفت: دایره موسوی در زمان نخست وزیری بسته بود و خیلی راحت نمی‌شد با وی رابطه پیدا کرد از این رو ممکن است این موضوع را امروز هم موسوی همراه خود داشته باشد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه موسوی حتی امام را نیز از استعفای خود با خبر نکرده بود، گفت: وی بدون اینکه امام را در جریان استعفا خود بگذارد، استعفا داد و ما برای اولین بار استعفای موسوی را در روزنامه جمهوری اسلامی که منتسب به خود وی بود، دیدیم و حتی چند روز پس از این استعفا، معلوم نبود که موسوی کجاست، لذا امام موسوی را فراخوانده و با لحنی وی را خطاب کردند که باید استعفای خود را پس بگیرید که بقیه ماجرا را می‌توان در صحیفه حضرت امام دید.
نبوی با اشاره به سیاست‌های اقتصادی دولت موسوی تاکید کرد: سیاست‌های اقتصادی زمان جنگ به طور افراطی دولتی بود که حتی می‌توان آثار آن را پس از جنگ هم ملاحظه کرد تا جایی که امروز برخی از کارشناسان معتقدند که آن سیاست‌ها هنوز هم در صنعت باقی مانده، لذا صنعت ما قابل رقابت با صنایع دیگر کشورها نیست. البته باید گفت که اقدام خوبی هم در زمان میر حسین صورت گرفته و آن این بود که در سال‌های آخر جنگ، دولت میر حسین درآمد ارزی خوبی داشت ولی در کل در خصوص واردات باید گفت که در آن دوران کشتی‌ها در بنادر ما برای تخلیه بار خود صف می‌کشیدند و حتی هزینه دموراژ و تاخیر در تخلیه بارها را هم از ما می‌گرفتند.
وی با اشاره به حمایت‌های امام از موسوی در زمان جنگ، اظهار داشت: حمایت‌های امام در دوران جنگ از موسوی به خاطر این بود که دولت بتواند جنگ را هدایت کند این در حالی است که امام (ره) چندین بار به موسوی در خصوص مشارکت بخش خصوصی و مردمی در اقتصاد تذکر داده بود که شاید موضوعی را در نظر داشت که تا آن زمان انجام نشده بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص اینکه برخی دولت را متهم به دروغ گویی می‌کنند، تصریح کرد: چگونه ممکن است دولتی که 4 سال کار کرده و آمار و همه مسائل آن در معرض قضاوت عمومی مردم است، موسوی بگوید حکومت اسلامی نباید دروغ گفته و به مردم فشار بیاورد؟ لذا اگر رئیس جمهور دروغ گو است چگونه شورای نگهبان وی را رد صلاحیت نمی‌کند؟
نبوی افزود: متاسفانه این فرهنگ به طرفداران آنها نیز منتقل شده همان کسانی که در سال 76 نیز حضور داشتند از این رو می‌گویم که آیا این اقدامات موجب کمک به جریان‌هایی همانند 18 تیر نیست.
وی تصریح کرد: اگر آنها می‌خواهند اثبات کنند که دولت دروغ می‌گوید، از مناظره طفره نروند و در مناظره شرکت کرده و با دلیل دروغ ها را اثبات کنند که البته زمزمه‌های عدم حضور آنها نیز این روزها شنیده می‌شود.
مدیر مسئول روزنامه رسالت در خصوص سئوالی درباره هزینه سنگین تبلیغات میر حسین موسوی گفت: هزینه های که میرحسین‌موسوی که برای تبلیغات انجام می‌دهد و با توجه به تبلیغات وی نیز که پررنگ هم هست، قابل توجه می‌باشد ولی اینکه هزینه این تبلیغات از کجا آمده است را ما نمی‌دانیم.
وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در جریان دوم خرداد اظهار داشت: در مقطع دوم خرداد برخی در مسائل خود تجدید نظر کردند و حتی تجدید نظر آنها تا جایی بود که دشمنی خود با آمریکا را با تجدید نظر به مذاکره تبدیل کردند.
سید مرتضی نبوی اضافه کرد: در آن مقطع کار به جایی رسید که به سپاه و بسیج حمله کرده و حتی دفاع مقدس را نیز زیر سوال می‌بردند و بعدها هم مشخص شد که طیف رادیکال آنها در اصل ولایت فقیه هم تجدید نظر کرده‌اند.
وی تاکید کرد: بنده موجی را که در سال 76 ایجاد شد، امروز در جامعه نمی‌بینیم چرا که در استان ها و دانشگاه ها شاهد حمایت دانشجویان از احمدی نژاد بوده‌ام، احمدی نژاد زمینه‌ای در بدنه مردم دارد و مستقیم با مردم در ارتباط است از این رو حتی مناظره هم برای کاندیداهای دیگر با احمدی نژاد سخت است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: در خصوص هاشمی رفسنجانی باید بگویم که وی پس از قطعنامه طرفدار اقتصاد آزاد شد، ولی در زمانی که موسوی نخست وزیر بود به شدت طرفدار اقتصاد دولتی‌ای بود که موسوی آن را انجام می‌داد.
نبوی با اشاره به شکست هاشمی رفسنجانی از احمدی نژاد در دور نهم انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای هاشمی در سال 84 از آقای احمدی نژاد شکست خورد و حتی پس از پیروزی آقای احمدی نژاد به وی این پیروزی را نیز تبریک نگفت و هیچ وقت دلش نسبت به آقای احمدی نژاد صاف نشده، چرا که موضع وی نسبت به آقای احمدی نژاد "نه " است. البته ظهور این موضوع را می‌توان در حمایت فرزندان وی و همچنین حمایت خانم فائزه هاشمی از موسوی و نکبت بار خواندن وضع جامعه از سوی وی و همچنین حمایت حزب کارگزاران و دنبال روی این حزب از موسوی دید.
وی در خصوص حضور کرباسچی در ستاد کروبی اظهار داشت: حضور کرباسچی در ستاد کروبی یک پدیده است چرا که به نظر می‌رسد کروبی روی اثرگذاری کرباسچی در قشری از جامعه حساب باز کرده است.
انتهای پیام/

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:23 ب.ظ

چراچهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 8:56 PM
دفتر تحکیم وحدت: هفت دانشجو کشته شده اند
دفتر تحکیم وحدت که یک گروه دانشجویی مخالف است روز سه شنبه طی بیانیه ای گفته است که در حملات نیروهای امنیتی و لباس شخصی به دانشگاه های تهران و شیراز هفت دانشجو کشته شده اند. این گروه فرماندهان سپاه و بسیج را مسئول واقعه دانسته است.

این گروه می نویسد که در حمله یکشنبه شب به خوابگاه دانشگاه تهران در خیابان کارگر شمالی پنج دانشجو کشته شده اند و در حمله به دانشگاه شیراز نیز دو دانشجو جان باخته اند.

/ چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 9:20 PM
حمایت هنرمندان برجسته از جنبش مردمی علیه کودتا

به نام خدا

جمعه بیست و دوم خرداد روز با شکوهی بود . همه بودند . آنها که همیشه می آمدند و آنها که هرگز نیامده بودند . همه محترم بودند. هیچکس خس نبود ، خاشاک نبود .
جمعه بیست و دوم خرداد روز نمایش اعتماد ، آگاهی و عقلانیت ملت و درک صحیح مردم از ارادة دردست گرفتن سرنوشت خویش بود . .
1- جامعة هنری ایران همپای این جریان تاریخی ، پیشگام حرکت سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری دهم شد و در بستر سازی این اعتماد عمومی ، به سهم خود تلاش کرد.
2- متاًسفانه در هنگامة تجلی این ارادة ملی ، جریانهای شناخته شده ای با سوءاستفاده از امکانات ملی و دولتی به کارگردانی آرا و مدیریت آن پرداختند و در یک اقدام ویرانگر تاریخی ، ضربة مهلکی به حقوق مدنی مردم وارد کردند و عملاً بخش گسترده ای از جامعة ایران را در آستانة خروج از دایرة اعتماد به نظام قرار دادند. .
3- در شرایطی که بسیاری از نخبگان سیاسی و فرهنگی کشور به همراه بخش عظیمی از ملت ، در صحت انتخابات دچار تشکیک شده اند ، متاسفانه رسانه ملی ایران به جای بستر سازی برای رفع نگرانی ها و اعتراضات و تلاش جهت شفاف سازی واقعیت ها ، همچنان از مواضع و ادبیاتی دور از شان این ملت بزرگ استفاده می کند.
جامعة هنری و فرهنگی ایران همگام با خواست و ارادة عمومی ملت که در راهپیمایی میلیونی آنها تجلی یافته و در اظهارات نامزدهای معترض منعکس شده است، از تمامی مراجع قانونی و مذهبی درخواست می کند ، نقش پناه مردم را در این شرایط خطیر ایفا کنند و برای اعادة حقوق از دست رفتة ملت و بازسازی بنای ویران شدة عدالت اجتماعی ، اقدام کنند. .
این جامعة هنری و فرهنگی همچنین از نیروهای نظامی و انتظامی درخواست می کند با خویشتن داری و پرهیز از خشونت ، تصویری جوانمردانه و در خور ملت محترم ایران را نزد جهانیان ، به نمایش گذارند .
امضا کنندگان :
عزت اله انتظامی – محمد احصایی – سیروس الوند – بیژن امکانیان - صابر ابر - محمد آلادپوش - فرح اصولی - امیر اثباتی- پگاه آهنگرانی- ویشکا آسایش - محمد احمدی- حمید اسکندری- محمد رضا اعلامی- حمید امجد- پرویز آبنار - ژیلا ایپکچی- اهورا ایمان- بابک اطمینان – محمد اطبایی – هوشنگ آزادی ور – علی اسدی - مصطفی احمدی – طاهره ایبد- شهرام اقبال زاده- سمیرا اسکندر فر – ایمان افسریان– پویا آریانپور– آیدا اطبایی – ثمیلا امیر ابراهیمی – علیرضا احدی - اریکا ابراهیمی قاجار – کیان اولاد وطن -
رخشان بنی اعتماد - ساعد باقری- مرضیه برومند- مهدی بزرگمهر-بیتا بهشتیان- شهرزادبهشتیان- علیرضا بزدوده- امیر حسین بیاتی- مجید برزگر- رضا بهار انگیز – معصومه بختیاری – امیر حسین بیرجندی – رضا بهرامی نژاد – هاله باستانی –
کامبوزیا پرتوی- کیومرث پوراحمد- جعفر پناهی - مانی پتگر - حمید پورآذری- سعید پور اسماعیلی -
پرویز تناولی- هدیه تهرانی– فرهاد توحیدی- پریسا تنضیقی–امیر توده روستا– ژینوس تقی زاده– شیده تامی-
بهمن جلالی - رعنا جوادی -

لیلا حاتمی – ابراهیم حقیقی - محمد حسین حقیقی - محد علی حسین نژاد- منیژه حکمت - شاپور حاتمی – رضا حائری – محمد حقیقت – منصوره حسینی – وحید حکیم – سعید حدادی پژمان حبیبیان – محمد حدادی – علی حدادی – اکبر حدادی-
حسین خسرو جردی- فردین خلعتبری- مصطفی خرقه پوش - اشکان خطیبی – نگار جواهریان – مامک خادم – واحد خاکدان – فرزین خسرو شاهی – خسرو خسروی - .
سیف الله داد- احمد رضا درویش - ابوالحسن داودی- محمد
رضا درویشی - بهرام دهقانی- مصطفی دره باغی – مرتضی دره باغی – محسن صادقیان -
علیرضا رئیسیان- شادمهر راستین- داود رشیدی - فاطمه راکعی- محمد رحمانیان- لیلی رشیدی- امیر شهاب رضویان - محمد رضایی راد- امیر راد – مامک رادمان – شیوا رشیدیان– نادر رضایی- حامد رشتیان – عمید راشدی – مهشید رحیم تبریزی – ناصر رفاهی – بهاره رهنما -
حسین زمان – مریلا زارعی – ارد زند -
جمال ساداتیان- حسام الدین سراج- علیرضا سمیع آذر - سعید سهیلی- محمد علی سجادی - علی اصغر سید آبادی- حمید سعیدی – سحر سلحشور – محمد علی سعیدی - .
مرتضی شایسته- پرویز شهبازی- علیرضا شجاع نوری - سعید شهرام – مهوش شیخ الاسلامی – مسعود شامحمدی - فرهاد مهرانفر – غزل شاکری - کورش شیشه گران – رزیتا شرف جهان – مهدی شکیب – سعید شهلا پور - افسانه شعبان نژاد
علی اکبر صادقی - حبیب اله صادقی- مهرداد صدیقی- پروین صفری - هاجر صمدی – بهرنگ صمدزادگان – حامد صحیحی – منیر صحی – سعید صدیق -
فرشته طائرپور- طناز طباطبائی– محمد مهدی طباطبایی - نیما طباطبایی –
کیانوش عیاری - حسین علیزاده – افشین علا – فریدون عمو زاده خلیلی – تقی علیقلی زاده - امیرعابدی - قدرت الله عاقلی- ساقی عطائی- بهرام عظیم پور – مجید عاشقی – سمیرا علیخان زاده - محمد عاشقی -
اصغر فرهادی – داریوش فرهنگ - حمید فرخ نژاد- شبنم فرشادجو- محمد فرشته نژاد- فرشاد فزونی- فرهاد فزونی- شهاب فتوحی – بیتا فیاضی – گلناز فتحی – رعنا فرنود- یعقوب عمامه پیچ -
آتوسا قلمفرسایی – مهدی قربان پور - حمید رضا قلیچ
خانی – نیلوفر قادری نژاد -

پرویز کیمیاوی - عبد الجبار کاکایی- مسعود کرامتی - مهدی کرم پور- باران کوثری- پیروز کلانتری – بهمن کیارستمی – میترا کاویان – تورج کیانی – میترا کارآگاه – رضا کاظمی – کیوان کیانی -
لیلی گلستان - احمد رضا گرشاسبی- افسانه گیویان – باربد گلشیری -
نیلوفر لاری پور- محمد حسین لطیفی-
داریوش مهرجویی - محسن مخملباف- فاطمه معتمد آریا - منوچهر محمدی - سهیل محمودی- علی مصفا – بیژن میرباقری – تورج منصوری – فرزاد موتمن - آزاده مدنی- سهراب مدنی- حسن معجونی- کسری معظمی- محمد رضا مویینی- نازنین مفخم- مازیار میری- مهران ملکوتی– مرضیه محبوب - مسیح منصوری- مهسا محب علی – حسن معجونی – احمد مهرانفر - کسری معظمی – بیوک ملکی - منوچهر معتبر – احمد مرشد لو – شهرام مکری – محمد رضا مقدسیان – معصومه مظفری – محمد حسین ماهر – علا محسنی – منوچهر مشیری – جلال متولی – محمد حسین مهدوی سعیدی – ماکان محمدی – مجتبی میرطهماسب – رایکا میلانیان – حمید رضا مرادی -
محمد علی نجفی- مهتاب نصیر پور- پریوش نظریه - نشاط نوذری- حمید نعمت اله – توکا نیستانی - مریم نراقی – وحید نیکخواه آزاد- فریبا نباتی – رضا نامی – طوفان نهان قدرتی – پیمان نهان قدرتی – لیلا نقد پری – امین نورانی – محمد نصیری – ماجد نیسی – آرزو نیکپور -
علی واجد سمیعی - احمد وکیلی – ایمان وزیری -
ضیاء هاشمی- افشین هاشمی- کارن همایون فر- مهسا محب علی- محبوبه هنریان – تبسم هاشمی -
فرشته یمینی شریف - سید رضا یک رنگیان-
فاطمه راکعی- طاهره ایبد – بیوک ملکی – فریبا نباتی – افسانه گیویان – فرخنده آقایی – لیلی فرهاد پور – معصومه انصاریان – مهدی غنی – حسن لطفی – سعید عباس پور – فتح ا.. بی نیاز – شیوا ارسطویی – رضی هیرمندی – رودابه حمزه ای – مهدی حجوانی – زهره قایینی – افسانه شعبان نژاد – نوشین ابراهیمی – داوود شعبانی – یوسف علی خانی- شهرام اقبال زاده ، هوشیار انصاری فر
مهرداد میرکیانی ، شالیزه عارف پور ، مونا زندی ، علیرضا شمس ، منوچهر سفر زاده ، فیروزه امینی ، هایده دیلمغانی ، مجید اخوان ، محمد هادی قمیشی ، مسعود صادقیان ، خزر معصومی ، شادی افشار ، معصومه عبیری

/ کسب درآمد از طریق sms
چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 9:21 PM
سایت lbs.ir با هدف آموزش از طریق اس ام اس ( Learn By Sms ) وابسته به شرکت آرمان مبتکران آمادگی خود را برای تبادل لینک با تمامی سایت ها و وبلاگ های با بازدید مناسب اعلام می دارد.
ضمنا طرح جدید LBS با محوریت « کسب درآمد از طریق اس ام اس » نیز آغاز شده است و بسیاری از دوستان فعال ، ماهیانه درآمد مناسبی از این طرح دریافت می کنند . برای اطلاعات بیشتر به سایت www.LBS.ir و صفحه مربوط به کسب درآمد مراجعه فرمایید.

در صورت تمایل به تبادل لینک نام سایت را در صفحه اصلی و با عنوان :
کسب درآمد از طریق اس ام اس
و به آدرس :
www.lbs.ir
لینک نموده و متعاقبا اطلاع دهید تا لینک شما نیز در سایت قرار گیرد.
موفق باشید.
مدیریت LBS

/ LearnBySms@gmail.comچهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 10:17 PM
یک شب دیگر
ندای الله اکبر مردم بیدار تهران
به امید پیروزی ازادگان بر خود کامگان
/ چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 10:20 PM
درخواست جدید صدور مجوز راهپیمایی در خیابان آزادی
قلم - مجمع روحانیون مبارز در نامه‌ای به فرمانداری تهران برای روز شنبه مورخ 30 /3/ 88 به منظور برگزاری راهپیمایی از میدان انقلاب تا آزادی درخواست مجوز کرد.


به گزارش قلم نیوز، مجمع روحانیون مبارز در نامه‌ای به فرمانداری تهران برای روز شنبه مورخ 30/3/88 به منظور برگزاری راهپیمایی از میدان انقلاب تا آزادی درخواست مجوز کرد.

یک مقام مسوول در مجمع در این باره گفت: در این راهپیمایی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین خاتمی و اعضای مجمع برگزار خواهد شد، میرحسین موسوی سخنرانی خواهد کرد.

وی اظهار کرد: در پی تقاضای مکرر مردم حق طلب برای صیانت از آراء خود در نامه‌ای به فرمانداری تهران صدور این مجوز درخواست شد.

این راهپیمایی درصورت اخذ مجوز از ساعت 16 تا 19 بعدازظهر صورت می‌گیرد. هدف از این راهپیمایی پی‌گیری مطالبات قانونی مردم و تداوم اعتراض مدنی آنان است.

/ چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 10:21 PM
بامداد خبر - بنا بر گزارشات رسیده به خبرنگاران بامداد خبر از بیمارستانهای تهران تعداد شهدای راهپیمایی روز دوشنبه بیش از هفت تن است.
قابل ذکراست که تعدادی از مجروحان جنایات رخداده توسط عوامل سرکوبگر پس از یک روز در بیمارستانها فوت کرده اند.نیروهای امنیتی انتظامی حتی حرمت جنازه ها را نیز نگاه نداشته و با ارعاب ، تهدید ، ضرب و شتم و بازداشت پزشکان و مسئولان بیمارستان جنازه های شهدا را ربوده و به صورت ناشناس و مخفیانه دفن می کنند.
/ چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 10:26 PM
راستی اخبار های ورزشی را دیدید تمام سعی شان این بود که مچ بندهای سبز مهدوی کیا کعبی نکونام کریمی دیده نشه

نیم ساعت است است که فریاد الله اکبر بر بامهای تهران شنیده می شه
/ فوری
چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 10:28 PM
دوستان عزیز
محسن رضایی در وب سایتش جایی برای ثبت نام کسانی که به او رای داده اند گذاشته لطفا به کسانی که به او رای داده اند اطلاع دهیدحتما سریع اقدام کنند.
ممنون!
http://www.rezaei.ir
http://www.rezaei.ir / چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 10:36 PM
اینجا را ببینید:
http://www.rezaei.ir/fa/pages/?cid=8521
http://www.rezaei.ir/fa/pages/?cid=8521 / چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 10:38 PM
الله اکبر
الله اکبر
الله اکبر

یا حسین
یا حسین
یا حسین

مرگ بر دیکتاتور
مرگ بر دیکتاتور
مرگ بر دیکتاتور
/ چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 10:54 PM
انتشار آراء دکتر محسن رضائی از سوی وزارت کشور همراه با یک ناباوری عمومی از میان مردم و به خصوص در میان هواداران این کاندیدا شده است.

به گزارش خبرنگار تابناک و بر اساس خبر ارسالی از سایت شخصی دکتر رضایی، جمعی از هواداران دکتر محسن رضائی با همکاری سایت رسمی ایشان،درصدد ثبت نام از هواداران و رأی دهندگان به وی برآمدند.

در ادامه این خبر آمده است، از کلیه کسانی که به دکتر محسن رضائی رأی داده اند تقاضا می شود فرم مورد نظر را که به همین منظور تعبیه شده پر کنند.

در این خبر از کسانی که به دکتر رضایی رای داده و خواستار صیانت از آراء خود هستند خواسته شده با مراجعه به سایت شخصی ایشان به آدرس (www.rezaei.ir) و یا آدرس (www.nazarsanji.ws) نسبت به ثبت مشخصات و نظر خود اقدام کنند.
/ چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 11:01 PM
قلم - عقربه های ساعت که به 10 می رسد، مردم معترض به تقلب در انتخابات در قراری نانوشته، باز هم غریو "الله اکبر" سر دادند و برای آنکه ذکر مبارک "الله اکبر"شان را هم به یغما نبرند، "یاحسین، میرحسین" را تکرار کردند.

به گزارش خبرنگاران قلم نیوز، حامیان میرحسین موسوی و معترضان به تقلب آشکار و بی سابقه در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در نقاط مختلف کشور در قراری نانوشته با هم راس ساعت 10 هر شب برای نشان دادن اعتراضشان ذکر مبارک "الله اکبر" را در پشت بام های خود تکرار می کنند و از خدای یکتا مدد می جویند.

مردم معترض در سراسر کشور امشب برای آنکه ذکر مبارک "الله اکبر"شان را هم به یغما نبرند و قلب معنا نکنند، در میان "الله اکبر"هایشان، شعار "یا حسین، میرحسین" سر دادند.
/ جلجل
چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 11:44 PM
بابا بزرگگگگگگگگگگگگگگگ
توروخدا مواظب باش
امروز با تلفن خونمون تماس گرفتن یه اقایی بود همه مشخصات وبلاگمو میدونست ای پی شماره خونه اسم شرکت ای دی اس ال
گفت همه مطالبی که جنبه سیاسی داره رو پاک کنم وگرنه اقدام جدی میکنن فک کنم میخوان منو بگیرن
/ چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 11:58 PM
شب گذشته محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر آقای خامنه ای می خواست در قم به دیدن آیت الله صانعی برود ولی آیت الله صانعی او را راه نداده است.
/ جلجل
پنجشنبه 28 خرداد 1388 ساعت 00:02 AM
بچه ها این عکسای راهپیمایی امروزه
کاشکی منم تهران بودم
http://twitpic.com/photos/madyar
http://twitpic.com/photos/madyar / پنجشنبه 28 خرداد 1388 ساعت 00:08 AM
نائب رئیس فدراسیون فوتبال:این دستبندها نشان ارادت بازیکنان تیم ملی به حضرت ابوالفضل بود و قبلا نیز بازیکنانی مثل نکونام و نصرتی از آن استفاده میکردند!
پس چرا در نیمه دوم مجبورشون کردن دست از ارادتشون به حصرت ابوالفضل بردارن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
/ پنجشنبه 28 خرداد 1388 ساعت 00:22 AM
مئیر داگان، رییس موساد، سازمان اطلاعاتی اسرائیل، روز سه شنبه گفت: وجود دولت تندرو محمود احمدی نژاد در ایران، موجب خواهد شد که اسرائیل بتواند آسان تر تهدید اتمی ایران را برای جهانیان توجیه کند. به نوشتۀ روزنامه «جروزالم پست»، داگان چند روز پس از اعلام انتخابات ریاست جمهوری اسلامی، در برابر کمیتۀ روابط خارجی و دفاع کنست، پارلمان اسرائیل سخن می گفت، محمود احمدی نژاد را یک فرد «تندرو و دگم» نامید و تصریح کرد: «وجود چنین فردی در راس دولت جمهوری اسلامی، موقعیت اسرائیل را برای توجیه خطرها و تهدیدهای اتمی ایران آسانتر خواهد کرد.» وی با این حال افزود: اسرائیلی ها نباید فراموش کنند که برنامه های اتمی ایران در زمان نخست وزیری میرحسین موسوی آغاز شد
/ پنجشنبه 28 خرداد 1388 ساعت 00:24 AM
رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور ایران احتمال بازشماری کامل آرای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این کشور را بعید دانست و درخواست محسن رضایی را برای اطلاع از جزئیات مربوط به شمارش آرای صندوق ها رد کرد. کامران دانشجو روز چهارشنبه ۲۷ خرداد (۱۷ ژوئن) در یک برنامه تلویزیونی در شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی، در پاسخ به پرسشی در مورد درخواست آقای رضایی گفت که قانون چنین حقی برای نامزدها در نظر نگرفته است، "ما به مر قانون عمل می کنیم".آقای رضایی چند ساعت پیش تر در نامه ای به وزیر کشور ایران، "تا پایان وقت اداری" روز چهارشنبه به او فرصت داده بود که اطلاعات مربوط به شمارش آرای صندوق ها را در اختیار نمایندگان او قرار دهد. آقای رضایی اعلام کرده بود که در غیر این صورت ناچار خواهد شد چیزی جز بازشماری آرا را از شورای نگهبان درخواست کند. او دسترسی به اطلاعات مربوط به شمارش آرای صندوق ها را "ابتدایی ترین حق" نامزدها دانسته بود. اما رئیس ستاد انتخابات کشور گفت که حتی اعلام آرای شمارش شده به تفکیک شهرستان ها "تا این تاریخ سابقه نداشته است
/ جلجل
پنجشنبه 28 خرداد 1388 ساعت 00:33 AM
بچه ها این صفحه رو ببینیدhttp://sabzzz.mihanblog.com/
مرده شورشونو ببرن کافیه یه خار بره توی پای غزه اییه و لبنانیها تا یه ماه تلویزیون ایران نشونشون میده
بچه ها کی بود تنباکو رو حرام کرده بود زمان ناصرالدین شاه کاشکی یکی بیاد فتوا بده دیدن تلویزیون ایران رو حرام کنه

http://sabzzz.mihanblog.com/ / پنجشنبه 28 خرداد 1388 ساعت 04:31 AM
معترضان به نتیجه انتخابات پنج شنبه ساعت 2 ظهر مقابل دفتر سازمان ملل حاضر می شوند
در ادامه راهپیمایی های انجام شده در چند روز گذشته ، معترضان به نتیجه انتخابات پنج شنبه ساعت 2 ظهر روی به روی دفتر سازمان ملل در تهران واقع در قلهک خیابان شهرزاد حاضر می شوند. معترضین می خواهند با این حرکت به جوامع بین المللی اعلام کنند که تنها خواسته اشان برگرداندن رای های شان است و این خواسته را هم با تظاهرات آرام خود اعلام می کنند.



/ پنجشنبه 28 خرداد 1388 ساعت 09:04 AM
جلجل ترسوندنت از قبیل تو فراوونه
/ پنجشنبه 28 خرداد 1388 ساعت 10:09 AM
چه کسانی خرابکار هستند؟!!!
http://img98.com/images/tvvn830g6wesz5848i0g.jpg
http://img98.com/images/tvvn830g6wesz5848i0g.jpg / پنجشنبه 28 خرداد 1388 ساعت 10:11 AM
بچه ها اینجا رو ببینید:
http://www.entekhabnews.us/portal/index.php?news=6435
http://www.entekhabnews.us/portal/index.php?news=6435 / پنجشنبه 28 خرداد 1388 ساعت 10:52 AM
روز جمعه آقای خامنه ای قرار است نماز جمعه را اقامه کند.از دیروز دربعضی شهرها مثل قم ،اراک ، ساوه ، گرمسار و... مشاهده شده افراد زیادی را برای اعزام به تهران آماده می کنند و تعاونی های مسافربری را نیز مجبور کردند که اتوبوس های خود را به بسیج تحویل دهند به انها اعلام شده در صورت مخالفت بشدت با آنها برخورد می شود.به نظر میرسد آقایان قرار است کار را تمام شده اعلام کنند. از تمام ملت ایران بخصوص مردم قهرمان وحماسه ساز تهران درخواست می شود با حضور میلیونی خود همچون حضور میلیونی روز دوشنبه در نماز جمعه این هفته، همبستگی خود را با میر حسین موسوی و مهدی کروبی اعلام کنیم . به نظر می رسد اقایان موسوی ، کروبی و خاتمی نیز در این مراسم شرکت خواهند کرد.خواهشمند است از دادن شعارهای تحریک کننده پرهیز کنید و فقط شعارهایی در حمایت از موسوی و کروبی سر دهید.لطفا لباس مشکی فراموش نشود. نباید اجازه داده شود جمعه روز پیروزی کودتاچیان باشد.لطفا به هر صورتی که می توانید به دیگران هم خبر دهید
/ پنجشنبه 28 خرداد 1388 ساعت 10:57 AM
بنام خدا

باز این چه ابر بود که مارا فرو گرفت
تنها نه من، گرفتگی عالم است این
یکدم نگاه کن که چه بر باد می‌دهی
چندین هزار امید بنی آدم‌ است این

چندین هزار امید بنی آدم را برباد دادند و قومی را داغدیده و دردمند کردند و پای اهانت بر شعور و غرورشان نهادند و دست خیانت درصندوق امانت شان بردند وبا نیرنگ وفریب، باطلی را بجای حق نشاندند تاد وباره عزت و کرامت را پای‌مال جهالت کند و نام را به ننگ بفروشد و فرومایگان را بر کرسی ریاست بنشاند و دروغ و دغل در کار مدیریت کند و خرافه بگسترد و سفاهت بپرورد و از چاه‌های نفت بردارد و در چاه‌های جمکران بریزد و آزادی را خفه کند و آگاهی را بکشد و استبداد دینی و قراءت فاشیستی از دین را قوام بخشد و دیانت را ملعبه‌ی ‌‌دست سیاست کند و سرهنگان را بر فرهنگ بگمارد و فرهنگیان را به دست سرهنگان بسپارد و دست تطاول در حقوق مردم دراز کند و پشت به قبله حقیقت، به سوی خدای خدیعت نماز کند.

هیچ چیز مهیب‌تر از زخمی کردن غرور یک قوم نیست. سرمایه اعتمادشان را ستاندن و آب دهان به رویشان افکندن. پلیدی و بی‌شرمی ازین بیشتر نمی‌شود. آدمیان دزدی و دغلی را تحمل می‌کنند اما اهانت مکرر به عزت و کرامت‌شان‌ را هرگز.

اینک روح مجروح و غرور رنجور ایرانیان به جوش آمده است و تا ننگ آن خیانت زدوده نشود و تا غاصبان به دست عدالت سپرده نشوند التهاب‌شان فرو نمی‌نشیند.

و البته جای هیچ نومیدی نیست، «که بد بخاطر امیدوار ما نرسد». اجتماع هزار در هزار زنان ومردان حق جو و مطالبه‌گر پنجره‌های امید را بر تاریخ آینده ما گشوده است و نوید گشایش به کار فروبسته ما می‌دهد.

اسم اعظم بکند کار خود ای دل خوش باش
که به تلبیس و حیل دیو سلیمان نشود

به حقیقت اسم اعظم، شما حق جویانید که دیو تیره‌بختی را از تخت سلیمان به زیر می‌کشید و با عصای موسوی، دولت فرعونی و شعبده سامری را به دونیم می‌زنید و حکومت ارعاب و تزویر و چماق و نفاق را با فریادهای جگرشکافتان درهم می‌شکنید.

استبداد دینی غرور و شعور شما را به تمسخر و توهین گرفته است و خشم مقدس شما خاموش نمی‌نشیند تا امانت حق و رای را از غاصبان خاین بستاند و به کاردانان امین بسپارد. نقد، تقوای سیاست است و حق‌جویی فضیلتِ دوران ماست و شما این فضیلت را فرو نمی‌نهید.

همت پاکان دوعالم و بخشایش ارواح مکرم با شماست، «با همه کروبیان عالم بالا».

درین معرکه حق و باطل، و جنایت و شهادت، آیا مشایخ و مراجع عظام احساس تکلیف نمی‌کنند که با قلمی و قدمی «بازار ساحری و ناموس سامری و قلب ستمگری» را بشکنند؟

شمس و قمرِ این حرکت یعنی آقایان موسوی و کروبی نیز نیک می‌دانند که «صحبت حکام ظلمت شب یلداست» و بردر ارباب بی مروت دنیا نشستن که «خواجه کی به در آید» شرط خردورزی و سیاست‌ورزی نیست. به سواد اعظم رو آورند که اسم اعظم در آنجاست. «نور ز خورشید خواه بو که برآید».

اینک که فساد و خیانت، ظاهر و عریان از پرده به در افتاده است من هم در پایان نصیحتی از زبان باباطاهر عریان برای حاکمان دارم:
مکن کاری که بر پا سنگت آیو
جهان با این فراخی تنگت آیو
چوفردا نومه خونون نومه خونند
تو نومه خود ببینی ننگت آیو

در توبه هنوز بازست. آب رفته را به جوی باز گردانید. قرعه‌‌ی فال به نام شما زده‌اند و امانتی را که آسمان نتوانست کشید بر شانه‌های شما نهاده‌اند. به عهد امانت وفا کنید و در زمره‌ی جهولان و ظلومان منشینید.
حقا کزین غمان برسد مژده‌ی امان
گرسالکی به عهد امانت وفا کند

عبدالکریم سروش
خرداد ۱۳۸۸
/ یک همکارشهرستانی
پنجشنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:08 PM
سلام بردوستان وهمکاران عزیز
چون مردم خواستند.
چون ایران فقط تهران نیست.
چون عده ای آنقدرازتوبره انقلاب خوردندکه محرومان چاره ای جزحذف آنان نداشتند.
دوستان عزیزم کمی واقع بین یاشیم!
دیگران راهم ببینیم.!!!
/ پنجشنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:13 PM

مشاور سابق ارتباطات رئیس مجمع تشخیص در گفتگو با فارس:
در انتخابات 84 هم مهدی هاشمی برخلاف نظرسنجی‌ها می‌گفت بابا برنده است
خبرگزاری فارس: محمدحسن قدیری ابیانه گفت: همانگونه که در انتخابات سال 84 برخلاف نظرسنجی‌های علمی، مهدی هاشمی می‌گفت بابا برنده است، ادعای وقوع تقلب در انتخابات اخیر نیز تکرار شده است و متاسفانه باز هم بستگان و اطرافیان آقای هاشمی آتش بیار این معرکه ساختگی شده‌اند.

محمدحسن قدیری ابیانه مشاور سابق اطلاع رسانی و ارتباطات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: در اول تیر 1384 و در آخرین روز دور دوم تبلیغات انتخاباتی بین آقایان احمدی نژاد و هاشمی رفسنجانی، رئیس یک نهاد نظر سنجی افکار عمومی که گرایش به شدت ضد احمدی نژادی داشت، برای من که مشاور اطلاع رسانی و ارتباطات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بودم، نتایج نظر سنجی روز قبل را ارسال کرد تا آن را به رئیس مجمع تشخیص مصلحت ارائه کنم. آخرین نظر سنجی روز سه شنبه انجام شده بود و نتیجه آن چهار شنبه صبح جمع بندی و حدود ظهر بدست اینجانب رسید. جلسه ستاد انتخاباتی آقای هاشمی، در مجمع تشخیص در حال برگزاری بود.
وی افزود: در آخرین نظر سنجی آمده بود که احمدی نژاد حدود 5 تا 6 میلیون رای بیشتر از هاشمی دارد. مطمئن شدم که ایشان در انتخابات شکست فاحشی خواهند خورد. گروهی پیشنهاد می کردند که آقای هاشمی برای جبران اختلاف آرا دست به هنجار شکنی بزند. از اینکه چنین افرادی خود را طرفدار آقای هاشمی می دانند و در ستاد ایشان جمع شده اند به شدت متاثر بودم. از آمارها کپی گرفتم و وقتی مهدی هاشمی از جلسه بیرون آمد آن را به وی دادم تا در جلسه تحویل آقای هاشمی دهد و گفتم ایشان چند میلیون رای از احمدی نژاد عقب است. او گفت من این آمار را قبول ندارم و بابا برنده است! مطمئن شدم که آمار را تحویل آقای هاشمی نخواهد داد.
قدیری ابیانه تصریح کرد: لذا بلافاصله مشغول به تهیه گزارشی شدم و ضمن آوردن آمار مذکور فاصله چند میلیونی و شکست وی را حتمی دانستم و تاکید کردم که بسیاری از افراد مومن و وفادار به انقلاب اسلامی این تصور برایشان ایجاد شده است که ایشان رو در روی رهبری قرار گرفته و در صدد تضعیف جایگاه ولایت فقیه هستند و این امر آنها را از ایشان دور خواهد کرد و پیشنهاد دادم تا بر اموری تاکید کنند که همراهی ایشان با مقام معظم رهبری را به اثبات برساند و تاکید کردم که این امر می تواند تا حدودی آراء را جلب نماید ولی تاکید کردم که با این وجود با اختلاف چند میلیون نفر در انتخابات شکست خواهند خورد و باید خود را آماده چنین واقعیتی بنمایند.
وی ادامه داد: منتظر شدم تا جلسه تمام شود و وقتی همه رفتند قبل از اینکه آقای هاشمی بیرون بیایند نامه را از طریق دفترشان تحویل دادم.
شب به صدا و سیما رفتم تا از نزدیک شاهد آخرین مناظره زنده تلویزیونی باشم. از ایشان قبل از ورودشان به سالن مصاحبه پرسیدم که آیا گزارش آخرین نظر سنجی را که برای ایشان در نامه نوشتم دیده اند یا خیر که تایید کردند.
قدیری تصریح کرد: با پایان مصاحبه از ایشان جدا شده و با چند تن از دوستان صدا و سیما دیدار کردم. ساعت 2 نیمه شب از صدا و سیما خارج شدم و به منزل برگشتم.
مشاور سابق اطلاع رسانی و ارتباطات هاشمی رفسنجانی گفت: پنج شنبه تبلیغات انتخاباتی ممنوع بود. جمعه سوم تیر انتخابات با شکوه تمام برگزار شد. به چند جا سر کشیدم. انتخابات در کمال نظم و صحت برگزار شد؛ با توجه به حرفهایی که می شنیدم و صحنه هایی که از برخی اطرافیان آقای هاشمی می دیدم، می دانستم که مخالفین احمدی نژاد دم از تقلب خواهند زد و حاضر به پذیرش شکست نخواهند بود.
نتیجه انتخابات همان شد که در آخرین نظرسنجی پیش بینی شده بود و احمدی نژاد با 17 میلیون رای در مقابل 10 میلیون رای پیروز انتخابات شد. اما همانطور که انتظار می رفت متاسفانه زمزمه تقلب در انتخابات توسط اعضای ستاد و بستگان ایشان سر داده شد حال آنکه تردیدی در پیروزی دکتر احمدی نژاد نبود.
قدیری ابیانه با بیان اینکه هنوز هم برخی از بستگان آقای هاشمی دست از ادعای بی اساس تقلب دست بر نمی دارند، اظهار داشت: ادعای وقوع تقلب در انتخابات اخیر نیز تکرار شده است و متاسفانه باز هم بستگان و اطرافیان آقای هاشمی آتش بیار این معرکه ساختگی شده اند و این در حالی است که بسیاری از تحلیل گران بیطرف خارجی نیز از قبل بر اساس نظر سنجی ها، پیروزی قاطع آقای احمدی نژاد را پیش بینی کرده بودند.
وی افزود: مطابق با گزارش رسانه های گروهی، خبرگزاری فرانسه نوشت؛ سازمان غیردولتی «ترور فری تومارو» که یک سازمان تخصصی در زمینه مطالعه افکار عمومی است در آستانه انتخابات ایران یک نظرسنجی تلفنی در 30 استان انجام داده است و بر پایه نظرسنجی خود اعلام کرد احمدی نژاد دو برابر بیشتر از مخالفانش رای بدست آورد.
وی تصریح کرد: خبرگزاری «رویترز» نیز در همین زمینه با تایید این مطلب که احمدی نژاد در آستانه انتخابات در نظرسنجی ها جلوتر از رقبای خودش بوده است نوشت «دو شرکت غیردولتی آمریکا طی یک نظرسنجی تلفنی سرتاسری در ایران اعلام کرد احمدی نژاد با نسبت دو بر یک از موسوی پیش است.»
قدیری ابیانه ادامه داد: مطمئن هستم که اطرافیان موسوی و خود وی و همسرشان می دانند که پیروز انتخابات نیستند و قطعاً نظر سنجی های واقعی گروه های هوادار وی نیز این واقعیت را نشان داده اند ولی موسوی را بازی داده و به او پیروزی را القاء نموده اند. از دو حال خارج نیست یا اینکه او را محاصره کرده اند و به وی اجازه اطلاع از حقایق را نداده اند که البته بعید نیست و این خود نشانه ضعف است و یا اینکه او می داند که شکست خورده است و حال که پس از دو دهه سکوت وارد میدان شده و طوری عمل کرده که تمام آبروی خود را به انتخابات گره زده است، می داند در انتخابات شکست خورده و علی رغم آن، مصالح ملت را فدای وجهه خود کرده است.
وی خاطرنشان کرد: جدا جای سوال است که چگونه وی در تبلیغات انتخاباتی خود را وفادار به قانون و رعایت آن می داند و پس از شکست مردم را دعوت به تظاهرات غیر قانونی می کند، در حالی که می داند مورد حمایت بیگانگان قرار گرفته و این تظاهرات به دست عوامل بیگانه به آشوب کشیده می شود. چگونه است که خود را پیرو خط امام (ره) می نامد و این رهنمود حضرت امام (ره) را که تأکید فرمودند که "اگر دشمنان از شما خشنود بودند بدانید در بیراهه هستید " را نادیده می گیرند. آیا موسوی نمی داند که رادیو آمریکا، رادیو اسرائیل و بی بی سی سنگ او را به سینه می زنند و مواضع او را تکرار می کنند؟
قدیری ابیانه با اشاره به سخنان همسر موسوی، گفت: زهرا رهنورد نیز در مصاحبه با شبکه بی بی سی انگلستان به مهمترین دلایل تقلب در انتخابات اشاره کرده و گفته است «یک سری نقاطی هستند که اصلا مشخص است که خودش ملاک تشخیص نادرست بودن نتایجی است که وزارت کشور اعلام کرده است مثلا آذربایجان و ترک زبان ها هیچ وقت فرزند خودشان را نمی گذارند که به کس دیگری رأی بدهند. ... خود من لر هستم و موسوی هم بارها گفته من داماد لرستان هستم. بنابر این اهالی لرستان موسوی را نمی گذارند به آقای احمدی نژاد رأی بدهند. این دو تا ملاک است و باقی موارد هم شبیه همین است»؛ آخر این چه توهین بزرگ و تحقیری است که در حق مردم لر و ترک روا می دارند؟ یعنی ملاک رای این هموطنان ما به یک نامزد به خاطر داشتن ترک بودن یا همسری لر داشتن است؟ توهینی از این بالاتر نیز به شعور مردم وجود دارد؟
وی افزود: متاسفانه عملکرد اطرافیان آقای موسوی و هاشمی، حماسه بزرگ و شیرین حضور مردم را تلخ کرد اما یقین دارم که این حوادث انقلاب را پایدارتر خواهد کرد و مردم ما آزمونهایی به مراتب سخت تر از حوادث اخیر را با موفقیت پشت سر گذاشته اند. خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند و دست ما را هرگز از دامان ولایت جدا نگرداند.
انتهای پیام/م


/ پنجشنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:15 PM

با نظرسنجی و رصد محبوبیت احمدی نژاد در بین مردم
رسانه‌های جهان قبل از انتخابات پیروزی احمدی‌نژاد را پیش بینی کرده بودند
خبرگزاری فارس: رسانه‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای پیش از آنکه انتخابات ایران برگزار شود پیروزی محمود احمدی‌نژاد را پیش بینی کرده بودند و معتقد بودند وی برای چهار سال دیگر زمام امور در ایران را در اختیار خواهد گرفت.

به گزارش فارس، رسانه‌های معتبر جهانی در پیش‌بینی ‌های خود محمود احمدی‌نژاد را رئیس جمهور بعدی ایران می‌دانستند.
روزنامه عربی زبان القدس العربی در گزارشی پیش از انتخابات ضمن تشریح انتخابات در ایران نوشت که "محمود احمدی‌نژاد " در این انتخابات برای4 سال دیگر با کسب 65 تا 75 آراء رئیس ‌جمهور ایران خواهد شد.
همچنین مرکز TFT آمریکایی-اروپایی در گزارشی نوشت که در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران آرای بخش عمده‌ای از ایرانیان به نفع محمود احمدی‌نژاد خواهد بود.
این نظر سنجی که توسط این موسسه انجام پذیرفته توسط تلفن و از داخل ایران طی روزهای 11 تا 20 ماه می (21 تا 30 اردیبهشت) سال 2009 صورت پذیرفته است. در این نظر سنجی 1001 نفر از 30 استان کشور حضور داشتند و همچنین حاشیه خطایی 1/3 درصدی برای این نظرسنجی در نظر گرفته شده است.
در این نظرسنجی 34درصد از ایرانیانی که مورد سوال قرار گرفتند به "محمود احمدی‌نژاد " رئیس جمهور کنونی ایران رای دادند و "میر حسین موسوی " تنها توانست 14 درصد از آرای پرسش شوندگان را به خود اختصاص دهد و 27 درصد نیز اظهار داشتند که نمی‌دانند به چه کسی رای خواهند داد. دیگر رقبای احمدی نژاد نظیر "مهدی کروبی " و "محسن رضایی " به ترتیب تنها 2 درصد و 1 درصد آرای پرسش شوندگان را به خود اختصاص دادند.
خبرگزاری فرانسه نیز در گزارشی نوشته بود که احمدی‌نژاد شانس بیشتری در مقایسه با دیگر نامزدها برای پیروزی دارد.
این خبرگزاری تاکید کرده بود که احمدی‌نژاد بخت بالای خود را مقابل رقبای خود برای پیروزی در این انتخابات حفظ کرده است.
روزنامه فرانسوی فیگارو نیز در توصیف فضای انتخاباتی کشورمان نوشته بود که قشر محروم جامعه ایران طرفدار احمدی‌نژاد هستند و وی را فردی منتخب و لایق برای ابقا در سمت ریاست‌جمهوری می‌دانند.
روزنامه فرامنطقه‌ای "الشرق‌الاوسط " نیز در گزارشی نوشته بود که محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری کنونی ایران شانس بیشتری برای پیروزی در مقابل میرحسین موسوی رقیب اصلاح طلب خود برخوردار است و این در حالی است که مهدی کروبی و محسن رضائی از شانس کمتری برخوردار هستند.
رسانه‌های آمریکایی نیز پیروزی احمدی‌نژاد را پیش بینی کرده بودند.
روزنامه آمریکایی "وال استریت ژورنال " در گزارشی با اشاره به دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نوشت: احمدی نژاد به احتمال بسیار برای بار دوم نیز به عنوان رئیس جمهور ایران برگزیده می‌شود.
این روزنامه تصریح کرد: رئیس جمهور کنونی ایران اصلی‌ترین کاندیدای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در این کشور است که به احتمال بسیار برای بار دوم نیز به عنوان رئیس جمهور ایران برگزیده خواهد شد.
خبرگزاری آمریکایی "آسوشیتدپرس " نیز در گزارشی از شب‌های پرشور انتخابات در ایران نوشت که احمدی نژاد در شهرستان‌ها و مناطق روستایی ایران طرفداران زیادی دارد.
روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست " نیز دو هفته قبل از انتخابات از پیروزی احمدی‌نژاد خبر داده بود.
این روزنامه سه هفته قبل از انتخابات در نظر سنجی به این نتیجه رسیده بود که اختلاف آرای محمود احمدی‌نژاد با رقیب اصلی وی بیش از دو برابر است.
صهیونیست‌ها نیز از پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات ایران مطمئن بودند.
روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست " در یک گزارش تاکید کرد که احمدی نژاد به عنوان مردی قاطع و سیاستمداری فساد ناپذیر به سمت پیروزی بزرگ در انتخابات ریاست جمهوری ایران حرکت می‌کند.
این روزنامه عبری زبان که تحولات انتخاباتی در ایران را پیگیری می‌کرد در گزارش دیگر محمود احمدی‌نژاد را برای دومین بار پیروز انتخابات آتی ریاست جمهوری دانست.
جروزالم پست به نقل از منابع دیپلماتیک تاکید داشت که نظرسنجی‌ها در ایران نشان می‌دهد که محمود احمدی نژاد پیروز انتخابات خواهد بود.
رسانه‌های هندی نیز پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات را پیش بینی کرده بودند.
پایگاه اینترنتی هندی "نیوکرالا " در گزارشی با اشاره به انتخابات پیش روی ایران نوشت که احمدی نژاد به پیروزی در دور آتی انتخابات ریاست جمهوری در ایران بسیار نزدیک است.
این پایگاه اینترنتی تاکید کرد که رئیس جمهوری کنونی این کشور که خود را خدمتگزار مردم می‌خواند و علاقه به فقرا و قشر ضعیف جامعه‌اش را در دل می‌پروراند، هم اکنون به یک قهرمان ملی برای قشر ضعیف و کارگر جامعه اش بدل شده است.
همچنین در نظر سنجی که در سطح مردم خاورمیانه به عمل آمد پیروزی احمدی‌نژاد پیش بینی شده بود.
پایگاه خبری عربی زبان "المحیط " در گزارشی نوشت: پیش‌بینی مردم منطقه خاورمیانه از نتیجه انتخابات دهم ریاست جمهوری ایران نیز حکایت از پیروزی "محمود احمدی‌نژاد " دارد. در این نظر سنجی 58/60 درصد مردم منطقه احمدی‌نژاد را پیروز این عرصه می‌دانستند.
انتهای پیام/.


/ پنجشنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:16 PM

وزیر پست، تلگراف و تلفن میرحسین موسوی تشریح کرد:
جزییات تازه از حلقه بسته مدیریتی در دولت موسوی و برخورد با تنها روزنامه منتقد
خبرگزاری فارس: سید مرتضی نبوی با بیان اینکه حلقه مدیریت در زمان موسوی تنگ بود و او سعه صدری که بتواند دیدگاه‌های مختلف را تحمل کند را نداشت، تصریح کرد: در آن دوران بنده و احمد توکلی برای اینکه لایحه بودجه را در روزنامه منتشره کرده بودیم به دادگاه فراخوانده شدیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز دوشبنه در مراسم نشست پرسش و پاسخ باشگاه توانا طی سخنانی با اشاره به روند حضور میرحسین موسوی در سمت نخست وزیری گفت: پس از فرار بنی صدر، شهید رجایی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد که وی نیز شهید باهنر را به عنوان نخست وزیر به مجلس وقت معرفی کرد و مجلس نیز با رای اعتماد، شهید باهنر را به عنوان نخست وزیر معرفی کرد، اما طولی نکشید که رئیس جمهور رجایی و نخست وزیر باهنر از سوی منافقین به شهادت رسیدند.
مدیر مسئول روزنامه رسالت افزود: پس از به شهادت رسیدن شهیدان رجایی و باهنر، رهبر معظم انقلاب در آن زمان به عنوان رئیس جمهور معرفی شدند و ایشان میرحسین موسوی را به عنوان نخست وزیر به مجلس شورای اسلامی معرفی کردند و موسوی پس از اخذ رای اعتماد از مجلس وقت به عنوان نخست وزیر انتخاب شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: موسوی در حالی نخست وزیر شد که تقریبا هیچگونه تغییری در کابینه وی نسبت به کابینه شهید باهنر دیده نمی‌شد و در واقع می‌توان گفت که کابینه موسوی ابتکار خودش نبود بلکه همان کابینه کوتاه مدت شهید باهنر و البته آیت الله مهدوی کنی بود.
سید مرتضی نبوی ادامه داد: زمانی که ما در دولت موسوی وزیر حضور داشتیم، به همراه چند نفر از دیگر وزرا با سیاست‌های اقتصادی دولت مخالف بودیم و این اختلافات در زمانی شدت گرفت و در نهایت منجر به این شد که موسوی در دور دوم نخست وزیری خود به جز ولایتی و عسگر اولادی بقیه وزرا را تغییر بدهد.
وی تاکید کرد: در رابطه با دور دوم نخست وزیری موسوی باید گفت رئیس جمهوری وقت نمی خواستند که موسوی را به عنوان نخست وزیر به مجلس اعلام کنند چرا که معتقد بودند هیچ گونه حجت شرعی برای معرفی موسوی ندارند. لذا این موضوع را را با امام (ره) مطرح کردند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: محسن رضایی اخیرا به بنده گفت زمانی که قرار بود موسوی به مجلس معرفی نشود، بنده نزد امام رفته و به امام گفتم که صلاح جنگ این است که موسوی نخست وزیر باشد؛ از سوی دیگر نمایندگان مجلس وقت که گرایش های موسوم به چپ داشتند به امام نامه نوشتند که موسوی نخست وزیر شود. لذا امام در پاسخ به نامه نمایندگان گفت که به عنوان یک شهروند موافق هستم.
نبوی خاطرنشان کرد: زمانی که رئیس جمهور وقت از اظهار نظر امام (ره) اطلاع یافتند، فرمودند که امام فرموده‌اند به عنوان یک شهروند موافق هستم لذا از امام می‌خواهم که به بنده حکم کنند تا موسوی را به عنوان نخست وزیر معرفی کنم تا در این صورت حجت نیز بر من تمام شود، چرا که بنده حجت شرعی برای معرفی میرحسین موسوی به عنوان نخست وزیر ندارم.
وی افزود: امام (ره) از اینکه به رئیس جمهور وقت حکم کنند که میر حسین موسوی را به عنوان نخست وزیر معرفی کنند، امتناع کردند ولی پس از انجام مذاکراتی بنا بر این شد که رئیس جمهور وقت میر حسین موسوی را به عنوان نخست وزیر به مجلس معرفی کرده که در نهایت این کار را نیز انجام دادند و موسوی برای دومین دوره به عنوان نخست وزیر انتخاب شد.
مدیر مسئول روزنامه رسالت با اشاره به اینکه بنده و احمد توکلی را برای اینکه لایحه بودجه را در روزنامه منتشره کرده بودیم به دادگاه فرا خواندند، گفت: به دلیل اینکه لایحه بودجه که موسوی می‌خواست آن را به صورت محرمانه به مجلس ارسال کند را ما در روزنامه رسالت منتشر کردیم. البته این اقدام که لایحه بودجه به صورت محرمانه به مجلس ارسال شود مغایر با قانون بود، از این رو به این دلیل ما را به دادگاه فراخواندند.
سید مرتضی نبوی ادامه داد: حلقه مدیریت در زمان موسوی تنگ بود و موسوی هم سعه صدری که بتواند دیدگاه‌های مختلف را تحمل کند نداشت، حتی موسوی در وزارتخانه‌ها دفتر‌هایی تاسیس کرده بود که در واقع از آن وزارتخانه‌ها وزیر را دور بزنند و مستقیم با آقای موسوی کار کنند. آن دفاتر در امور دخالت می‌کردند که این موضوع در دور دوم نخست وزیری موسوی گسترده‌تر شده تا جایی که موسوی برای وزرا شرط می‌گذاشت که حتی انتخاب معاونان نیز با جلب نظر وی صورت بگیرد.
وی گفت: دایره موسوی در زمان نخست وزیری بسته بود و خیلی راحت نمی‌شد با وی رابطه پیدا کرد از این رو ممکن است این موضوع را امروز هم موسوی همراه خود داشته باشد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه موسوی حتی امام را نیز از استعفای خود با خبر نکرده بود، گفت: وی بدون اینکه امام را در جریان استعفا خود بگذارد، استعفا داد و ما برای اولین بار استعفای موسوی را در روزنامه جمهوری اسلامی که منتسب به خود وی بود، دیدیم و حتی چند روز پس از این استعفا، معلوم نبود که موسوی کجاست، لذا امام موسوی را فراخوانده و با لحنی وی را خطاب کردند که باید استعفای خود را پس بگیرید که بقیه ماجرا را می‌توان در صحیفه حضرت امام دید.
نبوی با اشاره به سیاست‌های اقتصادی دولت موسوی تاکید کرد: سیاست‌های اقتصادی زمان جنگ به طور افراطی دولتی بود که حتی می‌توان آثار آن را پس از جنگ هم ملاحظه کرد تا جایی که امروز برخی از کارشناسان معتقدند که آن سیاست‌ها هنوز هم در صنعت باقی مانده، لذا صنعت ما قابل رقابت با صنایع دیگر کشورها نیست. البته باید گفت که اقدام خوبی هم در زمان میر حسین صورت گرفته و آن این بود که در سال‌های آخر جنگ، دولت میر حسین درآمد ارزی خوبی داشت ولی در کل در خصوص واردات باید گفت که در آن دوران کشتی‌ها در بنادر ما برای تخلیه بار خود صف می‌کشیدند و حتی هزینه دموراژ و تاخیر در تخلیه بارها را هم از ما می‌گرفتند.
وی با اشاره به حمایت‌های امام از موسوی در زمان جنگ، اظهار داشت: حمایت‌های امام در دوران جنگ از موسوی به خاطر این بود که دولت بتواند جنگ را هدایت کند این در حالی است که امام (ره) چندین بار به موسوی در خصوص مشارکت بخش خصوصی و مردمی در اقتصاد تذکر داده بود که شاید موضوعی را در نظر داشت که تا آن زمان انجام نشده بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص اینکه برخی دولت را متهم به دروغ گویی می‌کنند، تصریح کرد: چگونه ممکن است دولتی که 4 سال کار کرده و آمار و همه مسائل آن در معرض قضاوت عمومی مردم است، موسوی بگوید حکومت اسلامی نباید دروغ گفته و به مردم فشار بیاورد؟ لذا اگر رئیس جمهور دروغ گو است چگونه شورای نگهبان وی را رد صلاحیت نمی‌کند؟
نبوی افزود: متاسفانه این فرهنگ به طرفداران آنها نیز منتقل شده همان کسانی که در سال 76 نیز حضور داشتند از این رو می‌گویم که آیا این اقدامات موجب کمک به جریان‌هایی همانند 18 تیر نیست.
وی تصریح کرد: اگر آنها می‌خواهند اثبات کنند که دولت دروغ می‌گوید، از مناظره طفره نروند و در مناظره شرکت کرده و با دلیل دروغ ها را اثبات کنند که البته زمزمه‌های عدم حضور آنها نیز این روزها شنیده می‌شود.
مدیر مسئول روزنامه رسالت در خصوص سئوالی

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 01:18 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 08:24 ب.ظ

محتشمی پور: تشکیل کمیته حقیقت یاب پیشنهاد شد/جریان طالبانی و خشونت گرا می‌خواهد صدای مردم را خفه کند
ادبی - رییس کمیته صیانت از آرای مهندس میر حسین موسوی از ارائه پیشنهاد تشکیل کمیته حقیقت یاب به شورای نگهبان برای بررسی موارد مشکوک انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار قلم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر محتشمی پور عصر سه شنبه در یک نشست خبری با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی بیان کرد: کمیته حقیقت‌یاب عبارت است از هیاتی صاحب‌نظر و بی‌غرض برای بررسی تخلفات وسیعی که قبل از انتخابات و در حین انتخابات صورت گرفته است و تاثیر مستقیم در سرنوشت انتخابات و رای مردم داشته و موجب شده است که مسیر انتخابات بر خلاف رای مردم اعلام شود.

محتشمی پور درباره تاکید اعضای این هیات اظهار کرد: این هیات متشکل از سه نفر به عنوان نمایندگان مراجع تقلید، چهار نفر به عنوان نمایندگان نامزدها، یک نفر از وزارت کشور که به سود نامزدی موضع رسمی نگرفته باشد و یک نفر نیز با همین شرایط از طرف شورای نگهبان به همراه یک حقوقدان دانشگاهی و قاضی بی‌طرف با معرفی کانون وکلا، دادستان کل کشور، رییس قوه قضاییه و رییس بازرسی کل کشور است.

وی، بررسی دخالت‌های عوامل دولتی و نظامی به صورت سازمان یافته در انتخابات و میزان تاثیر آن، بررسی دخالت سازمان یافته وسیع، بررسی استفاده از امکانات دولتی و موقعیت شغلی و بررسی موضوع خریداری رای و پرداخت‌های منتهی به زمان انتخابات و میزان تاثیر این عوامل را از جمله موارد قابل بررسی در کمیته حقیقت یاب خواند و گفت: بررسی مواردی نظیر مقدار واقعی شرکت کنندگان، مهندسی آرا و تعیین سهمیه و درصد رای برای نامزدها توسط وزارت کشور، گروه سایه مدیریت انتخابات، علل مانع تراشی برای حضور نمایندگان نامزدها در هیات‌های اجرایی و هنگام پلمب صندوق‌ها و شمارش آرا در شعب اخذ رای و اماکن تجمیع آرا از جمله دیگر موارد مورد بررسی در کمیته حقیقت یاب پیشنهادی از سوی کمیته صیانت از آرا مهندس موسوی است.

محتشمی پور افزود: بررسی علل اعلام سریع نتایج قبل از پایان اخذ رای از طریق سیستم رایانه‌ای و بدون طی مراحل قانونی و بر خلاف نامه رسمی شورای نگهبان مبنی بر دستی بودن شمارش، بررسی علت اعلام و برگزاری مانور اقتدار توسط نیروی انتظامی و ... قبل از انتخابات بر خلاف ادوار قبل، بررسی اقداماتی که به خرید رای معروف شد، بررسی تبلیغات جانبدارانه‌ی صداوسیما به سود آقای احمدی نژاد مانند تریبون آزاد و ... برخلاف ادوار قبل، بررسی تاثیر افتراهای مجرمانه آقای احمدی نژاد در صداوسیما و مراکز تبلیغاتی نسبت به مقامات از جهت خدشه‌دار کردن رقیب و جلب آرا، بررسی مدیریت تعرفه ـ تعداد واقعی چاپ شده ـ علت عدم توزیع مناسب و کم آمدن تعرفه در تعدادی از استان‌های مهم و بررسی مدیریت زمان و علت عجله وزیر کشور برای پایان دادن به اخذ رای از جمله دیگر موارد مورد بررسی در کمیته حقیقت یاب است.

رییس کمیته صیانت از آرای مهندس موسوی در بخش دیگری از سخنان خود راهپیمایی میلیونی مردم تهران در روز گذشته را تبریک گفت و افزود: روز گذشته راهپیمایی میلیونی مردم تهران در حمایت از آقای مهندس میرحسین موسوی و همچنین برای احقاق حقوق خود و رای‌هایی که به صندوق ریخته‌اند و در اعتراض به حوادثی که در این انتخابات اتفاق افتاد را شاهد بودیم و مردم حرکت باشکوهی را با نظم و آرامش انجام دادند که یکی از زیباترین جلوه‌های حضور مردم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود.

محتشمی پور با بیان اینکه این حرکت میلیونی در تهران مشابه حرکت‌ها و تظاهراتی بود که در آستانه پیروزی انقلاب در تهران برای احقاق حقوق ملت ایران برگزار می‌شد، اظهار کرد: متاسفانه شیرینی این حرکت بزرگ مردم تهران با حادثه آفرینی تعدادی اندک از افرادی که در درون حرکت ملی مردم تهران آمده بودند، به آتش و خون کشیده شد. این عوامل نفوذی و به احتمال زیاد از جریان رقیب، این اقدام آرام مردم را برنمی‌تابید و با آتش زدن یک ماشین و ورود نیروهای مسلح از پایگاهی که در نزدیکی این حادثه بود، به طرف مردم شلیک شد و تعدادی از افراد کشته و مجروح شدند.

وی با تسلیت به خانواده‌های داغدار گفت: به این جریان طالبانی، خوارج و خشونت‌گرا که نمی‌توانند حرکت‌های زیبا و انقلابی مردم را ببینند و می‌خواهند با اقدامات خشونت‌بار خود صدای مردم را خفه کنند هشدار می‌دهم که راه شما بسیار غلط و اشتباه است و هیچ گاه نمی‌توانید به مقصد برسید. شما در دادگاه عدل الهی و دادگاه عمومی ملت ایران، محاکمه و محکوم خواهید شد. دولت کسانی هم که به عنوان سردمداران و حامیان آن‌ها هستند رو به پایان است و با این حرکت‌ها نمی‌توانند راه به جایی ببرند.

رییس کمیته صیانت از آرای مهندس موسوی در ادامه به برگزاری تجمع و جشن پیروزی حامیان احمدی نژاد در میدان ولی عصر اشاره کرد و افزود: یک روز قبل از راهپیمایی میلیونی مردم تهران که سراسر شور، عشق، شعف و آزادی بود، شاهد جشن نمایشی برای پیروزی رییس جمهور فعلی بودیم که این یک اقدام غیر قانونی بوده است چرا که آقای احمدی نژاد در صورتی می‌تواند به طور قانونی رییس جمهور باشد که دوران رسیدگی به شکایات گذشته باشد. طبق قانون، شورای نگهبان تا یک هفته باید شکایات را دریافت و پس از بررسی‌های لازم تا 10 روز اظهار نظر کند. علی‌رغم اینکه عملکرد شورای نگهبان نشان دهنده تمایل این شورا به وضع موجود است ولی به هر حال هنوز نتوانسته است اظهار نظر کند ولی آقای احمدی نژاد جشن پیروزی برای خود گرفته است و در این اجتماع نیز اقدامات خلافی انجام داده است.

محتشمی پور با اشاره به برخی برخوردها و صحبت‌های رییس جمهور در جشن پیروزی در میدان ولی عصر اظهار کرد: آقای احمدی نژاد در این اجتماع به مردم و شخصیت‌هایی توهین کرده، مردم شریفی را که مخالف او هستند به خار و خاشاک تشبیه و حاضران را برای سرکوب ملت تحریک کرده است. آیا شان رییس جمهور یک کشور که باید حافظ جان، مال و ناموس مردم و مجری قانون باشد این است که مردم را با خشونت مورد خطاب قرار دهد و عده‌ای را تحریک کند؟ آیا چنین فردی شایسته ریاست جمهوری یک کشور است؟

وی همچنین از برخوردهای شدید و حملات صورت گرفته به خوابگاه کوی دانشگاه تهران طی روزها و شب های اخیر ابراز تاسف کرد و گفت: پس از برگزاری جلسه به اصطلاح جشن آقای رییس جمهور عده‌ای به کوی دانشگاه تهران حمله کردند و دانشجویان و عزیزان ما را به خاک و خون کشیدند و آن‌ها را مورد آزار و ضرب و شتم قرار دادند. این حادثه در یکی دیگر از استان‌های کشور نیز اتفاق افتاده است و من از طرف خودم، آقای مهندس موسوی و مجمع روحانیون مبارز با دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها ابراز همدردی می‌کنم.

رییس کمیته صیانت از آرای مهندس موسوی در ادامه سخنان خود انتخابات اخیر را استثنایی خواند و اظهار کرد: ما از ابتدا در این انتخابات موضوع صیانت از آرا را در دستور کار خود قرار دادیم ولی متاسفانه کارشکنی‌هایی صورت گرفت و عملا سیستم سازمان یافته ما را در سراسر کشور مختل کردند. قطع سیستم ارتباطی ما از طریق اختلال در اینترنت و SMS نشان دهنده عزم پشت پرده دولت برای تخلف در انتخابات است.

وی ادامه داد: طبق قانون باید نمایندگان نامزدها از یک ساعت پیش از شروع اخذ رای در سر صندوق‌ها حاضر باشند ولی متاسفانه اجازه ورود به نمایندگان ما ندادند. در رابطه با تعرفه‌ها هم شاهد بودیم که از ساعت 10 صبح در تعدادی از استان‌های کشور، مردم با فقدان تعرفه مواجه شدند.

رییس کمیته صیانت از آرای مهندس موسوی با اشاره به مشکلات پیش آمده در مرحله شمارش و تجمیع آرا افزود: در تمام این مراحل طبق قانون باید نماینده نامزدها حضور داشته باشد اما اجازه حضور به نمایندگان ما ندادند. از روز شنبه تاکنون نامه‌های مربوط به تخلفات با امضای مهندس موسوی برای شورای نگهبان فرستاده شده است. افکار عمومی بهترین دادگاه برای تخلفات است چرا که وقتی دستگاه قضایی وظیفه خود را انجام نمی‌دهد، این مردم هستند که حرف خود را به مقامات می‌رسانند.

وی با اشاره به دعوت روز گذشته شورای نگهبان از نمایندگان نامزدهای انتخاباتی برای شرکت در جلسه‌ای مشترک و طرح شکایات خود، اظهار کرد: امروز ساعت 9 صبح قرار ملاقاتی از سوی شورای نگهبان گذاشته شد که من از طرف آقای موسوی، آقای کرباسچی از طرف آقای کروبی و آقای دانش جعفری نیز به نمایندگی از آقای محسن رضایی در این جلسه حضور داشتند ولی متاسفانه فقط سخنگوی این شورا یعنی آقای کدخدایی و یکی از حقوقدانان شورای نگهبان در این جلسه حاضر شدند، در حالی که جا داشت شورای نگهبان مطالب مطروحه را از نزدیک می‌شنید، همان طور که روز گذشته هم باید پیام مردم را می‌شنیدند.

محتشمی پور گفت: از ساعت 9 صبح تا ساعت 12:30 جلسه داشتیم و کل مسائل و تخلفاتی که در سیر انتخابات انجام شده بود با استدلالی قوی بیان کردیم. اولین انتقادی که وجود داشت مربوط به تخلفات خود شورای نگهبان بود. ناظر انتخابات باید کاملا بی‌طرف باشد و تمام نامزدها باید مساوی باشند و شورای نگهبان نباید از هیچ یک از کاندیداها حمایت کند ولی علی‌رغم این وظیفه اخلاقی، قانونی و حقوقی، تعدادی از اعضای شورای نگهبان در سخنرانی‌های خود به طرفداری از آقای احمدی نژاد موضع گرفتند و حتی برخی از آن‌ها سفرهای تبلیغاتی برای وی انجام دادند. به عنوان مثال آقای الهام یکی از حقوقدانان شورای نگهبان است که در ایام انتخابات سفرهای تبلیغاتی برای آقای احمدی نژاد انجام می‌داد. آیا چنین شورایی صلاحیت دارد که انتخابات برگزار کند؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 06:21 ب.ظ

سحام نیوز :‌شورای مرکزی حزب اعتمادملی با صدور بیانیه ای نسبت به روند برگزاری انتخابات و مهندسی نتیجه ان اعتراض کرد . در بخشی از این بیانیه امده است : " دردناک‌تر و رنج‌آورتر و خطرناک‌تر از کل فرآیند انتخابات می‌باشد. نتیجه‌ای که در پایان اعلام شده است حاکی از برنامه‌ای از پیش تنظیم شده و سناریوی از پیش نوشته شده است، که نتیجه آن نابودی گفتمان امام و حکومت مردم در جامعه است."
متن کامل بیانیه به شرح زیر است :‌
بسم‌رب‌الشهدا و الصدیقین
ملت مسلمان و با کرامت ایران
یک بار دیگر در طول یک قرن برای سومین بار در فرآیند و جریانات سیاسی این مرزوبوم پرگهر به مرحله‌ای حساس و سرنوشت‌ساز رسیدیم که عبور با موفقیت و سرافراز از آن با مسوولیت‌پذیری و تدبیر و مشارکت فعال امکان‌پذیر خواهد بود. در یک قرن پیش انقلابی با شعار آزادی و مشروطیت قدرت سیاسی به ثمر رسید، که پس از اندک مدتی به علت بسترهای فرهنگی، شکاف‌های سیاسی، بی‌تدبیری نخبگان و بی‌تفاوتی جامعه منتهی به حاکمیت مجدد استبداد رضاخانی گردید. یک دهه بعد از فروریزی کاخ دیکتاتوری، سرنوشت مشابهی جنبش ملی نفت و جریان مشروطیت و حاکمیت مردم را با کودتای نظامیان و حمایت توده عوام به سرپرستی شعبان بی‌‌مخ‌ها به ناکامی فرو برد. انقلاب اسلامی ایران با گفتمانی خاص از شیعه به رهبری امام‌خمینی‌(ره) به‌‌رغم تلاش و مخالفت کج‌اندیشان، حسودان و مزدورانی که حتی لباس منادیان و مروجان دین پوشیده بودند، به پیروزی رسید و نظامی مستقر نمود که آغاز و انتخاب آن نیز با رای مردم بود. و قانون اساسی آن دو اصل اسلامیت و جمهوریت را به موازات در کنار یکدیگر قرار داد. هرچند از بدو استقرار این نظام بسیاری تلاش نمودند که مانع از مرجعیت رای مردم گردند، بنیانگذار این نظام مانع از حاکمیت و سلطه این گفتمان برفرآیند سیاسی و حاکمیت گردید، به‌گونه‌ای که صاحبان این اندیشه در حیات آن امام همام در حاشیه قدرت سیاسی کشور قرار داشتند. با ارتحال امام، حاشیه‌نشینان به متن آمدند و یاران صدیق و اولیه امام و انقلاب را با سازوکارهای حقوقی و تبلیغاتی به حاشیه راندند، اما آگاهی و مسوولیت‌پذیری و مشارکت فعال مردم بزرگوار ایران مانع از حاکمیت فراگیر و بلامنازع آن جریان در این دو دهه گردیده است. هرگاه که گفتمان راستین امام حاکم می‌شد، مخالفان آن در لباس طرفداری از امام با انواع شیوه‌ها و سازوکارها، حتی ایجاد ناامنی و آشوب، در مسیر استقرار این گفتمان ایجاد بحران و مشکل می‌نمودند. تا اینکه در انتخابات سال 1384 با قیچی دو لبه تخریب پیشینیان و قول بهبود وضعیت اقتصادی مردم به قدرت رسیدند. این جریان در مدت صدارت خویش تمام همت و عزم خویش را از یک طرف معطوف به حذف نهادهای تصمیم‌گیری قانونی و کنترل‌کننده قدرت نموده و از طرف دیگر با ترویج نوعی عوام‌گرایی و پوپولیسم سیاسی به تضعیف‌نهادهای مدنی و احزاب سیاسی پرداخته است، تا اینکه بتواند به دور از چشم ناظران کارشناس و نیروهای بازدارنده، تحکیم و ترویج گستره قدرت را تضمین نمایند.
نتیجه این خط مشی، انتخاباتی است که بر ما گذشت. انتخاباتی که در آن یک رقیب انتخاباتی طی چهار سال به نام سفرهای استانی و پرداخت‌های بی‌نام و نشان برای خود تبلیغ کرد و در ایام تبلیغات با شعار تداوم سفرهای استانی با هزینه‌های دولتی به تبلیغات انتخاباتی خود ادامه داد. و تمامی توان خود را صرف آن نمود که در مدت کمتر از سه ماه با پرداخت سهام به اصطلاح «عدالت» به خریداری رای بپردازد. واقعا کدام یک از اعضای شورای نگهبان، که خود را عادل می‌دانند، می‌توانند تفسیری غیر از خرید رای برای این اقدام داشته باشند. انتخاباتی که با انواع تدابیر مانع از نظارت قانونی نمایندگان کاندیداها بر فرآیند رای‌گیری و شمارش آرا شدند، در حالی که انواع نیروهای حامی کاندیدای حاکم تحت عنوان مجری و ناظر و... بر صندوق‌های رای مسلط بودند.
اما آنچه که در پایان این فرآیند رخ داده است دردناک‌تر و رنج‌آورتر و خطرناک‌تر از کل فرآیند انتخابات می‌باشد. نتیجه‌ای که در پایان اعلام شده است حاکی از برنامه‌ای از پیش تنظیم شده و سناریوی از پیش نوشته شده است، که نتیجه آن نابودی گفتمان امام و حکومت مردم در جامعه است. افکارعمومی اکثریت رای‌دهندگان داخل و خارج این بود که رئیس‌جمهور منتخب غیر از آقای احمدی‌نژاد خواهد بود و این نگرش با توجه به مشاهدات فرآیند انتخابات و نتایج آن تقویت شده است. تهدید مطبوعات، قطع وسایل ارتباط‌جمعی برای ممانعت از گردش آزاد اطلاعات نشان‌دهنده یک مدیریت انتخاباتی سالم و صادق نیست. مردم ایران می‌دانند که با توجه به فرهنگ این کشور و فرآیند رای‌گیری، به راحتی می‌توان قبل از استخراج دقیق آرا، نوع آرا داخل صندوق را حدس درست زد. پیش‌بینی مردم در خصوص آرا داخل صندوق موفقیت ‌احمدی‌نژاد نبود، چراکه مردم در صف‌های رای‌گیری و گفت‌وگو‌های بعد از رای دادن مشاهده نموده‌اند که احمدی‌نژاد شکست خورده است. ولی برخلاف همه شواهد، با محاسبه‌ای غیرعقلانی، ساختاری از آرا ارائه گردید که حتی افراد کندذهن نیز آن را تایید نخواهند کرد. نمودار خطی آرا و فقدان آرای قومیتی، آرای آقای کروبی و... از نشانه‌های موثق آن است.
لذا ما نتیجه انتخابات را حذف گفتمان امام و انقلاب و آزادیخواهی و کرامت انسانی و حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و میزان بودن رای ملت و توهین به شعور رای‌دهندگان و از همه مهمتر تداوم جریان انحرافی یکصد سال اخیر می‌دانیم و بنابراین اعتقادی به مشروعیت آن نداشته و آن را نوعی براندازی و دگرگونی در اصول و اساس جمهوری ‌اسلامی دانسته و خواهان ابطال آن می‌باشیم و از مردم آگاه و مسوولیت‌پذیر نیز انتظار رفتاری مسوولانه و هوشمندانه برای پاسداری از آزادی و کرامت انسانی را داریم.
شورای مرکزی حزب اعتمادملی

تاریخ ارسال:سه شنبه 26 خرداد 1388

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 01:05 ب.ظ

لرزه بر اندام دیکتاتورهای پاسدار . که با دورویی از هیچ به همه چیز رسیدند. پاسداران واقعی را به شهادت رساندند تا کسی مانع قلدری اینها نشود
حتی از یک راهپیمایی ساده هم می ترسند. عاقبت دیکتاتوری همین است ترس از خروش مردم.
رییس شورای تامین استان تهران:
تجمع امروز حامیان موسوی در میدان آزادی غیرقانونی است
رییس شورای تامین استان تهران با تاکید بر اینکه هیچ مجوزی برای راهپیمایی حامیان موسوی از میدان انقلاب تا میدان آزادی صادر نشده است،گفت : هرگونه راهپیمایی و تجمع در این مسیر غیر قانونی است.

" مرتضی تمدن " استاندار تهران و رییس شورای تامین در گفت وگو با ایرنا افزود : نیروی انتظامی با افرادی که در این مراسم غیر قانونی حاضر شوند برخورد خواهد کرد و عواقب هرگونه حادثه و اتفاقی متوجه مسوولان ستاد آقای میرحسین موسوی خواهد بود.
وی با گلایه از اینکه موسوی پیش از بررسی شکایت های خود از مجاری قانونی اقدام به فراخوان غیر قانونی حامیان خود برای راهپیمایی کرده است تصریح کرد : تحریک مردم و هواداران در این شرایط اقدام صحیح و پسندیده ای نیست و افرادی که ادعای قانونگرایی دارند نباید با چنین اقدامات غیر قانونی فضای کشور و به ویژه پایتخت را ملتهب کنند.
گفتنی است اقدامات غیر مسوولانه ستاد موسوی با استقبال رسانه هی ضد انقلاب برای ایجاد آشوب در کشور مواجه شده است .


[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 12:47 ب.ظ

در نامه‌ رئیس ستاد انتخابات موسوی به وزیر کشور مطرح شد؛
درخواست صدور مجوز برای راهپیمایی آرام حامیان موسوی در سراسر کشور
قلم - در این درخواست مسیر راهپیمایی در تهران از میدان انقلاب تا میدان آزادی تعیین شده و سخنران مراسم نیز مهندس میرحسین موسوی خواهد بود. به گزارش قلم نیوز، رئیس ستاد انتخابات مهندس موسوی طی نامه‌ای از وزیر کشور درخواست کرد مجوز لازم برای راهپیمایی آرام مردم در سراسر کشور و در اعتراض به شیوه برگزاری انتخابات در ساعت 16 روز دوشنبه مورخ 25/3/88 را صادر نماید. در این درخواست مسیر راهپیمایی در تهران از میدان انقلاب تا میدان آزادی تعیین شده و سخنران مراسم نیز مهندس میرحسین موسوی خواهد بود. مسیر راهپیمایی در سایر استان‌ها و شهرستان‌ها نیز به صورت جداگانه تعیین و اعلام خواهد شد.
------------------------------ ------------------------------ ------------------------------

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 11:28 ق.ظ

جالبه نتایج نهایی انتخابات میان دوره ای خبرگان در تهران با وجود اینکه خیلی ها در انتخابات خبرگان شرکت نکردن هنوز اعلام نشده در حالی که نتایج انتخابات ریاست جمهوری که مربوط به تمام کشور بود و اکثرا در اون شرکت کردن یک شبه اعلام شد!
اعلام یک شبه نتایج انتخابت ریاست جمهوری آدمو یاد امتحان رزیدنتی 87 میندازه که خیلی زود ...

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 04:00 ق.ظ http://208.53.158.223/~userfast/img/00015/3l4cigzsgngt.jpg

ضمن تبریک روز زن به خوانندگان محترم خانم این وبلاگ توجه شما را به دیدن عکس چند تن از خانمهای طرفدار احمدی نژاد(رییس جمهور غیر قانونی ایران )جلب میکنم:
http://208.53.158.223/~userfast/img/00015/3l4cigzsgngt.jpg

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 03:50 ق.ظ

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند!


سه‌شنبه 19 تا جمعه 22 مه
با آنکه نایب امام زمان به گفته نماینده‌اش در سپاه (در کنار اشارات گاه به گاه و اخیراً هر روزه) قلب و روحش با تحفه آرادان است و دل در گرو مهر رویگرزاده‌ای دارد که طی چهار سال تعداد زندانیان اندیشه و سیاست را چهاربرابر کرد، نفس در سینه‌ها حبس ساخت و 240 میلیارد دلار درآمدهای نفتی را به باد داد. (البته بخشی را نیز به فرمان سرور و مولایش به جیب حسن نصرالله و شکم خالد مشعل و مقتدی صدر ریخت و بخش دیگری را نیز به همتایان شارلاتان مثل خودش در ونزوئلا و بولیوی و نیکاراگوا و اکوادور بخشید)، به گونه‌ای که حجت‌الاسلام حاج آقا سعیدی در پاسخ استفسار برادر سردار پاکپور فرمانده محترم نیروی زمینی سپاه می‌نویسد: نظر صریح مقام عظمای ولایت... انتخاب مجدد ریاست جمهوری محترم جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد است، من با رصد کردن اطوار و اقوال ذوب شدگان در ولایت از یکسو و حضرات چهار کاندیدای تایید صلاحیت شده، و همچنین با تکیه بر آگاهی که از بازی‌های رژیم طی سی سال گذشته کسب کرده‌ام، می‌توانم کم و بیش با اطمینان خاطر بگویم در انتخابات 22 خرداد امسال آقای خامنه‌ای دو نامزد دارد یکی رسوا و بی‌آبرو و در چشم اکثریت مردم ایران، کوتوله سیاسی که حرفهای بزرگ و احیاناً خانمان‌برانداز سر می‌دهد و در کارنامه‌اش حتی یک نمره قبولی در حل و فصل دردها و مصائب مردم بعد از چهار سال ریاست دیده نمی‌شود،...

و دومی یکی از اصحاب کهف که در غار بی‌خبری، دفاع از حقوق شهروندان سرزمینش را واگذار به غیر کرد و هر از گاهی که چشم می‌گشود، به رنگین کردن بوم با قلم موی اهدائی همتای ترکش در روزگار صدارت مرحوم تورگوت اوزال می‌پرداخت. مشاور رهبر بود و عضو مجمع و به روزگار اصلاحات، در جمع مشاوران وزیر ارشاد سابقش سید محمد خاتمی درآمد، اما دریغ از یک واژه که بر زبان آردو رفتار استبدادیون را مورد انتقاد قرار دهد. حالا نیز که از غار اصحاب کهف بیرون آمده، همچنان با تصویرها و خاطرات سالهای پیش از خواب دست به گریبان است و حتی مسکوک جیبش از نوع این زمانی نیست. مثالش حضرت امام است و ذکرش مخالفت حضرتش با بالا رفتن بهای اشنوی ویژه و همای مشتوک‌دار. بله، من بر این باورم که خدایگان حضرت نیابت عظمای ولایت بعد از بالا و پائین انداختن مهره‌ها، و ارزیابی اینکه اگر قرار باشد کسی را به مصاف اوباما بفرستد و در عین حال امید مفقود در دلهای شهروندان ایرانی را بار دیگر ولو به اندازه شعله کبریتی، احیا کند چه کسی را در کنار احمدی‌نژاد به میدان مسابقه گسیل کند که فردا یار شاطرش باشد و نه بار خاطر، نخست نظر به دکتر علی‌اکبرخان طبیب حضور داشت اما آقازاده مجتبی او را برحذر داشت که این بابا نه جربزه ریاست را دارد و نه درست است فردی که علی جان لاریجانی از چرتهای شاهانه‌اش در جلسات شورایعالی امنیت ملی یاد کرده و هر روز سه چهار ساعت مجبور به خودسازی است بر کرسی ریاست تکیه زند. تازه با حضور نامش در پرونده میکونوس چه کنیم. مجتبی نظر به محمد باقر قالیباف داشت که به گفتۀ او هم محبوب است و هم مدیر و مدبّر و می‌تواند فصل نوینی در کتاب حیات جمهوری ولایت فقیه بگشاید. آقا لابد لبخندی زده بود که فرزندی، شما هنوز جوانید و بی‌تجربه و تابع احساسات و رفیق بازی می‌شوید. این بابا، باد رضاخانی در کله دارد و ما نمی‌خواهیم مرتکب همان خطائی شویم که قدوه ما سید حسن زواره‌ای مدرس مرتکب شد و عهد و پیمان ر ضاخان سوادکوهی را باور کرد و عاقبتش دستمالی در دهان بود و بالشی که نفسش را در تبعیدگاه گرفت. بعد هم این رفیق شما در پروازهای ماهیانه‌اش به خارج جهت تمرین و جلوگیری از ابطال جواز خلبانی، لابد با از ما بهتران در خارجه درتماس بوده و خدا می‌داند دل به که داده و دست در بیعت چه کسی دارد. سپس آقا طهماسب مظاهری را به حضور خواسته بود که اهل حساب و کتاب است و از طایفه احباب، چند دید و بازدید اما حضرتش را از طرح نام او منصرف کرده بود که طرف سخت بازی را جدی گرفته بود و صحبت از دگرگونی بنیادی به میان می‌آورد. و مقوله آزادی و آبادی را در پیوند با هم مطرح می‌کند. نه، او هم نمی‌تواند برگزیده ما باشد.
در این حین محمد خاتمی به میدان می‌پرد. با آنکه از ماهها پیش اینجا و آنجا صحبت او به میان آمده اما آقا گمان نمی‌کرد سید بعد از آنهمه آزار و اذیتی که متحمل شد و چوبی که از دوست و دشمن خورد بار دیگر حاضر شود مقام کارگزاری ولی فقیه را بپذیرد. اما نه، این بار مثل اینکه خبرهائی است. ظاهراً استحکام و قدرت در ترکیب سخنانش بیش از دیروز مشهود است. تردیدی ندارم حضور خاتمی رویای رهبر را برای چهار سال دیگر سروری مطلق بلا مزاحم، آشفته کرد و هر روز که خاتمی بیشتر در نقش تازه خود فرو می‌شد نگرانی آقا افزونتر و وحشت اطرافیانش از یک خاتمی باتجربه همراه با تیم مشارکت و مجاهدین انقلاب و تحکیم وحدت و یک میلیون امضائی‌ها و... گسترده‌تر می‌شد. در این میان آقا پس از دیداری از پدر میرحسین موسوی در سه راه بوذرجمهر، و یاد ایام شباب که با ابوی میرحسین گعده می‌کردند، ناگهان صفحه سالهای قهر و پشت به هم کردن را بست و عموزاده پدری را به اشاره یادآور شد که حضور حضرتعالی در صحنه انتخابات نه تنها مطلوب و پسندیده است بلکه شخص ما نیز بدین مهم اهتمام و توجه داریم. شاید خیلی‌ها سوال کنند با توجه به روابط خراب این دو در دوران خمینی که یکی رئیس جمهوری و دیگری رئیس دولت بود، و کناره‌جوئی موسوی از دستگاه حکومتی، آیا باورکردنی است که آقای خامنه‌ای مشوق موسوی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری بوده باشد؟
آقای خامنه‌ای در زمان ریاست جمهوری‌اش به این دلیل با موسوی مشکل داشت که تکلیفش را قانون اساسی کاملاً روشن نکرده بود و در عین حال آقا بالاسری به اسم خمینی وجود داشت که کارش توی دهانها زدن بود. در آنجا کسی با عبا و عمامه فراسوی خامنه‌ای بود که اوامرش نه فقط برای نخست‌وزیر بلکه برای سید عمامه‌ای دیگر که ریاست جمهوری را عهده‌دار بود نیز مطاع و غیرقابل جدل بود. امروز اما وضع فرق می‌کند. آقای خامنه‌ای خدایگان است و بزرگ ارتش‌داران، نایب امام زمان است و ولی امر مسلمانان جهان. سخنش مطلق است و اطاعتش ملزم.
یک جمله ثمره حیات خمینی و قائم مقامش برای ده سال و خیاط ردای ولایت فقیه در سیزده رجب را، تحمل نمی‌کند و آقای منتظری را دوازده سال در حصار خانگی قرار می‌دهد. این آقای خامنه‌ای، آن سید علی آقای باحالی نیست که از بلای موسوی به او پناه می‌آوردند، بنابراین گزینه موسوی برایش بی‌خطر است حتی بی‌خطرتر از کبریت توکلی. آدمهای دور و برش هم از جنس ابطحی و مهاجرانی و کرباسچی و باقی و عبدی نیستند، بلکه یکیشان «فاتح» که از نوکران قدیمی خودمان است و آن دگری میردامادی، در اصولگرائی صدتا احمدی‌نژاد را در جیبش می‌گذارد. پس، از این مجموعه نباید نگران بود بلکه اگر بخت یار موسوی شد و لوای سبزش بالا رفت، هم مردم را راضی کرده‌ایم هم خارجی‌ها را، بالاخره این پسره احمدی‌نژاد حالت جذامی‌ها را پیدا کرده که همه ازو فرار می‌کنند. اگر برنده شد که ناچاریم او را آرایش کنیم و دلبری‌اش آموزیم و یک حرف و دو حرف بر زبانش رانیم تا شیوه گفتنش را تغییر دهیم. اگر هم باخت چه باک که اصولگرای دیگری جایش را می‌گیرد که تر و تمیز است، نقاشی می‌کند، حتی پرتره‌ای از خود ما کشیده، همسرش نیز بانوی فهمیده و شاعر و استاد دانشگاه است و می‌تواند مصاحب خوبی برای اهل بیت ما باشد.
من بر این باورم که ولی فقیه حاضر بود شمر رئیس جمهوری شود اما خاتمی در میان نباشد به همین دلیل نیز کاری کردند که او کنار بکشد (در حالی که پیروزی‌اش بر احمدی‌نژاد قطعی بود) و موسوی بیاید. این چهارتا و نصفی به اصطلاح نق نق زدن حسین بازجوی شریعتمداری و فاطمه رجبی و انصار و اشرار را علیه موسوی مقایسه کنید با آنچه درباره خاتمی در همان چند هفته نوشتند و گفتند و امروز درباره مهدی کروبی می‌گویند و می‌نویسند. آنوقت می‌پذیرید که آقای خامنه‌ای با دو نامزد وارد انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری شده است.

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 03:22 ق.ظ

سگ بازان سبز پوش.!!!!!!!!
ای جنده خانم سیاه پوش خفه شو

اگه این زنک گیر من می افتاد............. دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 03:18 ق.ظ

حمله شدید اللحن فاطمه رجبی به هاشمی ،موسوی ،خاتمی
خاتمی، هاشمی و مهره‌های آنان به ویژه موسوی فرتوت و بی‌انگیزه در راستای اهداف براندازانه امریکا حرکت کردند و مثل گذشته به مشتی اراذل و اوباش و البته سگ‌بازان سبز‌پوش دل‌ خوش نمودند و به آنها تکیه کردند.

[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 01:38 ق.ظ

سحام نیوز: به دنبال اغتشاش نیروهای بسیجی و حامیان احمدی نژاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز مجتبی خدامی یکی از دانشجویان هوادار مهدی کروبی بوسیله لباس شخصی ها دستگیر شد.


[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 01:35 ق.ظ

http://www.ghatreh.com/news/3546477.html

جمعی از حامیان کروبی و موسوی عصر امروز مقابل منزل هاشمی تجمع کردند و از وی خواستند حمایت از کاندیداهای اصلاح طلب را علنی کند.



به گزارش خبرنگار سیاسی «شبکه خبر دانشجو» عصر امروز جمعی از حامیان دو کاندیدای بازنده انتخابات که مورد اقبال عمومی قرار نگرفتند روبروی منزل هاشمی رفسنجانی تجمع کردند.

تجمع کنندگان خواستار اعتراض هاشمی به آنچه این افراد تخلف در انتخابات نامیده اند شده اند.

این در حالی است که تا این لحظه موسوی و کروبی هیچ اعتراض رسمی به مراجع ذی صلاح ارائه نداده اند.

ناظران سیاسی این اعتراض ها را سازمان یافته و در جهت کمرنگ کردن شکست سنگین کاندیداهای اصلاح طلب ارزیابی می کنند.

http://www.ghatreh.com/news/3546502.html





[ بدون نام ] دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 12:48 ق.ظ

دوشنبه ساعت ۴ میدان انقلاب به سمت آزادی منتظریم همه بیان

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 11:20 ب.ظ

عدم صحت انتخابات محرز است و رسیدگی و ابطال ان درخواست می گردد

بسمه تعالی

شورای محترم نگهبان

سلام علیکم

پیرو ده ها مکاتبه ستاد انتخاباتی اینجانب با آن شورا دایر بر تخلفات صریح انتخاباتی عوامل اجرایی وزارت کشور و نیز یکی از نامزدها که قطعا در نتیجه انتخابات 22 خرداد ماه موثر بوده است و ذیلا به مواردی از آنها اشاره می شود، عدم صحت انتخابات محرز است و رسیدگی و ابطال ان درخواست می گردد:

1- در ایام تبلیغات ، خصوصا در مناظره آقای احمدی نژاد، اتهامات بزرگی علیه بعضی از شخصیت های حقیقی از جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی، ریاست محترم مجلس خبرگان و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز آقای ناطق نوری عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس بازرسی ویژه مقام معظم رهبری، در رسانه ملی مطرح شد که بنا به اظهار صریح ریاست محترم قوه قضاییه و دادستان محترم کل کشور مصادیق روشن عمل مجرمانه بوده است. این اتهامات خوراک اصلی تبلیغات انتخاباتی آقای احمدی نژاد علیه سایر نامزد ها، خصوصا اینجانب قرار گرفت.

2- ایشان در مناظره های انتخاباتی اقدام به بیان مطالب خلاف امنیت ملی نمود که نتیجه آن زیر سوال بردن بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی سلام الله علیه بود. به علاوه، عمل ایشان در افشای بعضی از موضوعات محرمانه و سری با تلفیق موارد نادرست، از جمله متهم کردن دولت جمهوری اسلامی و وزارت کشور به سازماندهی اوباش برای حمله به جوانان و مردم و بریدن کراوات ها و تراشیدن موی سر جوانان اتهاماتی واهی است که در هیچ مرجع قضایی مورد رسیدگی قرار نگرفته و بدیهی است که عملی مجرمانه محسوب می شود.

3- کارشکنی های عدیده مسؤلان وزارت کشور و بسیاری از فرمانداری ها، از جمله فرمانداری های تهران در ارایه کارت های نمایندگان جناب حجت الاسلام و المسلمین کروبی و اینجانب منجر به عدم امکان حضور تعداد قابل توجهی از نمایندگان ما دو نفر در محل شعب اخذ رای و محل های شمارش و تجمیع آراء گردید و نمایندگان نامزدها هیچگونه نظارتی بر انتخابات نداشته اند.

4- بر خلاف اعلام کتبی قبلی مبنی بر این که شمارش آراء و تجمیع آن دستی خواهد بود، ستاد انتخابات کشور در حالی که هنوز تعدادی از شعب در حال شمارش آرای مردم بودند اقدام به اعلام نتایج در حجم انبوه نمود. این در حالی بود که هنوز صورت جلسه های موسوم به فرم های 22 و 28 از هیات های اجرایی دریافت نشده وتنها ملاک ارایه آمار ارقام موجود در سیستم های رایانه ای بود که هیچ گونه وجاهت قانونی ندارد و موجب التهاب اجتماعی و نگرانی در جامعه بر اساس امارهای فاقد مبنای قانونی می شود.

5- صدها شعبه اخذ رای در مناطق مختلف کشور از جمله شیراز، تبریز،تهران و ... در ساعات قبل و بعد از ظهر دچار کمبود تعرفه اخذ رای شدند و این امر موجب توقف چند ساعته رای گیری در آنها گردید . با توجه به این که تعداد تعرفه های چاپ شده با فرض بالاترین تعداد متصوره شرکت کنندگان به گونه ای بوده است که بیش از 17میلیون تعرفه اضافی می توانست در اختیار وزارت کشور باشد تعلل شدیدی که در جریان توزیع تعرفه های انتخاباتی به چشم می خورد کاملاً ابهام برانگیز بود و نشان می داد که این تعلل و نیز اعلام توقف زمان رای گیری ، درحالی که هنوز تعداد قابل توجهی از مردم خواستارشرکت درانتخابات بودنداز سرنگرانی نسبت به افزایش تعداد آرای ماخوذه از مرز100%افراد واجد شرایط بوده است.طبیعی است که چنین اموری شائبه وقوع اقدامات غیرقانونی گسترده و وجود تعداد بی شمار آرای تقلبی در صندوق ها را تحکیم می کند.

6- علاوه بر موارد فوق تخلفات فراوانی صورت گرفته در روز و زمان اخذ رای طی بیش از 80مورد نامه خطاب به آقای کدخدایی سخنگوی محترم شورای نگهبان توسط رابط اینجانب به آن شورا تقدیم شده است.

7- آقای احمدی نژاد در وقت تبلیغات اضافی که سازمان صدا و سیما به صورت غیرقانونی به ایشان اهدا کرد وقوع اقدامات ضدامنیتی را پیش بینی کرد و به طور ضمنی موفقیت خود را مسلم دانست و رقبا را متهم به توطئه چینی نمود،که تمامی اینها حاکی از برنامه ریزی های پشت پرده برای دستکاری نتایج انتخابات است.به همین ترتیب تیتر خبر پیروزی آقای احمدی نژاد در سایت رجانیوز، فارس و ایرنا که چند ساعت قبل از پایان اخذ رای رویداد و نیز تعیین تیتر روزنامه کیهان با همین عنوان،طراحی قبلی اعلام چنین نتیجه رای را مشخص سازد.

8- نقص ماده 40 قانون جرائم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و مداخله نظامیان و بسیج در انتخابات و شرکت در میتینگ های تبلیغاتی آقای احمدی نژاد و استفاده گسترده از امکانات دولتی و نقض ماده 68قانون انتخابات،از جمله تورگردی وزراء در استان ها و شهرستان ها(تاجایی که پس از سخنرانی معاون اول ریاست جمهوری در گیلان به ستاد اینجانب حمله گردید)و حضور آقای وزیرخارجه در شهرهای مختلف ایلام،کرمانشاه،سمنان و گیلان و .... در جلسات تبلیغاتی و استفاده آقای احمدی نژاد از هواپیمای اختصاصی دولت برای حضور در میتینگ های تبریز و ارومیه و اصفهان و .... نمونه هایی دیگر از تخلفات از فصول مختلف قانون مذکور،به ویژه فصل هفتم آن بوده است.

9- نظر به موارد فوق انتظار دارم درخواست اینجانب درمورد ابطال انتخابات 22خردادماه مورد رسیدگی و اقدام قرارگیرد.

میرحسین موسوی

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 11:11 ب.ظ http://http://mostafaarya.mihanblog.com/post/49

http://mostafaarya.mihanblog.com/post/49

فیلتر شکن یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 11:06 ب.ظ http://bu4.info

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 10:59 ب.ظ

نسبت بیانیه مقام رهبری با قانون انتخابات ریاست جمهوری!؟






به موجب ماده 17 قانون انتخابات ریاست جمهوری وزارت کشور پس از وصول نظریه شورای نگهبان مبنی بر خاتمه انتخابات و امضای حکم ریاست جمهوری توسط مقام رهبری دستور امحای تعرفه و اوراق رأی را صادر خواهد نمود.

ماده 79 این قانون نیز مقرر می دارد که شورای نگهبان ظرف یک هفته و در صورت ضرورت حداکثر ده روز پس از دریافت نتیجه انتخابات ریاست جمهوری نظر قطعی خود را نسبت به انتخابات انجام شده به وزارت کشور اعلام و وزارت کشور از طریق رسانه های گروهی نتیجه نهایی را به اطلاع مردم خواهد رساند.

طبق ماده 80 قانون مذکور هیأت های اجرایی موظف اند از تاریخ اعلام نهایی صلاحیت داوطلبان تا دو روز پس از اعلام نتیجه اخذ رأی انتخابات ،شکایات واصله را بپذیرند و ظرف 24 ساعت در جلسه مشترک هیأت اجرایی و ناظرین شورای نگهبان در شهرستان مربوط به آنها رسیدگی نمایند و نتیجه را صورت جلسه نموده و به وزارت کشور اعلام دارند.

تبصره 1 ماده 80 این قانون نیز تصریح می کند؛ کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند ، می توانند ظرف سه روز از تاریخ اخذ رأی شکایت مستند خود را به ناظرین شورای نگهبان یا دبیرخانه این شورا نیز تسلیم دارند.

براساس ماده 83 قانون موصوف ،وزیر کشور پس از وصول اعتبارنامه از شورای نگهبان ، رئیس جمهور منتخب را به حضور رهبر یا شورای رهبری معرفی می نماید.

مستفاد از قانون یاد شده ،مادامیکه فرایند اشاره شده که حداقل یک هفته پس از اعلام نتیجه انتخابات از سوی وزارت کشور به طول می انجامد ،طی نشده و نظر شورای نگهبان مبنی بر تائید نتایج انتخابات و خاتمه آن به وزارت کشور واصل نگردیده ، هرگونه داوری در مورد صحت و سقم انتخابات و اطلاق رئیس جمهور منتخب به هر یک از داوطلبان ریاست جمهوری فاقد وجاهت قانونی است.

به بیان دیگر قبل از رسیدگی به اعتراضات و شکایات واصله در مهلت قانونی و تائید صحت انتخابات از سوی شورای نگهبان و اعلام وصول آن توسط وزارت کشور ،هرگونه اظهار نظر قطعی در مورد میزان مشارکت ،آرای داوطلبان و سلامت انتخابات از وجاهت لازم برخوردار نیست.

با این وصف مقام رهبری یک روز پس از اعلام نتایج انتخابات از سوی وزارت کشور ،در پیام خود خطاب به ملت اعلام کردند:

"انتخابات 22خرداد، با هنرنمائی ملت ایران، نصاب تازه‌ئی در سلسله‌ی طولانی انتخابهای ملّی پدید آورد. مشارکت بیش‌از هشتاد درصدی مردم در پای صندوقها و رأی بیست‌وچهار میلیونی به رئیس جمهور منتخب، یک جشن واقعی است که به حول و قوه‌ی الهی، خواهد توانست پیشرفت و اعتلای کشور و امنیت ملی و شور و نشاط پایدار را تضمین کند."

ایشان در ادامه این بیانیه افزوده اند: "از وزارت کشور و شورای محترم نگهبان که با اخلاص و امانتداری کامل به وظیفه‌ی خطیر خود صادقانه و سخت‌کوشانه عمل کردند"!

هنوز برای راقم این یادداشت ،معلوم نیست که چه نسبتی میان این بخش از پیام رهبری با قانون انتخابات وجود دارد
اکبر اعلمی

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 10:30 ب.ظ http://elections.7rooz.com/

فعلا می تونید خبر ها را نصف ونیمه دریافت کنید تا فیلتر نشده
http://elections.7rooz.com/

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 10:21 ب.ظ

فردا تو دانشگاه علم و صنعت از ساعت 11:30 تحصن هست قراره بعد از اون، از اونجا برن به سمت راهپیمایی

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 10:12 ب.ظ

لطفا اگه خبر موثقی در مورد صدور مجوز راهپیمایی فردا شنیدید اینجا به بقیه هم اطلاع دهید!

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 10:12 ب.ظ

فاز 5 شهرک غرب درگیری بین مردم و گارد ضد شورش شدید شده بچه ها دارن تلاش می کنن فیلم رو برسونن و بذارن یوتیوب (5 دقیقه قبل)
ابطحی از همه حامیان کروبی خواست فردا به راهپیمایی بزرگ میرحسین موسوی و حامیانش بپیوندند (6 دقیقه قبل)

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 10:00 ب.ظ

سایت جمهوریت:میرحسین موسوی اعلام کرددرصورت عدم صدورمجوزراهپیمایی در صحن مطهر حرم امام تحصن خواهد کرد این خبرهنوز تایید نشده است

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 09:51 ب.ظ

الله اکبر
الله اکبر
الله اکبر
.
.
.
تا گرفتن حق پایمال شدنمون هر شب فریاد میزنیم:
الله اکبر
الله اکبر
الله اکبر

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 09:42 ب.ظ

الله اکبر بر پشت بامهای تهران همچنان طنین انداز است

یا حسین
میر حسین

.... انتظار این الله اکبر را نداشتند

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 09:28 ب.ظ

موسوی:حالم خوبست/راهپیمایی فردا 4عصر،میدان انقلاب تا آزادی
خبرگزاری انتخاب :



۲۴ خرداد ماه ۱۳۸۸ ساعت : ۳۴ , ۱۸
اندازه حروف
خبرگزاری انتخاب: خبرگزاری انتخاب این پیام را از سوی نزدیکان میرحسین موسوی دریافت کرده است؛

«با توجه به ابراز نگرانی های مردم اعلام می کنم که حال اینجانب و خانواده ام خوب است و علیرغم فشارهای زیادی که از سوی مقامات کشور برای پذیرش نتیجه انتخابات ساختگی وجود دارد برای احقاق حقوق و صیانت از آرای واقعی مردم و درخواست ابطال آرای اعلام شده به وزارت کشور مراجعه کرده ام.

همچنین امکان حضور در میان مردم یا هرنوع ارتباط و گفتگو با آنان از من سلب گردیده و تحت نظارت می باشم . از سوی دیگر ستاد مرکزی اینجانب نیز پلمپ شده و اعضای حزب مشارکت دستگیر شده اند.

از مردم عزیز می خواهم ضمن حضور در صحنه، از هرگونه درگیری و تشنج که قطعا به نفع گروه قانون گریز و متقلب تمام خواهد شد بپرهیزند.»
میرحسین موسوی

گفتنی است که مهندس مهندس موسوی برای فردا ساعت 4 بعد از ظهر در مسیر میدان انقلاب تا میدان آزادی درخواست مجوز برای راهپیمایی کرده است.

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 09:24 ب.ظ

صدای الله اکبر همچنان بر اسمان تهران طنین انداز است

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 09:14 ب.ظ

از ساعت ۹ شب
تهران یکپارچه الله اکبر است

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 09:12 ب.ظ

آفرین بر مردم بیدار تهران

آفرین بر الله اکبر هایتان

بیاد اول انقلاب
تهران یکپارچه بر پشت بام ها طنین الله اکبر است
همیشه سبز باشیم
بعد از سالها اولین بار است الله اکبر را از پشت بامها میشنوم نه از تلویزیون

مهیار یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 09:06 ب.ظ

عکس ایران
امروز:
www.mohammadfarhang.blogfa.com

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 09:06 ب.ظ

در نامه‌ رئیس ستاد انتخابات موسوی به وزیر کشور مطرح شد؛

درخواست صدور مجوز برای راهپیمایی آرام حامیان موسوی در سراسر کشور
قلم - در این درخواست مسیر راهپیمایی در تهران از میدان انقلاب تا میدان آزادی تعیین شده و سخنران مراسم نیز مهندس میرحسین موسوی خواهد بود. به گزارش قلم نیوز، رئیس ستاد انتخابات مهندس موسوی طی نامه‌ای از وزیر کشور درخواست کرد مجوز لازم برای راهپیمایی آرام مردم در سراسر کشور و در اعتراض به شیوه برگزاری انتخابات در ساعت 16 روز دوشنبه مورخ 25/3/88 را صادر نماید. در این درخواست مسیر راهپیمایی در تهران از میدان انقلاب تا میدان آزادی تعیین شده و سخنران مراسم نیز مهندس میرحسین موسوی خواهد بود. مسیر راهپیمایی در سایر استان‌ها و شهرستان‌ها نیز به صورت جداگانه تعیین و اعلام خواهد شد.

خبر فوری یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 08:55 ب.ظ

فوری/ دیدار موسوی با رهبر معظم انقلاب
مهندس میرحسین موسوی تا ساعتی دیگر به دیدار مقام معظم رهبری خواهد رفت.
به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از جهان، یک منبع آگاه اعلام کرد مهندس میرحسین موسوی تا ساعتی دیگر به دیدار مقام معظم رهبری خواهد رفت.

گفتنی است با توجه به اوضاع حساس موجود، به نظر می رسد این ملاقات یکی از مهمترین دیدارهای موسوی با مقام معظم رهبری خواهد بود.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 07:48 ب.ظ

سازمان ملل اعلام کرد که اگر تا 48 ساعت دیگه مردم تو خیابون ها بمانند اعلام خواهد شد که رای گیری تقلب شده و دوباره شمارش میشود. به همه بفرستید 3 شنبه در اعتصاب سراسری کشور شرکت کنند از آنجائیکه همه وسائل ارتباط را داریم از دست میدهیم و سرعت اینترنت هم در حال کم شدن است این پیام رو سند تو آل کنند

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 07:12 ب.ظ

خبرگزاری انتخاب به نقل از یک منبع نزدیک به میرحسین موسوی گزارش داد که میر حسین موسوی، مهدی کروبی و غلامحسین کرباسچی در حبس خانگی به سر می برند.

------------

این گزارش می افزاید همچنین احمد زیدابادی، محسن میردامادی، زهرا مجردی، سعید شریعتی، زهره آقاجری، تاج زاده، عبدالله رمضا زاده، محمد رضا خاتمی، زهرا اشراقی و بهزاد نبوی، رضا علیجانی، هدی صابر و 30 تن از خبرنگاران روزنامه اعتماد ملی توسط نیروهای امنیتی-انتظامی بازداشت شده اند.

خبرنگار انتخاب، از کوی دانشگاه تهران اضافه می کند که نیروهای ضد شورش در کوی دانشگاه تهران مستقر شده اند.

خوابگاه ارم نیز توسط نیروهای ضد شورش محاصره شده است.

خبرنگار انتخاب در شهر تهران گزارش می دهد که هنوز مردم در خیابان ها حضور دارند.

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 07:08 ب.ظ

ساعت 10 امشب
الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور
اطلاع رسانی کنید!

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 07:07 ب.ظ

رادیو فردا : محمد علی ابطحی، از مشاوران مهدی کروبی و معاون پارلمانی محمد خاتمی ، رئیس جمهوری سابق ایران اعلام کرد که بیش از صد نفر از اصلاح طلبان ایرانی روز شنبه دستگیر شده اند.
به ادامه مطلب توجه کنید.







از همه ی دوستان تقاضا می شود به بیانیه تجمع توسط میر حسین توجه کنند.

آقای ابطحی در گفتگویی با خبرگزاری رویترز روز یکشنبه گفت که اکثر این افراد در خانه هایشان دستگیر شده اند.

وی همچنین اعلام کرد که احتمال دستگیری های بیشتری وجود دارد.

سخنان آقای ابطحی در حالی بیان می شود که همزمان با اعلام پیروزی محمود احمدی نژاد در انتخابات و اعتراض های گسترده به آن در تهران، تعداد زیادی از فعالان سیاسی و روزنامه نگاران در ایران بازداشت شده اند.

گزارش های دریافتی از ایران حاکی است که اعضای جبهه مشارکت ایران اسلامی پس از نشست هیئت سیاسی آن دستگیر و به نقطه نامعلومی انتقال داده شده اند.

محسن میردامادی، دبیر کل حزب مشارکت، زهرا مجردی، همسر وی، سعید شریعتی، زهره آقاجری و عبدالله رمضان زاده، سخنگوی دولت خاتمی در میان بازداشت شدگان هستند.

برخی گزارش ها از بازداشت محمد رضا خاتمی، برادر رییس جمهور سابق ایران، و همسر وی نیز خبر داده اند.

مصطفی تاج زاده و بهزاد نبوی از سران شاخص سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی نیز از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده اند.

به گفته برخی از اعضای حزب کارگزاران سازندگی، محمد عطریانفر نیز ساعت ۴ صبح روز یکشنبه ۲۴ خرداد بازداشت شده است.

رسانه های نزدیک به دولت محمود احمدی نژاد و جناح راست در هفته گذشته بارها این دو تشکل سیاسی را متهم کرده بودند که در صدد ایجاد اغتشاش و راه اندازی انقلاب مخملی هستند.

از سوی دیگر، رضا معینی، از سازمان گزارشگران بدون مرز در گفت و گو با «رادیو فردا» خبر داد که ۱۰ تن از روزنامه نگاران ایرانی نیز بازداشت شده اند.

وی افزود: بنا بر اطلاعاتی که به ما رسیده از تعدادی از خبرنگاران خارجی حاضر در ایران خواسته شده است ایران را ترک کنند. به گفته آقای معینی، مجوز و روادید این عده تمدید نشده است.

اعتراضات گسترده در ایران

پیش از بازداشت فعالان سیاسی در ایران، موج اعتراضات گسترده به نتایج انتخابات ریاست جمهوری خیابان های تهران را فرا گرفت و به برخی از شهرهای ایران نیز رسید.

هزاران تظاهر کننده با راهپیمایی در خیابان های مختلف تهران ضمن آتش زدن چندین اتوبوس و سطل های بزرگ زباله اقدام به راه بندان خیابان ها کرده و علیه محمود احمدی نژاد، شعارهای «مرگ بر دیکتاتور» سر داده اند.

پلیس ضد شورش با حمله به تظاهر کنندگان به شدت آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده و بسیاری از معترضان را بازداشت کرده اند.

این گزارش ها می افزاید که اعتراض مردم شنبه شب نیز ادامه یافت و معترضان با رفتن به پشت بام ها و یا از پنجره ها اقدام به سر دادن شعار «الله اکبر» کردند.

بسیاری از سایت های خبری اصلاح طلبان از جمله نوروز و سایت هایی نظیر فیس بوک، تویتر و یوتیوب نیز فیلتر شده اند.

گزارش های مشابه ای از درگیری بین مردم و نیروهای ضد شورش در مشهد، کرج و اهواز نیز مخابره شده است.

اعتراض ها پس از آن اوج گرفت که وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران روز شنبه اعلام کرد، محمود احمدی نژاد با کسب ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار رای از مجموع ۳۹ میلیون برنده رقابت انتخابات ریاست جمهوری شده است.

اعلام این نتایج با واکنش شدید میر حسین موسوی، نخست وزیر سابق، و مهدی کروبی، رییس سابق مجلس، روبرو شده است و آن را «شعبده بازی دست اندرکاران انتخابات و صدا و سیما» و «مضحک» دانسته اند.

آقای موسوی در بیانیه ای خطاب به مراجع شیعه، از آنها خواسته است تا در این زمینه مداخله کنند و از هوادارانش نیز خواسته است تا آرامش خود را حفظ کنند.

وی وعده داده است که با تمام توان شکایت خود را پیگیری می کند.

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 06:54 ب.ظ

ساعت 10 امشب
الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور
اطلاع رسانی کنید!

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 06:52 ب.ظ

مهدی کروبی در دومین بیانیه خود اعلام کرد که از حقوق مردم دفاع می کند و کوتاه نخواهد امد . متن کامل این بیانیه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت بزرگ ایران

واکنش های خود جوش شما به اعلام نتایج دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشان دهنده آگاهی و تعهد شما نسبت به ایران اسلامی و عدم مشروعیت نتیجه اعلام شده برای انتخابات 22 خرداد 1388 است گرچه می دانید و می دانیم که اگر امکان داشت این واکنش ها از راههای قانونی و در چارچوب های مدنی انجام می شد از مطلوبیت بیشتری برخوردار بود. اما در حال با توجه به حضور آگاهانه شما مطمئن باشید نامزدهای مورد علاقه شما در این دوره انتخابات از حق خود و شما کوتاه نخواهند آمد . نتیجه اعلام شده انتخابات برآمده از دو انحراف اساسی در مسیر تاریخ انقلاب است .
اول: انحراف از جمهوریت نظام که نقطه شروع ان برگزاری دومین انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سال 1369 و رد صلاحیت گسترده یاران امام (ره) پس از رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی بود و این انحراف سبب شد جمهوری مورد نظر امام مخدوش شود و امروزه حتی افرادی که در این انحراف مقصر بودند از آن آسیب می بینند و کار به جایی رسیده که از کلیت جمهوری اسلامی، هر دو رکن جمهوریت واسلامیت با این انتخابات و اعلام نتایج مخدوش ان زیر سوال رفته است .
دوم : انحراف از اصلاحات که با فرصت سوزی و از دست دادن خودخواهانه موقعیت های بی نظیری که ملت ایران در حوادث پس از دوم خرداد 1376 در اختیار ما قرار داده بود شروع شد با سوء مدیریت و اجازه مصادره ان توسط نااهلان و سود جویان منتهی به انتخابات مجلس هفتم و سپس تشکیل دولت نهم که مهم ترین مخالف اصلاحات در سال 1384 و تثبیت او در سال 1388 گردید . من بار دیگر اعلام می کنم انتخاباتی که با حضور پرشور ملت ایران برگزار شد نباید وسیله سوء استفاده قرار گیرد و نتایح اعلام شده بر این انتخابات نامشروع و دولت برآمده از ان فاقد وجاهت ملی و صلاحیت اجتماعی است و از اینرو آقای محمود احمدی نژاد را رییس جمهور ایران نمی دانم . اما از ان جایی که به اصل نظام جمهوری اسلامی باور راسخ دارم و این نوع انتخابات را تعریض به میراث و راه امام می دانم و از ان جایی که هنوزم به ظرفیت نهادهای قانونی در جمهوری اسلامی باور دارم از شورای نگهبان می خواهم با ابطال انتخابات و در راستای خواست به حق ملت واکثریت مردم بار دیگر این انتخابات را تجدید نماید و این بار به حق ، از آرای مردم پاسداری کند . بدیهی است این راه حل برای برون رفت از وضع موجود و اتمام حجتی با نهادهای حقوقی و قانونی می باشد . فارغ از قضاوت من درباره برخی از اعضای تاثیر گذار شواری نگهبان و عوامل تاثیر گذار پشت صحنه ان به ملت عزیز ایران عرض می کنم که ضمن اعلام نظرات صریح خود درباره عدم مشروعیت نتایج انتخابات از ظرفیت های قانونی موجود بهره ببرند و از نیروی انتظامی و امنیتی می خواهم حقوق شهروندی منتقدان و معترضان را رعایت نمایند و نگذارند با انتشار تصاویر موحش و موهن در رسانه های خارجی موجبات وهن نظام جمهوری اسلامی فراهم آید و بدانند که شکرانه بیرون اوردن اقای محمود احمدی نژاد از صندوق های رای ضرب و شتم مردم ، دستگیری و تهدید امنیتی فعالان سیاسی واجتماعی و ایجاد جو امنیتی در کشور نیست . همچنین به دولت و دست اندرکاران هم یادآوری می نمایم که قطع وسایل ارتباط جمعی ، سایت ها ، موبایل ها ، پیامک ها و تلویزیون ها در شان جمهوری اسلامی که همواره مورد تایید حضرت امام (ره) بوده است نمی باشد . کار به جایی رسیده است که حتی از انتشار اطلاعیه ها و بیانیه های اینجانب در روزنامه ها و حتی روزنامه اینجانب خودداری می شود و مطبوعات مورد تهدید قرار می گیرد .
اینجانب با تاکید بر هویت مستقل و اصلاح طلبانه خود درخواست ابطال این انتخابات منحرف شده را به نام صیانت از ارای شما پیگیری نموده و در صورتی که دولت و شورای نگهبان بر ان اصرار داشته باشد ، تصمیمات خود را در اطلاعیه های بعدی به اطلاع ملت بزرگ ایران خواهم رسانید . نمایش غیر قانونی امروز از سوی آقای احمدی نژاد که خود را قبل از تایید انتخابات و رسیدگی به شکایات، رییس جمهور منتخب نامیده است نیز پرده دیگری از این نمایش مضحک است.
در پایان ضمن تشکر مجدد از حضور آگاهانه شما در صحنه ، به ملت شریف و جوانان غیور این سرزمین توصیه می نمایم که با حضور خود در صحنه و مراقبت از تحولات جاری ارامش را حفظ نمایند تا بهانه به دست غوغا سالاران ، انحصار طلبان و سرکوب گران ندهند .

والسلام علیکم
مهدی کروبی – 24 /3 /88

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 06:50 ب.ظ

به صورت مسالمت آمیز و با رعایت اصل عدم برخورد، مخالفت‌های خود را نشان دهید
قلم - تقاضای خود را برای ابطال نتایج انتخابات به شورای نگهبان ارایه کردم. به عنوان یک علاقمند به نیروی انتظامی توصیه می‌کنم از برخورد خشن با حرکت‌های خودجوش مردم خودداری کند.این مردم برای احقاق حقوق خود و حقوق شما در صحنه حاضر شده‌اند و برادران و خواهران شما هستند.


نخست وزیر دوران دفاع مقدس در بیانیه جدید خود خطاب به ملت ایران تاکید کرد: اگر مردم با اضطراب تحولات فعلی را دنبال می‌کنند به خاطر نگرانی شدیدی است که نسبت به در خطر قرار گرفتن دستاوردهای عظیم انقلاب خود دارند.


به گزارش قلم نیوز، متن این بیانیه بدین شرح است:

هموطنان عزیز
از سراسر کشور اخبار بسیاری در مورد وقوع اعتراض نسبت به نتایج اعلام شده برای انتخابات اخیر به اینجانب می‌رسد. اطمینان دارم که این واکنش‌ها نه به خاطر شخص من ، بلکه از سر نگرانی نسبت به روش جدیدی از زندگی سیاسی است که دارد بر کشور ما تحمیل می‌شود. اقداماتی که در طی این چند روز شاهد آن بوده‌ایم تاکنون در جمهوری اسلامی سابقه نداشته است. اگر مردم با اضطراب تحولات فعلی را دنبال می‌کنند به خاطر نگرانی شدیدی است که نسبت به در خطر قرار گرفتن دستاوردهای عظیم انقلاب خود دارند. کسانی که با تخلفات بسیار، نتایج غیر قابل باوری را برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده اند، اینک در صدد تثبیت آن نتایج و شروع دوره ی جدید از تاریخ کشور ما هستند. اینجانب در طول انتخابات به کرات از خطرات قانون گریزی سخن گفتم و تاکید کردم که چنین شیوه ای ممکن است به استبداد و دیکتاتوری بیانجامد، و امروز ملت ما در نقطه ای قرار گرفته است که این دورنما را لمس می کند.
ما به عنوان کسانی که به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی آن پایبندیم اصل ولایت فقیه را یکی از ارکان این نظام می‌دانیم و حرکت سیاسی را در چارچوب‌های قانونی دنبال می‌کنیم. امیدوارم روند آتی حوادث نادرست بودن این برداشت را نشان دهددر عین حال هشدار می‌دهیم که در این کشور هیچ یک از کسانی که به انقلاب اسلامی علاقه دارند چنین روندی را نخواهند پذیرفت این چیزی است که خون صدها هزار شهید ما را به مسوولیت پذیری در قبال آن فرا می‌خواند.


مردم عزیز
اینجانب امروز طی نامه‌ای تقاضای خودرا مبنی بر ابطال نتایج انتخابات اخیر به شورای نگهبان ارایه کردم و این کار را تنها راه حل برای بازگشت اعتماد عمومی و حمایت مردم از دولت می‌دانم. توصیه موکد و مجدد این خدمتگزار شما آن است که به صورت مسالمت آمیز و با رعایت اصل عدم برخورد مخالفت‌های مدنی و قانونی خود را در سراسر کشور ادامه دهید.
ما از مسوولان درخواست کرده‌ایم که مجوز برگزاری یک راهپیمایی بزرگ در تمامی شهرهای کشوربه ما داده شود تا در طی آن مردم فرصتی برای نمایش مخالفت خود با شیوه برگزاری انتخابات و نتایج آن پیدا کنند. موافقت مسولان با این امر می‌تواند بهترین راه حل برای مهار هیجانات فعلی باشد.
از رنگ سبز که نماد معنویت و آزادی و عقلانیت دینی و مداراست و شعار الله اکبر که حاکی از ریشه‌های انقلابی ماست دست بر نداریم. این رنگ و شعاری است که همچنان وحدت بخش صفوف ملت ما و بهترین وسیله ارتباط دل‌ها و خواسته‌های ما با هم خواهد بود.
متاسفانه تلاش گسترده‌ای برای قطع تمامی امکاناتی ارتباطی ما با هم صورت می‌گیرد و به این نکته توجه نمی‌شود که قطع این مجاری تنها منجر به آن خواهد شد که واکنش‌های موجود از شکلی هدفمند و مهار شده تغییر ماهیت پیدا کند و خدای ناکرده به حرکات کور تبدیل شود.
اطمینان دارم که خلاقیت شما راه حل‌های ارتباطی جدید و موثری را پایه ریزی خواهد کرد تا بتوانیم از اقدامات خود نتایجی مفید به حال کشور و نظام و انقلاب بگیریم.
به عنوان یک علاقمند به نیروی انتظامی توصیه می‌کنم از برخورد خشن با حرکت‌های خودجوش مردم خودداری کند و اجازه ندهد که اعتماد مردم نسبت به این نهاد ارزشمند خدشه دار شود. این مردم برای احقاق حقوق خود و حقوق شما در صحنه حاضر شده‌اند و برادران و خواهران شما هستند. قدرت نیروهای نظامی و انتظامی کشور ما همواره در وحدت آنها با مردم بوده است و درآینده نیز چنین خواهد بود.

به امید روزهای بهتر

میرحسین موسوی

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 05:50 ب.ظ

پیام میرحسین موسوی خطاب به ملت

تسلیم این صحنه‌آرایی خطرناک نخواهم شد

مـردمـی کـه در صف‌های طولانی اخذ رای شاهد ترکیب آرا بودند و خـود مـی‌داننـد بـه چه کسی رای داده‌اند با حیرت تمام به شعبده‌بازی دست‌اندرکاران انتخابات و صدا و سیما نگاه می‌کنند
نتیجـه آنچـه از عملکـرد متصـدیـان بـی‌امـانـت دیـده‌ایم جز تزلزل ارکــان نـظـام مقـدس جمهـوری اسـلامـی و حـاکمیـت دروغ و استبـداد نیست
به مسئولان توصیه می‌کنم پیش از آن‌که دیر شود این روند را فورا متوقف کنند
ایـنـجـانـب طـبـق وظـیـفـه شـرعـی و ملی خویش به افشای رازهای پشت‌سر این روند پرمخاطره خواهم پرداخت


پیام میرحسین موسوی به مراجع عظام:

شاید تذکر شما مفید واقع شود


در پـی تخلفـات گستـرده در جریانات انتخابات ریاست‌جمهوری میرحسین موسوی پیامی به محضر مراجع عظام و علمای اعلام تقدیم کرد. متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

محضر مبارک مراجع عظام و علمای اعلام
با اهداء سلام، اینجانب اطمینان دارم که روند حوادث انتخابات ریاست‌جمهوری دهم را با دقـت پیگیـری کـرده‌ایـد. اگـرچه توسل به دروغ و استفاده بی‌حساب از امکانات عمومی و دولتـی بـرای تبلیغـات یـک سـویـه بـه سود نامزد حاکم به خوبی نشان‌دهنده عزم این گروه خـاص برای پیروزی به هر قیمت و از هر راه ممکن بود، اما تصور تقلب در آراء مردم تا این انـدازه و در بـرابـر انظار شگفت‌زده جهانیان از حکومتی که تعهد به عدالت شرعیه از ارکان اساسی آن شمرده می‌شود، برای کسی ممکن نبود.
امـروز کـه بـا حیـرت تمـام شـاهـد چنیـن تصرفات جسورانه در امانت مردم هستیم و تمامی راه‌هـا بـرای احقـاق حـق بستـه شـده، مواجه شدن مردم مظلوم با سکوت علما و مراجع که ملجأ راسخ این امت شمرده می‌شوند، خسارتی بیش از یک تغییر در آراء را به‌دنبال خواهد داشت.
عـواملـی بـه بهـانـه‌هـای واهـی بـا چـوب و چمـاق و باتوم و شوک الکتریکی به جان اعضای ستادهای اینجانب و مراجعه‌کنندگان سرگردان و مبهوت از این وضعیت افتاده‌اند، در حالی کـه امیـدی به کارآیی قوه قضائیه محترم نمی‌رود، زیرا جایی که دادستان کل کشور نتواند از سخن قانونی خود در پیشگیری از سخنرانی اضافه نامزد حاکم در سیما جلوگیری نماید، با چه ابزاری می‌تواند از این خشونت سیاه بازداری کند؟
بـه حسب وظیفه صیانت از آراء مردمی که اینک دچار چنین زیان عظیمی شده‌اند، عرض حـالی تقدیم و یادآور می‌شوم که شاید تذکر بجای شما به مسئولان مفید واقع شود: ایاک و الظلم لمن لیس له الا الدعا.

برادر شما: میرحسین موسوی ‌

آخرین بیانیه میرحسین موسوی

آرامش خود را از دست ندهید


مهنـدس میـرحسیـن مـوسـوی دیروز با صـدور بیـانیـه ای ضمـن اذعان به تخلفات صـورت گرفته در دهمین انتخابات ریاست جـمـهــوری، از مــردم خــواســت آرامـش و مــتــانــت خــود را از دســت نــدهـنــد. وی هـمـچـنـیـن از نـیـروی انتظامی خواست تا احـســاسـات مـردم را در ایـن شـرایـط درک کـنـنــد. متـن بیـانیـه مهنـدس میـرحسیـن موسوی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
تخلفاتی که در دهمین انتخابات ریاست جـمـهـوری صـورت گـرفته است بسیار جدی اسـت و رنـجـش عـمـیـق شـمـا کـاملا به حق اســـت. در عـیــن حــال قــاطـعــانــه از شـمــا مـی‌خـواهـم هیـچ فـرد یـا گـروهـی خـود را در مـعـرض صـدمـه قـرار نداده، آرامش و متانت خویش را از دست ندهد و همگان در هر حال حساب خود را از هر گونه رفتار خشونت آمیز جدا نمایند.
همچنین از نیروی انتظامی انتظار دارم با درایت مردم را از خود دانسته احساسات آنها را در این شرایط درک کند.
مـا شـکـایـت جـدی خـود را از جـریان انـتخابات و روندهای ناسالمی که در طی آن دیــده شــد بـا تـمـام تـوان پـیـگـیـری خواهیم کرد و نتایج آن را به اطلاع عموم خواهیم رساند.
میرحسین موسوی


10 میلیون رای در پرده ابهام


کلمـه: بـا اعـلام نتـایـج انتخابات ریاست جمهـوری ومحـاسبـه 24میلیـون رای بـه حـسـاب مـحـمـود احمدی‌نژاد،تناقضات آمـاری مـوجود موجب شگفتی کارشناسان شده است.
بـنـابـر اطـلاع منابع آگاه باوجود تاکید بر ثـبـت کد ملی افراد، بیش از 10 میلیون از تعرفه ها فاقد کد ملی و بنابراین غیر قابل ردگـیـری با مشخصات فرد رای دهنده از نـظـر وجـود خـارجـی زنـده بـودن ومـحـل اقــامـت وتعـداد رای دادن اسـت. بـرآورد می‌شود از این تعداد دست کم 6 میلیون رای مـشـکـوک بـاشـد. از سوی دیگر رقم آرای مـاخـوذه در شهرستان‌ها و روستاها کـه بسیار بالا اعلام شده است با توجه به زمـان رای‌‌گیری که فصل کشاورزی بوده و در نظـر گرفتن عواملی چون مهاجرت و مـرگ اعـلام نشـده کـامـلا غیر طبیعی به نـظــر مــی‌رسـد بـه ویـژه آنکـه بـرخـی از مـقـامات رسمی ناخودآگاه اقدام به فاش کـردن اطـلاعـات تـخـلـف کـرده‌اند بطور مـثـال فـرمـانـدار اردسـتـان در مـصـاحـبه رسـمی با خبرگزاری فارس اعلام کرد که از 29هـزار و500 نـفر واجد شرایط رای در این شهر 31هزار رای بدست آمدده است یـا فـرمـاندار ماسال وتعدادی از شهرهای شـمـال کـشور از رای صد درصد واجدین شـرایـط در این مناطق خبر داده است. از سـوی دیگـر اختـلال در سیستم نرم افزار تجمیـع در جمعـه شب موجب وارد کردن دوبـاره آمـار در فـرم شماره 32 شده است کـه احتمـال محـاسبـه دوبـاره بسیاری از شهـرهـا و روستـاهـای کـوچک را افزایش داده اســـت. در کـنـــار عـــوامـــل فـــوق مـشــاهـدات عـیـنـی از نـتـایـج شـمـارش صـنـــدوق‌هـــا در اسـتــان‌هــای نـظـیــر آذربــایـجــان شــرقـی و غـربـی اصفهـان وخـراسان رضوی امکان جابه‌جایی آرا را نشان می دهد.
در ایـن حال حمایت علنی اعضای اصلی شـورای نـگـهـبـان مـانند آیت‌الله یزدی، جـنـتـی و مـومن در کنار حقوقدانان شورا مـانـنـد الـهـام و کـعـبـی، بیطرفی شورای نـگهبان در رسیدگی به تخلفات احتمالی کـه بـه نـفـع مـحمود احمدی‌نژاد صورت گـرفـتـه اسـت را بـا تـردیـد مواجه ساخته است.
بنابر برآوردهای صورت گرفته با توجه به شرایط صندوق‌ها و کمبود تعرفه که مانع رای دادن بـسـیاری از شهروندان به ویژه در اسـتان‌های تهران آذربایجان شرقی، فـارس، خـراسـان رضوی و گیلان گردید کـل آرا کـمـتـر از 33مـیـلیون رای بوده و احـتـمـال ایـن‌کـه حدود 10 میلیون رای از آرا احـمـدی‌نژاد مشکوک باشد که شامل 6 مـیـلـیـون صـوری و چـهـار میلیون رای جابه‌جا شده باشد وجود دارد.


ستاد میرحسین مردم را به خویشتنداری دعوت کرد


سـتـاد انـتـخـابـاتـی مـهندس میر حسین موسوی با صدور بیانیه‌ای، مردم سربلند ایـران را بـه حفظ آرامش، خویشتنداری و مـتـانـت دعـوت کـرد و به آنها اطمینان داد کـه تـا آخـریـن تـوان از حـق مـسـلـم ایــرانـیـان دفـاع خـواهـد کـرد. متـن ایـن بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی
ملت عزیز و سربلند ایران امروز که اراده و عـــزم شـمـــا در بــرابــر یــک پــدیــده اعـجــاب‌انـگیـز بـه نـام دروغ، تـزویـر و تـقـلـب، بـهـت‌زده شـده و بیش از پیش دلتنگ امام راحل تا نزد او شکایت برد، شـمــا مــردم گــرانـقــدر را بــه صـبــر و شـکـیـبـایـی دعـوت مـی‌کـنیم و به شما دلـســوزان ایــران اسـلامـی اطـمـیـنـان خـواهیـم داد کـه تـا آخـریـن تـوان و بـه پـشـتـوانه حضور سبز شما از حق مسلم ایـرانـیـان عزیز دفاع خواهیم کرد لذا از تـمـامـی هـمـوطـنان پرشور خواهشمند اســـت کـــه ضــمـــن حـفــظ آرامــش، خـویشتنداری و متانت از افتادن در دام واکـنـش‌هایی که موجبات سوءاستفاده بـهـانـه‌جـویـان و نـامـحـرمـان را فـراهم می‌آورد، پرهیز نمایید.
با تشکر ستاد انتخاباتی
مهندس میرحسین موسوی


جشنواره جمهوریت به سوگواری تبدیل شد



بیانیه مهم مجمع روحانیون مبارز

منطقی ترین راهکار ابطال انتخابات و تجدید عادلانه آن است


مجمع روحانیون مبارز با انتشار بیانیه‌ای ضـمـن سـپاس از حضور شاداب ملت در انتخابات، از اعمال نوعی مهندسی آراء گـسـتـرده بـه شدت ابراز تاسف و نگرانی کـرد و ابـطـال ایـن انتخابات و تجدید آن در فـضـایـی عـادلانـه تـر و مـنـطـقی تر را راهـکـار مناسب دانست. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
بـیـانـیـه مـهـم مـجـمـع روحانیون مبارز درباره نتایج اعلام شده انتخابات ریاست جمهوری
مـجمع روحانیون مبارز ضمن سپاس از حضور شاداب ملت و به‌خصوص جوانان عزیز در عـرصـه انـتخابات دهم ریاست جمهوری که با رفتار مدنی، سرزندگی و متانت خود خـاطرات دوران پرشکوه انقلاب را تجدید کردند و ضمن پوزش از این‌که نتوانستیم از آراء مـردم صیـانـت بـه عمـل آوریـم، بـه استحضـار ملـت شریف می‌رساند که در این انتخـابـات صـرف نظـر از نتیجـه‌ای که معلوم شد آنچه موجب تاسف و نگرانی بیشتر اسـت. اعمـال نـوعـی مهنـدسی آراء گسترده در این دوره است این امر اگر به صورت رویـه درآیـد بـه جمهـوریـت نظـام لطمـه غیـرقـابل جبران می‌زند و اعتماد مردم را که بـزرگتـریـن پشتـوانه نظام است خدشه دار می‌کند. دلایل و شواهد کافی وجود دارد که نتیجـه اعـلام شـده مـورد قبـول واقـع نشـود. مجمع روحانیون مبارز در جلسه‌ای فوق العـاده بـه ایـن نتیجـه رسیـد کـه بـرای دفـاع از جمهوریت اسلامی نظام و بازگرداندن اعتمـاد عمـومـی و نگـاهبـانـی از مـوج آشتـی ملـی بـا صنـدوق‌هـای رای، ابطـال این انتخـابـات و تجدید آن در فضایی عادلانه‌تر و منطقی‌تر راهکار مناسب است یا دست کـم تعییـن هیاتی بی‌طرف و کاردان و شجاع برای حقیقت‌یابی و اعلام نظر نهایی به ملـت و رهبـری تصمیمـی درسـت در جهـت آرمـان‌هـای والای انقلاب و اندیشه‌های حضـرت امـام و تقـویـت اعتمـاد ملـی اسـت. مـا و هـواداران پـرشـور و بـا شعـور جنـاب میرحسین موسوی ضمن حفظ هوشیاری و پرهیز از هر عملی که به تشنج بیانجامد و به سرکوب‌گران بهانه دهد، مهندس موسوی عزیز را تنها نخواهیم گذاشت.

عضو مجمع روحانیون مبارز:

حاکمیت با ترفندهای مختلف آرای مردم را ضایع کرد


دفـاع از آرای مـردم حـق شـخصی موسوی نیست بلکه حق مردم است.
مـوسـوی بـایـد در حـمـایت از مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکند و مطمئن باشد که مردم پشت ایشان هـستند و بدون اغتشاش از حق خود دفاع خواهند کـرد. مـحـمـد مـقـدم در گـفت‌وگو با «کلمه سبز» گـفـت: مـا انـتـخـابـات 76 را دیـده‌ایـم و بـه نـظـر مـی‌رسـد ایـن انتخـابـات بسیار باشکوه‌تر و حضور مردم در صحنه پررنگ‌تر بود. وی ادامه داد: همه کسـانـی کـه انتخابات 30 ساله نظام را به یاد دارند مــی‌دانـنــد کــه ایــران بعـد از رفـرانـدم جمهـوری اسلامی چنین انتخاباتی را به خود ندیده است.
عـضـو شـورای مـرکـزی مجمع روحانیون مبارز تاکید کرد: زمانی که خبر پیروزی احمدی نژاد را شنیدم انگشت حیرت به دندان گزیدم، چرا که نسل جوان و آحاد مردم ایران با تمام قدرت برای حـفـظ نظام و وجاهت بین‌المللی آن کوشش کردند اما متاسفانه حاکمیت با ترفندهای مختلف آرای مـردم را ضـایـع کـرد و مردم ایران این نتیجه را نمی‌پذیرند، ولو این‌که رقیب، خود را برنده نـشـان دهد. مقدم افزود: دفاع از آرای مردم حق شخصی موسوی نیست بلکه حق مردم است. مـردم بـر ایـن بـاورنـد کـه مـی‌تـوانـند تغییر ایجاد کنند، مردم از حاکمیت احساس خطر کردند و تـصـمـیـم گـرفـتـند اوضاع را عوض کنند. موسوی قول داده از آرای مردم صیانت کند و باید در حـمـایـت از مـردم، از هـیـچ تلاشی فروگذار نکند و مطمئن باشد که مردم پشت ایشان هستند و بدون اغتشاش از حق خود دفاع خواهند کرد.


موسوی‌تبریزی:شبه‌کودتا رخ داده است


دبـیـرکـل مـجـمـع مـحـققین و مدرسین حـوزه عـلـمیه قم درباره نتایج انتخابات گـفت: آنچه مسلم است یک شبه‌کودتا رخ داده است.
سیدحسین موسوی‌تبریزی خاطرنشان کرد: تقلب آنقدر گسترده و آشکار است کـه بـاور نـتـایـج انـتـخـابـات بـرای مردم غـیـرمـمکن است. آنچه مسلم است در ایـن شـرایـط کشور نیازمند یک تحول و حرکت اساسی است.
ایـن مـدرس حـوزه علمیه قم ادامه داد: آقـایـان مـوسـوی، کـروبـی و رضـایی باید یک فکر اساسی بکنند تا دیگر کسی جرات نکند در این مملکت علیه مردم‌سالاری و جمهوریت اقدامی نماید.
وی اضـافـه کـرد: در ایـن دوره از انـتخابات، اقدامات زشت و تقبیح‌آمیزی مانند دروغ دیـده شـد و در آخـریـن مـرحـله از این سلسله اقدامات قبیح نیز نتایج انتخابات وارونه ارائه شد.
مـوسوی‌تبریزی تاکید کرد: این ملت شهید دادند تا در کشور قانونمند زندگی کنند نه این‌که قانون زیر پا گذاشته شود.
وی بـا تـاکـیـد بر این‌که «نقض جمهوریت نظام برخلاف فرمایشات امام راحل است» گـفـت: چـهـره‌هـای مـحـبـوب و مـهـم نظام مانند مهندس موسوی، آقایان هاشمی و خاتمی باید وارد عمل شوند و در جهت رفع این خطر بزرگ اقدام نمایند.

خاطرات ابوالفضل فاتح یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 05:21 ب.ظ

روز پنجشنبه جلسات مکرر و پیوسته‌ای با حضور جناب آقای موسوی برگزار شد. بحث اصلی، پیرامون تمهیداتی بود که باید برای انتخابات اندیشیده می‌شد. گزارش‌های مکرری به دوستان رسیده بود که نگرانی‌هایی را از روند برگزاری انتخابات دامن می‌زد. موضوع نظارت بر صندوق‌ها از موضوعات بسیار جدی بود که دغدغه کمیته صیانت از آرا شده بود.

مهندس موسوی جمعی از دوستان را انتخاب کرد که به شکل مجزا و متمرکز مسایل حساس روز انتخابات را دنبال کنند. سیستم پیامک از سوی مخابرات قطع شده بود.

قرار شد مهندس موسوی در یکی از مساجد جنوب شهر رأی خود را به صندوق بریزد. این مسجد، مسجد جامع ارشاد در شهر ری بود. حدود 11 شب خبر زمان و مکان رأی‌ریزی مهندس موسوی بر روی سایت قلم قرار گرفت.

صبح که به مسجد جامع ارشاد رفتم، جمع بسیار زیادی از خبرنگاران در این مسجد اجتماع کرده بودند. آقای مهندس موسوی به اتفاق خانم رهنورد رأی خود را به صندوق انداختند و برای صحبت کوتاهی، پشت تریبون مسجد قرار گرفت. داشت می‌گفت که ما امشب بیداریم که میکروفن قطع شد.

بلافاصله به ستاد برگشتیم. مهندس موسوی از نزدیک روند رأی‌گیری را دنبال می‌کرد. گزارش‌های پی‌ در پی از صندوق‌های اخذ رأی در سراسر کشور، حاکی از استقبال کم‌نظیر مردم بود. عمده گزارش‌ها جهت رأ‌ی‌گیری را به سمت مهندس موسوی نشان می‌داد.

هنوز ساعتی از رأی‌گیری نگذشته بود که خبرگزاری‌ها و رسانه‌های طرفدار دولت، پیروزی آقای احمدی‌نژاد را اعلام کردند اما گزارش‌ها به ما اطمینان می‌داد که ما با فاصله زیاد، رتبه نخست را در اختیار خواهیم داشت.

خوشحالی زایدالوصفی بر دوستان حاکم شده بود. گزارشی از کمیته صیانت از آرا ارایه شد. بسیاری از حوزه‌ها از کندی اخذ رای، کمبود تعرفه و مانع‌تراشی در مسیر ناظران شکایت داشتند، با این همه ترکیب آرای اعلامی قویا به نفع مهندس بود.

مهندس موسوی در تماس مکرر با سران دو قوه مقننه و قضاییه، دادستان، دفتر مقام معظم رهبری، نگرانی‌های مطروحه پیرامون روند اخذ آرا را منتقل کرد.

لحظه‌ به لحظه شکایت‌ها بیشتر می‌شد. در بسیاری از حوزه‌‌ها تعرفه‌ها پایان یافته‌ بود. اما اصلاح جدی صورت نمی‌گرفت. همه‌ به نتیجه رسیده بودیم که این یک اقدام برنامه‌ریزی شده از سوی برگزار کنندگان است. آنها به وضوح تمایلی برای رساندن تعرفه، تمدید وقت و تسریع در اخذ آرا نشان نمی‌داد. گفته می‌شد که بعضی از شعبه‌ها از ساعت 4 بعد‌از ظهر تعطیل شده است. هرچند ساعت به ساعت انتخابات تا 10 شب تمدید شد، اما پیش از آن بسیاری از شعبه‌ها تعطیل شده بود و حتی برخی از مردم که در صف حاضر بودند، بدون دادن رأی بازگشته بودند.

حدود 4 بعد‌از ظهر کسی به مهندس موسوی گفته بود که عده‌ای به این جمع‌بندی رسیده‌اند که انتخابات را 19 به 14 به نفع احمدی‌نژاد اعلام نمایند. مهندس این موضوع را به مسوولین منتقل کرد.

حدود ساعت 6 بعد‌ازظهر مهندس موسوی نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشت و مداخله ایشان را برای تصحیح روند انتخابات، تقاضا کرد.

حدود ساعت 10 شب خبرهای رسید که عده‌ای می‌خواهند انتخابات را به نفع آقای احمدی‌نژاد به پایان برسانند، حال آنکه هنوز شمارش آرا به شکل سراسری آغاز نشده بود.

مهندس موسوی یک مصاحبه مطبوعاتی فوری برگزار کرد و با اشاره به تخلفات انتخاباتی صورت گرفته نسبت به روند شمارش آرا به شدت هشدار داد.

حدود 11 شب مهندس موسوی نامه‌ای سری به مقام معظم رهبری نوشت، این نامه را به صورت دستی به بیت مقام معظم رهبری بردم و آن را تحویل آقای وحید دادم. چند دقیقه‌ای هم با هم صحبت کردیم از فحوای صحبت‌های ایشان دریافتم که باید انتخابات را تمام شده تلقی کنم. او می‌گفت برای چگونگی اعلام شمارش آرا به وزارت کشور تذکر داده است، اما ترکیب نهایی آرا را یک مرحله‌ای به نفع آقای احمدی‌نژاد می‌دانست. به ایشان گفتم تمام گزارش‌ها، مشاهدات عینی و ارزیابی‌های منطقی و علمی ما کاملا عکس آن چیزی است که دارد اعلام می‌شود.

پس از تحویل نامه به محل استقرار مهندس موسوی برگشتم همه دوستان جمع بودند. مهندس موضوع را با یکایک دوستان در میان گذاشت و طلب مشورت کرد. همه بهت‌زده بودند. هیچ‌کس چنان نتیجه‌ای را باور نداشت، هیچ گزارشی هم بر آن مبنا از سوی بازرسان ستاد دریافت نشده بود. مهندس موسوی پس از جمع‌بندی دیدگاه‌ها گفت: انتخابات حق مردم است، من نمی‌توانم از حق مردم بگذرم و تا آخر خواهم ایستاد و تا تصحیح این دروغ، مسایل را با مردم در میان خواهم گذاشت.

به روزنامه‌ها دستور داده شده بود که هیچ یک حق ندارند که تیتری مبنی بر پیش‌بینی آرا بزنند. کلمه سبز که تیتری در این راستا را پیش‌بینی کرده بود در چاپخانه متوقف و مجبور به تغییر تیتر شد. با این حال، خبر می‌رسید که روزنامه‌های ایران و کیهان می‌خواهند تیتر پیروزی آقای احمدی‌نژاد را بزنند. ایرنا و فارس هم اعلام پیروزی آقای احمدی‌نژاد را کرده بودند.

حدود 2 نیمه شب بود که مهندس جلسه را ترک کرد. دوستان با هم مشورت می‌کردند و هر کدام در جست‌وجوی راهکاری بودند اما فاصله و نسبت آرای مطروحه وزارت کشور از چنان شکافی برخوردار بود که به روشنی فریاد می‌زد آنها نخواسته‌اند هیچ جایی برای تجدید نظر و اعتراض باقی بگذارند.

حدود 4 صبح با خبر شدم که تنش‌های پراکنده‌ای حول ستاد مرکزی شکل گرفته است و به جلوی ستاد گاز اشک‌آور انداخته بودند.

نزدیک صبح در خیابان کسانی بوق می‌زدند و شادمانی خود را از نتایج آرا ابراز می‌داشتند.

با آقای حمید رسایی صحبت می‌کنم. چهار ماه پیش به من گفته بود آقای احمدی‌نژاد 23 میلیون رأی خواهد آورد. رأی 22 میلیونی آقای خاتمی وتو خواهد شد. موسوی نیز حدود 10 میلیون رأی خواهد داشت. من هوش و ذکاوت او را نداشتم. دیشب به خاطر پیشگویی‌اش به او تبریک گفتم.

صبح دوباره جلسه دوستان تشکیل شد و تحلیلی از شرایط ارایه شد به نزد مهندس موسوی رفتیم. با همان آرامش و نجابت همیشگی نشسته بود. انسان‌های بزرگ با این مصایب خم نمی‌شوند. او می‌گفت حالا بیشتر از همیشه مطمئن شدم که چرا باید می‌آمدم. بیانیه‌ای را که نوشته بود برای دوستان خواند. مهندس می‌گفت من هیچ‌گاه صدایم را بلند نکردم اما این تکلیف شرعی است که وقتی ظلمی می‌شود، حرفم را بزنم؛ من نیامده بودم تا برای خود قبایی بدوزم اما مردم حقی به گردن من دارند و نسبت به پیگیری امانتشان حساس هستند و من نمی‌توانم کوتاه بیایم.

تلفن پیوسته زنگ می‌خورد. هیچ ‌کس نیست که حیرت‌زده نباشد، برخی‌ گریه می‌کنند، بعضی فریاد می‌زنند، برخی افسرده شدند، بعضی نگرانند. خودم هم که به چهره مهندس نگاه می‌کنم، شرمم می‌آید و بعضی وقت‌ها گریه‌ام می‌گیرد. نمی‌توانم بپذیرم، توجیه نمی‌شوم. بعضی وقت‌ها زنده به گور می‌شوی. من هرگز تصویر موسوی را از لوح دلم پاک نخواهم کرد. به خدا پناه می‌برم و شما عزیزان را به خدا می‌سپارم. حیف که دفتر خاطرات اینگونه پایان یافت.

زنجیره سبز یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 04:48 ب.ظ



جزئیات طرح زنجیره انسانی "‌مسیر سبز امید"

در آخرین روزهای تبلیغات به منظور تحکیم فضای حمایت از موسوی و نمایش منظم و سازماندهی شده حامیان موسوی در سطح شهر تهران و به منظور ایجاد نشاط، امید و انگیزه در بین حامیان جوان مهندس موسوی، طرح زنجیره انسانی «مسیر سبز امید» برگزار می‌شود. جزئیات این طرح و محل‌های استقرار «مسیر سبز امید» که از سوی ستاد اصلاح‌طلبان حامی موسوی و با همکاری ستاد ملی جوانان(88) و پویش حمایت از خاتمی و موسوی (موج سوم)، ستاد کوشک، ستاد هاتف، کمیته جوانان و دانشجویان ستاد مهندس موسوی و دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت ، هنر تهران و دانشگاه آزاد برگزار می‌شود، در ادامه آمده است. این طرح روز دوشنبه و از ساعت 17 تا 19 در امتداد ضلع شرقی خیابان ولیعصر و از میدان تجریش تا میدان راه‌آهن برگزار می‌شود.

به منظور اجرای مناسب، خاطره‌انگیز، موثر و قانونی این طرح، لازم است علاقمندان به شرکت در این برنامه ضمن رعایت شئونات فرهنگی و اجتماعی، حتی‌الامکان با پوشش‌های سبز در این برنامه حاضر شوند. آوردن اقلام تبلیغاتی مانند پرچم سبز و ... و نیز آب معدنی از سوی شرکت کنندگان، موید برگزارکنندگان این طرح خواهد بود. با توجه به اینکه این طرح در ساعت پر تردد اجرا می‌شود، پیشگیری و مراقبت از احتمال ایجاد اختلال در حمل و نقل عمومی بسیار حائز اهمیت است. هر چند حامیان میرحسین موسوی به خوبی با حربه‌های سوء استفاده‌های احتمالی مخالفین مهندس موسوی آشنایی دارند، اما نباید فراموش شود که رفتارهای منطقی در مواجه با برخوردهای احتمالی مخالفین و از همه مهم‌تر، همکاری و هماهنگی با سرگروه‌ها و انتظامات، می‌تواند امکان هرگونه تنش یا سوء استفاده احتمالی را از بین ببرد و جلا و نظم بهتری به برنامه بدهد. (سرگروه‌ها با کارتهای مشخص شناخته می‌شوند).

با توجه به حجم بالای نیروی انسانی در محدوده بالاتر از میدان ولیعصر از شرکت کنندگان غیر ستادی دعوت می شود با در نظر گرفتن شرایط و مقتضیات قسمت های جنوبی شهر بخصوص پائینتر از چهارراه ولیعصر در این مسیر مستقر شوند.

در زیر، محدوده‌های 20-گانه این مسیر آمده است. هر محدوده، از سوی ستاد(های) مشخصی مدیریت می‌شوند و پویشگران و دیگر حامیان مهندس موسوی، علاوه بر اینکه می‌توانند با هماهنگی با ستاد مربوطه در محل حاضر شوند، این امکان را دارند که خود در محدوده انتخابی مناسب خود حاضر شوند.

میدان تجریش تا تقاطع توتونچی: ستاد منطقه 1 ستاد 88
تقاطع توتونچی تا چهارراه پارک‌وی: ستاد منطقه 3 ستاد 88
چهارراه پارک‌وی تا بازارچه صفویه: ستاد منطقه 3 ستاد 88
بازارچه صفویه تا نیایش (بلوار اسفندیار): ستاد منطقه 2 ستاد 88
بلوار اسفندیار تا تقاطع میرداماد: ستاد منطقه 5 ستاد 88
تقاطع میرداماد تا میدان ونک: ستاد مناطق 21 و 22 ستاد 88
میدان ونک تا بیمارستان دی: ستاد منطقه 4 ستاد 88
بیمارستان دی تا پارک ساعی: ستاد منطقه 6 ستاد 88
پارک ساعی تا تقاطع عباس‌آباد: ستاد مناطق 7 و 8 ستاد 88
تقاطع عباس آباد تا مطهری (تخت طاووس): دانشجویان دانشگاه علم و صنعت
مطهری تا تقاطع زرتشت: دانشجویان پردیس امیرآباد دانشگاه تهران
تقاطع زرتشت تا میدان ولیعصر:ستادهای موج سوم، به آفرین و ستادهای مرکزی و تهران موسوی
میدان ولیعصر تا چهارراه طالقانی: دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف
چهارراه طالقانی تا چهارراه ولیعصر: دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر و هنر
چهارراه ولیعصر تا تقاطع جمهوری: دانشجویان پردیس مرکزی دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد
تقاطع جمهوری تا تقاطع امام خمینی: ستادهای هاتف، اخوت و دبیرستان مفید
تقاطع امام خمینی تا میدان منیریه: ستاد کوشک
میدان منیریه تا تقاطع فروزش: ستاد مناطق 10، 11، 12، 13 و 14 ستاد 88
تقاطع فروزش تا تقاطع مولوی: ستاد مناطق 15، 16، 17، 18 و 19 ستاد 88
تقاطع مولوی تا میدان راه‌آهن: ستاد منطقه 20 ستاد 88

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 04:36 ب.ظ

اگه آدرس یک سایت فیلتر شکن دارید بگویید.لطفا

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 04:35 ب.ظ

درخواست صدور مجوز برای راهپیمایی آرام حامیان موسوی در سراسر کشور

با فیلتر شکن بخوانید:http://www.ghatreh.com/news/3545253.html

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 03:49 ب.ظ

خائنین به ارای ملت بهتره بدونند یکروزی هم نوبت خودشون میرسه که باید سرشونو زیر اب کنند.خیلی طول نمیکشه مثل بقیه.

گونی‌ای که به جای کلاه بر سرمان رفت یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 03:34 ب.ظ

دیروز و دیشب خیلی با هم فرق داشت. دیروز ایران شادمان بود که دارد سرنوشت خود را با تغییر شکل می‌دهد. همه هم آمده بودند. دیشب اما شب تلخ شوک‌آوری شد. خبرها، مثل چهار سال پیش با اعلام زودرس خبرگزاری فارس و کیهان شکل گرفت. اول باور کردنی نبود. کم‌کم که خبرها جلو رفت خبرها داشت مثل یک کوه سنگین در برابر چشم کسانی که دیده بودند واقعیت این نیست، رسمی می‌شد. مهندس موسوی هم همزمان اعلام رسمی کرد که پیروز انتخابات است. اما اطلاعات رسمی بود که همچنان در دنیا مطرح بود و بدجوری روی اعصاب ملت لیز می‌خورد. اینبار مسئله خیلی مهمتر از تقلب بود. خیلی‌ها اسم آن را کودتای سفید می‌گذارند. با ستادهای مختلف در تماس بودم. مگر می‌شد خوابید؟ دوبار رفتم پیش آقای کروبی یکبارش ساعت 2 بامداد بود. با دوستان مختلف در ستاد آقای موسوی صحبت میکردم. همه شوک بودند. هروقت فرصت می‌کردم به فیس بوک و فرند‌های نگران آنجا سر می‌زدم. دوستانی که این بار انتخاب کرده بودند و نتایج را می‌دیدند و داشتند دق‌میکردند، می‌خواستند حرف‌های امیدوارکننده بزنم. من هم از این خبرها نداشتم. شرایط سختی بود. یاوران آقای احمدی‌نژاد علیرغم ممنوعیت تظاهرات، شهر را تسخیر کرده بودند. دوسه ساعتی خوابیدم. صبحی به دفتر آقای خاتمی رفتم. از جلسه‌ای آمده بود و در حال رفتن به جلسه مهم دیگری بود. بیانیه آقای موسوی را دیدم. خیلی صریح بود. بعد از آن به دفتر آقای کروبی رفتم. ایشان هم در حال نوشتن این بیانیه بود. با بی‌بی‌سی فارسی هم گفتگوئی کردم. تحلیل این تقلب واضح را کردم. یکی از دوستان میگفت در خیابان فردی را دیده که گفته این بار به جای کلاه گونی بود که به سرمان رفت، مهندسی این انتخابات خیلی هوشمندانه بود. از یک سو رکورد رای دادن در تاریخ انتخابات شکست. اینکه همیشه می‌گفتند خاتمی در دور دوم بیشتر رای آورد هم باید درهم می‌ریخت و احمدی‌نژاد در این مهندسی باید رای بیشتری از خاتمی به دست می‌آورد. مهندس موسوی و همه کسانی که همراهش بودند را هم می‌خواستند، به پایان خط ببرند. ماجرای رای سیصد هزار نفری آقای کروبی هم بخش مهم این سناریو بود. با اینکه آقای کروبی بیشترین کسی بود که یک مجموعه‌های ثابت رای داشت. اما به دلیل اینکه دیگر کسی از این شعارهای تند و مردم‌محورانه ندهد و اعلام کنند همه مخالفان و ناراضیان در کشور عددی نیستند، سقف سیصد هزار نفری را برایش در نظر گرفتند. این در حالی است که اخبار رسیده از همه صندوقهای شهرستانها حداقل تساوی آقایان موسوی و احمدی‌نژاد بود. این بار اگر دوباره فراموش نکنیم، جریان غیر دولتی و اصلاح‌طلب را باید به این نتیجه رسانده باشد که دیگر از طریق صندوق‌های رای نمی‌شود، به فکر اصلاح بود. انتظار می‌رود کاندیداها و به خصوص مهندس موسوی که خود را کاندیدای پیروز اعلام کرده است و حرف بیجائی هم نزده است، تلاش‌هائی را که آغاز کرده‌اند به نتیجه برسد. ظاهرا می‌خواهند تقاضای تجدید انتخابات کنند. اما نمی‌دانم آیا امکان پذیر هست یا نه؟ در هر حال این شوک و بهت غیر قابل توصیف جامعه ما را گرفته است. نسل جوانی که می‌خواست خودش را در این نظام تعریف کند دچار یاس تلخی شده است. موج مهاجرت در ذهن جوانان دوباره جدی می‌شود و هزاران "چیز" دیگر. اما در عین حال دنیا با این اتفاقات پایان نمی‌پذیرد. سعی کنید زمین نخوریم.

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 03:29 ب.ظ

آمار واقعی انتخابات 22 خرداد لو رفت؛ موسوی با 21 میلیون رای، رئیس‌جمهور منتخب ایرانیان است یک منبع آگاه در اتاق تجمیع ستاد انتخابات کشور فاش کرد که بر اساس آرای واقعی مردم، میرحسین موسوی رئیس‌جمهور منتخب ایرانیان است و تمام آرای اعلام شده از سوی وزارت کشور، ساختگی و از پیش تعیین شده است. این منبع مطلع به «موج سوم» خبر داد که وقتی مسئول ستاد انتخابات وزارت کشور اولین نتایج آرا را اعلام کرد، تنها نتایج 500 هزار رای به اتاق تجمیع ستاد انتخابات رسیده بود و آنچه از سوی کامران دانشجو اعلام شد، هیچ ربطی به جمع‌بندی آرا تا آن لحظه نداشت.

به گفته‌ی این منبع دولتی، تمام 9 بیانیه وزارت کشور از قبل تهیه و تنظیم شده بود و اعداد و ارقام اعلام شده توسط یک نرم‌افزار جعل شده است. این نرم‌افزار میزان آرای اعلامی در هر مرحله را طوری بین شعبات اخذ رای تقسیم می‌کند که آرای اعلام شده واقعی به نظر بیاید؛ حال آنکه نتایج اکثر صندوق‌ها و صورتجلسه‌ها در کمیته صیانت از آرای ستاد موسوی موجود است و عدد آرای موسوی و احمدی‌نژاد در صندوق‌های مشخص قابل جعل نیست.

این منبع حاضر در اتاق تجمیع ستاد انتخابات کشور در نهایت اعلام کرد که طبق آرای واقعی گردآوری شده در این ستاد، آقای میرحسین موسوی با کسب 3/21 میلیون رای معادل 2/57 درصد کل آرا رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران است و نفرات بعدی به ترتیب محمود احمدی‌نژاد با 5/10 میلیون رای معادل 28 درصد کل آرا، محسن رضایی با 7/2 میلیون رای معادل 2/7 درصد آرا و مهدی کروبی با 2/2 میلیون رای معادل 6 درصد کل آرا هستند.

این منبع همچنین میزان واقعی مشارکت مردم در انتخابات را 4/37 میلیون معادل 81 درصد کل واجدین شرایط و میزان آرای باطله را نیز 600 هزار رای معادل 6/1 درصد کل آرا ذکر کرد.

بدین ترتیب رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران کسی جز میرحسین موسوی نیست و همانطور که آقای موسوی نیز در مصاحبه مطبوعاتی جمعه شب تاکید کردند، نتیجه متفاوتی که از سوی وزارت کشور دولت احمدی‌نژاد اعلام شده، همانند آمارهای رئیس دولت در ایام انتخابات، دروغین و تقلبی است

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 03:25 ب.ظ

دکتر محسن رضایی در نامه‌ای، از وزارت کشور خواست تا همه اطلاعات راجع به آرای شمارش شده به سرعت در اختیار نمایندگان وی قرار داده شود.

در متن نامه دکتر محسن رضایی به وزیر کشور آمده است:

وزیر محترم کشور جناب آقای محصولی
با سلام
احتراما با توجه به گذشت دو روز از برگزاری انتخابات، خواهشمند است در اسرع وقت، نسخه‌ای از اطلاعات مربوط به آرای شمارش شده به ویژه نتایج آرا در شعب اخذ رأی و حوزه‌های انتخابیه به تفکیک و همچنین اطلاعات مربوط به رأی دهندگان به ویژه کدهای ملی ثبت شده شرکت کنندگان در هر شعبه رأی را در اختیار نمایندگان اینجانب برای بررسی قرار دهید.

لازم به ذکر است، به دلیل ابهامات موجود و زمان محدود، لازم است که این اطلاعات در اسرع وقت در اختیار اینجانب قرار گیرد.

از همکاری جنابعالی تقدیر می‌شود.

محسن رضایی

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 03:22 ب.ظ

دیگر چیزی به اسم جمهوری در ایران وجود خارجی ندارد.حکومتی غیر اسلامی است که ریا دروغ نیرنگ استبداد وحقکشی در ان حکمفرماست.لا اقل خاموش ننشینیم. هدف اصلی ایادی استبداد لال کردن همهوایجاد جو اختقان ورعب است.هوشیار باشید وحق را بیان کنید ولی خشونت نورزید که بسیار بی رحم وخدانشناسند.

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 03:09 ب.ظ

نتیجه انتخابات لو رفت: موسوی ۲۱ میلیون رأی آورده است.

با فیلتر شکن بخوانید:
http://www.ghatreh.com/news/3544923.html

---------------------------------------------------------------------

125 نفر از اساتید دانشگاه صنعتی شریف با محکوم کردن تقلب در آرای مردم استعفا دادند و اعلام کردند که تا زمان احقاق حقوق ملت از حاضر شدن در سر کلاسهای درس و برگزاری امتحانات خودداری می کنند.

http://www.ghatreh.com/news/3544848.html

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 03:00 ب.ظ

بیانیه مهم میر حسین موسوی به ملت ایران

آرامش را حفظ و از رفتار خشونت‌آمیز دوری کنید/ با تمام توان شکایاتمان را پیگیری می‌کنیم

قلم - میر حسین موسوی در بیانیه‌ای تخلفات در دهمین انتخابات ریاست جمهوری را بسیار جدی و رنجش عمیق ملت ایران را کاملا به حق دانست. با این حال وی اعلام کرد: «قاطعانه از شما می خواهم هیچ فرد یا گروهی خود را در معرض صدمه قرار نداده، آرامش و متانت خویش را از دست ندهد و همگان در هر حال حساب خود را از هر گونه رفتار خشونت آمیز جدا نمایند. همچنین از نیروی انتظامی انتظار دارم با درایت مردم را از خود دانسته احساسات آنها را در این شرایط درک کند.»



به گزارش قلم نیوز ، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

تخلفاتی که در دهمین انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفته است بسیار جدی است و رنجش عمیق شما کاملا به حق است. در عین حال قاطعانه از شما می خواهم هیچ فرد یا گروهی خود را در معرض صدمه قرار نداده آرامش و متانت خویش را از دست ندهد و همگان در هر حال حساب خود را از هر گونه رفتار خشونت آمیز جدا نمایند. همچنین از نیروی انتظامی انتظار دارم با درایت مردم را از خود دانسته احساسات آنها را در این شرایط درک کند.

ما شکایت جدی خود را از جریان انتخابات و روندهای ناسالمی که در طی آن دیده شد با تمام توان پیگیری خواهیم کرد و نتایج آن را به اطلاع عموم خواهیم رساند.

میرحسین موسوی»/

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 02:52 ب.ظ

وجه.............توجه...........
به اطلاع همگان برسانید..........
کودتا...............کودتا...............

براساس منابع کاملا موثق با حمایت بیت رهبری وشخص خامنه ای ودریافت فتوا از چند مرجع در قم ظهر روز پنج شنبه 21 خرداد در جلسه ای با حضور خامنه ای تصمیم گرفته می شود که برای ادامه ماجرای ساخت بمب اتمی تنها کسی که می تواند بدون توجه به تحریم های گسترده بین المللی کار ان را ادامه دهد شخص احمدی نژاد است. و وزارت اطلاعات وسران سپاه وچند نفر از سران جناح راست ونماینده مصباح یزدی از خامنه ای می خواهند به هر نحو ممکن حتی به قیمت تقلب 100درصدی اجازه حذف احمدی نژاد از قدرت را ندهد. واعلام می کنند که طبق فذموده امام : حفظ نظام از همه چیز واجب تر است. واز قم هم فتوای شرعی برای تقلب گرفته شده است !!!
وبه این ترتیب در ساعت 11 شب گذشته ( هنگامی که هنوز شمارش اؤا شروع نشده است پیروزی بالای 60درصدی احمدی نژاد اعلام می شود!!!
دقیقا در همین ساعت 11 ابوالفضل فاتح از مسولان ستاد میرحسین نامه سری وی را مستقیما وشخصا به دفتر بیت رهبری می برد و به فردی بنام وحید تحویل می دهد. ولی وی در همان ساعت 11 به وی می گوید که کار تمام شده است! وباید انتخاب مجدد احمدی نژاد را بپذیرند!!!!

بر همین اساس از روزگذشته به نیروی انتظامی و نیروی مقاومت سپاه ونیروی ویژه سپاه ( نو پو = نیروی ویژه پاسدار ولایت ) دستور داده می شود کنترل کامل شهر تهران را به عهده بگیرند!!!
لازم به ذکر است که طی 5 سال گذشته بعد از درگیریهای 18تیر78وهمینطور خرداد وتیر82تهران این نیرو برای اولین بار است که پا به عرصه می گذارد.
این نیرو امکاناتی کامل و بیش از یگان وِیژه ناجا دارد.
لباس این افراد کماندویی لجنی ودارای دهها دستگاه خودرو در انواع مختلف پاترول هایس پژو و...موتورهای کراس هندا وموتورهای سوزوکی1000به تعداد زیاد می باشند.
این گروه با همکاری بسیج محلات مختلف تهران کنترل شهر تهران وسرکوب سریع وبی رحمانه مخالفین را به عهده دارد. این افراد از امشب - شنبه23 خرداد فعالیت خود را در سراسر تهران به وِیژه مناطقی خاص مانند هفت حوض نارمک - تهرانپارس - فلکه صادقیه - میدان کاج سعادت آباد- میدان انقلاب - چهارراه ولیعصر -میدان تجریش - و بخصوص حوالی خیابان ولیعصر محدوده میدان ولی عصر ومیدان ونک ومیدان فاطمی شروع کرده اند.
این افراد مسلح به سلاح کمری - باتون - گاز اشک آور وشوک برقی می باشند.
در شب گذشته این افراد در اولین اقدام بیش از صدها نفر از هواداران موسوی را در محدوده میدان ونک ومیدان ولیعصر وخیابان فاطمی بطرزی وحشیانه مورد ضرب وشتم قرار دادند وچندین نفر را با زدن دستبند دستگیر کرده وبه مکان نامعلومی بردند.
از آنجا که موسوی به کلی نتایج تقلب در انتخابات را رد کرده وکروبی نیز ان را با لحنی تند مسخره ومضحک خوانده تهدید کرده پاسخ ان را خواهد داد. این گروه وسرانشان برای سرکوب مجوز برخورد کاملاخشن را دریافت کرده اند.
این در حالیست که تا 3 شب قبل در همین مناطق آزادی مطلق به دستور شخص خامنه ای برقرار شده بود ونیروهای انتظامی کوچکترین مساله ای برای هواداران ایجاد نمی کردند1تا جوانان باشور به میدان بیاییند ونتیجه را در نهایت به نفع وی رقم بزندد!
این اقدام را باید بزرگترین فریب عمومی وسوء استفاده از احساسات جوانان در یک کشور توسط سران جنایتکار و رذل انداست. فریبی که در یک قرن گذشته در دنیا کم سابقه بده است.
هم اکنون در سراسر تهران یک حکومت نظامی اعلام نشده وجود دارد .در تمام مناطق حساس نیروهای سپاه ویگان ویژه ناجا مستقرند. با هر گونه تجمع بیش از 3 نفر بر خورد می شود.
حتی افرادی که دستبند سبز دارند دستگیر شده یا مورد ضرب وشتم وحمله با چاقوی چماقداران حاضر حکومت قرار می گیرند.
بگونه ای که این خفقان ودیکتاتوری محض بعد از ان ازادیهای کاذب واقعا بی سابقه وبی شرمانه است.

اکنون در تهران تمام خطوط موموبایل قطع است.
تقریا100درصد سایتهای حامی میرحسین وحتی قلم ویاری فیلتر شده است.
حتی سایتهای تفریحی مانند کلوب و صدها سایت گفتگوهای عمومی دیگر از امشب فیلتر شده اند.
همه راههای اطلاع رسانی قطع شده وشهر در یک سکوت وبعت ناشی از بی سابقه ترین و قیحانه ترین تقلب تاریخ انتخابات ایران بیسر می برد!!!
بنابر امارکاملا صحیح ناظرین صندوقهاحتی در نقاط جنوب شهر تهران ومناطق مذهبی کمترین میزان آرای میرحسین 52درصد بوده که در مناطق شمالی ومرکزی تا 85درصد افزایش یافته است.
در شهرهای اهواز مشهد اصفهان شیراز اردبیل هم اکثریت مطلق آرا با حداقل 45 تا 75درصد میرحسین بوده است.

از تمام دوستان عزیزی که متن فوق را دیدند تقاضا دارم این خبر رابه هر طریق ممکن که مقدور است به کلیه هموطنان در داخل وخارج کشور اطلاع بدهند

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 01:22 ب.ظ

بدترین انتخابات نظام

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 12:39 ب.ظ

رئیس شورای تأمین استان تهران با اظهار تأسف از این که تا کنون آقای موسوی حاضر نشده اند دست از تحریک هواداران خود بردارند یادآور شد عده‌ای که به بهانه حمایت از‌آقای موسوی به مردم تعرض کرده و با آتش زدن چند دستگاه اتوبوس و سایر اموال عمومی به بروز ناامنی در شهر تهران پرداخته اند به طور قطع مجازات خواهند شد و شورای تأمین استان مسئولیت این حوادث تأسف بار را ناشی از رفتار غیرمسئولانه آقای موسوی می داند.

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 12:33 ب.ظ

صحن مجلس شورای اسلامی امروز شاهد وقایع عجیبی بود.
به گزارش ایلنا،پس از نطق میان دستور روح‌الله حسینیان که به دولت اصلاحات اتهامات بسیاری وارد کرده بود نمایندگان حامی دولت اقدام به پخش شیرینی در صحن مجلس کردند و پس از آن بهمن اخوان نماینده مردم تفرش که ظاهرا از سوی برخی نمایندگان حامی دولت تحریک شده بود شروع به فریاد زدن کرد و گفت: من به موسوی رای دادم بیایید مرا بکشید.
گفتنی است اخوان در ادامه گفت: چقدر تهدیدم می‌کنید بیایید و مرا بکشید.
صحن مجلس از به وجود آمدن این قضیه آشفته شد و تعداد زیادی از نمایندگان به دور اخوان جمع شده و وی را دعوت به آرامش کردند.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد