خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

شمارش معکوس تا امتحان - هفته سیم: درس دوم

شمارش معکوس تا امتحان  - هفته سیم: درس دوم 

 درس دوم تا روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ادامه خواهد داشت 

 

آفرین و صد افرین به تمام همکارانیکه توانستند درس هفته اول را با موفقیت به اتمام برسانند و نشان دادند که یک گام به قبولی در امتحان نزدیک شدند

لازم دانستم چند نکته را برای همکاران محترم در مورد نکاتیکه در بخش نظرات نوشته شده توضیح دهم

1.    در مقایسه کلی، اموزشگاهها هیچ تفاوتی باهم ندارند، به انتخاب خود ارزش قائل باشید.

2.    بعضی همکاران شکست و موفقیت خود را به اموزشگاهها نسبت می دهند. این خود فریبی بیش نیست که شخصی بگوید من همه جزوات فلان اموزشگاه را خواندم و یاد گرفتم و مرور کردم ولی موفق نشدم و علت عدم موفقیت من بدی جزوه های فلان اموزشگاه بود . برای اینکه به نتیجه برسیم اول باید بطور دقیق علت واقعی شکست خود را کالبد شکافی کنیم .  مثال عینی برایتان میزنم: دو نفر از همکاران در یکی از اموزشگاهها ثبت نام کردند در جزوه ها چند اشتباه وجود داشت (یعنی از همان اموزشگاههایی بود که ایراد گفته می شود). نفر اول همان جزوه ها را با اشتباهاتش یاد گرفت یک تست هم از همان اشتباهات امد و این شخص غلط زد ولی چون همه جزوه های اموزشگاه رو کاملا یاد گرفته بود با نمره خوب از رشته دلخواه خود قبول شد.  اما نفر دوم دچار وسواس شد و به جزوه ها اعتماد نکرد و بدنبال اصلاح غلطهای جزوه بود، این شخص چون به جزوه ها اعتماد نکرد بالطبع نتوانست جزوه ها را خوب بخواند در نتیجه ان تستی که در جزوه اشتباه گفته شده بود را درست زد ولی نمره خوبی نیاورد و نتوانست قبول شود!!!!!!!! نظر این دو نفر را در مورد همان اموزشگاه پرسیدم اولی گفت خیلی خوب بود! دومی گفت عامل بدبختی من این اموزشگاه بود! حال خود قضاوت کنید این اموزشگاه خوب بود یا بد؟!؟

3.    سلیقه ها متفاوت است؛ در انتخاب اموزشگاه خود به سلیقه درس خوانی خود توجه داشته باشید (مثلا یکی با خواندن گاید لاین مشکل دارد ولی دیگری میتواند همانرا براحتی بخواند) حتما این مسئله را در نظر داشته باشید

4.    هر جزوه ایکه انتخاب کردید اعتماد کنید فقط و فقط همان را بخوانید و از ان خارج نشوید.

5.    از پراکنده خوانی بپرهیزید.

6.    موفقیت در امتحان تنها یک روش دارد: خواندن و بیاد اوردن مطالب خوانده شده سر جلسه امتحان.

7.     علت اینکه این همه نظرات متفاوت در مورد اموزشگاهها می بینید کاملا واضح است پس خود را دچار تشویش و نگرانی در مورد انتخابتان نکنید.

8.    تمام کسانیکه جزوات اموزشگاه خود را کامل یاد گرفته اند، قبول شده اند و میگویند اموزشگاه ما عالی بود!! و بر عکس تمام کسانیکه وسواس به خرج داده و نتوانستند جزوات اموزشگاه خود را خوب بخوانند ، قبول نشده و میگویند آموزشگاه ما مزخرف بود!! خود را درگیر این موضوع نکنید لطفا !!

9.    نهایتا ::: عامل موفقیت و شکست، خود شما هستید نه اموزشگاههای مختلف.

شاید قانون 20 -80 را شنیده باشید هفته بعد توضیح مختصری بر ان خواهد شد گر حوصله ای باشد

نظرات 87 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 18 اردیبهشت 1389 ساعت 12:32 ب.ظ

بله فعاله. اما بهتره که خودمون راه بیاندازیمش. به نظر شما کدام موسسه برای کلاس های دستیاری بهتر جواب داده؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام هنوز این سایت فعاله؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 01:13 ب.ظ

رادیولوژی شیراز
ورودی ۸۸
مایل به جابجایی با یکی از دانشگاههای تهران
با شرایط عالی
۰۹۳۷۵۸۴۶۱۵۶

w دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 08:12 ب.ظ

دوستان در صورت اطلاع لطفا به من کمک فکری کنید :
ایا درست است که نخبگان حد اکثر می توانند فقط ۱۰ درصد ظر فیت مازاد را اشغال کنند؟ طبق دفتر چه راهنمای ازمون ۸۷

ایا درست است که تعداد پذیرش شدگان امسال مازاد ۱۸۰۷- ۱۶۲۳=۱۸۴ نفر می باشد؟ و اگر نه چند نفر بوده؟ ولطفا منبع و تاریخ انرا ذکر کنید
ایا درست است که نخبگان پذیرش شده امسال ۳۰ نفر بودهاند؟و اگر نه پس چند نفر بوده است ( با ذکر منبع و تاریخ و ادرس لطفا)
مصوبات و ایین نامه های مربوط به ازمون های دستیاری (کلا و همه انها ) را در کجا و در کدام سایت می توان یافت؟

[ بدون نام ] دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 05:30 ب.ظ

رادیولوژی اهواز
ورودی 88
مایل به جابجایی با یکی از دانشگاههای تهران ، اصفهان، شیراز
با شرایط عالی
dr.mry88@yahoo.com

مک دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 03:08 ب.ظ

رادیولوژی شیراز
ورودی ۸۸ با شرایط عالی خواهان جابجایی با رادیولوژی دانشگاه های تهران هستم
ایمیل بزنید به:
bi_tak@yahoo.com

جابجایی چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام به همه همکاران عزیز
آیا کسی از شما در مورد شرایط جابجایی اطلاعی داره؟ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1388 ساعت 05:23 ب.ظ

ممنون درماتولوژیست از پاسختون،
موفق باشید!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1388 ساعت 05:20 ب.ظ

رادیولوژی اهواز
ورودی 88
مایل به جابجایی با یکی از دانشگاههای تهران ، اصفهان، شیراز
با شرایط عالی
dr.mry88@yahoo.com

درماتولوزیست سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1388 ساعت 12:41 ب.ظ

توصیه کوچیک من برای کسانی که درس میخوانند:فکر اینکه چه رشته ای میخواهید انتخاب کنید: خیلی فکرتون رو در گیر میکنه !درس بخوانید برای بالاترین نمره ممکن!بعد تصمیم بگیرید چه رشته وچه شهری...

درماتولوزیست سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1388 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام آخرین نمره رادیو با سهمیه خانومها:تهران436وایران442ومشهد441وشیراز430واصفهان433وتبریز430.کرمان-بهشتی432.کرمان......

[ بدون نام ] دوشنبه 28 اردیبهشت 1388 ساعت 06:09 ب.ظ

شما پوست چه شهری قبول شدید؟

[ بدون نام ] دوشنبه 28 اردیبهشت 1388 ساعت 06:08 ب.ظ

اگه بنویسید ممنون می شم ولی بیشتر آخرین نمره قبولی سهمیه آزاد آقا رو می خوام.

درماتولوزیست دوشنبه 28 اردیبهشت 1388 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام.من سهمیه خانمها رو زده بودم اگه براتون مفید هست بنویسم؟از سایتهائی که معرفی کردین ممنونم موفق باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 28 اردیبهشت 1388 ساعت 03:15 ب.ظ

واقعا کسی نیست که بدونه آخرین نمره قبولی رادیولوژی اصفهان و شیراز امسال با سهمیه آزاد آقا چند بوده؟

[ بدون نام ] دوشنبه 28 اردیبهشت 1388 ساعت 02:55 ب.ظ

رادیولوژی شیراز
ورودی ۸۸
مایل به جابجایی با یکی از دانشگاههای تهران
با شرایط عالی
۰۹۳۷۵۸۴۶۱۵۶

[ بدون نام ] دوشنبه 28 اردیبهشت 1388 ساعت 01:03 ب.ظ

کسی اینجا هست که بدونه آخرین نمره قبولی رادیولوژی اصفهان و شیراز امسال با سهمیه آزاد آقا چند بوده؟

[ بدون نام ] دوشنبه 28 اردیبهشت 1388 ساعت 10:24 ق.ظ

رادیولوژی اهواز
ورودی 88
مایل به جابجایی با یکی از دانشگاههای تهران ، اصفهان، شیراز
با شرایط عالی
dr.mry88@yahoo.com

دکترارنست یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 07:52 ب.ظ http://mednet.blogsky.com

جدید!!!جدید!!! NEW!!!NEW!!!

کاملترین مجموعه نمرات آزمون ۸۷

نمرات رزیدنتی۸۷


http://mednet.blogsky.com

[ بدون نام ] یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 06:52 ب.ظ

رادیولوژی اهواز
ورودی 88
مایل به جابجایی با یکی از دانشگاههای تهران ، اصفهان، شیراز
با شرایط عالی
dr.mry88@yahoo.com

یک دانشجوی پزشکی یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.manopezeshki.blogfa.com/

این یک سایت جایگزین آخری البته اطلس
http://www.irteb.com/MEDICAL-IMAGE/skinatlas.htm

همون به روماتولوژیست یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام.آخری بهتر از بقیه بود.اما الآن هر کاری می کنم سایتش خطا می ده.چی بگم بدشانسم!آخری رو ببخشید واقعا .امیدوارم مفید باهش.هر چند مطمئنا شما بهتر از این ها رو سراغ دارین.توان من همین قدر بود.موفق باشین

به درماتولوژیست یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 06:24 ب.ظ http://www.manopezeshki.blogfa.com/

سلام.البته بیشترش اطلسه.بهتر از این پیدا نکردم.

http://dermatlas.med.jhmi.edu/derm/

http://dermatology.about.com/od/dermphotos/Photo_Galle
ry.htm

http://emedicine.medscape.com/dermatology

http://www.meddean.luc.edu/lumen/MedEd/medicine/derm
atology/melton/atlas2.htm

[ بدون نام ] یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 05:56 ب.ظ

درماتولوژیست اگه آقا هستید و رادیولوژی اصفهان و شیراز هم جز انتخابهاتون بوده، به من می گید آخرین نمره قبولی رادیولوژی اصفهان و شیراز امسال با سهمیه آزاد چند بوده؟

درماتولوزیست یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام من هم معتقد هستم پشت کار و اراده قوی مهم تر از انتخاب جزوه است.من نواندیشان خوندم 437 نمرم شد پوست قبول شدم.اگر وبلاگ جالبی درمورد درماتولوزی می شناسید یه من معرفی کنید.ممنونم

[ بدون نام ] یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 04:28 ب.ظ

می شه یه نفر به من بگه آخرین نمره قبولی رادیولوژی اصفهان و شیراز امسال با سهمیه آزاد چند بوده؟

[ بدون نام ] یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 04:06 ب.ظ

می شه به من بگید آخرین نمره قبولی رادیولوژی اصفهان و شیراز امسال با سهمیه آزاد چند بوده؟

[ بدون نام ] یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 03:40 ب.ظ

سروش هم خوبه اگه مشکلی داری رفع کن به کلاسها ربطش نده

[ بدون نام ] یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 03:28 ب.ظ

می شه به من بگید آخرین نمره قبولی رادیولوژی اصفهان و شیراز امسال با سهمیه آزاد چند بوده؟

[ بدون نام ] یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 03:12 ب.ظ

جزوه سروش فرزانگان خوبه؟ لطفا نظر دهید

ایران پیکس یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 01:24 ب.ظ http://iranpix.blogfa.com

سلام
خوبی ؟
باحال بود
.
وبلاگ منم آپدیته
با عکس هایی از بانو سوسانو و بانو سویا و بانو یوها و بانو یومیول و تمام بانوهای جومونگ :d
خیلی خفن و جالبه!!!

حتما بیای ،من منتظرم
به اینجا هم یه سری بزن
http://www.iranpix.blogfa.com/post-67.aspx

راهی یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 10:57 ق.ظ

من زنان رو از کرمی خوندم تموم کردم

نفر اول خودم هستم

[ بدون نام ] یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 06:43 ق.ظ

ساقی با کدوم اموزشگاه هستی
نفرو و روماتو را نکات برتر خوندی هر دو اینها رو گرجی خوب گفته

[ بدون نام ] یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 01:54 ق.ظ

با سلام به همکاران محترم
من امسال ارتوپدی قبول شدم
گایدلاین+cdداخلی گرجی+نورولوژی شاه بیگی را خواندم.
2دور گایدلاین خوندم.فارغ التحصیل 10 سال قبل هستم.از پارسال شروع کردم. پارسال یکبار گایدلاین خوندم شدم308.امسال401شدم.
من فکر می کنم با 3بار گایدلاین خوندن می شه بالای 420 آورد.

دستیاری پزشکی شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 11:37 ب.ظ http://anesthesia70.blogsky.com

نظر سنجی:
بهترین مؤسسه دستیاری از نظر شما کدام است؟
لطفا نظر خود را در این آدرس ثبت نمایید:
http://anesthesia70.blogsky.com

[ بدون نام ] شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 09:13 ب.ظ

رزیدنت رادیولوژی تهران
کجا میری کلاس؟؟

[ بدون نام ] شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 08:08 ب.ظ

بهترین را نمدانم ولی بدترین وخسته کننده ترین به عبارت بهتر گندترین انها موسسه کامران احمدی شیاد است.

[ بدون نام ] شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 08:03 ب.ظ http://www.anesthesia70.blogsky.com

نظر سنجی:
بهترین مؤسسه دستیاری از نظر شما کدام است؟

ساقی شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام من دارم روماتو می خونم . کلیه رو هم تموم کردم .به نظر من گایدلاین مخصوصا مینوراش خوب نیست ودرنهایت جموجور کردنش سخته و از طرفی زیاد کامل نیست.البته هر کس روش درس خوندن خودشو داره.

[ بدون نام ] شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 05:01 ب.ظ

من که تو کلاس دیروز بسیج بودم خوب بود

اما اگه می خوای خیلی محکم کاری کنی گایدلاین های احمدی را با سی دی های بسیج بخون

خبر ندارین از بیمارستان امام یک طرف نو اندیشان با کرمی طرف دیگه رهپویان شریف یه طرف دیگه کلاسهای بسیج

[ بدون نام ] شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 04:50 ب.ظ

رزیدنت رادیولوژی تهران
کجا میری کلاس؟؟

[ بدون نام ] شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 04:01 ب.ظ

عزیزم گاید لاین تا ۴۴۰ می تونی باش بیاری در صورت تسلط کامل

یونیکو شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام دوستان.لطفا منو راهنمایی کنین..
من ارتوپدی میخوام.همه میگن کمتر از گایدلاین فایده نداره ، نمره لازم رو نمیاری.
اما خودم تصمیم دارم جزوات بسیج دانشگاه ایران رو بگیرم.به نظرتون خوبه؟
آخه دیدم امسال اساتیدش خیلی خوبه...
ممنون
بیصبرانه منتظر راهنمایی دوستان عزیز هستم.

رزیدنت رادیولوژی تهران شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 07:20 ق.ظ

درس دوم هم رو به اتمام است و من باز عقب تر از برنامه هستم سعی می کنم در این دو روز بتوانم این درس را جمع وجور کنم ۵ شنبه جمعه را سر کلاس بودم بد نبود ولی خستگی خیلی زیاد داره مثل ماشین باید باشی

ن.ن جمعه 25 اردیبهشت 1388 ساعت 07:01 ب.ظ

بیهوشی اصفهان مایل به جابجائی با یکی از دانشگاههای ایران -تهران یا شهید بهشتی . ۰۹۱۱۳۲۳۴۳۹۲

[ بدون نام ] جمعه 25 اردیبهشت 1388 ساعت 01:21 ب.ظ

رادیولوژی اهواز
ورودی 88
مایل به جابجایی با یکی از دانشگاههای تهران ، اصفهان، شیراز
با شرایط عالی
dr.mry88@yahoo.com

مدارک ثبت نام جمعه 25 اردیبهشت 1388 ساعت 01:11 ق.ظ http://anesthesia70.blogsky.com

مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان سی وششمین آزمون دستیاری

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1388 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام دکتر سارا

می تونی به یکی از دوستات که بصورت انلاین تا بعد از از بین رفتن وبلاگت وارد وبلاگت نشده بگی بصورت افلاین وارد ادرس وبلاگت بشه و همه مطالبش رو کپی کنه برات بفرسته و یک وبلاگ جدید بزنی

متاسفانه من چون الان رفتم به وبلاگت دیگه نمی تونم اینکار رو بکنم
فکر کنم خودت وبلاگت رو اشتباهی حذف کردی

راهی پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1388 ساعت 09:58 ب.ظ

من از نیو اریا هستم چکارم داری tiesto

دکتر سارا نگران نباش فکر کنم بلاگفا قاط زده البته اگه هک نشده باشی
1-2 روز دیگه درست می شه
بیا بلاگ اسکای

دکتر سارا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1388 ساعت 09:36 ب.ظ

بابابزرگ جونمممممممممممممممم
نمیدونم چه بلایی سر وبلاگم اومد یه دفعه نیست و نابود شد

همون کمک کنید پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1388 ساعت 07:44 ب.ظ

در مورد نظر قبلیم نمی خواستم بگم کار نکرد می خواستم هر طور شده یک طوری بازش کنم ولی دیدم نشد گفتم بگم که اگر اشکالی تو دانلود هست درستش کنین . خود دانلودتون که نمی خوند ولی الآن با یک خورده نبوغ با یک روش دیگه آوردمش.ای کاش شما وقتی دانلود میذارین یک توضیحی بدین که اگر کار نکرد چکار کنیم.در هر صورت ممنونم.

tiesto پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1388 ساعت 07:36 ب.ظ

از بچه های سایت" نیو اریا "کسی اینجا نیست؟

همون کمک کنید لطفا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1388 ساعت 07:24 ب.ظ

سلام.ببخشین شما گفتین منم دانلود کردم اونهم 228مگابایت! ولی بعد از این همه صبر چی شد!وقتی دانلود شد باز کردم ولی فقط عناوین کتاب ها میاد نه خودش کارنمی کنه؟؟!!
شما خودتون ازش استفاده کرده بودین؟نمی دونین چقدر ناراحتم کردین!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1388 ساعت 05:44 ب.ظ

رادیولوژی اهواز
ورودی 88
مایل به جابجایی با یکی از دانشگاههای تهران ، اصفهان، شیراز
با شرایط عالی
dr.mry88@yahoo.com

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1388 ساعت 05:08 ب.ظ

اگه اینترنت پرسرعت داری پاتولوژی رابینز رو از لینک زیر download کن و از شکلهاش استفاده کن.
http://dastyari.freeforums.org/2007-88-t318.html

سیاسی پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1388 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.baztabonline.com/fa/pages/?cid=32827

به میر حسین موسوی پیامک بزنید.
شماره پیامک ۱۰۰۰۱۳۸۸

کمک می خوام لطفا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1388 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام.می دونم دارین برای رزیدنتی می خونین می شه به این سؤالم جواب بدین می خواهم تصاویر پاتوی تخصصی در مورد بیماری های کلیوی پیدا کنم از اینترنت ،که بتونم ازش استفاده کنم خیلی لازمش دارم چند سایت رفتم زیاد بدرد نمی خورد کسی سایتی می دونه تو اون درباره پاتولوژیک بیماری کلیوی باشه؟؟ممنونم. امیدوارم هر رشته ای که دوست دارین قبول شین.موفق باشین همکاران.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1388 ساعت 06:08 ق.ظ

امسال همونها رو جمع و جور کن
جدید بخونی نمیتونی باز جمع و جورش کنی
استعدادش رو داری

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1388 ساعت 02:36 ق.ظ

salm parsal natonestam jozavate kamran ahmadi u akharesh jam u jur konam emsal chi kar konam?

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388 ساعت 03:57 ب.ظ

با تشریح جزییات آزمون ارتقا؛
دبیر شورای آموزش پزشکی خبرداد: برگزاری آزمون در18تیر
اخراج دستیاران، با2 بار مردودی در سال اول
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام جزییات دستورالعمل اجرایی بیست وهشتمین دوره آزمونهای ارتقاء، گفت: آزمون کتبی ارتقا 18 تیر ماه به طور همزمان در دانشگاههای علوم پزشکی کشور که به تربیت دستیار اشتغال دارند، برگزار می‌شود.
دکتر محمد علی محققی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: آزمون ارتقا دارای دو بخش ارزیابی درون دانشگاهی و آزمون کتبی است.

وی با اشاره به مرحله ارزیابی درون دانشگاهی آزمون ارتقا، اظهار کرد: این ارزیابی توسط گروههایی که دستیار در آنها مشغول به تحصیل است انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه مجموع نمره‌های ارتقای هر سال 300 است، تصریح کرد: 50 درصد کل نمره اختصاص به ارزیابی درون دانشگاهی با توجه به ضوابط مربوطه و 50 درصد اختصاص به آزمون کتبی دارد.

2 بار مردودی در آزمون ارتقای سال اول برابر است با اخراج از سیستم آموزشی
وی با تاکید بر اینکه دستیارانی که در طول دوران دستیاری سه بار در آزمون ارتقاء مردود شوند از سیستم آموزش تخصصی بالینی پزشکی اخراج خواهند شد، خاطرنشان کرد: دستیارانی که در آزمون ارتقای سال اول دوبار مردود شوند مجاز به ادامه دوره نبوده و از سیستم آموزش تخصصی بالینی پزشکی اخراج خواهند شد.
موفقیت در فعالیتهای درون دانشگاهی لازمه شرکت در آزمون ارتقای تخصصی
وی با تاکید بر اینکه شرکت کلیه دستیاران رشته‌های تخصصی پزشکی واجد شرایط در آزمونهای ارتقاء تخصصی این دوره منوط به موفقیت در آزمونها و فعالیتهای درون دانشگاهی و کسب حداقل نمره با توجه به معرفی رسمی مدیر گروه مربوطه و ثبت موضوع پایان نامه تخصصی و ارائه آن طبق برنامه‌های مصوب است، اظهار کرد: نمره آزمون‌ها و فعالیتهای درون دانشگاهی باید حداقل براساس یکی از روشهای نوین ارزشیابی که با مقتضیات آن رشته و مستندات ارسال شده از طرف دبیرخانه هماهنگی داشته باشد، تعیین شود، البته روشهای قبلی نیز در این دوره استثناء مورد قبول است.
معرفی و اعلام نتایج دستیاران انتقال و مهمانی برعهده دانشگاه مقصد است
وی افزود: در مورد دستیارانی که بر اساس مقررات میهمان و یا منتقل شدند و در زمان آزمون ارتقا در آن دانشگاه ادامه تحصیل می‌دهند، تعیین و اعلام نمره ارزیابی درون دانشگاهی، معرفی به آزمون کتبی و اعلام نتایج به عهده دانشگاه مقصد خواهد بود، بنابراین لازم است دانشگاه مبداء نسبت به اعلام نظر گروه آموزشی مربوطه در خصوص ارزیابی درون دانشگاهی دستیاران میهمان به دانشگاه مقصد، قبل از شرکت دستیاران واجد شرکت در آزمون کتبی ارتقاء اقدام کنند.

دکتر محققی با اشاره به معرفی برخی از دستیاران به شرکت همزمان در دو آزمون ارتقاء بر اساس مقررات، گفت: لازم است دو نمره ارزیابی درون دانشگاهی در مورد آنها ارسال شود، یکی برای ارتقاء سال بالاتر و یکی برای ارتقاء سال پایین تر و در تنظیم نمرات دقت شود که نمره درون دانشگاهی سال پایین تر برابر یا بیشتر از نمره ارزیابی درون دانشگاهی سال بالاتر باشد تا در محاسبه حد نصاب‌های قبولی مشکلی ایجاد نشود.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امتحانات باید یک ماه قبل از آزمون‌های ارتقاء نمره ارزیابی درون دانشگاهی هر دستیار را به معاونت آموزشی دانشکده اعلام کند، خاطرنشان کرد: نمرات آزمون درون دانشگاهی پس از طی مراحل رسیدگی به اعتراضات و اعلام به معاونت آموزشی دانشکده به هیچ عنوان قابل تغییر نیست.
جزییات و مقررات آزمون کتبی ارتقاء تخصصی
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با بیان اینکه دستیاران داوطلب شرکت در آزمون ارتقاء چنانچه در مجموع سنوات تحصیلی حداکثر 3 ماه کسر دوره داشته باشند می توانند در آزمون ارتقاء کتبی سال مربوطه با رعایت سایر مقررات شرکت کنند، اظهارکرد: منظور از سه ماه کسر دوره ماههای تیر، مرداد و شهریور سال تحصیلی مربوطه است که از زمان معرفی به آزمون کتبی ارتقاء تا پایان سال تحصیلی مربوطه باقی مانده است.
وی افزود: دستیارانی که به دلایل مختلف چون جایگزینی، گزینش و... دیرتر از زمان مقرر به دانشگاه معرفی شده‌اند با گذراندن حداقل 8 ماه از دوره تحصیلی تا پایان 31 تیر ماه 88 در صورت موفقیت در ارزیابی درون دانشگاهی موظف به شرکت در آزمون ارتقاء کتبی سراسری 1 به 2 هستند.

وی با بیان اینکه دستیاران معرفی شده به آزمون کتبی در صورت عدم شرکت در آزمون به دلایل غیرموجه و یا عدم کسب هر یک از حدنصاب‌های منظور شده، مردود آن سال شناخته می شوند و براساس برنامه آموزشی مدون همان سال با دریافت کمک هزینه تحصیلی ملزم به تمدید دوره هستند، تصریح کرد: دستیارانی که در بیست وهفتمین دوره ارتقاء موفق به کسب حدنصاب قبولی آزمون کتبی شده اما حدنصاب قبولی مجموع را بدست نیاورده، مشروط بر اینکه قبلاً از دو ارتقاء همزمان استفاده نکرده باشند.
فارغ‌التحصیلان خارج از کشور با تایید کمیسیون ارزشیابی می‌توانند در آزمون شرکت کنند

وی در خصوص شرکت فارغ التحصیلان خارج از کشور در آزمون ارتقا، گفت: آن دسته از فارغ التحصیلان خارج از کشور که پرونده تحصیلی آنان به تائید کمیسیون ارزشیابی مدارک خارجی رشته‌های تخصصی رسیده و از طریق مرکز امور خدمات آموزشی وزارت متبوع برای ثبت‌نام در آزمون ارتقاء تخصصی معرفی می‌شوند، با توجه به دستورالعمل و با معرفی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی می توانند در یکی از دانشگاههای علوم پزشکی ثبت‌نام و در آزمون کتبی شرکت کنند.

نتایج آزمون حداکثر تا 23 تیر اعلام می‌شود
دکتر محققی در خاتمه با اشاره به اعلام کلید آزمون ارتقاء پس از برگزاری، اظهارکرد: آخرین مهلت ارسال نتایج بیست وهشتمین دوره آزمون ارتقاء دستیاران باید حداکثر تا 23 تیر ماه اعلام شود

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388 ساعت 03:52 ب.ظ

شکر خدا فیس درس خواندن خوابید تا ۲-۳ ماه مانده به امتحان

حیف که زود خواهی رسید

سلام چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388 ساعت 02:51 ب.ظ http://mednet.blogsky.com

رفرنسهای رزیدنتی ۸۸درمدنت
http://mednet.blogsky.com /

دکترارنست چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388 ساعت 02:48 ب.ظ http://mednet.blogsky.com

دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 11:10 AM
NEW!!!NEW!! جدید!!!جدید!!!

دانلودمتن رفرنسهای رزیدنتی ۸۸

درمدنت

دانلودمتن رفرنسهای رزیدنتی ۸۸
http://mednet.blogsky.com /

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 10:07 ب.ظ

سخن اخر
کسیکه درس خون باشه این جزوه یا اوون جزوه نمیکنه

یکی را انتخاب میکنه و شروع می کنه به خواندن
من فکر می کنم بهتره دنبال یافتن مشکل خود باشید تا یافتن یک اموزشگاه
و الا همه اموزشگاهها یکسان هستند

مش غلامحسن خان سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 05:17 ب.ظ

به نظرتون با روزی ۸-۷ ساعت درس خوندن میشه به قبولی جایی امیدوار بود حتی شلغوز آباد سفلی؟

یه ناراحت سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 01:47 ب.ظ


سلام.این هم مدنت
http://mednet.blogsky.com

ما می توانیم سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 12:04 ب.ظ

تو پست قبلی:انتخاب آخر

ما می توانیم سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام به همگی خسته نباشید.من می خوام یک کلاس رو مکاتبه ای بگیرم و از روی همون بخونم.مردم بس که فکر کردم و به انتخاب ۀخر نرسیدم.زمانم همینطور داره از دستم میره.کدوم کلاس بهترینه؟ توروخدا کمک.

ایراندخت سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 11:57 ق.ظ

یه سوال دیگه :
پوست عوض شده ؟

ایراندخت سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام
بچه ها یکی بگه چه نکات برتری ؟
کرمی چیش خوبه ؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 10:01 ق.ظ

چقدر جالب بود کاش که ما هم می تونستیم مثل روسها باشیم

ولی همیشه ما برای انجام یک کار ساده پر پیچ و خم ترین راه را انتخاب می کنیم

خلوت دل سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 08:46 ق.ظ http://khalvated.blogsky.com

هنگامی که ناسا برنامه ی فرستادن فضانوردان به فضا را آغاز کرد،با مشکل کوچکی روبرو شد.آنها دریافتند که خودکارهای موجود در فضای بدون جاذبه کار نمی کنند.(جوهر خودکار به سمت پایین جریان نمی یابد وروی سطح کاغذ نمی ریزد)

برای حل این مشکل آنها شرکت مشاورین اندرسون را انتخاب کردند.تحقیقات بیش از یک دهه طول کشید،12میلیون دلار صرف شد و در نهایت آنها خودکاری طراحی کردند که در محیط بدون جاذبه،زیر آب وروی هر سطحی حتی کریستال می نوشت و از دمای زیر صفر تا 300 درجه سانتی گراد کار می کرد..

روس ها راه حل ساده تری پیدا کردند:ا

آنها از مداد استفاده کردند!

دکتور سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 12:46 ق.ظ

دکترارنست میشه ادرس مدنت را بنویسی

[ بدون نام ] دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 11:14 ب.ظ

لهجه خاصی نداره فقط ارام و با مکث صحبت می کنه

اگه تهران خواهی ماند هیچی نخر مگر کتابی که اخیرا خواهی خواند ضمنا اصلا کتابی وجود نداره که بخری غیر از ۳-۴ جلد از نکات برتر . بقیه همه قدیمی هستند

برای طرح فقط کتابهای جیبی نسخه نویسی و اوردر نویسی بدرد می خوره نه اورژانس کارنت!!!!!!!!!!!! مگه می خوای تو امریکا بری طرح!!!!!!!!!!

ایراندخت دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 10:54 ب.ظ

کرمی تدریسش چطوره ؟ شنیده ام نواندیشان فقط کرمی درس میده . یکی میگفت لهجه اشو نمیشه فهمید ؟
میخوام برم نمایشگاه . از کتابهای خلاصه چی بگیرم ؟
واسه طرحم یه اورژانسهای کارنت میخوام . خوبه ؟

یه رزیدنت چشم دیگه دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 08:19 ب.ظ

ار الان درس خوندن عالیه.خوب درس بخون اونایی که میگن میبری شاید خودشون نابغه بودن!!
موفق باشی.

رزیدنت رادیولوژی تهران دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 05:22 ب.ظ

به بیتا
For five decades, General Ophthalmology has served as
the most concise, current, and authoritative review of the subject for medical students, ophthalmology residents, practicing ophthalmologists, nurses, optometrists, and colleagues in other fields of medicine and surgery, as well as health-related professionals. The seventeenth edition has been revised and updated in keeping with that goal. It contains the following changes from the sixteenth edition:

Selected color illustrations
Major revision of Chapter 10 (Retina) and Chapter 11 (Glaucoma)
Significant changes in Chapter 1 (Anatomy & Embryology of the Eye), Chapter 2 (Ophthalmologic Examination), and Chapter 6 (Cornea)


چشم را از روی AOM کامران احمدی 2004 با سی دی محمدصادقی می خونم(قبلا هم خوندم) همانطوریکه میبینید تغییراتش شامل فصلهای گلوکوم رتین قرنیه و یک و دو است که این فصول را با سی دی محمدصادقی چک می کنم
گلوکوم چند تا عددش عوض شده و مختصری در درمان
ولی در رتین دیابت و AMD و درمان های CRVO تغییر کرده
قرنیه و فصول یک و دو را هنوز نگاه نکردم مطالبی را که در سی دی یا AOM نباشه را نگاه نمی کنم
کلاس بسیج با چشم شروع میشه بخاطر همین منم با برنامه بسیج جلو می رم

رزیدنت چشم : اجباری نمی خوانم که ببرم Beboram هر وقت خسته می شم تفریح می کنم اگه با عشق بخوانی ولذت ببری هیچوقت خسته نمی شی سخته ولی اگه راهش را یاد بگیری خیلی لذت بخش میشه

[ بدون نام ] دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 03:12 ب.ظ

رادیولوژی شیراز
ورودی 88
مایل به جابجایی با یکی از دانشگاههای تهران
با شرایط عالی


09375846156

دکترارنست دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 11:10 ق.ظ http://mednet.blogsky.com

NEW!!!NEW!! جدید!!!جدید!!!

دانلودمتن رفرنسهای رزیدنتی ۸۸

درمدنت

دانلودمتن رفرنسهای رزیدنتی ۸۸

دکترارنست دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 10:27 ق.ظ http://mednet.blogsky.com

رفرنسهای رزیدنتی ۸۸درمدنت

بیتا دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 10:25 ق.ظ

رادیو جان چشم از رو چی میخونی؟؟؟
نه کتاب هست نه جزوه!!!

دکترارنست دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 10:04 ق.ظ http://mednet.blogsky.com/category/cat-3/

سلام.
برنامه کامل کلاسهاوآزمونهای کامران احمدی وبسیج

درمدنت

باتشکرازغریبه

صدرا دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 09:52 ق.ظ

اگه می شه بگید خوش سیرت کسی نتیجه گرفته یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جراحی فدایی یا املی؟؟؟؟؟؟؟؟

دکتر سارا دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 09:07 ق.ظ http://drsara88.blogfa.com/

سلام بابا بزرگ جونم
وای که چه نکات خوبی گفتی چون برادرشوهر من و همکارش هم پارسال واسه رزیدنتی میخوندن هر دوتاشون هم نیواریا شرکت کرده بودن البته مکاتبه ایی همکارش فقط و فقط جزوه خوند در حد چندین بار دوره کردن ولی برادرشوهرم چون وسواسی داشت که نه این جزوه ها کامل نیست مدام از روی کتابهای دیگه نگاه میکرد تا مثلا کاملشون کنه نتیجه اش هم شد همکارش قبول شد رادیو تهران ولی خودش هیچی

رزیدنت چشم دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 09:02 ق.ظ

از الان برای درس خوندن خیلی زوده آخرش میبری

رزیدنت رادیولوژی تهران دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 06:41 ق.ظ

از زنان یک فصلهای مراقبت بارداری زایمان دیابت هیپرتانسیون و بیماریهای داخلی جراحی در زنان را خواندم
این هفته چشم را تمام خواهم کرد

تنها دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 01:44 ق.ظ http://dastyari.freeforums.org

مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان سی و ششمین
دوره پذیرش دستیار :

http://dastyari.freeforums.org/topic-t554.html#2539

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد