خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

جزئیات تغییر نظام پذیرش دستیار/ دلایل تغییر زمان اعلام نتایج

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی، تغییر نظام پذیرش دستیار و تحول پروسه آزمون دستیاری را از یک آزمون چهار گزینه ای صرف را راهی مطمئن برای بازگشت اعتماد از دست رفته داوطلبان دوره دستیاری پزشکی بالینی دانست.

دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر شرایط موجود در آزمون پذیرش دستیار در کشور و برنامه تحول در این نظام پذیرش را تشریح کرد.

جمع آوری نظرات 12 هزار دانشجو و پزشک عمومی و 2 هزار استاد و عضو هیئت علمی

وی یادآور شد: نظام تحول پذیرش دستیار در دستور کار دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی قرار دارد و تاکنون نظرات صاحبنظران، پزشکان عمومی و تعداد زیادی از داوطلبان و ذینفعان در این زمینه جمع آوری شده است. نظرات 12 هزار دانشجو و پزشک عمومی و 2 هزار استاد و عضو هیئت علمی در مطالعه عمیقی که در این زمینه در حال انجام است، بررسی شده است.


حرکت نظام پذیرش دستیار از نظام با پشتوانه علمی و گذر از یک امتحان صرفاً چهار گزینه ای

محققی تحول در نظام پذیرش دستیار و برخورداری این نظام از یک پشتوانه علمی جامع تر از یک امتحان صرفاً چهار گزینه ای را مهمترین نکته این طرح دانست و به مهر گفت: بسیاری از موضوعات می تواند به جای اینکه به صورت ناقص برای یک سهمیه اعمال شود برای همه مطرح شود. مثال آن نیز سهمیه مناطق محروم است. اگر خدمت در مناطق محروم ارزش دارد باید شاخص مناسبی برای این خدمات در آزمون دستیاری وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد:

 پیشنهاد دبیرخانه تعمیم نکاتی برای همه داوطلبان است که به صورت عادلانه اجرا شود. اکنون شاخصهای خوبی برای آزمون دستیاری وجود دارد که از آن جمله می توان به آزمونهای پیش کارورزی و جامع علوم پایه اشاره کرد.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به سایر بخشهایی که در این طرح تحول به آن پرداخته شده خاطرنشان کرد: ایجاد شرایط برای پذیرش افراد در محلهای مناسب و ارائه فرصت به گروههای آموزشی و داوطلبان آزمون دستیاری برای شناخت هرچه بیشتر رشته ها و سوق یافتن به سوی نیازهای دیگر در این طرح مورد بررسی قرار گرفته است.

شاخصها باید به طور دقیق تر تعریف شوند

وی گفت: شاخصهایی مانند استعداد درخشان، شاخصهای نسبی هستند و باید به صورت دقیق تر تعریف شوند تا طیف وسیع تری از دانشجویان دارای استعداد برتر را شامل شود. از سوی دیگر نگارش مقالات، ابداع و اختراع، فعالیت اجتماعی، بیمارستانی و درمانی مطلوب همه از جمله مواردی هستند که می توانند در یک طرح جامع در نوع پذیرش دستیار دخالت داشته باشند.

محققی با اشاره به این نکته که آزمون دستیاری علاوه بر اینکه موضوعی اجتماعی است، موضوعی مبتنی بر اخلاق حرفه ای است، گفت: زمانی که عده ای در مورد موضوعی در این آزمون صحبت می کنند باید به اخلاق حرفه ای توجه کنند و ادله درستی برای صحبت های خود داشته باشند.

در پزشکی هیچ موضوع علمی بدون شاهد و دلیل پذیرفته نمی شود

وی به مسائلی که در مورد آزمونهای دستیاری و شایعاتی که در این زمینه مطرح می شود، اشاره و خاطرنشان کرد: در پزشکی هیچ موضوع علمی بدون شاهد و دلیل پذیرفته نمی شود و باید در مورد امتحان دستیاری که موضوع مهمی در آموزش پزشکی کشور است نیز همین نکته را در نظر بگیریم.

اتهام به جامعه پزشکی از اخلاق حرفه ای و پزشکی به دور است

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی تاکید کرد: وارد آوردن اتهام به جامعه پزشکی، داوطلبان، اساتید و مسئولان برگزاری آزمون کاملاً از اخلاق حرفه ای و پزشکی به دور است. این در حالی است که هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات و هیئت تجدیدنظر به صورت قانونی می توانند به هر نوع تخلف احتمالی رسیدگی کنند. این دسته از موضوعات در حالی که مراجع قانونی برای رسیدگی به آن وجود دارد کاملاً تحت الشعاع سایر مسائل به شایعات و اتهامات منتهی شد.

وی اضافه کرد: وارد آوردن اتهام بی اساس و دادن اطلاعات غیرمعتبر در مورد آزمون دستیاری بسیار تاسف بار است و اینکه که برخی سایت ها و مراجع به صورت غیرمسئولانه و بدون اطلاعی موضوعاتی را منتشر کردند، باید به طور جدی تحلیل شود.

هر شایعه و اتهامی مصداق بی اعتمادی نیست

محققی گفت: هر شایعه و اتهامی مصداق بی اعتمادی نیست بلکه بخشی از آن مصداق بی توجهی افرادی است که در شرایط هیجانی به انتشار اطلاعاتی می پردازند که از آن کمترین اطلاعی نیز ندارند.

وی با تاکید بر نقش رسانه ها و انجام دقیق وظیفه اطلاع رسانی شفاف به مهر گفت: رسانه ها نیز باید در انتشار اطلاعات و اخبار جانب احتیاط را رعایت کنند و اتهاماتی که در هیچ مرجع قانونی به ثبت نرسیده است را به عنوان عمل مجرمانه تلقی نکنند. از سوی دیگر انتقاد هم باید وجود داشته باشد.

سابقه نظام ریشه دار آموزش پزشکی را نمی توان به راحتی زیر سئوال برد

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی اظهار داشت: نمی توان به راحتی سابقه 75 ساله آموزش نوین علوم پزشکی و نظام ریشه دار آموزش پزشکی را زیر سئوال برد. در حالی که تجربه گرانسنگ جنگ را داشته ایم و دارای قشر خدوم پزشکان عمومی هستیم که سعی وافری در ارائه خدمات به بهترین شیوه دارند، نباید با شیوه غیراخلاقی و به سهولت و بر اساس ذهنیات یک فرد هیجان زده این خدمات را زیر سئوال برد.

وی تقلیل زمان در پروسه آزمون دستیاری را یکی از دستاوردهای این دوره از آزمون برشمرد و گفت: فرآیندی که در گذشته بیش از 7 ماه به طول می انجامید اکنون پس از آزمون به مدت یک ماه و نیم کاهش یافته است. با وجود اینکه از نظر ما ادعای داوطلب در زمان ثبت نام موثق است اما برخی حساسیتها ما را مجبور کرد رسیدگی به مدارک را چندین باره انجام دهیم و در نهایت دقت آن را به انجام برسانیم.

چاپ تذکرنامه اخلاق پزشکی برای بر پایبندی بر اصول اخلاقی، اخلاق علمی و حرفه ای

محققی گفت: دبیرخانه در آزمونهای دستیاری همواره بر پایبندی بر اصول اخلاقی، اخلاق علمی و حرفه ای در مقابل درخواست هایی که مطرح می شد، تاکید کرده است و در همین راستا یک تذکرنامه اخلاق پزشکی نیز به زودی به چاپ می رساند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی گفت: در دوره اخیر آزمون دستیاری مطالب به گونه مناسبی عنوان نشد و با وجود اطلاع رسانی شفاف و به موقع برخی از سایتها و مراجع از جاهایی که دارای اطلاعات محدودتری بودند، مطالب غیرمستندی را منتشر کردند که زمینه مسائلی را ایجاد کرد.

نظرات 78 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 09:09 ب.ظ

رادیوی شیرازچقدر حاضری هزینه کنی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1388 ساعت 09:12 ب.ظ

رادیولوژی شیراز تمایل به جابجایی با یکی از دانشگاههای تهران ۰۹۳۷۵۸۴۶۱۵۶

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1388 ساعت 08:07 ب.ظ

خاک بر سرت با این غیرت به خرج دادنت....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1388 ساعت 07:42 ب.ظ

من از پزشک بودنم خجالت میکشم ..... کیییییییییییرم تو کووووون بی غیرتت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1388 ساعت 07:38 ب.ظ

خدا لعنت کند بر تمام کسانیکه ظلم می کنند بر داوطلبان امتحان دستیاری.
خدا لعنت کند بر پدر و مادر مسئولینی که باند بازی می کنند
خدا لعنت کند بر مسئولین و بر پدر و مادر مسئولینی که حق دیگران را ضایع می کنند
خدا لعنت کند بر مسئولین و بر پدر و مادر مسئولینی که نمی توانند نفسشان را کنترل نمیکنند و در پست خود باقی می مانند
خدا لعنت کند بر مسئولین و مدیران و بر پدر و مادر مسئولینی که بدنبال هوا ونفس خود به این نظام خیانت میکنند

خدا لعنت کند بر مسئولین و بر پدر و مادر مسئولینی که از مقامشان سو استفاده می کنند بنفع خودشان و دارو دسته شان قانون و تبصره وضع می کنند

خدا لعنت کند بر مدیرانیکه از سهمیه مازاد استفاده می کنند

خدا لعنت کند بر تمام افرادیکه از سهمیه استعدادهای درخشان!!!!! استفاده میکنند

که غیر از این لعنت فرستادن کاری از دست ما بر نمی اید
چرا که اینها شیاطینی هستند انسان نما
باور کنید اگه همه از ته دل نفرین کنیم بر این خائنین و سو استفاده کنندگان بالاخره اه مظلوم دامنشان را خواهد گرفت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1388 ساعت 01:11 ب.ظ

من از پزشک بودنم خجالت میکشم ولی اگه عرضه انجام کاری رو ندارم حد اقل اینقدر احمق و نفهم نشدهام که برای پنهان کردن ترسم مویه کنم ضجه بزنم شیون کنم و مثل زنها صورتم رو خنجه بکشم خاکبرسر ما که فقط بلدیم ناله و نفرین کنیم اون بیشعوری که بین ما افتاده و مدام با مغز ناقصش از همگی میخواهد که دعا و نفرین کنیم که شاید اهمون دامن این کثافتهارو بگیره باید بره بمیره ای بیشعور بی جربزه
اگر تو هم مثل من همت هیچ غلطی رو نداری خفه شو ‏
شاید هم از عوامل مدیر سایت یا خودش باشی اینطوری بین ماها نفوذ میکنی و اون یه ذره جراتمون رو نابود میکنی
درست است که اون مهندس نفهم داره عقدههاشو لای طنزش میریزه ولی من میگم به حیوونی مثل تو شرف داره که قصد منفعل کردن هر فعلی رو داره ببینم تو خود مدیر سایت نیستی ؟

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 09:32 ب.ظ

یکی جلوی این فنی چلقوزو بگیره.ما افتخار میکنیم حداقل تو صنف مهندس احمدی نژاد نیستیم.یه مشت مهندس چلقوز که حتی ای سی تولید نمیتونن بکنن.

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 09:28 ب.ظ

باید انتخابی خوند
یعتی از هر کدوم بعضی ها رو خواند

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 07:47 ب.ظ


دوشنبه 7 اردیبهشت1388 ساعت: 1:48
اینا دیگه چی بود نوشته بودین ؟ کولونوسکپی پن...یس ........ معنی اش رو که از خواهر دوستم پرسیدم چنان ریلکس!!! (وقیح ...انه منظورم بود ) جواب داد که از شرم سرمو انداختم پایین و تایه ربع لای پرزای فرش دنبال فینگیلیم ( ا...ن دماغم)
میگشتم ( شرم عزیزم نه نه این دفعه هیچ جاتو نگرد ....نداری ....شرم یه حسی است مخصوص ما فنی های بی ..غیرت ) رعایت حال مارو بکنین دیگه . ما فنی ها
مث شما دکترا اونقدرا م با حیا نیستیم که سر کلاسمون به اسم علم و دانش یهو خشتک مریض ننه مرده روبی هوا وسط پنجاه تا عضب بکشیم پایین ...................چشمامون دو وجب بزنه بیرون ...........اب دهنمون هم اویزون بشه (بی خیال درس ...........ظرافت خلقتو بچسب!!!) ببینین من بدون اصطلاح علمی کاملا بین المللی مینویسم ...ساده ...یه جوری که هممون میفهمیم حتی شما ها !!!میگیری؟ حتی شمادکترا !! خداییش خیلی سخته یه جوری بنویسی دکترام بفهمن .
کولونوسکپی رو تازه متوجه شدم چی است یه شلنگ دراز است که تهش دوربین هم داره ....مهمترین تحصیل کرده های مملکت اونومیکنند تو کو ...ن مریضا و هی کلیک کلیک... چپ و راست از مناظر روح نواز لای یه خروار ا....ن عکس میگیرن
.ریشه کولونوسکپی کونوسکپی کو....ن بینی یا همان ک...ون نگری علمی است (من نمی دونم اون زیر میر مریضا دنبال چی میگردین دو مدل که بیشتر نداره : یا زنانه است یا مردانه . همه پایین مایینشون همین دو مدل است .اگه اشکم ورقلمبیده ات نذاشت درست و حسابی دولا.. سه لا.. شی و زیر مبارکتو زیارت کنی ماتحت مادر خواهر گرامیتو که خوب ور رفته ای اشنایی کامل داری مال مریضا هم همون شکلیه دیگه البته مال فرهیخته ها شاید چند مدل بیشتر است !) داشتم تو سایت خبری بی بی سی یه گشتی میزدم (بیب بیب نه بی بی سی بیب بیب که.اژیر سی سی یو تون است ....وقتی دخل یه مریض بی نوا رو بی سروصدا درمیارین دستگاه بد بخت چیا میبینه یا چی رو تو کجا ش فرو میکنین!؟ که اونطوری داد و
هوار میکنه ؟!).........بی بی سی یه سایت خبری است اره اره سایت نه ازون سایتا که شماها میرین :جن....ده.کام و امشب ننم مال تو .کام و ............. این بی بی سی یه جایی است که ( ولش کن بابا .........سخت نگیر ) خلاصه تو این سایته دیدم هر چی امار بازداشت دانشجوی سیا..سی و معترض است مال ما فنی های چپه چول کو...ن دریده است از جماعت فرهیخته تون حتی یک راس هم نبود !!!
به هر حال اخرین نصایح : اول_اون رفیقتون ( ابجی طوماره رو میگم ) که توش ماره !! پیداش کنین اون ماره بدبختو تا خفه نشده از توش بکشین بیرون( اخه خواهر من یه ساعت .....دو ساعت......... سه ساعت .........یک ماهه داری با این
زبون بسته حال میکنی حد اقل روزا درش بیار بذار نفس بکشه) دوم _ اگه گذاشت حیوون بینوا رو درارین که هیچ.... اگه نذاشت یه لوله پلیکا بدین بهش عوض ماره راضی میشه سوم_ماره که دراومد بهش تنفس مصنوعی بدین ولش کنین بره.... روش امضا نکنینا !! میگن طو مار ..این ماره رو نمیگن .....طومار یه کا غذ درازه که اگه لو له اش هم کنی نمی تونی باهاش حال کنی
چهارم- کاغذ درازه رو ببرین سر کلاساتون تو دانشگاه تا همه امضا کنن اره انگشت هم میتونین بزنین قبو له دیدین چه راحت بود؟ بابا م همیشه میگه زکات علم گسترش اون است من هم دیدم بهتون مصیبت خورده همینطوری وایسادین عین ببو گلابی همدیگه رو نگاه میکنین ...گفتم به سفارش بابا یه حالی بهتون بدم بلکم از بد بختی دراین .....ولی گلاب به روتون گلاب زیرتون از ا...ن بخار درمیاد از پزشکا نه ! ....راستی گفتم بابام... به اون که مث خواهر مادرم نظر ندارین ؟ توصیه هم میکنم نداشته باشین پنیسش!( ما هم بالاخره از نشست و بر خاست باجماعت دکتر چیز های مهمی یاد گرفتیم !!) داشتم میگفتم پنیسش 12 تا فرهیخته رو یه تنه حریف است از اون مدل ها ی ابجی طو مار !!پسند است ............ این دو سه تا متن رو از سر ارادت به خواهر دوستم نوشتم ولی باشما ها نمیشه حال کردخلاصه کلام : اولش گفتم حالا بلندتر میگم بابا خیلی بی غیرتین

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 07:45 ب.ظ

بیایید بریم یک مثقال عرضه از معلمها بخریم . برای افزایش دستمزدشان _که تا به حال دولت بارها اینکارو کرده (بچه هایی که مثل من مادر و پدر شان معلم هستند این رو میدانند که ظرف همین 2 3 سال حقوق معلمین بیشتر از دو سه برابر بقیه افزایش داشته ) اعتصاب عمومی راه میاندازند در حالی که ما جرات یک عریضه نویسی ساده را نداریم این متن را بخوانید:

آغاز اعتصاب معلمان
. درهفته پایانی بهمن ماه که مشخص شد از سوی دولت در خصوص افزایش حقوق معلمین هیچ نرمشی نشان داده نشده، کانون صنفی معلمان که نقش ‏تشکل پیشتاز معلمان را برعهده گرفته، تهدید کرد که در صورت عدم اجرای قانون تا روز 30 بهمن، اعتراضات ‏جدیدی را در اسفند ماه ترتیب خواهد داد.‏ اما یک شب قبل از پایان این مهلت، محمود احمدی‌نژاد در مصاحبه زنده تلویزیونی روز 29 بهمن وعده داد که از ‏ابتدای فروردین ماه، قانون مدیریت خدمات کشوری به طور کامل اجرا می‌شود و با اجرای این قانون، تحول قابل ‏ملاحظه‌ای در حقوق کارمندان دولت ایجاد خواهد شد.‏ بدین ترتیب فعالان صنفی معلمان تصمیم گرفتند اعتراضات خود را به تعویق بیندازند. اما یک ماه بعد که احکام ‏فروردین ماه برای معلمان صادر شد، مشخص شد که این حسن نیت هم پاسخ مناسبی دریافت نکرده است کانون صنفی معلمان در اولین روز اردیبهشت ماه جاری با صدور بیانیه‌ای از معلمان سراسر کشور ‏خواست در روزهای ششم تا هشتم این ماه در سه مرحله اعتصاب خود را آغاز کنند و به ترتیب از تدریس، ‏حضور در کلاس‌ها و حضور در مدرسه خودداری کنند.‏ در بیانیه این کانون صنفی تصریح شده است که: "بدیهی است چنانچه حداکثر تا پایان روز دهم اردیبهشت ۱۳۸۸ ‏احکام جدید، مطابق قانون مدیریت خدمات کشوری بطور کامل و از 1/1/۱۳۸۶ صادر نشود، حق برگزاری ‏اعتراضات گسترده‌تر را خصوصا در هفته معلم برای همکاران فرهنگی محفوظ می‌دانیم."‏
‏ با فراخوان این تشکل صنفی، از دیروز (یکشنبه) هزاران معلم در سراسر کشور اعتصاب خود را با خودداری از ‏تدریس در کلاس‌ها آغاز کردند. این اعتصاب طبق بیانیه "کانون صنفی معلمان" قرار است امروز با حضور در ‏مدارس و حضور نیافتن در کلاس‌ها ادامه یابد و فردا (سه شنبه) با خودداری معلمان از حضور در مدارس به اوج ‏برسد.‏ این تشکل صنفی، روز سه شنبه هشتم اردیبهشت ماه را "روز اعتراض ملی معلمان" نامیده و تهدید کرده در ‏صورت اجرایی نشدن قانون مذکور تا پایان روز 10 اردیبهشت، حق برگزاری اعتراضات
گسترده‌تر را خصوصا در هفته معلم برای همکاران فرهنگی محفوظ می‌دانیم."‏

نیما دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 02:45 ب.ظ

من پارسال در مکاتبه ای کامران احمدی شرکت کردم علاوه بر اینکه سرویس دهی خوبی نداشتند و ... و چند تا از کتابها تا زمان امتحان هم ارسال نشد. از درصد تست های قابل پاسخگویی هم راضی نیستم. خوب نبود.

دوستانی که کتابهای سایر موسسات را خوانده و راضی هستند اعلام نظر کنند.

حکیم دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 11:54 ق.ظ

از همکاران عزیزی که داخلی/اطفال/زنان/بیهوشی/جراحی/عفونی/سهمیه ازاد شهرستان قبول شده اند خواهش میکنم نمره /رشته و شهرستان محل قبولی خود را برای اطلاع دیگر دوستان اعلام نمایند.با تشکر فراوان

آخرین نسخه USMLE step1 Kaplan DVD's

بهترین منبع برای گذراندن آزمون های usmle که برای پزشکان متقاضی کار یا ادامه تحصیل در کشور آمریکا بوده اند

DVD های step1 کاپلان(2007) که بهترین منبع آمادگی برای آزمون های usmle

[ بدون نام ] یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 10:50 ب.ظ

رادیولوژی شیراز تمایل به جابجایی با یکی از دانشگاههای تهران با قبول شرایط ۰۹۳۷۵۸۴۶۱۵۶
/

[ بدون نام ] یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 10:04 ب.ظ

خدا لعنت کند بر تمام کسانیکه ظلم می کنند بر داوطلبان امتحان دستیاری.
خدا لعنت کند بر پدر و مادر مسئولینی که باند بازی می کنند
خدا لعنت کند بر مسئولین و بر پدر و مادر مسئولینی که حق دیگران را ضایع می کنند
خدا لعنت کند بر مسئولین و بر پدر و مادر مسئولینی که نمی توانند نفسشان را کنترل نمیکنند و در پست خود باقی می مانند
خدا لعنت کند بر مسئولین و مدیران و بر پدر و مادر مسئولینی که بدنبال هوا ونفس خود به این نظام خیانت میکنند

خدا لعنت کند بر مسئولین و بر پدر و مادر مسئولینی که از مقامشان سو استفاده می کنند بنفع خودشان و دارو دسته شان قانون و تبصره وضع می کنند

خدا لعنت کند بر مدیرانیکه از سهمیه مازاد استفاده می کنند

خدا لعنت کند بر تمام افرادیکه از سهمیه استعدادهای درخشان!!!!! استفاده میکنند

که غیر از این لعنت فرستادن کاری از دست ما بر نمی اید
چرا که اینها شیاطینی هستند انسان نما
باور کنید اگه همه از ته دل نفرین کنیم بر این خائنین و سو استفاده کنندگان بالاخره اه مظلوم دامنشان را خواهد گرفت

[ بدون نام ] یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 09:10 ق.ظ

گل گفتی وگل گفتی.

[ بدون نام ] یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 07:53 ق.ظ

عزیزم کی اعتراض کنه حدودا ۳۰۰-۴۰۰ نفر حقشان پایمال می شه که از این تعداد خیلی ها مشغول کار هستند و خیلی ها در تهران نیستند فقط گهگاه می ایند اینجا فیلم بازی کنند تا دیگران تحریک شوند و شاید رفتند و اعتراض کردند و خودشان به کار و زندگیشان برسند
حتی شما را هم نمی دانم واقعا در تهران هستید و اهل عمل هستید یا نه
سرنوشت ما اینه؟

[ بدون نام ] یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 12:50 ق.ظ

دیگه همون ۳۰ نفر هم اعتراض نکردن.مازادی ها شانس اوردن که از ما بخاری بلند نمیشه!خدا سرنوشت هیچ قومی رو تغییر نمیده مگر اینکه در خود تغییری ایجاد کنن.حتما لیاقتمون همینه سهمیه های چپ وراست حقمون رو بخورن!!!!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 11:12 ب.ظ

داود
جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 10:50 AM
روانپزشکی یزد حاضر به جابجایی با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یا دانشگاه علوم پزشکی اهواز. همکار محترم در صورت موافقت، با هم مذاکره کنیم.
/ mazaheridavood@yahoo.comشیردل
شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 10:11 AM
لطفا امکانی فراهم کنید تا کسانیکه میخواهند جابجا بشوند وانتقالی بگیرند را با هم لینک بفرمائید

[ بدون نام ] شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 10:19 ب.ظ

رادیولوژی شیراز تمایل به جابجایی با یکی از دانشگاههای تهران با قبول شرایط ۰۹۳۷۵۸۴۶۱۵۶

[ بدون نام ] شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 09:16 ب.ظ

دوستان بحث مهندس رو انداختند بین ما که مارو از موضوع اصلی که اعتراض به مازادی هاست دور کنن.موفق هم شدن.اگاه باشید. تا دیر نشده......!!!!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 08:58 ب.ظ

عین واقعیته.نمیدونم چرا همکارا نمی خوان باور کنن.دوستان به تمام مقدسات عالم سوگند مازادی ها با که من میشناسم با ۳۲۰-۳۳۰ رشته های بالایی قبول شدن........

[ بدون نام ] شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 08:30 ب.ظ

۳۰۲ با سهمیه مازاد داخلی و۳۱۵ با سهمیه مازاد قلب قبول شده!!!!!!!!!!!
ظلم بالاتر از این؟!

[ بدون نام ] شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.divan-edalat.ir/pages/?cid=300

[ بدون نام ] شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 05:04 ب.ظ

ابطال قسمتی از راهنمای آزمون سی و ششمین دوره پذیرش دستیار تخصصی در رشته‎های بالینی پزشکی

شاکی به شرح شکایت‎نامه تقدیمی اعلام داشته است، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آزمون سی و ششمین دوره پذیرش دستیار تخصصی در رشته‎های بالینی پزشکی که در اسفند ماه سال 1387 برگزار می‎گردد بر خلاف مقررات و خارج از حدود اختیارات قانونی برای مشاغل مدیریتی پزشکان عمومی که در استخدام پیمانی یا رسمی باشند، سهمیه خاص و امتیاز ویژه منظور نموده است...

رأی هیأت عمومی
به موجب حکم مقرر در بند 6 ماده یک قانون تشکیلات و وظایف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مصوب 1367 برنامه‎ریزی به منظور توزیع متناسب و عادلانه نیروی انسانی و سایر امکانات (آموزش پزشکی و تسهیلات بهداشتی – درمانی) کشور با تأکید اولویت برنامه‎های بهداشتی و رفع نیاز مناطق محروم و نیازمند در زمره وظایف و مسئولیتهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است و همچنین طبق ماده 14 قانون مربوطه به خدمت پزشکان و پیراپزشکان مصوب 1375 آن وزارتخانه مکلف گردیده است کـه به هنگام پذیرش دستیار تخصصی سهمیه‎های جداگانه‎ای را برای مناطق محروم و نیازمند کشور اختصاص دهد. نظر به اینکه احکام مقنن به شرح مقررات فوق‎الذکر متضمن جواز تعیین امتیاز خاص برای مشاغل مدیریتی از حیث پذیرش دستیار تخصصی در رشته‎های بالینی پزشکی نیست و تعیین امتیازات خاص مدیریتی نافی اعتبار اولویت افراد از حیث نتایج علمی آزمون مربوط و از مصادیق بارز تبعیض در بین داوطلبان شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی می‎باشد، بنابراین راهنمای آزمون سی و ششمین دوره پذیرش دستیار تخصصی در رشته‎های بالینی پزشکی در قسمت مورد اعتراض و از حیث اعطاء امتیازات خاص به مشاغل مدیریتی خلاف قانون و خارج از حدود اختیارات قانونی مربوط تشخیص داده می‎شود و مستنداً به قسمت دوم اصل 170 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ماده یک و بند یک ماده 19 و ماده 20 و ماده 43 قانون دیوان عدالت اداری مصوب 1385 از تاریخ تصویب ابطال می‎گردد.

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری

[ بدون نام ] شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 04:23 ب.ظ

کلا باریک بین ها ۲ تا برادرند همه بی سواد و با همسراشون سوالا را خریدند

[ بدون نام ] شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 02:26 ب.ظ

لینک دیوان عدالت اداری:


http://www.divan-edalat.ir/pages/?cid=300

[ بدون نام ] شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 12:21 ب.ظ

اگه کوتاه بیاییم ایمان داشته باشید سال اینده بدتر میشه ومازادی ها به جای نمره ۳۲۰ با ۱۲۰ و۲۲۰ مرن رشته های لوکس!!!!!!!!

مهرشاد شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 10:55 ق.ظ

داخلی شیراز مایل به جابه جایی با داخلی تهران
mehrshad2330@yahoo.com

[ بدون نام ] شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 09:47 ق.ظ

شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 01:25 AM
دوستان عزیز اگه قبل انتخاب رشته مثل من یه سر به سایت دیوان عدالت اداری میزدید میدیدین که تو صفحه اول نظر دیوان عدالت در خصوص شکایت فقط یک بزشک که اگه اشتباه نکنم ع.ف در خصوص سهمیه مدیران دادگاه نظر داده بود با توجه به استناد های اون تنها همکار فهیم بر اساس 2 بند از قانون اساسی به وزیر دستور داده که این تبعیض و بی عدالتی است و سهمیه مدیران به این جمله دقت کنید از روز وضع یعنی از 3 سال قبل باطل است و در ادامه ذکر کرده به جز سهمیه ایثارگران و محروم که مصوب مجلس هست باقی سهمیه ها حذف وباید برداشته بشه.این دستور دقیقا 3 روز قبل به وزیر ابلاغ شد اما حتی رو سایتش به طور مفصل نذاشت. یه سر به ارشیو اسفند دیوان بزنید و اگه مطمین هستین اجرا نشده موضوع را مکتوب به اطلاع دیوان و سازمان بازرسی برسونید قطعا تا دیر نشده قاببل برگردوندنه............
/ شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 01:41 AM
برید سایت دیوان عدالت اداری بعد ارشیو را باز کنید بعد تاریخ 1387/12/27 را نمایش را بزنید رای را کامل بخونید اگر اجرا نشده به خود دیوان دوباره شکایت کنید...... اینهمه هم بی قانونی نیست اگه از راهش وارد شین

[ بدون نام ] شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 09:44 ق.ظ

باریک بین مزخرفه.

صحرا شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 09:43 ق.ظ

مهیشه همین طور است زمان همه چیز را از یادها می برد اگر ظرف همین چند روز کاری نکردید همه دوباره در بین کتاب وجزوه ها گم می شوید.

ترانه شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 09:40 ق.ظ

از تمام دوستانیکه قبول شده و در مورد اموزشگاهها راهنمایی می کنند ممنونم
خواهشا اگه راهنمایی هایی در مورد مدرسها و جزوه ها دارید دریغ ندارید برای پوست دکتر باریک بین چطوره؟؟

[ بدون نام ] شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 08:44 ق.ظ

چرا هیچ کاری نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما همه چیز را زود فراموش میکنیم!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 08:42 ق.ظ

دوستان برا مازاد لازم نیست حتما مدیر بوده باشن فقط در استخدام وزارت بهداشت ودولت عدالت محور بودن!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 08:15 ق.ظ

برا یه بار هم که شده یه کاری بکنید!!!!!!!!!!!!! مازادی ها باور نمیکنن.۳۲۰ مازاد معادل ۴۴۰ ازاد.

[ بدون نام ] شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 01:41 ق.ظ

برید سایت دیوان عدالت اداری بعد ارشیو را باز کنید بعد تاریخ 1387/12/27 را نمایش را بزنید رای را کامل بخونید اگر اجرا نشده به خود دیوان دوباره شکایت کنید...... اینهمه هم بی قانونی نیست اگه از راهش وارد شین

[ بدون نام ] شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 01:25 ق.ظ

دوستان عزیز اگه قبل انتخاب رشته مثل من یه سر به سایت دیوان عدالت اداری میزدید میدیدین که تو صفحه اول نظر دیوان عدالت در خصوص شکایت فقط یک بزشک که اگه اشتباه نکنم ع.ف در خصوص سهمیه مدیران دادگاه نظر داده بود با توجه به استناد های اون تنها همکار فهیم بر اساس 2 بند از قانون اساسی به وزیر دستور داده که این تبعیض و بی عدالتی است و سهمیه مدیران به این جمله دقت کنید از روز وضع یعنی از 3 سال قبل باطل است و در ادامه ذکر کرده به جز سهمیه ایثارگران و محروم که مصوب مجلس هست باقی سهمیه ها حذف وباید برداشته بشه.این دستور دقیقا 3 روز قبل به وزیر ابلاغ شد اما حتی رو سایتش به طور مفصل نذاشت. یه سر به ارشیو اسفند دیوان بزنید و اگه مطمین هستین اجرا نشده موضوع را مکتوب به اطلاع دیوان و سازمان بازرسی برسونید قطعا تا دیر نشده قاببل برگردوندنه............

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 10:12 ب.ظ

نفرین بر سوء استفاده کنندگان


خدا لعنت کند بر تمام کسانیکه ظلم می کنند بر داوطلبان امتحان دستیاری.
خدا لعنت کند بر پدر و مادر مسئولینی که باند بازی می کنند
خدا لعنت کند بر مسئولین و بر پدر و مادر مسئولینی که حق دیگران را ضایع می کنند
خدا لعنت کند بر مسئولین و بر پدر و مادر مسئولینی که نمی توانند نفسشان را کنترل نمیکنند و در پست خود باقی می مانند
خدا لعنت کند بر مسئولین و مدیران و بر پدر و مادر مسئولینی که بدنبال هوا ونفس خود به این نظام خیانت میکنند

خدا لعنت کند بر مسئولین و بر پدر و مادر مسئولینی که از مقامشان سو استفاده می کنند بنفع خودشان و دارو دسته شان قانون و تبصره وضع می کنند

خدا لعنت کند بر مدیرانیکه از سهمیه مازاد استفاده می کنند

خدا لعنت کند بر تمام افرادیکه از سهمیه استعدادهای درخشان!!!!! استفاده میکنند

که غیر از این لعنت فرستادن کاری از دست ما بر نمی اید
چرا که اینها شیاطینی هستند انسان نما
باور کنید اگه همه از ته دل نفرین کنیم بر این خائنین و سو استفاده کنندگان بالاخره اه مظلوم دامنشان را خواهد گرفت

سانا جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 09:30 ب.ظ

با نفرین مشکل ما حل نمیشه!!!
امسال که گذشت سالی که حساب نشد و خاطره ای ازش نموند!!!
ولی سال دیگه چطور؟!!
از همکارا اگر کسی می تونه سایتی ایجاد کنه لطفا زودتر این کارو انجام بده!

ترانه جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 08:12 ب.ظ

منم موافقم حداقل تا انجام دادن کاری نفرین را مینویسم شاید سنجشی ها امدند خوندن و منعکس کردند
خدا لعنت کند بر تمام کسانیکه ظلم می کنند بر داوطلبان امتحان دستیاری.
خدا لعنت کند بر پدر و مادر مسئولینی که باند بازی می کنند
خدا لعنت کند بر مسئولین و بر پدر و مادر مسئولینی که حق دیگران را ضایع می کنند
خدا لعنت کند بر مسئولین و بر پدر و مادر مسئولینی که نمی توانند نفسشان را کنترل نمیکنند و در پست خود باقی می مانند
خدا لعنت کند بر مسئولین و مدیران و بر پدر و مادر مسئولینی که بدنبال هوا ونفس خود به این نظام خیانت میکنند

خدا لعنت کند بر مسئولین و بر پدر و مادر مسئولینی که از مقامشان سو استفاده می کنند بنفع خودشان و دارو دسته شان قانون و تبصره وضع می کنند

خدا لعنت کند بر مدیرانیکه از سهمیه مازاد استفاده می کنند

خدا لعنت کند بر تمام افرادیکه از سهمیه استعدادهای درخشان!!!!! استفاده میکنند

که غیر از این لعنت فرستادن کاری از دست ما بر نمی اید
چرا که اینها شیاطینی هستند انسان نما
باور کنید اگه همه از ته دل نفرین کنیم بر این خائنین و سو استفاده کنندگان بالاخره اه مظلوم دامنشان را خواهد گرفت

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 08:06 ب.ظ

از شما پزشکان و همکاران به اصطلاح روشنفکر دیگه بعید اینجوری فکر کنید
شکایت شاگرد دزد را به دزد بردن از اوون حرفهاست!
فکر می کنید سازمان بازرسی یا مجلس یا سایر رئوسا یا ارگانها خبر ندارندوزارتخانه چه غلطی می کنه
فکر میکنید سر منشا این قانونها و تبصره ها از کجا می اد؟
از همان کله گنده های سازمان بازرسی و قوه قضائیه و مجلس و.... که نخاله هایشان درگیر این امتحان ناسالم هستند
اگه میخواهید کار درست بشه یا باید یک اعتراض شدیدالحن کنیم که شلوارشان را خراب کنند و یا که به همین لعن و نفرینهای از ته دل بسنده کنید مطمئن باشید وقتی این لعن و نفرینهای شما به گوششان برسد لااقل یه کم وجدانی که دارند بخود خواهد لرزید
و الا طومار های الکی بنظر من کاری از پیش نمی برد فوقش خواهند گفت بررسی میکنیم یا تذکر میدهیم و... از این چرت و پرتها

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 06:19 ب.ظ

harf nadare,jarahi dr fadaee,atfal dr kamran ahmai khoobeman ghabool shodam. be nazaram dakheli dr gorji

کاظم جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 05:33 ب.ظ

حکایت سهمیه مازاد و کاهش سهمیه منطقه محروم حکایت دزدی در روز روشن هست.
دزدی که شاخ و دم نداره.
۱۸۵۱ نفر اعلام میشه به جای ۱۶۲۳ نفر بعدش اسمش هم می ذارن ظرفیت مازاد.
خوب اگه ۱۸۵۱ نفر جا داره پس دیگه همون ۱۸۵۱ نفر ظرفیتش هست نه ۱۶۲۳ نفر.
مشکل اینه که فکر می کنن خیلی عقل کل هستن یا با گروه هالو طرف هستن.
اگر بحث تعهد خدمت در مناطق محروم هست که سهمیه محرومی ها بهتر میتونن بمونن در اون مناطق.چون که سهمیه مازاد کسانی میرن که اکثرن مدیرهایی هستن که با هزار و یک پارتی بازی به مدیریت رسیدن و مطمئن باشید بعدش هم با پارتی بازی نمی رن در روستا خدمت کنن و البته هزار توجیه هست برای کارشون!!از قبیل نیاز فلان مرکز بهشون و یا اگه اون مدیر فلان جا نباشه آسمون دیگه میاد زمین و یا مملکت مشکل پیدا می کنه !! یا نظام باید از قابلیت های این آدم در مشاغل حساس و مهم استفاده بکنه !!حیفه که این ادم در روستا باشه و از این چرندیات.........

آقا دزدی که شاخ و دم نداره..................
اینم یه راهشه

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 03:24 ب.ظ

مخصوصا در مناطق ستاره دار که اول یه جور اعلام کردن بعد براحتی سهمیه رو کم کردن دادن به مازادی ها .لابد اقازاده ها با اون سهمیه مازادی که اول اعلام کردن هم قبول نمیشدن

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 03:15 ب.ظ

سهمیه محروم فقط مسخره کردن یک عده پزشک بیچاره ای بود که توی روستاهای دور افتاده با کمترین امکانات کار کردن...خدا ازشون نگذره

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 02:59 ب.ظ

آخر بی غیرتیه اگه کاری نکنیم.

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 02:46 ب.ظ

یکی که تو این کار وارده پیش قدم بشه که به یه نحوی اعتراض خودمون را به گوش سازمان بازرسی و کاندیداها برسونیم.

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 02:42 ب.ظ

سهمیه محروم مفت نمی ارزه!وقتی بانمره ۴۰۰-۳۹۰ ورتبه خوب هیچ کمکی نمیکنه.رشته های جدید رو هم در محروم به کسی ندادن .

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 02:36 ب.ظ

هرچه زود تر نامه سرگشاده رو به کاندیداها بنویسید خواهش ممممممممممیییییییییییکککککککککنننننننننممممممممممم....................

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 02:18 ب.ظ

به فول یکی از دوستان مازادی ها خودشون هم باورشون نمیشه با این نمره های افتضاح این رشته ها رو قبول شن.اینا وقتی برگردن هم جای استخدامیشون اماده است وایندشون تضمین.

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 02:15 ب.ظ

سهمیه مازاد ومدیران برای اینه که در اینده همه امور به دست خودی ها باشه. بالاخره کسی که مدیر شده یا حتی استخدام شده از فیلتر گزینش رد شده کاری بکنید!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 01:46 ب.ظ

مدیری که با پارتی و پاچه خواری مدیریت کرده و حقوق آنچنانی گرفته حالا دیگه چه حقی داره با حداقل سواد بهترین رشته دستیاری هم قبول بشه؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 01:40 ب.ظ

تجمع بی نتیجه است بخصوص تو این اوضاع و احوال انتخابات.باید یه تومار نوشت و همه امضاش کنیم و برسونیم دست رییس جمهور و مجلسیها و ...امید وارم تو بعضی روزنامه ها هم بشه چاپش کرد.

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 01:35 ب.ظ

باید ازشون بخواهیم اسامی قبول شده ها رو با نمره هاشون اعلام کنن تا همه متوجه این فاجعه سهمیه بندی بشن.

کاظم جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 01:34 ب.ظ

با طومار موافقم
یا
یه سایت یا وبلاگ که همه بتونن پای یه نامه اعتراض رو امضا کنن و بشه با اون هم به همکاران و هم به مسولین اطلاع رسانی کرد

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 01:28 ب.ظ

با ناله و نفرین اگه کار می خواست درست بشه تا حالا شده بود.با این اوضاع دو روز دیگه هم کار فقط دست این مازادیهای بی شرفه. من و شما اگه نفر اول بورد هم بشیم ول معطلیم.پس بیایید از الان کاری بکنیم نه اینکه مرثیه سرایی کنیم.یکی که واردتره بیاد جلو بگه از کجا شروع کنیم.نه مثل تجمع جلوی مجلس اسفند گذشته که فقط اسباب خنده آقایون شدیم.

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 01:19 ب.ظ

تنها راهش اعتراضه.اگه مردش هستید بیاید یه تومار اعتراض بنویسیم و همه امضاش کنن وبدیم دست مجلس و احمدی نژاد و ......وگرنه سال دیگه اوضاع از اینم بدتر میشه.

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 01:08 ب.ظ

از خدا بی خبرها !! دست ما یقه شما در روز قیامت.الحق که این روش پذیرفتن دستیار فقط شایسته ایرانه.سهمیه های درخشان ومازاد ومدیران.در طی این ۳ سال با نمره های بین ۳۲۰-۳۴۰ قلب گوش اعصاب ارتو رادیو قبول شدن.سوگند میخورم عین حقیقته.درجایی که استخدام وزارت بهداشت شدن پارتی می خواد یا یک شانس بزرگ.گناه ماچیه؟؟؟؟؟؟؟؟امسال ادعا میکنن مدیران رو برداشتن در حالی که دروغ محضه. بر فرض محال اگه باشه هم مازاد فرقی با مدیران نداره....حدودا ۱۰۰ منره به نمرات اینا اضافه میشه.اخه استخدام دولت شدن حقوق گرفتن مدیر شدنو...مزیته که حالا از حقه ما میگیرین.ما هم دلمون میخواست استخدام شیم......

پنجشنبه 3 اردیبهشت ماه سال 1388 ساعت 10:08
همه تغییرات درایران مثلا اسلامی، در جهت بازشدن راه برای تقلب و حق خوری بیشتر و راحت تره، یکی نیست بگه دیگه چی می خواین از این بیشتر!!!

پنجشنبه 3 اردیبهشت ماه سال 1388 ساعت 13:09
من به دنبال یک خدای تازه می گردم که بیعدالتیها را ببینه و مجرمان را مجازات کنه -نه اینکه هر روز بالاتر و بالاتر ببره-آرزوهای بر حقمو روا کنه و جواب زحمات التماسها محرومیتهامو بده.............................................از این خدا کاری برنمیاد.
/

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 01:02 ب.ظ

من تقریبا پکیج نواندیشان رو برداشتم. بجز ارتو که از گایدلاین خوندم و داخلی که از سروش. توی نواندیشان پاتوی کرمی افتضاح بود و توی بهتری شرایط 4 به 4 میکردی، نورو هم متوسط بود، زنان حدودا 14 از 18 بود، اطفال هم شرایط مشابهی داشت. اما مینورا انصافا خوب بودن، مثل چشم، اورو،...
روان هم که اصلا توصیه نمی کنم جزوه دکتر احمدخانی رو. قشنگ یه سوال رو عینا با جزوه ایشون غلط زدم.

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 12:57 ب.ظ

خدا لعنت کند بر تمام کسانیکه ظلم می کنند بر داوطلبان امتحان دستیاری.
خدا لعنت کند بر پدر و مادر مسئولینی که باند بازی می کنند
خدا لعنت کند بر مسئولین و بر پدر و مادر مسئولینی که حق دیگران را ضایع می کنند
خدا لعنت کند بر مسئولین و بر پدر و مادر مسئولینی که نمی توانند نفسشان را کنترل نمیکنند و در پست خود باقی می مانند
خدا لعنت کند بر مسئولین و مدیران و بر پدر و مادر مسئولینی که بدنبال هوا ونفس خود به این نظام خیانت میکنند

خدا لعنت کند بر مسئولین و بر پدر و مادر مسئولینی که از مقامشان سو استفاده می کنند بنفع خودشان و دارو دسته شان قانون و تبصره وضع می کنند

خدا لعنت کند بر مدیرانیکه از سهمیه مازاد استفاده می کنند

خدا لعنت کند بر تمام افرادیکه از سهمیه استعدادهای درخشان!!!!! استفاده میکنند

که غیر از این لعنت فرستادن کاری از دست ما بر نمی اید
چرا که اینها شیاطینی هستند انسان نما
باور کنید اگه همه از ته دل نفرین کنیم بر این خائنین و سو استفاده کنندگان بالاخره اه مظلوم دامنشان را خواهد گرفت

مهسا جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 12:50 ب.ظ

خائن تر از این کارکنان وزارت بهداشت چه کسی می تونه باشه
که هر وقت یکی از فرزندان مونگول خود یا سایر صاحب منصبان یا حتی نمایندگان مجلس به مرحله امتحان دادن می رسند چند تبصره می گذارند تا مونگولهایشان بتوانند امتحان بدهند قبول بشوند و بعدش این تبصره ها را حذف می کنند

سانا جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 11:28 ق.ظ

همکاران محترم:
سوالی 2 ماهه که ذهن منو مشغول کرده!!!
واقعا چرا امسال رتبه ها انقدر جابه جا شد؟
1.ایا سوالات واقعا "زیاد" فروش رفت ؟
2.تغییر قوانین که هر ساله اتفاق می افته و تقریبا به ضرر اکثریت و به نفع گروه کمی هست ؟مثلا 2 سال است که اینترنها و فارغ تحصیلهایی که واحد نگه می دارند می توانند امتحان بدهند مسلما هر چه fresh تر نتیجه بهتر!!!
3.انواع سهمیه ها؟!!!
البته سوال مهمتر:ایا ما همگی نباید در شرایط مساوی امتحان بدیم:وقتی شرایط ادامه دادن در سایر کشورها به سرمایه زیاد و
نظر سفیر و...داره!!!
البته از ماست که بر ماست!
به امید مدینه فاضله ای که در کتابهای دبیرستان خوانده ایم!!!

داود جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 10:59 ق.ظ

روانپزشکی یزد حاضر به جابجایی با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یا دانشگاه علوم پزشکی اهواز. همکار محترم در صورت موافقت، با هم مذاکره کنیم.

کاظم جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 09:01 ق.ظ

این حرف به نظر درست می اد که سهمیه محروم را دادن به مازاد. به ۲ دلیل :
اول اینکا نمره های خیلی خوب امسال در سهمیه محروم قبول نشدند.
دوم اینکه در ۷ استان ستاره دار خیلی محروم و البته الان خیلی معروف! ظرفیتها واضحا کم شده و در هر رشته ایی از رشته های گفته شده ۱ نفر پذیرش شده است طبق اعلام خودشون.
در حالیکه در همین استانها و در همین رشته ها مازاد پذیرش شد!!
ظلم از این واضح تر.؟!!
من فقط موندم این خدا کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 04:23 ق.ظ

قبل از اعلام نتایج یکی از همکارا کامنت کذاشته بود که:ظرفیت سهمیه محروم رو کم کردن وقلب ارتوپدی رادیولوژی روکه امسال اضافه کردن برداشتن.حالا می فهمم راست میگفت.چون تا اونجایی که من خبر دارم بانمره ۴۰۰ ورتبه ۳و۴ هم کسی قبول نشده.البته مازاد مدیران استعداد درخشان!سلامت باشن که برا اونا جبران شده.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 11:55 ب.ظ

۳۶۳ محروم رتبه ۵ هیچی حتی داخلی قبول نشده.۳۲۰و۳۳۰ مازاد قلب ent ارتو اعصاب.ظرفیت محرومها رو هم دادن مازادی ها

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 11:09 ب.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 11:09 ب.ظ

من دکتر احمدی خوندم به نظر من خیلی خوب بود .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام کتابهای کامران احمدی افتضاحه؟

لطفا بخوانید پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 10:49 ب.ظ

کسانیکه با باند بازی و پارتی بازی استخدام می شوند چون از لحاظ هوشی در درجه بسیار پایینی دارند و حوصله زحمت کشیدن ندارند باید با سهمیه هایی مثل مازاد قبول بشوند تا اعتراض سایرین بلند نشود و اگه کسی اعتراض کرد بگویند به شما مربوط نیست و اینها را ما اضافه بر سازمان بر میدایم.

حالا چرا اینکار را می کنند؟
چون همه این مدیران پزشک عمومی مونگول یا از اقازاده های کله گنده هستند یا دستمال کشان حرفه ای هستند که خایه مالی هر کسی را می کنند تا به خواسته های ناصوابشان برسند بعد خواهند امد و ریاستشان بر ما بیشتر خواهد شد این است سرنوشت ما و نقشه ای که وزارت بهداشت برای ما کشیده است
خدا لعنت کند بر تمام کسانیکه به خون مقدس شهیدان خیانت می کنند تا به خواسته های حرامشان برسند

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 10:49 ب.ظ

کسانیکه با باند بازی و پارتی بازی استخدام می شوند چون از لحاظ هوشی در درجه بسیار پایینی دارند و حوصله زحمت کشیدن ندارند باید با سهمیه هایی مثل مازاد قبول بشوند تا اعتراض سایرین بلند نشود و اگه کسی اعتراض کرد بگویند به شما مربوط نیست و اینها را ما اضافه بر سازمان بر میدایم.

حالا چرا اینکار را می کنند؟
چون همه این مدیران پزشک عمومی مونگول یا از اقازاده های کله گنده هستند یا دستمال کشان حرفه ای هستند که خایه مالی هر کسی را می کنند تا به خواسته های ناصوابشان برسند بعد خواهند امد و ریاستشان بر ما بیشتر خواهد شد این است سرنوشت ما و نقشه ای که وزارت بهداشت برای ما کشیده است
خدا لعنت کند بر تمام کسانیکه به خون مقدس شهیدان خیانت می کنند تا به خواسته های حرامشان برسند

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 07:53 ب.ظ

واقعا مازادی ها خوشحالن!!!!!!!!!!!! با نمره ۳۲۰-۳۴۰ برن بشینن کنار کسانی که کمترین نمرشون حداقل ۱۰۰ تا بالاتر از ایناس!!!!!!!!!!!!!!!قلب ارتوپدی گوش وحلق اعصاب رادیو بخونن. یه عمر میتونن راحت وبا وجدان اسوده زندگی کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!! البته اگه وجدانی داشته باشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 07:08 ب.ظ

dakheli gorji bekhooni,jarrahio fadaii,atfal kamrani

حکیم پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 04:24 ب.ظ

سلام دوستان
ایا کسی میداند که بیهوشی سهمیه ازاد قزوین/اهواز/زاهدان و اراک با چه نمراتی قبول شده اند؟با تشکر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 12:48 ب.ظ

فکر خیلی خوبیه به شرط اینکه همه با هم متحد شیم. روی بعضی از خانوما هم حساب کنید( من با وجود اوردن نمره ۳۹۸ میتونستم با سهمیه خانوما قلب یا... قبول شم ولی ترجیح میدم خودم به شخصیتم احترام بذارم و با کمال سربلندی بگم بدون هیچ سهمیه ای یه رشته معمولی قبول شدم - من موفقم)
مخالف سهمیه مدیران و... هستم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 11:58 ق.ظ

دعوت به مناظره

ایا وزارت بهداشت جرات مناظره کردن با پزشکان داوطلب امتحان دستیاری را در مورد سهمیه های مختلف نحوه برگزاری امتحان و تخلفات متعدد صورت گرفته از طرف وزارت بهداشت را در حضور چمع پزشکان را دارد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 11:50 ق.ظ

برای جراحی گایدلاین احمدی با سی دی احمدی املی را شدیدا توصیه می کنم

توصیه
پنجشنبه 3 اردیبهشت ماه سال 1388 ساعت 01:19
داخلی مکاتبه ای دکتر نیکپور واقعا عامل رد شدن میشه ودیگر هیچ یک جزوه بی سرو ته ناقص بدون سیدی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد