خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

جزئیات آزمون ارتقای دوره دستیاری/ برگزاری آزمون در 18 تیر

 

شورای آموزش پزشکی اعلام کرد:
جزئیات آزمون ارتقای دوره دستیاری/ برگزاری آزمون در 18 تیر بیست و هشتمین دوره آزمونهای ارتقای دوره دستیاری پزشکی به طور همزمان در دانشگاههای علوم پزشکی کشور که به تربیت دستیار اشتغال دارند برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی اعلام کرد: آزمونهای کتبی ارتقای دستیاری صبح روز پنجشنبه 18 تیرماه سال جاری به طور همزمان برگزار می شود.

آزمون ارتقای دستیاری شامل دو بخش ارزیابی درون دانشگاهی و آزمون کتبی است که بخش ارزیابی درون دانشگاهی از سوی گروههایی که دستیار در آن مشغول به تحصیل است انجام می شود و آزمون کتبی تحت نظارت دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی و توسط دانشکده هایی که دستیار در آن مشغول به تحصیل است برگزار خواهد شد.

مجموع نمره های ارتقای هر سال 300 است که 50 درصد کل نمره به ارزیابی درون دانشگاهی و 50 درصد نمره به آزمون کتبی اختصاص دارد. ملاک مقایسه برای آزمونهای ارتقای دستیاری میانگین نمره 20 درصد شرکت کنندگان برتر هر رشته در هر دانشگاه که بالاترین نمرات را کسب کرده اند، خواهد بود.

دستیارانی که در طول دوران دستیاری سه بار در آزمون ارتقای دستیاری مردود شوند از سیستم آموزش تخصصی بالینی پزشکی اخراج خواهند شد و دستیارانی که در آزمون ارتقای دستیاری در سال اول دوبار مردود شوند مجاز به ادامه دوره نبوده و از سیستم آموزش تخصصی بالینی پزشکی اخراج خواهند شد.

شرکت کلیه دستیاران رشته های تخصصی پزشکی واجد شرایط در آزمونهای ارتقای دستیاری تخصصی این دوره منوط به موفقیت در آزمونها و فعالیتهای درون دانشگاهی و کسب حداقل نمره با توجه به معرفی رسمی مدیر گروه مربوطه و ثبت موضوع پایان نامه تخصصی و ارائه آن طبق برنامه های مصوب خواهد بود. رسیدگی به اعتراضات و نمرات اعلام شده در مهلت مقرر به عهده دانشگاه های مربوطه خواهد بود.

آزمون ارتقای دوره دستیاری به منظور ارتقای دستیاران رشته های تخصصی پزشکی از یک سال به سال بالاتر برگزار می شود. این دوره از آزمون ارتقا سومین دوره واگذاری آزمون به دانشگاه های علوم پزشکی است. 
 

حذف دوگانگی بین دستیاران داخل وانتقالی خارج از کشور؛
دبیرشورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت: مقررات آموزشی ناظر بر دستیاران داخل به دستیاران انتقالی تعمیم داده شد

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران سرویس: آموزشی

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تعمیم کلیه مقررات آموزشی ناظر بر دستیاران داخل به دستیاران انتقالی خارج از کشور خبر داد.

دکتر محمدعلی محققی در گفت‌و‌گو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به دستیاران انتقالی خارج از کشور، گفت: در آخرین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی مقرر شد کلیه مقررات آموزشی ناظر بر دستیاران داخل کشور به دستیاران انتقالی تعمیم یابد.

وی با تاکید بر اینکه سیستم آموزش کشورما یک سیستم معتبر آموزشی است، خاطر نشان کرد: سیستم آموزشی ما از بسیاری از سیستم‌های آموزش دستیاری خارج از کشور مطلوب‌تر است، بر این اساس این‌ تصمیم اتخاذ شده است.

وی کسب حد نصاب در آزمونهای درون بخشی، آزمون کتبی گواهی نامه، ارتقا دانشنامه طول دوره و غیره را از جمله مقررات آموزشی عنوان کرد و افزود: بنابراین از این پس دوگانگی بین دستیارانی که از خارج منتقل می‌شوند با دستیاری که در داخل پذیرفته می‌شوند، نخواهیم داشت.

ارائه تسهیلات برای شرکت در آزمون ورودی برخی از رشته‌های فوق تخصصی

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در خاتمه همچنین با بیان اینکه تسهیلاتی برای شرکت در آزمون ورودی رشته‌های فوق تخصصی که در روال عادی به دلیل محدودیت‌ ظرفیت‌ها تکمیل نمی‌شود اتخاذ شده است، تصریح کرد: بنابراین بر اساس نیاز معاونت سلامت و ضرورت سیستم‌های آموزشی برای ارائه آموزش‌های تخصصی و فوق تخصصی تسهیلاتی برای ورود داوطلبین رشته‌های فوق تخصصی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات 237 + ارسال نظر
Mohammad چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 01:58 ب.ظ


Bacheha salam.man dar sahmie azad nomream 325 va rotbeam 2062 shode ast.ta paiin tarin reshteh yani bihooshi zahedan ke parsal akharin rotbe sahmie azad dar in reshteh balaye 2300 boode ghabool shodeh ra entekhab karde am..vali man ghabool nashodeam.khahesh mikonam mano rahnamaii konid va agar kasi nomreash dar sahmie azad mesle man ast be man ettela dahad .kheili mamnoonam.

تنها چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 01:00 ق.ظ http://dastyari.freeforums.org

نتایج اعلام شد:



http://www.sanjeshp.ir/Dastyar36/Result36.aspx

be shaian چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 12:10 ق.ظ

hamoon fati kolfat barat khoobe liaghatet bishtar nist

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 11:38 ب.ظ

امشب که داره تموم میشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 11:30 ب.ظ

سکس اخر شب!!!!!!چه بعد متفاوت و خلاقانه ای!

شایان سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 10:44 ب.ظ

منظورم از بیرون رفتن، سکس آخر شبش بود.
بجای اون همه علامت تعجب که گذاشتی، بلند شو برو پشماتو بزن فاطی کلفت.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 10:13 ب.ظ

محققی گفته ساعات پایانی امشب .یعنی ۱۲-۱۱ شب.موفق باشید.

anahita سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 10:11 ب.ظ

mardome donya be koja residan ma hanooz davaie zano mard darim!!!!!!!!!!! vaghean jaie ta`asofe

anahita سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 10:09 ب.ظ

en bahsa kheili koochike male adamaie bikaro bisavade na ma ke tahsilkardeie en mamlekatim

anahita سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 10:08 ب.ظ

are vaghean dokhtaram

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 09:51 ب.ظ

یعنی همه دکترا باید دوست دختر داشته باشند؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 09:30 ب.ظ

تو که دکتر نیستی اینجا چه غلطی می کنی؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 09:26 ب.ظ

ماشاالله به ابعاد اقا شایان!!!با دوست دخترش میره بیرون!!!!!!!!!!!!!!!!میره کوه!!!!!!!!!!فوتبال میبینه!!!!!!!!!!به به !به به!یه هو چش نخوری؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 09:19 ب.ظ

من اصلا این وبلاگو اینقدر بی کلاس نمی دونستم شایدم چون مال پرشکاست اینجوریه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 09:16 ب.ظ

اصلا دکتر یعنی تک بعدی .حالا شما هی بحث دختر و پسر کنین بیکارا...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 09:11 ب.ظ

احتمالا مال رشته‌های جدیدالتاسیس تو شهرای پرته که کسی نزده!
هر سال همینه کسی زنان کردستان یا داخلیشو نمی زنه ولی زنگ میزنن پاشو بیا . این عاده نعجب نکنید لطفا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 09:08 ب.ظ

آخه مگه میشه انتخاب رشته نکنی اونوقت قبولم بشی! و حق کسی که انتخاب رشته کرده و قبول نشده رو ضایع کرد؟؟/

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 09:00 ب.ظ

همچنین افرادی که در آزمون دستیاری انتخاب رشته نکرده اند و پذیرفته شده اند در صورتی که مایل نیستند در رشته پذیرفته شده ثبت نام کنند، حق انصراف دارند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

۲ خط آخر یعنی چی؟ کسی میدونه؟ سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 08:57 ب.ظ

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از اعلام نتایج آزمون دستیاری در آخرین ساعات امشب و نحوه اعلام اعتراضات نسبت به نتیجه آزمون خبر داد.
محمد علی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این خبر افزود: نتایج نهایی آزمون دستیاری در اخرین ساعات امشب بر روی سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد و داوطلبان می توانند با استفاده از کد رهگیری به نتایج دسترسی داشته باشند.

وی اظهار داشت: از حدود 17 هزار شرکت کننده در این آزمون یک هزار و 851 نفر در 25 رشته تخصصی پذیرفته ‌شده‌ اند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با بیان اینکه اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری از طریق اینترنت رسیدگی می شود گفت: وزارت بهداشت همزمان با اعلام نتیجه آزمون دستیاری، اطلاعیه ای را نیز در خصوص نحوه ارائه اعتراض داوطلبان و پاسخگویی به این اعتراضات منتشر می کند.

وی اظهار داشت: علاوه بر این تاریخ مراجعه به دانشگاهها برای ثبت نام و شرایط آن نیز امشب از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

محققی اضافه کرد: همچنین افرادی که در آزمون دستیاری انتخاب رشته نکرده اند و پذیرفته شده اند در صورتی که مایل نیستند در رشته پذیرفته شده ثبت نام کنند، حق انصراف دارند.

خبرگزاری مهر

۲ خگ آخر یعنی چد سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 08:55 ب.ظ

شایان ( جواب به محض اطلاع) سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 08:38 ب.ظ

در اینکه یه دختر تو امتحان رزیدنتی خیلی بهتر از پسرا می تونه نمره بیاره شکی نیست. به طور کلی دختر یه موجود تک بعدیه و زمانی که ذهنش مشغول یک موضوع خاص باشه اصلآ نمی تونه با موضوعات دیگه ارتباط برقرار کنه وهمین مسآله باعث موفقیتش در اون موضوع خاص میشه. یه پسر هرگز نمی تونه موقع امتحانات تموم وقتشو پشت کتاب بسوزونه و با ددوست دخترش بیرون نره، فوتبال نبینه، کار نکنه و پول در نیاره و یا کوه نره. ولی یه دختر میتونه ساعتهای متمادی درس حفظ کنه بدون اینکه خسته بشه . شما این تک بعدی بودنو تو زنای دیگه جامعه هم می بینین؛ مثلآ یه روسپی غیر از روسپیگری هیچ فعالیت دیگه ای نمی تونه انجام بده اما یه مرد معتاد میتونه موسیقی هم درس بده و پول دربیاره و... .
بنابراین بالا تر بودن نمره دخترا در امتحانات ناشی از یه فرایند طبیعیه و جایی واسه فخر فروشی وجود نداره.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 08:36 ب.ظ

احتمالا بعد از اذان صبح!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 08:21 ب.ظ

امشب یعنی بعد ادان مغرب یا بعد ادان عشا؟

سارا سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 08:20 ب.ظ

از همکارای محترم خواهش میکنم تشخیص هاشونو واسه کودک ۸ ساله ای که با شکم درد و سردرد همزمان مراجعه کرده بگن. .خیلی سپاسگزارم

سحر سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 07:54 ب.ظ

کنار دست من پسر خالم که نمرش ۱۵ نمره ازمن کمتره میگه من پاتوی شیراز قبولم ولی من شاید به سختی قبول شم.با نمره ۳۹۹ وسهمیه ازاد۴۳۱ اونوقت شما هی بگید سهمیه خانم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 07:36 ب.ظ

سهمیه مازاد ظلم اشکار .خدایا اگه ما کوتاه میاییم تو جای حق نشستی.از این همه ظلم نگذر......

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 07:35 ب.ظ

anahita اگه واقعا دختر باشی ؟! امثال ما باعث شدن اقایون دکتر هی رابراه توی بخشها بگن اگه سهمیه خانم ها وجود نداشت هیچ دختری متخصص نمی شد و بگن بیچاره سهمیه ازادها(اقا)!!!!!!!!!

anahita سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 07:21 ب.ظ

toro khoda kotah biain baz bahse khanoomo agha shoroo shod

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 07:20 ب.ظ

محض اطلاع بعضیافراد که هنوز متوجه سهمیه بدون تعهد اقایون نشدهاند!!!!!!!
سال گذشته اخرین نمره قبولی پوست تهران سهمیه ازاد زن (در کارنامه خودم)۴۴۹ ولی با سهمیه ازاد مرد(در سایت
سنجش)۴۱۲

پوست بهشتی زن ۴۳۲
.................مرد۴۰۱
پوست ایران زن۴۱۵
............مرد۳۹۹............................!!!!!!!!!!!!!!
پاتو تهران زن۳۷۸
.........مرد۳۶۵
پاتو بهشتی زن ۳۷۸
............مرد۳۶۶
پاتو ایران زن ۳۷۱
........مرد۳۶۲............................!!!!!!!!!!!!!!!!

حال خودتون بقیه رشته های سهمیه بدون تعهد اقایون یعنی رادیو وطب فیزیکی و توانبخشی و عفونی و پزشکی قانونی و اطفال و طب کار وسایر شهرستانها رو مقایسه کنید و باز بگین خانمها سهمیه دارن!!!!!!!!اون هم با ۸ تا ۱۲ سال تعهد!که اگه نزنن چه قدر احتمال داره در مقابل این سهمیه اقایون قبول بشن؟؟؟؟؟؟؟
/

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 07:15 ب.ظ

محض اطلاع بعضیافراد که هنوز متوجه سهمیه بدون تعهد اقایون نشدهاند!!!!!!!
سال گذشته اخرین نمره قبولی پوست تهران سهمیه ازاد زن (در کارنامه خودم)۴۴۹ ولی با سهمیه ازاد مرد(در سایت
سنجش)۴۱۲

پوست بهشتی زن ۴۳۲
.................مرد۴۰۱
پوست ایران زن۴۱۵
............مرد۳۹۹............................!!!!!!!!!!!!!!
پاتو تهران زن۳۷۸
.........مرد۳۶۵
پاتو بهشتی زن ۳۷۸
............مرد۳۶۶
پاتو ایران زن ۳۷۱
........مرد۳۶۲............................!!!!!!!!!!!!!!!!

حال خودتون بقیه رشته های سهمیه بدون تعهد اقایون یعنی رادیو وطب فیزیکی و توانبخشیو عفونی و پزشکی قانونی وسایر شهرستانها رو مقایسه کنید و باز بگین خانمها سهمیه دارن!!!!!!!!اون هم با ۸ تا ۱۲ سال تعهد!که اگه نزنن چه قدر احتمال داره در مقابل این سهمیه اقایون قبول بشن؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 07:09 ب.ظ

منم مثل شما فکر میکنم و فکر میکنم با نمره ۳۹۹ ورتبه سهمیه ازاد ۴۳۱ وبا داشتن سهمیه خانمها پاتو یا نورو یا کاردیو که هیچ .....خیلی میترسم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 07:00 ب.ظ

دیگه توان دیدن نتیجه ام را ندارم.دیگه به این فضای پر از توهم عادت کردم. میترسم نتیجه ام خخخخخخخخخخخخخخیلی دور تر از رویام باشه. اخه از اینها همه چیز بر میاد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 06:46 ب.ظ

واقعا که سهمیه مازاد یکی از ظالمانه ترین سهمیه هاست.....با اینکه میگن سهمیه مدیران رو بر داشتن..البته باورش سخته .طی این ۲ سال که مدیران ومازادها خیلی برد کردن...امسال هن که همچنان مازاد ادامه داره.گناه ماچیه که استخداممون نکردن؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 05:56 ب.ظ

خوش بحال اونایی که سوال خریده بودن.

منبع موثق سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 05:48 ب.ظ

راستی چه شبی بشه امشب!!!!!!!!!!!شام غریبان .....................

موثق سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 05:37 ب.ظ

احتمالا امشب ساعت ۱۲ نتایج می آد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 05:20 ب.ظ

ساعت نیم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 05:06 ب.ظ

کسی نمی دونه ساعت چند اعلام میشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 04:59 ب.ظ

محققی اضافه کرد: همچنین افرادی که در آزمون دستیاری انتخاب رشته نکرده اند و پذیرفته شده اند در صورتی که مایل نیستند در رشته پذیرفته شده ثبت نام کنند، حق انصراف دارند.



منتظر سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 04:50 ب.ظ

ای خدا خودت کمکمون کن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 04:39 ب.ظ http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1320176

نتیج امشب میاد سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 04:38 ب.ظ http://http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1320176

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 04:37 ب.ظ

خبر مهم: http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1320176

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 04:32 ب.ظ

بلاخره سکوت شکسته شد. نتایج امشب میآید. لینک خبر :http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1320176

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 02:54 ب.ظ

میگن قرار بوده ۲میلیارد تومان ازپول فروش سوالا به حساب محققی واریز بشه ولی چون این کار هنوز انجام نشده محققی هم لج کرده گفته من هم نمیزارم نتایج اعلام بشه.

به سارا سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 02:45 ب.ظ

عزیزم فکرکنم توخیلی کوس وکونت میخاره

سارا سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 02:09 ب.ظ

از همکارای محترم خواهش میکنم تشخیص هاشونو واسه کودک ۸ ساله ای که با شکم درد و سردرد همزمان مراجعه کرده بگن. .خیلی سپاسگزارم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 02:01 ب.ظ

الان زنگیدم دفتر محققی پسته فروش سوال فروش منشی جیگرش گفت امشب روسایته البته نمیدونم منظورش خودش بود یانتایج دستیاری..............منم از خوشحالی بهش گفتم:
جوووووووووووووووووووووووووووووووون جیگرتوبرم اونم خندید و کلی کیف کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این داستان واقعی است

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 01:59 ب.ظ

باز هم بگیر موفق می شی من تازه از شهرستان زنگ زدم. ۸۱۴۵۲۳۰۰ دفتر محققی

تنها سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 01:07 ب.ظ http://dastyari.freeforums.org

سلام
ساعت 1 زنگ زدم دبیرخانه گفتند:

آخر هفته..لطفا اینقدر شایعه نسازید...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 11:45 ق.ظ

چه جوری زنگ زدی؟صد بار گرفتیم مشغوله.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 11:30 ق.ظ

من زنگ زدم دفتر محققی منشی اش گفت یکی دو روز اینده شماره اش۸۱۴۵۲۳۰۰

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 11:21 ق.ظ

رو سایت پزشکان بدون مرز زده نتایج تا ساعاتی دیگر اعلام میشود خدا کنه راست گفته باشند مردیم از استرس

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 10:43 ق.ظ

هیچکی با وزارتخونه تماس گرفته....لطفا دروغ نگید.


ممنون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 10:36 ق.ظ

تشریفات=جا کردن اون کسایی که جا موندن!

anahita سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 10:02 ق.ظ

rast migan emsal dore residenti az mordad shoroo mishe?

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 09:29 ق.ظ

شما از کجا این حرفارو میزنید؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 08:49 ق.ظ

با سلام خدمت خانمها و آقایان محترم

نتایج آماده هست فقط باید یک سری تشریفات اداری انجام شود٬به محض رسیدن نتایج به دست ما روی سایت بارگذاری خواهیم کرد
با
آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان

صحرا سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 08:29 ق.ظ

کسی خبر جدید نداره؟شایعه ساز که زیاده.

سها سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 03:06 ق.ظ

ولی در مقایسه با جدولی که رویا پارسال از رتبه های کل ونمره ها اعلام کرد و جدولی که امسال وزارتخونه منتشر کرده به نظر میرسه رتبه کل (افرادی که سهمیه آزاد داشتن) در ردیف آخر جدول منظور شده!

پاسخ به سها سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 02:48 ق.ظ

هخه این چه سوالیه که در این اوضاع مپرسی؟واضحا بالای ستون اخر نوشته اخرین رتبه پذرفته شده در سهمیه ازاد.

سها سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 02:31 ق.ظ

رتبه ای که در جدول آخرین رتبه های قبولی هر رشته در دوره ۳۵ زدن,رتبه کل هست یا رتبه در سهمیه آزاذ؟؟؟مثلا وقتی میگن آخرین رتبه پاتولوژی تهران579 بوده,منظور رتبه کل هست یا رتبه در سهمیه آزاد؟ ممنون میشم اگه کسی راهنمایی کنه.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 02:22 ق.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 02:03 ق.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 02:03 ق.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 02:01 ق.ظ

بچه ها تازه چه خبر؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 01:23 ق.ظ

نصفه شبی این دروغ ها را از کجا میارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 12:53 ق.ظ

چی میگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 12:48 ق.ظ

اخرین خبر:

احتمال لغوامتحان وبرگزاری امتحان مجدد دراوایل خردادماه
خیلی زیاده.
میگن یه باند مافیایی سوال فروشی و رتبه فروشی لو رفته

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 12:33 ق.ظ

نه بابا نمیاد.اصلا معلوم نیست کی میاد .هر کی هر جی بگه دروغه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 12:26 ق.ظ

بابا مردیم نتایج امشب میاد یا نه؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 12:22 ق.ظ

مهمترین خبر :

چقدر دروغگو زیاد شده . چقدر لاف زیاد شده . البته آدمای بی ادب هم زیاد شده .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 12:15 ق.ظ

همکار عریر معلوم نیست

ناشناس سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام....یکی به من جواب بده نتایج کی میاد مردم از بس به مانیتور زل زدم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 12:09 ق.ظ

کوروش اسوده بخواب که ما هم خوابیم...

iek pezeshk سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 12:01 ق.ظ

hame khaban???????

iek pezeshk دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 11:30 ب.ظ

to chetor hagheto migiri? be ma ham yad bede

[ بدون نام ] دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 11:18 ب.ظ

خاک تو سر تون کنند ای دکترهای گشاد بدبخت بی عرضه حالا به خودم افتخار می کنم که دکتر نشدم شما اگه دماغتونو بگیرن جون از کونتون در میره .حالا شما چطو رچقتونو میگیرید
بی عرضه ها(ها ها ها ها)

[ بدون نام ] دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 10:12 ب.ظ

واقعا که ...................

به منتظر دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 08:23 ب.ظ

متاسفانه من فکر میکردم اولویت اهمیت نداره و همه دانشگاهها رو انتخاب کردم.
ولی فکر میکنم نوروی شهرستانهای درجه دو رو بشه آورد.

[ بدون نام ] دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 06:13 ب.ظ

آب

منتظر دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 05:52 ب.ظ

سلام همکار محترم حدود 400 منم 398 و همین انتخابهارو داشتم با کجا و چی شروع کردی یعنی اولین انتخابت چی بود؟ فکر می کنی با این نمره به نورو امیدی هست یا نه ؟
موفق باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 05:47 ب.ظ

منظورشون آخر فروردین ساله دیگه بوده نکنه تا فروردین ساله دیگه می خواهید بشینین به هم فحش بدین

[ بدون نام ] دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 05:01 ب.ظ

فکر میکنید کار کیه؟
همون ۳۸۹ ؟
منم همین فکرو میکنم

[ بدون نام ] دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 04:39 ب.ظ

ننشو میبینه میگه....اومد. یعنی ننت اینقد باحاله؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 04:36 ب.ظ

اینا همش کار اون بدبخت روانی آشغاله بیمقداره.یکی آتیش نشانی خبر کنه این مرتیکه رو خاموش کنه داره میمیره بدبخت.

[ بدون نام ] دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 04:15 ب.ظ

بالاخره اومد.
باور کنید اومد.
آبم اومد............

[ بدون نام ] دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 03:48 ب.ظ

بچه ها چرا دروغ میگین؟؟؟؟حداقل لینک نتایج را بگذارید...

همه میگن 4 شنبه میاد...وزارتخونه هم از صبح جواب نمیده...

تو را خدا راست بگین...

[ بدون نام ] دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 03:47 ب.ظ

بچه ها چرا دروغ میگین؟؟؟؟حداقل لینک نتایج را بگذارید...

همه میگن 4 شنبه میاد...وزارتخونه هم از صبح جواب نمیده...

تو را خدا راست بگین...

آزادی ایران دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 03:11 ب.ظ

هستم اگر می روم ؛
گر نروم نیستم.............


ما هستیم......
ما هستیم......
ما هستیم......
ما هستیم.........
/

[ بدون نام ] دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 03:09 ب.ظ

ما هستیم......
ما هستیم......
ما هستیم......
ما هستیم.........

[ بدون نام ] دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 02:59 ب.ظ

یه آشنا یعنی یکی از اقوام که تو وزارتخونه کار میکنه.که البته اونم از دوستانش در سنجش پرسیده. حالا راست یا مثل همیشه دروغ,نمیدونم.

[ بدون نام ] دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 02:27 ب.ظ

واقعا راست میگی؟ یهاشنا یعنی چی؟

[ بدون نام ] دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 01:27 ب.ظ

یه آشنا تو وزارتخونه گفت:نتایج چهارشنبه رو سایته.

[ بدون نام ] دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 12:51 ب.ظ

من اصلا انتخاب رشته نکردم

جواب سارا دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 11:46 ق.ظ

سندرم رای
عفونت ادنوویروسی
تیفوئید
یو تی ای
مسمومیت غذایی یا دارویی

[ بدون نام ] دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 11:40 ق.ظ

khidet chekar kardi?

[ بدون نام ] دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 11:06 ق.ظ

هیچی نمیاری بشین بخون

zohre دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 11:02 ق.ظ

man ke daram degh mikonam be nazareton ba 360 sahmie khanom chi miaram?

sk دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 09:57 ق.ظ

alan porsedam goftan dare baz benee meshe va felan elam nemeshe

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد