خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

تمدید ثبت‌نام آزمون پذیرش دستیار دوره 36

اطلاعیه مهم دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی در خصوص تمدید ثبت‌نام آزمون پذیرش دستیار دوره 36

نظر به درخواست مکرر جمعی از داوطلبان محترم شرکت در سی وششمین دوره آزمون پذیرش دستیار که موفق به ثبت نام آزمون در موعد مقرر قانونی و نوبت تمدید شده نشدهاند و با عنایت به مجوز کمیسیون هفت نفره منتخب شورای آموزش پزشکی و تخصصی مراتب زیر به استحضار میرسد:

1 – به منظور مساعدت به کلیه داوطلبین محترم که به هر علت موفق به ثبت نام نشدهاند برای آخرین بار مهلت ثبت نام آزمون از ساعت 9 بامداد روز یکشنبه 8/10/1387 لغایت ساعت 23 روز پنج شنبه 12/10/1387 تمدید میگردد.

2 – به منظور مساعدت به کلیه داوطلبین محترم که موفق به ثبت نام شدهاند ولی در مهلتهای مقرر و تمدید شده موفق به ارسال مدارک نشده اند؛ می رساند از ساعت 9 بامداد روز یکشنبه 8/10/1387 لغایت ساعت 23 روز پنج شنبه 12/10/1387 مهلت خواهند داشت تا مطابق راهنمای ارسال مدارک نسبت به ارسال مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

3 – ثبت نام منحصراً بصورت اینترنتی و از طریق آدرس های زیر امکانپذیر خواهد بود. امکان ثبت نام و ارسال مدارک مورد نیاز از سایر مبادی بهیچ وجه امکانپذیر نمی باشد.

http://dme.hbi.ir/cgme

 

http://dme.hbi.ir/sanjesh

 

http://sanjesh.mohme.gov.ir

4 – راهنمای ثبت نام و ارسال مدارک از طریق سایت‌های فوق‌الذکر قابل دسترسی است.

5 – تذکر مهم: داوطلبانیکه قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند چنانچه در این مهلت نیز نسبت به ثبت­نام مجدد اقدام نمایند. از شرکت در آزمون دوره سی‌وششم محروم خواهند شد.

روابط عمومی

دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 6 دی 1387 ساعت 08:48 ب.ظ

اسماعیل جمعه 6 دی 1387 ساعت 08:47 ب.ظ

متاسفم که می بینم وزارتی که به منظم بودن در امتحانات به خود می نازید هم اکنون مانند تبلیغات قرعه کشی بانکها مهلت ثبت نام را تمدید می کند . خدا به ما رحم کند . ببینیم برای امتحان و نتایج ان چه گلی به سر شرکت کنندگان و صد البته نور چشمی های خودشان خواهند زد .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد