خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

مهلت ثبت نام آزمون دستیاری تمدید نمی شود/ امکان ویرایش اطلاعات

وزارت بهداشت اعلام کرد:
مهلت ثبت نام آزمون دستیاری تمدید نمی شود/ امکان ویرایش اطلاعات از فردا
داوطلبان متقاضی ثبت نام در سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی تا روز چهارشنبه 6 آذر فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند و بر اساس اعلام وزارت بهداشت زمان ثبت نام به هیچ وجه تمدید نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیه داوطلبان ثبت نام کننده می توانند اطلاعات خود را از روز دوشنبه 4 آذر تا روز چهارشنبه 6 آذر با واردکردن کد رهگیری مشاهده کرده و در صورت نیاز به ویرایش آن اقدام کنند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تاکید کرده است هیچگونه تغییری خارج از زمان ذکر شده برای داوطلبان آزمون دستیاری امکان پذیر نیست.

داوطلبان می توانند برای رفع مشکلات و سوالات خود با توجه به موضوع با دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی و مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تماس بگیرند.

به گزارش مهر، آزمون سی و ششمین دوره پذیرش دستیار نیز روز اول اسفند ماه برگزار خواهد شد.

ثبت نام 10 هزار نفر در آزمون دستیاری/ پایان مهلت ثبت نام در 6 آذر
بیش از 10 هزار نفر تاکنون در سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های پزشکی بالینی ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های پزشکی بالینی از 5 آبان آغاز شده و تا 6 آذر ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های پزشکی بالینی روز اول اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کلیه متقاضیان شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی می توانند در زمان اعلام شده با مراجعه به سایتهای اینترنتی http://sanjesh.mohme.gov.ir و www.cgme.hbi.ir و http://dme.hbi.ir و http://dme.mohme.gov.ir در آزمون ثبت نام کنند.

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی انجام می گیرد و متقاضیان می توانند با در نظر گرفتن دستورالعمل آزمون دستیاری دوره سی و ششم که بر روی سایت های اعلام شده قرار می گیرد، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 18 آذر 1387 ساعت 01:03 ب.ظ http://mednews.blogfa.com

ئخاشئشی شنبه 16 آذر 1387 ساعت 04:55 ب.ظ

salam duste aziz
emsal bar khalafe 15 sale gozashte tarikhe sabte name dastyari taghir karde
va tedade ziadi az hamkaran az sabte name baz mandand ke az hafteie pish
be vezarat moraje e mikonan
lotfan baraie yek dast shodan dustan va tavajohe masulan matlab bezanid

ba tashakor

سلام به همه همکاران و دوستان عزیز.از مطالب جالب وبلاگ شما لذت بردم.من مدتهای مدیدی است که لینک وبلاگتان را در وبلاگ خودم گذاشتم.انتظار داشتم که شما هم مقابله به مثل نموده و تلافی نمایید.برای یاد اوری موضوع مسدع شدم.پیروز باشید و در مطالب بعدی مطالبی دارم که به عرض خواهم رساند

عدالتخواه پنج‌شنبه 7 آذر 1387 ساعت 12:37 ق.ظ http://www.khizesh78.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی دارید من هم یه وبلاگ دارم اگه مایل بودید یه سر به وبلاگم بزنید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد