خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

ارائه رتبه و فرم انتخاب رشته آزمون دستیاری به صورت اینترنتی

ارائه رتبه و فرم انتخاب رشته آزمون دستیاری به صورت اینترنتی

 

 

رتبه داوطلبان سی و پنجمین دوره پذیرش دستیار تخصصی پزشکی تا پایان فروردین ماه در قالب کارنامه همزمان با فرم انتخاب رشته به داوطلبان ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رتبه داوطلبان شرکت کننده در این دوره از آزمون دستیاری تخصصی پزشکی به کمک کد رهگیری که در زمان ثبت نام در اختیار داوطلب قرار گرفته است بر روی سایت ثبت نام قابل دسترسی خواهد بود.

 

این اطلاعات در پایان فروردین ماه بر روی سایت ثبت نام آزمون دستیاری قرار می گیرد و 4 روز برای انتخاب رشته داوطلبان مهلت زمانی تعیین شده است.

 

بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، فرم انتخاب رشته داوطلبان آزمون دستیاری بالینی برای نخستین بار به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد و بر این اساس، رتبه داوطلبان و نحوه انتخاب رشته به گونه ای اعلام می شود که هر داوطلب منحصراً با استفاده از کد رهگیری خود می تواند نسبت به اطلاع از رتبه و انتخاب رشته خود اقدام کند و نمی تواند از رتبه دیگران مطلع شود.

 

 

پی نوشت گل پسر: اینهمه پنهانکاری چرا؟

 

نظرات 13 + ارسال نظر
دکتر گمشده سه‌شنبه 27 فروردین 1387 ساعت 11:03 ب.ظ http://drdarya74.blogsky.com

سلام
با اجازه لینکتون کردم!

[ بدون نام ] دوشنبه 26 فروردین 1387 ساعت 06:34 ب.ظ

وحشت دبیر خانه از اعتراضات پزشکان بعد از اعلام نتایج

نتایج پنجشنبه اعلام خواهد شد تا روز تعطیل پزشکان فرصت اعتراض نداشته باشد و تب شان فرونشیند

امید دوشنبه 26 فروردین 1387 ساعت 05:33 ب.ظ

رتبه ها ساعت ۶ امروز اعلام میشه از سایته وزارتخانه

[ بدون نام ] دوشنبه 26 فروردین 1387 ساعت 03:46 ب.ظ

کارنامه ها را روز پنجشنبه در سایت دبیرخانه می توانید ببینید

[ بدون نام ] دوشنبه 26 فروردین 1387 ساعت 12:51 ب.ظ

گروه آزمون وسنجش : به گزارش خبرنگار آفرینش شرایط عمومی لازم پذیرش دستیار دررشته های تخصصی بالینی ، تایید صلاحیت عمومی طبق ضوابط شورایعالی انقلاب فرهنگی.
داشتن مدرک یا گواهینامه فارغ التحصیلی در رشته دکترای پزشکی (.D.M) از دانشگاهها و مراکز مورد تایید وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و همچنین داشتن برگ پایان خدمت نظام وظیفه یا معافی جهت آقایان می باشد .
تبصره: کلمه معافی به مفهوم معافیت دایم آن می باشد و داوطلبین دارای معافیت موقت پزشکی و یا کفالت با مسوولیت خود داوطلبین ، می توانند در آزمون پذیرش دستیار شرکت نمایند. بدیهی است در صورت فراخواندن آنان به انجام خدمت نظام وظیفه ، این وزارت هیچگونه تعهدی جهت ترخیص آنان به عهده نخواهد گرفت.
بنا براین گزارش ، هر داوطلب می تواند حداکثر تا سن مجاز ورود به دوره دستیاری (40 سال تمام ، تا پایان شهریورماه سال تحصیلی مربوطه ) بدون محدودیت دفعات ، درآزمون ورودی دستیاری شرکت نماید.
کسانی که در سال های قبل به دلیل گزینش در بررسی صلاحیت عمومی مجاز به شروع و یا ادامه دوره شناخته نشده اند در صورت تایید آنها بعد از 40 سالگی، فقط برای یک بار می توانند در آزمون پذیرش دستیار شرکت نمایند.
نداشتن نقص عضو موثر حرفه ای بر حسب رشته. دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی موظف است با همکاری مراکز آموزش پزشکی نقص عضو موثر حرفه ای را بر اساس رشته های مختلف تنظیم و جهت اجرا به مراکز آموزشی ابلاغ نماید.عدم اشتغال به تحصیل در یکی از رشته های تخصصی پزشکی ، .D.Phو یا نداشتن مدرک تخصصی پزشکی. پذیرش اتباع غیرایرانی طبق آیین نامه پذیرش اتباع غیرایرانی در دوره های تخصصی، فوق تخصصی و فلوشیپ انجام می پذیرد.

شرایط اختصاصی :
پذیرش در ظرفیت های یک نفره :
به گزارش آفرینش ، در رشته هایی که ظرفیت پذیرش دستیار یک نفر می باشد، بدون در نظر گرفتن سهمیه و جنس داوطلبان و با رعایت سایر مقررات پذیرش انجام می شود.
وفارغ التحصیلان رشته پزشکی بیهوشی که از موقعیت فراهم شده برای شروع دوره دستیاری استفاده ننموده اند، مجازهستند با رعایت مقررات (دستورالعمل دوره مربوطه ) درآزمون پذیرش دستیار صرفا در رشته بیهوشی ثبت نام کنند و در صورت قبولی ادامه تحصیل دهند.

برگزاری آزمون پذیرش دستیار:
آزمون پذیرش دستیار هر سال یک بار در بهمن یا اسفندماه برگزار می شود.
دستورالعمل آزمون پذیرش دستیار دوره های تخصصی بالینی پزشکی هر دوره که مبتنی بر مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی تهیه و توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ می شود، به منزله مصوبه شورای آموزش پزشکی و تخصصی می باشد و لازم الاجرا است.

روند کنکوری پذیرش دستیار:
گروه آزمون وسنجش : آزمون پذیرش دستیار در روندی مشابه کنکور سراسری یکبار در سال در دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می شود.
لازم است داوطلبان در فرم ثبت نام اولیه حداکثر پنج رشته مورد علاقه خود را بدون در نظر گرفتن اولویت انتخاب ، ذکرنموده که انتخاب رشته نهایی نیز صرفا از میان همین پنج رشته صورت می گیرد. اعلام نتیجه اولیه به صورت کارنامه ای در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که ضمن اعلام نمره و رتبه کلی داوطلب (در میان تمام شرکت کنندگان )، رتبه داوطلب در سهمیه مربوطه و رشته های انتخابی او را نیز شامل می شود تا بتواند در انتخاب رشته نهایی داوطلب کمک نماید.
داوطلبان مجازند با توجه به کارنامه و تنها در رشته های اعلام شده در برگ اولیه ثبت نام ، حداکثر تا بیست رشته محل مختلف را در دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور، انتخاب نمایند.
تبصره : صدور کارنامه و اجازه انتخاب رشته- محل صرفا برای داوطلبانی که بیشتر از%25 حداکثر نمره آزمون پذیرش دستیار (150 از 600) را کسب نموده اند مجاز می باشد.
همچنین سوالات آزمون به صورت چند گزینه ای بوده و دارای نمره منفی نیز می باشد.

حق ثبت نام شرکت در آزمون :
مبلغ ثبت نام جهت شرکت در آزمون پذیرش دستیار 100/000 ریال می باشد.
الزام به ارایه مدارک ثبت نام و مسوولیت صحت مدارک ارایه شده :
داوطلبان ورود به دوره دستیاری ملزم به ارایه مدارک مربوط در زمان ثبت نام (طبق دستورالعمل هر دوره )، می باشند. چنانچه در هر مرحله ای از دوره معلوم شود داوطلب واجد شرایط نبوده و یا صحت مدارک ارایه شده مورد تایید واقع نشود حق ادامه دوره از دستیار سلب شده و حکم آموزشی وی لغو می گردد و به مدت دو دوره از شرکت در آزمون ورودی دستیاری محروم می شود.

شرایط شروع دوره :
از پذیرفته شدگان آزمون ورودی دستیاری به استثنای مشمولین سهمیه مناطق محروم ، توسط دانشگاهها تعهد عام اخذ خواهد شد. تعیین محل خدمت دستیاران پس از فارغ التحصیلی به عهده وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می باشد
پذیرفته شدگانی که با ماموریت آموزشی از وزارتخانه ها، نهادها و سازمان ها (به استثنای دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی وابسته به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ) برای ادامه تحصیل به رشته های تخصصی و فوق تخصصی وارد می شوند، ملزم به سپردن تعهد محضری به محل استخدام خود هستند. فرد یا سازمان مربوطه موظف به پرداخت شهریه و کلیه هزینه های تحصیلی برابر ضوابط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می باشد.
تبصره : پرداخت شهریه و کلیه هزینههای تحصیلی پذیرفته شدگانی که با ماموریت آموزشی از وزارتخانهها، نهادها و سازمانهای دولتی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (به استثنا» دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی ) برای ادامه تحصیل به رشتههای تخصصی و فوق تخصصی وارد میشوند، به روابط فی مابین دانشگاه محل تحصیل و سازمان محل استخدام داوطلب محول تا در روابط فی ما بین مورد توافق قرار گیرد.پذیرفته شدگان قطعی دستیاری موظفند از اول لغایت15 شهریورماه سال مربوطه ، به دانشگاههای ذیربط مراجعه و طبق ضوابط و مقررات نسبت به ثبت نام ، سپردن تعهد محضری و ارایه مدارک لازمی که از سوی دانشگاهها تعیین خواهد شد، اقدام نمایند.ثبت نام قطعی داوطلبینی که تا پایان شهریورماه فارغ التحصیل می شوند و یا خدمات قانونی و نظام وظیفه را به پایان می رسانند، در پایان شهریور ماه صورت می گیرد. در هر صورت مراجعه پذیرفته شدگان جهت اعلام وضعیت در تاریخ فوق الذکر (اول تا 15 شهریور) الزامی است. ارزش قبولی علمی در آزمون پذیرش دستیاری برای رشته های تخصصی ، حداکثر تا 15 شهریورماه سال مربوطه خواهد بود.چنانچه پذیرفته شدگان تا 15 شهریورماه به هر دلیل جهت ثبت نام به دانشگاه مراجعه ننمایند، منصرف قطعی تلقی شده ، اسامی افراد جایگزین حداکثر تا تاریخ10 آبان ماه از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی اعلام خواهد شد.

[ بدون نام ] دوشنبه 26 فروردین 1387 ساعت 12:21 ب.ظ

وزیر رفاه هشدار داد: افزایش 1000 درصدی تعرفه های جراحی بخش خصوصی
وزیر رفاه هشدار داد: افزایش 1000 درصدی تعرفه های جراحی بخش خصوصی
طرح لغو حق تعرفه گذاری نظام پزشکی در مجلس


اظهارات وزیر بهداشت در مورد تعرفه گذاری : سازمان نظام پزشکی متخلف است

[ بدون نام ] دوشنبه 26 فروردین 1387 ساعت 12:20 ب.ظ

طرح 2 فوریتی سلب اختیاراز نظام پزشکی در تعیین تعرفه ها

[ بدون نام ] دوشنبه 26 فروردین 1387 ساعت 12:18 ب.ظ

آفرینش:
زمان ونحوه انتخاب رشته آزمون دستیاری اعلام شد

[ بدون نام ] دوشنبه 26 فروردین 1387 ساعت 12:16 ب.ظ

هشدار وزیر بهداشت به سازمان نظام پزشکی ، تعرفه ها اصلاح نشود مصوبه را باطل می کنیم

[ بدون نام ] یکشنبه 25 فروردین 1387 ساعت 11:54 ق.ظ

کی قباد طاهر نژاد رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: با توجه به اینکه رتبه های داوطلبان شرکت کننده در آزمون دستیاری در هفته آینده از طریق وزارتخانه اطلاع رسانی خواهد شد، جعلی بودن این جدول مشخص خواهد شد.



وی اضافه کرد: اعلام رتبه بدون اعمال سهمیه (سهمیه های زنان، نخبگان، مناطق محروم، آزاد، رزمندگان و...) هیچ گونه ارزش محاسباتی ندارد بنابراین رتبه های اعلام شده از سوی سایت مزبور بی پایه و اساس و ساختگی است.



طاهر نژاد اظهار داشت: داوطلبان به هیچ عنوان به رتبه های اعلام شده از سوی این سایت توجه نکنند زیرا این رتبه ها مرجع انتخاب رشته نیست.



به گزارش مهر، در روزهای اخیر یکی از سایت های غیر رسمی اقدام به انتشار جدولی از رتبه های داوطلبان آزمون دستیاری برگزار شده در اسفند ماه سال 1386 کرده است که تعجب بسیاری از شرکت کنندگان در این آزمون را برانگیخت.



این خبر صبح امروز در خبرگزاری مهر منتشر شد و پس از آن جلسه ای در وزارت بهداشت برای بررسی یا برخورد با عوامل انتشار آن برگزار شد..


[ بدون نام ] یکشنبه 25 فروردین 1387 ساعت 11:49 ق.ظ

111
شنبه 24 فروردین ماه سال 1387 ساعت 17:07
اگر هر رتبه ای غیر از رتبه کل که توی سایت pezeshkan.ir
هست اعلام شد شک نکنید تقلب شده
رویا رتبه من رو با کد ملی و شماره شناسنامه برام فرستاد امکان نداره اشتباه باشه
/
جوجه انترن
شنبه 24 فروردین ماه سال 1387 ساعت 18:41
منم اطمینان دارم می خوان رتبه به نور چشمی ها بفروشن که نه تقدیم کنن
/
حکیم
شنبه 24 فروردین ماه سال 1387 ساعت 22:44
اون وقته که باید اعتراض کرد !
/

[ بدون نام ] یکشنبه 25 فروردین 1387 ساعت 11:48 ق.ظ

واکنش به انتشار رتبه ها و نمرات در سایتها و وبلاگها


برخورد وزارت بهداشت با عوامل انتشار نتایج جعلی آزمون دستیاری

پس از انتشار خبر خبرگزاری مهر پیرامون انتشار نتایج آزمون دستیاری از سوی یک سایت، وزارت بهداشت با تشکیل جلسه ای اعلام کرد: با انتشار دهنده و تهیه کننده جدول جعلی رتبه های دستیاری برخورد و این افراد را به دلیل تشویش اذهان عمومی مورد تعقیب قضایی قرار می دهد.

ادامه مطلب ...

[ بدون نام ] یکشنبه 25 فروردین 1387 ساعت 11:48 ق.ظ

هامون
شنبه 24 فروردین ماه سال 1387 ساعت 15:44
من فکر کنم اطلاعات رویا درست بوده و اینها الن موندن که چطوری رتبه ها رو دستکاری کنن که گندش در نیاد
/
رویا
شنبه 24 فروردین ماه سال 1387 ساعت 15:45
خدا به داد من برسه
/ roya19ir@yahoo.com
هاف هافو
شنبه 24 فروردین ماه سال 1387 ساعت 15:46
بازم بوی گنده کاری وزراتخونه بلند شد
/
جوجه انترن
شنبه 24 فروردین ماه سال 1387 ساعت 15:53
بابا یه دفعه بیان همه مدیران رو بکنن رزیدنت خیال ما رو هم راحت کنن
/ ghkh@yahoo.com
دکتر ارنست
شنبه 24 فروردین ماه سال 1387 ساعت 15:54
باب رزیدنتی هم خبری نیست بیایین دپرس می شین یه مشت اتند سهمیه ایی بهت زور میگن
/ ernest@gmail.com
111
شنبه 24 فروردین ماه سال 1387 ساعت 17:06
اگر هر رتبه ای غیر از رتبه کل که توی سایت pezeshkan.ir
هست اعلام شد شک نکنید تقلب شده
رویا رتبه من رو با کد ملی و شماره شناسنامه برام فرستاد امکان نداره اشتباه باشه

/
رضا س
شنبه 24 فروردین ماه سال 1387 ساعت 18:40
به نظر من رتبه های اعلام شده کاملا صحیح هستش و هر رتبه ای غیر از آن یعنی تقلب !!!!!!
/
afshin
شنبه 24 فروردین ماه سال 1387 ساعت 18:59
ei khoda mordim az daste in melat
yeki rotbe mizane too sitesh yeki reshteha ro mizane yeki amare ghaboli ro midoone hame az ghabl modoonan ki ghaboole ki ghabool nist aslan chera ma mirim emtehan midim hamema sare karim ke mirim emtehan midim.
/ afshin_del@yahoo.com
حقیقت جو
شنبه 24 فروردین ماه سال 1387 ساعت 20:16
رویا مشخصات کامل من رو برام با ای میل فرستاد..حتی یک درصد شک ندارم حرفاش عین حقیقت بود...یعنی اگر رتبه دیگری به ما دادن باید به کجا پناه ببریم ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
/
ذره بین
شنبه 24 فروردین ماه سال 1387 ساعت 20:58
به نظر من که خیلی مسخره است یعنی ما این قدر احمق هستیم که باور کنیم وزارت بهداشت صرفا به خاطر *تشویش اذهان *داوطلبلان بخت برگشته ،عامل انتشار رتبه ها رو مورد تعقیب قضایی قرار میدهد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
/
شوکا
شنبه 24 فروردین ماه سال 1387 ساعت 21:24
رزیدنت بیهوشی ورودی ۸۶ کرمانشاه مایل به جابجایی با رزیدنت هم ورودی یکی از دانشگاههای تهران.در صورت تمایل shooka1355@yahoo.com
/ shooka1355@yahoo.com
تنها
شنبه 24 فروردین ماه سال 1387 ساعت 23:41
۲۸ تا۳۰فروردین ماه؛کنگره بین‌المللی اخلاق پزشکی ایران برگزار می‌شود:

http://dastyari.freeforums.org/87-t87.html
http://dastyari.freeforums.org / dastyari2007@gmail.com
تنها
یکشنبه 25 فروردین ماه سال 1387 ساعت 09:52
نظر سنجی اس ام اسی برای کلاسهای
آزمون دستیاری:

http://dastyari.freeforums.org/topic-t168.html

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد