خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

آزمون دستیاری تخصصی پزشکی برگزار شد

سی و پنجمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی امروز پنجشنبه دوم اسفند ماه به طور همزمان ساعت 9 صبح در 31 حوزه امتحانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، 16 هزار و 318 داوطلب در این آزمون شرکت کرده اند که از این میان 9 هزار و 941 نفر مرد و 6 هزار و 377 نفر زن هستند. 61 درصد داوطلبان شرکت کننده در این آزمون را مردان تشکیل می دهند.

ازمون در 31 حوزه امتحانی که 4 حوزه در تهران و 27 حوزه در شهرستانها بوده است برگزار شده است.

پذیرش در رشته های جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)، جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی (ارولوژی)، بیماریهای اعصاب (نورولوژی)، بیماریهای داخلی، بیماریهای عفونی و گرمسیری، بیماریهای قلب وعروق، بیماریهای کودکان، بیهوشی، پزشکی اجتماعی، پزشکی هسته ای، آسیب شناسی (پاتولوژی)، پوست، پزشکی فیزیکی وتوانبخشی، جراحی عمومی، جراحی مغزواعصاب، چشم پزشکی، پرتودرمانی (رادیوتراپی)، رادیولوژی، روانپزشکی، زنان و زایمان، گوش و گلو وبینی و جراحی سر و گردن، پزشکی قانونی، طب کار، طب اورژانس و پزشکی ورزشی صورت می گیرد.

تعداد سئوالات آزمون 200 سئوال تستی چهار گزینه ای است و برای هر سئوال باید تنها یک گزینه که در میان گزینه های ارائه شده بهترین پاسخ ممکن است انتخاب شود.

به هر سئوال با پاسخ صحیح 3 نمره مثبت و هر سئوال با پاسخ اشتباه یک نمره منفی تعلق می گیرد. به سئوالات بدون پاسخ نمره ای تعلق نمی گیرد. به هر سئوال که بیش از یک گزینه پاسخ داده شده باشد یک نمره منفی تعلق می گیرد. روش آزمون و نمره دهی براساس مقررات کلی آزمون ها است.

داوطلبان مجاز هستند پس از برگزاری آزمون حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه پنجم اسفندماه به صورت منحصراً اینترنتی به ارسال اعتراض به سئوالات آزمون اقدام کنند. دریافت و رسیدگی به اعتراضات پس از این تاریخ به هیچ عنوان انجام نمی گیرد.

نظرات 16 + ارسال نظر
سارا شنبه 4 اسفند 1386 ساعت 07:01 ق.ظ

من با کلید نو اندیشان ۳۶۸ شدم . الان حدود ۳۵۰. روان تهران که قبول نمیشم. روان شهرستان چی؟ البته کلید وزارتخونه اشتباه هم داره.

[ بدون نام ] شنبه 4 اسفند 1386 ساعت 01:18 ق.ظ

کی میتونه بگه نمرات چقدر با پارسال فرق داره؟

من جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام من ۲۷۰ شدم میدونم خیلی بده ولی با سهمیه خانمها هیچی میشم ؟

[ بدون نام ] جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 09:33 ب.ظ

پوست سهمیه خانمها ندارد

زهرا جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام.کسی میدونه با نمره ۴۰۵ وسهمیه خانمها میشه چشم پوست یا رادیو قبول شد وکجا؟

[ بدون نام ] جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 08:17 ب.ظ

روان تهران قبولی

[ بدون نام ] جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 07:55 ب.ظ

۴۳۶

تنها جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 07:09 ب.ظ http://dastyari.freeforums.org

کلید آزمون دستیاری توسط دبیرخانه تخصصی
اعلام شد:

http://dastyari.freeforums.org/viewtopic.php?p=322

تنها جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 07:08 ب.ظ http://dastyari.freeforums.org

کلید آزمون دستیاری توسط دبیرخانه تخصصی
اعلام شد:

http://dastyari.freeforums.org/viewtopic.php?p=322

سارا جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 06:57 ب.ظ

من خیلی خوب خونده بودم. مطمئن سر جلسه امتحانمو شروع کردم ولی الان میبینم نمرم ۳۶۸ میشه. من انتظاره ۴۵۰ به بالا داشتم. از همه تفریحاتم گذشتم ولی اخرش این شد. تو رو خدا یکی بگه با ۳۶۸ پاتوهای تهران قبول میشم یا حتی شهرستان. یا حداقل روان تهران قبول میشم. دونستن این برام حیاتیه. بیشتر از اینکه من ناراحت باشم پدرم ناراحته

یو هه هه هه جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 06:30 ب.ظ

پروپرانولول که می دیم که بابا!
جواب همون نیفدیپین است، شک نکن.
توی سندرم کرونری حاد کلسیم چنل بلاکر هیچ نقشی نداره.

[ بدون نام ] جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 06:25 ب.ظ

۱۰۰٪ قبولی

مریم جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 05:03 ب.ظ

من ۳۴۰ میشم به نظر شما داخلی قبول میشم با سهمیه خانمها

[ بدون نام ] جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 10:49 ق.ظ

۴۳۲

[ بدون نام ] جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 10:42 ق.ظ

من ۳۰۰

[ بدون نام ] جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 10:42 ق.ظ

پاسخنامه ها با چند اشتباه در سایتهای شریف و نو اندیشان وجود دارد
به اون سایتها سر بزنید

سوال فارماکولوژی جواب انژین صدری پروپرانولول است
که متاسفانه من هم مثل همین اموزشگاهها نیفدیپین زدم به اشتباه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد