خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

وزارت بهداشت جزئیات تخلفات آزمون دستیاری 82 را اعلام کرد

 

 

 

 رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به محکومیتهای متخلفان آزمون دستیاری سال 82، حکم قضایی، از دست دادن پایگاههای اجتماعی، محرومیت از ادامه تحصیل و شرکت در آزمونهای سالهای بعد را تنها نمونه ای از تنبیهاتی برشمرد که متخلفان با آن مواجه شده اند.

کی قباد طاهرنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص قرائت گزارش هیئت تحقیق و تفحص از تخلفات آزمون دستیاری سال 82 و پیگیری آن در وزارت بهداشت کنونی گفت: پس از محرز شدن تخلفات آزمون دستیاری سال 82، دو نفر به طور قطعی از درون وزارت بهداشت وقت شناسایی شدند که در امر خروج سئوالات، فروش آن و شناسایی خریداران سئوالات آزمون نقش داشتند.

وی یاد آور شد: این افراد توانستند در آن زمان با خروج سئوالات از وزارت بهداشت و فروش آن به برخی از داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی سال 82، زمینه یک تخلف را در آستانه برگزاری آن آزمون ایجاد کنند.

طاهر نژاد اظهار داشت: خوشبختانه با شناسایی این دو نفر و گروه متخلفی که از سئوالات خریداری شده در آزمون استفاده کرده و پذیرفته شده بودند و انجام تنبیهات مختلف این افراد بخش عمده ای، از روند پیگیری این پرونده طی شد.

وی یاد آور شد: افراد متخلف از سوی قوه قضائیه به وزارت بهداشت معرفی شدند و هم اکنون نیز دوران محکومیت خود را می گذرانند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به محکومیت ها و تنبهیات این گروه از متخلفان خاطرنشان کرد: حکم قضایی، از هم پاشیدن خانواده های این افراد و از دست دادن پایگاههای سازمانی و استخدامی خود و همچنین محرومیت از ادامه تحصیل و شرکت در آزمون های سالهای بعد برای پذیرفته شدگانی که از طریق خریداری سئوال در این آزمون پذیرفته شده اند از نمونه های این تنبیهات است.

وی یادآور شد: در حال حاضر خوشبختانه اعتماد عمومی به مجموعه برگزاری آزمون در درون وزارت بهداشت بازگشته است و فضای عمومی دانشجویان بر این نکته تأکید دارند که متخلفان با تنبهیات سختی مواجه می شوند.

طاهرنژاد با اشاره به احکام پرونده متهمان لو رفتن سئوالات آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در سال 82 گفت: محرومیت از شرکت مجدد در آزمون نیز برای این افراد تا سه سال اعلام شده است.

وی بر ضرورت برخورد جدی با متخلف در هر نوع خود تأکید کرد و گفت: افراد متخلف حق فرد دیگری را که زحمت بیشتری کشیده غصب کرده اند به همین دلیل به طور جدی با آنها برخورد شده است.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: از زمان تشکیل هیئت بدوی و پیگیری تخلفات آزمونها، سلامت آزمون هایی که در وزارت بهداشت برگزار می شود، به مرحله مطلوب نزدیک شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 22 دی 1386 ساعت 10:24 ب.ظ


سلام دوستان خسته نباشید
ما برو بچه های قائمشهر-ساری ـبهشهر و کل استانهای مازندران گلستان و گیلان که از نظر روحی و جسمی خیلی خسته ایم حدود ۱۰ ـ۱۲ روز که گاز وضعیتش خراب است و در این روزهای حساس و نزدیک امتحان سرما مجال درس خواندن به ما نمیدهد و با وضعیت ما حتی یک اتاق کوچک را هم به زور گرم میکنیم حسابی عقب افتاده ایم ای میشد به علت این وضعیت امتحان دستیاری ۳-۲ هفته ای به تعویق می افتاد تا حقی از ما ضائع نمی شد ------کاش می شد-

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد