خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

پس از تخلفات در آزمون دستیاری سال 1382 صورت می گیرد

 

تدابیر شدید برای جلوگیری از هرگونه تخلف در آزمون دستیاری / نصب دوربین مدار بسته در مخزن طراحی سئوال

 

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش ضریب اطمینان در طراحی سئوال و مخزن آزمون دستیاری گفت : طراحی فرم تقاضانامه و شماره صندلی عکس دار برای آزمون دستیاری، نصب دوربین مدار بسته در مخزن سئوالات، تعیین اکیپ های سه گانه برای ورود به مخزن از اقدامات وزارت بهداشت برای جلوگیری از هرگونه تخلف در آزمون دستیاری سال جاری است.

کی قباد طاهرنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر از طراحی فرم تقاضانامه و شماره صندلی عکس دار برای آزمون دستیاری سال جاری خبر داد و گفت: پیش از این برای جلوگیری از تقلب در امتحانات، در آزمون کارشناسی ارشد این کار انجام شده است و با توجه به تجربه موفقیت آمیز آن برای آزمون دستیاری سال جاری نیز اعمال می شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اضافه کرد : برای اینکه نوع تقلبی که افراد جای همدیگر امتحان می دهند به صفر برسد، فرم تقاضانامه به گونه ای تنظیم شده که به یکباره با عکس اسکن می شود.

وی یاد آور شد: در گذشته برای عملیات صدور کارت، عکس به کارت الصاق می شد و بر روی فرم شماره صندلی نیز تنها شماره درج می شد اما در روش جدید همزمان با اسکن فرم تقاضانامه با عکس، کارت ورود به جلسه رنگی عکسدار نیز صادر می شود

طاهرنژاد تأکید کرد: با استفاده از این شیوه امکان مخدوش کردن کارت وجود ندارد و عملیات دستی حذف می شود.

وی همچنین از تأمین اعتبار برای خرید دوربین های مداربسته جهت حفظ امنیت مخزن طراحی سئوال مرکز سنجش خبر داد و گفت: اعتبار لازم برای خرید دوربین های مدار بسته تأمین شده و گروه های مختلف طرح های خود را ارائه کرده اند و به زودی مراحل نصب آن در مخزن آغاز می شود.

طاهرنژاد گفت : بخش طراحی سئوال، مخزن و شرایط نگهداری سئوال در مخزن به گونه ای طراحی شده که اکیپ سه گانه شامل افرادی که از فیلترهای خاص حراست، مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت و دبیرخانه مربوطه عبور داده شده اند، می توانند وارد مخزن شوند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت افزود: با طراحی جدید اکیپ های بازدید کننده از روند طراحی و چاپ و تکثیر سئوالات، امکان رفت و آمد افراد به تنهایی وجود ندارد و بازدید حتماً باید به همراه گروه دیگری که امکان ورود دارد، انجام شود.

نظرات 33 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 09:05 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 2 دی 1385 ساعت 01:28 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 آذر 1385 ساعت 04:20 ب.ظ

جایگزینهای مرحله۲اعلام شد ٌ

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 آذر 1385 ساعت 02:14 ب.ظ

سرویس: آموزشی



رییس مرکز سنجش وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی زمان ثبت‌نام آزمون دوره‌های دستیاری تخصصی را دوم دی ماه اعلام کرد.

کی قباد طاهر نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: داوطلبان تا بیستم دی ماه مهلت دارند که با مراجعه به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دفترچه ثبت‌نام آزمون دستیاری 24 رشته تخصصی پزشکی را دریافت و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی زمان توزیع کارت ورود به جلسه را یکم و دوم اسفند ماه بیان کرد و افزود: آزمون دوره‌های دستیاری تخصصی علوم پزشکی سوم اسفند ماه برگزار می‌شود.

رییس مرکز سنجش وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: کلید اولیه سوالات دوره‌های دستیاری تخصصی نیز پنجم اسفند ماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر: 8509-16215










[ بدون نام ] چهارشنبه 29 آذر 1385 ساعت 12:20 ب.ظ

مگه مشکل دارین اگه نمی خواین نظر بدین چرا این کار را میکنین

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 آذر 1385 ساعت 12:18 ق.ظ

۰۰۰۰۰۰۰٫٫٫٫٫٬٬٬٬٬¤¤¤¤¤٪٪٪٪٪×××××،،،،،*****)))))+++++

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آذر 1385 ساعت 10:43 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آذر 1385 ساعت 07:15 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آذر 1385 ساعت 10:20 ق.ظ

عجب الاغی هستی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آذر 1385 ساعت 12:36 ق.ظ

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آذر 1385 ساعت 12:35 ق.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 27 آذر 1385 ساعت 11:16 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 27 آذر 1385 ساعت 09:12 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 27 آذر 1385 ساعت 04:50 ب.ظ

رییس سنجش وزارت بهداشت:
آزمون دستیار فوق تخصصی 26 بهمن برگزار می‌شود
داوطلبان تا 30 آذر برای ثبت‌نام مهلت دارند سرویس: آموزشی
1385/09/27
رییس سنجش وزارت بهداشت از برگزاری بیست و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی در 26 بهمن ماه خبر داد.
کی قباد طاهر نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری آزمون دستیار فوق تخصصی در دو مرحله کتبی و شفاهی اظهار کرد: آزمون کتبی در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 26 بهمن ماه و آزمون شفاهی در روزهای شنبه و یکشنبه 28 و 29 بهمن ماه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه زمان ثبت‌نام تا 30 آذر ماه ادامه دارد، گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و با توجه به رشته تخصصی پیش نیاز و ظرفیت‌های تعیین شده در یکی از 22 رشته‌ فوق تخصصی ثبت‌نام کنند.
طاهر نژاد با تاکید بر اینکه هر فرد واجد شرایط می‌تواند بدون محدودیت دفعات در آزمون شرکت کند خاطر نشان کرد: ثبت نام در بیش از یک دانشگاه مجاز نبوده و باعث حذف نام داوطلب از هر دو دانشگاه می‌شود.
وی در عین حال افزود: پس از ثبت نام و انتخاب رشته تغییر رشته به هیچ عنوان مجاز نیست.
رییس سنجش وزارت بهداشت زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون را روزهای سه شنبه و چهارشنبه 24 و 25 بهمن ماه اعلام کرد و افزود: کارت ورود به جلسه از ساعت 9 تا 17 در محلی که متعاقبا به دانشگاه‌های محل ثبت نام اعلام خواهد شد توزیع می‌شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: کلیه پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی موظفند پس از اعلام قبولی در آزمون تا زمان شروع به آموزش در محل خدمتی خود به انجام وظیفه محوله مشغول بوده و این گروه صرفا در هنگام شروع به آموزش با کسب مجوز از معاونت سلامت مجاز به ترخیص از خدمت می‌باشند.

[ بدون نام ] یکشنبه 26 آذر 1385 ساعت 05:19 ب.ظ

وزیر بهداشت خبر داد:
تربیت نیروی متخصص بومی برای بیمارستانهای مناطق محروم از سال آینده
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به توزیع نیروهای متخصص در سال گذشته گفت: غیر از کسانی که جزو استعدادهای برتر در دانش آموختگان محسوب می‌شوند مابقی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر کامران باقری لنکرانی در حاشیه هم‌اندیشی سیاستگذاران سلامت و عدالت، استفاده از سیاست تشویقی به جای زور و اجبار و تامین مسکن متخصصان در شهرهایی با جمعیت زیر 100 هزار نفر از دیگر اقدامات وزارت بهداشت جهت جذب نیروی متخصص در مناطق محروم عنوان کرد.
وزیر بهداشت با بیان اینکه پرداخت تشویقی پزشکان مناطق محروم حتی در صورت عدم درآمدزایی مناسب مراکز درمانی صورت می‌گیرد، ادامه داد: اگرچه وجود متخصص جراحی در برخی مراکز به صرفه نیست اما به لحاظ فاصله شهر با مراکز درمانی بعدی حضور آن الزامی است.

لنکرانی در خاتمه تربیت نیروی متخصص بومی برای بیمارستانهای مناطق محروم از سال آینده خبر داد و یادآور شد: در این شیوه کسب حداقلهای آموزشی ملاک پذیرش قرار می‌گیرد.

[ بدون نام ] شنبه 25 آذر 1385 ساعت 07:19 ب.ظ

دوباره یک سری پزشکان تنبل خیالات ورشون داشته که شاید بشه امتحان رو عقب انداخت!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 25 آذر 1385 ساعت 02:30 ب.ظ

نه نه

[ بدون نام ] شنبه 25 آذر 1385 ساعت 12:41 ق.ظ

میگن شبکه خبر زیرنویس کرده امتحان عقب افتاده . ایا کسی دیده؟؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 24 آذر 1385 ساعت 04:10 ب.ظ

در گفتگوی مهر با دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی :
زمان انتشار دفترچه آزمون دستیاری سال جاری اعلام شد
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی اوایل دی ماه سال جاری را زمان انتشار دفترچه سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی اعلام کرد.
دکتر بهرام عین اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این خبر افزود: دفترچه سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در تاریخ اعلام شده به دانشگاه های تربیت کننده دستیار تخصصی فرستاده می شود و داوطلبان می توانند آن را از واحد آموزش این دانشگاه ها تهیه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی تأکید کرد: آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال جاری بدون هیچ گونه تغییری در 3 اسفند ماه امسال برگزار می شود.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 آذر 1385 ساعت 11:26 ب.ظ

نمیدوونم چرا بعضی ها دوست دارن شایعه کنند و دروغ بگند.
شمایی که اینکارو میکنی چه لذتی میبری از این کار؟؟!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 آذر 1385 ساعت 11:03 ب.ظ

محض رضای خدا یک نفر با سند و مدرک بگه امتحان عقب افتاده یا نه ؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 آذر 1385 ساعت 10:30 ب.ظ

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 آذر 1385 ساعت 08:10 ب.ظ

امتحان ۱۳اردیبهشت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 آذر 1385 ساعت 01:26 ب.ظ

دروغ نگو دیوس

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 آذر 1385 ساعت 12:38 ب.ظ

امتحان ۱۳اردیبهشت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 آذر 1385 ساعت 10:57 ق.ظ

طاهر نژاد گلابی زمان ثبت نام دستیاری رو بگو

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 آذر 1385 ساعت 09:41 ق.ظ

در پاسخ به این آقای شهریاری باید بگویم من یکسال از عمرم را در آن روستاهای دور افتاده گذراندم بطوریکه حتی فوق دیپلمه های اموزش و پرورش به زور و با کلی منت برای تدریس به ان روستا میامدند و تازه حقوقشان نزدیک به 2 برابر من پزشک بود و کشیک هم نمیدادند و سر ظهر هم پیش زن و بچه شان بر میگشتند ولی من احمق! و همه پزشکانی که که مثل من بودند به زور و با کمترین حقوق در ان روستاها ماندیم و تحقیر شدیم و سوختیم و افسرده شدیم. شما بهتر است برای این روستاها از هند پزشک بیاورید آن وقت باید ماهی 5-8 هزار دلار به انها بدهید ولی به ایرانیها 300 دلار میدهید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 آذر 1385 ساعت 07:59 ق.ظ

سهمیه برای سبیل کلفتهای بدبخت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: چنانچه تمایل پسران برای تحصیل دانشگاهی بویژه در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی افزایش نیابد در آینده برای اداره بهداشت و درمان و مسائل مربوط به آن دچار چالش خواهیم شد.

حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان این‌که باید انگیزه آموزش و تحصیل دانشگاهی را برای پسران بوجود آوریم، اظهار کرد: متاسفانه در مناطق محروم و مناطق روستایی با کمبود پزشک روبرو هستیم، چرا که علی‌رغم آن‌که ورودی دختران در رشته‌های پزشکی افزایش یافته، آنان حاضر نمی‌شوند برای ارایه خدمت به هر منطقه‌ای بروند.

نماینده زاهدان تصریح کرد: امسال هم بیش از 60 درصد دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی را دختران تشکیل داده‌اند و روز به روز هم تعداد فارغ التحصیلان زن در رشته‌های پزشکی افزایش می‌یابد، این در حالیست که هم اکنون در روستاها برای اجرای طرح پزشک خانواده و پزشک روستایی مشکل جدی وجود دارد.

وی تصریح کرد: به طور نمونه در استان سیستان و بلوچستان بیش از 200 ردیف خالی پزشک عمومی وجود دارد که پزشکان عمومی حاضر نمی‌شوند حتی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 آذر 1385 ساعت 07:57 ق.ظ

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از برگزاری همزمان آزمونهای علوم پایه پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی با پیش کارورزی در 17 اسفند ماه خبر داد.

کی‌قباد طاهرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: پیش از این آزمون علوم پایه پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی در روز چهارشنبه 16 اسفند ماه و پیش کارورزی در 17 اسفند ماه برگزار می‌شد اما از امسال این آزمونها در یک روز برگزار می‌شود.

وی صرفه‌جویی در هزینه، زمان و نیروی انسانی را از دلایل بر گزاری همزمان این دو آزمون بیان کرد و افزود: بر این اساس دانشگاههای علوم پزشکی کشور دو روز درگیر برگزاری آزمون نیستند.

انتهای پیام

محمد چهارشنبه 22 آذر 1385 ساعت 06:39 ب.ظ

خبر تعویق زمان امتحان از کجاست؟

کاوه چهارشنبه 22 آذر 1385 ساعت 01:28 ب.ظ

آخ جون دوربین مدار بسته توی مخزن
حالا دیگه سی دی سوالات هم به بازار مییاد
البته نه بازار ناصر خسرو.........

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 آذر 1385 ساعت 11:30 ق.ظ

یه خبر داغ و مایوس کننده: قراره امتحان به اواسط اسفند یا اردیبهشت موکول بشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 آذر 1385 ساعت 03:16 ب.ظ

ظرفیت پذیرش بیست و چهارمین آزمون‌ دستیاری فوق تخصصی بالینی اعلام شد
رشته ها و ظرفیت‌ پذیرش بیست و چهارمین دوره‌ آزمون‌ پذیرش‌ دستیاری فوق تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی کشور اعلام شد.
به گزارش خبرنگار مهر، ظرفیت پذیرش تربیت دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی در سال تحصیلی 86 در مجموع 256 نفر است که چند رشته محل نیز در صورت کسب مجوز از سوی دفتر گسترش و ارزیابی آموزش پزشکی وزارت بهداشت به این ظرفیت ها افزوده می شوند.

همچنین رشته های نفرولوژی و بیماری های ریه دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله تنها به داوطلبان کادر ثابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اختصاص دارد.

بر اساس جدول اعلام ظرفیت بیست و چهارمین دوره‌ آزمون‌ پذیرش‌ دستیاری فوق تخصصی بالینی پزشکی، دانشگاه های علوم پزشکی تربیت کننده دستیار رشته های فوق تخصصی در رشته ها وابسته به داخلی از جمله غدد درون ریز و متابولیسم 19 نفر، روماتولوژی 12 نفر، گوارش بالغین 22 نفر، ریه 16 نفر، نفرولوژی 21 نفر، خون و سرطان بالغین 22 نفر، بیماری های قلب و عروق 17 نفر، بیماری های عفونی 2 نفر را پذیرش می کنند.

همچنین در بخش رشته های وابسته به اطفال در رشته های قلب اطفال 6 نفر، نوزادان 17 نفر، خون و سرطان اطفال 5 نفر، کلیه اطفال 5 نفر، ایمونولوژی و آلرژی اطفال 6 نفر، گوارش اطفال 4 نفر، عفونی اطفال 8 نفر، غدد اطفال 5 نفر، روانپزشکی اطفال 8 نفر و اعصاب اطفال 3 نفر پذیرش می شوند.

در بخش رشته های وابسته به جراحی در رشته های جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی 16 نفر، جراحی توراکس 7 نفر، جراحی اطفال 15 نفر و جراحی قلب و عروق 20 نفر پذیرش خواهند شد.

بیشترین ظرفیت پذیرش به رشته های گوارش بالغین و خون و سرطان بالغین با 22 نفر ظرفیت و کمترین ظرفیت نیز به رشته بیماری های عفونی با ظرفیت 2 نفر اختصاص دارد.

دانشگاه علوم پزشکی تهران با ظرفیت 83 نفر پذیرش بیشترین میزان ظرفیت را دارد و دانشگاه های علوم پزشکی اهواز، کرمانشاه، بابل، کرمان، بقیة الله و گیلان نیز با ظرفیت 2 نفر پذیرش کمترین میزان ظرفیت پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی را دارا هستند.

به گزارش مهر، بیست و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی بالینی پزشکی روز پنجشنبه‌ 26 بهمن جاری برگزار می شود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد